2 tegen 2 lijkt me ideaal speel bijna altijd met mijn broertje. Gisteravond had ik met mijn team voor het eerst een "Flawless Victory"
. Iemand anders ooit meegemaakt dat gewoon niemand van je team dood is gegaan?
Ja wij krijgen altijd op onze donder van jouwSaphuA schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:23:
[...]
1v1 / 2v2, leuk!
Draft mode vind ik ook erg cool, dan krijg je pas gevarieerde games
Ranked play / ladder is leuk, als je fulltime met een vast team speelt, dus helaas niks voor mij.
En die screenshots vind ik nou echt niet bijzonder, nog steeds even onduidelijk, maar dan in een andere layout / kleur. Laat ze gewoon zorgen dat het een keer soepel werkt en dan is het wel best.
Oh, en ik irriteer me altijd kapot aan noobs die gewoon niet begrijpen wat ze verkeerd doen. Kan me nooit inhouden dan. Vraag maar aan Hugo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
zo zeg, voor het eerst in tijden me echt lopen te ergeren.
Nadat ik al een paar keer aangeef, dat wij bottom niet kunnen houden, reageerd er niemand. Vraag je om een lane change, niemand reageerd, ze gaan allemaal single en praten totaal niet. slechtst staaltje teamplay ooit
edit: dit is de laatse keer geweest dat ik pug, hierna nooit meer. Heb er genoeg van.
Nadat ik al een paar keer aangeef, dat wij bottom niet kunnen houden, reageerd er niemand. Vraag je om een lane change, niemand reageerd, ze gaan allemaal single en praten totaal niet. slechtst staaltje teamplay ooit
edit: dit is de laatse keer geweest dat ik pug, hierna nooit meer. Heb er genoeg van.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 14:25 ]
Tja vuurig, iedereen heeft wel eens zo'n potje erbij zitten. Volgende win je weer moet je maar denken.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Uit de context maak ik op dat het als solo een match joinen
Verwijderd
Dit zou een leuke game zijn, als het niet totaal gebaseerd is op AFKers. Ik speel eigenlijk alleen maar solo, en van de afgelopen 50 games zijn er minstens 40 won/lost door AFKers.
Verwijderd
Komt door je lage level waarschijnlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:57:
Dit zou een leuke game zijn, als het niet totaal gebaseerd is op AFKers. Ik speel eigenlijk alleen maar solo, en van de afgelopen 50 games zijn er minstens 40 won/lost door AFKers.
Ik ben al tijdje lvl 30 en moet zeggen dat ik zelde last heb van afk''s. Hooguit van wat naabs, maar dat valt nog te compenseren.
In ieder geval paar potjes gespeeld met got'ters.
1e allemaal tank emt fortify: geen succes (5 man pre-made)
2e normale chars, 3 man pre-made. Zag er naar uit dat we dik gingen verliezen. Katarina en Fiddlestick ulti deden heul veel dmg. Met wat goed geplaatste silences toch nog gewonnen. Leuk potje.
3e 5 man pre-made (3 got, 2 bekende van me) dikke pwnage.
Leuk leuk!
Gebruiken jullie eigenlijk tools voor LoL?
Ik heb vanmiddag een tool gevonden waarmee je masteries kunt maken en opslaan en vervolgens automatisch in LoL kunt laten invullen. Ik raad hem iedereen aan!
http://codingquirks.com/projects/masteryclicker/
Het is in ieder geval voor Win 7 vereist dat je hem als admin start, anders gebeurt er niets.
Als meer mensen de tool gaan gebruiken is het misschien leuk om masteries te delen? Ik ben nog een beetje aan het experimenteren, maar stel de volgende format voor als naamgeving:
Hero [xx-xx-xx Sum1,Sum2]
Hier komt dan bijvoorbeeld uit:
Jax [21-9-0 Ignite, Exhaust]
Masteries voor meerdere heroes misschien hernoemen naar Carry of Misc ed.?
Ik heb nu de volgende saves (MasterySaves.xml):
Edit: Mijn eigen vraag beantwoord dus de post maar geupdate.
Ik heb vanmiddag een tool gevonden waarmee je masteries kunt maken en opslaan en vervolgens automatisch in LoL kunt laten invullen. Ik raad hem iedereen aan!
Het is in ieder geval voor Win 7 vereist dat je hem als admin start, anders gebeurt er niets.
Als meer mensen de tool gaan gebruiken is het misschien leuk om masteries te delen? Ik ben nog een beetje aan het experimenteren, maar stel de volgende format voor als naamgeving:
Hero [xx-xx-xx Sum1,Sum2]
Hier komt dan bijvoorbeeld uit:
Jax [21-9-0 Ignite, Exhaust]
Masteries voor meerdere heroes misschien hernoemen naar Carry of Misc ed.?
Ik heb nu de volgende saves (MasterySaves.xml):
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <List> <Save name="Misc [21-9-0 Ignite, Exhaust]">3100241030330103023010000000000000000000000</Save> <Save name="Misc [21-9-0 Ignite]">3001241030330103023010000000000000000000000</Save> <Save name="Misc [0-9-21 Teleport, Flash]">0000000000000003023010000000103014130031301</Save> <Save name="Jax [21-9-0 Ignite, Exhaust]">3100241030330103010401000000000000000000000</Save> </List> |
Edit: Mijn eigen vraag beantwoord dus de post maar geupdate.
[ Voor 107% gewijzigd door SaphuA op 23-06-2010 18:06 ]
Dat ziet er wel handig uit! Eens proberen, als het werkt dan kan ik ook weer met Veigar spelen :d
Ja dat zou helemaal mooi zijn, alleen dan moeten de runes wel wat goedkoper wordenVerwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:59:
ik zal eens kijken, maar liefst eigenlijk wil ik gewoon: MEER RUNEPAGES
zo
Je moet gewoon meer spelen, en dan wel 3x3 want die leveren het meeste IP/minuut op
Ziet er leuk uit! Ik heb alleen XP, dus werkt niet...SaphuA schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:11:
Gebruiken jullie eigenlijk tools voor LoL?
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Waarom zou hij niet onder XP werken? Als je de nieuwste .NET (of misschien zelfs 3.5) installeert moet hij gewoon werken,
Ahahahahah! Vet relaxed!Blitzcrank
Added a timer to indicate when Mana Barrier can be used again
Static Field now silences for 0.5 seconds
Power Fist is no longer dodgable
Ik ben samen met de maker van MasteryClicker gestart aan een project om utils voor LoL te maken. Zijn er mensen met ideeën?
Het volgende staat op de todo list:
- Automatisch inloggen
- Vereenvoudigen van kopen/zoeken van items (nog niet duidelijk hoe)
- Automatisch inloggen
misschien je eigen recommended item lijstje kunnen makenSaphuA schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 17:39:
Ik ben samen met de maker van MasteryClicker gestart aan een project om utils voor LoL te maken. Zijn er mensen met ideeën?
- Automatisch inloggen
zou op zich wel handig zijn als je in feite Vituele Runepages kon maken. Dat je dus heel snel kunt switchen, als je de runes wel hebt, maar even niet in je book hebt.SaphuA schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 17:39:
- Automatisch inloggen
Zo te zien is Saphua druk aan het coden
@Lapeno, hoe zie je dat voor je? We kunnen niet de recommended item lijst ingame gaan aanpassen, dan zouden we de game moeten modificeren en dat is niet wat we willen. We willen juist bepaalde acties die je normaal ook doet automatiseren of vereenvoudigen.
@Risce, dat is helaas niet mogelijk. Het spel heeft maar support voor twee runepages en je kunt deze (uit mijn hoofd) niet aanpassen in het champion select screen.
@Hugo, yep
@Risce, dat is helaas niet mogelijk. Het spel heeft maar support voor twee runepages en je kunt deze (uit mijn hoofd) niet aanpassen in het champion select screen.
@Hugo, yep
jammer waar ik aandacht moet je wel de game modificeren, misschien dat ze dat zelf ooit een keer er in makenSaphuA schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:52:
@Lapeno, hoe zie je dat voor je? We kunnen niet de recommended item lijst ingame gaan aanpassen, dan zouden we de game moeten modificeren en dat is niet wat we willen. We willen juist bepaalde acties die je normaal ook doet automatiseren of vereenvoudigen.
@Hugo, yep
PVP.net is down ofzo... kunnen geen party maken 
En ik zie geen friends online!
En ik zie geen friends online!
Warhammer en PC games en lego
Heuj, nieuw lid van Tweakers hier, maar reeds een aardige veteraan in League of Legends.
Ik ben Sinistral speel op de US servers, dus voeg me toe als je wilt! Gister mijn 300e overwinning geboekt, bijna 600 potjes totaal gespeeld. Ben al bezig sinds de beta, dus het bevalt wel goed.
Ik mainn Blitzcrank, zijn Grab is echt de beste en meest unieke skill in de game en ronduit heerlijk voor een surprise gank. Verder kan ik ook heel erg goed uit de voeten met Shen en Mordekaiser. Dus als je een goede ganker/tank zoekt
Over de runpages: Ik meen gelezen te hebben dat voor Season 1, er een derde runepage toegevoegd ging worden, dus er is nog goede hoop. Ik persoonlijk zit veel meer te wachten op een mogelijkheid in de launcher zelf 2 of meerdere Mastery Builds te kunnen opslaan. We zullen zien.
Ik ben Sinistral speel op de US servers, dus voeg me toe als je wilt! Gister mijn 300e overwinning geboekt, bijna 600 potjes totaal gespeeld. Ben al bezig sinds de beta, dus het bevalt wel goed.
Ik mainn Blitzcrank, zijn Grab is echt de beste en meest unieke skill in de game en ronduit heerlijk voor een surprise gank. Verder kan ik ook heel erg goed uit de voeten met Shen en Mordekaiser. Dus als je een goede ganker/tank zoekt
Over de runpages: Ik meen gelezen te hebben dat voor Season 1, er een derde runepage toegevoegd ging worden, dus er is nog goede hoop. Ik persoonlijk zit veel meer te wachten op een mogelijkheid in de launcher zelf 2 of meerdere Mastery Builds te kunnen opslaan. We zullen zien.
[ Voor 0% gewijzigd door Nazanir op 02-07-2010 09:11 . Reden: Typo ]
-
Welkom,
En mensen kunnen jullie mischien wat pic's of video's uploaden en showen dan kunnen mensen ook een beetje mee kijken met jullie van nice kills of andere leuke dingen.
En mensen kunnen jullie mischien wat pic's of video's uploaden en showen dan kunnen mensen ook een beetje mee kijken met jullie van nice kills of andere leuke dingen.
Als je een automated mastery clicker kunt maken, kun je ook een automated rune clicker maken lijkt me. Dat bedoelde ik.SaphuA schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:52:
Nee dat gaat dus niet.Risce schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:06:
[...]
Als je een automated mastery clicker kunt maken, kun je ook een automated rune clicker maken lijkt me. Dat bedoelde ik.
Masteries staan altijd op dezelfde plek, je runes niet. Afhankelijk van welke runes je hebt is de positie anders. Dit zou je kunnen oplossen met een 'record' functie, maar das ook weer niet echt handig.
Hoe kan je dan makkelijk een video'tje maken? Fraps? Of zijn er tegenwoordig betere toolsMdemiC schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:27:
Welkom,
We zijn bijna klaar met de eerste (beta) release. We hebben de gehele applicatie herschreven en een auto login functie toegevoegd. Ik verwacht dat het niet langer dan een week of 2 zal duren voordat we een eerste release aandurven.
@Nazanir, jammer dat je op US server speelt
Dat van die runepages kan kloppen, ook voor masteries zou er het een en ander veranderen in de Season 1 release. Tot die tijd raad ik je zeker de auto clicker aan (of wacht even op onze volgende release
)
@Risce, zoals Hugo al aan gaf wordt dat erg lastig. Het is teveel werk om zoiets te maken (je moet bijvoorbeeld elke rune kunnen herkennen aan zijn pixel data) en daar levert het te weinig voor op. Daarnaast is die rune book editor in LoL zelf al brak.
Edit: Iemand zin om te beta-testen?
@Nazanir, jammer dat je op US server speelt
@Risce, zoals Hugo al aan gaf wordt dat erg lastig. Het is teveel werk om zoiets te maken (je moet bijvoorbeeld elke rune kunnen herkennen aan zijn pixel data) en daar levert het te weinig voor op. Daarnaast is die rune book editor in LoL zelf al brak.
me, me, me, pick me!!!!SaphuA schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:23:
We zijn bijna klaar met de eerste (beta) release. We hebben de gehele applicatie herschreven en een auto login functie toegevoegd. Ik verwacht dat het niet langer dan een week of 2 zal duren voordat we een eerste release aandurven.
@Nazanir, jammer dat je op US server speeltDat van die runepages kan kloppen, ook voor masteries zou er het een en ander veranderen in de Season 1 release. Tot die tijd raad ik je zeker de auto clicker aan (of wacht even op onze volgende release
)

* Styxxy me me :-)SaphuA schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:23:
Heb het vandaag ook eens gedownload, en met een maat gespeeld. Best lachen tot nu toe, maar die hogere levels zijn een stuk beter heb ik het gevoel. Die helicopter, kan ff niet op de naam komen, maar die is echt sterk.
Verwijderd
Je bedoeld Corki. Is eigenlijk een van de slechtere (in ieder geval heel moeilijk om goed mee te spelen).Lizardz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:06:
Heb het vandaag ook eens gedownload, en met een maat gespeeld. Best lachen tot nu toe, maar die hogere levels zijn een stuk beter heb ik het gevoel. Die helicopter, kan ff niet op de naam komen, maar die is echt sterk.
Verwijderd
Mocht iemand eens een potje willen spelen, voeg me toe.
Vorenii , ben nu met akila aan het spelen, erg leuke hero.
Vorenii , ben nu met akila aan het spelen, erg leuke hero.
Diegene die ermee speelde ging er dan wel goed mee om. We waren binnen enkele aanvallen dood en hij verplaatste zich ook heel snel.Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:20:
[...]
Je bedoeld Corki. Is eigenlijk een van de slechtere (in ieder geval heel moeilijk om goed mee te spelen).
Zodra we beta testers nodig hebben zal ik wel een PM sturen naar degene die gereageerd hebben/reageren.
@Nieuwe mensen. Veel van ons zitten op het GoT channel op de EU server. Als je dus een game zoekt kom daar eens heen
@Nieuwe mensen. Veel van ons zitten op het GoT channel op de EU server. Als je dus een game zoekt kom daar eens heen
Is dat geen vorm van cheaten? Aangezien je dit normaal moet "leren"?Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:58:
Saph, ik had nog een voorstel:
Ingame tower range laten zien (if possible)
Zien jullie trouwens ook altijd dat rookwolkje wanneer Shaco Deceive gebruikt? Het lijkt me een bug, maar het is zo ontzettend handig
Vooral wanneer hij probeert te ganken uit het gras.
Ja is altijd zichtbaar, ook buiten de fog of war
Jammer, dacht dat dat alleen bij mij was
Maar is het een bug?
Omdat Season 1 al zo snel gereleased wordt (had hem na de zomer pas verwacht) hebben we de ontwikkeling maar even stil gelegd. Eerst maar eens afwachten wat season 1 brengt. Jammer
Omdat Season 1 al zo snel gereleased wordt (had hem na de zomer pas verwacht) hebben we de ontwikkeling maar even stil gelegd. Eerst maar eens afwachten wat season 1 brengt. Jammer
Wanneer komt dat dan?
13e is inderdaad snel
Verwijderd
Ik ga Anivia kopen denk ik.. echt super vet om mee te spelen en doet echt zieke damage als je hem goed weet te gebruiken. Helaas ga ik echt heeel vaak dood. Heeft iemand misschien tips? Misschien moet ik die zoning tutorial nog een keer kijken.
Verwijderd
Ik speel met Akali, erg leuke hero.
Voeg me toe of stuur een berichtje @ Vorenii.
btw wat is het GoT kanaal @ LoL?
Voeg me toe of stuur een berichtje @ Vorenii.
btw wat is het GoT kanaal @ LoL?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 20:56 ]
@ Shrimp O Vis: speel defensief! Ga geen enemies attacken als je zelf weinig hp hebt en de enemy dicht bij een turret staat bijvoorbeeld
.
@ TheAngel: het kanaal heet "GoT" (hoofdlettergevoelig).
@ TheAngel: het kanaal heet "GoT" (hoofdlettergevoelig).
Als ze de teams een beetje even zouden maken zou het spelletje al een stuk leuker zijn.
Ik moes net met 2 team mates van zeg lvl 5 tegen 2 van lvl 10 en 1 van 15/
dat is gewoon niet leuk spelen >.<
Don't trust an atom, they make up everything.
De ontwikkelaars hebben precies al een nieuwe client, zoals te zien in dit filmpje. Het ziet er alleszins veel beter uit dan de huidige client
.
dan heb je OF ongelooflijke pech OF je bent zelf level 10-20 OF je hebt een bijzonder waardeloze ELOSporedd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:00:
Als ze de teams een beetje even zouden maken zou het spelletje al een stuk leuker zijn.
Inderdaad, levels zeggen niks aangezien de matching op basis van elo gebeurd.
Het zou ook kunnen dat die 2 een hogere elo hadden of op basis van pre-made erbij zaten.
Ben zelf de laatste tijd ook weer wat vaker aan het spelen, en ik moet zeggen dat de client nu wel helemaal goed werkt. Af en toe nog wel eens queue-dodger maar de matchmaking verloopt over het algemeen redelijk snel.
Het zou ook kunnen dat die 2 een hogere elo hadden of op basis van pre-made erbij zaten.
Ben zelf de laatste tijd ook weer wat vaker aan het spelen, en ik moet zeggen dat de client nu wel helemaal goed werkt. Af en toe nog wel eens queue-dodger maar de matchmaking verloopt over het algemeen redelijk snel.
ik ben zelf level 5 maar k geloof dat et later wel bij trekt?
Don't trust an atom, they make up everything.
Het gaat toch vooral om lvl 30. Dan heeft iedereen volle masteries en runes. De meeste mensen spelen een champ die ze door en door kennen, de balans ligt dan heel anders. Natuurlijk speel je dan ook tegen andere lvl 30 spelers.
Momenteel ga ik door een Gangplank en Shaco periode, lekker junglen. Junglen is echt fijn, geeft je team een behoorlijk level en gold voordeel. Vooral omdat ik steevast op lvl 6 de dragon meepak, toch weer 130 gold en een pot exp voor alle teammates.
Momenteel ga ik door een Gangplank en Shaco periode, lekker junglen. Junglen is echt fijn, geeft je team een behoorlijk level en gold voordeel. Vooral omdat ik steevast op lvl 6 de dragon meepak, toch weer 130 gold en een pot exp voor alle teammates.
Het groote nadeel van lol vind ik dat er vaak mensen zijn die voor geen meter kunnen teamplayen.
Ik speel morgana meestal en mijn ulti kan nog wel eens voor een ks zorgen en dan krigj je gelijk een hoop gezeik over je heen.
of dan gaan mensen vooruit lopen hobbele of solo en dan vinden ze het gek dat ze geganged worden.
Zeg je er wat van gaan ze gelijk beginnen over je moeder en weet ik wat nog meer lol.
Ik zit eigenlijk te wachten op een soort van clan gebeuren. dat je gewoon kan afspreken op die tijd spelen we en ook met een vast team. Het voordeel van een vast team is dat je weet hoe iedereen speeld en al aan de beweging van je teammates kan zien wat er gaat gebeuren.
Oh btw mijn ingame nick: Hellfighter87
Ik speel morgana meestal en mijn ulti kan nog wel eens voor een ks zorgen en dan krigj je gelijk een hoop gezeik over je heen.
of dan gaan mensen vooruit lopen hobbele of solo en dan vinden ze het gek dat ze geganged worden.
Zeg je er wat van gaan ze gelijk beginnen over je moeder en weet ik wat nog meer lol.
Ik zit eigenlijk te wachten op een soort van clan gebeuren. dat je gewoon kan afspreken op die tijd spelen we en ook met een vast team. Het voordeel van een vast team is dat je weet hoe iedereen speeld en al aan de beweging van je teammates kan zien wat er gaat gebeuren.
Verwijderd
Ik zou zeggen, join got chat channel, kom je regelmatig wat got'ters tegen. Spelen vaak samen en dat scheelt ook veel.hellfighter87 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:40:
Het groote nadeel van lol vind ik dat er vaak mensen zijn die voor geen meter kunnen teamplayen.
Verwijderd
yup, gewoon niet met: vraatj, saphuA of hugo1980 spelen en je wint wel wat potjes 
laatste tijd speel ik vooral met: soraka (heals, jeuj) en mordekaiser
laatste tijd speel ik vooral met: soraka (heals, jeuj) en mordekaiser
Ja toen je nog met Fiddle speelde kon je nog wat compenseren qua wins maar dat is nu wel helemaal weg
Verwijderd
saph en ik vandaag weer eens ouderwets gepwned met zijn 2e + 2e andere nederlanders.
Zelfs een uur volgehouden met 4 vs 5 (vanaf het begin al een afk).
Zelfs een uur volgehouden met 4 vs 5 (vanaf het begin al een afk).
Moest net tegen een team vol met stunners.. Annie, Allistar, pantheon, sion en veigar.
Wat een hel is dat zeg, 10 sec lang gestunned zijn is geen uitzondering =/
Daarnaast had mijn maat nog een crash @ lvl 10 (pantheon) en kwam pas aan t einde weer terug.
Ons team bestond uit: janna (ik) panth, mordekaiser, taric en rammus. Beetje waardeloos.
Pantheon en Janna samen is trouwens echt een heerlijke combo. Schild op pantheon en meppen maar!
Wat een hel is dat zeg, 10 sec lang gestunned zijn is geen uitzondering =/
Daarnaast had mijn maat nog een crash @ lvl 10 (pantheon) en kwam pas aan t einde weer terug.
Ons team bestond uit: janna (ik) panth, mordekaiser, taric en rammus. Beetje waardeloos.
Pantheon en Janna samen is trouwens echt een heerlijke combo. Schild op pantheon en meppen maar!
[ Voor 12% gewijzigd door SOEFuture op 12-07-2010 20:19 ]
Stun teams zijn erg sterk. Ik neem aan dat je dan wel een Banshee's bouwt om de schade wat in te perken? Tegenwoordig neem ik bijna altijd Cleanse als één van mijn summoner spells, Taric, Sion, Panth, Heimer en Alistar zie ik té vaak. Eigenlijk elk potje wel 1 of 2 stunners.
Vandaag begint seizoen 1 van ranked play. Ik heb er zin aan
Vandaag begint seizoen 1 van ranked play. Ik heb er zin aan
Ik ben al tijden te lui om een nieuwe lijst te maken met actieve spelers.. misschien iemand anders die niet zo lui is?
Hallo met Tim
Indrukwekkend.Lukin schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:39:
YouTube: League of Legends - Season One Cinematic
Mooie trailer voor season one
alleen wel jammer dat dan alleen ryze zijn skills overkwamen alsof ze uit de game waren, de rest vond ik niet echt overeen komen.
Misschien moeten ze maar een film maken.
Leuk filmpje, zo ziet het er bij mij ook uit!
Holy **** , dat was epic
. Dat was wel een bad-ass Ryze, maar ik vind wel dat ze op zn minst een disclaimer moeten zetten in de trend van : Your game experience may differ!
Nu hebben we dus de ware gezicht gezien van Kayle

Nu hebben we dus de ware gezicht gezien van Kayle
Noumoe.. ze hebben practice games stuk gemaakt. Je moet nu met minimaal 4 spelers een practice game doen. Alleen tegen bots kannie meer :\ Ik hoop dat het een bug is
Hallo met Tim
Mocht iemand op zoek zijn naar een team voor pre-arranged matches kan je op onze teamspeak komen.
94.75.251.58:9992 (ts 3 geen pass)
Er is ook een site www.pivogaming.nl kan je zien wie er online zijn.
Ben super benieuwd naar Season 1.
Patch is downloadbaar!!
Patch is downloadbaar!!
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Waarom zou je dat ook willen dan? Tegen andere spelers is toch veel leuker? Die bots zijn noobs (zelfs voor een noob als ik!!!).Pkunk schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:12:
Noumoe.. ze hebben practice games stuk gemaakt. Je moet nu met minimaal 4 spelers een practice game doen. Alleen tegen bots kannie meer :\ Ik hoop dat het een bug is
Bnet pindle#2913
Verwijderd
denk dat er hier wel een paar geïntresseerd zijn hierin. Merk toch wel dat je door te moeten typen, kostbare tijd verliest.PIVO_Ace schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:00:
Mocht iemand op zoek zijn naar een team voor pre-arranged matches kan je op onze teamspeak komen.
Patch is downloadbaar!!
morgenmiddag snel naar huis na het werk om de hele dag + vrijdag lekker seizoen 1 te spelen
Hey ik ben onlangs begonnen met LoL en ben inmiddels lvl 24. Met de komst van het nieuwe ladder systeem lijkt het me leuk om een grotere groep spelers bij elkaar te vinden om ook deel te kunnen nemen aan competatievere games. Wellicht zijn hier spelers die daar ook interesse in hebben. Ik heb een microfoon en bel wel 's met skype naar andere spelers, maar kan ook wel team speak
mocht je interesse hebben kun je me toevoegen op LoL (euro) @ hetisjeboim
Ik hoor wel van jullie
Groeten aan je voeten,
Michael
mocht je interesse hebben kun je me toevoegen op LoL (euro) @ hetisjeboim
Ik hoor wel van jullie
Groeten aan je voeten,
Michael
Verwijderd
ik zal je morgen toevoegen en zoals boven al is aangegeven; GoT channel in LoL zelf.
Maar het zou zeker een idee zijn om of een groepsskype iets te doen of een server op te zetten.
Iemand ervaring met gratis teamspeakservers? of zijn die er niet?
Maar het zou zeker een idee zijn om of een groepsskype iets te doen of een server op te zetten.
- Mooi filmpje van Season 1, ziet er erg netjes uit 
- Interface van het menu is flink verbeterd, huray!
- Geen extra rune page
- Geen extra mastery page
- 4 spelers voor training? WTF? Even een hero uitproberen zal niet lukken dus.
Ik ben inderdaad ook wel voor iets van een publieke teamspeak voor als je een game zoekt / speelt.
@PIVO, kan dat bij die server van jullie?
- Geen extra rune page
Ik ben inderdaad ook wel voor iets van een publieke teamspeak voor als je een game zoekt / speelt.
[ Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 14-07-2010 17:04 ]
Verwijderd
Inderdaag goede vraag voor Pivo.
Private LoL chatroom met wellicht sub-room voor matches.
Had gister al nieuwe patch gespeeld op US server.
Ziet er allemaal veel beter uit, alleen hebben zen ook wat dingen vernaggeld. Zo cured cleanse geen ignite meer, wat ik natuurlijk niet zo leuk vind.
Private LoL chatroom met wellicht sub-room voor matches.
Had gister al nieuwe patch gespeeld op US server.
Ziet er allemaal veel beter uit, alleen hebben zen ook wat dingen vernaggeld. Zo cured cleanse geen ignite meer, wat ik natuurlijk niet zo leuk vind.
Server software voor TS3 is gratis te downloaden via teamspeak.com, standaard met een maximum van 32 deelnemers, te verhogen naar 512 door je te registreren. Een beetje tweaker heeft dat zo opgezet. Er is vast wel een fanatieke LoL-speler die ergens een pc'tje 24/7 aan heeft staan.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:19:
ik zal je morgen toevoegen en zoals boven al is aangegeven; GoT channel in LoL zelf.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Jullie zijn welkom!SaphuA schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:03:
- Mooi filmpje van Season 1, ziet er erg netjes uit
- Geen extra rune page
Mocht de limiet bereikt worden laat ik hem wel verhogen.
[ Voor 5% gewijzigd door MetricCandy op 14-07-2010 18:44 ]
Kan de OP het volgende toevoegen aan de start pagina?!
Het channel voor tweakers in LoL is: GoT
Clan PIVO heeft een TS (versie 3) server beschikbaar gesteld: 94.75.251.58:9992
Nicknames van nieuwe users? (Zal kijken of ik ze kan verzamelen, anders ff melden plz)!
Het channel voor tweakers in LoL is: GoT
Clan PIVO heeft een TS (versie 3) server beschikbaar gesteld: 94.75.251.58:9992
Nicknames van nieuwe users? (Zal kijken of ik ze kan verzamelen, anders ff melden plz)!
bedankt voor de games bois van PIVO! oh en ace, minder feeden
Graag gedaan. Leuk dat je er was.HetisjeboiM schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 00:00:
bedankt voor de games bois van PIVO! oh en ace, minder feeden
BTW, mijn ingame name is "Arie De B". Als iemand een ranked wil spelen, kan je me ingame adden.
Zip/Arie
[ Voor 17% gewijzigd door Zip McOccup op 15-07-2010 00:19 . Reden: ingame naam toegevoegd ]
Ingame nick is "PIVO Ace" en ja ik had gisteren echt een mindere dag... toch maar weer terug naar Twisted fate... tanken en initiaten is minder mijn stijl..
Verwijderd
ik ben vanavond van de partij. Is het een idee om op de PIVO voice naast onze nick [Got] te zetten? dan herknnen we elkaar
Och, momenteel is vrijwel iedereen zonder PIVO voor zijn naam een GoTter.
[ Voor 18% gewijzigd door Zip McOccup op 15-07-2010 14:49 ]
Hoezee!! Je kan eindelijk met Paypal betalen op de EU
Hallo met Tim
Verwijderd
ik speel ook HON en ook LoL geprobeerd ik vind het 2 verschillende games in speelstijl... En de community bij LoL is vele malen vriendelijker.
Vandaag een aantal keer LoL gedaan en zal mij toch meer richten op LoL, HoN is voor de pro's?! en de mensen die willen schelden voor noob en weet ik veel meer...
Die micro-transacties spreken me ook wel aan en zeker het ranking systeem want dat wordt steeds ge-reset dat heeft HoN niet
Ik zal ook vanavond op de teamspeak inloggen, tot dan!:)
Vandaag een aantal keer LoL gedaan en zal mij toch meer richten op LoL, HoN is voor de pro's?! en de mensen die willen schelden voor noob en weet ik veel meer...
Die micro-transacties spreken me ook wel aan en zeker het ranking systeem want dat wordt steeds ge-reset dat heeft HoN niet
Ik zal ook vanavond op de teamspeak inloggen, tot dan!:)
Verwijderd
zit er nu op, ga even eten en dan wil ik later wel potje spelen!
zo zeg wel ff 1 potje ranked game testen, ben je halverwege picking que, word het geleaved!
je zou toch verwachten dat ranked games meer betere spelers heeft? valt dat ff vies tegen
zo zeg wel ff 1 potje ranked game testen, ben je halverwege picking que, word het geleaved!
je zou toch verwachten dat ranked games meer betere spelers heeft? valt dat ff vies tegen
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 21:11 ]
Dat vriendelijke gaat er nu ook wel vanaf door de ranking, merk ook al bij me zelf. Eerder was het toch minder erg als je verloor, maar nu je ranking krijgt ben ik toch wat fanatieker.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:07:
ik speel ook HON en ook LoL geprobeerd ik vind het 2 verschillende games in speelstijl... En de community bij LoL is vele malen vriendelijker.
Verwijderd
Heb de afgelopen tijd veel met Shen gespeeld maar helaas zijn de free champions gewisseld. Misschien Shen maar eens kopen dan vond hem erg leuk spelen.
Ben helaas nog geen level 20 dus kan nog geen ranked games doen
Nick in game is hetzelfde als op het forum: Sjizo
Och ik heb niet veel verschil gemerkt. Als ik win is het leuk, als ik verlies is het jammer. Maar in m'n achterhoofd weet ik dat het verliezen en winnen naar een bepaalde verhouding convergeert door het elo systeem. maw verliezen is onvermijdelijk.
Gisteren nog een paar leuke potjes gespeeld met de PIVO gasten. Via TS spelen is een stuk handiger dan chatten.
Gisteren nog een paar leuke potjes gespeeld met de PIVO gasten. Via TS spelen is een stuk handiger dan chatten.
Ben ook met wat nieuwe champions begonnen de laatste tijd. Laatst heb ik Akali gekocht en dat is veruit mijn favoriet van dit moment. Prachtige assassin
Nu ik wat meer ervaring heb toch ook weer eens een tank (Sion) gespeeld en een support (Heimer). Bevallen mij ook allebei prima. Ik speel Sion overigens als DPS met vamp. Prachtig als je praktisch doodbent, je ult aangooit en binnen 4 swings met je bijl weer 100% HP hebt.
Heimer vind ik leuk omdat het gewoon een compleet andere speelstijl is. Weer eens wat anders.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nou, als je level 20 bent moet je ook nog eens 12 champions gekocht hebben. Was nogal balen voor mij omdat ik best veel IP verspild heb aan runesVerwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:36:
Heb de afgelopen tijd veel met Shen gespeeld maar helaas zijn de free champions gewisseld. Misschien Shen maar eens kopen dan vond hem erg leuk spelen.
Hebben jullie trouwens ook dat jullie most played champions niet meer te zien zijn? Is dat nu alleen maar voor ranked games ofzo? Want ik vond het altijd wel leuk om mijn favoriete champions (Master Yi en Evelynn) te vergelijken

Oja: gister eerste quadra kill

Eh, maak daar maar 14 champions van
Twee teams van vijf spelers plus twee maal twee champion bans. Ik heb besloten dat ik niet aan Ranked games begin totdat ik minimaal 100 wins heb of lvl 30 bereikt heb. Ik wil nog wat meer speelervaring hebben voordat ik daar aan begin.
En inderdaad, ze willen de 'officiële' focus van de Normal games afhalen. Normal games zijn nu meer bedoeld als een geregistreerde oefenpartij. Die most played champions houden ze dus voorlopig niet meer bij voor Normal games.
En inderdaad, ze willen de 'officiële' focus van de Normal games afhalen. Normal games zijn nu meer bedoeld als een geregistreerde oefenpartij. Die most played champions houden ze dus voorlopig niet meer bij voor Normal games.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Nouja ik heb de digital collecters pack gekocht dus dan heb ik die 12 14 champions volgens mij wel ^^wimjongil schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:20:
[...]
Nou, als je level 20 bent moet je ook nog eens 12 champions gekocht hebben. Was nogal balen voor mij omdat ik best veel IP verspild heb aan runes.
Hebben jullie trouwens ook dat jullie most played champions niet meer te zien zijn? Is dat nu alleen maar voor ranked games ofzo? Want ik vond het altijd wel leuk om mijn favoriete champions (Master Yi en Evelynn) te vergelijken.
Oja: gister eerste quadra kill
Krijg inderdaad de most played champion ook niet meer te zien. Vannacht trouwens een paar potjes gespeeld met Corki. Had ik nog niet eerder mee gespeeld, maar ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb. Wat een damage gooit die eruit. 3 vs 1 gevecht en alle 3 down gekregen
Enne...... grats met de quadra kill
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 10:17 ]
Ja ik hou het dus ook maar even bij de normal games
.
Was wel grappig op zich, ik was aardig gefed en na de eerste kill had ik m'n cooldowns gereset en dan kun je gewoon doorgaan
. Daarbij komt dat ik een zeer goede build (imho) heb voor master yi, ik ben nog geen game tegengekomen dat ik tegen een betere master yi moest ^^.
Was wel grappig op zich, ik was aardig gefed en na de eerste kill had ik m'n cooldowns gereset en dan kun je gewoon doorgaan
Verwijderd
Ik ben ook een beetje met corki aan het oefenen, maar wat is dat moeilijk. Als je team ook maar een beetje verrekt om je te helpen ben je waardeloos. Al je attacks zijn aoe's dus je team moet de tegenstander altijd dicht bij elkaar krijgen, en de enemys bij jouw weg houden. Verder moet je heel erg goed gefarmed hebben early game, dus 5~6 minions per wave doodkrijgen is niet vervelend.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:13:
[...]
Nouja ik heb de digital collecters pack gekocht dus dan heb ik die 12 14 champions volgens mij wel ^^
Krijg inderdaad de most played champion ook niet meer te zien. Vannacht trouwens een paar potjes gespeeld met Corki. Had ik nog niet eerder mee gespeeld, maar ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb. Wat een damage gooit die eruit. 3 vs 1 gevecht en alle 3 down gekregen
Enne...... grats met de quadra kill
Niet echt geweldig voor solo queue, maar wel flinke voldoening als je het hele team van de tegenstander uiteen schiet met je attacks.
Dit topic is gesloten.