[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net mijn eerste game verloren met Corki. Ik speel het liefst 3 vs 3 en dan vind ik hem echt goed, net een 5 vs 5 gedaan en die dus verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
3vs3 is ook 'heel' andere speelstijl, je kunt veel sneller tussen lanes wisselen. Ik hoop ook echt snel meer maps uit zullen komen.

Het valt me op dat ik steeds hogere level bereik dat het noob roep gehalte toeneemt. Zouden dat woord ook in de filter moeten zetten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door J_star op 20-07-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 vs 3 is inderdaad heel anders. Ik vind het een stuk leuker dan 5 vs 5, potjes duren ook minder lang.

wat dat noob geroep betreft, ik krijg dat ook wel vaker te horen, zeg dan altijd gewoon "Thanks for the compliment" dan snappen ze het helemaal niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Prototype_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 22:44
Speel 's avonds vaak een potje LoL met een paar andere gamers.
Altijd leuk om der nog een paar bij te hebben want premade is toch wel een stuk leuker dan een random team.

pm me als je een pot mee wilt spelen.

/edit we spelen op de europese server.

[ Voor 30% gewijzigd door _Prototype_ op 14-08-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

wimjongil schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:20:
[...]

Nou, als je level 20 bent moet je ook nog eens 12 champions gekocht hebben. Was nogal balen voor mij omdat ik best veel IP verspild heb aan runes :P.

Hebben jullie trouwens ook dat jullie most played champions niet meer te zien zijn? Is dat nu alleen maar voor ranked games ofzo? Want ik vond het altijd wel leuk om mijn favoriete champions (Master Yi en Evelynn) te vergelijken O-).

Oja: gister eerste quadra kill *O*
Grats op de quadra kill!!!

Als je ranked wilt spelen moet je de beschikking hebben over 14 champions. Er zijn er elke week 10 ftp(Free to play) als jij dus 4 andere hebt gekocht kan je helemaal los gaan in ranked.

Semi-offtopic:

Gisteren eerste bezoeker van onze teamspeak gebanned.

"The Ultimator" deze jongeman van 17 had een clan opgericht en gebruikte onze teamspeak daarvoor (inclusief werving). Hij had netjes aan mij channel admin rechten gevraagd om mensen uit het kanaal te zetten. Dat vond ik prima(dit was overigens voor ik wist van zijn clan). Tot ik zag dat hij het kanaal in zijn clan naam veranderde.
Hem hierop aangesproken, hij ontkende het in alle toonaarden. En het gesprek eindigde toen hij tussen de 5 en 10 keer de K ziekte te roepen en te leaven. Deze heer is niet meer welkom bij ons. Binnen 3 minuten waren zijn vrienden ook vertrokken.

Dus als je op onze teamspeak komt hou het aub een beetje beschaafd. Mocht je een clan willen oprichten overleg het gebruik van teamspeak dan. Immers wij betalen ervoor. Maar zijn ook de beroerdste niet.

Nou ik hoop alle enthousiastelingen snel weer te zien om er weer een paar leuke pre-mades uit te knallen!

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PIVO_Ace schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:11:
[...]

Grats op de quadra kill!!!

Als je ranked wilt spelen moet je de beschikking hebben over 14 champions. Er zijn er elke week 10 ftp(Free to play) als jij dus 4 andere hebt gekocht kan je helemaal los gaan in ranked.

[...]
Vergeet niet dat het prima mogelijk is dat één of meer van je vier gekochte champions in de FTP groep kan vallen en je dus effectief weer onder de 14 beschikbare champions terecht komt. Op TT kun je met 10 (2 x 3 + 2 x 2) beschikbare champions al uit de voeten, maar ook daar moet je er rekening mee houden. Eigenlijk moet je minimaal wel één van de champion packs gekocht hebben om zeker te zijn dat je altijd kunt spelen. :)

Ben momenteel verschillende champions aan het uit proberen, puur om te zien hoe ze werken, wat ze kunnen en waar ze kwetsbaar zijn. Heb zelf inmiddels de twee champion packs en nog een paar extra (Shen, Akali, Kennen, Garen). Akali is nog steeds mijn grote favoriet maar ik begin Sion ook steeds gaver te vinden.

Trouwens geen idee of dit parody filmpje al eens langs is geweest, maar ik moest wel verschrikkelijk hard lachen :$ YouTube: MacLaren's Pro Player Anivia Pro Guide Pro
spoiler:
Die gast is overigens na publicatie geband van zowel de game als het forum, want wat hij in het filmpje flikt is natuurlijk niet cool voor zijn teammates. Helemaal niet als dit een normal game was en geen practise. Toch kon ik het niet helpen om te lachen.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 21-07-2010 10:39 . Reden: en dan link ik het filmpje helemaal niet, whoeps :X ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest toch wel lachen om dat filmpje, maar zo'n gast moet je maar in je groep hebben :S Denk dat ik nog liever een leaver heb dan zo iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik lees nu op de US site van LoL:
In response to customer feedback regarding the ranked games we have decided that summoners must reach level 30 in order to be able to participate in ranked play. While we understand that this will spell disappointment for some, we believe that it is important to ensure that the playing field is level before players do battle in a ladder setting. We made this decision in response to our initial data from ranked play, which has shown that players below level 30 leave up to 4.2% of games while level 30 players leave around 1.1% of games. Additionally, players below summoner level 30 trend towards win rates as low as 35.2%, whereas summoners of level 30 currently have an average win rate of 52%. We have also shown that overall player quality improves drastically as summoners level up to 30. We've attached a few graphs to help illustrate the point.

For those players whom this affects, we apologize for the inconvenience. But don't give up! Your current ranking will not be lost while you finish leveling. You're so close to the finish line! Courage!
Dus toch naar lvl 30 vóór Ranked games. Een beter plan lijkt mij :) Dit zal ongetwijfeld ook doorgevoerd worden naar de EU servers. Ook goed dat ze het, naast user comments, ook baseren op statistieken. Komt goed over vind ik.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede toevoeging aan ranked games ja. Wel zonde want ik doe op de US met mijn lvl 24 zeker niet onder voor de meeste lvl 30's, maar begrijp wel dat ze het doen. Vooral omdat de lvl 20's vaak nog geen runes hebben en daarmee sowieso al een erg grote achterstand missen, en dan missen ze ook nog +-10 exrta masteries.

Ach, heb ik op de US server weer 6 lvl's om mijn corki te leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Prototype_
  • Laatst online: 13-03 22:44
PIVO_Ace schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:11:
Gisteren eerste bezoeker van onze teamspeak gebanned.
Beetje jammer dat je deze jongeman hier bij naam noemt en em "zwart" maakt, ongeacht of je wel of niet gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

_Prototype_ schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:53:
[...]

Beetje jammer dat je deze jongeman hier bij naam noemt en em "zwart" maakt, ongeacht of je wel of niet gelijk hebt.
Ik heb overwogen om hier geen ruchtbaarheid aan te geven, echter door zijn "afscheid" en het gebrek aan respect. Dit toch gedaan voor diegene die hem in hun lijst hebben staan.

Any how...

Heeft iemand ook gemerkt dat er steeds meer lag is op de games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIVO_Ace schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:44:
[...]

Heeft iemand ook gemerkt dat er steeds meer lag is op de games?
Yup, vooral 's avonds is het echt ruk. En iedereen heeft er last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Ja viel mij ook op, had 1 rampzalig potje (gelukkig met mensen op ts) en op een gegeven moment was ik bij hen ge-disconnected maar bij mij liep het spel nog.
Dus snel gereconnect, maar in die pot viel iedereen wel een keer uit... erg vreemd.

Any how..

Ik ben lekker aan het spelen met Ashe, erg leuk die ulti!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gister zijn de practise games weer online gezet, maar ik had voor korte tijd toch ook wel serieuze lag issues. Soms stopte de game voor 30 seconden ofzo om daarna een FastForward te doen :P Gelukkig waren het practise games, maar anders was ik gegarandeerd afgemaakt.

Heb gister Malzahar gekocht, wát een verschrikkelijke damage kan die gast doen :o En Malefic Visions is wel een erg coole skill, zeker als je hem maxed hebt op rank 5. Prachtig om te zien hoe één zo'n curse een hele minion wave neerhaalt. Enige nadeel is dat hij weinig survivability heeft (understatement) dus het is wel een beetje een glass cannon. Dat heb ik niet gewend dus daar zal ik nog wel veel moeten leren.

Iemand anders ook ervaring met Malzahar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Malzahar is enkel een glassh cannon als je hem zo bouwt. Met hem rush ik meestal RoA en Rylai's. dan heb je zo al 1k hp bij terwijl je nog tonnen AP bijkrijgt ook ;)

Finish dat met een Zhonya's en je hebt 300+ AP met nog 2 slots voor extra defensieve items indien nodig.

Ik max trouwens eerst die malefic visions. Die skill is echt bangelijk, ik zit nooit zonder mana, behalve na een heel lange teamfight.

ik hoop trouwens dat suppression er snel is, Warwick en Malzahar kunnen dit best gebruiken op hun ultimate. Het goede aan Malzahars ultimate is wel dat de stun gecleansed is, maar niet de damage.

Vergeet niet dat je Malefic visions vanaf level 3 een hele creepwave kunnen killen. je moet de spell dan echter wel helpen met damage doen, maar zo kan je insane pushen.

Ik kijk trouwens heel hard uit naar die nieuwe champion; Voor zover ik de geleakte beelden gezien heb, is die opnieuw OP. Het is eens een betere vampier dan die Evelynn :p

Als je op de US-client zou zitten, laat dan maar iets weten, kwil best wel mensen helpen om hun champs te begrijpen.

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Helaas speel ik op EU, maar toch bedankt voor het aanbod :) Ik kwam er inderdaad achter dat je met een combinatie van Malefic Visions, Null Zone en Call of the Void hele creepwaves in luttele seconden wegvaagt. Zeker met rank 3 of hoger voor Malefic Visions.

Ik begrijp alleen dat 'suppression' verhaal nog niet echt. Ik heb wel gelezen dat ze een nieuwe status toe gaan voegen die dan voor Warwick en Malzahar o.a. gebruikt gaat worden, maar wat is nu het grote verschil met een stun? Kan het slachtoffer dan ook geen summoner spells (incl. Cleanse) meer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Het slachtoffer kan dan inderdaad niets meer gebruiken. Ze kunnen er ook niet uitcleansen, aangezien suppression niet ondersteunt is bij Cleanse. De enige manier om eruit te raken is via de Quicksilver Sash en die koopt toch niemand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man, soloque in ranked is niet meer leuk. Speel je zelf goed heb je 1 persoon die ragequit en 1 die de hele tijd afked. En dat potje na potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soort word bij soort geplaatst heb ik gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, dus jij zit iig lager nog dan ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:57:
ah, dus jij zit iig lager nog dan ik
Precies!

Pre-mades met TS aan zijn trouwens wel echt een verademing. Maakt spelen weer een stukje leuker, zo houd ik het nog wel even vol met dit spelleke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:51:
man, soloque in ranked is niet meer leuk. Speel je zelf goed heb je 1 persoon die ragequit en 1 die de hele tijd afked. En dat potje na potje.
Probeer samen te queuen met een vriend van je. Probeer dan een tank en een dps'er te spelen. Dit kan echt wonderen verrichten. Zo ben ik toch boven de 1400 geraakt en dan die regel gebroken = meteen terug naar 1300.

Je moet dit echt doen tot boven de 1500 rating zeggen da meesten, dan pas krijg je competente teammates.

Zelf speel ik voornamelijk Twisted Treeline premade en Summoners Rift premade. Ben beter in TT dan SR en dat was vroeger helemaal anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-09 22:24

Hu9o

Schokkend

Twisted treeline is zo'n vette map. Het is jammer dat er geen solo ranked ladder is. Maar een rating van 1400/1500. respect :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag begonnen en al een paar practice matches er doorheen gegooit. Erg leuk spel! Ik ga hier zeker mee verder.

Trouwens, klopt het dat er maar twee maps zijn op dit moment? Of moet je ze vrijspelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:30:
Ben vandaag begonnen en al een paar practice matches er doorheen gegooit. Erg leuk spel! Ik ga hier zeker mee verder.

Trouwens, klopt het dat er maar twee maps zijn op dit moment? Of moet je ze vrijspelen ofzo?
Correct, een map voor de 5vs5 mode en een andere 3vs3 mode. In beide is de mogelijkheid om als Summer/Winter te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt. Neem aan dat er ooit nog eens maps gaan bijkomen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:39:
Ah bedankt. Neem aan dat er ooit nog eens maps gaan bijkomen. ^^
Dat gaat nog wel ff duren denk ik, simpelweg omdat de 3 vs 3 map ook een half jaar in beta is geweest waardoor je die niet als normal game kon spelen.

Ik hoop eigenlijk op meer "fun" modes. zo had je in dota super creep mode en mega creep mode wat altijd wel voor wat afwisseling zorgde.

[ Voor 16% gewijzigd door hellfighter87 op 24-07-2010 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
hellfighter87 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 07:48:
[...]

Dat gaat nog wel ff duren denk ik, simpelweg omdat de 3 vs 3 map ook een half jaar in beta is geweest waardoor je die niet als normal game kon spelen.

Ik hoop eigenlijk op meer "fun" modes. zo had je in dota super creep mode en mega creep mode wat altijd wel voor wat afwisseling zorgde.
In de preactice games heb je nu een all random mode. Kan wel eens tof zijn als je het gewone hero picking beu bent. Zelf wel nog niet gedaam, maar al wel gezien op de livestream van Larias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe map zou leuk zijn, die extra creep modes ook, maar waar ze eigenlijk aan zouden moeten werken is een no leavers game mode. Ze houden toch al bij hoeveel leaves je hebt, zo moeilijk moet het niet zijn om players aan te laten geven dat ze alleen willen spelen met mensen die nog geen leave hebben. Kan gewoon in het matchmaking process gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik zag laatst nog toen ik LOL herinstalleerde bij de updates :o :*) :
map1.
map2.
map3.
map4.
map5.

En ik was blij dat er nieuwe maps waren gekomen, maar het blijkt dus dat ze die bestanden gewoon vrijhouden voor de toekomst ;) :9~

Helaas kan ik het spel niet meer spelen (hopelijk tijdelijk), maar wanneer het wel weer kan, ben ik hopelijk weer van partij :P 8) *kuch*voor zover wenselijk*kuch* :X

[ Voor 5% gewijzigd door Simyager op 24-07-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:31
Ik denk dat het hier gewoon om Summoner's Rift en Twisted Treeline gaat, beide zomer en winter, en The Proving Grounds.

Nieuwe maps en gametypes zie ik overigens niet snel gebeuren. Het spel is ontworpen voor SR en de hele balans is daarop gebaseerd, niet alleen op de gameplay mechanics. Wat dat betreft erg jammer dat men niet meteen met drie maps is begonnen bij de release en dat het aantal champions zo is opgelopen.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Beste lollers, zoals jullie wellicht gezien hebben is de startpost aardig aangepast. Hoewel er een hoop informatie op zou kunnen wil ik het niet te vol douwen met tutorials en uitleg over het spel, het is immers aardig eenvoudig te leren. Hebben mensen voorkeuren over informatie dat er op moet komen? Zelf zie ik nog wel voordeel in het beschrijven van termen en afkortingen. Als jullie ze aan mij zouden willen PM'en, graag!

Ook is de lijst van actieve Tweakers gereset, stuur even een PM als je er op wilt!

Daarnaast even de volgende mededeling:
AutoLoL is gereleased!!1!1!!!1!one.
Er zijn nog wat kleine dingetjes die we willen aanpassen, voornamelijk in de teksten. Ik ben echter al zeer tevreden over het huidige resultaat, dus ik stel voor dat jullie hem lekker downloaden en feedback geven ;) Zie de start post voor meer info.

Greetz!

[ Voor 25% gewijzigd door SaphuA op 26-07-2010 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan, helaas pas weer over twee weken gamen denk ik. ben er niet siked over!
@whodares: ik ga dat eens proberen dan als ik weer kan gamen! bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mensen die geinteresseerd zijn in hun Normal games ELO. Je kunt deze waarde zelf uit je logfiles destilleren:
1) Close league client
2) Start league of legends again
3) Only open your own profile and then close League of legends.
4) Find the latest logfile (should have a time-stamp of today / this time ) ( \League of Legends\Air\logs )
5) Then search inside the log (ctrl+f) for "Unranked:rating"
Weet niet hoe lang dit zal werken, Riot zal het mogelijk uit de logfiles wegpatchen. Maar misschien ook wel niet :) Deze manier werkt ook voor andere users, alleen dan moet je alleen dát profile openen.

Mijn ELO is verschrikkelijk laag (< 1200), maar goed ik ben ook nog maar lvl 22, dus heb nog veel te leren. O ja, mijn IGN is 'Clouded Thought'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze game nog steeds verkrijgbaar?
Want ik kan hem nergens kopen geen van die 2 links heeft hem of in voorraad of is uitverkocht.
Weet iemand waar ik hem dan wel kan kopen? of heb ik dit over het hoofd gezien op de website?

Als je trouwens meer wil weten over dit spel en eventuele guides:
Kijk is op: www.leaguecraft.com -> Database -> Champions -> Zoek er 1 uit -> dan zie je Guides.
Niet allemaal even duidelijk of even lang maar er zit vast en zeker een goeie bij :-)

Ik zelf ben lvl 30. en heet in dit spel: ClanAdviseur.
En speel zelf, Tryandamere (lvl 18= 950 CRIT normal attack), Dr.Mundo (Tank-Pusher-On-Towers= TPOT)
Aantal mages: Morgana, Annie, Zilean. Tank: Blitzcrank (Grip + StunUp + Ulti = DIED)

beste combinatie met nunu: WEQIGNITER.. oftewel: W+E+Q+IGNITE+R
(W voor speed) (E voor slow) (Q om weer wat leven erbij te krijgen van minion) (IGNITE om gene te slowen)
(R als je naast hem staat.. nog harder slowen en dus je ulti gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat bedoel je met kopen? De digital collector's edition? Die is nog steeds verkrijgbaar via Steam en natuurlijk in-game via diverse online payment providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:47:
Is deze game nog steeds verkrijgbaar?
Want ik kan hem nergens kopen geen van die 2 links heeft hem of in voorraad of is uitverkocht.
Weet iemand waar ik hem dan wel kan kopen? of heb ik dit over het hoofd gezien op de website?

Als je trouwens meer wil weten over dit spel en eventuele guides:
Kijk is op: www.leaguecraft.com -> Database -> Champions -> Zoek er 1 uit -> dan zie je Guides.
Niet allemaal even duidelijk of even lang maar er zit vast en zeker een goeie bij :-)

Ik zelf ben lvl 30. en heet in dit spel: ClanAdviseur.
En speel zelf, Tryandamere (lvl 18= 950 CRIT normal attack), Dr.Mundo (Tank-Pusher-On-Towers= TPOT)
Aantal mages: Morgana, Annie, Zilean. Tank: Blitzcrank (Grip + StunUp + Ulti = DIED)

beste combinatie met nunu: WEQIGNITER.. oftewel: W+E+Q+IGNITE+R
(W voor speed) (E voor slow) (Q om weer wat leven erbij te krijgen van minion) (IGNITE om gene te slowen)
(R als je naast hem staat.. nog harder slowen en dus je ulti gebruiken)
In neem aan met verkrijgbaar dat je een typo hebt daar, aangezien de game free to play is.
Als je de collectors edition gebruikt, dan kan je best nog eens in free record shop ofzo zien. Je kan deze ook digitaal kopen via de RIOT-store, maar dan heb je een andere skin.

@b.k. Blij dat ik je kon helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik nogal onduidelijk was..

Ja ik bedoelde Collectors Edition ik zelf ben dus lvl 30 maar ik wil het spel graag kopen, En het probleem is dat ik niet kan betalen met PayPal, En Clickandbuy en die andere systemen. alleen iDeal, en ik heb gekeken bij freerecordshop/Bartsmit/E-plaza, maar ze verkopen het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm dan wordt het denk ik lastig. Paypal kun je natuurlijk wel, maar dan zul je je eerst moeten registreren en een bankrekening moeten koppelen of handmatig je account op moeten waarderen. Zal misschien wel een paar dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die creditcards niet die ze doen met PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Je kunt ook gewoon je bankrekening koppelen, ING werkt hier gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:17:
Mensen die geinteresseerd zijn in hun Normal games ELO. Je kunt deze waarde zelf uit je logfiles destilleren:

[...]

Weet niet hoe lang dit zal werken, Riot zal het mogelijk uit de logfiles wegpatchen. Maar misschien ook wel niet :) Deze manier werkt ook voor andere users, alleen dan moet je alleen dát profile openen.

Mijn ELO is verschrikkelijk laag (< 1200), maar goed ik ben ook nog maar lvl 22, dus heb nog veel te leren. O ja, mijn IGN is 'Clouded Thought'.
Lachen om te weten, rating van 1509 op EU.
rating van 1461 op US.

IS nog helemaal niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik gebruik Paypal júist omdat ik geen credit card heb :) Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Cloud schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:17:

[...]

Bedankt om dit te laten weten ;)

Unranked:rating=1777:wins=538:losses=495:leaves=2

2 leaves door server crashes nog wel :p
Kwist dat ik vrij hoog zat, maar zo hoog had ik ook niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
Ik kon vandaag (vanavond) na een potje niet eens meer connecten met de pvp.net server.

Eerst zegt de launcher dat de server "busy" is.
Na een paar keer herstarten geeft ie "online", wanneer ik dan ingelogd ben zegt ie dat ik nog in game zit en dat ik niet meer met de pvp.net server geconnect ben ( Ik was gedc-ed in het stats scherm )

Maarja...
Is er iemand anders die "noob" is, maar er toch wel wat van weet? Ben lvl 3, maar heb toch al een paar potjes 10/2 gespeeld, waarschijnlijk door HoN..

Voeg me gerust toe!
Ign: Rubbieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Gister avond tussen +- 2050 en 2145 ofzo had ik ook last van zware lag en ben ook een paar keer gedc'd. Op het forum van LoL waren er meer mensen met hetzelfde probleem, en het komt de laatste tijd veeel vaker voor (vooral in de avond) en het probleem ligt ergens bij RIOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:36
Domdo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:10:
Gister avond tussen +- 2050 en 2145 ofzo had ik ook last van zware lag en ben ook een paar keer gedc'd. Op het forum van LoL waren er meer mensen met hetzelfde probleem, en het komt de laatste tijd veeel vaker voor (vooral in de avond) en het probleem ligt ergens bij RIOT.
Inderdaad, vooral laat 's avonds en 's nachts zijn er zware problemen. Ik vermoed dat het komt omdat net dan "heel" USA online komt en de servertjes het niet meer kunnen trekken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie filmpje met de nieuwe hero al gezien? hij ziet er gaaf uit. Zijn verander in bloed en niet targetable ziet er wel erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:11:
Hebben jullie filmpje met de nieuwe hero al gezien? hij ziet er gaaf uit. Zijn verander in bloed en niet targetable ziet er wel erg goed uit!
kerel ziet er gewoon veel te OP uit. In de juiste handen kan hij half het vijandig team vernietigen. ik denk dat hij volgende patch al wel generft zal worden.

Ik verwacht dat die Sanguine pool geen spells meer zal kunnen dodgen na de hotfix :p

Voor de rest is hij wel in orde, maar die Sanguine Pool zal veel QQ op de forums halen. Vooral omdat het tower-diven te gemakkelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad veel te OP uit. Free tower diven, free cleanse, dodge van attacks, flinke AOE dmg, allemaal in 1 spell. No thanks.

Ben benieuwd hoe dat gaat uitwerken. Nieuwe banned champion in ranked dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm weet niet, hij is wel mage tank. En het ligt eraan hoelang die skill duurt en volgens mij terwijl hij het gebruikt kan hij niet verder veel.
Ben wel benieuwd en vind het character zelf wel erg gaaf, denk misschien wel dat ik hem ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:23:
mmm weet niet, hij is wel mage tank. En het ligt eraan hoelang die skill duurt en volgens mij terwijl hij het gebruikt kan hij niet verder veel.
Ben wel benieuwd en vind het character zelf wel erg gaaf, denk misschien wel dat ik hem ga aanschaffen.
Heb je die spotlight gezien? Zelfs zonder de spotlight keek ik gewoon naar de skills en dacht ik al OP. In die spotlight zie je pas echt hoe OP die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whodares schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:25:
[...]

Heb je die spotlight gezien? Zelfs zonder de spotlight keek ik gewoon naar de skills en dacht ik al OP. In die spotlight zie je pas echt hoe OP die is.
het zal best wel meevallen ;)
zijn de patch-notes al bekend dan? kon ze nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:40:
[...]

het zal best wel meevallen ;)
zijn de patch-notes al bekend dan? kon ze nog nergens vinden.
Staan altijd in de announcements.

EU server is sneller, dus ik stuur de patches door over de EU, is toch hetzelfde :p

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22479

en ik zeg het hier en nu, vladimir gaat generft worden de patch hierna :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Nu is in ieder geval niet meer de vaste ban: Shaco, Xin, Heimer, Taric/Shen. Maar Vladimir. Wat een belachelijke hero zeg. |:(

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanguine Pool: Vladimir sinks into a pool of blood for 2.5 seconds, becoming untargetable and slowing enemies above him. Vladmir deals magic damage to targets above him and heals himself for 15% of that amount.
hehe: niet te targetten, een slow en dmg doen en jezelf healen.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:30:
[...]

hehe: niet te targetten, een slow en dmg doen en jezelf healen.............
Jup net ingame gezien (gelukkig een friendly) maar niet normaal uber Health en uber AP...

Ben benieuwd hoe ze die gaan nerven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
PIVO_Ace schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:43:
[...]

Jup net ingame gezien (gelukkig een friendly) maar niet normaal uber Health en uber AP...

Ben benieuwd hoe ze die gaan nerven...
De heal deraf en een movespeed reduction voor jezelf. Momenteel is het gewoon te goed om te ontsnappen.

ik ban hem trouwens meteen als ik hem in een game zie. Heb sinds de patch nog geen game verloren op die manier :p

Xin Zhao wordt ook niet echt meer geband. Blijkbaar veel mensen die denken dat hij nu OK is. Tjah, ik speel hem niet meer door dit forum hier :p

Stomme Cloud, je hebt me terug verslaafd gemaakt aan Malzahar xD Hopelijk komt de suppression der terug, maar ik kom nog amper cleanse tegen. Malzahar is officieel terug bruikbaar door weinig cleanse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

echt niet normaal die vladimir, elke keer is die bijna dood en dan "zakt ie in de stront" en ontkomt weer...

Alles wat hij doet healt.... te irri...

Vandaag eens met Heimer lopen spelen... erg leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
PIVO_Ace schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:21:
echt niet normaal die vladimir, elke keer is die bijna dood en dan "zakt ie in de stront" en ontkomt weer...

Alles wat hij doet healt.... te irri...

Vandaag eens met Heimer lopen spelen... erg leuk!!
Je dacht, als zij een OP hero nemen, doe ik dat ook gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Risce schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 03:16:
[...]

Je dacht, als zij een OP hero nemen, doe ik dat ook gewoon :D
Om eerlijk te zijn, is vladimir niet OP meer, maar gewoon irritant. Hij is enkel nog OP in AOE-setups. Denk eraan, hij is al 2 keer generft. 1 keer gehoopt dat niemand het zou zien, maar de vladimir spelers zagen het wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

whodares schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:45:
[...]

Stomme Cloud, je hebt me terug verslaafd gemaakt aan Malzahar xD Hopelijk komt de suppression der terug, maar ik kom nog amper cleanse tegen. Malzahar is officieel terug bruikbaar door weinig cleanse :P
Hoe weet jij dat ik veel met Malzahar speel? :P Zat jij laatst ook bij PIVO op de Teamspeak server toen ik daar speelde?

En inderdaad, Malzahar vind ik nog steeds hartstikke bruikbaar en vooral erg leuk om te spelen. Voor mij de leukste mage champion toch wel. Als je hem goed speelt en z'n skills een beetje doorkrijgt kan hij echt enorme hoeveelheden damage doen.

edit:
Ah bonkers, dat is ook zo! Je nick kwam me al vaag bekend voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 30-07-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Cloud schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:11:
[...]

Hoe weet jij dat ik veel met Malzahar speel? :P Zat jij laatst ook bij PIVO op de Teamspeak server toen ik daar speelde?

En inderdaad, Malzahar vind ik nog steeds hartstikke bruikbaar en vooral erg leuk om te spelen. Voor mij de leukste mage champion toch wel. Als je hem goed speelt en z'n skills een beetje doorkrijgt kan hij echt enorme hoeveelheden damage doen.
Vorige pagina heb ik je paar tips gegeven (die je al wist :( over hem). Je hebt toen ook al zitten praten over hem :p

En nee, kzit niet bij PIVO, kzit op de US met groepje van 6-7 man met wie ik ranked doe. Als het kon, zouk eens tegen pivo willen doen, maar kheb nix op de EU eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Zijn er mensen hier die gebruik maken van AutoLoL? In dat geval: v1.1 is gereleased.

http://autolol.codeplex.com/
- Auto Login is much faster
- To increase efficiency we had to limit support for certain predefined window sizes only
- Better error checking when running the Mastery Clicker
- Mastery Clicker automaticaly detects the Profile or Champion Selection screen
- Mastery Clicker automaticaly returns your mastery points
- Help removed from AutoLoL and moved to Documentation tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

SaphuA schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:11:
Zijn er mensen hier die gebruik maken van AutoLoL? In dat geval: v1.1 is gereleased.

http://autolol.codeplex.com/

[...]
Jup heb het een paar keer gebruikt, en het werkt super :)

Nog wel een vraag. Je kunt de exe toevoegen in de opties, maar hoe start jet het spel vanuit de autolol? beter kijken, tnx Ace ;)

Een mooie toevoeging zou zijn, als de muist klaar is met masteries klikken hij weer terug gaat naar de oorspronkelijke positie.

Inloggen werkt ook goed.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Cool, ben geselecteerd voor WCG North America. Spijtig dat België in Europa ligt eh :P

EDIT: Kijk net op Europa, zelfs daar is België niet toegelaten. De WCG is precies ni echt slim, ze hebben 11 europese landen die niet mogen deelnemen...

[ Voor 47% gewijzigd door whodares op 03-08-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
whodares schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:56:
[...]

Om eerlijk te zijn, is vladimir niet OP meer, maar gewoon irritant. Hij is enkel nog OP in AOE-setups. Denk eraan, hij is al 2 keer generft. 1 keer gehoopt dat niemand het zou zien, maar de vladimir spelers zagen het wel :p
Hoe is vladimir precies generfed dan, aangezien er nog geen patch is geweest sinds hij geintroduceerd werd....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Risce schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:52:
[...]

Hoe is vladimir precies generfed dan, aangezien er nog geen patch is geweest sinds hij geintroduceerd werd....?
Op de US server is de server een hele nacht plat geweest. Ze hebben toen nog even snel zijn passive generft zonder het erbij te zetten. De vladimir spelers hebben dit echter snel gemerkt en op het forum gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Desondanks blijft hij erg "goed", ik durf nog steeds OP te zeggen.

Zijn zak in de "peop" skill is erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Die skill is gewoon te goed.. hij kan letterlijk _alles_ ermee ontwijken.. Beetje jammer als je blitz speelt en hij ontwijkt altijd je grab..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 21-09 21:53
Ik heb nu 1438 van die Influence points. Welke champion kan ik daar het beste voor halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Lizardz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:02:
Ik heb nu 1438 van die Influence points. Welke champion kan ik daar het beste voor halen?
Hangt van jouw speelstijl af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Styxxy schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:50:
[...]

Hangt van jouw speelstijl af...
Ik vind champions die van een afstand schieten fijner dan melee champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik zou zeggen spaar lekker door, tot je een champ tegen komt waarvan je denk dat die je misschien enorm goed kan gaan bevallen. Test die daarna als die een weekje gratis is en beslis dan of je hem voor altijd wilt :) Dan hou je genoeg IP over voor runes @ lvl 20!

Ik heb zelf best veel spijt van mijn impuls aankopen.. Heb nu zo'n 20 champs en speel er maar 1.. Blitzcrank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Lizardz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:16:
[...]
Ik vind champions die van een afstand schieten fijner dan melee champions.
Ashe is goed... Die kan jij wel kopen. Als je nog een tijdje door blijft sparen zijn Teemo of Twitch ook wel leuk (poison) en nog een hele boel andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Styxxy schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:31:
[...]

Ashe is goed... Die kan jij wel kopen. Als je nog een tijdje door blijft sparen zijn Teemo of Twitch ook wel leuk (poison) en nog een hele boel andere.
Inderdaad die, of Sivir ofzo.
Ranged characters zijn wel handig om het spel te leren, omdat je daar toch meestal veilig op een afstandje mee staat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
wimjongil schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:33:
[...]
Inderdaad die, of Sivir ofzo.
Ranged characters zijn wel handig om het spel te leren, omdat je daar toch meestal veilig op een afstandje mee staat ;).
Klopt :) al gaat mijn voorkeur toch uit naar Ashe omdat ze makkelijker kan ontsnappen (ze kan constant slow doen). Overigens, de beste combo is toch melee+ranged, zo kan de ranged enemy harasses terwijl de melee rustig minions farmed :) (en eventueel attack doet op de champions).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste game: 2 teamleaden met 10 + deaths in 20 min
tweede game: 2 teamleaden na 25 min 1- + deahts
derde game: na 15 min al 15 deaths aan onze kant

zucht, jah zo win je ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:11:
Soms kan je er niet aan doen... sommige games haal ik 5:1 K/D-ratio en andere, tja... daar wil ik liever niet over spreken :P. Sommige match-ups werken echt niet.

Paar games terug had ik een game waarin first-blood pas na 23 minuten was gevallen... Dat was dan ook een game dat bijna anderhalf uur heeft geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nieuwe versie van AutoLoL v1.2 !!

Hebben onze vriendjes weer goed gedaan. Heb alleen nog niet de changelog kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:11:

zucht, jah zo win je ook wel
Ach, zulke stats betekenen weinig. Laatst speelde ik een pot als rasechte support, met Soraka. Aan het eind daarvan complimenteerde de tegenstander mij met mijn uitstekende spel, ondanks dat ik iets van 0/7/25 gescoord had. Veel kills maken en weinig doodgaan is natuurlijk altijd positief, maar de mate waarin je je team ermee helpt is ontzettend wisselend.

Als iemand er werkelijks niks van kan, is dat wat mij betreft juist een leuke uitdaging. Meer zorgen maak ik mij om 'behulpzame' spelers die niet snappen dat het spel om teamwork draait en dat het alleen daarom al, hoe terecht de kritiek ook moge zijn, niet slim is om een teamgenoot voor fluitketel uit te maken. Tenzij deze met Corki speelt. =]

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Marcks schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:50:
[...]

Ach, zulke stats betekenen weinig. Laatst speelde ik een pot als rasechte support, met Soraka. Aan het eind daarvan complimenteerde de tegenstander mij met mijn uitstekende spel, ondanks dat ik iets van 0/7/25 gescoord had. Veel kills maken en weinig doodgaan is natuurlijk altijd positief, maar de mate waarin je je team ermee helpt is ontzettend wisselend.

Als iemand er werkelijks niks van kan, is dat wat mij betreft juist een leuke uitdaging. Meer zorgen maak ik mij om 'behulpzame' spelers die niet snappen dat het spel om teamwork draait en dat het alleen daarom al, hoe terecht de kritiek ook moge zijn, niet slim is om een teamgenoot voor fluitketel uit te maken. Tenzij deze met Corki speelt. =]
Er is een verschil tussen 0-7-25 met een support op het einde of 0-10 op 20-25 minuten met je carry/tank. Enkel als hij idd enorm veel assists heeft (zoals jij), dan kan ik het nog vergeven. Natuurlijk, als ze domweg in duidelijke vallen blijven lopen, suckt dit wel.

Gisteren nog zo een game gehad, ik speel tank Cho'Gath en onze Taric (support build) vliegt overal eerder in dan ikzelf. Hij sterft en is dan van WHY DOESN'T ANYONE FOLLOW ME NOOBS. Ik denk dat je de uitkomst van die game al wel kent ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Hu9o schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:35:
Nieuwe versie van AutoLoL v1.2 !!

Hebben onze vriendjes weer goed gedaan. Heb alleen nog niet de changelog kunnen vinden.
Wat is AutoLoL precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Changelog vind je in de release notes op codeplex. Paar kleine bugfixes dus. Ben druk dus er komt even niets spannends in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Mensen die nog (niet al the squishy) champions weten die goed met een crit + armor pen build werken? Heb sion al aangeschaft en die speelt erg lekker en geeft me de optie om of crit of tank te gaan. Poppy ook al geprobeerd, maar die is te afhankelijk van AP. Voor dat ik m'n IP weer waste op een andere champ dacht ik ik vraag eens rond ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
CRiMiNaL schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:22:
Mensen die nog (niet al the squishy) champions weten die goed met een crit + armor pen build werken? Heb sion al aangeschaft en die speelt erg lekker en geeft me de optie om of crit of tank te gaan. Poppy ook al geprobeerd, maar die is te afhankelijk van AP. Voor dat ik m'n IP weer waste op een andere champ dacht ik ik vraag eens rond ;)
Garen. Werkt wel enkel als je dps Garen gaat en niet tank Garen :p

Yi, mr die is mss iets te squishy voor je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023

SUD

Mijn spel crasht tijdens het spelen van LoL, en alleen bij LoL.

Dit had ik eerst nooit voor de patch waarin Xin Zhao speelbaar werd. (voor de patch heb ik 300 +- spellen gespeeld zonder een enkel crash.)

De crash is als volgt: Scherm flitst, witte stukken door het spel, geluid piept met stotteringen, als vervolg dat ik het spel moet afsluiten. Start ik het spel opnieuw op en heeft de launcher dezelfde witte stukken en om het probleem te verhelpen moet ik mijn pc herstarten.

Drivers update
Gekeken naar de temps van hardware
OS XP en Windows 7 geprobeerd. Bij beide blijft het probleem voorkomen.
spel opnieuw geïnstalleerd
Adobe Air updated en opnieuw geïnstalleerd

Dit allemaal werkt niet.
Korta hardware info:
PSU: CM 620
Graphics: HD 4870 (10.7 drivers)
Cpu: Phenom II x3 720 BE
MB: Asrock M3a790ghx/128m
Hopelijk is er een oplossing, ik ben niet door de thread gegaan aangezien het 36 pagina's zijn, maar ga er nu wel snel even doorheen.

Alsnog bedankt.

oh en ik speel trouwens Shen en Shaco :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
whodares schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:42:
[...]

Garen. Werkt wel enkel als je dps Garen gaat en niet tank Garen :p

Yi, mr die is mss iets te squishy voor je :p
Yi squishy? Met mijn build heb ik daar niet echt last van hoor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
SUD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:16:
Mijn spel crasht tijdens het spelen van LoL, en alleen bij LoL.

Dit had ik eerst nooit voor de patch waarin Xin Zhao speelbaar werd. (voor de patch heb ik 300 +- spellen gespeeld zonder een enkel crash.)

De crash is als volgt: Scherm flitst, witte stukken door het spel, geluid piept met stotteringen, als vervolg dat ik het spel moet afsluiten. Start ik het spel opnieuw op en heeft de launcher dezelfde witte stukken en om het probleem te verhelpen moet ik mijn pc herstarten.
...
Hopelijk is er een oplossing, ik ben niet door de thread gegaan aangezien het 36 pagina's zijn, maar ga er nu wel snel even doorheen.

Alsnog bedankt.

oh en ik speel trouwens Shen en Shaco :9
Heb je toevallig de 4de core ook unlockt? Zo nee dan weet ik het antwoord ook niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zonet m'n 100e win gehaald! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Feli

Eerst speelde ik altijd practice games, maar nu gewoon normal game. Je merkt echt goed dat je dan meer IP punten krijgt en dat je ook meer exp krijgt voor je summoner level.

• Lizardz
Die nieuwe champion is best goed. Die draak ofzo, die Galio. Speelde net een potje tegen hem en we hebben hem in heel het potje maar 4 keer gekilled. We hadden het potje wel gewonnen overigens.

• Styxxy
Lizardz schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 00:20:
Die nieuwe champion is best goed. Die draak ofzo, die Galio. Speelde net een potje tegen hem en we hebben hem in heel het potje maar 4 keer gekilled. We hadden het potje wel gewonnen overigens.
Galio is een zeer goede supporter :-).

Overigens, wat is het toch tegenwoordig met dat ge"tower hug", verschrikkelijk, de eerste 20min tegen de toren staan -.-.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
@Simyager: Galio staat er op het moment bekend om dat hij crashes kan veroorzaken, zijn ook al veel posts over geweest en Riot heeft het bevestigd (US servers, waar ik overigens ook speel).

Als ik kijk naar Vladimir: hij is echt nauwelijks OP. Zijn Sanguine Pool, waar veel commentaar op is gekomen, is echt niet zo sterk als het lijkt. Je movement speed blijft precies hetzelfde, de slow is niet goed genoeg om je achtervolger los te schudden. En zeker als je bijv door een Sion word achtervolgd, die een beetje weet wat hij doet, heeft hij zijn stun klaar als je weer boven komt. Daarbij, hij kost 20% HP om hem te casten, wat erg veel is. En in tegenstelling tot "Flash" skills, kan je niet door terrein heen, en het is niet echt een mysterie waar Vladimir naartoe gaat, je volgt gewoon de rode plas.

Galio: ik ben niet echt onder de indruk van hem. Zijn skills werken goed met elkaar (slow + movespeed buffs), maar hij is niet half zo dreigend als Amumu bijv (ik main Amumu als tank). Amumu zal je klem zetten, doet meer damage, en is gewoon een betere tank. Je kan relatief makkelijk weg komen van Galio, maar als Amumu je heeft, kan eingelijk alleen Flash/Cleanse je redden. Maar hij is natuurlijk een Garoyle, dus dat is geweldig :p

Als mage main ik Annie, maar het lijkt alsof ze de laatste tijd in de vergetelheid is gevallen. Ik zie haar alleen in games als ik haar zelf speel (US server dan). Is ze gewoon onpopulair? Want samen met Anivia, zijn die 2 echt zonder twijfel de beste mages. Met een beetje AP en alle skills klaar, kan je makkelijk 1.5-2k damage doen door alles eruit te gooien. Haar incinerate heeft een hele lage cooldown, doet goede damage en is bijzonder goed voor farmen (als je een minion ermee killed, krijg je de manacost terug).

En ze is gewoon erg leuk om te spelen, en voor solo queue is ze geweldig omdat ze makkelijk 2 of meerdere enemy champions kan stunnen.

@Styx: Simpele oplossing: Speel Heimer, Ezreal, Kennen, Karthus, Kog'Maw, Blitzcrank. Allemaal heroes die op een veilige aftand (meer range dan de tower), hun damage kunnen doen, dus of forceren ze niets te kunnen doen (geen exp/gold) of ze moeten weer naar de fountain om te healen (weer geen exp en gold!). Of met Blitz pak je er eentje, en stamp je hem gezellig de grond in.

Laat ze maar towerhuggen, doe je voordeel ermee, meer exp, gold, items voor jou. Minder voor hun. Maar zorg niet dat je te agressief word, niet overextenden, NIET towerdiven. Gewoon lekker "poken", houdt ze maar lekker op afstand. Voro hun VEEL frustrerender dan voor jou.

-

Verwijderd

Nazanir schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:02:
Galio: ik ben niet echt onder de indruk van hem. Zijn skills werken goed met elkaar (slow + movespeed buffs), maar hij is niet half zo dreigend als Amumu bijv (ik main Amumu als tank). Amumu zal je klem zetten, doet meer damage, en is gewoon een betere tank. Je kan relatief makkelijk weg komen van Galio, maar als Amumu je heeft, kan eingelijk alleen Flash/Cleanse je redden. Maar hij is natuurlijk een Garoyle, dus dat is geweldig :p.

Je gaat hem nu vergelijken met een van de beste tanks in-game. Galio is zeker niet slecht, bouwt zoveel defence op dat hij bijna niet meer te killen is. Heb laatst mid tegen hem gespeeld met ezreal, erg vervelend omdat zijn skills mij makkelijk raken (allemaal door minions heen), en hij ongeveer niet dood gaat.

Als mage main ik Annie, maar het lijkt alsof ze de laatste tijd in de vergetelheid is gevallen. Ik zie haar alleen in games als ik haar zelf speel (US server dan). Is ze gewoon onpopulair? Want samen met Anivia, zijn die 2 echt zonder twijfel de beste mages. Met een beetje AP en alle skills klaar, kan je makkelijk 1.5-2k damage doen door alles eruit te gooien. Haar incinerate heeft een hele lage cooldown, doet goede damage en is bijzonder goed voor farmen (als je een minion ermee killed, krijg je de manacost terug).
Annie is gewoon ongelooflijk saai om te spelen. Elke keer het zelfde trucje: Stun klaar zetten, tibbers neergooien en de rest van je skills erop gooien. Hij is bijna net zo'n roll-face character als ryze. Nee, dan speel ik liever een char die wat skill vereist zoals anivia of ezreal.
Gister met got'ters 5 man premade game van 70 minuten. En gewonnen natuurlijk, erg leuk potje waarin we een paar keer zeker wisten dat we hadden verloren, maar gelukkig alles nog goed gekomen.

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Dat ik dit topic nog niet tegen ben gekomen! Zoek nog wat gasten om af en toe wat mee te PUG'en, friend name is "HopeIsDope".

Van de week Karthus, Janna en kog'maw gekocht, vooral die laatste is erg tof om mee te spelen. Kan alleen niet kiezen tussen AD of AS =/

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
@VraatJ

Je mag altijd van mening zijn dat ze saai is, want het is altijd hetzelfde truukje. Dat geef ik toe, en ja Anivia heeft meer skill nodig (Ezreal echt niet eerlijk gezegd, uit persoonlijke ervaring). Maar ze is wel heel erg goed in wat ze doet. Heel hoog burst gehalte, stun, en kan een team makkelijk uiteen drijven. Ze is sterk tijdens de laning phase, hele goeie voor mid. En als je 6 bent, lekker ganken op sidelanes. Voor mij is dit fun om te spelen, Annie heeft tevens ook een hoog carry gehalte. En zo heeeeel eenvoudig is Annie ook weer niet te spelen. Je stuns goed sparen, Tibeers, etc, timing is op zich wel belangrijk.

@NickH: Ik speel geen van beide AS of AD. Ik speel Kog'Maw als AP. gebruik de standaard 9/0/21 masteries voor casters. Summoner spells: Ghost en Clarity.

Start met een Mana Crystal + health pot + mana pot. Eerste skill: Void Ooze. Probeer een beetje te harassen met Void Ooze, en leer wat positioning zodat ze moeilijk bij je kunnen komen. Belangrijk is om eerst Void Ooze te maxen, daarna Bio Arcane Barrage en als laatste Caustic Spittle. En je neemt je ult wanneer je kan (vanzelf sprekend). Als boots ben ik er achtergekomen dat boots of Mobility geweldig zijn. Bouw je Mana Crystal uit naar een Tear of the Goddess, en rush daarna Rylais. Vanaf level 7-9 kan je met een combo van Void Ooze + Artillery de ranged minions doden. Heerlijk voor farmen en pushen. Als je tegenstander wat gaat towerhuggen hierdoor, straf ze af door lekker te bombarderen met Artillery. Probeer hem nooit meer dan 2x achter elkaar te casten, want het vreet door je mana. Dus wacht 6 seconden, en poke daarna weer lekker. Bio Arcane is ook heerlijk om mee te harrassen, en als je iemand in je Void Ooze vangt, kan je zelfs een tank in een paar seconden 50% HP afnemen. Rylais + Artillery maakt het ook moeilijk voor tegenstanders om te ontsnappen. Spittle heeft niet echt prioriteit: het is een short ranged nukeje, en de armor penetration heb je niet echt nodig, met wat AP doet Bio Arcane Barrage veel meer damage. Als je Rylais afhebt kan je Archangel's Staff afmaken. Mocht de game nog erg lang duren: Zhonya's. Daarna is het echt wel over gok ik, of je nu wint of verliest.

Om echt succesvol te zijn met Kog'Maw, -heb- je een goed team nodig. En belangrijker nog: een goede tank. Je bent enorm kwetsbaar, je movement speed is niet om over naar huis te schrijven, dus je wilt iemand hebben om je te beschermen, terwijl je van een afstand het team sloopt :)

Op deze manier heb ik erg veel succes als Kog'Maw, maar het kan natuurlijk zijn dat deze speelstijl jou niet past.

Met wat AP kan je creep waves makkelijk uiteen halen, Barrage doet veel damage tegen tanks/hoge HP chars, en je kan lekker van een afstandje schieten.

-

• Styxxy
Nazanir schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:02:
@Styx: Simpele oplossing: Speel Heimer, Ezreal, Kennen, Karthus, Kog'Maw, Blitzcrank. Allemaal heroes die op een veilige aftand (meer range dan de tower), hun damage kunnen doen, dus of forceren ze niets te kunnen doen (geen exp/gold) of ze moeten weer naar de fountain om te healen (weer geen exp en gold!). Of met Blitz pak je er eentje, en stamp je hem gezellig de grond in.

Laat ze maar towerhuggen, doe je voordeel ermee, meer exp, gold, items voor jou. Minder voor hun. Maar zorg niet dat je te agressief word, niet overextenden, NIET towerdiven. Gewoon lekker "poken", houdt ze maar lekker op afstand. Voro hun VEEL frustrerender dan voor jou.
Ik weet het, maar ik heb zo ongeveer enkel maar melee champions :P (ik speel altijd met vrienden en die hebben wel ranged, vaak toch). Ach ja, elk game waar we serieuze towerhuggers tegen kwamen, zijn we gewonnen :). Te passief/defensief is dus ook niet goed.

Overigens, ik doe ook soms aan towerhugging, maar dat is enkel als we een jungler hebben en ik alleen top/bot moet nemen. Maar dat is gewoon kwestie van een beetje slim spelen en niet in de aanval te gaan 1vs2.

Verwijderd

Nazanir schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:52:
@VraatJ

Je mag altijd van mening zijn dat ze saai is, want het is altijd hetzelfde truukje. Dat geef ik toe, en ja Anivia heeft meer skill nodig (Ezreal echt niet eerlijk gezegd, uit persoonlijke ervaring). Maar ze is wel heel erg goed in wat ze doet. Heel hoog burst gehalte, stun, en kan een team makkelijk uiteen drijven. Ze is sterk tijdens de laning phase, hele goeie voor mid. En als je 6 bent, lekker ganken op sidelanes. Voor mij is dit fun om te spelen, Annie heeft tevens ook een hoog carry gehalte. En zo heeeeel eenvoudig is Annie ook weer niet te spelen. Je stuns goed sparen, Tibeers, etc, timing is op zich wel belangrijk.
Ik moet zeggen dat ik Annie een van de simpelst speelbare chars vind, en dat vinden er meer. Daarom word ze ook zo weinig gespeeld. En ezreal heeft 3/4 skillshots, dus om nou te zeggen dat hij makkelijk te spelen is, ben ik het ook niet mee eens.

Annie heeft inderdaad hoog carry geheelte, veel dmg output, stun en redelijk wat health. Daarom wordt zij ook redelijk veel gebruikt in high elo. Tibbers kan in 1x een heel team stunne en flink wat dmg doen. Meeste mensen snappen ook niet dat normale spelers shield gebruiken om te stun te preparen, om daarna meteen te stunnen. Veel trappen dus in het makkelijke trucje van annie, maar dat ligt meer aan de rest, dan aan de moeilijkheid van annie :x.
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.