Ik had bij het begin mazzel en won mijn eerste paar ranked potjes. Vind het vooral bij het begin dat je geluk nodig hebt, hopen dat je redelijke/tot goede teamgenoten hebt. Daarom heb ik ook besloten om alleen maar te duo queuen. Dit zorgt er bij mij tenminste voor dat je zeker weet dat het team bestaat uit 2 redelijke spelers.Intruder schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:32:
[...]
Waha mijn eerste ranked matches waren allemaal losses (ik dacht 1 win en 7 losses ofzo), constant leavers en mensen aan het flamen.
Vanaf dat moment heb ik besloten om alleen nog maar te duo queuen, en dan gewoon dusdanig veel characters goed te leren dat je altijd een goede match voor je team hebt.
Junglers (shaco en udyr)
Physical carry (ashe, miss fortune, tristana, irelia)
Ap carry (lux, morgana, karthus, vladimir)
Tank (malphite, rammus, udyr, mundo, morde)
Support (janna, zilean, sona)
Ik moet zeggen dat dit erg goed voor mij werkt, ik zit nu op 31 winns en 25 losses geloof ik, ongeveer 1300 ELO.
Ik vind Renekton op het moment aardig OP. Ik heb veel mensen voor een ghostblade zien gaan en daarna tanky. Deze Renekton waren tanky terwijl ze mensen met twee skills half dood kunnen maken, maarja ik ga zelf nog deze week Renekton uitproberen. Dusja, kijken of dat mijn mening veranderd.
[ Voor 11% gewijzigd door Naip op 03-02-2011 09:46 ]