Toon posts:

[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
Intruder schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:32:
[...]

Waha mijn eerste ranked matches waren allemaal losses (ik dacht 1 win en 7 losses ofzo), constant leavers en mensen aan het flamen.
Vanaf dat moment heb ik besloten om alleen nog maar te duo queuen, en dan gewoon dusdanig veel characters goed te leren dat je altijd een goede match voor je team hebt.
Junglers (shaco en udyr)
Physical carry (ashe, miss fortune, tristana, irelia)
Ap carry (lux, morgana, karthus, vladimir)
Tank (malphite, rammus, udyr, mundo, morde)
Support (janna, zilean, sona)
Ik moet zeggen dat dit erg goed voor mij werkt, ik zit nu op 31 winns en 25 losses geloof ik, ongeveer 1300 ELO.
Ik had bij het begin mazzel en won mijn eerste paar ranked potjes. Vind het vooral bij het begin dat je geluk nodig hebt, hopen dat je redelijke/tot goede teamgenoten hebt. Daarom heb ik ook besloten om alleen maar te duo queuen. Dit zorgt er bij mij tenminste voor dat je zeker weet dat het team bestaat uit 2 redelijke spelers.

Ik vind Renekton op het moment aardig OP. Ik heb veel mensen voor een ghostblade zien gaan en daarna tanky. Deze Renekton waren tanky terwijl ze mensen met twee skills half dood kunnen maken, maarja ik ga zelf nog deze week Renekton uitproberen. Dusja, kijken of dat mijn mening veranderd.

[ Voor 11% gewijzigd door Naip op 03-02-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week redelijk weinig gespeeld.. weer beetje verslaafd geraakt aan WoW en WC3:TFT.
Zal vandaag ook weer wat gaan spelen sinds ik gisteren ook weer een potje DotA gespeeld heb :)
Eens zien of ik nog vingervlug ben met last hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Intruder schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:32:
[...]

Waha mijn eerste ranked matches waren allemaal losses (ik dacht 1 win en 7 losses ofzo), constant leavers en mensen aan het flamen.
Vanaf dat moment heb ik besloten om alleen nog maar te duo queuen, en dan gewoon dusdanig veel characters goed te leren dat je altijd een goede match voor je team hebt.
Junglers (shaco en udyr)
Physical carry (ashe, miss fortune, tristana, irelia)
Ap carry (lux, morgana, karthus, vladimir)
Tank (malphite, rammus, udyr, mundo, morde)
Support (janna, zilean, sona)
Ik moet zeggen dat dit erg goed voor mij werkt, ik zit nu op 31 winns en 25 losses geloof ik, ongeveer 1300 ELO.
Duo Queue heb ik me ook voorgenomen (gister toevallig!) :P

Ik kan ook redelijk wat characters spelen, ik speel alleen zelden een jungler. Misschien moet ik dat met Amumu maar eens proberen.

Junglers: Geen, maar met Amumu zou moeten lukken. Evt. Warwick
Phys. carry: Ashe, Miss Fortune, Master Yi, Corki (AD)
AP carry: Karthus, Veigar, Ryze
Tank: Amumu, Rammus, Malphite, Singed, Chogath, Garen en evt. Mundo
Support: ben ik niet heel goed in, maar zou evt. Soraka kunnen spelen als het echt moet

Zoals te zien ben ik vooral goed in de tankrol (word ik vaak ook door de rest van de keuzes van het team toe gedwongen), en dan met name met Amumu. Zeker als je je team van tevoren laat weten dat je naar de toren flasht om hun hele team te ulten kun je vaak een (bijna-) ACE scoren en ook nog 1 of 2 torens mollen. Rammus vind ik ook erg prettig, maar die heb ik nog niet kunnen kopen omdat ik teveel kutcharacters heb gekocht en teveel IP daaraan heb verspild :D Singed speel ik alleen als we al een goede tank hebben, want die bouw ik meestal niet als pure tank.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Amumu junglen vind ik persoonlijk beter dan de laning fase. Amumu is aardig slap tijdens lanen en de jungle laat je (redelijk) makkelijk levelen en uiteraard kun je makkelijk ganken met Amumu, bandage toss en ulti is een zeer goede combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 10:12
Beste team setup word gezegd dat het als volgende is
Een sterke single laner, die altijd top gaat (malphite of vladimir ofzo)
Goede en snelle jungler (rammus, olaf, shaco, udyr, warwick)
Goede mid (ashe, tristana, veigar, twisted fate)
Een sterke support botton, (zilean, janna, taric)
met een andere champion die je nog nodig hebt.
Stel je hebt nog een ad nodig kies je ene goede ad, stel je hebt een goede ap nodig kies je dat.
Zorg altijd dat je minstens 1 tank hebt, het liefste 1 off tank, 1 ad, 1 jungler en 1 AP
Als je zo met je team goed communiceert in de chat bij ranked dan heb je al een grote kans op winnen.

Nu heb ik altijd wel een hekel aan mensen die champions als ezreal/sion kiezen die je op meerdere mannieren kunt spelen, en na de tijd als iedereen de champion heeft gekozen zeggen "i go AP, of i go AD".
Dit zul je gewoon tegenkomen en dan is het moeilijk een goed team te kiezen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Naip schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:40:
[...]

Ik had bij het begin mazzel en won mijn eerste paar ranked potjes. Vind het vooral bij het begin dat je geluk nodig hebt, hopen dat je redelijke/tot goede teamgenoten hebt. Daarom heb ik ook besloten om alleen maar te duo queuen. Dit zorgt er bij mij tenminste voor dat je zeker weet dat het team bestaat uit 2 redelijke spelers.

Ik vind Renekton op het moment aardig OP. Ik heb veel mensen voor een ghostblade zien gaan en daarna tanky. Deze Renekton waren tanky terwijl ze mensen met twee skills half dood kunnen maken, maarja ik ga zelf nog deze week Renekton uitproberen. Dusja, kijken of dat mijn mening veranderd.
Ghostblade afmaken op Renekton vind ik best wel useless, je hebt niks aan die attack speed omdat hij alle damage met zijn skills doen. Net zoals attack speed useless is op Pantheon. Ik probeer soms Doran's Shield of Blade weet nog niet welke echt beter is voor Renekton early game. Enige tanky items die ik haal is vaak Frozen Mallet ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Naip schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:01:
Amumu junglen vind ik persoonlijk beter dan de laning fase. Amumu is aardig slap tijdens lanen en de jungle laat je (redelijk) makkelijk levelen en uiteraard kun je makkelijk ganken met Amumu, bandage toss en ulti is een zeer goede combinatie.
Mjah op zich wel, maar meestal als ik Amumu speel, speel ik samen met mn broertje (meestal Swain). En dan is samen lanen gewoon lollig :D Maargoed, binnenkort maar weer eens proberen, junglen met Amumu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Vicarious schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:07:
[...]

Mjah op zich wel, maar meestal als ik Amumu speel, speel ik samen met mn broertje (meestal Swain). En dan is samen lanen gewoon lollig :D Maargoed, binnenkort maar weer eens proberen, junglen met Amumu.
Jah als je een goede lane partner hebt kan Amumu ook goed uitpakken in de lane. Vooral in combinatie met Swain of een ander die goede CC heeft. Moet zelf ook weer eens Amumu oppakken, speel de laatste tijd veel Lux, wat me erg goed bevalt =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik begin ook iets meer te spreiden in wat ik kan spelen om in alle situaties het missende van een team op te kunnen vangen.

Jungler: Nog geen die ik kan SPELEN. Ik bezit er al wel een paar. Ik moet hier echt eens aan gaan zitten met mijn premade vrienden. (Dat ik Jungle-Nunu, Udyr en/of Rammus eens flink ga oefenen)

AD: Ashe, Caitlyn, Miss Fortune en Tristana kan ik allen REDELIJK. Gangplank ook maar die is imo meer een support ipv echte carry. En ik heb Akali, Irelia en Corki maar nog nooit echt gespeeld. Nasus en Renekton hangen een beetje tussen dit en offtank in IMO :)

AP: Ryze, Annie en LeBlanc.Ik ben wel in het bezit van Katarina, Evelynn en Twisted Fate maar daar kan ik geen van allen mee overweg.

Support: Dit is zeg maar echt mijn ding :P Sona, Janna, Morgana, Taric, Sivir, Nidalee, Karma, Lux, Kayle, Soraka. Tenzij ik met Sona solo de mid in gestuurd wordt red ik mezelf hier vaak wel mee :D

Tank: Ik bezit een paar "pure" tanks maar nog geen die ik echt op die manier gespeeld heb. Rammus & Malphite. Galio speel ik meestal niet als een echte tank maar Support Caster/Off Tank.
Zijdelings heb ik in deze rol wel eens met wisselend succes Cho'Gath, Mordekaiser, Taric, Nunu, Dr. Mundo en Garen gespeeld.

Ik moet dus vooral werken aan mijn Jungle en mijn Tank. Vooral omdat 99.99% van de games vaak ruim voorzien zijn van AP en AD damagedealers :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11

Snappie88

Mr. Hollywood

Naip schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:01:
Jungling Amumu is zoveel beter dan lanen! Eigenlijk een champion waar ik gewoon nooit meer mee lane. Zie ik dat iemand gaat junglen, kies ik een andere champion (moet eens mij gaan focussen op een tweede tank). Staat op Mobafire een goede jungling guide voor Amumu waar je zeker wat mooie tips kan vinden.
Intruder schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:06:
Zorg altijd dat je minstens 1 tank hebt, het liefste 1 off tank, 1 ad, 1 jungler en 1 AP
Ik zweer tegenwoordig bij twee tanks, en eigenlijk ook de reden dat ik zoveel met Amumu speel de laatste tijd. Liefst twee tanks, twee ranged carry's (1 AP en 1 AD) en iets wat 't in melee ook goed uithoud, Renekton of Tryndamir, of een goede Katarina of Kennen. Of een support... Ach, er zijn zoveel team setups :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Snappie88 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:53:

Ik zweer tegenwoordig bij twee tanks, en eigenlijk ook de reden dat ik zoveel met Amumu speel de laatste tijd. Liefst twee tanks, twee ranged carry's (1 AP en 1 AD) en iets wat 't in melee ook goed uithoud, Renekton of Tryndamir, of een goede Katarina of Kennen. Of een support... Ach, er zijn zoveel team setups :P
Met sommige champions vind ik het ook fijn om een tank naast je te hebben (Udyr)
Maar als ik malphite of rammus speel dan heb ik liever een goede support naast me staan, de belangrijke spelers worden zo beschermt en je zou eventueel een pure tank immortal kunnen maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ubernoob heb ik er natuurlijk nog niet veel potjes opzitten

nu ongeveer 10 denk ik
Toch gaat het steeds beter
Vooral met anni kan ik me goed uit de voeten maken momenteel
Dorans ring mee catalyst protector zo snel mogelijk een banshee's veil
en dan kijken wat ik mee neem een archangels staff rod of ages of rylai's crystal scepter en als het potje echt lang duurt een void staff om het af te maken.

Afgelopen potjes telkens tussen de 13 en 18 kills met max 5 deaths.
En bergen minions.
Vanmiddag eens met corki of poppa aan de slag. allebei ook erg leuk

Denk dat ik eerst eens poppa doe zodat ik ook kan tanken.
Is er ook een healer in het formaat tristana annie poppa corki?
dan kan ik die als 5e bij dit groepje oefenen d-;
Klein maar fijn zeggen ze wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Ik raad je aan op die eerste catalyst the protector in een rod of ages te bouwen, hierbij krijg je meer survivability en krijg je een redelijk wat AP. Verder raad ik het erg aan om een Rabadon's deathcap. Eigenlijk een must op elke caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naip schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:16:
Ik raad je aan op die eerste catalyst the protector in een rod of ages te bouwen, hierbij krijg je meer survivability en krijg je een redelijk wat AP. Verder raad ik het erg aan om een Rabadon's deathcap. Eigenlijk een must op elke caster.
yup die heb ik als optional staan die deathcap.
was er in de potjes totnutoe nog niet aan toegekomen d-;

pffffffft amumu is een bitch om te spelen zeg.

best wel een beetje trots op mezelf d-:

Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/6489/game1l.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Annie carried!

EDIT:
Gisteren een Cho'Gath naast een Sona gezien... dat is letterlijk een compleet immortal Cho met die heals :(

[ Voor 80% gewijzigd door MazeMouse op 03-02-2011 15:41 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nette score. Met Renekton gelaned aan zijn assists te zien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:40:
Nette score. Met Renekton gelaned aan zijn assists te zien? :D
die prutser maakte het nog moeilijk ook.
Ik had lekker het midden en ging super maar elke keer als ik bijna een kill had kwam hij van boven gerend meesnoepen waardoor we in de top lane nog bijna nat gingen.

Als mensen nou gewoon deden wat ze zouden moeten doen he )-:
Maar helaas jullie moeten me maar eens meeslepen in een premade ofzo misschien dat dat het plezier vergroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:21:
[...]

Ik had lekker het midden en ging super maar elke keer als ik bijna een kill had kwam hij van boven gerend meesnoepen waardoor we in de top lane nog bijna nat gingen.

Maar helaas jullie moeten me maar eens meeslepen in een premade ofzo misschien dat dat het plezier vergroot
Als je nu even op de US komt.. kan rond een uur of 6 wel een potje met je doen? :)
Numantia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:21:
[...]

add mensen uit de OP en dat moet vast wel goed komen ;). Ook op TS komen wil nog wel eens helpen, al is die volgens mij atm down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:30:
[...]

add mensen uit de OP en dat moet vast wel goed komen ;). Ook op TS komen wil nog wel eens helpen, al is die volgens mij atm down.
Gister kon ik wel inloggen maar was ik als enige online daar. Maar inderdaad, voeg mensen toe uit de OP. Mij mag je sowieso toevoegen, ik voel me niet te groot om met een beginner samen te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

En ik speel met iedereen mee. Adopt-a-Noob-mentor. Mijn neef. De mensen hier. Combinaties van bovenstaande.
Hoe meer mensen, hoe meer vreugd!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogeven wat vraagjes.

1 wat is junglen?
2 wat is carried?
3 wat betekent bot2? heb ik het goed dat dat betekent 2enemies bottom lane?
4 waarom verdwijnen de gegevens bij abilities naarmate ik hoger lvl word? ik kon eerst op healer recommended tank en weet ik wat selecteren word minder en minder.....
5 zijn er maar 2 mappen om te spelen?

dat kwam zo even in me op d-; er is vast nogmeer wat ik me afvraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Junglen is als je niet in de lane bij je toren gaat vechten om minions en tegenstanders te killen, maar als je minions in de paden tussen de lanes gaat opzoeken (waar die doodshoofdjes staan). Daar kun je dan ook experience en gold van krijgen, en enkele monsters geven je zelfs een aura (blue golem en red lizard). Voordeel is dat je twee solo lanes hebt, en solo lanes levelen sneller. Zo kun je als team dus een level-voordeel opbouwen als jouw team een jungler heeft en het tegenstanderteam niet. Nadeel is wel dat je iemand moet hebben die in zijn eentje een lane tegen twee tegenstanders kan verdedigen. Soms verlies je hierdoor early game een toren (no biggie).

Een carry is een ventje dat dusdanig veel damage doet dat je eigenlijk het hele team hieromheen afstemt. Ashe, Yi, Tristana en Annie zijn bijvoorbeeld carries.

Bot2 ben ik zelf ook nog niet tegengekomen, je zou wel eens gelijk kunnen hebben

Puntje vier komt gewoon door de laatste patch, daar hebben ze e.e.a. gewijzigd in de tags om het eenvoudiger te maken

En ja, er zijn maar twee maps. Er komt een nieuwe voor 5v5 aan, maar hier moeten we het voorlopig even mee doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 03-02-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Magma chamber komt "soon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Om je even een ideetje te geven, Twisted Treeline heeft er dik 7-8 maanden over gedaan, voor hij live was, geteld vanaf de aankondiging. Ik ga ervanuit dat het voor Magma Chamber ongeveer hetzelfde eruit zal gaan zien.

Het is verder echt een prima spel hoor, maar een paar basis functies ontbreken gewoon helemaal, die waren eerst aangekondigd voor de toekomst, toen voor Season 1, nu is het maar afwachten of ze komen. Phreak, meende ik, had een melding gemaakt dat dit jaar epic zal gaan worden, maar ik ben een beetje cynisch hierin, en neem het bericht met een korrel zout.

Om even in te gaan op basis functies, dingen zoals: Observers, replays, stat tracking ontbreken gewoon. Vooral replays zou ik HEEL graag willen hebben, zodat ik een game naderhand even terug kan kijken, om te zien of ik misschien dingen anders had kunnen doen. Of het uitwisselen van replays en speltactieken op deze manier. En dat vind ik gewoon jammer.

Overigens, gelieve niet de fout te maken, en zeggen dat ze maar minder champs moeten maken. Het team voor Magma Chamber de features en champs zijn allemaal verschillende teams.

Ik blijf het jammer vinden, anderhalf jaar terug, was een hele grote lokker onder het mom van, verschillende maps. Ook was dit terug te vinden in de client: je had een soort wereldkaartje van Runeterra, waar je ter zijner tijd dan op verschillende landen kon klikken voor verschillende battlegrounds.

Toch zou ik graag zien, dat ze meer zouden investeren, in meer mensen voor het map team. Gewoon omdat voor zoals Magma Chamber eruit ziet, verschillende champions beter of slechter zullen gaan rpesteren, vanwege de grootte van de map. Vooral Champs met globals is de verwachting, een voordeel te zullen hebben. Ik hoop echter weer wel, dat dit geen gevolgen heeft voor nerfs ofzo, dat ik mijn poppetjes niet meer op SR speel, vanwege nerfs of tweaks. (Dit was namelijk wel het geval voor een aantal champs wanneer het ging over effectieviteit op TT ten opzichte van SR, ze waren te sterk voor TT, dus een nerf, maar dat maakte ze wel zwakker voor SR).

@Baristo: Ik heb ook nooit beweerd dat ik het geen goed spel vind, sterker nog, ik vind het fantatisch. Maar de ontwikkeling en ontbreken van redelijk basis functies voor een spel als deze na 2 jaar (beta meegeteld), is gewoon zonde.

[ Voor 5% gewijzigd door Nazanir op 03-02-2011 19:51 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
@nazanir true, toch vind ik het een geweldig spel wat me nog nooit een euro heeft gekost.

Maar als riot hun spelers wil behouden moet magma chamber toch komen. Vooral nu blizzard een sc2 Dota map maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 13:51

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

mmm vreemd.. Ik kom er niet meer in. Net een game gestart en chat server deed vreemd. Na een keer opnieuw opstarten waren de servers Busy. Jammer dat ze dit nog niet hebben opgelost :'(
Baristo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:39:
@nazanir true, toch vind ik het een geweldig spel wat me nog nooit een euro heeft gekost.

Maar als riot hun spelers wil behouden moet magma chamber toch komen. Vooral nu blizzard een sc2 Dota map maakt.
Ik heb al redelijk wat geld in dit spel gestoken daar ik wel wil betalen voor zoiets als dit. Het feit dat SC2 met een DOTA map komt wil nog niet zeggen dat veel mensen weg zullen lopen. Persoonlijk vind ik de opmerking welke jij maakt echt Nederlands. Wel een gaaf spel willen spelen maar niets willen betalen. Waar Blizzard goud geld binnen haalt doet dit spel het uit geld wat ze krijgen uit skins etc. Als mensen blijven redeneren als jij zal dit soort fantastische games inderdaad uitsterven.

[ Voor 68% gewijzigd door KingTenteehje op 03-02-2011 21:26 ]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 21:42
Site en servers al een uur neer, iets aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gisteren gekocht via Steam, en vind het nu al jammer geld, hoewel ik nog geen 1 keer heb kunnen spelen. Toen ik het spel via Steam probeerde te installeren kreeg ik constant errors van de patcher, meerdere malen reinstall gedaan en het heeft niets geholpen. Heb de standalone client maar geïnstalleerd (las ergens dat als het spel geïnstalleerd is in Program Files dat het niet werkt?!?) en daar krijg ik de melding dat de pvp servers down zijn... Heb alle ports geforward, geen firewall aan en dan nog.

Zucht. Had me verheugd om dit spel te kunnen gaan spelen, maar als ik merk hoeveel gedoe er is met patching en steam dan heb ik denk ik liever mn geld terug.

Ben nu redelijk pissed off, heb 20 euro neergelegd voor een spel dat eerst niet goed wil patchen en daarna de servers niet eens up zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tja da's wel erg veel domme pech ook hoor grasmaaier. Het is echt een fantastisch spel. Tipje: installeer ook de US-versie. Je kan beide versies naast elkaar draaien zolang je ze maar in een andere folder installeert. De US servers zijn wat stabieler en de kans dat EU en US tegelijk down zijn is nihil, dus dan kun je altijd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 21:42
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:09:
Ik heb het spel gisteren gekocht via Steam, en vind het nu al jammer geld, hoewel ik nog geen 1 keer heb kunnen spelen. Toen ik het spel via Steam probeerde te installeren kreeg ik constant errors van de patcher, meerdere malen reinstall gedaan en het heeft niets geholpen. Heb de standalone client maar geïnstalleerd (las ergens dat als het spel geïnstalleerd is in Program Files dat het niet werkt?!?) en daar krijg ik de melding dat de pvp servers down zijn... Heb alle ports geforward, geen firewall aan en dan nog.

Zucht. Had me verheugd om dit spel te kunnen gaan spelen, maar als ik merk hoeveel gedoe er is met patching en steam dan heb ik denk ik liever mn geld terug.

Ben nu redelijk pissed off, heb 20 euro neergelegd voor een spel dat eerst niet goed wil patchen en daarna de servers niet eens up zijn...
Spel is toch gratis, waarom heb je er 20 euro voor betaald? En het spel kun je rechtstreeks van de site afhalen dus waarom steam gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door turbojonny op 03-02-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:52

g0tanks

Moderator CSA
Als je het spel koopt (ja dat kan) krijg je bijna alle champions, een paar runes, wat RP en een exlucieve skin.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
g0tanks schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:52:
Als je het spel koopt (ja dat kan) krijg je bijna alle champions, een paar runes, wat RP en een exlucieve skin.
mwah bijna alle champions?
Je krijgt bij het kopen van de steam game er de digital collectors pack erbij.
Wat wil zeggen dat je 20 champions krijgt, 1500 RP, 4 thier 3 runes en Goth annie skin.
Dit is natuurlijk wel een leuk begin en je zult hier altijd wel een champion tussen vinden die je echt leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:19:
[...]

mwah bijna alle champions?
Je krijgt bij het kopen van de steam game er de digital collectors pack erbij.
Wat wil zeggen dat je 20 champions krijgt, 1500 RP, 4 thier 3 runes en Goth annie skin.
Dit is natuurlijk wel een leuk begin en je zult hier altijd wel een champion tussen vinden die je echt leuk vind.
je can die collecters pack toch ook gewoon in de store kopen

tenminste dat heb ik gedaan had nog wat overgebleven euro's op mijn paypal staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:03:
nogeven wat vraagjes.

1 wat is junglen?
2 wat is carried?
3 wat betekent bot2? heb ik het goed dat dat betekent 2enemies bottom lane?
4 waarom verdwijnen de gegevens bij abilities naarmate ik hoger lvl word? ik kon eerst op healer recommended tank en weet ik wat selecteren word minder en minder.....
5 zijn er maar 2 mappen om te spelen?

dat kwam zo even in me op d-; er is vast nogmeer wat ik me afvraag
Junglen is als je niet in e lane begint (top bot of mid) maar vanaf level 1 de jungle in duikt om zo de rest van je teamgenoten een level voordeel te geven, goede jungle champions zijn = warwick, shaco, udyr, nunu en rammus.
Carried, letterlijk vertaald gedragen, wil dus zeggen dat jij je team eigelijk draagt. Dus als jij erg goed speelt en het team leunt op jouw, dan ben jij de carry van het team.
Bot 2, wil meestal zeggen dat er bottom 2 enemies zijn, wat best normaal is dus ik ga er vannuit dat het om een misscall ging en dan wil het zeggen dat er bottom 2 mensen miss zijn. Dit geef je normaal echter aan met ss bot 2 (of ss met de namen er achter)
Dat die dingen zijn verwijderd heeft te maken met de vorige patch, het systeem was erg onduidelijk omdat bijvoorbeeld Sona (een healer) de tag nuke heeft meegekregen, daarom hebben ze het eenvoudiger gemaakt.
En ja er zijn maar 2 mappen om te spelen, een derde is echter in de maak en ik hoop dat deze map binnenkort uitkomt.

Die digital collectors pack is inderdaad gewoon te koop in de shop, wijkt niks af van de pack die je koopt bij steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Alleen zijn sommige tanks niet meer als Tank aangeduid maar als Bruiser.
Dus de tags zijn zelfs nu met de aanpassingen niet optimaal. (maar het is nu gelukkig niet meer zo dat iemand als Sivir gewoon zo goed als vrijwel alle tags had :D)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
MazeMouse schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:50:
Alleen zijn sommige tanks niet meer als Tank aangeduid maar als Bruiser.
Dus de tags zijn zelfs nu met de aanpassingen niet optimaal. (maar het is nu gelukkig niet meer zo dat iemand als Sivir gewoon zo goed als vrijwel alle tags had :D)
Volgens mij hebben ze gewoon alle champion de tag bruiser gegeven, zwaar ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Eerlijk gezegd speel alllen de 5vs5 map. Heeeel vroeger heb ik wel eens die 3vs3 map gespeeld, maar daar vindt ik weinig aan maar misschien dat die nieuwe 5vs5 map wel leuk is om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Domdo schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:11:
Eerlijk gezegd speel alllen de 5vs5 map. Heeeel vroeger heb ik wel eens die 3vs3 map gespeeld, maar daar vindt ik weinig aan maar misschien dat die nieuwe 5vs5 map wel leuk is om te spelen.
Ik heb alleen op een LAN de drie speler map gespeeld. Voor de rest uitsluitend 5vs5. Maat van me vind die 3vs3 dus helemaal geweldig (waarschijnlijk omdat 't wat simpeler is, net als hij :') ), maar ik vond 't maar meh...

Kijk trouwens ook wel uit naar Magma Chamber. Hoeveel man gaat dat trouwens worden? 5vs5 ook?

Enneh, heb tot nu toe geen cent neer hoeven leggen voor dit spel maar echt al heel erg veel tijd in gestopt. Ik zit eigenlijk te wachten op een leuk pakket met random champs (dus niet die twee standaards, want daar had ik er al een aantal van de champs van). Laatst was er een kerstpakket wat wel redelijk was (Lux, MF, en nog een stuk of 8 champs) maar de helft ervan sprak me niet aan.

Eerst maar eens Lux en Karma gaan kopen in de nabije toekomst...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingTenteehje schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:23:
mmm vreemd.. Ik kom er niet meer in. Net een game gestart en chat server deed vreemd. Na een keer opnieuw opstarten waren de servers Busy. Jammer dat ze dit nog niet hebben opgelost :'(

[...]

Ik heb al redelijk wat geld in dit spel gestoken daar ik wel wil betalen voor zoiets als dit. Het feit dat SC2 met een DOTA map komt wil nog niet zeggen dat veel mensen weg zullen lopen. Persoonlijk vind ik de opmerking welke jij maakt echt Nederlands. Wel een gaaf spel willen spelen maar niets willen betalen. Waar Blizzard goud geld binnen haalt doet dit spel het uit geld wat ze krijgen uit skins etc. Als mensen blijven redeneren als jij zal dit soort fantastische games inderdaad uitsterven.
Free2play is gewoon een bedrijfsmodel hoor, dat Riot daarvoor gekozen heeft betekend niet dat je het verpest als je niet betaald. Ik had liever een Paymodel gezien (zoals HoN), nu zal ik er waarschijnlijk nooit voor gaan betalen.
Teveel game-verpesters waar nog steeds niks aan gedaan wordt (leuk een game van 80 minuten laten verpesten door iemand door iemand die geen zin meer heeft).
Heleboel extra mensen die niks toevoegen maar het toch spelen "omdat het gratis is".
Leuk dat gratis spelen.. ik heb er niet voor gekozen maar er wel last van. Daarbij is riot door dit model alleen maar nieuwe champs aan het pompen ipv wat belangrijke dingen te fixen zoals de crappy engine (net een 8 minuten loading screen gehad), replays (game die meedoet aan WCG maar geen replay functie heeft?).
Zit genoeg faal in deze game omdat ze gekozen hebben voor een F2P model. Zou heel graag een champion pack kopen, maar dan eerst even wachten tot ze wat basis dingen gefixt hebben.
En ook leuk dat ze mensen bannen voor game verpesten, helaas hebben die gasten hebben 5 accounts, zal ze lekker boeien dat ze op 1 ander account een 3 day ban hebben plus dat ik er mijn weggegooide tijd niet voor terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
LoL heeft gewoon een andere doelgroep dan jij. Waar HoN zich richt op de competitieve, serieuze gamer is LoL juist meer bedoeld voor de casual speler. Ik erger me nog meer aan de gasten die denken dat ze enorm pro zijn en alleen maar noob team lopen te gillen (ongeacht hoe ze zelf presteren) dan aan een feeder in mn team eerlijk gezegd.

[ Voor 66% gewijzigd door Vicarious op 04-02-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf net ook karma gekocht van mijn ip

Ik moet zeggen dat het spelen met annie steeds beter gaat ook met gragas begint het ergens op te lijken.

Amumu zal ik nog heel veel tijd in moeten steken en ik ben bang dat ik ook superveel tijd kwijt ga raken aan gangplank.
Die moet ik van de kleine spelen (4.5 jaar oud ridder en piratenfanaat d-; )

maargoed. Nu annie lekker gaat zal ik me ook wel redden met corki.
Dus die zal ik ook wel even uitmelken.
Gragas moet ik nog een iets betere item build voor hebben gaat redelijk vooral in 3v3 maar voor 5v5 lukt het me niet helemaal om solo mid te houden en met annie gaat dat een stuk makkelijker.

Vandaag wel een leuke pot gehad in 5v5
Had die paarse mage met die grote scroll op zijn rug tegen me in mid. En ik waste hem elke keer dat hij een poging waagde zijn oren waardoor ik telkens dichter bij zijn torens kwam.

Zijn vriendjes to the resque natuurlijk stonden ze op elkaar kon ik precies mijn eerste keer tibbers erop gooien en 2 pogingen later maakte ze dezelde fout een double kill en mijn eerste triple kill gemaakt.
uiteindelijk zag iemand mijn overwicht en hebben we het zwaartepunt in het midden gelegd
kwamen allebei op iets van 18 2 12 uit
veel kills veel assists
Lekkere berg ip gepakt en karma gekocht.
Schijnt een erg coole chapion te zijn.
Totnutoe bevalt de game goed en eindelijk lvl 10 bereikt.

Ik moet wel zeggen dat de dingen waarvan jullie zeggen dat ze in de maak zijn erg gemist worden door mij.
Ik mis gewoon iets meer stats als won minions en kills

Ik wil al mijn damage zien
per charachter
per map
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:08:
LoL heeft gewoon een andere doelgroep dan jij. Waar HoN zich richt op de competitieve, serieuze gamer is LoL juist meer bedoeld voor de casual speler. Ik erger me nog meer aan de gasten die denken dat ze enorm pro zijn en alleen maar noob team lopen te gillen (ongeacht hoe ze zelf presteren) dan aan een feeder in mn team eerlijk gezegd.
Nou eigenlijk dus niet. Aangezen HoN de grote afwezige was op de WCG waar LoL er wel was. En ik erger me ook aan de noob roepers, maar een feeder die me ongeveer een uur tijd kost vind ik toch wel iets erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIOT GAMES HIRING 100 NEW EMPLOYEES
Submitted by administrator on Tue, 12/14/2010 - 20:07 At a time when many game development studios are announcing layoffs, Riot Games, responsible for the award winning, critically acclaimed title League of Legends, is looking to hire over 100 employees to get ready for a strong showing in 2011.

Riding the momentum of their award sweep at GDC Online and their Golden Joystick Award earlier this year, Riot has been doing well with League of Legends, even offering a $100,000 tournament for their several million players.

The careers section of their website has openings posted across every department, and Riot Games is seeking talented, passionate people looking to work in a fast-paced, entrepreneurial environment. Riot Games is based in Culver City, just outside Los Angeles with a satellite office in Dublin, Ireland.
dit klinkt goed
ze huren bij blikken mensen om LoL te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Alle 100 in het New-Champions-Team zo te merken...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:16:
Ach ze hebben het pas sinds halverwege 2009 over replay functie dus die komt waarschijnlijk voor de nieuwe champions. Oh wait,,

Net weer een leuke pot gehad. 3v3 gaat gelijk op (na 30 mins), heeft een van die gasten geen zin meer /surrender failed --> leave. Waarschijnlijk zit hij nu op zijn andere account weer lekker andere potjes te verpesten :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn jullie ervaringen met karma tot nu toe?

ik heb er nu 6/7 met haar gespeeld en tot hier bevindingen:

haar q: fijn als healing, vind hem voor het farmen zelf niet echt super werken
haar w: dacht eerst dat je diegene waar je em aan anchored ook dmg krijgt, maar blijkbaar alleen champions/minions in de lijn. Handig voor chasen of je carry vooruit sturen maar niet echt dat het indruk maakt tot nu toe
haar e: een shield dat als je mantra gebruikt ook als bom werkt, super farm ability, op lv 6 maak je bijna in 1 keer een wave dood
r: mantra dus

ik merk aan haar heel erg, dat ze totaal van het team afhankelijk is, speelt je team goed dan doe jij het ook goed, speelt het team slecht maak je niet tot weinig verschil. Imo heeft ze niet echt veel game inpact, kan misschien aan de manier liggen waarop ik haar speel.

Ze is iig niet met de introductie OP gemaakt en vind haar zelfs een beetje zwakjes, sowieso zijn de meeste support classes (except janna) niet echt sterk imo. Ga haar dus alleen nog maar spelen in pre-made teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Echt serieus... net een pot waarbij hun Lux, Kog'Mar en Renekton eigenlijk helemaal niet zo goed waren op een manier dat ik daar met mijn Galio opaf kon rennen en ze 1v3 weg pushte naar hun eigen toren.
Echter was onze Ezreal tot 4 keer toe afgemaakt in 10 minuten tijd door Sion die daardoor gewoon keihard hun hele team carried (niet meer dood te krijgen samen met de Cho'Gath die ze hadden)

First Blood was al weggegeven door die Ezreal nog voor "30 seconds to minions spawn" geroepen was en hij komt terug met de eerste minionwave en wat doet die pipo? Loopt meteen hetzelfde bosje in waar hij net in doodgegaan was... "An ally has been slain"
En dan weet je dat je nog 23 minuten moet wachten voor je kunt surrenderen...

EDIT:
Nog nooit zo'n defeat-streak gehad met zulke positieve stats... kunnen we iig zeggen dat het niet aan mij ligt maar het blijft zuur :(
Net ook een Yi met Revive... Had gewoon 17 deaths aan het eind dus maar gereport voor Intentional Feeding...

EDIT2:
En nu al voor de 2e dag op rij mijn first-win bonus niet op kunnen halen vanwege de massive faalhazen waar de matchmaking me aan koppelt...

[ Voor 21% gewijzigd door MazeMouse op 05-02-2011 01:17 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Riot Games is based in Culver City, just outside Los Angeles with a satellite office in Dublin, Ireland.
Oeh, ik zit nu in Dublin, even kijken of ze een baantje hebben voor me *O* :')
MazeMouse schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:16:
Ja, d'r zullen er wel een paar die kant op zijn gegaan ja...
MazeMouse schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:48:
EDIT:
Nog nooit zo'n defeat-streak gehad met zulke positieve stats... kunnen we iig zeggen dat het niet aan mij ligt maar het blijft zuur :(
Net ook een Yi met Revive... Had gewoon 17 deaths aan het eind dus maar gereport voor Intentional Feeding...
Heb ik ook wel eens gehad, dat de tegenstanders via /all zeiden dat ik goed had gespeeld en ze medelijden met me hadden :P It happens, noem eens een spel waar uitsluitend goede spelers in zitten...

[ Voor 74% gewijzigd door Snappie88 op 05-02-2011 14:36 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:31:
[...]

Oeh, ik zit nu in Dublin, even kijken of ze een baantje hebben voor me *O* :')

[...]

Ja, d'r zullen er wel een paar die kant op zijn gegaan ja...
is dat een nieuw spel of champions in de zin van we hebben een nog grotere berg tegenstanders om over na te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:35:
[...]

is dat een nieuw spel of champions in de zin van we hebben een nog grotere berg tegenstanders om over na te denken?
Ik weet niet zeker wat je bedoelt met je vraag, maar ik kies optie #2 :')

Ter verduidelijking; ik denk dat van die 100 nieuwe medewerkers er wel een aantal in het 'create-a-new-champion' team zullen belanden, het zal immers een wat makkelijker opstapje zijn. Er zullen er echter ook genoeg met nieuwe functionaliteiten bezig gaan, zoals nieuwe mappen, replay functies etcetera. Maargoed, op korte termijn en voor buitenstaanders zijn nieuwe champions natuurlijk ook (nog steeds) interessant, en daar zullen ze dus zeker mee doorgaan. Sterker nog, ik vind 't ook hartstikke leuk dat er zo veel nieuwe champions in het spel gezet worden. Ik weet niet hoe het met HoN zit... Word daar ook om de twee weken een nieuwe champion in gegooid?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Snappie88 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:31:

Heb ik ook wel eens gehad, dat de tegenstanders via /all zeiden dat ik goed had gespeeld en ze medelijden met me hadden :P It happens, noem eens een spel waar uitsluitend goede spelers in zitten...
Zelfs zulke dingen maakt het niet minder zuur :P

Then again, net een game waarbij ik Mundo was.
Ryze en ik VS Shen, Ashe en Kennen.
Kennen dood (Ryze kill), Ashe dood (mijn kill), Shen in volle retreat (later nog gepakt door onze Sion)
De reactie van Ryze: "Fucking Mundo"...
WHUT?! Omdat ik met 300HP weg wist te komen terwijl hij Pantheon en Malzahar in zijn nek kreeg. Uiteindelijk alsnog wel gewonnen maar niet echt lekker spelen als je steeds afgezeken wordt omdat je geen behoefte hebt om low-HP een avoidable battle in te duiken. Avoidable door simpelweg de andere kant op te lopen.

En een zure. Een game die we zo goed als zeker gewonnen zouden hebben als mijn neef niet weg had gemoeten. Weekend Storingsdienst, kreeg het telefoontje dus moest per direct weg. Werk > Game
Hij moest op 29 minuten echt ECHT weg (kreeg rond de 16 minuten het telefoontje) en uiteindelijk kregen zij ons pas klein op 59 minuten. (30 minuten waarin wij kills konden stapelen en 3 torens wegpushten maar uiteindelijk gewoon het verschil van die ene persoon begonnen te merken)

Nou ja, mijn defeatstreak gecombobreakered maar het blijft klote op deze manier.

EDIT:
Ik had liever dat ze NIET iedere twee weken nieuwe champions zouden maken en gewoon die servers eens fatsoenlijk zouden fixen. Echt compleet scheve prioriteiten op deze manier. Leuk dat het 2 verschillende "teams" zijn maar misschien eens minder mensen op het championsteam en meer mensen op het "make-this-shit-work-properly" team gaan gooien.

EDIT2:
Inmiddels 2 wins uit de dik 15 tot 20 games die ik over de afgelopen 3 dagen gespeeld heb... Het gaat werkelijk waar geen kant meer op :(

EDIT3:
En onder het motto "godvergeten kutpaddo's ik ben het helemaal zat" heb ik zelf maar eens Teemo gehaald...
Het duurde in totaal 10 minuten voor mensen de blind/poison/paddo's al zaten te vervloeken in de all-chat. En toch steeds stug WEER die bosjes inlopen :D
Het enige nadeel dat ik eraan gemerkt heb is dat je daardoor ook meteen MUST KILL NOW bent voor iedereen. Shaco spelers in de tent die een keertje de paddo-in-the-box game willen doen? (the brush is out to kill you achtige gameplay :P)

[ Voor 60% gewijzigd door MazeMouse op 06-02-2011 12:41 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

EDIT:
Dubbelpost omdat ik faal met refreshen :(

[ Voor 185% gewijzigd door MazeMouse op 05-02-2011 16:56 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
MazeMouse schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:44:
[...]

EDIT:
Ik had liever dat ze NIET iedere twee weken nieuwe champions zouden maken en gewoon die servers eens fatsoenlijk zouden fixen. Echt compleet scheve prioriteiten op deze manier. Leuk dat het 2 verschillende "teams" zijn maar misschien eens minder mensen op het championsteam en meer mensen op het "make-this-shit-work-properly" team gaan gooien.
Het is precies hoe je het zegt, het zijn 2 verschillende "teams", Dus de mensen die de champions maken, hebben verstand van champions maken en waarschijnlijk geen tot weinig verstand van andere onderdelen van LoL. Dus het heeft geen enkele zin om deze mensen over te zetten naar het andere "team".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Naip schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:12:
[...]

Het is precies hoe je het zegt, het zijn 2 verschillende "teams", Dus de mensen die de champions maken, hebben verstand van champions maken en waarschijnlijk geen tot weinig verstand van andere onderdelen van LoL. Dus het heeft geen enkele zin om deze mensen over te zetten naar het andere "team".
Dan schuppen ze die mensen eruit en besteden het salaris aan nuttigere mensen :)

EDIT:
De 2-1-2 setup in laning begrijp ik nog wel. Helemaal gezien het belang van een goede sterke Carry kweken in die mid-lane.

Maar als je een jungler hebt is dan een 1-2-1 niet veel logischer dan 1-1-2? Daarmee kun je mid namelijk veel harder pushen (hopelijk snel toren wegknallen) als ze niet erop reageren en geeft je jungler veel meer bewegingsvrijheid in hun jungle.
Er zal vast wel een reden zijn waarom het niet zo gedaan wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door MazeMouse op 06-02-2011 17:56 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
@mazemouse de setup 1-1-1 werkt ook, 2 junglers die samen beide jungles leeghalen en goed kunnen ganken.
Vooral omdat de vijand waarschijnlijk te ver pushed in allebij de 2vs1 lanes. Zou het wel georganiseerde teams doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

MazeMouse schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:40:
[...]
Maar als je een jungler hebt is dan een 1-2-1 niet veel logischer dan 1-1-2? Daarmee kun je mid namelijk veel harder pushen (hopelijk snel toren wegknallen) als ze niet erop reageren en geeft je jungler veel meer bewegingsvrijheid in hun jungle.
Mid is de veiligste lane qua afstand tot de toren en geeft de mogelijk tot snel ganken bij alle 2 de andere lanes. De carry in het team mid laten gaan heeft dan het voordeel dat deze snel kan levelen en farmen omdat deze later een grote rol speelt in teamfights. Mocht er een jungler zijn dan wordt bottom meestal duo vanwege een betere controle over dragon en teamfights die daar mogelijk zullen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:09
MazeMouse schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:40:
[...]

Dan schuppen ze die mensen eruit en besteden het salaris aan nuttigere mensen :)

EDIT:
De 2-1-2 setup in laning begrijp ik nog wel. Helemaal gezien het belang van een goede sterke Carry kweken in die mid-lane.

Er zal vast wel een reden zijn waarom het niet zo gedaan wordt.
Die is er, namelijk dat de middelste lane het makkelijkst vol te houden is voor een solist. De toren is dichter bij de fountain dus je downtime is korter bij death of recall. De torens staan ook dichter bij elkaar waardoor je zonder teammate eenvoudiger aan ganks kunt ontsnappen en de tegenstander niet echt kan zonen. Er zijn vast nog veel meer redenen aan te merken, maar in essentie is het zo dat 1v2 op mid en 2v1 op bot in het voordeel is van het team dat slechts ééntje op mid heeft.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al vermeld, maar de 2 aankomende champions zijn al "geleaked"
Eerste komt op 15 Feb, en dat is Moakai
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2z7pwjk.jpg

2 weken later op 1 Maart komt Jarvan IV
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/20ze5fn.jpg
Die naam is wel erg vet, "The badass prince of Demacia"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nope, nog niet gezien. Zijn er nu trouwens niet een keer genoeg champions? :D Ik raak het overzicht helemaal kwijt zo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:00:
Nope, nog niet gezien. Zijn er nu trouwens niet een keer genoeg champions? :D Ik raak het overzicht helemaal kwijt zo ;(
dat is op zich wel goed.
Als er zoveel verschillende champs zijn dat je OMFG gaat dat heeft het het voordeel dat je niet alle tegen strategien weet waardoor het dus wat moeilijker word d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Over een weekje dus weer een nieuwe champ :o
Ze doen de laatste maand(en?) wel flink hun best met het bedenken en maken van nieuwe champs :D

Ik heb van 't weekend met wat vrienden gespeeld die net begonnen waren, dus had ik Sivir kunnen kiezen uit de free rotation met me newbie account :) Wat kan zij heerlijk pushen zeg, niet normaal!! En dat is maar goed ook want we verloren alle teambattle's tijdens 1 van de games, dus toen ik inzag dat de enemies betere items en teamplay hadden dan ons, zette ik alles op alles, door de lanes te pushen, hadden we uiteindelijk gewonnen, maar het was wel heel erg close *gulp*

Maar me vrienden beginnen de game nu ook door te krijgen en vinden het een leuk spel. Dus waarschijnlijk hebben we binnenkort 2 avonden in de week een pre made team om kont mee te schoppen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Jveer op 07-02-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wat ik zo stom vind is dat door al deze champions de ban phase uiteindelijk useless zal worden. Je kunt dan heel moeilijk de tegenstander een bepaalde kant op pushen aangezien er toch alternatieve genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Jveer schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:58:
Over een weekje dus weer een nieuwe champ :o
Ze doen de laatste maand(en?) wel flink hun best met het bedenken en maken van nieuwe champs :D
Standaard elke patch een nieuwe, dus elke 2 weken.
SaphuA schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:07:
Wat ik zo stom vind is dat door al deze champions de ban phase uiteindelijk useless zal worden. Je kunt dan heel moeilijk de tegenstander een bepaalde kant op pushen aangezien er toch alternatieve genoeg zijn.
Dat is ook helemaal niet de bedoeling van het bannen (genoeg alternatieven op het moment hoe dan ook). Het gaat erom dat je als team de sterke champions die je zelf niet kiest of counterpicks uit de game probeert te halen. Bij soloque komt het er vooral op neer dat sterke (als OP beschouwde) champions of de FotM worden gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
SaphuA schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:07:
Maar heb jij het gevoel dat het bannen van champions het andere team een kant op drukt? Ik zelf niet, deze phase is in mijn ogen eerder om de unbalanced champions te kunnen bannen om zo een eerlijke match te krijgen. Als je dit niet doet worden de eerste picks altijd rammus, vlad, pantheon en eve. Dus zo useless vind ik de ban phase nogn iet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik zie Pantheon nooit gebanned worden o.O

Het is hier altijd Rammus, Tryndamere, Mordekaiser en nog een random champ.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ondanks dat er regelmatig nieuwe champs uitkomen, zullen er altijd gewoon een aantal favoriete picks blijven in Ranked. Een Shen of een Rammus is altijd een welkome aanvulling in menig team, evenals een Annie of een Anivia als mage zijn. Olaf, Warwick of Xin als een extra jungler doen het ook altijd wel goed.

Dit komt gewoon, omdat deze champions erg goed zijn in hun rollen, altijd wel zullen blijven. Ik heb iets van 40 champs unlocked, ik gebruik +/- 10 heel actief en ken ik dan ook van binnen en buiten. Zo kan ik altijd een rol spelen die nodig is.

Ga ervan uit dat standard picks: CC hebben, hoge burst damage, goed damage kunnen incasseren, goede junglers zijn, goede AoE pressence hebben, etc. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar vaak een optelsom van.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Gisterenavond met mijn neef wezen smurfen op de US server.

Eerste game een leaver waardoor we uiteindelijk verloren. (Maar niet voor ik met Renekton dik 22 kills had gemaakt... van de in totaal 28 kills :D)
2e game Sivir gebruikt en daarmee steeds de setup gedaan via boomerangblade.
Situaties waren continu "aaargh, weer net niet dood met de boomerangblade" *rode streep door het beeld* An enemy has been slain "Ah, dankjewel lux"
En een game Shen/Veigar die we wonnen doordat de aanwezige Zilean enorm hard aan het heerschen was.

Echt, hoe enorm merkbaar is dat niveau verschil als je gewend bent in de twenties te spelen en dan ineens weer tegen complete beginners bezig gaat :D (we deden het ook alleen om te kutten. Pure DPS builds overal op doen :P) Gewoon killstapelen "for teh lulz"

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hmm ik speel dus ook regelmatig op de US servers, maar dan met name omdat op EU de chat of de servers er weer eens uitliggen, maar ik kom toch regelmatig gewoon in games waar het niveau best aardig is. Heb ook het idee dat ik aan andere smurfs gekoppeld word, want toen ik lvl2 was hoorde ik al iedereen volop over wards enzo lullen, terwijl ik toen nog niet eens wist dat een health pot bij de start vaak wel handig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

We hebben voor de ultieme smurf-ervaring bij de eerste vraag wat ons ervaringsniveau was ook "BEGINNER" ingerost dus misschien dat dat meetelt?

Game 1 stonden ze al met 3 man in de mid en ik top (en niemand bot want die was meteen al geleaved)
Game2 had al meer de neiging van een normale game met het verschil dat NIEMAND skillshots dodged
En bij Game3 werd er zelfs al actief geprobeerd te ganken (note: geprobeerd. Heel obvious binnen komen denderen zodat je ruim de tijd krijgt weg te komen :D)

En het is puur "ff relaxen" geweest. Gewoon bewust kutten. Champions spelen zonder guide of inlezen en dan alleen recommended items kopen en meer van die ongein. Towerdiven like a boss. Compleet overextendende Sona's zo hard en vaak afmaken dat ze je uiteindelijk de halve map overjagen voor wraak :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:21:
maar ik kom toch regelmatig gewoon in games waar het niveau best aardig is. Heb ook het idee dat ik aan andere smurfs gekoppeld word, want toen ik lvl2 was hoorde ik al iedereen volop over wards enzo lullen, terwijl ik toen nog niet eens wist dat een health pot bij de start vaak wel handig was.
Het waren dan ook zijn eerste 2 potjes. Als z'n normal elo nu ineens flink omhoog schiet komt hij vanzelf tegen gelijkwaardigen.

[ Voor 77% gewijzigd door RTG op 07-02-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RTG schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:10:
[...]

Het waren dan ook zijn eerste 2 potjes. Als z'n normal elo nu ineens flink omhoog schiet komt hij vanzelf tegen gelijkwaardigen.
Bij game 3 was hij al lvl 2 als het goed is, toen kreeg ik al volop ganks en towerdives over me heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 08:37

Zyppora

155/50 Warlock

Dat komt niet alleen bij smurfgames voor overigens. Hoe geweldig is het als je rond de 1300 elo (wat ik overigens een behoorlijk niveau vind, aangezien ik er een beetje in vast zit) een ranked game speelt en dat jouw team (nooit het andere team, het is -altijd- -jouw- team (lees: mijn team)) doet alsof het een potje 'catch the skillshot' is :( Geen enkele skillshot bleef onbenut, hoe slecht geschoten ook (cue flash/andere insta-move skill).

Of dat we de hele pot lang geweldig spelen, er wordt goed gepushed, teamfights gaan lekker, en dan halen we een keer de Baron buff en dan worden we gewoon compleet weggespeeld -_-V Schitterend spel.

Heb het ook wel eens gehad dat we tegen een Ashe stonden die het presteerde werkelijk elke ulti tussen ons door te schieten en gewoon niks te raken. Prachtig spel :P

Ik ben zelf steeds meer normal games aan het spelen met Rammus. Ik blijf het een heerlijke champion vinden met die veelzijdige skills van hem. Gooi er een Sunfire Cape en een Guardian Angel op en dat ding gaat als een tierelier. Ik moet alleen de kills aan de carries overlaten :/ Komt nog te vaak voor dat ik zelf de kill maak terwijl mijn lanemate die veel harder nodig heeft.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zyppora schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:33:
[...]

Ik moet alleen de kills aan de carries overlaten :/ Komt nog te vaak voor dat ik zelf de kill maak terwijl mijn lanemate die veel harder nodig heeft.
Hoe herkenbaar! Ik heb dat ook regelmatig met Amumu en Rammus. Zodra ik sunfire heb kan ik echt DPS'en als een malle, en dat als tank. Blijft een briljant item, ondanks dat je ze neit meer kan stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Vicarious schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:46:
[...]

Hoe herkenbaar! Ik heb dat ook regelmatig met Amumu en Rammus. Zodra ik sunfire heb kan ik echt DPS'en als een malle, en dat als tank. Blijft een briljant item, ondanks dat je ze neit meer kan stacken.
Met Amumu heb ik weinig ervaring, maar die is toch minder geschikt als DPS dan Rammus?

Here's what I do:
Taunt -> Shield -> Tremors -> chasing around the block -> Rolling Ball attack

Opponent is nu plat. Is het niet op de grond, dan is het wel tegen zijn eigen turret aan (tenzij mid/late game, dan is het gewoon plat op de grond en de turret ook :*) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zyppora schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:55:
[...]

Met Amumu heb ik weinig ervaring, maar die is toch minder geschikt als DPS dan Rammus?

Here's what I do:
Taunt -> Shield -> Tremors -> chasing around the block -> Rolling Ball attack

Opponent is nu plat. Is het niet op de grond, dan is het wel tegen zijn eigen turret aan (tenzij mid/late game, dan is het gewoon plat op de grond en de turret ook :*) ).
Amumu heeft Despair, daarmee kun je elke seconde damage dealen die ook nog eens afhankelijk is van de max health. Ultiem geschikt om tanks mee neer te halen dus. Despair + sunfire = veel AoE damage. Dan heb je ook nog Tantrum, wat een AoE-skill is en je kan in teamfights gewoon zomaar meer damage doen dan de gemiddelde carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Goed, met zo'n skill ben je best wel een tankmoller ja. En dat voor zo'n klein ventje :P

Misschien moet ik die ook maar eens gaan spelen, kijken of het wat is. Voor nu nog even mijn skills met Rammus bijschaven en daarna kunnen we altijd verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste 5 games 4x een afker in mijn team gehad. Kijk in naar stats: 110 wins 60 leaves. Dan vraag ik me af, waarom hebben dat soort mensen nog geen perma ban ? Maargoed ik snap dat ze liever nieuwe champs pompen ipv. dit soort dingen te fixen. F2P for the win.

Dit is precies waarom ik er nooit geld in zal stoppen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Sinds een tijdje maar weer eens wat potjes gespeeld vandaag. Met Renekton. Leuke champ is dat zeg. Perfect om tanky dps te spelen. Goeie initiator, maar je kan ook perfect chasen en junglen als het nodig is. Het ging zelfs zo lekker dat hij bijna een beetje OP voelde. Maar dat heeft denk ik meer met de tegenstanders te maken.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zyppora schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:33:
[...]

Dat komt niet alleen bij smurfgames voor overigens. Hoe geweldig is het als je rond de 1300 elo (wat ik overigens een behoorlijk niveau vind, aangezien ik er een beetje in vast zit) een ranked game speelt en dat jouw team (nooit het andere team, het is -altijd- -jouw- team (lees: mijn team)) doet alsof het een potje 'catch the skillshot' is :( Geen enkele skillshot bleef onbenut, hoe slecht geschoten ook (cue flash/andere insta-move skill).

Of dat we de hele pot lang geweldig spelen, er wordt goed gepushed, teamfights gaan lekker, en dan halen we een keer de Baron buff en dan worden we gewoon compleet weggespeeld -_-V Schitterend spel.

Heb het ook wel eens gehad dat we tegen een Ashe stonden die het presteerde werkelijk elke ulti tussen ons door te schieten en gewoon niks te raken. Prachtig spel :P
Het is inderdaad soms een wedstrijdje wie als eerste de meeste skillshots heeft weten op te vangen. Maar vooral nieuwere spelers hebben daar meer last van. (Gewoon nog niet doorhebben dat ze met een stapje opzij meer effect hebben en wegrennen in een rechte lijn theoretisch de snelste weg is maar je dan ook alle skillshots in je rug opvangt)
Daarom vind ik het compleet opladen van mijn Howling Gale op Janna altijd zo leuk... dan zie je ze gewoon 2 secondes lang compleet in paniek alle kanten op stuiven want je weet niet waar dat ding naartoe gaat maar wel dat ie pijn doet als je op dat moment op die plek bent :P

Ik ben vervloekt wat Ashe-arrows betreft. Ik heb het nu al 2 keer meegemaakt dat ik echt hyperpaniek low-life wegkom en recall om daarna in mijn eigen well een Ashe-arrow te koppen en alsnog dood te zijn...
Het schijnt dat Ezreal's ult daar ook nogal een handje van heeft om compleet vanuit het niets een YES-moment compleet te verpesten.
Zoek op TV Tropes de "Atomic F-Bomb" maar op :P

En ik ben tegenwoordig voor het liever gewoon doorpushen dan Baron halen want mijn laatste 2 barons eindigden allebei in een ace voor de tegenstander. (en die 4v5 die ik gewonnen had was ook een Baron voor hun die wij acen)

EDIT:
Het vervelende aan leavers is dat die leave-buster er nu alleen maar voor gezorgd heeft dat mensen AFK'en...
Ik snap het nut ook niet van leaven/afk'en. Sure, onverwachte dingen in het echte leven kunnen gebeuren. Familie, vrienden, werk, medische noodzaak, een verdelerkast die afbrand waardoor je verbinding weg is, etc. Zelfs een ragequit kan ik mezelf een enkele keer nog wel voorstellen. (eens per maand max)
Mijn neef afgelopen zaterdag nog. Hij MOEST voor zijn werk echt weg want hij was de storingsdienst-on-call dat weekend. Maar dat zijn uitzonderingsgevallen. Moet hij dan maar de hele zaterdag niet spelen omdat hij misschien wel eens weg zou moeten? Behalve die ene call, dus die ene game, heeft hij heel het weekend nergens last van gehad.
Waarom zou je doelbewust een game joinen alleen om te leaven danwel te AFK'en? Zijn sommige mensen werkelijk zo wanstaltelijk triest in hun eigen leventje dat ze een superioriteitsgevoel halen uit het verpesten van de pleziertjes van anderen?

[ Voor 18% gewijzigd door MazeMouse op 07-02-2011 23:49 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:52

g0tanks

Moderator CSA
Mijn motto: baron loses winning games. Als je al aan het winnen bent dan heb je geen baron nodig, als je dat toch doet en geaced wordt, tja. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Wat ik niet snap, is dat mensen het voordeel van Baron niet lijken te benutten. (Overigens, Kog'Maw blijft echt een fantastische champ <3)

Gister avond, potje gespeeld. Vijandige team weet baron te scoren, we waren te laat met ingrijpen, gevolg: faal teamfight aan onze kant. 4v1 dode. Hun zijn nog met 4, wij nog met 1. Pushen ze? Nee, gaan ze turtlen. Gevolg: wij winnen de volgende teamfight en stampen daarna hun Nexus de grond in. Ze hadden het voordeel van 4 tegen 1, ze hadden baron, ze konden heel hard pushen want hun tank leefde ook nog. Maar wat doen ze? In mijn ogen hadden ze het compleet verprutst.

Niet dat ik het erg vind om te winnen, maar als ik in hun team had gezeten, had ik toch echt wel gebaald.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:05:
Wat ik niet snap, is dat mensen het voordeel van Baron niet lijken te benutten. (Overigens, Kog'Maw blijft echt een fantastische champ <3)

Gister avond, potje gespeeld. Vijandige team weet baron te scoren, we waren te laat met ingrijpen, gevolg: faal teamfight aan onze kant. 4v1 dode. Hun zijn nog met 4, wij nog met 1. Pushen ze? Nee, gaan ze turtlen. Gevolg: wij winnen de volgende teamfight en stampen daarna hun Nexus de grond in. Ze hadden het voordeel van 4 tegen 1, ze hadden baron, ze konden heel hard pushen want hun tank leefde ook nog. Maar wat doen ze? In mijn ogen hadden ze het compleet verprutst.

Niet dat ik het erg vind om te winnen, maar als ik in hun team had gezeten, had ik toch echt wel gebaald.
Als je in dat team zit en je gaat in je eentje op een toren af en pingt hem komt de rest er vaak wel achteraan. Goed voorbeeld doet volgen. Ook in dat team had je dan alsnog kunnen winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kent het.
er komt zo'n moment dat je inlogd en ziet dat annie free is. Dus je gaat maar een ander char gebruiken

toen zag mijn oog miss fortune en eigenlijk alleen maar door de secret agent skin had ik zoiets van gaaaaaaf.
Dus maar ff van mijn iptjes gehaald.
En gaan spelen

toen gebeurde er dit

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/3083/missfortune.jpg

ze speelt zo heerlijk en die movement speed bonus maakt het waard.
Tot 70 bonus heerlijk als je ff equipment moet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nette score zo :) Ik vind MF ook een leuke heroe, alleen jammer dat ze 6300 kost en ik eerst nog wat runes en andere champs wil unlocken. Zal dus nog wel ff duren voor ik die heb :D

edit: ik zie trouwens dat ik niet de enige ben met de bug dat je eigen naam wel rechts in het scherm staat, maar er 1 teamgenoot ontbreekt. Die kun je dan dus ook niet makkelijk als friend adden.

[ Voor 35% gewijzigd door Vicarious op 08-02-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:22:
Nette score zo :) Ik vind MF ook een leuke heroe, alleen jammer dat ze 6300 kost en ik eerst nog wat runes en andere champs wil unlocken. Zal dus nog wel ff duren voor ik die heb :D

edit: ik zie trouwens dat ik niet de enige ben met de bug dat je eigen naam wel rechts in het scherm staat, maar er 1 teamgenoot ontbreekt. Die kun je dan dus ook niet makkelijk als friend adden.
of reporten omdat de flikker is 10 keer feed dan afk gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

MazeMouse schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:40:
Het vervelende aan leavers is dat die leave-buster er nu alleen maar voor gezorgd heeft dat mensen AFK'en...
Ik snap het nut ook niet van leaven/afk'en.
Waarom zou je doelbewust een game joinen alleen om te leaven danwel te AFK'en? Zijn sommige mensen werkelijk zo wanstaltelijk triest in hun eigen leventje dat ze een superioriteitsgevoel halen uit het verpesten van de pleziertjes van anderen?
Naast de leaverbuster is er ook (of werken ze aan) een manier om afk te detecteren.
Ennuh "wanstaltelijk triest leventje"? Volgens mij voelen meer mensen zich nogal superieur hier. ;)
Vicarious schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:22:
Je kunt ook gewoon rechtsklikken op de naam in de linker lijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

RTG schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:05:
[...]

Naast de leaverbuster is er ook (of werken ze aan) een manier om afk te detecteren.
Ennuh "wanstaltelijk triest leventje"? Volgens mij voelen meer mensen zich nogal superieur hier. ;)
In normale real life sociale settings ga je je ook niet als een lompe hork gedragen en vinden alle sociaal capabele mensen je inderdaad aardig triest als je moedwillig andermans lol gaat lopen verpesten.
Waarom zouden we dat op het internet (in een sociale game) wel moeten pikken?
Dusja, in het echte leven voel ik me ook ernstig beter dan mensen die moedwillig de boel gaan lopen verpesten. Dat is op internet voor mij niet anders.

EDIT:
Pfff, mijn champion speelstijl en kennis evolueert ook alle kanten op.
Ik ben begonnen met Ashe. Toen met Sona en Janna veel gespeeld. Een kleine periode veel Mordekaiser gebruikt. Daarna kwam Galio veel voor. En via een aantal potjes Nasus en Taric ben ik nu aangekomen bij Teemo.
En bij alle overstappen ben ik merkbaar achteruit gegaan in de speelstijl van mijn voorgaande champions. Of misschien waren die champions toen goed en ben ik met het levellen ook betere spelers tegengekomen die bepaalde champions beter kunnen counteren.

[ Voor 37% gewijzigd door MazeMouse op 08-02-2011 10:32 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

[quote]RTG schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:05:
[...]

Dit is er al:
Het is een soort kick systeem als in WoW, ga je afk en doe je niks voor 10 min. dan wordt je gekicked. Natuurlijk werkt dat niet als iemand af en toe alt-tabbed en even beweegt.

Dagboek,

Gister heb ik voor het eerst rammus geprobeerd en ik moet toegeven dat dit niet mijn champion is.
Ik speel veel liever warwick in de jungle of kennen.

Ik ben momenteel level 18 en goed op weg naar level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:05:
[...]

[...]

Je kunt ook gewoon rechtsklikken op de naam in de linker lijst. :)
Dat detecteren is natuurlijk geen zak hooi waard als ze er vervolgens niks mee doen, en zoals ik al zei heb ik AFK-ers in mijn team gehad met dingen als 100 wins 50 leaves en soms nog gekker. En ja ik voel me zeer zeker superieur aan die mensen die opzettelijk de game verpesten voor andere mensen, aangezien ik probeer de game te spelen, netjes blijf en probeer te winnen ook al heb ik net een surrender poging gedaan. Mensen die zich zo gedragen hadden al lang een perma-ban moeten hebben, dat LeaverBuster systeem werkt dus NIET.
Afbeeldingslocatie: http://larvalsubjects.files.wordpress.com/2009/12/greater-internet-fuckwad-theorysimple-img_assist_custom1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:24:
[...]

of reporten omdat de flikker is 10 keer feed dan afk gaat
Muis naar linkerkant bij scores halen, rechtermuisklik -> Report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weer leuk potje. Hebben 1 taric die naast de tower staat, het hele potje al en voor de rest niet beweegt. Gaat some even terug om spul te kopen en gaat dan weer naast de tower staan.

edit: Leuk, surrender na 25 minuten. Weer een afk-er die 9x 30 minuten kost.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Ik probeerde gewoon wat nuance te brengen aan de manier waarop Mazemouse zich daar (ietwat hypocriet) uitdrukte, vandaar ook de knipoog... jullie hoeven het je echt niet allemaal persoonlijk aan te rekenen. Ik doelde dus op wat het bovenstaand plaatje al illustreert; op internet en zeker in spellen hoef je echt geen normaal sociaal gedrag te verwachten. Je eraan gaan ergeren helpt totaal niet en doe je precies wat ze graag zien dus proberen te negeren en houd je bloeddruk onder controle. ;)
Awaken1 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:26:
[...]
Dit is er al:
Het is een soort kick systeem als in WoW, ga je afk en doe je niks voor 10 min. dan wordt je gekicked. Natuurlijk werkt dat niet als iemand af en toe alt-tabbed en even beweegt.
Jawel, dat is dus precies wat ik bedoelde. Ze proberen een algoritme aan het systeem toe te voegen om te kijken of mensen opzettelijk (en hoofdzakelijk) afk zijn. Wat jij bedoelt is gewoon de standaard - de speler heeft x minuten geen input meer gegeven dus disconnect hem maar - methode welke er van bijna het begin al inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:16:
Ik probeerde gewoon wat nuance te brengen aan de manier waarop Mazemouse zich daar (ietwat hypocriet) uitdrukte, vandaar ook de knipoog... jullie hoeven het je echt niet allemaal persoonlijk aan te rekenen. Ik doelde dus op wat het bovenstaand plaatje al illustreert; op internet en zeker in spellen hoef je echt geen normaal sociaal gedrag te verwachten. Je eraan gaan ergeren helpt totaal niet en doe je precies wat ze graag zien dus proberen te negeren en houd je bloeddruk onder controle. ;)

[...]

Jawel, dat is dus precies wat ik bedoelde. Ze proberen een algoritme aan het systeem toe te voegen om te kijken of mensen opzettelijk (en hoofdzakelijk) afk zijn. Wat jij bedoelt is gewoon de standaard - de speler heeft x minuten geen input meer gegeven dus disconnect hem maar - methode welke er van bijna het begin al inzit.
Helpt niet ? negeren? die gasten proberen gewoon zonder iets te doen naar level 30 te komen op 10 accounts. Leuk dat je je er niet aan ergert, maar dat maakt deze situatie niks beter. Nu 5de game op rij met 1 afk-er die het verpest.

Dat systeem is totale schijn. Die gasten drukken 1x per 10 minuten op een toets en krijgen free xp/ip, bans halen waarschijnlijk geen ip/xp weg. Dus een goed systeem om te levelen is dus gewoon 10 accounts te maken, blijven spelen totdat je gebanned wordt en dan verder gaan op 2de account etc.

Edit: Maar gelukkig hebben ze wel weer een nieuwe champ announced ! YAY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik herken het probleem van Rappel echt nauwelijks tot niet. Ik weet niet waar dat precies aan ligt, maar ik kom echt ZELDEN feeders of afkers tegen. Sinds de implementatie van de nieuwe leaver burster nog minder, omdat deze mensen sneller en harder gestraft worden.

Gisteren toevallig sinds een heel aantal games (een week van games?) een leaver gehad (welliswaar in het vijandige team), en het komt echt zelden voor dat ik met leavers te maken heb.

Probeer je er ook wat minder aan te ergeren, zo verpest je het spel ook voorjezelf, ja het is vervelend dat het gebeurt, nee het is niet leuk. Maar het heeft geen zin je er over op te winden. Ik weet dat het zuigt, maar het word echt wel beter naar mijn idee.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:29:
Ik herken het probleem van Rappel echt nauwelijks tot niet. Ik weet niet waar dat precies aan ligt, maar ik kom echt ZELDEN feeders of afkers tegen. Sinds de implementatie van de nieuwe leaver burster nog minder, omdat deze mensen sneller en harder gestraft worden.

Gisteren toevallig sinds een heel aantal games (een week van games?) een leaver gehad (welliswaar in het vijandige team), en het komt echt zelden voor dat ik met leavers te maken heb.

Probeer je er ook wat minder aan te ergeren, zo verpest je het spel ook voorjezelf, ja het is vervelend dat het gebeurt, nee het is niet leuk. Maar het heeft geen zin je er over op te winden. Ik weet dat het zuigt, maar het word echt wel beter naar mijn idee.
Tja, naar mijn ervaring is het juist slechter geworden sinds het nieuwe systeem. Irritante is gewoon dat ik die games zelf niet wil leaven omdat ik dan leaver status krijg. Denk dat ik ook maar eens meerdere accounts ga maken, kan ik gewoon die games leaven en op mijn andere account nieuwe game starten.

edit: ben zelf trouwens level 24, meeste van die leaver accounts zijn 30.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik kom inmiddels ook vrijwel geen leavers meer tegen om de doodeenvoudige reden dat ik alleen nog premades doe :) (alhoewel dat dus met een neef in de storingsdienst dus ook geen waterdicht systeem is gebleken :P)

EDIT:
En hypocriet? Ik maakte zelf al de nuance tussen dingen die incidenteel kunnen voorkomen en mensen die structureel de boel lopen te verpesten.

Die eerste groep: shit happens. Ik heb zelf over 130 games 2 leaves (beiden niet trots op ongeacht de schuldvraag) en het kan wel eens gebeuren (Mijn neef had laatst ook onverwacht dat telefoontje van zijn werk)
Een van mijn premade buddies dropte een tijdje terug ineens zowel uit de teamspeak als de game. Hij was uiteindelijk NET op tijd terug reconnected om nog met ons mee te verliezen :P Het bleek kortsluiting te zijn in de stofzuiger waar zijn ma mee bezig was. Doei aardlekschakelaar
Dingen die niet bepaald iedere dag en in reeksen aan een stuk door voorkomen.

Die tweede groep: afvoeren en nooit meer laten meedoen. Bewust AFK/Feeden/Leaven dan ben je gewoon niks anders aan het doen dan bewust het spel aan het verpesten voor alle anderen en heb je niks te zoeken in een multiplayer omgeving.

[ Voor 69% gewijzigd door MazeMouse op 08-02-2011 12:10 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:22:
[...]
Helpt niet ? negeren? die gasten proberen gewoon zonder iets te doen naar level 30 te komen op 10 accounts. Leuk dat je je er niet aan ergert, maar dat maakt deze situatie niks beter. Nu 5de game op rij met 1 afk-er die het verpest.

Dat systeem is totale schijn. Die gasten drukken 1x per 10 minuten op een toets en krijgen free xp/ip, bans halen waarschijnlijk geen ip/xp weg. Dus een goed systeem om te levelen is dus gewoon 10 accounts te maken, blijven spelen totdat je gebanned wordt en dan verder gaan op 2de account etc.
Lees je wel uberhaubt wat ik schrijf? Wat heb je eraan om je de hele tijd te lopen ergeren... niks. Lullig dat die mensen je games verpesten maar zelf schieten ze ook helemaal niks op. Ze hebben straks dan een beetje ip/xp, kunnen de game nog voor geen meter spelen en dan gaan ze weer gewoon wat verder trollen. Negeer die mensen en probeer zelf gewoon fatsoenlijk verder te levelen dan worden deze problemen vanzelf minder naarmate je hoger komt.
Daarbij proberen ze dit soort fratsen dus wel te gaan detecteren en komen trolls vanzelf ook wel in het tribunal-systeem. Ik snap dat het hier wel een mooie uitlaatklep is dus voel je niet persoonlijk aangevallen, maar anders blijven we hier ook bezig met het hele gedoe; ingame is al erg genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:49:
[...]

Lees je wel uberhaubt wat ik schrijf? Wat heb je eraan om je de hele tijd te lopen ergeren... niks. Lullig dat die mensen je games verpesten maar zelf schieten ze ook helemaal niks op. Ze hebben straks dan een beetje ip/xp, kunnen de game nog voor geen meter spelen en dan gaan ze weer gewoon wat verder trollen. Negeer die mensen en probeer zelf gewoon fatsoenlijk verder te levelen dan worden deze problemen vanzelf minder naarmate je hoger komt.
Daarbij proberen ze dit soort fratsen dus wel te gaan detecteren en komen trolls vanzelf ook wel in het tribunal-systeem. Ik snap dat het hier wel een mooie uitlaatklep is dus voel je niet persoonlijk aangevallen, maar anders blijven we hier ook bezig met het hele gedoe; ingame is al erg genoeg. :)
Ik doelde op je opmerking over "dan doe je precies wat ze willen". Ze willen gratis xp/ip, dat je ze trashtalked report whatever maakt ze denk ik vrij weinig uit.

Probleem is dat ik graag 30 wordt zodat ik kan meespelen met andere die ik ken. Dus samenspelen gaat niet omdat ik geen ranked kan spelen.

Ik ga denk ik maar eens even een paar afk-accounts ga maken :+ (j/k natuurlijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Ah ok op die fiets... dan heb ik niks gezegd. :)
Bij dit soort mensen ga ik er standaard van uit dat het gewoon een stelletje trolls zijn. :+

[ Voor 13% gewijzigd door RTG op 08-02-2011 12:53 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.