[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 01:08:
[...]

Jah zo'n Mundo heb ik ook een keer gezien! Snapte er ook geen hol van. Heb het later ook nog eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik kan gewoon geen heel goede Mundo maken. Wel een redelijke, maar geen hele goede. Ik doe gewoon te weinig damage om iets te kunnen uitrichten.
Domdo schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:50:
Het is mij opgevallen dan Mundo erg veel last heeft van een bepaald bereik waarin hij praktisch onsterfelijk is. Als de nummers kloppen tegen je tegenstanders heb je precies genoeg hp-regen om niet dood te gaan omdat ze te weinig damage doen. Het gebeurt mij ook wel eens dat de ene team-battle, ik als Mundo, zomaar dood ben, en een team-battle later en een paar items verder krijgen ze er nog geen deuk in.Dan kan het zelfs dat een paar minuten later alles weer ongedraaid is terwijl er alleen wat gelvl'ed is.
Normaal ken ik Mundo inderdaad alleen als die knakker die vrijwel niet dood te krijgen is maar zelf ook niet zoveel boeiends doet. Maar na deze gezien te hebben ben ik zo blij dat niet iedereen zo goed is met Mundo want dat zou een forum-shitstorm van nerfthreads oproepen :D
Mundo goes where he pleases!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Meestal sta ik, als ik Mundo speel, net onder de DPS-spelers qua damage. Het lijkt dat die niet veel doet, maar die vuurcirkel doet onopgemerkt toch vrij veel damage hoor vooral als de tegenstanders hem focussen, dan heb je 300 DPS en dan komt machoisme der nog bij dan zit Mundo op 450 - 500 DPS en dat is alleen met hp, armor, mr - items. Het probleem is vaak dat het team niet gewent is om met een Mundo te spelen want als Mundo zijnde ben je opzich geen tank (mensen verwachten het bijna wel altijd maar je hebt geen taunt / of stun). Je bent gewoon een DPS met veel HP en dus moet je ervoor zorgen dat je als Mundo alle focus krijgt dus als een gek rond rennen en tegenstanders proberen te splitsen, en gewoon tower-diven ook als er tegenstanders staan en dan gewoon toren neerhalen met 5 man. Alleen zodra men een tegenstanders ziet aankomen rennen ze meestal als een kip zonder terug terwijl ze eigenlijk moeten doorgaan(zolang Mundo er nog staat) tot de toren neer is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 16:23

Hu9o

Schokkend

Ben ik de enige waarbij de updater vast loopt op 90%?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Gebruik je toevallig Yaric? Ik had hetzelfde probleem, je moet dan de PatchGuard uitvoeren zodat hij de originele HeroPak terugzet, toen werkte het wel weer.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:47:
Ben ik de enige waarbij de updater vast loopt op 90%?
nope, zelfde probleem. Veel mensen die dat hebben maar weinig echte fixes.
Ik wacht wel gewoon op de nieuwe patch, fok riot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
Vicarious schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 01:08:
[...]

Jah zo'n Mundo heb ik ook een keer gezien! Snapte er ook geen hol van. Heb het later ook nog eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik kan gewoon geen heel goede Mundo maken. Wel een redelijke, maar geen hele goede. Ik doe gewoon te weinig damage om iets te kunnen uitrichten.
Mundo is eigenlijk met een spirit vissage en een warmogs armor al bijna niet meer af te maken, en na zijn level 16 ulti regent hij dan zijn leven zo goed als helemaal terug.
als je naast die core items nog een beetje cooldown reduction/armor/magic resist haalt ben je gewoon unkillable mundo, je ulti regent in 12 seconden je leven en de cooldown op je ulti is dan ongeveer 35 seconden. dus als je heal is afgelopen moet je gewoon even 20 seconden wachten en je kunt weer verder xD, hij is early game wel erg cleaver afhaknkelijk en t/m level is is hij ook nog eens makkelijk af te maken, daarna word het een beest.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:00:
[...]

:(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Vergeet niet dat je mundo's ultimate kan vermindere met ignite en sommige champ spells (bijv. Trist, mf en kat)doe dit elke keer als hij ult, bewaar je ignite ook voor hem...

Patch die vastloopt... Unistall lol, pando media booster en adobe air. Download&install opnieuw... Dat is meestal de snelste manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Als dat de snelle manier is wil ik de omslachtige langdurige omweg niet weten :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:00:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, opgelost met deze suggestie. Een stuk sneller dan opnieuw installeren in ieder geval. :)

Gewoon even naar het forum gaan en zoeken, je bent heus niet de enige met een bepaalde error.

[ Voor 6% gewijzigd door RTG op 22-01-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:11:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, opgelost met deze suggestie. Een stuk sneller dan opnieuw installeren in ieder geval. :)

Gewoon even naar het forum gaan en zoeken, je bent heus niet de enige met een bepaalde error.
Jij denkt dat ik dat forum nog niet 300x heb afgestruind ;)?

Ik kan uiteindelijk game opstarten, maar dan crashed ie als game begint. Fijn al die leaves!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:26
Er staan een tweetal logfiles mbt. de updater in je LoL dir. Daar kun je iig. vinden welke file stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Holy fuck!

Heb toch maar besloten om te uninstallen en opnieuw de client te downen (wat een halve dag duurt ongeveer). De fixes die ik gelezen heb werkten niet bij mij.

Eindelijk alles geinstalleer en weer geupdate. Wil ik een potje starten, ligt de chat er uit en zijn de ques geblokkeerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mijn laatste game was echt klote. Een ragequiter en daarna zulke massive lagspikes dat het letterlijk onspeelbaar was. Dus uiteindelijk een 25minute surrender.

Maar daarvoor een game samen met mijn neef gespeeld die pas sinds 2 dagen speelt en het enorm snel opgepikt heeft!
Hij is helemaal fan van Amumu en dat gaat best goed samen met mijn Galio moet ik zeggen. Hij initiate (Bandage-toss + ultimate) waardoor ik kan positioneren voor mijn eigen ultimate en dan zijn er al 1 of 2 squishies neer en de overlevenden halfdood en in paniek.
Compleet losgeslagen game uiteindelijk. Back en forth. Uiteindelijk waren al onze torens neer behalve de nexus-torens en hun base stond alleen nog maar. Hun Veigar dropte en de rest van het team daarna in een keer dood in onze base, snel andere kant op rennen en in hero-boss-mode hun torens en inhibitors wegsmelten en nog even epic battle rondom hun nexus met hun gereconnecte Veigar er weer bij for the win!

Er stond alles bij elkaar anderhalve toren aan onze kant. Verder waren alle torens en alle inhibitors weg op 1 uur en 5 minuten.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 13:23

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Dit weekend behoorlijk wat LoL gespeeld waarin mijn streven was een character te vinden waar ik mij goed bij voelde. Normaal gesproken speel ik met Irelia maar wat variatie kan geen kwaad. Ik wilde een catser gaan proberen dus ik gekeken welke heroes ik tot mijn beschikking had. Na een paar potjes gespeeld te hebben met Annie kwam ik er achter dat deze niets voor mij was. Met Morgana kwam ik er achter dat deze wel echt in mijn straatje past! Veel lol in LoL gehad dit weekend maar door character tries ook veel frustratie :D
Verder vorige week tegen een gast gespeeld waarvan ik bijna 100% zeker was dat deze cheats gebruikte. Het was een Olaf van lvl 4 ingame, out game lvl 14, welke tegen mij Irelia stond lvl 5, out game lvl 22, die mij zonder problemen in de pan hakte. Toen samen met een maatje de aanval ingezet hij Master Yi lvl 5 ingame, out game lvl 25, met vol gespect op speed in rennen en attack. 2 op 1 Olaf konden we het niet winnen en hij rende ons eruit terwijl wij allebei Ghost hadden en hij niet! Toen wij aangaven dat hij wel moest cheaten kregen we een grote bek natuurlijk. Het leuke was echter wel dat nadat wij het gezegd hadden hij in 1 seconde elke keer dood was. Iemand meer ervaringen met dit?

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

KingTenteehje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:41:
Verder vorige week tegen een gast gespeeld waarvan ik bijna 100% zeker was dat deze cheats gebruikte. Het was een Olaf van lvl 4 ingame, out game lvl 14, welke tegen mij Irelia stond lvl 5, out game lvl 22, die mij zonder problemen in de pan hakte. Toen samen met een maatje de aanval ingezet hij Master Yi lvl 5 ingame, out game lvl 25, met vol gespect op speed in rennen en attack. 2 op 1 Olaf konden we het niet winnen en hij rende ons eruit terwijl wij allebei Ghost hadden en hij niet! Toen wij aangaven dat hij wel moest cheaten kregen we een grote bek natuurlijk. Het leuke was echter wel dat nadat wij het gezegd hadden hij in 1 seconde elke keer dood was. Iemand meer ervaringen met dit?
Account-levels zeggen helemaal niks naast dat iemand misschien niet een hele runepagina of alle summonerspells heeft. Verder was dit erg vroeg in de game; weet je zeker dat jullie ook gelijke boots hadden of dat hij niet door een teammate gebufft werd? Alles wordt serverside geregeld in LoL dus hacks zul je niet zo snel tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

RTG schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:33:
[...]

Account-levels zeggen helemaal niks naast dat iemand misschien niet een hele runepagina of alle summonerspells heeft. Verder was dit erg vroeg in de game; weet je zeker dat jullie ook gelijke boots hadden of dat hij niet door een teammate gebufft werd? Alles wordt serverside geregeld in LoL dus hacks zul je niet zo snel tegenkomen.
Sorry was ik er nog even bij vergeten te melden. Hij had ingame niets bijzonders, en al helemaal geen speed bonus items zover wij konden zien. Het feit dat hij zo snel en zoveel damage deed dachten wij ook die moet hoog in level zijn en zijn rune page helemaal vol hebben met speed bonus. Toen wij achteraf keken in zijn profiel was heel zijn rune page leeg, en ook zijn masteriepage. Om het even duidelijk te maken het was een 3v3 en ik stond alleen tegen hem boven, en zijn maten stonden beneden. Toen ik en mijn maat boven stonden tegen hem waren zijn 2 maatjes dood.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
KingTenteehje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:42:
[...]

Sorry was ik er nog even bij vergeten te melden. Hij had ingame niets bijzonders, en al helemaal geen speed bonus items zover wij konden zien. Het feit dat hij zo snel en zoveel damage deed dachten wij ook die moet hoog in level zijn en zijn rune page helemaal vol hebben met speed bonus. Toen wij achteraf keken in zijn profiel was heel zijn rune page leeg, en ook zijn masteriepage. Om het even duidelijk te maken het was een 3v3 en ik stond alleen tegen hem boven, en zijn maten stonden beneden. Toen ik en mijn maat boven stonden tegen hem waren zijn 2 maatjes dood.
Je weet dat olaf atack speed krijgt naarmate hij meer leven verliest? En dat hij een skill heeft die hem life steal geeft, wat eigenlijk wil zeggen dat als ie op ongeveer 20% hp zit en dan die skill gebruikt hij erg snel weer leven terug kan krijgen en moeilijk dood te krijgen is, dus runes heb je eigenlijk niet nodig om hoge atack speed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Intruder schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:55:
[...]

Je weet dat olaf atack speed krijgt naarmate hij meer leven verliest? En dat hij een skill heeft die hem life steal geeft, wat eigenlijk wil zeggen dat als ie op ongeveer 20% hp zit en dan die skill gebruikt hij erg snel weer leven terug kan krijgen en moeilijk dood te krijgen is, dus runes heb je eigenlijk niet nodig om hoge atack speed te krijgen.
Dat klopt daar heb je gelijk in! Alleen ik heb het niet over attack speed maar over running speed. Dit gast liep zo snel zonder ghost en wij met ghost dat hij met geen mogelijkheid bij te houden was. Ik heb vaak tegen Olaf gestaan en met Irelia heb ik het zeer zwaar te halen, en vaak win het niet 1vs1 als we allebei vol leven hebben. Maar met 2vs1 met vol leven en Olaf met nog minder dan de helft, en dan heb ik het over verhoudingswijs even veel HP total, is in mijn opinie niet mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 19-09 22:16
Al een paar dagen weer wat LoL gespeeld. Vroeger speelde ik veel met Mordekaiser en Twitch, maar die zijn zo hard generfed dat ze niets meer voorstellen, vooral twitch. Speel daarom nu al een paar potjes met Ashe en dat gaat tot nu toe erg goed. Enige dat je hebt met ashe is dat je vooral assists hebt, en weinig kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Lizardz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:43:
Al een paar dagen weer wat LoL gespeeld. Vroeger speelde ik veel met Mordekaiser en Twitch, maar die zijn zo hard generfed dat ze niets meer voorstellen, vooral twitch. Speel daarom nu al een paar potjes met Ashe en dat gaat tot nu toe erg goed. Enige dat je hebt met ashe is dat je vooral assists hebt, en weinig kills.
Ik kwam laatst ook weer een twitch tegen die ons hele team naar de klote hielp, maar hij is wel lastig om te spelen ja. Maar een goed positionerende twitch is vele malen sterker dan elke andere carry in het spel.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 19-09 22:16
Vicarious schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:08:
[...]

Ik kwam laatst ook weer een twitch tegen die ons hele team naar de klote hielp, maar hij is wel lastig om te spelen ja. Maar een goed positionerende twitch is vele malen sterker dan elke andere carry in het spel.
Klopt, maar ze hebben een tijdje terug zijn abilities generfed, zo kun je nu korter onzichtbaar zijn en wanneer je weer zichtbaar wordt ben je minder snel met je aanvallen. Ik bedoelde te zeggen dat Twitch voorheen 10x beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik zweer nu toch echt bij Swain. Hij is echt fantastisch, ik had al eerder over hem gepost met een build. Maar damn wat een presence heeft hij ook. Zeker na level 6, krijg je hem gewoon niet weg uit een lane. Word ik geganked door 3 man? Ult aan en rustig naar mn tower, Torment + Lazer Bird en ignite, Kill erbij, Nevermove op de degene die mij dived, double kill.

Serieus, na level 6, is hij gewoon niet te ganken in een lane, als ik mijn ult aan heb voor ze me kunnen stunnen, loop ik lachend met 2 vingens in mijn neus weg. Ik heb echt mijn nieuwe main gevonden.

Hij is wel erg tricky om te spelen, maar zo belonend als je he door hebt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:38:
Ik zweer nu toch echt bij Swain. Hij is echt fantastisch, ik had al eerder over hem gepost met een build. Maar damn wat een presence heeft hij ook. Zeker na level 6, krijg je hem gewoon niet weg uit een lane. Word ik geganked door 3 man? Ult aan en rustig naar mn tower, Torment + Lazer Bird en ignite, Kill erbij, Nevermove op de degene die mij dived, double kill.

Serieus, na level 6, is hij gewoon niet te ganken in een lane, als ik mijn ult aan heb voor ze me kunnen stunnen, loop ik lachend met 2 vingens in mijn neus weg. Ik heb echt mijn nieuwe main gevonden.

Mn broertje speelt ook met Swain als main, doet het ook niet onaardig. Hij is een behoorlijk veelzijdig character met filnk wat AP damage, lifesteal, een snare (weliswaar vertraagd maar met oefenen is dat geen probleem) en een escape. Als je hem goed speelt ben je inderdaad lastig dood te krijgen en je kan ondertussen toch flink wat damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nazanir schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:38:

Totdat je geganked wordt door iemand met ignite.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Zelfs iemand met ignite kan ik prima hebben. Wanneer ik eenmaal mijn Visage heb, kan ik erg goed semi tanken. Ik zou echt gechainstunned moeten worden + ignite vervolgens, om mij down te krijgen. En dan wel stunnen VOOR ik ult, anders krijg je Swain gewoon niet neer. Ik zit echt niet in over ignite want ik heb een slow en een snare.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dat alle leavers iets heel pijnlijks overkomt ofzo... net twee games achter elkaar verloren door zulke faalhazen :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Vanmiddag een 5v5 premade gespeeld, iemand moest al vanaf het begin meteen weg waardoor we dus de hele game met vier man speelden. Gelukkig waren de tegenstanders echt ongelofelijk slecht en wonnen we alsnog. Zeg maar slecht als in double kills halen 1v2 (we hadden drie sololanes en een jungler :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MazeMouse schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:37:
Dat alle leavers iets heel pijnlijks overkomt ofzo... net twee games achter elkaar verloren door zulke faalhazen :(
hehe ik ook net. De rest legde gelijk ook het bijltje erbij neer en ging elkaar noob noemen enzo. Heb nog geprobeerd de boel bij elkaar te houden maar het had geen zin. Alle drie liepen ze liever de rest de schuld te geven dan zelf iets nuttigs te doen. Poppy die ineens op 3 man afrent en mij noob noemt omdat ik niet help terwijl ik low on health ben en aan het towerhuggen ben, dat soort ongein. Gelukkig was het snel voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Runeterra.com: The Little Things; wat weetjes voor degenen die ze nog niet weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 01:48:
[...]

hehe ik ook net. De rest legde gelijk ook het bijltje erbij neer en ging elkaar noob noemen enzo. Heb nog geprobeerd de boel bij elkaar te houden maar het had geen zin. Alle drie liepen ze liever de rest de schuld te geven dan zelf iets nuttigs te doen. Poppy die ineens op 3 man afrent en mij noob noemt omdat ik niet help terwijl ik low on health ben en aan het towerhuggen ben, dat soort ongein. Gelukkig was het snel voorbij...
25 minuten is best lang wachten op zo'n moment :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:52
Sinds de laatste patch heb ik best wel vaak van lag.
Al lijkt het geen internet lag wand mijn ping gaat niet echt omhoog. en 32 ping is niet zo slecht :P.

Het lijkt meer of de server overbelast is door wat voor reden dan ook.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
hellfighter87 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:09:
Al lijkt het geen internet lag wand mijn ping gaat niet echt omhoog. en 32 ping is niet zo slecht :P.

Ik heb er zelf geen last van, maar ik hoor echt in elke potje dat de helft van de spelers last hebben van lag jah.
Zou eerlijk gezegd niet weten waardoor het komt, erg raar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Gisteren tijdens het spelen schoot de ping ook ineens omhoog. Meteen 2 DC's van de tegenstander, welke 1 minuut later weer terug waren. Het was niet te spelen ondanks dat de ping iets van 165 ms was. Chareacter sprongen van kant naar kant, en minions spawnde van base naar base van de lagg. Uiteindelijk hebben we bij 17 min surrender gedaan, maar onze maat geloofde heilig dat we konden winnen. Na 10 minuten en 100 kills door lagg, tegenstander stond van onderin de map naar boven zonder zichtbaar te bewegen, stemde onze andere teammember dat we dit niet gingen winnen. Hierna niet meer gespeeld maar ik hoop dat die lagg niet is wat vaker gaat voorkomen. Tot op heden moet ik zeggen heb ik er ook helemaal geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Yup, heel vervelend, al 3 keer overkomen sinds de nieuwe patch. Server raakt idd overbelast denk ik.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ook ik heb er erg veel last van. Dacht eerst dat het aan mijn verbinding lag omdat niet iedereen er last van lijkt te hebben, maar nu ik er steeds meer van hoor ben ik ervan overtuigd dat het toch aan Riot-kant ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:04:
Ook ik heb er erg veel last van. Dacht eerst dat het aan mijn verbinding lag omdat niet iedereen er last van lijkt te hebben, maar nu ik er steeds meer van hoor ben ik ervan overtuigd dat het toch aan Riot-kant ligt.
Ja maar zou toch vreemd zijn als de helft van je team dc'ed, kan moeilijk aan jou internet liggen xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Eergisteren ook zo'n game gehad. Complete teleportende teams. Skills die niet afgaan (of niets eens willen activeren tot dik 10 secondes nadat je op de knop gedrukt hebt)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Ja maar zou toch vreemd zijn als de helft van je team dc'ed, kan moeilijk aan jou internet liggen xD
Mjah maar dat was het juist... lang niet iedereen had er last van. In het begin was ik het alleen, dus vandaar mijn twijfels toendertijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Kan geen potje joinen :?

Na de selection is het laad scherm bij iedereen op 100% gekomen, maar gebeurd er niets. Daarna een unable to connect message. Maar reconnecten blijft hetzelfde opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De servers zijn al de hele dag brak, als het je überhaupt lukt om in een game te komen dan lagt het heel erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Inderdaad server lagged al hele dag, ms rond de 300 maar de lagg is veel erger. Heb geeneen potje gewonnen daardoor vandaag :( yeah, zomaar 10 potjes verloren. Mischien is het een nl probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon mijn eerste potje sinds dagen gespeeld, starten normaal en geen lag. en nog gewonnen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Misschien leuk voor de mensen die net beginnen en advies willen enzo is er ook al een tijdje "Adopt a Noob", de forums hiervoor zijn net een paar dagen online (en we zijn nog bezig om verbeteringen aan te brengen, althans ik dan :P) Misschien moet je maar een keer kijken. Ik ben slechts een scriptadmin I guess :P Maar ik vond het wel leuk dit even te delen aan jullie .

Adopt a Noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mezelf maar eens aangemeld voor AaN. Misschien dat er nog iets te redden valt :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
MazeMouse schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:01:
Mezelf maar eens aangemeld voor AaN. Misschien dat er nog iets te redden valt :P
hehe, zal vast wel lukken. Heb je handmatig de post aangemaakt of heb je het nieuwe formulier gebruikt? :P

(We moeten die nog even vaker doorlinken xD)

Maar het is ook erg gezellig in de chat altijd (NuggetHQ) en die kan je joinen in LoL client. Ik moet van de week maar weer eens meedoen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Voor onze Renekton spelers, na een aantal potjes gespeeld te hebben, en met verschillende builds gespeeld te hebben, ben ik er achter gekomen dat hij heel goed tot zijn recht komt als een tanky-dps build.

Masteries: 0/21/9 Skip alles mana gerelateerd, dit heb je niet (duh?)
Red Runes: Armor Pen
Yellow Runes: Magic resistR/level
Blue Runes: CDR (flat) of armor/level
Quintesences: Armor Pen

Je hebt 25 armorpen als je de game begint, en door de defensive build kan je heel wat hebben early game, ook heb ik gemerkt dat je snel gefocussed word in teamfights, ondanks je ult je wel helpt, dat je nog steeds redelijk snel neer, als je niet een beetje armor/mr hebt. Je hebt niets aan je damage, als je niet lang genoeg leeft om deze te doen.

Core build: Randuin's Omen en Yomuu's Ghostblade, Boots of Lucidity.

Even voor de redenering: Yomuu's geeft je CDR, armorpen, damage en crit %. De active van Yomuu's werkt echt heerlijk samen met het rage systeem en samen met Omen, Omen neem je voor de HP, CDR, Armor en de Active, die alles om je heen slowt, complimenteerd Yomuu's fantastisch, zeker als je je ult ook nog eens activeerd.

De bovengenoemde items geven allemaal CDR, dus de CDR cap van 40% is zo gehaald, dit betekend dat je ult om de 72 seconden beschikbaar is, ipv 120s, wat echt een heel groot verschil kan maken, en je kan je stun dan ook redelijk lekker spammen, aangezien die om de 5s klaar is (Volgens mij even snel als Udr, die kan ook eens per 5s stunnen met Bear form).

Skill order R>Q>W>E

Je ult is belangrijk, daar hoef ik niemand meer over te informeren, wees ook niet bang om hem vaak te gebruiken, dankzij je CDR is hij weer klaar als je hem nodig hebt.

Je Q skill, Cull the Meek, is je brood en boter. AoE physical damage, lage cooldown, redelijk/goede damage en hij healed je. Wat wil je nog meer wanneer je aan het lanen bent? Als je 50 of meer rage hebt, doet deze skill meer damage en healed hij meer. De animatie krijgt dan ook een soort paarse gloed eraan, zo kan de tegenstander/jij ook meteen zien dat het een sterkere aanval is.

Je W skill heeft de derde prioriteit. Ruthless Predator. Houd er goed rekening mee, dat dit geen targeted skill is. Als je deze activate, triggert hij op het eerste doel dat je raakt. dat betekend dat je soms echt moet stoppen met auto attacken, voor je hem activeerd, want hij reset je swing timer. Als je er op uit bent, iemand specefiek te stunnen, is dat gewoon een absolute must. Hij mag dan wel heel spambaar zijn met 5s cooldown, maar vergeet niet, dat 5 seconden in een teamfight lang is, als je iemand wilt stoppen die net een ult aan het channelen is (denk aan een Karthus), of een Fiddles die lekker zichzelf terug healed met Drain. Wanneer je 50 of meer Rage hebt, stunned hij langer en doet hij meer damage, let heel goed op in een teamfight als je een carry wilt stunnen, skip je Q, en gebruik je rage voor je W. Echter als je je ult aanhebt, is dat niet zo'n probleem, omdat je dan heel veel rage genereerd. Maar denk om de 5s cooldown.

Als laatste, E, Slice & Dice. Het is niet de beste escape skill/initiate skill, het bereik is nogal beperkt en om er het maximale uit te halen, moet je iets raken. Even voor de uitleg: Het is een tweedelige skill. Eerst gebruik je Slice wanneer je E ergens target. Als je iets vijandigs raakt, kan je daarna binnen een tijdsbestek van 4 seconden, Dice gebruiken. Eigenlijk is het 2x hetzelfde, maar er zit een kleine twist aan: Slice gebruikt nooit rage op, zelfs niet als je boven de 50 zit. Dice, kan echter wel rage gebruiken. Leer timen! Eerst Slice en dan bijv Cull the Meek gebruiken, en dan terug Dicen. ZO gebruik je je rage effectiever om jezelf te healen en tegelijk te harrassen. Mocht je echter Dice + rage gebruiken, dan verlaagt het de armor van alles wat je geraakt hebt met Dice. Probeer het echter niet als een escape skill te gebruiken, de muren waar je overheen kunt zijn vrij beperkt, dus oefening is gewenst.

Je ult doet 50/75/100 damage per level, genereerd 5 rage per seconde en je krijgt meer rage per hit. Niet zo heel spannend, beste nog vergelijkbaar met Nasus zijn ult. Interresant detail, je ult doet als enige skill, magical damage en heeft een AP ratio van 1:0.1 Voor de mensen die het ooit zouden willen proberen, een AP build is waardeloos, want all skills die je verder hebt, scalen met AD en armorpen. Op Nasus zou een AP build wel kunnen, aangezien zijn Q, E en R AP ratios hebben, daarbij is zijn R procenteel gebasserd (3% per seconde, in tegenstelling to Renekton, die gewoon een flat getal heeft).

Voor de item order: Als het goed gaat in je lane, kun je eerst Brutalizer halen, gaat het wat minder, dan Heart of Gold. Daarna Brutalizer + Boots upgrade. Als eerste bouw je Omen uit, aangezien je dat early game een veel groter voordeel geeft dan Ghostblade. Als je een beetje leuk farmed/ganked en wat kills heb gekregen, zit je op midgame Ghostblade en Omen. Spirit Visage is een leuke keuze voor wat MR + Health, dit maakt je nog ietwat tankier, als het nodig is en je hebt veel sterke casters, kan je ook Force of Nature nemen, vergeet niet dan Spirit Visage, je heal ook een beetje helpt, echter is 20% niet spectaculair veel op een heal van bijv 300, en de CDR die Visage geeft, is overkill, want als het goed is zit je al op de cap met Botos of Lucidity, Omen en Ghostblade.

Als je wat meer DPS wilt, raad ik heel erg Black Cleaver aan. Het geeft je attack speed, waardoor je sneller rage opbouwt, geeft damage en lowered armor van je wie je raakt. Dit betekend als iemand 3 stacks heeft van Cleaver, dat Cull the Meek of Ruthless Predator ook weer meer damage doen. Ook interresant om te weten, Cleaver en Dice met +50 rage, loweren armor, dus het is feitelijk mogelijk, om daarmee het armor van je tegenstander, onder de 0 te krijgen. Let echter wel op, armor pen kan maar tot 0 gaan niet onder, en de volgorde is: Armor reduction (bijv, Cleaver, Stark's en skills die armor loweren, zoals Dice), Armor Penetration (flat) en als laatste, Armor Pen (percentueel). Om deze reden, is bijv een Last Whisper, niet zo heel interesant met deze build, omdat je met Cleaver al -45 armor doet in een paar hits, daar komt nog eens -15 bij van Dice, dus -60 armor. De meeste squishies, zitten dan al onder de nul. Mochten ze echter wat armor items hebben (zoals een Frozen Heart, of Zhonya's Hourglass), zitten ze op 40 armor. Nu heb je met runes + Ghostblade, nog eens 50 armorpen, dus zitten ze effectief op 0 en doe je 100% damage.

Tegenover tanks, die hebben makkelijk 200+ armor, dus doe je damage alsof ze nog maar 90 armor hebben. Een Last Whisper, verlaagt dit dan met 40% dus nog eens 36 eraf. Dit is echter zonde van je gold, aangezien je niet op tanks zou moeten focussen, en de 40% gewoon weggegooid geld is vs andere carries/squishies/wie dan ook.

Starks is op zich ook een leuk item, aangezien hij ook 20 armor reduction heeft (kom je uit op 45 + 20 + 15 (Black Cleaver, Stark's en Dice), das -80 armor. Je doet dan extra damage, dus het is op zich een goede investering, ook attack je nog sneller hiermee, dus nog meer rage. Dit is een item als je de DPS route wilt bewandelen.

Wil je wat tankier worden, kun je ipv Stark's Frozen Mallet aanschaffen. lekker veel HP, ult op, en je bent bijzonder moeilijk neer te krijgen. Een slow op je auto attacks, is ook nooit erg. Let wel, Frozen Mallet proct alleen op Ruthless Predator, omdat die geldt als een on hit aanval. Cull the Meek en Slice & Dice, ondanks dat ze phyical zijn, triggeren Mallet helaas (of gelukkig?) niet.

Een kleine tip nog, maar die is wat meer algemeen, als je snel wat MR nodig hebt, mensen koop dan AUB Quicksilver Sash. Dit is een ondergewaard item, maar is zo fantastisch goed. Hij heeft een 2min cooldown, en verwijderd ALLES. Ignite, slow, blind, stuns, zelfs Malz of Warwick ult, ondanks deze supression gebruiken. Zeker als je een carry/squishy speelt, zal dit item je leven talloze malen redden. Ja ik weet dat hij niet bij je core build hoort, ja ik weet dat het 1400 gold kost. Weet je hoe je snel gold verdiend? In leven blijven en ganks overleven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:24:
Voor onze Renekton spelers, na een aantal potjes gespeeld te hebben, en met verschillende builds gespeeld te hebben, ben ik er achter gekomen dat hij heel goed tot zijn recht komt als een tanky-dps build.

Masteries: 0/21/9 Skip alles mana gerelateerd, dit heb je niet (duh?)
Red Runes: Armor Pen
Quintesences: Armor Pen

Je hebt 25 armorpen als je de game begint, en door de defensive build kan je heel wat hebben early game, ook heb ik gemerkt dat je snel gefocussed word in teamfights, ondaks je ult je wel helpt, dat je nog steeds redelijk snel neer, als je niet een beetje armor/mr hebt. Je hebt niets aan je damage, als je niet lang genoeg leeft om deze te doen.

Core build: Randuin's Omen en Yomuu's Ghostblade, Boots of Lucidity.[...]
Ik heb ook al heel wat ervaring met Renekton en ik zou ipv deze corebuild gaan voor het volgende:

Mercury Threads: Magic resist en reduction op CC effecten? Veel beter dan wat cooldown reduction, het zal je leven vaak redden.
Spirite Visage: Health, Magic resist, CDR en increased healing .. Deze bied meer dan de Boots of Lucidity

En de andere 2 items zou ik ook voor gaan. Eerst de Ghostblade (Brutalizer, dan Averice Blade) en dan de Omen.

Ook een handige; koop zo'n red potion die je health en AD geeft als je er geld voor over hebt .. en natuurlijk wards. Altijd wards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Voor onze Renekton spelers [...]

Een kleine tip nog, maar die is wat meer algemeen, als je snel wat MR nodig hebt, mensen koop dan AUB Quicksilver Sash. Dit is een ondergewaard item, maar is zo fantastisch goed. Hij heeft een 2min cooldown, en verwijderd ALLES.
Niet de ulti van Katrhus. ;)

Btw, ook jungle Renekton geprobeerd? Mooie guide trouwens,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Waarom flat CDR en geen over level? met over level heb je 8.10% cdr :D

Moet nog wel, ik zal nog magic resist moeten halen (nadat ik HP quints allemaal heb :))

Renekton is wel nice though, ik bouw hem vaak met survivability vaak :)

Op TT is Wriggle's Lantern nice :) Zeker omdat je dan ook wards kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@Mister Zombie:

Spirit Visage klinkt leuk, maar ik vind hem niet geweldig voor wat hij doet. de 20% healing, over een heal van ong 200, is 40 health. Per 5 seconden als je max CDR hebt. Dan heb je eindeloos veel maar aan een Force of Nature, die zorgt dat je niet alleen minder damage krijgt, maar ook constant een % regened + de regen die het item zelf al geeft. Daarbij ook nog een leuke movespeed bonus.

Over het algemeen ben ik het wel eens met je opmerking, over Merc Treads vs Lucidity, echter vind ik dat niet echt een probleem. Vaak is het niet zo dat alle stuns voor mij bewaard worden, dan neem ik veel liever de CDR vaan Lucidity, lekker skills spammen. Maar goed, dat is mijn voorkeur. Het is ook niet perse -de- build, maar gewoon wat ik heb gemerkt dat fijn werkt.

@RTG:

Karthus ult, is geen debuff, je ziet de animatie, zodat je er misschien nog iets tegen kan doen (denk aan Zhonya's) Owja, protip: als er een Kart in het vijandige team zit, draag dan altijd een Fort Elixer bij je. Zie je de ult komen, pop elixer, bam 300 HP erbij. Je leeft vrolijk verder :)

@Jeffroiscool:

Ik neem Flat, omdat deze early game meer voordeel nemen, en lategame heb ik niets aan de extra CDR die de per level runes geven. Het liefst raad ik dan ook aan, om voor Blue armor/level te nemen.

Ik heb ook jungle geprobeerd, maar dan moet je uitwijken naar andere items, die mijn inziens niet helemaal lekker stroken met mijn build. Tevens zijn er wel echt effectievere junglers dan Renekton. Niet dat Renekton een slechte jungler is, maar Warwick, Olaf, Xin kunnen sneller en beter junglen. Dus als het moet, kan jij junglen, maar je kan het ook prima aan een ander overlaten, want je hebt een vrij sterke lane phase met mijn mastery/rune setup.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jeffroiscool schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:05:
[...]

hehe, zal vast wel lukken. Heb je handmatig de post aangemaakt of heb je het nieuwe formulier gebruikt? :P

(We moeten die nog even vaker doorlinken xD)

Maar het is ook erg gezellig in de chat altijd (NuggetHQ) en die kan je joinen in LoL client. Ik moet van de week maar weer eens meedoen xD
Ik heb het formulier gebruikt :P (announcementlezert dat ik ben :P)

Zal zodra ik de kans heb eens checken in de chat.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nazanir schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:30:
@Jeffroiscool:

Ik neem Flat, omdat deze early game meer voordeel nemen, en lategame heb ik niets aan de extra CDR die de per level runes geven. Het liefst raad ik dan ook aan, om voor Blue armor/level te nemen.
Mee eens, flat geven je iets van 5,8% (als ik het me goed herinner) maar dan al op level 1. Het scheelt dus allemaal niet zo heel veel en vooral lategame zit je toch al op de CDR cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

*O*

Weet niet waarom, maar ik ben naar deze hero wel erg nieuwschierig :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Klein detail, maar armour is effectiever op geel/seals, en magic resist op blauw/glyphs. Neem ook aan dat je dat bedoelt, aangezien ik überhaupt geen armour/level glyphs kan vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

Snappie88 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:11:
[...]

*O*

Weet niet waarom, maar ik ben naar deze hero wel erg nieuwschierig :Y
en ik ga hem halen :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien is de "voorkant" minder groot dan ze normaal doen bij vrouwelijke champions .. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
the Virtual schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:16:
[...]

Klein detail, maar armour is effectiever op geel/seals, en magic resist op blauw/glyphs. Neem ook aan dat je dat bedoelt, aangezien ik überhaupt geen armour/level glyphs kan vinden. ;)
Ja sorry, ik had ze verkeerd om. Maar is in ieder geval wel wat ik bedoelde, bedankt!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Haar ;)
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:23:
[...]

Zo te zien is de "voorkant" minder groot dan ze normaal doen bij vrouwelijke champions .. :9
Man, bij de helft van de vrouwelijke champions lijkt 't wel alsof die borsten er ieder moment van af springen en een eigen leven gaan leiden!

Ze zouden er een champ omheen moeten ontwikkelen :9

[ Voor 57% gewijzigd door Snappie88 op 26-01-2011 17:37 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Karma is a bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ga ik dit vaak roepen :D, dat klinkt nog beter als omnomnom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 03:37
Die liet lang op zich wachten. :D

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een hele vage game meegemaakt.

Solo queue, soraka zegt; im gonna feed, pakt revive en rally.

Ik en veigar: neuh neuh, wij gaan niet leave en niet surrendere.
Game start, soraka loopt naar mid, ik loop dus gezellig mee met mundo. Soraka speelt gewoon normaal, pakken we first blood mee op mid :').

Gaat anivia tussendoor nog even AD (tegenstander), en MF AP (tegenstander).

game uiteindelijk binnen 23 minuten gewonnen, maar dit sloeg echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Net ff video afgemaakt waar ik Cho'gath speel en een beetje speel met Adobe Premiere, kijk hem hier YouTube: League of Legends - Playing Cho'gath :D :D Feedback zou ook nice zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Haha, die Urgot en Renekton zijn echt ongelofelijk slecht. Apart tower diven op lvl 6 tegen een Cho'Gath die niet eens low is. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
g0tanks schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:50:
Haha, die Urgot en Renekton zijn echt ongelofelijk slecht. Apart tower diven op lvl 6 tegen een Cho'Gath die niet eens low is. _O-
Yeah, echt goed waren ze niet, die arme Renekton kwam mij de hele tijd tegen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:45:
Net ff video afgemaakt waar ik Cho'gath speel en een beetje speel met Adobe Premiere, kijk hem hier YouTube: League of Legends - Playing Cho'gath :D :D Feedback zou ook nice zijn ^^
leuke video ;).

Vraagje/opmerking 1: ik neem aan dat je sorc shoes nu alleen pakte vanwege je ontieglijk slechte tegenstander ;p?

opmerking 2: why the fck thornmail tegen een zo goed als AP team :o? Had je wel betere dingen mee kunnen doen, die bijna 2k gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:27:
[...]

leuke video ;).

Vraagje/opmerking 1: ik neem aan dat je sorc shoes nu alleen pakte vanwege je ontieglijk slechte tegenstander ;p?
Ik had Merc Threads :P

opmerking 2: why the fck thornmail tegen een zo goed als AP team :o? Had je wel betere dingen mee kunnen doen, die bijna 2k gold.
Al tijdje geleden deze video maar ik wou basicly iets kunnen doen met die armor cloth. Had die thornmail alleen voor Renekton en Sion als ik nu terugkijk -.- Had beter idd iets anders kunnen nemen. Ik heb laatst wel suggestie gehoord dat ik van die armor cloth een heart of gold zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Juist, en die HoG kun je later weer omzetten in Raduins Omen als je zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:05:
[...]

Juist, en die HoG kun je later weer omzetten in Raduins Omen als je zin hebt.
:O nice, had ik ff niet aan gedacht. Dit maakt Cho'gath ook direct een reden meer om hem te focussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:17:
[...]

:O nice, had ik ff niet aan gedacht. Dit maakt Cho'gath ook direct een reden meer om hem te focussen :D
Mjah je moet alleen ff naar de situatie kijken. Hij geeft namelijk health en armor, maar als je niet veel armor nodig hebt (zoals in de game van de video) kun je beter voor Rod of Ages en Abyssal Scepter gaan. Dan doen je casters veel meer damage aan hun team en kun je zelf ook flink ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:25:
[...]

Mjah je moet alleen ff naar de situatie kijken. Hij geeft namelijk health en armor, maar als je niet veel armor nodig hebt (zoals in de game van de video) kun je beter voor Rod of Ages en Abyssal Scepter gaan. Dan doen je casters veel meer damage aan hun team en kun je zelf ook flink ownen.
Hehe true, nog meer goede items voor cho als je RoA en Abyssal hebt? Rylia's? of puur ap erbij nemen? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mwah als je al zoveel AP hebt zou ik vooral voor HP, armor of Magic Resist gaan, je bent tenslotte de tank. Force of Nature is een goede: veel magic resist, maar ook health regen. Aangezien die een percentage van je max health pakt en jij iets van 5k health zou moeten hebben gaat dat best hard. Bovendien nog wat extra movement speed en dat kan ook nooit kwaad. Banshees Veil is ook altijd lekker. Health en magic resist, maar ook nog een spellblock. Zeker voor irritante snares e.d. is dat wel praktisch.

[ Voor 16% gewijzigd door Vicarious op 27-01-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Na een aantal uur en wat gameloze dagen, heb ik weer zin en vooral de tijd om LoL te spelen *vreugdedans*
Vanavond dus gauw maar is een potje spelen!

Heeft iemand al Renekton gekocht of is het niet een goede champ.? (goed als in high end/tegen OP aan)

Oh en cool dat er alleen een nieuwe champ. is aangekondigt!
Hopelijk gaat het net zo snel als met Renekton :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@ Jveer, lees even een pagina ofzo terug, ik heb Renekton in mijn bezit en beschrijf daar ook uitgebreid mijn speelstijl. Ik moet eerlijk zijn, ik heb pas 1 potje met hem verloren. Hij doet niets iets verassend nieuws, waardoor mensen niet weten hoe ze je moeten counteren (een AoE melee skill, een stun, een dash). Het is echter meer een uitdaging voor jouw, wanneer het aankomt op je Rage management.

Hij is goed gebalanceerd, heeft hier en daar een paar kleine tweaks nodig (sommige skills mogen wat meer damage of iets lagere CDs hebben), maar voor de rest een hele goede gebalanceerde Champion.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Nazanir schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:07:
@ Jveer, lees even een pagina ofzo terug, ik heb Renekton in mijn bezit en beschrijf daar ook uitgebreid mijn speelstijl. Ik moet eerlijk zijn, ik heb pas 1 potje met hem verloren. Hij doet niets iets verassend nieuws, waardoor mensen niet weten hoe ze je moeten counteren (een AoE melee skill, een stun, een dash). Het is echter meer een uitdaging voor jouw, wanneer het aankomt op je Rage management.

Hij is goed gebalanceerd, heeft hier en daar een paar kleine tweaks nodig (sommige skills mogen wat meer damage of iets lagere CDs hebben), maar voor de rest een hele goede gebalanceerde Champion.
Ah okay ik zal het is even lezen, had alleen de laatste pagina gelezen :$
Als ik de Renekton tegenover me hebt wil ik hem altijd kopen! De skills zijn ook wel leuk en interessant, dus ik zal je uitgebreide post is lezen en misschien koop ik hem wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:08:
Mwah als je al zoveel AP hebt zou ik vooral voor HP, armor of Magic Resist gaan, je bent tenslotte de tank. Force of Nature is een goede: veel magic resist, maar ook health regen. Aangezien die een percentage van je max health pakt en jij iets van 5k health zou moeten hebben gaat dat best hard. Bovendien nog wat extra movement speed en dat kan ook nooit kwaad. Banshees Veil is ook altijd lekker. Health en magic resist, maar ook nog een spellblock. Zeker voor irritante snares e.d. is dat wel praktisch.
Op Amumu pak ik bijna standaard Force of Nature in combinatie met Warmog's Armor. Voeg meestal een Sunfire Cap en Banshee's Veil erbij, en rond 't geheel af met (naar situatie afhankelijk) een Guardian Angel en/of Randuin's Omen. Aangezien Amumu een percentage van je Health als damage doet kan je dus mooi focussen op resists en health, en vond bovenstaande een mooie combinatie. Aangezien ik jungle pak ik meestal wel erg vroeg een Hearth of Gold om zodoende wat meer geld binnen te sprokkelen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:41:
[...]

Op Amumu pak ik bijna standaard Force of Nature in combinatie met Warmog's Armor. Voeg meestal een Sunfire Cap en Banshee's Veil erbij, en rond 't geheel af met (naar situatie afhankelijk) een Guardian Angel en/of Randuin's Omen. Aangezien Amumu een percentage van je Health als damage doet kan je dus mooi focussen op resists en health, en vond bovenstaande een mooie combinatie. Aangezien ik jungle pak ik meestal wel erg vroeg een Hearth of Gold om zodoende wat meer geld binnen te sprokkelen.
Hmm ik speel Amumu iets anders. Ik pak altijd eerst dorans shield, dan boots, sunfire cape (health en armor en aura). Dat is dan mijn core, daarna wordt het situatie-afhankelijk. Damage vind ik totaal niet belangrijk aangezien ik toch tank ben, dus ik kijk vooral naar mn eigen team en dat van de tegenstander. Als mijn eigen team uit bijna alleen casters bestaat haal ik vaak Abyssal Scepter. Als ik dan een teamfight in ult, heeft hun hele team minder magic resist. Erg lekker :D Dit doe ik ook als de tegenstander veel casters heeft, want hij geeft ook nog magic resist.

Warmogs pak ik nooit, want Amumu is niet zo'n heel goede farmer (totdat hij sunfire cape heeft), dus je krijgt hem vaak lastig helemaal vol. Maargoed, ik jungle dan ook nooit met Amumu, dat zal ook schelen.

edit: Amumu doet geen percentage van je health als dmg btw toch? Zijn passive reducet gewoon enemy magic resist.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 28-01-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Vicarious schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:47:
[...]

edit: Amumu doet geen percentage van je health als dmg btw toch? Zijn passive reducet gewoon enemy magic resist.
Klopt Amumu doet geen percentage van je hp als dmg.

"Cursed Touch
Amumu's attacks reduce the target's magic resistance by 15/25/35 for 4 seconds. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Even een iets andere guide dan jullie moegelijk van me gewend zijn. Hopelijk kan dit bijdragen je fun in het algemeen te verbeteren, en tevens jezelf een betere speler te maken. Het is alleen moeilijker dan het lijkt ;)

Ik ga ervan uit, (even los van of ik het potje win of verlies), dat alles mijn schuld is. Je kan wel gaan lopen ragen op anderen, en fouten die ze hebben gemaakt. Maar nu ben je mogelijk, net zo slecht als zij bezig. Je bent nu druk bezig met afgeven op anderen, dat je eigen spel er onder lijdt. Je gaat fouten maken en over het algemeen gaat je team niveau er van naar beneden.

Denk bijv. maar eens: Je bent top aan het lanen, ineens word je geganked dor iemand uit de bot of mid lane. Je kijkt in de chatlog, en je ziet geen mia. Het eerste wat je doet is boos reageren op degene die de mia niet heeft geroepen. Leuk, maar dit betekend al meteen dat je wat van je focus kwijt raakt, dus je speelt gewoon net even wat minder.

In plaats van boos te zijn op gene die de mia niet heeft geroepen, kun je ook naar jezelf kijken: overextende ik misschien? (Is mij HEEL vaak overkomen), had ik een ward in de bush(es), was mijn map awareness wel voldoende (of tewel, regelmatig op de minimap kijken).

Zo houd je de focus op jezelf, en ga je zelfs beter spelen. Niet zozeer om dat een ander misschien echt fout zat, maar om dat je nui echt actief bezig bent, een betere speler te worden. Ik weet, net als jullie, dat er wel eens een dikke lose streak komt. Weet je wat alle verloren games met elkaar gemeen hebben? Jij.

Probeer niet af te geven op mensen, probeer ze hulp te bieden. Zou je een ward willen kopen, zou je iets voorzichter willen zijn in je lane, zou je niet meer willen towerdiven, ect. Het enige waar je direct invloed op hebt, is jezelf. Je kan wel boos worden op anderen, maar probeer ze liever aan te sturen. Als ze niet willen luisteren? Jammer dan, je hebt het in ieder geval geprobeert, en je bent er zelf alleen maar op vooruit gegaan.

Als je bijv. merkt dat je teamfights verliest, probeer dan je map control te verbeteren. Ga gevechten uit de weg, en probeer zoveel mogelijk te pushen. Verandering van strategie, kan je tegenstander dwingen zich aan te passen. En meestal is het zo, dat een goed voorbeeld, doet volgen. Dus, stel dat niemand luisterd naar je advies, ze zien je met succes pushen, dan komen ze vanzelf toch wel.

Het zal niet altijd even makkelijk zijn, want sommige mensen halen het bloed onder je nagels vandaan, maar je hebt er zoveel baad bij. Ik sond altijd rond de -20 tot -30 wins, tenopzichte van losses. Nu zit ik op de +60 en klim nog enigzins.

Ga ervan uit, dat alles jouw schuld is, en uiteindelijk speel je niet alleen beter, maar heb je nog meer fun ook.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik zie tegenwoordig vaak de missing al voor mensen hem roepen. (Heb zelfs wel eens bottom missing groepen terwijl ik zelf top stond :D)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Voor de mensen die na de laatste patch niet meer kunnen lollen een mogelijke optie; standalone client.
Nazanir schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:22:
Even een iets andere guide dan jullie moegelijk van me gewend zijn. Hopelijk kan dit bijdragen je fun in het algemeen te verbeteren, en tevens jezelf een betere speler te maken. Het is alleen moeilijker dan het lijkt ;)
[...]
Ga ervan uit, dat alles jouw schuld is, en uiteindelijk speel je niet alleen beter, maar heb je nog meer fun ook.
Een veel betere insteek dan wat je normaal ziet bij mensen natuurlijk maar je slaat het imo iets te ver door. :)

Het belangrijkste is dat je na een actie/gevecht/match even bij je zelf te rade gaat wat er nou precies gebeurde, of het nou goed of slecht ging... welke actie leidde tot wat. Je kunt naast je fouten ook veel leren van wat je zelf goed deed, of welke fout de tegenstander maakte waardoor jij in het voordeel was.

Je zelf de schuld geven van alles klinkt meteen zo depressief :+. Je kunt ook goed spelen en alsnog verliezen doordat teammates grotere fouten maken (want fouten maak je elke game). Het belangrijkste is dan inderdaad dat je niet moet gaan zeiken en de schuld gaan afschuiven, maar na moet gaan wat je zelf nog beter had kunnen doen of hoe je mindere teammates beter kunt bijstaan.

Wat trouwens ook kan helpen is het kijken van lol-streams. Je maakt de game mee zoals hij is, maar hebt niet de psychologische druk die je normaal zelf hebt bij het spelen. Hierdoor houdt je beter het overzicht en kun je goed zien wat waartoe leidt, welke fouten er gemaakt worden en hoe ermee om wordt gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door RTG op 28-01-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Het klinkt misschien wat overdreven, ervan uitgaan dat alles mijn schuld is, maar zo spoor je jezelf in ieder geval actief aan, om te kijken wat eventueel anders had gekund. Natuurlijk is niet alles jouw schuld, maar het helpt wel een beetje te relativeren, en rustig naar jezelf en naar teammates te reageren, met constructieve feedback.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Jveer schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:06:
[...]

Klopt Amumu doet geen percentage van je hp als dmg.

"Cursed Touch
Amumu's attacks reduce the target's magic resistance by 15/25/35 for 4 seconds. "
Doel ook niet op Cursed Touch, maar op Despair ("Nearby enemies take 8/12/16/20/24 magic damage + 1,5/1,8/2,1/2,4/2,7 (+1% of ability power)% of their health each second") ;)
Nazanir schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:21:
Het klinkt misschien wat overdreven, ervan uitgaan dat alles mijn schuld is, maar zo spoor je jezelf in ieder geval actief aan, om te kijken wat eventueel anders had gekund. Natuurlijk is niet alles jouw schuld, maar het helpt wel een beetje te relativeren, en rustig naar jezelf en naar teammates te reageren, met constructieve feedback.
True, maar het blijft natuurlijk een team-based spel. Zelfs als jij totaal geen fouten maakt, kan je nog verliezen als je vier medestanders slechter zijn dan de tegenstanders. Ik wil zelf ook nog wel eens op de solotour gaan met bijvoorbeeld Nidalee als m'n vier medestanders het te bont voor woorden maken...

[ Voor 46% gewijzigd door Snappie88 op 28-01-2011 11:57 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Dan wil ik terugverwijzen op stel tactiek. Als je merkt dat je dus bijv. teamfights verliets, gan dan harder lanes puhsen, meer wards plaatsten op stratergische locaties en die dan ganken (denk aan Dragon, Baron, Buffs, etc). Een goed voorbeeld doet uiteindelijk toch wel volgen, ook al spreekt iedereen een andere taal, daadkracht betekend gelukkig ook nog iets.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:52:
[...]

Doel ook niet op Cursed Touch, maar op Despair ("Nearby enemies take 8/12/16/20/24 magic damage + 1,5/1,8/2,1/2,4/2,7 (+1% of ability power)% of their health each second") ;)
Let op het woordje THEIR. HUN health, niet de jouwe. Health opbouwen heeft geen extra voordelige effecten voor Amumu. Ik ga bij Amumu juist meestal voor armor en magic resist in combinatie met HP omdat je geen extra voordelen uit je hoge HP haalt (itt bijv. Mundo of een build met Atma's Impaler e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Vicarious schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:50:
[...]

Let op het woordje THEIR. HUN health, niet de jouwe. Health opbouwen heeft geen extra voordelige effecten voor Amumu. Ik ga bij Amumu juist meestal voor armor en magic resist in combinatie met HP omdat je geen extra voordelen uit je hoge HP haalt (itt bijv. Mundo of een build met Atma's Impaler e.d.).
Wat hij zegt :P Bovendien heb je aan een Sunfire Cape meestal wel genoeg HP en is het alleen een kwestie van of magic resist of armor (of combi) stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Het hangt er toch helemaal vanaf wat voor een team je tegen je hebt en waar je mee speelt. Als je de enige tank bent is een Amumu met Warmogs en Force of Nature haast een pre, dan kun je aardige tijd de tower agro op je houden terwijl de rest van je team lekker tower dived.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vannochtend eventjes de stream van locodoco op solomid zitten kijken.
Epic rage :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:50:
[...]

Aaaah, like that! Ik begreep je verkeerd.

Neen, Amumu doet geen percentage van z'n eigen health als damage (helaasch...), echter vind ik Warmog's gewoon een heerlijk item. Maar je hebt gelijk, geen toegevoegde waarde en ik zou eigenlijk eerst een Sunfire cap of Banshee's Veil moeten bouwen.

Ga 't zo meteen even uit testen :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Trouwens nog even over die streams.
Hij was ranked bezig en ik zag juist vaak, in mijn ogen, relatief ongebruikte champions langskomen zoals Taric en Sivir (en met vrij redelijk succes)
Waarom zie je die champs vrijwel niet in Normal games? Want in relatief high-elo worden ze vrij effectief toegepast.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MazeMouse schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:36:
Hij was ranked bezig en ik zag juist vaak, in mijn ogen, relatief ongebruikte champions langskomen zoals Taric en Sivir (en met vrij redelijk succes)
Waarom zie je die champs vrijwel niet in Normal games? Want in relatief high-elo worden ze vrij effectief toegepast.
Omdat ze moeilijk te spelen zijn en niet heel makkelijk zijn om veel kills mee te maken. Ik heb gemerkt dat mensen in normal games echt fucking kill-geil zijn. Soms towerdiven ze als een malle met half HP over puur om die kill te halen. Een chase breken ze ook nooit af, hoe lang hij ook duurt. En dan de rest van het team voor noob uitmaken als de rest van het vijandige team hun vriendje gaat helpen en hij door 5 man in elkaar gerost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Sivir kom ik anders net zo vaak tegen als Ashe of Master Yi. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

MazeMouse schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:36:
In normal games kom je ze ook tegen alleen dan niet rond jouw elo. Op elk niveau worden andere champions meer/minder bruikbaar bevonden dan elders. Het heeft ook een beetje met de FotM te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door RTG op 28-01-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

RTG schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:02:
[...]

In normal games kom je ze ook tegen alleen dan niet rond jouw elo. Op elk niveau worden andere champions meer/minder bruikbaar bevonden dan elders. Het heeft ook een beetje met de FotM te maken.
Ik heb uberhaupt nog geen ELO met mijn lvl20 :P
Maar ik kan me niet eens herinneren OOIT een Taric tegen te zijn gekomen. (en Sivir is echt belachelijk zeldzaam)

Maar true dat veel mensen inderdaad killgeil zijn (en uberhaupt alleen K/D kijken en de Assist volledig negeren)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MazeMouse schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:23:
[...]

Maar ik kan me niet eens herinneren OOIT een Taric tegen te zijn gekomen. (en Sivir is echt belachelijk zeldzaam)

Maar true dat veel mensen inderdaad killgeil zijn (en uberhaupt alleen K/D kijken en de Assist volledig negeren)
Mjah in de lagere levels wordt vooral met de free2play champs gespeeld en Taric zit daar niet heel vaak in. Daarnaast dan ook niet heel populair omdat hij lastig is om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Met towerdiven is niks mis... Als je maar weet dat je de kill krijgt en het overleeft.

Als een ashe of yi alleen een toren probeert te huggen, krijg je minder dmg als je hem ff killt, dan als je ze probeert te negeren. Tip doe het alleen met ze 2en, en een stun maakt het wat makelijker.

Soms word ik gedived voor lvl 6 en dan gaan we allebij dood, dat snap ik zelf ook nooit, want daar is geen winst te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
[...]

Toen ik level 20 was had ik ook heel veel champions nog niet gezien, ik geloof dat ik pas rond 25 alle champions tegen was gekomen (de laatste was Urgot :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

[...]

Ook voor normal games heb je een bepaalde elo/rating op je account (hoe willen ze anders matchmaken?). Een poos terug was deze nog ergens uit de lol-bestanden te vissen maar dat is er na een tijdje ook uitgepatcht.
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.