>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Wat ook handig zou zijn. (ik heb nu zo'n programma) Is de recommended items aanpassen, het is best slim gemaakt opzich, je start namelijk eerst "PatchGuard.exe" die checked op updates, als die er geen zijn dan opent hij de launcher en vervolgens kan de gebruiker dan op play klikken etc. Zo gaat er dus niks fout als er een update is van LoL. (Want dan wordt de originele Heropack terug gezet --> LoL doet de patch --> Heropack met changes wordt weer gepatcht met de goede recommended items.) Ook herkent dat programma meteen nieuwe champions en items, dat is misschien ook een idee voor Autolol, hoef je dat iig niet meer zelf te updaten.
En via een ander programma worden de recommend items "gemaakt"
Als er iemand is die dit programma ook wil, post dan maar een berichtje:P (Dan snappen jullie waarschijnlijk ook beter wat ik bedoel xD)
Overigens ziet Autolol er wel erg goed uit qua design
Het is in C# geschreven of niet?
EDIT: linkje naar het forum
[ Voor 10% gewijzigd door _PloppeR_ op 07-01-2011 20:40 ]
Heb ik laatst met een paar maten geprobeerd op 3 v 3, ik was garen (ik dacht de enige champ die absoluut niks met ap heeft) was dus echt een ontzettende schijt match en die hebben we ook dit verloren. maar ik moet zetten dat het wel erg leuk wasMazeMouse schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:04:
[...]
Ik heb Akali met IP gehaald en geprobeerd maar de eerste 6 levels ben je echt een First Blood Waiting to Happen... ultiem squishy.
Pas wanneer er wat levels in komen begint het een beetje nuttig aan te voelen. (En dan begrijp ik ook meteen de "nuke" status)
EDIT:
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=87174
Queue up with a full five man premade.
Five MAN. I'm talking CHESTHAIR UP TO YOUR NOSES.
Once the game loads, CHOOSE A RANDOM CHAMPION. This is accomplished by selecting NOTHINGNESS, and then PUNCHING the LOCK IN button with your BARE, HAIRY FIST.
In game, WARN THE ENEMY that they are about to face BRAVERY!
Build SWORD OF THE OCCULT, MEIJAS SOULSTEALER and LEVIATHAN. The order is up to you, but REAL MEN BUILD LEVIATHAN LAST. Also, do not buy any of Doran's stuff. HE WAS A COWARD AND A PEASANT.
Once you've TRIPLE SNOWBALLED it up, you may inform your enemies that you have ACHIEVED LEVEL THREE BRAVERY.
Build TRINITY FORCE next. If the game drags out long enough, add TIAMAT.
You may at any point buy boots if your FEET ARE NOT SUFFICIENTLY HAIRY.
Congratulations, maggot! You have achieved BRAVERY.
(Post screenshots here)
Wie doet er mee vanavond?
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Die kende ik nog niet, erg handig als je een snelle start wil voor fb._PloppeR_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:34:
Ah oke, als ik het goed begrijp is het een soort van auto clicker of niet? (De "mastery changer")
Wat ook handig zou zijn. (ik heb nu zo'n programma) Is de recommended items aanpassen, het is best slim gemaakt opzich, je start namelijk eerst "PatchGuard.exe" die checked op updates, als die er geen zijn dan opent hij de launcher en vervolgens kan de gebruiker dan op play klikken etc. Zo gaat er dus niks fout als er een update is van LoL. (Want dan wordt de originele Heropack terug gezet --> LoL doet de patch --> Heropack met changes wordt weer gepatcht met de goede recommended items.) Ook herkent dat programma meteen nieuwe champions en items, dat is misschien ook een idee voor Autolol, hoef je dat iig niet meer zelf te updaten.)
En via een ander programma worden de recommend items "gemaakt"
Als er iemand is die dit programma ook wil, post dan maar een berichtje:P (Dan snappen jullie waarschijnlijk ook beter wat ik bedoel xD)
Overigens ziet Autolol er wel erg goed uit qua design.
Het is in C# geschreven of niet?
EDIT: linkje naar het forum
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
MazeMouse schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:04:
[...]
In game, WARN THE ENEMY that they are about to face BRAVERY!
Me want!
Ik heb overigens eind vorige week m'n eerste 6300 IP champion dus gekocht, Kennen! Ben nu aan het sparen voor Morgana en zit erover na te denken om Gragas te kopen. Met die reus heb ik alleen of gigantische prutmatches met 1-11-4 of iets dergelijks, of 9-3-21 met een 20-stacks Leviathan. Hij is ook best lastig te spelen, meeste tegenstanders weten wel dat ze uit de buurt van je toren moeten blijven pre-level 6.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Het heeft een auto-update, dus waarsch gaan nieuwe champions en dergelijke vanzelf door de update heen.
Verder, als ik het goed heb begrepen, is recommended items niet legaal aan te passen. Ik heb het volgens mij al eens eerder geprobeerd, maar er was vrij weinig aan te doen omdat het allemaal ingame gebeurt, en dat vereist meer aanpassingen als mogelijk/mag.
edit:
Het is net maar weer gebleken dat je zelfs met een achterlijk zatte mongool in je team, met 6 towers achter, nog kan winnnen.
Helaas was ik die achterlijke zatte mongool, maar toch gewonnen
Speelde met "bekende", goede zilean en anivia Flink gewonnen ondanks dat ik 0-9-2 stond. Uiteindelijk toch maar besloten te warden. Enemy paar keer in de jungle kunnen pakken, doorstoten en nexus snel neerhalen.
Uiteindelijk 0-9-18 na ~35 minuten. Hele slechte pot van mijn kant, maar gewonnen, en morgen hopelijk gewoon weer gewoon een normale pot.
Moet trouwens ook zeggen dat ik Caitlyn een fijne enemy vind. Geen stuns, geen absurde DMG en der ulti is me ook nog niet echt bijgebleven.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 04:01 ]
Dankzij gragas heb ik nachtmerries van overal ontploffende biervaten. THEY ARE EVERYWHERE!Snappie88 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:06:
[...]
Me want!
Ik heb overigens eind vorige week m'n eerste 6300 IP champion dus gekocht, Kennen! Ben nu aan het sparen voor Morgana en zit erover na te denken om Gragas te kopen. Met die reus heb ik alleen of gigantische prutmatches met 1-11-4 of iets dergelijks, of 9-3-21 met een 20-stacks Leviathan. Hij is ook best lastig te spelen, meeste tegenstanders weten wel dat ze uit de buurt van je toren moeten blijven pre-level 6.
(Leesch: ik heb tegen een goede gragas gespeeld. Ik ben nog nooit zo enorm veel gebombardeerd)
EDIT:
En ik krijg ook nog steeds de zenuwen als ik zie dat een van de tegenstanders met Anivia speelt. Dat betekend een lekker potje feeden van blauwe kippenpoten of een lekker potje ragen tegen mijn scherm vanwege die schijtirritante kutvogel
[ Voor 14% gewijzigd door MazeMouse op 08-01-2011 09:04 ]
sudo apt-get rekt
Als het goed is mag dit gewoon, omdat je verder geen groter voordeel hebt gekregen t.o.v van je tegenstanders, je bent alleen iets sneller klaar met je eigen build in de shop kopen. Ook heeft iemand van RIOT in dat forum, of in een forum van een andere item changer gereageerd dat dit gewoon mocht en dat RIOT van zulke mods juist toejuicht.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 03:05:
Autolol hoef je kwa "keyloggers" en dergelijke niet bang over te zijn. Degene die het gemaakt heeft snapt al niks van LoL, laat staan die iets van hacken weet.
Het heeft een auto-update, dus waarsch gaan nieuwe champions en dergelijke vanzelf door de update heen.
Verder, als ik het goed heb begrepen, is recommended items niet legaal aan te passen. Ik heb het volgens mij al eens eerder geprobeerd, maar er was vrij weinig aan te doen omdat het allemaal ingame gebeurt, en dat vereist meer aanpassingen als mogelijk/mag.
En met die auto update die er bij zit, de maker moet deze nog altijd zelf toevoegen en vervolgens de update uitbrengen, bij "Yaric" is dat niet meer het geval, want die haalt het uit de Heropak(geloof ik). Dus ook al doet de maker er niks meer aan, je krijgt toch de nieuwste items+champions.
[ Voor 14% gewijzigd door _PloppeR_ op 08-01-2011 09:45 ]
Vroegâh, toen je nog de Innervating Locket had, toen moest ik altijd tegen tank Gragasen spelen die bijna niet dood konden. Tegenwoordig zie je nu veel meer AP Gragas waarvan hun tonnetjes superveel damage doen.MazeMouse schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:01:
[...]
Dankzij gragas heb ik nachtmerries van overal ontploffende biervaten. THEY ARE EVERYWHERE!![]()
(Leesch: ik heb tegen een goede gragas gespeeld. Ik ben nog nooit zo enorm veel gebombardeerd)
EDIT:
En ik krijg ook nog steeds de zenuwen als ik zie dat een van de tegenstanders met Anivia speelt. Dat betekend een lekker potje feeden van blauwe kippenpoten of een lekker potje ragen tegen mijn scherm vanwege die schijtirritante kutvogel
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Innov locket ownde egt:D Met sona gewoon aura's wisselen en kon je niet doodg0tanks schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:14:
[...]
Vroegâh, toen je nog de Innervating Locket had, toen moest ik altijd tegen tank Gragasen spelen die bijna niet dood konden. Tegenwoordig zie je nu veel meer AP Gragas waarvan hun tonnetjes superveel damage doen.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Innervating_Locket
En zo blijkt dat je met 2 support prima kunt winnen
sudo apt-get rekt
HahahahahVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 03:05:
Autolol hoef je kwa "keyloggers" en dergelijke niet bang over te zijn. Degene die het gemaakt heeft snapt al niks van LoL, laat staan die iets van hacken weet.
Het is net maar weer gebleken dat je zelfs met een achterlijk zatte mongool in je team, met 6 towers achter, nog kan winnnen.
HahahahahVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 03:05:
Helaas was ik die achterlijke zatte mongool, maar toch gewonnen.
ZOMG SHEN FEEDER NOOB GTFOVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:26:
[...]
Stond op een gegeven moment 0-9-2 met shen, uiteindelijk 0-9-18 dus best netjes gedaan.
LEAVE
GO AWAY
FEEDER NOOB
ging het zo'n beetje zo?
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Nee, speelde met 2 "bekende" en die konden er wel om lachen achteraf. Die gaven alleen als advies mee, dat ik de volgende keer maar beter gewoon kon gaan slapen. En gelukkig zat de tegenstander ook met een rammus met een score van 1-13-5 dus we hielden elkaar wel redelijk in evenwicht verder.Vicarious schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:27:
[...]
ZOMG SHEN FEEDER NOOB GTFO
LEAVE
GO AWAY
FEEDER NOOB
ging het zo'n beetje zo?
EDIT:
I know, leavers BOO and all that jazz maar dit was zo belachelijk dat zelfs een 10minute surrender timer te lang zou duren (en het niveau van idiotie zou zelfs met alle torens en inhibitors pleite de surrender nog geblocked worden)
EDIT2:
En niet alleen als enige tank maar ook als ik merk dat er spanjaarden, italianen, fransen of russen in de game zitten. Geen woord engels gezien
[ Voor 63% gewijzigd door MazeMouse op 09-01-2011 10:19 ]
sudo apt-get rekt

Als er serverproblemen zijn, ben je heus niet de enige.P4p3Rc1iP schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:55:
Ligt het aan mij of zijn de servers weer eens overhoop? Duurt erg lang om te connecten, de chat vliegt er steeds uit, en het duurt 15 min voor er een game gevonden is...
Vervelender vind ik dat nieman in je team investeerd in dmg terwijl ze al boots en mana regen hebben.
lekker veel winst voor mijn main. of laat ik er 2 leaven en dan surendere.
\Ik neem aan dat het daarvoor is zodat je niet zomaar met vrienden "Surrender gamas" gaat maken om ip te winnen
Maar volgens mij was het uiteindelijk gwoon een lucky win. 4 vs 5 is nog wel te doen...
Verwijderd
Je moet met zijn 4e early game echt flink steamrollen, en hopen dat je het potje voor de 30 minuten afmaakt.
Vaak zat gezien dat ik in het team van 5 zat, we early game veel te vaak dood gaan, flinke achterstand oplopen en na de 30 minuten de tegenstander alsnog slopen. Puur omdat je met een man meer bent, en teamfights ga je dan late-game gewoon vaker winnen.
Eens. Die extra man mis je heel snel. Ik had laatst een game waarin we helemaal werden afgeslacht. Op een gegeven moment had er eentje van hun team connectie-problemen en ineens wonnen we wat teamfights en pushten we alle torens tot aan de inhibitor towers omver. Vervolgens kwam die gast weer terug, en hij was niet eens zo heel goed ofzo, maar ze wonnen weer wat teamfights en pushten in 1x onze nexus weg.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:47:
4 vs 5 moet je gewoon geluk hebben dat je enemy heel slecht samenspeelt.
Je moet met zijn 4e early game echt flink steamrollen, en hopen dat je het potje voor de 30 minuten afmaakt.
Vaak zat gezien dat ik in het team van 5 zat, we early game veel te vaak dood gaan, flinke achterstand oplopen en na de 30 minuten de tegenstander alsnog slopen. Puur omdat je met een man meer bent, en teamfights ga je dan late-game gewoon vaker winnen.
sudo apt-get rekt
Ik ben deze week met Nadilee begonnen. Eerste potje meteen 6/5/11!MazeMouse schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:11:
Vannochtend toch Garen nog een keer geprobeerd in een custom game. Maar ik kan er helemaal niks mee
Wel verloren... Maar dat was niet mijn schuld

Surfin' paradise!
Na een lange *kuch* pauze, hebben een stel vrienden me weer overgehaald om LoL te spelen. En ik ben blij dat ze het hebben gedaan! Heb het achteraf gezien toch meer gemist dan ik dacht
Normaal gesproken neem ik een DPS type hero, Malzahar vind ik erg fijn spelen. Maar de laatste paar games speel ik met Nasus als off tank wat ook erg fijn speelt! Gisteren een potje 4/1/19 gespeeld
Ik dacht nou laat ik is even op Tweakers kijken of het spel onder Tweakers gespeeld wordt. Dus ik ga nog even dit topic verder lezen (ben nu bij page 67
Oh btw, me in game name: Birdhermes
Ik speel de laatste tijd veel met Sion en die bevalt me wel. Meestal een positief k/d-ratio en ik kan aardig wat damage tanken mits ik early game veel kan farmen met mijn E-skill.
Janna, Ashe, Teemo, Yi & Swain
Vs
Singed, Cho'Gath, Rammus, Ryze, Ashe
Een team zonder tanks tegen een team met drie tanks
sudo apt-get rekt
Waar zat jij in dan? en wie won er? ik ga uit van het tanky team, al helemaal omat van het non tanky team de main damage dealers, physical zijn.MazeMouse schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:59:
Volledig losgeslagen game zojuist...
Janna, Ashe, Teemo, Yi & Swain
Vs
Singed, Cho'Gath, Rammus, Ryze, Ashe
Een team zonder tanks tegen een team met drie tanks
Ik zat in het tankloze team. (en we hebben gewonnen)Intruder schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:10:
[...]
Waar zat jij in dan? en wie won er? ik ga uit van het tanky team, al helemaal omat van het non tanky team de main damage dealers, physical zijn.
Alleen hun Ryze was eng puur vanwege zijn belachelijke DPS. (want hij ging voor ultieme glass cannon)
Hun Ashe ging steeds veel te snel neer om echt gevaarlijk te zijn.
En dus hadden zij maar 1 damagedealer tegen 4 damagedealers aan onze kant. Dan maakt het niet meer uit dat ze 3 tanks hebben
Nog nooit zo belachelijk snel een volledig stacked Cho'gath zien neergaan... Normaal zie je alleen squishies zo neergaan tegen een Evelyn...
sudo apt-get rekt
Meteen daarna ging ik weer dood omdat ze met z'n 2en onze toren al half dood hadden (op lvl 1!!) omdat Swain even moest winkelen. Dus ik de wave een beetje terug pushen, komen Ryze en Mundo er weer aan. Door een dom foutje van mij (En naar mijn idee ook lag) was ik niet snel genoeg weg en weer dood.
Toen dus een dikke bak "OMG FEED" over me heen, en had ik er wel even genoeg van.
http://www.leagueoflegend...peek-renekton-eater-souls
En omdat de server laatste tijd zo crap waren hebben ze iedereen die toen heeft gespeeld een 4 dagen IP boost gegeven en even netjes een uitleg op de site gezet, die ik overegens niet weer kan vinden, net stonden ze nog op de site mja.
Free ip boosts for everyone!
/ignore is vrij OP in dit soort gevallen.P4p3Rc1iP schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:17:
Vandaag bewust een game geleaved. Meteen in de 1e minuut was het al "FEEDER NOOB LRN 2 PLAY", etc. omdat ik dood ging. Niet eens echt mijn schuld, want de Swain met mij op lane had gewoon voor de Ryze moeten gaan, zoals ik deed, in plaats van de Dr Mundo.
Meteen daarna ging ik weer dood omdat ze met z'n 2en onze toren al half dood hadden (op lvl 1!!) omdat Swain even moest winkelen. Dus ik de wave een beetje terug pushen, komen Ryze en Mundo er weer aan. Door een dom foutje van mij (En naar mijn idee ook lag) was ik niet snel genoeg weg en weer dood.
Toen dus een dikke bak "OMG FEED" over me heen, en had ik er wel even genoeg van.
Als het je zelf overkomt snap je ook meteen dat het nooit zin heeft sterk negatieve comments aan je team te geven en je de boel waarschijnlijk alleen maar erger maakt. Leaven is daarentegen natuurlijk ook niet de netste oplossing.
http://eu.leagueoflegends...ropean-server-chat-issuesIntruder schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:29:
En omdat de server laatste tijd zo crap waren hebben ze iedereen die toen heeft gespeeld een 4 dagen IP boost gegeven en even netjes een uitleg op de site gezet, die ik overegens niet weer kan vinden, net stonden ze nog op de site mja.
\0/
[ Voor 17% gewijzigd door RTG op 11-01-2011 19:33 ]
Hehehe bedankt voor het warmhartige welkomVicarious schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:03:
Hola, welkom terug alhoewel ik je verder niet kenNasus is altijd een van mn favorieten geweest, maar ik vind het met hem moeilijk om in het team te passen. Mensen zien je namelijk niet als off-tank maar als tank, dus verwachten dat je initieert. En daar wringt hem nou de schoen: je hebt geen ablities om te initieren zoals de powerball + taunt combo van rammus, de ultimate van malphite of de stun + ultimate van Sion.
Ik speel de laatste tijd veel met Sion en die bevalt me wel. Meestal een positief k/d-ratio en ik kan aardig wat damage tanken mits ik early game veel kan farmen met mijn E-skill.

Toen onze Lux eenmaal 11 kills had en ze 2 Deathcaps had, was dr laser bijna een one shot!
Er is trouwens wat info uitgekomen over de nieuwe hero is *dramatisch sound effect* de evil brother of Nasus
Renekton, the Eater of Souls
De maat van me die me weer aan het spelen heeft gebracht, speelt graag als tank en na het potje met deze Rammus, gaat die weer wat meer als tank spelen. Hij was Swain aan het testen, wat ook wel een hele goede hero is! Maar het is wel een hero die de mana buff zoveel mogelijk up moet hebben voor z'n ulti.
Sion was en waarschijnlijk is, nog steeds me favoriete lane partner! Die shield en harde stun van hem... Heerlijk! Speel je hem als AP of meer als tank/hybrid?
Ik word gefocused
Interesseert ze blijkbaar geen reet dat er nog 4 champs om me heen staan die:
- meer damage doen
- squishier zijn
- disables hebben
- etc.
Mij moeten ze hebben.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Nieuwe heroe ben ik idd wel benieuwd naar, denk dat hij een DPS-heroe in de stijl van XinZhao gaat worden.Jveer schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:24:
[...]
<knip
Er is trouwens wat info uitgekomen over de nieuwe hero is *dramatisch sound effect* de evil brother of Nasus
Renekton, the Eater of Souls
De maat van me die me weer aan het spelen heeft gebracht, speelt graag als tank en na het potje met deze Rammus, gaat die weer wat meer als tank spelen. Hij was Swain aan het testen, wat ook wel een hele goede hero is! Maar het is wel een hero die de mana buff zoveel mogelijk up moet hebben voor z'n ulti.
Sion was en waarschijnlijk is, nog steeds me favoriete lane partner! Die shield en harde stun van hem... Heerlijk! Speel je hem als AP of meer als tank/hybrid?
Met Swain moet je gewoon als eerste archangels staff bouwen. Daarbij krijg je zo debiel veel mana dat je complete teamfights in ulti-form kan doen.
Sion speel ik als tank/dps-er. Ik heb moeite om dat shield knap te timen en het gaat te vaak mis. En als dat gebeurt ben je gelijk de lul want je stun is dan nog op cooldown en je shield ook, dus je kunt eigenlijk niets meer. Bovendien maak je op die manier minder goed gebruik van je ultimate. Ik bouw dus meestal als eerste vampiric scepter om de E-skill continue aan te kunnen houden, dan boots (afhankelijk van situatie welke), dan maak ik scepter af naar executioner voor criticals. Vervolgens maak ik zeal voor attack speed (damage heb ik met E-skill al aardig) en extra movement speed zodat vrijwel niemand meer voor me kan wegrennen samen met mn stun en daarna bouw ik Frozen Mallet voor de HP, slow en een beetje damage. Als ik dan nog tijd heb maak ik mn phantom dancers af (zeal heb ik namelijk al) en daarna zie ik wel wat ik doe. Dat hangt echt weer van de situatie af.
misschien hebben ze gewoon een pleurishekel aan Katarina. En toegegeven, ik heb best wel wat goede Katarina's zien lopen die het hele spel kunnen domineren.Zyppora schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 07:34:
Gisteren weer een aantal potjes gespeeld met Katarina, weliswaar op de US servers, maar daar viel het me ineens op. Ik had het al eerder gemerkt, maar schreef het toe aan 'bad luck' in die gevallen, omdat ze elkaar niet opvolgden.
Ik word gefocused
Interesseert ze blijkbaar geen reet dat er nog 4 champs om me heen staan die:
- meer damage doen
- squishier zijn
- disables hebben
- etc.
Mij moeten ze hebben.
Precies, ik heb nu al zo vaak meegemaakt dat ik door die shampoo skill belachelijk veel moeite met die trut had dat ALS ik een keer de optie heb er eentje volledig de game uit te spelen ik dat ga doenVicarious schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:15:
[...]
misschien hebben ze gewoon een pleurishekel aan Katarina. En toegegeven, ik heb best wel wat goede Katarina's zien lopen die het hele spel kunnen domineren.
sudo apt-get rekt
zij doet meestal het meeste pijn vooral met die ulti, tenzij je natuurlijk een stunner in je team hebt die de ulti kan onderbreken
zij is hoogst iritand met die shumpo skill van der, dus ze verdient het gewoon om gefocusd te worde!.
Ten derde: een feeded katrina = Game Over, dus dat is ook een goede reden om er vroeg voor te zorgen dat je haar zo veel mogelijk af maakt.
laatst speel ik veel amumu egt een fijne tank vind ik. vooral als je ongeveer 100 ap hebt ( meestal koop ik dan 1 archangel staff ) dan doen haar skills nog wat meer pijn en dat huilen is zo leuk :D:D
O.R.C. Black Bulls Rugby

Mijn laatste potje was misschien nog wel het meest pijnlijk. Stond op 10 deaths toen ik mijn eerste kill kreeg. Uiteindelijk met 3/11/9 of zo nog geeindigd (verloren ofc).
In al mijn potjes waarin ik weggespeeld werd heb ik altijd tonnen verbal abuse in de chat over me heen gekregen. Da's allemaal niet erg, zodra ze daarmee beginnen word het voor mij een /care.
Maar in dat laatste potje zei eigenlijk helemaal niemand iets. Dan kun je ook niet echt /caren omdat ze blijkbaar niet van het n00bniveau zijn die gelijk alles en iedereen uitschelden. En dan is het pijnlijk als je de match naar de tering helpt
Zijn skills doen niet genoeg damage om een thread te zijn en ook haar ulti kan gemakkelijk onderschept worden.
Ik gebruik armor penetrate runes.
Negatief snowballen haalt niet alleen jezelf psychisch onderuit maar vaak ook het hele team. Zelf krijg je al snel zoiets van "zucht, fuck it" + spek-en-bonen playstyle terwijl het lang niet verloren hoeft te zijn. Wat dat betreft zie je dat /surrender bijna altijd de voorkeur heeft boven je eens écht moeten inzetten... jammer genoeg.
Dan ligt het ook een beetje aan je zelf vermoed ik. Positioneer jezelf in een teamfight beter en zorg ervoor dat jij niet helemaal vooraan staat, dan kunnen ze je niet zomaar focussen (tenminste, niet voordat jij wat damage doet).Zyppora schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:58:
Een feeded Katarina = nog steeds compleet nutteloos als je 1 stun/knockup/silence in je team hebt zitten. Je mag me best focusen als ik inderdaad gefed ben, maar laat me aub met rust zolang ik nog nul kills heb.
Mjah ik ken het. Ik surrender meestal alleen als het ECHT hopeloos is (aka 40 tegen 10 kills ofzo), of als het een 3v5 is en het niet lekker gaat.RTG schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:50:
Niet zozeer op jouw gericht Zyppora, maar goed spelen als je wat feed hebt is makkelijk, goed spelen als het niet zo geweldig gaat is juist waar wat meer skill bij komt kijken. Op een gegeven moment moet je inzien dat je normale speelwijze niet meer werkt en je alleen maar verder achter gaat laten lopen. Heel erg terughoudend worden in teamfights (en je damage/CC/bait, zo ver mogelijk is, goed blijven benutten) of gewoon gaan farmen, zijn minder leuk maar soms wel nodig.
Negatief snowballen haalt niet alleen jezelf psychisch onderuit maar vaak ook het hele team. Zelf krijg je al snel zoiets van "zucht, fuck it" + spek-en-bonen playstyle terwijl het lang niet verloren hoeft te zijn. Wat dat betreft zie je dat /surrender bijna altijd de voorkeur heeft boven je eens écht moeten inzetten... jammer genoeg.
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Maar toch grappig
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik gisteren in een spel met vier Spanjaarden die meer aan 't chatten waren dan aan 't spelen...Vicarious schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:24:
[...]
Mjah ik ken het. Ik surrender meestal alleen als het ECHT hopeloos is (aka 40 tegen 10 kills ofzo), of als het een 3v5 is en het niet lekker gaat.
Daarvoor met twee idioten (Rammus en Shen) die allebei niet konden tanken en bij teamfights afwezig waren...
Daarvoor één potje met een Swain die zo elite was dat 't hele team zoiets had van 'stik erin' (en 't vijandige team ook)...
Nee, gisteren was niet bepaald mijn dag

Hmja, geen tips voor je behalve om te proberen FB te halen en te feeden van level 1-10. Ga mid, en maak veel uitstapjes. Ik merk als ik tegen Cait speel ik vooral op het begin erg terughoudend ben, vooral vanwege d'r range en damage output. Later in teamfights focus ik haar nooit maar eerst de andere DPS omdat ze niet zo spectaculair meer is. Heb mid tegen d'r gelaned als Kennen, Nadilee en Morgana en meestal pak ik haar met hulp van iemand anders / level 6+ (meestal 8-10) omdat ze uiteindelijk toch teveel risico gaat nemen.dragon3016 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:23:
Iemand tips voor caitlyn? Want ik vindt zelf dat deze champion weinig damage doet.
Zijn skills doen niet genoeg damage om een thread te zijn en ook haar ulti kan gemakkelijk onderschept worden.
Ik gebruik armor penetrate runes.
Maargoed, nieuwe hero dus die is OP dus iedereen speelt ermee
[ Voor 39% gewijzigd door Snappie88 op 12-01-2011 18:32 ]
Surfin' paradise!
Cait is niet OP zij is eerder UP, early en mid kan ze nog leuk mee maar end is ze echt nutteloosSnappie88 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:27:
[...]
Ik gisteren in een spel met vier Spanjaarden die meer aan 't chatten waren dan aan 't spelen...
Daarvoor met twee idioten (Rammus en Shen) die allebei niet konden tanken en bij teamfights afwezig waren...
Daarvoor één potje met een Swain die zo elite was dat 't hele team zoiets had van 'stik erin' (en 't vijandige team ook)...
Nee, gisteren was niet bepaald mijn dagMaar ben wel weer bezig met Nadilee, en ik ga d'r zodra ik 3150 IP heb kopen. Leuke hero!
[...]
Hmja, geen tips voor je behalve om te proberen FB te halen en te feeden van level 1-10. Ga mid, en maak veel uitstapjes. Ik merk als ik tegen Cait speel ik vooral op het begin erg terughoudend ben, vooral vanwege d'r range en damage output. Later in teamfights focus ik haar nooit maar eerst de andere DPS omdat ze niet zo spectaculair meer is. Heb mid tegen d'r gelaned als Kennen, Nadilee en Morgana en meestal pak ik haar met hulp van iemand anders / level 6+ (meestal 8-10) omdat ze uiteindelijk toch teveel risico gaat nemen.
sudo apt-get rekt
Zegt natuurlijk niet zoveel, aangezien AD carries zoals Miss Fortune, Ashe of Tristana dan ook ineens nutteloos zouden zijn.MazeMouse schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:29:
Aan het eind is ze vooral nutteloos omdat vrijwel alle items wel armor geven
LoL at cait OP xD, ze is ealy game erg sterk, probeer haar q te dodgen (is overduidelijk als ze die gaan gebruiken) en haar auto attacks zijn zwak, ze moet het echt van de skills hebben, die SUPER veel mana kosten.Snappie88 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:27:
het is een leuke champion om te spelen maar ze heeft echt een auto atack buff nodig.
Mee eens. Ben dan ook op een gegeven moment vanaf lv3 de jungle in gegaan omdat mijn lanepartner (ten koste van mij) al 2 kills had en lv6 of 7 was. Niet leuk om hem dan tegen 2 te laten defenden, maar zo krijgt hij tenminste wat voordeel en krijg ik de kans om bij te trekken. Voor spek-en-bonen spelen is dus NIET blind erin duiken en wel zien waar het schip strandt, da's niet wat ik bedoelde als je die indruk hadRTG schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:50:
Niet zozeer op jouw gericht Zyppora, maar goed spelen als je wat feed hebt is makkelijk, goed spelen als het niet zo geweldig gaat is juist waar wat meer skill bij komt kijken. Op een gegeven moment moet je inzien dat je normale speelwijze niet meer werkt en je alleen maar verder achter gaat laten lopen. Heel erg terughoudend worden in teamfights (en je damage/CC/bait, zo ver mogelijk is, goed blijven benutten) of gewoon gaan farmen, zijn minder leuk maar soms wel nodig.
Daarnaast komt het psychische aspect toch wel, als je het zelf niet doet, zal een van je teammates het wel doen. Het maakt daarbij ook gewoon niet uit wat je (niet) doet. Als je je afzijdig houdt om nog meer feeden te voorkomen, ben je geen teamplayer. Als je in teamfights meedoet ga je binnen notime neer en ben je noob, feeder, useless, etc. Als je het overleeft en terugtrekt omdat er 4 tegenstanders achter je aanzitten ben je een noob omdat je wegrent. Mocht er nog een andere teammate zijn die geslowed/exhausted wordt en daarna aangepakt door de tegenstanders, mag je kiezen: ga je terug om hem te helpen (aka waarschijnlijk twee kills voor de tegenstander) en ben je een feeder of ren je weg en ben je een noob die zijn team niet helpt?
Het probleem is gewoon dat je het op een gegeven moment blijft afleggen. Als de tegenstander dusdanig georganiseerd is (klinkt groots, maar kan bij wijze van spreken met twee woorden in de chat geregeld zijn: 'gank mid') dat ze steeds een of twee van je teammates (of jou) weten neer te halen zonder zelf een kill te moeten weggeven, kan het snel gaan.
Tja, da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker wanneer de tegenstander een aantal AoEs onder de knoppen heeft maakt het niet zo heel veel uit waar je je positioneert. Met Katarina doe je gewoon damage als je op melee-afstand staat, en anders is het met BB steeds een streepje wegtikken.g0tanks schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:17:
[...]
Dan ligt het ook een beetje aan je zelf vermoed ik. Positioneer jezelf in een teamfight beter en zorg ervoor dat jij niet helemaal vooraan staat, dan kunnen ze je niet zomaar focussen (tenminste, niet voordat jij wat damage doet).
Wanneer ik zeg 'ik word gefocused' dan heb ik het niet over 'ik spring er als eerste in, en ben de eerste die neergaat'. Ik heb het dan over 'mijn teammates initieren een teamfight, het gaat allemaal gelijk op, nu spring ik erin, ik wacht een halve seconde op stuns/etc, en dan activeer ik mijn ulti'. En die ulti komt de helft van de tijd niet eens omdat ik op het moment dat ik erin spring gewoon ELKE tegenstander op mijn dak heb. Niet overdreven, gewoon letterlijk opvatten. Ze laten spontaan de rest van mijn team even met rust om mij compleet van de kaart te vegen. Mocht ik de eerste seconde overleven en proberen weg te komen, dan komen ze achter me aan. Maakt niet uit of ik nog half HP heb of zo, of dat ze tussen 3 van mijn teammates door moeten, ze chasen mij, en ze stoppen daar pas mee als 1: ik dood ben of 2: zij dood zijn. En het is dan meestal gewoon #1.
En ja, misschien ben ik ook wat agressief, zeker early game. Ik heb me er wel vaker op betrapt. Ben ook wel eens onverantwoord aan het towerdiven
Dit gebeurt natuurlijk niet altijd, maar het is me de laatste paar matches meer dan eens opgevallen dat het zo gaat.
Wij: Janna (ik), Ryze, Teemo, Soraka (Warwick dropped)
Zij: Vladimir, Swain, Nidalee, Annie, Urgot
Hun Urgot en Annie waren helaas voor hun zwaar aan het feeden (0/9/1 en 3/8/0 respectievelijk) en hun Nidalee deed het ook niet zo best met 1/6/6. Alleen hun Vlad was redelijk goed met 10/4/0 (Swain was meh)
En ik heb voor het eerst een Legendary Soraka gezien
28v16 teamkills bij de surrender.
sudo apt-get rekt
http://clgaming.net/board...page=Thread&threadID=1093
1top
2mid
1bot
1 jungle
sudo apt-get rekt
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik zeg ook niet dat ze OP is. Maar iedereen speelt met haar omdat ze nieuw is dus is ze OP dus spelen ze met haar...Lapeno schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:45:
[...]
Cait is niet OP zij is eerder UP, early en mid kan ze nog leuk mee maar end is ze echt nutteloos

Surfin' paradise!
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=98378
O.R.C. Black Bulls Rugby
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Wauw dat ziet er inderdaad heel erg stoer uit zeg!the Virtual schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:55:
Artwork van de nieuwe map:
En de champs. die een revamp krijgen, gaat dat voor de rest van de champs ook gebeuren? Dat ze de kiddy look er uit proberen te halen?
Anyways stoere map ben benieuwd wanneer we die te zien krijgen in-game.
Oh en gisteren waren het 2 faal potjes door slechte focus aan onze kant. En ik ben erachter gekomen dat de ulti van Pantheon GIGANTISCH generfed is... Wat duurt het achterlijk lang voor dat die klaar is met de channeling van de skill! Daar had ik me erg op verkeken toen een maatje van me zei dat z'n ulti ready was
9/0/21 Masteries, Red Magic Pen, Yellow MP5/Level of MR/Level, Blue CDR, Quint HP of Magic Pen.
Begin met Doran's Ring en een pot. Skill Order: R>E>W>Q. Redenering: Wanneer E actief is op iemand, doen all je skills en attacks (als hij maxed is), 20% meer damage. Dus Ignite, DFG, etc, hebben hier allemaal voordeel mee. Let wel, alleen JOUW Skills doen meer damage. Leer je W (Nevermove, snare) te landen. Ik kan niet echt een tip geven, behalve dat je moet leren om je tegenstanders goed te voorspellen. Als je hier echt moeite mee hebt, je Q slowt ook, dus eerst Q en dan je W landen, maar bij voorkeur wil je je Q bewaren om iemand te chasen of wanneer je zelf wilt wegrennen, je achtervolger vertragen. Als je laned na level 6, gebruik je ult regelmatig, maar wel met mate. Dit betekend, nooit meer dan een paar seconden om wat minions te last hitten en wat HP te restoren, maar probeer er een gewoonte van te maken dit nooit langer dan 2-3 seconden te doen als je nog laned. Je mana is anders echt zo op. Je ult is ook de reden dat ganken zo moeilijk gaat, omdat het je aardig snel en goed healed, terwijl het redelijke damage doet. Pas echter je speelstijl wel aan op Swain, hij is geen Nuker zoals Annie of Ryze.
Itembuild: Ik rush eigenlijk altijd RoA, daarna Spirit Visage (Magic resist, CDR EN je healt 20% meer van je ult? fan-tas-TISCH) en daarna een Zhonya's Hourglas. Redenering achter deze items:
Veel HP en Mana, MR en Armor maken je een aardige semi tank, wanneer je dan nog je ult aan hebt staan, ben je haast niet te stoppen in teamfights, zelfs als je gefocussed word. Door je Visage + Ult heal je per Bird die vliegt ongv 120HP dat keer 3 en het gaat nog lekker snel ook als ze dichtbij zijn, en zelfs een gefeedde Yi heeft moeite met je. Vooral dankzij je E (Torment) hoef je niet zo heel veel AP te stacken, omdat je dan iemand snel neer kan krijgen, omdat al je skills 20% meer damage doen, maar dat neemt niet weg dat Swain toch best goede AP Ratios heeft (Ik meen zijn Q 1:08 en zijn W 1:07 en zijn E ook weer 1:08 maar dat moet ik checken), als de game lang duurt en als je een beetje goed farmed, dan kan je zeker nog een Deathcap kopen.
Zelf ben ik niet zo'n fan van Mejaj's Soulstealer, omdat bijv een Hourglass (vergelijkebaar AP geeft + extra's of een Deathcap zelfs MEER AP geeft) dan een fully stacked SS. Neemt niet weg dat als je doodgaat (ja het zal gebeuren
Probeer zoveel als je kan de Blue Buff te pakken (tenzij je een Anivia in je team hebt, want dan word het vechten), zodat je lekker zorgeloos je ult kan spammen.
-
2 mid? Ik denk dat de originele formule toch handiger blijft: 1 top, 1 mid, 2 bot, 1 jungleMazeMouse schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 01:49:
Oeh, die map lijkt me tof!
1top
2mid
1bot
1 jungle
Ligt het nou aan mij of is de blauwe kant in het midden makkelijker te ganken? Er komt nog een extra paadje uit vlakbij de buitenste toren, bij rood is dat niet zo.g0tanks schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:09:
[...]
2 mid? Ik denk dat de originele formule toch handiger blijft: 1 top, 1 mid, 2 bot, 1 jungle
Er is niks veranderd aan de channeltime maar teammates kunnen nu dat groene rondje eerder zien en lijkt het alsof het zo gigantisch lang duurt.Jveer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:37:
[...]
Wauw dat ziet er inderdaad heel erg stoer uit zeg!
En de champs. die een revamp krijgen, gaat dat voor de rest van de champs ook gebeuren? Dat ze de kiddy look er uit proberen te halen?
Anyways stoere map ben benieuwd wanneer we die te zien krijgen in-game.
Oh en gisteren waren het 2 faal potjes door slechte focus aan onze kant. En ik ben erachter gekomen dat de ulti van Pantheon GIGANTISCH generfed is... Wat duurt het achterlijk lang voor dat die klaar is met de channeling van de skill! Daar had ik me erg op verkeken toen een maatje van me zei dat z'n ulti ready was
Deze map ziet er idd vet uitthe Virtual schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:55:
Artwork van de nieuwe map:
Kan niet wachten!
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
De orginele Dota Formule was altijd 2-2-1 of 1-2-2. Later werd junglen wat populairder en werd het 1-2-1 + jungle.g0tanks schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:09:
[...]
2 mid? Ik denk dat de originele formule toch handiger blijft: 1 top, 1 mid, 2 bot, 1 jungle
Ik kan wel bedenken waarom het bij LoL 2-1-1 of 1-1-2 (bijna elk team, zeker op wat hogere ELO, heeft wel een jungler) omdat degene die mid is, dan sidelanes samen met de jungler kan helpen ganken of pushen. Echter is het ZEKER niet verplicht om 1 mid te hebben. Zo heb ik zelf nog een paar leuke strategietjes, maar vereisen wel een 5 man premade.
1-3-1 ik zal het even toelichten:
Met 3v1 mid, kan je die persoon heel hard harrassen en uit zijn lane wegpesten (denyen) en daarbij heel snel zijn tower pushen. de 2 extra mid gaan dan de jungle in en sidelanes bezoeken. Een geadvanseerde stragey voor jullie als leesvoer: 5x Smite en 5x Teleport. Ik hoor je al denken, wtf? Even uitleggen.
Je gaat alle 5 mid, smite alle minions, de laatste maak je af met jullie skills, zodat ook die geen probleem is. Check welke minion van jou de tower aggro heeft, en teleport een voor een naar deze minion (deze is met 5x teleport wat 4 sec duurt, 20 seconden immume voor damage) en je hebt in minder dan een minuut de tower mid weg. Wacht tot teleport weer van cooldown af is, en doe dit ook met andere towers.
Let wel, dit is echt bedoeld voor snel en hard pushen, en ik raa ook aan Champions te gebruiken die hier goed in zijn, denk aan een Sivir, Mordekaiser, Malzahar, enz.
Probeer teamfights een beetje te vermijden als het kan, want je hebt de juiste summoner spells niet om een voordeel mee te halen (ghost, cleanse, ignite en exhaust), dus focus je 100% op pushen, je kan zo potjes in hele snelle tijd winnen als je niet goed gecountered word.
-
Zie ook bijvoorbeeld deze, ook leuk: YouTube: League of Legends - I LoL'd - Night #1
Bedankt voor de reacties, Ja ik had hem ook gekocht omdat ik het concept leuk vond alleen vind ik haar redelijk waardeloos op het moment. Denk dat er wel een buffje komt althans vind haar wel erg slap op het moment.Jeffroiscool schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:20:
Ikzelf had Caitlyn gekocht omdat ik haar hele concept gaaf vond en dacht de ze lekker zou spelen. Early game kan je gigantisch owned tenzij je een klote tank tegen je hebt maar mid-late game ben je useless als de tering >_> Had beter Miss Fortune kunnen kopen.
Ben in de tussentijd bezig met veigar onder de knie te krijgen. Hij heeft een goeie nuke die het gevecht kan bepalen, en samen met zijn stun die helpt bij team fights vind ik het een vermakkelijk champion dusver.
Yes... dat kan het ook zijn. Jammer dat ik dat niet eerder wist had ons een paar kills anders opgeleverd.Jeffroiscool schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:28:
[...]
Er is niks veranderd aan de channeltime maar teammates kunnen nu dat groene rondje eerder zien en lijkt het alsof het zo gigantisch lang duurt.
Is er eigenlijk als een ETA voor de nieuwe map bekend?
probeer caitlyn met atd dmg & atk speed te spelen en zorg dat crit strike op 100 zit , doe het meestal met 2 phantom dancers en die item met 250% crit dmg je weel wel ( naam ff kwijt ) en die impaler ding met 40 armor en 18 crit change en 2% hp to atk dmg. dan doe je nog wat atk dmg + atk speed en je pownt hard . dit is dus mijn strategie. heb wel is 1600 crit ( met passive ) gedaan maar wel op een minon. gaafdragon3016 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:26:
[...]
Bedankt voor de reacties, Ja ik had hem ook gekocht omdat ik het concept leuk vond alleen vind ik haar redelijk waardeloos op het moment. Denk dat er wel een buffje komt althans vind haar wel erg slap op het moment.
Ben in de tussentijd bezig met veigar onder de knie te krijgen. Hij heeft een goeie nuke die het gevecht kan bepalen, en samen met zijn stun die helpt bij team fights vind ik het een vermakkelijk champion dusver.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Surfin' paradise!
Waarom Atma's Impaler als je bijna geen HP hebt?psyy138 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:35:
[...]
probeer caitlyn met atd dmg & atk speed te spelen en zorg dat crit strike op 100 zit , doe het meestal met 2 phantom dancers en die item met 250% crit dmg je weel wel ( naam ff kwijt ) en die impaler ding met 40 armor en 18 crit change en 2% hp to atk dmg. dan doe je nog wat atk dmg + atk speed en je pownt hard . dit is dus mijn strategie. heb wel is 1600 crit ( met passive ) gedaan maar wel op een minon. gaaf
@hierboven: dat is met ELKE character behalve een tank.
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 14-01-2011 09:15 ]
maar zo speel ik met haar en mij bevalt het opzich goed
O.R.C. Black Bulls Rugby
True true, maar je kan tenminste een deel teniet doen door Armor / Magic Resistance / HP items aan te schaffen. Vind 't altijd wel grappig, die item builds die puur op zo veel mogelijk damage focussen. En vervolgens piepen dat ze zo vaak dood gaan tijdens een potje...Vicarious schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:14:
[...]
Waarom Atma's Impaler als je bijna geen HP hebt?
@hierboven: dat is met ELKE character behalve een tank.
Ja, je hebt mensen die nooit van item builds afwijken
Frozen Mallet?psyy138 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:43:
en als 6 item die item met 20 atk dmg slow en 700 hp was ik vergeten srry
maar zo speel ik met haar en mij bevalt het opzich goed
Surfin' paradise!
solomid.net: you-dug-your-own-grave-and-marked-it-elo-hell/
Geen korte read maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.
Op zich snap ik je, maar Caitlyn kan natuurlijk wel van erg grote range schieten en heeft met dat netje ook nog een aardig escape mechanisme. Bovendien ook nog erg veel movement speed met boots + 2x phantom dancers. Op zich helemaal niet verkeerd om op die manier een glass cannon te maken. Met Ashe bouw ik ook zelden defensieve items en toch ga ik meestal niet zo gek vaak dood.Snappie88 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:48:
[...]
True true, maar je kan tenminste een deel teniet doen door Armor / Magic Resistance / HP items aan te schaffen. Vind 't altijd wel grappig, die item builds die puur op zo veel mogelijk damage focussen. En vervolgens piepen dat ze zo vaak dood gaan tijdens een potje...
Ja, je hebt mensen die nooit van item builds afwijken
[...]
Frozen Mallet?
Je geeft later ook aan dat je een Mallet bent vergeten toe te voegen aan deze build. Het is wel een HELE dure build wat je hier voorsteld:probeer caitlyn met atd dmg & atk speed te spelen en zorg dat crit strike op 100 zit , doe het meestal met 2 phantom dancers en die item met 250% crit dmg je weel wel ( naam ff kwijt ) en die impaler ding met 40 armor en 18 crit change en 2% hp to atk dmg. dan doe je nog wat atk dmg + atk speed en je pownt hard . dit is dus mijn strategie. heb wel is 1600 crit ( met passive ) gedaan maar wel op een minon. gaaf
2x PD = 5400 gold, Mallet = 3150 gold, Infinity Edge = 4010 gold en Atma's 1800 gold en boots voor gemiddeld 1000 gold Kom ik uit op 15360 gold.
Ik weet niet hoelang gemiddeld een potje duurt bij jou, maar of je laned zo fantastisch goed dat je alles last hit en +300 minion kills hebt en nog eens ontzettend gefeed bent met +20 kills om deze build compleet te krijgen in een potje van 35 min (gemiddelde duur van een potje merk ik toch wel).
Je moet proberen een zo'n compact mogelijke goedkope core build te vinden, die je sterke punten complimenteren. Bijv mijn Xin build bestaat uit een PD en een Mallet (minder dan 6500 als je de boots meetelt), hierna heb ik vrijheid om extra items te bouwen zoals de situatie er om vraagt (denk bijv aan een Banshee's Veil). Of voor mijn Olaf een Mallet en een Stark's.
100% crit krijgen is een dure aaneglegenheid, voor Cait (ik ben geen expert met haar) maar ik zou een Brutalizer + Infinity Edge nemen en daarna een PD. Brutalizer voor Armorpen + CDR een IE voor damage en een PD voor attackspeed en Crit. Hiermeet zit je toch makkelijk rond de 60% crit, wat voldoende is en toch doe je behoorlijke damage. Dit is al een stuk goedkoper dan wat jij voorstelde, en je hebt ruimte om naar believe items toe te voegen die je helpen overleven (denk aan een Banshee's Veil).
[edit]Typo.
-
Leuk stukje om te lezen.RTG schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:08:
Een mooi artikel (vooral voor de elo hell roeperts en teamblamers)
Geen korte read hij slaat wel de spijker op z'n kop.
Vooral zeer herkenbaar, zo speelde ik gister ook een ranked met malphite en had ik 1 ontzettende ulti fail, miste het complete team maar ik had voor de rest wel een goede score (iets van 8/3/7) .
En meteen stond onze ashe (stond negatief) op en begon mij helemaal kapot te flamen, dat ik een noob tank was en dat we verloren door mij xD.
Dat soort mensen kan ik echt niet tegen en worden na de match standaard geignored en in dit soort gevallen ook even gereport.
Goed stukje. Kun je zelfs nog wat algemene levenslessen uithalenRTG schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:08:
Een mooi artikel (vooral voor de elo hell roeperts en teamblamers)
Geen korte read hij slaat wel de spijker op z'n kop.
Ik was vannochtend om 04:00 wakker (don't ask...Intruder schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:28:
[...]
Dat soort mensen kan ik echt niet tegen en worden na de match standaard geignored en in dit soort gevallen ook even gereport.

Oh ja, de reden dat ik hier keek
http://kotaku.com/5733206/
Sounds good

[ Voor 70% gewijzigd door Snappie88 op 14-01-2011 10:59 ]
Surfin' paradise!
Eindelijk ook. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Het komt erop neer dat lvl30'ers straks reports mogen "verwerken" voor IP.
Morgen krijgen we het officieel te horen van Riot.
En wat zorgt ervoor dat diezelfde trolls niet reports gaan verkloten voor de fun? Denk eerlijk gezegd niet dat dit een goed idee is...RTG schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:04:
[...]
Eindelijk ook. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Het komt erop neer dat lvl30'ers straks reports mogen "verwerken" voor IP.![]()
Morgen krijgen we het officieel te horen van Riot.
Beter gezegd, denk je dat Riot maar gewoon een leuk ideetje even implementeerd?
Je hebt gelijk, ik was iets te vroeg. Had de laatste alinea's niet gelezen, en daar stond het nou net uitgelegdRTG schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:19:
Heb je het hele artikel ook gelezen?
Beter gezegd, denk je dat Riot maar gewoon een leuk ideetje even implementeerd?
Oef! Gelukkig! Het Facebook commentaar is namelijk van dusdanig laag niveau... Ik dacht even dat dit soort mensen hier ook kwamVicarious schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:42:
[...]
Je hebt gelijk, ik was iets te vroeg. Had de laatste alinea's niet gelezen, en daar stond het nou net uitgelegdAls ik dit zo lees inderdaad wel een goed systeem

Maar inderdaad, als je 't hele verhaal hebt gelezen lijkt het wel een prima idee. Praktijk is alleen altijd anders... Ik denk dat het een beetje aan de ratio ligt. Als 90% van de community uit idioten bestaat werkt natuurlijk geen enkel plan, inclusief dit plan...
Surfin' paradise!
Hoewel ik het idee erg mooi vind, denk ik niet dat ik er veelvuldig gebruik van maak. Want je moet onderscheid maken tussen iemand die opzettelijk het spel verpest, en iemand die zijn/haar dag niet heeft. Ik heb ook wel eens een potje dat ik ronduit bagger speel. Skillshots mis, ults verpruts, slecht lane en in het begin 3x dood ga door domme fouten. Dat betekend dat er wel een report tegen me geschreven kan worden (of tegen een ander persoon), maar de context ontbreekt gewoon. Ik heb namelijk 1300 games gespeeld (even practice niet meegeteld), sta op +57 wins, 4 leaves dankzij stroom/internet storing, troll nooit en probeer altijd constructieve feedback te geven aan mijn team. Als ik dan een kutdag heb, staat dat helemaal niet in verhouding tot normaal.
Omdat ik dit weet, zal ik ook echt niet elke kans aangrijpen om iemand een report te geven, simpelweg omdat die persoon ook wel eens een kutdag kan hebben, of gewoon pech heeft in het begin. gelukkig zit Riot er nog altijd achter om te checken hoe of wat, maar toch heb ik wat vraagtekens hierbij.
-
sudo apt-get rekt
Post helemaal gelezen?
Word door anonieme (level 30) medespelers besloten. Dus als jou vier medespelers allen een report indienen tegen jou met als reden dat je prut speelt, en in de report staat dat je een score van 4-8-6 had (oid), je 4,5 items heb gebouwd en je niets vreemds in de chat hebt gezegd (misschien zelfs je excuses hebt aangeboden), zullen ze het echt niet negatief beoordelen.
Doen ze dat wel, dan zullen ze geen bonus IP ontvangen en zeer snel van de review lijst geschrapt worden en vervangen worden door mensen die wel competent zijn.
Surfin' paradise!
Ik wil hier graag aan meewerken.
Ik kan niet wachten tot dit ingevoerd gaat worden en we bericht krijgen van de eerste bans!
@RTG
Bedankt voor het leesvoer. Wanneer ik ga binnen aan ranked zal ik het nog is doorlezen
*update*
Er is een first look review van Renekton (skill en in game pics) gepost op solomid:
Klik
[ Voor 28% gewijzigd door Jveer op 14-01-2011 16:22 ]
You only get an IP reward if your judgment matches the actual judgment that goes through and is authorized.
This means that spamming results or being out of sync won't get you rewards. You have to give the reward that is predominant.
Additionally, we run analysis to identify jurors with odd voting patterns, and weed them out of the system. And we validate decisions for serious bans to further identify bad jurors.
The IP rewards are supposed to be around the same amount you'd get for playing LoL with the time it takes to eval a typical case.
Please trust that most of the concerns people are running through their heads have been considered by our staff. There will be a LOT of nuance and hidden math behind the system to ensure the integrity - all we ask is that people take time and vote thoughtfully. You guys will love it!
Dit topic is gesloten.