[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Klopt, maar hij bedoelt waarschijnlijk het item Spirit Visage:
Effects +30 Magic Resistance +250 Health
Passive UNIQUE - Cooldowns are reduced by 12% and increases healing and regeneration on yourself by 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:48:
[...]

Met Morde gewoon eerst wat hp kopen, dan force of nature en eventueel dat item met +% healing, geeft ook mr.
Slecht idee. Een Mordekaiser die alleen maar puur defensieve items koopt is compleet nutteloos. Een tank wordt normaal gesproken zoveel mogelijk genegeerd tijdens teamfights. Dit moet je dan compenseren door bijvoorbeeld:
  • de tegenstander te taunten (bijvoorbeeld Rammus of Shen)
  • een goede initiation ability te hebben (Malphite, Amumu, Gragas)
  • CC rond te strooien (Cho'Gath)
  • je teamgenoten te boosten en/of beschermen (Taric)
  • flink veel damage te doen (Garen, Mordekaiser)
Veel tanks vallen onder meerdere categorieën (Garen heeft een silence, de powerball van Rammus is een uitstekende initiation), Mordekaiser heeft die luxe niet. Om die damage te kunnen doen worden meestal items als Sunfire Cape, Sorcerer's Shoes, Abyssal Scepter en Haunting Guise aangeraden.

Niet dat Force of Nature en Spirit Visage (neem aan dat je die bedoelt) slechte items zijn voor Mordekaiser, maar als dat je eerste items zijn, loopt je damage vaak te ver achter om een bedreiging te kunnen zijn voor het andere team. Mits je niet speelt op het niveau waar iedereen alles wat hij heeft gooit op de eerste de beste persoon die hij in het vizier krijgt, kun je tijdens teamfights niet zoveel bijdrage leveren aan het team als andere champions.

Voor wat goede tips over hoe je Mordekaiser kunt spelen raadt ik http://ipbb.leaguecraft.c...-minutes-by-heat-n-serve/ en http://leaguecraft.com/st...de-with-a-semicolon.xhtml aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:37:
Force of nature IS dat item met % healing en MR :P
Ik bedoel % abiltiy healing :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:48:
[...]

Met Morde gewoon eerst wat hp kopen, dan force of nature en eventueel dat item met +% healing, geeft ook mr.
warmog's en vanaf dat punt ga ik meestal ap build.

EDIT
Net eventjes een botgame gedaan met Kayle om speelstijl en itembuild te testen. (Begonnen met Doran's Ring into Mercury Boots)
In het begin relatief squishy melee supporter waarbij ik dacht "dit wordt HELEMAAL NIKS" en toen kwam level6 en een Guinsoo's Rageblade en maakte ik mijn eerste Towerdives zonder noemenswaardige damage op te lopen die ik daarna ook nog zelf weghealde. Yes!
En toen ik er ook nog een Malady en Nashor's bij had uit "verveling" de Dragon even solo gedaan en links en rechts wat willekeurige champ's gaan wegknallen in random ganks.

Het enige probleem dat ik tegenkwam was wat manaproblemen in den prille begin maar dat is een kwestie van beter doseren. Na het avondeten maar eens wat normale games proberen om te zien hoe het daar werkt.

[ Voor 57% gewijzigd door MazeMouse op 01-01-2011 18:17 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Volgens mij is het 4 januari patch day, ik hoop dat dit de magma chamber patch word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
MazeMouse schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 01:13:
[...]

warmog's en vanaf dat punt ga ik meestal ap build.

EDIT
Net eventjes een botgame gedaan met Kayle om speelstijl en itembuild te testen. (Begonnen met Doran's Ring into Mercury Boots)
In het begin relatief squishy melee supporter waarbij ik dacht "dit wordt HELEMAAL NIKS" en toen kwam level6 en een Guinsoo's Rageblade en maakte ik mijn eerste Towerdives zonder noemenswaardige damage op te lopen die ik daarna ook nog zelf weghealde. Yes!
En toen ik er ook nog een Malady en Nashor's bij had uit "verveling" de Dragon even solo gedaan en links en rechts wat willekeurige champ's gaan wegknallen in random ganks.

Het enige probleem dat ik tegenkwam was wat manaproblemen in den prille begin maar dat is een kwestie van beter doseren. Na het avondeten maar eens wat normale games proberen om te zien hoe het daar werkt.
Tsja, ik blijf het niks vinden. In het begin kunnen ze je bijna volledig denie-en (zorgen dat je geen XP krijgt door je weg te harassen bij de minions vandaan) omdat je steeds mana tekort hebt en omdat je squishy bent. Vervolgens loop je achter in levels, en echt killen kun je ook niet waardoor je ook in gold achter komt. Tenminste, zo gaat het bij mij meestal als ik kayle speel.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:56:
[...]
Tsja, ik blijf het niks vinden. In het begin kunnen ze je bijna volledig denie-en (zorgen dat je geen XP krijgt door je weg te harassen bij de minions vandaan) omdat je steeds mana tekort hebt en omdat je squishy bent. Vervolgens loop je achter in levels, en echt killen kun je ook niet waardoor je ook in gold achter komt. Tenminste, zo gaat het bij mij meestal als ik kayle speel.
Ik ben het via Sona ondertussen wel gewend om mijn XP te krijgen door enorm te towerhuggen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00

Zhonya's ring gaat er uit en wordt opgesplits in 2 items (jammer, maar wel logisch)
Exhaust heeft geen blind meer, maar damage reduction
Dragon en Baron worden sterker early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Patch preview video
Vicarious schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:56:
[...]
Ligt eerder aan het kunnen omgaan met de laning-phase dan aan die champion zelf. Kayle is juist een goede champion om steeds mee te blijven harassen. Als je vindt dat je te squichy bent en steeds manaproblemen hebt moet je kijken of je dat met je runes/masteries/itembuild kunt verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Ik ga dat item van +155 ap en +30% zooo irritant en leuk tegelijkertijd vinden.
Ik vergat namelijk altijd de active op zhonya's dus het is niet echt erg dat hij de active niet meer heeft.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net een game met Sona waarbij alles gebeurde wat gewoon niet moet gebeuren...
Ik bedoel, 10/1/9 op een Sona? That's just wrong :D :P

Zonya's heb ik eigenlijk nooit gebruikt (te late game en persoonlijk heb tegen die tijd liever een Void Staff, Abyssal Scepter of een puur survivability item. Helemaal omdat ik de Active an sich niet zo bijzonder vind. (Als je hem al moet poppen ben je in mijn ogen toch al ten dode opgeschreven :) EDIT: en ik vergeet altijd al mijn actives :P)
Die 155/30% klinkt nu op papier een tikje OP :)

[ Voor 4% gewijzigd door MazeMouse op 02-01-2011 13:56 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik zie genoeg tegenstanders die Zonya's ring abilitie gebruiken en dan dus 2 seconden useless zijn waarna ze als nog. Zoals MazeMouse al zegt ben je eigenlijk al dood als je hem gebruikt (zelfs in de 1100 ELO-range).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Zonya active is op. Vooral op vlad xD, het geeft je die 2 sec extra in teamfights, zodat je cd weer goed is. Ook sommige ultis gaan gewoon door (kennen etc).

Ik vond het altijd al een belachelijke active, vooral omdat je als physical champ niet zo'n item had.

Exhaust nerf begrijp ik ook wel, hoop wel dat het een 80% dmg reduction heeft.

Lijkt erop dat riot de mages te op vond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:28

g0tanks

Moderator CSA
Domdo schreef op zondag 02 januari 2011 @ 14:00:
Ik zie genoeg tegenstanders die Zonya's ring abilitie gebruiken en dan dus 2 seconden useless zijn waarna ze als nog. Zoals MazeMouse al zegt ben je eigenlijk al dood als je hem gebruikt (zelfs in de 1100 ELO-range).
Je moet Zhonya's ook niet gebruiken om je dood twee seconden uit te stellen, maar om bijvoorbeeld AoE abilities te 'ontwijken'.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Zonya's is heel erg goed te gebruiken tegen de Karthus ultimate. Of tegen elke spell/skill die je ziet aankomen en het liefst niet wilt hebben. Zoals Ashe's arrow, Kennens ultimate etc etc.
Ook het uitstellen van de dood door DOT's is heerlijk met Zonya's! Heb het veel vrienden zien doen nadat ze ignite/poison hadden, erg handig.

Helaas speel ik amper mages, het ziet er naar uit dat ze alleen maar sterker worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Juist niet... volgens mij willen ze mages een langzamere movement speed geven. Als je dus een goede tryndamere of XinZhao bent kun je die ranged kereltjes keer op keer de dood in chasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Want daar hebben ze nu al zoveel moeite mee... :X

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Vicarious schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:59:
Juist niet... volgens mij willen ze mages een langzamere movement speed geven. Als je dus een goede tryndamere of XinZhao bent kun je die ranged kereltjes keer op keer de dood in chasen.
was ik ook al bang voor ja. heb extra al een aantal movement speed runes gekocht voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MazeMouse schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:04:
Want daar hebben ze nu al zoveel moeite mee... :X
Nouja, als je een beetje defensief speelt en towerhugt moeten melee kereltjes van goede huize komen om mij te pakken als ik ranged ben. Alleen later in het spel worden melee carries wel een stuk sterker dan ranged carries waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RTG schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:17:
[...]

Ligt eerder aan het kunnen omgaan met de laning-phase dan aan die champion zelf. Kayle is juist een goede champion om steeds mee te blijven harassen. Als je vindt dat je te squichy bent en steeds manaproblemen hebt moet je kijken of je dat met je runes/masteries/itembuild kunt verhelpen.
Geen idee, het lukt me met andere champions prima, maar met Kayle heb ik altijd het idee dat ik achter de feiten aanloop. Maargoed, niet iedereen kan met elke champion spelen, da's zeker waar. Zo ben ik ook superslecht met Blitz bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vandaag was eventjes een compensatiedag voor al die dagen die zo goed gegaan zijn.
8 games... 2 wins 6 losses :( (en van die 6 losses maar eentje die geen complete roflstomp was)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

MazeMouse schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:22:
Vandaag was eventjes een compensatiedag voor al die dagen die zo goed gegaan zijn.
8 games... 2 wins 6 losses :( (en van die 6 losses maar eentje die geen complete roflstomp was)
Ik hoor van meer mensen dat het aardig kan jojoën. Zelf zit ik volgens mij net weer op een piek, dus ik kan weer wat verliezen verwachten.
Gisteren had ik zelfs een match tegen iemand met een rating van 2007, oftewel top10 EU solo ladder op dat moment. Erg vreemd om dat na afloop te zien :o. Zelf hadden we ook ene van 1900 en 2 van 1800 dus waar dat ineens allemaal vandaan komt mag joost weten (m'n eigen rating is nog een stuk lager). Misschien ook een teken dat ik op een piek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:17
Ik ben ook weer eens begonnen met LoL en denk dat ik kennen vandaag weer eens ga proberen. Is hier toevallig een goede kennen speler, die wat tips heeft?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RTG schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:41:
[...]

Ik hoor van meer mensen dat het aardig kan jojoën. Zelf zit ik volgens mij net weer op een piek, dus ik kan weer wat verliezen verwachten.
Gisteren had ik zelfs een match tegen iemand met een rating van 2007, oftewel top10 EU solo ladder op dat moment. Erg vreemd om dat na afloop te zien :o. Zelf hadden we ook ene van 1900 en 2 van 1800 dus waar dat ineens allemaal vandaan komt mag joost weten (m'n eigen rating is nog een stuk lager). Misschien ook een teken dat ik op een piek zit.
En hoe liep het potje? Waren ze extreem veel beter? Werd je helemaal afgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:07:
[...]

En hoe liep het potje? Waren ze extreem veel beter? Werd je helemaal afgemaakt?
Neu, relatief makkelijk gewonnen zelfs... daarom ook zo verwonderd op het eind :). De rating was netjes verdeeld over de teams, alleen hun 1600's waren slecht bezig en onze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Voor de mensen die het hebben over win/lose streaks:

Het hoort er gewoon echt bij, ik merk ook dat ik echt veel beter ben geworden in de game. Tot aan level 30 stond ik gemiddeld op -10 tot -20. Ik weet nog de dag dat ik break even haalde (+0 -) hoe je het ook wilt noemen, en tegenwoordig zit ik op +55 ofzo. Een ding dat ik heb gemerkt, hoe meer games je totaal hebt gespeeld (zit rond de 1300 nu ofzo), hoe kleiner de streaks worden. Soms win ik een paar games achter elkaar, soms verlies ik er een paar achter elkaar. Ik denk dat ik qua kunnen voorlopig goed zit waar ik nu ben.

Het haalt echt een hoop frustratie weg je erbij neer te leggen, en levert soms echt heerlijk epische games op, waarbij de teams echt aan elkaar gewaagd zijn. Laat je niet afschrikken door een lose streak, het balanceerd zich altijd (kan ik bevestigen) en uiteinlijk kom je op je ELO waar je hoort. Ja ik weet het, er zijn games met van die feeders, afkers, watniets. Gewoon lekker negeren. Het voelt echt als een bevrijding om gewoon te spelen, en je niet te ergeren aan die spelers. Het verhoogt zelfs je winkansen, zo heb ik toch wel een aantal keer 4v5 gewonnen en zelfs een paar keer 3v5. Slim spelen en goed teamoverleg dragen je een eind.

Het psychologische aspect van een game zoals deze, is enorm. We hebben allemaal wel eens comebacks gehad waar je Nexus bijna kapot was. Heerlijk. Ik geef daarom ook echt nooit op. Bij een score van 5 vs 40 teamkills, toch nog gewonnen, omdat we onze strategie aanpasten: Ze wonnen echt ELKE teamfight. Maar pushten nauwelijks. 2 mensen hadden teleport + globals dus we gingen gewoon als een gek pushen en dan teleporten naar lanes die leeg waren. Uitendelijk wint het team dat volhoudt.

Beetje verhaal post geworden, maar TL;DR

Gewoon negeren die spelbedervers, en hoe langer je speelt, hoe beter MatchMaking gaat werken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
_PloppeR_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:21:
Ik ben ook weer eens begonnen met LoL en denk dat ik kennen vandaag weer eens ga proberen. Is hier toevallig een goede kennen speler, die wat tips heeft?:P
Ik wil mij niet meteen beschrijven als een goede kennen speler, maar ik speel hem af en toe wel eens en haal altijd wel goede scores.
Ik begin altijd met bouwen van een Rylas chrystal scepter en koop sorcerers schoes daarna (daartussen koop je natuurlijk wel boots of speed).
Daarna een Hextech revolver (die van 40+ mp/15% spell vamp om langer te blijven lanen)
voor de rest bouw ik graag een zhonya's ring, gewoon in de teamfight gaan rushen met je e skill, dan je ulti en dan zhonya's poppen is gewoon vet.
En voor de rest liggen de items die je bouwt buur aan de tegenstanders, zijn er veel tanks/casters bouw je bijvoorbeeld een abbyssal scepter.

Verder max ik q eerst (natuurlijk)
Daarna max ik w en ik zet in level 5, 1 punt in e voor de extra speed.

towerdive na level 6 is goed mogelijk vanwege je ulti die enorm veel damage doet en je tegenstander toch stunt. als je dit doet is het wel aan te raden om flash of iets dergelijks erbij te nemen.

Mijn ingame naam is BatsAap, kun je me wel een keer adden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Huh? Hextech om te blijven lanen? Tegen de tijd dat je Rylai's en boots hebt is de laning phase wel over hoor :D Wil natuurlijk niet zeggen dat Hextech slecht is hoor, het is denk ik zelfs een prima item voor Kennen.

Items die imo goed zijn:
- Rylai's
- Lich Bane (veel AP en je attack na een ability wordt heel sterk)
- Zhonya's (massive AP)
- Guinsoo's Rageblade
- Abyssal Scepter
- Void Staff

En dan een beetje afhankelijk van wat de rest doet in de game. Verder zou ik vooral die W-skill upgraden. Dat lightning bolletje lekker lvl 1 laten tot het einde, want je W-skill doet de uiteindelijke burst damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind Guinsoo's Rageblade nou niet echt een goede keuze voor kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
nja ligt er aan hoe je speelt, ik speel redelijk agressief met kennen en krijg vanaf level 6 al veel kills. Veel ganks/towerdives.
Als je zo speelt dan krijg je voor de teamfight phase vaak wel genoeg geld om de hextech te kopen.
Maar ik denk dat je daarvoor zeker wat meer games met hem gespeeld moet hebben.

Edit:
Guinsoo's kan goed uitpakken maar dan moet je weer op een andere manier gaan spelen.
Ik heb dat zelf ook wel eens geprobeerd maar ik koop voor dat geld toch liever een void staff of iets dergelijks.

[ Voor 25% gewijzigd door Intruder op 03-01-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:29:
nja ligt er aan hoe je speelt, ik speel redelijk agressief met kennen en krijg vanaf level 6 al veel kills. Veel ganks/towerdives.
Als je zo speelt dan krijg je voor de teamfight phase vaak wel genoeg geld om de hextech te kopen.
Maar ik denk dat je daarvoor zeker wat meer games met hem gespeeld moet hebben.

Edit:
Guinsoo's kan goed uitpakken maar dan moet je weer op een andere manier gaan spelen.
Ik heb dat zelf ook wel eens geprobeerd maar ik koop voor dat geld toch liever een void staff of iets dergelijks.
Kvind Guinsoo's alleen goede keuze voor hybrid's als jax/akali/kayle, anders zijn er gewoon veel betere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Nazanir schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:26:
Het psychologische aspect van een game zoals deze, is enorm.
Iets wat maar heel weinig spelers zich realiseren.
Daarom stel ik ook dat de meeste games verloren worden door gezeur/verwijt in het verliezende team. Mensen hebben geen idee hoeveel impact zoiets heeft op de teammoraal, en dus de prestaties van je teamgenoten. Hoe slecht het ook uitziet, zolang er geen inhibitor aangeraakt is, is er nog vanalles mogelijk, en zorg je met je "gg lost surrender plz" etc juist zelf voor de doorslag in je eigen verlies.

Ook in high elo streams zie je het vaak genoeg gebeuren dat het niet lekker loopt in het team van meneer de pro en deze dus elke kans aangrijpt om verwijten te gooien richting zijn team om vooral duidelijk te maken dat hij het niet schuld is, terwijl hij juist zelf de skills heeft om een match om te draaien.

Iets wat je overal wel ziet zijn de verwijten in alltalk om de tegenstander duidelijk te maken dat iemand anders het probleem is terwijl ze zelf niks mis doen :+. Dit is zo kinderachtig dat ik er altijd om moet lachen en waar, als je er goed op in speelt, je makkelijk een free win uit kunt halen.

Wat betreft het psychologische aspect zie je hetzelfde bij bepaalde abilities waar dit vaak ook niet wordt meegewogen (bijvoorbeeld de ulti van nunu/fiddle/karthus/janna of de hook van blitz enzo). Ze zijn veel meer waard dan de cc/heal/damage die ze doen; ze zorgen voor desoriëntatie/ondoordachtheid/voorzichtigheid bij de een waarmee de ander een voordeel kan creeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Inderdaad, het is ook heerlijk om te zien hoe angstvallig mensen bij mijn Sona uit de buurt blijven als ze een paar keer de PowerChord+DamageSong combinatie om hun oren hebben gekregen (das best een stevige piek namelijk ineens. Daarnaast blijft er echter helemaal niks DPS meer over :P)

edit: ik vind verliezen trouwens niet zo'n probleem als het in een toffe game gebeurd. Kansloze roflstomps waarbij je na 10 minuten al zit te wachten tot je kunt surrenderen zijn klote.

[ Voor 24% gewijzigd door MazeMouse op 03-01-2011 16:35 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://eu.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=13651&d=1294084084
Caitlyn is zojuist aangekondigd samen met een nieuwe skin voor Shen en Akali. :)

[ Voor 20% gewijzigd door g0tanks op 03-01-2011 21:51 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Monster experience range reduced to 800 from 1250

Wow, dit gaat heel veel impact hebben denk ik. Ook de changes aan dragon (190 ipv 240 gold en hij is een stuk sterker) zijn wel heftig.
EDIT: valt mee, is alleen voor neutral monsters, niet voor minions. Effectief houdt dit gewoon in dat de mid lane niet de XP steelt van de jungler die wraith camp neerhaalt.

Verder zijn die items wel interessant:
# NEW ITEM - Ionian Boots of Lucidity
* UNIQUE Passive: Reduces ability cooldowns by 15%.
* UNIQUE Passive: Enhanced Movement 2.

# Zhonya's Ring has been decommissioned.

# NEW ITEM - Zhonya's Hourglass
* +100 AP +50 Armor
* UNIQUE Active: Places your champion into stasis for 2 seconds, rendering you invulnerable and untargetable but unable to take any action. 90 sec cooldown.

# NEW ITEM - Rabadon's Deathcap
* +155 AP UNIQUE Passive: Increases Ability Power by 30%

Die deathcap maakt je ineens wel een bruut AP-monster. Ik neem aan dat de kosten hiervan aanzienlijk zijn. Ben verder benieuwd of iemand die Hourglass nog gaat gebruiken. Boots ofLucidity worden denk ik niet zo gek veel gebruikt aangezien Merc Treads meestal beter zijn en je CDR ook wel uit andere items en runes kan halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 04-01-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik baal er enorm van, dat een CDR item, boots is. Zeker voor casters is dit echt weer een klap in het gezicht:

Het stacken van Magic Pen ten opzichte van AP, is VEEL beter, echter is de keuze voor magic pen redelijk beperkd als het op deze items aan komt. Boots of Sorcery zijn een hele goede keuze daarin, maar vaak is Merc Treads een wenselijke optie. Daarbij is CDR + Magic Pen veel beter dan gewoon AP stacken (er is een thread op de US forums die de wiskunde hierachter heeft gedaan, ik kijk of hem later kan vinden), de enige echte offensieve CDR caster item is Deathfire Grasp. Ik tel Mejaj's even niet mee, omdat je pas vanaf 20 stacks CDR krijgt, en wanneer je ook maar 1 keer dood gaat dan, deze weer weg is.

Andere CDR items zijn Randuin's Omen, Yomuu's Ghostblade, Frozen Heart, Spirit Visage, Soul Shroud en vast iets wat ik vergeet.

Dit zijn echt niet de optimale caster items, want puur mana + armor doet niet zo heel veel voor casters, tank items, zijn voor tanks.

Dit betekend dat Casters moeten kiezen tussen Magic Pen vs CDR wanneer het gaat om offensief spelen. En beide zijn eigenlijk stats die je als caster brood nodig hebt. Magic Pen is echt beduidend beter voor je damage output, omdat armor wel natuurlijk omhoog gaat en magic resist niet.

Ik zou zo graag lezen dat er weer eens een caster CDR item of magic pen item gemaakt word.

Ik word ook niet echt blij van de nieuwe AP items, deze zullen Vlad echt een ENORME indirecte buff geven:

Deathcap geeft van zichzelf al 200 AP, + bonus health voor Vlad. Daarbij 30% bonus over zijn al reeds beschikbare AP, dus nog meer health.

Hourglass geeft hem dan 130 AP als je Deathcap hebt, dus lekker veel HP en ook nog eens flink wat armor, waardoor physical carries het HEEL moeilijk gaan krijgen met Vlad. Ook Kennen zal blij zijn met deze nieuwe items, omdat hij energy gebruikt, ipv mana. Voor "oduerwetse" casters, zijn deze items niet zo spectaculair, omdat je bijna altijd wel een RoA of een Arch Angel bouwt.

Ik heb hele gemengde gevoelens bij deze patch, maar ben wel bijzonder geneigd om veel met Vlad te gaan spelen, gewoon omdat hij met deze items flink zal domineren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:53:

Wow, dit gaat heel veel impact hebben denk ik. Ook de changes aan dragon (190 ipv 240 gold en hij is een stuk sterker) zijn wel heftig.
Valt wel mee. Het gaat hier om (jungle) neutral monsters, niet (lane) team minions. Op deze manier zijn er een stuk minder problemen met mensen die per ongeluk xp stelen (vooral mid en wraith camp) terwijl de junglers deze net nodig hebben voor een bepaalde jungleroute.

De baron en dragon veranderingen zijn wel van vrij grote impact, zeker bij hogere elo's. Dit worden nu echt 100% teamobjectives, die je nog beter moet controllen wil je ze veilig kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Nazanir schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:29:
Ik baal er enorm van, dat een CDR item, boots is. Zeker voor casters is dit echt weer een klap in het gezicht:

Dit betekend dat Casters moeten kiezen tussen Magic Pen vs CDR wanneer het gaat om offensief spelen. En beide zijn eigenlijk stats die je als caster brood nodig hebt.

Ik word ook niet echt blij van de nieuwe AP items, deze zullen Vlad echt een ENORME indirecte buff geven:
Je snapt dan ook dat een item met mp en cdr juist enorm OP/must-buy zou worden voor casters, en dat is niet wat ze willen. Het gaat erom dat je in je build keuzes moet maken, en alle opties wat gebalanceerd moeten zijn zodat er niet 1 bepaalde weg is die iedereen uiteindelijk zal nemen.

Wat betreft vlad houden ze het al in de gaten;
(Lead Champion Designer) I'm a bit concerned about this too, so want to see how it plays out. We're keeping a really close eye on this combination specifically (also, tanky men with Hourglass).

Worth the risk in this case for us to be able to add these options and open up design space for caster items, but I definitely think there's a right to be concerned.
*edit* Sorry dubbel post, dit had ik eigenlijk in vorige willen plakken.

[ Voor 3% gewijzigd door RTG op 04-01-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@RTG je hebt op zich wel gelijk wanneer je zegt dat casters niet te sterk moeten worden, maar ze hebben het al moeilijk genoeg zoals het is:

Tegen Magic Resist + HP stacken kunnen ze echt HEEL weinig beginnen. Wanneer iemand een Banshees Veil heeft, word het als mage al bijzonder moeilijk om die persoon effectief te bevechten, want CDR helpt dan bij het gereed hebben van spells, maar omdat Veil ook Magic resist geeft, heb je ook magic pen nodig, om fatsoenlijk damage te doen.

Veil geeft 50 MR + 450 HP dacht ik. Dat betekend dat met een standaard MR van 30, je op 80 MR totaal zit, bijna 50% reduction. Dat betekend bijna 900 EHP, zelfs meer als je de spellblock meetelt, van 1 enkel item.

Om hier door heen te komen, heb je als mage of een spell nodig van 900 damage, wat bijna niet te doen is door gewoon AP stacken, omdat veel skills geen 1:1 ratio hebben. Dus om toch fatsoenlijk mee te kunnen komen, is een combinate van AP + MR + CDR gewoon nodig. Met de huidige items is er gewoon geen goede combinatie mee te maken. Tel daar bij op, dat casters bijzonder kwetsbaar zijn, omdat er geen echte hybrid items zijn, die zowel offensief als defensief een bonus bieden (ja nu wel met de hourglass), maar pysicals hebben deze wel, denk aan: Atma's Impaler (Damage, armor, crit), Hexdrinker (Damage, magic resist bonus HP wanneer je onder de 40% HP zit, wat je EHP ook een leuke boost geeft), Aegis (niet echt een goede physical carry item, maar HP, armor, magic resist en een beetje damage, een goede keuze op velen), als ik hem mag meetellen Wit's End (Attack speed, damage, magic resist). En wat hebben casters? Rylai's AP + HP, maar doet verder niets voor je EHP. Casters hebben vanzichzelf al een probleem met HP, dus Rylais + Hourglass is een leuke combo, want het helpt met je EHP, echter geeft het 0,0 mana, dus ook daar weer problemen met langere gevechten/pushen. Caster zijn is op het moment, gewoon moeilijk in deze game, door toch de redelijk beperkende itimization.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Nazanir schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:07:
@RTG je hebt op zich wel gelijk wanneer je zegt dat casters niet te sterk moeten worden, maar ze hebben het al moeilijk genoeg zoals het is:
Lijkt me eerder een persoonlijke ervaring dan een feit ;). Er zijn tegelijkertijd ook zat mensen die casters OP vinden.
Tegen Magic Resist + HP stacken kunnen ze echt HEEL weinig beginnen. Wanneer iemand een Banshees Veil heeft, word het als mage al bijzonder moeilijk om die persoon effectief te bevechten, want CDR helpt dan bij het gereed hebben van spells, maar omdat Veil ook Magic resist geeft, heb je ook magic pen nodig, om fatsoenlijk damage te doen.
[mathcrafting]
Dus om toch fatsoenlijk mee te kunnen komen, is een combinate van AP + MR + CDR gewoon nodig. Met de huidige items is er gewoon geen goede combinatie mee te maken.
Ik heb geen zin de wiskunde erachter na te lopen maar heb je er rekening mee gehouden dat er bepaalde formules spelen bij MR en armor?
Quick google: A graph of damage reduction (y) against total magic resistance (x) (werkt hetzelfde voor armor)
Voor de rest; Void Staff/Abyssal Scepter. Vergeet ook niet dat al het geld dat door een tegenstander in MR gestopt wordt betekent dat ze zelf minder damage doen en meer vatbaar zijn voor physical damage.

En weer; AP+CDR zou een must-buy worden voor alle casters, z'n item wil je niet in de game hebben. Het hele spel draait erom dat je keuzes moet maken op basis van de situatie.
Tel daar bij op, dat casters bijzonder kwetsbaar zijn, omdat er geen echte hybrid items zijn, die zowel offensief als defensief een bonus bieden (ja nu wel met de hourglass), [...] En wat hebben casters? Rylai's AP + HP, maar doet verder niets voor je EHP. Casters hebben vanzichzelf al een probleem met HP, dus Rylais + Hourglass is een leuke combo, want het helpt met je EHP, echter geeft het 0,0 mana, dus ook daar weer problemen met langere gevechten/pushen. Caster zijn is op het moment, gewoon moeilijk in deze game, door toch de redelijk beperkende itimization.
Abyssal Scepter, Glacial Shroud, Haunting Guise, Rod of Ages, Lich Bane en nog een paar met health+CDR. Over het algemeen zijn er inderdaad meer met armor voor synergy met PDPS, maar dit heeft denk ik ook te maken met melee PDPS, waar de meeste casters ranged zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 20:02

psyy138

blackbulls.nl

patch ::

Release Notes v1.0.0.108 Posted by Phreak on Tue, 01/04/2011 - 04:27
New Skins in the Store

Resistance Caitlyn
Sheriff Caitlyn
Surgeon Shen
Nurse Akali
League of Legends v1.0.0.108

Caitlyn, the Sheriff of Piltover

Piltover Peacemaker - Caitlyn revs up her rifle for 1 second to unleash a penetrating shot which deals physical damage (deals less damage to subsequent targets).
Yordle Snap Trap - Caitlyn sets a trap to reveal sneaky yordles. When sprung, the trap immobilizes the champion and deals magic damage over 1.5 seconds.
90 Caliber Net - Caitlyn fires a heavy net to slow her target, the recoil knocks Caitlyn back.
Ace in the Hole (Ultimate) - Caitlyn takes time to line up the perfect shot, dealing massive damage to a single target at a huge range. Enemy champions can intercept the bullet for their ally.
Headshot (Passive) - Every 8 attacks (attacks while in brush count as 2), Caitlyn will fire a headshot, dealing either 150% damage to a champion or 250% damage to a minion.
Casseopeia

Base movement speed increased to 310 from 305
Noxius Blast movement speed buff increased to 3 seconds from 2
Twin Fang ability power ratio increased to .55 from .45
Petrifying Gaze slow increased to 60% at all levels from 40/50/60%
Petrifying Gaze cooldown changed to 130/120/110 seconds from 120 at all levels
Garen

Judgment base damage increased to 60/100/140/180/220 from 60/90/120/150/180 per second
Irelia

Bladesurge cast range increased to 650 from 600
Equilibrium Strike cast range increased to 425 from 375
Transcendent Blades base damage increased to 90/140/190 from 80/130/180
Title is now 'The Will of the Blades' instead of 'the Will of the Blades'
Katarina

Shunpo will now place Katarina on the other side of the target (relative to Katarina), rather than behind the target
LeBlanc

Base attack damage increased to 51 from 48
Attack damage per level increased to 3.1 from 2.9
Malzahar

Fixed a bug where the Malefic Visions spell cast by opposing Malzahars behaved improperly
Olaf

Frenzied Strikes health scaling increased to 1%, from 0.5%
Frenzied Strikes base damage reduced to 7/14/21/28/35 from 10/17/24/31/38
Pantheon

Grand Skyfall is now more visible to allies. The green circle that allies see now appears when Pantheon starts channeling. The red circle that enemies see still draws when he leaps into the air
Udyr

Tiger Stance
Base damage changed to 30/80/130/180/230 from 40/80/120/160/200
No longer scales off of ability power
Attack damage scaling increased to 1.7 from 0.5
Persistent attack speed in Tiger Stance increased to 20/25/30/35/40% from 15/20/25/30/35%
Initial damage effect can now be triggered any time in Tiger Stance, or within 5 seconds of casting if you switch stances
Restored the hit particle to Tiger Stance's basic attacks
Phoenix Stance
Breath damage reduced to 40/80/120/160/200 from 50/95/140/185/230
Now casts fire cone every 3 attacks instead of every 4
Items

NEW ITEM - Ionian Boots of Lucidity
UNIQUE Passive: Reduces ability cooldowns by 15%.
UNIQUE Passive: Enhanced Movement 2.
Zhonya's Ring has been decommissioned.
NEW ITEM - Zhonya's Hourglass
+100 AP +50 Armor
UNIQUE Active: Places your champion into stasis for 2 seconds, rendering you invulnerable and untargetable but unable to take any action. 90 sec cooldown.
NEW ITEM - Rabadon's Deathcap
+155 AP UNIQUE Passive: Increases Ability Power by 30%
Rod of Ages, Warmog's Living Armor, and the Bloodthirster now show you in their tooltip what their stats are. Look for this to spread to other items like Trinity Force and Tiamat soon
Phantom Dancer attack speed increased to 55% from 50%
Sunfire Cape no longer continues to deal damage while dead
The Black Cleaver
Damage reduced to 55 from 75
Now adds 30% increased attack speed
Unique Passive - Now shreds 15 armor per stack from 12 but has a maximum of 3 stacks from 5.
Sight Ward
Cost reduced to 75 gold from 90 gold
Now has 3 health, is immune to healing effects and takes only 1 damage from every attack
Vision Ward
Now has 3 health, is immune to healing effects and takes only 1 damage from every attack
Will of the Ancients ability power granted to the owner increased to 50 from 40
Wit's End
Now damages enemies that do not have mana
Fixed a bug where Wit's End did not interact correctly with clones
Wriggle's Lantern
The ward created now has 3 health and is immune to healing effects and take only 1 damage from every attack
Summoner Spells

Exhaust now reduces (auto/basic) attack damage by 70% and ability/item damage by 35% instead of the blinding for the duration
General

Baron Nashor
Base health increased to 8000 from 6500
Magic resistance increased to 70 from 35
Damage increased by approximately 15%
Dragon
Global gold reward reduced to 190 from 240
Magic resistance increased to 30 from 0
The on-hit burning debuff now affects the target of his attack but nobody else (previously it afflicted enemies in a cone but ignored the attack target)
The burning debuff now also reduces attack speed by 20%
Updated the tooltip to reflect that the Dragon no longer grants global experience
Removed mana from all inhibitor minions
Shrine (spawn) turrets now ignore all resistances and immunities
The Options menu now has a 2nd slider that scales the chat box independent of the rest of the UI
Audio

Miss Fortune - Fixed audio timing of 'Make It Rain' and fixed a bug that caused the audio not to play at certain distances.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Even voor de sammenvatting dan:

Abyssal Scepter geeft AP + Magic Reduction en MR, echter geen HP. Veel casters hebben al weinig HP.
Rod of Ages geeft Mana, HP en AP, echter verder geen MR of Armor.
Lichbane is dan toch nog wel de beste item, geeft AP, Mana en MR. Helaas dan weer geen HP
Haunting Guise is AP + Magic Pen en een beetje HP. Geweldige item, maar naar Midgame is de hoeveelheid AP en HP te weinig. Dit item moet een upgrade hebben in de stijl van Brutalizer. Biedt verder geen armor/MR.
Glacial Shroud/Frozen Heart biedt mana, CDR en Armor. Voor casters lastig, want ze hebben al weinig HP en doet verder niets voor AP.
Deathfire Grasp is dan ook een redelijk goede: AP + mana regen + CDR en een mooie active, alleen is het niet het meest ideale item voor alle casters. Annie bijv is een prima keuze, Anivia dan weer een stuk minder.

Het probleem is, je moet een keuze maken en dan lever je in op andere stats, voor physical carries is dit al een heel stuk minder. CDR speelt een minder grote rol, en er zijn items die zowel offensief en defensief beter zijn en beter samen gaan.

Een Frozen Heart op Ryze is bijv niet eens zo'n slecht idee, omdat zijn Overload sterker word naar mate je meer mana hebt. Alleen op hogere ELO, is Ryze echt een stuk minder viable.

Voor physicals is het makkelijker aan te passen, omdat vele meestal hele compacte core builds hebben. Olaf: Mallet + Starks = Attack speed, armorpen, lifesteal, veel HP, Slow attack en damage. Xin: Phantom Dancer + Mallet = Hoge attack speed (wat voor hem CDR geeft met zijn W), damage, HP crit en movespeed.
Yi: Brutalizer + Inf Edge = Damage, CDR, Armorpen, crit, impr crit damage. Verder niet zoveel voor zijn defense. Maar omdat deze builds redelijk compact zijn en geven wat ze echt nodig hebben, heb je ruimte om ze verder uit te bouwen zoals nodig. Bijv een Banshees veil, zonder in te hoeven leveren op damage, want dat zit al goed.

Voor Kassadin Een AA + RoA + Zhonyas is 1.5x tot 2.0x zo duur als de core voor Yi of Olaf. Als hij dan een paar keer geganked word belemert zijn farm en gold income, minder snel de items, lagere late game damage output. Tel daarbij op dat een magic resist item zijn damage nog eens kan halveren en je caster heeft het een stuk moeilijker. Maar dit geldt ook voor een Annie, Anivia, etc.

Mijn punt is, het is zoveel makkelijker te itemizen voor physical dan voor casters, zonder er voor te hoeven in leveren. Ik betrek tanks niet in de discussie, naar mijn gevoel zitten die aardig goed waar ze zitten, maar casters hebben op een of andere manier echt hulp nodig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

AP + MagicPen + CDR?
Void Staff + Nashor's + Deathfire grasp
40% MagicPen, 185AP, 40% CDR (en dat is voor we de summoner Runes gaan meetellen. Vervang Nashor's voor Frozen Heart voor minder AP maar meer Survivability)
Houd er rekening mee dat Casters over het algemeen lore-wise bekend staan als Glass Cannons die niet bepaald de hoofdrol in Ultimate Survivor van Bear Grylls zullen overnemen :P
En onthoud dat je ranged bent dus ook een hoop moet opvangen op slimme positionering.

Plus als Melee veel MR/HP gaan stacken om mij te zieken betekend dat dat ze vaak ook net wat minder Armor hebben wat de AD/ArmorPen/Crit mensen in mijn team heel leuk gaan vinden.
Je bent dus eigenlijk voornamelijk ernstig de lul als je hele team leunt op Magic Damage. Anders moet de tegenstander toch afwegingen maken in de variant "goh, sluiten we hun AD of hun AP volledig uit?"

Ik ben het wel eens met meer diversiteit. Wat we nu hebben kwa itemization is "Goh, zou die caster Support/Harass zijn die we moeilijk dood krijgen of juist een Hamster on Crack die OVER 9000 spells in anderhalve seconde eruit knalt maar al dood gaat als we gemeen kijken". Maak de support/harass optie iets beefier/tankier en knal er wat middenweg items bij.

EDIT:
Sowieso heb ik het gevoel dat er meer items zijn in de richting van Physical dan Magical :)

[ Voor 6% gewijzigd door MazeMouse op 04-01-2011 12:41 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Psyy, er stond al een linkje naar de patch. In het vervolg ook graag een linkje plaatsten ipv de hele lap text, dat maakt het wel zo overzichtelijk ;)
Rod of Ages, Warmog's Living Armor, and the Bloodthirster now show you in their tooltip what their stats are.
Dat heeft lang geduurd zeg!

[ Voor 36% gewijzigd door SaphuA op 04-01-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:45:
Psyy, er stond al een linkje naar de patch. In het vervolg ook graag een linkje plaatsten ipv de hele lap text, dat maakt het wel zo overzichtelijk ;)

[...]

Dat heeft lang geduurd zeg!
Beste deel van alles,

wel opvallend dat er geen echte champion buff/nerf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 20:02

psyy138

blackbulls.nl

zal ik niet meer doen :),

ik vind wel dat er een stukje verbetering voor cassio omdat die in late game bijna niks doet.

speel nu veel kayle leuke champion

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

psyy138 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:28:
Katarina

Shunpo will now place Katarina on the other side of the target (relative to Katarina), rather than behind the target
Kijk, zie ik graag. Dat maakt het chasen een stuk makkelijker, vooral wanneer je nog geen Rylai's hebt.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

MazeMouse schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:38:
AP + MagicPen + CDR?
Void Staff + Nashor's + Deathfire grasp
40% MagicPen, 185AP, 40% CDR (en dat is voor we de summoner Runes gaan meetellen. Vervang Nashor's voor Frozen Heart voor minder AP maar meer Survivability)
Houd er rekening mee dat Casters over het algemeen lore-wise bekend staan als Glass Cannons die niet bepaald de hoofdrol in Ultimate Survivor van Bear Grylls zullen overnemen :P
En onthoud dat je ranged bent dus ook een hoop moet opvangen op slimme positionering.

Plus als Melee veel MR/HP gaan stacken om mij te zieken betekend dat dat ze vaak ook net wat minder Armor hebben wat de AD/ArmorPen/Crit mensen in mijn team heel leuk gaan vinden.
Je bent dus eigenlijk voornamelijk ernstig de lul als je hele team leunt op Magic Damage. Anders moet de tegenstander toch afwegingen maken in de variant "goh, sluiten we hun AD of hun AP volledig uit?"

Ik ben het wel eens met meer diversiteit. Wat we nu hebben kwa itemization is "Goh, zou die caster Support/Harass zijn die we moeilijk dood krijgen of juist een Hamster on Crack die OVER 9000 spells in anderhalve seconde eruit knalt maar al dood gaat als we gemeen kijken". Maak de support/harass optie iets beefier/tankier en knal er wat middenweg items bij.

EDIT:
Sowieso heb ik het gevoel dat er meer items zijn in de richting van Physical dan Magical :)
Wat betreft de support; er zijn best wel wat support items die extra health geven.
Dat er significant meer items richting physical gaan is denk ik een fout gevoel... tel maar ;)

Voor de rest; eensch + casters hebben over het algemeen een stuk meer CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Ik ben erg blij met de complete patch, ze hebben wards kopen een stuk interresanter gemaakt en de champions die een buff nodig hadden er ook 1 gegeven.
En ik moet cassiopeia nu zeker nog een keer proberen, ik vond haar namlijk niet echt fijn ofzo.
Item changes zijn ook een goede compensatie voor de change die ze toen aan last whisper hebben gedaan in mijn ogen, dat was namelijk het enige atack speed item die ik kocht op ashe, nu heb ik hier black cleaver voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Andere vraag; Wanneer gaan ze die patch uitrollen? Ik wil Caitlyn!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
MazeMouse schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:15:
Andere vraag; Wanneer gaan ze die patch uitrollen? Ik wil Caitlyn!
Elke woensdag word de patch in europa uitgebracht, meestal 1 keer in de 2 weken.
Maar vanwege kerst en nieuwjaar is deze patch 1 week uitgespeld, je kunt er dus vannuit gaan dat er over 2 weken weer een patch komt, met een nieuwe champion.
Als je de nieuwe character al wil zien dan moet je even de amerikaanse client downloaden (gewoon naar de download site van LoL gaan en dan in zo'n dropbox America selecteren)
Daar komt de patch namelijk altijd 1 dag eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

YouTube: How To Win Every Game in League of Legends
Naar aanleiding van dit filmpje maar eens een game met Janna gedaan (gezien mijn voorkeur voor Support type champions)
Mensen die mijn match history bekijken kunnen zien dat ik best wel blij ben met hoe het gegaan is :P

P.S.: GODESS SLUT OF ASSISTS!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Gratis champs van week 27:

Annie
Ashe
Cho'gath
Heimerdinger
Twisted Fate
Nidalee
Poppy
Garen
Urgot
Swain

bron: http://www.leagueoflegend...hread.php?t=426558&page=5
Zelf ook nagekeken met photoshop (zie plaatje in de eerste post van dat topic)

Dus niet de champs die samen met patch 1.0.0.108 free zijn!

[ Voor 12% gewijzigd door SOEFuture op 04-01-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Volgende week dus?
Mooi, want deze week wordt een hele week geownd worden door Kog'maw's en Xin's met over 9000 dps en Gragas' die niet dood willen.

P.S.: Heren nog bedankt voor die laatste game ondanks de loss. (Hun waren over het geheel hoger summonerlvl behalve de Gragas)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:52
Humh nieuwe shen skin. was net bezig met hem aan het oefenen op een smurf account. gaat nog best lekker zo :D. al ben ik nog niet toe om met mijn lvl 30 over te stappen naar shen.

Veder kog maw en xin zijn vrij makkelijk. koop een thorns armor en je owned ze practisch altijd.
Tenzij ze natuurlijk ap builde.
Gragas kan dan wel weer best een pain zijn maar als die tank bouwt laat je die gewoon over voor het laatst en own je die met zijn 5en,

[ Voor 23% gewijzigd door hellfighter87 op 04-01-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/3etty.png

Ik zat eigenlijk even te twijfelen tussen verder spelen of niet om zo mijn ELO te behouden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

MazeMouse schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:03:
YouTube: How To Win Every Game in League of Legends
Naar aanleiding van dit filmpje maar eens een game met Janna gedaan (gezien mijn voorkeur voor Support type champions)
Mensen die mijn match history bekijken kunnen zien dat ik best wel blij ben met hoe het gegaan is :P

P.S.: GODESS SLUT OF ASSISTS!
Als ik dat soort clips zie dan wil ik dat ook D= Maar bij mij zal dat ongetwijfeld niet gaan werken en dan wordt ik compleet geowned omdat ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben of ik ram gewoon op de verkeerde knoppen (omdat ik Kat gewend ben en met E proberen weg te komen werkt niet op andere champs -.- ) en dan gaat die champ weer meedogenloos frustreren omdat anderen het wel kunnen enzo :(

Zo kijk ik weleens op youtube om te zien dat Shaco, Anivia, etc gewoon met het grootste gemak Nashor soloen ofzo. Ga ik niet aan beginnen.
g0tanks schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:45:
[afbeelding]

Ik zat eigenlijk even te twijfelen tussen verder spelen of niet om zo mijn ELO te behouden. :p
Gewoon spelen :*) De screenshot is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
g0tanks schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:45:
[afbeelding]

Ik zou zeggen, zoek een andere goede speler en ga duo qeuen, laat iemand tank spelen en de andere carry.
Dit doe ik ook vaak met een kameraad van me, ga ik malphite en hij miss fortune, of andersom.
Grote kans dat je wint, zelfs als je een slecht team hebt kun je ze er vaak nog wel door heen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Zyppora schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:24:
[...]
Als ik dat soort clips zie dan wil ik dat ook D= Maar bij mij zal dat ongetwijfeld niet gaan werken en dan wordt ik compleet geowned
In die video is er dan ook sprake van complete walk-overs. Ze is al generfed en de hele video is meer bedoeld als grap dus moet je ook met een korreltje zout nemen. Janna ligt mij het beste als full-on support, en is imo niet handig als dps'er te gaan spelen. Je gaat dan kills krijgen die je carries een stuk harder nodig hebben.
Sowieso kun je het beste niet een nieuwe champion uitkiezen op basis van filmpjes waarin het alleen maar goed gaat, je komt dan een stuk sneller bedrogen uit.
Intruder schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:02:
Ik zou zeggen, zoek een andere goede speler en ga duo qeuen, laat iemand tank spelen en de andere carry.
Dit doe ik ook vaak met een kameraad van me, ga ik malphite en hij miss fortune, of andersom.
Grote kans dat je wint, zelfs als je een slecht team hebt kun je ze er vaak nog wel door heen slepen.
Volgens mij mis je de gedachte achter de afbeelding een beetje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

RTG schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:01:
[...]

In die video is er dan ook sprake van complete walk-overs. Ze is al generfed en de hele video is meer bedoeld als grap dus moet je ook met een korreltje zout nemen. Janna ligt mij het beste als full-on support, en is imo niet handig als dps'er te gaan spelen. Je gaat dan kills krijgen die je carries een stuk harder nodig hebben.
Sowieso kun je het beste niet een nieuwe champion uitkiezen op basis van filmpjes waarin het alleen maar goed gaat, je komt dan een stuk sneller bedrogen uit.
Ik merkte de sarcasme ook wel. Dat was JUIST de reden om het eens te proberen :D
En het feit dat ik tot nu toe alleen echt lekker speel met "Support" characters. Sona, Kayle en nu dus Janna.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Vlad valt nog wel mee eingelijk, met de nieuwe items. Zeker vs een team dat weet wat ze doen en minstens een bloodrazor, maak je steeds nog niet zoveel als je CC'd word. De items maken hem wel sterk, maar dit geld ook voor andere AP champions. Zo werden we compleet afgemaakt door een AP Sion (die helaas early game gefeed werd, met de nieuwe AP items), dus het is niet zo dat Vlad hierdoor een oneerlijk voordeel kan creeen, maar elke AP champ heeft baat bij deze items.

@RTG

Dat weet ik, met de komst van deze items krijgt Vlad een behoorlijke buff lijkt wel. Maar in de praktijk vind ik het wel meevallen, HP stacken is altijd een slecht idee en 50 armor maakt niet zo'n heel groot verschil in damage, want tegen die tijd hebben Physical carries ook wel weer wat armorpen items (Last Whisper, Brutalizer/Ghostblade, Stark's). Mijn punt was, dat Vlad er niet zo sterk van wordt, dat hij een nerf nodig heeft ofzo.

[ Voor 32% gewijzigd door Nazanir op 05-01-2011 14:31 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Het gaat er bij vladimir om dat hij extra baat heeft bij dit soort items door z'n passive (AP geeft hem extra health).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb Caitlyn vannochtend even geprobeerd in een Custom Botmatch en een paar observaties:
1: Ze werkt het beste als je iemand bij hebt. (Lijkt me minder geschikt voor solomid)
2: Kannonnen wat pushed ze hard. Zelfs met Ashe ging ik niet zo hard door de lane heen.

Verder wat andere nieuwe champs getest die ik nog vrijgespeeld had en die Rabadon's Deathcap is wel van het niveau ASAP kopen en daarna hoef je je niet heel druk meer te maken over je AP. (Chalice + Mercury's + RoA om te starten en daarna meteen door naar Rabadon. Totaan de RoA ben je gewoon lekker safe bezig en daarna was het KNALLEUH!)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hoe is Caitlyn dan lategame? Ik zit nog te twijfelen of ik haar moet kopen of niet, de laatste paar nieuwe champions heb ik in ieder geval overgeslagen omdat ik ze niet echt heel sterk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
g0tanks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:44:
Hoe is Caitlyn dan lategame? Ik zit nog te twijfelen of ik haar moet kopen of niet, de laatste paar nieuwe champions heb ik in ieder geval overgeslagen omdat ik ze niet echt heel sterk vind.
Ik heb er nog maar 1x tegen gespeeld, en late game deed ze vrijwel niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik heb er vanmorgen tegen gespeeld in de lane. Ze heeft echt wel iemand nodig voor bescherming maar wat een huge range. Ze gaat tamelijk snel dood en de damage late-game is wat aan de lage kant maar early/mid - game is ze best wel sterk vooral door de range op de spells. Ik denk dat als je vaak een arranged team hebt, je deze zeer goed kan gebruiken om voor de 25 minuten een potje te winnen samen met andere early-game champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

g0tanks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:44:
De pot was met 26 minuten al gedaan dus de lategame heb ik nog niet meegemaakt. Ik vermoed dat het een kwestie van APen, AS en Crit stacken wordt om dan nog mee te komen.
Vanavond zal ik wat potjes proberen in de normals.

EDIT:
Ik denk dat ze het sterkst is in een team met veel AP stackers (zodat er minder Armor gestacked wordt) of in een team dat er helemaal op gemaakt is de game zo snel mogelijk te beeindigen.

[ Voor 15% gewijzigd door MazeMouse op 05-01-2011 15:34 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
ze is echt enorm goed ealy game, maar ik had late game het goevoel dat ik alleen maar mee kon helpen met mijn ulti/stun/q skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@MaZeMouse:

Ik hoop dat het AP + AS stacken voor Caitlyn een typo was. Aangezien ze een phyiscal " carry" is.

Armorpen + AD + AS in die volgorde van belangrijkheid.

Mijn advies is: Begin met een Doran's Blade + Pot. Koop een 2e Doran's Blade + Brutilizer + Boots naar keuze. Daarna een Bloodthirster of een Inf Edge (hangt beetje af van je voorkeur). Een Phantom Dancer is op zich wel een interessante item, gezien voor de attack speed en crit, ik raad een Stark's af. Simepel reden, ik geloof dat haar auto attack range 625 of 650 is, maar de range van Stark's is rond de 500. Zonde dus eigenlijk. Als je wat meer HP nodig hebt, Mallet is een leuke keuze. Echter heb ik gemerkt dat Sheen het ook leuk doet, en aangezien je toch Phage en Zeal nodig hebt voor PD en Mallet, is Trinity Force ook zeker geen slechte keuze op haar. Maar belangrijkste items (in volgorde ze te halen): 2x Doran's Blade en boots, Brutalizer, Infinity Edge, Phantom Dancer.

Wat betreft runes/masteries: Red + quint armorpen, Yellow MP5/level of MR/level Blue MR/level of CDR.

Belangrijke masteries: Armor pen mastery, improv ghost/exhaust, +3 damage en exp bonus.

Zelf speel ik bijzonder graag met 15/0/15 wals ik physical carries speel: Armorpen + damage masteries in offensive, Mana, exp, buff duration en movespeed masteries in utility. de 21 offensive mastery is wel leuk hoor, 5% meer damage, maar de mana, exp en speed bonus van de utility tree zijn eindeloos beter in mijn mening, want ze helpen je early game enorm veel. Late game is 5% bonus damage "slechts" 15 damage wanneer je 300 AD hebt. Niet echt heel spannend, maar door de Movespeed bonus, kan je op level 1 al dicht tegen 350 MS aan zitten zonder boots, terwijl veel pas over de 350 gaan met boots.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nazanir schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:05:
@MaZeMouse:

Ik hoop dat het AP + AS stacken voor Caitlyn een typo was. Aangezien ze een phyiscal " carry" is.
*knip*
Ik zei het gewoon goed hoor. Lees het nog maar eens:
APen = Armor Pen

Daarna AD En/of Crit (persoonlijk heb ik ook liever rauwe damage dan crit)

En inderdaad AS

Opzicht heeft ze wel een vrij snel klimmende AS van zichzelf. Gewoon puur zonder veel AS wijzigende items had ik op het eind al een AS van boven de 1 dus als je daar AS items bij plakt schiet het al lekker op.
Mijn eigen botgame was:
Doran's -> Berserker Greaves (Wordt in normal waarschijnlijk Mercury's) -> Last Whisper -> Infinity
(en daarna had ik nog een Phantom Dancer willen doen maar toen was de game al afgelopen :P)

EDIT:
Ik moet zeggen dat ik normaal gesproken met mijn mana-casters (Eigenlijk alleen Janna. Sona speel ik zo enorm anders) altijd Tear/Mercury/RoA ging (en dan later de Tear into Archangels)
Maar ik ga vanaf nu denk ik Chalice+Mercury+RoA gevolgd door Deathcap. (Doran's vooraf optioneel) want dat is me in de testgames voor mijn nieuwe champs (LeBlanc, Lux en Morgana) tot dusverre enorm goed bevallen.

[ Voor 68% gewijzigd door MazeMouse op 06-01-2011 00:35 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Gisteravond tegenover Caitlin gelaned met Katarina. Die range is best wel irritant, maar alleen op de eerste 3/4 levels. Daarna gaat haar harassing minder irritant worden en, als je zoals ik op Katarina eerst Q rushed, gaat mijn harassing meer en meer irritant worden. Kwestie van towerhuggen totdat Caitlin's auto-attack en die penetrating shot geen pijn meer doen, en daarna gewoon het gevecht aangaan (ze is echt squishy). Exhaust/Flash (of in mijn geval Shunpo) = exit Caitlin, zeker wanneer ze haar slow/knockback skill nog niet heeft.

Ik heb nog geen gefeede Caitlin gezien overigens, die lijken me wel wat erger, maar zolang je ze onder de duim kunt houden, leveren ze geen probleem op en moet je ze zien als een extra kans om een kill te scoren imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zyppora schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 08:20:
Gisteravond tegenover Caitlin gelaned met Katarina. Die range is best wel irritant, maar alleen op de eerste 3/4 levels. Daarna gaat haar harassing minder irritant worden en, als je zoals ik op Katarina eerst Q rushed, gaat mijn harassing meer en meer irritant worden. Kwestie van towerhuggen totdat Caitlin's auto-attack en die penetrating shot geen pijn meer doen, en daarna gewoon het gevecht aangaan (ze is echt squishy). Exhaust/Flash (of in mijn geval Shunpo) = exit Caitlin, zeker wanneer ze haar slow/knockback skill nog niet heeft.

Ik heb nog geen gefeede Caitlin gezien overigens, die lijken me wel wat erger, maar zolang je ze onder de duim kunt houden, leveren ze geen probleem op en moet je ze zien als een extra kans om een kill te scoren imo.
Toevallig gister ook tegen een Caitlin gespeeld (met Master Yi) in de lane, en ik heb precies dezelfde ervaring. Ik max altijd Alpha Strike als eerste (die paar extra dmg van Wuju Style in het begin boeien toch nog niet zo en met Alpha Strike kan ik makkelijker minions farmen EN harassen), en op level 3 gaat die toch wel aardig pijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik heb begrepen dat Master Yi hier op EU redelijk populair is (op US wat minder), maar ik heb na een potje of 100 met hem gespeeld te hebben over het afgelopen jaar, toch een redelijk effectieve build kunnen maken. Yi kan namelijk, bijzonder sterk zijn, zonder al te veel gold investeren in uber dure items en toch bijzonder effectief zijn, al was het maar om tower pushen. Ik moet wel waarschuwen dat het wat moetlijker is dan de meeste standaard builds, omdat deze wat minder recht-toe recht-aan is:

Masteries - 0/21/9
Belangrijke masteries: Impr Cleanse en Ghost OF Teleport. Hangt ervan af wat je wilt gaan doen. Ben je meer voor het pushen na teamfights, neem je Teleport, anders gewoon Ghost voor duidelijke redenen denk ik zo.

Runes
Quints - Armor Pen
Red - Armor Pen
Yellow - Magic resist/level
Blue - CDR

Redenering: Armorpen is heers early game, zonder damage items kan je toch rake klappen uitdelen en met de defensive masteries kan je ook heel wat hebben dankzij de extra hp en MR/Armor. De reden dat ik kies voor MR/level, is omdat dit een statische stat is. Hij gaat niet omhoog zoals bijv AD of armor dat doet. Ook zul je in het begin stadium van het spel (laning phase) vooral met Spells, dus de extra MR is dan heerlijk.

Je start item laat ik aan jouw keuze over, een Meki pendant is handig voor mana regen, zodat je wat kan alpha striken (helpt met farmen), maar een Doran's Shield is ook nooit een slechte keuze. Je kan de Meki Pendant uitbouwen naar een Chalice, maar dat laat ik aan jou zelf over.

Je core items bestaan uit 2 dingen: Brutalizer en een Stark's. That's it. Lekker goedkoop, makkelijk te farmen en uiterst effectief. De armor pen en CDR van Brutalizer met de Armor Reduction betekend dat je bijzonder hard kan slaan, zonder echt AD items te kopen. Zelf heeft Yi ook nog zijn Wuju style die op level 5 actief 70 damage geeft. Das early tot mid game echt alles wat je nodig hebt. Wat je daarna doet, laat ik aan jou over, maar denk vooral aan AD items zoals Inf Edge. Attack Speed is niet echt nodig vanwege Highlander.

Skill order: Q > E > R > W. Begin met met Alpha Strike en op level 2 Wuju Style. Neem alleen Meditate als het echt nodig is, want je hebt niet veel mana en regen, dus dit zorgt ervoor dat je minder Alpha kan spammen. Gebruik je Highlander in teamfights, net nadat ze begonnen zijn, de kans dat je hem refreshed is dan veel hoger. Als hij refreshed is na een teamfight, ga je een tower pushen. Het maakt niet uit hoeveel HP je nog over hebt, of je hebt genoeg gold voor je BF Sword, je gaat pushen. Highlander + Wuju activeren en towers slopen. Daarna mag je terug gaan om je items te kopen/healen/etc. De reden hiervoor is, als je een paar kills hebt na een teamfight, heb je vrijspel in de lanes, Yi kan hier bijzonder dankbaar gebruik van maken, dus je zou dom zijn als je dit niet doet.

Gebruik Alpha Striker liever niet in teamfights, het kan je positionering aardig verkloten. De reden dat we Cleanse nemen voor Yi: hij is tijdens Highlander immume voor slows en gewoon snel/gevaarlijk. Echter stuns zijn je grootste vijand, je bent redelijk squishy en een stun kan effectief je Highlander tijd halveren. Cleanse is gewoon een must. Ook buiten teamfights om, als gank bescherming is Cleanse heerlijk. Met Highlander en lifesteal van Starks heal je snel genoeg om de meesten aan te kunnen, maar je moet niet bang zijn om aan te blijven vallen, je kan bijv een groepje van 3 inspringen, Highlander + Wuju poppen en de zwakste eruit picken. Highlander refreshed en je hakt in op nummer 2, activeert highlander weer en pakt nummer 2. Je health zal snel droppen, maar door je hoge attack speed kan je het volhouden. Je moet alleen dan niet bang worden om weg te rennen, want de kans dat je dat overleeft, is vele malen kleiner, dan de kans dat je het haalt wanneer je blijft aanvallen.

Pak de Red buff overigens wanneer je kan, hoge attack speed + slow dus niemand ontkomt je meer.

Jullie misschien wel gemerkt dat ik graag deze dingetjes schrijf. Nu heb ik zo'n kleine 1500 games intussen wel gespeeld (als ik practice games mee tel), dus ik mag denken dat ik de basis wel aardig onder de knie heb ;) dus als je vragen ofzo hebt over bepaalde champions hoe ze te spelen of counteren, heb ik misschien nog wel wat tips.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
interessante build,
Ik speel yi altijd op de classic manier.
Armor pen runes, berserker greaves/phandom dancer redelijk vroeg proberen te kopen.
Daarna youmo's ghostblade en daarna een infinity edge of een bloodthisters (ligt aan de tegenstanders)
werkt voor mij redelijk goed, maar ik ga voor de lol jou build ook maar eens uitproberen, klinkt leuk.

Wat me ook erg leuk lijks is AP yi, bijna dood? geen probleem want ik heb meditate. en lich bane erbij voor de extra damage na je alpha strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
AP Yi is heel, heel erg tricky.

Alpha Strike heeft een 1:1 AP ratio, waardoor het een best sterke skill is met AP. Je kan max 4 targets raken voor 1k met wat AP. Wanneer je dan meditate heal je enorm veel en door de Armor/MR boost, kan je heel goed tanken.

Nu de downside: Alpha Strike en Meditate hebben hele hoge cooldowns, zeker in vergelijking met andere casters. Dus je damage potentieel is gelimiteerd. Je wilt overigens ook alles uit Alpha Strike halen, dus ruil je je Armor Pen in voor Magic Pen, je auto attacks worden een stuk zwakker. Je kan nog wel redelijk towers pushen met Highlander, want 40% van je AP word gebruikt tegen towers, wanneer dat getal hoger wordt dan je AD. 1 Stun tijdens je meditate, en je bent dood. Daarnaast, als je tegen een beetje competent team vecht, als je gaat meditaten, zullen ze je of stunnen, of negeren en voor iemand anders gaan.

Ik zeg niet dat AP Yi slecht is. Maar hij is zeer moeilijk te spelen, en nog moeilijker tegen een competent team.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Dat hij niet slecht was daar was ik al achter. Heb een paar keer een erg goede AP yi gezien, daardoor wou ik hem ook proberen.
Nou ben ik een speler die alle characters een keer uitgeprobeerd wil hebben en op zo veel verschillende manieren en AP yi mist nog dus dat speelt ook wel mee.

Gisteren een aantal potjes met evelyn gespeeld, nadat ik 3 potjes achter mekaar gewoon ontzetten hard geowned ben door een pro eve, wat is zij ontzettend irritant zeg.

Moet zeggen dat het erg leuk is om met eve te spelen, maar ik heb niet het gevoel dat ik in teamfight veel breng, eerder dat ik gewoon me team tegenzit omdat je snel dood gaat als je tevoorschijn komt.

1 op 1 tegen squishy's met een liche bane is het gewoon instakill dat is wel ideaal, maar late game tegen een goed team lopen deze nooit alleen en loop je er een beetje stealth omheen te niksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik heb al wat ervaring met een AP Yi, en hij is inderdaad erg leuk. Nadeel is wel dat je vooral early game niet zo gek veel kan en late game wel veel damage hebt, maar supersquishy bent.

En Alpha Strike vergt idnerdaad wat oefening zodat je niet ineens midden tussen de tegenstanders staat. Erg belangrijk om te onthouden is: als je target waarop je klikt doodgaat, kom je terug op de plaats waar je begon. Zo niet dan kom je naast je eerste target te staan, en in een teamfight betekent dat vrijwel zeker je dood. Zet dan maar gauw je meditation aan zodat je ze nog even bezig kan houden terwijl je team je kan komen helpen, want die is wel redelijk flink met een AP yi :D.

Deze wetenschap kun je ook in je voordeel gebruiken. Met een behoorlijke Alpha Strike weet je dat een minion altijd in 1x dood is. Als je dus een minion target die enigszins in de buurt van een of meerdere tegenstanders, raak je de tegenstander en kom je weer terug op de plek uit waar je de Alpha begonnen bent (dus buiten gevaar). Het klinkt onlogisch (minion targeten om tegenstander te raken), maar het is wel een stuk veiliger.

Anyway, ik vind de AP Yi toch net ff te squishy, dus ik bouw mijn Yi de laatste tijd als volgt:
- Merc treads
- Warmogs (ja echt!)
- Atma's Impaler
- Rest situationeel, maar meestal hybrid items als hextech of lich bane.

Alpha Strike max ik als eerste omdat je dan als een gek minions kunt farmen (zeker als je blauwe buff pakt) en die heb je nodig om tot 3.5k life te komen. Damage doe je met volle Wuju Strike en Atma's ook voldoende (200+ op auto-attack). Vervolgens maak ik nog wat hybrid items om zowel mijn AD als mijn Alpha Strike (en meditation) wat te upgraden, en ik ben vrijwel unkillable : veel health en ghost en highlander om te ontsnappen.

edit: voor de AP yi kun je cooldown reduction runes nemen. Het liefst die per level, want die hebben aan het einde meer effect, terwijl je in het begin die lage cooldown niet nodig hebt omdat je toch niet genoeg mana hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 06-01-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Intruder schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:35:
Dat hij niet slecht was daar was ik al achter. Heb een paar keer een erg goede AP yi gezien, daardoor wou ik hem ook proberen.
Nou ben ik een speler die alle characters een keer uitgeprobeerd wil hebben en op zo veel verschillende manieren en AP yi mist nog dus dat speelt ook wel mee.

Gisteren een aantal potjes met evelyn gespeeld, nadat ik 3 potjes achter mekaar gewoon ontzetten hard geowned ben door een pro eve, wat is zij ontzettend irritant zeg.

Moet zeggen dat het erg leuk is om met eve te spelen, maar ik heb niet het gevoel dat ik in teamfight veel breng, eerder dat ik gewoon me team tegenzit omdat je snel dood gaat als je tevoorschijn komt.

1 op 1 tegen squishy's met een liche bane is het gewoon instakill dat is wel ideaal, maar late game tegen een goed team lopen deze nooit alleen en loop je er een beetje stealth omheen te niksen.
Ja ik heb ook veel lol met eve, doordat ik na 1500 potjes op de NA server toch leip werd van de constante 180 ms ping ben ik naar EU overgestapt. Eve was de eerste champ en enige die ikheb gekocht. Eergister een winstreak van 10 games in solo quee. Ik heb een screenshot ervan xD. Ben nu op me phone aan het posten, als ik achter me pc zit zet ik het op het forum.

Mijn acc op EU is nu lvl 12 en ik sta nu 40/18 win lose schat ik. Probeer een epic w/l ratio te hebben als lvl 30 word 200/75 zou echt heel vet zijn. (speel vaak tege hogere lvl acc's en premade teams terwijl ik alleen maar solo quee of met me newbie noob broer )

Maar nu een vraag, welke champ vind jij te OP?

[ Voor 4% gewijzigd door Baristo op 06-01-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest toch effe reageren :p

Mijn build met kennen:

Magic pen runes
Vitality Seals
AP per level marks
AP quintences

Summoner abilities:
Ghost / Cleans(momenteel nog afwisseld met ignite)

Masteries:
9/21/0

Itembuild:
Beginnen met dorans shield & HP pot
Werken naar Maija's & mercs
nadien probere beetje stacks op te bouwe met early ganks
Rylai's
Void Staff
Deathcap

Effe uitlegge:
Waarom Cleanse ? heb zo soms van die games waar ik tege aggressive spelers speel en dat ik echt een snoeihekel aan ze heb.. Te EMO met ze poison bolts / Twitch / ignite/slows. Heb er zowat genoeg van gehad. Ik probeer me speelstijl wat aan te passen zodat ik evt. Ignite kan nemen (voor al die 20 HP luckerstjes die wegkomen te zerke :p )
Waarom Vitality Runes: Same reason :) Survi... Kennen is squishy. En is ook meestal top focus in de lijst :p

Ik speel nog niet lang kennen maar het gaat lekker. 1 van de weinige hero's die bij me past. Na Veigar.

Over Yi.. no comment :p is gewoon de grootste faceroll character die er bestaat. Reminds me about retri paladins pre Cata xd

Iemand verder nog tips voor Kennen ? :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 17:02 . Reden: typos :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net een game met een eve in ons team met 0/0/0... Ik wist niet eens dat het mogelijk was om zo grafuseless te zijn :S

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:16:
Net een game met een eve in ons team met 0/0/0... Ik wist niet eens dat het mogelijk was om zo grafuseless te zijn :S
lol :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Baristo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:54:
Mijn acc op EU is nu lvl 12 en ik sta nu 40/18 win lose schat ik. Probeer een epic w/l ratio te hebben als lvl 30 word 200/75 zou echt heel vet zijn. (speel vaak tege hogere lvl acc's en premade teams terwijl ik alleen maar solo quee of met me newbie noob broer )

Als je een nieuw account begint kom je op basis van skill aan een hogere elo dan mede-levelgenoten en word je vanzelf gematched met/tegen mensen van een hoger level.

Geen enkele champ is echt OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@miZ

AP runes zijn zonde van je IP/RP. Magic pen doet veel meer voor je damage output dan AP.

Even een simpel rekensommetje:

Stel je doet een spell, die doet 100 damage
Je target heeft 30 magic resist, dit komt overeen als 25% magic damage reduction.
Je doet nog 75 damage met je spell.

Stel nu, ik neem jouw Runes + Blasting Wand (40 AP) dan zit ik rond de 55 bonus AP. Als ik even uitga van een gemiddelde AP ratio van 1:0.75 (redelijk standaard) houd je ong 42 AP over als bonus damage op je spell. Nu doet je spell 142 damage, na aftrek van de magic resist, blijft er 107 damage over (142 * 25% = 35.5). Om dus 25 extra damage te doen, had je 55 AP nodig.

Als je nu wat Magic Pen runes hebt + Boots of Sorcery, kan je makkelijk 30+ magic pen krijgen, maar voor het gemak rond ik af op 30 Magic Pen. Nu heeft je target 0 MR door je penetration, en doet je spell 100% damage, dus de volle 100. Als je hierna AP items koopt, krijg je een rendement van 100%, in tegenstelling tot de 60~75% hiervoor. Als je ziet dat het enemy team MR gaat stacken, overweeg dan een haunting guise of een void staff, omdat deze voor je damage output veel en veel beter zijn. Met Sorc Boots en Guise zit je al op de 40 magic pen, wanneer ik masteries en runes niet meetel, het is makkelijk 50+ te krijgen met de juiste runes. Nu kun je rustig AP gaan stacken door wat leuke items zoals Arch Angel, Zhonya's of Deathcap te kopen. Want het rendement uit je AP bonus is nu verhoogd.

De reden dat Magic Pen runes zo belangrijk zijn, is omdat ingame, je keuze heel erg gelimiteerd is, wanneer het op Magic Pen aankomt. Sorc boots zijn een must voor een beetje caster, en Void Staff en Abyssal Scepter zijn enigzins situational (zeker omdat de aura range van Scepter lager kan zijn dan het bereik van sommige spells) en zeker omdat je als mage ook rekening moet houden met dingen zoals: mana, cooldown reduction, en wat bescherming zoals HP/armor/MR.

Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar je AP runes zijn weggegooid IP/RP.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Baristo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:54:
[...]

Eigenlijk vind ik geen 1 champion echt OP.
Elke champions heeft zijn sterke en zwakke kant en van die zwakke kant moet je goed gebruik maken.

Mensen klagen vaak over mordekaiser/vladimir ofzo, maar ik mijn ogen is dat vaak omdat ze hun speelstijl niet op die characters aanpassen.
Tegen een mordekaiser speel ik bijvoorbeeld erg aggressief, vanaf level 1 herassen die kerel, zorgen dat ie geen shield kan krijgen, en zorgen dat ie geen minnions kan last hitten, zo zorg je voor een erg zwakke mid game morde, die het erg goed moet doen qua kills/assist om een beetje goede items te krijgen.
En zo heb je tegen elke char wel een andere manier om te spelen, en een andere build.
Als je puur speelt om die champion te counteren vind ik eigenlijk niemand OP.

Ik heb wel een paar champions die ik beter vind dan de rest, vanwege hun goede aanwezigheid in teamfights, als tank ben ik fan van malphite omdat hij gewoon een super iniciate move heeft waardoor ze allemaal toch jouw wel gaan focussen, kennen vind ik een erg goede champ, ulti in een teamfight en dan je hourglass poppen = mass stun, goede ashe is ook altijd heerlijk om in je team te hebben.

Ik moet wel zeggen dat ik een paar champions gewoon te zwak of gewoon niet bruikbaar in een teamfight vind, voorbeeld = urgot, en ik moet zeggen dat ik twitch na alle nerfs ook echt bagger vind geworden, hij moet echt zwaar gefeed als hij een beetje mee wil doen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:27:
@miZ

AP runes zijn zonde van je IP/RP. Magic pen doet veel meer voor je damage output dan AP.

Je target heeft 30 magic resist, dit komt overeen als 25% magic damage reduction.

Hey.
Bedankt voor je eerlijke mening :p normaal had ik flames verwacht ofzo maar thanks.

Dus in principe moet ik me quitences / marks AP veranderen door Mpen ?
Moet ik precies effe nakijken welke deze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
@miZ

Stel nu, ik neem jouw Runes + Blasting Wand (40 AP) dan zit ik rond de 55 bonus AP. Als ik even uitga van een gemiddelde AP ratio van 1:0.75 (redelijk standaard) houd je ong 42 AP over als bonus damage op je spell. Nu doet je spell 142 damage, na aftrek van de magic resist, blijft er 107 damage over (142 * 25% = 35.5). Om dus 25 extra damage te doen, had je 55 AP nodig.

Als je nu wat Magic Pen runes hebt + Boots of Sorcery, kan je makkelijk 30+ magic pen krijgen, maar voor het gemak rond ik af op 30 Magic Pen. Nu heeft je target 0 MR door je penetration, en doet je spell 100% damage, dus de volle 100. Als je hierna AP items koopt, krijg je een rendement van 100%, in tegenstelling tot de 60~75% hiervoor. Als je ziet dat het enemy team MR gaat stacken, overweeg dan een haunting guise of een void staff, omdat deze voor je damage output veel en veel beter zijn. Met Sorc Boots en Guise zit je al op de 40 magic pen, wanneer ik masteries en runes niet meetel, het is makkelijk 50+ te krijgen met de juiste runes. Nu kun je rustig AP gaan stacken door wat leuke items zoals Arch Angel, Zhonya's of Deathcap te kopen. Want het rendement uit je AP bonus is nu verhoogd.

De reden dat Magic Pen runes zo belangrijk zijn, is omdat ingame, je keuze heel erg gelimiteerd is, wanneer het op Magic Pen aankomt. Sorc boots zijn een must voor een beetje caster, en Void Staff en Abyssal Scepter zijn enigzins situational (zeker omdat de aura range van Scepter lager kan zijn dan het bereik van sommige spells) en zeker omdat je als mage ook rekening moet houden met dingen zoals: mana, cooldown reduction, en wat bescherming zoals HP/armor/MR.

AP runes zijn natuurlijk niet ALTIJD weggegooid geld. Niet alle AP spells doen damage. Healing spells profiteren bijvoorbeeld WEL van je ability power en hebben niets aan Magic Penetration. Met pakweg een Vladimir zul je dus wel iets minder healen als je voor magic penetration gaat, en je zal ook minder health hebben. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden van champs te noemen waarbij je meer hebt aan ability power dan aan magic penetration (soraka, taric bijv. )

Verder ben ik het wel met je eens dat als je puur voor damage gaat, dat je ook magicpen moet stacken naast ability power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
miZ, een paar dagen geleden waren die quints goedkoper, maar 775 per stuk :P, de holiday runes ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Het klopt wat je zegt, AP runes zijn niet ALTIJD weggooid geld. Echter, AP runes voor een tarric of een soraka, zou ik toch overwegen in te ruilen voor mr/level en armor/level. Om je weer even een rekensommetje te geven:

Stel je hebt 1000 HP (ik gebruik even ronde getallen, want dat rekent makkelijker). En je hebt 25% magic en physical resist. Dat betekend dat ik effectief 1250 damage kan incasseren (in Engelse termen ook wel effective hit points of EHP genoemd). Want elke aanval die 100 damage doet voor reduction, doet nog maar 75. Nu kan het 2 kanten op gaan:

Als ik AP stack, kan ik meer healen. Stel mijn heal doet 75 HP restoren. dat betekend dat ik per aanval, even veel heal, als ik kwijt raak (eens hoop ik tot zo ver?), als ik verder niets meer doe voor mijn armor/mr betekend dit dat ik hardere klappen ga krijgen. Stel dat iemand mij een klap geeft van 150 damage, dat betekend dat ik minimaal 75 AP moet hebben (en dan ga ik ervan uit dat de AP ratio 1:1 is, wat in de praktijk vaak echter niet zo is). Dus dat betekend dat je eigenlijk een Needlessly Large Rod zou moeten kopen (even kijkende PUUR naar de AP stat), dus 1600 gold in game, of best heel veel IP wanneer dit vertaald word naar AP runes).

Als ik nu de armor en mr runes zou hebben, betekend het, dat de klap die mij 150 damage zou doen, nog steeds 75 damage doet na de nieuwe reduction. Mijn heal heeft zo grotere "returns" omdat ik ook minder hoef te healen, want ik krijg minder damage. Dit betekend voor elke punt AP die ik daarna heb, effectief 2 HP meer krijg per heal (ik heal 75 HP, mijn reductions zorgen ervoor dat ik 75 per klan krijg nu ipv 150, dus mijn heal is verdubbeld in effectiviteit, omdat ik niet hoef te AP stacken of heal spammen).

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Echter, als je kijkt naar je teammates, dan is AP stacken niet zo'n heel slecht idee, omdat je er niet vanuit mag gaan dat ze, net zoals jij, mr en armor per level runes hebben.

Echter wil ik er op aandringen toch de armor/mr per level runes te nemen, omdat je als een Soraka of Sona, toch heel erg squishy bent, en in teamfights gefocussed gaat worden. En een dode healer, doet helaas niet zoveel. Hoe langer jij in leven blijft, hoe nuttiger je kan zijn.

Even een vlugge edit voor de mensen hieronder:

Als je een mage speelt, is het ook echt bewezen (zijn verschillende threads met mathcraft en statistieken te vinden op zowel de EU als US forums), dat Magic pen gewoon VEEL meer voor je damage output doet, dan AP stacken. Simpel weg omdat AP ratios in heel veel gevallen niet mooi 1:1 zijn en je ook nog eens te maken hebt met Magic Resists. Ik probeer niemand te verplichten om Magicpen te nemen, maar overweeg het op z'n minst. Ik weet dat een Needlessly Large Rod leuker lijkt door zijn 80 AP, maar een Haunting Guise is echt minstens zo goed (hoera, meer math: met een redelijke AP ratio geeft een Rod je misschien 60 extra damage op een spel, na reduction blijft er misschien nog 30 damage over, je hebt net 1600 gold uitgegeven, om 30 extra damage met een spell te doen (uitgaande van 100 damage en 50% resist, doet je spell nu 80 damage), Haunting Guise geeft 20 AP en 20 Magic Pen (HP bonus even daar gelaten), door de Magic pen (even uitgaande van 50% aan het voorbeeld hierboven) blijft er nu nog maar 25% resist over (uitgaande van 100 + 20 damage over 25% resist, blijft er nu 80 damage over).

Dus met een goedkoper item doe je: Even veel extra damage, je krijgt meer stats die in de long run ook erg goed zijn (je kan blijven AP stacken, maar door magic resist gooi je dus een deel gold weg) en als je nu AP items koopt, krijg je veel meer rendement.

De reden dat ik hier nogal "fel" op ben (behalve dat ik wil helpen je game te verbeteren :p), in game kan je gewoon lekker expirimenteren met verschillende item builds, echter, expirimenteren met Runes, is een hele kostbare zaak. Ik raad ook bijzonder sterk aan om voor Red Runes ALTIJD Magic Pen/Armor Pen te nemen, en voor Quints ook (als je genoeg vertrouwen hebt in je eigen kunnen btw, want 100HP van de Flat HP Quints is ook erg de moeite waard, maar late game een stuk minder waardevol dan de 10 extra penetration die je kan krijgen met runes).

[ Voor 30% gewijzigd door Nazanir op 07-01-2011 12:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:13:
[...]

Hey.
Bedankt voor je eerlijke mening :p normaal had ik flames verwacht ofzo maar thanks.

Dus in principe moet ik me quitences / marks AP veranderen door Mpen ?
Moet ik precies effe nakijken welke deze zijn.
Je móet niks natuurlijk, maar je kunt het beste even kijken wat bij je eigen speelstijl past. Over het algemeen kun je de marks (rood) het beste op magic/armor penetration hebben voor casters en ad carries. Quintessences (paars) zijn ook mooi voor penetration maar hebben ook veel andere handige opties (flat health zie je hier heel erg veel gebruikt worden).
Wat betreft seals (geel) en glyphs (blauw) is het heel erg afhankelijk van wat je zelf wil gebaseerd op je eigen speelstijl. Sommige stats lijken leuk om gewoon te hebben maar het beste advies is gewoon; kijk wat je ingame mist. Als je de hele tijd te weinig mana hebt kun je kijken voor manaregen, vind je jezelf te squichy kun je health (flat of per level) runes overwegen, etc. Heb je niks specifieks nodig dan kijk je gewoon wat jou het meeste helpt.

Vergelijk ook altijd even de verschillende runes wat betreft stats (ap runes geven het meeste op blauw bijv.) en bereken even het break-even punt tussen flat en per level, dan kun je voor jezelf de beste afweging maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:56:
[...]

Je móet niks natuurlijk, maar je kunt het beste even kijken wat bij je eigen speelstijl past. Over het algemeen kun je de marks (rood) het beste op magic/armor penetration hebben voor casters en ad carries. Quintessences (paars) zijn ook mooi voor penetration maar hebben ook veel andere handige opties (flat health zie je hier heel erg veel gebruikt worden).
Wat betreft seals (geel) en glyphs (blauw) is het heel erg afhankelijk van wat je zelf wil gebaseerd op je eigen speelstijl. Sommige stats lijken leuk om gewoon te hebben maar het beste advies is gewoon; kijk wat je ingame mist. Als je de hele tijd te weinig mana hebt kun je kijken voor manaregen, vind je jezelf te squichy kun je health (flat of per level) runes overwegen, etc. Heb je niks specifieks nodig dan kijk je gewoon wat jou het meeste helpt.

Vergelijk ook altijd even de verschillende runes wat betreft stats (ap runes geven het meeste op blauw bijv.) en bereken even het break-even punt tussen flat en per level, dan kun je voor jezelf de beste afweging maken.
Veigar speel ik puur AP. me Gele zijn puur AP per level etc etc.
Maar dan moet ik ook me defensive playstyle hebbe en moet ik ook kijke naar het feit wat me group setup is.
Met kennen carry ik niet :p (soms wel maar hangt af van me team setup. Hebben beestige katarina & mordekaiser :) )
We zien wel. Testen testen testen en uiteindelijk kom je wel op je eigen build denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:29:
[...]
We zien wel. Testen testen testen en uiteindelijk kom je wel op je eigen build denk ik zo.
Precies :). Guides, etc zijn leuk maar je kijk op dit soort zaken veranderd in de loop van de tijd/je ervaring ook wel. Een jaar terug had ik m'n caster-pagina helemaal op flat AP met Mpen zitten voor early damage. Heel veel vroege kills toen ook gekregen door m'n aggressieve speelstijl en onverwachtte burst. Maar tegenwoordig zit ik op een ander niveau en gaat het allemaal niet zo makkelijk meer, en pas ik dus ook de runes daarop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lols ik wist wel dat kat een dikke buff had gehad maar dat haar q nu ook ap+ad stackt. jamjamjam
Of je speelt Akali 8)7 en je hebt alleen mpen op rood en quints, blauw voor cds of ap.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:52
Ik heb trouwens ook gewoon ap runes op morgana, of ja die had ik.
Die heb ik laatst vervangen door mana regen runes waardoor ik meer defensive kan spelen in het begin doordat ik niet zoveel mana regen items meer nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

[b][message=35325784,noline]
Of je speelt Akali 8)7 en je hebt alleen mpen op rood en quints, blauw voor cds of ap.
Ik heb Akali met IP gehaald en geprobeerd maar de eerste 6 levels ben je echt een First Blood Waiting to Happen... ultiem squishy.
Pas wanneer er wat levels in komen begint het een beetje nuttig aan te voelen. (En dan begrijp ik ook meteen de "nuke" status)

EDIT:
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=87174
Queue up with a full five man premade.

Five MAN. I'm talking CHESTHAIR UP TO YOUR NOSES.

Once the game loads, CHOOSE A RANDOM CHAMPION. This is accomplished by selecting NOTHINGNESS, and then PUNCHING the LOCK IN button with your BARE, HAIRY FIST.

In game, WARN THE ENEMY that they are about to face BRAVERY!

Build SWORD OF THE OCCULT, MEIJAS SOULSTEALER and LEVIATHAN. The order is up to you, but REAL MEN BUILD LEVIATHAN LAST. Also, do not buy any of Doran's stuff. HE WAS A COWARD AND A PEASANT.

Once you've TRIPLE SNOWBALLED it up, you may inform your enemies that you have ACHIEVED LEVEL THREE BRAVERY.

Build TRINITY FORCE next. If the game drags out long enough, add TIAMAT.

You may at any point buy boots if your FEET ARE NOT SUFFICIENTLY HAIRY.

Congratulations, maggot! You have achieved BRAVERY.

(Post screenshots here)

Wie doet er mee vanavond? :P

[ Voor 54% gewijzigd door MazeMouse op 07-01-2011 16:09 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Hopelijk mijn laatste spambericht voorlopig, maar ik wilde nog even vermelden dat AutoLoL 1.5.2 gereleased is. Er is nu een applicatie bijgevoegd dat AutoLoL automatisch update, dus ik raad iedereen aan te upgraden! http://autolol.codeplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Wat is dat autolol voor iets dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
MazeMouse schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Ik heb Akali met IP gehaald en geprobeerd maar de eerste 6 levels ben je echt een First Blood Waiting to Happen... ultiem squishy.
Pas wanneer er wat levels in komen begint het een beetje nuttig aan te voelen. (En dan begrijp ik ook meteen de "nuke" status)

EDIT:
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=87174
Queue up with a full five man premade.

Five MAN. I'm talking CHESTHAIR UP TO YOUR NOSES.

Once the game loads, CHOOSE A RANDOM CHAMPION. This is accomplished by selecting NOTHINGNESS, and then PUNCHING the LOCK IN button with your BARE, HAIRY FIST.

In game, WARN THE ENEMY that they are about to face BRAVERY!

Build SWORD OF THE OCCULT, MEIJAS SOULSTEALER and LEVIATHAN. The order is up to you, but REAL MEN BUILD LEVIATHAN LAST. Also, do not buy any of Doran's stuff. HE WAS A COWARD AND A PEASANT.

Once you've TRIPLE SNOWBALLED it up, you may inform your enemies that you have ACHIEVED LEVEL THREE BRAVERY.

Build TRINITY FORCE next. If the game drags out long enough, add TIAMAT.

You may at any point buy boots if your FEET ARE NOT SUFFICIENTLY HAIRY.

Congratulations, maggot! You have achieved BRAVERY.

(Post screenshots here)

Wie doet er mee vanavond? :P
Haha, gisteren heb ik dat gezien op een livestream, het team faalde wel hard (geen damage). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:23

Hu9o

Schokkend

_PloppeR_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:50:
Wat is dat autolol voor iets dan?
"AutoLoL is an application that allows League of Legends players to automate certain actions in League of Legends.

The main feature is the ability to easily create and save mastery sets, which can then automagically be inserted into League of Legends."

Bron

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Oh dat is wel handig, maar is het ook veilig verder? Ze zijn overigens wel bezig met meerdere mastery pagina's :D.
Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.