MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Mf zou ik ook iets anders bouwen
Btw ap mf werkt en is leuk om te spelen, probeer het, gegarandeerd rofl momenten.
E + ulti kan een team 1/2 hp nemen
Ik denk dat het idee is dat ze willen lannen zodat er geen internetverbinding nodig isPIVO_Ace schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:52:
[...]
Je kan toch gewoon allemaal het spel downloaden en dan via play en custom game een spel maken...
sudo apt-get rekt
Welke items gebruik jij met een AP build?Baristo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:55:
@fishsticks
Btw ap mf werkt en is leuk om te spelen, probeer het, gegarandeerd rofl momenten.
Ik gebruik sinds kort MF zelf ook (best leuke hero
Surfin' paradise!
Bedoel je met die boog Recurve Bow (+atk speed)?Snappie88 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:37:
[...]
Welke items gebruik jij met een AP build?
Ik gebruik sinds kort MF zelf ook (best leuke hero, item build is 3x Doran's Blade, Berserkers Boots, die boog (naam kwijt...), Infinity's Edge, Bloodthirster. Dit even snel uit m'n hoofd
Gaat wel redelijk mee, maar als ik gefocused word, is het zo over...
Volgens mij kan MF wel wat HP/amor/mp gebruiken zo nu en dan.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Doran's blade stacke is niet meer zo'n awesome idee sinds de nerf...Snappie88 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:37:
[...]
Welke items gebruik jij met een AP build?
Ik gebruik sinds kort MF zelf ook (best leuke hero, item build is 3x Doran's Blade, Berserkers Boots, die boog (naam kwijt...), Infinity's Edge, Bloodthirster. Dit even snel uit m'n hoofd
Gaat wel redelijk mee, maar als ik gefocused word, is het zo over...
Volgens mij kan MF wel wat HP/amor/mp gebruiken zo nu en dan.
Begin met een tear en mag pen boots
daarna alles wat je met een mage zou kopen... niet veel bijzonders, soulstealer als het goed gaat rylai's als iets meer hp nodig hebt.
Het is verstandig om daarna een lichbane te kopen zodat je ook je auto attack kan gebruiken (handig in/na mid game).
Zhonya's als het kan xD.
Max je E als het kan, zorg dat je zoveel mogelijk blue buff hebt zodat je spells kan blijven spammen en je mana goed verdubbeld (door de tear) als je +- 1500 mana hebt kan je de tear in een staff bouwen.
Farmen gaat heel soepel met E, nadat je je eerste AP item hebt gekocht.
Blijf harrassen met E, vooral als ze een toren verdedigen. E + ulti smelt hele teams weg.
ik las dat mense gister problemen hadden met de EU server (ik zelf ook BTW), wat je kan doen is server switchen met een simpel VSB scriptje. Als je het zelf wil zoeke is het een beetje vervelend, dat je marketing BS invult. deze is legit zonder keyloggers etc.
daarom hier http://www.leagueoflegend...mentid=90908&d=1292755390
dan kan je FF NA spelen als EU down is of andersom, heel relaxt met patchen
NOTE !!!! als er word geupdate, word jou lol installatie geupdate met de installatie die je hebt uitgevoerd. EU word pas op EU tijden gedaan, al ben je op NA aan het spelen.
Verwijderd
Kijk, en dat is bijna precies hetzelfde als mijn build. Alleen doet mijn build iets minder damage, maar wel een autoattack die 3 keer zo sterk is.Baristo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:55:
@fishsticks
AP MF faalt trouwens. Vandaag een gezien, ze speelde niet zo slecht maar damn, lage damage output.
g0tanks schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:52:
[...]
Bedoel je met die boog Recurve Bow (+atk speed)?

In ieder geval beter dan m'n Berserker's Greaves >> Infinty's Edge rushVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:03:
[...]
Doran's blade stacke is niet meer zo'n awesome idee sinds de nerf...
Bedankt voor de tips! Ga ik zeker proberen

Laat je build eens zienVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:57:
[...]
AP MF faalt trouwens. Vandaag een gezien, ze speelde niet zo slecht maar damn, lage damage output.
Ik gisteren dus flink wat potjes als AP MF gespeeld, en die damage output is inderdaad (te) laag. Ik deed wel redelijke damage met Recurve Bow / Infinity's Edge / 3x Doran's Sword, maar killing blows was gewoon hartstikke laag
Surfin' paradise!
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Hmm AP is inderdaad Ability power, ad is wat jij bedoeld. Hier nog de build:Snappie88 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:47:
Laat je build eens zien![]()
Ik gisteren dus flink wat potjes als AP MF gespeeld, en die damage output is inderdaad (te) laag. Ik deed wel redelijke damage met Recurve Bow / Infinity's Edge / 3x Doran's Sword, maar killing blows was gewoon hartstikke laag
Ging meer over Ashe. Miss Fortune zou een heel andere build hebben, ik zal die van mij even opnoemen:
• Dorans Blade + pot
• Boots + BF
• BF
• Sorceres Boots (deze is echt pro met je ult)
• Upgrade je BF's in Bloodthristers
Dit is een goede build op MF, ik pwnde hier hard mee.
Waarom?
Omdat besloten was dat het niet nodig was om "ETEN" te roepen als het veel effectiever is om gewoon de complete powerstrip uit te zetten waar zowel modem als wifi-router aan hangen en zo 4 man heel erg chagerijnig te maken...
Wel uiteindelijk gezellig diner gehad hoor
sudo apt-get rekt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb ook een keer een leave gekregen omdat net op het moment dat we de Nexus turrets aan het pushen waren mijn internet uitviel (kut UPC).MazeMouse schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:07:
Gisteravond mijn eerste leavepoints opgelopen...
Waarom?
Omdat besloten was dat het niet nodig was om "ETEN" te roepen als het veel effectiever is om gewoon de complete powerstrip uit te zetten waar zowel modem als wifi-router aan hangen en zo 4 man heel erg chagerijnig te maken...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Het was hier vooral zuur omdat we dus met zijn 4en in die game zaten in hetzelfde team... die ene gozer die over was zal wel heel veel minder lieve dingen gedacht hebben toen hij ineens 1v5 moest doeng0tanks schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:04:
[...]
Ik heb ook een keer een leave gekregen omdat net op het moment dat we de Nexus turrets aan het pushen waren mijn internet uitviel (kut UPC).
sudo apt-get rekt
Verwijderd
haha, laatst ook gehad bij een tegenstander van ons, zag je er ineens 4 disconnecte. Stonden we 5 vs 1. kwamen daarna gelukkig alle 4 wel terug, maar ondertussen wel flinke achterstand opgelopen.MazeMouse schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:13:
[...]
Het was hier vooral zuur omdat we dus met zijn 4en in die game zaten in hetzelfde team... die ene gozer die over was zal wel heel veel minder lieve dingen gedacht hebben toen hij ineens 1v5 moest doen
sudo apt-get rekt
Waha wen er maar alvast aan, want die mensen blijven.MazeMouse schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:17:
Ugh wat heb ik een hekel aan die gasten die zodra het slecht gaat meteen niks anders dan "noob team" gaan lopen roepen.
Zelfs op level 30 heb je meestal wel iemand in het team die meteen begint te schelden.
Edit:
Misschien een goed idee om /ignore eens te gaan gebruiken, werkt perfect.
[ Voor 9% gewijzigd door Intruder op 25-12-2010 18:57 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Pfff, ik ben met afstand de rustigste, kalmste en beheerste persoon die ik ken, en ik ken flink wat zweverige types - en een comateuze koala, maar als iemand me via de meterkast probeert aan tafel te krijgen, vindt er tussen rechtervoet en verscheidene stukken onwelgevallig nabij meubilair een krachtmeting van epische proporties plaats.MazeMouse schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:07:
Gisteravond mijn eerste leavepoints opgelopen...
Waarom?
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Zoooooooooo eensMazeMouse schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:17:
Ugh wat heb ik een hekel aan die gasten die zodra het slecht gaat meteen niks anders dan "noob team" gaan lopen roepen.

Overigens... Gangplank
Da's best ernstig jaMarcks schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:32:
[...]
Pfff, ik ben met afstand de rustigste, kalmste en beheerste persoon die ik ken, en ik ken flink wat zweverige types - en een comateuze koala, maar als iemand me via de meterkast probeert aan tafel te krijgen, vindt er tussen rechtervoet en verscheidene stukken onwelgevallig nabij meubilair een krachtmeting van epische proporties plaats.

Maar ja, op kerstavond is 't wel tricky hoor
[ Voor 34% gewijzigd door Snappie88 op 25-12-2010 22:48 ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
Achja. Ben laatst begonnen met GP. Solotop, echt veel denying. Je lvlt je e op het begin, maakt 2 minions dood en spamt hem gewoon op. Met ghost + tp heb je altijd lane control, je mist bijna geen xp. Veel last hitten met parrelySnappie88 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:46:
[...]
Zoooooooooo eensVooral als ze dan zelf ook echt 0,0 toevoegen aan het team. Laatst een Gangplank die gewoon hard zoog, meest dood ging, etc. En dan nog zeggen dat wij n00b zijn en hij ons gereport heeft
Voor wat dan!?!? (kon ie geen antwoord op geven...)
Overigens... GangplankBen maar één goede tegengekomen, en dat was alleen omdat hij z'n ulti gewoon verdomde goed gebruikt. Voor de rest snap ik niet waarom mensen met die hero zouden willen spelen...
[...]
Da's best ernstig ja![]()
Maar ja, op kerstavond is 't wel tricky hoorDenk dat 't ook wel de reden is dat ik gisteravond continue AFKers tegen kwam (drie potjes in een row... Eerste twee aan mijn kant, daarna aan de tegenstander z'n kant). Plan toch gewoon beter je tijd in dames
Voor mensen die benieuwd zijn:
- Maki's + 2 hp pots
- Boots + Tear of the goddes, evt Averice Blade
- Totaal 3 averice blades hebben
- Manamune + mercuries
- Verkoop 1 averice, koop phage of zeal
- Verkoop 1 averice, koop 2 18% crit chance doekjes
- Koop atmas
hier wordt het leuk
- Frozen mallet
- IE/Phantom Dancer
Aan het einde van een match gaan zulke mensen idd ook op ignore en report voor verbal harrassment. (ik vind mezelf continu voor noob laten uitmaken best onder verbal harrassment vallenIntruder schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:57:
[...]
Waha wen er maar alvast aan, want die mensen blijven.
Zelfs op level 30 heb je meestal wel iemand in het team die meteen begint te schelden.
Edit:
Misschien een goed idee om /ignore eens te gaan gebruiken, werkt perfect.
Er is uiteindelijk wel flink wat godslastering door de kamer gesmetenMarcks schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:32:
[...]
Pfff, ik ben met afstand de rustigste, kalmste en beheerste persoon die ik ken, en ik ken flink wat zweverige types - en een comateuze koala, maar als iemand me via de meterkast probeert aan tafel te krijgen, vindt er tussen rechtervoet en verscheidene stukken onwelgevallig nabij meubilair een krachtmeting van epische proporties plaats.
Ik ben al een paar goede tegen gekomen. De laatste knalde gewoon 20/6/14 de game in. De reden voor mij om het ook eens te proberen.Snappie88 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:46:
[...]Overigens... GangplankBen maar één goede tegengekomen, en dat was alleen omdat hij z'n ulti gewoon verdomde goed gebruikt. Voor de rest snap ik niet waarom mensen met die hero zouden willen spelen...
Ik ga de game niet opstarten om de stats te dubbelchecken maar volgens mij kwam ik slechts tot 6/4/11 wat ik best redelijk vond voor iemand die het voor het eerst deed en totaal niet overweg kan met iets melee
EDIT:
Mijn hele manier van spelen en positionering is gebaseerd op ranged. (zelfs Sivir heeft voor mijn gevoel te weinig range)
[ Voor 3% gewijzigd door MazeMouse op 26-12-2010 00:18 ]
sudo apt-get rekt
[...]
Aan het einde van een match gaan zulke mensen idd ook op ignore en report voor verbal harrassment. (ik vind mezelf continu voor noob laten uitmaken best onder verbal harrassment vallen
ingame /ignore "player name" werkt perfect hoor
Dat er mensen leaven en ik daardoor een loss oploop vind ik nog enigsinds prima... dat ik daarna 30-50 minuten lang in een losing-battle zit omdat je niet eerder kunt surrenderen dan 25 minute mark en er continu iemand de surrenders zit te blokkeren vind ik NIET leuk...
EDIT:
En mijn laatste game was compleet losgeslagen. Hun hadden iets van 50+ teamkills omdat een van ons continu solo ging (Feeder) maar uiteindelijk continu back-n-forth door het midden en uiteindelijk een ordinaire base-race
Een ding: Mordekaiser is HEERSCH! Van de rond de 30 teamkills die wij hadden heb ik er 14 gemaakt en 10 assist. En dat terwijl ik continu met een interfacebug rondliep die mij steeds met volshield en volhealth liet zien. Heel erg eng spelen is dat
[ Voor 42% gewijzigd door MazeMouse op 26-12-2010 15:56 ]
sudo apt-get rekt
Tegen echt georganiseerde teams doe je weinig als je pugged. Vaak zijn die premade en zitten ze in teamspeak/ventrilo om te communiceren. Daarnaast heb je kans dat het om hardcore spelers gaat, en niet de casual gamer die jouw tank speelt. Ze kennen hun eigen champs door en door, zijn op elkaar ingespeeld en de champs die ze kiezen vormen een min of meer waterdicht team (tank, ap dps, ad dps, melee, ranged, etc). Ze zullen ook wel tactieken hebben om teamfights te winnen, bijv. een bepaalde volgorde van disables, wie wanneer wat doet, etc.
Van het weekend een spelletje ARAM gespeeld. Kreeg Blitzcrank als champion. Hoe heerlijk is die gast =D Zeker in ARAM is dat ding gewoon zooo OP. Het is gewoon prijsschieten met die lange armen van hem. Pluk een enemy champ uit de meute, trek hem naar je toe, en laat je team de rest doen. Stond op een gegeven moment op 18 assists en pas 1 death of zo. Ik heb hem daarna nog geprobeerd tegen bots, maar dan merk je wel dattie toch wat damage mist, voor mijn gevoel dan. Ben de echte DPSers gewend, zoals Ashe, WW en Katarina. Daar kan een Blitzcrank imo niet tegenop (mocht iemand het daar totaal mee oneens zijn, corrigeer mij gerust). Al met al toch een hoop lol gehad.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
AR lijkt me nog wel leuk. AM wordt mij waarschijnlijk al snel te clusterfucky.
[ Voor 10% gewijzigd door MazeMouse op 27-12-2010 10:58 ]
sudo apt-get rekt
Het AM is inderdaad clusterfucky, maar dat is dan wel weer het mooie, je hebt niet te maken met ganks, junglers, laneswitchers, golem/lizard/nashor buffs, etc. Gewoon puur kun-jij-met-deze-random-champ-en-dit-random-team-jezelf-staande-houden-tegenover-vijf-anderen-die-ook-allemaal-random-champs-hebben. Hartstikke veel lol, gewoon meligheid ten top. Wel een schietgebedje doen dat je geen Soraka of zo toegewezen krijgt xD
Verwijderd
bij ARAM is het ook geweldig om een alistar te mogen spelen ofzo. Dacht eerst: NEEEEE, NIET ALISTAR!!!! maar als je ondertussen iedereen elke keer voor buffed met health is dat toch wel geweldig.Zyppora schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:34:
Ik vind juist het AM gedeelte erg leuk en het AR gedeelte weer wat minder. Ik krijg toch regelmatig een champion waar ik gewoon niet mee uit de voeten kan. Laatst Sion gekregen =_= Sowieso ben ik een belabberde tank, ik heb Sion toch een beetje geprobeerd als hybrid dps/tank te bouwen, maar het is gewoon niet mijn ding, is dan de conclusie. Ik heb al een aantal andere tank champs geprobeerd (Rammus, Amumu, Nunu) maar het blijft misgaan =(
Het AM is inderdaad clusterfucky, maar dat is dan wel weer het mooie, je hebt niet te maken met ganks, junglers, laneswitchers, golem/lizard/nashor buffs, etc. Gewoon puur kun-jij-met-deze-random-champ-en-dit-random-team-jezelf-staande-houden-tegenover-vijf-anderen-die-ook-allemaal-random-champs-hebben. Hartstikke veel lol, gewoon meligheid ten top. Wel een schietgebedje doen dat je geen Soraka of zo toegewezen krijgt xD
trouwens hoop ik dat ik nooit met jouw hoef te spelen :x. Iemand die nooit tanks speelt is echt waardeloos, aangezien ik dan veel te vaak moet tanken en dan wil ik niet
Jammer maar helaas. Ik ben altijd al van de squishy nukes geweest, ook in andere games, zoals your average MMORPG. Het principe van zoveel mogelijk damage uitdelen en zo min mogelijk ontvangen klinkt gewoon lekker natuurlijk en daar is bij wijze van spreken mijn hele gamersstijl rond gebaseerd.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:45:
trouwens hoop ik dat ik nooit met jouw hoef te spelen :x. Iemand die nooit tanks speelt is echt waardeloos, aangezien ik dan veel te vaak moet tanken en dan wil ik niet.
Misschien is het gewoon een kwestie van meer oefenen hoor. Ik heb Rammus toen geprobeerd omdat me dat toch een heerlijke champ leek; tremors, taunt, shield en die rolling attack die hem ook nog eens mov spd geeft. Ik heb er echter maar een paar custom games mee gespeeld en daarna weer links laten liggen. Misschien als ik me er echt op concentreer, dat ik dan wel met hem overweg kan op redelijk niveau.
Daar ben ik het totaal niet mee eensZyppora schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:50:
... dan merk je wel dattie toch wat damage mist, voor mijn gevoel dan. Ben de echte DPSers gewend, zoals Ashe, WW en Katarina. Daar kan een Blitzcrank imo niet tegenop (mocht iemand het daar totaal mee oneens zijn, corrigeer mij gerust). Al met al toch een hoop lol gehad.
Mijn favoriete blitz build:
CDR (Cool down reduction) met 9-21-0 masteries. Je hebt dan wel Clarity nodig (en daarnaast ga ik zelf voor Flash voor combo met Grab). Core items:
- Shurelya's Reverie
- Frozen Heart
- Lich Bane
Mooie van deze build is dat je met de 40% CDR Overdrive constant kunt spammen. Daarnaast haal je enorm veel voordeel uit de CDR op Power Fist en Static Field.
Daarvoor speelde ik altijd een iets meer squishy AP build die het ook vaak goed doet. Te spelen met 9-21-0 (Flash + Clarity) of 9-0-21 (Flash + Ghost). Core items:
- Rod of Ages
- Lich Bane
Voordeel hiervan is dat je verassend veel damage doet met je Grab en Static Field. Je kunt echter minder vaak spammen, waardoor ik later overgestapt ben op de build hierboven.
Edit:
En wat betreft tanks; ik snap dat je het wellicht minder leuk vindt om er een te spelen (het heeft ook niet mijn voorkeur), maar je moet nu eenmaal op meerdere manieren inzetbaar zijn wil je in een (premade) team kunnen spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door SaphuA op 27-12-2010 14:17 ]
Maar sinds ik Mordekaiser ontdekt heb heb ik toch 1 melee champ die ik kan waarderen.
Al mis ik de safety van goede ranged positionering wel. Wanneer ik erin duik met MK is het ook "hij of ik" of op zijn minst tot hij besluit er vandoor te gaan omdat ik geen CC heb terwijl ik met ranged altijd "Rule 22: When in doubt, know your way out" kan hanteren.
Laatste game voor een hele zware Health/AP build gegaan. Zo kon ik dus enorm hard tanken en tegelijk ook enorme burst DPS doen. Wat me een eigen pet-player opleverde. Onze team-sivir liep zo trouw achter me aan dat het bijna een bot had kunnen zijn.
P.S.:
Ja, ik weet dat ik Exhaust of iets kan gebruiken als CC op MK. Maar ik had afgelopen game Ghost (semi-escape button) en Ignite (Brütal in combinatie met de ult) en dat ging echt super ondanks het gebrek aan CC. Vooral ook omdat de tegenstanders heel erg Do-or-Die waren en/of zich verkeken op de burst dps die van een MK afkomt met een AP build.
sudo apt-get rekt
Die moet ik dan maar eens proberen.SaphuA schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:12:
[...]
Mijn favoriete blitz build:
CDR (Cool down reduction) met 9-21-0 masteries. Je hebt dan wel Clarity nodig (en daarnaast ga ik zelf voor Flash voor combo met Grab). Core items:
- Shurelya's Reverie
- Frozen Heart
- Lich Bane
Mooie van deze build is dat je met de 40% CDR Overdrive constant kunt spammen. Daarnaast haal je enorm veel voordeel uit de CDR op Power Fist en Static Field.
Om heel eerlijk te zijn ben ik te lui om tussen de matches door de masteries aan te passen voor verschillende champs. Ze staan nu ingesteld voor Katarina (toch mijn oogappeltje
Het voordeel hiervan? Mocht ik eens een andere champ uitproberen, bijv. bij ARAM, en bevalt dat goed, dan weet ik dat ik -nog- ietsje beter kan worden door masteries/runes aan te passen
Als je maar genoeg AP of AD items bouwt, doe je met elke champ wel flinke damage. Het ging er vooral om dat Blitzcrank nogal als een support champ op mij overkwam, in plaats van de carries die ik gewend benSaphuA schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:12:
Daarvoor speelde ik altijd een iets meer squishy AP build die het ook vaak goed doet. Te spelen met 9-21-0 (Flash + Clarity) of 9-0-21 (Flash + Ghost). Core items:
- Rod of Ages
- Lich Bane
Voordeel hiervan is dat je verassend veel damage doet met je Grab en Static Field. Je kunt echter minder vaak spammen, waardoor ik later overgestapt ben op de build hierboven.
Eens. Het is ook een van mijn zwakke punten en als ik pug met andere carries/supports die geen tank kunnen spelen krijg ik er weer een loss bij (tenzij het andere team belabberd speelt). Een tank kunnen spelen is zeker geen overbodige luxe. Het is er bij mij simpelweg nog niet van gekomen om er een te leren spelen *schaam*SaphuA schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:12:
Edit:
En wat betreft tanks; ik snap dat je het wellicht minder leuk vindt om er een te spelen (het heeft ook niet mijn voorkeur), maar je moet nu eenmaal op meerdere manieren inzetbaar zijn wil je in een (premade) team kunnen spelen.
http://autolol.codeplex.com/ al geprobeerd? (Moet je wel lvl 30 zijn)Zyppora schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:56:
Om heel eerlijk te zijn ben ik te lui om tussen de matches door de masteries aan te passen voor verschillende champs.
Sona is trouwens wel een aparte Champion om te spelen. 3/2/11 dus ik was enigsinds nuttig maar ik had vrijwel de hele game het gevoel alsof ik niks aan het doen was
EDIT: Mijn laatste game was wel ultieme epic fail zeg...
Een ashe met 0/9/0 en een Evelynn met 0/4/0 (en daarna leave) in mijn team terwijl de tegenstanders zo achterlijk gecoördineerd bezig waren dat het bijna wel een premade moest zijn
[ Voor 21% gewijzigd door MazeMouse op 27-12-2010 19:15 ]
sudo apt-get rekt
Hieroner beschrijf ik mijn speelstijl + build. Daar het mijn inziens een hele effectieve, goedkope build is, die ruimte geeft voor aanvulling naar eigen inzicht, wil dat niet zeggen dat het -de- best build is die er is:
Red runes: Armorpen
Yellow runes: MP5/level (de reden dat je per level doe is a: ze zijn goedkoper b: op level 5 zijn ze even goed als de flat MP5 runes).
Blue runes: Flat cooldown reduction
Quints: Armorpen
Masteries: 15/0/15 met als interesante impr exhaust, armorpen mastery, movespeed mastery en impr ghost.
Dit geeft je 31 armorpen meteen op level 1, waardoor je, zelfs op tanks, aanzienlijk damage doet met je auto attacks.
Begin met een Doran's Shield en een health pot. Skill order: R>W>E>Q
Redering voor de skills: je R is vansprekend, dit is je ultimate, keuze voor W hoog is omdat wanneer je deze activeert, al je andere cooldowns per hit met 1 second naar beneden gaan. Met een paar attack speed items kan je 2 keer je ult gebruiken in 1 teamfight. Daarbij wil ik melden dat je ult ook aardig veel damage doet. E als 2e omdat per level in de skill, de slow sterker word. Hierdoor word chasen heel makkelijk en samen met W kan je deze ook enkele malen per teamfight gebruiken. Q als laataste, want het enige wat omhoog is de damage, maar die heb je niet echt nodig. De knock up is wel koning en geeft je samen met E heel wat vermogen om iemand of te disablen tijdens een teamfight, of the chasen.
Normaliter ziet een gevecht in een lane er zo uit: Activeer Q, daarna val je aan met je E en wanneer E land, activeer je meteen je W, zodat je E weer op no time op klaar staat, en je knock up bijna meteen verschijnt. Wanneer gebruik je je R: Als opener tijdens teamfights, dit doet meteen een flinke portie damage, en na het acitveren van je W, zie je de cooldown weer lekker teruglopen. In een lane hangt het ervan af, het is een goede finisher, maar ook een hele goede opener. Probeer een beetje een gevoel te krijgen voor het activeren van verschillende skills tijdens een gevecht. Normaal moedig ik aan tot last hitten, maar door Xin zijn passive, is het soms wenselijk om gewoon wat te raken, zodat je jezelf healed.
Items: Merc Treads, Zeal en Phage. That's it. Zeal zorgt voor movespeed, attack speed en een beetje crit, Phage voor damage en slow. Merc Treads hoef ik niet uit te leggen hoop ik
Wat je wilt doen is eerst Zeal uitbouwen naar een Phantom Dancer en daarna Phage naar een Frozen Mallet. Dit is de core build van mijn Xin.
Redernering: Door je hoge armorpen doe je al veel damage, door je hoge Attack speed land je veel hits, je hebt een slow, je hebt wat magic resist en veel HP. Je gaat niet makkelijk neer, je doet veel damage en je rent nog lekker snel rond ook. Welke items je na deze 3 bouwt, is helemaal aan jezelf, en hangt af van het vijandelijke team.
Goede keuzes: Ghostblade, Stark's, Madred's, Banshees. Over het algemeen items die damage met attack speed combineren. Het mooie van zo'n compacte kleine en relatief goedkope build is, dat er lekker veel ruimte voor eigen inzicht is, en dat je je build kan aanpassen naar eigen inzicht ten opzichte van je vijandelijke team.
Nu is Xin ook een goede jungler, maar daar ga ik niet op in, want daar gebruik je een afwijkende build voor, die naar mijn idee niet mooi aansluit op mijn build voor in de lane.
-
Verwijderd
Wel naar gekekenSaphuA schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:45:
[...]
http://autolol.codeplex.com/ al geprobeerd? (Moet je wel lvl 30 zijn)
Ik ben op de hoogte van Wriggle's Lantern, het jammer is dat je hiermee wel je core uitstelt, daarom ben ik niet zo'n grote fan van junglen met Xin, omdat Wriggle's eigenlijk niet in mijn build past.
Sword of the Define is echt een no-go. Ja hij heeft leuke attackspeed bonus, maar de magic bonus damage is elke 4e hit, dus eigenlijk +25 damage overall. Daar komt nog eens bij dat Magic Resist hier invloed op heeft. Over het algemeen heeft elke champ ong. 30 Magic Resist, wat neerkomt op 25% reductie. Dus de 100 bonus damage word zo 75 damage.
Starks is dan een -veel- betere keuze omdat: Attack speed bonus aura, life steal aura, armor reduction aura. Met andere woorden, het is een fantastisch team item dat helpt in team gevechten en wanneer je towers pushed.
-
Last wisper?
Toch weer 40 Damage erbij en 40% armorpen. Dan heb je waarschijnlijk max armorpen en mol je ze nog harder. Daarnaast is hij ook nog vrij goedkoop.
Starks is een mooi item maar vind ik alleen nog usefull midgame daarna heeft iedereen goede items waarna ze het starks effect nauwelijks meer merken.
Ben ik het niet mee eens. Starks Fervor is een relatief goedkoop item met gemiddelde stats, maar wel allemaal als aura. Zeker in teamfights is zo'n ding gewoon erg fijn om te hebben. Niet al je teamgenoten zullen max as hebben en lifesteal en apen zijn altijd mooi meegenomen.
Starks Fervor gebruik ik altijd op Ashe, en vaak ook op WW. Ik begin (op Ashe) standaard met Emblem, dan Berserkers Greaves en daarna doorgaan naar Starks. Als je niet mid staat is het ook erg sociaal om dan gewoon vrij snel Starks te hebben.
Wat? Haar ultimate is juist handig, alhoewel na de nerf de stuntijd een beetje te kort is imo. Ik weet niet wat je build was, maar met Lich Bane i.c.m. haar passive kan je nog redelijk wat damage doen.MazeMouse schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:30:
Sona is trouwens wel een aparte Champion om te spelen. 3/2/11 dus ik was enigsinds nuttig maar ik had vrijwel de hele game het gevoel alsof ik niks aan het doen was(wel enorm veel switchen tussen de aura's. En most useless ultimate ever
)
Pffff, net een game van 40 minuten die er slechts 25 had moeten duren doordat er twee feeders tussen zaten die daarna steeds de surrender bleven blokkeren...
sudo apt-get rekt
Ik heb zelfs de riotpoints al liggen voor de skinsIntruder schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:57:
Die ga ik echt wel RageBuyen
sudo apt-get rekt
EDIT:
En minimaal 3 van die deaths waren puur door overcommitment van mijn kant. 1 Towerdive (kreeg gelukkig nog wel de kill mee) en 2 ganks die ik aan had moeten zien komen.
[ Voor 45% gewijzigd door MazeMouse op 28-12-2010 22:49 ]
sudo apt-get rekt
Blijf het een schitterend spel vinden
Serieus, we hadden 57 teamkills tegen hun 30ish en nog verliezen omdat die idioten continu voor eigen solo glorie gingen ipv een lane te pushen met zijn allen...
sudo apt-get rekt
Mijn ingame naam is hetzelfde als mijn naam hier: Kingtenteehje
Ik weet wel dat ik nog veel moet leren wat techniek en zo betreft, maar alles op zijn tijd
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Inderdaad, dat is echt verrot. Vooral omdat je dan ook geen premades kan doen met vrienden. Liever dat ze dat oplossen dan dat ze heel veel tijd gaan steken om alles nog meer balanced te maken.KingTenteehje schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:05:
Wel vind ik het jammer dat het spel zoveel problemen heeft met het chatsysteem, ligt er bijna elke dag wel uit.
Verwijderd
Ik heb daar nooit echt last van hoor, terwijl ik aardig vaak speel. En overigens, VoIP is veel handiger.Vicarious schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:40:
[...]
Inderdaad, dat is echt verrot. Vooral omdat je dan ook geen premades kan doen met vrienden. Liever dat ze dat oplossen dan dat ze heel veel tijd gaan steken om alles nog meer balanced te maken.
Dat is het probleem ook niet, het probleem is dat wanneer het chatsysteem er uit ligt dat je friendilst het niet doet, waardoor je ook geen premades kan maken door mensen te inviten.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat dus. En ik heb het van de ong. 5 avonden per week dat ik speel wel minimaal 1 avond.g0tanks schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:05:
[...]
Dat is het probleem ook niet, het probleem is dat wanneer het chatsysteem er uit ligt dat je friendilst het niet doet, waardoor je ook geen premades kan maken door mensen te inviten.
Echt een aanrader vooral rond champ rotation en patch dagen.

Surfin' paradise!
De nieuwe patch komt volgende week pas.psyy138 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:37:
die nieuwe patch mag wel is opschieten zeg ,, ik wil die nieuwe champion xD
Trouwens, grappig hoe eve hier een paar weken werd afgedaan als vrij waardeloos (ik ook) en ze nu constant gebanned wordt op de hogere ratings
Wat dat betreft roept iedereen elkaar ook maar wat na eigenlijk. Ik heb de laatste tijd m'n visie ook wat aangepast om geen enkele champion meer te onderwaarderen of het ergste te vrezen als een nooit gespeeld champion in m'n team zit. Als een "UP" champion goed gespeeld wordt kan hij net zo goed zijn als een OP champion waarvan iedereen weet wat ze er van kunnen verwachten.
[ Voor 11% gewijzigd door RTG op 29-12-2010 16:39 ]
Ben het wel met je eens. Ik kwam de laatste tijd ook alleen maar goede Eve's tegen. Dus had ik besloten om haar ook maar eens te kopen. Maar ik vind het nog steeds een prut hero, geinig om te spelen maar niet serieus goed om mee te winnen als je ook maar iets goede tegenstanders hebt. Twitch lijkt me een betere stealth hero.RTG schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:39:
[...]
De nieuwe patch komt volgende week pas.
Trouwens, grappig hoe eve hier een paar weken werd afgedaan als vrij waardeloos (ik ook) en ze nu constant gebanned wordt op de hogere ratings. Een goede tactiek/build/speelwijze hoeft een champion maar ineens populair en bekend bij het grote publiek te maken en iedereen schreewt OP.
Wat dat betreft roept iedereen elkaar ook maar wat na eigenlijk. Ik heb de laatste tijd m'n visie ook wat aangepast om geen enkele champion meer te onderwaarderen of het ergste te vrezen als een nooit gespeeld champion in m'n team zit. Als een "UP" champion goed gespeeld wordt kan hij net zo goed zijn als een OP champion waarvan iedereen weet wat ze er van kunnen verwachten.
p.s. wat is hogere elo trouwens?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Invis + stun = dodelijk, oftewel kan eve een enorme goede ganker zijn in de laningphase als ze een beetje handig gespeeld wordt. Daarbij kan ze makkelijk junglen, twitch daarentegen niet. Met een jungle/revive-strategie die zich ineens de kop op stak werd ze ook nog eens een snelle jungler, vandaar dat ze nu populair is en bijna altijd gebanned word (in mijn games in ieder geval) omdat je er enorm veel rekening mee moet houden. Als je niet uit kijkt kan ze vrij snel snowballen met haar vroege ganks.Hu9o schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:05:
[...]
Ben het wel met je eens. Ik kwam de laatste tijd ook alleen maar goede Eve's tegen. Dus had ik besloten om haar ook maar eens te kopen. Maar ik vind het nog steeds een prut hero, geinig om te spelen maar niet serieus goed om mee te winnen als je ook maar iets goede tegenstanders hebt. Twitch lijkt me een betere stealth hero.
p.s. wat is hogere elo trouwens?
Wat betreft de hogere elo... dat ligt niet echt vast. Stel we zeggen vanaf 1450, dan zit je al in de top 10% van de solo ladder, en dat zijn dan alleen maar de spelers met meer dan 1200 rating. Sommige zouden hoge elo als 1800+ ofzo bestempelen, maar dit zijn echt nog maar een paar mensen vergeleken met de rest van de ladder. Het ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kjikt.
En nu weer down. tweede avond op rij.Vicarious schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:01:
[...]
Dat dus. En ik heb het van de ong. 5 avonden per week dat ik speel wel minimaal 1 avond.
Eve wordt in mijn ogen pas eng als ze de kans krijgen flink op gang te komen.Hu9o schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:05:
[...]
Ben het wel met je eens. Ik kwam de laatste tijd ook alleen maar goede Eve's tegen. Dus had ik besloten om haar ook maar eens te kopen. Maar ik vind het nog steeds een prut hero, geinig om te spelen maar niet serieus goed om mee te winnen als je ook maar iets goede tegenstanders hebt. Twitch lijkt me een betere stealth hero.
Laatste paar keren dat ik een eve zag mijn teammates er enorm op gehamerd Oracles te halen. Als je haar op tijd ziet aankomen en je stuns/slows goed pakt is ze goed onder controle te houden. (Al is ze dan nog steeds gevaarlijk in ganks, maar niet meer vanwege haar stealth)
sudo apt-get rekt
Dan nog... als je halve team oracles koopt kost dat flink wat gold dat je niet kan besteden aan andere items. Heeft ze toch al haar doel bereiktMazeMouse schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:34:
[...]
Eve wordt in mijn ogen pas eng als ze de kans krijgen flink op gang te komen.
Laatste paar keren dat ik een eve zag mijn teammates er enorm op gehamerd Oracles te halen. Als je haar op tijd ziet aankomen en je stuns/slows goed pakt is ze goed onder controle te houden. (Al is ze dan nog steeds gevaarlijk in ganks, maar niet meer vanwege haar stealth)
In de meeste gevallen 1x400 gold pp wat ik persoonlijk best weinig vind om een van haar skills (en daarmee een van haar gevaarlijkste punten) uit te schakelen.Vicarious schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:08:
[...]
Dan nog... als je halve team oracles koopt kost dat flink wat gold dat je niet kan besteden aan andere items. Heeft ze toch al haar doel bereikt
Maar ik begrijp je punt
sudo apt-get rekt
Snowballen doe ik niet meer met haar, ookal word je oppergod in no time.
wat ik aanraad is een lantarn nemen zodat je kan junglen zodat je veel mia bent, gank voor mid game, steel nooit kills geef je kills aan teammates (dus spam geen Q voordat ie net dood gaat maar laat soraka of je carry em af maken), gebruik de bosjes en je stealth om de enemy te mindfukken zonder dat het veel mana kost, koop een oracle voor wards, focus je op de carry zodat hij ondelvld raakt, raak zelf nooit underlvld (lvlen is belangrijker dan ganken), eve kan towerdiven doe dat ook! .
Je moet Eve zien als support en niet op gank carry.
Als je met eve 22/4/3 bent heb je gefaald want je team heeft waarschijnlijk geen kills dus geen gold.
Max je E als eerst, neem exhaust/ignite.
[ Voor 5% gewijzigd door Baristo op 30-12-2010 00:01 ]
Je kunt er wards (oftewel hun mapcontrol) mee killen, je voorkomt ganks van eve en je kunt mogelijk eve ermee ganken. Zelfs zonder stealthy champions zijn oracles hun geld nog wel waard.Baristo schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:58:
Eve, is in mijn ogen een ondergewaarde char, maar je moet wel weten hoe je haar moet spelen. win veel met haar.
Snowballen doe ik niet meer met haar, ookal word je oppergod in no time.
wat ik aanraad is een lantarn nemen zodat je kan junglen zodat je veel mia bent, gank voor mid game, steel nooit kills geef je kills aan teammates (dus spam geen Q voordat ie net dood gaat maar laat soraka of je carry em af maken), gebruik de bosjes en je stealth om de enemy te mindfukken zonder dat het veel mana kost, koop een oracle voor wards, focus je op de carry zodat hij ondelvld raakt, raak zelf nooit underlvld (lvlen is belangrijker dan ganken), eve kan towerdiven doe dat ook! .
Je moet Eve zien als support en niet op gank carry.
Als je met eve 22/4/3 bent heb je gefaald want je team heeft waarschijnlijk geen kills dus geen gold.
Max je E als eerst, neem exhaust/ignite.
Maar het was eigenlijk niet m'n bedoeling de hele eve-is-goed welles-nietes discussie terug aan te zwengelen.
sudo apt-get rekt
Shen heeft ook zo'n skill waarmee hij zichzelf naar een andere champ kan teleporten.
Het verschil is dat die twee nog wel te ganken zijn. Evelynn/Shaco/Twitch hebben gewoon de irritante eigenschap dat ze kunnen verdwijnen. Dit maakt ze gewoon super junglers en laneswitchers, en uitermate geschikt om te ganken EN om weg te komen.
[ Voor 27% gewijzigd door Zyppora op 30-12-2010 09:45 ]
Ik ben pas 2 shaco tegengekomen.
Een als tegenstander en toen vond ik hem uitermate squishy (mijn mordekaiser werd heel blij iedere keer als ik die tegenkwam) en een keer in mijn eigen team toen ik hem als lanepartner had met mijn Sona. Serieus, AL mijn kills en assists in die game kwamen van samenspelen met die ene Shaco
Twitch heb ik pas een keer gezien in mijn eigen team en die ging eigenlijk voornamelijk alleen maar dood
Dus ik ben nog niet overtuigd van het nut. Persoonlijk zie ik liever in mijn eigen team een "gewone" carry in plaats van zulke types
sudo apt-get rekt
Shaco is een van de meeste irritante als je het mij vraagt. Een goede Shaco kan heel makkelijk ontsnappen als hij het gaat afleggen. Daarnaast is die clone van hem best wel een 'sixth champion' (net zoiets als Mordekaiser's ghost).
Evelynn zit m.i. een beetje tussen Twitch en Shaco in. Die stun is erg irritant, maar da's ook het enige wat ze heeft. Twitch heeft geen CC.
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Daarom heeft zijn e dus slow. Eve kan brute hate spikes hebben, vergis je daar niet in.Zyppora schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:33:
Net zoals je een belabberde Twitch tegenkwam, kun je ook een belabberde 'gewone' carry tegenkomen. Een echt goede Twitch is in notime fed, switched lanes als een dolle en staat alvast klaar tussen jouw team en je escape route wanneer een teamfight plaatsvind zodattie rennertjes kan neermaaien.
Shaco is een van de meeste irritante als je het mij vraagt. Een goede Shaco kan heel makkelijk ontsnappen als hij het gaat afleggen. Daarnaast is die clone van hem best wel een 'sixth champion' (net zoiets als Mordekaiser's ghost).
Evelynn zit m.i. een beetje tussen Twitch en Shaco in. Die stun is erg irritant, maar da's ook het enige wat ze heeft. Twitch heeft geen CC.
Zijn W dusVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:25:
[...]
Daarom heeft zijn e dus slow. Eve kan brute hate spikes hebben, vergis je daar niet in.
Movement speed opbouwen met phantom dancers en boots en exhaust gebruiken!Baristo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:12:
Gister een potje tegen kennen, akali en shaco gespeeld. WTF die gaste komen altijd weg! Echt zuur om ze alledrie bijna dood te hebben en ze dan weer zien gaan.
Chain-CC en/of een fatsoenlijke focus is meestal de enige optie tegen een goede akali/shaco/kassadin en consorten. (Of zorgen dat ze niet feeded/farmed zijn en je ze even kunt ignorenVicarious schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:48:
[...]
Movement speed opbouwen met phantom dancers en boots en exhaust gebruiken!
Ik ben dus deze week (nieuwe hero's weer) met Kennen aan de slag gegaan (was of hem, of Olaf), geniale hero! Heb vanmiddag drie potjes met hem kunnen spelen en wist werkelijk niets van 'm af behalve dat ie niet echt heel veel gespeeld word. Maar heerlijk hoor, best veel AoE damage, en inderdaad - je kan (bijna) altijd wegkomen.Baristo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:12:
Gister een potje tegen kennen, akali en shaco gespeeld. WTF die gaste komen altijd weg! Echt zuur om ze alledrie bijna dood te hebben en ze dan weer zien gaan.
Alleen jammer dat ik de laatste tijd alleen maar in prutteams word gestopt... Mijn win/lose ratio is tegenwoordig zo'n beetje 9:1 en dat komt zeker niet door mij. Iemand enig idee of bepaalde mensen om één of andere reden bij elkaar gestopt worden?
Surfin' paradise!
En soms kom je tegen teams uit die zo enorm goed samenwerken/switchen/etc dat het bijna wel een voip-premade moet zijn of een verzameling smurfers waardoor het meteen tegenvallend is.
EDIT:
En zo nu en dan epische games die redelijk gelijk zijn waar je gewoon echt het verschil moet maken door goed samen te werken en je skills goed in te zetten.
[ Voor 18% gewijzigd door MazeMouse op 30-12-2010 17:20 ]
sudo apt-get rekt
Bij jou misschien niet, maar bij mij welSnappie88 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:11:[...]Heb vanmiddag drie potjes met hem kunnen spelen en wist werkelijk niets van 'm af behalve dat ie niet echt heel veel gespeeld word.
En met matchmaking moet je inderdaad wat geluk hebben af en toe. Voor de rest moet je er zelf het beste van proberen te maken. Heb je een wat mindere teammate / slechtere teamsamenstelling / zeiksnor in je team / etc., ga dan niet meteen terugzeuren en doe gewoon relax. Help wat je helpen kan, toon leiderschap, praat met je teammates meteen vanaf het begin en probeer de moraal gewoon hoog te houden.
Als je daar geen zin in hebt dan hang lekker achterover en speel gewoon, maar ga in ieder geval niet zeuren in de chat. En achteraf zeiken is makkelijk maar daar wordt niemand beter van.
zo eindelijk weer een beetje bij de normale spelers.MazeMouse schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:19:
Solo auto-matchmaking is echt een crapshoot. Soms kom je tegenstanders tegen die je compleet wegwalst en de andere keren zit je met zulke debielen in je team dat er niks tegen te beginnen valt.
En soms kom je tegen teams uit die zo enorm goed samenwerken/switchen/etc dat het bijna wel een voip-premade moet zijn of een verzameling smurfers waardoor het meteen tegenvallend is.
EDIT:
En zo nu en dan epische games die redelijk gelijk zijn waar je gewoon echt het verschil moet maken door goed samen te werken en je skills goed in te zetten.
Ik ben van 1400 naar 1000 gegaan, alleen omdat ik opeens bij alleen maar slechte spelers kwam, heb af en toe natuurlijk ook wel eens een off-day gehad. nu eindelijk terug bij 1300
Zeuren blijf ik mooi doenRTG schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:39:
[...]
[...]
Als je daar geen zin in hebt dan hang lekker achterover en speel gewoon, maar ga in ieder geval niet zeuren in de chat. En achteraf zeiken is makkelijk maar daar wordt niemand beter van.

Surfin' paradise!
9x winnen en 1x verliezen? Das toch perfect?Snappie88 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:11:
[...]
Ik ben dus deze week (nieuwe hero's weer) met Kennen aan de slag gegaan (was of hem, of Olaf), geniale hero! Heb vanmiddag drie potjes met hem kunnen spelen en wist werkelijk niets van 'm af behalve dat ie niet echt heel veel gespeeld word. Maar heerlijk hoor, best veel AoE damage, en inderdaad - je kan (bijna) altijd wegkomen.
Alleen jammer dat ik de laatste tijd alleen maar in prutteams word gestopt... Mijn win/lose ratio is tegenwoordig zo'n beetje 9:1 en dat komt zeker niet door mij. Iemand enig idee of bepaalde mensen om één of andere reden bij elkaar gestopt worden?
Stark's is meestal een slecht idee op een ranged carry, het bereik van de aura is wat korter dan het bereik van je auto attacks, dus de armor reduction heeft dan geen toepassing. Wat erg jammer is, omdat het een leuke boost is voor je damage output. Ik ben dan ook echt een enorme voorstander van Brutalizer: CRD, damage en Armorpen. Een allround fantastisch item. Ik raad echter niet aan dit item te upgraden naar Ghostblade, tot je klaar bent met je build. Simpelweg omdat de ugrade voor ranged champs voor Ghostblade minder interresant is. De active kan je per hit verlengen met 1 seconde, maar geldt enkel voor melee.Ben ik het niet mee eens. Starks Fervor is een relatief goedkoop item met gemiddelde stats, maar wel allemaal als aura. Zeker in teamfights is zo'n ding gewoon erg fijn om te hebben. Niet al je teamgenoten zullen max as hebben en lifesteal en apen zijn altijd mooi meegenomen.
Starks Fervor gebruik ik altijd op Ashe, en vaak ook op WW. Ik begin (op Ashe) standaard met Emblem, dan Berserkers Greaves en daarna doorgaan naar Starks. Als je niet mid staat is het ook erg sociaal om dan gewoon vrij snel Starks te hebben.
-
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=416427
Gene die dit heeft bedacht moet wel enorm pervert minded zijn mja.
sudo apt-get rekt
Volgens mij klopt dat niet... matchmaking systeem wil dat je altijd 1/1 komt te staan dus als je met een smurf acc 20/10 staat kom je vanzelf smurfing VOIP premades tegen....Vicarious schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:26:
[...]
9x winnen en 1x verliezen? Das toch perfect?
als ik op een smurf acc 3/0 Win/Lose heb kom ik in een game met 80% smurfers en een paar luckers die ook 3 games hebben gewonnen door andere smurfers.
ook worden de account lvls steeds meer uit balans, dus als je acc lvl 12 bent kan je acc lvl 20 sumoners verwachten die een tier 3 runepage hebben.
mijn record is 8 games zonder te verliezen op een smurf account. laatste 2 waren bikkelhard, iedereen wist van alles en ze hadde IP gekochte champs en ignite/flash etc, terwijl mijn acc nog lvl 4 was ofzo.
verliezen door een slecht team doet me niet meer zoveel, ik speel 95% soloquee en kan lol hebben ook al verliezen we (gewoon doorspelen, en wraak nemen op vervelende champs
Gisteren 4 potjes ranked gespeeld die alle 4 aan bovenstaande voldedenSnappie88 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:11:
[...]

Misschien toch maar gewoon een premade team zoeken

Maar verdomme wat doet een Kennen veel pijn
O well, een 2/1/0 loss erbij met Mordekaiser
EDIT:
Ik zou best vaker premade willen doen maar met mijn slechts lvl12 (YEEY Flash) kan ik je ranked nog niet helpen
[ Voor 14% gewijzigd door MazeMouse op 31-12-2010 11:41 ]
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Met Morde gewoon eerst wat hp kopen, dan force of nature en eventueel dat item met +% healing, geeft ook mr.MazeMouse schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:40:
Net een 5v4 dankzij een leaver (gelukkig was de rest van mijn team helder genoeg om gewoon surrender te besluiten)
Maar verdomme wat doet een Kennen veel pijnIk heb echt enkele keren masterlijk veel geluk gehad dat ik slechts 1 death had... het hadden er namelijk ook zo 4 of 5 kunnen zijn geweest. (zoals onze cassiopeia...)
O well, een 2/1/0 loss erbij met Mordekaiser
EDIT:
Ik zou best vaker premade willen doen maar met mijn slechts lvl12 (YEEY Flash) kan ik je ranked nog niet helpen
Dit topic is gesloten.