[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
ik vind die solo lane nerf een hele slechte zaak voor games met een leaver. Een van de enige mogelijkheden om te winnen met 4 vs 5 is sneller te levelen, en dan te domineren voordat het ganse tegenstanderteam 18 is.

als ze solo lane nerfen, tjah dan kan ik niet veel meer doen vs 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Als het goed is zouden leavers minder moeten voorkomen na deze patch:

Improved Leaver Buster - PVP.net will now automaticaly ban leavers. This works similar to a 'driving points" system for driver's licenses.

* You gain ‘leave points’ by leaving games, and if you have enough leave points, you will be suspended or banned.
* You lose ‘leave points’ by having good behavior – by completing your games, and not leaving over a long period of time.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 14:47
RTG schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:59:
[...]

Dat is juist het hele idee van een sololane; daarom 5v5 met 3 lanes.
Je zou zeggen dat hierdoor de behoefte aan een jungler binnen het team minder is maar juist integendeel. Snelle junglers kunnen een sololane nu makkelijker bijbenen of zelf inhalen qua xp/level. Een gank van een jungler op een sololane wordt op deze manier een stuk makkelijker.
Zo lust ik er nog een paar. Dat jouw team een jungler heeft betekent niet dat de tegenstander met een sololane (en dus minder xp) zit opgescheept, maar dat je eigen team door deze buff minder xp krijgt. En ja, dan wordt het voor de jungler makkelijker om de sololane bij te houden. Dat wordt het ook als de champion in de sololane enorm zit te feeden, maar daar word ik ook niet blij van. ;)
Daarbij komt de ward-nerf, flash-nerf en scoreboard aanpassing (mbt creep score) en junglers hebben eigenlijk best een leuke buff gekregen, afgezien van de dragon-nerf. Ze wilden het team-voordeel wat een jungler gaf qua extra sololane wat bijschaven maar hebben daarbij snelle agressieve junglers best wel wat geholpen.
Waarom ze die creep counter hebben gesloopt is me een raadsel. Qua balans is er nog wat voor te zeggen, maar het haalt in mijn ogen een leuk en uitdagend gameplayelement uit het spel. Het gaf goede spelers inzicht in de bewegingen van de vijandige jungler; volgens mij moet je juist belonen dat men die counter intensief bijhoudt.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Marcks schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:18:
[...]

Zo lust ik er nog een paar. Dat jouw team een jungler heeft betekent niet dat de tegenstander met een sololane (en dus minder xp) zit opgescheept, maar dat je eigen team door deze buff minder xp krijgt. En ja, dan wordt het voor de jungler makkelijker om de sololane bij te houden. Dat wordt het ook als de champion in de sololane enorm zit te feeden, maar daar word ik ook niet blij van. ;)
Dat zeg ik dus ook.
Een jungler van het ene team kan een sololane van het andere team makkelijker bijhouden qua level. Dus mid of een andere sololane mocht de tegenstander ook een jungler hebben.
[...]
Waarom ze die creep counter hebben gesloopt is me een raadsel. Qua balans is er nog wat voor te zeggen, maar het haalt in mijn ogen een leuk en uitdagend gameplayelement uit het spel. Het gaf goede spelers inzicht in de bewegingen van de vijandige jungler; volgens mij moet je juist belonen dat men die counter intensief bijhoudt.
Logischerwijs hoor je het ook niet te weten en zou ik het in eerste instantie vreemd hebben gevonden om het wel te implementeren. Maar omdat we er nu gewend aan waren is het wat vreemd.
Op lager niveau zal toch niemand er om malen, en op hoger niveau worden wards nóg belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 14:47
RTG schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:36:
[...]

Dat zeg ik dus ook.
Een jungler van het ene team kan een sololane van het andere team makkelijker bijhouden qua level. Dus mid of een andere sololane mocht de tegenstander ook een jungler hebben.
Ah, dan begreep ik je verkeerd. Wanneer beide teams een jungler hebben, zijn junglers inderdaad sterker gemaakt ten opzichte van andere spelers, hoewel het hebben van een jungler an sich natuurlijk minder aantrekkelijk is geworden door de xp nerf.

Niettemin kan ik me best vinden in de beslissing om de xp-verdeling wat aan te pakken. Volgens mij hoort een 2v1 lane voor één partij namelijk altijd zwaar te zijn en moet de solist proberen de schade te beperken in de hoop dat het voor het team netto goed uitpakt. Bij de juiste heroes kon hij echter, met een beetje geluk, lekker snowballen na een paar levels en moest het andere team behoorlijk z'n best doen om überhaupt een beetje mee te kunnen komen.

Verder heb ik, zeker met Soraka, wel eens situaties gehad waarin ik maar even op een afstandje niks ging doen, omdat mijn teammates hun lanes met gemak konden houden en zij de xp en gold beter konden gebruiken dan ikzelf. Nu levert farmen in totaal altijd meer xp op, ook al staan er al medespelers in de lane. Andersom kost het ook altijd xp om een lane te verlaten. Dat maakt het gemakkelijker om te zonen, harassen om recalls te forceren wordt effectiever en het maakt de overweging voor een gank of (tijdelijke) laneswitch wat interessanter.
[...]

Logischerwijs hoor je het ook niet te weten en zou ik het in eerste instantie vreemd hebben gevonden om het wel te implementeren. Maar omdat we er nu gewend aan waren is het wat vreemd.
Op lager niveau zal toch niemand er om malen, en op hoger niveau worden wards nóg belangrijker.
Klopt, het zou inderdaad vreemd zijn om zoiets te implementeren, maar het zat er nu eenmaal in en volgens mij was het geen storende bug/feature. Voor wie er gebruik van wilde maken was het een leuke uitdaging, spelers voor wie dat niet gold, hadden er geen last van.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Yup, agreed.

Een quote van iemand van riot:
From our evaluation, it wasn't the Jungler that was too powerful. The benefits of Jungling primarily consist of the huge amount of bonus xp he gave to your team via two primary mechanics:

1. Dragon.
2. An additional solo lane <-- This is the problem.

Even a poor jungler who never ganked once in the game would cause your team to have a dominant advantage simply because of the second solo lane xp advantage. We like the fact that Junglers add interesting tension to laning. We don't like the fact that a purely passive non-ganking pure PvE Jungler added so much to his team to the point where an aggressive 2/1/2 lane would be beaten by a super passive 1/1/2/Jungling team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
helemaal eens met bovenstaande redenatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

die nieuwe champ is egt fijn, kan je een goeie combo mee op zetten
2 keer poison en snel met de twin fang + ulti

in 1 woord hendig

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
psyy138 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:36:
die nieuwe champ is egt fijn, kan je een goeie combo mee op zetten
2 keer poison en snel met de twin fang + ulti

in 1 woord hendig
Mjah die heeft behoorlijke burst damage idd, en als je weet te ontkomen ben je nog altijd poisoned waardoor je alsnog dood kan gaan. Late game denk ik echter dat ze niet zo heel goed meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Vicarious schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:47:
[...]

Mjah die heeft behoorlijke burst damage idd, en als je weet te ontkomen ben je nog altijd poisoned waardoor je alsnog dood kan gaan. Late game denk ik echter dat ze niet zo heel goed meer is.
dat valt inderdaad vies tegen op late game maar in early en mid is ze heel sterk vind ik zelf.

even over iets heel anders, ik heb gehoord dat de volgende champion een sniper (long range skills )word?
weten meerdere mensen hierover?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Die ga ik zeker nemen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:38

g0tanks

Moderator CSA
Bah, net voor het eerst begonnen aan ranked games, ik had verwacht dat het niveau wel iets hoger zou liggen maar dat valt nu vies tegen. Eerste twee potjes allebei een disconnect, feeders en champions met de raarste item builds/summoner spells.

Ik snap best dat niet iederen goed is, maar deze champions hadden gewoon geen logisch inzicht.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:59
g0tanks schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:37:
Bah, net voor het eerst begonnen aan ranked games, ik had verwacht dat het niveau wel iets hoger zou liggen maar dat valt nu vies tegen. Eerste twee potjes allebei een disconnect, feeders en champions met de raarste item builds/summoner spells.

Ik snap best dat niet iederen goed is, maar deze champions hadden gewoon geen logisch inzicht.
Die games kun je ook beter niet in je eentje doen, maar met iemand samen of met een groep. Anders ga je je inderdaad ergeren.
Je kunt namelijk in je eentje wel goed zijn maar als de rest van het team niet zijn best doet of leaved dan ben je al snel de klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dragon3016 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:06:
[...]

Die games kun je ook beter niet in je eentje doen, maar met iemand samen of met een groep. Anders ga je je inderdaad ergeren.
Je kunt namelijk in je eentje wel goed zijn maar als de rest van het team niet zijn best doet of leaved dan ben je al snel de klos.
daarom op teamspeak komen om lekker een potje te gaan spelen 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
g0tanks schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:37:

In het begin zit je in een lage ELO dan is het dus gebruikelijk :), naarmate je meer wint kom je hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Waarschijnlijke rotatie van volgende week (24):

Anivia (mage)
Annie (mage)
Blitzcrank (tank)
Gangplank (melee DPS)
Jax (melee DPS)
Kayle (support)
Morgana (support)
Sion (tank)
Sivir (ranged DPS)
Miss Fortune (ranged DPS)

Free champions table
Helemaal rechts naast de kolom van week 23 kan je nog groene lijnen zien, daarop is het gebaseerd.

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 17-12-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:30
psyy138 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:18:
[...]

dat valt inderdaad vies tegen op late game maar in early en mid is ze heel sterk vind ik zelf.

even over iets heel anders, ik heb gehoord dat de volgende champion een sniper (long range skills )word?
weten meerdere mensen hierover?
Het zal wel aan mij liggen dan maar ik kan echt niet met haar om gaan, alle potjes nog negatief gestaan die ik met dr heb gespeeld.
Maar ik heb echt 1 erg goed Cassioppeia gezien, die zelfs late game hoge damage dee.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hoe werkt die ELO rating precies? Ik heb nu een paar ranked solo queue matches gespeeld maar kan nog niks zien.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zo ver was ik al, ik wilde weten waarom ik mijn ELO rating niet kan zien terwijl ik toch al een paar ranked matches heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:16:
Zo ver was ik al, ik wilde weten waarom ik mijn ELO rating niet kan zien terwijl ik toch al een paar ranked matches heb gespeeld.
Je moet er minimaal 10 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

g0tanks schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:16:
Elo rating zie je toch alleen als hij boven de 1100 is (startpunt). Anders ben je zo slecht en helpt het spel je met dat niet bekend maken naar de rest van de wereld :P

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
"Elo-ratings kunnen lopen van ongeveer 1000 tot ongeveer 2800."
Dat klopt al niet met LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:12:
[...]

"Elo-ratings kunnen lopen van ongeveer 1000 tot ongeveer 2800."
Dat klopt al niet met LoL.
Volgens mij heeft Riot ELO daarom verhoudingsgewijs wat kleiner gemaakt.
trouwens, DPS Soraka ftw :D ign: Bakp0a kijk maar

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Hu9o schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 09:23:
[...]

Elo rating zie je toch alleen als hij boven de 1100 is (startpunt). Anders ben je zo slecht en helpt het spel je met dat niet bekend maken naar de rest van de wereld :P
1200 ;)

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Minimaal 10 games met inderdaad 1200 rating geloof ik.

Kun je je eigen rating eigenlijk zelf ook niet meer zien als deze daaronder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff verslavend kut spel zeg :P

Moet leren deze kerst vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

RTG schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:17:
[...]

Minimaal 10 games met inderdaad 1200 rating geloof ik.

Kun je je eigen rating eigenlijk zelf ook niet meer zien als deze daaronder komt?
Als grote kenner van de elo <1200 kan ik je zeggen, ja die kan je zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan elkaars elo ook altijd zien als je met elkaar een game ingaat meen ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Enkel als hij maar boven de 1200 is, de start waarde :>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ben vandaag ook maar eens begonnen onder het motto "graties" en het leek me wel leuk.
Volgens mij gaat dit best verslavend werken :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Waha jah geloof me dat gaat het.
Misschien omdat je nieuw bent is het handig om wat mensen toe te voegen, (namen staan wel in de begin post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

en teamspeak joinen daar zijn meestal wel mensen die kunnen helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

En vooral niet feeden, dat helpt ook 8)7 (da's te vaak op stomme manier dood gaan, maar dat zal de rest van je team je in groffe taal wel duidelijk maken :+ )

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Intruder schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:35:
[...]

Het zal wel aan mij liggen dan maar ik kan echt niet met haar om gaan, alle potjes nog negatief gestaan die ik met dr heb gespeeld.
Maar ik heb echt 1 erg goed Cassioppeia gezien, die zelfs late game hoge damage dee.
toevallig mij zien spelen ? >:) >:) >:)

[ Voor 0% gewijzigd door psyy138 op 20-12-2010 08:19 . Reden: smileys haha ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dat feeden kan nog wel eens een probleem worden met mijn neiging tot overcommitment :P
(Hij is bijna dood, CHAERG! :P)
Of juist het andere uiterste, enorm achtervallen door veel te voorzichtig te gaan spelen.

Tot nu toe vermaak ik me wel. Ik merk toch wel dat ik al een beetje handigheid begin te krijgen met Ashe. Ranged past toch veel beter bij mijn speelstijl dan Melee.
Ik zal vanavond eens de teamspeak gaan "lastigvallen" :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
psyy138 schreef op maandag 20 december 2010 @ 08:19:
[...]

toevallig mij zien spelen ? >:) >:) >:)
Uhmmmm ik geloof van wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2ljly6v.jpg

Ben je leuk een potje aan het laden met je maten, komt je zo'n Jenna tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Sneeuw uitzetten:

Search for game.cfg in LoL folder

Edit in Notepad
Search for EnableSnowEffect
EnableSnowEffect=0
Done

EDIT: I found another game.cfg in the "defaults" subfolder of that directory, had snow = 1 i will try =0 to see . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik heb niks aan die sneeuw gedaan en hij is ineens weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Waha die hugohater die moet echt de dag van zijn leven hebben gehad. Speel je dit spel al misschien wel een jaar en dan vind je eindelijk een andere Hugo :P
Die vent zn leven is nu compleet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:30:
Waha die hugohater die moet echt de dag van zijn leven hebben gehad. Speel je dit spel al misschien wel een jaar en dan vind je eindelijk een andere Hugo :P
Die vent zn leven is nu compleet,
wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk naam van de janna is opposite team in screenie van Hugo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Grudgematch :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
grudge match -noun.
In a competitive gaming environments, and two players are playing a match, when one player loses and percieves his loses to be a result of a bullshit, whack, gay, stupid, or retarded event decides to rematch or rechallenge his opponent. The following match is called a grudge match. The player who lost in the previous game considers himself better and is deemed to have a grudge against the winning opponent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

g0tanks schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:38:
[...]

grudge match -noun.
In a competitive gaming environments, and two players are playing a match, when one player loses and percieves his loses to be a result of a bullshit, whack, gay, stupid, or retarded event decides to rematch or rechallenge his opponent. The following match is called a grudge match. The player who lost in the previous game considers himself better and is deemed to have a grudge against the winning opponent.
Dit dus!
Vond het wel een toepasselijke benaming als we een hugo tegen hugohater zien gebeuren :P

EDIT:
net maar iedereen uit de OP toegevoegd aan mijn friendslist en mijn TeamSpeak maar even aangezwengeld.

[ Voor 7% gewijzigd door MazeMouse op 21-12-2010 14:56 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Vet! Heb een hekel aan haters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
MazeMouse schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:51:
[...]

Dit dus!
Vond het wel een toepasselijke benaming als we een hugo tegen hugohater zien gebeuren :P

EDIT:
net maar iedereen uit de OP toegevoegd aan mijn friendslist en mijn TeamSpeak maar even aangezwengeld.
Heb hem geaccepteerd ;)
Moeten we maar even een keer een potje gaan spelen.

Edit:
Ik zag ook dat je al runes had gekocht terwijl je nog maar level 6 bent, dit is geen aanrader omdat de begin runes (level 1-10) niet genoeg stats geven om het daadwerkelijk te merken, je kunt het best een paar leuke champions kopen en in level 20 pas tier 3 runes komen.
Heb je wel even wat meer geduld voor nodig maar je hebt het geld dan echt nodig (een volle rune page kost namelijk ongeveer 12000 ip).

[ Voor 33% gewijzigd door Intruder op 21-12-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:22:
[...]

Heb hem geaccepteerd ;)
Moeten we maar even een keer een potje gaan spelen.

Edit:
Ik zag ook dat je al runes had gekocht terwijl je nog maar level 6 bent, dit is geen aanrader omdat de begin runes (level 1-10) niet genoeg stats geven om het daadwerkelijk te merken, je kunt het best een paar leuke champions kopen en in level 20 pas tier 3 runes komen.
Heb je wel even wat meer geduld voor nodig maar je hebt het geld dan echt nodig (een volle rune page kost namelijk ongeveer 12000 ip).
Nee hoor, dit is een zeer verstandige keus.

Je krijgt voor heel weinig IP nog decent stats, ongeveer 2/5 van de stats van tier 3 runes voor een schappelijke prijs. HP Quints zijn aan te raden. Die +50 hp werkt wel op et begin O+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik ben zelf altijd in alles wat ik gespeeld heb altijd van "alle minieme voordeeltjes kunnen pakken die ik krijgen kan" en daarna "grote stappen snel thuis" Dus Tier1 invullen met goedkope prut en daarna meteen door naar T3

Kwa champions heb ik Ashe (eerste IP aankoop) en Tristana (Facebook actie) nu en ik zit te overwegen om Miss Fortune en Sivir erbij te gaan halen voor de skin-afwisseling.
Allemaal Carry/Farmer/Pusher/Ranged wat mooi aansluit op wat ik het liefste doe, van een afstandje knallen en harassen. Het liefste met een grote tank voor mijn neus om de klappen te vangen. (Ik speelde in WoW ook een hunter, zelfde principe :P)

Kwa items ben ik meer toe aan tips.
Ik begin meestal (in grote lijnen) met Philosophers Stone en Boots of Swiftness gevolgd door The Black Cleaver en daarna rommel ik nog was aan. (laatste game een Nashor's Tooth omdat ik nog steeds mana problemen had) en de meeste plekken geven een hoge crit-chance aan maar ik heb niet zo'n goed gevoel bij een random-chance in mijn dps.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:00:
Ik begin meestal (in grote lijnen) met Philosophers Stone en Boots of Swiftness gevolgd door The Black Cleaver en daarna rommel ik nog was aan. (laatste game een Nashor's Tooth omdat ik nog steeds mana problemen had) en de meeste plekken geven een hoge crit-chance aan maar ik heb niet zo'n goed gevoel bij een random-chance in mijn dps.
Heel erg afhankelijk van champion die je speelt. iig is nashor's tooth voor alle chars die jij speelt. Nooit meer kopen.

Qua items kan je het beste beginnen met dorans blade, of iets waar je je goed bij voelt, daarna shoes, dan een BF-sword en dan wat Attack Speed (zeal of recurve bow) om vervolgens verder te bouwen op je BF sword.
Mana moet je gewoon mee leren om te gaan. Snap dat je graag al je skills constant wil spammen, maar hoe eerder je je mana goed kan conserve,des te meer profijt je er later van hebt met andere champs.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
MazeMouse schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:00:
Ik ben zelf altijd in alles wat ik gespeeld heb altijd van "alle minieme voordeeltjes kunnen pakken die ik krijgen kan" en daarna "grote stappen snel thuis" Dus Tier1 invullen met goedkope prut en daarna meteen door naar T3

Kwa champions heb ik Ashe (eerste IP aankoop) en Tristana (Facebook actie) nu en ik zit te overwegen om Miss Fortune en Sivir erbij te gaan halen voor de skin-afwisseling.
Allemaal Carry/Farmer/Pusher/Ranged wat mooi aansluit op wat ik het liefste doe, van een afstandje knallen en harassen. Het liefste met een grote tank voor mijn neus om de klappen te vangen. (Ik speelde in WoW ook een hunter, zelfde principe :P)

Ik gebruik zelf altijd MOBAFire om builds op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Als ik dan verder denk zou ik mijn eigen build kunnen aanpassen.
Philosophers Stone -> Doran's Blade
Boots of Swiftness
B.F. Sword (Later Black Cleaver)
En dan dus een Recurve Bow (later naar Last Whisper?) of Zeal (Later naar Phantom Blade? Of Trinity Force?)

Jaren Diablo gespeeld dus ben nogal Itemhappy :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:16:
Boots of Swiftness
En dan dus een Recurve Bow (later naar Last Whisper?) of Zeal (Later naar Phantom Blade? Of Trinity Force?)

Last whisper word helaas niet meer gebouwd uit Recurve bow, maar pick axe + long sword en geeft ad + armor penetration.
B.F. sword kan je het beste upgrade naar infinity in meeste gevallen.
Recurve bow naar Bloodrazors (voor heavy tanky enemy) of zeal naar Phantom dancers voor meer random team. Zijn ook mensen die liever ghostblade pakken, die heeft een unique active die AS + armor penetration geeft oid, maar aangezien ik nogal slecht ben met actives pak ik die liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:16:
Boots of Swiftness

Mwah. Je hebt die black cleaver niet echt nodig als je al last whisper haalt, sowieso zou ik hem nooit halen, maar dat ben ik. Ik zou eerder gaan met deze item build:
  • Dorans Shield/Blade (ik prefeer shield)
  • Boots + B.F. Sword (of Pickaxe*)
  • Upgrade boots (meestal mresist) + Pickaxe (of B.F.*)
  • Brutalizer
  • Infinities
Dit is de core van Ashe, IE proct lekker met je passive en met de brutalizer doe je gewoon meer damage. Wat je hierna gaat halen ligt aan de vijanden. Ik ga meestal verder met 1 banshees en haal die ghostblade.

Wat je wel nodig hebt is veel last hits, maar dat moet wel lukken met Ashe :)
Veel succes!

*ligt aan je farm. 100+ kc voor 20 minuten moet wel lukken hoop ik :)

Wat mij trouwens wel heel erg irriteert is het mensen die meteen inlocken in champion select. Ik kies meestal champions afhankelijk van het team, maar als sommige mensen klakkeloos meteen lockinnen...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ben de laatste game geëindigt met Doran's Blade, Boots of Swiftness, Black Cleaver, Trinity Force (en ik was met Zeal+Dagger onderweg naar een Phantom Blade) en de Cleanse summoner-spell als "panic-button" voor mana problemen.

Moet zeggen dat het mijn best aanvoelende game tot nu toe was. Niet de beste stats maar het voelde alsof ik nooit echt in de problemen kwam.
Ik zal de volgende game die andere boots eens proberen en de Black Cleaver switchen naar die Brutalizer :)

EDIT:
KC?
(en ik ben zo'n lock-inner... maar dat is omdat ik niet bijzonder veel keus heb op dit moment :P)

EDIT2:
Uitgaande dat je met KC minion kills bedoeld. 193 minionkills in mijn laatste game in 32 minuten. (veruit het hoogste van iedereen in die game)

[ Voor 21% gewijzigd door MazeMouse op 21-12-2010 23:15 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:10:
Ben de laatste game geëindigt met Doran's Blade, Boots of Swiftness, Black Cleaver, Trinity Force (en ik was met Zeal+Dagger onderweg naar een Phantom Blade) en de Cleanse summoner-spell als "panic-button" voor mana problemen.

Moet zeggen dat het mijn best aanvoelende game tot nu toe was. Niet de beste stats maar het voelde alsof ik nooit echt in de problemen kwam.
Ik zal de volgende game die andere boots eens proberen en de Black Cleaver switchen naar die Brutalizer :)

EDIT:
KC?
(en ik ben zo'n lock-inner... maar dat is omdat ik niet bijzonder veel keus heb op dit moment :P)

EDIT2:
Uitgaande dat je met KC minion kills bedoeld. 193 minionkills in mijn laatste game in 32 minuten. (veruit het hoogste van iedereen in die game)
Trinity force achterwegen laten, AP is waardeloos, pak dan eerder banshees ofzo. Verder prefeer ik Last whisperer boven brutalizer, omdat je al phantom dancers pakt. Phantdom dancers + Ghostblade = overkill. Dus of phantom dancers met last whisperer of Ghostblade en daarna verder gaan op dmg.

Ik vind ghostblade alleen waardeloos omdat de active veel te kort is voor ashe imo. Werkt veel beter op een sivir (bij pushe), tryndamere of yi omdat zij het moeten hebben van die paar seconden waarin ze de hele tegenstander kapot maken. Ashe kan dat niet in die paar seconden.

Own preference I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik heb met Ashe een iets andere build dan de meeste guides zeggen. Omdat ik met Ashe altijd moeite heb om mijn health up te houden ga ik altijd voor een lifesteal item in het begin. Verder hou ik ervan om met boots te beginnen voor de movement speed. Ik doe meestal ongeveer het volgende:

- Boots of speed + heal potion + mana potion -> zo kan ik redelijk lang in lane blijven en veel XP en last hits pakken
- Boots of swiftness -> Ik hou van de movement speed
- Stark's Fervor bouwen -> Critical damage, attack speed en lifesteal, allemaal handige stats voor mij
- Langzaam Malady bouwen -> Meer attack speed, crit en movement speed.

Daarna is het meestal wel over, maar de rest is situational. Veel stuns/snares? -> Banshee's veil. Attack dmg tekort? -> Black Cleaver oid.

edit: misschien niet de beste DPS build, maar zo heb ik nog nooit gefeed (meestal < 5 deaths), en een shitload aan assists. Kills hangt er een beetje vanaf.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 22-12-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik denk dat je beter voor Berserker's Greaves of Mercury Threads kan gaan, daar heb je mid/late game veel meer aan. Ashe is toch al zo squishy dat die extra snelheid niet veel uit gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:08:
Ik heb met Ashe een iets andere build dan de meeste guides zeggen. Omdat ik met Ashe altijd moeite heb om mijn health up te houden ga ik altijd voor een lifesteal item in het begin. Verder hou ik ervan om met boots te beginnen voor de movement speed. Ik doe meestal ongeveer het volgende:

- Boots of speed + heal potion + mana potion -> zo kan ik redelijk lang in lane blijven en veel XP en last hits pakken
- Stark's Fervor bouwen -> Critical damage, attack speed en lifesteal, allemaal handige stats voor mij

Daarna is het meestal wel over, maar de rest is situational. Veel stuns/snares? -> Banshee's veil. Attack dmg tekort? -> Black Cleaver oid.

edit: misschien niet de beste DPS build, maar zo heb ik nog nooit gefeed (meestal < 5 deaths), en een shitload aan assists. Kills hangt er een beetje vanaf.
swiftness zou ik idd niet doen, speed boots als start.. ik vraag me af of die de speedboost + 3-2 potions extra je daarmee helpt. Starks is redelijk, maar Ashe kan zo veel beter. Als je een ghostblade + IE hebt dan crit je 500-600 en met een 50% rate. Dat is gewoon hartstikke dodelijk >:)

KC is trouwens Kill count, gaat over de minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Als we het toch over afkortingen hebben, waar staat CS dan voor? Lees ik veel op de officiële fora, maar kan er geen uitleg bij bedenken... [/noob modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Creep stats. Ook dit gaat over de minions die je hebt gekilld.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik wil een nieuwe champion :) heb eindelijk 6300 bij elkaar gespaard dus ben benieuwd wat de volgende champion zal zijn.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
dommerick schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:57:
Creep stats. Ook dit gaat over de minions die je hebt gekilld.
Creep score of creeps slain wordt ook wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

g0tanks schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:47:
[...]

Creep score of creeps slain wordt ook wel gebruikt.
minions kills dan neem ik aan word hiermee bedoeld?

[ Voor 4% gewijzigd door psyy138 op 22-12-2010 12:05 . Reden: quote ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Pffff, ik dacht "ik doe FF een halfuurtje LoL".... krijgen we zo'n back n forth epic game van iets meer dan een uur met killstreaks up the butt aan beide zijdes en uiteindelijk een slugfest door het midden.
Bij deze ben ik officieel fan van een Gangplank in mijn team (of zoals ik hem al liefkozend noemde: Gankplank)

Ik ben toe aan een rustgevende douche om de adrenaline weg te werken...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Vicarious schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:08:

Stark's doet geen crit, wel as en ls en heatlh regen (plus de sociale aura natuurlijk)

Malady is een paar patchen geleden ge-remaked en doet geen Crit en movement. Deze doet nu: AS, AP en stacked MR verlaging. (geen item voor ashe dus....)
IPV Malady zou ik voor Sword of the Divine gaan, 60 AS en per 4e hit 100 MD, plus een active die 30 AP geeft... (en niet te dodgen is)

Ook mis ik de inifinity edge hier....
psyy138 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:03:
ik wil een nieuwe champion :) heb eindelijk 6300 bij elkaar gespaard dus ben benieuwd wat de volgende champion zal zijn.
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=85206

Dat zal de nieuwe worden:

Summoners!

Officials from Piltover would like me to issue a statement to all of you. It is my duty to inform you that there is a new sheriff in town. The beautiful (and stylish) Caitlyn, the Sheriff of Piltover, has arrived at the League of Legends, so bandits, ruffians, rabble-rousers, and otherwise uncouth persons beware! Of course, even if you’re on the run, one look at her and you might not want to escape anymore. Of course, you don’t need to have a warrant out for your arrest to get a closer look at this pretty lady. Whether you’re an outlaw type or someone who plays by the rules, I’ve got the publicity shot for you right here!

En het plaatje:
http://eu.leagueoflegends...mentid=12716&d=1292871074

Ziet eruit als Miss Fortune gone sniper....

[ Voor 27% gewijzigd door MetricCandy op 22-12-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Infinity Edge is echt een must voor dps champions imo, verder vind ik Last Whisperer ook een goed item (40 AD en +40% AS geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

PIVO_Ace schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:25:
[...]

Stark's doet geen crit, wel as en ls en heatlh regen (plus de sociale aura natuurlijk)

Malady is een paar patchen geleden ge-remaked en doet geen Crit en movement. Deze doet nu: AS, AP en stacked MR verlaging. (geen item voor ashe dus....)
IPV Malady zou ik voor Sword of the Divine gaan, 60 AS en per 4e hit 100 MD, plus een active die 30 AP geeft... (en niet te dodgen is)

Ook mis ik de inifinity edge hier....

[...]

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=85206

Dat zal de nieuwe worden:

Summoners!

Officials from Piltover would like me to issue a statement to all of you. It is my duty to inform you that there is a new sheriff in town. The beautiful (and stylish) Caitlyn, the Sheriff of Piltover, has arrived at the League of Legends, so bandits, ruffians, rabble-rousers, and otherwise uncouth persons beware! Of course, even if you’re on the run, one look at her and you might not want to escape anymore. Of course, you don’t need to have a warrant out for your arrest to get a closer look at this pretty lady. Whether you’re an outlaw type or someone who plays by the rules, I’ve got the publicity shot for you right here!

En het plaatje:
http://eu.leagueoflegends...mentid=12716&d=1292871074

Ziet eruit als Miss Fortune gone sniper....
HEBBEN, dus wat ik laatst zei is goed :) dat er een sniper champion kwam. 8)

EDIT: wat ik wel in de gate krijg dat de nieuwe champions allemaal dames zijn :*)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

g0tanks schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:29:
Infinity Edge is echt een must voor dps champions imo, verder vind ik Last Whisperer ook een goed item (40 AD en +40% AS geloof ik).
10 AD 40% AS en 40% AP

En ik ben na mijn laatste game inderdaad ook verkocht aan de Infinity. Wat een verschil (zeker in combinatie met Last Whisper...)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

MazeMouse schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:09:
[...]

10 AD 40% AS en 40% AP

En ik ben na mijn laatste game inderdaad ook verkocht aan de Infinity. Wat een verschil (zeker in combinatie met Last Whisper...)
AAAARRRRGGGGGG

Mensen lees de beschrijvingen aub en de patch notes:

Last Whisper
Combine path changed: now requires Pickaxe and Long Sword, instead of Recurve Bow and Long Sword
Upgrade cost increased to 700 from 500
Now provides +40 Attack Damage and 40% Armor Penetration

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=81484

Geen AS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Waarom gaf de ingame beschrijving vandaag bij mij nog 10ad/40as/40ap aan dan? :S
Edit: Interface bug dan maar? Cached informatie? Of is er een verschil tussen normal en ranked?

[ Voor 37% gewijzigd door MazeMouse op 22-12-2010 15:00 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

MazeMouse schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:59:
Waarom gaf de ingame beschrijving vandaag bij mij nog 10ad/40as/40ap aan dan? :S
Edit: Interface bug dan maar? Cached informatie? Of is er een verschil tussen normal en ranked?
ik neem aan dat je EU speelt want anders zullen de updates miss later binnen komen bij de engelse versie

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

psyy138 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:05:
[...]

ik neem aan dat je EU speelt want anders zullen de updates miss later binnen komen bij de engelse versie
Ik speel inderdaad EU :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
In EU is die update ook al lang geweest hoor, net nog eentje gekocht en het klopt gewoon wat er ingame staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:59:
[...]

HEBBEN, dus wat ik laatst zei is goed :) dat er een sniper champion kwam. 8)

EDIT: wat ik wel in de gate krijg dat de nieuwe champions allemaal dames zijn :*)
Hebben helaas wel allemaal kleine tetten :x. Je waar aan de man brengen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:47:
[...]

Hebben helaas wel allemaal kleine tetten :x. Je waar aan de man brengen gok ik.
ag beter iets als niets :9

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

g0tanks schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:27:
In EU is die update ook al lang geweest hoor, net nog eentje gekocht en het klopt gewoon wat er ingame staat.
Weird, ik heb er vanochtend op gelet (ik ben nog zo traag in die winkel omdat ik alle stats nog goed bekijk)
Interfacebugje dan :S (niet dat het veel uitmaakt. Ik haal dat ding toch voornamelijk voor de 40% AP :P)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
g0tanks schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:29:
Last whisper geeft sinds patch .107 geen AS meer maar meer AD 40 + 40 ARMOR PEN, dat heb je alleen nodig als late game champs hardcore srmor stacke.

De discussie ging over long ranged carries, als je een game will carrie'en (hoe je het ook zou schrijven) mopet je dmg done en nooit enkele dmg ontvangen.

Mijn build ( en ook al verlies je de eerst 30/40 minuten) werkt altijd en is GG wanneer ik hem heb.

1.Boots (mercurys/swiftness)
2.Infinity edge
3.Zeal (koop de leech na je inf edge)
4.Zeal
5.Bloodthirster
6. Banshee / last whisper / thornmail (gwoon een item wat je helpt in de game die je speelt

Maak daarna de zeals in phantom dancers.

als je een bloodthirster en inf edge hebt ben je in god mode... met de zeals en phantom dancers heb je move speed zodat je (als je normaal/slim speelt) nooit meer dood kan gaan en met de Crit en AS doe je +- 800 dmg met 1,5 / 3 hits per sec,dat betekent dat je 2 seconde moet autoattacken op de meeste champs.

die 2 sec is moeilijk te krijgen in je eentje, maar daarom heb je 4 team mates die maar al te graag willen tanken, stunnen, healen etc etc.

Een goede long ranged carry (tryn ook) wint games, ookal ging het wat slechter in het begin. Het belangrijkst is het farmen en beetje champ kills. Late game zijn mages minder sterk en zijn gelimiteerd aan AP en CD.

Ik heb veel games gecarried waarbij we aan het verliezen waren tot de 30 minuten werden bereikt en meerdere torens (inhibitor) kwijt zijn en ik net me 2d zeal/of bloodthirster afmaak. en dan gewoon hele teams in me eentje uitroei met Ashe (de beste hiervoor), tristana, sivir, mf, teemo, gankplank en tryn.

Farmen is het allerbelangrijkst, ren zoveel mogelijk rond om minions te scoren in lane en jungle. Maar speel slim. verdedigen moet je aan de andere over laten als ze niet te hard pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Argh ipv malady bedoelde ik phantom dancers, sorry. Malady koop ik idd nooit op Ashe.

Ik eindig dus meestal met boots of swiftness, stark, malady en daarna pas bouw ik infinity edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:30:
[...]

Last whisper geeft sinds patch .107 geen AS meer maar meer AD 40 + 40 ARMOR PEN, dat heb je alleen nodig als late game champs hardcore srmor stacke.

De discussie ging over long ranged carries, als je een game will carrie'en (hoe je het ook zou schrijven) mopet je dmg done en nooit enkele dmg ontvangen.

Mijn build ( en ook al verlies je de eerst 30/40 minuten) werkt altijd en is GG wanneer ik hem heb.

1.Boots (mercurys/swiftness)
2.Infinity edge
3.Zeal (koop de leech na je inf edge)
4.Zeal
5.Bloodthirster
6. Banshee / last whisper / thornmail (gwoon een item wat je helpt in de game die je speelt

Maak daarna de zeals in phantom dancers.

als je een bloodthirster en inf edge hebt ben je in god mode... met de zeals en phantom dancers heb je move speed zodat je (als je normaal/slim speelt) nooit meer dood kan gaan en met de Crit en AS doe je +- 800 dmg met 1,5 / 3 hits per sec,dat betekent dat je 2 seconde moet autoattacken op de meeste champs.

die 2 sec is moeilijk te krijgen in je eentje, maar daarom heb je 4 team mates die maar al te graag willen tanken, stunnen, healen etc etc.

Een goede long ranged carry (tryn ook) wint games, ookal ging het wat slechter in het begin. Het belangrijkst is het farmen en beetje champ kills. Late game zijn mages minder sterk en zijn gelimiteerd aan AP en CD.

Ik heb veel games gecarried waarbij we aan het verliezen waren tot de 30 minuten werden bereikt en meerdere torens (inhibitor) kwijt zijn en ik net me 2d zeal/of bloodthirster afmaak. en dan gewoon hele teams in me eentje uitroei met Ashe (de beste hiervoor), tristana, sivir, mf, teemo, gankplank en tryn.

Farmen is het allerbelangrijkst, ren zoveel mogelijk rond om minions te scoren in lane en jungle. Maar speel slim. verdedigen moet je aan de andere over laten als ze niet te hard pushen.
Ging meer over Ashe. Miss Fortune zou een heel andere build hebben, ik zal die van mij even opnoemen:
  • Dorans Blade + pot
  • Boots + BF
  • BF
  • Sorceres Boots (deze is echt pro met je ult)
  • Upgrade je BF's in Bloodthristers
Dit is een goede build op MF, ik pwnde hier hard mee.

Koggie maw
  • Dorans Blade
  • Boots + Madreds Razor (die van 1k)
  • Zo snel mogelijk rushen naar Bloodrazors en berserkers.
Beetje de core van Kog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Vicarious schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:07:
Argh ipv malady bedoelde ik phantom dancers, sorry. Malady koop ik idd nooit op Ashe.

Ik eindig dus meestal met boots of swiftness, stark, malady en daarna pas bouw ik infinity edge.
Lol al aan de zuip????

Staat weer malady..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
PIVO_Ace schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:40:
[...]

Lol al aan de zuip????

Staat weer malady..... ;)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Zo,vanavond even twee potjes met AJ27 gespeeld :Y Eerste hopeloos verloren, maar tweede potje ging eigenlijk wel vrij leuk! Ben deze laatste paar dagen ook met wat verschillende champions bezig geweest. Jax eigenlijk het actiefst, maar damn, als je gefocussed word ben je zo weg met die gozer! Wel heerlijke gank mogelijkheden early game, maar daar win je geen potjes mee. Nunu zal ik maar niet over beginnen, vre-se-lijk :X Niet mijn soort hero! Goed, 't feit dat twee van mijn teamleden mij en Blitzkrank voor n00bs uitmaakten zal niet geholpen hebben. Terwijl Gangplank wel een stukje vaker dan ons dood is gegaan...

Laatste potje nog even met Miss Fortune gespeeld, leuke hero! Snap wel dat veel mensen met haar spelen. Heerlijk te customisen ook!

Snappie is weer verslaafd! :9

Surfin' paradise!

• Vicarious
Hehe nunu vind ik juist geweldig. Lekker AP bouwen en gaan met die banaan. Verrassend goede tank, brute ultimate (wel banshees veil nemen) en je kan lekker ganken met blood boil op je teammate en iceblast

edit: gister nog 2 leuke potjes gedaan samen met TheVirtual en Marcks. Eerste potje heel gemakkelijk gewonnen, tweede potje was wat lastiger. Tweede potje had ik ook vreselijke lag en viel ik halverwege nog eens weg ook. Ik liep dus 3 a 4 levels achter, niet handig. Dat potje eindigde ik dan ook op 3 kills en 9 deaths ofzo :P Uiteindelijk dankzij mn team ( O+ ) alsnog gewonnen :D

[ Voor 48% gewijzigd door Vicarious op 23-12-2010 10:26 ]

• SaphuA
Heb gisteren de hollidaypack aangeschaft waardoor ik op een totaal van zo'n 55 champions zit, yay!

• Vicarious
SaphuA schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:17:
Heb gisteren de hollidaypack aangeschaft waardoor ik op een totaal van zo'n 55 champions zit, yay!
Spaar ze allemaal! Nog maar een stuk of 10 te gaan dus. Ik heb er nu 10 ofzo, vooral de cheap heroes + vladimir.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

keuzes keuzes :D

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Wat gaat dat levelen traag zeg. Ik heb nu 50+ wins, en nog steeds maar level 14. Ik speel wel vooral 3vs3, dat zal wel wat schelen.

• Vicarious
Jaded schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:41:
Wat gaat dat levelen traag zeg. Ik heb nu 50+ wins, en nog steeds maar level 14. Ik speel wel vooral 3vs3, dat zal wel wat schelen.
Ik speel het spel al 3 maanden ofzo en ben nog maar lvl 24 :D Oh well, als je met 2 weekjes spelen lvl 30 bent is de uitdaging ook zo weg, niet? :P

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik speel eigenlijk alleen maar 5v5. Vind de 3v3 map echt niet leuk :)

EDIT:
En ik moet zeggen dat ik in mijn 5 matches pas 1 "echte" feeder ben tegengekomen en dat was gelukkig een tegenstander (Hij eindigde op iets van 3/21/1 ofzo, de deaths weet ik zeker. Zijn kills assists niet meer :P)
Voor de rest mensen die duidelijk een bepaalde champion niet gewend zijn en daardoor "meh" scoren (weinig kills/assists maar ook weinig tot geen deaths) maar over het algemeen valt het gemiddelde speelniveau me nog aardig mee. Ik had meer facepalm momenten verwacht op mijn huidige lage niveau :D

EDIT2:
En vanaf vanavond ga ik maar eens mijn nieuwe Sivir proefrijden :P

[ Voor 85% gewijzigd door MazeMouse op 23-12-2010 12:39 ]

sudo apt-get rekt

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Gisteren genoeg punten verzameld om Xin Zhao te kunnen kopen, dat gaat dus ook gebeuren zodra ik thuis ben. Eerste echte melee carrry die ik ga spelen, maar hij ziet er uit als een champion die vrij makkelijk is om te leren en niet al te lastig om er heel goed mee te worden.

Gister ook eindelijk level 30 gehaald, zonder XP boosts. Heb er uiteindelijk iets meer dan 300 potjes over gedaan, zo rond de 160 wins en 140 losses, vrij gemiddeld lijkt me.

[ Voor 24% gewijzigd door Notlupus op 23-12-2010 13:22 ]

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Notlupus schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:20:
Gisteren genoeg punten verzameld om Xin Zhao te kunnen kopen, dat gaat dus ook gebeuren zodra ik thuis ben. Eerste echte melee carrry die ik ga spelen, maar hij ziet er uit als een champion die vrij makkelijk is om te leren en niet al te lastig om er heel goed mee te worden.

Gister ook eindelijk level 30 gehaald, zonder XP boosts. Heb er uiteindelijk iets meer dan 300 potjes over gedaan, zo rond de 160 wins en 140 losses, vrij gemiddeld lijkt me.
Grats met de lvl 30, nu hoor je er echt bij ;)

• Vicarious
Notlupus schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:20:

Is trynd dan niet handiger als melee carry? Vaak wat meer health en je hebt altijd nog endless rage om te ontsnappen/te tanken. Ik vind ze verder vergelijkbaar eerlijk gezegd, maar ik moet daar wel bij zeggen dat ik beide nog niet gespeeld heb.

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

O mensen wat is die Endless Rage kanon-irritant zeg. "YEAH hij is bijna dood!" endless rage, endless rage, endless rage.... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

sudo apt-get rekt

• Intruder
Tryndamere is als je mij vraagd wel de moeilijkste character om te spelen en hij is niet echt vergelijkbaar met Xin, difficulty is compleet anders en speelstijl ook.
tryndamere speel je op puur crit/damage
Xin speel je wat meer richting lifesteal/atack speed

@MazeMouse
als je toevallig nog een exaust of ignite op zak hebt moet je die poppen als ie in zijn endless rage gaat ;), exhaust wanneer hij er net in gaat en ignite na ongeveer 5 seconden als de skill is afgelopen
En even een tipje, hoe minder hp hij heeft hoe meer crit chance hij heeft. Hij 1 % leven krijg hij + 49 procent vandaar die endless rage.

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik speel op dit moment nog met Ghost/Cleanse want die sluiten beter aan op mijn huidige speelstijl :)

sudo apt-get rekt

• ocwil
  • Laatst online: 19-09 16:53
weet iemand ook of er een unofficial offline patch is zo dat lan custom games mogelijk zijn?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.