Last whisper geeft sinds patch .107 geen AS meer maar meer AD 40 + 40 ARMOR PEN, dat heb je alleen nodig als late game champs hardcore srmor stacke.
De discussie ging over long ranged carries, als je een game will carrie'en (hoe je het ook zou schrijven) mopet je dmg done en nooit enkele dmg ontvangen.
Mijn build ( en ook al verlies je de eerst 30/40 minuten) werkt altijd en is GG wanneer ik hem heb.
1.Boots (mercurys/swiftness)
2.Infinity edge
3.Zeal (koop de leech na je inf edge)
4.Zeal
5.Bloodthirster
6. Banshee / last whisper / thornmail (gwoon een item wat je helpt in de game die je speelt
Maak daarna de zeals in phantom dancers.
als je een bloodthirster en inf edge hebt ben je in god mode... met de zeals en phantom dancers heb je move speed zodat je (als je normaal/slim speelt) nooit meer dood kan gaan en met de Crit en AS doe je +- 800 dmg met 1,5 / 3 hits per sec,dat betekent dat je 2 seconde moet autoattacken op de meeste champs.
die 2 sec is moeilijk te krijgen in je eentje, maar daarom heb je 4 team mates die maar al te graag willen tanken, stunnen, healen etc etc.
Een goede long ranged carry (tryn ook) wint games, ookal ging het wat slechter in het begin. Het belangrijkst is het farmen en beetje champ kills. Late game zijn mages minder sterk en zijn gelimiteerd aan AP en CD.
Ik heb veel games gecarried waarbij we aan het verliezen waren tot de 30 minuten werden bereikt en meerdere torens (inhibitor) kwijt zijn en ik net me 2d zeal/of bloodthirster afmaak. en dan gewoon hele teams in me eentje uitroei met Ashe (de beste hiervoor), tristana, sivir, mf, teemo, gankplank en tryn.
Farmen is het allerbelangrijkst, ren zoveel mogelijk rond om minions te scoren in lane en jungle. Maar speel slim. verdedigen moet je aan de andere over laten als ze niet te hard pushen.