[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Gister echt een TE slechte game gehad :D We begonnen lekker en bij hun team disconnecten er twee uit frustratie (een Singed die mid niet trok en een Nidalee die ik 3x achter elkaar sloopte), dus wij dachten: makkie. Nou, mooi niet dus. Er bleven een Annie, een Ashe en een Shen over, en die hebben gewoon van ons gewonnen ;( Ons team werkte totaal niet samen en liep steeds met 1 of 2 man in hun val. Hun tactiek: met Shen initieren en taunten, Annie er een beer(stun) + fireball op loslaten zodat diegene al half dood is en dan Ashe het laten afmaken.

Ik heb nog geprobeerd om mensen niet te laten focussen op Shen (die ongeveer 5k hitpoints had) en niet alleen op ze af te gaan, maar ze bleven de val maar in lopen. Al mijn teammates hadden 15 deaths of meer. Zelf had ik er 6 of 7, waarvan er minimaal 3 waren doordat ik een teammate tevergeefs probeerde te helpen. Uiteindelijk hebben ze na 60 minuten door een enorm item-voordeel ons door het midden omver kunnen pushen.

Ik baalde behoorlijk, maar er viel van het team weinig te maken. Zulke games heb je helaas dus ook :D Shame on us :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:57

g0tanks

Moderator CSA
Nieuwe skin voor Morgana en Olaf en natuurlijk de nieuwe champion Trundle: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=831135

Afbeeldingslocatie: http://eu.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=11208&d=1291062192

Waarschijnlijk ga ik Blade Mistress Morgana kopen, dan verdient Riot tenminste ook wat aan al die uren die ik er al in heb gestoken. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

en zijn er al mensen die Trundle hebben uitgeprobeerd of gezien?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
psyy138 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:59:
en zijn er al mensen die Trundle hebben uitgeprobeerd of gezien?
Ja, ik heb snel een potje met hem gespeeld voor mijn college. Leuke champion! Hij is erg behulpzaam met zijn pillar of filth, kan goed chasen en werkt een beetje als off-tank. Het is niet echt een carry maar vooral een support character die nog redelijk hard kan slaan.

Wel apart, 4800 ip, dat is voor het eerst:P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:01
Net de "trundle bundle" even aangeschaft, en ik ga hem zo als ik thuis kom snel uitproberen, hij lijkt me een zeer interrestante champ, i.v.m. de tank dissabling move, ik moet nog even kijken hoe dit uit pakt en hoeveel stats je nu eigenlijk steelt. Zodra ik hem gespeeld heb post ik wel even een updatje.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dat zal hendig zijn :)
Forn schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:08:
[...]
Wel apart, 4800 ip, dat is voor het eerst:P
inderdaad apart maar wel hendig :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Release Notes v1.0.0.106

Voor het eerst inzicht in wat ze nu eigenlijk met de patch proberen te bewerkstelligen;
* Area of Effect damage and disable spells being too powerful
o Area of Effect is taking a pretty large hit this patch, especially to the damage on Galio’s Idol of Durand, Morgana’s Soul Shackles and Vladimir’s Hemoplague. After seeing its effect on the game over a longer period of time, we’ve found something more akin to Annie’s Summon: Tibbers is a proper mix of area size, damage, and disable. We have several area-effect skills in the game that have snuck past this and we’re looking to bring these back to acceptable levels.

* Strong supports are able to protect powerful ranged carries too well, cancelling their fragility too easily
o We’re starting with a duration nerf to Morgana's Black Shield and Janna's Eye of the Storm to reward better timing of the spell reactively and to raise the skill ceiling a bit on these spells. If this proves too little, we’ll evaluate the need for additional changes in a future patch.

* Ranged carries, holistically, are too safe considering their damage output
o While we predict bigger changes will be required, our first adjustments are to lower the movement speeds of ranged carry-style champions to provide more of a tradeoff, and nerf Blessing of the Lizard Elder when used on ranged champions. We’d like to keep ranged carries “safer” than melee, while beginning to provide more tradeoffs that both give melee a place in the game and differentiate the roles of melee and ranged characters.
Leuke read qua patchnotes-commentaar: runeterra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Lijken me vrijwel allemaal logische beslissingen. Goed bezig daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Gisteren met Trundle gespeeld. Moet zeggen, het is een apparte champion om te spelen, en trundle vs trundle is het echt het saaiste wat je ooit zult meemaken, hij plaatst die toren, ik plaatst mijn toren, hij plaatst zijn movement speed grond, ik doe het zelfde. Had ook het gevoel dat ik trundle compleet verkeerd builde.
Begon met een dorans shield, daarna een Warmogs armor, en daarna een thornmail (full ad tegenstanders), ik denk zelf dat een build meer richting dps beter gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Vicarious schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:15:
Gister echt een TE slechte game gehad :D We begonnen lekker en bij hun team disconnecten er twee uit frustratie (een Singed die mid niet trok en een Nidalee die ik 3x achter elkaar sloopte), dus wij dachten: makkie. Nou, mooi niet dus. Er bleven een Annie, een Ashe en een Shen over, en die hebben gewoon van ons gewonnen ;( Ons team werkte totaal niet samen en liep steeds met 1 of 2 man in hun val. Hun tactiek: met Shen initieren en taunten, Annie er een beer(stun) + fireball op loslaten zodat diegene al half dood is en dan Ashe het laten afmaken.

Ik heb nog geprobeerd om mensen niet te laten focussen op Shen (die ongeveer 5k hitpoints had) en niet alleen op ze af te gaan, maar ze bleven de val maar in lopen. Al mijn teammates hadden 15 deaths of meer. Zelf had ik er 6 of 7, waarvan er minimaal 3 waren doordat ik een teammate tevergeefs probeerde te helpen. Uiteindelijk hebben ze na 60 minuten door een enorm item-voordeel ons door het midden omver kunnen pushen.

Ik baalde behoorlijk, maar er viel van het team weinig te maken. Zulke games heb je helaas dus ook :D Shame on us :D
Even mezelf quoten, het kan de andere kant op dus ook :D Gister weer een 5v3 gespeeld waarbij ik in het team van 3 zat, en gewoon gewonnen :D We hebben afgesproken de buitenste torens gewoon op te geven, bij elkaar te blijven en de rest te ganken voor een gold advantage en hebben op een gegeven moment met Baron aura een flinke push door het midden gedaan en gewonnen. Ik eindigde op 15 kills, 2 deaths en 28 assists ofzo, de Leblanc in ons team eindigde op 20+ kills en 4 deaths en we hadden ook nog die gekke nieuwe troll erbij. Die had een negatief saldo met 6/14/25 oid, maar was wel erg nuttig als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
g0tanks schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:08:
Nieuwe skin voor Morgana en Olaf en natuurlijk de nieuwe champion Trundle: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=831135

[afbeelding]

Waarschijnlijk ga ik Blade Mistress Morgana kopen, dan verdient Riot tenminste ook wat aan al die uren die ik er al in heb gestoken. :p
Bedankt voor de nieuwe achtergrond :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik baal echt ontzettend van ranked game atm. Mijn rank word alleen maar lager omdat 2 van de 3 potjes bij noobs zit. Ik snap echt niet hoe ze die teams vormen, want dit slaat werkelijk nergens op. Vanmiddag een potje waarin de gast met first pick EVE BANNED. WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Intruder schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:27:
Gisteren met Trundle gespeeld. Moet zeggen, het is een apparte champion om te spelen, en trundle vs trundle is het echt het saaiste wat je ooit zult meemaken, hij plaatst die toren, ik plaatst mijn toren, hij plaatst zijn movement speed grond, ik doe het zelfde. Had ook het gevoel dat ik trundle compleet verkeerd builde.
Begon met een dorans shield, daarna een Warmogs armor, en daarna een thornmail (full ad tegenstanders), ik denk zelf dat een build meer richting dps beter gaat werken.
Trundle is inderdaad wat meer een offtank. Je ulti maakt je vanzelf een tank (als je de juiste enemy target) dus je mag best wat uitgeven aan dps.
Vicarious schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:44:
[...]

Even mezelf quoten, het kan de andere kant op dus ook :D Gister weer een 5v3 gespeeld waarbij ik in het team van 3 zat, en gewoon gewonnen :D We hebben afgesproken de buitenste torens gewoon op te geven, bij elkaar te blijven en de rest te ganken voor een gold advantage en hebben op een gegeven moment met Baron aura een flinke push door het midden gedaan en gewonnen. Ik eindigde op 15 kills, 2 deaths en 28 assists ofzo, de Leblanc in ons team eindigde op 20+ kills en 4 deaths en we hadden ook nog die gekke nieuwe troll erbij. Die had een negatief saldo met 6/14/25 oid, maar was wel erg nuttig als tank.
Nice! Het blijkt wel dat winnen altijd nog kan, hoe slecht je er ook voor lijkt te staan :). Zeker bij non-premade is de teammoraal zo enorm belangrijk. Begin deze week deed ik een 3v3 met tryndamere/kassadin/janna tegen morde/olaf/garen. Meestal winnen de tanky-teams op deze map en zo leek het ook deze keer te gaan. Alleen wisten we nèt stand te houden en lieten ze ons iets te veel bijfarmen waardoor we dankzij tryndamere (late game enorm sterk) elke teamfight er steeds beter vanaf kwamen en uiteindelijk wonnen. Gewoon koppie erbij houden en onderling fatsoenlijk overleggen wat er moet gebeuren. Het hoeft niet altijd goed uit te pakken, maar het helpt altijd. :)
SaphuA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:20:
Ik bal echt ontzettend van ranked game atm. Mijn rank word alleen maar lager omdat 2 van de 3 potjes bij noobs zit. Ik snap echt niet hoe ze die teams vormen, want dit slaat werkelijk nergens op. Vanmiddag een potje waarin de gast met first pick EVE BANNED. WTF?
Lijkt me eerder een troll-actie dan serieuze gameplay. Rond welke rating speelt dit zich af?
Het beste lijkt me dat je probeert te duo-queue'en met iemand met wat hogere elo voordat je er nog dieper in zakt (ervan uitgaande dat je daar niet thuishoort ;)).

[ Voor 33% gewijzigd door RTG op 02-12-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ben in een weekje van 1400 naar 1300 gezakt met 9/10 keer de oorzaak dat er gewoon noobs in m'n team zitten die het andere team niet gekregen heeft. Misschien heb ik gewoon pech, maar leuk is anders ;) En nee, die dude die Eve bande was echt serieus.

Duo queen heeft toch niets te maken met mijn solo rank trouwens?

[ Voor 8% gewijzigd door SaphuA op 02-12-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:59
SaphuA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:20:
Ik baal echt ontzettend van ranked game atm. Mijn rank word alleen maar lager omdat 2 van de 3 potjes bij noobs zit. Ik snap echt niet hoe ze die teams vormen, want dit slaat werkelijk nergens op. Vanmiddag een potje waarin de gast met first pick EVE BANNED. WTF?
Zelfde probleem hier ben van 1368 naar 1298 gegaan :S
Ook met veel noobs in het team dit was voorheen nog wel anders als ik het me herinner.

[ Voor 9% gewijzigd door Ninjaman op 02-12-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:15:
Ben in een weekje van 1400 naar 1300 gezakt met 9/10 keer de oorzaak dat er gewoon noobs in m'n team zitten die het andere team niet gekregen heeft. Misschien heb ik gewoon pech, maar leuk is anders ;) En nee, die dude die Eve bande was echt serieus.

Je kan met 2 man in queue gaan, en dan ga je door voor 2 man. Dus telt dan als solo queue, maar dan weet je tenminste dat er iemand normaal kan spelen.

Qua eve bannen: Wellicht iemand die gewoon geen zin had in een noob in zijn team die besloot eve te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:22
Ik vind eve ook een vervelende heroe om tegen te hebben. dus dat is ook een van de eerste die ik zou bannen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
hellfighter87 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:23:
Ik vind eve ook een vervelende heroe om tegen te hebben. dus dat is ook een van de eerste die ik zou bannen :P.
Same here. Ik ben laatst helemaal zoekgespeeld door een goede Eve, pas endgame kwam ik er weer enigszins bovenop (want meer hitpoints)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Eve moet zichzelf goed feeden om nuttig te worden. Vooral begin/midgame is ze dan heel vervelend, maar indien niet gefeed helemaal niks waard. Een goede Eve kan wel heel handig zijn als counter-jungle, maar zoiets zie je niet vaak.
SaphuA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:15:

Ik merk bij mij en wat anderen dat de ranking heel erg op en neer kan hobbelen. Je "peakt" als het ware op een gegeven moment, en daarna drop je weer flink, om na een tijdje weer terug te klimmen richting je peak.

En inderdaad, duo-queue telt bij solo ranked. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Gister nog een potje gehad met 3vs3, ging best wel bagger. Maar door een beetje tactiek hebben wij top en bottom kunnen pushen en dus hun torens neer kunnen krijgen, tijdje later zaten we met z'n 3en in hun basis (met de laatste toren up). Deze wisten ze 20 minuten lang te verdedigen (mede omdat het hier al 10-40 in kills tegen ons stond), door een briljante taunt actie van onze rammus konden wij het afmaken. Mooi en vooral tactisch een heel hoogwaardig potje, die toch wel weer even een uurtje duurde (op 3vs3 :P!)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Eve met lichbane en deatfire grasp is zooo ontzettend goed, na elke skill even lekker 100% extra damage doen, als de tegenstander weg dreigt te komen je deathfire activeren en dan heb je alsnog de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik vind eve z'n champion die vaak dood gaat maar ook veel kan killen, eve is geen tank en ook geen mage eigenlijk niks maar ja, is wel een fijne champion opzich. vind het meer een supporter.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het meer een kut champion die niks anders kan dan feede, maargoed.
Komt wellicht omdat ik alleen feedende eves tegen kom omdat ik wel oracles koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:33:
Ik vind het meer een kut champion die niks anders kan dan feede, maargoed.
Komt wellicht omdat ik alleen feedende eves tegen kom omdat ik wel oracles koop.
Wat je met eve wel heel goed kan is mensen harrassen early game, als je bijvoorbeeld een akali tegen je hebt (die je absoluut niet wil dat die levelt) kan je die mooi op afstand houden door tegen eve te laten vechten.
Daardoor is akali lager level met aanzienlijk minder gold (door geen lasthits ect) en dus minder gevaarlijk, tactisch gezien is eve HEEL erg belangrijk. Een nadeel van haar is dat ze late game of gefeed moet zijn, of ze is waardeloos.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

RTG schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:57:
[...]

Niet vergeten dat de champions op verschillende levels een andere "waarde" hebben. Stealthed champions zijn zeker op de lagere levels vrij goed omdat mensen er geen rekening mee houden. Toen ik met LoL begon was er elke game wel een twitch te vinden en zag je eve/shaco ook vrij veel, precies omdat ze heel makkelijk kills konden maken.
Oftewel het is een weinig zinvolle discussie of eve nu wel goed is of niet :). Ze kan, net als zovelen, goed zijn, maar heeft feed nodig om uit te blinken en is met elixer/sight wards ineens een stuk minder waard.

[ Voor 33% gewijzigd door RTG op 03-12-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:27:
[...]

Oftewel het is een weinig zinvolle discussie of eve nu wel goed is of niet :). Ze kan, net als zovelen, goed zijn, maar heeft feed nodig om uit te blinken en is met elixer/sight wards ineens een stuk minder waard.
Meh blinken is iets anders, maar met een ult + ghost kom je ver. Stealths zijn gewoon underpowered champions met een stealth ability, neem deze weg (oracle/wards) en ze zijn vrij easy om te killen.

Trundle is leuk, maar buiten zijn R heeft hij niet echt tanking capabilities. Ik zie hem daarom ook meer als DPS dan tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:06:
[...]

Meh blinken is iets anders, maar met een ult + ghost kom je ver. Stealths zijn gewoon underpowered champions met een stealth ability, neem deze weg (oracle/wards) en ze zijn vrij easy om te killen.

Trundle is leuk, maar buiten zijn R heeft hij niet echt tanking capabilities. Ik zie hem daarom ook meer als DPS dan tank.
"uit·blin·ken blonk -, h -geblonken uitstekend zijn, anderen overtreffen"
Anders had ik wel flash gezegd. :)

Underpowered hoeven ze niet persé te zijn; een goede Twitch kom ik nog wel eens tegen bij ranked. Het probleem is alleen dat ze op de lage (summoner) levels best sterk zijn en zeker niet nog meer gebuffed moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulfightah schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:16:
[...]

Wat je met eve wel heel goed kan is mensen harrassen early game, als je bijvoorbeeld een akali tegen je hebt (die je absoluut niet wil dat die levelt) kan je die mooi op afstand houden door tegen eve te laten vechten.
Daardoor is akali lager level met aanzienlijk minder gold (door geen lasthits ect) en dus minder gevaarlijk, tactisch gezien is eve HEEL erg belangrijk. Een nadeel van haar is dat ze late game of gefeed moet zijn, of ze is waardeloos.
Maar als je 1 vision ward neerzet kan eve niks meer, want zonder stun is ze helemaal waardeloos. Vooral als je een vision ward neerzet zonder dat eve em ziet = kill.

Ik kan gewoon niet bedenken waarom iemand eve goed zou vinden, alleen als jungler kan ze early game hooguit irritant zijn omdat elke lane 1 vision ward moet kopen, inplaats van 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Pff, wat kan de community toch frustrerend zijn. Kom ik als 5de man bij een premade van 4 terecht. Ik kies Janna, hou zelf wel van support. Heb ik als score 7/0/27 krijg ik van een Trundle met 2/10 te horen dat het mijn schuld was dat Olaf ontsnapte.. niemand die er ook iets van zegt. Omdat ik hem niet geshield had (dit terwijl deze op cd was omdat ik net mijn Olaf had gered).

Arggg

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Ik speel precies om die reden dan ook liever met volwassen mensen. gaat er een keer wat fout is dat geen drama terwijl dit bij pubers genoeg reden is om je de huis vol te schelden :P

Eingelijk zouden ze iets van een age filter moeten hebben. zoiets van: ik wil alleen met 18+ spelen.

Humh die nerf op morgana vind ik toch minder fijn. erbuiten gelaten of het echt nodig was, maar nou kan ik voor geen meter meer spelen met haar terwijl ze mijn main heroe is :(. vooral omdat het schild van haar zo goed als instant weg is :(

[ Voor 51% gewijzigd door hellfighter87 op 04-12-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ranked vind ik zelf maar niks, je speelt bijna altijd tege dezelfde champs (morgana, amumu, sona etc) en het is meestal een groot rage festival. Mischien dat ik in season 2 weer op ranked ga.

Eve vind ik een briljante champ. Speel haar toevallig sinds gisteren en win elk potje (smurf account). Ja tuurlijk zijm sight wards en oracles vervelend, maar die koste wel gold. En je kan meestal al een paar kills maken voordat ze die hebben. Daarna moet je gewoon champs pakken die in hun eentje zijn. In teamfights is ze bagger maar ook niet nodig doordat je kill ratio van je team al 20/4 staat. Als er team fights zijn jat ik altijd ff een toren en ren ik daarna naar de teamfight om de restjes aftemaken. Ik snowball zo vroeg mogelijk met eve, daarna een lichbane. Feeden met eve snap ik niet, want ik ga echt zelde dood met haar, vooral omdat ik snowball ben ik voorzichtig. Het is niet zo moeilijk im te schatten wanneer je wel en niet kan aanvallen. Maar 1vs1 hetzelfde lvl win je altijd, behalve tryn natuurlijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:24:
Ranked vind ik zelf maar niks, je speelt bijna altijd tege dezelfde champs (morgana, amumu, sona etc) en het is meestal een groot rage festival. Mischien dat ik in season 2 weer op ranked ga.

Eve vind ik een briljante champ. Speel haar toevallig sinds gisteren en win elk potje (smurf account). Ja tuurlijk zijm sight wards en oracles vervelend, maar die koste wel gold. En je kan meestal al een paar kills maken voordat ze die hebben. Daarna moet je gewoon champs pakken die in hun eentje zijn. In teamfights is ze bagger maar ook niet nodig doordat je kill ratio van je team al 20/4 staat. Als er team fights zijn jat ik altijd ff een toren en ren ik daarna naar de teamfight om de restjes aftemaken. Ik snowball zo vroeg mogelijk met eve, daarna een lichbane. Feeden met eve snap ik niet, want ik ga echt zelde dood met haar, vooral omdat ik snowball ben ik voorzichtig. Het is niet zo moeilijk im te schatten wanneer je wel en niet kan aanvallen. Maar 1vs1 hetzelfde lvl win je altijd, behalve tryn natuurlijk xD
feit dat je zegt smurf account doet mij aannemen dat dat een low level account is, niet zo vreemd dat het dan zo makkelijk gaat :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Yup, smurf is gewoon een accountje aanmaken en lachen. Met mijn echte acc speel ik geen eve, maar zou ik mischien wel eens moetten doen. Volgens mij kan ze goed als jungler gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

hellfighter87 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:13:
Ik speel precies om die reden dan ook liever met volwassen mensen. gaat er een keer wat fout is dat geen drama terwijl dit bij pubers genoeg reden is om je de huis vol te schelden :P

Eingelijk zouden ze iets van een age filter moeten hebben. zoiets van: ik wil alleen met 18+ spelen.
Je zult je verbazen over hoeveel "volwassen" mensen zich ingame nog gedragen alsof ze 14 zijn. Welcome to the internets!
Baristo schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:26:
Yup, smurf is gewoon een accountje aanmaken en lachen. Met mijn echte acc speel ik geen eve, maar zou ik mischien wel eens moetten doen. Volgens mij kan ze goed als jungler gebruikt worden.
Wat is dan het hele nut van je verhaal? Het zal best leuk zijn even low levels te af te maken, maar hierop kun je een champion niet serieus beoordelen. Je speelt tegen mensen die nog nooit van wards of oracles gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Even over die smurf accounts
Ik heb er zelf ook 1 en het is me opgevallen dat ik altijd tegen en met andere smurf mensen speel.
Het schijnt dat riot kan achterhalen dat je een smurf account zou gebruiken en zo je tegen hogere skill players plaatsen. Dit heb ik in ieder geval gehoord van een paar mensen waarmee ik veel speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Intruder schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:31:
Even over die smurf accounts
Ik heb er zelf ook 1 en het is me opgevallen dat ik altijd tegen en met andere smurf mensen speel.
Het schijnt dat riot kan achterhalen dat je een smurf account zou gebruiken en zo je tegen hogere skill players plaatsen. Dit heb ik in ieder geval gehoord van een paar mensen waarmee ik veel speel.
nou volgnes mij als je veel wins hebt achter mekaar word je tegen mensen gematched die hetzelfde hebben. dat is al een tijdje zo ook op hogere levels. ook worden spelers die magic spelen vaak gematched met mensen die tank spelen zodat je een solide team hebt. Als je wat vaker verliest op lvl 30 word je vanzelf ook weer tegen mensen gematched die wat minder vaak winnen of vaker feeden.

Hier heb ik geen bron voor maar dit is gesproken uit mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Smurfen is flauw, echt. Ik doe het zelf niet, omdat dit best wel tot spelbederf kan lijden voor nieuwe spelers, denk maar eens in:

Iemand die misschien voor de eerste keer een bepaalde Champion speelt, weet nog niet precies hoe het moet, weinig ervaring in last hitten, weet ook nog niet goed welke items hij moet bouwen. Geen probleem als hij tegen andere spelers zit, die in een zelfde soort pakket spelen, iedereen is even "goed".

Dan komt er een smurf aan, last hit als de beste, bouwt de juist items, weet hoe en wanneer te ganken en legt in zijn eentje het hele andere team plat. Nu is dat niet zo'n probleem als dat een paar keer gebeurt, maar vele games achter elkaar hebben die mensen een idee van, ja leuk, wanneer win ik nou es, of wanneer word ik niet helemaal met de grond gelijk gemaakt?

Een paar vrienden van mij zijn ook afgehaakt door smurfers, en het ergste was nog dat die smurfs hen uitgingen maken voor noobs en flink flamen over het algemeen. Dus nee, smurfs dragen echt niet bij aan het spelplezier voor nieuwkomers.

Er is alleen zo heel weinig tegen te doen, want je weet nooit zeker of het een smurf betreft en iemand die zelf smurft zal hier niet zo snel reporten over een andere smurf. Daarbij weten nieuwe spelers de ins en outs van het spel niet, laat staan de report functie. DUs stop met smurfen, laat nieuw komers genieten van het spel zonder dat ze compleet afgestraft worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Hoe willen ze dat achterhalen dan? Je zou anders niet fatsoenlijk met meerdere mensen op één ip kunnen spelen.
Ik denk dat het gewoon aan je elo ligt, die een stuk sneller stijgt omdat je veel makkelijker games wint. Je wordt dan sneller gematcht met mensen die ook een hogere elo hebben (andere smurf accounts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
RTG schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:15:
Hoe willen ze dat achterhalen dan? Je zou anders niet fatsoenlijk met meerdere mensen op één ip kunnen spelen.
Ik denk dat het gewoon aan je elo ligt, die een stuk sneller stijgt omdat je veel makkelijker games wint. Je wordt dan sneller gematcht met mensen die ook een hogere elo hebben (andere smurf accounts).
computernaam of mac address zijn anders vrij uniek. of je hardware configuratie, zo bedenk ik maar een paar dingen die lol bij kan houden om je te indentificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:29:
Ik kan gewoon niet bedenken waarom iemand eve goed zou vinden, alleen als jungler kan ze early game hooguit irritant zijn omdat elke lane 1 vision ward moet kopen, inplaats van 1.
Je moet ten eerst haar ult niet onderschatten. In teamfights kan Eve ontzettend handig zijn omdat ze bij elke kill een flinke baal health terug krijgt. Daarnaast kan je natuurlijk niet de hele tijd de hele map warden dus is ze ook erg handig om mid en late game champions te ganken bij b.v. buffs. En ze is -ook al staan er wards- een prima champion om mee te ganken want ze heeft een stun. Zoals ik al eerder zei, het is echt een kwestie van hoe iemand er mee speelt en wat voor build ze nemen. Maar het is zeker niet een van de slechtste champions.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Pkunk schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:28:
[...]

Je moet ten eerst haar ult niet onderschatten. In teamfights kan Eve ontzettend handig zijn omdat ze bij elke kill een flinke baal health terug krijgt. Daarnaast kan je natuurlijk niet de hele tijd de hele map warden dus is ze ook erg handig om mid en late game champions te ganken bij b.v. buffs. En ze is -ook al staan er wards- een prima champion om mee te ganken want ze heeft een stun. Zoals ik al eerder zei, het is echt een kwestie van hoe iemand er mee speelt en wat voor build ze nemen. Maar het is zeker niet een van de slechtste champions.
Mid & Late game zijn teamfights. Dan heb je echt wel een 5de man nodig en Eve is dat niet. Voegt geen meerwaarde toen aan haar team verder geen slows etc. Haar stun is wel aardig maarja als iemand een oracle heeft dan is dit bijna al onmogelijk om te gebruiken aangezien je dan al gefocused wordt.
En bij mid of late game heeft een normale champion geen enkele moeite bij het killen van die golems bijv, ze verliezen dan amper health dus een eve die dan even binnenvalt zal niet echt een probleem zijn. Ook wordt er late game geen gebruik meer gemaakt van wards maar meer van oracles die in de meeste gevallen maar een iemand nodig heeft aangezien je dan toch samen ten strijde gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik sluit me aan bij Dragon3016, Eve biedt helaas niets als het op teamfights aankomt. Ze is aardig goed in restantjes opruimen en enkelingen ganken die voor blue/red buffs gaan, maar buiten haar stun heeft ze niets in teamfights. Een enkele stun, die je al ziet aankomen met een Oracles, geen AoE damage, slows, etc. (Hatespike telt niet, want 50% 2e target en verder doet het niets, is melee range dus bijzonder gevaarlijk tijdens teamfights). Daarbij nies je tegen haar aan en ze is dood.

ALs er maar 1 iemand in het andere team zit met een stun, wachten tot je Eve ziet (ward/oracles) en ze is echt dood. Er zijn inderdaad nog slechtere Champions, maar Eve word niet aangeraden voor een reden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
dragon3016 schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:16:
[...]
Mid & Late game zijn teamfights. Dan heb je echt wel een 5de man nodig en Eve is dat niet.
Met het risico op een welles/nietes discussie..

In het kort:
Eve is niet waardeloos als er een ward staat of als iemand oracle heeft. Gewoon een kwestie van voorzichtig spelen. En met de goede build (AD bij voorkeur) doet ze meer dan genoeg damage in teamfights.

In het lang:
Er is altijd wel iemand zo stom om in z'n eentje de verkeerde kant op te lopen. Met Eve in je team heb je veel grotere kans om zo iemand te pakken omdat ze je niet aan zien komen. Tuurlijk zijn er oracles, maar ik heb nog nooit een heel team met oracles zien rondlopen. Als je een beetje fatsoenlijk team hebt weet je ook wie er oracle heeft en die neem je dan te grazen of die ontwijk je. Maar er wordt net gedaan alsof Eve maar 1 ding kan: vanuit stealth iemand pakken. En dat is gewoon niet zo. Eve waar wij altijd mee spelen heeft een AD build en doet tonnen damage. Daarvan kan je echt niet zeggen dat ze geen 5e man is.

Dan kan het natuurlijk zo zijn dan er niemand zo stom is de verkeerde kant op te lopen. Dan heb je met Eve alsnog hetzelfde voordeel als met alle andere carries; het voordeel dat je precies op het goede moment "tevoorschijn" komt en hun carry, squishy, whatever pakt. Als Eve in zicht is of uit stealth komt en wordt ze gefocussed heb je dan vaak genoeg tijd/health om de teamfight te overleven omdat ze zo'n bak health terug krijgt van de gekillede champions.

Verder nog: 1op1 is Eve de meeste squishies de baas (nou vooruit dan moet ze wel gefeed zijn, maar dat is natuurlijk het hele idee van carries) als ze late game een buff pakken. Maar dat hoeft ze natuurlijk niet alleen te doen. Je hebt meer map awareness, dus je kan (of belangrijker nog: weet of je kan) zo iemand makkelijk vinden en pakken. Eve is dan een goede initiator.

Ben trouwens benieuwd of mensen hier op basis van nadelen van Eve, Shaco en Twitch even zo waardeloos vinden. Zijn hele andere champions, maarja.. een ward en een oracle en ze kunnen niets meer..
Nazanir schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:15:
wachten tot je Eve ziet (ward/oracles) en ze is echt dood.
Dan doe je het dus niet goed.. kwestie van voorzichtig spelen. Ik zie het zelf ook vaak zat hoor. Maar dan staat Eve gewoon op de verkeerde plek of houd ze geen rekening met oracles en/of wards.. Daarbij, elke carry is met een stun en een heel team op haar dak meteen dood. Dat is niets perse ten nadele van Eve
Nazanir schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:15:
Er zijn inderdaad nog slechtere Champions, maar Eve word niet aangeraden voor een reden.
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat de meeste mensen niet weten hoe met Eve te spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Pkunk op 06-12-2010 12:30 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Pkunk schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:19:
[...]

Ben trouwens benieuwd of mensen hier op basis van nadelen van Eve, Shaco en Twitch even zo waardeloos vinden. Zijn hele andere champions, maarja.. een ward en een oracle en ze kunnen niets meer..
Om hier even op integaan.
Shaco: heeft handige slow voor chasen en heeft een fear die ze in de groep kan gooien. Kan zelf met zijn clone redelijk wat damage doen en dankzij zijn stealth geval kan hij snel in actie komen bijna niemand koopt namelijk een oracle voor shaco.

Twitch : Heeft voor teamfights zijn ulti die hij vanaf een afstand kan afvuren en die echt sick damage kan doen hierna kan hij tevens expunge doen om nog wat meer health aftenemen. Ook kan hij met zijn spell mensen slowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Persoonlijk heb ik late game vaak meer last van Eves dan van Twitches. Twitch is midgame bloedirritant, maar later in het spel doet hij best weinig damage volgens mij, en hij is veel squishy-er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
RTG schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:15:
Ik heb gehoord dat er een MAC filter achter zou zitten o.i.d.
Nou heb ik dit gehoord van iemand die het weer van iemand anders heeft en je weet wel hoe dat gaat, echt accuraat is hiet niet.
Maar toen ik een smurf account maakte viel het me gewoon op dat de spelers het niveau van level 30 spelers hebben. en dan toen ik net begon er helemaal geen moeite mee had en het lijkt me sterk dat na een half jaar spelen mijn skill achter uit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:16:
[...]

Ik heb gehoord dat er een MAC filter achter zou zitten o.i.d.
Nou heb ik dit gehoord van iemand die het weer van iemand anders heeft en je weet wel hoe dat gaat, echt accuraat is hiet niet.
Maar toen ik een smurf account maakte viel het me gewoon op dat de spelers het niveau van level 30 spelers hebben. en dan toen ik net begon er helemaal geen moeite mee had en het lijkt me sterk dat na een half jaar spelen mijn skill achter uit is gegaan.
Misschien is het probleem gewoon dat tegenwoordig 75% van de spelers aan het smurfen is :+ Zou wel verklaren waarom ik in het begin standaard dik geowned werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

hellfighter87 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:53:
[...]
computernaam of mac address zijn anders vrij uniek. of je hardware configuratie, zo bedenk ik maar een paar dingen die lol bij kan houden om je te indentificeren.
Natuurlijk heb ik het dan over meerdere mensen op 1 pc.
Pkunk schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:19:

Met het risico op een welles/nietes discussie..
Daar zaten we al midden in. :+
Dan kan het natuurlijk zo zijn dan er niemand zo stom is de verkeerde kant op te lopen. Dan heb je met Eve alsnog hetzelfde voordeel als met alle andere carries; het voordeel dat je precies op het goede moment "tevoorschijn" komt en hun carry, squishy, whatever pakt. Als Eve in zicht is of uit stealth komt en wordt ze gefocussed heb je dan vaak genoeg tijd/health om de teamfight te overleven omdat ze zo'n bak health terug krijgt van de gekillede champions.
Juist niet hetzelfde voordeel; je moet als Eve er midden in duiken en bent enorm squichy. Je bent of een belangrijke target, meteen gefocussed en dood, of je bent niet genoeg snowballed en ze kunnen je even ignoren. Eve hoort trouwens geen carry te zijn.
Verder nog: 1op1 is Eve de meeste squishies de baas (nou vooruit dan moet ze wel gefeed zijn, maar dat is natuurlijk het hele idee van carries) als ze late game een buff pakken. Maar dat hoeft ze natuurlijk niet alleen te doen. Je hebt meer map awareness, dus je kan (of belangrijker nog: weet of je kan) zo iemand makkelijk vinden en pakken. Eve is dan een goede initiator.
Weer; je mag bij Eve niet uitgaan van rol als carry. Als je hele team afhankelijk is van Eve dan ga je het nog heel erg moeilijk krijgen. Verder zeg je er zelf al bij dat je gefeed moet zijn; ook niet echt een positief punt.
Je hebt zeker in het begin meer map awereness ja maar zodra de anderen oracles gaan kopen moet je heel erg op gaan passen en verlies je mogelijk map awareness door jullie wards die ze nu kunnen zien.
Twitch is ranged en shaco heeft een escape-ability. Ze zijn allemaal niet al te makkelijk om te spelen, maar over het algemeen zijn die andere 2 minder feed-gevoelig.
[...]

Dan doe je het dus niet goed.. kwestie van voorzichtig spelen. Ik zie het zelf ook vaak zat hoor. Maar dan staat Eve gewoon op de verkeerde plek of houd ze geen rekening met oracles en/of wards.. Daarbij, elke carry is met een stun en een heel team op haar dak meteen dood. Dat is niets perse ten nadele van Eve
Wel omdat Eve dus melee is. Daarom zul je bij de meeste teams die iets fatsoenlijks proberen samen te stellen wel een ranged carry vinden.
Hier zie ik ook weer de fout die je vaak in je denkwijze maakt. Je gaat er van uit dat jij als eve alles goed doet, en de andere fouten maken. Als dat zo gaat dan is het natuurlijk fantastisch. Maar ook jij of je team gaat fouten maken, en ook de tegenstander kan enorm goed samenwerken. In dat geval ga je het als Eve enorm lastig krijgen, en zal je tijdens het verloop van de game steeds minder kunnen inbrengen in teamfights. Je hebt dan enkel nog je stun, die je als je hem al gedaan krijgt, ook meteen je dood betekend.
[...]

Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat de meeste mensen niet weten hoe met Eve te spelen.
Velen zullen het inderdaad niet weten, maar velen weten ook hoe game-verloop-afhankelijk ze is. Er is een reden dat je haar (bijna) niet op de hogere elo's ziet.
Maar nogmaals, Eve kan een prima champion zijn om te spelen, ieder zijn eigen ding. Maar ze is niet zo nuttig op de hogere niveau's als dat ze is op lagere elo. Daarom zei ik ook dat de hele discussie omtrent Eve weinig zinvol was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, zieke solo (samen met saphua) ranked game meegemaakt.

4 tanks gebanned, saph mocht als eerst kiezen, dus die zou rammus voor mij pakken en ik anivia voor hem.
Kom ik er dus achter dat ik rammus helemaal niet heb, waardoor hij dus vastzit aan rammus en maar gaat jungle. Verder een cho gath en een xin zhao in een lane, en pantheon solo. Tegenstander ziet er niet zo heel goed uit, dus we hebben er wel vertrouwen in.

Mid tegen teemo, niet zoveel moeite kan klein beetje pushe en kill hem uiteindelijk 1 keer. Pantheon top is een andere nederlander en laat zich maar al te graag horen en flamed op alles wat los en vast zit, en bot zitten die 2 te feeden als beesten.

We worden dus hele game overrompeld, sta zelf 5-0-5 ofzo, maar rest van het team loopt niet echt lekker. Na 25 minuten willen er 2 persé surrendere, gaat uiteindelijk niet door omdat niet iedereen meestemt. Ik werd flink gefeed, en had er dus nog het volste vertrouwen in. Onze team word konstant ge-ambushed omdat cho of xin het weer nodig vind om solo de jungle in tee lopen. Uitendelijk staan hun bij onze inhibitor toren, en wij hebben bij hun 1 of 2 torens kapot.

Richting late game, ons team begint wat items te krijgen, ik besluit als carry wards te gaan plaatsen omdat de rest het geld hard genoeg nodig heeft. We beginnen zelf wat enemy champions te ganke die solo zitten te gaan, en iedereen krijgt er weer wat vertrouwen in.

We besluiten hun bot jungle te waren en dan bot te pushen, we zien ze alle 5 al aankomen, maar hun weten ook al dat we bij hun jungle hangen, uiteindelijk weten we er 4 te killen en meteen door te pushe en inhibitor te slopen. Game kantelt volledig en we winnen ineens alle teamfights. Ik ben main focus, maar door zhonya's, egg, wat geluk en teammates overleef ik elke keer en winnen we uiteindelijk de game.

We stonden halverwege dus 10~15 kills achter, paar van hun waren hopeloos gefeed, maar garen besloot inplaats van tank dus dps te gaan, hun hadden geen tank meer waardoor wij uiteindelijk met wat stunt en teamwork winnen.

Moraal: nooit surrendere al ziet het er hopeloos uit. Teamwork, wards en overmoedig worden van de tegenstander kan de game totaal kantelen.

Uiteindelijke score van mezelf 14-2-14, daarna volgde xin met 10-12-11 oid. Heerlijke game dus!

edit: uiteindelijk 18211 gold earned in die pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik kon early game weinig aangezien ik a) nooit Rammus gespeeld had en b) mijn masteries niet optijd af had voor een jungle Rammus (had uiteindelijk 1-0-8 ofzo) waardoor ik door de golem gepwnd werd en lvl 2 was terwijl vraatje lvl 7 had ;)

Voor Vraatje was het inderdaad een leuk potje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SaphuA op 06-12-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
mijn ervaring over Eve:
Eve is de leukste hero die er is. Eve is verschrikkelijk afhankelijk van communicatie met z'n team. Enemies met oracles maken het juist alleen maar interessant. Zorgen dat je team ze een bje bezig houd, eve doet zn ult aan en stunned 2 mensen met een hatespike op het goeie moment, en je hebt hun team zo neer. Snel genoeg kills maken zodat je heals van je ult krijgt. trust me, eve is zeker viable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Kleine toevoeging over de Magic Sight Wards: Als stealth champion kan je zelf ook een oracle kopen zodat je de wards kan zien en kan kapot maken. Voor Twitch bijv. een goede manier om wards aan te pakken. Werkt ook voor Teemo's paddenstoelen trouwens, krijg je nog 10g per stuk voor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
murphsy schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:19:
Kleine toevoeging over de Magic Sight Wards: Als stealth champion kan je zelf ook een oracle kopen zodat je de wards kan zien en kan kapot maken. Voor Twitch bijv. een goede manier om wards aan te pakken. Werkt ook voor Teemo's paddenstoelen trouwens, krijg je nog 10g per stuk voor ook.
Hadden ze dat niet generfed? dat je geen gold meer kreeg door het destroyen van mushrooms?
en ja hoor klik link
Noxious Trap:

* It no longer give any gold as a bounty when killed, down from 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:38
Ik moet zeggen nu ik dit hier over die smurf accounts zit te lezen voel ik me al iets minder rot. Ik heb een paar keer een custom game proberen te spelen maar dat voelt dan alleen maar alsof ik meer dood ben dan eigenlijk aan het spelen.

Heeft wel een beetje de LoL (die was niet expres) eruit gehaald voor me. Misschien dat ik het dan nog eens een keer probeer en hoop dat ik dan een keer beginners tegen me heb (Ik hoop maar dat de vorrige potjes geen beginners waren anders ben ik gewoon echt zo ongelofelijk slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Waarom doe je dan ook een custom game i.p.v. solo queue ofzo? Bij queuen kom je tenminste nog bij mensen met ongeveer hetzelfde level, bij een custom game kan je bij iedereen komen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:38
Nou, als je een game opzoekt waar staat levels 1-10 verwacht je ook wel met noobs in een team te zitten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

spelen mensen hier soms ook "all mid all random"? die games die worden aangemaakt in de custom game lijst.
want dat is echt wel lachen.

regels op een rijtje:

je mag alleen maar in de middelste lijn
champions kiezen is random
geen recall
Geen fortify
Geen snowballs ( geen stack items ( mejai ) , als je begrijpt wat ik bedoel )
Niet door het gras
je mag niet terug gaan.

dit is echt leuk :) met 10 champions in mid en vooral als je level 1 bent :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
psyy138 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 08:24:
spelen mensen hier soms ook "all mid all random"? die games die worden aangemaakt in de custom game lijst.
want dat is echt wel lachen.

regels op een rijtje:

je mag alleen maar in de middelste lijn
champions kiezen is random
geen recall
Geen fortify
Geen snowballs ( geen stack items ( mejai ) , als je begrijpt wat ik bedoel )
Niet door het gras
je mag niet terug gaan.

dit is echt leuk :) met 10 champions in mid en vooral als je level 1 bent :)
Heb het wel vaker gedaan vond het ook leuk is eens wat anders. Deed zelf wel met mejai's etc.
Kunnen wel een keer met zijn alle dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Intruder schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:47:
[...]

Hadden ze dat niet generfed? dat je geen gold meer kreeg door het destroyen van mushrooms?
en ja hoor klik link
Noxious Trap:

* It no longer give any gold as a bounty when killed, down from 25.
Ah okay. Ik speel alleen weekenden dus volg de patches en dergelijke niet meer zo nauw. Neemt niet weg dat een oracle nog steeds prima werkt tegen wards en shrooms! :)

Vind iemand anders het tempo waarin er nieuwe champions uitkomen ook veel te hoog? Ik begin me er nu echt aan te storen, je moet echt 10+ uur per week spelen wil je alle champions kunnen proberen. Jammer, beetje teveel van het goede voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

murphsy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:09:
[...]

Ah okay. Ik speel alleen weekenden dus volg de patches en dergelijke niet meer zo nauw. Neemt niet weg dat een oracle nog steeds prima werkt tegen wards en shrooms! :)

Vind iemand anders het tempo waarin er nieuwe champions uitkomen ook veel te hoog? Ik begin me er nu echt aan te storen, je moet echt 10+ uur per week spelen wil je alle champions kunnen proberen. Jammer, beetje teveel van het goede voor mij.
ik vind het prima zo, rond de 3 weken een nieuwe champion.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
hellfighter87 schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:43:
[...]

ook worden spelers die magic spelen vaak gematched met mensen die tank spelen zodat je een solide team hebt. Als je wat vaker verliest op lvl 30 word je vanzelf ook weer tegen mensen gematched die wat minder vaak winnen of vaker feeden.

Hier heb ik geen bron voor maar dit is gesproken uit mijn ervaring
Is dit echt zo? Want ik kies meestal als laatste een hero, en moet meestal een tank kiezen om het team wat in evenwicht te brengen terwijl ik eigenlijk meer zin had in een dps hero.
Dit weekend paar memorabele potjes gehad, een win 5v5 in 19:50 min. Daarna een potje van 1u 30 min waarbij ons team hopeloos achter stond (denk 20-50 in kills en 3 inhibs down) en toch nog een win eruit sleepte.

Af en toe zijn er nog spelers die luisteren als je zegt dat het waanzin is om op je eentje een buff te gaan halen met zo'n hopeloos overfed team.

Momenteel is mijn favoriete hero Mundo: lekker veel health en makkelijk mee te farmen. Al speel ik dus meer met blitz en morde omdat ik de tank moet uithangen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Mundo wordt soms ook wel gezien als tank hoor, en ik speel Mundo meestal als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

murphsy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:09:
Om de 2 weken een patch + nieuwe champion. Ik kan het best begrijpen als je nu pas aan het spel begint... meteen een stuk of 65 champions om te leren, tegenover ± 40 toen het spel uitkwam. Dan elke 2 weken er ook nog ene bij is best wel wat om allemaal een beetje door te krijgen als je niet zo intensief speelt.
Over het algemeen wordt wel niet elke champion evenveel gebruikt en weet je bij de meeste champions wel waar je op moet letten als je er een aantal keer tegen speelt. Je hoeft ze echt niet allemaal zelf uit te gaan proberen als je toch maar casual speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik vind het best wel fijn dat er ook nieuwe champions bij komen, misschien is 2 weken wel te snel maar zo breng je ook variatie in het spelen en natuurlijk speel ik het spel al een tijd maar het verveeld me niet :). Je weet nooit welke champions tegenover je krijgt dus moet je altijd wel op de een of andere manier je build aanpassen of hun aan jouw :D.

Maar de beste skin vind ik echt butterfly kog'maw. iemand mee eens ik hoop het wel :D
en een fijnste champion heb ik niet omdat ik vaak / 1 van de 3 keer all mid all random speel wat echt geniaal is. zo weet je nooit met welke champion je gaat spelen dus krijg je alles vanzelf wel een keer.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolface :D
Maar de beste skin vind ik echt butterfly kog'maw. iemand mee eens ik hoop het wel
Ik, maar Kog is zoo inba.. madreds + w = k0

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
er is een hele hoop imba, teminste zo lijkt het.
Maarja zo simpel is het ook neit om alle mogelijk item combinaties met alle heroes te balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@Fishticks: Mijn Kassadin zou wel eens een goed woordje willen wisselen met jouw Kog'Maw :)

Riftwalk -> Force Pulse -> Nullsphere -> Ignite en misschien nog een Riftwalk om het af te maken (Riftwalk doet best veel damage met een paar stacks). En omdat Kassadin van zichzelf al best hoge magic resist heeft icm zijn Passive, doet jouw Arcane Barrage + Madreds me niet zo veel. Dus imba, not so much ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
dragon3016 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:05:
[...]

Heb het wel vaker gedaan vond het ook leuk is eens wat anders. Deed zelf wel met mejai's etc.
Kunnen wel een keer met zijn alle dit doen.
Idd leuke game mode, je moet dit echter niet te vaak doen, dan gaat het behoorlijk vervelen.
Klink leuk om een keer met een paar mensen te doen, Mensen kunnen mij toevoegen onder de naam BatsAap.
Ik ben wel redelijk veel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Nazanir schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:19:
@Fishticks: Mijn Kassadin zou wel eens een goed woordje willen wisselen met jouw Kog'Maw :)

Riftwalk -> Force Pulse -> Nullsphere -> Ignite en misschien nog een Riftwalk om het af te maken (Riftwalk doet best veel damage met een paar stacks). En omdat Kassadin van zichzelf al best hoge magic resist heeft icm zijn Passive, doet jouw Arcane Barrage + Madreds me niet zo veel. Dus imba, not so much ;)
Dit houd je altijd he ;) zijn altijd champions die in het voordeel zijn tegen een andere champion.
Neem bijv mijn favo champ tryndamere, kan iedereen wel aan daar niet van maar een goede counter tegen mij is bijv teemo. zijn blind en slow met zijn pado's kan nogal irritant zijn. Ook als je je ulti activeerd heb je nog steeds zijn dots die doortikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ben leuke potjes aan het spelen met Trundle. Heb zelfs z'n junkyard skin gekocht :) Ik weet nog niet precies hoe ik em het beste kan spelen, maar ik heb iig best lol. Wat nu wel aardig gaat is jungelen. Hij jungled misschien wel het snelste van alle champions die ik ken. Hij doet zoveel damage low lvl. Alleen jammer dat ik mezelf vol potions moet stoppen om te overleven. Ik bouw dan eerst madred razor --> lantaarn en schoentjes. En daarna meestal een tanky build met frozen mallet en afhankelijk van waar we tegen spelen iets van banshees of sunfire cape. De iets meer dps achtige builds willen niet zo lukken tot nog toe.

Iemand anders ervaringen met Trundle?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik heb alle champions gespeeld behalve miss fortune en trundle , ik hoop dat ik die nog een keer kan gaan spelen.. ik bezit nu ook meer als de helft van alle champions wat ook heel fijn is :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Pkunk schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:18:
Ben leuke potjes aan het spelen met Trundle. Heb zelfs z'n junkyard skin gekocht :) Ik weet nog niet precies hoe ik em het beste kan spelen, maar ik heb iig best lol. Wat nu wel aardig gaat is jungelen. Hij jungled misschien wel het snelste van alle champions die ik ken. Hij doet zoveel damage low lvl. Alleen jammer dat ik mezelf vol potions moet stoppen om te overleven. Ik bouw dan eerst madred razor --> lantaarn en schoentjes. En daarna meestal een tanky build met frozen mallet en afhankelijk van waar we tegen spelen iets van banshees of sunfire cape. De iets meer dps achtige builds willen niet zo lukken tot nog toe.

Iemand anders ervaringen met Trundle?
Geen ervaring mee, maar als ik zo hier en daar wat lees bouwen de meesten een tanky build met maldreds bloodrazor, trinity force en banshee veil. Volgens mij is hij daar ook wel een beetje voor bedoeld. Als DPS zou ik ook niet weten hoe je met hem moet spelen, want hij heeft niet echt een hoge attack speed of sterke abilities daarvoor. Hij is met die pillar en die contaminated ground vooral sterk in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik ben net nieuw met LoL, nu level 10, en moet zeggen dat het een erg gaaf spel is :) Ik ben nog volop aan het leren en heb nog niet echt een champion gekozen, dus misschien dat jullie wat input willen geven.

Ik heb een paar favorieten waar ik nu mee aan het leren ben; Nunu, Warwick en Sion.
Vooral Nunu bevalt me goed door zijn heal en nuke/slow. Is het verstanding om me nu al op 1 champion (Nunu) te focussen?

Ik speel nu vooral 3vs3, dus level 18 word ik eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jaded schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:04:
Ik ben net nieuw met LoL, nu level 10, en moet zeggen dat het een erg gaaf spel is :) Ik ben nog volop aan het leren en heb nog niet echt een champion gekozen, dus misschien dat jullie wat input willen geven.

Ik heb een paar favorieten waar ik nu mee aan het leren ben; Nunu, Warwick en Sion.
Vooral Nunu bevalt me goed door zijn heal en nuke/slow. Is het verstanding om me nu al op 1 champion (Nunu) te focussen?

Ik speel nu vooral 3vs3, dus level 18 word ik eigenlijk nooit.
als ik jouw was zou ik een paar custom games spelen en dan zo veel mogelijk champions spelen die je leuk lijken. ik zou nooit ( ook niet op level 30 ) gaan focussen op 1 champion, dadelijk pakt iemand anders de champion die jij wilt en dan zit jij met de gebakken peren. dus zou ik ongeveer wachten todat je 5 champions hebt die je fijn vind en waarmee je ook goed kan spelen en dan niet focussen op 1, heeft geen zin.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
@Jaded
Ik denk dat in level 10 normal games een betere optie is, Custom games kom je vaak bij surfers/level 30 lui in.
Zelfs in de level 1-10 servers
Zoals psyy138 al zegt, het is niet slim om te fucussen op 1 champion maar een stuk of 5. Door alle champions minimaal 1 keer te spelen weet je wat je kunt verwachten en zo weet je ook of iemand je kunt killen of dat je eventueel nog in lane kunt blijven om te healen, dit is dus wel een aanrader.
Voor de rest kan ik aanraden om ashe aan te schaffen (450 punten) en in mijn ogen 1 van de beste champions, ze is ook nog eens relatief makkelijk te leren.
de champions die je zelf noemt zijn ook erg goede champions die in team fights goed van pas komen.

Voor de rest... Feel free to add me voor eventuele vragen o.i.d. mijn ingame naam = BatsAap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
als de basis hero's die goedkoop zijn beschouw ik

nunu: tank, leer je veel van mana conservation en zone control
ashe: ranged dps, ook mana conservation en hit en run (evt sivir voor dit)
annie: caster style
soraka: healer style, die heb ik zelf niet
yi: melee dps

met deze kan je alle teams aanvullen en leer je ook alles wat je moet kunne voor de meer specialere heros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Intruder schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:34:
@Jaded
Ik denk dat in level 10 normal games een betere optie is, Custom games kom je vaak bij surfers/level 30 lui in.
Zelfs in de level 1-10 servers

Zoals psyy138 al zegt, het is niet slim om te fucussen op 1 champion maar een stuk of 5. Door alle champions minimaal 1 keer te spelen weet je wat je kunt verwachten en zo weet je ook of iemand je kunt killen of dat je eventueel nog in lane kunt blijven om te healen, dit is dus wel een aanrader.
Voor de rest kan ik aanraden om ashe aan te schaffen (450 punten) en in mijn ogen 1 van de beste champions, ze is ook nog eens relatief makkelijk te leren.
de champions die je zelf noemt zijn ook erg goede champions die in team fights goed van pas komen.

Voor de rest... Feel free to add me voor eventuele vragen o.i.d. mijn ingame naam = BatsAap
daar heb je ook gelijk in en zoiets noemen ze smurfen als ik me niet vergis. ;)
ik snap dat echt niet dat mensen het leuk vinden om beginners af te maken maar dat is mijn mening.
Ashe is inderdaad makkelijk bespeelbaar en deze zou je ook kunnen gebruiker, in het begin zou ik dan ook de items kopen/gebruiken die ze aanbieden in de winkel van sinkel (ingame) 8).
je kan ook altijd op teamspeak komen , ip staat ergens in het begin topic en dan kunnen we samen een potje spelen of met andere mensen..

succes

[ Voor 0% gewijzigd door psyy138 op 09-12-2010 13:43 . Reden: teamspeak stukje toegevoegd :*) ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik ga het eens met Ashe proberen :) Ik heb een champion pack gekocht met Annie, Warwick enzo, maar met Annie kwam ik niet veel verder dan het feeden van de tegenstander. Papieren champions zijn niks voor mij.

Bedoel je met normal games 5vs5? Ik speel normal 3vs3, omdat ik dan minder kans hem om met complete no-no's te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik zou 5vs5 spelen is leuker vind ik zelf.
heb jij toevallig de champion pack gekocht op steam? daar was die 20 euro en dan heb je het zelfde pack als die op lol. zo heb ik het tenminste gedaan en vaak zet ik standaard elke maand 5 of 10 euro over naar lol voor leuke champions of skins :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Tipje voor Annie btw. Begin met een rod of ages en ze is opeens niet meer van papier ;).
Ik geloof dat ze na 5 aanvallen de eerst volgende aanval stunde.
Als je stun up is miet je tibbers (je ulti, r skill dus) casten op de tegenstander en dan de rest van je skills (die ball en diei fire cone)
Dan heb je bijna een 1 combo kill, met deze combo is annie 1 van de beste champions in mijn ogen.

5 v 5 is in mijn ogen de leukste game mode en als je je ergert aan noobs/feeders in 5 v 5 probeer eens een groep met mensen te vinden om mee samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Intruder schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:35:
Tipje voor Annie btw. Begin met een rod of ages en ze is opeens niet meer van papier ;).
Ik geloof dat ze na 5 aanvallen de eerst volgende aanval stunde.
Als je stun up is miet je tibbers (je ulti, r skill dus) casten op de tegenstander en dan de rest van je skills (die ball en diei fire cone)
Dan heb je bijna een 1 combo kill, met deze combo is annie 1 van de beste champions in mijn ogen.

5 v 5 is in mijn ogen de leukste game mode en als je je ergert aan noobs/feeders in 5 v 5 probeer eens een groep met mensen te vinden om mee samen te spelen.
dus kom maar is kijken op onze teamspeak

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Zal ook wel eens even gaan kijken.
Hoeveel mensen zijn er gemiddels online savonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:28:
Heel erg verschillend, maar gemiddeld wel een stuk of 4~5 vaak meer, genoeg voor een leuke premade in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Edit: TS is weer up!

[ Voor 65% gewijzigd door SaphuA op 10-12-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
btw er zijn niet heel veel mensen meer in het GoT chat channel? is die nu vervangen door TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

Intruder schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:28:
Soms zitten we met z'n 2'en en soms wel met 12 man!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Net Trundle een paar potjes geprobeerd. Het voelt toch vooral als een incomplete Olaf. De Pillar met slow is handig maar niet gevecht winnend. De self-buff swamp is leuk, maar niet gevecht winnend. De bite is goed, maar niet indrukwekkend. Zijn ult past totaal niet bij de rest van de champion.

Ik snap Trundle niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Zojuist weer overwinning nummer 600 geboekt, 550 keer verloren. Doe blijkbaar toch iets goed :)

Lux is fantastisch (speel haar weer de laatste tijd), haar range met spells is enorm, niet zeer goede damage, maar genoeg om ze weg te jagen. Niemand is beter als het op zone control aankomt dan Lux, en er lekker misbruik van maken, heerlijk.

@Murphsy:

Trundle is een geweldige anti-tank. Speel hem als een, gank heel veel, en gebruik het liefst Ghost als je 2e summoner spell. In teamfights, gebruik je ultimate op een tank, zodat je zijn armor en magic resist steelt en je bite gebruik je voor hun carry. Zo doe je enorm veel damage en kan je een tank makkelijk neerhalen. Tijdens teamfight je curse ding gebruiken, zodat je CC resist omhoog gaat en je behalve mobiel, ook nog eens een stuk sneller aanvalt. Je pillar valt of staat afhankelijk hoe goed je bent met positionering, maar met een beetje oefening is dat wel te doen. Trundle is echter vergeleken met andere junglers zoals Xin, Warwick and Olaf zeker een goede keuze, alleen misschien iets minder rechtdoorzee dan eerder genoemde.

[ Voor 52% gewijzigd door Nazanir op 12-12-2010 22:41 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
hellfighter87 schreef op zondag 12 december 2010 @ 10:57:
btw er zijn niet heel veel mensen meer in het GoT chat channel? is die nu vervangen door TS?
Ik zit sinds kort regelmatig in het GoT channel, daar is het idd niet zo druk. Mijn username is trouwens convolution (EU).

@TS: je mag me in het lijstje zetten als je wilt.

[ Voor 8% gewijzigd door Convo op 13-12-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

servers zijn down :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nieuwe limited edition showdown skins en natuurlijk Cassiopeia: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=391011

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=88719&d=1292269401

[ Voor 29% gewijzigd door g0tanks op 13-12-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Heb ook al last van de servers die down zijn.
En die skins zijn ZOOO! vet, ik ga zowieso de kogmaw en gragas halen. misschien de sona ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Servers doen het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Patch Notes v. 1.0.0.107! en wat meer onderbouwd commentaar in plaats van het gebruikelijke gehuil op het lol-forum.

Ik heb met veel verbazing deze notes zitten lezen; ben heel benieuwd naar hoe deze patch gaat uitpakken.
Eindelijk een verbetering in de aanpak tegen leavers en in het gebruik van masteries. Ook een aantal goede champion aanpassingen waaronder de benodigde gragas/pantheon/malphite nerf.

De grootste impact komt nog van de item en algemene wijzingen, oa;
  • Innervating Locket verwijderd ; dit item was bijna een must-buy op een aantal champions.
  • Flinke ward nerf. Op lager niveau zal dit niet zo veel uitmaken, maar wards spelen een grote rol (mapcontrol) vanaf de gemiddelde elo's. Je zult nu heel voorzichtig moeten zijn met het plaatsen ervan en er zal ook veel meer geld aan moeten worden besteed.
  • Geen sunfirecape-stacking meer.
  • Flash verwijderd geen aankomende projectielen meer. Oftewel een al gevuurde stun of torenschot kan niet meer genegeerd worden. Dit was imo ook wat flash al die tijd al nodig had en enigsinds OP maakte (in plaats van het gezeur dat het uit het spel moest en de cooldown 20 keer verhoogd is).
  • Creepscore op het scoreboard is niet up to date voor onzichtbare champions. Wederom niet echt belangrijk op lagere niveau's maar wel een flinke impact op hoge elo. Op deze manier kon je normaal zien hoe ver een jungler van de vijand was en of dat er misschien een gank zat aan te komen (als hij bijv. al een tijdje geen kills erbij kreeg).
  • Flinke wijzingen in het krijgen van XP; Solo lanes krijgen minder, dragon geeft niet meer globaal en torens geven minder. Daar tegenover staat dan wel meer gold voor dragon en torens.
  • Aggro van monsters (jungle-creeps) kan nu gelukkig van champion wisselen. Degene die de monsters aanvallen kan nu weglopen zonder dat dit de monsters "reset" en acherblijvende teammate benadeeld.
Vrij grote veranderingen voor in 1 keer door te voeren. Ik hoop dat ze goed uitpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Erg zwak dat ze locket eruit halen ipv. veranderen. het was duidelijk een item dat je op een support hero meeneemt. Dat lui als Udyr er zo enorm sterk van worden is niet juist, maar om nou hero's als; Soraka, Taric, Janna en Alistair keihard van achter te pakken vindt ik gewoon slecht beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Notlupus schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:19:
Erg zwak dat ze locket eruit halen ipv. veranderen. het was duidelijk een item dat je op een support hero meeneemt. Dat lui als Udyr er zo enorm sterk van worden is niet juist, maar om nou hero's als; Soraka, Taric, Janna en Alistair keihard van achter te pakken vindt ik gewoon slecht beleid.
Ja ik vond het ook vrij opmerkelijk dat het meteen eruit wordt gehaald. Udyr en gragas werden enorm sterk van dit item, zeker in combinatie met spirit visage. Dat zal er enigsinds mee te maken hebben, naast dat er ook ander keuzes zijn hiervoor die het altijd net niet haalden vanwege de specs van locket.

[ Voor 21% gewijzigd door RTG op 14-12-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik heb gelukkig nog 1 potje van spirit vissage/locket gragas kunnen genieten, maar ik ben het er idd mee eens dat de locket eruit halen geen goede optie is omdat dit juist een must buy is voor support champions. Ik zou zelf de combo locket/spirit vissage op 1 of andere manier zwakker proberen te maken, en de ward nerf ben ik ook net blij mee. Maak de wards dan in ieder geval 30 procent goedkoper ofzo.

Voor de rest doen de patches me niet zo veel, gelukkig geen miss fortune nerf meer maar opvallend genoeg gewoon nog een twitch nerf.

Hopelijk hebben we nu minder last van leavers trouwens, het gebeurde me gewoon de laatste tijd te vaak dat ik een potje verloor omdat een teamgenoot van me uit de game ging o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Wat betreft de locket was er al eens iets over gezegd blijkbaar:
Innervating Locket we had discussions about. We could either gut it so that it's balanced on 2 champions and useless on the rest, or we can just pull it and re-make the item while giving it the proper time to implement a good version. But we're not leaving it in the game in the way it is now.
We are thinking about how to remake Innervating Locket. We tried a few things internally that just didn't work (they were just too bad even though stat-wise they were balanced). Ultimately we looked at the item and in the simplest mathematical terms, it had an epic premium of ~100%, when most items are typically in the 15-30% range. We weren't able to find a solution in the short term to make it balanced and still make it worth buying, so we removed it. We might bring it back, we might not. The biggest problem with it ultimately was that it contributed to a lot of the problems with tanky DPS (looking at you Gragas and Udyr) and that it was more attractive on those than true support type (only maybe Sona really considered it).

[ Voor 50% gewijzigd door RTG op 14-12-2010 14:19 . Reden: 2de quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tja, wel redelijk grote wijzigingen idd, maar geen wijzigingen die ik raar of onlogisch vind, behalve wellicht de wijzigingen in Wards. Maar sunfire cape stacking en aanpassen van Flash, jungle creeps en XP op scorebord lijken me sowieso goede wijzigingen. XP in solo lane ook wel, want degenen die mid zijn lopen vaak halverwege het spel zo 4 levels voor op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:36:
XP in solo lane ook wel, want degenen die mid zijn lopen vaak halverwege het spel zo 4 levels voor op de rest.
Dat is juist het hele idee van een sololane; daarom 5v5 met 3 lanes.
Je zou zeggen dat hierdoor de behoefte aan een jungler binnen het team minder is maar juist integendeel. Snelle junglers kunnen een sololane nu makkelijker bijbenen of zelf inhalen qua xp/level. Een gank van een jungler op een sololane wordt op deze manier een stuk makkelijker.
Daarbij komt de ward-nerf, flash-nerf en scoreboard aanpassing (mbt creep score) en junglers hebben eigenlijk best een leuke buff gekregen, afgezien van de dragon-nerf. Ze wilden het team-voordeel wat een jungler gaf qua extra sololane wat bijschaven maar hebben daarbij snelle agressieve junglers best wel wat geholpen.

[ Voor 21% gewijzigd door RTG op 14-12-2010 14:12 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.