[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.627 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Ik speel dit ook met een RL vriend.

We zijn 19 en 20 jarige Belgen, m'n maat als Vladimir en ik als Fiddle. Als je zin hebt om eens te spelen add maar: KAITOLOGY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik meld me hier ook even. Verzoek om me in de playertable op te nemen is al gedaan .Speel dit nu een week of 3 en ben nu level 14. Lastig spel, maar wel erg leuk. Favoriete characters tot dusverre zijn Nasus en Warwick, de enigen waarmee ik kan bijdragen aan het team en nog een redelijk kill/death ratio kan behalen. Zit erover te denken om Vladimir te kopen zodra ik 6300 IP heb, iemand daar evaring mee?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:56:
Ik meld me hier ook even. Verzoek om me in de playertable op te nemen is al gedaan .Speel dit nu een week of 3 en ben nu level 14. Lastig spel, maar wel erg leuk. Favoriete characters tot dusverre zijn Nasus en Warwick, de enigen waarmee ik kan bijdragen aan het team en nog een redelijk kill/death ratio kan behalen. Zit erover te denken om Vladimir te kopen zodra ik 6300 IP heb, iemand daar evaring mee?
hey vic, leuk dat jij ik jouw hier nog es tegen kom! Add me in ieder geval maar ingame, kan je wel redelijk opweg helpen gok ik zo.

Wat betreft kopen van champions: NIET kopen als je nog hebt gespeeld in free week. Ga je te vaak miskoop aangaan en dat is echt zonde van je IP. Gewoon eerst wachen tot vlad vrij is dus. Ook zeker geen runes kopen voor level 20, maar dat zal vast wel al iemand vertelt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:57

g0tanks

Moderator CSA
Ik denk dat je dan lang kan wachten, want jammergenoeg zijn 6300 IP champions bijna nooit f2p.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

83.87.171.73:9987

HIJ DOET UT WEER ;)

Wees welkom op de ts..

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
g0tanks schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:23:
Ik denk dat je dan lang kan wachten, want jammergenoeg zijn 6300 IP champions bijna nooit f2p.
Nee daarom. En ach, het zijn maar spelpuntjes hoor, dus een miskoop zal ik niet al te lang van wakker liggen :'). Vraat, ik zal je adden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:50:
[...]

Nee daarom. En ach, het zijn maar spelpuntjes hoor, dus een miskoop zal ik niet al te lang van wakker liggen :'). Vraat, ik zal je adden :P
Nouja, het is zonde als je dadelijk in de free-week een leuke champion tegen komt, en die dan niet kan kopen omdat je een mislukte andere char hebt gekocht.

En chars van 6300 zitten ook gewoon in de rotation, komen alleen wat minder vaker voren, maargoed je moet het natuurlijk ook zelf weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:02:
[...]

Nouja, het is zonde als je dadelijk in de free-week een leuke champion tegen komt, en die dan niet kan kopen omdat je een mislukte andere char hebt gekocht.

En chars van 6300 zitten ook gewoon in de rotation, komen alleen wat minder vaker voren, maargoed je moet het natuurlijk ook zelf weten ;).
Leuk potje wel net, jammer dat we hebben verloren. Vond het zelf wel ok gaan, had echt een kill/death ratio van 1/10 ofzo verwacht. Had vooral veel assists, maar heb ook nog wat kills mee kunnen pakken en ik denk dat ik niet al te erg aan het 'feeden' was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
NOOOOO!!!! Ik heb het spel te lang niet meer kunnen spelen en nu is mn account verwijderd :'( Ik was lvl 30 notabene _O- .

En nu kan ik hem wel weer spelen |:( maar is mn account verwijderd, bastards :( Nu natuurlijk weer opnieuw aangemaakt *zucht*. Kan het pas morgen of overmorgen spelen *O* . Dus ik ben weer de noob jongens :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Simyager schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:43:
NOOOOO!!!! Ik heb het spel te lang niet meer kunnen spelen en nu is mn account verwijderd :'( Ik was lvl 30 notabene _O- .

En nu kan ik hem wel weer spelen |:( maar is mn account verwijderd, bastards :( Nu natuurlijk weer opnieuw aangemaakt *zucht*. Kan het pas morgen of overmorgen spelen *O* . Dus ik ben weer de noob jongens :P .
Waaat? Verwijderen ze oude accounts? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ja 3 dagen geleden nog een email gehad en ik dacht ik ga even naar de site om te kijken of ik kan inloggen, maar helaas :'( . Dus nu heb ik hem opnieuw aangemaakt.

Man al mn heroes,runes,vrienden.... crap nu moet ik iedereen toevoegen _O- . En is Zumatra nog wel eens online? Ik speelde voornamelijk samen met hem, was wel een hele toffe gast, maargoed ik zie het wel morgen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simyager schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:59:
Ja 3 dagen geleden nog een email gehad en ik dacht ik ga even naar de site om te kijken of ik kan inloggen, maar helaas :'( . Dus nu heb ik hem opnieuw aangemaakt.

Man al mn heroes,runes,vrienden.... crap nu moet ik iedereen toevoegen _O- . En is Zumatra nog wel eens online? Ik speelde voornamelijk samen met hem, was wel een hele toffe gast, maargoed ik zie het wel morgen dan 8)
Zou toch even emailen, zou wel erg slecht zijn dat je account word ge-delete. Heb je er 100 euro ingestopt, zou je dat ineens allemaal kwijt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:47:
[...]

Zou toch even emailen, zou wel erg slecht zijn dat je account word ge-delete. Heb je er 100 euro ingestopt, zou je dat ineens allemaal kwijt zijn?
zal wel gewoon in de voorwaarden staan Amerikanen kennende, dus fat chance dat je er nog wat aan kunt doen. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:07
Ik weet zelf nog wel dat al je statistieken qua kills e.d. worden gedelete als je een tijdje niet speelt ( heb ik meegemaakt). Maar je hele account :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54

psyy138

blackbulls.nl

gisteren met soraka gespeeld en beetje gebruikt als ap en supporter soraka.
speelt wel fijn, stond na 30 minuten al 11 1 10 :).
ik zal vanavond wel even een screen posten met de items enz.

als ja met soraka minstens 200/300 AP hebt en een beetje een goeie cooldown is deze zo fijn te gebruiken.
2 heal skills, mana skill/silence skill + de star fall skill die je iedere 4 (met cooldown 3 seconden) gebruiken.

vanavond ga ik nog wel even een potje spelen en de build verder aanpassen, info komt nog :)

EDIT:: komt er nog zoiets als dit?
http://www.pcgamer.com/20...incredible-new-art-style/
of dit
http://www.pcgamer.com/20...egends-magma-chamber-map/

want een nieuwe map word wel is tijd, als je een custom game aanmaakt krijg je ook een hele grote kaart te zien terwijl we maar 2 mappen kunnen kiezen, dus een nieuwe map lijkt me wel leuk en dan ook een grotere gevecht maken. zoals 7vs7 of 8vs8 in die richting. zijn jullie hier mee eens?

[ Voor 32% gewijzigd door psyy138 op 15-11-2010 11:02 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:43
Psy mag ik vragen welk level je bent ? Want in al mijn level 30 potjes komt dit bijna niet voor ;p zou zelf soraka niet zo bouwen aangezien dat haar taak niet is . maarja kan voorstellen dat het eens wat anders is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ninjaman op 15-11-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik ben level 30 :) afcourse,, als je mooie build met soraka pakt kan je deze zeker goed maken.
ik probeer vanavond wel even een buildtje te schrijven als het me lukt :)

P.S. ik dacht gistere laat ik is met soraka spelen :) na 3 potjes , 3 keer gewonnen :P ( wel normal game )
deze is echt wel fijn vind ik maar ieder zijn eigen keus.
anders zullen vanvond even een potje samen doen ofzo

voeg mij maar toe Psyy138

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Gisteren een potje ranked gespeeld. Wat een drama. Ik heb er geen andere woorden voor.

Katarina (ik), Rammus, Kennen, Veigar, en nog een, tegen:
Leblanc, Gragas, Garen, Kogmaw, en nog een (weet niet meer wie de vijfde waren).

Begon meteen al niet lekker. Kogmaw en Gragas waren in notime fat, van Gragas weet ik dattie midgame al 20 mejai stacks had en ik zou Kogmaw voor gek verklaren alstie niet ook mejais had. Wat blijkt? De speler die Veigar speelde had Veigar pas 3 keer eerder gespeeld :( Lekker, zo'n laning partner. We zaten halverwege mid-late game toen, na wat gekibbel binnen de groep, opeens (get this) Kennen -actief- begon te feeden, maw. in /all vragen waar Gragas is en er gewoon naartoe lopen. Ja het is een ranked game waar we het over hebben :X

Uiteindelijk door een wonder of tien toch die pot gewonnen. Vraag me niet hoe, maar we kregen het voor elkaar. Kennen wel reported, ik heb hem gewoon duidelijk gemaakt dattie dat soort gedrag maar in practice games houdt. Interesseerde hem weinig, maw. hij zal wel niet zo volwassen zijn geweest.

Wel lekker dat mij dat weer overkomt :(

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

TIP: eerst normal games spelen dan dan naar veel oefenen pas ranked gaan doen ( met solo want arranged is een ander verhaal )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

psyy138 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:21:
ik ben level 30 :) afcourse,, als je mooie build met soraka pakt kan je deze zeker goed maken.

P.S. ik dacht gistere laat ik is met soraka spelen :) na 3 potjes , 3 keer gewonnen :P ( wel normal game )

Soraka wordt na haar nerf eigenlijk al een tijdje niet meer als goede keuze gezien (in ieder geval mid-high elo). Sona en Janna zijn binnen deze groep over het algemeen betere keuzes (meer cc, minder squichy). Ik zeg niet dat ze niet goed kan zijn maar ook ik zie never nooit geen Soraka. Ik weet zelfs zeker dat als iemand haar kiest er een enorme QQ zal ontstaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben aan het overwegen om Sona te kopen, want ik speel graag supportclasses, maar ik ben bang dat ze haar gaan overnerfen (gezien alle threads op het forum). :-(

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Ik ben de laatste tijd begonnen met Janna te spelen, maar het vergt flink wat ervaring haar goed te benutten. Haar skills zijn vrij divers en op veel verschillende manieren te gebruiken. In het begin vergeet je de helft van de tijd alle skills optimaal te gebruiken. Ze is vooral met een ranged carry enorm sterk in een lane.
Maar ik ben bang dat ook zij een nerf gaat krijgen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

wat is QQ en wat is nerven :D ik ken niet al die afkortingen haha :P wel miss enz maar die :O valt buiten mijn bootje.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

psyy138 schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:26:
wat is QQ en wat is nerven :D ik ken niet al die afkortingen haha :P wel miss enz maar die :O valt buiten mijn bootje.
Dat komt vanzelf wel. ;)
QQ is gewoon een (misschien wat minder bekende) internetterm welke betekent dat iemand aan het "huilen"/zeuren is. Nerf/Buf is letterlijk genomen verzwakken/verbeteren omdat men van opinie is dat iets overpowered/OP (te sterk) of underpowered/up (te zwak) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
psyy138 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:21:

Is goed,
Raad je ook aan om op de teamspeak server te komen dan leer je meer league of legends spelers kennen en kun je ook met hun een potje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dat zal ik is doen vanavond, want dit spel is gewoon "AWESOME" :)
heb ook veel met morgana en kog'maw zowel AP als DPS.

[ Voor 29% gewijzigd door psyy138 op 15-11-2010 16:07 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 14:47
RTG schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:55:
[...]

Soraka wordt na haar nerf eigenlijk al een tijdje niet meer als goede keuze gezien (in ieder geval mid-high elo). Sona en Janna zijn binnen deze groep over het algemeen betere keuzes (meer cc, minder squichy). Ik zeg niet dat ze niet goed kan zijn maar ook ik zie never nooit geen Soraka. Ik weet zelfs zeker dat als iemand haar kiest er een enorme QQ zal ontstaan. ;)
Dat herken ik maar al te goed. Soraka is inmiddels mijn main en ze is mijns inziens een van de meest onderschatte champions in het spel. Mijn winrate ermee is na meer dan honderd potjes ongeveer 80%. Desondanks krijg ik regelmatig commentaar van vriend en vijand dat ze nog nooit een goede Soraka gezien hebben.

Ik speel haar echter nooit meer als AP. Ik heb mijn item build eigenlijk al vrij vroeg in de game af, en als het zo goed gaat dat ik eigenlijk geen magic resist of wards hoef te kopen, ga ik als extraatje nog wel eens AP inslaan, maar verder ga ik toch vooral voor de aura's en probeer ik zo snel mogelijk cooldown reduction te maxen. Pure support dus. Mijn stats komen dan ook eigenlijk nooit in de buurt van 11/1/0, maar als het even kan wel 0/0/25.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Marcks schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:20:
[...]

Dat herken ik maar al te goed. Soraka is inmiddels mijn main en ze is mijns inziens een van de meest onderschatte champions in het spel. Mijn winrate ermee is na meer dan honderd potjes ongeveer 80%. Desondanks krijg ik regelmatig commentaar van vriend en vijand dat ze nog nooit een goede Soraka gezien hebben.
Vind ik flauwe kul van de QQers. Als je goed bent met een champ, dan maakt het niet uit welke champ dat is. Uiteraard moet jouw champkeuze niet het team benadelen (dus support kiezen wanneer een tank nodig is) maar afgezien daarvan is het mijn mening dat je moet kunnen spelen waar je goed in bent. Als dat een UP champ is (in de ogen van bepaalde lieden dan) die je toch extreem goed uit de verf kunt laten komen dan gaat alle lof naar jou. Het gevaar zit'em erin dat je gewoon dik ge-owned word door het andere team en dan ben jij degene die 'voor een betere champ had moeten kiezen'. Beetje high-stake-medium/high-reward dus.

Ik zal zelf echter nooit iets zeggen van een ander zijn champkeuze (behalve dan in mijn vorige post >.> maar die was niet onverdiend imo).

[ Voor 6% gewijzigd door Zyppora op 15-11-2010 17:13 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
[...]

Ik speel haar echter nooit meer als AP. Ik heb mijn item build eigenlijk al vrij vroeg in de game af, en als het zo goed gaat dat ik eigenlijk geen magic resist of wards hoef te kopen, ga ik als extraatje nog wel eens AP inslaan, maar verder ga ik toch vooral voor de aura's en probeer ik zo snel mogelijk cooldown reduction te maxen. Pure support dus. Mijn stats komen dan ook eigenlijk nooit in de buurt van 11/1/0, maar als het even kan wel 0/0/25.
Marcks jij doet het niet slecht heb al meerdere potjes met je gespeeld en ja ben nog nooit door jou heals teleurgesteld. Ben ook al een aantal keren met tryn samen met jou in een lane geweest en beviel prima desondanks ik niet profiteer van de mana regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

[...]

ik zie ook nooit goede soraka of uberhoud soraka dus ik speel wel een keer potje met je samen:)
lijkt me leuk

[ Voor 5% gewijzigd door psyy138 op 15-11-2010 19:21 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:12:
[...]

Ik zal zelf echter nooit iets zeggen van een ander zijn champkeuze (behalve dan in mijn vorige post >.> maar die was niet onverdiend imo).
Ik dodge queue altijd als ik een eve zie, never nooit ga ik met haar spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Sowieso moet ieders champion in het totaal plaatje passen. Je bouwt samen en team en je hebt elkaar nodig om te winnen, vijf carry champions wordt niet, vijf squishy champions wordt niet en vijf support champion wordt doorgaans ook niet. De kracht zit hem in de mix.

Ik blijf onverminderd goed spelen met Lux, sinds de release geen andere champions meer opgepakt en leer nog steeds beter inschatten met haar. In mijn ogen op dit moment de sterkste support, vooral als je haar ult en shield goed leert timen en mikken. Genieten.

Soraka spelers: Mejais stacken kan ook door met je ult iemand aan de andere kant van de map te healen vlak voordat deze een kill maakt. Easy stacken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:34:
[...]

Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Eve is only worth 400 gold....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Eigenlijk vind ik dat net zo zielig als rage quitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:04:
Eigenlijk vind ik dat net zo zielig als rage quitten.
omdat je met eve in je team ineens 50% minder kans hebt om te winnen? Reden genoeg om voor mij de dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:07:
[...]

omdat je met eve in je team ineens 50% minder kans hebt om te winnen? Reden genoeg om voor mij de dodge.
Als jij in het begin vaak sterft heb je ook een grote kans dat je verliest. Lijkt me geen reden om te quitten/dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
[...]

Doe je dat ook in ranked ?: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:07:
[...]

De game is helaas niet zo gebalanceerd dat ik zo'n uitspraak als stierenpoep zou kunnen afdoen, maar alsnog geldt dat ik zo af en toe best een goede Evelynn-speler tegenkom en dan heb ik liever dat hij Eve speelt dan dat dezelfde speler een champion neemt waar hij niets vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
[...]
Moet je eens een keer met mij meedoen. Een vriend van me speelt altijd met Eve en die is over het algemeen niet te stoppen. Het is net als met de meeste champions; je moet gewoon weten wat je doet.

Aan de andere kant, het lijkt inderdaad alsof weinig mensen snappen hoe ze even moeten spelen.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:08:
[...]

Als jij in het begin vaak sterft heb je ook een grote kans dat je verliest. Lijkt me geen reden om te quitten/dodgen.
De kans dat eve vaak sterft, is een heel stuk groter dan dat een andere random char vaak sterft.
xminator schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:59:
[...]

Doe je dat ook in ranked ?: )
Speel geen ranked ;).
Marcks schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:00:
[...]

De game is helaas niet zo gebalanceerd dat ik zo'n uitspraak als stierenpoep zou kunnen afdoen, maar alsnog geldt dat ik zo af en toe best een goede Evelynn-speler tegenkom en dan heb ik liever dat hij Eve speelt dan dat dezelfde speler een champion neemt waar hij niets vanaf weet.
Kans dat iemand die eve pakt, er ook daadwerkelijk iets vanaf weet, is gewoon veel te klein om een serieuse pot mee te spelen. Ik moet de eerste lvl 30 summoner nog zien die met eve een team naar de overwinning leidt.
Pkunk schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:08:
[...]

Aan de andere kant, het lijkt inderdaad alsof weinig mensen snappen hoe ze eve moeten spelen.
Daar sla je de spijker op zijn kop, zoals ik al eerder zei: gewoon te weinig mensen die iets met eve kunnen, en zelfs dan nog, is die met 1 normale oracle en een decent tank gewoon meteen weer dood.

Heb met de mensen met wie ik de laatste tijd samenspeel (got'ters/nl'ers) nog geen één eve gezien die we na early game niet helemaal kapot maakten. En dan dodge queue ik liever uit voorzorg...

Im sorry guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Nou ik heb meteen een e-mail gestuurd naar support voor mijn account, maar ik denk dat het niet veel uit gaat maken, want de username was al beschikbaar, dus heb ik waarschijnlijk zelfs als ze het zouden kunnen omdraaien gewoon over-write gedaan en betwijfel of ze in zo'n geval iets kunnen doen of betekenen.

Maargoed zó erg is het nou ook weer niet, misschien is dit zelfs beter ;) . Ik heb al bijna 6 maanden ofzo niet meer gespeeld en als je dan ineens lvl30 summoner komt met en tegen allerlei nieuwe heroes die ik hier en van vrienden hoor dan worden mensen meteen boos en roepen, in dit geval dan, mij uit voor noob :P , omdat ik geen ervaring heb oe ik ze zou moeten counteren of gebruiken :9 . Vooral dat laatste is erg bij mij want ik ga gewoon staan te experimenteren met allerlei nieuwe heroes met alle gevolgen van dien *O* .

Maar ik weet nog wel dat we altijd zeiden dat Soraka de slechtste character was, maar nu hebben ze dus iig wel gewoon assist erin. Maargoed vanavond zal ik het wel zien ;) zo niet morgen dan _O-

[ Voor 14% gewijzigd door Simyager op 16-11-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Het is absurd hoeveel Eve-spelers in de laning phase al op hun stealth leunen. Als ik haar tegen krijg, ga ik vaak na een paar minuten al een vision ward halen, de lane pushen opdat ik hem kan plaatsen zonder dat de vijand het ziet en zodra ze denkt ongezien achter ons te kunnen komen, finaal rompestompen. 't Is zo eenvoudig dat je zou denken dat alle Eve-spelers het vaak genoeg tegen zich gebruikt zouden zien om er op den duur niet meer in te trappen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Release Notes v1.0.0.105
Over het algemeen een Corki/Galio/MissFortune/Sona nerf en Lux buf met voor de rest nog wat kleine champion veranderingen. Daarnaast een nieuw opmerkelijk item; Hexdrinker, leuk voor casters in combinatie met banshees veil (not).
Verder hebben ze baron verplaatst naar het midden van z'n arena wat wel eens een verschil kan maken mid/high elo. Ook zeggen ze de bug verholpen te hebben dat je door muren kon lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Oeh. Lux buf. Dat komt mij niet verkeerd uit ;)

En Eve dodgen vind ik een erg goede keuze. Oracles zijn gewoon te goed tegen haar. Niemand wil van te voren een 4v5 induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Die Sona nerfs zien eruit alsof ze een beetje te ver zijn gegaan. Ik bedoel hogere manacost EN lagere effectiviteit EN kortere duur van alle aura's?

MF ook generfed, jammer en onnodig als je het mij vraagt. Buff voor Sions stun is dan wel weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Grmbl die Sona en Miss Fortune nerf... Wilde een van beide kopen...

Nieuwe skins al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78370&d=1289847598

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78371&d=1289847616

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78372&d=1289847615

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78373&d=1289847653

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78374&d=1289847662

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78375&d=1289847653

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78376&d=1289847677

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78377&d=1289847684

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=78378&d=1289847692

[ Voor 68% gewijzigd door NickH op 16-11-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

die zien er zeker GAAF uit en vooral die kog maw :) die wil ik misschien of irelia

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Jammer van Sona, haar was ik van plan vandaag te kopen, het lijkt dat mijn IP nu beter aan iets anders kan worden besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ben enorm blij dat er wat aan Sona gedaan is. Echt zo irritant om tegen een Sona te spelen. Mooie patch imo! Al was de Lux buff niet helemaal nodig.. ze was al leuk genoeg zonder buff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
SOEFuture schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:28:
Ben enorm blij dat er wat aan Sona gedaan is. Echt zo irritant om tegen een Sona te spelen. Mooie patch imo! Al was de Lux buff niet helemaal nodig.. ze was al leuk genoeg zonder buff!
Ik ben nog niet zo'n hoog level, maar ik heb nog NOOIT tegen Sona gespeeld. De kans dat dat gaat gebeuren wordt nu dus alleen maar kleiner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

is de update al uitgerold?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, hij is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Mijn account is dus niet verwijderd *O*, maar ik had de verkeerde username getypt |:( , en nu hopen dat RIOT wel mij een nieuwe password geeft want ik ben ook mijn security answer vergeten :F .

Het is wel allemaal heel erg van mij, maargoed probeer jij maar eens een freakin random wachtwoord te zien herrineren als je het zo lang niet meer hebt gebruikt :') .

Maargoed ik wacht nog op de reactie van RIOT en een snelle vraag: hoe erg vind RIOT als je 2 accounts hebt op 1 emailadres? Want dat is dus wat ik nu heb en zo heb ik dus onder andere ontdekt dat ik een andere username had dan ik dacht.

Volgens mij kon je geband worden als je 2 accounts gebruikte toch? :w :X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

2 Accounts mag geen probleem zijn, wel vreemd dat het op eenzelfde email adres kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
vond ik ook, maar heb voor de zekerheid mijn e-mail maar veranderd ;) . Nu kan ik met mijn nieuwe ook Spelen *O* . Maargoed ik wil wel liever met mijn lvl30 spelen dan lvl1 uiteraard :') .

Dus zie jullie wel zo _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dat komt goed uit omdat ik net wat centjes op mijn paypal heb gezet om riot punten te kopen :)
kan ik meteen die nieuwe champion kopen met een fatsoenlijke skin >:)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Voor AutoLoL ben ik opzoek naar enkele taunts voor heroes om als extratje toe te voegen aan de nieuwe Auto Chat functionaliteit. He is een beetje lame, maar ik heb er al twee ;) Hebben jullie misschien nog ideetjes?

Gragas is sooo fat, he has his own area code!
Hey Urgot, missed your manicure today?

[ Voor 91% gewijzigd door SaphuA op 19-11-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker die van Nunu ertussen zetten:

Don't make the Yeti angry, you won't like him when he is angry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Thanks, maar het gaat dus niet om de taunts van de hero zelf, maar een taunt gericht op een hero. Je maakt een specifieke vijand dus belachelijk.

Edit: Of is het misschien toch leuker (iig wel makkelijk) om gewoon alle taunts uit te typen? Of beide?

[ Voor 30% gewijzigd door SaphuA op 19-11-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
SaphuA schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:36:
Voor AutoLoL ben ik opzoek naar enkele taunts voor heroes om als extratje toe te voegen aan de nieuwe Auto Chat functionaliteit. He is een beetje lame, maar ik heb er al twee ;) Hebben jullie misschien nog ideetjes?

Gragas is sooo fat, he has his own area code!
Hey Urgot, missed your manicure today?
Tryndamere : You never stood a chance
Irelia : You rely on your weapon too much, try letting GO!

Of bedoel je het niet zo ?

Even een vraagje saphua kun je ook iets bouwen om bij een kill bijvoorbeeld /laugh uit te voeren?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Volgende release dragon ;)

/laugh, /taunt, /dance, /joke, /pizza, mis ik er dan nog een?

[ Voor 56% gewijzigd door SaphuA op 19-11-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:10:
Thanks, maar het gaat dus niet om de taunts van de hero zelf, maar een taunt gericht op een hero. Je maakt een specifieke vijand dus belachelijk.

Edit: Of is het misschien toch leuker (iig wel makkelijk) om gewoon alle taunts uit te typen? Of beide?
Ligt eraan of je die binds ook in /all kan bouwen, want tot nu toe was het alleen in team chat. Dan is jouw idee wellicht leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is random taunts dan wat leuker. Dus gericht op hele team, want per champion taunt maken is best lastig keybinde denk ik :p. Of je moet /urgot in kunnen type en dan die taunt van urgot krijgen.

Don't feed me, I can feed myself , dingen in die trend.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

sow ,, ik heb gisteren die nieuwe skin van kog maw gekocht. SOW wat is die VET zeg, beslist de mooiste skin tot nu toe. Soms vliegt die ook nog een stukje als je aan het lopen bent. en met de command /d gaat die ook nog een kunstje doen :D GAAAAAAAAAAAF

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Dat is ook wel weer zo Vraatje :)
Dan daarvoor ideeën graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
SaphuA schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:11:
Volgende release dragon ;)

/laugh, /taunt, /dance, /joke, /pizza, mis ik er dan nog een?
Weet niet of iemand dit al wist maar door /note (en hier je notitie bericht te plaatsen)
kun je een notitie achterlaten dit word dan vervolgens opgeslagen in het bestand MyNotes.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zeau, eindelijk genoeg puntjes om Vladimir te kopen . Nu te laat om hem uit te proberen, dus dat zal morgen of zondag wel gebeuren :P Laatste tijd veel met Sivir gespeeld, gaat me uitstekend af. Meestal een 2:1 kill/death ratio en ik win de meeste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Hi guys,

Ik speel al een lange tijd Jax. Heb dan ook al mijn rode en blauwe runes op attackspeed gezet. Verder mijn gele en paarse op dodge (Tier 3 offcourse). Nu wil ik een nieuwe char gaan spelen. Kunnen jullie mij adviseren welke char het beste bij mijn runes past?

Thanks!
Pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik zou eerder je runes aanpassen aan je hero dan andersom ;)
Dan speel ik liever een leuke hero met wat minder goede runes.
Met de runes kun je denk ik het best gaan voor een AD build (Ashe, TF, Trynd, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Pixeljunk_NL schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:06:
Hi guys,

Ik speel al een lange tijd Jax. Heb dan ook al mijn rode en blauwe runes op attackspeed gezet. Verder mijn gele en paarse op dodge (Tier 3 offcourse). Nu wil ik een nieuwe char gaan spelen. Kunnen jullie mij adviseren welke char het beste bij mijn runes past?

Thanks!
Pixel
Voor jax kan je beter ad (rood) en ap (blauw) runes per lvl nemen denk ik, omdat je een carry bent en die 2 dmg stats je ook HP geven. en je gele op dodge ja
Met je huidige runeset kan je denk ik wel leuk klooien met bijv warwick of irelia

[ Voor 3% gewijzigd door questarey op 20-11-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Jax zou ik voor geel: dodge gaan, blauw: magic resist en rood: armor penetration. Quints (paars) altijd +32hp.

Armor penetration is een must voor Jax. En magic resist maakt je verdachte solide tegen mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Hey, ff mezelf een intro geven, ik ben SruDaD en ben een ervaren speler van de US server (>1100 games) ben sinds gister tog maar op de EU begonnen vanwege ping (en dan kan ik lekker een maandje smurfen). Maargoed, ik ga proberen om actief te zijn en blijven op de lol thread. Als je een keer premade met me wil add me "scrudad".

Vind mezelf een redelijk ervaren speler, en zou graag mensen bij willen leren. Zie dat er veel guides zijn (leaguecraft etc) die totaal rubbish zijn...

Poke me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Join TS zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Pixeljunk_NL schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:06:
Hi guys,

Thanks!
Pixel
Als je zoveel ip in AS heb gestoken kun je het best "madreds" champs kiezen, teemo, ashe, ww, kog. Rush madreds bloodrazor zo snel mogelijk en daarna meer dmg. In team fights ga achter de soaks aan nadat de carrys zijn uitgeschakeld

Tip: geef je IP uit aan runes(reds) mpen en apen ipv champs. Runes zijn een must als je iets voor elkaar krijgen op hogere elo games. De AS is relaxt om te farmen, maar als je oefend met last hitten heb je het niet nodig vanaf lvl1. Terwijl apen je gemakkelijk first blood kan geven.(niet meer zo na de apen rune nerf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ts?

Edit: teamspeak... Mijn vriendin zou me haten als ik tege me cp zou gaan praten

[ Voor 22% gewijzigd door Baristo op 23-11-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
.

[ Voor 97% gewijzigd door Baristo op 23-11-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik ben sinds 3 dagen begonnen met LoL, daarvoor op lans een beetje WC3 DotA gespeeld, maar verder geen ervaring. Op het moment ben ik lvl 6 en irriteer me nu al aan de noobs in dit spel. Heeft iemand een idee hoe ik in een higher-skilled matchmaking kan komen? Of moet ik gewoon levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zip McOccup
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 09:09
ChickMagneet schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:23:
Ik ben sinds 3 dagen begonnen met LoL, daarvoor op lans een beetje WC3 DotA gespeeld, maar verder geen ervaring. Op het moment ben ik lvl 6 en irriteer me nu al aan de noobs in dit spel. Heeft iemand een idee hoe ik in een higher-skilled matchmaking kan komen? Of moet ik gewoon levelen?
OP de Teamspeak komen, dan kan je met anderen de queue ingaan ;)

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:17
Inderdaad, premades zijn over het algemeen een goede remedie tegen alle rotzooi die je normaal gesproken van je teamgenoten tegenkomt. Heb je altijd nog kans op geflame van de tegenstander maar dat is veel minder erg in mijn beleving.

PSN RobinNova

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:01
Ik heb zelf ook tot en met level 20 alleen maar premade met een aantal ervaren kammaraden gespeeld, dit is een super manier om niet met noobs te hoeven spelen. Ik ben nu al enige tijd level 30 en heb menige ranked matches er al op zitten.
Het lijkt alleen dat de skills van normal players hoger zijn dan de ranked matches, ik zie meer noobs/feeders/leavers dan in normal.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• RTG
  • Niet online

RTG

Intruder schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:26:
Het lijkt alleen dat de skills van normal players hoger zijn dan de ranked matches, ik zie meer noobs/feeders/leavers dan in normal.
In het begin misschien wel maar voor de rest is het grootste probleem het geflame. Omdat ranked wat "belangrijker" is en wat meer lading heeft lijkt 90% van de community zeer de behoefte hebben zich overdreven te moeten uitten als iets ook maar net even niet gaat op de manier die zij graag zien. Oftewel in 90% van de games is er bij 1 van de teams wel geflame wat vaak tot een verlies leidt. :X

Mensen roepen maar al te graag iemand een feeder/noob/etc nadat deze wat foutjes maakt, hoe klein ze ook mogen zijn. Weinig realiseren zich eigenlijk dat het alleen maar averrechts werkt en je je team op die manier steeds een grotere kans op een verlies geeft. 1 Flame-comment leidt heel snel naar een enorme (flame)discussie waardoor je hele team in elkaar stort. Ik heb het in al mijn games nog nooit zien gebeuren dat iemand door dergelijke comments ineens beter gaat spelen.
Ik roep mensen dan ook altijd meteen op de flamer meteen te ignoren (/ignore naam) en gewoon verder te spelen. Ook al zijn de flames niet aan jou gericht; dit soort gedoe is enorm storend en draagt ook nog vaak bij aan het missen van belangrijke teamwork-chat.

Iedereen heeft wel eens een slechte game en zal zeker om z'n moment snel geirriteerd zijn als er domme opmerkingen gemaakt worden. Ik weet dat het erg gebakken zit in een gamersmentaliteit om meteen een grote mond op te zetten, maar geef voor de verandering eens wat opbouwende kritiek. Zeg gewoon dat die gast iets voorzichtiger moet gaan spelen, ga met hem lanen of wissel van lane als het goed gaat in je eigen lane. En denk dan niet dat het niet jouw probleem is of je je makkelijke lane op wilt geven want het is en blijft een teamgame.

Gisteren begon bij mij iemand in het team meteen in caps te flamen toen er lux gekozen werd nadat we al een support-champion hadden en hoe slecht die keuze wel niet was (je zag de bui al hangen). We hebben hem toen gewoon rustig verteld dat hij moest chillen en dat het wel redelijk binnen het team kon passen. Ingame was hij eindelijk rustig en hoewel ik en lux het enorm lastig in de lane hadden speelde ons team heel goed samen en was lux erg goed bezig (in tegenstelling tot mij). Die gast heeft dat uiteindelijk ook gewoon toegegeven en netjes lux een compliment gegeven. Ik wou dat ik zoiets in 40% van mijn games kon zien. :)

(tl;dr)
Over het algemeen is iedereen veel te druk bezig met z'n eigen game/score en flamen ze liever naar verlies toe dan dat ze de teamspirit erin houden, echt blijven proberen en gewoon winnen. Kun je er niet tegen dan maak je niet dik en houdt het maar gewoon bij volledige premades.
Ja, er zijn ook gewoon slechte games en ja, er zijn ook spelers die opzettelijk games verpesten maar het gros van het geflame is eigenlijk gewoon triest. Het is echt een enorm probleem, zeker binnen ranked en het wordt steeds erger naarmate je elo hoger wordt. :/

• xminator
Intruder schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:26:
Ik heb zelf ook tot en met level 20 alleen maar premade met een aantal ervaren kammaraden gespeeld, dit is een super manier om niet met noobs te hoeven spelen. Ik ben nu al enige tijd level 30 en heb menige ranked matches er al op zitten.
Dan heb je vast een lage elo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Laatste tijd weer wat aan het spelen, als iemand eens een potje wil doen : Zethiel is de naam. ( zowel op eu als us maar speel meestal op eu )

[ Voor 20% gewijzigd door Zethiel op 26-11-2010 19:30 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Prachtig verwoord en volkomen met je eens! Ik zie 't ook vaak gebeuren en reageer meestal op dezelfde manier als jij (behalve dat /ignore player, dat wist ik niet). Laatst ook nog een potje waar één persoon zich behoorlijk l33t voelde en het nodig vond twintig keer per seconde op de map te pingen met als resultaat dat de rest van team niet wist wat hij wilde en vervolgens rechtstreeks 't andere team in rende. En vervolgens ons gaan beschuldigen... :F

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah dat pingen is een leuke tool, maar je moet er goed mee oppassen. Ik ga in ieder geval nooit blind op die pings af sjezen als ik niet weet wat er aan de hand is. Negen van de tien keer word je dan zwaar geganked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, game deed het niet. Elke keer als ik wilde inloggen gaf hij aan dat ik geen connectie kon maken met PVP.net, terwijl servers wel online zijn. Nu wilde ik opnieuw de client downloaden kom ik niet eens bij dat gedeelte van de website... lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Iemand hier ervaring met Swain? Ik heb de free-week net gemist en hij lijkt me best interessant om mee te spelen! Alleen is 6.3k IP iets te veel om hem "even" te kopen! Ook zie je hem niet tot amper in games op het moment. Is hij een beetje nuttig voor een team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
SOEFuture schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:49:
Iemand hier ervaring met Swain? Ik heb de free-week net gemist en hij lijkt me best interessant om mee te spelen! Alleen is 6.3k IP iets te veel om hem "even" te kopen! Ook zie je hem niet tot amper in games op het moment. Is hij een beetje nuttig voor een team?
Ik vind het zelf een redelijk matige heroe eerlijk gezegd. Zelden een echt goede Swain gezien en als ik tegen hem speel heb ik meestal weinig moeite met hem. Alleen zijn ultimate is wel aardig, maar daarmee gaat hij als een malle door zn mana heen. En zodra hij out of mana is, is hij zeer makkelijk te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Snappie88 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 23:43:
(behalve dat /ignore player, dat wist ik niet)
Ook handig; "/ignore ally" (hele eigen team) en "/ignore enemy" (hele vijandige team).
Vicarious schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:27:
Mjah dat pingen is een leuke tool, maar je moet er goed mee oppassen. Ik ga in ieder geval nooit blind op die pings af sjezen als ik niet weet wat er aan de hand is. Negen van de tien keer word je dan zwaar geganked.
Pings moet je leren interpreteren aan de hand van de map/situatie. Niet iedereen pingt op dezelfde manier dus het is altijd opletten geblazen. 2 Pings tussen een zij-lane en het midden duidt er meestal op dat er een vijand zo loopt of verwacht wordt, maar sommige pingen ook gewoon het gebied ertussen eenmalig om een miss aan te geven.
Een ping op bepaalde locatie hangt heel sterk van de situatie af. Als er veel van de tegenstander missing zijn dan moet je er zeker niet op af rennen tenzij je team in een goede positie staat en je mogelijke vijandige tegenstand even kan tanken.
Iemand hier ervaring met Swain? Is hij een beetje nuttig voor een team?
Wat is een Swain? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Swain afgelopen week gekocht, weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen.
Erg leuke char om te spelen, en vooral early game heerlijk harrassen. Snare is vooral op het begin moeilijk te plaatsen omdat je niet weet wanneer die echt "snared", zit namelijk tijdje tussen caste en snaren.

Niet te zwak, niet te sterk.Voor mij niet echt iets speciaals om te spelen. Kan leukere champs bedenken voor die 6.3k ip maar ook veel slechteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ignore doe ik nooit, flamen ook niet. Toch zijn er (vooral op de EU server) veel slechte spelers. Die toch heel frustrerend kunnen zijn. Mijn win/lose ratio is nu 24/11 en die 11 potjes heb ik allemaal verloren binnen 25 minuten door feeders. Ook gaan teamfights op EU server zwaar k#t, mensen focussen tanks, chasen ghost poppers en wasten hun ultis. Natuurlijk geen reden om te flamen maar om elke keer uit te leggen hoe we nog kunnen winnen en wat soort foutten ze maken word heel irri.
flamen hoort bij lol, moet vaak lachen,over de bizarre sh#t die mensen verzinnen. als mensen mij flamen (gebeurd heel zelde) add ik ze in me friendlist, meestal accepten ze ook nog LOL!
Kom nu op een punt dat ik met mijn lvl 11 account zonder runes, tege lvl 20 moet full runed kom. Verwacht dat me elo daardoor sterk naar achteren gaat. soloquee matchmaking is echt bagger, moet vaak tege premades terwijl mijn hele team solo is. Mooiste vond ik, dat ik laatst een lvl 7 noob in me team had die 3 (ja echt 3!!!) Potjes had gewonnen, had er 1 voor hem gewonnen xD.
Meestal kan ik één feeder in me team nog wel hebben, gewoon een beetje tegen ze typen en zeggen dat het niet om kills gaat maar om last hits.
Zelf ping ik heel veel, maar ik type er altijd bij, care, b, buff, bd, kill, gank, hide, def, run. Het is belangrijk dat je met je team objectives hebt, en een soort leider. zodat je niet veel tijd verspilt met onozel in een lane staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Niet te zwak, niet te sterk.Voor mij niet echt iets speciaals om te spelen. Kan leukere champs bedenken voor die 6.3k ip maar ook veel slechteren.
Swain is een nuke, dus verwacht geen tripple kill met hem. Zijn ult is goed te gebruiken als je blue buff hebt of klappen vangt. Mid lane handig als je lvl 6 word om te leechen.

Ik vind hem best sterk. je kan goed met hem snowballen omdat hij nuked en veel hp heeft(voor een nuke) ik raad aan ghost en ignite/flash als ability te nemen. Zijn runspeed is bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik heb Sivir weer helemaal herontdekt, zij is fantastisch, maar je moet wel een redelijk goede team compositie hebben.

Mijn favorite Sivir build: Runes rood Armor pen, quints flat health. VOor de rest wat je wilt. Goede keuzes zijn voor geel en blauw: armor/level en/of mr/level.

Start met een Meki pendant en 2 red pots, neem level 1 boomerang. Op level 2 neem je spellblock en max boomerang, daarna ricohect, als laatste spellshield. Neem je ult wanneer je kan.

Harras zoveel je kan met je boomerang, en houd je vinder ALTIJD boven je E toets (spellshield). Gebruik Ricochet het liefst pas als deze level 2-3 is, omdat in het begin spellshield + boomerang + ricochet je in no time zonder mana zit.

Itembuild: Eerst Stark's en Manamune. Hierdoor ben je sneller, doe je meer damage, heb je meer mana en je teamgenoten profiteren hier ook van. Daarna Warmogs + Atma's. Hierdoor ben je niet half meer zo kwetsbaar en doe je ook nog leuke bonus damage, en boots naar keuze. Mijn winratio met deze build is ong. 10-2 gemiddeld. Dus ik heb +/- 80% van mijn games gewonnen met deze build. Hij is relatief goedkoop (duurste item is Warmog's, de rest is vrij goedkoop) en tegen de tijd dat je de build af hebt, is de game ook een heel eind over. Crit items hebben geen effect op bounces van Ricochet,dus probeer deze stat te mijden.

Teleport is een -must- op Sivir, 2e spell is naar eigen inschatting. Zeker als er net een teamfight is geweest, snel even naar een lege lane teleporten, ult up en towers pushen. Als je niet minstens 3 tower kills krijgt in een game, doe je iets verkeerd (even uitgezonderd dat iemand anders de laatste hit krijgt op een tower, of een minion), maar als je dan niet minstens verantwoordelijk bent voor 3 towers, doe je het echt verkeerd. Je moet goed kunnen inschatten waar je vijand is, teleport klaar hebben en kijken waar jouw grootste minion wave is. Daarnaartoe portern, ult up en alles slopen wat je tegen komt. Een goede Sivir wint games, zo simpel is het, maar je bent geen echte killer. Je kan veel damage doen tijdens teamfights, maar je hebt niet echt een chase mechanisme, behalve je Ult, waardoor je sneller rent. Laat je dan ook niet teveel verlijden om achter iemand aan te rennen en blijf gewoon pushen.

Even een reactie op hierboven, Swain is zeker geen nuke, al zijn spells doen damage over time, met uitzondering van zijn snare. Ryze is een nuker, Annie is een nuker, maar Swain moet het hebben van zijn lane control en mogelijkheid veel damage te incasseren (icm zijn ult) en een team te disrupten (slow, snare). Verwacht ook niet dat je meteen wint als je Swain speelt, omdat hij een vrij hoge learning curve heeft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Haha toevallig, ik speelde vorige week ook veel met Sivir, maar ik doe het heel anders. Sowieso heb ik nog geen runes (want lvl 17), maar ik upte altijd ricochet als eerste en deed 1 punt in boomerang. Doet vaak net genoeg damage om mensen af te schrikken, en met ricochet kill je minions als een malle waardoor je bijna altijd wel controle over jouw lane hebt. Spell shield heb ik altijd pas een puntje in zodra de teamfights beginnen, daarvoor heb ik het nooit zo hard nodig door mn lifeleech en doordat ik op grote afstand kan blijven. Zodra de tegenstander namelijk in de buurt van de minions komt wordt hij ook geraakt door mn ricochets en dan kan ik hem ook nog pesten met boomerang.

Niet zo'n hoge win/loss ratio als jij, maar wel zeker 60 a 70% had ik met Sivir. En dat is best knap voor mij, aangezien ik niet zo goed ben in het spel en normaal op zo'n 40-45% zit :P Maar op een of andere manier ging het de laatste paar potjes niet zo lekker met Sivir en toen ben ik maar weer wat andere heroes gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
RTG schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:23:
[...]

In het begin misschien wel maar voor de rest is het grootste probleem het geflame. Omdat ranked wat "belangrijker" is en wat meer lading heeft lijkt 90% van de community zeer de behoefte hebben zich overdreven te moeten uitten als iets ook maar net even niet gaat op de manier die zij graag zien. Oftewel in 90% van de games is er bij 1 van de teams wel geflame wat vaak tot een verlies leidt. :X
Dont missunderstand me.
Ik flame nooit en zal nooit een teammate voor noob uitmaken. Heb er namelijk ook altijd een hekel aan als dit gebeurd. Ik vind het ook niet erg om te verliezen, ik vind het alleen wel erg om te verliezen door een leaver, en dit gebeurd me de laatste tijd wel iets te vaak.
xminator schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:38:
[...]

Dan heb je vast een lage elo?
Ligt eraan :P vind je 1100 laag? (ik wel redelijk laag), maarja ik ben al aan het klimmen, kom van 1000 en ik speel nu altijd met 2 man ranked 5 v 5, betere communicatie en minder last van leavers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Intruder schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:05:
[...]

Dont missunderstand me.
Ik flame nooit en zal nooit een teammate voor noob uitmaken. Heb er namelijk ook altijd een hekel aan als dit gebeurd. Ik vind het ook niet erg om te verliezen, ik vind het alleen wel erg om te verliezen door een leaver, en dit gebeurd me de laatste tijd wel iets te vaak.

[...]

Ligt eraan :P vind je 1100 laag? (ik wel redelijk laag), maarja ik ben al aan het klimmen, kom van 1000 en ik speel nu altijd met 2 man ranked 5 v 5, betere communicatie en minder last van leavers.
Het was op zich ook niet zo direct aan jou gericht maar meer in het algemeen :). Ik zie mensen veel te snel naar dat soort termen grijpen, en dan bedoel ik voornamelijk ingame (maar ook hier op het forum maakt het soms niet een al te handige indruk imho :+ ).

Wat een lage elo is hangt een beetje af hoe je er zelf tegenaan kijkt. Een hogere elo (1600+) hebben misschien maar 5% van alle spelers. Wanneer je met ranked begint start je geloof ik met een rating van 1200, en een groot deel van alle spelers zakt hier uiteindelijk onder. Met wat pech beland je tussen een groep relatief slechte spelers, waar je eigenlijk niet thuishoort maar nauwelijks uit kunt komen door het gebrek aan vaardigheid van deze overige spelers.. de zogenaamde Elo-hell (900-1100 oid).

Ik heb er veel slechte verhalen over gehoord en veel zal ook wel overdreven zijn, maar er zal zeker een kern van waarheid in rusten. Duo-queue met een maat met een hogere rating kan je inderdaad wel een soort sleeptouw geven.
Iets anders wat ik mezelf aangeleerd heb is om na een vervelend verlies niet meteen een volgende ranked game in te duiken in de hoop dat dan wel beter gaat. Je blijft altijd wel een beetje met slecht gevoel zitten en dat draag je mee naar die volgende game wat eerder een negatieve impact zal hebben dan dat je even afkoelt met een unranked game.
Tevens helpt het enorm inifiatief te tonen. Meteen vragen wat iedereen kiest, normaal overleggen (geen zeik bouwen dus), eventuele heethoofden tot rust brengen en zo een beetje teamspirit bouwen. Ingame gewoon fatsoenlijk zeggen wat mis gaat of wat er beter kan. Ook als het al erg goed gaat, de teamspirit erin houden en zorgen dat niemand solo gaat; games kunnen nog heel makkelijk omslaan.

Wat leiding geven/brengen, team moraal hoog houden en mensen die daaraan verbaal niet mee willen helpen gewoon /ignore'en lijkt datgene wat nodig is om games te winnen (of in ieder geval in je voordeel te draaien). De laatste 2 weken zijn mijn games in ieder geval een stuk plezieriger geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Intruder schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:05:
[...]

Dont missunderstand me.

[...]

1100 is laag imo.. nja misschien is dat wel jou niveau dat kan. Als mensen veel leaven komt dat als loss en gaat hun ELO ook omlaag dus komen ze ook in de lagere segmenten...

Ik had wat potjes met 1500 elo gespeeld, nou daar gaat het er echt serieus aan toe. Dat red ik net aan ( soms ook niet) hangt meestal van je team af. Maar dan speel je ook nog is met mensen die al 300 potjes ranked erop hebben zitten..

Tegenwoordig speel ik gewoon 1 á 2 potjes per dag max. niet meer, zo is het nog gewoon leuk om te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door xminator op 29-11-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
nja ik heb dus even lekker geen ranked gespeeld, gewoon een paar chars uitproberen. Kga morgen weer ranked spelen denk ik, en dan hopen dat het beter gaat. vind alles best als ik maar niet in de ELO hell terecht kom.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.