[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Even vragen hoelaat je ongeveer gaat eten is natuurlijk teveel gevraagd..
Mee eens, je kan echt wel rekening houden met dat soort dingen zodat je niet hoeft te leaven.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lizardz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:53:
[...]

Het zijn ook niet alleen degenen die gaan eten, maar ook de lui die na 1 death weggaan. Je benadeelt je team gewoon zo erg als je weggaat. 1 man minder is in elke situatie gewoon vervelend, zelfs als die niet goed is.
Ja ok daar heb ik wel een pesthekel aan. Alsof je na 1 death niets meer betekent ofzo? Alsof je dan geen plezier meer beleeft aan het spel?
g0tanks schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:57:
[...]

Mee eens, je kan echt wel rekening houden met dat soort dingen zodat je niet hoeft te leaven.
Ja zo kan ik wel bezig blijven 8)7 "Hé pap, valt er misschien een meteoriet op ons dak binnen een uur? Want dan zou ik gedwongen worden te leaven bij een spel!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Eten is misschien een wat ongelukkig voorbeeld maar mensen moeten wel onthouden dat het een spelletje is. Ja het is klote als iemand leaved en ja je moet eigenlijk niet aan een game beginnen als je niet weet of je hem af kan maken, maar andere dingen gaan soms gewoon voor.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik gebeld werd onder een potje waarbij ik zoiets had van dit gaat even voor en dus 5 minuten half met 1 hand speelde (voor de xp), en het overigens netjes meldde aan m'n team. Vervolgens krijg je je huid dan volgescholden omdat je er niet was toen zij een teamfight indoken en voor de rest van het potje is alles ineens jouw schuld. Zoiets helpt de motivatie niet echt, terwijl je het verder goed bedoelt.

Als ik met vrienden speel en ze moeten onverwachts ineens gaan (ja ook eten), zeg ik ook gewoon tegen ze dat ze gewoon moeten gaan. Ik bepaal gelukkig zelf wanneer ik eet maar ik kan me nog wel herinneren dat ik ook vaker laat aan tafel verscheen omdat ik nog even dit of dat moest, en vervolgens een hoop gezeur en preken van m'n ouders kreeg... en dat is z'n potje gewoon niet waard.

Je geeft waarschijnlijk geen klote om andere mensen online die je niet kent, maar als je zelf zoiets overkomt is het ook een stuk fijner als mensen iets meer begripvol zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
wimjongil schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:02:
Ja zo kan ik wel bezig blijven 8)7 "Hé pap, valt er misschien een meteoriet op ons dak binnen een uur? Want dan zou ik gedwongen worden te leaven bij een spel!"
Dat is weer iets totaal anders en overigens ook een drogreden.

Ik vind het best dat je weggaat als je moet eten, dat zou ik zelf ook doen. Het probleem is echter dat je aan een game begint en dan ineens midgame moet gaan eten, terwijl je vaak makkelijk van te voren even kon vragen wanneer het eten klaar is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Dus om je eigen ontspanning, laat je de mede-spelers een klote game hebben ??? Tuurlijk je weet nooit hoe lang een game gaat duren, maar je kan er vanuit gaan dat een game minimaal 45 minuten gaat duren. Als mensen leaven na 45 minuten gespeeld te hebben vindt ik het ook niet erg dat ze weg gaan omdat er iets anders moet gebeuren, ik heb wel een gruwelijke hekel aan leavers die na 25 minuten al leaven omdat het ze te lang duurt.

Overigens verwacht ik dat je vader gaat zeggen dat je er vanuit mag gaan dat er geen meteoriet op jullie dak valt, en dat jullie gaan eten staat vrijwel vast dus opzich zou je er heeel goed rekening mee kunnen houden.

Soms ben ik er erg blij mee dat mensen leaven want die maken er dan zo'n potje van (tja...) dat iedereen er door dood gaat. Bijv. heeel veel mensen spelen Lux deze week maar op de een-of-andere manier lukt niet iedereen er goed mee te spelen en gaan alleen maar dood. Van de week had ik ook zo'n Lux in het team (geen support leveren, eigenlijk maar dood gaan en de andere teammembers de schuld geven). Het ging ook niet erg goed totdat Lux vertrok en hebben we met 4 als nog gewonnen tegen 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
ik vraag altijd aan mijn vrouw of ik de komende 45 minuten nog iets moet doen voor haar voor ik een game start. idem met eten, als zij al begonnen is met koken start ik geen potje.
op zo'n moment speel ik civ5, dat kan ik zonder problemen pauzeren. op die manier is het aangenaam zowel voor mijn vrouw als voor mijn teammates.

wow eist wat dat betreft een veel grotere discipline maar blijkbaar hebben ze daaar geen problemen ...

edit: ik probeer ook aan mijn zoontje van twee weken te vragen om met zen pamper te wachten tot na het spel, maar dat lukt niet zo goed ...

[ Voor 14% gewijzigd door -SafaN- op 22-10-2010 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:17
Volgens mij moet het prima mogelijk zijn om een leaver / afk-er te vervangen door een medium / hard NPC (bijv. afhankelijk van ELO gemiddelde van het team). Er zijn voldoende nadelen te bedenken, maar verwacht dat deze in het niet vallen bij een leaver aan het begin van de game.

Een andere optie zou kunnen zijn om de medespelers van de leaver een passive buff te geven. Op deze wijze kunnen ze tenminste iets gecompenseerd worden door de leaver.

Maar moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig weinig leavers tegenkom.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RTG schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:15:
Eten is misschien een wat ongelukkig voorbeeld maar mensen moeten wel onthouden dat het een spelletje is. Ja het is klote als iemand leaved en ja je moet eigenlijk niet aan een game beginnen als je niet weet of je hem af kan maken, maar andere dingen gaan soms gewoon voor.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik gebeld werd onder een potje waarbij ik zoiets heb van dit gaat even voor en dus 5 minuten half met 1 hand speelde (voor de xp), en het overigens netjes meldde aan m'n team. Vervolgens krijg je je huid dan volgescholden omdat je er niet was toen zij een teamfight induiken en voor de rest van het potje is alles ineens jouw schuld. Zoiets helpt de motivatie niet echt, terwijl je het verder goed bedoelt.

Als ik met vrienden speel en ze moeten onverwachts ineens gaan (ja ook eten), zeg ik ook gewoon tegen ze dat ze gewoon moeten gaan. Ik bepaal gelukkig zelf wanneer ik eet maar ik kan me nog wel herinneren dat ik ook vaker laat aan tafel verscheen omdat ik nog even dit of dat moest, en vervolgens een hoop gezeur en preken van m'n ouders kreeg... en dat is z'n potje gewoon niet waard.

Je geeft waarschijnlijk geen klote om andere mensen online die je niet kent, maar als je zelf zoiets overkomt is het ook een stuk fijner als mensen iets meer begripvol zijn. ;)
Ja precies. Ik kook mijn eigen eten niet, en om dan voor een spelletje dat te gaan vragen aan mijn ouders, beetje overdreven. :)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd minder LoL speel, vanwege die lange potjes. Even CoD2 starten en gaan is veel sneller en gemakkelijker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Ben het eens met de mensen die het leaven een penalty willen geven. Ik heb er zelf ook over zitten denken en exp loss is gewoon een effectieve manier om leaven tegen te gaan. Leavers die geen reden opgeven worden door mij ook altijd gerapporteerd, zowel in mijn team als in het team van de tegenstander. Het is gewoon een grove naaistreek.

Ben één keer in een team beland waarbij uiteindelijk 3 man geleaved waren (omdat het wat slechter ging). Word ik pissed van.

Eten vind ik een beetje een flauw excuus. Je weet ongeveer wanneer het etenstijd is (17:00 - 19:00), onthoud je dan ook gewoon van jezelf weer in de queue gooien. Is echt niet zo moeilijk. Ik begrijp dat primaire levensbehoeften voorgaan, maar heb dan ook de presence of mind om niet 4 anderen potentieel te benadelen door een nieuw potje te starten.

Waar ik ook een hekel aan heb: de 25-minute-mark surrenders. Als het echt een verloren zaak is, dan kan dat ja. Maar veelal wordt nu al gesurrenderd omdat het 'niet zo goed' gaat als ze graag zouden willen. Het idee van een comeback is ze vreemd? Ik heb het pas een keer meegemaakt dat iemand op de 25-minute-mark een surrender voorstelde (nav. een early/mid game waarin de tegenstanders best wel de overhand hadden) die gewoon met 1v4 afgeschoten werd en waarop de volgende chatlines volgden:

- why surrender? I'm having fun
- me too
- yea
- me too

Ik probeer altijd een surrender af te wenden omdat het idee daarvan me te veel lijkt op 'het spel moet gespeeld worden om te winnen, niet om plezier te hebben. Als het er ook maar enigszins op lijkt dat we de tegenstanders niet compleet in de pan gaan hakken, /surrender'.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54

psyy138

blackbulls.nl

gisteren zat ik 3vs3 te doen en hun 2 waren toevallig premade en na 5 minuten leaven ze allebij :( :(
dit was zeer en zeer balen, het slimste moet zijn als iemand leavt dat er ook exp van je summoner lvl af gaat, maatregelen nemen bedoel ik ermee. toen moest ik nog 20 minuten volhouden in mijn eentje wat echt SUX

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het liefste heb ik gewoon een paar dagen ban, na 3 leaves. Ik word er echt strontziek vak, gisteren weer, Kat stond begin van de game afk... maar we hebben wel gewonnen :9 Vladimir 2 snowballs 700 ap 4.6k AP, echt bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Tjah. Leavers.

Ik vind eigenlijk dat je moet kunnen aangeven dat je niet met mensen wil spelen die 10% of meer leaves hebben, mits je dat zelf niet hebt. Gooi de leavers maar bij de leavers in. Ik heb geen behoefte eraan om min 45 minuten potje te laten verpesten door een knulletje dat van zijn ouders moet eten en dan maar gewoon pronto weggaat. Egoïsme ten top in mijn ogen. Je verpest het trouwens doorgaans voor 9 mensen, want voor de tegenstander is de uitdaging na een leave er ook wel af.

'Ik weet niet wanneer ik wegmoet' is 9 van de 10 keer zo'n stom excuus. Als je om 1715 een potje opstart dan weet je donders goed dat de kans groot is dat je moet eten ergens in een lang potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
murphsy schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:12:
Tjah. Leavers.

Ik vind eigenlijk dat je moet kunnen aangeven dat je niet met mensen wil spelen die 10% of meer leaves hebben, mits je dat zelf niet hebt. Gooi de leavers maar bij de leavers in. Ik heb geen behoefte eraan om min 45 minuten potje te laten verpesten door een knulletje dat van zijn ouders moet eten en dan maar gewoon pronto weggaat. Egoïsme ten top in mijn ogen. Je verpest het trouwens doorgaans voor 9 mensen, want voor de tegenstander is de uitdaging na een leave er ook wel af.

'Ik weet niet wanneer ik wegmoet' is 9 van de 10 keer zo'n stom excuus. Als je om 1715 een potje opstart dan weet je donders goed dat de kans groot is dat je moet eten ergens in een lang potje.
Dat is wel een plan opzich. Ik vind het helemaal niet zo erg om bij een leaver in te zitten. Ok, in teamfights heb je een klein nadeel, maar als je goed kunt spelen hoeft het geen belemmering te zijn voor de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
wimjongil schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Dat is wel een plan opzich. Ik vind het helemaal niet zo erg om bij een leaver in te zitten. Ok, in teamfights heb je een klein nadeel, maar als je goed kunt spelen hoeft het geen belemmering te zijn voor de winst.
Als je het spel kan winnen op level 11, dan is het inderdaad geen belemmering. Anders zal je toch verliezen in een 4v5. Dat ene teamlid maakt een heel erg groot verschil.

Ik speel niet veel LoL meer, maar zelfs dat is toch duidelijk? 4v5 lategame verlies je gegarandeerd, behalve als je tegen ECHT slechte spelers bezig bent.

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whodares schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:53:
[...]

Als je het spel kan winnen op level 11, dan is het inderdaad geen belemmering. Anders zal je toch verliezen in een 4v5. Dat ene teamlid maakt een heel erg groot verschil.

Ik speel niet veel LoL meer, maar zelfs dat is toch duidelijk? 4v5 lategame verlies je gegarandeerd, behalve als je tegen ECHT slechte spelers bezig bent.
Nee hoor. Ik speel zelf in mid/high elo en laatst hadden wij ook een leaver. Goede communicate was essentiël, en we speelden alles op super safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Laatst online: 26-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:15:
[...]

Nee hoor. Ik speel zelf in mid/high elo en laatst hadden wij ook een leaver. Goede communicate was essentiël, en we speelden alles op super safe.
Dus je zat tegen een bende noobs te spelen? Als jullie alles op supersafe spelen, dan kan het andere team gewoon rustig items opfarmen.

Zou handig zijn wat jij mid/high elo zou noemen.

Kspeel zelf amper ranked, maar kheb een tijdje in de top 100 gestaan, tijdje gestopt, opnieuw gespeeld en paar keer dik verloren door mijn pauze. Is erg als je denkt dat je muis precies zo traag reageert als je het zelf bent. :(

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Paar dagen geleden weer zo'n typisch dingetje. Ik speelde Katarina (as usual), was lekker gefed (8/1/2) en we zaten diep in de enemy base. Zie ik er eentje uit zijn base kruipen -> Shunpo -> Ulti. Ik had eigenlijk meteen al door dat ik net iets te ver zat en door de base laser gezapt werd, maar die kill zat er dik in. Zodra ik hem neer zie gaan, begin ik te klikken om maar weg te komen bij die laser (1/2 hp over of zo).

Katarina beweegt niet.

:/

24 million LMB clicks per minute.

Katarina beweegt niet.

:(

Mooi dood dus. Wat bleek nou? Ik was op de onderbalk van de GUI (naast de skills) aan het klikken 8)

Ik heb overigens de nieuwe Kat skin op mijn verlanglijstje gezet :9~ In-game ziet ze er nou niet geweldig uit maar de artwork is om op te vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Vind 't jammer dat je niet met IP nieuwe skins kan kopen :( Van mij mag 't zelfs belachelijk duur zijn, maar voor een char waar ik veel mee speel (Kat dus) heb ik het wel over :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Snappie88 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:23:
Vind 't jammer dat je niet met IP nieuwe skins kan kopen :( Van mij mag 't zelfs belachelijk duur zijn, maar voor een char waar ik veel mee speel (Kat dus) heb ik het wel over :Y
Inderdaad, ik heb op dit moment 12k IP gewoon omdat ik geen idee heb waar het aan uit te geven. Nieuwe champion? Welke dan? Geen idee.

Ik hoop stiekem dat ze voor kerst of zo de skins (of tenminste sommige) ook een paar dagen met IP kunnen laten kopen.

EDIT:
Ik lees net dat het limited edition skins zijn, en dan waarschijnlijk ook alleen maar voor Halloween =( Dat wordt dus pesetas ophoesten.

[ Voor 11% gewijzigd door Zyppora op 27-10-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:31
Ze kunnen het beter gewoon doen dat je met geld IP kunt kopen en met IP alles kunt kopen...

Net m'n 1e potje ranked 16 kills - 1 dead- 7 assists oid. met YI, en dan krijg je meteen dingen als noob tegen je aangegooid want YI is noob volgens hun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Het woord 'noob' wordt tegenwoordig sowieso compleet verkracht en meer als leeg stopwoord/belediging gebruikt dan als daadwerkelijke indicatie, of met de gedachte waar het in eerste instantie voor gebruikt werd. Mensen misbruiken het gewoon zo vaak en voor zoveel dingen dat het geen waarde meer heeft. Het enige waar ik aan denk als ik voor 'noob' uitgemaakt word is dat de gebruiker geen notie heeft van wat dat woord nu eigenlijk betekent en dat het in die zin meer op hem/haar van toepassing is dan op mij.

tl;dr versie: als Yi echt zo noob is, waarom konden ze hem dan niet afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik werd eergisteren ook voor Noob uitgemaakt toen ik met vier vrienden bezig was (waarvan twee behoorlijke beginners). Onze setup was Katarina, Warwick, Garen, Mundo en Twitch tegen een premade team waar ook een Katarina in zat. Garen en Warwick waren de beginners en ook meteen de enigen die een interupt hadden, in hun team zaten drie interupters. Uiteindelijk op level zes hun Kata in het midden al twee keer gesloopt maar bij de teamfights waren twee van hun teammates behoorlijk gefeed en dankzei hun goede interupters en onze afwezigheid van interupters schoot de killrate van hun Kat omhoog. Uiteindelijk toch nog redelijk gepresteerd maar wel jammerlijk verloren... Krijg je ook opeens een 'noob Kat' naar je hoofd geslingerd... Guttegut :X

Overigens wil ik mij op nieuwe characters gaan richting en heb daardoor laatst Amumu gekocht. Leuke hero! Moet nog flink ermee aan de bak maar damn, wat een heerlijke tank!

[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 27-10-2010 23:19 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 21:53
Amumu is inderdaad handig om in je team te hebben. Verder irriteer ik me nog steeds aan het feit dat mensen leaven tijdens een game, maar die discussie is hier al gevoerd. Las wel dat er 1000 accounts zijn gebanned. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat veel mensen leavers reporten? Ik kan namelijk zo 1,2,3 geen andere redenen bedenken. Hacks heb ik tenminste nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:05:
Amumu is inderdaad handig om in je team te hebben. Verder irriteer ik me nog steeds aan het feit dat mensen leaven tijdens een game, maar die discussie is hier al gevoerd. Las wel dat er 1000 accounts zijn gebanned. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat veel mensen leavers reporten? Ik kan namelijk zo 1,2,3 geen andere redenen bedenken. Hacks heb ik tenminste nog niet gezien.
In topic stond dat het vooral leavers en flamers waren. Kan me inderdaad niet voorstellen dat er hackers zijn gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Snappie88 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:19:
Ik werd eergisteren ook voor Noob uitgemaakt toen ik met vier vrienden bezig was (waarvan twee behoorlijke beginners). Onze setup was Katarina, Warwick, Garen, Mundo en Twitch tegen een premade team waar ook een Katarina in zat. Garen en Warwick waren de beginners en ook meteen de enigen die een interupt hadden, in hun team zaten drie interupters. Uiteindelijk op level zes hun Kata in het midden al twee keer gesloopt maar bij de teamfights waren twee van hun teammates behoorlijk gefeed en dankzei hun goede interupters en onze afwezigheid van interupters schoot de killrate van hun Kat omhoog. Uiteindelijk toch nog redelijk gepresteerd maar wel jammerlijk verloren... Krijg je ook opeens een 'noob Kat' naar je hoofd geslingerd... Guttegut :X

Overigens wil ik mij op nieuwe characters gaan richting en heb daardoor laatst Amumu gekocht. Leuke hero! Moet nog flink ermee aan de bak maar damn, wat een heerlijke tank!
Duplicate heroes lees ik hier, is dat standaard een feature? of een aparte exotische optie die je moet enablen?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Laatst online: 23:17

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

2 accounts aan maken voor 1 persoon. Zodat je kunt leaven op 1 account, en alsnog kunt joinen op de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
kaluro2 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:43:
[...]

Duplicate heroes lees ik hier, is dat standaard een feature? of een aparte exotische optie die je moet enablen?
In normal games kan je alle heroes kiezen die je tot je beschikking hebt en ik lees niet dat het om een ranked-game gaat, dus dan ga ik er vanuit dat ze een normal-game deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

kaluro2 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:43:
[...]

Non-ranked, dus ieder team kan één hero kiezen. In dit geval hadden beide teams een Katarina :Y
Domdo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:44:
[...]

In normal games kan je alle heroes kiezen die je tot je beschikking hebt en ik lees niet dat het om een ranked-game gaat, dus dan ga ik er vanuit dat ze een normal-game deden.
Zit er eigenlijk veel verschil in niveau tussen ranked en normal? Speel nu nog normal (level 21), maar zit er toch over na te denken om binnenkort wat ranked games te gaan doen. Wat is verstandig, wachten tot 30 en zorgen dat je een aantal hero's onder de vingers hebt?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ranked vind ik vooral vervelend omdat je niet met je eigen champion kan spelen. Vaak bannen ze de champion waarmee je speelt. Voor mij een reden om geen ranked te spelen. Het niveau verschilt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Met ranked kun je zelf zien op welk niveau je speelt omdat je elo wordt weergegeven na een aantal games. In het begin zul je (afhankelijk van je skill) sneller in elo-ranking stijgen en na verloop van tijd meer op je "natuurlijke" elo settlen.

Het is vanwege de stats over het algemeen een stuk serieuzer end de champions worden veel beter op elkaar afgestemd. Normal games zijn nu een soort practise geworden die er eigenlijk niet meer toe doen. Zoals Lizardz zegt moet je wel wat meerdere champions kunnen spelen mocht je enkel de populaire spelen. Er worden eerst 4 champions gebanned en daarna kunnen de teams om en om kiezen (per 2 afgezien van de eerste en laatste). Dus mocht je net de laatste zijn dan zijn er 13 champions die je sowieso niet kan kiezen.

Over het algemeen worden bepaalde champions vaak gebanned, dus mocht je net deze enkel spelen wordt de kans nog kleiner dat je er uberhaubt mee kunt spelen. Welke dat nu precies zijn weet ik niet aangezien we net na een grote patch zitten, maar jij hebt het meestal over katrina en deze kwam ik bij mijn games eigenlijk nooit tegen omdat ze niet echt sterk is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Twitch, Mordekaiser, Master Yi, worden volgensmij wel vaak gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Lizardz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:44:
Twitch, Mordekaiser, Master Yi, worden volgensmij wel vaak gebanned.
Mordekaiser? Dat heb ik nog nooit gezien. Vrij waardeloos poppetje imho.. Net als Yi

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twitch amumu vlad zijn veel gebanned, en dna meestal nog een healer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Pkunk schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:21:
[...]

Mordekaiser? Dat heb ik nog nooit gezien. Vrij waardeloos poppetje imho.. Net als Yi
Ik vind Master Yi en Mordekaiser best goed anders. Misschien dat het puur toeval was dat die gebanned werden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:41:
[...]

Ik vind Master Yi en Mordekaiser best goed anders. Misschien dat het puur toeval was dat die gebanned werden dan.
Mehh op hogere elo games zijn morde en yi niet echt "waardig" om te bannen.
Er zijn dan "betere" heroes om te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Voor de patch in ieder geval vaker miss fortune, vladimir, amumu, taric, galio, garen, kogmaw, sona en shen. Na de patch heb ik niet echt enorm veel ranked meer gedaan, maar miss fortune, amumu en vladimir lijken nog steeds ongeliefd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel blij dat LoL de golden joystick award heeft gewonnen, nu krijgen we allemaal een extra rune page! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

RTG schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:32:
Voor de patch in ieder geval vaker miss fortune, vladimir, amumu, taric, galio, garen, kogmaw, sona en shen. Na de patch heb ik niet echt enorm veel ranked meer gedaan, maar miss fortune, amumu en vladimir lijken nog steeds ongeliefd te zijn.
Waarom Garen dan wel en Mordekaiser niet? Mijns inziens is Mord een grotere 'threat' aangezien hij zichzelf extra armor kan geven en een ghost van een gedode tegenstander kan besturen (welke ik dus al meer dan eens een turret succesvol heb zien tanken).

Garen kan best een aanwinst zijn voor je team, maar ik zou toch liever tegenover Garen staan dan tegenover Mord ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ik zie vooral vaak Amumu, Vladimir, Sona, Kog'Maw, Taric, Shen en Garen gebanned worden. Eerder ook veel Heimerdinger en Shaco maar die zijn uit dit rijtje generfed.

Allemaal terechte bans in mijn ogen. Yi of Mordekaiser ban je natuurlijk nooit, relatief zwakke champions die je gewoon zou moeten kunnen handlen.

Zelf momenteel nog steeds aan het genieten van Lux. Ze is geen sterke champion maar brengt echt heel actieve gameplay met zich mee. Dat is leuk. Doordat ik zo goed moet opletten speel ik scherper en haal ik maximaal uit Lux wat erin zit. Met betere champs is het gevaar altijd om laks te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Zyppora schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:50:
[...]
Waarom Garen dan wel en Mordekaiser niet? Mijns inziens is Mord een grotere 'threat' aangezien hij zichzelf extra armor kan geven en een ghost van een gedode tegenstander kan besturen (welke ik dus al meer dan eens een turret succesvol heb zien tanken).

Garen kan best een aanwinst zijn voor je team, maar ik zou toch liever tegenover Garen staan dan tegenover Mord ...
Over het algemeen is garen gewoon een stuk sterker. Het zijn alle twee tanks die goed kunnen zijn als ze goed gespeeld worden maar Garen is over het algemeen wat sterker en die zie ik dan ook vaker langskomen dan Morde. Maar dat is zoals eerder gezegd dan ook weer allemaal elo-gerelateerd... het kan best dat het op hogere/lagere niveaus anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:34:
Ben wel blij dat LoL de golden joystick award heeft gewonnen, nu krijgen we allemaal een extra rune page! _/-\o_ _/-\o_
Doorgestoken kaart, ze dwongen LoL spelers bijna om te stemmen. Het werd in je gezicht geduwt en je kreeg extra's als je stemde. :O :O :O :O

Beetje onzinnig dit. Er wordt vast nog wel iets aan gedaan, wacht maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

kaluro2 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:47:
[...]

Doorgestoken kaart, ze dwongen LoL spelers bijna om te stemmen. Het werd in je gezicht geduwt en je kreeg extra's als je stemde. :O :O :O :O

Lekker trollen?
Er werd niks gedwongen en je kreeg er ook niks voor terug, enkel als ze ook daadwerkelijk wonnen. Denk je trouwens dat andere games hun spelers niet aansporen om op hun te stemmen? Ze hebben overigens al vaker awards gewonnen dus het zal vast niet onverdiend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24

Hu9o

Schokkend

kaluro2 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:47:
[...]

Ben ik dan blind ofzo?? Want ik heb helemaal niks gezien.

Niet dat ze mijn stem nodig hadden blijkbaar, maar ik had wel op LoL gevote! Super spel blijft het namelijk. Kom ook mede doordat we met leuke lui op TS hangen natuurlijk.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RTG schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:07:
[...]

Lekker trollen?
Er werd niks gedwongen en je kreeg er ook niks voor terug, enkel als ze ook daadwerkelijk wonnen. Denk je trouwens dat andere games hun spelers niet aansporen om op hun te stemmen? Ze hebben overigens al vaker awards gewonnen dus het zal vast niet onverdiend zijn.
Je kreeg er iets voor terug als ze wonnen dus, en het stond overal geadverteerd.
Als dat geen aansporing tot (foutief)stemmen is, puur voor de extra's, dan weet ik het ook niet meer.

"Hey stem nu! als we winnen krijg je iets vet cools terug in het spel"
Onzin praktijken dit. Laat ze maar gewoon lekker via de eerlijke/volwassene manier een award krijgen, in plaats van een paar honderd duizend mensen van hun community om te kopen met extra's als ze winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

kaluro2 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:30:
[...]

Je kreeg er iets voor terug als ze wonnen dus, en het stond overal geadverteerd.
Als dat geen aansporing tot (foutief)stemmen is, puur voor de extra's, dan weet ik het ook niet meer.

"Hey stem nu! als we winnen krijg je iets vet cools terug in het spel"
Onzin praktijken dit. Laat ze maar gewoon lekker via de eerlijke/volwassene manier een award krijgen, in plaats van een paar honderd duizend mensen van hun community om te kopen met extra's als ze winnen.
Waar maak je je druk om man. Jammer voor je als je een Aion-fanboy bent, maar als je meteen begint met overdrijven neemt niemand je serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Zullen we het over LoL blijven hebben en niet over de eerlijkheid van online awards? :)

Zondag de halve dag Lux gespeeld om beter met haar te worden. Ik blijf toch merken dat ze zwakker is dan de meeste andere champions, qua damage maar ook qua stevigheid. Gelukkig kan je dit deels compenseren met een stukje veelzijdigheid. De dubbele snare is echt koning.

Wel merk ik van mezelf dat ik haar shield bijna niet meer level, ik level de AoE nuke/slow, de dubbele snare en natuurlijk haar ult. Eigenlijk is haar shield natuurlijk haar 'main' ability. Zijn er andere Lux spelers die juist we haar shield levelen? Hoe bevalt dit?

Ik kom weinig situaties tegen waarin ik haar shield effectief kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Zyppora schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:50:
Ik denk dat je het hier zelf al zegt. Mordekaiser is vrij waardeloos in teamfights. Hij mist een stun, silence oid en (goede)area damage en als tank zijn er gewoon veel betere keuzes. Enige waar hij goed in is is begin/mid game turrets pushen.

Overigens vind ik Garen ook een vrij zwakke champion om redelijk dezelfde redenen..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murphsy schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:24:
Zullen we het over LoL blijven hebben en niet over de eerlijkheid van online awards? :)

Zondag de halve dag Lux gespeeld om beter met haar te worden. Ik blijf toch merken dat ze zwakker is dan de meeste andere champions, qua damage maar ook qua stevigheid. Gelukkig kan je dit deels compenseren met een stukje veelzijdigheid. De dubbele snare is echt koning.

Wel merk ik van mezelf dat ik haar shield bijna niet meer level, ik level de AoE nuke/slow, de dubbele snare en natuurlijk haar ult. Eigenlijk is haar shield natuurlijk haar 'main' ability. Zijn er andere Lux spelers die juist we haar shield levelen? Hoe bevalt dit?

Ik kom weinig situaties tegen waarin ik haar shield effectief kan gebruiken...
Heb sinds nieuwe champ rotations ook aantal potjes met lux gespeeld, redelijk hard gedominate. Ze is niet heel sterk, maar zie haar dan ook vooral als support. Max eerst AOE nuke/slow voor farmen, dan shield en als laatste snare. Vind shield zeker nuttig, absorbed redelijk wat dmg, en in teamfights kan je bijna je hele team shielden. snare daarintegen vind ik alleen nuttig voor 1 lvl. Double snare is fijn voor chase/runnen maar de dmg is nu niet echt om over naar huis te schrijven, heb ik liever een dikke shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nieuwe teemo skin is echt grappig:

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

iemand al met leblanc gespeelt ? zo ja wat vind je ervan want ik wil deze waarschijnlijk ook kopen ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik denk dat Le Blanc door haar ulti nog meer ADHD is om te spelen dan Ez, maar wanneer juist gespeeld wel echt veel kan uitmaken.

Die nieuwe Teemo skin vind ik maar meh, hij loopt er echt als een stoner bij. Wel leuk dat ze iets compleet anders maken hoor, maar dat ze er zoveel geld voor vragen is echt absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Patch 1.0.0.104

Niks echt schokkends naast Corki's (buf) en Mordekaisers (nerf lijkt het) veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:34:
Faal. Net drie dagen ervoor een nieuwe gekocht met RP :(
psyy138 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:00:
iemand al met leblanc gespeelt ? zo ja wat vind je ervan want ik wil deze waarschijnlijk ook kopen ;)
Eerste geluiden die ik heb gehoord is dat 'ie best sterk is. Vanavond eens zelf proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

NickH schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:32:
[...]

Faal. Net drie dagen ervoor een nieuwe gekocht met RP :(
[...]

Eerste geluiden die ik heb gehoord is dat 'ie best sterk is. Vanavond eens zelf proberen :)
als dat zo is ga ik hem kopen met mijn RP points :) ik ga vanavond meteen kijken op youtube 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb haar ook gekocht en ze is best sterk :)
Maar ook redelijk "moeilijk" leuke char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Hou wel rekening met een incoming nerf net zoals met bijna alle nieuwe champs nét nadat iedereen hem/haar gekocht heeft voor RP de eerste week :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RP inkomen zal wel "meevallen" volgens mij aangezien ze "maar" 3150IP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:04:
RP inkomen zal wel "meevallen" volgens mij aangezien ze "maar" 3150IP is.
dat heb ik niet :) heb net alles gegeven aan nieuwe runes want nu heb ik 79 AP @ lvl 18 best netjes vind ik zelf.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Hilarisch wat voor trieste mensen je soms tegenkomt. Gisteren moesten een vriend en ik tegen iemand genaamd 'kutkankervent', dus wij dachten, met zo'n naam verdien je gewoon getrolled te worden. Mijn vriend zei vervolgens dat zijn moeder aan de ziekte was overleden en er erg door beledigd was waarop hij zei: 'kut voor je'. Vervolgens dik gewonnen met iets van 15-2 waarop het andere team zei: 'hoe kknerd moet je wel niet zijn om zo goed te zijn' en 'ik hoop dat je vader ook aan kanker overlijdt'. :')

Vanmiddag weer een potje waar een vriend als Gragas ging, ook dik gewonnen waarop het andere team zei tegen mijn vriend: 'iemand die zo goed is, is zeker in het echt ook zo dik'. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
g0tanks schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:08:
Hilarisch wat voor trieste mensen je soms tegenkomt. Gisteren moesten een vriend en ik tegen iemand genaamd 'kutkankervent', dus wij dachten, met zo'n naam verdien je gewoon getrolled te worden. Mijn vriend zei vervolgens dat zijn moeder aan de ziekte was overleden en er erg door beledigd was waarop hij zei: 'kut voor je'. Vervolgens dik gewonnen met iets van 15-2 waarop het andere team zei: 'hoe kknerd moet je wel niet zijn om zo goed te zijn' en 'ik hoop dat je vader ook aan kanker overlijdt'. :')

Vanmiddag weer een potje waar een vriend als Gragas ging, ook dik gewonnen waarop het andere team zei tegen mijn vriend: 'iemand die zo goed is, is zeker in het echt ook zo dik'. :D
Diep triest. Het spel gaat steeds meer HON achterna.... erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

streafer schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:23:
[...]

Diep triest. Het spel gaat steeds meer HON achterna.... erg jammer.
Sleutelwoord: Graties.

Met andere woorden, toegankelijk voor de jeugd.

Bij HoN was 't voornamelijk zo omdat iedereen zich te 'elite' voelde en je als nieuwkomer helemaal verrot gescholden werd. Hier moet je gewoon zorgen dat je op tijden voorbij bedtijd speelt :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Mja, als je vind dat "met zo'n naam verdien je gewoon getrolled te worden." moet je niet raar opkijken als zo iemand hard er tegenin gaat. Als je niets had gezegd, had hij waarschijnlijk ook zijn kop gehouden.

Iets met wie kaatst... enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
RTG schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:29:
Patch 1.0.0.104

Niks echt schokkends naast Corki's (buf) en Mordekaisers (nerf lijkt het) veranderingen.
Mord krijgt geen nerf hoor, hij word meer in de richting van dps (waar hij voor bedoelt was) geduwd. Dit is in mijn ogen een flinke buff, een high hp dps is altijd dodelijk :)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
NickH schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:04:
Mja, als je vind dat "met zo'n naam verdien je gewoon getrolled te worden." moet je niet raar opkijken als zo iemand hard er tegenin gaat. Als je niets had gezegd, had hij waarschijnlijk ook zijn kop gehouden.

Iets met wie kaatst... enzo.
Natuurlijk heb je gelijk, maar dat iemand dan zo 'heftig' reageert is toch niet normaal? Dat het hem geen ruk kan boeien prima, maar laat het dan bij 'kut voor je' en ga niet weer beginnen na 17 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Natuurlijk is het niet normaal, maar als iemand al met zo'n naam het spel binnen komt, kan je er donder op zeggen dat 'ie uit is op mot.

Anyway, terug ontopic:

Afbeeldingslocatie: http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2010/288/e/f/sad_morgana_by_peanutbrain-d30s93x.jpg
<3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Gisteren mijn eerste potjes ranked gespeeld. Maar wat een ellende is dat zeg. Ik had gehoopt dat het niveau hoger lag, maar vanwege het feit dat ik nog nooit ranked had gespeeld word ik bij allemaal mensen met maar een paar potjes rank in hun history gedropt. Deze mensen blijken vervolgens zo clueless in het picken van champs tot zelfs het spelen met de geselecteerde champions. Ik hoop dat mijn elo snel stijgt zodat ranked ook daadwerkelijker spannender wordt als een potje normal.

Tevens moet ik ook weer eens gaan verdiepen in de nuttige champions. Veel potjes gespeeld met urgoth. Hij ziet er leuk uit, maar nuttig is hij niet echt te noemen. Nu carrie ik vaak met een tristana of een ashe. Waarbij tristana wel echt mijn voorkeur heeft. Tanken doe ik met amumu, maar ik moet nog eens een andere tank leren spelen ook. Mijn magic dmg dealers is nog veel beroerder. Daar heb ik op dit moment geen enkele champ echt van in de vingers. Genoeg ruimte voor verbetering dus.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 21:55
vandaag een potje gespeeld met de clan.

resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.pbservers.nl/lol.png

[ Voor 10% gewijzigd door White_Collar op 04-11-2010 16:03 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Wel gewonnen zie ik maar qua picks was het andere team wel duidelijk sterker. Tevens erg veel deaths aan jullie kant. Kon eigenlijk alle kanten op als ik de stats interpreteer.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 21:55
het andere team had anders ook bijna even veel deaths....

Alle kanten op veel wel mee, we wonnen dik :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
dommerick schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:11:
Wel gewonnen zie ik maar qua picks was het andere team wel duidelijk sterker. Tevens erg veel deaths aan jullie kant. Kon eigenlijk alle kanten op als ik de stats interpreteer.
Niet toch? Ik zie 5 x magic damage. Dus een beetje magic resist stacken en je krijgt geen damage meer tegen. Bovendien missen ze een fatsoenlijke tank..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Enorm slechte picks van het andere team juist; ze hebben 5x een ap-champ en totaal geen tank. Alles wat nodig was om de game te winnen voor zijn team was magic-resistance.
Sowieso enorm rare builds zie ik daar. Helemaal geen defensive items bij de tegenstander (en dat zonder een tank), een chogath met 4x warmogs, en als we het dan toch over geldverspilling hebben; ashe met 5x een attackspeed-item.
Je weet dat er een cap op attackspeed zit? Max. 2.5 attacks/s, dus je kunt maar beter eens gaan rekenen of z'n build wel nut heeft, hoewel je met z'n lange game misschien nooit meer zo ver zult komen.

En dat is dan ook meteen het enige noemenswaardige aan die screenshot voor mij (no pun intented ;)), maar we hebben het hier over level 16 en omstreken dus je hoeft het je zeker niet persoonlijk aan te rekenen.
Ik geloof dat ik pas 1x aan een potje van 1.5 uur gekomen ben, dus opzich is het nog best knap ook. :)

-edit-
Iets met 11 en vaker refreshen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 20:43
Is het trouwens wat op die vent server die hier in de topic start staat? Zou graag met wat mensen spelen die wat ervaring hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Is het iemand al opgevallen dat de optie "report player" verdwenen is na de patch? Ik reporte altijd spelers die leaven ( ook als het bij de tegenstander was ) maar dat is nu dus niet meer mogelijk. Vind ik persoonlijk wel erg jammer.

Ik zal trouwens morgen ook eens wat mensen uit de topicstart toevoegen. Vind het weleens leuk met Tweakers te spelen. Komt nu te vaak voor dat er mensen leaven, of het niveau erg laag is.

[ Voor 28% gewijzigd door Lizardz op 04-11-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Gooi mij maar in de TS:
us: Pkunk
eu: Pkunko

Kan niet altijd een potje doen, maar toevoegen kan nooit kwijt lijkt me zo :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le blanc is echt baas! Snare,Silence en quick Flash met re-flash. Ook nog eens een mega huge burst erbij, ben alleen bang dat hij generfed gaat worden volgende patch, anders word dit voorlopig mijn main!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Pkunk schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:15:
Gooi mij maar in de TS:
us: Pkunk
eu: Pkunko

Kan niet altijd een potje doen, maar toevoegen kan nooit kwijt lijkt me zo :)
Om in de TS te komen moet je even SaphuA een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Prachtig om van een grote achterstand terug te vechten en te winnen met surrender :D

http://i51.tinypic.com/14vlpat.jpg
(master yi )

2e solo ranked, hoop noobs nog te vinden hier

EU: Xterminatortr

[ Voor 9% gewijzigd door xminator op 05-11-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:17:
Le blanc is echt baas! Snare,Silence en quick Flash met re-flash. Ook nog eens een mega huge burst erbij, ben alleen bang dat hij generfed gaat worden volgende patch, anders word dit voorlopig mijn main!
Er is al gemeld dat er een hotfix voor LeBlanc aankomt.

Ik heb zelf geen lol meer gespeeld sinds de patch maar van wat ik hoor is ze ook redelijk overpowered, vooral op de lagere levels. En het was natuurlijk te verwachten dat een nieuwe champ weer aangepast zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

xminator schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:46:
2e solo ranked, hoop noobs nog te vinden hier
Erg herkenbaar. Ik heb nu ook mijn eerste 5 of zo potjes ranked achter de rug, en maar een gewonnen. An sich doe ik het met Kat niet eens zo slecht (totdat iemand anders Kat pakt :/ dan maar Ashe ... totdat iemand anders Ashe pakt :() maar als je team niet meewerkt, maw. na 10 minuten gegankt worden door een fat Shaco (10/0 k/d), dan gaat het snel bergafwaarts.

Mijn laatste potje had ik een serieuze noob als lanepartner, Twitch. We stonden tegenover Morgana en Tryndamere. Na een minuut of zo harassen (gaat best wel leuk met Twitch en Kat's BB) gaat Twitch ineens achter Morgana aan :F Interesseerde hem blijkbaar niets dat Tryn lekker op hem stond in te hakken. Werd dus gewoon first blood voer. Naderhand wel wraak kunnen nemen door Morgana alsnog tegen de grond te werken :*) Maar ja, dat was voor mij al het signaal dat het waarschijnlijk wel weer een defeat zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Oke, wist niet dat als je leaved bij matchmaking bij ranked dat dat als een lost wordt beschouwd...

Lekker is dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
xminator schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:48:
Oke, wist niet dat als je leaved bij matchmaking bij ranked dat dat als een lost wordt beschouwd...

Lekker is dat :/
Is dat bij non ranked niet zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
g0tanks schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:52:
[...]

Is dat bij non ranked niet zo dan?
Nope daar krijg je alleen een time penalty, kun je een poosje geen game joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Als je een game leaved (ook champion-select) gaat er bij ranked-game ook nog eens 20 ELO van je score af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Oh zo, ik dacht dat binnen de game zelf werd bedoeld i.p.v. al tijdens champion select.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

g0tanks schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:17:
Oh zo, ik dacht dat binnen de game zelf werd bedoeld i.p.v. al tijdens champion select.
Dan zou ranked solo helemaal een hel worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
http://vimeo.com/11701739

Edit: Hebben het gister geprobeerd met een Ashe, maar dat mislukte nogal 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door SaphuA op 06-11-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:48
Heb dit spel gister eens gedownload, grotendeels vanwege dit topic. Maar ik snap sommige dingen nog niet helemaal, zou iemand van jullie mij misschien een beetje wegwijs willen maken in het spel. Ik heb de beide tutorials al gepseeld.
username: 2fastTG, RegionEU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
2fastTG schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:09:
Heb dit spel gister eens gedownload, grotendeels vanwege dit topic. Maar ik snap sommige dingen nog niet helemaal, zou iemand van jullie mij misschien een beetje wegwijs willen maken in het spel. Ik heb de beide tutorials al gepseeld.
Gewoon spelen en oefenen tegen echte mensen, in het begin zijn het ook grotendeels nieuwelingen.
En een beetje inlezen of wat gewoon handig is is guides voor hero's gebruiken van o.a. : www.leaguecraft.com

Gaat best lekker op ranked, alleen jammer dat 1 loss komt door het leaven tijdens champion select |:( |:(
http://i54.tinypic.com/95vr7r.jpg

Wat ook irritant is, is als mensen het beter weten dan jij en dan er ook steeds mee door gaan. Waarom neem je smite en ga je niet meteen jungle in bijv. Elke keer hetzelfde

[ Voor 10% gewijzigd door xminator op 07-11-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

SaphuA schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:37:

Dat is al een heel oud truukje, volgens mij kan je beter creatief zelf iets bedenken :)3 man mid gank is bijvoorbeeld heel effectief mits je teamgenoten een beetje geduld hebben en niet te snel uit de bosjes springen (wat helaas zeldzaam is, geduld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

SaphuA schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:37:

Ze gebruiken juist Janna vanwege haar zephyr spell en passive (+8% en +3% movement speed resp.), met Ashe zal zoiets denk ik niet eens te halen zijn als de tegenstander niet treuzelt. Het leukste was nog altijd de twisted trap voeger :).

Net weer even gespeeld na een lange pauze maar lol kan zo vies tegenvallen als je vaak met vrienden speelt en dan een paar keer solo gaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Wat begrijp je precies niet? Ga je vaak dood? Zit je met je itembuild in het haar? De werking van de turrets en minions? Welke champion(s) ben je aan het proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Ik heb je toegevoegd,als je vragen hebt stel ze gerust!

Ook heb ik een teamspeak 3 server draaien waar regelmatig een aantal spelers te vinden zijn en sommige zijn nog best aardig :P

Misschien tot daar!

EDIT: ROUTER = DEAUD!!!!! Nieuwe is onderweg... dus ff geen pivo teamspeak :(

Hou jullie hier op de hoogte

[ Voor 8% gewijzigd door MetricCandy op 11-11-2010 09:41 ]

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Ik heb mezelf voorgenomen om een tank te gaan spelen. Ervaringen met tanks tot dusver:
- Amumu: volledige ramp
- Nunu: volledige ramp

Klinkt dus hoopvol :*) Na de laatste paar potjes eigenlijk meerdere malen ge-pwned worden (zoals dat dan heet) door een Rammus (bijvoorbeeld tot twee keer toe bij mijn turret vandaan getaunt worden binnen een minuut :( eerste keer heb ik het overleefd) lijkt het me een goeie om het nog eens mee te proberen.

Nu is mijn vraag: hebben jullie nog tips/tricks voor een beginnende Rammus? Bepaalde items die Rammus op het lijf geschreven zijn?

Verwijderd

Zyppora schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:47:
Ik heb mezelf voorgenomen om een tank te gaan spelen. Ervaringen met tanks tot dusver:
- Amumu: volledige ramp
- Nunu: volledige ramp

Klinkt dus hoopvol :*) Na de laatste paar potjes eigenlijk meerdere malen ge-pwned worden (zoals dat dan heet) door een Rammus (bijvoorbeeld tot twee keer toe bij mijn turret vandaan getaunt worden binnen een minuut :( eerste keer heb ik het overleefd) lijkt het me een goeie om het nog eens mee te proberen.

Nu is mijn vraag: hebben jullie nog tips/tricks voor een beginnende Rammus? Bepaalde items die Rammus op het lijf geschreven zijn?
Ik vind taunt + fortify erg fijn. Niet persé om mensen in je turret te taunte, maar wel om mensen die je lane mate ofzo willen tower te dive te taunte/fortify'en.

Items:
Sunfire cape is erg goed, en zou je eigenlijk bijna elke pot wel moeten bouwen, werkt goed samen met je abilities.
Boots afhankelijk van tegenstander.
Heavy caster team: Force of Nature.
Heave mellee: Randuims omen + thornmail(vanwege taunt).

Dit is tenminste hoe ik hem speel, moet hem nog uitproberen als jungler, maar dat weetk nu dus niet.

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 14:47
PIVO_Ace schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:49:
EDIT: ROUTER = DEAUD!!!!! Nieuwe is onderweg... dus ff geen pivo teamspeak :(

Hou jullie hier op de hoogte.
Tijdelijke vervanging is geregeld.
ts3server://81.206.126.221:9987

Sinds gisteravond zijn er ook redelijk wat LoL-spelers te vinden op de TS-stek van een aantal Nederlandstalige tegenstanders die we troffen. Ik weet niet of zij het op prijs stellen dat ik hun TS-details hier en plein public post, maar ze zijn via mijn server of via via wel te vinden.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Verwijderd

Echt... heb Mordekaiser gekocht, en meteen wat matches gespeeld. Daarna ging ik naar ranked spelen. Wat was het een festijn. Jonge jonge. Early game outlane ik iedereen. 2v1 solotop gaat prima, zorg wel dat je 2 regrowths haalt voor je regen en je kan op de laan zitten tot ongeveer 100-150 minion kills en als je het aardig aanpakt, ook nog wat champion kills. Hier een screenie n_n

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2unyctx.png

edit: Lady Luck is smiling... haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 14:47
Hehe, ik had vanmiddag zeven wins op rij. Was van plan precies zo'n screenshotje te maken zodra ik alle defeats uit m'n laatste tien had weggewerkt. Is helaas niet gelukt.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ik speel zelf eigenlijk nooit meer ranked. Ik raak meer gefrustreerd als ik ranked verlies, maar het niveau is voor mijn gevoel gelijk. Ik heb in totaal 7 potjes ranked gespeeld denk ik, ging enorm slecht en nu zit ik in zogenaamde 'low elo hell' - zijn er nog anderen die ranked maar laten voor wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:50
Ik ben trouwens ook begonnen met spelen. Ik ben ingame CompLex86.
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.