[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
Douw3rd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:29:
even een noob vraagje, stakken dingen als run speed (behalve boots)? Dodge chance? etc
voor zover ik weet: alle "unique effects" kan je ook maar 1 keer hebben: boots hebben allemaal de movement als unique effect, vandaar dat het geen zin heeft om er meer te kopen

al de rest kan je zoveel stacken als je wil. bv sunfire capes hebben geen unique effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

-SafaN- schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:56:
[...]

voor zover ik weet: alle "unique effects" kan je ook maar 1 keer hebben: boots hebben allemaal de movement als unique effect, vandaar dat het geen zin heeft om er meer te kopen

al de rest kan je zoveel stacken als je wil. bv sunfire capes hebben geen unique effect
Let er wel op dat sommige stats een cap hebben. Attack Speed bijv. capt op 2,5 (als ik me niet vergis). Cooldown Reduction capt op 40%. Sla er de wiki eens op na.

Edit:

Paar dagen geleden heuse WTF momenten gehad. Ik speel eigenlijk altijd met Katarina, en haar heb ik dus ook in mijn vingers zitten.

Nu kwam ik in een team terecht waarbij tijdens de picking iemand anders al Kat had gepakt. Ik dacht, mij best, kies ik wel een andere -----> Ashe.

Triple facepalm:

Hoe vaak ik wel niet Q heb misbruikt (Op Kat: Bouncing Blades; op Ashe: frost toggle) :F
Hoe vaak ik wel niet W heb misbruikt (Op Kat: selfbuff; op Ashe: Volley) :F
Hoe vaak ik wel niet E heb misbruikt (Op Kat: Shunpo; op Ashe: super useless scouting hawk) :F

R heb ik niet misbruikt. Vind dat een heerlijke skill op Ashe =D

[ Voor 36% gewijzigd door Zyppora op 05-10-2010 13:16 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Zyppora schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Let er wel op dat sommige stats een cap hebben. Attack Speed bijv. capt op 2,5 (als ik me niet vergis). Cooldown Reduction capt op 40%. Sla er de wiki eens op na.
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Oh, bedankt! Ik heb geloof ik op Warwick dan de attackspeed cap al meerdere malen overschreden.

Overigens, m'n eerste hero was Katarina, daarna Ashe en daarna Sivir. Als je het niet weet, pak dan gewoon een lekker wijf :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Snappie88 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:50:
Als je het niet weet, pak dan gewoon een lekker wijf :9
Als je dan een heel slechte KDR hebt, heb je iig iets anders om naar te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
zo te zien is er dus geen dodge chance hardcap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Zojuist mijn 500e overwinning geboekt *trots* en ik sta geloof op +45 wins ten opzichte van losses. Ik ben nog steeds opzoek naar mijn echt ideale char. Gangplank gekocht en geprobeerd, heel erg leuk maar erg moeilijk om te spelen. Hele sterke early game als je weet wat je doet, geen avarice/crit stacken maar armor penetration.

Hij is erg sterk in de laning phase, maar je moet wel uitkijken wat je doet, je ultimate lekker bewaren voor teamfights, of als een groep minions een van je torens aanvalt, lekker gold verdienen. Je moet echter wel een goed team om je heen hebben anders word het niets.

Ik blijf hem verloping nog wel even spelen. Op naar de 600!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Vandaag begonnen met het spel level 2 nu haha.

moet zeggen dat het voor een gratis spel er super uit ziet!! (warcraft 3 engine?)
en totaal geen lag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Snappie88 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:50:
Oh, bedankt! Ik heb geloof ik op Warwick dan de attackspeed cap al meerdere malen overschreden.

Overigens, m'n eerste hero was Katarina, daarna Ashe en daarna Sivir. Als je het niet weet, pak dan gewoon een lekker wijf :9
Kijk dan ook eens naar Morgana :9
wimjongil schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Als je dan een heel slechte KDR hebt, heb je iig iets anders om naar te kijken :P
Ik zit nu op ong. 50-50 met wins-losses, een paar meer wins. Voor mij (met Kat) is het altijd zo dat ik of een pot enorm goed speel, of compleet weggespeeld wordt. Er zit niet echt iets tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:17
Morgana vond ik trouwens ook een van de leukere chars om mee te spelen. Leuke herass skills en een boeiende mix tussen support en damage.

Het probleem waar ik momenteel vaker tegenaan loop heet Kog Maw.
Mijn god wat kan dat ding irritant zijn (zeker als hij gefeed wordt in de center lane).

Iemand goede tips tegen die Kog Maw?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Beste tegen kogmaw, negatron cloak. Want hij heeft waarschijnlijk een Madred samen met bio arcane, die doen magical damage.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Ik zal die Negatron Cloack vanavond eens in mijn build proberen te proppen.
Hebben jullie al een mening gevormd over de champion die volgende week uit gaat komen?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Als ik tegenover Kogmaw sta krijgt mijn muis geen rust (nooit eigenlijk, ook niet als ik niet tegen Kogmaw sta). Ik klik eigenlijk continu om maar in beweging te blijven. Let goed op wat Kogmaw doet, als hij dichterbij komt gaatie void ooze gebruiken -> wegwezen. De living artillery wordt aangekondigd met een mooie dunne lijn. Blijf daar ook uit de buurt. Dan blijft alleen caustic spittle over welke volgens mij geen skillshot is. Mocht je door zijn void ooze geraakt zijn (slow), dan komt eigenlijk altijd living artillery erachteraan. Flash of een andere instant-gtfo skill is dan heel handig.

[ Voor 5% gewijzigd door Zyppora op 06-10-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:04:
Hebben jullie al een mening gevormd over de champion die volgende week uit gaat komen?
Heb gehoord dat het weer een type als urgot is. Early/mid game ongelooflijk sterk, late game waardeloos als hell. Heb er helaas nog niet mee/tegen gespeeld, dus kan niks bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Swain is eindeloos beter dan Urgot, ik geloof dat hij makkelijk te onderschatten is. Een paar dingen uit persoonlijke ervaring:

Zij AP ratios zijn redelijk laag, stack voor veel Magic Penetration in plaats van AP, hier valt het meeste winst te behalen als we kijken naar damage output. Aan te raden item: Haunting Guise, Abyssal Scepter, Socreror's Boots.

Een van zijn core items is echter DeathFire Grasp. Je E skill doet bonus damage gebasseerd op hoeveel damage doet tijdens de debuff van deze skill (volg je het nog? ;)) Dus open met E, gebruik je Grasp, kan makkelijk tot 50% totale HP damage doen.

Rylais is ook een erg leuke item, een Slow na zijn Snare, zijn ult slowt dan ook dus je kan makkelijker chasen/escapen. Maar bouw zeker ook een Aegis of een Guardian Angel, want als een Mage blijf je kwetsbaar.

Zijn early game is op zich redelijk, maar niet spectaculair. Hij kan goed harassen en is een goede mid. Mensen moeten nog leren hoe hij gespeeld word voor hij bij zijn volle potential komt, hopelijk helpt mijn uitleg een beetje hierbij.

Als je al ervaring hebt met het spelen van Morgana of Anivia, voelt hij op zich redelijk vertrouwd, en zul je weinig moeite hebben met het gebruiken van zijn skillshot.

Let wel, mijn uitleg is niet DE manier waarop hij gespeeld moet worden, maar gezien zijn skills en AP ratios, is dit wel iets wat ik aan wil raden. En ik mag graag geloven dat ik al wat redelijk ervaring heb, dus ik weet wel waar ik het over heb ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 19:54

psyy138

blackbulls.nl

voeg mij a.u.b. toe in de lijst

Psyy138 = Psyy138 op LoL :P

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

De topicstarter is niet echt heel actief meer op GoT, dus dat kan je wel vergeten ;)

Overigens eergisteren een GoT channel aangemaakt, geen flauw idee of het allemaal werkt maar zou zeggen, probeer eens te joinen :)

Oh trouwens, ik zoek een Garen killer! Ga binnenkort met negen vrienden lekker lannen, en ik en een ander zijn toch wel de pro's. En hij speelt met (je raad het al) Garen. Denkt niet dat mijn Katarina een echte goede counter is dus zoek half en half iets anders :Y

[ Voor 38% gewijzigd door Snappie88 op 07-10-2010 18:20 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
@Snappie, maar ik lees de topics nog regelmatig door ;)
@Psyy138, welke server? (Lees start topic door aub ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Oh lol, ik zag alleen Minnema.

Is het nog steeds zo dat er diverse servers zijn trouwens? Ik heb me gewoon op www.leagueoflegends.com geregistreerd, en heb toch altijd wel een ping van onder de 50.

Mij mag je er trouwens dan ook wel bij zetten. Snappie88 = ingame Hobbyneuker (don't ask :')).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:14
Snappie88 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:25:
Oh lol, ik zag alleen Minnema.

Is het nog steeds zo dat er diverse servers zijn trouwens? Ik heb me gewoon op www.leagueoflegends.com geregistreerd, en heb toch altijd wel een ping van onder de 50.

Mij mag je er trouwens dan ook wel bij zetten. Snappie88 = ingame Hobbyneuker (don't ask :')).
Dan zal je zeer waarschijnlijk de EU versie hebben (hij ziet aan de hand van jouw IP etc waarvan je bent en NL = Europe, dus schotelt hij de EU versie voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Minnema is inderdaad de topic starter, maar is helaas niet meer actief.

Er is een EU en US server. Je kunt als je registreert aangeven op welke server je wilt spelen.
Als je niet weet op welke server je zit kun je hier oa. achter komen door in de client op een link te klikken dat naar de LoL site verwijst (voor EU verwijst hij dan naar eu.leagueoflegends.com).

Laat het even via PM weten als je zeker weet op welke server je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

SaphuA schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:03:
@Psyy138, welke server? (Lees start topic door aub ;))
ik speel op de EU server ,
ben ondertussen lvl 28 en speel VEEL kog'maw , heb ook die groen skin >:)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Snappie88 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:19:
De topicstarter is niet echt heel actief meer op GoT, dus dat kan je wel vergeten ;)

Overigens eergisteren een GoT channel aangemaakt, geen flauw idee of het allemaal werkt maar zou zeggen, probeer eens te joinen :)

Oh trouwens, ik zoek een Garen killer! Ga binnenkort met negen vrienden lekker lannen, en ik en een ander zijn toch wel de pro's. En hij speelt met (je raad het al) Garen. Denkt niet dat mijn Katarina een echte goede counter is dus zoek half en half iets anders :Y
Tryndamere is een goede garen killer, alleen moet je hem voorzichtig spelen early/mid game. Endgame is tryndamere total rape met constante crits van 700+ :)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Ligt er ook aan hoe de Garen zichzelf geared.
Persoonlijk speel ik veel met Garen (tankgeared).
Vooral tegen heavy mages kan ik soms nogal flink in de problemen komen (zeker in teamfights).
Annie kan m'n Garen behoorlijk nuken als ik (of mijn teamgenoten) haar niet meteen het zwijgen opleggen.

Verder ben ik af en toe wel eens tegen een lastige Warwick opgelopen... soms ownen ze me redelijk simpel, een andere keer zijn ze snel genoeg bij hun resspoint

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 20:43
soulfightah schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:50:
[...]

Tryndamere is een goede garen killer, alleen moet je hem voorzichtig spelen early/mid game. Endgame is tryndamere total rape met constante crits van 700+ :)
Licht eraan betreft early mid game. Als je full crit rune book hebt kun je wel eens de gok wagen zorg er echter wel eerst voor dat je 8 stacks hebt zodat je crits gelijk een heleboel hitte waardoor je hun afschrikt en ze dus kan chasen met behulp van exhaust en speed. En als je bijv level 3 al bent kun je ook gemakkelijk ontsnappen door die whirlwind hiermee ga ik ook vaak even het gevecht in 1 hit plaatsen en dan weer terugvallen zodat je wat druk opbouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik ben nu level 3.. haha
als iemand me wil toevoegen mijn naam is: Fawaka

Wat is nou een goeie hero? ik kan namelijk niet niet het goeie balans vinden. die paarse stieriets is sterk maar sloom. terwijl die Ash (boogschutter) is weer snel, range maar erg weinig hp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Alle hero's hebben hun sterke en zwakke kanten. Ashe en Sivir zijn vrij goed om het spel mee te beginnen, zijn nogal straight forward. Andere hero's hebben wat meer finesse nodig om te spelen. Je ziet bij de stats van de hero's ook de difficulty, is een aardige richtlijn.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
AlphaWierie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:58:
Ik ben nu level 3.. haha
als iemand me wil toevoegen mijn naam is: Fawaka

Wat is nou een goeie hero? ik kan namelijk niet niet het goeie balans vinden. die paarse stieriets is sterk maar sloom. terwijl die Ash (boogschutter) is weer snel, range maar erg weinig hp..
Ik adviseer je master yi makkelijke champion die veel dmg doet in een korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Headsup voor alle potentiële LoLers hier :Y)

Dit hele weekend zijn alle heroes beschikbaar om te kiezen! Zal dus een ontzettend druk weekend worden ook voor de servers gok ik. Dit omdat Riot Games een GDC award heeft gewonnen met League of Legends.

[quote]Riot Games Wins the GDC Online Audience Award! Posted by Administrator on Thu, 10/07/2010 - 18:23
We here at Riot Games are pleased to announce that we have emerged victorious as the Choice Online Audience Award winner. Additionally, we also picked up another few awards, including: Best Online Game Design, Best Visual Arts, Best Online Technology, and Best New Online Game. And so, to thank you all for your support, we just wanted to officially announce, that beginning October 9th until Sunday, October 10 at Midnight Pacific Time, all champions will be free-to-play. Additionally, over the course of the next few days, all summoners will be receiving a 4 Win IP boost.[/quote]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Snappie88 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:35:
Headsup voor alle potentiële LoLers hier :Y)

Dit hele weekend zijn alle heroes beschikbaar om te kiezen! Zal dus een ontzettend druk weekend worden ook voor de servers gok ik. Dit omdat Riot Games een GDC award heeft gewonnen met League of Legends.

[quote]Riot Games Wins the GDC Online Audience Award! Posted by Administrator on Thu, 10/07/2010 - 18:23
We here at Riot Games are pleased to announce that we have emerged victorious as the Choice Online Audience Award winner. Additionally, we also picked up another few awards, including: Best Online Game Design, Best Visual Arts, Best Online Technology, and Best New Online Game. And so, to thank you all for your support, we just wanted to officially announce, that beginning October 9th until Sunday, October 10 at Midnight Pacific Time, all champions will be free-to-play. Additionally, over the course of the next few days, all summoners will be receiving a 4 Win IP boost.[/quote]
Wist dat dit kwam maar heb gister net vladimir gekocht dacht dat het wat was maar viel tegen jammer dat ik dit nu lees had ik mijn 6300 ip kunnen bewaren. Dat wordt dan maar eventjes swain testen.

Iemand nog een tip voor mij van welke champion ik eens zou moeten gaan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

dragon3016 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:59:
[...]

Wist dat dit kwam maar heb gister net vladimir gekocht dacht dat het wat was maar viel tegen jammer dat ik dit nu lees had ik mijn 6300 ip kunnen bewaren. Dat wordt dan maar eventjes swain testen.

Iemand nog een tip voor mij van welke champion ik eens zou moeten gaan proberen?
Een vriend van me kwam vannacht halfdronken nog redelijk uit de voeten met Miss Fortune, handig als je vaak dronken speelt ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:53
Net echt een vet potje gehad. Wij waren maar met 4en het hele potje ( een kerel die shaco speelde leavde al na zn eerste death ), en de vijand zat al diep in onze base. Ze hadden de meeste turrets al kapot en ook al 1 of 2 inhibitors. Uiteindelijk met zn 4en toch nog weten om te buigen en de game gewonnen. Een van de leukste potjes die ik tot nu toe heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:37

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben nu level 10 en vind het de tijd niet waard om solo een match te gaan spelen, het gebeurt nu de helft van de keren dat er iemand gewoon weggaat. Wordt dit op de hogere levels nog beter of is dit altijd zo?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:14
g0tanks schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:07:
Ik ben nu level 10 en vind het de tijd niet waard om solo een match te gaan spelen, het gebeurt nu de helft van de keren dat er iemand gewoon weggaat. Wordt dit op de hogere levels nog beter of is dit altijd zo?
Hogere levels heb je dat spijtig genoeg ook nog vaak. Ik speel ook geregeld solo (als vrienden niet online zijn) en ik heb er eigenlijk ook een hekel aan. Meestal surrender ik dan gewoon aangezien het toch geen zin meer heeft (zeker niet als enemy team nog eens gefed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Na een hoop SC2 DotA achtige dingen te hebben geprobeerd ook even LoL gedownload, zo even spelen.

Hoop dat het een leuke afwisseling is. Alleen hopen dat m'n SC2 micro er niet al te erg van verslechterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Styxxy schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:10:
[...]

Hogere levels heb je dat spijtig genoeg ook nog vaak. Ik speel ook geregeld solo (als vrienden niet online zijn) en ik heb er eigenlijk ook een hekel aan. Meestal surrender ik dan gewoon aangezien het toch geen zin meer heeft (zeker niet als enemy team nog eens gefed is).
Bij ranked heb je wel een stuk minder leavers of championselect quiters. Geflame kom je er wel nog genoeg tegen :). Ook een beetje elo afhankelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Gisteren een heerlijk potje gespeeld :(

Ik dacht, laat ik Katarina maar weer eens gebruiken (heb de laatste tijd veel met Ashe gespeeld). Resultaat:
- first blood
- 2/0/0
- gank :|
- gank :(
- gank :X
- gank :F

Was continu een gefeede Warwick die mij eens even gankte. De rest van het andere team was ook goed gefed, maar niet zo erg dat ik zeg, nou dat gaan we niet meer redden.

En jawel hoor, 25ste minuut 4 tegen 1 surrender :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Laatst ook Olaf geprobeerd, we hadden toen best wel hard verloren *kuch* lees geen van hun torens neer...
Stond wel 11/0/1 :P ging opzich wel lekker, had alleen last van feeders :S dus werd het nogal kansloos als ik 1vs3 kwam :S

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Laatst online: 17-09 08:49
Leavers heb je altijd als je solo-queued.Het is een kwestie van nog voorzichtiger spelen of juist heel agressief als je 3 andere mates goed zijn.

4 vs 5 level je normaal gezien sneller dus zou je ook minder hard geganked moeten worden. Anderzijds kun je heel defensief spelen en hen voortdurend dwingen van te towerdiven.
Ik speel vaak met blitz morgana en amumu, dus als er eentje te dicht komt kan ik hem meestal even cc'en en zo een per een afmaken.

Ook een leuke bij 4 vs 5 is na lvl 6 al samentroepen en voortdurend voor de towers gaan. Al vaker gehad dat het qua kills 70 - 35 stond maar dat we wel wonnen omdat zij hun kills belangrijker vonden dan hun towers. Maar goed je moet er dan zowieso op hopen dat je drie teammates geen idioten zijn ...

wat betreft hero's: oefen eerst met de standaard heroes van elke class (annie - mage, ashe - ranged, yi - melee, rammus - tank) als je die kan, kun je meestal ook snel de andere heroes snel aanleren.
Ook als je zeker een loss heb, blijven spelen en skillshots oefenen. Ik vind trouwens map awareness veel belangrijker dat skillshots. Soms zaagt de mid dat er geen miss werd doorgegeven, maar het is niet verboden zelf af en toe naar de map te kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

-SafaN- schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:15:
Soms zaagt de mid dat er geen miss werd doorgegeven, maar het is niet verboden zelf af en toe naar de map te kijken ...
Agreed, maar met de kanttekening dat je als mid wel eens voor langere tijd (1 minuut of langer) continu head-to-head kunt zijn met je tegenstander, en dan heb je dus geen tijd om naar de map te kijken. Toegegeven, ik mis de 'miss' in de chatbox ook geregeld vanwege continue spanning op de midlane, maar je zou mij wel horen 'zagen' als er ineens eentje onaangekondigd tussen mij en mijn turret staat.

Vergeet niet dat het gewoon 9 van de 10 keer een kill (en dus in zekere zin een feed) is als de gank succesvol is, wat het team nooit ten goede komt. Het is dus ook in je eigen belang om de rest van je team gewoon op de hoogte te stellen dat je een tegenstander mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Het grootste probleem is juist het zagen naderhand. Als de een gewoon sorry zegt of de ander niet te pisnijdig wordt dan hoeft er verder nog niks aan de hand te zijn. Maar vaak zie je door z'n situaties al het geflame beginnen of wordt er verder tijdens de match steeds terugverwezen naar z'n moment of verwijten gemaakt naar elkaar om maar schuld te ontwijken.

Iedereen moet gewoon altijd blijven opletten en aan het team proberen te denken. Vaak ben je inderdaad in een roes enorm aan het focussen op de directe tegenstander en dan ben je inderdaad afhankelijk van je team. Een "ss" is dan zelfs ook snel gemist en imo moet er gewoon altijd gepingt worden, dat is het duidelijkst.

Een ander belangrijk punt is meteen je locatie te pingen zodra er iets bij je loos is. Het gebeurt té vaak dat ik op m'n radar zie dat er ergens problemen zijn en ik nog ping voordat de betrokkenen het zelf doen.
Vaak lijkt het misschien niet nodig in eerste instantie of denken ze dat ze nog weg kunnen komen, maar als het team de ping ziet en even kijkt zijn ze meteen allemaal op de hoogte en kunnen ze zelf inschatten of ze al die kant op gaan om eventueel bij te spingen mocht de situatie verslechteren.

Veelal zie je ook mensen die te druk bezig zijn met escapen en teammates die dan net niet opletten. Meteen pingen (alt+leftclick) is zo gedaan en kan net het verschil zijn tussen een teammate die je op tijd redt (mogelijk inclusief kill) en een death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

OFFTOPIC : word het niet tijd voor een 2e deel, dan word het wat overzichtiger.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerix
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-05 00:26
Ik speel altijd met Ryze en Karthus. Veel mensen denken dat Karthus een slechte champion is en dat hij zwak is maar altijd als ik met Karthus speel scoor ik minimaal evenveel kills als mijn eigen deaths en na level 12-13 kan je minions heel snel doden en torens heel snel neerhalen. Uiteindelijk gaat het heel snel met items kopen omdat ik dan binnen 3-4 seconden 7-8 minions in 1 keer dood maak. Bovendien is een skill die de enemies altijd en overal raakt wel handig.

Ik las net dat iemand vladimir niet goed vond, maar ik vind dat je met vladimir heel wat kan bereiken. Vladimir is een survivor en als je er goed mee speelt kan je heel lang in je lane blijven en daar wek je een voordeel mee op tov je vijand. Je moet gewoon weten hoe je vladimir moet bouwen en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergste is nog wel dat je als mid word geganked, er vanuit top lane geen miss word gecalled, maar geflamed word dat ik niet goed op letten. Heb dan toch meestal ook moeite om me in te houden. Vooral als die mensen de rest van de game dus maar door gaan over je moeder en dat soort volwassen gedoe.

Hierboven: karthus is ook gewoon vrij slecht. Ik heb veel met karthus gespeeld (lees 100+ games), maar als je een goede tegenstander op mid hebt, ben je vrijwel kansloos. Je lay waste is vrij makkelijk te dodge en vaak word je dan zelf gehit. Neemt niet weg dat het een erg leuke character is, vooral die ulti is inderdaad erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 21:11
Ik ben een redelijk fanatieke Heroes of Newerth speler, maar wil wel graag mijn horizon verbreden, heeft iemand enige tips voor de (mogelijke) overgang van HoN naar LoL?

Conversies van de heroes, items, dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karthus is imho gewoon een noob hero, beetje wachten tot hij een kill kan stealen.
Totaal niks bij te brengen in het team, wat andere niet beter kunnen.

Als een Karthus zijn ult zou gebruiken tijdens/vlak voor een teamfight is het misschien mogelijk wel een aanwinst.

Voor de rest niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoN is een stuk "moeilijker" als LoL.
Er zijn wel wat heroes die "lijken" op die van HoN/DotA maar ook veel "nieuwe" heroes die ook origineel zijn.

Ik zou zeggen probeer het uit, bekijk wat champion spotlights op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Phyc schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:00:
Ik ben een redelijk fanatieke Heroes of Newerth speler, maar wil wel graag mijn horizon verbreden, heeft iemand enige tips voor de (mogelijke) overgang van HoN naar LoL?

Conversies van de heroes, items, dat soort dingen?
wat voor soort hero speel je?

Ranged carry?
Support?
tank?
Melee carry?

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Net met twee vrienden als ninja team gespeeld (Shen, Akali en Kennen), meest epic game die ik tot nu toe heb gespeeld. 11 inhibitors van de vijand kapot gemaakt met een totale duur van 70 minuten. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
PIVO_Ace schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:51:
[...]

wat voor soort hero speel je?

Ranged carry?
Support?
tank?
Melee carry?
Toch voornamelijk de carries en tanks, soms een ganker, maar niet heel vaak. Support ben ik sowieso niet echt fan van. Zijn er champions die je kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Phyc schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:36:
[...]

Toch voornamelijk de carries en tanks, soms een ganker, maar niet heel vaak. Support ben ik sowieso niet echt fan van. Zijn er champions die je kan aanraden?
Ashe, Master Yi, Rammus, Nunu, Mordekaiser. Die zie je wel vaak en zijn niet al te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Phyc schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:36:
wimjongil schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:58:
Ashe, Master Yi, Rammus, Nunu, Mordekaiser. Die zie je wel vaak en zijn niet al te moeilijk.
Bedenkt wel dat bijvoorbeeld Yi en Mordekaiser naar mate je hoger level wordt een stuk moeilijk gaan worden omdat ze niet zo sterk zijn in team fights.

Ik speel zelf vaak met pantheon. Ik denk dat die relatief simpel te "leren" is. Hij heeft een 3 hit combo (stun, hss, speer) en je moet een beetje je ult leren timen. Als dat goed gaat ben je een heerlijke carry die niet zo squishy is als bijvoorbeeld een ashe of tristana :)

De beste tank in het spel is imho amumu. Met name als je met een goed team speelt die goed gebruik maken van zijn ultimate. Door zijn stun kan je echt gemene area damage doen als je bijvoorbeeld een nunu en fiddlesticks in je team hebt.

Warwick is misschien ook wel een leuke. Die kan je zowel als carry als tank bouwen en je kan er het beste mee junglen van alle heroes.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pkunk schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

[...]

Bedenkt wel dat bijvoorbeeld Yi en Mordekaiser naar mate je hoger level wordt een stuk moeilijk gaan worden omdat ze niet zo sterk zijn in team fights.

Ik speel zelf vaak met pantheon. Ik denk dat die relatief simpel te "leren" is. Hij heeft een 3 hit combo (stun, hss, speer) en je moet een beetje je ult leren timen. Als dat goed gaat ben je een heerlijke carry die niet zo squishy is als bijvoorbeeld een ashe of tristana :)

De beste tank in het spel is imho amumu. Met name als je met een goed team speelt die goed gebruik maken van zijn ultimate. Door zijn stun kan je echt gemene area damage doen als je bijvoorbeeld een nunu en fiddlesticks in je team hebt.

Warwick is misschien ook wel een leuke. Die kan je zowel als carry als tank bouwen en je kan er het beste mee junglen van alle heroes.
Naja, als ik een game wil waarin ik sowieso een goeie score heb en waarschijnlijk ook win, kies ik meestal Master Yi, omdat ik daarmee gewoon pwn >:).

Wat je zegt over Amumu is inderdaad waar, die is errug goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Champion: Kog'Maw
ingame naam: Psyy138

zelf ben ik vaak ( altijd ) kog'maw, deze is zo fijn met zijn long ranged skill.
Dan koop ik altijd de items movementspeed 3 en 5x bloodrazor nog iets, die item die 30 atk dmg + 40% attack speed + 12 armor en als passive 4% van zijn leven afneemt per attack, dus ook met de long ranged skill wat natuurlijk heel handig is. als runes heb ik allemaal x ap per lvl waardoor ik in totaal 60+ ability power heb als ik lvl 18 ben waardoor de skills nog wat extra damage hebben. Bij level 18 heb ik 2,2 atk speed als ik me niet vergis en iets minder als 200 atk dmg en iets van 100 armor.
het killen van champions gaat hierdoor heel makkelijk en snel en ook met mijn ulti heb ik verweg de longest range. Ook heb ik de groene skin :), hoop dat hierdoor meer mensen met kog'maw gaan spelen want die zie ik bijna niet terwijl dit een zeer goeie champion is om mee te spelen. SUCCES

[ Voor 2% gewijzigd door psyy138 op 18-10-2010 14:28 . Reden: Verhaal aangepast. ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:27:
Champion: Kog'Maw
ingame naam: Psyy138

zelf ben ik vaak ( altijd ) kog'maw, deze is zo fijn met zijn long ranged skill.
Dan koop ik altijd de items movementspeed 3 en 5x bloodrazor nog iets, die item die 30 atk dmg + 40% attack speed + 12 armor en als passive 4% van zijn leven afneemt per attack, dus ook met de long ranged skill wat natuurlijk heel handig is. als runes heb ik allemaal x ap per lvl waardoor ik in totaal 60+ ability power heb als ik lvl 18 ben waardoor de skills nog wat extra damage hebben. Bij level 18 heb ik 2,2 atk speed als ik me niet vergis en iets minder als 200 atk dmg en iets van 100 armor.
het killen van champions gaat hierdoor heel makkelijk en snel en ook met mijn ulti heb ik verweg de longest range. Ook heb ik de groene skin :), hoop dat hierdoor meer mensen met kog'maw gaan spelen want die zie ik bijna niet terwijl dit een zeer goeie champion is om mee te spelen. SUCCES
Ik vind je build vrij vreemd met 5x bloodrazorz. Overkill want meer als 1 is gewoon stom. Bloodrazor is vooral goed vanwege zen 4% passive, en die stackt niet, dus 1 is max. Beter om gewoon pure attack dmg items te pakken en eventueel een frozen mallet oid voor slow. Daarnaast is een last whisperer een goed keuze vanwege armor pen en attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

psyy138 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:27:
hoop dat hierdoor meer mensen met kog'maw gaan spelen want die zie ik bijna niet terwijl dit een zeer goeie champion is om mee te spelen. SUCCES
Kog wordt juist vaak gebanned in ranked games vanwege zijn "overpowered"ness. Mede daarom zullen wat minder mensen hem in normal spelen/oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:45:
[...]

Ik vind je build vrij vreemd met 5x bloodrazorz. Overkill want meer als 1 is gewoon stom. Bloodrazor is vooral goed vanwege zen 4% passive, en die stackt niet, dus 1 is max. Beter om gewoon pure attack dmg items te pakken en eventueel een frozen mallet oid voor slow. Daarnaast is een last whisperer een goed keuze vanwege armor pen en attack speed.
:O ik wist niet dat, dat niet stackte, ff mijn build aanpassen :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

:O ik wist niet dat, dat niet stackte, ff mijn build aanpassen :)
Staat ook in de item description. Unique passive. Betekent dus unique en niet stackable ;). Is bij vrij veel items zo, goed idee om daar dus op te letten bij aanschaffen van 2x zelfde item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
wimjongil schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:58:
[...]

Gister mijn eerste twee games gespeeld, eerste met Garen (7-3-3), gewoon de recommended items gekocht. Tweede met Swain (18-4-8), ook met recommended items..

Viel me alleen nogal op dat;

- Er heel veel leavers zijn;
- Sommige heroes slecht lijken te scalen naar de endgame (maar kan aan mijn items liggen);
- De meeste mensen vaak dezelfde champions spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dit komt omdat ze niet willen verliezen en dan gaan ze maar leaven, maar met een (goede) premade game heb je dit bijna nooit, teminste ik niet.
- Sommige heroes slecht lijken te scalen naar de endgame (maar kan aan mijn items liggen);
met de goeie items kan je elke hero goed maken, er zijn geen echt goede champions en kei slechte, het ligt eraan hoe je ermee speelt en welke items je koopt, wel zijn er champions die makkelijker speelbaar zijn als andere. Neem een voorbeeld met ashe, deze zal je ook veel zien omdat deze maar 450IP kosten ( als ik me niet vergis)
dit komt omdat je met die bepaalde champion goed kan spelen, zelf speel ik heel veel met Kog'Maw omdat deze gewoon heel fijn is, alleen je hebt verschillende builds en die moet je gaan uitproberen.

[ Voor 11% gewijzigd door psyy138 op 20-10-2010 10:37 . Reden: wat aangepast en fouten eruit gehaald >:) ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Ik zie vaak Garen spelers compleet onderuit gaan in het spel.
Mocht je Garen vaak gaan spelen zou ik je willen aanraden om af te stappen van de recommended items (deze gaan voornamelijk uit van een DPS-Garen).

Je zou dan een meer defensieve Garen kunnen maken.

Voordeel: Garen heeft genoeg damage zonder dat hij items daarvoor aanschaft, alleen wordt hij vaak getarget en is zijn melee ook debet aan het gegeven dat hij altijd in range van de vijand zit.

In de hogere ELO's zie je voornamelijk Garen's die gearen met Sunfury Capes eventueel aangevuld met items die je team versterken. Je kunt dan geweldig initiatief nemen en je team naar de overwinning dragen.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyc schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:25:
[...]

Gister mijn eerste twee games gespeeld, eerste met Garen (7-3-3), gewoon de recommended items gekocht. Tweede met Swain (18-4-8), ook met recommended items..

Viel me alleen nogal op dat;

Zal je vragen ook nog even beantwoorden, want volgens mij heeft psyy sommige vragen verkeerd. Kan ook aan mij liggen hoor :$

Veel leavers
Ik lees dat je pas net bent begonnen. Op het begin zitten er veel leavers tussen, dit word een stuk minder naarmate je richting level 30 gaat. Op het begin is het dus wel even doorbijten maar het word steeds minder erg.

Slecht scalen naar endgame
Ligt niet aan je items. Sommige heroes zijn gewoon erg goed early game, en andere zijn weer erg goed end game. Early game erg goed is bijvoorbeeld mordekaiser, erg goed late game is bv tryndamere. Risico is dus dat je niet weet hoe lang een game gaat duren, en je met tryndamere ooit niks kan doen omdat er op lvl 25 gewoon ge-surrenderd word.

Vaak dezelfde champions
Op laag level spelen de mensen natuurlijk alleen de free champions omdat ze nog niet de kans hebben gehad om andere champions te kopen. Je ziet dus vooral een stuk of 10 champions per week. Dit word ook minder naarmate je level richting de 30 gaat, omdat mensen dan heroes hebben kunnen kopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik ben lvl 28 atm en heb geen last van leavers, athans bijna niet en wat jij zegt vraatj klopt ook.
alleen denk ik dat je met iedere champion een goeie kan maken, maar als vraagje waar ben je het dan niet eens met mij 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Bah, wat zit ik de laatste tijd in ongelofelijk slechte teams zeg, gisteren had ik in mijn hele match history maar een match gewonnen. :/

Waaronder een match verloren op Summoner's Rift, twee mensen in mijn team kregen ruzie (de ene noemde de andere een noob) waardoor de ene tegen de andere zei: als je geen sorry zegt ga ik de vijand feeden. Moet je raden wat er daarna gebeurde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

daarom speel ik zo vaak mogelijk premade :D dan krijg je dit soort onzin niet of 5vs5 spelen als je 25+ bent want dan gebeurd het niet zo vaak vind ik zelf.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:09:
ik ben lvl 28 atm en heb geen last van leavers, athans bijna niet en wat jij zegt vraatj klopt ook.
alleen denk ik dat je met iedere champion een goeie kan maken, maar als vraagje waar ben je het dan niet eens met mij 8)
Ik ben het wel eens met jouw, ik zei alleen dat ik de vragen anders interpreteerde ;).
Al vind ik toch dat er wel degelijk champions zijn die niet echt sterk zijn te maken. Ook wel bekend als de Tier 1 heroes ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ja daar heb je gelijk in, maar de meeste champions zijn wel (redelijk) goed te maken door goede items te kopen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Als je vaker ranked games speelt zul je bepaalde champions nou eenmaal vaak tegenkomen en andere bijna niet, juist omdat ze erg sterk/makkelijk zijn of in het andere geval redelijk waardeloos. Natuurlijk kan elke champion goed zijn maar vergt het het bij sommige hele goede gameplay of genoeg kills om ook daadwerkelijk nuttige bijdragen te kunnen leveren. Bij ranked games heb je overigens ook nauwelijks leavers, aangezien je daar automatisch een loss krijgt (ook tijdens championselect).

Btw, er is vandaag (eu) een flinke patch geweest met heel wat champion-aanpassingen en revamps;
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=298128

Daar zie je het ook enigsinds terug dat de vaak gebande champions in ranked wat generved worden en een aantal nauwelijks gespeelde weer gebuffed. Ik had dit volgens mij ook ergens gelezen dat ze deze info inderdaad mee zouden nemen in de patches, dus mooi dat ze zich aan hun woord houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Laatst online: 23:17

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Lang leven de buff van Evelyn en de re-design van Malady.. Alsof Eve nog niet sterk genoeg was.... (En ik speel zelf Eve, zal wel leuk worden vanavond!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Katarina
Death Lotus now fires blades at three targets at all levels
*D *D *D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DominoNL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:51:
Lang leven de buff van Evelyn en de re-design van Malady.. Alsof Eve nog niet sterk genoeg was.... (En ik speel zelf Eve, zal wel leuk worden vanavond!)
Ik hoop dat je een grapje maakt 8)7.

Eve is en zal nooit sterk worden, omdat ze gewoon veel te makkelijk is te counteren met oracle/vision ward. Zitten wel paar erg leuke dingen bij de patch. Tryndamere leuke buff early game. Jax flinke buff, eve flinke buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik ga vanavond meteen spelen :D:D:D ben benieuwd

[ Voor 15% gewijzigd door psyy138 op 20-10-2010 16:47 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:20:
[...]

Eve is en zal nooit sterk worden, omdat ze gewoon veel te makkelijk is te counteren met oracle/vision ward. Zitten wel paar erg leuke dingen bij de patch.
Niet vergeten dat de champions op verschillende levels een andere "waarde" hebben. Stealthed champions zijn zeker op de lagere levels vrij goed omdat mensen er geen rekening mee houden. Toen ik met LoL begon was er elke game wel een twitch te vinden en zag je eve/shaco ook vrij veel, precies omdat ze heel makkelijk kills konden maken.

Eve is op het moment inderdaad meestal compleet nutteloos op de hogere levels en bij ranked zag je haar dan ook nooit. Dat ze nooit sterk zal worden moet je misschien niet te hard roepen aangezien er een revamp van haar aangekondigd is. Deze patch heeft ze gewoon een tijdelijke buff gekregen in afwachting van de revamp, aangezien deze al een hele tijd aangekondigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers

Die nieuwe vlad skin :9 zo kool ik ga hem nu meteen kopen.. patch notes had ik eerlijk gezegt niet verwacht. Veel champs gaan nu zeker van lage tier naar hoge, alhoewel ik moet zeggen dat Mordekaiser echt geen begingamephreak is. Hij is echt heavy en kan heeerlijk solo-mid lanen. Maareh iemand zin in een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Net even Lux gekocht, wat een fantastische champion. Haar snare ability heeft een erg lange range en haar ulti (ook wel de megadeth lazer genoemd) is al helemaal awesome in het afmaken van champions die aan het vluchten zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:26:
Net even Lux gekocht, wat een fantastische champion. Haar snare ability heeft een erg lange range en haar ulti (ook wel de megadeth lazer genoemd) is al helemaal awesome in het afmaken van champions die aan het vluchten zijn. :D
Heeft die een aardige AP ratio? Neem aan van niet maar voor de zekerheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De precieze waarden weet ik niet, maar ze zijn niet zo heel bijzonder zoals je zelf al zegt.

edit: Bah, net een leuke winstreak met Lux krijg ik weer zo'n potje waar iemand leaved na drie keer doodgaan, achteraf even gekeken hoeveel leaves hij totaal had: 22 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door g0tanks op 20-10-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
AutoLoL v1.3 is gereleased.

http://autolol.codeplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
De range van Lux haar skills moeten echt generfed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Laatst online: 23:17

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:20:
[...]

Eve is en zal nooit sterk worden, omdat ze gewoon veel te makkelijk is te counteren met oracle/vision ward. Zitten wel paar erg leuke dingen bij de patch. Tryndamere leuke buff early game. Jax flinke buff, eve flinke buff.
Oracle en Vision wards zijn ook als Eve weer makkelijk te omzeilen. Je weet waar die dingen ongeveer liggen, en je hebt snel genoeg door als een andere speler je kan zien. Op dat moment sprint je naar een andere lane om er daar 3 in elkaar te hakken. Zowiezo kosten vision wards en oracles' allemaal geld dat niet uitgegeven kan worden aan offensive items. Daarnaast merk ik wel altijd dat mensen helemaal stressen als er een Evelynn in het spel is, wat op de een of andere manier voor erg veel rust in je eigen team zorgt. Maargoed, dat is mijn ervaring.

[ Voor 33% gewijzigd door DominoNL op 21-10-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

[ Voor 97% gewijzigd door itons op 21-10-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Staar er best duidelijk:
The main feature is the ability to easily create and save mastery sets, which can then automagically be inserted into League of Legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

g0tanks schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:14:
[...]

Staar er best duidelijk:

[...]
wat een onzin :D dit kan je ook gewoon in lol zelf doen, de masteries en instellen. of ligt het nu aan mij :?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
psyy138 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

wat een onzin :D dit kan je ook gewoon in lol zelf doen, de masteries en instellen. of ligt het nu aan mij :?
Het verandert je masteries bijvoorbeeld. Wel handig als je vorige potje met defensive masteries heb gespeeld, in het volgende potje een offensive hero kiest en dan nog in 10 seconden moet switchen naar offensive masteries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Zontar schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:07:
[...]

Het verandert je masteries bijvoorbeeld. Wel handig als je vorige potje met defensive masteries heb gespeeld, in het volgende potje een offensive hero kiest en dan nog in 10 seconden moet switchen naar offensive masteries.
dus dat doet hij automatisch ?? inplaats van handmatig

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

psyy138 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:12:
[...]
Godskolere man, lees die beschrijving nou gewoon.

Anyway, gisteren een potje gehad met 2 teemo's in de teams... wat een mushroomfest. Vooral endgame maakt het de (initiatie van) teamfights lekker chaotisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DominoNL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:51:
[...]

Oracle en Vision wards zijn ook als Eve weer makkelijk te omzeilen. Je weet waar die dingen ongeveer liggen, en je hebt snel genoeg door als een andere speler je kan zien. Op dat moment sprint je naar een andere lane om er daar 3 in elkaar te hakken. Zowiezo kosten vision wards en oracles' allemaal geld dat niet uitgegeven kan worden aan offensive items. Daarnaast merk ik wel altijd dat mensen helemaal stressen als er een Evelynn in het spel is, wat op de een of andere manier voor erg veel rust in je eigen team zorgt. Maargoed, dat is mijn ervaring.
Kan je vertellen dat dit gewoon alleen bij de low levels is.
Hogere levels (met een beetje normale spelers), pakt de tank een oracle, als team blijf je vanaf lvl 10~11 toch veelal bij elkaar en dan kan je als eve vrij weinig. Enige wat je nu kan proberen is over de tank heen te flashe in de hoop dat je niet gezien word, en dan te carry te pakken. Eve heeft gewoon als nadeel dat ze short range is, geen aoe heeft en het moet hebben van het feede in early game. Kan even early game niks, kan ze end game ook niks, en helaas is dat voor eve nogal makkelijk te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
psyy138 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:12:
Het staat er volgens mij vrij duidelijk, maar ik zal het nog eens uitleggen ;)

Je kunt er een collectie in maken van de masteries die je vaak gebruikt, bijvoorbeeld per champion select. Vervolgens kun je bijvoorbeeld als je in de champion select zit en je plots een tank moet nemen terwijl je een cary wilde, snel je masteries aanpassen. Vaak red je dit niet als je het handmatig moet doen.

[ Voor 8% gewijzigd door SaphuA op 21-10-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

SaphuA schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:39:
[...]

Het staat er volgens mij vrij duidelijk, maar ik zal het nog eens uitleggen ;)

Je kunt er een collectie in maken van de masteries die je vaak gebruikt, bijvoorbeeld per champion select. Vervolgens kun je bijvoorbeeld als je in de champion select zit en je plots een tank moet nemen terwijl je een cary wilde, snel je masteries aanpassen. Vaak red je dit niet als je het handmatig moet doen.
best handig dus :D, ik ga vanavond het meteen uitproberen. thanks voor het vertellen _/-\o_ want ik snapte het niet echt 8)7

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw Saph, zit er nu een delay in?
Want dat was soms nog wel eens een probleem met autolol, dan wou die zo snel klikken op "Return points" en dan op "yes" terwijl dat niet altijd goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
We hebben AutoLoL getweaked zodat het goed werkt op een iets bovengemiddeld systeem, dus qua snelheid zit dat wel goed. Verder hebben we verschillende checks ingebouwd die bijvorobeeld kijken of het dialoogscherm gesloten is of niet.

Mocht dat allemaal niet baten dan kun je bij settings kiezen om 'Slow down' te enablen, zodat AutoLoL een wat grotere pauze neemt tussen acties.

Oftewel, AutoLoL zou een stuk stabieler en betrouwbaarder moeten zijn dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje, was erg tevreden over AutoLoL! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Godsamme, tegen die leavers moeten ze echt eens iets gaan doen. Echt verschrikkelijk. Bijna elke potje leavt er aan 1 van de sides wel een summoner. Maak maar een penalty dat leaven -1 champion lvl is ofzo. Wordt er echt niet goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Lizardz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:30:
Godsamme, tegen die leavers moeten ze echt eens iets gaan doen. Echt verschrikkelijk. Bijna elke potje leavt er aan 1 van de sides wel een summoner. Maak maar een penalty dat leaven -1 champion lvl is ofzo. Wordt er echt niet goed van.
-1 champion level komop zeg :P. Ik leave zelf ook wel eens, maar dat is dan omdat ik net ga eten ofzo. Dat is namelijk wel een nadeel van dit spel, je kunt er niet zomaar in- en uitstappen en je weet niet hoelang de potjes gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:31:
[...]

-1 champion level komop zeg :P. Ik leave zelf ook wel eens, maar dat is dan omdat ik net ga eten ofzo. Dat is namelijk wel een nadeel van dit spel, je kunt er niet zomaar in- en uitstappen en je weet niet hoelang de potjes gaan duren.
Waarom ga je dan ook spelen als je weet dat je moet eten?
Je verneukt het spel daarmee voor 4 man.
Je weet zelf toch wel dat een potje minimaal 25 min duurt en gemiddeld iets rond de 45 min. (Soms langer).
Ik heb meer als 275 wins, en heb geen 1 leave.

Dus ben het wel met hem eens, leavers -> aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:51:
[...]

Je weet zelf toch wel dat een potje minimaal 25 min duurt en gemiddeld iets rond de 45 min. (Soms langer).

Hier ben ik het inderdaad volkomen mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:51:
[...]

Nou stoere jongen. Hier wordt nooit op hetzelfde tijdstip gegeten, dus dat is altijd even afwachten. Als ik bijvoorbeeld om 5 uur een game start kan het maar zo zijn dat we opeens om half 6 eten. Dan gaan mijn primaire levensbehoeften even voor een beetje ontspanning (want dat is het. En zelfs als je verliest kun je je nog ontspannen, tenzij je een complete autist ofzo bent).
Maar denk niet dat ik met plezier leave, ik vind het altijd wel jammer dat mijn team het dan met één man minder moet stellen, en natuurlijk mis ik ook EXP/IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:43:
[...]

Nou stoere jongen. Hier wordt nooit op hetzelfde tijdstip gegeten, dus dat is altijd even afwachten. Als ik bijvoorbeeld om 5 uur een game start kan het maar zo zijn dat we opeens om half 6 eten. Dan gaan mijn primaire levensbehoeften even voor een beetje ontspanning (want dat is het. En zelfs als je verliest kun je je nog ontspannen, tenzij je een complete autist ofzo bent).
Maar denk niet dat ik met plezier leave, ik vind het altijd wel jammer dat mijn team het dan met één man minder moet stellen, en natuurlijk mis ik ook EXP/IP.
Even vragen hoelaat je ongeveer gaat eten is natuurlijk teveel gevraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
wimjongil schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:43:
[...]

Het zijn ook niet alleen degenen die gaan eten, maar ook de lui die na 1 death weggaan. Je benadeelt je team gewoon zo erg als je weggaat. 1 man minder is in elke situatie gewoon vervelend, zelfs als die niet goed is.
Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.