Ik heb sinds enkele maanden ook de Corsair H50 in gebruik, met volle tevredenheid.
Voor mij heeft het het gebruik van een silverstone Sg03 mogelijk gemaakt, met een high-end config.
Ik draai hierin een Core i7-920 overclocked naar 4.2Ghz, met daarbij en GTX260-216, SSD + HDD, etc. Erg erg erg rap systeempje. Perfect stabiel en nog vrij stil ook!
Als je op de afbeelding drukt kom je op mijn album terrecht. Zoals je kunt zien, niet veel ruimte. Daar kun je meer foto's vinden over deze build.
Ik pull de air van binnen en pers het weer naar buiten. Ik snap dat dit iets hogere temperaturen geeft dan als je het de kast in blaast, maar de temps zijn naar mijn mening prima voor zo'n high-end setup, dus zie geen reden om hete lucht mijn kast in te blazen. Verder heb ik 2x120mm welke verse lucht aanleveren. Idle zit ik rond de 40 graden en load max rond de 80 graden op de cores. Officieel mogen ze tegen de 100 graden worden, maar dat vind ik wat eng.
Alle fans in de kast zijn automatisch temperatuur gestuurd.
Ik ben er ZEER ZEER content over. Het systeem is klein genoeg, zodat het samen met mijn TFT en andere zaken in mijn flightcase kan, en ik zo naar lanparties ga.