Ja idd. en dat BMW logo staat ook niet recht.SChief schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:37:
Dat ook maar:
[afbeelding]
Gezien de krasjes lijkt het schade.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Die zullen wel scheef terug geplakt zijn na het wrappenFlagg schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:43:
[...]
Ja idd. en dat BMW logo staat ook niet recht.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Dat is ook wel en beetje kortzichtig. Als die auto een beetje onderhouden is kan het nog wel een tijdje mee. Maar gezien de staat van de auto heb je waarschijnlijk wel gelijk.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 11:59:
280.000 die auto is schroothoop tijd.
En daarna voor de vergeten APK even langs de Kwik-Fit, en wel even melden dat je hem net gekocht hebt bij een grote handelaar in RotterdamTheBrut3 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:07:
[...]
Voor niet iedereen is de interweb vanzelfsprekend.
Maar als je bij Jetcars je auto koopt en vervolgens bij Ziptuning laat tunen weet je zeker dat je hard genaaid wordt (kan misschien lekker zijn?) en dat je 50pk extra hebt en 2x zo zuinig rijdt!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
There is no replacement for displacement!
Jouw auto ziet er dan waarschijnlijk ook niet uit zoals bovenstaande._eXistenZ_ schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:02:
Mijne heeft 275.000 gelopen en is als nieuw. Lekker eenzijdig weer
Maar deze ziet er niet uit alsof hij overgespoten is_eXistenZ_ schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:02:
Mijne heeft 275.000 gelopen en is als nieuw. Lekker eenzijdig weer

http://www.2dehands.be/au...NL&utm_content=bannersize
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 19:51 ]
Doe maar Nissan 100(x helemaal)NiX.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:51:
Yup, een post of 50 terug of zoHet is een Nissan 100 Netnix
Verwijderd
Inderdaad, mijn cabrio (BMW E36 323i) is inmiddels over de 3 ton en loopt ook nog prima. Op dit moment staat er wat onderhoud op de planning dat met ouderdom te maken heeft (slangen die poreus zijn geworden), maar het hart is nog prima. Geen olie verbruik, betrouwbaar starten, etc._eXistenZ_ schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:58:
Ik had het eigenlijk nog puur over het blok en niet eens het lakwerk of de banden for that matter, 280.000 staat niet automatisch garant voor schrootwerk, mijn blok heeft hetzelfde gelopen en is prima
De staat van die BMW maakt mij alleen een stuk huiveriger, al zit het interieur er wel prima uit, zelfs met die dikke cassettespeler er nog in!
Dat ding moet dan wel flink gekieteld zijn... Stock heeft BMW het record in handen met de S54B32 motor van de E46 M3 wat betreft vermogen per liter, en die komt op 360pk met 3,2 liter zonder turbo's of superchargers. Meer kan wel (kijk maar naar de Formule 1), maar dat tast de betrouwbaarheid wel behoorlijk aan...Jellabie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:09:
[...]
Nee hoorall engine, vergeet niet dat hij in het begin nog geen half gas gaf om dan plots alles open te gooien. Zo lijkt er boost te zijn.
Ronald, de baas van showoff imports had een K20 (2000cc dus) met iets van een 330pk, all engine.
[ Voor 31% gewijzigd door deepbass909 op 04-01-2015 23:03 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Laten we zeggen dat enkel het blok, de buitenkant, nog origineel wasdeepbass909 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:59:
[...]
Dat ding moet dan wel flink gekieteld zijn... Stock heeft BMW het record in handen met de S54B32 motor van de E46 M3 wat betreft vermogen per liter, en die komt op 360pk met 3,2 liter zonder turbo's of superchargers. Meer kan wel (kijk maar naar de Formule 1), maar dat tast de betrouwbaarheid wel behoorlijk aan...
Iets met circuitbitch.
De Nederbelg !
1. John Hartley V8 in Ariel Atom 500, 3.0 liter / 500 PK (167 PK / liter)
2. Blok uit Ferrari 458 Speciale zonder naam, 4.5 liter / 605 PK (135PK / liter)
3. Honda F20C uit S2000, 2.0 liter / 241PK (120 PK / liter)
4. BMW S54B32 uit E46 M3 CSL, 3.2 liter / 360PK (113 PK / liter)
/edit de Ariel Atom toegevoegd, blok doet 10.500RPM dus dan lukt het wel ja
[ Voor 36% gewijzigd door _eXistenZ_ op 04-01-2015 23:58 ]
This too shall pass
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dat idee ja. Tamelijk kansloos inderdaad. Volgens mij hoef je je überhaupt niet te schamen voor een Freelander toch?warhamstr schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:05:
Haha, das om je diesel er gaver uit te laten zien... Daarbij moeten de uitlaatgassen omlaag gericht worden. Je kunt er speciale sierstukken voor kopen met een opening in de onderkant²
This too shall pass
Ik heb er zelf 3 gehad, vind het concept helemaal geniaal. Alleen een Mazda mx5 en de vroegere Toyota mr2's komen nog een beetje in de buurt...
Gewoon een goedkope sportcoupe/cabrio voor 2 personen. Veerpootbrugjes er in, klein beetje omlaag en gewoon gaan, zeker met die blokken met ketting enzo. Maarja, de rest van de wagen hield er mee op, roest en electra...
Dit is wel wat ernstig ja, maar ben wel benieuwd waar hij die rvs grille aan de voorkant vandaan heeft gehaald
[ Voor 9% gewijzigd door DropjesLover op 06-01-2015 16:32 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Maar jij bedoelt meer het hebben van een betaalbare praktische "cabrio" d.m.v. uitneembare targa daken. En dat is ook leuk hoor, daar niet van.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Zelfs de nieuwe Jaguar van mijn baas kwam met zo een sierstuk, zo uit de showroom.Sharky schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:28:
Ik reed vanochtend achter een Freelander met (zo te zien) een naar beneden gerichte uitlaat. Blijkbaar was dat niet cool genoeg en heeft de eigenaar er zo'n chromen sierstukje opgezet dat recht naar achter wijst. Beetje lastig uit te leggen zo, maar de uitlaatgassen gingen dus nog niet eens door het sierstuk heen
De Nederbelg !
Een goede grap mag vrienden kosten.
Ik zou dat juist andersom willen... bij mijn vorige auto was die pijp naar beneden gericht vlak achter de bumper en zag je hem bijna niet. Prima oplossing. Bij mijn huidige auto zit er een inham in de bumper en daar steekt die uitlaat recht door naar acheren. Ik vind dat lelijk, want ik hoef dat ding helemaal niet te zien en het behoeft ook geen enkele sier of zo. Het is namelijk de anus van mijn auto.Sharky schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:28:
Ik reed vanochtend achter een Freelander met (zo te zien) een naar beneden gerichte uitlaat. Blijkbaar was dat niet cool genoeg en heeft de eigenaar er zo'n chromen sierstukje opgezet dat recht naar achter wijst. Beetje lastig uit te leggen zo, maar de uitlaatgassen gingen dus nog niet eens door het sierstuk heen
Punctuality is the politeness of kings
Eind jaren 90 deed nissan al 197PK uit 1,6L. Dat heeft jaren als record van Pk's per liter voor NA productie blokken gestaan.deepbass909 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:59:
Dat ding moet dan wel flink gekieteld zijn... Stock heeft BMW het record in handen met de S54B32 motor van de E46 M3 wat betreft vermogen per liter, en die komt op 360pk met 3,2 liter zonder turbo's of superchargers. Meer kan wel (kijk maar naar de Formule 1), maar dat tast de betrouwbaarheid wel behoorlijk aan...
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Verwijderd
Ik denk dat die handles wel te matchen zijn met een aantal gebruikers hierVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:17:
Hebben jullie ooit wel eens de youtube comments gelezen onder een autoweek video? Echt een hoop experts daar
[afbeelding]
This too shall pass
Ook bij dragrace filmpjes van wagens met 2000+ PK zijn er nog mensen die comments plaatsen van "Mijn Honda/Subaru/insert ander merk auto is sneller."
[ Voor 12% gewijzigd door Rhannie op 07-01-2015 09:40 ]
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Maar duh... Een S2000 VTEC yo is sneller dan alluz!
Zowel bij Youtube als Dumpert etc.
Ga altijd stuk bij de comments.
Foei! Wil je dat even geen Targa dak meer noemen?!null schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:07:
Eh de 100NX is prima, maar het is niet alsof de MX5 en de MR2 een beetje in de buurt komen, het is eerder andersom. Want die hebben tenminste achterwielaandrijving en meer vermogen.
Maar jij bedoelt meer het hebben van een betaalbare praktische "cabrio" d.m.v. uitneembare targa daken. En dat is ook leuk hoor, daar niet van.
Dat mag alleen Porsche.
Wat is dat nou weer voor een onzin? Zoveel sportwagens hebben Targa daken. Alsof Porsche daar het alleen recht op heeft. En de variant genoemd T-bar, dus eigenljk twee uitneembare panelen met nog een balk in het midden hebben nog wat meer auto's.PdeBie schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:58:
[...]
Foei! Wil je dat even geen Targa dak meer noemen?
Dat mag alleen Porsche.
Echt weer typisch.. Porsche was niet eens de eerste, en zeker niet de enige.
[ Voor 8% gewijzigd door !null op 07-01-2015 10:26 ]
Signatures zijn voor boomers.
Maar back on topic;
350z met spaanplaat schroeven en druipers

en nog meer plaatjes van dit juweeltje; klik
[ Voor 4% gewijzigd door Paganstars op 07-01-2015 10:44 ]
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Dat is dan een beetje een patent-troll, want ze waren niet de eerste. Wel de eerste die het zo noemdeMaasluip schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:43:
Porsche heeft anders wel het trademark op de naam targa. En een Nissan 100 NS is officieel een T-top omdat de voor en achterkant van het dak met elkaar verbonden is.
Triumph TR4 en Toyota Sports 800 waren beide eerder met een dergelijke dakconstructie. En in de tijd dat de Porsche uitkwam hadden ook veel Amerikaanse wagens het.
Leuk, stuur je je auto naar een "pro" om je nieuwe bodykit te spuiten en monteren, krijg je dit..Paganstars schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:43:
350z met spaanplaat schroeven en druipers
[,,,]
en nog meer plaatjes van dit juweeltje; klik
verhaal dr achter
[ Voor 14% gewijzigd door AlexanderB op 07-01-2015 10:55 ]
Kerel brengt zijn gloednieuwe GT-R weg voor motorisch tunen en krijgt hem letterlijk terug met tape en touw;
The facts as we know them are as follow:
1. A shop built this vehicle for the customer with a built motor, built trans, AAM900 turbos, and supporting mods.
2. The shop delivered the car back to the customer with less than 20 miles on the new motor, and upon the first drive, the car displayed no oil pressure on the MFD.
3. Shortly thereafter, the low oil light came on in the car and it developed a knocking noise from the engine.
4. The car was shut down and delivered to us in this condition.
I'm sure there is a lot more to the story, but this is what we know right now.
Here's what we found on the initial inspection and removal of the engine from the car.
1. The BCM module harness connector was not locked down in the ECU compartment.
2. We removed the oil pan and there was a large amount of bearing material in it.
3. Several body components were missing, including the front undertrays, front tunnel support brace, and rear exhaust heat shield for the trans cooler.
4. The car was equipped with a Air to Water Intercooler with a tank in the exhaust muffler area and 10AN lines running to the front of the car. These lines ran through the transmission tunnel, and were rubbing the driveshafts, exhaust, and axles to the point of failure in several areas with minimal support.
5. The battery support bracket was missing, and a non-oem battery was being held down with twine.
6. The passenger marker light harness was disconnected and zip-tied to the oil cooler.
7. The foam bumper support was broken and secured to the car with painter's tape
8. The main structural braces on both sides of the car that secure the front carbon clip to the steel frame of the car in the fenderwells were missing.
9. The intercooler piping utilized V-Band clamps with permatex on them, which I've never seen before, and doubt that they were air tight.
10. Permatex Black was used on the threads of all AN fittings.
11. The radiator and overflow tank were filled with bearing material.
12. The front passenger ABS harness was broken and the wires were pinned directly into the female side of the harness.
13. The T1 Fuel rail feed had been tapped to accept an AN to NPT fitting, with PTFE paste on the threads, which appeared to be leaking.
14. The wastegate adjustment arms had been welded together.
15. The turbo drains had been zip-tied to the body and were rubbing on the front axle stubs.
16. One of the lower intercooler couplers was ripped.
17. The exhaust manifold gaskets were missing on both sides, and instead high temp rubber gasket sealer was used. This appeared to be leaking on the passenger side.
18. The Driver side upper control arm bolt was stripped out.
19. The PCV system had been deleted, and the PCV outlets on the valve covers had been removed, tapped for 6AN, and were open to atmosphere.
20. The front bumper support clips under the sides of the headlights were missing.
21. The front diffuser support brackets to the crash beam were missing.
22. Various misc. body fasteners and trim were missing.
23. The driver side frame had been clearanced to avoid contact with the wastegate actuator on the turbo.

Meer foto's
Klopt, maar alleen Porsche zou het officieel zo mogen noemen!null schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:48:
[...]
Dat is dan een beetje een patent-troll, want ze waren niet de eerste. Wel de eerste die het zo noemde![]()
Triumph TR4 en Toyota Sports 800 waren beide eerder met een dergelijke dakconstructie. En in de tijd dat de Porsche uitkwam hadden ook veel Amerikaanse wagens het.
Toyota Supra heeft ook een T-top variant.
Het blijft muggenzifterij uiteraard
Maar idd, merknaam zal beschermd zijn.
Een 911 Targa is een targa, een 100 NX is geen targa.
Signatures zijn voor boomers.
V-tec + NOS = WOEITheBrut3 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:36:
Niks tegen VTEC yo! Mijn auto heeft het ook... Nouja, i-VTEC yo volgens het boekje.
Maar duh... Een S2000 VTEC yo is sneller dan alluz!
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Bizar. Dat is bijna opzet.Paganstars schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:00:
Deze GTR is ook mooi;
Kerel brengt zijn gloednieuwe GT-R weg voor motorisch tunen en krijgt hem letterlijk terug met tape en touw;
[...]
[afbeelding]
Meer foto's
This too shall pass
MEN-O schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:35:
Ik weet het niet zeker, volgens mij issie al eens langsgekomen. maar :![]()
[afbeelding]
http://www.2dehands.be/au...NL&utm_content=bannersize
Nu ook opgepikt door Autoblog zie ik, na enkele 'tips', zou me niet verbazen als die dit draadje hebben gelezenVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:51:
Yup, een post of 50 terug of zoHet is een Nissan 100 Netnix
"Dit staaltje Nissan-tuningvlijt is voor 2,5 mille van jou"
Zonde van zo'n GTR....Paganstars schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:00:
Deze GTR is ook mooi;
[...]
[afbeelding]
Meer foto's
Vind het toch wel een beetje raar, zie je vaak bij Amerikanen, heb je al een auto van dikke 550 PK, moet er zonodig nog verder opgevoerd worden naar 900 PK (soms zelfs 1200 volgens mij), met alleen maar meer risico dat je je motor opblaast...
Vrij makkelijk en vrij veilig.
Als ik geld had om een GTR te kopen, zou ik ook voor zo'n kit gaan.
Waarom is dat vreemd? ALS ik een nieuwe GT-R kon betalen zou ik ook gelijk contact opnemen met TCC om er een Switzer P800 set op te zetten voor zo'n 15k. Die motor kan dat wel hebben en het is een hoop bang for your bucks.Nemesizz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:13:
Vind het toch wel een beetje raar, zie je vaak bij Amerikanen, heb je al een auto van dikke 550 PK, moet er zonodig nog verder opgevoerd worden naar 900 PK (soms zelfs 1200 volgens mij), met alleen maar meer risico dat je je motor opblaast...Nu is het wel zo dat in de US die GTR's lange zo duur niet zijn als in ons 'koektrommel' landje, maar dan nog, 't is en blijft een smak geld.
0-200 in iets meer dan 8 sec ipv bijna 11, 90% van het Nederlandse wegverkeer zit dan nog niet eens aan de 100.
0-300 in minder dan 20 seconden ipv 35 standaard. Dat zijn echt grote verschillen.
Ja is wel leuk, maar waar mag je boven de 200 of 300KM/h?TheBrut3 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:48:
[...]
Waarom is dat vreemd? ALS ik een nieuwe GT-R kon betalen zou ik ook gelijk contact opnemen met TCC om er een Switzer P800 set op te zetten voor zo'n 15k. Die motor kan dat wel hebben en het is een hoop bang for your bucks.
0-200 in iets meer dan 8 sec ipv bijna 11, 90% van het Nederlandse wegverkeer zit dan nog niet eens aan de 100.
0-300 in minder dan 20 seconden ipv 35 standaard. Dat zijn echt grote verschillen.
Volgens mij bijna nergens op openbare wegen (ja Duitse Autobahn, maar ook niet overal en ze zijn er ook niet echt blij mee). Trackday misschien, maar weinig banen met een recht stuk dat lang genoeg is om dat te halen.
Goed, maakt mij verder niet uit hoor, 't is hun auto, maar vind het gewoon raar.
Als ik een GTR kon betalen bleef ie wel gewoon stock, snel zat
Geloof mij. Binnen zeer korte tijd voelt dit absurde vermogen als heel normaal.
Je bent hier wel op het Tweakersforum hè, dan zijn dit wel een beetje rare uitsprakenNemesizz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:13:
[...]
Vind het toch wel een beetje raar, zie je vaak bij Amerikanen, heb je al een auto van dikke 550 PK, moet er zonodig nog verder opgevoerd worden naar 900 PK (soms zelfs 1200 volgens mij) [...]
Of je koopt een motor voor een derde van dat geld, zat motoren die nog harder gaan of sneller accelererenTheBrut3 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:48:
[...]
Waarom is dat vreemd? ALS ik een nieuwe GT-R kon betalen zou ik ook gelijk contact opnemen met TCC om er een Switzer P800 set op te zetten voor zo'n 15k. Die motor kan dat wel hebben en het is een hoop bang for your bucks.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Zo'n Switzer P800 haalt die 200 km/h in minder dan 400 meter... ik ken genoeg stukken waar dat kan.Nemesizz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:32:
[...]
Ja is wel leuk, maar waar mag je boven de 200 of 300KM/h?
Volgens mij bijna nergens op openbare wegen (ja Duitse Autobahn, maar ook niet overal en ze zijn er ook niet echt blij mee). Trackday misschien, maar weinig banen met een recht stuk dat lang genoeg is om dat te halen.
Genoeg rustige snelwegen hier in de buurt.Nemesizz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:32:
Ja is wel leuk, maar waar mag je boven de 200 of 300KM/h?
Heb ik al, maar zoals gezegd is dat appels met peren. En zoveel motoren zijn er niet die in de praktijk een GT-R P800 bijhouden.Widow schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:02:
Of je koopt een motor voor een derde van dat geld, zat motoren die nog harder gaan of sneller accelereren
Terug OT:
Iemand een Batmobiel kopen?
Wat heb ik die dingen gemist zeg
Denk dat de buren blij zijn als dat gedrocht weg is.
Het snelst tegen de vangrail kan idd niet zo moeilijk zijnVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:16:
Als ik een GTR had zou ik alleen maar proberen het Nurburgring records te verbeteren
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik werd daarstraks op de rand/ring-weg van Eindhoven semi rustig ingehaald door één of andere "Amerkaan" met Duitse kentekenplaten er op gemonteerd en alleen een subtiel "SRT" logo op de kofferklep.
Toch wel nieuwsgierig geworden naar wat dát dan weer voor een "beest" was..... Hellcat .... Én zo klonk 't inderdaad wel
Hoeveel BPM zou er in NL op zo'n auto komen? Lijkt me niet écht een milieuvriendelijk gebakje dus de NL Staat zal er bij grijze import wel eens het zelfde bedrag bovenop kunnen zetten
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Niet?wimmel_1 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:15:
Dit hoort hier ab-so-luut NIET thuis maar:
Op de website die je linkt staat:
Waarom haal je zelfs met supercharger maar 114pk/L moterinhoud? Foute tuningMeet the most powerful production V8 ever*: the 6.2-liter supercharged HEMI V8 Hellcat Engine: 707 horsepower, 650 lb.-ft. torque.
[...]
*Excludes non mass production vehicles
Ja, je moet er ook géén bochten mee willen maken, hèVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:50:
En wat gebeurt er dan als je net de dealer hebt verlaten als Amerikaan?
[afbeelding]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
En er zijn ook genoeg motoren die wel in massa worden geproduceerd, maar in sommige modelen worden gebruikt met extra vermogen (Brabus bijv.).
En verder kan ik me geen reden bedenken waarom ik een Amerikaan wil hebben. Die dingen hebben 0,0 wegligging vergeleken met een sportieve Jap of Duitser, een beetje het petje Golf GTI idee. Ze kunnen goed rechtuit, maar na de eerste bocht zie je ze nooit meer terug.
Laat maar
[ Voor 94% gewijzigd door AtleX op 09-01-2015 09:43 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
De Amerikanen zijn dus niet meer zo van die zeepkisten die alleen maar rechtdoor kunnen. En doorgaans krijg je ook nog wel heel veel 'bang for buck'.
Met de CTS-V test Cadillac juist met nieuwe modellen op de ring.
[ Voor 18% gewijzigd door !null op 09-01-2015 11:02 ]
Gok maar op rond de 80k bpm, niet normaal wat de overheid hier op de prijs durft te zetten.wimmel_1 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:15:
Dit hoort hier ab-so-luut NIET thuis maar:
Ik werd daarstraks op de rand/ring-weg van Eindhoven semi rustig ingehaald door één of andere "Amerkaan" met Duitse kentekenplaten er op gemonteerd en alleen een subtiel "SRT" logo op de kofferklep.
Toch wel nieuwsgierig geworden naar wat dát dan weer voor een "beest" was..... Hellcat .... Én zo klonk 't inderdaad wel![]()
Hoeveel BPM zou er in NL op zo'n auto komen? Lijkt me niet écht een milieuvriendelijk gebakje dus de NL Staat zal er bij grijze import wel eens het zelfde bedrag bovenop kunnen zetten![]()
Vind het wel een dikke bak.Maar het boeit onze fiscus des te meer. In ons CO2-gerelateerde BPM stelsel is de CTS-V met zijn ruwweg 350 gram CO2 per kilometer zwaar de pineut. De auto kost zo’n 150.000 euro, waarvan 70.000 BPM is. Ter illustratie: een nieuwe Mercedes E63 AMG Estate (234 gr.) kost 140.000 euro waarvan 30.000 euro BPM. De relatief ouderwetse motortechniek draait de Cadillac de nek om. We zullen hem daardoor in Nederland erg weinig tegenkomen. En da’s toch jammer, zeker als je op toerafstand van Duitsland zit.
Alleen jammer dat ze er chroom onder gooien en de dubbele mid-geplaatste uitlaten
[ Voor 9% gewijzigd door NeutraleTeun op 09-01-2015 13:10 ]
Bang for buck zeker, alleen jammer van de millieumafia hier.!null schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:56:
Amerikanen kunnen tegenwoordig wel een stuk beter de bocht om dan hierboven gedacht wordt. Ik zou nog steeds de voorkeur geven aan 4wd, maar los daarvan... Deze "lompe" amerikaanse sedan gaat sneller de nurburgring rond dan een M5 en andere concurrenten. De enige 4-deurs die sneller is, is een Panamera met een paar seconden verschil.
[afbeelding]
De Amerikanen zijn dus niet meer zo van die zeepkisten die alleen maar rechtdoor kunnen. En doorgaans krijg je ook nog wel heel veel 'bang for buck'.
Met de CTS-V test Cadillac juist met nieuwe modellen op de ring.
Edit: kak, nieuwe pagina gemist, spuit 11 dus
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Mocht het toch niet genoeg power zijn, de GTR kan al naar 1800pkMartijnGizmo schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:15:
[...]
Zo'n Switzer P800 haalt die 200 km/h in minder dan 400 meter... ik ken genoeg stukken waar dat kan.
http://alphaperformance.c...a-16-performance-package/
(0-200 binnen 3 seconden)
[ Voor 3% gewijzigd door mark-k op 09-01-2015 17:44 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Damic op 09-01-2015 21:28 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Als je dan kijkt, blijkt het te gaan om een volledig nieuw gebouwd blok,opgeboord tot 4 liter. Daar is in feite niks 'Nissan' meer aan
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Bedoel vind 440 PK op mijn RS4 al behoorlijk hard gaan ...
Dat ligt niet aan het blok.
Verwijderd
Nee, een RS4 B5, de eerste dus. Standaard 380PK. Met een kleine remap en lege katalysatoren op de 440PK dus. Zet er turbo's van een RS6 op en je tikt de 500PK aan.t_captain schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:35:
440 pk op een RS4 is toch zo goed als stock?
Nokkenassen die slijten? Wat een prutsers dan bij Audi, als ze dat nog niet eens in de hand hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:24:
[...]
Enige kwaal is dat de nokkenassen nogal rap slijten maar voorlopig zit ik goed.
Vaak bu'j te bang!
Maar euhm het gaat hier over FOUTE TUNING.

[ Voor 21% gewijzigd door Damic op 09-01-2015 23:51 ]

Verlagen door je intercooler onder de voorbumper te hangen
TMIC gat zit nog netjes in de motorkap, de motor die er in is gegaan komt normaal ook met een TMIC, waarom dan dit prutswerk?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dan geloof ik niet dat de nokkenas slijt, maar de kop zelfDamic schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:50:
Huhu te weinig olie naar boven pompen = slijtage, teveel = olie verbruikstomme stoomtrein blokken, mijn RX7 verbruikt geen motor olie meer, gaat 5l licht bruin in komt 5 liter zwart terug uit
(**heb aparte 2 takt apex smering toegepast, veule beter).
Maar euhm het gaat hier over FOUTE TUNING.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Forester, WTF! Wat is er trouwens tuning aan een setje dakdragers. Ik zie het ook vaak bij VAG auto's. 1 of andere vercractke Golf of Passat, met dakdragers, want tuning
Vaak bu'j te bang!
Dat is ratlook meestal, moet je maar net bevallen en het Is denk ik meer kunst dan tuning.-tom-562 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:33:
[...]
Dan geloof ik niet dat de nokkenas slijt, maar de kop zelfDe nokkenas is van gehard staal gemaakt.
Die Forester, WTF! Wat is er trouwens tuning aan een setje dakdragers. Ik zie het ook vaak bij VAG auto's. 1 of andere vercractke Golf of Passat, met dakdragers, want tuning
soms vind ik ze wel gaaf, er staat er een in Arnhem Zuid die er wel leuk uitziet
Vaak bu'j te bang!
Dat beweert dan ook niemand geloof ik...-tom-562 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:20:
'Rat-look'een stel dakdragers op een Golf 2 van 500 euro is geen rat-look
Kratje bier schijnt ook populair te zijn, wordt 't dus (k)ratlookNeutraleTeun schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:48:
En dan ski's, baal stro of ander random voorwerp erop.
Dit topic is gesloten.
![]()
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.