Onder de achterklep zie ik achter de speakers een kleine uitsparing, die net groot genoeg is om een kratje vier (zo'n kleine, voor twaalf flesjes) of een plastic boodschappentasje kwijt te kunnen. Handig! Verder valt me op dat de verkoper het niet nodig vond om motorspecificaties en dergelijke te vermelden, maar wel dat hij ABS en dubbele airbags heeft. Wonderlijk om zo je prioriteiten te stellen.
Hoewel ik deze auto een extreem hoog kermisgehalte vind hebben, vallen me op de foto's eigenlijk maar twee dingen op die niet zo netjes zijn: het beige leer ziet er wat smoezelig uit (is dat echt zo of ligt het aan de foto?) en de motorkap sluit aan de voorkant dermate slecht aan dat er een flinke schaduw zichtbaar is

. Voor de rest is het vooral slechte smaak, niet zozeer slecht vakmanschap.
Voor de Vlamingen onder ons: wat is een 'veelplaatser'

? Is dat iemand die veel advertenties plaatst, of wellicht een auto met veel zitplaatsen? Ik ken deze term niet.
Nog een tweede raadsel: bij de biedingen zie ik de bedragen lager worden naarmate de tijd verstrijkt. Ene Patrick bood op 27-11 € 8000, terwijl op Bootje op 7-12 een bedrag van € 150 bood. Wat is dat voor website
[
Voor 20% gewijzigd door
Tomatoman op 07-12-2014 13:11
]
Een goede grap mag vrienden kosten.