Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Kon geen duidelijkere foto vinden in mijn archief
[ Voor 13% gewijzigd door Krentenbol op 28-12-2013 10:47 ]
Als ik met 130km/h over de snelweg rij en er flikkert een gewichtje af, merk je dat direct, je velg is dan uit balans en bij zo'n snelheid heeft dat wel degelijk effectVerwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:12:
Geloof je het zelf? Misschien als jij met gewichtje 1kg bedoelt ofzo, als jij een ei-vormige velg hebt en je laat het zo goed mogenlijk uitbalanceren hoef je er niks van te merken.
Hey, die VW Cabrio zag ik gisteravond nog in een tof filmpje!Krentenbol schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:46:
Ach, mijn remklauwen matchen ook de bodykleur van mijn auto. Ook fout zeker![]()
[afbeelding]
Kon geen duidelijkere foto vinden in mijn archiefTrommels zijn wel zwart trouwens. Gekleurde remtrommels
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Behalve dan dat geverfde trommels er niet uit zien. Zit er zo'n lilleke gekleurde vlek achter je velg!null schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:47:
Als je je remklauwen verft kun je net zo goed je trommelremmen verven haha. Die hebben namelijk dezelfde functie. (en sowieso maakt het ook op deze auto weinig uit)
Die van Xzelicon zeker?Sinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:07:
[...]
Hey, die VW Cabrio zag ik gisteravond nog in een tof filmpje!
Ik had bij m'n vorige auto ook de trommels geverfd, gewoon matzwart, want dat zag er gewoon beter uit dan de bruine pannekoeken die het na meer dan 10 jaar waren geworden.Krentenbol schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:45:
[...]
Behalve dan dat geverfde trommels er niet uit zien. Zit er zo'n lilleke gekleurde vlek achter je velgEn intussen zijn de velgen gunmetal grey geplastidipt
![]()
[...]
Die van Xzelicon zeker?
Maar felle kleuren, zoals rood of geel, ziet er gewoon niet uit bij trommels.
@velgendiscussie
Er valt weinig zinnigs te zeggen over of een velg slecht is omdat hij gegoten is. Sowieso is de gebruikte legering van directe invloed, maar ook het ontlaten na het gieten. En die twee factoren bepalen ook in grote mate de kostprijs van de productie en is het grote geheim van de producent.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Trouwens wie maakt zich nou druk om hoe je remtrommels eruitzien als je het leuk vindt om te verven dan doe je dat toch op een wit doek en niet op je remtrommels of velgen.
Als je redelijk open velgen hebt (zoals ik had), dan is het gewoon zonde als er lelijke remmen achter zitten, schijven of trommels, maakt niet uit.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:44:
Precies maar we kunnen wel stellen dat een gegoten velg van BBS beter is dan een 100 euro velg van marktplaats toch (zoals TSW enzovoort).
Trouwens wie maakt zich nou druk om hoe je remtrommels eruitzien als je het leuk vindt om te verven dan doe je dat toch op een wit doek en niet op je remtrommels of velgen.
Hier staat trouwens ook een mooi staaltje foute tuning. Ik heb nog geen foto (gsm-camera is brak...), maar het is een Honda R uitgevoerde Civic, compleet met mat-zwarte lak of bestikkering. Maar niet zomaar een Civic, nee een volbloed Hybrid...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Overigens gewoon netjes (mat)zwart zodat ze dan niet zo opvallen achter m'n Fuchsen.
Stuk beter dan het bruinige dat het was
Ik weet niet wat ik het meeste
Of zijn die velgbouten echt en zijn de tie-wraps overbodig...
Signatures zijn voor boomers.
Is geen foute tuning.
Maar preventie van verliezen/diefstal.
Ja, dingen kun je gewoon doorknippen, dus vooral preventie verliezen.
Vind dat juist wel tof. Waarom moet een hybride lelijk zijn?deepbass909 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:13:
[...]
Als je redelijk open velgen hebt (zoals ik had), dan is het gewoon zonde als er lelijke remmen achter zitten, schijven of trommels, maakt niet uit.
Hier staat trouwens ook een mooi staaltje foute tuning. Ik heb nog geen foto (gsm-camera is brak...), maar het is een Honda R uitgevoerde Civic, compleet met mat-zwarte lak of bestikkering. Maar niet zomaar een Civic, nee een volbloed Hybrid...
Verwijderd
https://forum.www.trosrad...iewtopic.php?f=10&t=75723
Taalgebruik gedupeerde past bij soort mensen die voor goedkope tuning-velgen kiezen?Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:57:
En laten we het nog even hebben over de lak op goedkope velgen:
https://forum.www.trosrad...iewtopic.php?f=10&t=75723
Echte hoge kwaliteits velgens zijn Schmidt.
---RAWE CEEK!!!---

Het leven is te kort om geduld te hebben!
En dan specifiek de modelletjes waarvan de randen uit "Radinox" gemaakt zijn.NoFearCreations schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:50:
Zie sommige hier met BBS en kwaliteit in een zin typen, maar dat valt vies tegen, vooral al die 3 delige meuk. Kunnen gaan scheuren bij de boutjes van de velgrand, wordt door opknappers vaak verhuld. Ook zijn ze rond de boutgaten vaak bros.
Echte hoge kwaliteits velgens zijn Schmidt.
Schijnbaar een of andere knetterharde metaalsoort die ze bij Schmidt onder die naam verkopen. Zou bestand moeten zijn tegen rijden zonder banden, van gebouwen af mieteren en meer van die grappen.
Uiteraard allemaal claims van de fabrikant, maar zal allicht een kern van waarheid in zitten dat het vrij sterk spul is.
Verwijderd
Ik zat te zoeken maar dat is idd de fabrikant van de velgen waarmee ze op de velgrand zitten te burnen en gewoon niks te zien is.McKaamos schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:11:
[...]
En dan specifiek de modelletjes waarvan de randen uit "Radinox" gemaakt zijn.
Schijnbaar een of andere knetterharde metaalsoort die ze bij Schmidt onder die naam verkopen. Zou bestand moeten zijn tegen rijden zonder banden, van gebouwen af mieteren en meer van die grappen.
[video]
Uiteraard allemaal claims van de fabrikant, maar zal allicht een kern van waarheid in zitten dat het vrij sterk spul is.
Wat is hier fout aan........ ik zie het namelijk even niet.
Omdat het BBS is ofzo?
Wat er fout aan is? Hooguit het groene dopje. Stikstofvulling in je banden is weer een slim trucje van bandenboeren om net een paar euro meer te scoren. Gewone lucht is namelijk al voor 78% stikstof.
Punctuality is the politeness of kings
Misschien dat ze niet helemaal goed meer sluiten of er al eens afgevallen zijn in een bocht. Mijn kenteken zit momenteel ook met twee tie-wraps vast omdat ik een halve boom tegen kwam op een afritMaasluip schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:57:
Vandaag gespot op de parkeerplaats bij mij op het werk.
Ik weet niet wat ik het meestevind. Dat je zulke wieldoppen koopt, dat ze nep verchroomde velgbouten hebben of dat je ze zo kostbaar vindt dat je ze met tie-wraps vast moet zetten.
Of zijn die velgbouten echt en zijn de tie-wraps overbodig...
[afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zeg dat maar tegen Nissan dan.dreamscape schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:40:
Wat er fout aan is? Hooguit het groene dopje. Stikstofvulling in je banden is weer een slim trucje van bandenboeren om net een paar euro meer te scoren. Gewone lucht is namelijk al voor 78% stikstof.
En waarom wordt er alleen over vag-scene velgen gesproken.
Wat over de sterke en lichte Volks en Advans bv?
The ramblings of an idiot
Het is meer dat als ik zo'n doppen had ik liever had dat ze eraf zouden vliegen.Marzman schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Misschien dat ze niet helemaal goed meer sluiten of er al eens afgevallen zijn in een bocht. Mijn kenteken zit momenteel ook met twee tie-wraps vast omdat ik een halve boom tegen kwam op een afrit
Het probleem met afvallende doppen heb ik ook gehad op mijn vorige auto. Heel irritant (en die tie-wraps maken het alleen maar extra pauper).
Verwijderd
Je snapt het niet, alle autobanden bedrijven die stikstof lucht verkopen die hebben niet een apparaat wat sterk genoeg is om je banden 99% of 100% met stikstof te vullen. Daarom is het zo onbetrouwbaar dat je net zo goed normaal lucht kan gebruiken. Het kan best dat ze bij de Nissan fabriek wel zo een heel duur apparaat hebben hoor. Maar kijk maar op Fifth gear daar hebben ze dit getest...
YouTube: Fifth Gear on Nitrogen Tires
De rede om stikstof als vulmiddel te gebruiken is overigens dat stikstofmoleculen groter zijn dan zuurstofmoleculen en daardoor moeilijker door de laag kunnen doordringen welke een tubeless band "luchtdicht" maakt (óók stikstof gevulde banden lopen leeg vanwege natuurlijk gedrag!!).Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Je snapt het niet, alle autobanden bedrijven die stikstof lucht verkopen die hebben niet een apparaat wat sterk genoeg is om je banden 99% of 100% met stikstof te vullen. Daarom is het zo onbetrouwbaar dat je net zo goed normaal lucht kan gebruiken. Het kan best dat ze bij de Nissan fabriek wel zo een heel duur apparaat hebben hoor. Maar kijk maar op Fifth gear daar hebben ze dit getest...
YouTube: Fifth Gear on Nitrogen Tires
Grappige hieraan is dat normale lucht zoals jij en ik die inademen inderdaad rond de 80% bestaat uit.... Stikstof
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Blij dat ik een compressor+manometer heb staan. Ik check gewoon regelmatig zelf de bandenspanning en vul ze bij indien nodig.
Ik zal inmiddels ook wel vrij dicht bij de 95% oid zitten.
Jeps, en klopt idd, maar gelukkig voor mij kost het niks extra's.dreamscape schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:40:
Hij post zijn eigen BBS-velg omdat iemand moppert over BBS.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik denk niet dat je de 15" velgen uit de tijd dat de 323F courant was nog moet vergelijken met het huidige aanbod. Ik reed in de tijd van de 323F met een 205 1.9GTi en dat ding stond standaard op 15" met 185/50/15 ... 16" was amper leverbaar (en als 't al leverbaar was dan was 't onbetaalbaar doordat je een bandenmaat moest monteren welke niet te betalen was).Arfman schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:52:
Ik heb 7 jaar lang op TSW velgen gereden onder mijn 323F, pas de problem. Wel 15", geen idee hoe de grotere formaten zich houden.
Tegenwoordig staat een beetje instapper op 15" minimaal en worden de duurdere uitvoeringen áf fabriek met 17" óf 18" uitgerust waarbij je een upgrade naar 19" of groter kunt bestellen.
Ik heb mijn auto overigens van 18" áf fabriek terug laten zetten naar 17".....
Hey, die heeft mijn vriendin ook ja!Maasluip schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:57:
Vandaag gespot op de parkeerplaats bij mij op het werk.
Ik weet niet wat ik het meestevind. Dat je zulke wieldoppen koopt,
Maar op haar kleine paarse Matiz staan ze best schattig
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Ik wil juist originele paarse (dus fabrieks af gespoten)

Zie mooi paars! passen goed onder mijn goude velgen
en gouden velgen toevallig ook
[ Voor 38% gewijzigd door NeutraleTeun op 10-01-2014 11:15 ]
Verwijderd
lol! waarom doe je het weg?NeutraleTeun schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:12:
Zo'n setje heb ik momenteel te koop staan
en gouden velgen toevallig ook![]()
Verwijderd
leuke velgen, zonde dat je de auto gesloopt hebt! SW20 begint zeldzaam te wordenNeutraleTeun schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:25:
Heb de hele auto gesloopt?
[afbeelding]
SOLD ! by Ren0W, on Flickr
Behoorlijk offtopic.
Maar als je me Flickr bekijkt zie je meer foto's, ook van de onderdelen.

Stalen velgen met licht metaal 'look' wieldoppen, veel te grote voorbumper en achterbumper, motorkap flink ingedeukt, de achterbumper zie je hier niet maar die is ook gescheurd en je kijkt er dwars doorheen zo op de grond. En als finishing touch uiteraard de kerstboom aan de spiegel en het potente 1.4 blok
en de oplossing met de wieldoppen is best leuk bedacht.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:50:
Die kerstboom is wel mooi
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Jammer dat 'ie 'm dan alsnog ergens op een paal geparkeerd heeft, maar de intentie was goed
Vaak bu'j te bang!
Jellabie, kom er maar in!-tom-562 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:47:
Ik zie liever zulke wieldoppen dan zwarte stalen velgen.
Heb dit jaar ook getwijfeld om de winterstaaltjes van de Passat te spuiten in een "kek kleurtje", maar het was me bij nader inzien toch teveel werk.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
+1GioStyle schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:39:
Winterbanden op (zwarte) stalen velgen is niets mis mee. Wel als je het probeert te verbergen met plastic wieldoppen.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Afgelopen kerstdagen overigens wel gelachen. Zelfs de Franse "Locals" (regio Frèjus) stonden vreemd te kijken toen ik ze met een paar 235/40/18 zomerbanden op lichtmetaal voorbij kwam rijden zónder kettingen maar met een paar "sokken"
Winterbanden zijn IMHO écht overrated

Ze zien dr uit als stalen velgen, maar ze zijn gemaakt van aluminium, en ontzettend lichtgewicht.. Ik had ze uiteraard ook gewoon lekker zwart kunnen laten, maar ik heb ze zilver-metallic gespoten..
Anyway, wat vinden jullie daar nou van, ook fout, of juist oké, omdat ik er geen lelijke plastic doppen op zet?
Eigenlijk wel gek, dat ze juist zulke goede velgen op het basismodel C5 zetten, de "gewone" alu velgen die je als optie kon/kan krijgen wegen juist meer, 2x zo veel.. (Van 4.5 kg naar 9 kg) Stalen velgen in deze maat ook, met 8kg..
[ Voor 8% gewijzigd door AlexanderB op 12-01-2014 19:38 ]
Sorry man, ik mag mijn eigen auto niet postenmax schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:18:
[...]
Jellabie, kom er maar in!
Heb dit jaar ook getwijfeld om de winterstaaltjes van de Passat te spuiten in een "kek kleurtje", maar het was me bij nader inzien toch teveel werk.
Maar mijn steelies zien wel mooi groen!
De Nederbelg !
Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
[ Voor 49% gewijzigd door Krentenbol op 13-01-2014 00:20 ]

Let ook vooral op die stickers op de koplampen die moeten fungeren als echte booskijkers!
[ Voor 20% gewijzigd door Momentumlol op 13-01-2014 01:13 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Ik hoop dat ie geen snelwegen doet: met zo'n deuk in de motorkap loop je het gevaar dat ie wel eens omhoog komt en over je voorruit plooit ....Sick Nick schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:43:
Belgische foute tuning in 1 foto:
[afbeelding]
Stalen velgen met licht metaal 'look' wieldoppen, veel te grote voorbumper en achterbumper, motorkap flink ingedeukt, de achterbumper zie je hier niet maar die is ook gescheurd en je kijkt er dwars doorheen zo op de grond. En als finishing touch uiteraard de kerstboom aan de spiegel en het potente 1.4 blokOw en wassen doe je natuurlijk niet dus hij is meer grijs dan blauw....
en dat is dan nog het beste geval (voor't zelfde schiet ie ineens omhoog en los over je wagen in de voorruit van de persoon achter je met één of meerdere gewonden en redelijk wat schade en behorende kosten.
En de verzekering komt er niet echt tussen (of stuurt de rekening door) als ze weten dat je met zo'n motorkap gewoon vertrokken bent...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Auto is helemaal gedaan, van A tot Z.
Buitenkant en interieur dus. Mevrouw zegt niets over het blok
Maar dat is natuurlijk vrijwel standaard bij dat soort types.
Waarom zou je er eigenlijk voor kiezen om een bodykit uit metaal te maken/gebruiken
Vaak bu'j te bang!
Wat ik begreep was dat ze alleen de wide-body kit uit metaal heeft. Bumpers en voelsprieten niet.NeutraleTeun schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:10:
Waarom zou je er eigenlijk voor kiezen om een bodykit uit metaal te maken/gebruiken
Maar waarom? Zodat het niet scheurt bij drempels en dergelijke. De voorschermen zijn meestal volledig te vervangen. De achterschermen daarintegen niet. Bij polyester word dat dus over/op/tegen het oud paneel geplakt met sterke lijm. Naast dat polyester al ongelooflijk stug is, word het nog stugger door het op een metalen paneel te plakken. Een auto tordeert en vervormt een heel mini beetje bij drempels en dergelijke (en zeker met eikenhouten vering). Doordat de auto 'vervormt' maar poly te stug is om te vervormen scheurt t er gewoon vanaf..
[ Voor 6% gewijzigd door Hakkow op 30-01-2014 08:06 ]

Maar dan nog met widebody aan de zijkant, met roestige stalen velgjes die 15 cm binnen de wielkasten vielen, een algehele verlepte indruk, en poolse kentekenplaten..
[ Voor 3% gewijzigd door AlexanderB op 01-02-2014 11:35 ]
Verwijderd
Maar het kan ook verkeerd gaan natuurlijk.
This too shall pass
Heel eerlijk vind ik zo'n busje wel gaaf.AlexanderB schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:33:
zal zo ff de camera zoeken en de foto's uploaden, maar ik kwam op de snelweg zo iets tegen:
[afbeelding]
Maar dan nog met widebody aan de zijkant, met roestige stalen velgjes die 15 cm binnen de wielkasten vielen, een algehele verlepte indruk, en poolse kentekenplaten..
Zou die graag willen hebben, en ook mee rijden
Zonder die neusgaten dan ...
Roestig busje met een enorme fiberglass bodykit vol luchtgaten en gaas, met roestende standaard velgjes dr onder die compleet wegvallen in de verbreedde wielkasten, en de hele lak was vaal en vies..
Ze hebben vast een verkeerd bestelnummer gebruikt en per ongeluk de achterbumper van een VW Transporter of zo gekregen. Ik vind het in ieder geval geen beste reclame voor een bedrijf dat 'car design' in zijn naam heeft staan
[ Voor 17% gewijzigd door Tomatoman op 01-02-2014 17:12 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Nee johhhh dat is een stuk vangrail.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Daar issie dan. Foto van de voorkant ging niet, want meneer had door dat ie op de foto gezet werd en ging gauw een baan naar rechts tussen andere auto's in rijden..
DPC Chef-kok :)

edit: jammer dat ie m'n foto draait.
[ Voor 13% gewijzigd door Terrz op 05-02-2014 16:21 ]
Verwijderd
http://link.marktplaats.nl/770976237
Er staat niet bij de er heel veel duck tape opzit maar wat zie ik dan voor raars op de tweede foto?

Vind die voorbumber echt ziekelijk lelijk
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2014 20:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Doet me een beetje denken aan zoiets:
Je mag een hybride best wel leuk aankleden, misschien wordt het dan nog wat. Maar een Civic Hybrid helemaal "stylen" alsof het een R is, is toch echt wel fout te noemen. Helemaal omdat een Civic Hybrid toch best wel duidelijk herkenbaar is als een hybrid, aangezien hij compleet anders vergeleken met een normale Civic.Krentenbol schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:08:
[...]
Vind dat juist wel tof. Waarom moet een hybride lelijk zijn?M.b.t. die trommels ben ik het dan wel met je eens
Die lijkt mij wel op een hybrid?
De Nederbelg !
Die is wel heel erg lelijk...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Bij zulke auto's vraag ik me altijd af of mensen wel ooit het idee gehad hebben dat het mooi is. Misschien willen ze gewoon aandacht. En voila, ze staan op dit topic, missie geslaagdTouchdomex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:52:
Die is wel heel erg lelijk...
De Nederbelg !
Verwijderd
YouTube: Too Fresh Nissan Skyline R33 With Heat Sensitive Color Changing Paint Job | HD
Ik mis de rubberen rand om de auto heen.Jellabie schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:28:
Op de spoiler na... Vind ik hem eigenlijk behoorlijk dik.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die hitte-reagerende verf is cool! Ik had vroeger een speelgoedautootje in die kleur(en). De kleuren zelf hadden gaver gekund, maar kan me zo voorstellen dat de mogelijkheden met die verf beperkt zijn.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:46:
Mwah ik zou het geld er zelf nooit voor over hebben gehad maar eigenlijk vind ik speciale lakken best wel mooi hoor. Heb je deze al gezien ik weet niet of die al voorbij was gekomen?
YouTube: Too Fresh Nissan Skyline R33 With Heat Sensitive Color Changing Paint Job | HD
Ideaal als je twijfelt of je nou een rode of paarse auto moet kopen
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
wait what?! op mijn gsm zag die kleur er veel donkerder uit met minder bling bling, op de pc is dat net iets andersTouchdomex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:06:
[...]
Ik mis de rubberen rand om de auto heen.
De Nederbelg !
Kunnen dat soort coatings/verfen niet een beperkt aantal kleurwisselingen aan? Dat ze daarna dof of een "gemiddelde" kleur worden, en uberhaupt niet meer verkleuren?Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:46:
Mwah ik zou het geld er zelf nooit voor over hebben gehad maar eigenlijk vind ik speciale lakken best wel mooi hoor. Heb je deze al gezien ik weet niet of die al voorbij was gekomen?
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Touchdomex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:06:
[...]
Ik mis de rubberen rand om de auto heen.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Hot Wheelsnoes schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:18:
[...]
Die hitte-reagerende verf is cool! Ik had vroeger een speelgoedautootje in die kleur(en). De kleuren zelf hadden gaver gekund, maar kan me zo voorstellen dat de mogelijkheden met die verf beperkt zijn.
Ideaal als je twijfelt of je nou een rode of paarse auto moet kopen
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Combi van kever, porsche en mitsubishi achterkant.
Da's een 959 Kever... Zie je toch zó!null schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:01:
1 van de meest hilarische sinds tijden, de Poorsche!
[afbeelding]
Combi van kever, porsche en mitsubishi achterkant.
DPC Chef-kok :)
Dit topic is gesloten.
![]()
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.