Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.890 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:35
Zoals hij zegt inderdaad voor de liefhebber, om weer compleet origineel te maken, de airbrush laten zitten weg halen, originele achterlichten inbouwen, en degelijke velgen eronder, die chromen meuk moet ik niet op mijn auto :P

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Altijd leuk, dat soort mensen opbellen en zeggen dat je n auto zoekt voor t motorblok en versnellingsbak ofzo :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Laatst online: 26-09 18:47
-

[ Voor 113% gewijzigd door Xanquezer op 02-10-2012 17:35 ]

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let erop dat smaak bij iedereen verschillend is, mijn oude oliebarrel is ook iedereen weer verschillend van mening over, de één vind het cool ( oud verweerd amerikaans) de ander spuuglelijk en stroomlijn van een baksteen.

persoonlijk ben ik van de grote bakken , maar kraak ook iemand anders zijn auto niet af....

trek het je toch niet zo aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Laatst online: 26-09 18:47
je had het dus gelezen :P

ik kraak nooit iemands auto af... pas op de sloop. (of het moet echt... ''te'' zijn)

als je prijzen wint met best show ride en daarna wordt je afgekraakt is het ook n beetje vreemd...

zulke jongens mag ik nou eenmaal totaal niet!

WEES DAN SLIM, zeg dan niks! (en helemaal als je weet dat de eigenaar ook op tweakers actief is)

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:34
Meh, air ride vind ik ook niks.
Drag queens winnen ook wedstrijden... daar vind ik ook niks aan.

Als het jouw auto is toevallig, dan moet je niet in dit soort topics meelezen. :>

Function above form, any day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
AlexanderB schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:53:
Altijd leuk, dat soort mensen opbellen en zeggen dat je n auto zoekt voor t motorblok en versnellingsbak ofzo :P :+
Hahahah, dat is wel fucking brilliant

"Hallo, ik heb intresse in je sloopauto, ik heb wat onderdelen nodig"

" :/ "

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 02-10-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

;)

Auto's afkraken is toch waar dit topic voor is? :) Gewoon een questie van smaak, even lachen om een anders (wan-)smaak, en door naar de volgende..

Ik bedoel, er kan heel veel moeite in gestoken zijn, maar als het dr uit ziet als een kermisattractie, incl airbrushwerk, chromen bling-bling en een te grote audioinstallatie.. Tja, dan vind ik het persoonlijk meer zonde van de auto, dan een goed geslaagde verbouwing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ook zo lekker boeiend. Best of show. Jah, beoordeeld door mensen die zelf allemaal in van die foute hokken rondrijden, dus lekker boeiend quality statement. :+

Fout hok is fout hok. Een fout hok kan prima strak afgewerkt zijn en veel uren gekost hebben en veel geld en dergelijke, maar dan mag ik het nog steeds een fout hok vinden.

Zo heeft iedereen meningen over auto's. Mijn oude Benz zal ook geclassificeerd worden als turkenbak, mijn oude BMW's als kamperbakken, lekker boeiend.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Andersom hé, Benz is een kamperbak, en BMW een "turken"bak :P

10 jaar geleden was het helemaal de hype om al dat plastic op je auto te bouwen, tegenwoordig rijd je best voor lul, IMO <!

Tot dat iemand hier een foto van bijvoorbeeld een skyline met zo'n uras bodykit post, dan vind iedereen het helemaal geweldig....

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
URAS vind ik trouwen wel top. Op een S14/15.
Is een drift-based kit. Dus niks mis mee.
Tenzij je er niet mee gaat driften, of enkel shows mee gaat doen met air-ride >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Skyline is dan ook niet echt te vergelijken met een gemiddelde vertupperware'de Civic of Golf, of nog erger, een Slopel

Zolang een Skyline niet achterlijk verlaagd is zodat je er niet meer hard mee kunt mogen ze 'm helemaal verneuken met een shitload aan tupperware, zolang ie nog maar hard kan

[ Voor 42% gewijzigd door FastFred op 04-10-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
Wat vind dan van deze? De witte moet je even negeren:

Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/559/ludes208hx7gp.jpg

Dat is een Prelude 5th gen met een skyline neus. Imo heel erg mooi gedaan én gelukt.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Jellabie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:59:

[afbeelding]

Dat is een Prelude 5th gen met een skyline neus. Imo heel erg mooi gedaan én gelukt.
blijft een beetje wannabe natuurlijk, maar resultaat vind ik wel geslaagd :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37
Jellabie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:59:

[afbeelding]

Want die witte is niet fout? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 18:56

Paulus0013

pom pom

Ik denk altijd zo: als je een Skyline wilt, moet je een Skyline kopen. Niet iets in elkaar prutsen dat daar voor door moet gaan, want het is het niet en wordt het niet ook. En ja dan hoort er ook een Skyline prijs bij. Al krijg ik de indruk dat er de laatste tijd wel veel worden geimporteerd, dat zal iets met de waarde gaan doen van wat er al aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paulus0013 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:06:
Ik denk altijd zo: als je een Skyline wilt, moet je een Skyline kopen. Niet iets in elkaar prutsen dat daar voor door moet gaan, want het is het niet en wordt het niet ook. En ja dan hoort er ook een Skyline prijs bij. Al krijg ik de indruk dat er de laatste tijd wel veel worden geimporteerd, dat zal iets met de waarde gaan doen van wat er al aanwezig is.
Met ^^

Meeste import is links-sturend, de rechts sturende varianten blijven best prijzig, al zou ik m'n volgende auto mogen uitkiezen, dan wordt het wel een Skyline :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kraak iedereen af met standaard familie en/of lease bakken, die vind ik er namelijk "fout" uit zien.
Of mensen met wieldoppen, of mensen met stations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:41

McBoom

Broem

SinergyX schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:20:
[...]

Met ^^

Meeste import is links-sturend, de rechts sturende varianten blijven best prijzig, al zou ik m'n volgende auto mogen uitkiezen, dan wordt het wel een Skyline :P
Skylines zijn toch altijd rechtsgestuurd? De huidige GT-R is de eerst linksgestuurde 'Skyline'.

Er zijn misschien wel wat conversies, maar dat is echt de hoge uitzondering op de regel

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Dubbel :? 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door McBoom op 05-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dubbel geklikt op 'verstuur bericht' ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

@ToyotaMR2 en FastFred, dat is toch achterlijk, of zien jullie dat zelf niet. Puur omdat het een skyline is, dan istie wel mooi. Dus een bijvoorbeeld Opel Manta met 600pk en een bodykit is lelijk?

Auto met 600pk en een bodykit is niet lelijk? Dezelfde auto met 150pk is dan wel lelijk?

En ja, ik vind zelf alle bodykits lelijk, en vooral de achterlijk grote "drift" bodykits, diet totaal onnodig zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
NoFearCreations schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:17:
@ToyotaMR2 en FastFred, dat is toch achterlijk, of zien jullie dat zelf niet. Puur omdat het een skyline is, dan istie wel mooi. Dus een bijvoorbeeld Opel Manta met 600pk en een bodykit is lelijk?
Uhm, sorry?
Wat moet ik zien? En wat is achterlijk?
Dat ik mijn mening hier verkondig door te zeggen dat ik een URAS kit strak vind op een S13-15 reeks?

Moet ik jou dan nu ook achterlijk gaan noemen omdat jij een Manta met bodykit mooi vindt?

Driften is in zekere zin ook onnodig. Ook achterlijk dus?
Alle auto-races zijn onnodig, zodoende dus ook alle vorm van tuning en auto's in een hoger segment dan citybugs/familiebakken.
Komop zeg, laat die discussie gewoon lekker achterwege.

Het is hier geen wetenschaps-topic, dus je kunt niet zomaar iets "achterlijk" gaan benoemen.
Enkel eigen smaak en meningen hier.

[ Voor 24% gewijzigd door NeutraleTeun op 05-10-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

McBoom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:39:
[...]

Skylines zijn toch altijd rechtsgestuurd? De huidige GT-R is de eerst linksgestuurde 'Skyline'.

Er zijn misschien wel wat conversies, maar dat is echt de hoge uitzondering op de regel
Conversies inderdaad, zijn er nog best aardig wat van beschikbaar.
Maar zover ik weet, de US varianten hebben toch ook gewoon LHD?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
SinergyX schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

[video]
Schijnt in de US zelfs niet makkelijk te zijn om een Skyline te rijden (http://answers.yahoo.com/...qid=20091129201011AACvM3C), uitzonderingen daargelaten.
NeutraleTeun schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:21:
[...]
Dat ik mijn mening hier verkondig door te zeggen dat ik een URAS kit strak vind op een S13-15 reeks?
Ondanks ik zelf S-chassis rij komt er never nooit een URAS kit op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Het ging mij meer om, dat het plastic op de ene auto fout wordt genoemd, op de andere auto is het ineens wel mooi.

P.s.
In alle vormen van de racerij zijn bodykits puur voor functie, behalve bij het driften, waar ze er alleen voor de looks op zitten. Spoilers op kofferbak als uitzondering.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
NoFearCreations schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:17:
Is en blijft natuurlijk een Opel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

FastFred schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:09:
Dubbel geklikt op 'verstuur bericht' ? :')
Is die ' :') ' nu echt nodig?
SinergyX schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

[video]
Ik zie anders weinig conversies, schijnt ook niet erg makkelijk te zijn. Ik heb ooit eens een interview gelezen met iemand van Nissan en die kreeg ook de vraag waarom de Skyline (was nog in de R-34 tijd) niet naar (linksgestuurd) Europa kwam. Het antwoord was dat de turbo en nog wat andere zooi in de weg zat om er een LHD van te maken. Het is inderdaad wel mogelijk, maar blijkbaar vergt het nogal veel (dure) aanpassingen. De Skylines in de US zijn ook gewoon RHD import. De Skyline van Brian in 2F2F is ook gewoon RHD.

Er is een bedrijf in de UK (klik) die conversies doet voor de R-33 sinds 2011 a 12 auto's per jaar. Kost je wel 4000 pond..

Mooie Skyline in dat filmpje, ik hou van die Z-Tune voorspatborden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie lopen wel allemaal ander mans autos af te zeiken, maar waar rijden jullie zelf in?
Fiat panda's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:43:
Jullie lopen wel allemaal ander mans autos af te zeiken, maar waar rijden jullie zelf in?
Fiat panda's?
Neuh, Impreza 8)
McBoom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:38:
Ik zie anders weinig conversies, schijnt ook niet erg makkelijk te zijn. Ik heb ooit eens een interview gelezen met iemand van Nissan en die kreeg ook de vraag waarom de Skyline (was nog in de R-34 tijd) niet naar (linksgestuurd) Europa kwam. Het antwoord was dat de turbo en nog wat andere zooi in de weg zat om er een LHD van te maken. Het is inderdaad wel mogelijk, maar blijkbaar vergt het nogal veel (dure) aanpassingen. De Skylines in de US zijn ook gewoon RHD import. De Skyline van Brian in 2F2F is ook gewoon RHD.
Ze zijn inderdaad niet in grote getallen aanwezig, maar als ik er 1 zou willen hebben, dan toch een LHD (die GT-R is mij iets te duur :P).

Ook de Lancer Evo zie je maar zeer weinig, wat er in aanbod is, veelal ook RHD :(

[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 11:01
Fiat panda's?
Nissan 350z.
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/578156_377063689017788_1148524327_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Fiat panda's?
Een Citroen ZX met alle luxe opties (anno 1996 that is), airco, elektr. ramen voor, volledig verstelbare bestuurderstoel, elektr. verstelbare rechterbuitenspiegel, 3e remlicht, mistlampen voor, instelbare helderheid dashboard verlichting (ja, serieus :z ), spoiler etc.

En ja, dat is niet de meest geweldige extreme auto in de wereld, maar ik heb niet de neiging om er een hoop onnodig plastic aan te hangen.

Gewoon leuke 5 spaaks 14" velgen en zelfs die zaten er al onder toen ik de auto kocht. Meer niet, gewoon lekker origineel

plaatje

EDIT: dit topic is er ook om andermans auto's af te zeiken, hence de naam van dit topic

[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 05-10-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Fiat panda's?
Een 18 jaar oude Golf. Geen tupperware, wel verlaagd, de originele uitlaat zit er zelfs nog onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind een neus van een ander model op een auto bouwen die er niet op hoort, nogal wannebee. Zo van, ik had liever dit, maar kan ik niet betalen dus koop ik iets cheapers en bouw het om zodat het erop lijkt.

Net zoals van een brakke Pontiac Fiero een "Ferrari" maken middels een bodykit conversion of dat soort gein.
Fiat panda's?
In mijn geval een Mercedes C280 en een Citroen Xantia Break als boodschappenbak of als de honden mee moeten.

In tegenstelling tot de meeste foute tuning die je hier ziet met al hun plastic fantastic, zijn mijn auto's tenminste fatsoenlijk gemotoriseerd en komen ze daadwerkelijk vooruit, in plaats van de cheapste paupermotor erin en dan het ding volhangen met 60KG extra plastic.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Fiat panda's?
Voor dagelijks vervoer in een volledig standaard 2012 Renault Megane Estate (met wieldoppen :P), maar voor in de zomer in het weekend heb ik ook nog een Honda S2000 welke wel subtiel aangepast is 8)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 05-10-2012 12:25 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Fiat panda's?
300hp S14 :9~ En als deze turbo overleden is, hou ik de optie open voor een RB 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiat panda's?
Mazda 6 (2008) - Volledig origineel
en
VW Jetta (2012) - Leasebak, dus origineel

En jij mijn beste?

Een collega en ik hebben een meningsverschil over volgende auto:

Afbeeldingslocatie: http://images.thecarconnection.com/med/asma-phantasma65-cl-65-amg-009_100199915_m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.thecarconnection.com/med/asma-phantasma65-cl-65-amg-008_100199916_m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.thecarconnection.com/med/asma-phantasma65-cl-65-amg-007_100199917_m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.thecarconnection.com/med/asma-phantasma65-cl-65-amg-006_100199918_m.jpg

Bron: http://www.motorauthority...-65-amg-tuning-gone-wrong

Ik vind hem fout (eerder een oerlelijk gedrocht :) ) en een collega vindt hem net vet :) Wat vinden jullie?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Fout, zo fout zelfs dat het vout is!

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Beetje Mercedes look-a-like.
Koreaans oid merk? Die hebben wel meerdere van zulke bakken, zoals ook een Phantom look-a-like.

Had nergens op geklikt, maar is wel gewoon een Merc |:(

[ Voor 21% gewijzigd door NeutraleTeun op 05-10-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:15:
[...]

Mazda 6 (2008) - Volledig origineel
en
VW Jetta (2012) - Leasebak, dus origineel

En jij mijn beste?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind hem fout (eerder een oerlelijk gedrocht :) ) en een collega vindt hem net vet :) Wat vinden jullie?
Too much Mercedes + verschrikkelijk die overrated verbredingszooi.
Was dat niet een keer bij Top Gear op TV? Prachtig dat ding, haha!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Dat is een mercedes zo verneuken, dat het één of andere Koreaan lijkt met teveel 2f2f rotzooi erop.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASMA . Op hun site kan je nog meer verpeste MB modellen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die verbredingszut doet me altijd aan DTM denken, waar het wel erg netjes staat, maar het model leent zich gewoon niet aan zulke dingn.

http://www.auto-bilder.or.../opel-astra-dtm-11251.jpg
Dit vind ik dan wel weer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:41:
ASMA . Op hun site kan je nog meer verpeste MB modellen zien ;)
Het enige dat ze doen is ze een verschrikkelijke kleur geven + verbedingskitje.... Dat Mercedes hiermee akkoord gaat zeg, het ziet er echt verschrikkelijk uit...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

GaMeOvEr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:39:
[...]

Dat is een mercedes zo verneuken, dat het één of andere Koreaan lijkt met teveel 2f2f rotzooi erop.
Grappig, in 2F2F is weinig tupperware op de auto's te bekennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Fiat panda's?
Maakt dat uit? Ook al heb ik misschien helemaal geen auto dan nog durf ik prima smakelijk te lachen om petje piet die z'n instapgolfje compleet verkloot met allerlei troep die op dat moment hot en hip is in de tjoening scene.

Vind je dat vervelend dan moet je niet in misschien niet in dit soort topics komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

Grappig, in 2F2F is weinig tupperware op de auto's te bekennen :P
Toch wel een paar hoor =p Het merendeel in de film heeft idd wel eerder de lichtinstallatie van een hele discotheek op/onder de auto hangen, maar hier 3 tupperware bakken (imo)

Afbeeldingslocatie: http://www.imcdb.org/i005108.jpg
1991 Dodge Stealth

Afbeeldingslocatie: http://www.imcdb.org/i010704.jpg
2002 Ford Focus FR200 - linkse van de 2 met overdreven spoilers

Afbeeldingslocatie: http://www.idcow.net/idcow/products/etl2036.jpg
2001 Mitsubishi Eclipse Spyder - misschien niet plastic fantastic, maar wel een leuke boeiing vleugel erop gezwierd :p (noem ik ook tupperware op een FWD auto :X )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Fiat panda's?
Funauto voor mooi weer

En op straat als gezins auto een Ford Mondeo uit 2006 en mijn meisje rijd een standaard Renault Megane cabrio uit 1999.

Post hier niet zo veel, maar vind het een hoop lelijke gedrochten :P.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

@ Speedy 55,
Erg gave Porsche, wat voor uitvoering is het?

Als je in een verbouwde auto rijdt dan kan je nou eenmaal verwachten dat er ook mensen zijn die kritiek erop hebben. (Ook met een niet verbouwde auto zal je dat zien). Smaken verschillen gelukkig =)

Kom/kwam op best wat 'meetings' en daar zit altijd wel wat tupperware tussen. Op zich niet zo'n probleem, zolang de bestuurders zich maar normaal kunnen gedragen.

Over lelijk gesproken:
Afbeeldingslocatie: http://liveimages.carsales.com.au/private/3045026.jpg

Gelukkig is die van mij niet zo lelijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

@ Wrack Is een Porsche 911 (964) 30 Jahre editie standaard met wide body. Spoiler heb ik dan zo gekocht om de turbolook af te maken, net zo als de speedline velgen. en hij heeft 4WD. Hij lijkt nu op de auto uit Bad Boys. Op die auto was ik meteen verliefd :P. Dat er geen turbo opzit vind ik niet zo erg. Gaat hij langer van mee.

Ja het probleem is vaak met die tupperware auto's, dat de bestuurders ook een beetje over de top zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Zelf ben ik ook helemaal niet vies van wat dingetjes aanpassen, dus mooi setje velgen, wat verlagen, en bijvoorbeeld oranje knippers vervangen door witte, dat soort dingen. Maar dat noem ik meer OEM + . Lees, de basis blijft dezelfde auto, maar met wat optische/technische verbeteringen.

Volledige aftermarket autostyle bodykits, Lexus-look lampen, overal M3 spiegels op en spoilers die hoger als de dakrand komen vallen daar dus niet onder. ;) (Net zoals belachelijk veel te grote velgen die je vriendin als spiegel kan gebruiken.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik tuf btw rond in een MX5 voor de gene die t vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:02
Fiat panda's?
Opgevoerde Swift 1.0 van 17 jaar oud :*)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:15:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Lelijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Peenutzz op 05-10-2012 23:00 . Reden: quote ingekort ]

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:55:
Ik tuf btw rond in een MX5 voor de gene die t vroeg
Post daar eens een foto van dan, mag vast wel in dit topic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:00:
[...]

Post daar eens een foto van dan, mag vast wel in dit topic O-)
Staat int mazda topic, maar hijs helemaal stock ook niet verlaagd enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Don3k schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:38:
[...]

Had jij vroeger geen CRX?
Nee, nooit gehad, mijn eerste auto een Fiat Uno, 2e ford sierra, 3e ford mondeo, nu weer een mondeo, en de funauto, 944 raceauto thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn vorige funcar had wel een beetje een foute look. Dat was namelijk een Clio Williams uit 1993 (blauw met gouden velgen). Er zat ook een vrij luide Devil uitlaat onder. Maar het was wel echt een ontzettend leuke en goeie wagen, ik heb er soms een beetje spijt van dat ik m niet gehouden heb. Maarja, daar had ik toen geen plek voor.
Nu ik trouwens eenmaal een sportieve cabrio ervaren heb zou ik voor een funcar ook niet snel meer naar een model met dak gaan :P

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 06-10-2012 10:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Niks fouts aan een Williams hoor, de beste hothatch uit z'n tijd.
Hij kan nog steeds erg goed meekomen met de huidige hothatches overigens.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie trouwens van origineel veilside kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Iemand hier vindt alle kits :r

Persoonlijk: op sommige auto's is 'ie te doen.
Maar, op een MR2? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Homemade Juke R? >:)

Deze kan wel een kit gebruiken ;)

Wat doet die veer daar? XD

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/603359_457171720990617_467505454_n.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Don3k op 07-10-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:07:
2001 Mitsubishi Eclipse Spyder - misschien niet plastic fantastic, maar wel een leuke boeiing vleugel erop gezwierd :p (noem ik ook tupperware op een FWD auto :X )
Ik heb zelf ook een FWD auto voor het circuit maar daar heb ik ook een flinke spoiler op moeten zetten omdat deze aan de achterkant gewoon te licht was en nogal zenuwachtig hierdoor was. (Uitlijning en uitweging gedaan door een professioneel bedrijf die alleen maar dat werk doen.)

Enige oplossingen waren: extra gewicht achterin, maar dat wil je niet omdat je dan juist gewicht aan de auto gaat toevoegen wat een nadeel is voor de acceleratie. Of een flinke vleugel die op hoge snelheden alleen voor extra druk zorgt.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke FWD auto is fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52
Dat iusets anders ;)

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
Casejunkie schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:26:
[...]

Ik heb zelf ook een FWD auto voor het circuit maar daar heb ik ook een flinke spoiler op moeten zetten omdat deze aan de achterkant gewoon te licht was en nogal zenuwachtig hierdoor was. (Uitlijning en uitweging gedaan door een professioneel bedrijf die alleen maar dat werk doen.)

Enige oplossingen waren: extra gewicht achterin, maar dat wil je niet omdat je dan juist gewicht aan de auto gaat toevoegen wat een nadeel is voor de acceleratie. Of een flinke vleugel die op hoge snelheden alleen voor extra druk zorgt.
eens ;)

Door druk op de achterkant te zetten reageert de auto bij hoge snelheden huist fijner. Dus soms is een spoiler noodzakelijk kwaad ook al ziet het er bij somige auto's niet uit. Al met al.. veel auto's in NLD die een spoiler hebben achter is sier en heeft niets met hogesnelheid en druk te maken.. Dus zowieso fout als dat een vleugel van een vliegtuig is.. Maar een sportief ogende auto met een kleine spoiler kan dan wel weer mooi zijn al doet dat ding niets.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
To_Tall schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 01:35:
[...]

Dus soms is een spoiler noodzakelijk kwaad ook al ziet het er bij somige auto's niet uit.
Maar een wingless Supra met 315 bandjes in zooo O+

Rijgedrag is ongeloofelijk fout 8), maar wat doen ze het netjes. Owja, en voor de bodykit knuffelaars onder ons.

[YouTube: http://youtu.be/ZmjkP2N1MXE]

[ Voor 23% gewijzigd door Don3k op 08-10-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w311/rice79burner/8393044A-CD27-47D4-9B5E-327DE6085E00-323-000000321E6CAF40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w311/rice79burner/7E759B53-FF29-4324-96A5-36053040F878-323-00000031A9F5FC4E.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/s4vy2r.jpg

WWHHYYYYYYYY???!!!!! ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Jellabie op 11-10-2012 21:35 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Why inderdaad. Gek diafragma gebruikt met scheve/hellende horizon.
En enorm hoge sluitertijd met een ISO van 400 8)7
Why oh why!

[ Voor 4% gewijzigd door NeutraleTeun op 11-10-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Ik vind die grijze anders nog best meevallen. Die blauwe is gewoon :r en dan met name die chromen velgen. Dat iemand dat serieus mooi kan vinden, bahbah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
Don3k schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Maar een wingless Supra met 315 bandjes in zooo O+

Rijgedrag is ongeloofelijk fout 8), maar wat doen ze het netjes. Owja, en voor de bodykit knuffelaars onder ons.

[video]
Ach het doel van deze auto's zijn ook anders. Dan wil je juist minder druk achter hebben anders breek ie niet uit bij lagere snelheden.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Snap het nog steeds niet. Alle bodykits zijn fout,......tot dat ze op een of ander LHD japans hok worden geschroefd, dan is het in 1x fantastisch.

En ze rijden daar ook net zo fout rond, vooral die drift auto's, want de meeste van die kits zitten met duckttape en parkers vast aan de auto.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
NoFearCreations schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:56:
Snap het nog steeds niet. Alle bodykits zijn fout,......tot dat ze op een of ander LHD japans hok worden geschroefd, dan is het in 1x fantastisch.

En ze rijden daar ook net zo fout rond, vooral die drift auto's, want de meeste van die kits zitten met duckttape en parkers vast aan de auto.
En dát is juist hetgeen wat het NIET fout maakt.
Ze geven daar niks om. Racen, botsen /care. Tapeje eroverheen en gaan weer met die banaan.
Heuj fun!!!

En dat is een heel stuk anders dan met de meeste bodykits-users hier. (die het dan meteen even afmaken met een air-rideje)

Function of form.
Levenstijl of show.
That's the difference.

En wat valt er te snappen? Dit zijn eigen meningen, wat moet je snappen dan?
Die airride-user vind het hartstikke tof en dik. Ik vind er geen bal aan.
Sommige kits vind ik spuuglelijk, en en andere strak subtiele kit vind ik wel gaaf staan.
It ain't rocket-science.

Zelfde zoals die Acura owner hierboven.
Hij snapt niet hoe iemand zo iets kan doen met "zijn" auto.
De ander vind het weer niet zo'n probleem.

[ Voor 23% gewijzigd door NeutraleTeun op 12-10-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiat panda's?
BMW E46 316i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Toch geen compact he!!!
Dat is ook vreselijke OEM tuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Een compact kan best cool zijn hoor, maar niet af fabriek (behalve met M-pakket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 19:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Er zijn ook mensen die de OEM competition spoiler op mijn A1 lelijk vinden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
zonoskar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:02:
Mooi is anders maar ieder zijn ding natuurlijk. Niet heel fout een klein beetje fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

zonoskar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:02:
;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 19:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@max: LOL

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
:+

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/22581_440765009293912_728130577_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wa's daar verkeerd aan?

Persoonlijk vind ik 't wel een érg mooi "karretje" waar je op 't eerste gezicht niets aan moet willen veranderen op misschien de einddemper ná (mag naar 2x2) :o

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 12-10-2012 22:14 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dat niet een trd3000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Hoe breed zijn die achterbanden?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 05:17
Wat hier voroal fout is (drag radials zijn vet) is die rare booskijker-ombouw in de achterlichten... wtf is daar gebeurd?! Het lijkt nu net een Civic _O-

[ Voor 11% gewijzigd door _eXistenZ_ op 12-10-2012 22:21 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

_eXistenZ_ schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:21:
Wat hier voroal fout is (drag radials zijn vet) is die rare booskijker-ombouw in de achterlichten... wtf is daar gebeurd?!
Een Supra mag dat bést hebben IMHO :Y Toyota had dat zélf eigenlijk al eens moeten doen. Beter dat dan dat ze al d'r effort in die Prius/Auris/.... dingen staken

't Is gewoon weer eens écht wat anders dan het standaard overbodige tupperware wat er meestal op geplakt wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 12-10-2012 22:27 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:16:
Hoe breed zijn die achterbanden?
Idd, daar wordt een Lambo nog jaloers op. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat even te zoeken op die Egelmair, kom je dit tegen :X
Afbeeldingslocatie: http://mduece.files.wordpress.com/2011/08/6009424608_20af873762_b.jpg

Hadden ze echt niet moeten doen ;(

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Aw, wat een eeuwige zonde van een Scooby

Die Supra is toch best vet, alleen die achterbanden, uhm, 300/**/** ?
_eXistenZ_ schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:21:
Wat hier voroal fout is (drag radials zijn vet) is die rare booskijker-ombouw in de achterlichten... wtf is daar gebeurd?! Het lijkt nu net een Civic _O-
Die gedachte had ik inderdaad ook, ik dacht eerst flink omgebouwde Accord ofzo, of Civic. Maar vind het zeker niet lelijk

[ Voor 110% gewijzigd door FastFred op 12-10-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ghehehe

Afbeeldingslocatie: http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2008/08/c6_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2008/08/c6_1.jpg

Zwart op zwart op zwart kan normaal heel mooi zijn... maar hier werkt er blijkbaar iets niet goed.

[ Voor 22% gewijzigd door NeutraleTeun op 12-10-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
NeutraleTeun schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:00:
Ghehehe

[afbeelding]

[afbeelding]

Zwart op zwart op zwart kan normaal heel mooi zijn... maar hier werkt er blijkbaar iets niet goed.
Een C6 werkt sowieso niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zag dat ding vandaag naast me staan, normale versie.. iets met aap, gouden ring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:40

Bommes

Capo del formaggio

de vorige lease bak van onze directeur was zo een ding, wat een sloep zeg.
Nu een 535D touring, hoezo het gaat slecht met de economie.. |:(

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bommes schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:18:
de vorige lease bak van onze directeur was zo een ding, wat een sloep zeg.
Nu een 535D touring, hoezo het gaat slecht met de economie.. |:(
Ach, die dingen zijn qua lease ook best betaalbaar... :+

Maar beste bak inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik weet wat mis is!
De velgen/banden. Die moeten iets groter en dikker.
Dan is de auto wel OK'er.

Beetje voor het idee:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/72/c65q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/20/c61n.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door NeutraleTeun op 13-10-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:43:
Ik weet wat mis is!
De velgen/banden. Die moeten iets groter en dikker.
Dan is de auto wel OK'er.

Beetje voor het idee:

[afbeelding]

[afbeelding]
Het lijkt meer op het type auto dat je regelmatig aantreft in Weert.
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Waarom zou je ik Godensnaam een C6 gaan tunen?
Het was een prachtige wagen tot de verkrachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@ MR2: het ziet er nog steeds niet uit

@ Daniel: wie zegt dat er iets getjoened is? Dit is voor zover ik kan zien nog gewoon foute styling

En het ziet er inderdaad niet uit dit, gewoon standaard vind ik 'm niet eens slecht

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 13-10-2012 11:40 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.