Maar ja, geld hebben en smaak hebben zijn nog altijd 2 heel verschillende dingen.
[ Voor 12% gewijzigd door Entity op 12-05-2012 18:45 ]
Pin me er niet op vast, maar waarschijnlijk omdat er voor dat type motor geen goedkeuring is voor een voertuig met 4 wielen. Waarschijnlijk als je hem naar Engeland exporteert, daar als kitkar op kenteken zet, en dan weer invoert is het wel mogelijk.Sharky schreef op maandag 07 mei 2012 @ 02:05:
[...]
Wat is dan de reden om hem geen kenteken te geven?
---RAWE CEEK!!!---
Zo staat er een straat verderop ook een redelijke nette alfa romeo, met sinds een maand vrijwel dezelfde velgen..PWM schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:41:
[...]
De stickers zijn erg, maar liever mijn auto's vol stickers dan die velgen.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Wel slecht, knalgroot achterop het logo van Bonrath hebben staan, en dan gewoon normale ruitenwissers hebben.SpongeRob schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:49:
Hier is weer een mooi pareltje!
http://www.speurders.nl/o...10-pk-2002-107341808.html

Het leven is te kort om geduld te hebben!
JIj was toch ook bezig met je motorrijbewijs.?...Joopieboy schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:50:
[...]
Wel slecht, knalgroot achterop het logo van Bonrath hebben staan, en dan gewoon normale ruitenwissers hebben.
Daar is 't erger.....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
En fyi dat motorijbewijs heb ik alweer een paar maanden hoor.
Joopieboy schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:04:
Ik snap de verbintenis niet?
En fyi dat motorijbewijs heb ik alweer een paar maanden hoor.
Beetje "Akra" stickers op een @ random merk demper pakken.... Gelijk 't plakken van stickers op een auto.
Serieus WTF!
Waarom zou je je toch al niet misselijke GT3 zo willen verminken en er vervolgens RS op schrijven?
Ja maar met die achterlichten zou ik ook niet durven rijden, en ook niet met een 'chromen' rolkooiPWM schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:41:
[...]
De stickers zijn erg, maar liever mijn auto's vol stickers dan die velgen.

[ Voor 34% gewijzigd door 911GT2 op 12-05-2012 22:34 ]
die is zo fout dat hij weer cool is
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Uhm, je weet dat Bonrath meer maakt* dan alleen enkel-armige wissers?Joopieboy schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:50:
[...]
Wel slecht, knalgroot achterop het logo van Bonrath hebben staan, en dan gewoon normale ruitenwissers hebben.
De originele Bonrath Power-Rohr (een stukkie RVS pijp tussen filter en LMM), versterkte veerschotels en toplagers (ophanging) en de originele "powerlifts" (motorkap gasveer), om maar even een paar voorbeeldjes te geven
*maakte, Bonrath ging praktisch failliet en is opgekocht, tien keer van eigenaar gewisseld en inmiddels zo dood als de woestijn. Wat er nog onder die naam te krijgen is, is allemaal meuk uit china omdat de voormalige eigenaars waarschijnlijk nog iets van rechten op de naam hebben ofzo.
.
.
.
[ Voor 9% gewijzigd door _eXistenZ_ op 17-05-2012 15:23 ]
There is no replacement for displacement!
Zullen wij anders in jou BMW ook zo'n zonnendakje schroeven?_eXistenZ_ schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:23:
Ja MartijnGizmo ik weet niet wat je loopt te kloten en of je jalours bent op die Honda maar daar is toch niks mis mee? Zet maar voor me deur neer...
.
.
.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mag ik dan met je meerijden?MartijnGizmo schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:50:
Idd, wanneer kunnen we langskomen? Ik neem de decoupeerzaag wel mee!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
'de witte a-team bus':

'de supersport range rover'

deze rangy sport is zo sportief dat hij wel 2 spoilers achterop nodig heeft

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
This too shall pass

Where's my !@#$% booze!
Iets omhoog en eigenlijk is het stiekem wel gaaf.
inderdaad, het is best netjes gedaan. Alleen de verlaging is too muchJoopieboy schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:07:
[...]
Iets omhoog en eigenlijk is het stiekem wel gaaf.
Voordeel, bij alle originele auto's spaar je automatisch airmiles
---RAWE CEEK!!!---
Ik weet niet of het misschien aan de hoek van de foto ligt, maar het achterwiel verdwijnt achter het spatbord. Zodra dat gebeurd vind ik het te laagNoFearCreations schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:41:
Ding is niet eens echt laag, precies goed zo. Merk wel dat de meeste tweakers wat betreft verlaging al snel roepen dat het te veel is.
Gewoon netjes gelijk met elkaar of zoals het voorwiel. Nu is het gewoon lelijk als er een stuk wiel achter het spatbord verdwijnt.
[ Voor 8% gewijzigd door Tankiej op 02-06-2012 19:47 ]
Dit is voor mijn idee toch echt iets té laag, zeker als je achter ziet, voor gaat dan nog wel.NoFearCreations schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:41:
Ding is niet eens echt laag, precies goed zo. Merk wel dat de meeste tweakers wat betreft verlaging al snel roepen dat het te veel is.
deadsy33 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:07:
[afbeelding]
het wiel verdwijnt inderdaad achter het spatbord. De wielkasten lijken ook iets uitgeklopt opgeplakt.
Een auto hoort gewoon recht of hooguit een beetje voorovergekanteld, op zijn poten te staan. Punt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Kleur hard wat mij betreft ook wat uitdagender gemogen maar voor de rest prima ding!pdebie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:07:
die ford 'RS' vind ik wel gaaf eigenlijk. Achterkant moet wel ietsje omhoog inderdaad.
Mee eens, dit ziet er gewoon niet uit. Zo lijkt het net of je met 2 lijken in je achterbak rond rijdt.Barracuda_82 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:40:
Ik vind dat altijd zó stom he... wel stoer je auto willen verlagen, maar dan voor niet lager durven leggen omdat de wielen dan aan gaan lopen. En dan krijg je zo'n achterlijke poependehond houding en rij je nóg harder voor lul dan in de standaard SUV-modus.
Een auto hoort gewoon recht of hooguit een beetje voorovergekanteld, op zijn poten te staan. Punt.
Er is alleen wel een uitzondering en dat zijn wagens die ook (of voor) de rally gebruikt worden. Ookal zal je deze niet zo snel op de weg tegen komen.
Da's een CC
En de velgen lijken Oxigin's te zijn, van die namaak RS dingen...
Pa van de baas heeft er een... bloody hidious... Alleen met de top omlaag issie te pruimen
[ Voor 13% gewijzigd door McKaamos op 06-06-2012 18:56 ]
Ik denk dat daarom deMcKaamos schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:55:
[...]
Da's een CCNiks RS...
Pa van de baas heeft er een... bloody hidious... Alleen met de top omlaag issie te pruimen
De rechterkant is nogal slecht getuned ja. Verder is het niet heel dramatisch ofzo.418O2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:03:
http://auto-onderdelen.ma...540i-voor-onderdelen.html
die past er ook wel in hier
Wat was de eigenaar denkende...Iva_Bigone schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:42:
Wat is goud-wit-geel-paars-roze en rijmt op "Oh boys..."?
[afbeelding]
Bewegende beelden:
[video]
.

Inderdaad, als het nou een 316 in 5-serie look a like stijl was. Maar dit is best tof, jammer van die schade, dat rijd niet meer (veilig). Is vast nog wel recht te trekken, maar de stevigheid is eruit. Ik zeg zo'n zelfbouw buggy in elkaar lassen en die V8 daar in hangenzimbab schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:12:
[...]
De rechterkant is nogal slecht getuned ja. Verder is het niet heel dramatisch ofzo.
Eigenlijk vind ik die wel weer dik.418O2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:03:
http://auto-onderdelen.ma...540i-voor-onderdelen.html
die past er ook wel in hier

Is zeker niet origineel. De standaard bumper is recht aan de onderzijde, de M5 had op de hoeken een spoilerlipje, maar lang niet zo extreem als deze.Barracuda_82 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:43:
Is dat niet gewoon de originele bumper die half aan gort gereden is?
Overigens is hij waarschijnlijk niet eens krom, moeten alleen de dorpels hersteld worden. Maar E34's zijn nog vrij rijkelijk voor handen tegen lage prijzen, dus herstel is gewoon niet de moeite waard.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
McKaamos schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:55:
[...]
Da's een CCNiks RS...
Tankiej schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:06:
[...]
Ik denk dat daarom deook daarachter stond. Iedereen kan zien dat dat geen RS is
Die bumper zie ik nu pas, das dan wel een minpuntje, ik vraag me overigens af hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft, voorspatbord aan gort, deur is nog goed, en achterspatbord aan gort
Geprobeerd te driften en tegen 2 paaltjes aangeschoven?
Die auto is trouwens echt wel krom, heb mindere schade aan het voorscherm gezien waarbij de gehele ophanging een tik gekregen had, draagarmen krom, aandrijfas krom, gehele motorruimte ontzet (heb die auto in z'n linkervoorscherm geraakt, en de rechterkoplamp knapte kapot, en de motorkap wilde niet meer open). Dit met amper 20km/h (ik een Ford Focus, het gevalletje total loss was een Polo mk3 Variant)
Nu heeft die BMW wel achterwielaandrijving, dus met een beetje mazzel zijn de aandrijfassen nog recht. Motorruimte zal wel ontzet zijn, plus alles rondom de achteras is waarschijnlijk krom
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 11-06-2012 13:14 ]

Deze is gezien in de regio Leidscheveen.
Self reflection is the school of wisdom
Maar welk internet icoon? Bedoel je een icoontje? Of een icoon uit de internet wereld?
Die ken ik, die staat in Schiedam, vlak bij een Nokia service punt... Een tijdje terug kwam ik daar een paar keer, vanwege defecten aan een paar telefoons en elke keer zag ik dat gedrocht bij één van de flats daar staan...itsleon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:09:
Zag deze laatst in Rotterdam staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me alleen nog steeds serieus af hoe die gast het nou heeft bedacht met dat luchtfilter...
[ Voor 8% gewijzigd door deepbass909 op 11-06-2012 14:17 ]
Een luchtfilter

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het is een lelijke Veilside bumper met lelijke Shogun spoiler, en heeft aardige Skyline achterlichten.
Maar die bobbel in de motorkap komt me niet zo bekend voor.
Zou het gewoon een S13 zijn?
Ohnee, een Eclips volgens RDW.
Dat verklaard die bobbel

[ Voor 13% gewijzigd door NeutraleTeun op 11-06-2012 17:06 ]
This too shall pass
Inderdaad,wat ik van de zijkant zag was het een Suzuki Swift.Op het dak de regenboog en op de motorkap Nyan Cat.Omdat het een wat oudere auto is zal hij het wel gedaan hebben en misschien was kleur te confronterend;-).
Self reflection is the school of wisdom

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Dat ding zie ik dagelijks staan , maar die punt had ik zo nog niet gezien .itsleon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:09:
Zag deze laatst in Rotterdam staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel een zonnecel

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Dat is geen Swift maar een Civic Hatchback. Dus degene die CRX zei kwam in de buurt. Gezien het achterspoilertje kun je dan zien dat het een Civic is.Ventrigo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:21:
[...]
Inderdaad,wat ik van de zijkant zag was het een Suzuki Swift.Op het dak de regenboog en op de motorkap Nyan Cat.Omdat het een wat oudere auto is zal hij het wel gedaan hebben en misschien was kleur te confronterend;-).
*empty*
Vergeet de gigantische schade onderaan nietL1nt schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:51:
Zo'n tupperwarebumper maakt je al een enorme loser. Het feit dat ie schandalig slecht aansluit maakt je een grotere loser. Dat luchtfilter maakt je helemaal een Loser3

en deze in Nijkerk:

Ook moet je van alle kanten weten dat HET EEN VR6 ISSSSS!!!
[ Voor 12% gewijzigd door _eXistenZ_ op 20-06-2012 23:12 ]
Niet wetende ...
NeutraleTeun schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:07:
Als de eigenaren je spotten tijdens het fotograferen zullen ze zich vast gevleid voelen.
Niet wetende ...

[ Voor 15% gewijzigd door _eXistenZ_ op 20-06-2012 23:11 ]
Valt me mee dat het er écht een is_eXistenZ_ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:04:
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Mietje_eXistenZ_ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:10:
[...]
Mocht ooit iemand vragen waarom zeg ik gewoon dattie best strak is
....
Ik zeg gewoon dat ik het een ontzettende pauperbak vind, dat ik forever alone ben en het mijn digitale vriendjes wil delen dat er op de aarde nog één iemand is die kanslozer dan mijzelf is!
Ooit eens een Corsa B met Audi Singleframe neus gezien, was echt triest. Helaas niet kunnen fotograferen (Barneveldseweg / Zelderseweg / N301 voor de bekenden in Nijkerk en omgeving).
[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 20-06-2012 23:36 ]
Kan ook nog ja, zo'n heule oude Civic, zo'n vierkanteMR_VIPER schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:08:
[...]
Dat is geen Swift maar een Civic Hatchback. Dus degene die CRX zei kwam in de buurt. Gezien het achterspoilertje kun je dan zien dat het een Civic is.

En oja, dat was ik die met CRX kwam
@ VR6 hierboven. Als we dan over knipoogjes beginnen, waar blijven dan de Celica's met knipoog koplamp? I
Ik weet trouwens niet hoe de rest van de auto eruit ziet, maar das toch best strak. Tuurlijk, die koplamp linksvoor mist zo'n ooglidje (want dat ziet er best cool uit in dit geval)
En een echte VR6 volgens RDW, dus echt fout is het niet
[ Voor 37% gewijzigd door FastFred op 21-06-2012 00:21 ]
- Koplampen met angel-eyes
- M3 gestileerde buitenspiegels
- Lelijk opgeplakte Halfords-letters op de grille
- Ontbrekende booskijker een de bestuurderskant (was al genoemd)
Als je Golf wilt opleuken zijn er leukere dingen te krijgen, maar die zijn een stukkie duurder
Maar zo aan het nummerbord te zien is het wel een originele NLer.
The ramblings of an idiot
Vind het vreemd op zich, normaal zit het VR6 logo in de grille zelf verwerkt. Denk dat de vorige eigennaar de auto gecleaned heeft en deze het idee kreeg om het ergens anders er weer op te plakken.McBoom schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:12:
Ach, de:
Als je Golf wilt opleuken zijn er leukere dingen te krijgen, maar die zijn een stukkie duurder
VW vindt het zelf ook leuk te verkondigen wat voor type het is, die van mij heeft het ook op achterkant, beide zijkanten en grille staan. Heb ik niks aan geprutst en zit gewoon in de trimming.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat zei je ook toen je foto's van mijn auto aan het maken was_eXistenZ_ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:10:
[...]
Mocht ooit iemand vragen waarom zeg ik gewoon dattie best strak is
....
Anoniem: 58485

Jup
VR6 is niet per definitie verkeerd. Er is geen andere auto die zo'n brulgeluid met 6 cilinders eruit proest. Tis geen goedkope auto, maar wel een lekkere
Nee doe je rits weer dicht ik bedoel die van je auto.
Anoniem: 58485
Doet er verder niet toe, het standaard spruitstuk + downpipe van VR6 is al zoverre optimaal dat het zonde van het geld is er een 800 euro header in te steken. Spruitstuk levert marginaal extra vermogen of koppel ofzo tov een standaard header.
Heb 'm begin dit jaar gekocht nadat ik van een 8V GTI kwam. Ik denk dat ik niet meer terug zou willen. Eerder een Golf 5 GTI als vervolgauto. Maar deze zal eerst voorlopig dienst gaan doen.
Volkswagen heb ik lang niet meer naar omgekeken.... terwijl m'n eerste auto een Scirocco wás....
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 22-06-2012 00:21 ]
He, die golf heb ik ook al eens gespot_eXistenZ_ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:04:
Deze gespot in Ede:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en deze in Nijkerk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohjah, VR6

Vaak bu'j te bang!
Je bent de dobbelstenen vergeten!McBoom schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:12:
Ach, de:
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Denk dat mijn 350z met zijn V6 toch aardig in de buurt komt van het brulgeluidAnoniem: 58485 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:11:
[...]
Jupmaar de mijnes is ietsjes stoerder
VR6 is niet per definitie verkeerd. Er is geen andere auto die zo'n brulgeluid met 6 cilinders eruit proest. Tis geen goedkope auto, maar wel een lekkere
[ Voor 4% gewijzigd door mace op 22-06-2012 11:02 ]
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.