Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.877 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:12

Tomatoman

Fulltime prutser

De hoofdregel is volgens mij dat een auto niet onveilig mag zijn, wat tot gevolg heeft dat er geen gevaarlijk uitstekende delen mogen zijn. Waarschijnlijk wordt dat voor uitstekende wielen in de praktijk vertaald in een limiet hoeveel millimeter een wiel buiten de wielkast mag uitsteken; als je de limiet overschrijdt, krijg je een bekeuring. Als de wielen slechts een klein beetje uit de wielkasten steken maar de limiet niet overschrijden, wordt dat wel gevaarlijk geacht, maar krijg je nog geen bekeuring. Hiermee wordt voorkomen dat de rechter straks uitspraken moet gaan doen over een wiel dat 5 mm uit zijn wielkast steekt.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

deepbass909 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Als jij een auto koopt/wint/krijgt/etc die in die uitvoering typegoedkeuring heeft voor Nederland en hij kan niet over de drempels in je gemeente, dan zijn de drempels fout.
In Groningen heeft dit ooit gespeeld met iemand die van z'n zuur verdiende spaargeld een Ferrari had gekocht. Die liep dus vast op bepaalde drempels. Via de rechter heeft hij af weten te dwingen dat de drempels aangepast zouden worden zodat zijn wagen er wel zonder risico op schade overheen kon.
Dan ga ik even wat jurisprudentie hierover opsnorren... Drempels bij ons in de buurt zijn ook een crime; mijn auto is standaard standaard (dus niet verlaagd, uitgebouwd of whatever) maar wel al enkele keren bij 20km/h (in een 30km/h zone) met de bumper lekker geschaafd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28
gemeente aansprakelijk stellen.
Echter weet ik niet of het zo is dat je een drempel moet kunnen nemen met de maximum snelheid die op die plek geldt.

Een drempel in een 30km/u wijk, kan bewust op een bepaalde plaats liggen ivm overstekende kinderen bij een schoolplein of iets dergelijks. Dan is 30km/u nog steeds vrij snel en kan die drempel bedoelt zijn dat je daar stapvoets (15 km/u) rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Als jij een auto koopt/wint/krijgt/etc die in die uitvoering typegoedkeuring heeft voor Nederland en hij kan niet over de drempels in je gemeente, dan zijn de drempels fout.
En wat doe je dan? De gemeente aanschrijven?
Geachte heer tdw,

N.a.v. uw melding, dat de verkeersdrempel op de Prof. Evertslaan tussen de Prof. Krausstraat en de studenten flat te hoog is, bericht ik u het volgende.

Medewerkers van mijn dienst hebben de bovengenoemde verkeersdrempel nagemeten.
De drempel voldoet aan de eisen, zoals die gesteld zijn in de normering van de CROW.
We zullen dan ook geen maatregelen treffen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,
T. van der Ven
Gemeente Delft
Ik kon er met 2km/u overheen en dan nog schrapen ja.

[ Voor 3% gewijzigd door tdw op 20-01-2012 15:50 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-07-2015
Hmm, toch echt liever een beetje bol. Niet alleen uit praktisch oogpunt maar vind het ook gewoon echt mooier! Enneuh... als je je winterbanden er zo op gaat zetten kun je net zo goed geen winterbanden kopen. Volgens mij moet je met behoorlijk wat druk rijden om de banden aan te laten sluiten op de velgen (zeker bij de wat extremere hoeken). Door die hoge druk heb je enkel nog wat aan het zachte rubber en het iets ruwere profiel, de rest van het functioneren van de winterband (flex, afrollen en daardoor sneeuw lossen) wordt zo goed als volledig te niet gedaan!

En over de drempels. Bij ons in het dorp worden ze regelmatig aangepast. Raadslid een nieuwe auto die een lang, lage neus heeft... De route naar zijn huis door de wijk heeft 2 weken later drempels met een kleinere hoek en lagere hoogte... Ook zijn er al verschillende drempels op verzoek van nooddiensten en omwonenden aangepast... Dus dat de lokale stratenmaker blij is met onze gemeente mag duidelijk zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
tdw schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:50:
Foto maken en die opsturen naar de gemeente?
Rowel81 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:03:
Hmm, toch echt liever een beetje bol. Niet alleen uit praktisch oogpunt maar vind het ook gewoon echt mooier! Enneuh... als je je winterbanden er zo op gaat zetten kun je net zo goed geen winterbanden kopen.
Helemaal mee eens. Winterbanden zijn er voor de veiligheid. Niet om mooi te zijn.
Ik heb zelf ook gestretchte banden op mijn zomerwielen, maar in de winter gaan er toch echt wel goede winterbanden op m'n wintervelgen. Heb geen zin om mijn auto in puin te rijden door gladheid.
Rowel81 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:03:
En over de drempels. Raadslid een nieuwe auto die een lang, lage neus heeft... De route naar zijn huis door de wijk heeft 2 weken later drempels met een kleinere hoek en lagere hoogte...
Ja, dan kan het ineens wel. Ambtenaren tuig

[ Voor 10% gewijzigd door PdeBie op 20-01-2012 16:34 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 14:51

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

De beste drempels zijn natuurlijk drempels die uit de weg omhoog komen als het nodig is...rijd je gewoon 30km/h...blijven de drempels netjes in de weg en kun je gewoon doorrijden...is ook een heel stuk beter voor je schokdempers...maarja...die dingen zijn wel duurder om te maken...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 07:25

McBoom

Broem

[...]

Mooi excuus om het goed te praten :F

Een drempel hoort een maatregel tegen te hard rijden te zijn. Dus in een 30km/u zone hoor je een drempel met 30 te kunnen nemen, op een 50km/u weg met 50, etc. Helaas worden alleen veel drempels verkeerd aangelegd, vooral die door stratenmakers met de hand worden gelegd. Daardoor moet je soms zelfs met een standaard auto over de drempel kruipen.
Maar kijk naar de pre-fab drempels of drempels in provinciale wegen, die kan je vaak wel met de vmax nemen, maar niet harder.
Het is geen excuus om het goed te praten. Eigenlijk geef je zelf het antwoord al. Het maakt niet uit of je auto wel of niet verlaagd is, fatsoenlijk kom je er toch niet met de daar maximum geldende snelheid overheen. Maar vaak genoeg is dat ook juist de bedoeling om de snelheid eruit te halen.

Ik heb wel goed vergelijkingsmateriaal. Hier staan 2 dezelfde auto's voor de deur, zelfde spoiler onder de neus, alleen de één is verlaagd (en een aardig aantal cm's) en de ander niet en ze rijden door hetzelfde dorp met dezelfde drempels. Met de onverlaagde kom je niet sneller over de drempel dan met de verlaagde. En het is niet eens alleen bij de drempels hier in het dorp, maar bij elke drempel.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Hier in de straat (gelukkig de andere kant op) ligt een drempel waar ik met de Impreza, die echt niet belachelijk laag is, niet overheen kan. Die is zo fout dat ik met de sleepogen tégen de drempel aan rijdt. Niet schrapen, maar gewoon er tegenaan rijden en dan niet verder kunnen. Alsof het een muur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 18:47

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Barracuda_82 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:14:
Hier in de straat (gelukkig de andere kant op) ligt een drempel waar ik met de Impreza, die echt niet belachelijk laag is, niet overheen kan. Die is zo fout dat ik met de sleepogen tégen de drempel aan rijdt. Niet schrapen, maar gewoon er tegenaan rijden en dan niet verder kunnen. Alsof het een muur is.
De gemeente hier heeft ooit een serie drempels aan moeten/mogen passen omdat een buurtbewoner er niet met zijn af-fabriek en standaard geleverde auto overheen kon én dus ook niet meer thuis kon komen met dat "hok"....

Nou was dat "hok" wél een F40 ..... maar dan nog :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

wimmel_1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:47:
[...]

Nou was dat "hok" wél een F40 ..... maar dan nog :o
Ford of Ferrari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tsja .... Normaal gesproken zeg ik altijd dat Italianen zich maar moeten beperken tot het maken van SCHEP-IJS... Maar in dit geval: Deze auto mogen ze óók maken :)

Voorvalletje vond overigens begin jaren '90 plaats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Een Ford F40? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

EEEEKS :'(

Maar voor Max3400: Hier heb je de Ford GT40 en de Ferrari F40 bij elkaar.(Heeft alleen NIKS met foute tuning te maken, helaas :) ).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cae6LsZe-_c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 29-09 07:25

McBoom

Broem

wimmel_1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:42:
[...]

EEEEKS :'(

Maar voor Max3400: Hier heb je de Ford GT40 en de Ferrari F40 bij elkaar.(Heeft alleen NIKS met foute tuning te maken, helaas :) ).

[video]
Ferrari F40: imho de mooiste Ferrari ooit gemaakt. Ik zie in het filmpje trouwens geen Ford GT40, wel een Ford GT :P

Voorgrond: Ford GT
Achtergrond: Ford GT40:
Afbeeldingslocatie: http://www.desktopcar.net/wallpaper/26662-2/Ford_GT_40_02_1280.jpg
B)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

McBoom schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:42:
[...]

Ferrari F40: imho de mooiste Ferrari ooit gemaakt. Ik zie in het filmpje trouwens geen Ford GT40, wel een Ford GT :P

Voorgrond: Ford GT
Achtergrond: Ford GT40:
[afbeelding]
B)
Beide in de "Gulf" kleuren ..... :9~

Shame on me......

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 21-01-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46

Cheezus

Luiaard

Gulf toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:12

Tomatoman

Fulltime prutser

Barracuda_82 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:14:
Tijd om de wegbeheerder ter verantwoording te roepen.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Tomatoman schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:51:
[...]

Tijd om de wegbeheerder ter verantwoording te roepen.
Tijd om geen slapende honden wakker te maken, zodat ik lekker kan blijven sleutelen hier achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:59

mphilipp

Romanes eunt domus

MAX3400 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:32:
[...]
Ik vind van wel... Laten we even de vergelijking trekken met motorfietsen; de gemiddelde motorrijder heeft de vuistregel "bij dreigend gevaar gas bij geven" want ze kunnen toch niet vol in de remmen of uitwijken met die 2 wieltjes.
Fout: de gemiddelde motor remt zich vrolijk onderuit. Vaak nog voordat het obstakel of de gevaarlijke situatie bereikt is.
Tegenwoordig hebben veel motoren trouwens ABS, dus hard remmen is goed mogelijk, maar de meesten durven het niet. Ook weten de meesten niet wat die motor allemaal kan, vandaar dat ze zichzelf onderuit remmen bij (dreigend) gevaar.
Dus met mijn 300+ pk hou ik dezelfde regel erbij; zeker in het goede toerengebied is de sprint van 80 naar 120 om bijvoorbeeld een vrachtauto in te halen zo gebeurd maar ook voor mezelf ruimte zoeken/maken in de spits om normaal in te kunnen voegen, is een eitje.
Op zich heb je daar geen 300Pk voor nodig, tenzij je haast hebt. Ik heb nooit veel meer dan 115Pk gehad (wel gereden) maar je kunt er prima mee uit de voeten. Maar ja, als je wilt dat alles snel gaat, is het nodig ja. Maar dat het nodig is als feit, is grote onzin.

Ik ben geen brave borst, en ze hebben van mij op de zaak een aparte map met de snelheidsovertredingen. Ik ben dus geen moraalridder oid. Tegenwoordig weer wel, want het is nutteloos om steeds maar te hard te rijden. Kijk aan het eind van de week of maand op je boordcomputer en je ziet dat het niets uitmaakt. Tenzij je op een traject rijdt waar het niet druk is. Buiten de randstad bv. Het kost je alleen een sloot meer brandstof en je schiet er geen reet mee op. Je moet nl veel te vaak afremmen als je boven de 140 rijdt op de snelweg. En dat afremmen brengt je gemiddelde snelheid veel meer omlaag als dat hard wegtrekken en inhalen met 160. Dat compenseert nauwelijks. Ergo: het is dus nutteloos. De enige motivatie kan de pret zijn. Ik kan me daar iets bij voorstellen, alleen de struikrovers van Spee zijn notoire pretbedervers. Ik heb de strijd dus opgegeven en ga lekker op de cruise control verder.
Waar de gemiddelde lease-bak of niet doorrijdt of niet tussen durft, kan ik zonder enige problemen de volledige invoegstrook doortrappen/pakken en dan netjes met 85 tussen 2 vrachtauto's invoegen.
Ik pak al 29 jaar de volledige invoegstrook zonder problemen en zonder mensen te snijden oid. Dus als je daar 300pk voor nodig hebt, mankeert er iets aan je rijvaardigheid. :+

Je hebt het steeds over dingen die niets met motorvermogen te maken hebben maar met de doorgaans beroerde rijvaardigheid van de gemiddelde weggebruiker. En daarbij denk ik niet dat het uitmaakt of het een leasebak is (heb je daar iets tegen en hoe herken je ze?), een allochtoon, een petje/NewKid Turbo of aow-er. In iedere groep zit een categorie die vreselijk slecht autorijdt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 28-09 05:17
Als je zegt dat hard rijden geen verschil maakt, rij je niet hard genoeg :7

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:39

DropjesLover

Dit dus ->

mphilipp schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Ik pak al 29 jaar de volledige invoegstrook zonder problemen en zonder mensen te snijden oid. Dus als je daar 300pk voor nodig hebt, mankeert er iets aan je rijvaardigheid. :+
Nee, dat ligt aan dat nieuwe rijden, opschakelen bij 2500rpm. Daar red je het echt niet mee.
In plaats van gewoon lekker doortrekken tot 5500rpm zodat het vermogen in ieder geval eindelijk er in komt...

Gewoon in 2 tot 90 à 100km/u, 4 tot 120km/u (om vermogen beschikbaar te hebben mocht je moeten versnellen/vertragen) en gaan met die banaan...

Afbeeldingslocatie: http://tuning.ohmyguido.com/images/43.jpg
Staan er een hoop bij :D

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:18

Daniel36

vernieuwde formule

_eXistenZ_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:37:
En als je 200+ rijdt en last heb van de andere auto's vlieg je te laag ! >:)

p.s. grote mond voor iemand wiens auto net 185 haalt, dat dan weer wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Daniel36 op 21-01-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DropjesLover schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:38:
[...]
Nee, dat ligt aan dat nieuwe rijden, opschakelen bij 2500rpm. Daar red je het echt niet mee.
In plaats van gewoon lekker doortrekken tot 5500rpm zodat het vermogen in ieder geval eindelijk er in komt...
Ja, als mensen het nieuwe rijden als dogma zien en er ook niet eventjes van af willen wijken, gaat het fout natuurlijk. Als je blijft opletten, goed het verkeer inschat en je plan trekt is het allemaal geen probleem met een 115pktje. Ik ben zelfs mét start/stop systeem doorgaans eerder weg dan de gemiddelde sukkel die in slaap valt bij het stoplicht. Als iemand naast me staat die er voor gaat, ben ik natuurlijk gezien, maar goed...hard optrekken is overrated. Het maakt uiteindelijk niets uit en je verbrand alleen maar een sloot brandstof voor je testosteron. Not worth it...zeker niet met die brandstofprijzen tegenwoordig.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

_eXistenZ_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:37:
O...was jij die malloot die met 160 over de A2 kwam gisteren? :+ Helemaal over de uitvoegstrook om auto's in te halen, terwijl er 5 banen liggen. De 2 linkerbanen waren vrijwel leeg... |:(

Seriously...je kunt toch met goed fatsoen haast niet meer hard rijden in Nederland. De wegen zijn veel te druk. Als je boven de 140 komt, moet je constant afremmen en zit je je alleen maar te ergeren aan de mensen die langzamer gaan. Al met al verlies je er alleen maar op. Niet alleen is de tijdswinst minimaal, maar de ergernis is slecht voor je hart en je bui, je remmen slijten er van en je verbrand alleen maar dure benzine zonder écht iets te winnen.

Niet dat ik het nieuwe rijden wil promoten (gaap), maar probeer het voor de gein eens om een weekje je aan de snelheid te houden (cruisecontrol tfw!) en niet steeds als een beest bij het stoplicht weg te trekken. Niet alleen ben je na een weekje best wel gewend aan 100, je zult zien dat je ineens een paar liter benzine minder hebt verbruikt. Met mijn vorige auto (Astra GTC, een zuiperd) scheelde het zomaar 1 liter op de 100km (van bijna 7l naar iets van 6). Nu zit ik met de Volvo C30 (Al Gore model) op 4.5-5. Da's minder dan de collega's met een Primus. Maar die rijden er ook te hard mee O-) En at the end of the day is mijn gemiddelde nog steeds 75kmh. Dat is het al jaren. De enige keren dat het hoger was, was toen ik elke dag Gorinchem-Goes deed met de GTC. Dat was planken (nou ja...150 ongeveer op de cc) van deur tot deur en kon ik gemiddeld 110 bijschrijven. Maar ja, dan praat je over een lege snelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:22
mphilipp schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:16:
[...]
Seriously...je kunt toch met goed fatsoen haast niet meer hard rijden in Nederland. De wegen zijn veel te druk. Als je boven de 140 komt, moet je constant afremmen en zit je je alleen maar te ergeren aan de mensen die langzamer gaan.
Negative..
Jouw bewering gaat wel op in de randstad en andere drukke gebieden, hier in het oosten des lands lukt dat nog prima hoor. Ik rij de A37 dagelijks en snelheden van 150 kan ik met gemak (en hele stukken achter elkaar op de cruise control) rijden. 's Avonds nog wel harder als ik zou willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:39
DropjesLover schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Gewoon in 2 tot 90 à 100km/u, 4 tot 120km/u (om vermogen beschikbaar te hebben mocht je moeten versnellen/vertragen) en gaan met die banaan...

[afbeelding]
Staan er een hoop bij :D
Zozo, gemaakt op Tranferium Leiden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
mphilipp schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:16:
[...]
O...was jij die malloot die met 160 over de A2 kwam gisteren? :+ Helemaal over de uitvoegstrook om auto's in te halen, terwijl er 5 banen liggen. De 2 linkerbanen waren vrijwel leeg... |:(
Nee.

Iig het zit vaak te vol ja en dan doe ik ook gewoon lekker rustig aan :)
Daniel36 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:51:
[...]
En als je 200+ rijdt en last heb van de andere auto's vlieg je te laag ! >:)

p.s. grote mond voor iemand wiens auto net 185 haalt, dat dan weer wel.
Het grapje van die 316i-badge is dat de auto eigenlijk een 330i is, IMHO valt die grote mond dus wel mee ;)

[ Voor 44% gewijzigd door _eXistenZ_ op 21-01-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Black Sparrow schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:29:
[...]

Zozo, gemaakt op Tranferium Leiden? ;)
Nee, het Transferium.

:+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:51

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
hahaha dat is hilarisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Dat is wel erg gaaf :P
Denk dat veel mensen dit bestempelen als een motor die niet heel lekker meer loopt.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
En allemaal eenden die ondertussen verliefd tegen je auto aan komen schurken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

[...]

Het grapje van die 316i-badge is dat de auto eigenlijk een 330i is, IMHO valt die grote mond dus wel mee ;)
[/quote]

de mijne dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Ah, ok :)

Afgelopen vrijdag kwam ik deze Lego-kar nog tegen bij de Dirk in Amersfoort:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c3gmel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UJj15l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YXG8il.jpg

Note de uitlaat, op het 2e plaatje is te zien dat deze niet naar buiten steekt, sterker nog, deze zat zo'n 20cm naar binnen toe :D

/edit

Dit is, zo bleek net naar wat surfen, de reclamezuil van een winkel in Amersfoort die car-audio levert, rijden ze dus mooi voor lul met zon plastic fantastic bodykit :X

[ Voor 128% gewijzigd door _eXistenZ_ op 22-01-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
misschien het geld nog niet gehad voor een nieuw uitlaat systeem?
Niet iedereen kan alles in 1x betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Als je de helft niet kan betalen is het misschien raadzaam om de zooi die je al wel kan betalen niet gelijk te willen monteren maar even te wachten tot je alles kunt betalen en dan alles in één keer te monteren...

En wat er al wel op zat was ook om te huilen dus...

[ Voor 41% gewijzigd door _eXistenZ_ op 22-01-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
_eXistenZ_ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:18:
Als je de helft niet kan betalen is het misschien raadzaam om de zooi die je al wel kan betalen niet gelijk te willen monteren maar even te wachten tot je alles kunt betalen en dan alles in één keer te monteren...
Ach, ik vind het al heel wat dat alles tenminste in kleur is....

Deze kwam ik laatst tegen
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/harry166/peugot.jpg
(er ligt, volgens de rdw een 1.4 in..............)

[ Voor 5% gewijzigd door Harry op 22-01-2012 21:28 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Hahaha die wielen ook :D Wat een goedkope teringzooi. Ik ga er voor het gemak van uit dat er geen spacers zullen worden gebruikt, dus dikke fail. Over het algemeen zijn de tupperwaremannetjes niet zo van het motorisch / technisch tunen

[ Voor 72% gewijzigd door _eXistenZ_ op 22-01-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Harry schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:27:
[...]

[afbeelding]
Ja die ken ik die jongen. Zag de wagen laatst ook. Is in zeer slechte staat helaas. Dit is een gevalletje 'wacht even tot je het geld bij elkaar hebt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

pdebie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:36:
[...]

Ja die ken ik die jongen. Zag de wagen laatst ook. Is in zeer slechte staat helaas. Dit is een gevalletje 'wacht even tot je het geld bij elkaar hebt'
Plamuur kost toch niet zoveel; beetje oververven met "Paint by numbers" en het zal best een acceptabel stuk vervoer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
pdebie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:36:
Komt dat ding toch aardig 't land door gok ik zo ;) (even uitgaande van je profiel). De foto heb ik in Groningen gemaakt.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:53

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

tdw schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:50:
[...]

En wat doe je dan? De gemeente aanschrijven?

[...]

De wegbeheerder, dus binnen gemeentegrenzen de bewuste gemeente, daarbuiten Rijkswaterstaat. Klagen alleen is niet genoeg, de drempel zal in hun visie altijd voldoen aan de gestelde eisen.

Foto's zijn een minimum vereiste bij een klacht, maar eigenlijk moet je een schadeclaim indienen. Die moet formeel afgewezen worden, waarop je bezwaar aan kan tekenen. Op dat moment ligt het niet meer bij een ambtenaar, maar de juristen en heeft het een grotere kans van slagen.

Overigens heb ik een half jaar terug mogen ervaren hoe je wordt veroordeelt zodra je begint over drempels... Ik had commentaar op het type drempel bij mij in de straat, die komend jaar opnieuw ingericht gaat worden. Probleem is dat het 2 bulten schuin achter elkaar zijn van ongeveer 15 cm hoog. Ik kom er zonder problemen overheen met mijn auto, maar de schade op veel van de drempels bewijst wel dat veel auto's het ook niet kunnen. Maar wat ik ernstiger vind, is de onzichtbare schade die het veroorzaakt doordat de auto telkens tordeert... Hoe langzamer je rijdt, hoe erger de tordering. Nu ik in een cabrio rij, is het helemaal duidelijk merkbaar (de auto kraakt aan alle kanten op die momenten)
Ik ben voor verkeersremmende maatregelen in mijn straat (het is smal, veel blinde uitritten, druk), maar dan wel maatregelen die geen extra slijtage/schade aan een auto veroorzaakt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-09 11:27
Harry schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:27:
[...]

[afbeelding]
Daar moeten dan toch ook andere koplampen op? Het lijkt hier alsof er gewoon een stuk overheen geplamuurd is en dat komt het lichtbeeld vast niet ten goede :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@tankiej:
is gelast. en vervolgens geplamuurd/geschuurd.
Zitten al andere koplampen in deze 206. Maar deze motorkap is inderdaad APK afkeur wat betreft lichtbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:29

-tom-562

Oliesjeik

mphilipp schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Ja, als mensen het nieuwe rijden als dogma zien en er ook niet eventjes van af willen wijken, gaat het fout natuurlijk. Als je blijft opletten, goed het verkeer inschat en je plan trekt is het allemaal geen probleem met een 115pktje. Ik ben zelfs mét start/stop systeem doorgaans eerder weg dan de gemiddelde sukkel die in slaap valt bij het stoplicht. Als iemand naast me staat die er voor gaat, ben ik natuurlijk gezien, maar goed...hard optrekken is overrated. Het maakt uiteindelijk niets uit en je verbrand alleen maar een sloot brandstof voor je testosteron. Not worth it...zeker niet met die brandstofprijzen tegenwoordig.
True that! Hard optrekken is alleen leuk als het ook hard gaat (auto's van het caliber Barracuda b.v.), anders is het gewoon kansloos :P Sinds ik motor rij rij ik in de auto een stuk rustiger, omdat het gewoon nergens op slaat om met je middenklasser hard op te trekken, want hard gaat het toch niet en je wint er niks mee.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:34:
Helemaal mee eens. Winterbanden zijn er voor de veiligheid. Niet om mooi te zijn.
Ik heb zelf ook gestretchte banden op mijn zomerwielen, maar in de winter gaan er toch echt wel goede winterbanden op m'n wintervelgen. Heb geen zin om mijn auto in puin te rijden door gladheid.
Deze vind ik te grappig om te laten passeren... Winterbanden zijn voor de veiligheid, maar in de zomer dienen ze voor versiering?? Sorry maar dit is vrijwel de grootste onzin die ik dit topic gelezen heb...

In de zomer zien je banden meer af dan in de winter. In de winter heb je gewoon zachte banden nodig die niet te hard mogen worden bij een temp onder de 7 graden. In de zomer moeten je banden extreme warmte kunnen verdraging met hierbij nog eens de druk die ontstaat bij het nemen van bochten en remmen enz...

Maarja, blijkbaar hebben banden nog een ander nut dan veiligheid 8)7 8)7 8)7

Net zoals ruitenwissers voor sommigen niet dienen om de voorruit regenvrij te houden, maar als steunbalk voor een hele discolichten arrangement |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

-tom-562 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:45:
[...]

True that! Hard optrekken is alleen leuk als het ook hard gaat (auto's van het caliber Barracuda b.v.), anders is het gewoon kansloos :P Sinds ik motor rij rij ik in de auto een stuk rustiger, omdat het gewoon nergens op slaat om met je middenklasser hard op te trekken, want hard gaat het toch niet en je wint er niks mee.
Haha, mijn auto is gewoon een graadmeter geworden. YEAH!

Of bedoel je per ongeluk een Plymouth Barracuda...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Barracuda_82 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:48:
[...]

Denkt dat 'ie meer de kleur bedoelt; ongeveer iedereen trekt groen weg als er een tank naast 'm staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:46

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Afbeeldingslocatie: http://www.littleabout.com/cim/gull-winged-car.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
voor de dames

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/405965_10150560680299260_856359259_8911190_650470099_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ook voor sommige mannen :+

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
mallerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Dat is een photoshop hoop ik? Of weer zo'n kansloze thema-auto van DGB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

DGB is toch allang dood zeker? Kan me niet voorstellen dat er ook maar één van hun creaties nog rondrijdt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 15:02
http://www.speurders.nl/o...54.html?fh_start_index=30

-O- Arm ding, als het een 2.0 was geweest had ik 'm gekocht en hem weer origineel gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

FastFred schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:08:
http://www.speurders.nl/o...54.html?fh_start_index=30

-O- Arm ding, als het een 2.0 was geweest had ik 'm gekocht en hem weer origineel gemaakt
Lekker boeiuh; die 90pk moet je met een paar korrels zout nemen want alleen al die bumper verkort de sprint naar 100km/h met minstens anderhalve seconde... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Het is en blijft een Impreza, en zoiets doe je niet met een Impreza

Ben zelf trouwens vrij serieus op zoek naar een Impreza, zelfde model als die hierboven, km-stand onder de 2 ton. Budget van 2500 euro's. En het liefst een 2 liter, een GT Turbo (WRX) gaat voor die prijs niet lukken van die periode, dan moet er nog een schepje bij het budget op. En hij moet standaard zijn, hooguit de hoge standaard achter spoiler, een motorkap met die luchthapper en bijpassende velgen, meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

FastFred schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:13:
Ben zelf trouwens vrij serieus op zoek naar een Impreza...
Mag ie rechtsgestuurd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dat zal even wennen zijn denk ik :P Liefst gewoon met het stuur aan de correcte zijde

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=cksyeqiizhog

Dit zou een stap in de goede richting kunnen zijn, alleen andere velgjes want wieldoppen zijn bah (m'n 1e auto, dus het oog wil ook wat) en evt een keer zien dat er een motorkap op komt met luchthapper omdat het cool is :P

[ Voor 62% gewijzigd door FastFred op 24-01-2012 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Op een aantal na teveel niet origineel plastic, zo'n beetje allemaal WRX uitvoeringen (in Nederland is dit de GT Turbo trouwens) die ik liever niet heb wegens verbruik en andere vaste kosten die dan hoger uit vallen. En het is nu niet bepaald om de hoek + import kosten

Ik dacht eerst ff dat je bedoelde dat je er eentje wist in NL die rechts gestuurd was

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 24-01-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

http://www.sw-performance.nl/CarsForSale_nll.php?a=659 ?

Linksgestuurd; wel wat nieuwer en duurder helaas :'(

* MAX3400 off 2 bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik bedoel meer zoiets:

http://www.autotrack.nl/tweedehands/subaru/impreza/8564381

Met 115pk kom je ook wel vooruit hoor :) Het hoeft van mij niet allemaal super snel. En deze voldoet op 1 punt na aan al mijn 'eisen'

EDIT: ik ga ook pitten, morgen om 6:45 m'n ma naar het station brengen...

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 24-01-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 29-09 02:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

MadMarky schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:32:
DGB is toch allang dood zeker? Kan me niet voorstellen dat er ook maar één van hun creaties nog rondrijdt.
Deze doet het nog steeds. :)

Afbeeldingslocatie: http://static.skynetblogs.be/media/150330/dyn006_original_400_250_pjpeg_2553372_45442deffb6ee781807be26ce511d87a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.skynetblogs.be/media/150330/dyn006_original_400_250_pjpeg_2553372_f8b0f92d80bf21234c989acefb920fb5.jpg

Niet omdat ik zelf in zo'n bus rijd, maar in mijn ogen één van de weinige creaties die wel te pruimen is. Toch?

Wie kent de Nissan Micra nog die was getransformeerd naar een lieveheersbeestje? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ja, die ken ik nog wel ja :X die micra dus met bovenstaande bus is weinig mis. :)

hier in de buurt heeft nog een Megane rondgereden die door DGB was aangepakt.
een geel exemplaar met plexiglas verwerkt in de portieren.

eigenaar werkte in een computerzaak en was door z'n vriendin opgegeven..

kan er alleen niet echt een foto van vinden... :(

[ Voor 11% gewijzigd door Shanquish op 24-01-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Waarschijnlijk kon zelfs DGB het niet over z'n hart verkrijgen zo'n ding te vernielen.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

Krentenbol schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:44:
Waarschijnlijk kon zelfs DGB het niet over z'n hart verkrijgen zo'n ding te vernielen.
Waar staat dgb voor?
De groene bus?
Edit: of is het een tuningzaak?

[ Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 24-01-2012 09:15 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

mrc4nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:14:
[...]

Waar staat dgb voor?
De groene bus?
Hoe jong ben jij?

Ken jij De Grote Beurt niet?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Die Geile Bitch als in : die aandachtsgeile strijkplank die het presenteerde, naam vergeten (nu dat wijf nog).
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

mrc4nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:14:
[...]

Waar staat dgb voor?
De groene bus?
De Grote Beurt; dat is zeg maar Pimp My Ride maar dan de lowbutget-tokkie versie.

http://www.veronicatv.nl/programmas/de-grote-beurt

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 29-09 12:55

artificial_sun

Mazda Rx7

In Bavel rijdt de DGB PT Cruiser nog rond :P (Rood met vlammen) Kan geen foto vinden

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
max schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:26:
De Grote Beurt; dat is zeg maar Pimp My Ride maar dan de lowbutget-tokkie versie.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Daniel36 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:26:
Die Geile Bitch als in : die aandachtsgeile strijkplank die het presenteerde, naam vergeten (nu dat wijf nog).
|:(
Waren er 2 toch? Jolanda mol en nog eentje?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 09:44

joskuiper

PapaCooper

Gisae schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Waren er 2 toch? Jolanda mol en nog eentje?
Jorinde Mol
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/upload/070601_124183_jorinde.gif

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:29

-tom-562

Oliesjeik

Barracuda_82 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:48:
[...]

Nee, wel de jouwe :P Had hem als voorbeeld gebruikt omdat de meeste tweakers dat ding wel kunnen, en dat wél een snelle auto is :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

Touchdomex schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:17:
[...]

Hoe jong ben jij?

Ken jij De Grote Beurt niet?
Vaag herriner ik me het programa. Dankje.
Ik keek er niet veel naar. En ik leg ook niet snel de link met afkortingen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Gisae schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Waren er 2 toch? Jolanda Yorinde mol en nog eentje?
http://www.suzannedejong.nl/

Afbeeldingslocatie: http://sonny.tweakdsl.nl/diversen/suzanne-de-jong.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:28
Toppunt blijft natuurlijk deze creatie: http://www.autoblog.nl/ar...os-maar-dan-ook-echt-goed

Waarbij ze de zinklaag van de auto behoorlijk vernield hebben, zodat hij ging roesten als een malle.

Check ook die uitlaat die ze via de reservewielruimte hebben laten lopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Tsja, dit was de eindcreatie:

http://img483.imageshack.us/img483/3636/audiugly22cm.jpg
http://img483.imageshack.us/img483/5154/audiugly3fi.jpg

Ik had hem sowieso laten staan

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 24-01-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Het zou een creatie van Leepu kunnen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-fMEYP1s_nI4/TcGGYygbfgI/AAAAAAAAAFM/ClZwWoZaAG0/s1600/vlcsnap2373991cm0uo2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:00

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Afgezien of je het design nu mooi vind of niet... De afwerking is om te huilen.
Zeker aan de voorkant past het allemaal voor geen meter. Grote kieren langs de grille en bumper 8)7

Qua design weet je eigenlijk niet eens waar je moet beginnen met commentaar.

Jammer dat het kenteken niet in beeld is, anders kon je even nagaan of de auto een enkeltje sloop heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
dude88 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:43:
Zeker aan de voorkant past het allemaal voor geen meter. Grote kieren langs de grille en bumper 8)7

Jammer dat het kenteken niet in beeld is, anders kon je even nagaan of de auto een enkeltje sloop heeft gekregen.
Als je de autoblog link doorkijkt zie je dat de eigenaar de auto niet veel later de auto weer origineel gemaakt heeft. Als het goed is, rijd hij nog steeds rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet nog dat DGB door die gasten van Care schadeservice werd gesponsord, en daar kwam ook het zng "vakpersoneel" vandaan. QED dat je daar dus je auto niet heen wilt brengen als je schade hebt :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:00

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

dude88 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:43:

Extra air-intake jonge!

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Die BMW is nog wel redelijk te doen, alleen dat DGB logo eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Die BMW is een 316 compact met automaat, dat is alleen al fout :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

FastFred schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:34:
En die glitters en de bodykit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

bmw : alleen het origineel en de wielen, de rest kan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik weet niet wat een BMW compact 316 automaat normaal kost, maar 5000 Euro lijkt me wat aan de hoge kant voor een auto uit 1994...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

als je heel kritisch bent is die hele BMW compact al fout, dus... ;w
(sorry MedeTweakers met compacts :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

FastFred schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Als je de autoblog link doorkijkt zie je dat de eigenaar de auto niet veel later de auto weer origineel gemaakt heeft. Als het goed is, rijd hij nog steeds rond
Jep idd, wel onwijs veel werk aan gehad. :X Maar wel respect dat hij het aangepakt heeft...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
FastFred schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:34:
Dan hou je nog een plastic hok over met kutlichten... echt hoe je dit in je hoofd kan halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ow, ja inderdaad. Beetje ongelukkig geformuleerd. De velgen mogen blijven, zwart van kleur, zonder glitters enzo, met wat minder opvallende niet xenon koplampen.
Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.