Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.877 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik wou net zeggen, wel erg zonde, maar goed... Ik vind het iig wel mooi om allerhande projecten te lezen van dit soort GTI's die alweer worden opgeknapt. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik wil het niet fout noemen, maar ik vind zo'n auto echt 0,0 interessant.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik denk dan altijd, als je een corrado wilt, dan koop je die toch?
Met een standaard golf is niets mis, maar dit is foute tuning, home brewed of af fabriek maakt dan niet uit. En als je een rally look wilt, koop dan een skoda ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hfu4GyAtu6c]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 05:17
Afbeeldingslocatie: http://static.autojunk.nl/pictures/2011/0629/174954/image_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.autojunk.nl/pictures/2011/0629/174954/image_02.jpg

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:31

mrc4nl

Procrastinatie expert

fiat punto?
bodykit lijkt wel te zijn gemaakt voor deze auto.
Hét sluit goed aan bij de auto.
Maar t blijft lelijk

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:46

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Fiat Bravo... veel werk, strak gedaan, maar alsnog niet mooi. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

franssie schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:10:
ik denk dan altijd, als je een corrado wilt, dan koop je die toch?
Met een standaard golf is niets mis, maar dit is foute tuning, home brewed of af fabriek maakt dan niet uit. En als je een rally look wilt, koop dan een skoda ;)

[video]
Hmmm...

Afbeeldingslocatie: http://85.94.205.191/motor-sport.tv/ImageAlbum/43288/original_Volkswagen-Polo-R-WRC-5.jpg

En dit heeft niks met "foute" tuning te maken, maar 't "ding" moet 't op gaan nemen tegen de Fiësta van "Ken Block tijdens 't WRC... ;)

Klikje voor de fans :)

[ Voor 27% gewijzigd door Will_M op 12-12-2011 02:10 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-07-2015
Euhrm... Misschien op het gebied van marketing? Wanneer het gaat over snelheid is het toch echt de bedoeling dat Ogier met dit apparaat the likes of Loeb, Hirvonnen, Latvala, Sordo en ja, ook onze Nederlandse vriend Dennis Kuipers bij moet gaan houden (met Mini's, Citroen's en Fords). Nog steeds hopen dat Ogier daarbij hulp gaat krijgen van Kevin Abbring, of juist competitie wanneer Kevin in mag stappen in een Citroen... :D

On topic:
Mijn rallyauto toen het nog een straatauto was...
Afbeeldingslocatie: http://www.roelsphotoblog.nl/fotoblog/wp-content/gallery/205-straatauto/205_straat_06.jpg

Lookit, 2 lelijke pijpen uit de midden... :F
Afbeeldingslocatie: http://www.roelsphotoblog.nl/fotoblog/wp-content/gallery/205-straatauto/205_straat_04.jpg

Veel nutteloze en in het geval van de gordels zelfs levensgevaarlijke zooi geinstalleerd... 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.roelsphotoblog.nl/fotoblog/wp-content/gallery/205-straatauto/205_straat_05.jpg

En zoals hij nu op de Nederlandse rallypaden te bewonderen is (sorry, beetje off topic toch.. ;))
Afbeeldingslocatie: http://www.roelsphotoblog.nl/fotoblog/wp-content/gallery/vdz-racing-205-racing/vdzracing-205racing_02.jpg

Uitlaat helaas niet te zien, maar dat is enkel nog een rechte pijp met oude tussendemper. Mooi subtiel klein pijpje met een heerlijke "Nog net binnen de grenzen van het straatverkeer" brul. O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.roelsphotoblog.nl/fotoblog/wp-content/gallery/vdz-racing-205-racing/vdzracing-205racing_01.jpg

Van binnen natuurlijk dash geflocked, hydraulische handrem, alle bediening met flipswitches, brandblusinstallatie en hoofdstraamschakelaar. Onder de motorkap alles netjes en betrouwbaar gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.roelsphotoblog.nl/fotoblog/wp-content/gallery/vdz-racing-205-racing/vdzracing-205racing_00.jpg

Foute tuning blijft leuk om naar te kijken zoals een verschrikkelijk ongeluk... Een auto echt zo sterk betrouwbaar en snel als mogelijk maken, en dat vervolgens nog serieus kunnen en mogen proberen samen met m'n navi op afgesloten stukken openbare weg tegen vergelijkbare auto's is toch wel echt a dream come true... :D

Maarjah, sommigen zullen ook dit foute tuning noemen want in de rallysport gaat practisch en spartaans nog wel eens boven looks, en ook daar houdt niet iedereen van! :D (Klikkerdeklik voor onboards en beelden van de auto toen ik hem met 140 in de sloot heb gehangen ;( etc.)

[ Voor 3% gewijzigd door Rowel81 op 12-12-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:25

McBoom

Broem

20 jahre jubi uitvoering. Zo een staat hier ook voor de deur. Zelfde kleur. :P Helemaal origineel, alleen die is in mindere staat dan die op de foto jammer genoeg. :/

@ boem-Golf: De GT heeft 4-gaats, dus het is een GTI of VR6. ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Rowel81 schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:42:
Euhrm... Misschien op het gebied van marketing? Wanneer het gaat over snelheid is het toch echt de bedoeling dat Ogier met dit apparaat the likes of Loeb, Hirvonnen, Latvala, Sordo en ja, ook onze Nederlandse vriend Dennis Kuipers bij moet gaan houden (met Mini's, Citroen's en Fords). Nog steeds hopen dat Ogier daarbij hulp gaat krijgen van Kevin Abbring, of juist competitie wanneer Kevin in mag stappen in een Citroen... :D

On topic:
Mijn rallyauto toen het nog een straatauto was...
[afbeelding]

Lookit, 2 lelijke pijpen uit de midden... :F
[afbeelding]

Veel nutteloze en in het geval van de gordels zelfs levensgevaarlijke zooi geinstalleerd... 8)7
[afbeelding]

En zoals hij nu op de Nederlandse rallypaden te bewonderen is (sorry, beetje off topic toch.. ;))
[afbeelding]

Uitlaat helaas niet te zien, maar dat is enkel nog een rechte pijp met oude tussendemper. Mooi subtiel klein pijpje met een heerlijke "Nog net binnen de grenzen van het straatverkeer" brul. O-)
[afbeelding]

Van binnen natuurlijk dash geflocked, hydraulische handrem, alle bediening met flipswitches, brandblusinstallatie en hoofdstraamschakelaar. Onder de motorkap alles netjes en betrouwbaar gemaakt.
[afbeelding]

Foute tuning blijft leuk om naar te kijken zoals een verschrikkelijk ongeluk... Een auto echt zo sterk betrouwbaar en snel als mogelijk maken, en dat vervolgens nog serieus kunnen en mogen proberen samen met m'n navi op afgesloten stukken openbare weg tegen vergelijkbare auto's is toch wel echt a dream come true... :D

Maarjah, sommigen zullen ook dit foute tuning noemen want in de rallysport gaat practisch en spartaans nog wel eens boven looks, en ook daar houdt niet iedereen van! :D (Klikkerdeklik voor onboards en beelden van de auto toen ik hem met 140 in de sloot heb gehangen ;( etc.)
Hoeveel pk haal je uit zo'n 1.9 GTi 8v blok?

Dat blijven wel fijne motoren, als ze geen olie zuipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

McBoom schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:05:
[...]

20 jahre jubi uitvoering. Zo een staat hier ook voor de deur. Zelfde kleur. :P Helemaal origineel, alleen die is in mindere staat dan die op de foto jammer genoeg. :/

@ boem-Golf: De GT heeft 4-gaats, dus het is een GTI of VR6. ;)
Weet je dat zeker, meen mij te herinneren dat de Vento 2.0GT van me broer 5 gats had?
Is in principe dezelfde motor als ik in mijn GTI heb hangen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 07:25

McBoom

Broem

NoFearCreations schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:30:
[...]

Weet je dat zeker, meen mij te herinneren dat de Vento 2.0GT van me broer 5 gats had?
Is in principe dezelfde motor als ik in mijn GTI heb hangen.
Dat klopt, die had wel 5-gaats, maar das een Vento en geen Golf :P Een Golf GT is wat anders dan een Vento GT :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
@Dude88

Volledig gereviseerd voor de start van vorig seizoen, dus als het goed is gewoon netjes 130pk. Binnen het reglement van de 205Cup mogen we de motor niet verder soepen... :)

En ook dat olie zuipen valt nogal mee, maar dat die krengen het nodig vinden wel altijd te lekken uit zo'n beetje iedere plek waar ook maar olie vandaan zou kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ah, ik wist wel dat ik jouw auto ergens van herkende...

Afbeeldingslocatie: http://www.berghem.nl/fotos/11schoolverlatersfonkeling/slides/JV066299.jpg

Daar was ik ook aanwezig met mijn nep rally auto. Je weet wel, dat ding zonder rolkooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Die extra lampen zijn wel gaaf! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Een juweeltje gespot:
Afbeeldingslocatie: http://i165.photobucket.com/albums/u76/dropjeslover/IMAG0441.jpg

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 19:04
"Girls love bodykits"

Richard Hammond tijdens een topic over de ideale auto voor een 17-jarige. Had geloof ik ook een Hyundai coupe uitgekozen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:28
NoFearCreations schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:15:
[...]

5 gats onderstel, moet dus een GT/GTi/VR6 zijn.
Een wat? Waar zie je dat aan?

[ Voor 76% gewijzigd door FastFred op 12-12-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

FastFred schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:02:
[...]

Een wat? Waar zie je dat aan?
Velgen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Vanmiddag kwam ik deze enorme hoerensloep tegen in Amersfoort.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TaShj.jpg

Deze droeftoeter heeft tijd en moeite gestoken in de volgende details:

• De goedkope plastic lampen
• De vooruitstekende bumper, doet het vooral goed bij de nieren
• De ENORME gap tussen het stuk plastic om de nieren en de motorkap.
• Klikken voor detail: De scheef gemonteerde motorkap, deze zit te ver naar voren
• De scheve M-badge in de linker nier
• Het opgeplakte of uitgeflexte M3-grilletje boven de knipperlichten aan de zijkant
• De M3-spiegels, deze horen standaard op elke foute grafbak
• De velgen van een E46 op een E36, hoewel dat nog het minst foute is aan dit gedrocht
• De stylish gemonteerde kentekenplaat, bling op je houder yo!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nz7wi.jpg

Als we aan de achterkant komen vechten meerdere "stijlkenmerken" :F om onze aandacht:

• De veel te brede bodykit en het ontbreken van spacers bij de achterwielen
• M-Power links op de kofferdeksel
• Daarentegen vinden we rechts 328i. Een beetje best of both worlds, zeg maar.
• In het midden prijkt een eigen aangebrachte badge met een aftreksel van het ///M-logo.
• De uitlaten 8)7 Links én rechts, en errug lang. Lang is het nieuwe groot.
• De scheve kentekenplaat, eveneens stylisch gemonteerd op een glimmende houder.

Laat u overigens niet intimideren door deze 328i, het is maar een 316i, maar zo rollen onze tjoenerboys :') :') :')

[ Voor 18% gewijzigd door _eXistenZ_ op 12-12-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 28-09 23:38

Klippy

Still Game

Die BMW is wel mooi de 60e Nederlandse Grand Prix wagen :+

OK die uitlaten zijn wel het ergste...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Die moet nog even wat aan laten passen op z'n kentekenbewijs. Volgens de RDW is deze auto grijs :9

Motorinhoud is niet bekend bij de RDW, maar het zal me niks verbazen als dit zo'n 1.2 8v hokje is. En die zijn laaaaaaaangzaaaaaaaammmmm en traaaaaaagggggg

uiteraard heb ik er geen eentje, maar een vriendin van me had er eentje, heb er ooit eens een ritje mee moeten maken van een km of 90, dat duurde lang...

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 12-12-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Nevermind, het ging over het groene gedrocht :)

[ Voor 155% gewijzigd door _eXistenZ_ op 12-12-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

volgens mij hoort er een streep middenin zn post, ik denk dat ie t over die groene peer.. eeh.. fiat heeft.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
@Barracuda_82
Had jij die Subaru bij dan?
Was reuze leuk om een beetje rook te maken daar... :D

@dude88
Die 4 Xenons zijn vooral ook erg nuttig bij proeven in het donker. 150+ km/h over een landweggetje is wel prettiger met 200+ meters zicht... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

_eXistenZ_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:07:
Vanmiddag kwam ik deze enorme hoerensloep tegen in Amersfoort.

[afbeelding]

Deze droeftoeter heeft tijd en moeite gestoken in de volgende details:

• De goedkope plastic lampen
• De vooruitstekende bumper, doet het vooral goed bij de nieren
• De ENORME gap tussen het stuk plastic om de nieren en de motorkap.
• Klikken voor detail: De scheef gemonteerde motorkap, deze zit te ver naar voren
• De scheve M-badge in de linker nier
• Het opgeplakte of uitgeflexte M3-grilletje boven de knipperlichten aan de zijkant
• De M3-spiegels, deze horen standaard op elke foute grafbak
• De velgen van een E46 op een E36, hoewel dat nog het minst foute is aan dit gedrocht
• De stylish gemonteerde kentekenplaat, bling op je houder yo!

[afbeelding]

Als we aan de achterkant komen vechten meerdere "stijlkenmerken" :F om onze aandacht:

• De veel te brede bodykit en het ontbreken van spacers bij de achterwielen
• M-Power links op de kofferdeksel
• Daarentegen vinden we rechts 328i. Een beetje best of both worlds, zeg maar.
• In het midden prijkt een eigen aangebrachte badge met een aftreksel van het ///M-logo.
• De uitlaten 8)7 Links én rechts, en errug lang. Lang is het nieuwe groot.
• De scheve kentekenplaat, eveneens stylisch gemonteerd op een glimmende houder.

Laat u overigens niet intimideren door deze 328i, het is maar een 316i, maar zo rollen onze tjoenerboys :') :') :')
Je vergeet nog de chromen zijknipperlichten... En de M3-spiegels zijn zelfs nog een slap aftreksel van de echte M3-spiegels...

Maar wat een gedrocht... Er is niks aan die auto die ook maar in de verste verte iets met een M3 of M-uitvoering te maken heeft... :r :')

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:14

-tom-562

Oliesjeik

Barracuda_82 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:30:
[...]

Ah, ik wist wel dat ik jouw auto ergens van herkende...

[afbeelding]

Daar was ik ook aanwezig met mijn nep rally auto. Je weet wel, dat ding zonder rolkooi ;)
Waar koop je eigenlijk zo'n lampen-unit :P En kom je met zoiets door de APK (uitstekende delen?). Een maatje van me heeft een Volvo 360 en die willen we helemaal naar rally-style ombouwen. (ik heb alleen het vermoeden dat zo'n lampenunit duurder is als die hele Volvo :'))

[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 13-12-2011 11:56 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Rowel81 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:05:
@Barracuda_82
Had jij die Subaru bij dan?
Was reuze leuk om een beetje rook te maken daar... :D
Jep, dat was ik. Toen nog met fluor gele velgen enzo. Nu ziet ie er inmiddels zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://farm7.staticflickr.com/6228/6420157013_db7387738b_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Laatst online: 26-09 18:47
leuke lampjes

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Groen?
Dat is natuurlijk gewoon illegaal!

Ja kan natuurlijk aan je auto veranderen wat je zelf mooi vind, maar laat je verlichting wel binnen de wetgeving vallen.

Net als dat "tunen" van de dagrij verlichting die ook samen dimlicht kan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
deepbass909 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:06:
[...]
Je vergeet nog de chromen zijknipperlichten... En de M3-spiegels zijn zelfs nog een slap aftreksel van de echte M3-spiegels...
De spoiler boven de achterruit, de spoiler op de kofferbak en de haaievin zijn ook erg lelijk.
De deurgrepen zijn niet in kleur (dat is meestal alleen bij de allergoedkoopste uitvoering) en de velgen tja die passen er ook niet echt bij.

[ Voor 17% gewijzigd door bouwfraude op 13-12-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

dude88 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:14:
Groen?
Dat is natuurlijk gewoon illegaal!

Ja kan natuurlijk aan je auto veranderen wat je zelf mooi vind, maar laat je verlichting wel binnen de wetgeving vallen.

Net als dat "tunen" van de dagrij verlichting die ook samen dimlicht kan branden.
Vrees niet, mijn auto is geen gevaar op de weg.

Afbeeldingslocatie: http://img.dreamdealer.nl/impreza/headlight_intake.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Barracuda_82 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:44:
[...]

Vrees niet, mijn auto is geen gevaar op de weg.

[afbeelding]
Ik zag laatst een WRX van zelfde model als de jouwe en ik had na al jouw foto's zoeits van: huh hij mist zijn CAI in lamp 8)7 :+

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
colt air ram intake! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 15:22

Tomatoman

Fulltime prutser

FastFred schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:24:
valt me nu pas op:

[...]

8)7

dat sjonnie's die hun auto verkopen altijd zeggen, auto model dit, superdik.... maar een sleutel ?
Bij mijn V70 (modeljaar 2007) kreeg ik ook zo'n dikke uitklapsleutel. Een waardeloos ding vind ik dat. Bij mijn S80 had ik een sleutel die niet inklapbaar was en die was net zo groot als de V70-sleutel in ingeklapte toestand. Op de foto hieronder is de bovenste sleutel een garagesleutel, die qua afmetingen aardig overeenkomt met de sleutel van de S80. De V70-sleutel staat eronder.
Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRENE1zCrf5MwTuQ4pGRyY9EaEGui_bCr8XjS6nUBa2tZMlgOhJHNoZzAOggA

In de V70 van het nieuwe model is het veel netter opgelost, daar steek je gewoon het hele geval in de contactslot in het dashboard. Daar is het gaatje voor de ring waarmee hij aan je sleutelbos echter nogal onhandig vormgegeven, waardoor de ring altijd haaks op de sleutel staat (zoals op de foto). Gevolg: je hebt alsnog een forse sleutelbos in je broekzak zitten :(. Is het nou echt zo moeilijk om een ergonomische sleutel te ontwerpen?
Afbeeldingslocatie: http://www.doormijstatic.nl/users/afbn/verloren_voorwerp_auto_electronische_sleutel_Valkenburg_LB_sfzjz.jpg

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Owja, dat herken ik nog van de huur-V70 die we in zweden hadden. Die had er ook nog eens zo'n huge label aan van de huurmaatschappij. Die had ik er snel genoeg af gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Laatst online: 12:06
tomatoman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:16:
[...]

Bij mijn V70 (modeljaar 2007) kreeg ik ook zo'n dikke uitklapsleutel. Een waardeloos ding vind ik dat. Bij mijn S80 had ik een sleutel die niet inklapbaar was en die was net zo groot als de V70-sleutel in ingeklapte toestand. Op de foto hieronder is de bovenste sleutel een garagesleutel, die qua afmetingen aardig overeenkomt met de sleutel van de S80. De V70-sleutel staat eronder.
[afbeelding]

In de V70 van het nieuwe model is het veel netter opgelost, daar steek je gewoon het hele geval in de contactslot in het dashboard. Daar is het gaatje voor de ring waarmee hij aan je sleutelbos echter nogal onhandig vormgegeven, waardoor de ring altijd haaks op de sleutel staat (zoals op de foto). Gevolg: je hebt alsnog een forse sleutelbos in je broekzak zitten :(. Is het nou echt zo moeilijk om een ergonomische sleutel te ontwerpen?
[afbeelding]
Gewoon de sleutel los zonder hangers en andere sleutels of een kleinere ring nemen ?
Ik heb een S60 en die hebben ook het laatste type sleutel, kleine ring eraan zitten met een sleutelhanger maar geen last er van dat hij haaks erop blijft staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Afbeeldingslocatie: http://94.100.115.37/1435750001-1435800000/1435753601-1435753700/1435753607_6_P-j8.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://94.100.113.5/1327900001-1327950000/1327933501-1327933600/1327933564_6_qq4a.jpeg

Zelfs speakers in de klep van je kofferbak.

Afbeeldingslocatie: http://94.100.124.146/1379950001-1380000000/1379979601-1379979700/1379979611_6_Yqs_.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:52

Bommes

Capo del formaggio

There I fixed it for you.. :Y)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Hahaha, die speakers die los in tiewraps hangen :D

En die shit op z'n dak :P

Ultieme faalbak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Laatst online: 25-09 09:31

bord4kop

maximaal 100KB!

Was deze al voorbij gekomen?
Wie zegt dat een kleine belastingvrije auto niet gaaf kan zijn?
De enige Airride Aygo.
Voor een liefhebber.
:*)

Meer foto's

* Overzicht
* Kenmerken
* Rapport Occasion Check
* Testverslag
* Autoverzekering

Kenmerken

* Model:
* Aygo
* Bouwjaar:
* 2006
* Brandstof:
* Benzine
* Kilometerstand:
* 45.000 km
* Kenteken:
* 45SXXS

Bekijk alle kenmerken
Beschrijving van adverteerder
Wie zegt dat een kleine belastingvrije auto niet gaaf kan zijn?
De enige Airride Aygo.
Voor een liefhebber.

-2006, met 45000 km.
-Centrale vergrendeling op afstandsbediening.
-Elektrische ramen.
-Toerenteller.
-Armsteun.
-Dakspoiler.
-Booskijkers.
-Ingebouwde TomTom uit een 2011Navigator model.
-usb en ipod aansluitingen
-55 AH accu.
-Sub en versterker ingebouwd in de achterbank.
-7inch elektrisch Sony klapscherm
-Alle dash en interieurverlichting vervangen voor blauw, icl de radio.
-Strobe's in de koplampen
-NOS, fles op de achterbank, purge kit is werkend, Aansluiting op de motor moet nog afgewerkt worden.
-15 inch lichtmetaal met 195/45 Falken banden.
-Teveel, en te luide 'sport' einddempers.
-K&N luchtfilter, met netjes aangepast kleppendeksel.
-Koude lucht intakebox, intercoolerstijl, met de hand op maat gemaakt.
-Koni instelbare schokbrekers.
-BSS Airride (=regelbare luchtvering) met afstandsbediening.(2690,- rekening aanwezig)
-Compressor weggewerkt achter plexiglas in de bak van het reservewiel.

Nog 2 keer om de 2 jaar keuren, huidige apk tot 08-06-2012 .
Auto heeft bij mij altijd binnen gestaan.
De stickers zitten er nog niet zo lang op, en zijn dus evt zonder uv sporen na te laten weer te verwijderen.
Spagetti uitlaatspruitstuk krijg je erbij, de plannen om het uitlaatsysteem aan te passen en de NOS in te spuiten zijn er niet meer van gekomen.
Het reservewiel, de pechset, achterwisser, orginele veren...heb ik allemaal nog liggen, en krijg je erbij
Super net autootje, waar een hoop geld en liefde in is gaan zitten.
Wordt helaas verkocht omdat ik volgend jaar graag mijn boottrailer zou trekken, en dat mag de Aygo niet.
Zoek op "Aygo airride" op youtube voor filmpje, en op majhost voor alle foto's, of mail me even voor de linkjes.

Vaste lage prijs, 5000,-
MP link

Afbeeldingslocatie: http://www.gepimped.nl//_mm/_d/_car/5619/big_toyota%20airride%20special21..jpg

spoiler:
Ja, maar, ja maar... hij is best tof! ofzo .. -O-
Why? Waarom geld uitgeven aan zo 'n hondehok? Wat heb je aan tjoenen van zo 'n ding? Wegligging is kut en blijft dat ook! Meerwaarde = 0
Uitgangsunt moet al een goede auto zijn, DAN heeft het zin. Check die Subaru hierboven, dat ik de juiste manier. O-)

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Niks mis met die Aygo hoor. Ziet er prima uit
@spoiler: Ligt als een kart op de weg, hoekt de bocht om als een malle. Aygo is een prima platform om te tunen.

Airride had ik dan weer niet voor gekozen. Wie laag wil zijn moet omrijden, imho.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Barracuda_82 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:46:
Hahaha, die speakers die los in tiewraps hangen :D

En die shit op z'n dak :P

Ultieme faalbak!
Weet je wat het ergste is, hij is er nog trots op ook nog :P
alle kleuren van de regenboog hangen erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bord4kop schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:14:
Was deze al voorbij gekomen?

[...]

MP link

[afbeelding]

spoiler:
Ja, maar, ja maar... hij is best tof! ofzo .. -O-
Why? Waarom geld uitgeven aan zo 'n hondehok? Wat heb je aan tjoenen van zo 'n ding? Wegligging is kut en blijft dat ook! Meerwaarde = 0
Uitgangsunt moet al een goede auto zijn, DAN heeft het zin. Check die Subaru hierboven, dat ik de juiste manier. O-)

:+ :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 17:36
Barracuda_82 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:16:
[...]

Jep, dat was ik. Toen nog met fluor gele velgen enzo. Nu ziet ie er inmiddels zo uit:

[afbeelding]
Ik zie die foto en ik dacht: "Ik ken dat viaduct en die auto heb ik hier ook weleens zien rijden volgens mij".

Hallo stadsgenoot :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:19
McKaamos schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:51:
Bekijk de foto's nog eens goed. En dan niet alleen van de stickers, maar vooral van de achterbank...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

En die "IC" in de voorbumper 8)7 :F

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

dreamscape schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:13:
[...]

Bekijk de foto's nog eens goed. En dan niet alleen van de stickers, maar vooral van de achterbank...
Ik zag maar 1 foto. Over de link heen gekeken blijkbaar.
Beschrijving is zo fout nog niet iig.
Die nepIC is wel slecht idd. En de achterbank... sja... De stereo moet ergens heen... Niet mijn eerste keuze iig.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Aan de andere kant .... Passagiers hebben nu gewoon géén plaats meer in plaats van "amper plaats". Dus hij/zij doet er toch nog iemand plezier mee ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
@spoiler: Ligt als een kart op de weg, hoekt de bocht om als een malle. Aygo is een prima platform om te tunen.
Right, hoe denk je dat zo'n goedkope auto er mee om gaat als je dat vermogen gaat opschroeven, ik kan me niet voorstellen dat het onderstel daar tegen kan. Het zou mij in elk geval niets verbazen dat het levensgevaarlijk kan worden.

Verlagen is vaak alleen optisch, het kan zelfs de wegligging erger maken dan het origineel is. (ik zeg niet dat hier het geval is, maar houd er rekening mee)

Verder vind ik dat je in een sportieve auto wel goed moet kunnen zitten, dat kan je van deze modellen niet zeggen. En er is al helemaal geen sprake van goede steun, laat staan als je een beetje wat harder door de bochten wil.

Ik kan goed begrijpen waarom mensen deze auto's rijden, voor in de stad en voor lage kosten.
Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn die ze lekker vinden rijden :?

Tunen van deze bakken? Kansloos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: lada 2106 full tuning 09

Sja... no comment :)

Waarom ramen nodig? YouTube: Golf Tuning Auto Gare Spl Pomigliano (NA)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dude88 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:01:
[...]

Right, hoe denk je dat zo'n goedkope auto er mee om gaat als je dat vermogen gaat opschroeven, ik kan me niet voorstellen dat het onderstel daar tegen kan. Het zou mij in elk geval niets verbazen dat het levensgevaarlijk kan worden.

Verlagen is vaak alleen optisch, het kan zelfs de wegligging erger maken dan het origineel is. (ik zeg niet dat hier het geval is, maar houd er rekening mee)

Verder vind ik dat je in een sportieve auto wel goed moet kunnen zitten, dat kan je van deze modellen niet zeggen. En er is al helemaal geen sprake van goede steun, laat staan als je een beetje wat harder door de bochten wil.

Ik kan goed begrijpen waarom mensen deze auto's rijden, voor in de stad en voor lage kosten.
Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn die ze lekker vinden rijden :?

Tunen van deze bakken? Kansloos :')
Fun, pure fun. Er is zoveel aan dit soort auto's te verbeteren dan je eerst zou denken. Juist dit soort kleine autootjes hebben erg veel baat bij tuning voor motorisch, onderstel en stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

dude88 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:01:
[...]

Da's echt lulkoek. Wat zou er aan het onderstel kapot moeten gaan als je het vermogen van zo'n auto een beetje opschroeft? Hoeveel vermogen heeft zo'n auto standaard? 80 pk ofzo? Laten we stellen dat je dat ding flink aanpakt en je haalt er 100 pk meer uit, wat zou er dan kapot moeten gaan? Alsof de draagarmen eeneens afbreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Barracuda_82 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:53:
[...]

Da's echt lulkoek. Wat zou er aan het onderstel kapot moeten gaan als je het vermogen van zo'n auto een beetje opschroeft? Hoeveel vermogen heeft zo'n auto standaard? 80 pk ofzo? Laten we stellen dat je dat ding flink aanpakt en je haalt er 100 pk meer uit, wat zou er dan kapot moeten gaan? Alsof de draagarmen eeneens afbreken...
Ik dacht zo rond de 65 pk standaard.

Het gaat niet eens zo zeer om het afbreken...
Al hoewel een bak en aandrijfassen wel extra slijtage kunnen vertonen.
Vergeet niet dat het allemaal goedkoop en licht uitgevoerd is.

Deze auto's hebben een type goedkeuring met deze motor. Als je met NOS dat vermogen gaat upgraden, wordt het een hele andere auto. Dat onderstel is daar niet voor ontwikkeld waardoor de auto mogelijk onbestuurbaar kan worden.
Verder kan er ook een veel hogere top bereikt worden wat ook voor diverse problemen kan zorgen. Dan kan je natuurlijk al denken aan de remmen. En of de kleine bandjes hier wel voor geschikt zijn. Blijft dat ding wel op de grond bij een hogere topsnelheid? etc.

Verder mag je wettelijk je vermogen met 40% toenemen, als je van 65 pk uit gaat dan is dat max 91. Ik vraag me af of je daar met NOS en wat andere aanpassingen onder blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Onderstel komt in ieder geval onder een hele hoop meer stress te staan waar hij voor de lange duur niet op berekend is.

Net zoiets als de constructiesnelheid bij brommers en scooters.

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 14-12-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Nu online
dude88 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:04:
[...]

Ik dacht zo rond de 65 pk standaard.

Het gaat niet eens zo zeer om het afbreken...
Al hoewel een bak en aandrijfassen wel extra slijtage kunnen vertonen.
Vergeet niet dat het allemaal goedkoop en licht uitgevoerd is.

Deze auto's hebben een type goedkeuring met deze motor. Als je met NOS dat vermogen gaat upgraden, wordt het een hele andere auto. Dat onderstel is daar niet voor ontwikkeld waardoor de auto mogelijk onbestuurbaar kan worden.
Verder kan er ook een veel hogere top bereikt worden wat ook voor diverse problemen kan zorgen. Dan kan je natuurlijk al denken aan de remmen. En of de kleine bandjes hier wel voor geschikt zijn. Blijft dat ding wel op de grond bij een hogere topsnelheid? etc.

Verder mag je wettelijk je vermogen met 40% toenemen, als je van 65 pk uit gaat dan is dat max 91. Ik vraag me af of je daar met NOS en wat andere aanpassingen onder blijft...
Dus je kan enkel de motor upgraden en niet de remmen, onderstel, downforce mogelijkheden, wielen, versterkingen in het chassis?

Verder kun je natuurlijk ook een herkeuring laten doen bij de RDW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een tuning topic, dus niet enkel auto's? Hier nog wat foute zaakjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.streetracersonline.com/gallery/albums/userpics/18143/normal_sports_mower.jpg

Afbeeldingslocatie: http://allthemods.com/img/09/1734.jpg

INCLUSIEF BEKERHOUDER :o
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p7/corradokor/May09041.jpg

Concept grasmachine :p
Afbeeldingslocatie: http://www.likecool.com/Home/Outdoor/F1%20Concept%20Lawn%20Mower/F1-Concept-Lawn-Mower.jpg

Een fiets, of iets wat als fiets zou door moeten gaan..
Afbeeldingslocatie: http://img.izismile.com/img/img2/20090716/pimped_bikes_00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dstruct.nl/blog/wp-content/uploads/2007/07/zedzbike.jpg

Terug wat 'auto's:
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-ICkfQekAK7k/TnToErVGoAI/AAAAAAAAdEE/B-_KGoi9aME/s1600/pimped%2Bcar%2Bpics-5.jpg

Bigger is not always better...
Afbeeldingslocatie: http://www.pimped-out-cars.com/old-school-donk-hi-riser-car.jpg
Afbeeldingslocatie: http://muscle-car-wallpaper-hd.carwallpapersdesktop.co.uk/images/pimped-car-wallpapers-1.jpg

I truely hope this is photoshopped:
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-2iBzd7FawFw/TfxMH5KiSQI/AAAAAAAADRs/ksSGuZxTd40/s320/pimpgallardo.jpg

Beter dan de doorsnee Mercedes tuning in België:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-x3nox4p2dy0/TnToCNCjdvI/AAAAAAAAdD8/Ey5ztzpvWrM/s1600/pimped+car+pics-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_mjw5cW3W1sY/S_elrL7fjGI/AAAAAAAACrA/N0oaDBjaoso/s1600/ivory-carving-car_48_2zKJO_5784.jpg

Misschien al voorbijgekomen, maar deze wil ik op een zonnige dag niet voor me hebben rijden...
Afbeeldingslocatie: http://blog.monty.de/wp-content/uploads/2007/09/bmw_fullbodychrome.jpg

Ik vind deze fout:
Afbeeldingslocatie: http://picx.classifieds1000.com/s/pimped_cars

Help me out: wtf is this:
Afbeeldingslocatie: http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs138.snc3/18541_1308763313641_1067323210_999761_1077587_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs138.snc3/18541_1308763273640_1067323210_999760_1419261_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs138.snc3/18541_1308763353642_1067323210_999762_6885210_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs138.snc3/18541_1308763473645_1067323210_999763_2650607_n.jpg
(ondertussen ook gevonden: HYUNDAI ELANTRA '93)

Tjoening
Afbeeldingslocatie: http://thechive.files.wordpress.com/2010/03/car-pimped-101.jpg?w=500&h=375

edit:

Compleet foute stickertuning:
Afbeeldingslocatie: http://zeeland.blog.nl/files/2010/12/politieauto3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Policecar_antwerp.jpg/250px-Policecar_antwerp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://up.autotitre.com/763cf2e172.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik vind die onderse V70 best stylie met die rode bumpers 8)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

bouwfraude schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:36:
[...]

De spoiler boven de achterruit, de spoiler op de kofferbak en de haaievin zijn ook erg lelijk.
De deurgrepen zijn niet in kleur (dat is meestal alleen bij de allergoedkoopste uitvoering) en de velgen tja die passen er ook niet echt bij.
De spoilers vallen niet echt op, omdat ze redelijk standaard zijn voor een E36, vooral de dakraamverlenger. De haaienvin, tja, E36's zonder beginnen zeldzaam te worden en vind ik persoonlijk niet direct fout.

Wat betreft de deurgrepen, juist meegespoten is zo fout al het maar zijn kan ;) Bij de E36 waren de deurgrepen maar heel zelden meegespoten, zo weinig dat je het in de praktijk eigenlijk niet tegenkomt. Idem trouwens voor de stootstrips rondom. Die horen gewoon zwart te zijn.

@Aygo
Volgens mij is de eigenaar wel gezegend wat wat zelfspot, want dit is zijn beschrijving over de uitlaten:
-Teveel, en te luide 'sport' einddempers. En het is een advertentie zonder standaard spelfouten of standaard superlatieven...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

oh, het word een hele andere auto, en hij word zooooo snel en onbestuurbaar! echt gevaarlijk gewoon! ze zouden alle snelle versies ook gelijk moeten verbieden, alleen basismodel mag, want stel je voor dat iemand het onderstel en motorblok van een snellere versie onder zn auto zet, levensgevaarlijk!!1one
dude88 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:04:Verder kan er ook een veel hogere top bereikt worden wat ook voor diverse problemen kan zorgen. Dan kan je natuurlijk al denken aan de remmen. En of de kleine bandjes hier wel voor geschikt zijn. Blijft dat ding wel op de grond bij een hogere topsnelheid? etc.
banden hebben gewoon een snelheidsindex, word je topsnelheid hoger, dan moet je soms ook andere banden monteren, maargoed, meestal zijn sportbanden (met n snelheidsindex die fors hoger is dan de topsnelheid van de auto) de 1e upgrade..
Verder mag je wettelijk je vermogen met 40% toenemen
(+met originele motorblok) voordat je ermee naar de keuring moet, en ie alsnog goedgekeurd kan worden als je de boel gewoon netjes opgebouwd hebt qua remmen en onderstel en andere aanpassingen, (en niet een V8 in een koekblikje gelepeld hebt, vastgezet met tywraps en ducktape, en rondrijd met de originele remmen..)

zelf ook mn koektrommel van 60-->100pk geupgraded met t motorblok uit de snelste versie, onderstel, remmen, banden en velgen ook aangepast aan t extra vermogen en voor beter bochtenwerk. auto rijd gewoon fijn nu, binnenkort ff naar de keuring dr mee, goedkeuring ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
AlexanderB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:45:
[...]

oh, het word een hele andere auto, en hij word zooooo snel en onbestuurbaar! echt gevaarlijk gewoon! ze zouden alle snelle versies ook gelijk moeten verbieden, alleen basismodel mag, want stel je voor dat iemand het onderstel en motorblok van een snellere versie onder zn auto zet, levensgevaarlijk!!1one
Die snelle uitvoeringen zijn daar op getest, in het geval van dit Toyotaatje is er geen snelle uitvoering.

Zo hebben namelijk veel snellere uitvoering al een anders onderstel dat aangepast is aan het vermogen.
Dat kan bijvoorbeeld stijver zijn of is aangepast van 3 gats naar 4 gats.

[...]
AlexanderB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:45:banden hebben gewoon een snelheidsindex, word je topsnelheid hoger, dan moet je soms ook andere banden monteren, maargoed, meestal zijn sportbanden (met n snelheidsindex die fors hoger is dan de topsnelheid van de auto) de 1e upgrade..
Dat weet ik, ik geef alleen aan dat je er rekening mee moet houden. Sommige houden zich alleen met motortuning bezig en vergeten de rest.

[...]
AlexanderB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:45:
(+met originele motorblok) voordat je ermee naar de keuring moet, en ie alsnog goedgekeurd kan worden als je de boel gewoon netjes opgebouwd hebt qua remmen en onderstel en andere aanpassingen, (en niet een V8 in een koekblikje gelepeld hebt, vastgezet met tywraps en ducktape, en rondrijd met de originele remmen..)

zelf ook mn koektrommel van 60-->100pk geupgraded met t motorblok uit de snelste versie, onderstel, remmen, banden en velgen ook aangepast aan t extra vermogen en voor beter bochtenwerk. auto rijd gewoon fijn nu, binnenkort ff naar de keuring dr mee, goedkeuring ophalen ;)
Je geeft het zelf al aan, je heb er een motorblok in gelegd wat er vanuit de fabriek ook al in geleverd is, oftewel er is al een type goedkeuring. Dan hoeft dat alleen maar bij de RDW geregisteerd te worden.

Als je het aantal cilinders gaat aanpassen mag je altijd naar de RDW, ook al zit je niet aan de 40% vermogens toename.

Als er geen type goedkeuring is heb je kans dat ze een weggedragstest willen uitvoeren, uiteraard brengt dat wel extra kosten mee die vele niet willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
zelf ook mn koektrommel van 60-->100pk geupgraded met t motorblok uit de snelste versie
Uhm, dit lijkt mij dat er alsnog een ander blok ingekomen is, zelfde auto, maar een iets snellere versie ;) Dus dan moet de auto alsnog een herkeuring hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

yep, dus die herkeuring ga ik binnenkort ff laten doen :)

klopt :) maargoed, van 65 naar 100 pk (als je dat al haalt, echt niet door een ander luchtfiltertje, met n turbo ofzo waarschijnlijk vast wel) in een aygo/C1/107 en evt grotere remmen monteren lijkt me zat.. sportbandjes, stuggeren veren en dempers lijkt me redelijk vanzelfsprekend..

gelukkig hoeven we ons in dit topic eigenlijk alleen maar druk te maken over mensen die tunen door stickers op te plakken, 99% van de auto's die hier voorbij komen zijn alleen maar langzamer geworden :)
dude88 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:01:
Als er geen type goedkeuring is heb je kans dat ze een weggedragstest willen uitvoeren, uiteraard brengt dat wel extra kosten mee die vele niet willen maken.
hmmnee, momenteel staat er ergens in de regels van RDW dat ze je niet meer doorsturen naar lelystad voor een weggedragstest.. :) het was namelijk eerst zo dat je bij 40% vermogenstoename al een weggedragtest moest ondergaan, gelukkig valt dat nu allemaal wel mee als je auto van voor '98 is :)

[ Voor 3% gewijzigd door AlexanderB op 14-12-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 12:32
http://link.marktplaats.nl/504660124

Echt wat een paupers zijn er toch....

4 uitlaten net als de M5 en daarbij VR6 sound
3 nieuwe banden en 1 met 3,1 mm.... Dan vervang je die laatste toch ook? Zal wel goed rijden nu :(

Volgens mij zit er alleen al voor 5000 euro aan Nieuwe onderdelen op :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
peugeot206gt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:40:

3 nieuwe banden en 1 met 3,1 mm.... Dan vervang je die laatste toch ook? Zal wel goed rijden nu :(

Nou, als er geen lambodeuren, stickers, gekke uitlaten, rare achterlichten, verblinde ramen, angel eyes of gekke velgen op hadden gezeten dan was het een mooi exemplaar geweest.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 12:32
Póg mo Thóin schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:45:
[...]

Nou, als er geen lambodeuren, stickers, gekke uitlaten, rare achterlichten, verblinde ramen, angel eyes of gekke velgen op hadden gezeten dan was het een mooi exemplaar geweest.
Helemaal mee eens ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Airride had ik dan weer niet voor gekozen. Wie laag wil zijn moet omrijden, imho.
:X Ziet er prima uit? Er zitten stickers op die mijn dochter van twee al kinderachtig vindt als ze straks naar de basisschool gaat. Waarom neem je een auto met een achterbank als je vervolgens de achterbank compleet onbruikbaar maakt? En waarom hang je voor de voorruit een LCD-scherm dat de halve voorruit afdekt?'

Dan staat er in de advertentie nog: 'Auto heeft bij mij altijd binnen gestaan.' Op de foto staat hij toch echt buiten en ik zie nergens een garagebox. Bovendien: heeft deze auto alleen indoor gereden of zo?
Spagetti uitlaatspruitstuk krijg je erbij, de plannen om het uitlaatsysteem aan te passen en de NOS in te spuiten zijn er niet meer van gekomen.
Dus wel een dikke NOS-fles op de achterbank en overal NOS-stickers, alleen heb je er niks aan 8)7
-Strobe's in de koplampen
-Teveel, en te luide 'sport' einddempers.
2x niet toegestaan, 2x APK-afkeur, 2x omgevingsoverlast :N

Nog even naar de algemene specs in de advertentie:
Motorinhoud:998 cc
Aantal cilinders:3
Vermogen:68 pk
Koppel:93 nm / 3600 tpm
Turbo:Nee
Topsnelheid:157 km/u
Acceleratie 0-100:14,2 sec
Woei, als je het vermogen met alle aanpassingen weet te verdubbelen kan dit monstertje opeens comfortabel binnen de 10 seconde van 0 naar 100 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
FastFred schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:05:
Net zoiets als de constructiesnelheid bij brommers en scooters.
Bedoel je hier die van Koos Spee, of die van de fabrikant? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

+ waar heeft die man Nederlands leren schrijven ??? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://p.twimg.com/AgdywSzCQAEcspe.jpg

gespot in sittard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OhpKkP-VR9g]

[ Voor 59% gewijzigd door Don3k op 14-12-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:35

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
En wat is daar fout aan? De stickers op zijn deur?

Dit is een Honda NSX ... Honda's snelste en volledig origineel.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Op onderhoud is iig niet bespaard. Hij heeft ook een bougie vervangen. :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Er zijn vast meer dingen die ik vergeten ben.Maar daar kom je wel erachter als je de auto echt ziet.
Hij heeft vergeten te vermelden dat de rechterflank te lelijk is om bij daglicht te fotograferen :P
graag sireuse biedingen ...
Hmm, ik overwoog een serieus bod te doen, maar kennelijk waardeert hij dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:41
Jellabie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:06:
En wat is daar fout aan? De stickers op zijn deur?

Dit is een Honda NSX ... Honda's snelste en volledig origineel.
Een NSX hoort niet in de blubber te rijden. Die moet het circuit op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

tomatoman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:25:
[...]

Hij heeft vergeten te vermelden dat de rechterflank te lelijk is om bij daglicht te fotograferen :P

[...]

Hmm, ik overwoog een serieus bod te doen, maar kennelijk waardeert hij dat niet.
Het enige echt goede aan die wagen is het nummerbord, ergens vind ik hxxn24 wel iets hebben ...

edit: lees het nu pas:
-completen uitlaten 4 stuks achterzijden net als BMW M5 let op geeft net als vr6 geluid.
let op geeft net als vr6 geluid ... ja? dat hebben auto's. ook een VR6 - lol

krijg meer respect voor die Aygo verkoper die wel enigszins Nederlands kan schrijven.

[ Voor 26% gewijzigd door franssie op 14-12-2011 22:35 . Reden: v=d ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

En een Weiting schroefset, heeft hij die gevangen met een werphengel? :P :F
Volgens mij is het nog altijd Weitec.

---RAWE CEEK!!!---

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
@ Abstruse: je eerste afbeelding van de F1-grasmaaier vind ik eigenlijk nog wel heel vet bedacht, als een baas je gazon bijhouden!

• Killjoy
  • Laatst online: 09:11

Killjoy

Klingon lawn products

Magiciano schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:01:
@ Abstruse: je eerste afbeelding van de F1-grasmaaier vind ik eigenlijk nog wel heel vet bedacht, als een baas je gazon bijhouden!
Vond ik nou ook. En dan die 'helm'. Ik hoor 'm al bijna 'By your command" zeggen _/-\o_

Oeps, ehhm, ik bedoelde nummer vier: de JPS Lotus grasmaaier. Die eerste lijkt me een soep.

[ Voor 12% gewijzigd door Killjoy op 15-12-2011 09:02 ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• FastFred

Hij heeft een 'bougi' vervangen LOL, ook nog eens enkelvoud :P Zou hij denken dat er maar 1 cilinder in zit?
Peenutzz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:25:
[...]

Bedoel je hier die van Koos Spee, of die van de fabrikant? :P
:? :+

Die Koos is ook een klaploper eerste klas, wat een drol. Iedere schakelbrommer of scooter die je dealer nieuw koopt loopt standaard al 50 a 55km/h. En dan gaat ie lopen zaniken over de constructiesnelheid van 45km/h enzo. Ik denk inderdaad ook dat de fabrikant die constructiesnelheid ook wat hoger heeft liggen om zichzelf in te dekken. (brommert standaard 55km/h laten lopen en de constructiegeschikt maken voor 80km/h zodat het veilig blijft. Je zult maar een fabrikant hebben die een brommer verkoopt die gebouwd is op 50km/h maar met een topsnelheid van 55km/h :P Dat zal een hoop rechtszaken geven

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 15-12-2011 10:48 ]

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

NoFearCreations schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:27:
[...]

En een Weiting schroefset, heeft hij die gevangen met een werphengel? :P :F
Volgens mij is het nog altijd Weitec.
Die advertentie zit zo vol met spel, schrijf en grammatica fouten... Niet te filmen...

Maar gelukkig hoef je bij de benzine pomp maar kort te staan, zodat men geen kans krijgt te zien wie erbij hoor:
-powerfiler nieuwe

• Peenutzz
FastFred schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:40:
[...]

:? :+

Die Koos is ook een klaploper eerste klas, wat een drol. Iedere schakelbrommer of scooter die je dealer nieuw koopt loopt standaard al 50 a 55km/h. En dan gaat ie lopen zaniken over de constructiesnelheid van 45km/h enzo. Ik denk inderdaad ook dat de fabrikant die constructiesnelheid ook wat hoger heeft liggen om zichzelf in te dekken. (brommert standaard 55km/h laten lopen en de constructiegeschikt maken voor 80km/h zodat het veilig blijft. Je zult maar een fabrikant hebben die een brommer verkoopt die gebouwd is op 50km/h maar met een topsnelheid van 55km/h :P Dat zal een hoop rechtszaken geven
Sterker nog, brommers en scooters worden speciaal voor de NL markt begrensd op vermogen, het rijwielgedeelte wordt niks aan gedaan. Een beetje scooter loopt zonder begrenzers 70 en is daar prima op gebouwd. De eerste types Aerox gingen zelfs 100+ (op de teller). Koos is wat dat betreft een leugenaar, volgens hem zijn ze gebouwd voor hooguit 45.

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

Peenutzz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:11:
[...]

Sterker nog, brommers en scooters worden speciaal voor de NL markt begrensd op vermogen, het rijwielgedeelte wordt niks aan gedaan. Een beetje scooter loopt zonder begrenzers 70 en is daar prima op gebouwd. De eerste types Aerox gingen zelfs 100+ (op de teller). Koos is wat dat betreft een leugenaar, volgens hem zijn ze gebouwd voor hooguit 45.
+1, dezelfde frames + remmen + de rest word in het buitenland (en zeer beperkt, weinig markt voor, in NL) verkocht als 125cc motorscooter, topsnelheid richting de 120..

en dan raar vinden dat een snelheidsverslaafde 16jarige dat ook doorheeft, zo'n motorblok besteld, en ineens "met meer dan (45+)70 te hard" scheurt.." enige bezwaar wat ik zie is dat de meeste scooterrijders continu volgas lijken te moeten rijden, en met 125cc zich blijkbaar niet kunnen inhouden om de hele weg 100 te rijden door de stad.. maar ondertussen wel op je 16e al autorijlessen..

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

AlexanderB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:54:
[...]

+1, dezelfde frames + remmen + de rest word in het buitenland (en zeer beperkt, weinig markt voor, in NL) verkocht als 125cc motorscooter, topsnelheid richting de 120..

en dan raar vinden dat een snelheidsverslaafde 16jarige dat ook doorheeft, zo'n motorblok besteld, en ineens "met meer dan (45+)70 te hard" scheurt.." enige bezwaar wat ik zie is dat de meeste scooterrijders continu volgas lijken te moeten rijden, en met 125cc zich blijkbaar niet kunnen inhouden om de hele weg 100 te rijden door de stad.. maar ondertussen wel op je 16e al autorijlessen..
Dat laatste sowieso. Vroeger was het trouwens wel zo, een Sita of Püch brommer kon het vermogen ook echt niet aan. Daarbij hadden die trommelremmen die amper krachtiger waren dan die van een gemiddelde fiets.
Maar de 50 (of 49) cc is iets typisch Nederlands.

Wat mij betreft mogen ze het hele brommer rijbewijs best naar een wat hoger/zwaarder niveau tillen, de cilinderinhoud verhogen/loslaten en brommers op meer wegen toelaten (ook provinciaal, alleen niet op auto- en snelwegen). Maar ook de consequentie dat bij bijvoorbeeld een snelheidsoverschrijding je strafpunten krijgt en bij x-aantal je bepaalde rechten gaat verliezen (op je 18de bijv. mogen afrijden voor auto/motor) of zelfs het hele rijbewijs.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ach, gewoon laten beginnen met 50cc, dan als ze het ijbewijs halen ongeacht de leeftijd eerst op 125cc/12,5kw zetten, dan 2 jaar later 250cc/25kw, dan na 2 jaar 500cc/50kw, en daarna pas op vol vermogen, max 100pk.
Zowel voor auto's als motoren natuurlijk. Afbeeldingslocatie: http://mmg-jk3.de/images/smileys/:trollface:.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Gisae op 15-12-2011 15:30 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• tdw

tdw

Amai seg!

Vind maar eens een auto met 12,5 kW :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Peenutzz
Een brommobiel misschien? Niet deze dan, die heeft wel wat meer:

Is dit foute tuning eigenlijk? Aan de ene kant vind ik van wel, maar het is eigenlijk ook wel supervet })

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

deepbass909 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:11:
[...]

Vroeger was het trouwens wel zo, een Sita of Püch brommer kon het vermogen ook echt niet aan.
Dat is pertinent niet waar, om de dag alles aandraaien en een beetje beter anticiperen ivm je remweg :P

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

pdebie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:00:
[...]

Een NSX hoort niet in de blubber te rijden. Die moet het circuit op!
Inderdaad, dat kun je beter met een Mustang doen! :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CX-oDR50au4]

• bouwfraude
  • Niet online
deepbass909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:08:
[...]
De spoilers vallen niet echt op, omdat ze redelijk standaard zijn voor een E36, vooral de dakraamverlenger. De haaienvin, tja, E36's zonder beginnen zeldzaam te worden en vind ik persoonlijk niet direct fout.

Wat betreft de deurgrepen, juist meegespoten is zo fout al het maar zijn kan ;) Bij de E36 waren de deurgrepen maar heel zelden meegespoten, zo weinig dat je het in de praktijk eigenlijk niet tegenkomt. Idem trouwens voor de stootstrips rondom. Die horen gewoon zwart te zijn.
Ik geen fan van spoilers ;) Deurgrepen waren in 1989 al meegespoten op alles behalve Lada toch?
Ik heb ooit een keer de oude folders van de drie serie bekeken (pdf) het viel me toen op dat het wel
een optie was.
De haaievin zelfs de nieuwe M5 heeft hem weer (zo lelijk) maar het hoeft niet. De 6 cabrio heeft hem niet.

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Gisae schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:28:
Ach, gewoon laten beginnen met 50cc, dan als ze het ijbewijs halen ongeacht de leeftijd eerst op 125cc/12,5kw zetten, dan 2 jaar later 250cc/25kw, dan na 2 jaar 500cc/50kw, en daarna pas op vol vermogen, max 100pk.
Zowel voor auto's als motoren natuurlijk. Afbeeldingslocatie: http://mmg-jk3.de/images/smileys/:trollface:.gif
Max 100 pk? Klinkt als '640 kB RAM is genoeg voor iedereen'.

Maar even je redenatie voortzetten. Met een nieuw rijbewijs 12,5 kW, met 2 jaar rijbewijs 25 kW, met 4 jaar 50 kW. Ik heb nu 18 jaar mijn rijbewijs, dat betekent dat ik nu 6400 kW mag hebben. Dan mag ik deze hebben, die heeft precies dat vermogen *O* :

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/DB_182_002.JPG/640px-DB_182_002.JPG

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

die brommobiel doet me gelijk weer denken aan dit ding:
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/05/12/article-1180737-04E3DFA9000005DC-54_468x363.jpg
(klikkie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Peenutzz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:39:
Een brommobiel misschien? Niet deze dan, die heeft wel wat meer:

[video]
Is dit foute tuning eigenlijk? Aan de ene kant vind ik van wel, maar het is eigenlijk ook wel supervet })
Ik heb dat ding wel eens voorbij zien komen bij die jongens, maar die gaat echt alle kanten op. Niet gezond. :X
Wel tof natuurlijk. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Was deze mercedes sportwagen al langs gekomen?

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/e/88/7H/A/xX0HELmFXJR/QmLpA==.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Kan zo op http://1000sel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

sjeezus, taxatiewaarde 18.000 euro ? Bij de lokale pooierbaas zeker dan ?
Dit is geen tuning maar verminking imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PZOOO
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-04-2023
tadaa >:)

..wat heb je nou aan twee beeldschermpjes achterin als je niet eens een comfortabele achterbank hebt..zie je je al zitten achterin ? neh ik dacht het ook niet

[ Voor 58% gewijzigd door PZOOO op 17-12-2011 16:16 ]

ICT & Reizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Zozo, indrukwekkende lijst met opties.
elektrische ramen voor
getint glas
toerentell.+tijdklok
derde remlicht
ABS
stuurbekrachtiging

verstb. koplampen
mistlampen voor
gelaagde voorruit
halogeen koplampen
dubbele airbag
startblokkering
buitenspiegels verstelb.
stoel best. hoogte verst.
verstelbaar stuur
ABS
Airbag
Airbag passagier

Boordcomputer
CD speler
DVD speler
Elektr. ramen
Lederen bekleding
Lichtmet. velgen
Metallic lak
Radio/CD
Sportstoelen
Stuurbekrachtiging
sportvelgen
sportvelgen 17inch
Verder nog dingen als "gelaagde voorruit" dat al sinds 1970 ofzo op alle auto's zit en "verstelbare spiegels".. As opposed to what, fixed? :') !

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Tweemaal 'sportvelgen' begrijp ik, tweemaal 2 velgen is immers een complete set, maar tweemaal cd en tweemaal ABS is zeker niet standaard. Tweemaal cd geeft stereogeluid en tweemaal ABS geeft extra veiligheid. Dat willen we allemaal toch wel?

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.