Persoonlijke bubbel is wel weg te halen met staggering throw (oid) van warriors hoor.MantaMania schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:13:
Je persoonlijke bubbel is niet weg te halen hoor door hunters warriors of iets alleen door priests met mass dispell. Je andere bubbel wel idd door bijna iedereen
Shattering Throw

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Bijvoorbeeld:NoTimeRemains schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:13:
Trouwens even een wazige vraag mss; afgelopen week was ik recount aan het checken en dan bekijk ik de gevechten via ' DMG done '. Hierbij stond ik op de tweede plaats met 2,1 M DMG done met een DPS van 6K.
Een mage stond op de eerste plaats met 2,2M DMG done met een DPS van 9K oid.
Hoe werkt dit nou? Als hij zo'n hoge DPS heeft zou zijn DMG done toch ook veel hoger moeten zijn of niet?
Jij bent 10 seconden aan het dpsen met 5k dps: 50,000 damage done
Een mage is 5 seconden aan het dpsen met 10k dps: 50,000 damage done
Heb Anub25-H nog niet verslagen, maar we komen wel 90% van de tijd in phase 3 en 2 HoPs zijn genoeg, maar een derde heeft ons regelmatig gered als er iets misging. De kiters moeten er voor zorgen dat ze zolang mogelijk kiten voordat ze het ijs breken.NoTimeRemains schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:13:
Voor de mensen die hem op 25m HC down hebben, runnen jullie dat gevecht met vier pala's voor vier keer BoP? Dat doen wij op dit moment wel, maar er moet toch een andere manier zijn om die BoP te kunnen vervangen of niet?
Wij tanken anub waar hij begint, met 1 frost patch (deden het eerder met 2, werkt ook). Met ~10 seconden te gaan op de burrow-timer, breng ik Anub'arak naar de zijkant (rechts, gezien vanuit de raid, maar het geheel is redelijk symmetrisch). In de tussentijd heeft iemand een frost patch in het zuiden gedropped, zo ver zuidelijk als mogelijk. Iedereen beweegt mee als ik Anub beweeg zodat hij niet door een frost patch heen gaat 2 seconden nadat hij z'n eerste target kiest. De eerste kiter brengt hem naar de zuidelijke frost patch, kite zo lang mogelijk, gebruik eventueel class abilities (Sprint, Blink, Dash, etc...) om sneller te gaan.
De 2e kiter brengt Anub naar het noorden. Zorg ervoor dat je langs de wand van de kamer beweegt, anders snijdt Anub wellicht af en gaat hij rechtstreeks door een patch heen. Zodra Anub de speler bereikt heeft (probeer dit zo lang mogelijk uit te stellen) krijgt deze een HoP. Met de HoP loopt de speler naar de rand van de frost patch en met ~3 seconden te gaan, loopt de speler over de frost patch heen. De derde kiter gaat weer naar het zuiden en als kiter 1 en 2 hun werk goed gedaan hebben, komt Anub boven voordat hij kiter 3 bereikt. Gebruik hier eventueel de reserve HoP als kiter 1 en/of 2 tijd verloren hebben door te snel de frost patch te breken.
In de tussentijd worden de frost patches waar nodig vervangen voor de volgende fase.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Afspraken maken. 25G geven aan horde gast met je horde character. Afspreken op een plek waar niemand komt, en je nickname doorgeven aan allianceside. Op dat moment kan je reloggen naar je main (alliance) die uiteraard daar al klaar staat. Je kan ook gebruiken maken van een tussenpersoon. Waarom moet de troll een 2e account hebben? Dat gedeelte snap ik niet. Het enige wat die hoeft te doen is 25g vangen en stil staan.SnoeiKoei schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:14:
[...]
Oeeee mag ik je aanraken?
Stel je staat daar als troll. Dwergje staat tegenover je en wil je turkeyen. Hoe maak jij die dwerg duidelijk dat 'ie moet omloggen naar een horde toon / een hordie moet aanmaken en snel 25G moet verdienen, een summon naar Dalaran moet regelen, dokken, terugloggen naar z'n ally en dat je dan je turkey buff wegklikt? "Geld vragen van horde en alliance" klinkt simpel maar slaat gewoon nergens op. Dan moet je als troll al een tweede account hebben en een alliance toon van je andere account naast je hebben staan om geld te vragen.
En ja, je mag me aanraken
No guts, no glory!
Dan heeft ie de helft van de tijd gewoon uit zn neus staan te vretenNoTimeRemains schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:13:
Trouwens even een wazige vraag mss; afgelopen week was ik recount aan het checken en dan bekijk ik de gevechten via ' DMG done '. Hierbij stond ik op de tweede plaats met 2,1 M DMG done met een DPS van 6K.
Een mage stond op de eerste plaats met 2,2M DMG done met een DPS van 9K oid.
Hoe werkt dit nou? Als hij zo'n hoge DPS heeft zou zijn DMG done toch ook veel hoger moeten zijn of niet?
Tellertje begint pas te lopen vanaf het moment dat hij damage doet.
Voor anub hebben wij ook maar 2 HoP's nodig. In phase 2 pakken wij de 1e patch helemaal onderaan. Wij tanken de boss bovenaan. Dan gaan wij met de 2e patch naar west boven. Raid blijft ondertussen grouped up aan de westkant in het midden om concentrated fire op de adds te kunnen doen zodat er zo min mogelijk debuffs komen. Daarna pakken wij weer een patch in het zuiden. Daarna blijven er nog een x aantal seconden over en die kiten wij. Dan de 2e patchfase in phase 2 gebruiken wij 2 patches. 1e links midden en 1tje rechts midden. Degene die getarged is gaat naast de patch staan. Vlak voordat dat ding er is doen wij HoP. De persoon blijft stilstaan en net voor het verstrijken van de tijd voor HoP springt ie in de patch. Datzelfde herhalen wij voor de andere patch. Daarna weer kwestie van kiten.
Werkt prima.
Werkt prima.
No guts, no glory!
Ik heb een tijdje met lock+druid gespeeld.. maar dat was tbc. Ik ging dan in stealth.. de lock nam alle dmg op tot ongeveer 60-70% van z'n leven.. Ik stunde de healer.. boom alles op dps loslaten + fear en zo. Daarna nog healer interupten en bashen en dan was de dps al dood. Was erg dodelijk combo. Geen idee of ze er nog zijn.
Zie wel wat locks in 3vs3.
Ik wil ook wel eens wat gaan spelen in de Arena, alleen geen idee met welk char.
Zie wel wat locks in 3vs3.
Ik wil ook wel eens wat gaan spelen in de Arena, alleen geen idee met welk char.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Inderdaad, alleen dps zegt helemaal niets....RichardvdD schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:26:
[...]
Bijvoorbeeld:
Jij bent 10 seconden aan het dpsen met 5k dps: 50,000 damage done
Een mage is 5 seconden aan het dpsen met 10k dps: 50,000 damage done
Bij de opening van een fight kan ik richting de 7 - 8K dps toppen, maar dat zakt later weer in.
Te hoge spike dmg is ook niet goed, vooral bij fights waar een stun fase / agro drop in zit.
Tank over de zeik enzo
Gister Uld25 gedaan, de fights zijn wel leuk, maar kwa loot is het niet bijzonder.
Allemaal ilvl 226 meuk, en Conquest emblems.

De Officers wouden productief gaan raiden, dus ik hoop meer ToGC
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik zoek een nieuw huis.
mijn account is nu zo'n 3 maanden niet actief, maar ik ben er over na aan het denken om weer te gaan spelen. Maar niet meer op mijn huidge server. De queues die er waren toen ik stopte bestaan nog steeds en ik vond de overall player base te "kiddy" in hoe dingen geregelt werden. Ik ben begonnen op de dag van de release en in die tijd waren het vooral nog de oude "hardcore" mensen die speelden. Mensen die de fun van het spelen met de dicipline om gefoccused te zijn tijdens raids wisten te combineren om op die manier bosses neer te halen zonder al te veel drama. Ik speelde in het begin alliance, maar sinds een jaar of 2 horde en voel me daar veel meer thuis dus blijf ik daar ook. Ik zoek nu alleen een (PvP) server (RP of RP-PVP, mag ook, liever geen PvE) server met een steady playerbase aan de horde kant, liefst met veel vanilla spelers die inzien dat je ook fun kan hebben als je gefocust ben bij een raid en waar niet alles om nieuwe paarse items draait. Een guild ben ik niet direct op zoek naar, maar kan wel mee wegen. En zo een plek waar ik gezellig me koe warrior en troll mage kan levelen en later misschien raiden. (heb al een koe druid op 80). En zodra cataclysm er is mijn switch kan maken naar engineering goblin hunter.
Weet iemand een plekje waar ik naar toe kan?
mijn account is nu zo'n 3 maanden niet actief, maar ik ben er over na aan het denken om weer te gaan spelen. Maar niet meer op mijn huidge server. De queues die er waren toen ik stopte bestaan nog steeds en ik vond de overall player base te "kiddy" in hoe dingen geregelt werden. Ik ben begonnen op de dag van de release en in die tijd waren het vooral nog de oude "hardcore" mensen die speelden. Mensen die de fun van het spelen met de dicipline om gefoccused te zijn tijdens raids wisten te combineren om op die manier bosses neer te halen zonder al te veel drama. Ik speelde in het begin alliance, maar sinds een jaar of 2 horde en voel me daar veel meer thuis dus blijf ik daar ook. Ik zoek nu alleen een (PvP) server (RP of RP-PVP, mag ook, liever geen PvE) server met een steady playerbase aan de horde kant, liefst met veel vanilla spelers die inzien dat je ook fun kan hebben als je gefocust ben bij een raid en waar niet alles om nieuwe paarse items draait. Een guild ben ik niet direct op zoek naar, maar kan wel mee wegen. En zo een plek waar ik gezellig me koe warrior en troll mage kan levelen en later misschien raiden. (heb al een koe druid op 80). En zodra cataclysm er is mijn switch kan maken naar engineering goblin hunter.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dus je gaat bijvoorbeeld met een alliance toon spammen dat je voor 25G omlogt naar een troll rogue, ergens buiten de stad, zodat je geturkeyed kan worden. Zijn er echt mensen zo wanhopig dat ze dat doen? Niemand kan controleren dat je idd een troll rogue hebt en dat je idd verschijnt waar je zegt, in the middle of bloody nowhere. Ondertussen kun je nog steeds geen geld vragen aan hordies want je bent op je alliance toon (moet ik nog steeds uitleggen waarom je 2 accounts nodig hebt om in je eentje geld te vragen aan allies en hordes voor geturkeyed worden?)KillGhost schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:34:
[...]
Afspraken maken. 25G geven aan horde gast met je horde character. Afspreken op een plek waar niemand komt, en je nickname doorgeven aan allianceside. Op dat moment kan je reloggen naar je main (alliance) die uiteraard daar al klaar staat. Je kan ook gebruiken maken van een tussenpersoon. Waarom moet de troll een 2e account hebben? Dat gedeelte snap ik niet. Het enige wat die hoeft te doen is 25g vangen en stil staan.
En ja, je mag me aanraken
Even simpel "geld vragen aan allies en hordes" is er hoe dan ook niet bij.
Al met al erg omslachtig en ik kan me haast niet voorstellen dat je zo sneller geld verdient dan met dailies of AH trade.
Trouwens ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vermoed dat de meeste mensen wel guildies hebben die voor 25G achterelkaar rogues aanmaken van alle rassen die jij nog mist. Ik heb het voor diverse guildies gratis gedaan iig.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Een van mijn guildies heeft meerdere accounts en op 2 van de accounts heeft ie alle 8 rogue-rassen gemaakt en die allemaal op dezelfde plek (iets buiten Orgrimmar) geparkeerd. Als guildies de achievement nodig hebben, dan is het met een paar relogs helemaal geregeldSnoeiKoei schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:27:
[...]
Trouwens ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vermoed dat de meeste mensen wel guildies hebben die voor 25G achterelkaar rogues aanmaken van alle rassen die jij nog mist. Ik heb het voor diverse guildies gratis gedaan iig.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Mag ik vragen waar je characters dan nu zitten?ye-roon schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:13:
Ik zoek een nieuw huis.
<verhaal>
Ik heb nog nooit echt Arena gespeelt moet ik zeggen maar als ik Paladin hoor denk ik als Mage aan gratis buffs. Alhoewel battlegrounds wa anders zijn dan Arena's zag ik soms Paladins erg sterk zijn tegen verschillende spelers gelijktijdig maar als ik ze dan stripte van al hun buffs was het snel game-over imo.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
sylvanasredfoxert schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:37:
[...]
Mag ik vragen waar je characters dan nu zitten?
Misschien een late reactie, maar dit is gewoon een kwestie van keybinds. Dit kan ook in de standaard wow UI. Ik vind alleen de standaard raidframes van WoW onoverzichtelijk en heb liever grid. Clique is niets meer dan een addon voor luie mensen die geen macro's kunnen/willen schrijven en/of keybinds in de interface opties willen zetten.MantaMania schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:26:
[...]
Een die hard speler zonder addons speelt nog steeds goed hoor alleen je bent sneller met addons dat is alles. Addons doen nog steeds niet dingen automatisch voor je. Dan mensen het easy mode vinden is gewoon onzin het is gewoon je "systeem" tweaken en perfect maken. Met grid en clique kan ik snel healer healen in een grote groep daarbij vind ik het ook overzichtelijker. Uiteraard kan dit ook met de standaard groepen en klikken terwijl ik op de bij behorende heal druk. Dat heeft niks te maken met easy maar alles met snelheid imo.
Blijkbaar vereisen ze dat omdat er te veel mensen falen zonder addon, maar zelfs met addons falen er zat mensen.kaluro2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:29:
[...]
Hou ook van jou
Add-ons die alles voor je analyseren en in het groot op je scherm neerzet, haalt een groot deel van de gameplay "immersion" weg en de uitdaging.
Als jij tussen het healen of DPSen door op de boss moet letten, wanneer hij welke handelingen doet zodat je weet wanneer je weg moet wezen.. dan bouwt dat ook spanning op en zorgt ervoor dat je niet gewoon op je dooeie gemakje je ding kan doen en pas echt wakker schiet als er een add-on een toeter geluid maakt dat je aandacht erbij moet zijn en in het groot op je scherm geschreven staat waar die toeter voor diende.
Je zit met een groep van.. 10-20 tegen een episch monster te vechten, waarbij teamwork vereist is om dat grote monster klein te krijgen.
Je zit op het puntje van je stoel, goed te observeren hoe en wat; terwijl je zorgt dat je je basis job goed doet.
Je scant de omgeving en vooral de baas goed zodat je optijd weet wat er gebeuren gaat zodat je daar op kan reageren. Dit neemt spanning en uitdaging met zich mee en zorgt ervoor dat je raid members een IQ Boven de 70 moeten hebben.
Zo hoort het te zijn vind ik. en "Je hoeft die add-ons niet te gebruiken" is een non-argument; veel guilds dwingen je die add-ons te gebruiken en als je het een keertje fout doet dan krijg je gelijk op je kop, vooral als ze er achter komen dat je die add-ons niet gebruikt hebt.
Oja, screenie van mijn UI.

Tjsa, ik kan ook niet zomaar ergens anders spelen. Simpelweg omdat ik te veel gewend ben aan mijn keybinds (en dan voornamelijk op alle knoppen van mijn muis) en aan de looks van van mijn UI. Zou niet meer weten waar ik alles zou moeten zoeken in de standaard wow UISinergyX schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:36:
[...]
Sprak recent zelfs iemand die uit een naxx10 stapte (gewone mage dps), omdat hij dus in een cafe ofzo zat waar 'zijn' addons niet draaide. Zo ging hij dus echt geen wow spelen.
Hahaha, hoe testen jullie dat dan of zijn die gasten die apply doen bij jullie zo dom om gewoon in te vullen dat ze clicker zijn:P? Moeten wij ook maar is instellen, sommige gasten zijn echt heel traag.Mektheb schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:42:
[...]
Ach Addons is nog niet eens het ergste, bij ons zeiken ze je oren van je kop als je klikt...
Keybind > Clicker
dus dan is het ook gelijk bij je application : declined..
Waarom geen idee maatje van me is ook clicker maar die is echt wel goed
Hahahaha, dan kan het wow topic wel gesloten worden. Denk dat alles al wel is minstens 1 keer aan de orde is geweestKaap schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:36:
Discussie over het gebruik van boss addons is al vaker gevoerd. Om even in GoT beleid te blijven: heb je de search al gebruikt.
[ Voor 67% gewijzigd door Bulligan op 25-11-2009 14:55 ]
Dat klopt niet helemaal. Er even vanuit gaan dat de mage Arcane is is dat een pure single target build. Geen dots of iets dergelijks.redfoxert schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:37:
[...]
Dan heeft ie de helft van de tijd gewoon uit zn neus staan te vreten
Tellertje begint pas te lopen vanaf het moment dat hij damage doet.
Dat betekent dat de mage bij iedere arcane blast damage doet (casttime van 1.9 seconden) en door de missile barrage. Een lock of veel andere classes hebben dots e.d. waardoor ze damage blijven doen, ook al casten ze niet.
Tel daarbij op dat je bijvoorbeeld bij de twins de andere twin een dot kan geven, iets wat een arcane mage niet kan. Daardoor komt jouw overall damage hoger te liggen, maar zal je dps lager zijn.
zeer netjes UI, zelf gebakken?
Vette interface. Met welke addons haal je die portretjes van de mensen in je party (linksboven) weg en jouw chatvenster?Hooli-gan schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:35:
[...]
Oja, screenie van mijn UI.
[afbeelding]
ben ook wel erg geintreseerd in welke addons waar allemaal staan. Ziet er erg netjes en clean uit moet ik zeggen.
Hulde
Hulde
Dit is tegenwoordig een instelling ergens onder wow zelf... Tenminste voor in raids... Was wel ff zoeken maar heb het ook foetsie gekregen in de standaard wow interface...Menace_1981 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:52:
[...]
Vette interface. Met welke addons haal je die portretjes van de mensen in je party (linksboven) weg en jouw chatvenster?
Oh, nee. Het is standaard kittyUI. http://www.wowinterface.com/downloads/info11455-KittyUI.html
Heb alleen wat dingen aangepast, wat addons verwijderd of vervangen voor mijn eigen needs. Het scheelde me enorm veel tijd want ik wilde eigenlijk van scratch beginnen, totdat ik deze build tegenkwam.
Heel erg nice! Maar is dat nog een beetje zelf aan te passen? Qua action bars wil ik drie rijen hebben met een stuk of 10-12 knoppen, en het liefst nog een paar andere extra buttons. Voor de rest heel erg mooi, het wordt echt tijd dat ik een nieuwe monitor koop
Zit nu nog met 1280x1024.. Ga ik zometeen maar eens verandering in brengen
Verwijderd
zooo gisteren was het dan eindelijk zo ver haha weer een stapje verder in het gearen van mn Holy paladin (off nu main) specc,had net 1 heroic gedaan en in de daily heroic had ik de laaste 2 emblems of conquest die ik nog nodig had geloot..was zo blij dat ik zelfs vergat om dat dingetje te looten voor de daily heroic haha maarja dat mocht de pret niet drukken heb mn Cloth helm: Gaze of the Unknown aan de wilgen gehangen en mn T8 helmpie al opgezet en voorzien van de helm enchant vd kirin tor (waar ik eerst dacht dat ik daar excalted voor moest zijn hehe) en een meta-tje+gemmetje!
heb mn pally nu bijna klaar voor icc als die uitkomt ga ik er ook wat meer tijd ingooien,doe nu nog voornamelijk pvp met mn ret specc (wat eerst mn main specc was) maar zodra de nieuwe patch uitkomt ga ik me weer fanatiek het pve leven ingooien...sinds vanilla niet meer fanatiek geraid dus dan ga ik mn comeback maken haha!ook maar eens begonnen met het lvlen van fishing..wel handig als ik strak 450 cooking heb dat ik de mats voor dat fish feast niet hoef te kopen steeds!
p.s. holy-pally vraagje: wanneer kan je als holy paladin nou de 10&25 mans in?doe nu nog bijna alleen maar heroics en wil toch graag wel de volgende stap gaan maken binnenkort..hou dr niet zo van als mensen dood gaan en wil er dus wel zeker van zijn dat ik er redelijk klaar voor ben..kan toc-hc op een enkele holy light na met bijna alleen flash heals healen..andere heroics kan ik met alleen flash heal af
heb mn pally nu bijna klaar voor icc als die uitkomt ga ik er ook wat meer tijd ingooien,doe nu nog voornamelijk pvp met mn ret specc (wat eerst mn main specc was) maar zodra de nieuwe patch uitkomt ga ik me weer fanatiek het pve leven ingooien...sinds vanilla niet meer fanatiek geraid dus dan ga ik mn comeback maken haha!ook maar eens begonnen met het lvlen van fishing..wel handig als ik strak 450 cooking heb dat ik de mats voor dat fish feast niet hoef te kopen steeds!
p.s. holy-pally vraagje: wanneer kan je als holy paladin nou de 10&25 mans in?doe nu nog bijna alleen maar heroics en wil toch graag wel de volgende stap gaan maken binnenkort..hou dr niet zo van als mensen dood gaan en wil er dus wel zeker van zijn dat ik er redelijk klaar voor ben..kan toc-hc op een enkele holy light na met bijna alleen flash heals healen..andere heroics kan ik met alleen flash heal af
ToC10 heb ik ook eens gedaan met mijn PvE holy offspec (wat eigenlijk bedoeld is voor pvp), met ongeveer 2000 spellpower heb ik toen gehealed in ToC10, vooral de tanks omhoog houden is je taak. Een eitje met beacon op de ene tank + heal spam op de andere tank. Voor mij was het wel wennen vergeleken met mijn shaman, dat is echt een eitje en veel makkelijker met veel diverse heals. En qua healing done/hps stond ik vlak onder de nummer 1, met niet zoveel overhealing. En probeer ook eens VoA10/25 of Ony10/25 te healen, dan heb je al snel een idee hoe het healen in grote raids er vanaf gaat. Het is heel wat anders dan heroics hoor, dat is zeker
[ Voor 19% gewijzigd door Divak op 25-11-2009 15:25 ]
Ligt geheel aan welke 10/25 mans je wil doenVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:19:
Maar ik vermoed dat jij prima ulduar en voa kan doen, mogelijk ook wel toc 10 normal...
Wat een onzin waarom zou clique voor luie mense zijn die geen macros kunnen schrijven als er een goeie addons die die perfect werkt waarom zou je dan gaan lopen rommelen met andere dingen?Hooli-gan schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:35:
[...]
Misschien een late reactie, maar dit is gewoon een kwestie van keybinds. Dit kan ook in de standaard wow UI. Ik vind alleen de standaard raidframes van WoW onoverzichtelijk en heb liever grid. Clique is niets meer dan een addon voor luie mensen die geen macro's kunnen/willen schrijven en/of keybinds in de interface opties willen zetten.
het ligt denk ik ook een beetje aan de rest van de groep of je het wel aankan of niet, als de rest ook niet super goed geared is zul je misschien meer problemen hebben dan wanneer je meegaat met wat goed gegearde spelers imoOssi schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:25:
[...]
Ligt geheel aan welke 10/25 mans je wil doen
Maar ik vermoed dat jij prima ulduar en voa kan doen, mogelijk ook wel toc 10 normal...
Als je wat verstand van addons hebt is het makkelijk aan te passen. Bars zijn gewoon BT4 en je kan er een stuk of 10 enablen. Alle panels zijn gemaakt met kgpanels en kunnen zo versleept/vergroot/verkleint worden.RichardvdD schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:04:
Heel erg nice! Maar is dat nog een beetje zelf aan te passen? Qua action bars wil ik drie rijen hebben met een stuk of 10-12 knoppen, en het liefst nog een paar andere extra buttons. Voor de rest heel erg mooi, het wordt echt tijd dat ik een nieuwe monitor koopZit nu nog met 1280x1024.. Ga ik zometeen maar eens verandering in brengen
Mijn vorige UI had ik van scratch gemaakt, dus was voor mij aardig simpel dit aan te passen naar mijn wensen. Anders kan het wat zoekwerk zijn, maar met wat gezond verstand is het te doen.
Naja, bij wijze van spreken. Bedoelde te zeggen dat addons niets "illegaals" doen wat anders niet mogelijk zal zijn. Het word alleen wat simpeler gemaakt.MantaMania schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:35:
[...]
Wat een onzin waarom zou clique voor luie mense zijn die geen macros kunnen schrijven als er een goeie addons die die perfect werkt waarom zou je dan gaan lopen rommelen met andere dingen?
Verwijderd
dankje voor de snelle replies Richard,Ossi & Gekheid!
ik ben idd nog niet super gegeared heb ook nog wat off-armor gear aan maar dat heb ik nu terug gebracht naar 3 items,heb nog die toc hc mail shoulders,cloth boots en die leather legs of snowy bramble (ofzoiets)
--> Vivaladen @ Armory
zal idd totaal anders healen worden denk ik met dat main tank healen,is nu nog beacon op de tank en heals spammen op group hehe heb alleen af en toe nog wel eens last met slecht gegearde DK-tanks maar voor de rest niet,zelf een keer toc hc gehealed met hele slechte dpsers waarbij alleen de tank en ik steeds bleven staan haha maarja af en toe best lastig wat nou een upgrade is kwa gear enzo en het gemmen natuurlijk de ene zegt : max intellect gems stacken aangezien die ook bijdragen aan je crit,mana,spellpwr etc en de ander zegt weer dat je een soort van tussenweg moet vinden tussen int,spellpwr en haste gems..ikzelf heb ook aardig wat haste gems (mischien zelfs wel teveel of uberhaubt verkeerd gegemmed)
maar kijk maar eens in mijn armory..als iemand nog wat tips enzo heeft zou ik daar ontzettend blij mee zijn,het healen heb ik nu na een poosje wel onder knie nu nog even gearen en de juiste gems/enchants enzo
ben sinds vanilla al zeg maar retri geweest (ja ook in de LoLRet tijd waarbij menig warrior pissed was omdat wij ook op valor need drukte ipv lightforge haha) maar nu net een maandje 1-2 holy en specte dat eigelijk alleen maar om meer groups te krijgen voor die edge of ruin maar het bleek erg verslavend en is nu mn mainspecc..
maar alle tips/comments ,Do's & Dont's op het gebied van holy pallies zijn echt hartstikke welkom!alvast bedankt mensen
is Vivaladen op de Anachronos server,sorry voor het niet posten van een linkje zit op mn werk
ik ben idd nog niet super gegeared heb ook nog wat off-armor gear aan maar dat heb ik nu terug gebracht naar 3 items,heb nog die toc hc mail shoulders,cloth boots en die leather legs of snowy bramble (ofzoiets)
--> Vivaladen @ Armory
zal idd totaal anders healen worden denk ik met dat main tank healen,is nu nog beacon op de tank en heals spammen op group hehe heb alleen af en toe nog wel eens last met slecht gegearde DK-tanks maar voor de rest niet,zelf een keer toc hc gehealed met hele slechte dpsers waarbij alleen de tank en ik steeds bleven staan haha maarja af en toe best lastig wat nou een upgrade is kwa gear enzo en het gemmen natuurlijk de ene zegt : max intellect gems stacken aangezien die ook bijdragen aan je crit,mana,spellpwr etc en de ander zegt weer dat je een soort van tussenweg moet vinden tussen int,spellpwr en haste gems..ikzelf heb ook aardig wat haste gems (mischien zelfs wel teveel of uberhaubt verkeerd gegemmed)
maar kijk maar eens in mijn armory..als iemand nog wat tips enzo heeft zou ik daar ontzettend blij mee zijn,het healen heb ik nu na een poosje wel onder knie nu nog even gearen en de juiste gems/enchants enzo
ben sinds vanilla al zeg maar retri geweest (ja ook in de LoLRet tijd waarbij menig warrior pissed was omdat wij ook op valor need drukte ipv lightforge haha) maar nu net een maandje 1-2 holy en specte dat eigelijk alleen maar om meer groups te krijgen voor die edge of ruin maar het bleek erg verslavend en is nu mn mainspecc..
maar alle tips/comments ,Do's & Dont's op het gebied van holy pallies zijn echt hartstikke welkom!alvast bedankt mensen
Je armory had ik net bekeken maar die stond nog op ret-pvp
Ik zit trouwens ook nog op werk en wow-heroes werkt hier niet 
Zelf kreeg ik kgPanels niet lekker aan de praat.
Mooi zo, dan gebruik ik die kgpanels en trek ik dat gewoon over mijn huidige UI heen om het wat strakker te makenHooli-gan schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:38:
[...]
Als je wat verstand van addons hebt is het makkelijk aan te passen. Bars zijn gewoon BT4 en je kan er een stuk of 10 enablen. Alle panels zijn gemaakt met kgpanels en kunnen zo versleept/vergroot/verkleint worden.
Mijn vorige UI had ik van scratch gemaakt, dus was voor mij aardig simpel dit aan te passen naar mijn wensen. Anders kan het wat zoekwerk zijn, maar met wat gezond verstand is het te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 25-11-2009 15:57 ]
Ik zocht gisteren een Dorf Rogue. Niet te vinden na een aantal speurtochten in Dalaran. In /2 gevraagd of iemand voor 30g wilde omloggen. En dat gebeurde. Geld aan zijn horde character gegeven, zijn Dorf Rogue ge turkeyd en klaar de Pilgrim achievements. Ben ik wanhopig? Nee, het is gewoon effectief. Ik heb geen zin om een uur in Dalaran op speurtocht te gaan. En de alliance nabij Ironforge is nou niet zo aardig dat ze me daar de cast van een turkey laten afmaken. En als iemand anders daar wat poen mee verdiend, mijn zege heb je.SnoeiKoei schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:27:
[...]Dus je gaat bijvoorbeeld met een alliance toon spammen dat je voor 25G omlogt naar een troll rogue, ergens buiten de stad, zodat je geturkeyed kan worden. Zijn er echt mensen zo wanhopig dat ze dat doen? Niemand kan controleren dat je idd een troll rogue hebt en dat je idd verschijnt waar je zegt, in the middle of bloody nowhere.
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
ooow crap ja klopt haha was diep in horde terein in durotar om daar in die instance mn fishing te lvlen en had mn ret-pvp gear aan haha vraag het morgen nog wel een keertje zorg ik dat ik logg met mn holy spul aan
sorry haha helemaal niet meer aan gedacht
ik kan ook niet op armory op werk ><Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:47:
dankje voor de snelle replies Richard,Ossi & Gekheid!
--> Vivaladen @ Armory
maar alle tips/comments ,Do's & Dont's op het gebied van holy pallies zijn echt hartstikke welkom!alvast bedankt mensenis Vivaladen op de Anachronos server,sorry voor het niet posten van een linkje zit op mn werk
Ik zal thuis eens kijken.
Mijn character is Gekkehuis op Hellscream
Via wow-heroes kan je wel de gear van zijn andere spec bekijken, als je daar op je werk wel bij kan.
Lekker productief bezig allemaal trouwens
[ Voor 19% gewijzigd door Divak op 25-11-2009 16:10 ]
Verwijderd
haha ja daar heb je wel gelijk in en ik moet nog to half 10 haha daarna ff uurtje rijden en dan kunnen we weer echt productief aan de gang whahaha
maareh met die gear komt het wel goed in de 10/25 mans toch? op mn holy spec?
maareh met die gear komt het wel goed in de 10/25 mans toch? op mn holy spec?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 16:18 ]
nee kan ik ook niet op, alles is wat wow betreft afgeschermd, valt in categorie gamesRichardvdD schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:09:
Via wow-heroes kan je wel de gear van zijn andere spec bekijken, als je daar op je werk wel bij kan.
ik heb alweer ritje Amsterdam gehad en Amersfoort en daar was ik zeer productief dus
Als je daar 30G aan moet geven heb je niet erg sociale guildies. Anders zou het gratis of veel goedkoper ook geregeld zijn binnen 5 minuten. Maar mijn zegen heb jij ook.mdmeijer schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
[...]
Ben ik wanhopig? Nee, het is gewoon effectief. Ik heb geen zin om een uur in Dalaran op speurtocht te gaan.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Heb dat ook gratis voor een guildie gedaan. Kleine moeite en hij stond al te wachten in het start gebied van gnome/dwarf.SnoeiKoei schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:31:
[...]
Als je daar 30G aan moet geven heb je niet erg sociale guildies. Anders zou het gratis of veel goedkoper ook geregeld zijn binnen 5 minuten. Maar mijn zegen heb jij ook.
Als nog een guildie het nodig heeft doe ik het zo weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 25-11-2009 16:35 ]
* Dakreal is Systeembeheerder, heeft dus zelf de tools om voor alles toegang te krijgenGekheid schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:31:
[...]
nee kan ik ook niet op, alles is wat wow betreft afgeschermd, valt in categorie games
ik heb alweer ritje Amsterdam gehad en Amersfoort en daar was ik zeer productief dus

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ik ben ook systeembeheerder maar alles is zo afgeschermd vanuit Parijs dat zelfs wij daar niet bij kunnenSpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:52:
[...]
* Gekheid is Systeembeheerder, heeft dus zelf de tools om voor alles toegang te krijgen
Verwijderd
me is jaloers op spots
ik heb ook afgeschermd internet op het werk miss maar goed ook haha zo heb ik tweakers ondekt namelijk stond in de lijst met handige externe links 
pff op het moment weer ff rustig hier haha ben wel blij met mn cooking skilletje en dat je hem zo snel kon lvlen dankzij de Pilgrim Holliday,zit nu nog maar op 404 ofzo en de rest moet ik via die dailies lvlen maar dat komt wel goed,Great feast is wel heel erg gaaf..fish feast is natuurlijk beter maar niks gaat boven een gebraden everzwijntje of niet obelix?
vissen vind ik een beetje saai maar leverd aan de andere kant wel weer leuke dingen op enzo
alleen dat lvlen is een beetje boring..sta nu nog in wailing caverns tot ik iets van 300 ben daarna weer verder,straks als ik weer thuis ben eerst ff de daily heroic doen voor ik mn bedje weer in moet..morgen gaat t wekkertje om 4 uur weer haha
pff op het moment weer ff rustig hier haha ben wel blij met mn cooking skilletje en dat je hem zo snel kon lvlen dankzij de Pilgrim Holliday,zit nu nog maar op 404 ofzo en de rest moet ik via die dailies lvlen maar dat komt wel goed,Great feast is wel heel erg gaaf..fish feast is natuurlijk beter maar niks gaat boven een gebraden everzwijntje of niet obelix?
vissen vind ik een beetje saai maar leverd aan de andere kant wel weer leuke dingen op enzo
alleen dat lvlen is een beetje boring..sta nu nog in wailing caverns tot ik iets van 300 ben daarna weer verder,straks als ik weer thuis ben eerst ff de daily heroic doen voor ik mn bedje weer in moet..morgen gaat t wekkertje om 4 uur weer haha
Wij gebruiken 4 paladins ja (2x holy, perfecte tank healers, 1x prot, perfecte 4-add tank en 1x ret, lekkere dps). Normaal gesproken ben ik ret, maar op deze fight ben ik holy (rest van de instance = 6 healers). Afgelopen week op 50 attempts een 5% wipe gehad, bah.NoTimeRemains schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:13:
Voor de mensen die hem op 25m HC down hebben, runnen jullie dat gevecht met vier pala's voor vier keer BoP? Dat doen wij op dit moment wel, maar er moet toch een andere manier zijn om die BoP te kunnen vervangen of niet? Maar goed zo gaan we weer even lekker verder![]()
Paar weken geleden wilde ik nog gaan transferren/faction change doen en nu loopt het allemaal zo lekker!
Maar inderdaad, je kan het ook wel af met twee pallies. Wij gebruiken 2 patches per kite phase, zodat we er ook nog 1 spare hebben (de eerste patch die we neerhalen blijft liggen, makkelijker te tanken enzo, we schieten er in de kite phase 2 neer en gebruiken die). Het nadeel van een 'lange' derde kite phase (waarbij je hem kite tot hij weer omhoog komt) is dat het nogal makkelijk mis kan gaan, als je hem met 10-15s op de timer in de tweede patch knalt, kan iedereen al naar zijn positie gaan en komt hij boven waar hij getanked wordt zo ongeveer, dat scheelt in de dps.
edit: Of inderdaad, de hops in 1 kite phase gebruiken, en 3 'normale' patches in de andere kite phase.
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 25-11-2009 17:10 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Vandaag weer bezig geweest met TotGC25... Geen succes, hebben het maar eerder gecalled want het was wipen voor de sake of wiping geworden. Ik ben nu dus officer in mijn guild geworden.. Ik weet weer hoe erg mensen kunnen zeuren 
http://www.worldoflogs.com/reports/m0282l71eji614mb/
Volgens mij lacken wij gewoonweg wat healing. En misschien iets betere dps maar we hadden 2 offspec dps met ons mee.
Volgens mij lacken wij gewoonweg wat healing. En misschien iets betere dps maar we hadden 2 offspec dps met ons mee.
Verwijderd
Awareness van raid scheelt enorm met dmg, ook op beasts erg veel imo. Genoeg spreading, snelle pickups maar ook dps natuurlijk maakt alles n berg makkelijker als t gecontroleerd en goed is. Wat ging er mis in t algemeen, tanks plat op Gormok of enraged worms of random crap elke keer?GrandDestroyer schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:52:
Vandaag weer bezig geweest met TotGC25... Geen succes, hebben het maar eerder gecalled want het was wipen voor de sake of wiping geworden. Ik ben nu dus officer in mijn guild geworden.. Ik weet weer hoe erg mensen kunnen zeuren
"Gratz" met je officer spot btw.
Raid vandaag voor ons was ook niet echt super, paar wipes door random crap op beasts die gelukkig wel eindelijk m'n 258 healing boots dropten. Nog 1 upgrade (pref. Jaraxxus 258 legs) en ik zit >40k mana raidbuffed.

Verwijderd
zooo goedemorgen allemaal!gisterenavond toen ik eindelijk thuis was nog eventjes de daily heroic gehealed en de daily cooking quest gedaan!na de boss gekilled te hebben vroegen ze nog of ik hun guild wou joinen maar wou liever in mn eigen guild blijven aangezien daar ook wat RL vriendin in zitten die dankzij mij naast hun wekelijkse alcohol verslaving er ook een gameverskaving bij hebben gekregen dus die kan ik dan niet in de steek laten,dan maken ze dr een rotzooitje van haha...na het looten maakte de mage een portal naar dalaran en eenmaal daar aangekomen bleek weer eens dat ik het benodigde itempje voor de daily heroic niet in mn bags had
zal dr wel weer iemand anders bezig geweest zijn met het looten van dat item waardoor ik hem niet kreeg
enfin ikke weer terug op de taxi-vogel van dalaran naar gundrak bleek dat al die nare trolls er weer stonden..toen had ik er genoeg van heb ik een ticket geopend en ben ik gelogged,vanmorgen ff gekeken en dr stond toen nog steed's : wait time currently unavaillable" kijken of ik die emblems of triumph nog kan krijgen want zoals een oude wijze hunter wel eens zei : nooit geschoten is altijd mis...
ook maar in mn holy gear gelogged want vroeg gisteren of de mensen nog tips voor mij hadden en toen stond ik dus mooi in mn retri-pvp gear op de armory,maarja nu dus niet dus bij deze het verzoek aan jullie:
hebben jullie nog tips voor mij kwa specc,gear,gems,echants etc?ik wil mijzelf graag verbeteren..heb ook nog die +/- 100 mana reduction libram op mn holy light voor als ik straks ga raiden..
ben ook van die emblems of triumph aan het sparen om die holy shoulder van (of the cavalier) te kopen bij de triumph vendor..iemand verder nog geartips?heb als professions : blacksmiting&mining en vd 2ndaries hoef ik alleen fishing nog te lvlen...
maareh alle tips,comments etc etc voor mijn Holy pally zijn echt van harte welkom
alvast bedankt
desbetreffende char = Vivaladen @ Anachronos
ook maar in mn holy gear gelogged want vroeg gisteren of de mensen nog tips voor mij hadden en toen stond ik dus mooi in mn retri-pvp gear op de armory,maarja nu dus niet dus bij deze het verzoek aan jullie:
hebben jullie nog tips voor mij kwa specc,gear,gems,echants etc?ik wil mijzelf graag verbeteren..heb ook nog die +/- 100 mana reduction libram op mn holy light voor als ik straks ga raiden..
ben ook van die emblems of triumph aan het sparen om die holy shoulder van (of the cavalier) te kopen bij de triumph vendor..iemand verder nog geartips?heb als professions : blacksmiting&mining en vd 2ndaries hoef ik alleen fishing nog te lvlen...
maareh alle tips,comments etc etc voor mijn Holy pally zijn echt van harte welkom
Gister voor het eerst met mijn nieuwe guild Toc10 en Ony10 gedaan. Uit Toc nog een leuke helm mogen looten voor mijn resto offspecc en dankzij de emblems mijn 1e T9 piece voor resto aangeschaft.
Toch vind ik het met resto af en toe nog wel lastig. Gister bij Ony25 een tank gehad die erg veel damage pakte (verbaasde me nogal, want de overige tanks pakten minder grote spikes dan hem), anyways, ik kon daar op een gegeven moment niet tegenop healen. Is haste echt zo belangrijk? Zit nu met mijn upgrades op pak 'm beet 500 nog wat haste (nog niet echt veel dus).
Toch vind ik het met resto af en toe nog wel lastig. Gister bij Ony25 een tank gehad die erg veel damage pakte (verbaasde me nogal, want de overige tanks pakten minder grote spikes dan hem), anyways, ik kon daar op een gegeven moment niet tegenop healen. Is haste echt zo belangrijk? Zit nu met mijn upgrades op pak 'm beet 500 nog wat haste (nog niet echt veel dus).
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Zo dan 
Gister ToC25 gecleared (alles 1-shot)
Niet verkeerd, aangezien we 7 trials meehadden.
Epixxx!
Factions champs: Cord of Biting Cold
Anub: Leggings of the Deepening Void
En nog een Trophy of the Crusade geloot
Mij hoor je niet klagen
Gister ToC25 gecleared (alles 1-shot)
Niet verkeerd, aangezien we 7 trials meehadden.
Epixxx!
Factions champs: Cord of Biting Cold
Anub: Leggings of the Deepening Void
En nog een Trophy of the Crusade geloot
Mij hoor je niet klagen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Je moet ook de baas echt looten om het quest item te krijgen voor de daily. Dit is mij een keer of 3 overkomen waardoor ik nu standaard aan het begin van de instance aan de party vraag: "Hey guys, can u remind me to loot the boss for the quest item? I tend to forget that :)". Altijd "Sure" en sindsdien vergeet ik het niet meerVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 07:23:
na het looten maakte de mage een portal naar dalaran en eenmaal daar aangekomen bleek weer eens dat ik het benodigde itempje voor de daily heroic niet in mn bags hadzal dr wel weer iemand anders bezig geweest zijn met het looten van dat item waardoor ik hem niet kreeg
enfin ikke weer terug op de taxi-vogel van dalaran naar gundrak bleek dat al die nare trolls er weer stonden..toen had ik er genoeg van heb ik een ticket geopend en ben ik gelogged,vanmorgen ff gekeken en dr stond toen nog steed's : wait time currently unavaillable" kijken of ik die emblems of triumph nog kan krijgen want zoals een oude wijze hunter wel eens zei : nooit geschoten is altijd mis...
Vandaar dat ik altijd blijf wachten tot ik het ding effectief zie verdwijnen in mijn bags.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 07:23:
na het looten maakte de mage een portal naar dalaran en eenmaal daar aangekomen bleek weer eens dat ik het benodigde itempje voor de daily heroic niet in mn bags hadzal dr wel weer iemand anders bezig geweest zijn met het looten van dat item waardoor ik hem niet kreeg
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
ja ik klikte er wel op maar het benodigde de Itempje zal wel busy geweest zijn doordat iedereen er op zat te klikken,is de 2e dag achter elkaar,denk dat ik maar zo'n geel post-it briefje met LOOT DA BOSS!! erop op mn monitor plak ofzo of ergens rechtsonderin mn beeld heb ik een "Loot da Boss!!" addon!! whahaha maar is echt stom van me
Goed idee, ik moet er ook zo eentje maken met 'USE RIGHTEOUS FURY' wanneer ik aan het tanken ben met mijn pallyVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:55:
ja ik klikte er wel op maar het benodigde de Itempje zal wel busy geweest zijn doordat iedereen er op zat te klikken,is de 2e dag achter elkaar,denk dat ik maar zo'n geel post-it briefje met LOOT DA BOSS!! erop op mn monitor plak ofzo of ergens rechtsonderin mn beeld heb ik een "Loot da Boss!!" addon!! whahaha maar is echt stom van me
SmartBuff gebruiken. Die is dual-spec aware en zorgt dat je de juiste buffs gebruikt wanneer je in je Prot spec rondloopt (dus Righteous Fury aanzetten en nog wat Seals en Kings ofzo).Kapoen schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:58:
[...]
Goed idee, ik moet er ook zo eentje maken met 'USE RIGHTEOUS FURY' wanneer ik aan het tanken ben met mijn pally
@Vivaladen: Goed opletten dat je tijdens het looten niet de error melding "This item is busy" oid krijgt

[ Voor 18% gewijzigd door redfoxert op 26-11-2009 09:05 ]
Verwijderd
ennuh niet vergeten uit te zetten als je gaat healen of dpsenKapoen schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:58:
[...]
Goed idee, ik moet er ook zo eentje maken met 'USE RIGHTEOUS FURY' wanneer ik aan het tanken ben met mijn pally
ja denk dat dat idd het geval was,maar helaas ben niet zo heel erg handig met computers dus ik denk dat die hele addon gaat bestaan puur uit het plakken van een geel post it papiertje op mijn monitor..scripten gaat m niet worden ben ik bang haharedfoxert schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:05:
@Vivaladen: Goed opletten dat je tijdens het looten niet de error melding "This item is busy" oid krijgtDat komt nergens in de logs voor dus iets scripten daarvoor word erg lastig
Ben er gisteren in geslaagd om hele run te doen om op het einde te ontdekken da'k quest niet opgepikt hadVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:55:

You're not alone...Blacksnak schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:12:
[...]
Ben er gisteren in geslaagd om hele run te doen om op het einde te ontdekken da'k quest niet opgepikt had
Een vraagje voor de resident paladins hier, welke judgement gebruiken jullie voornamelijk? Ik gebruik zelf eigenlijk alleen maar Judgement of Light maar zit er aan te denken om ook wel eens Judgement of Wisdom te gebruiken. Ideaal gezien zou je natuurlijk Judgement of Light alleen maar willen gebruiken als je (flinke) schade krijgt.
Mwa, gisteren vooral de dailies gedaan. Ik moet nog drie soorten rogues. Een dwarf, een troll en een orc. Die dwarf lukt wel maar die andere twee...
Ook nog even vanaaf de laatste drie hordesteden bezoeken (bloodelf, Tauren en Orc) en die TBC Dungeon doen. Daarna ben ik er wel.
Ook nog even vanaaf de laatste drie hordesteden bezoeken (bloodelf, Tauren en Orc) en die TBC Dungeon doen. Daarna ben ik er wel.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik vergeet ook wel eens om de quest in te leveren. Daar kom ik dan de dag daarna achter als ik de daily wil oppikken
.
Tja, het is allemaal niet makkelijk

Tja, het is allemaal niet makkelijk

Raar genoeg ben ik nog nooit gevraagd geweest voor een 5 man als dps, I wonder whyVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:10:
[...]
ennuh niet vergeten uit te zetten als je gaat healen of dpsen
Dat valt te zien wat je op dat moment doet natuurlijk, tanken, dps-en (en pve of pvp). Heb je mana te weinig dan gebruik je JoW, anders JoL,...deTwisj schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:28:
Een vraagje voor de resident paladins hier, welke judgement gebruiken jullie voornamelijk? Ik gebruik zelf eigenlijk alleen maar Judgement of Light maar zit er aan te denken om ook wel eens Judgement of Wisdom te gebruiken. Ideaal gezien zou je natuurlijk Judgement of Light alleen maar willen gebruiken als je (flinke) schade krijgt.
Verwijderd
ja ligt er een beetje aan ik gebruik meestal de judgement of light tenzij er andere paladins lopen of dat het een mana intensive "holy light spam" fight is (op mn holy pally) als ret pally krijg je al mana genoeg terug dus dan heb je ook niet veel aan wisdom.. ligt er een beetje aan wat je voorkeur is denk ik en justice heb je op wat nare quests na niet veel aan,onthoud ook dat als je een judgement of light op iets gooit de anderen in je group er ook health voor terug krijgendeTwisj schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:28:
p.s. hoe ben jij gespecced kapoen?
Ik zou je spec aanpassen.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 07:23:
maareh alle tips,comments etc etc voor mijn Holy pally zijn echt van harte welkomalvast bedankt
Volgens mij gebruik je nu meer een pvp spec voor healing, en ik denk niet dat die echt geoptimaliseerd is voor raidhealing. Unyielding Faith, Aura Mastery, Improved Concentration Aura, Pure of Heart, Blessed Life, Sacred Cleansing dat zijn allemaal talents die op zich wel handig kunnen zijn, maar die niet gericht zijn op healing. Stop die punten in retri voor crit, ook improved Blessing of Wisdom is altijd handig voor raid buffs en zelf buff.
Cloak is niet echt geschikt voor holy pala's want met spirit doe je niets.
Andere gem in je chest, stamina heb je niet nodig als holy pala
Je draagt een dps trinket, vervang die door een healing trinket.
De enchant op je boots zou ik vervangen door icewalker voor de critrating, maar deze is op zich ook prima.
Ik gebruik altijd Righteouss Fury als ik ga healenVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:10:
[...]
ennuh niet vergeten uit te zetten als je gaat healen of dpsen
[...]
Ik heb een soort hardmode specc met 20 punten in protection ofzo. Als je een normale tank hebt, dan heb je toch geen aggro problemen
Heb je wel aggro dan krijg ik 6% minder damage
Gister voor de lol een kwartiertje voor de allience bank staan dansen met mijn Troll rogue... Stond ook al een Orc te dansen dus samen de allience op onze server ff makkelijk gemaakt die achievement te halen... Leuke reakties in het algemeen...Auredium schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:29:
Mwa, gisteren vooral de dailies gedaan. Ik moet nog drie soorten rogues. Een dwarf, een troll en een orc. Die dwarf lukt wel maar die andere twee...
/wave gerbon
Die kwam ook ff langs maar had troll al geschoten gok ik gezien hij alleen de orc turkeyneerde
Gister nieuwe gear gehaald, ring en legs van de emblems en haal nu 5.1k AP met 40,11% crit
En nog steeds erg veel ruimte voor verbetering
Later Ulduar10 met 8 man gedaan, eigelijk zonder problemen tot thorim gekomen, daarna laatste 2 man er bij en deze ook 'even snel' gedaan. Kort erna run door VoA, flame watcher dropte pvp belt voor shaman/hunter, eerste rolls waren hoog in de 70/80 en toch een roll wagen: 92
Belt is mine
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Gebruikt er hier iemand het programma Rawr?
Gisteren toc25 gedaan, trophy eruit gesleept en de T9.5 gloves voor me lock gehaald
op het moment op 2750 sp(+fel armor), 480 haste, 375 hit en 26% crit met me 0/13/58 destrolock:P
Maar back to topic, rawr bleef volhouden dat ik "optimaal" was met mijn 4p t8.5 gear, vreemd genoeg geeft ie nu dus aan dat de t9.5 daadwerkelijk beter is, een hogere dps output geeft, etc.
Past Rawr zich aan met de bonussen van de tier sets?
Daarna Voa10 gedaan, had een constante 4.6k dps, iets lager als in volledige t8.5 (5.1k was redelijk normaal in dat geval) dus was wel verwacht dat ik wat lager zou zitten
Gisteren toc25 gedaan, trophy eruit gesleept en de T9.5 gloves voor me lock gehaald
op het moment op 2750 sp(+fel armor), 480 haste, 375 hit en 26% crit met me 0/13/58 destrolock:P
Maar back to topic, rawr bleef volhouden dat ik "optimaal" was met mijn 4p t8.5 gear, vreemd genoeg geeft ie nu dus aan dat de t9.5 daadwerkelijk beter is, een hogere dps output geeft, etc.
Daarna Voa10 gedaan, had een constante 4.6k dps, iets lager als in volledige t8.5 (5.1k was redelijk normaal in dat geval) dus was wel verwacht dat ik wat lager zou zitten
Gebruik zolang nog je T8 bonus en zodra je de T9 bonus hebt stap je daar op over..Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:06:
Verwijderd
gebruik nu ook een mix van 2delen t8.5 en 2delen t9.5, critwise ben ik er 5% op vooruit gegaan, de t8.5 4p bonus is dan ook dat er 5% meer crit op een aantal spells is, dus wat dat betreft weinig verschil:P maar ja t9 en t9.5 hebben een heel stuk minder spiritOssi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:12:
[...]
Gebruik zolang nog je T8 bonus en zodra je de T9 bonus hebt stap je daar op over..
ga het gewoon even een tijdje aankijken, maar ik denk dat ik rawr laat voor wat het is, vind het maar een wazig programma
Ga voor 4 pieces T9. zeker als destro lock is de 2 setbonus al erg goed (10% meer crit voor je pet).Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:06:
Kan je armory helaas niet bekijken, maar ik zou wat meer haste gaan stacken als ik jou was.
Check me armory: Wootsauce @ Aggramar.
Stats (uit mijn hoofd): 3k spellpower (met fel armor) 5xx haste (met stone) 386 hit 22-23% crit.
Ding, rogue eindelijk 80, gelijk gerespecced naar een goede assasination build, glyphs gekocht en de target dummy erbij gepakt; ik lack nog hit/expertise maar weet er toch als ruim 2.2k uit te halen single target ! Dat belooft nog wat
"Don't let your dreams be memes"
Gisteren VoA10 gedaan, en JC, fishing en cooking daily. Pilgrim had ik ondertussen al gehaald. Ik had verder niet zo'n zin in een 25-mans en PVP stond ik ook niet om te springen, dus sinds een aantal weken weer eens met mijn shaman het een en ander proberen te doen. Ik wil namelijk toch een leuke DPS class, en ik wilde gisteren gear verzamelen voor elemental. Enhancement heb ik al, maar vind ik lang niet zo leuk als elemental.
Als restoration shaman heb ik best wel redelijke gear, veel i232, maar natuurlijk 0 hit rating. Daar wilde ik eerst aan gaan werken. Ik had al een aantal items uit ToC10, maar die hebben natuurlijk alleen maar haste en crit rating
Dus voor de benodigde hit rating gear wilde ik even ToC normal farmen en ToC HC. ToC normal ging lekker, een stuk of 4-5 gear gedaan maar helaas geen loot.
Daarna met een andere groep naar ToC5 HC.. Een groep vol met pleuris ninja's
Als eerst dropte de mail DPS chest, een death knight en paladin needden erop, ok, dat kan wel dacht ik, omdat er toch geen hunter is. Bij de tweede boss dropte de spellpower/hitrating cloak van palatress en tank gear, weer needden de paladin en de death knight op de tank gear.. Ok, dacht ik, de tank zelf heeft dat item al.
Vervolgens need de paladin op de cloak, terwijl ik en een mage die cloak nodig hadden voor dps gear (van te voren had ik aangegeven dat ik voor de dps gear kom en dat vond iedereen goed). Maar de paladin won die cloak bleef maar volhouden dat hij hem nodig had. Voor z'n offspec notabene, terwijl de mage en ik rollden als main spec. Ik super kwaad natuurlijk maar inmiddels stond de Black Knight al klaar. De spectral kris dropte.. En weer need de Death Knight.. Geen twijfel mogelijk dus dat hij al die tijd al de boel loopt te naaien. Ik verloor de roll en de DK en Paladin maakten dat ze wegkwamen. Uiteindelijk dus niks gewonnen terwijl die cloak en dagger enorm lage dropkans hebben..
NINJA's
Als restoration shaman heb ik best wel redelijke gear, veel i232, maar natuurlijk 0 hit rating. Daar wilde ik eerst aan gaan werken. Ik had al een aantal items uit ToC10, maar die hebben natuurlijk alleen maar haste en crit rating

Als eerst dropte de mail DPS chest, een death knight en paladin needden erop, ok, dat kan wel dacht ik, omdat er toch geen hunter is. Bij de tweede boss dropte de spellpower/hitrating cloak van palatress en tank gear, weer needden de paladin en de death knight op de tank gear.. Ok, dacht ik, de tank zelf heeft dat item al.
Vervolgens need de paladin op de cloak, terwijl ik en een mage die cloak nodig hadden voor dps gear (van te voren had ik aangegeven dat ik voor de dps gear kom en dat vond iedereen goed). Maar de paladin won die cloak bleef maar volhouden dat hij hem nodig had. Voor z'n offspec notabene, terwijl de mage en ik rollden als main spec. Ik super kwaad natuurlijk maar inmiddels stond de Black Knight al klaar. De spectral kris dropte.. En weer need de Death Knight.. Geen twijfel mogelijk dus dat hij al die tijd al de boel loopt te naaien. Ik verloor de roll en de DK en Paladin maakten dat ze wegkwamen. Uiteindelijk dus niks gewonnen terwijl die cloak en dagger enorm lage dropkans hebben..

Verwijderd
Gz man
Zal zeker de armory ff checken als ik thuis kom... zucht de baas blokkeerd alles waar wow in zit hahah
Gebruik je de spellstone ipv de firestone als destro, zal dat ook eens proberen
Darkquel @ Quelthalas
zucht word zoizo pas over 2 weken dak weer de kans heb op een trophy... avonddiensten ze brengen een hoop op maar verknoeien je raidleven hahahah jaja ik ben verslaafd...
Zal zeker de armory ff checken als ik thuis kom... zucht de baas blokkeerd alles waar wow in zit hahah
Darkquel @ Quelthalas
zucht word zoizo pas over 2 weken dak weer de kans heb op een trophy... avonddiensten ze brengen een hoop op maar verknoeien je raidleven hahahah jaja ik ben verslaafd...
Verwijderd
ooow ok dat had ik helemaal niet door,had die spec van een of andere site afgehaaldOssi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:37:
[...]
Ik zou je spec aanpassen.
Volgens mij gebruik je nu meer een pvp spec voor healing, en ik denk niet dat die echt geoptimaliseerd is voor raidhealing. Unyielding Faith, Aura Mastery, Improved Concentration Aura, Pure of Heart, Blessed Life, Sacred Cleansing dat zijn allemaal talents die op zich wel handig kunnen zijn, maar die niet gericht zijn op healing. Stop die punten in retri voor crit, ook improved Blessing of Wisdom is altijd handig voor raid buffs en zelf buff.
Cloak is niet echt geschikt voor holy pala's want met spirit doe je niets.
Andere gem in je chest, stamina heb je niet nodig als holy pala
Je draagt een dps trinket, vervang die door een healing trinket.
De enchant op je boots zou ik vervangen door icewalker voor de critrating, maar deze is op zich ook prima.
heb idd die aura mastery ook nog nooit gebruikt,zal gelijk als ik thuis kom van mn werk even naar een meer geschikte spec gaan zoeken
cloak moet ik idd nog even een vervanger voor zoeken,had de verkeerde gekocht per abuis kwam ik weer eens te laat achter haha,gems was idd nog een probleempje had die stam gem gegemmed omdat ik toen ik hem gemde veel meer mail/cloth/leather droeg dan nu en wou mijn lage hp compenseren daarmee..
welke gems raad je mij het meest aan om te stacken?heel veel int,crit,spellpwr of haste?of een soort van balans daarin?had namelijk gehoord dat je als holy paladin het beste veel int kon gaan stacken omdat dat naast een grote mana pool je ook beetjes spellpwr en crit opleverd int als een soort van universele stat?
haha bedankt voor het melden van die trinket kwam er doordat je het zei pas achter dat er het woordje "harmfull spells"stond voor die spellpwr bonus voor 10 secs..had hem genomen voor de haste erop (je bedoelde toch die Abyssal rune?) ik was een...ehh zoals maxima dat zo mooi zegt "hij was gewoon een beetje dom" haha
maar superbedankt voor de tips Ossi ,hier kan ik wat mee!
*Dagboek*
Vriendin druk bezig op haar werk dus heb de afgelopen 2 dagen lekker wat kunnen PvP-en.
Een paar mooie opgrades erbij en zit nu met mijn flask op bijna 900 resiliance.
Echter, het is puur frustratie aan alliance-side. Tot 22:00 is het echt huilen, Echt elke BG verloren en totaal geen teamplay. Na 22:00 moeten de kinderen naar bed en dan is alliance spelen ineens een verademing. Teamplay, er worden tactics overlegd en ook uitgevoerd en wonnen elke battle-ground.
En dan is het ook een genot om te healen als priest. Als healer mensen in leven houden en als je dan eens wordt aangevallen wordt de healer geholpen ipv in de steek gelaten zodat vaak 90% van de tijd gebeurd.
Maar moet zeggen dat ik wel grote verschillen ervaar in mensen die hun class werkelijk begrijpen en mensen die gewoon fotm-spec spelen. Soms kom ik bijv paladins tegen waar ik binnen 5s de grond van dichtbij kan bewonderen, andere keren heb ik er 2 op me en overleef ik het nog gewoon.
Grootste frustratie atm in PvP, no skill warlocks die alleen maar AoE stuns kunnen doen en voor de rest er maar als ballast bijlopen. Vanavond ook weer de avond voor mezelf, dus tot 22:00 een anti-enragepil en daarna overgaan op leuke PvP-battles. Tevens hunters zijn momenteel vervelend, echter niets leuker dan een hunter terug te pakken met zijn eigen wapens door een pet op hun af te sturen. 2 Dots, shadowfiend en dan LoS, 70% van de tijd kom ik dan als winnaar uit de bus. Echter, wanneer ze me overvallen op de openvlakte is mijn overleveingskans ineens geslonken tot een magere 5%.
Maar hetgene wat eerder beweerd werd is waar, een PvP-priest wordt pas weer leuk te spelen boven 700 resiliance, dan kan je eindelijk weer eens wat burst overleven en voeg je wat toe in een team.
Wel eindelijk mijn 50k HK-gehaald, op naar de 100k, nog een lange weg te gaan.
*einde dagboek*
Vriendin druk bezig op haar werk dus heb de afgelopen 2 dagen lekker wat kunnen PvP-en.
Een paar mooie opgrades erbij en zit nu met mijn flask op bijna 900 resiliance.
Echter, het is puur frustratie aan alliance-side. Tot 22:00 is het echt huilen, Echt elke BG verloren en totaal geen teamplay. Na 22:00 moeten de kinderen naar bed en dan is alliance spelen ineens een verademing. Teamplay, er worden tactics overlegd en ook uitgevoerd en wonnen elke battle-ground.
En dan is het ook een genot om te healen als priest. Als healer mensen in leven houden en als je dan eens wordt aangevallen wordt de healer geholpen ipv in de steek gelaten zodat vaak 90% van de tijd gebeurd.
Maar moet zeggen dat ik wel grote verschillen ervaar in mensen die hun class werkelijk begrijpen en mensen die gewoon fotm-spec spelen. Soms kom ik bijv paladins tegen waar ik binnen 5s de grond van dichtbij kan bewonderen, andere keren heb ik er 2 op me en overleef ik het nog gewoon.
Grootste frustratie atm in PvP, no skill warlocks die alleen maar AoE stuns kunnen doen en voor de rest er maar als ballast bijlopen. Vanavond ook weer de avond voor mezelf, dus tot 22:00 een anti-enragepil en daarna overgaan op leuke PvP-battles. Tevens hunters zijn momenteel vervelend, echter niets leuker dan een hunter terug te pakken met zijn eigen wapens door een pet op hun af te sturen. 2 Dots, shadowfiend en dan LoS, 70% van de tijd kom ik dan als winnaar uit de bus. Echter, wanneer ze me overvallen op de openvlakte is mijn overleveingskans ineens geslonken tot een magere 5%.
Maar hetgene wat eerder beweerd werd is waar, een PvP-priest wordt pas weer leuk te spelen boven 700 resiliance, dan kan je eindelijk weer eens wat burst overleven en voeg je wat toe in een team.
Wel eindelijk mijn 50k HK-gehaald, op naar de 100k, nog een lange weg te gaan.
*einde dagboek*
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Nou, gisteren op mijn Warlock de Pilgrims achievements afgemaakt. Het moeilijkste was nog om een Troll Rogue te vinden. De Troll Rogue die ik uiteindelijk vond ging een beetje "catch me if you can" lopen spelen toen hij in de gaten had dat ik zat te wachten tot z'n turkey buff weg was (duurde nog 2 minuten ofzo). Uiteindelijk heb ik hem in de drukte van Dalaran te pakken gekregen en had ik de meta binnen. Die turkey pet is inderdaad te grappig als je vlak bij een camp fire gaat staan
.
Daarna mijn Paladin gelogged en in LFG gaan staan voor de daily heroic (Drak'Tharon Keep). Na wat zoeken een groep gevonden die er geen probleem mee had dat ik (buiten 2 blues en 2 heirlooms) nog helemaal in de greens zat. Ze vonden m'n BoK genoeg
. De run liep vlekkeloos en ik kon meteen de [Guru of Drakuru] achievement binnenhalen door de quest daar af te ronden.
Het groepje bleek uit allemaal nederlanders te bestaan uit dezelfde guild. Toen ik de daily heroic quest aan het inleveren was (ik had de groep nog niet verlaten) werd ik naar de Argent Tournament Grounds gesummoned. Ze hadden blijkbaar besloten om er ook nog even Trial of the Champion heroic achteraan te doen. Ik heb toen maar even aangegeven dat ik die nog niet gedaan had (ben net weer begonnen) en dat m'n gear nog crap was, maar dat was wederom geen probleem.
Ook ToC ging vlekkeloos en daar kon ik meteen mijn eerste 2 epics looten, de mail shoulders (die niemand wilde, dus ik doe het er voorlopig wel even mee) en nog een andere upgrade die ik ff vergeten ben. Blijkbaar had ik een goede indruk gemaakt, want meteen na ToC kreeg ik een /w van één van de groepsleden of ik zin had om hun guild te joinen. Het is een beginnende guild met nederlanders die eerst samen op een private server hadden gespeeld. Ze zijn nu dus nog lekker heroics aan het doen en aan het levelen en erg casual. Aangezien ik geen trek meer heb in verplicht raiden leek me dit een prima guild om me bij aan te sluiten en dat heb ik dus ook maar gedaan. Ik denk dat ik me met mijn Warlock en DK ook maar ga aansluiten bij die guild.
Daarna mijn Paladin gelogged en in LFG gaan staan voor de daily heroic (Drak'Tharon Keep). Na wat zoeken een groep gevonden die er geen probleem mee had dat ik (buiten 2 blues en 2 heirlooms) nog helemaal in de greens zat. Ze vonden m'n BoK genoeg
Het groepje bleek uit allemaal nederlanders te bestaan uit dezelfde guild. Toen ik de daily heroic quest aan het inleveren was (ik had de groep nog niet verlaten) werd ik naar de Argent Tournament Grounds gesummoned. Ze hadden blijkbaar besloten om er ook nog even Trial of the Champion heroic achteraan te doen. Ik heb toen maar even aangegeven dat ik die nog niet gedaan had (ben net weer begonnen) en dat m'n gear nog crap was, maar dat was wederom geen probleem.
Ook ToC ging vlekkeloos en daar kon ik meteen mijn eerste 2 epics looten, de mail shoulders (die niemand wilde, dus ik doe het er voorlopig wel even mee) en nog een andere upgrade die ik ff vergeten ben. Blijkbaar had ik een goede indruk gemaakt, want meteen na ToC kreeg ik een /w van één van de groepsleden of ik zin had om hun guild te joinen. Het is een beginnende guild met nederlanders die eerst samen op een private server hadden gespeeld. Ze zijn nu dus nog lekker heroics aan het doen en aan het levelen en erg casual. Aangezien ik geen trek meer heb in verplicht raiden leek me dit een prima guild om me bij aan te sluiten en dat heb ik dus ook maar gedaan. Ik denk dat ik me met mijn Warlock en DK ook maar ga aansluiten bij die guild.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik hoop dat ze idd iets met dat soort mensen gaan doen. In de volgende patch kan je ze op je ignore lijst zetten en wordt je er niet meer mee gegrouped geloof ik. Zou mooi zijn als je dat gewoon ook voor randoms kan doen en je een waarschuwing krijgt oid als je in dezelfde groep zit...RichardvdD schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:18:
Vervolgens need de paladin op de cloak, terwijl ik en een mage die cloak nodig hadden voor dps gear (van te voren had ik aangegeven dat ik voor de dps gear kom en dat vond iedereen goed). Maar de paladin won die cloak bleef maar volhouden dat hij hem nodig had. Voor z'n offspec notabene, terwijl de mage en ik rollden als main spec. Ik super kwaad natuurlijk maar inmiddels stond de Black Knight al klaar. De spectral kris dropte.. En weer need de Death Knight.. Geen twijfel mogelijk dus dat hij al die tijd al de boel loopt te naaien. Ik verloor de roll en de DK en Paladin maakten dat ze wegkwamen. Uiteindelijk dus niks gewonnen terwijl die cloak en dagger enorm lage dropkans hebben..![]()
NINJA's
[ Voor 68% gewijzigd door thewizard2006 op 26-11-2009 10:38 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
900 resillience, dat is iets van 20% DoT reduction en 10% dmg reduction? Is dat echt merkbaar?
Ik speel nog veel BG's in de 70-79 bracket, daar is totaal niets te zeggen over balans van ally/horde. Ene keer winnen wij, andere keer allies. Grootste probleem toch bijna altijd bij horde, niemand is tank. Leuk dat je balinda aanvalt, maar zonder tank kom je niet ver. Gelukkig deze keer wel, samen met andere shaman en druid hele groep lang genoeg in leven gehouden.
2x winst, 1x met bijna 400k healing, ruim 200k boven de 2de plek
Maarja, heb je ooit iemand op een blauwe maandag op je ingore lijst gezet, wil je een 25-groep in waar die persoon toevallig ook in zit, hoop ik toch wel dat je dan een popup ofzo krijgt ipv automatisch declinen.
Las gisteren trouwens dat hunters dus toch volgend jaar afstappen van mana, ze gaan focus krijgen. Weet niet of daar erg blij mee ben eigelijk (dan moeten ze toch wel bizar aan hunters aan sleutelen).
Ik speel nog veel BG's in de 70-79 bracket, daar is totaal niets te zeggen over balans van ally/horde. Ene keer winnen wij, andere keer allies. Grootste probleem toch bijna altijd bij horde, niemand is tank. Leuk dat je balinda aanvalt, maar zonder tank kom je niet ver. Gelukkig deze keer wel, samen met andere shaman en druid hele groep lang genoeg in leven gehouden.
2x winst, 1x met bijna 400k healing, ruim 200k boven de 2de plek
Vraag ik me af of dit ook cross-server kan werken, daar zullen imho de grootste problemen komen.thewizard2006 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:27:
Ik hoop dat ze idd iets met dat soort mensen gaan doen. In de volgende patch kan je ze op je ignore lijst zetten en wordt je er niet meer mee gegrouped geloof ik. Zou mooi zijn als je dat gewoon ook voor randoms kan doen en je een waarschuwing krijgt oid als je in dezelfde groep zit...
Maarja, heb je ooit iemand op een blauwe maandag op je ingore lijst gezet, wil je een 25-groep in waar die persoon toevallig ook in zit, hoop ik toch wel dat je dan een popup ofzo krijgt ipv automatisch declinen.
Las gisteren trouwens dat hunters dus toch volgend jaar afstappen van mana, ze gaan focus krijgen. Weet niet of daar erg blij mee ben eigelijk (dan moeten ze toch wel bizar aan hunters aan sleutelen).
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2009 10:31 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Focus, hetzelfde als waar je Pet nu mee werkt. Opzich logisch dat ze van Mana afstappen, maar Focus vind ik dan weer raar. Is zowat hetzelfde als Energy, alleen zal denk ik dan regen ervan anders verlopen. Via je Pet ofzo?SinergyX schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:28:
Gaat dat nieuw cross server systeem ook werken voor raids? Ik dacht alleen voor 5 mans?SinergyX schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:28:
Vraag ik me af of dit ook cross-server kan werken, daar zullen imho de grootste problemen komen.
Huh wtf, ik zie mijn naam! Is het eerste wat ik dachtUdiBenLudi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:50:
[...]
Gister voor de lol een kwartiertje voor de allience bank staan dansen met mijn Troll rogue... Stond ook al een Orc te dansen dus samen de allience op onze server ff makkelijk gemaakt die achievement te halen... Leuke reakties in het algemeen...
/wave gerbon
Die kwam ook ff langs maar had troll al geschoten gok ik gezien hij alleen de orc turkeyneerde(was rond 2115/2130)
Toen ik het verhaaltje las over het dansen voor de bank dacht ik, he zou hij op doomhammer zitten ^^
Bedankt voor de mogelijkheid! Ik kon maar geen orc rogue vinden, dus ik had een horde char aangemaakt ff heel snel inloggen.... /who orc rogue.. precies 1 rogue in dalaran
/tar Görc macro en zoeken maar ^^
staat me iets van bij dat ik een /ty deed ^^
Aangezien het de laatste was voor de pilgrim achievement
Verwijderd
De namen van de echt irritante lui zijn toch wel bekend binnen de community...
Vond het wel grappig dat in wow hetzelfde is als in een multiplayer fps
ben je sniper word je camper genoemd
need je teveel spullen ben je een ninja
en in beide gevallen ben je een noob als je 1 of 2 fouten maakt
dat soort woorden zou blizzard in hun censuur gebeuren moeten zetten hahaha
Op QT hebben we een rogue en een warrior tank die zichzelf allebei zo ongelovelijk goed vinden.
Natuurlijk heb je dan altijd een groep mensen die hun reet letterlijk volgen...
perikelen als Wmils fanclub of in dalaran roepen OMG its Wmil!! waardoor de hele trade weer gespammed word door mensen die alleen maar Wmil kunnen zeggen.... zucht...
Vooral deze warrior heb ik al een aantal keer aanvaringen mee gehad... op de een of andere manier worden mensen in zijn guild ook enorme arrogante pricks die het nodig vinden om andere klassen te vertellen hoe ze moeten spelen in een pug of idioot genoeg 4k dps eisen voor een heroic die uiteindelijk gewoon
viel gisteren ook op in toc25, we hadden een groen/blauw gegearde rogue alt mee die aan het einde wegliep met een epic broek en chest... waren gelijk mensen in de guild die zich afvroegen of dit meer ging gebeuren dat mensen gewoon hun alt meenemen, twas een 2 guild shared run zeg maar.
maar goed, we hadden anub iig neer en gelukkig dat er geen main chars benadeeld werden om de loot hierdoor.
Vond het wel grappig dat in wow hetzelfde is als in een multiplayer fps
ben je sniper word je camper genoemd
need je teveel spullen ben je een ninja
en in beide gevallen ben je een noob als je 1 of 2 fouten maakt
dat soort woorden zou blizzard in hun censuur gebeuren moeten zetten hahaha
Op QT hebben we een rogue en een warrior tank die zichzelf allebei zo ongelovelijk goed vinden.
perikelen als Wmils fanclub of in dalaran roepen OMG its Wmil!! waardoor de hele trade weer gespammed word door mensen die alleen maar Wmil kunnen zeggen.... zucht...
Vooral deze warrior heb ik al een aantal keer aanvaringen mee gehad... op de een of andere manier worden mensen in zijn guild ook enorme arrogante pricks die het nodig vinden om andere klassen te vertellen hoe ze moeten spelen in een pug of idioot genoeg 4k dps eisen voor een heroic die uiteindelijk gewoon
viel gisteren ook op in toc25, we hadden een groen/blauw gegearde rogue alt mee die aan het einde wegliep met een epic broek en chest... waren gelijk mensen in de guild die zich afvroegen of dit meer ging gebeuren dat mensen gewoon hun alt meenemen, twas een 2 guild shared run zeg maar.
maar goed, we hadden anub iig neer en gelukkig dat er geen main chars benadeeld werden om de loot hierdoor.
volgens mij alleen voor 5 man in eerste instantie.
Zo'n pop up of melding lijkt mij idd ook wel handig. En dan een notitie erbij dat je kan zien omdat het was voor onbeschoft gedrag, ninja loot, afk etc
Zo'n pop up of melding lijkt mij idd ook wel handig. En dan een notitie erbij dat je kan zien omdat het was voor onbeschoft gedrag, ninja loot, afk etc
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
500 haste is meer dan genoeg, ervan uitgaande dat je 3/3 GotEM hebt, en een WoA totem en een retri pally of moonkin. In dit geval is ~263 haste zelfs al genoeg. Meer is altijd veiliger mocht je buiten bereik van de totem komen ofzo.Mik! schreef op donderdag 26 november 2009 @ 07:29:
...Is haste echt zo belangrijk? Zit nu met mijn upgrades op pak 'm beet 500 nog wat haste (nog niet echt veel dus).
Het zou geen probleem moeten zijn om de tank up te houden, zelfs niet in je eentje, tenzij de tank echt serieus undergeared was. Gewoon Rejuv, 3xLB en Regrowth op de tank rollen, en dan een nourish timen als je ziet dat ze haar breath cast zodat de tank direct na de breath weer op volle hp is. Met de nourish glyph en talents moet dit wel te doen zijn. Eventueel je 3xLB laten bloomen mocht de extra healing gebruikt kunnen worden.
PS: Aan alle mensen die moeite hebben met het vinden van de juiste rogues: Waarom gaan jullie niet de battlegrounds in? Ik was 2x een Isle of Conquest ingegaan en had toen de achiev. In die BG heb je veel kans dat de goede er bij zit. Tijdens de BG kan je met Alt-space alle chars van de tegenstander bekijken, dus ook of het een undead rogue o.i.d. is. Zodoende weet je of je target er bij loopt. Vervolgens maak je een macro met daarin /tar 'NaamRogue' en spam de button maar. Het enige wat je dan nog moet doen is out of combat blijven, niet moeilijk, gewoon niets doen, en je target turkeyen. Queue wel voor 2 BG tegelijk, zodat als je target niet in de huidige BG zit, je dan naar de andere BG kan gaan zodra de queue dat toelaat.
[ Voor 29% gewijzigd door Roxors op 26-11-2009 10:47 ]
Ik gebruik idd de spellstone, haste levert net iets meer op als crit, en aangezien je raidbuffed zo rond de 35-40% crit uitkomt zit dat wel goeVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:21:
Gz man
Darkquel @ Quelthalas
Jouw spec werkt wel, maar als main healer bijvoorbeeld zijn er beter specs. Stel je zit in een 25 mans raid met nog 2 pala healers dan heb je een leuke ondersteunende/aanvullende spec. Voor 10 mans zou ik het aanpassenVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:22:
[...]
ooow ok dat had ik helemaal niet door,had die spec van een of andere site afgehaald
heb idd die aura mastery ook nog nooit gebruikt,zal gelijk als ik thuis kom van mn werk even naar een meer geschikte spec gaan zoekenwant ik wil idd wel naar het raidheal gebeuren doorstromen..
cloak moet ik idd nog even een vervanger voor zoeken,had de verkeerde gekocht per abuis kwam ik weer eens te laat achter haha,gems was idd nog een probleempje had die stam gem gegemmed omdat ik toen ik hem gemde veel meer mail/cloth/leather droeg dan nu en wou mijn lage hp compenseren daarmee..
welke gems raad je mij het meest aan om te stacken?heel veel int,crit,spellpwr of haste?of een soort van balans daarin?had namelijk gehoord dat je als holy paladin het beste veel int kon gaan stacken omdat dat naast een grote mana pool je ook beetjes spellpwr en crit opleverd int als een soort van universele stat?
haha bedankt voor het melden van die trinket kwam er doordat je het zei pas achter dat er het woordje "harmfull spells"stond voor die spellpwr bonus voor 10 secs..had hem genomen voor de haste erop (je bedoelde toch die Abyssal rune?) ik was een...ehh zoals maxima dat zo mooi zegt "hij was gewoon een beetje dom" haha
maar superbedankt voor de tips Ossi ,hier kan ik wat mee!![]()
ga dr gelijk aan werken als ik weer terug ben van werk
Wat die spellpower+stamina gem betreft. Volgens mij zit er niet persee minder stamina op cloth/leather/mail dan op plate, maar daar zou ik me in kunnen vergissen.
Over het algemeen is intellect wel het beste vooral tijdens het upgearen. Als je dik in de gear zit kun je altijd haste/crit/spellpower er bij gaan nemen. In de rode sockets steek ik wel altijd de epic spellpower gem. In de rest altijd een combi van intellect/mp5/spellpower
Die trinket is idd voor dps casters
Zo herkenbaar aangezien ik zelf ook op quel thalas speelVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:40:
perikelen als Wmils fanclub of in dalaran roepen OMG its Wmil!! waardoor de hele trade weer gespammed word .....
Zelf zit ik in een guild genaamt disorderly, gezellige gasten meestal wel zin op random iets te doen. Ze nemen zichzelf gelukkig totaal niet serieus. Ik spendeer momenteel vooral wat extra tijd op orichu, zodat ik ook eens leer tanken. Daarnaast heb ik een priest(cidora) en een mage(cidori) op 80.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Verwijderd
Ik heb bij voorbaat trade maar uit staan voor dit soort zaken...
die gozer had het bij mij al afgedaan toen die begon met de leus
hey I'm Wmil, u know me as Main tank of One Wish, we need 1 more dps, will u accept the honor of raiding with a real raiding guild....
Op dat moment zat ik in een hardcore raiding guild en druk bezig in de race om realm first karazhan
Heb hem dus bedankt voor de eer, bij mijn 2e whisper dat ik hem en zijn guild uit beleefdheid succes wilde wensen kreeg ik de epic leus
Wmil is ignoring you
Ik zit zelf bij StormCrows(horde) en buiten dat we toch redelijk progress maken ondanks onze casual raid manieren zijn we stuk voor stuk knetter gek
Lets do FL with 4 towers.... waarop de volgende zegt and afterwards XT... waarop de eerste roept With 4 towers!
hey I'm Wmil, u know me as Main tank of One Wish, we need 1 more dps, will u accept the honor of raiding with a real raiding guild....
Op dat moment zat ik in een hardcore raiding guild en druk bezig in de race om realm first karazhan
Heb hem dus bedankt voor de eer, bij mijn 2e whisper dat ik hem en zijn guild uit beleefdheid succes wilde wensen kreeg ik de epic leus
Wmil is ignoring you
Ik zit zelf bij StormCrows(horde) en buiten dat we toch redelijk progress maken ondanks onze casual raid manieren zijn we stuk voor stuk knetter gek
Lets do FL with 4 towers.... waarop de volgende zegt and afterwards XT... waarop de eerste roept With 4 towers!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 11:18 ]
Over het algemeen heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad mbt loot in PuG's. Ik ben redelijk nieuw in WoW (ong een maandje nu) en ben eerder verbaasd dat over het algemeen mensen erg beleefd zijn en zich aan ongeschreven regels houden (need wanneer main spec, greed wanneer off spec, oid?). Iets wat ik in andere MMO's niet ben tegengekomen tenzij je in een guild/static group zit. Zo was het in de eerste ToC die ik in een PuG heb gedaan zelfs zo dat, ondanks dat ik de need had verloren van een dps'er op een tank plate, hij me deze deed traden omdat ik als tank was gekomen. Ik ben namelijk wat terughoudend in groups om te needen, omdat ik dat zo loothoerig vind overkomen, dus het duurde even voor ik een beslissing nam.
Lol wat een retard haha. Zulke mensen zijn waarschijnlijk totale failures in het echte leven.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:16:
Ik heb bij voorbaat trade maar uit staan voor dit soort zaken...
Wmil is ignoring you
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Tis niet zozeer de beleefdheid, bedoel in elk spel, cultuur, etc zul je kindergedrag tegenkomen en mensen die qq over alles wat hun benadeeld word(lees rogues die clothies oneshotten, paladins die alle loot pakken, bier wat dood gaat, iemand een compliment geven en ze voelen zich beledigd).deTwisj schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:18:
Over het algemeen heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad mbt loot in PuG's. Ik ben redelijk nieuw in WoW (ong een maandje nu) en ben eerder verbaasd dat over het algemeen mensen erg beleefd zijn en zich aan ongeschreven regels houden (need wanneer main spec, greed wanneer off spec, oid?). Iets wat ik in andere MMO's niet ben tegengekomen tenzij je in een guild/static group zit. Zo was het in de eerste ToC die ik in een PuG heb gedaan zelfs zo dat, ondanks dat ik de need had verloren van een dps'er op een tank plate, hij me deze deed traden omdat ik als tank was gekomen. Ik ben namelijk wat terughoudend in groups om te needen, omdat ik dat zo loothoerig vind overkomen, dus het duurde even voor ik een beslissing nam.
Mijn vriendin heeft een Boomkin main en 6 level 80 alts(dont ask me where she gets the time from)
Haar laatste verovering is een paladin die ze tank main, dps os heeft gemaakt
volgens alle guides is 25k-26k hp met de bekende def-cap en wat andere zaken voldoende voor heroics.
Waar zij dan weer tegen aanloopt is het elitisme(waar overigens ook alle pugs tegen aanlopen die zeuren om achievements en dps-minimums bij de simpelste dingen)
ze word geinvite, krijgt te horen put on your tank gear (heeft 27.9k hp) en word gekicked omdat een tank 34k health moet hebben volgens de leider... terwijl ze gewoon een simpele hc(lees nexus, cos, etc) wil tanken.
Dus whispered ze de leider waar dit op slaat en dat ze de hc meer heeft getanked zonder problemen.
krijgt ze als reply go qq somewhere else, Noob, go do some more normals first (half toc hc gegeared maar goed)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 11:32 ]
JaSinergyX schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:28:
900 resillience, dat is iets van 20% DoT reduction en 10% dmg reduction? Is dat echt merkbaar?
Ik heb voor mijn vriendin die PvP haat op haar priest de world event 50 kills met enrage-buff gedaan.
Ik was blij dat ik de 50 kills had, zodat ik haar weer kon loggen, in PvE-gear heb je echt 0,0 survival.
Vooral omdat horde doet wat alliance nalaat. kill healers first en rogues/druids vinden vooral priests een lekker voorafje voordat ze echt aan de bak moeten.
Maar 1 vs 1 tegen een rogue ben ik kansloos als ze de eerste hit doen, anders is het 30% kans dat ik als winner uit de bus kom, uitgaande dat ik mijn specials niet op cooldown heb. In de huidige world of stuncraft zou ik wel een trinket met een cd van 30s kunnen gebruiken ipv de 2 min now.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Trinket na de 2de stun, Pain suppresion op je casten en de rogue gaat wel weg hoorsabriel schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:33:
[...]
Ja
Ik heb voor mijn vriendin die PvP haat op haar priest de world event 50 kills met enrage-buff gedaan.
Ik was blij dat ik de 50 kills had, zodat ik haar weer kon loggen, in PvE-gear heb je echt 0,0 survival.
Vooral omdat horde doet wat alliance nalaat. kill healers first en rogues/druids vinden vooral priests een lekker voorafje voordat ze echt aan de bak moeten.
Maar 1 vs 1 tegen een rogue ben ik kansloos als ze de eerste hit doen, anders is het 30% kans dat ik als winner uit de bus kom, uitgaande dat ik mijn specials niet op cooldown heb. In de huidige world of stuncraft zou ik wel een trinket met een cd van 30s kunnen gebruiken ipv de 2 min now.
HP Discussie van Tanks:
Ach die bastards heb je altijd rondlopen die gaan vragen om een hoge HP pool omdat ze lui zijn.
Met mijn druid nog geen tegengekomen, wel merk ik dat ze me inspecten als ik in de instance sta. Heel af en toe krijg ik een whisper: Waarom agi ipv stamina ? waarop ik reageer; more armor/dodge/ap/crit and thats what I need
Raidbuffed haal ik daarom ook "maar" 43k, maar wel met 47% dodge en ruim 29k armor
[ Voor 19% gewijzigd door Wootlock op 26-11-2009 11:41 ]
Waarom maakt ze dan niet zelf een party? Juist als tank of healer is het makkelijk om een groepje samen te stellen? Heb je ook dat gezeur niet...Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:29:
[...]
volgens alle guides is 25k-26k hp met de bekende def-cap en wat andere zaken voldoende voor heroics.
Waar zij dan weer tegen aanloopt is het elitisme(waar overigens ook alle pugs tegen aanlopen die zeuren om achievements en dps-minimums bij de simpelste dingen)
ze word geinvite, krijgt te horen put on your tank gear (heeft 27.9k hp) en word gekicked omdat een tank 34k health moet hebben volgens de leider... terwijl ze gewoon een simpele hc(lees nexus, cos, etc) wil tanken.
Dus whispered ze de leider waar dit op slaat en dat ze de hc meer heeft getanked zonder problemen.
krijgt ze als reply go qq somewhere else, Noob, go do some more normals first (half toc hc gegeared maar goed)
Verwijderd
ook dat geprobeerd, en dan stappen mensen er gewoon uit, meestal als ik dat zie gebeuren kijk ik even op de bekende sites (be.imba, wow heroes, etc) en zijn die mensen ook niet erg goed gegeared(zegt ook niet veel ik weet het)
zeg ook niet dat dat altijd gebeurd, maar het gebeurd wel genoeg om te zeggen dat mensen met elke patch weer meer " eisen" voor lagere zaken...
Guild runs zijn gewoon goed en normaal, weinig gezeur, maar ja dan moet je ook weer net op dat moment online zijn en aangezien ze meer te doen heeft dan rondhangen in wow wachtende op:P
Nog even en mensen willen een boost door WG of SFK en eisen dat de lvl80er de achievement linkt;)
zeg ook niet dat dat altijd gebeurd, maar het gebeurd wel genoeg om te zeggen dat mensen met elke patch weer meer " eisen" voor lagere zaken...
Guild runs zijn gewoon goed en normaal, weinig gezeur, maar ja dan moet je ook weer net op dat moment online zijn en aangezien ze meer te doen heeft dan rondhangen in wow wachtende op:P
Nog even en mensen willen een boost door WG of SFK en eisen dat de lvl80er de achievement linkt;)
In het verleden met mijn 'whooping' 27k buffed, genoeg mensen die na invite ook meteen party weer uitstappen. Op mijn hunter boeit het me voor geen meter, blijf je in leven en healer houd het bij, doe ik elke heroic. Zolang de tanker snapt dat ik genoeg tricks heb om ook zelf lang genoeg in leven te blijven of teammembers te helpen. (ik ga liever zelf neer dan dat de healer wordt neergemept). Als men al met wat 245 rondloopt voelen ze zich al snel te 'goed' voor parties, maar te hoog gegearde DPS geeft ook problemen voor de tank (agro) en automatisch dus voor je party.Menace_1981 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:35:
Waarom maakt ze dan niet zelf een party? Juist als tank of healer is het makkelijk om een groepje samen te stellen? Heb je ook dat gezeur niet...
Hoop toch echt niet via pets, die liggen meestal als eerste dood (ok, zal iets beter worden in 3.3). Ruim 60% van de hunter DPS komt uit het 'ongelimiteerd' kunnen spammen van skills, een rogue/kitty kan dit bv niet maar heeft flinke compensatie door hoge attacksnelheid en hogere dmg per skill. Kijk je pet maar eens als je de 2 talents niet hebt die hem van focus voorzien (50% regen increase en per crit 50 focus), is 99% gewoon leeg terwijl er 3 (worden er 4) klaar staan om gebruikt te worden.RaseriaN schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:33:
Focus, hetzelfde als waar je Pet nu mee werkt. Opzich logisch dat ze van Mana afstappen, maar Focus vind ik dan weer raar. Is zowat hetzelfde als Energy, alleen zal denk ik dan regen ervan anders verlopen. Via je Pet ofzo?
Nee, enkel voor heroics inderdaad (crossserver raid is gewoon vragen om ninja's), maar die niet-join bij ignored mensen geld volgens mij voor beide gevallen (eigen server raid en crossserver heroics).Kapoen schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:37:
Gaat dat nieuw cross server systeem ook werken voor raids? Ik dacht alleen voor 5 mans?
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2009 11:49 ]
Verwijderd
Ossi......ik hou van jou haha thx Again!Ossi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:55:
[...]
Jouw spec werkt wel, maar als main healer bijvoorbeeld zijn er beter specs. Stel je zit in een 25 mans raid met nog 2 pala healers dan heb je een leuke ondersteunende/aanvullende spec. Voor 10 mans zou ik het aanpassen
Wat die spellpower+stamina gem betreft. Volgens mij zit er niet persee minder stamina op cloth/leather/mail dan op plate, maar daar zou ik me in kunnen vergissen.
Over het algemeen is intellect wel het beste vooral tijdens het upgearen. Als je dik in de gear zit kun je altijd haste/crit/spellpower er bij gaan nemen. In de rode sockets steek ik wel altijd de epic spellpower gem. In de rest altijd een combi van intellect/mp5/spellpower
Die trinket is idd voor dps castersHet is inderdaad iets waar je gauw overheen leest
denk dat ik dan maar even goed intellect ga stacken in alles op de rode sockets na dan
maareh jij hebt een raid ready holy paladin waar ik naar kan spieken op de armory?
is dat toevallig Valeron of gerbon?ben benieuwd hehe kan ik wat inspiratie opdoen
hoe heb jij dat gedaan met je shield dan?alleen die heroism vendor heeft er 1 en die drop in heroics is niet veel beter,moet je toch de 10 mans in...denk je dat dat met mijn huidige gear gaat lukken?skill&will is er
Gisteren een productief achievement avondje.
Kwam online toen een gabbie vroeg wat ik ging doen. Wilde ff de daily healen voor de badges.
Hij vroeg of ik zin had om VoA 10 te healen (nog noooooit geweest, as casual as you can imagine!
).
Uiteindelijk zonder problemen VoA 10 clear, dus 3 achievements rijker en vervolgens maar besloten ook de 25m te doen.
Wéér zonder noemenswaardige moeite 3 achievements erbij. Toen OS 10. Ook clear.
Was toen rond 22.45 uur en ik wilde mijn cooking nog even levelen naar 375 dus ik naar Elwyn (had Turkeys nodig).
Znder ook maar enige intentie de achievement te halen (was uiteindelijk toen ik het wél wilde doen miserably failed op de eerste 5 pogingen) op jacht naar die krengen.
Liep als een speer en voor ik het wist zat ik op de 35. Uiteindelijk freeweelend naar de 40 en hoppa, achievement binnen.
Zo zie je maar, als je ergens echt voor gaat zitten gaat het voor geen meter en als je op jacht gaat voor je cookingskill (dus inclusief looten) hobbel je ze achter mekaar tegen het lijf.
Al met al een nuttige 3 uur online geweest.
Kwam online toen een gabbie vroeg wat ik ging doen. Wilde ff de daily healen voor de badges.
Hij vroeg of ik zin had om VoA 10 te healen (nog noooooit geweest, as casual as you can imagine!
Uiteindelijk zonder problemen VoA 10 clear, dus 3 achievements rijker en vervolgens maar besloten ook de 25m te doen.
Wéér zonder noemenswaardige moeite 3 achievements erbij. Toen OS 10. Ook clear.
Was toen rond 22.45 uur en ik wilde mijn cooking nog even levelen naar 375 dus ik naar Elwyn (had Turkeys nodig).
Znder ook maar enige intentie de achievement te halen (was uiteindelijk toen ik het wél wilde doen miserably failed op de eerste 5 pogingen) op jacht naar die krengen.
Liep als een speer en voor ik het wist zat ik op de 35. Uiteindelijk freeweelend naar de 40 en hoppa, achievement binnen.
Zo zie je maar, als je ergens echt voor gaat zitten gaat het voor geen meter en als je op jacht gaat voor je cookingskill (dus inclusief looten) hobbel je ze achter mekaar tegen het lijf.
Al met al een nuttige 3 uur online geweest.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Inderdaad, kinderachtigheid kom je overal tegen, zowel IRL als in de games. Niks nieuws daar dus.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:29:
[...]
Tis niet zozeer de beleefdheid, bedoel in elk spel, cultuur, etc zul je kindergedrag tegenkomen en mensen die qq over alles wat hun benadeeld word(lees rogues die clothies oneshotten, paladins die alle loot pakken, bier wat dood gaat, iemand een compliment geven en ze voelen zich beledigd).
Mijn vriendin heeft een Boomkin main en 6 level 80 alts(dont ask me where she gets the time from)
Beetje laat maar ivm die ninja's, ik moet eerlijk zijn dat ik er bijna geen tot nu toe tegengekomen ben, enkel de occasionele pugger die meegaat in een hc en dan na het krijgen van z'n gewild item het gewoon afbolt (moeten ze zelfs bij mij meestal niet voor ninja'en, zolang als ze goed meehelpen en idd voor hun Main of zelfs Offspec is) ipv alles mooi uit te doen. Kleine beetje beleefdheid is toch niet veel gevraagd maar ja ...
Ik heb zelf Warrior tank als main char en heb tot een tijdje geleden ook veel zever gehad om de hc's te "mogen" tanken. Met m'n huidige equip & stats ( Rashtafah ) heb ik eindelijk geen tegenstand meer
Maar inderdaad gewoon als tank het initiatief nemen, een healer kompaan zoeken waarmee je regelmatig kan spelen en de DPS'en komen wel. De laatste tijd is het soms zelfs niet gemakkelijk om deftige dps'en te vinden. De meesten denken dat ze kunnen DPS'en, maar als je < 2k dps eruit smijt met mooie gear dan stel ik me toch soms vragen. Elke rol (tank/healer/dps) heeft z'n eigenaardigheden, kwestie van een aantal mensen te vinden die deze van hun eigen klasse kennen en de andere ook begrijpen, dan kom je meestal lekker snel door de hc's door en beginnen de raids te lonken.
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
1 van de redenen waarom ik even was gestopt met wow.. Heel herkenbaar.. Maar nu met de onyxia pet kon ik het niet laten om het weer ff een maandje(misschien langer) te spelen.. Ik heb niet vaak mazzel met drops en dit was mijn main char en ik mocht de meeste PUG's niet meekomen.. Alleen soms normals en 10 man Naxx 's avonds laat als ze een group healer te kort kwamen.. En dan te bedenken dat de meeste bosses in naxx ik in blues gehealed heb zonder addons.. Ach ja shammie healing was ook natuurlijk iets minder populair..Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:29:
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Outland&n=Kippevel
Ben nu mijn Paladin verder aan het lvlen aangezien die op dit moment nog steeds populairder is in groups.. Mijn oude buffbot nog vanuit vanilla wow..
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Outland&n=Bringmedown
Dit topic is gesloten.