Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 204 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

edit: double post.. ging iets fout.

Dan maar even terugkomen op iets wat iemand zei of ik de search functie al gebruikt had.
Al die boss encounters die hier besproken worden zijn ook al lang en breed besproken door iedereen, als je zou zoeken zou je zo pagina's van die boss tegenkomen.

Maar jouw specifieke encounter wordt nog steeds vertelt door jezelf;

zelfde geld voor mijn discussie, ik was niet bij de vorige discussie dus dan heb ik er vrij weinig aan, ik heb eigen ervaringen met andere uitkomsten dan andere dus dan post ik het alsnog.

[ Voor 82% gewijzigd door kaluro2 op 24-11-2009 14:50 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Aion zit ik niet op te wachten :) simpel. Dat viel al tegen tijdens de public beta.. en m'n maten die het spel hebben gespeeld ( ja na de release ) vonden er ook geen zak aan. Dat is voor mij genoeg om het niet te spelen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Mik! schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:41:
[...]
Ik ben ook een shaman die 'whined' over Blessing of Wisdom, simpelweg omdat ik liever mijn healingstream totem drop dan mijn manastream als je een pally in de groep hebt zitten die een Blessing of Wisdom kan geven. Ik zie dus absoluut het probleem niet. Daarnaast is het ook wel handig om een B o W te hebben als je in fights zit waar een cleansing totem wordt gedropped, want daar lopen meer dan genoeg mensen ook om te 'whinen'..
Ik vind het buff systeem van pallies nog altijd onhandig om eerlijk te zijn. Een eenvoudig voorbeeld, ik zit met mijn pally tank in een 5 man met nog een ret pally. Uit gewoonte gooi ik een BoSanc op mezelf, maar automatisch krijgt die andere pally die dus ook (tenzij ik de 10 minuten versie gebruik) terwijl hij liever een BoK/BoM combo heeft. Zelfde verhaal dus voor eender welke combinatie van hybrids en hun specs.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:48:
[...]

Aion zit ik niet op te wachten :) simpel. Dat viel al tegen tijdens de public beta.. en m'n maten die het spel hebben gespeeld ( ja na de release ) vonden er ook geen zak aan. Dat is voor mij genoeg om het niet te spelen.
Stukken beter dan WoW na release ;) En die update maakt zeer v eel goed, check het filmpje maar.
Huidige Aion is niet echt al te interessant maar die update voegt veel content toe. Mount, player housing, nieuwe class, nieuwe wapens, swimming, onderwater questing, aerial PvE combat, aerial pve locaties.
Fixed de brakke flight mechanics etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:52:
[...]

Stukken beter dan WoW na release ;) En die update maakt zeer v eel goed, check het filmpje maar.
Huidige Aion is niet echt al te interessant maar die update voegt veel content toe. Mount, player housing, nieuwe class, nieuwe wapens, swimming, onderwater questing, aerial PvE combat, aerial pve locaties.
SpoTs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:48:
[...]

Welk stukje snap je niet? Daarnaast is het hier geen Promote your AION topic. Dus gaarne weer on-topic.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52

Rannasha

Does not compute.

Kaap schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:36:
[...]

Ach als je zo beredeneerd dan kan je Power of Fortitude ook wel weglaten. En de bonus van Gift of The Wild kan je ook wel missen. En en en en en en en....

Laten we dus maar alle buffs schrappen omdat jij te lui bent om maximaal te buffen.
In de meeste raids / heroics kan dat makkelijk inderdaad. Het verschil is dat PW:F en GotW met 1 druk op de knop geregeld zijn voor de hele party / raid en dat ze uniek zijn (op de scrolls/drums na die altijd een zwakkere versie geven).

Paladin blessings geeft altijd een hoop gezeur met iedereen die andere blessings wil hebben en het feit dat Warriors en Shamans buffs geven die hetzelfde doen als 1 van de blessings. Daarnaast kunnen zowel de blessings als de Warrior/Shaman alternatieven met talents verbeterd worden. Veel PuGs weten ook niet precies wie welke buff geeft en in welke spec de "improved" versie zit en in een gemiddelde PuG heb je dan alle ingredienten te pakken voor een logistieke nachtmerrie.

Voor progression-raids of gevechten die je echt met moeite verslaat, kun je iedere buff goed gebruiken, maar die doe je waarschijnlijk alleen in-guild waar dingen makkelijker te regelen zijn. Als in een VoA PuG een kitty toevallig BoW heeft omdat de Moonkin en de Tree dat wouden hebben, gaat dat echt nul-komma-nul schelen in het eindresultaat.

Vandaar: Zolang BoK gedaan is, kunnen we pullen, de overige blessings zijn extra's.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mik! schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:41:
[...]

Ik ben ook een shaman die 'whined' over Blessing of Wisdom, simpelweg omdat ik liever mijn healingstream totem drop dan mijn manastream als je een pally in de groep hebt zitten die een Blessing of Wisdom kan geven. Ik zie dus absoluut het probleem niet. Daarnaast is het ook wel handig om een B o W te hebben als je in fights zit waar een cleansing totem wordt gedropped, want daar lopen meer dan genoeg mensen ook om te 'whinen'..
En terecht dat je dan BoW moet krijgen. Het gaat erom dat verschillende buffs elkaar verwijderen en dat de class die de langer lopende buff met zn eigen korte buff verwijderde daarna begint te mekkeren dat ze hun buff kwijt zijn. Mana Stream Totem overschrijft Blessing of Wisdom. Battle Shout overschrijft Blessing of Might.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Kapoen schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:51:
[...]

Ik vind het buff systeem van pallies nog altijd onhandig om eerlijk te zijn. Een eenvoudig voorbeeld, ik zit met mijn pally tank in een 5 man met nog een ret pally. Uit gewoonte gooi ik een BoSanc op mezelf, maar automatisch krijgt die andere pally die dus ook (tenzij ik de 10 minuten versie gebruik) terwijl hij liever een BoK/BoM combo heeft. Zelfde verhaal dus voor eender welke combinatie van hybrids en hun specs.
Kijk eens naar ZomGBuffs (Geen idee of het nog steeds onderhouden wordt). Dat is ook een addon voor het regelen van buffs. Daarin kon je per character aangeven welke buff die wilde. Heel handig om het onderscheid te maken tussen birds en bears etc.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:53:
[...]

[...]

Welk stukje snap je niet? Daarnaast is het hier geen Promote your AION topic. Dus gaarne weer on-topic.
Het is een vergelijking tussen WoW en Aion en weldgelijk on topic dus.

WoW heeft easymod raiding met kleurige gebieden die totaal geen sfeer overbrengen en massa add-ons.
Aion heeft HDR enhanced gebieden die de sfeer zeer goed overbengen, met hardcore raiding zonder add-ons.

Ik zou zo een waslijst kunnen typen maar geen zin in. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Species5618 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:55:
[...]

In de meeste raids / heroics kan dat makkelijk inderdaad. Het verschil is dat PW:F en GotW met 1 druk op de knop geregeld zijn voor de hele party / raid en dat ze uniek zijn (op de scrolls/drums na die altijd een zwakkere versie geven).

Paladin blessings geeft altijd een hoop gezeur met iedereen die andere blessings wil hebben en het feit dat Warriors en Shamans buffs geven die hetzelfde doen als 1 van de blessings. Daarnaast kunnen zowel de blessings als de Warrior/Shaman alternatieven met talents verbeterd worden. Veel PuGs weten ook niet precies wie welke buff geeft en in welke spec de "improved" versie zit en in een gemiddelde PuG heb je dan alle ingredienten te pakken voor een logistieke nachtmerrie.

Voor progression-raids of gevechten die je echt met moeite verslaat, kun je iedere buff goed gebruiken, maar die doe je waarschijnlijk alleen in-guild waar dingen makkelijker te regelen zijn. Als in een VoA PuG een kitty toevallig BoW heeft omdat de Moonkin en de Tree dat wouden hebben, gaat dat echt nul-komma-nul schelen in het eindresultaat.

Vandaar: Zolang BoK gedaan is, kunnen we pullen, de overige blessings zijn extra's.
BoK is idd de enige unieke buff. BoM word gedeeld met battleshout en Wisdom door shammy totems.

Wat net trouwens gezegd werd over Pally Wisdom en mana totem.. :p dat is wel een goeie ;-) die ga ik eens proberen.. zal vast een hoop extra healing geven met ~2k sp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:52:
[...]

Mooi, post dat maar in het Aion topic. Don't let the door hit you..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 12:21
Blijft een mening vind aion niks en wow nog steeds grappig... Jij vind aion blijkbaar beter... Mooi zo enjoy it... Simpel als wat...

Met of zonder add-ons kan ik nog steeds van wow genieten... Heb tank op 80 heb healer op 80 heb caster dps op 80 heb melee dps op 80... Doe lowlevel pvp doe high level pvp (BG's)... Genoeg variatie voor mij en als ik zin heb level ik een nieuwe char en help eventueel een lowlevel verse player door zijn eerste levels... Want ja er zijn nog steeds mensen die nieuw zijn in wow en het allemaal nog moeten leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

kaluro2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:48:
Dan maar even terugkomen op iets wat iemand zei of ik de search functie al gebruikt had.
Al die boss encounters die hier besproken worden zijn ook al lang en breed besproken door iedereen, als je zou zoeken zou je zo pagina's van die boss tegenkomen.
De search functie had je dus naar die oude discussie geleid en ook alle antwoorden op al je vraagjes.
WoW is nu eenmaal een spel dat door een breed publiek gespeeld wordt en dus ook verschillende eisen heeft. DBM maakt het spel in zoverre makkelijker dat het waarschuwingen nu op een logische plaats komen en niet zomaar ergens op je scherm, waar Blizzard het handig vind. Veelal zijn Addons bedoeld om het grafisch aan te passen. Denk aan ActionBars, Unitbars of Addons voor je Professions. Niks om het makkelijker mee te maken. Als je probeerd te doelen op Questhelper etc, vroeger zat ik ook altijd te Alt-Tabben naar Thottbot of naar Allakhazam maar nu krijg je alle info op je scherm ipv dat je constant naar een site gaat. Wat een verschil zeg ;)
Maar jouw specifieke encounter wordt nog steeds vertelt door jezelf;
zelfde geld voor mijn discussie, ik was niet bij de vorige discussie dus dan heb ik er vrij weinig aan, ik heb eigen ervaringen met andere uitkomsten dan andere dus dan post ik het alsnog.
Je maakt je je er eigen wel laf vanaf zeg. Maargoed, hierboven een constructieve post. Natuurlijk ga je die negeren, maargoed, ik doe tenminste mijn best, iets wat ik van jou niet kan zeggen aangezien je behoorlijk graag deze discussie probeerd op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:57:
[...]

Het is een vergelijking tussen WoW en Aion en weldgelijk on topic dus.

WoW heeft easymod raiding met kleurige gebieden die totaal geen sfeer overbrengen en massa add-ons.
Aion heeft HDR enhanced gebieden die de sfeer zeer goed overbengen, met hardcore raiding zonder add-ons.

Ik zou zo een waslijst kunnen typen maar geen zin in. :O
Doe dat dan ook niet en blijf lekker in je vertrouwde topic. Dat je WoW niet leuk vind en AION wel snappen we nu allemaal. Dat je graag wil laten zien dat AION een beter spel is dan WOW vind ik ook prima. Maar doe dat in het AION topic. want niemand intresseert het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RaseriaN schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:58:
[...]

De search functie had je dus naar die oude discussie geleid en ook alle antwoorden op al je vraagjes.
WoW is nu eenmaal een spel dat door een breed publiek gespeeld wordt en dus ook verschillende eisen heeft. DBM maakt het spel in zoverre makkelijker dat het waarschuwingen nu op een logische plaats komen en niet zomaar ergens op je scherm, waar Blizzard het handig vind. Veelal zijn Addons bedoeld om het grafisch aan te passen. Denk aan ActionBars, Unitbars of Addons voor je Professions. Niks om het makkelijker mee te maken. Als je probeerd te doelen op Questhelper etc, vroeger zat ik ook altijd te Alt-Tabben naar Thottbot of naar Allakhazam maar nu krijg je alle info op je scherm ipv dat je constant naar een site gaat. Wat een verschil zeg ;)

[...]

Je maakt je je er eigen wel laf vanaf zeg. Maargoed, hierboven een constructieve post. Natuurlijk ga je die negeren, maargoed, ik doe tenminste mijn best, iets wat ik van jou niet kan zeggen aangezien je behoorlijk graag deze discussie probeerd op te starten.
Nee hoor, in ieder geval een net antwoord. ;) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Tular schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:56:
[...]

Kijk eens naar ZomGBuffs (Geen idee of het nog steeds onderhouden wordt). Dat is ook een addon voor het regelen van buffs. Daarin kon je per character aangeven welke buff die wilde. Heel handig om het onderscheid te maken tussen birds en bears etc.
Ik gebruik pallypower :) Het probleem is dat die buffs geen onderscheid maken in specs. Als ik een BoM (pun intended ;) ) gooi op pakweg een druid, dan krijgen alle druids in de party/raid deze, ongeacht spec.

In raids niet echt een probleem als je 3 paladins hebt, dan krijgt iedereen sowieso elke blessing :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 24-11-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:59:
[...]

Doe dat dan ook niet en blijf lekker in je vertrouwde topic. Dat je WoW niet leuk vind en AION wel snappen we nu allemaal. Dat je graag wil laten zien dat AION een beter spel is dan WOW vind ik ook prima. Maar doe dat in het AION topic. want niemand intresseert het hier.
WoW is wel leuk, ik heb het jarenlang gespeeld en zou het zo weer spelen. Ik vroeg me alleen af hoe mensen over de geavanceerde add-ons dachten.

Toen zei jij gebrek aan beter dus linkte ik even het Aion 3.0 filmpje; verder heb ik Aion totaal niet in de discussie gebracht.

Ik heb de add-ons altijd jammer g evonden, maar op dat gedeelte na is WoW wel een vermakelijk spel om wat uurtjes aan te verslijten. niet moeilijk doen ,alles komt uiteindeljik vanzelf. Dat is beter dan grind games als je beperkte tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Volgens mij is niemand hier vies van een discussie of een vergelijking. Maar wat Kaluro2 doet is trollen: met een vooraf bepaalde mening, waarvan je weet dat die hier niet de algemeen geldende is, komen zeuren over addons in wow en een ander spel dat door de meesten hier waarschijnlijk al geprobeerd is en is afgedaan als een traditioneel Koreaans grindfest in een gelikt jasje. En dan verontwaardigd reageren als niemand zegt: "Tsjee Kaluro2, je hebt GELIJK!!!111one"

Dit topic gaat al 204 edities lang over wow en wow is het enige wat on topic is.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:02:
[...]

WoW is wel leuk, ik heb het jarenlang gespeeld en zou het zo weer spelen. Ik vroeg me alleen af hoe mensen over de geavanceerde add-ons dachten.

Toen zei jij gebrek aan beter dus linkte ik even het Aion 3.0 filmpje; verder heb ik Aion totaal niet in de discussie gebracht.

Ik heb de add-ons altijd jammer g evonden, maar op dat gedeelte na is WoW wel een vermakelijk spel om wat uurtjes aan te verslijten. niet moeilijk doen ,alles komt uiteindeljik vanzelf. Dat is beter dan grind games als je beperkte tijd hebt.
Als je dus dan goed nadenkt, dan komt het erop neer dat ik AION dus niet beter vind dan WoW of de moeite waard vind om uberhaupt de moeite te nemen om te installeren.

Anyways, als het woordje AION word getikt.. ben jij meestal degene.. terwijl dit een WoW topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
kaluro2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:02:
[...]

Addons zijn niet verplicht, einde discussie lijkt me. Als je ze niet wilt gebruiken doe je het toch lekker niet. Het staat iedereen vrij.

Ik heb Aion nooit geprobeert, geen beta key oid gezien. Ik weet niet of er een trial is, dan zou ik het wel eens willen uitproberen. Zolang die er niet is ga ik er ook niet aan beginnen gezien de voorgaande MMO failures (Age of Conan, dat andere ding van EA).

Buiten dat vind ik dat er geen geavanceerde addons voor WoW zijn. Ze doen nog altijd niks automatisch voor je. Deden ze dat wel dan heb je binnen notime een ban aan je aars. Daarnaast blijft Blizzard aan de scripting engine sleutelen om ervoor te zorgen dat er ook niks automatisch KAN gebeuren. Ik heb zelf een load addons maar dat is meer om de default UI aan te passen. Alleen DBM maakt het spel wat makkelijker omdat je weet wat je te wachten staat. De high-end guilds die voor world firsts gaan spelen vrijwel compleet zonder of maken gewoon zelf hun addons. Het RDX systeem van vroeger is hiervoor erg geschikt. Geen idee hoe ze dat nu doen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Ik heb een pauze ingelast en speel momenteel CIV 4... of is dat offtopic :+

Betreffende Aion vs. WoW... meningen verschillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

De helft van mn guildies die aion gingen spelen zijn al weer terug bij wow dus wat dat betreft weet ik genoeg ;)
Daarbij is 1 verslaving wel genoeg voor mij op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:08

Trouble

Everything is awesome

SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:54:
[...]

In een guild is het veelal nooit een probleem, de achievements en gear gaan puur over de pugs :P
Maar zonder Guild zou ik afhankelijk zijn van PuGs :P Ik ben een soloer, doe graag dingen zelf zonder hulp van iemand anders, maar met instances is dat vrij lastig :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aion is beter dan WOW is beter dan Aion is beter dan WOW is beter dan...
appels zijn beter dan peren zijn beter dan appels zijn beter dan....

Om SnoeiKoei te herhalen:
Je zit in een WOW topic, al 204 afleveringen lang met een geweldige starttopic en mooie dagboeken van de geweldige avonturen van mede WOW spelers.
Af en toe een ninja verhaal of maffe raidleader verhaal met per minuut wijzigende lootregels :*)

Dus on topic:
Vermaak me prima met mijn Guild. Sinds gisteren eindelijk een TOC 25 met de guild gedaan. Het is nog progression voor ons en het viel me zeker niet tegen. De beesten gingen allemaal neer. Daarna kwam dat zooitje Horde van de tribune afgesprongen. Dat is toch wel even wennen. Gelukkig een goede raidleader die rustig en duidelijk alles uitlegt en ook tijdens het gevecht iedereen bij de les probeert te houden. Op het laatst zelfs de helft van die groep neer (met bijna iedereen van ons dood :+ ). Aldoende leren we volgende keer gaat ook die groep neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ik heb ook AION geprobeerd.. Heb me redelijk vermaakt.. Maar al snel kwam de verveling inzetten.. zelfde mobs doden na het begin gebied begon me de keel uit te hangen.. Grindfest op latere lvls.. Enorme lag spikes door groeperingen in grote steden.. Mijn computer kon er soms net 10fps eruit persen.. Oninteressant verhaal bij de NPC's die ik af en toe wel eens lees in vergelijk met het begin gebied.. Lijkt alsof je een nieuw slechter spel speelt zodra je het begin gebied uit gaat.. Lelijke UI welke bijna niet aan te passen is.. grote lege oppervlaktes.. als je geen mobs hebt gooi er dan minimaal eens een boom een kleine rots of iets anders neer.. chatscreen is compleet bagger en minimaal aan te passen

Maar het is niet allemaal negatief.. Het chainen van skills is wel grappig geimplementeerd.. Goed uitziende skills (echt een eye catcher).. Leuk idee om craften te versimpelen.. Group quests die niet instanced zijn waarbij je echt als groep erdoorheen moet omdat er 'elite mobs' staan..

Maar ik kan net zo'n lijstje verzinnen voor WoW.. Alleen het grote voordeel van WoW is de variatie.. Dus als ik na DA:O weer in een MMO ga duiken weet ik nog niet of het WoW, AION of iets anders gaat worden..

(hmm ik ben toch niet de trolls een hapje aan het geven? Anders mogen alleen WoW spelers erop reageren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Kapoen schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:01:
[...]

Ik gebruik pallypower :) Het probleem is dat die buffs geen onderscheid maken in specs. Als ik een BoM (pun intended ;) ) gooi op pakweg een druid, dan krijgen alle druids in de party/raid deze, ongeacht spec.

In raids niet echt een probleem als je 3 paladins hebt, dan krijgt iedereen sowieso elke blessing :)
Je kunt in pally power naast de buff per klasse ook de korte buff per speler instellen. Ik gebruik dit om de andere pallies in de raid de 30 minuten bow en mezelf de 10 minuten bosanc te geven. Werkt prima.

Verder heb je natuurlijk 4 pallies nodig als je echt alle blessings wilt hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
1/2 pally's is genoeg. Sanc + Kings. Warrior + Shaman voor de andere twee buffs. Helaas is dat een situatie die niet vaak voor zal komen.. Gisteren in ToC25 waren we met 6 paladins -_-

[ Voor 48% gewijzigd door Divak op 24-11-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:02
RichardvdD schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:31:
1/2 pally's is genoeg. Sanc + Kings. Warrior + Shaman voor de andere twee buffs. Helaas is dat een situatie die niet vaak voor zal komen.. Gisteren in ToC25 waren we met 6 paladins -_-
Lol te vaak in een pug naar 25 man voa gezeten met 6 pallies ofzo om uiteindelijk te beginnen met een kings en een 10 minuten wisdom ofzo :(

Oftewel, allemaal pallypower gebruiken of blizz moet het aanpakken. :)

Met guildruns zitten we ook regelmatig met 4 pala's in een 10 mans raid :)
Ook een keer een toc hc gedaan met 5 pala's :D

[ Voor 10% gewijzigd door Ossi op 24-11-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Dat is wat wij in de meeste raids doen. Wij hebben 1 actieve holy en 1 actieve prot pally. Bij hoge uitzondering op zondagen komt daar een ret pally bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Och, zolang pallies nog leuke DPS doen is dat toch geen probleem? En tanken gaat ook prima met een prot pally.

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 24-11-2009 16:48 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik heb sinds kort steeds errors waarnaar het spel direct afsluit me 1 of andere memmory error?
This application has encountered a critical error:

ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Program: E:\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:0060437D

The instruction at "0x0060437D" referenced memory at "0x840D8901".
The memory could not be "read".
Heb verder niks veranderd aan mijn addons of nieuwe dingen geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Metalbuster schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:57:
Ik heb sinds kort steeds errors waarnaar het spel direct afsluit me 1 of andere memmory error?

[...]

Heb verder niks veranderd aan mijn addons of nieuwe dingen geinstaleerd.
Ik zou gewoon even 1 van de volgende dingen doen:

1. Blizzard repairtool
2. eventjes defrag op je hdd waar WoW geinstalleerd staat + scandisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Kees schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:47:
[...]

Och, zolang pallies nog leuke DPS doen is dat toch geen probleem? En tanken gaat ook prima met een prot pally.
Voor een ToC10/25 of Ony10/25 maakt het mij niet uit, maar als je in VoA25 loopt met 8 paladins sla je jezelf wel hard voor de kop als die gave pvp loot dropt :P VoA10 zijn gelukkig altijd wel classruns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Werving is niet toegestaan.

[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 24-11-2009 22:30 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Maar wij zijn opzoek naar een Boomkin met Resto offspec of een Elemental Shammy met Resto offspec.
Dit omdat onze main healer een maand weg gaat en onze lock 6 maanden in afganistan gaat zitten.
Ben benieuwd hoe de Taliban het zal opnemen tegen een Warlock. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen lvltje 49. Waar moet ik nu gaan trainen ik heb echt geen idee...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Azshara/Felwoord/Plagulands/Un goro. Ik raad je ding80.com aan.

@Spots
Bedankt, het heeft geholpen.

[ Voor 30% gewijzigd door Metalbuster op 24-11-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
Net de waanzin van achievement linking gezien.
LF TANK CoS HC. Link [Call of the Grand Crusade (10 Player)]
Like WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

dev10 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:45:

[...]

Like WTF?
Dat kan niet serieus zijn. Moet een grapje zijn :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
KillGhost schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:57:
[...]

Dat kan niet serieus zijn. Moet een grapje zijn :D
Dat leek mij ook, totdat iedereen dat zei. Hij meende het nog ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kun je met een ilvl van 234 gemiddeld (aldus titan) toc10 HC tanken? Of heb je daar een stuk meer aan gear voor nodig?

[ Voor 178% gewijzigd door Atlas op 24-11-2009 23:08 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Daarmee moet het wel makkelijk gaan. Je kan moeilijk eerst een gemiddelde van 245 halen voordat je aan 10 HC begint. 10 HC heeft ook gewoon i245 loot dus gemiddeld 234 is meer dan genoeg. En zolang je maar genoeg HP hebt om de rest tevreden te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Vanavond weer fijn kunnen levelen, kan bijna m'n Mount gaan halen - en nu kan ik 'm meteen betalen. Da's niet zo gek, als mensen een Night Elf Rogue zoeken op de chat om in een Turkey te veranderen en ze geven je daarna 10G. Je hoort mij niet klagen, maar ik zou het niet doen :P

Over de TS trouwens: als ik me niet vergis kun je tegenwoordig via dat Battle.net gebeuren wél je betalingsmethode veranderen :) In de TS staat van niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Trouble op 24-11-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou bijna Pilgrim title binnen, moet alleen nog naar Alliance capitals om daar aan de tafels te zitten, zal wel geen pretje worden als ik kijk hoe ik de bezoekende allies behandeld heb ;), Nadeel is dat het erop lijkt dat alle rogues nu stealthed in dalaran verstopt zijn, helemaal nergens te vinden die lui :P

Cooking naar 406 dus nu is het daily cooking quest doen... gelijk gebruik gemaakt van de Pilgrim cooking achievement en totnutoe 4 alts naar 350 cooking geboost. 1 ding is zeker na de cooking leveling guides bekeken te hebben, ik ben dan ook erg dankbaar dat dit world event er was.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
orc hunters, ord death knights, orc shamans orc whatever. heb ze allemaal al tig keer voorbij zien komen. maar geen orc rogue te bekennen grrrr.
Waar is het start gebied van orc rogues? Daar maar is gaan rondlopen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
thewizard2006 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:09:
orc hunters, ord death knights, orc shamans orc whatever. heb ze allemaal al tig keer voorbij zien komen. maar geen orc rogue te bekennen grrrr.
Waar is het start gebied van orc rogues? Daar maar is gaan rondlopen
Dan zul je dus moeten gaan rondhangen ten zuiden van Ogrimmar, Razor hill en nog verder zuid dat troll dropje Zul'Jin dacht ik... Startplaats is Valley of Trials als ik het mij goed herinner... Kortom Durotar... :) succes

Mijn rogue moet er vanavond aan geloven om cooking op te levelen... Teveel characters lol... Tot nu toe shaman, priest en dk naar skill 300+ gebracht... Nu nog rogue, mage, hunter en lock... Druid en pala hadden al maxed dus echt nodig voor food heb ik het niet... Maar wanneer het zo makkelijk is moet je er gebruik van maken vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ossi schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:40:
[...]

Lol te vaak in een pug naar 25 man voa gezeten met 6 pallies ofzo om uiteindelijk te beginnen met een kings en een 10 minuten wisdom ofzo :(

Oftewel, allemaal pallypower gebruiken of blizz moet het aanpakken. :)

Met guildruns zitten we ook regelmatig met 4 pala's in een 10 mans raid :)
Ook een keer een toc hc gedaan met 5 pala's :D
Ik heb van de week een CoS gedaan met 4 pala's en ik als shaman healer. Ook leuk :D Ging wel snel!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

prutser001 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:00:
Nou bijna Pilgrim title binnen, moet alleen nog naar Alliance capitals om daar aan de tafels te zitten, zal wel geen pretje worden als ik kijk hoe ik de bezoekende allies behandeld heb ;), Nadeel is dat het erop lijkt dat alle rogues nu stealthed in dalaran verstopt zijn, helemaal nergens te vinden die lui :P

Cooking naar 406 dus nu is het daily cooking quest doen... gelijk gebruik gemaakt van de Pilgrim cooking achievement en totnutoe 4 alts naar 350 cooking geboost. 1 ding is zeker na de cooking leveling guides bekeken te hebben, ik ben dan ook erg dankbaar dat dit world event er was.
Valt mee. Ik ben gisteren naar de horde cities gegaan, en maar 1 keer geganked. Viel mij mee :D Die rogues zijn inderdaad geen pretje. Vooral omdat de meeste niet echt meewerken en de debuff laten staan. Als ze namelijk de debuff nog hebben kan je ze niet shooten. Er was 1 troll rogue in Dalaran, maar die wilde 25g hebben. Dat vroeg hij aan horde en alliance. Toen heb ik mijn broertje maar gevraagd een troll rogue aan te maken en ben ik naar begingebiedje gegaan.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Yo, I'm back :).

Na er zo'n 3 maanden mee gestopt te zijn ben ik zo'n 2 weken geleden toch maar weer wat gaan WoW'en. Lekker casual, 'k heb nog geen enkele raid gedaan en zit niet in een guild. En dat bevalt me prima. Ik was 3 maanden geleden 'cold turkey' (:P) gekapt, niet zozeer omdat het spel me tegen ging staan, maar meer omdat ik mezelf niet echt los kon maken van het raiden elke week. Daardoor kwam ik niet echt toe aan andere aspecten van het spel die ik ook leuk vind, zoals alts levelen, achievements en gewone 5-mans (heroic) instances. Die 3 maanden stoppen hebben me wat dat betreft goed gedaan. Het raiden laat ik (voorlopig?) voor wat het is, behalve dan misschien de korte raids zoals Ony, VoA en Sarth.

Eerst heb ik mijn Paladin maar eens van level 77 naar 80 geleveled. Daar ben ik nu voornamelijk geld mee aan het verdienen. Toen hij 80 werd moest hij bijna heel Storm Peaks en Icecrown nog leegquesten. Da's dus makkelijk cashen. Daarnaast ben ik nu ook met het Pilgrims event bezig op mijn Paladin en mijn Warlock. Mijn Warlock heeft nu alle achievements behalve de rogues. Mijn Paladin moet de Horde steden en de rogues nog. Met mijn Paladin heb ik de Sethekk Halls achievement gesolo'd. En natuuuurlijk vergat ik bij de eindbaas om m'n Pilgrims kleren aan te doen 8)7. Hierdoor heb ik mezelf 3x dood moeten laten meppen. De 4e keer vergat ik het eindelijk niet en greeg ik m'n achievement.

Oh, en bij de Horde steden ben ik alleen bij Undercity geganked. Bij Silvermoon en Orgrimmar wordt je (op een PvE server) niet PvP geflagged op de plek waar de tafels staan, dus daar kun je zonder gevaar aanschuiven. Bij Thunderbluff was, behalve een lvl 15, geen kip te bekennen, dus dat was ook geen probleem.

[ Voor 9% gewijzigd door Dricus op 25-11-2009 08:47 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
dev10 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:45:
[...]
Like WTF?
Op mijn realm (Turalyon, alliance) steekt men soms de draak met deze gang van zaken door achievements zoals [Coinmaster] te eisen voor raids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

UdiBenLudi schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:30:
[...]

Dan zul je dus moeten gaan rondhangen ten zuiden van Ogrimmar, Razor hill en nog verder zuid dat troll dropje Zul'Jin dacht ik... Startplaats is Valley of Trials als ik het mij goed herinner... Kortom Durotar... :) succes
Sen'Jin Village.
Als je vanaf Ogrimmar loopt, de weg volgen naar Razor Hill.
Daar aangekomen volg je de weg rechtdoor. Kom je vanzelf bij een splitsing.

Links is Sen'Jin. Rechts is de Valley of Trails.
De rechter is de starting area van Trolls & Orcs.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

KillGhost schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:45:
[...]

Vooral omdat de meeste niet echt meewerken en de debuff laten staan. Als ze namelijk de debuff nog hebben kan je ze niet shooten.
Als je een paar keer per uur in een kalkoen veranderd, begint het flauw te worden, trust me. Ik heb het ook al eens laten staan, puur omdat ik er even flauw van was.
Er was 1 troll rogue in Dalaran, maar die wilde 25g hebben. Dat vroeg hij aan horde en alliance.
Wat een uitzuiger :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-Trouble- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:54:
[...]
Als je een paar keer per uur in een kalkoen veranderd, begint het flauw te worden, trust me. Ik heb het ook al eens laten staan, puur omdat ik er even flauw van was.

[...]
Wat een uitzuiger :X
Ik heb voor m'n guildies een orc/troll rogue alt aangemaakt en die log ik gewoon ff als er vraag naar is, easy peasy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, ik heb gisteren mijn Deathknight Eretar naar level 300 in cooking laten gaan waardoor hij nu ook bijna level 61 is. Verder heb ik mijn mage nog een aantal Pilgrim achievements laten halen. Alleen nog de achievement voor aan tafel te schuiven bij alle hordesteden, de achievement in de outland dungeon (die zou niet erg moeilijk moeten zijn om te halen) en de achievement om rogues te turkeyen. Ik denk dat ik daarvoor het beste in Dalaran kan zijn.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Gisteren een Dwarf Rogue gemaakt, in de trade chat gespammed dat ik te schieten ben voor 15g (ik was samen met iemand in Storm Peaks de enige online).. Goudmijn!! Had ik 15 minuten 200g verdiend :P Maar daarna kakte het helaas een beetje in. Vandaag weer een poging wagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Ik moet alleen de dwarf rogue nog voor de meta. Moet vandaag of morgen wel lukken, gisteren in Dalaran de resterende gevonden en nog even Sethekk Halls gespeeld voor dat deel van de meta. Er liep gisteren een dwarf rogue door Dalaran maar die was me net te snel weg - liep de Alliance hoek van het dorp in en daar mag ik niet binnen met mijn trollenkop.

Ook voor het eerst eens mogen meemaken dat Wintergrasp te winnen valt als verdedigende partij. Vooral naar het einde toe was het een serieus spektakel, met wel 60 frames per minuut. Was nog saved voor VoA 25, dus de daily maar gaan doen. Ging makkelijk - in totaal zo'n 9.5K DPS (3 van mij) en een vette ninja-rogue die need rollde op alles (en het waarschijnlijk al vaker had gedaan - hij rollde een 100 op Marrowstrike en kreeg de Needy achievement niet, had hem dus al). Vlak voor de fight met de BK de party uitgekickt en vervangen door een andere DPS en met een absolute overkill van 13K DPS de Knight naar de andere wereld geholpen. Net de "I've Had Worse" achievement niet gehaald omdat 1 van de members te lang in de buurt van de ghouls bleef staan.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hoe kun je nou als troll geld vragen van alliance??? Ik vind t knap.

Lief dagboek,

Gisteravond niet zoveel gedaan als ik hoopte. M'n guild heeft in het weekend een aantal raids gedaan waar ik niet bij kon zijn (ToC10, Ony25, VoA25) en ik wilde ook nog wel ff saved raken / een boel emblems of conq / triumph binnenharken. Dus lfg, here I come...

2 uur later:
- ToC10 pug kan geen healers vinden, tanks en dps wachten een tijd en leaven dan 1 voor 1
- Ony25 pug valt uitelkaar na 4 (!) wipes, eerste keer dat ik meemaak dat een halve 25mans raid IEDERE try doodgaat bij de eerste de beste Deep Breath. Dan maar niet Ony25 deze week.
Tenslotte een WG battle gejoined voor de marks en vervolgens VoA25 gedaan. Dat dan weer wel. Heb m'n lol gehad door midden tijdens het Koralon-gevecht een d0rf-rogue te turkey'en en zo m'n achievement te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Oooh vandaag reset van de raids :) Staat weer wat op de lijst om te doen, met passen en meten heb ik 2 upgrades gevonden waar ik bijna alleen maar meer stats van krijg. Met name m'n hit zou flink wat dalen, maar nu via de conquest emblems leggings kan ik dat compenseren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Die quests in WG voor tijdens de battle (4 verschillende vehicles slopen enzo, en WG winnen), kunnen die maar eens per week ofzo? Ik weet zeker dat ik ze eerder gehad heb maar ik krijg ze niet iedere dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

SnoeiKoei schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:31:
Hoe kun je nou als troll geld vragen van alliance??? Ik vind t knap.
Gewoon een horde character aanmaken en vragen? Ik heb nu ook op een PvP server een horde character naast mijn vele alliance. Met die horde character kan je gewoon betalen hoor. Net zoals je flink wat goud kan verdienen door AH's van beide factions te bespelen. Bij ons op de ah's zijn frost lotus de helft goedkoper bij horde dan alliance. De leg armors zijn 100g duurder bij horde dan bij alliance. Gewoon kwestie van frost lotus opkopen op horde en armors verkopen op horde. Dit kan je makkelijk switchen via neutral AH.

Ik ben knap! \o/

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:39:
Die quests in WG voor tijdens de battle (4 verschillende vehicles slopen enzo, en WG winnen), kunnen die maar eens per week ofzo? Ik weet zeker dat ik ze eerder gehad heb maar ik krijg ze niet iedere dag.
Hier ben ik ook nog niet 100% zeker van.. soms resetten ze eerder dan 1 week.. dus erg vaag.. anyways.. normaliter is het een weekly.. tenminste dat zijn alle quest's @ WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:41:
[...]

Hier ben ik ook nog niet 100% zeker van.. soms resetten ze eerder dan 1 week.. dus erg vaag.. anyways.. normaliter is het een weekly.. tenminste dat zijn alle quest's @ WG.
Vroeger waren het daily's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Ossi schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:06:
[...]

Vroeger waren het daily's toch?
Yep ... Maar blizz vond dat vanwege de daily's het aantal spelers te groot was in WG en maakte het weekly's... Daarna hebben ze het een limiet gegeven en whoho het lagt nog steeds... Naja best lekker bijna zonder moeite een hoop honor binnenfietsen elke week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

KillGhost schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:41:
[...]

Gewoon een horde character aanmaken en vragen? Ik heb nu ook op een PvP server een horde character naast mijn vele alliance. Met die horde character kan je gewoon betalen hoor. Net zoals je flink wat goud kan verdienen door AH's van beide factions te bespelen. Bij ons op de ah's zijn frost lotus de helft goedkoper bij horde dan alliance. De leg armors zijn 100g duurder bij horde dan bij alliance. Gewoon kwestie van frost lotus opkopen op horde en armors verkopen op horde. Dit kan je makkelijk switchen via neutral AH.

Ik ben knap! \o/
Oeeee mag ik je aanraken?

Stel je staat daar als troll. Dwergje staat tegenover je en wil je turkeyen. Hoe maak jij die dwerg duidelijk dat 'ie moet omloggen naar een horde toon / een hordie moet aanmaken en snel 25G moet verdienen, een summon naar Dalaran moet regelen, dokken, terugloggen naar z'n ally en dat je dan je turkey buff wegklikt? "Geld vragen van horde en alliance" klinkt simpel maar slaat gewoon nergens op. Dan moet je als troll al een tweede account hebben en een alliance toon van je andere account naast je hebben staan om geld te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:41:
[...]

Ik ben knap! \o/
Dat knappe valt tegen.. :+
Denk dat de 1e poster bedoeld, dat de troll geen vergoeding kan vragen aan een alliance character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UdiBenLudi schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:11:
[...]

Yep ... Maar blizz vond dat vanwege de daily's het aantal spelers te groot was in WG en maakte het weekly's... Daarna hebben ze het een limiet gegeven en whoho het lagt nog steeds... Naja best lekker bijna zonder moeite een hoop honor binnenfietsen elke week...
toen het nog daily's waren had je ook zooooooooveel honor.. je kreeg toen wel een stuk minder dan 3800 maar goed.. ging iets met 1700 per quest.

Vandaag op m'n rogue weer nieuwe arena points. kijken of ik nog wat leuks kan scoren.. het valt me trouwens op... dat iedereen ( ja ik heb een rating van 100.. lal :P ) op die rating zelfs al Furious heeft... dus erg knap of ontzettend goeie matchmaking van blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SnoeiKoei schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:14:
Stel je staat daar als troll. Dwergje staat tegenover je en wil je turkeyen. Hoe maak jij die dwerg duidelijk dat 'ie moet omloggen naar een horde toon / een hordie moet aanmaken en snel 25G moet verdienen, een summon naar Dalaran moet regelen, dokken, terugloggen naar z'n ally en dat je dan je turkey buff wegklikt? "Geld vragen van horde en alliance" klinkt simpel maar slaat gewoon nergens op. Dan moet je als troll al een tweede account hebben en een alliance toon van je andere account naast je hebben staan om geld te vragen.
Ik deed het samen met oud speler, hij zit op andere server dus heeft hij een berg rogues aangemaakt en met wat extra geld alles richting Dalaran gestuurd. We spammen op eigen kant, hij houd zijn buff op of ik vul hem opnieuw aan (had 7 guns). Echter verkochten we voor 5g stuk, beetje medemens helpen :P

Einde van de rit 250g rijker :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
Schitterend dat hele Pilgrim gebeuren!
Mijn mage-altje van level 50 zat binnen een klein uurtje op cookingskill 300 (1 dag later op 339), mijn shammy alt (level 80) ook gelijk van 0 tot 300 gedaan, kostte wel iets meer tijd want geen teleport/portal.
Turkinator gisterochtend gedaan, uurtje of 9, ten oosten van Undercity, geen kip (pun intended) te bekennen voor de rest wel HEEL veel kalkoenen. Rogues schieten waren niet al te moeilijk, alleen van de eigen factie moest ik er nog 2, een simpel /who <insert race> rogue gaf al snel resultaat dus gister op de main de titel binnen. Nu zit ik er stiekem aan te denken om de titel op mijn mage te krijgen, eens kijken of ik SH tot aan Ikiss overleef dmv een boostje. Maar... de vraag is, kan ik sowieso de instance in op dit level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:23:
[...]
trouwens op... dat iedereen ( ja ik heb een rating van 100.. lal :P ) op die rating zelfs al Furious heeft... dus erg knap of ontzettend goeie matchmaking van blizzard.
VoA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat is toch alleen legs/gloves? en bracer/boots/belt. Maar niet head/shoulders e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:23:
Vandaag op m'n rogue weer nieuwe arena points. kijken of ik nog wat leuks kan scoren.. het valt me trouwens op... dat iedereen ( ja ik heb een rating van 100.. lal :P ) op die rating zelfs al Furious heeft... dus erg knap of ontzettend goeie matchmaking van blizzard.
Volgens mijn 2vs2 schermpje stond ik op 187 rating, dat met maar 3 items met resilience :P Eigen custom build op m'n hunter, gaat best ok maar zit in no-time in de mana problemen. Hopelijk dat die 3.3 patch iets doet aan de survivability van de pets, tov een DK pet zijn hunter pets echt in no time dood. (meneer shaman deed een chain lightning op mijn pet, denk dat hij in 1 klap bijna 80% kwijt was - kleine 10k dmg dus).

En idd, mijn gladiator gear komt ook uit VoA, ilvl200 t/m 219 dacht ik. Arena team is puur voor de fun, dus ga er ook echt geen moeite voor doen.

En kwam erachter dat de steentjes op mijn boog in het donker licht blijven geven :D

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:48:
[...]

Volgens mijn 2vs2 schermpje stond ik op 187 rating, dat met maar 3 items met resilience :P Eigen custom build op m'n hunter, gaat best ok maar zit in no-time in de mana problemen. Hopelijk dat die 3.3 patch iets doet aan de survivability van de pets, tov een DK pet zijn hunter pets echt in no time dood. (meneer shaman deed een chain lightning op mijn pet, denk dat hij in 1 klap bijna 80% kwijt was - kleine 10k dmg dus).

En idd, mijn gladiator gear komt ook uit VoA, ilvl200 t/m 219 dacht ik. Arena team is puur voor de fun, dus ga er ook echt geen moeite voor doen.

En kwam erachter dat de steentjes op mijn boog in het donker licht blijven geven :D
Ik ga mijn punten sparen voor 3.3. Dan kan ik meteen een groot gedeelte kopen met een slootje honor erbij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben enkel in de everlasting hoop die 1800 rating te halen en zo die 212dps bow te kunnen kopen. De kans daarop? Mwah, een epic looten van een lvl1 critter heeft denk ik betere kansen.

Edit, lees hieronder.. dus geen bow voor mij ;(

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:51:
[...]

Ik ga mijn punten sparen voor 3.3. Dan kan ik meteen een groot gedeelte kopen met een slootje honor erbij ;-)
Jammer dat dan heel je arena punten gereset worden ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:58:
[...]

Jammer dat dan heel je arena punten gereset worden ;)
Hmm, das mooi kut :P dan maar eerder uitgeven :/ Is dat nieuw ofzo? (eerste seizoen dat ik mee doe met arena @ Wotlk ) met TBC werden ze namelijk gewoon meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:41:
[...]

Dat is toch alleen legs/gloves? en bracer/boots/belt. Maar niet head/shoulders e.d.
Badges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:04:
[...]

Hmm, das mooi kut :P dan maar eerder uitgeven :/ Is dat nieuw ofzo? (eerste seizoen dat ik mee doe met arena @ Wotlk ) met TBC werden ze namelijk gewoon meegenomen.
Dat is niet nieuw, of het in TBC ook gebeurde weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Punten wel geloof ik, rating niet.

VoA dropt trouwens genoeg pvp zooi, daar heb je dus niet die hoge rating voor nodig. Ik heb zelf de pvp gloves uit 10 man en de bracers uit 25 man VoA :) En vandaag weer 2x hopen op loot :+

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 25-11-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
goed punt idd.. lol, maar Furious gear.. is dat niet Triumph badges? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:01:
[...]

In Pallypower kun je ook buffs per character instellen. Je moet alleen zelf de moeite nemen om te achterhalen welke spec iemand heeft. Klik op de naam in het settings-scherm en selecteer de buff die jij wilt geven. Daarna buffen met Ctrl-, en , (default setting).

Ik tel nog altijd 4 pally blessings overigens: Kings, Might, Wisdom en ... Sanctuary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:14:
[...]

Ja, voor 50 badges heb je al shoulders. Oftewel één week raiden. Ik heb de shoulders zowel als holy en retribution gekocht, net zoals de pve 232 shoulders (ook holy en retri), en dan nog de protection head en shoulders. Triumph badges gaan enorm hard als je eenmaal ToC10 en ToC25 kan runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RichardvdD schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:15:
[...]
Ja, voor 50 badges heb je al shoulders. Oftewel één week raiden. Ik heb de shoulders zowel als holy en retribution gekocht, net zoals de pve 232 shoulders (ook holy en retri), en dan nog de protection head en shoulders. Triumph badges gaan enorm hard als je eenmaal ToC10 en ToC25 kan runnen.
Inderdaad, weet niet wat ik anders met het spul aanmoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:15:
[...]
lal 50 badges.. ik doe daar echt wel wat langer over.. daarnaast zou ik daar tier 9 van kopen ipv pvp gear. Maar ik raid ook niet totc.. af en toe keertje onyxia of VoA en dan hebben we het gehad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:14:
[...]

Iederee week 10 arena matches en je hebt zo full Furious inclusief Relentless boots/belt/ringen/necklace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:27:
[...]

Iederee week 10 arena matches en je hebt zo full Furious inclusief Relentless boots/belt/ringen/necklace
Als je wint ja :) m'n teammate speelt niet zoveel wow meer en heeft kutgear op z'n rogue. Dus we hebben deze week geen enkele match gewonnen omdat we alleen maar van die fotm teams treffen met full furious.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:13:
Punten wel geloof ik, rating niet.

VoA dropt trouwens genoeg pvp zooi, daar heb je dus niet die hoge rating voor nodig. Ik heb zelf de pvp gloves uit 10 man en de bracers uit 25 man VoA :) En vandaag weer 2x hopen op loot :+
Van die 2 laatste bosses heb ik slechts 1x een pvp item gehaald, of een enh shaman rollde hoger of hij dropt helemaal niet.
SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:29:
Als je wint ja :) m'n teammate speelt niet zoveel wow meer en heeft kutgear op z'n rogue. Dus we hebben deze week geen enkele match gewonnen omdat we alleen maar van die fotm teams treffen met full furious.. :S
Soms is het ook puur mazzel hebben, wie ze aanvallen en wanneer ze bubbels poppen (en natuurlijk wanneer ze stom genoeg zijn om op mijn 3stack traps te gaan staan :P). Mage/shaman vond ik altijd irritante combo, poppen meteen alle CD's (2x wolf, 3x image), erg pittig daar doorheen te komen. Priest met nonstop fear en bubbles (hahaha tranqility shot!).

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:29:
[...]

Wat versta jij onder een fotm team ? en met welke setup speel je ?
Lock/Priest combo speel ik en alleen setups met een resto druid en een arms warrior zijn pittig, de rest is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:32:
[...]

Wat versta jij onder een fotm team ? en met welke setup speel je ?
Lock/Priest combo speel ik en alleen setups met een resto druid en een arms warrior zijn pittig, de rest is goed te doen.
Eum, Rogue Rogue spelen we mee :P en met fotm bedoel ik Retri + everything else ;-) Retri's zijn ZWAAR overpowered in arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:34:
[...]

Eum, Rogue Rogue spelen we mee :P en met fotm bedoel ik Retri + everything else ;-) Retri's zijn ZWAAR overpowered in arena.
Lol, zorgen dat de retri bubbled -> mass dispell bye bye bubble dode retridin :D
Ik heb meer moeite met een rogue dan een retri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:39:
[...]

Lol, zorgen dat de retri bubbled -> mass dispell bye bye bubble dode retridin :D
Ik heb meer moeite met een rogue dan een retri.
Ja dat is het ook meestal. Die retri bubbelt, en dan kan je op de andere beuken. Maarja.. daarna is die retri weer op full hp en kun je daar weer aan beginnen :) zonder Mass dispell heb je met een retri gewoon te maken met een 3 vs 2 team :P aangezien ze met bubbel een 2e leven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SpoTs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:34:
Wij hadden match tegen een retri + prot/holy pala, vond ik persoonlijker makkelijker dan die mage/shaman setup. Het is enkel even zoeken op wie je de focus gaat leggen, als eenmaal 1 van de 2 neergaat is het dan best snel afgelopen. Of het was gewoon geluk tegen die 2 :P

En Tranquilizing Shot natuurlijk spammen bij het leven :P Weet alleen niet welke buffs die skill alemaal kan verwijderen, maar op een druid/priest met die HoTs werkt het toch bijzonder goed :P Pala bubbles zijn volgens wowhead allemaal magic based, lijkt me dat ik die dus allemaal kan verwijderen.

Enkel melee blijft een probleem, wingclip voor 50% snare werkt ok, maar door sommige arena's kan ik die leapback niet gebruiken of ik kom weer 10yrd verder neer :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Resto druids vind ik echt zwaar klote in PVP. Als paladin moet je toch telkens je flash of light casten, dan kan je geinterrupt worden voor een paar seconden, of gespellstealed, en dan heb ik het nog niet eens over CC.Ik moet telkens achter een pilaartje gaan staan, anders krijg ik direct alle mogelijke CC op me.

Een druid gooit gewoon een paar hots in de rondte en door zijn tree-shape kan hij niet gesheeped worden etc. Bah :P Als je bubbelt gaat warriors ook direct voor de throw :P Dat is wel makkelijk te interrupten met m'n hamer :9
Mass dispell heb je met een retri gewoon te maken met een 3 vs 2 team aangezien ze met bubbel een 2e leven hebben.
Je hebt gewoon twee halve levens. :9

[ Voor 24% gewijzigd door Divak op 25-11-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, met rogue+rogue maak je tegen een retri niet heel veel kans inderdaad.. helemaal niet met retri aura en bubble, daarnaast cleaved het ook lekker. Wat ik zou doen is die retri zo veel mogelijk cc'en en slowen als je kan.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Warrior druid combo vind ik toch het lastigste.
De warrior doet een debuff ofzo waardoor healing spells voor de helft healen en dat in combi met de dikke damage die ze doen is het enorm lastig om je teamgenoot up te houden :( (of jezelf als ie jouw target).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kees schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:55:
Tja, met rogue+rogue maak je tegen een retri niet heel veel kans inderdaad.. helemaal niet met retri aura en bubble, daarnaast cleaved het ook lekker. Wat ik zou doen is die retri zo veel mogelijk cc'en en slowen als je kan.
Die aura zegt 'strikes a party or raid member', geld dat ook dus voor ranged bow attacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RichardvdD schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:51:

Een druid gooit gewoon een paar hots in de rondte en door zijn tree-shape kan hij niet gesheeped worden etc. Bah :P Als je bubbelt gaat warriors ook direct voor de throw :P Dat is wel makkelijk te interrupten met m'n hamer :9
Je persoonlijke bubbel is niet weg te halen hoor door hunters warriors of iets alleen door priests met mass dispell. Je andere bubbel wel idd door bijna iedereen ;)
SinergyX schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:51:
[...]

Wij hadden match tegen een retri + prot/holy pala, vond ik persoonlijker makkelijker dan die mage/shaman setup. Het is enkel even zoeken op wie je de focus gaat leggen, als eenmaal 1 van de 2 neergaat is het dan best snel afgelopen. Of het was gewoon geluk tegen die 2 :P

En Tranquilizing Shot natuurlijk spammen bij het leven :P Weet alleen niet welke buffs die skill alemaal kan verwijderen, maar op een druid/priest met die HoTs werkt het toch bijzonder goed :P Pala bubbles zijn volgens wowhead allemaal magic based, lijkt me dat ik die dus allemaal kan verwijderen.
Tegen een prot en retri pala vind ik juist wel lastig ze kunnen allebei veel van elkaar disspellen dus 1 ccen is bijna onmogelijk.
En tranq shot werkt tegen de meeste magic / enrage maar niet alles een pala persoonlijke bubbel kan je niet disspellen de bubbel dat je immune bent voor melee kan je wel disspellen maar goed die word minder gebruikt.
Daarbij gebruiken voor team ontzettend veel soorten buffs en je geen controle hebt wat je tranq shot disspelt.
Tegen rogue met hunger for blood en warrior met diverse enrage dingen is het ook lekker ;)

[ Voor 54% gewijzigd door MantaMania op 25-11-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07
ik vind het knap, PvP arena. ik heb het nu een aantal keren geprobeerd en ik kan het gewoon niet. BGs kan ik dan wel weer, gewoon DMG spammen en de algemene richtlijnen van de BG volgen. dat lukt dan nog net wel ;)
laatst stonden op MMO Champ wat filmpjes van een PvP lock en die kerel had echt enorme skill.
laat mij maar saai PVEen :)

afgelopen week ToGC 10m HC A Tribute to Insanity gehaald! Daarbij is ook niemand tijdens de run dood gegaan. Helaas op de mount en op de cloak te laag gerolled maar het zwaardje gewonnen. voor mij eigk een downgrade maar ik kon wel wat extra haste gebruiken.
ik ben al weken aan het wachten op de drop van een trinket, Reign of the Unliving, helaas nog steeds niet gedropt. Sta wel boven iedereen in DKP, dus zodra hij dropt is hij zeker van mij. En zolang de rest belachelijke bedragen blijft betalen voor i245 tiers blijf ik nog wel even zo hoog staan.

in ToGC 25m HC zijn we afgelopen week in een hoog tempo door de bazen heen geslagen, als je eenmaal precies weet wat je moet doen is alles voor Anub vrij eenvoudig. Anub is gelukkig weer echt zo'n gevecht waar het allemaal goed moet gaan anders down je hem gewoon niet.
Voor de mensen die hem op 25m HC down hebben, runnen jullie dat gevecht met vier pala's voor vier keer BoP? Dat doen wij op dit moment wel, maar er moet toch een andere manier zijn om die BoP te kunnen vervangen of niet? Maar goed zo gaan we weer even lekker verder :P
Paar weken geleden wilde ik nog gaan transferren/faction change doen en nu loopt het allemaal zo lekker!

Trouwens even een wazige vraag mss; afgelopen week was ik recount aan het checken en dan bekijk ik de gevechten via ' DMG done '. Hierbij stond ik op de tweede plaats met 2,1 M DMG done met een DPS van 6K.
Een mage stond op de eerste plaats met 2,2M DMG done met een DPS van 9K oid.
Hoe werkt dit nou? Als hij zo'n hoge DPS heeft zou zijn DMG done toch ook veel hoger moeten zijn of niet?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
NoTimeRemains schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:13:
afgelopen week ToGC 10m HC A Tribute to Insanity gehaald! Daarbij is ook niemand tijdens de run dood gegaan.
Dan heb je toch Tribute to Immortality gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik vind het knap, PvP arena. ik heb het nu een aantal keren geprobeerd en ik kan het gewoon niet. BGs kan ik dan wel weer, gewoon DMG spammen en de algemene richtlijnen van de BG volgen. dat lukt dan nog net wel ;)
laatst stonden op MMO Champ wat filmpjes van een PvP lock en die kerel had echt enorme skill.
laat mij maar saai PVEen :)

afgelopen week ToGC 10m HC A Tribute to Insanity gehaald! Daarbij is ook niemand tijdens de run dood gegaan. Helaas op de mount en op de cloak te laag gerolled maar het zwaardje gewonnen. voor mij eigk een downgrade maar ik kon wel wat extra haste gebruiken.
ik ben al weken aan het wachten op de drop van een trinket, Reign of the Unliving, helaas nog steeds niet gedropt. Sta wel boven iedereen in DKP, dus zodra hij dropt is hij zeker van mij. En zolang de rest belachelijke bedragen blijft betalen voor i245 tiers blijf ik nog wel even zo hoog staan.

in ToGC 25m HC zijn we afgelopen week in een hoog tempo door de bazen heen geslagen, als je eenmaal precies weet wat je moet doen is alles voor Anub vrij eenvoudig. Anub is gelukkig weer echt zo'n gevecht waar het allemaal goed moet gaan anders down je hem gewoon niet.
Voor de mensen die hem op 25m HC down hebben, runnen jullie dat gevecht met vier pala's voor vier keer BoP? Dat doen wij op dit moment wel, maar er moet toch een andere manier zijn om die BoP te kunnen vervangen of niet? Maar goed zo gaan we weer even lekker verder :P
Paar weken geleden wilde ik nog gaan transferren/faction change doen en nu loopt het allemaal zo lekker!

Trouwens even een wazige vraag mss; afgelopen week was ik recount aan het checken en dan bekijk ik de gevechten via ' DMG done '. Hierbij stond ik op de tweede plaats met 2,1 M DMG done met een DPS van 6K.
Hoe werkt dit nou? Als hij zo'n hoge DPS heeft zou zijn DMG done toch ook veel hoger moeten zijn of niet?
DPS word gemeten aan het aantal seconden dat je dps aan het doen bent soms zie je bv een priest die een dps heeft van 6000 die heeft dat bv met een speciale buff 1 x dmg gedaan en een lekkere crit.
Je moet dus ook bij dps of dmg done kijken naar de tijd dat je gedpsed hebt. Sommige mensen zijn wat sneller met beginnen met dps als andere of bv een mage die evocation gebruikt of invisibility das allemaal tijd die af gaat van je tijd die je dpsed maar niet voor je dps telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Op 1 boss of ook trashmobs erbij? DPS/dmg done hangt erg af van je time in battle, overkill en AoE.

Teruggerekend in tijd (uitgaande van 1 target per keer), 350 sec versus 244sec. Zeg dat je totaal 30 mobs ben tegen gekomen, zou die mage dus elke keer 3,5seconde later dan jij beginnen met DPS (cooldowns, trinkets etc). Dit zonder overkill (hunter bv met killshot vlak voor een mob neergaat met 12-14k dmg), mob gaat dood en timer stopt.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.