Nog 4.5k rep even gegokt en dan The Exalted 
En daarna op naar The Insane, hoop dus vanavond een hoop x diremaul te farmen
En daarna op naar The Insane, hoop dus vanavond een hoop x diremaul te farmen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die brewfest trinkets hebben de verhoudingen ook scheefgetrokken imho. 2x 170 sta is 3400 hp en voor veel mensen is dit blijkbaar de 'holy grail' die je moet hebben of je telt niet meeVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:42:
ook dat geprobeerd, en dan stappen mensen er gewoon uit, meestal als ik dat zie gebeuren kijk ik even op de bekende sites (be.imba, wow heroes, etc) en zijn die mensen ook niet erg goed gegeared(zegt ook niet veel ik weet het)
zeg ook niet dat dat altijd gebeurd, maar het gebeurd wel genoeg om te zeggen dat mensen met elke patch weer meer " eisen" voor lagere zaken...
Guild runs zijn gewoon goed en normaal, weinig gezeur, maar ja dan moet je ook weer net op dat moment online zijn en aangezien ze meer te doen heeft dan rondhangen in wow wachtende op:P
Nog even en mensen willen een boost door WG of SFK en eisen dat de lvl80er de achievement linkt;)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
zucht te snel op versturen gedruktRichardvdD schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:56:
En 90% van de gevallen is de party leader de grootste noob, vandaar dat hij zelf een groep start. Let maar eens op als je in een party komt, de leader heeft 9 van de 10 keer de deadly gladiator set met voor de rest greenies.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 12:04 ]
Grote groep inderdaad trekt hier enorm veel voordeel uit (voor druid en pala zelfs nog meer HP). Zelfs tov dragon eye gemmed trinkets kom je er nog niet, maar stap in de goeie richting.Kapoen schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:59:
Die brewfest trinkets hebben de verhoudingen ook scheefgetrokken imho. 2x 170 sta is 3400 hp en voor veel mensen is dit blijkbaar de 'holy grail' die je moet hebben of je telt niet mee
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2009 12:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
dan te bedenken dat mijn t4/5 lvl 72 warrior al 17800 health heeft:PSpoTs schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:08:
lol.. en dan te bedenken dat ik HoL HC zonder wipes tankte met 20k hp ^^
Gief!
Mja niet zo vreemd he ;-) Toen mijn pally begon met tanken begin Wotlk had ik voornamelijk greenies/oude blue's e.d. en jouwe is full epicVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:10:
[...]
dan te bedenken dat mijn t4/5 lvl 72 warrior al 17800 health heeft:P
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Explorers League exaltedZjanzjak schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:11:
[...]
Gief!
Ik zit op 34 factions exalted, ben ergens rond de kerst (mits ik trouw elke dag de daily doe) exalted met Explorer's League. Dan wil ik Ogri'la doen (nooit aan begonnen, maar kwestie van de dailies doen me dunkt) en dan de laatste 4 van Steamwheedle Cartel. Die zitten nu alle 4 ergens halverwege honored. Pff, nog zoveel te doen naast het raiden, altje levelen, andere alt spelen, jc-dailies en achievements.![]()
Hoe dan ook, gaaf hoor, alvast een gratz.
Moet ik me nu zorgen gaan makenVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:48:
[...]
Ossi......ik hou van jou haha thx Again!
denk dat ik dan maar even goed intellect ga stacken in alles op de rode sockets na danhehe
maareh jij hebt een raid ready holy paladin waar ik naar kan spieken op de armory?
is dat toevallig Valeron of gerbon?ben benieuwd hehe kan ik wat inspiratie opdoen
hoe heb jij dat gedaan met je shield dan?alleen die heroism vendor heeft er 1 en die drop in heroics is niet veel beter,moet je toch de 10 mans in...denk je dat dat met mijn huidige gear gaat lukken?skill&will is er
Noem je alleen de druid spells etc, terwijl ik het over een resto shaman hadRoxors schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:42:
[...]
Het zou geen probleem moeten zijn om de tank up te houden, zelfs niet in je eentje, tenzij de tank echt serieus undergeared was. Gewoon Rejuv, 3xLB en Regrowth op de tank rollen, en dan een nourish timen als je ziet dat ze haar breath cast zodat de tank direct na de breath weer op volle hp is. Met de nourish glyph en talents moet dit wel te doen zijn. Eventueel je 3xLB laten bloomen mocht de extra healing gebruikt kunnen worden.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
haha nee hoor zit veilig op een andere server en heb bij deze een straa..ehh server verbod hahahaOssi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:28:
[...]
Moet ik me nu zorgen gaan maken![]()
Heb het niet zo op stalkers
Gerbon is mijn paladin, maar die zit nu in pvp gear. Ik gebruik wel dezelfde healing spec, let wel dat die meer op hard modes is gericht met een grote raidwide shieldwall (die ook erg handig is met pvp ^^)
Je zou de punten van protection ook in de retri tree kunnen zetten voor de crit talents.
Ik heb nog steeds een ilvl 200 tank en heal shieldIk kan maar geen betere looten.
Ff wachten op de patch dan droppen er 2 leuke schildjes in de nieuwe heroics
Er is alleen maar 1 daily en die doe ik trouw elke dag.
Oh ja, naja, dat komt vanzelf wel dan. Ik heb er ook geen haast mee om de titel te halen maar ik besefte mij een tijdje terug ineens dat ik al over de 30 facties zat, sja, dan ga je je er toch wat meer op focussen, net zoals jij met je mounts.Mektheb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:24:
en voor jezelf ook succes er komt weer een faction bij in 3.3 die met Lichking Icc temaken heeft dus dan heb je der weer 1 bij
haha waar ik me tijd vandaan haal uhmZjanzjak schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:42:
[...]
Er is alleen maar 1 daily en die doe ik trouw elke dag.
http://www.wowhead.com/?quest=11391
Mijn hs is daar vlakbij in HF dus geen probleem, maar ja tis maar 275 (human) rep per dag.
[...]
Oh ja, naja, dat komt vanzelf wel dan. Ik heb er ook geen haast mee om de titel te halen maar ik besefte mij een tijdje terug ineens dat ik al over de 30 facties zat, sja, dan ga je je er toch wat meer op focussen, net zoals jij met je mounts.![]()
Gelukkig raiden wij nu al een poos 4 dagen ipv 5 dus heb ik er iig een avondje bij om voor reputatie te zorgen. Maar er lopen thuis 2 dames rond die mij ook wel eens willen zien, vrouwlief wil graag dat ik wat meer doe dan zondag het vlees snijden en dochterlief moet papa natuurlijk weer verslaan met Wii-mario kart.![]()
Dus, waar haal je de tijd vandaan!?Doe mij eens 80 uur in een dag ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 26-11-2009 12:46 ]
Verwijderd
Wat er gewhispered word kan ik noch mijn vriendin niet zien natuurlijk, er zijn zat tanks die het wel of niet kunnen met een lage hp pool, maar ja dat is over het algemeen je class gewoon kennen en weten wat er mogelijk isRaDKiLL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:37:
at ik me afvraag over het kicken van tanks omdat hun HP pool te laag zou zijn. gebeurd dit steevast op aanraden van de healer of zijn het de DPS morons die geen party kunnen vinden en er dan maar zelf een starten?
Ik heal namelijk al ruim een half jaar alle HCs en ik heb werkelijk nog nooit de vraag gekregen of ik de tank wel aankon vanwege zijn lage HP pool. Ik vind het juist wel een uitdaging omdat ik de gemiddelde HC inmiddels wel outgeared ben.
Zit op Aszune btw (Sjaaman).
ook mijn rede om gestopt te zijn atm. Ik speel bear druid en had goede gear en ik ben 1 van die druids die voor gezonde mix agi en stam gaat ipv vol met blauwe stam gems zit. Maar werd in me guild vaak niet meegenomen omdat ik blijkbaar teweinig hp had (had meer dan de DK en meer avoidance dan de DK, maja, hij was beter gegeared oid).bechown schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:49:
[...]
1 van de redenen waarom ik even was gestopt met wow.. Heel herkenbaar.. Maar nu met de onyxia pet kon ik het niet laten om het weer ff een maandje(misschien langer) te spelen.. Ik heb niet vaak mazzel met drops en dit was mijn main char en ik mocht de meeste PUG's niet meekomen.. Alleen soms normals en 10 man Naxx 's avonds laat als ze een group healer te kort kwamen.. En dan te bedenken dat de meeste bosses in naxx ik in blues gehealed heb zonder addons.. Ach ja shammie healing was ook natuurlijk iets minder populair..
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Outland&n=Kippevel
Ben nu mijn Paladin verder aan het lvlen aangezien die op dit moment nog steeds populairder is in groups.. Mijn oude buffbot nog vanuit vanilla wow..
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Outland&n=Bringmedown
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Meestal zijn het de dps morons ja (naar mijn gevoel toch). Toch heb ik 1x een opmerking gekregen van een healer, die feliciteerde me omdat ik ToC hc had getanked met 'maar' 30k hp en toch gemakkelijk te healen wasRaDKiLL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:37:
at ik me afvraag over het kicken van tanks omdat hun HP pool te laag zou zijn. gebeurd dit steevast op aanraden van de healer of zijn het de DPS morons die geen party kunnen vinden en er dan maar zelf een starten?
Ik heal namelijk al ruim een half jaar alle HCs en ik heb werkelijk nog nooit de vraag gekregen of ik de tank wel aankon vanwege zijn lage HP pool. Ik vind het juist wel een uitdaging omdat ik de gemiddelde HC inmiddels wel outgeared ben.
[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 26-11-2009 13:16 ]
whahaMik! schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:31:
[...]
Noem je alleen de druid spells etc, terwijl ik het over een resto shaman hadSorry, had iets duidelijker moeten zijn.
Pff, shamans zijn dan misschien geen wandelende bomen, maar ook wij zijn nog wel leuk hoorRoxors schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:56:
[...]
whaha
Als ik ergens resto zie staan denk ik meteen aan druids hehe
Verwijderd
Wat overgins de lelijkste set ooit was voor een lock maar goedVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:19:
/quote
*edit* wat trouwens ook helpt is het aankopen van die herkenbare (maar lelijke) tier 9 shoulders, als je die hebt gaat men al minder makkelijk een inspect doen.
/unquote
Haha grappig dat je dit zegt, ik vind de normale triumph gear en de warrior set niet de beste design die we gewend zijn van blizzard... ook de arena sets waren een stuk beter....ziet er nu allemaal zo nederig uit
Bedoel in TBC had je bijvoorbeeld de lock set met vleugels en alles erop en dr aan...
Verwijderd
Ook Aszune hierRaDKiLL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:37:
Het zijn volgens mij meestal de DPS'ers die de boel afbreken omdat ze er gewoon willen doorvliegen ... . Ze zijn meestal ook niets anders gewend dan gaan met de banaan zonder al te veel na te denken. Daar waar een tank & healer alle kneepjes van het vak moeten kennen om in het begin te kunnen tanken/healen (alvorens ze god-like gear hebben, het wordt er dus alleen maar beter opRaDKiLL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:37:
[ Voor 10% gewijzigd door BornFlippy op 26-11-2009 13:29 ]
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
Verwijderd
Lelijk of niet:P het had iig meer charme dan bijvoorbeeld simpel plate met een paar puntjes en een ei met 2 gaten als helm:PMektheb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:22:
[...]
Wat overgins de lelijkste set ooit was voor een lock maar goedik snap je punt
T6 pally
T6 shammy
T6 priest
Yum
Verwijderd
Beetje late reply in t algemeen maar qua spec zou ik gewoon Holy-Prot gaan tbh, vooral als je raids wil gaan beginnen. Crit en mana cost reduction van Ret tree zijn leuk maar DS is gewoon te goed om niet te pakken, daarnaast is de kracht van crit voor pala's enorm gezakt sinds de Illumination nerf(s). Aura Mastery is imo zeker geen pvp talent, veel fights in current content hebben n use voor aura mastery in combo met verschillende aura's, conc aura voor silence immunity, extra mitigation icm de resistance aura's voor meerdere fights.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:39:
[...]
haha nee hoor zit veilig op een andere server en heb bij deze een straa..ehh server verbod hahaha
die crit talents zijn idd wel lekker...moet even de gulde middenweg zien te vinden maar die prot talents die ik nu heb zijn aardig overbodig gebruikte als retri in arena die hand of protection nog wel eens maar nu practisch nooit meer...was wel lekker -->hand of protection on Druid -->druid healed lekker door in arena
zal vanmiddag ff kijken op de armory naar je talents enzo ben benieuwdga ik gelijk de boel eens even omgooien,heal nu wel wat langer dus heb ook meer een idee van wat ik totaal niet gebruik en wat ik wel gebruik
wil het liefst wel spoedig beginnen met het raid-->tank heal gebeuren eerst in de 10 mans en daarna lekker doorstromen weet alleen totaal nog niet wat te verwachten aangezien ik alleen met mn retri specc nog in de 25 mans geweestmaarja het retri verhaal ken ik nu wel na 4 jaar en vond het wel weer tijd voor n nieuwe uitdaging
maar met mijn huidige gear?denk je dat het gaat lukken?wil dr niet ingaan als ik er niet zeker van ben dat ik redelijk een kans tot succ6 maak
![]()
p.s ga je niet stalken hoor....denk ik![]()
![]()
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
[ Voor 31% gewijzigd door Divak op 26-11-2009 14:12 ]
Ik kan me voorstellen dat dit makkelijk is met 10/25 man raids. in een 5 man group is dit niet echt noodzakelijkRichardvdD schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:10:
Je staat met je muis op iemand in je party scherm, en als je dan op een knop drukt healt hij dat target gelijk zonder dat je hem eerst hoeft te selecten. Zo kan je de ene raid blijven healen zondat dat je ook maar iemand hoeft te targetten, zodat je bijvoorbeeld de boss kan blijven targetten.
1
| /cast [target:mouseover] <spell naam> |
1
| /cast [target:mouseover] Flash of Light |
Verwijderd
Tier 5 & Season 2 (recolor).Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:15:
Rogue, vond de t8 niet echt tof... daarin tegen had tbc een set dat je een schedel als masker had met een hood erover, echt zon sneaky set, geen idee of dat nou arena of tier was
Nice. Heb nu ook de t8.5 leggins uit Voa gehaald. Dus 2 set bonus.. en had ook al de 2 set bonus van t9. Leuke serpent sting buffs dus.. Zit op 4600 ap en net iets onder de 40% crit. Nu nog ergens een leuk wapen scoren want heb de gun uit toc hc nog niet zien droppen.SinergyX schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:02:
Gister nieuwe gear gehaald, ring en legs van de emblems en haal nu 5.1k AP met 40,11% critEn nog steeds erg veel ruimte voor verbetering
Later Ulduar10 met 8 man gedaan, eigelijk zonder problemen tot thorim gekomen, daarna laatste 2 man er bij en deze ook 'even snel' gedaan. Kort erna run door VoA, flame watcher dropte pvp belt voor shaman/hunter, eerste rolls waren hoog in de 70/80 en toch een roll wagen: 92
Belt is mine
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
Ga je mond wassenVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:15:
Voor de Lock vind ik t9 wel wat hebben opzich.. t8.5 vond ik niets, vogelverschrikker uitbeelding... zucht
t10 ziet er uit als een futuristische KKK lid haha
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
bedoel je niet putress look?Wootlock schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:23:
[...]
Ga je mond wassen
T9 = lelijkste set ever.
T8 was erg vet Sylvanas look FTW
Mijn favo lock sets moeten toch wel de T4 en T5 zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 14:27 ]
Die set ben ik nu nog aan het farmen met mijn rogue, als de guild naar SSC/TK gaat ninja ik graag de armor tokens
Bedoel je niet die van de hunters tier 6?Dricus schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:56:
Wat ik in TBC echt een leuke eyecatcher vond waren die druid shoulders met die oogjes die de hele tijd heen en weer aan het kijken waren,
Ok, als je op de macro drukt (moet met keybind dus) dan /cast hij op de target waar je muis op dat moment naar wijst. Dit kan dan een raid frame zijn maar ook iemand op het veld/scherm? Wat doet hij anders wanneer je cursor nergens naar wijst, want je zit bijvoorbeeld net naast je raid frame. Probeert het dan te casten op je target oid?Dricus schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:14:
En die macro ziet er ongeveer zo uit:
code:
1 /cast [target:mouseover] <spell naam>
Dus bijvoorbeeld:
code:
1 /cast [target:mouseover] Flash of Light
Wel handig al die knoppies.. maar niet echt een muis die ik mooi vindZjanzjak schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:36:
[...]
Bedoel je niet die van de hunters tier 6?
http://www.wowhead.com/?item=31006
Over mouse-over enzo en 'werken' met de muis, heb sinds kort de razer naga mouse, was even wennen int begin maar tis heerlijk spelen zo. Iemand anders ook eentje int bezit? Heb namelijk niet die addon erbij gedownload (omdat ik met bartender werk en dat schijnt elkaar te bijten) maar ben benieuwd hoe dat werkt in W.o.W. tesaam met die addon.
Dit is de muis trouwens, is het geen plaatje.![]()
http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga
This is the Way.
Klopt.deTwisj schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:40:
[...]
Ok, als je op de macro drukt (moet met keybind dus) dan /cast hij op de target waar je muis op dat moment naar wijst.
Ja. Dat laatste lijkt me alleen niet handig om gebruik van te maken omdat niet iedereen altijd stil staatDit kan dan een raid frame zijn maar ook iemand op het veld/scherm?
Dan doet hij niks. Je krijgt misschien zelfs wel een foutmelding in beeld ala "No target".Wat doet hij anders wanneer je cursor nergens naar wijst, want je zit bijvoorbeeld net naast je raid frame. Probeert het dan te casten op je target oid?
Met Clique kun je je acties indelen onder 'General' (oid), 'Helpful actions' (worden uitgevoerd als je een friendly target selecteert) en 'Harmful actions' (worden uitgevoerd als je een enemy target selecteert). Daarvoor is een comboboxje rechtsboven in het configuratiescherm van Clique. Of je ook onderscheid kunt maken tussen target en focus weet ik niet.NoTimeRemains schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:47:
ik zou graag willen dat als ik op mijn pitbull player ding klik (+ shift / alt / ctrl) dat ik dan mijn HS oid gebruik.
dat kan met Clique, vrij goed zelfs![]()
alleen kan je in Clique ook instellen dat je dezelfde klik combinatie op een andere soort frame, bijv. Target frame een andere actie kan doen?
wat ik graag zou willen is dat als ik op mijzelf (player frame) klik dat mijn HS gebruikt wordt, dat als ik op Target frame klik ik hem dan fear, en als ik op mijn focus klik dat deze gebanisht wordt.
Is dit mogelijk zo ja wat moet ik dan doen? Is dit met een macro op te lossen? Of is Clique voldoende maar hoe moet ik die dan instellen?
[ Voor 41% gewijzigd door Dricus op 26-11-2009 14:54 ]
Ieder zijn meug natuurlijk, dat logo licht langzaam op en dooft dan weer langzaam. Als ik het licht uit doe in de pc-kamer dan is het een waar schouwspel.SpoTs schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:43:
[...]
Wel handig al die knoppies.. maar niet echt een muis die ik mooi vind
Ik heb zelf de Microsoft Sidewinder X8.
Broerlief, fervent pc-hater (hij noemt ze toasters) heeft, speciaal voor WoW, toch maar een pc gekocht omdat hij het op de Apple niet optimaal vond spelen.
Dat kan je aanpassen naar bijvoorbeeld dit:Ok, als je op de macro drukt (moet met keybind dus) dan /cast hij op de target waar je muis op dat moment naar wijst. Dit kan dan een raid frame zijn maar ook iemand op het veld/scherm? Wat doet hij anders wanneer je cursor nergens naar wijst, want je zit bijvoorbeeld net naast je raid frame. Probeert het dan te casten op je target oid?
[ Voor 4% gewijzigd door Trouble op 26-11-2009 22:28 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Je moet in de Logitech toets-profiler het WoW profiel kiezen. Dan klik je op een G toets en klikt op Toetsaanslag. Ik heb hier bv G1 tm G6 gebind aan CTRL-F1 tm CTRL-F6. Ingame bind je dan buttons op je bar aan CTRL-F1 tm CTRL-F6. Wat de G-toets bij indrukken dan eigenlijk doet is simuleren alsof jij CTRL-F1 indrukt, WoW pikt die toetscombinatie op en voert de actie uit.-Trouble- schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:22:
Ik zit met te prutsen met macros, maar het lukt me niet. Ik heb een G15 toetsenbord, de oranje versie, en ik wil graag de G1-G6 toetsen gebruiken. 't Is niet bijzonder wat ik wil: G6 indrukken = stealth. Heb al rondgekeken op Google, het ingame geprobeerd, en via de software van de G15. Hoe stel je ze in vredesnaam in!
| 17 December 1991 | De Nerdette |
-Trouble- schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:48:
Held! Het werkt eindelijkEn ik zat maar te prutsen en te doen
[ Voor 38% gewijzigd door apNia op 27-11-2009 00:14 ]
Alliance: Silvermoon, 1 van de allerdrukste servers, maar alles zit Alliance, je kan een nuke op Orgri gooien en nog geen Horde killen daar. Echt erg.apNia schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:07:
Korte vraag, ik wil de meest crowded server joinen. Ik zit nu op Sunstrider, en het vinden van mensen is daar maar matig. Nou dacht ik dat Draenor druk was, maar die is ook als medium geclassificeerd. Wat is nou echt de drukste server bij uitstek?
Verwijderd
hey Ossi a.k.a. Gerbon!Ossi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:28:
[...]
Moet ik me nu zorgen gaan maken![]()
Heb het niet zo op stalkers
Gerbon is mijn paladin, maar die zit nu in pvp gear. Ik gebruik wel dezelfde healing spec, let wel dat die meer op hard modes is gericht met een grote raidwide shieldwall (die ook erg handig is met pvp ^^)
Je zou de punten van protection ook in de retri tree kunnen zetten voor de crit talents.
Ik heb nog steeds een ilvl 200 tank en heal shieldIk kan maar geen betere looten.
Ff wachten op de patch dan droppen er 2 leuke schildjes in de nieuwe heroics
Lec jij ook bedankt man..leuke gear heb je trouwensVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:42:
[...]
Beetje late reply in t algemeen maar qua spec zou ik gewoon Holy-Prot gaan tbh, vooral als je raids wil gaan beginnen. Crit en mana cost reduction van Ret tree zijn leuk maar DS is gewoon te goed om niet te pakken, daarnaast is de kracht van crit voor pala's enorm gezakt sinds de Illumination nerf(s). Aura Mastery is imo zeker geen pvp talent, veel fights in current content hebben n use voor aura mastery in combo met verschillende aura's, conc aura voor silence immunity, extra mitigation icm de resistance aura's voor meerdere fights.
Je SoL glyph zou ik vervangen door de SoW glyph, judgements tellen als melee attacks en kunnen dus SoW proccen en aangezien je toch Judgements of the Pure (of de judgement zelf als je geen ret/prot in de raid hebt) up wil houden is judging n hele fijne mana source, vooral als je beter in je max mana zit. Daarnaast de FoL glyph eruit voor de BoL glyph, FoL zou je minder en minder moeten gebruiken als tankspammer, 30sec extra op BoL is over hele fights gezien n goeie stat om te krijgen ivm de hoge BoL manacost.
Gemming is simpel, voluit Intellect imo. SP is leuk en aardig, krijg je van gear en Int ook maar speciaal ervoor gemmen is overkill. HL zou je meest gebruikte spell moeten worden in raids en aangezien HL toch al vrij groot is en je tanks spammed is een groot gedeelte overhealing, extra SP gaat deze overhealing alleen maar vergroten. Hetzelfde geld voor socketbonus, meestal is dit SP dus imo niet heel erg waardevol om af te wijken van pure Int gemming. 1 Non-Int gem (prismatic 10stats ftw) om de meta te activeren in je item met de hoogste/beste socketbonus, meestal helm, en voor de rest 20int all the way. (10stats prism+20int>>10int/12SP+10int/5mp5 qua meta activering imo)
Je kunt mijn pala checken voor gear/spec/whatever las je wil, log bijna altijd in m'n holy gear uit laatste tijd. Clicky
Frostmane. Regelmatig beginnende Queue's en echt overal zie je Alliance en Horde rondlopen.apNia schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:07:
Korte vraag, ik wil de meest crowded server joinen. Ik zit nu op Sunstrider, en het vinden van mensen is daar maar matig. Nou dacht ik dat Draenor druk was, maar die is ook als medium geclassificeerd. Wat is nou echt de drukste server bij uitstek?
edit: raar volgens deze site zitten er 25k op Draenor en 12k op Runetotem, die volgens WoW als highly populated staat terwijl Draenor op medium staat. Wat begrijp ik hier verkeerd aan?
[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2009 07:43 ]
Ik speel zelf sinds een maandje of 2 op Draenor als Horde. Er valt over het algemeen genoeg te doen: nagenoeg alle raids zijn wel pugs voor te vinden die gemiddeld genomen aardig goed zijn (op de vorige server was een totc10 pug al gegarandeerde fail, laat staan 25, beide worden op Draenor in de regel gewoon gecleared).apNia schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:07:
edit: raar volgens deze site zitten er 25k op Draenor en 12k op Runetotem, die volgens WoW als highly populated staat terwijl Draenor op medium staat. Wat begrijp ik hier verkeerd aan?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
[ Voor 37% gewijzigd door thewizard2006 op 27-11-2009 09:25 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik zal het vanaaf eens proberen. Maar volgens mij heb ik hem al eens gedaan en de groep (buiten mij lowlevellers) werd gewiped alleen ik kreeg hem ter nauwernood neer. Maar hee, die turkey moet down voor de achieve dus als ik wanhopig genoeg ben.RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:24:
Niet te solo'en...?? Die mob kan je zelfs naakt nog wel aan. De enige (minimale) damage die hij doen is bij z'n explosie.. En als dat teveel voor je is ga je even achter een pilaar staan..
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Lootwhore detectedchromeeh schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:30:
Meh gister weer Uld25
De encounters zijn wel leuk, maar kwa loot is het gewoon 3x niks.
Het was iig de laatste Uld die ik heb gedaan, het is gewoon een verspilling van tijd
Zeker aangezien iedereen zo'n beetje in > ToC10 gear zit.
Vanmiddag maar eens aangeven bij de officers
Maar goed, zondag weer nieuwe kansen nieuwe rondes
Verwijderd
In mijn guild zijn ook wat mensen die er zo over denken (helaas), want we hebben een Paladin die nog maar 7 fragments nodig heeft voor zijn legendary.chromeeh schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:30:
Meh gister weer Uld25
Het was iig de laatste Uld die ik heb gedaan, het is gewoon een verspilling van tijd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 09:41 ]
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2009 09:45 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik weet niet wat voor gear je hebt maar ik heb Seth Halls pas ook gesolo'd voor die achievement, op m'n shaman. Voor de lol voor het eerst sinds ik lvl80 dingde weer eens enhance geprobeerd, in een mengsel van blues en een paar low ilvl epics (offspec drops uit voornamelijk Naxx) en zonder enhance trinkets en ringen enzo. Was er in 10 minuten doorheen zonder zelf dood te gaan of zonder dat het erg lastig werd. Halve instance ook nog met die pilgrim kleding aan gedaan want ik wilde zeker zijn dat ik het niet zou vergeten.Auredium schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:28:
[...]
Ik zal het vanaaf eens proberen. Maar volgens mij heb ik hem al eens gedaan en de groep (buiten mij lowlevellers) werd gewiped alleen ik kreeg hem ter nauwernood neer. Maar hee, die turkey moet down voor de achieve dus als ik wanhopig genoeg ben.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Als je games spammed moet dat écht te doen zijn. Vooral omdat je tot en met 2.2k eigenlijk bijna geen rating verliest.SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:43:
Raid ging gister niet door, dus maar wat rondgespeeld op m'n shaman. Berg AV's gedaan als resto, healen gaat best lekker, al blijft druid resto toch nu iets fijner spelen door de hots al mis ik wel een instant cast heal.
Van 73 1/4 naar bijna 74 gegaan en een baggervloot een marks en honorDaarna nog de pilgrim peril afgemaakt, erg gelachen in danaras (ofzo), waar ik aankwam met nog 5 andere horde, stonden er ook een handvol allies. Begon eerst met wat /point en /wave, uiteinelijk stonden we met z'n allen maar te dansen
@hierboven, 1800 rating haal je toch niet 'even'? Ik zit nu 'pas' op 187, maar dat is na pas 12 potjes (4-8). Mischien verder in de week weer 10 rondjes doen, stiekem wil ik die 1800 of 2250 bow hebben daar ik die waarschijnlijk dit jaar nog niet als loot ga zien in raids
De eerste paar bosses droppen inderdaad weinig spannends, maar na de Keepers word het wel interessant.Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:38:
Vraagje voor de rogue's onder ons
Ben dus woensdag 80 gedinged, heb al een paar heroic gedraait alleen (mede) door lack aan hit/expertise lukt het maar niet om de 2.5k te doorbreken. Ben assasination specced dus als ik het goed heb moet ik voor de soft cap (voor poisons) zo'n ~ 11% hit halen ?
En waar haal ik een leuk stel daggers vandaan ?ToC HC dropt een mooie, alleen ben ik niet helemaal zeker waar ik op moet letten qua stats. Agi/AP/Crit/Hit of toch ook haste ?
Verder gisteren OS10 gedaan en daar me T7 gloves opgehaald, van T6 naar T7
Als ik het goed uit mn hoofd heb, 314 hit rating heb je nodig om Specials en Poisons nooit te missen.Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:38:
Vraagje voor de rogue's onder ons
Ben dus woensdag 80 gedinged, heb al een paar heroic gedraait alleen (mede) door lack aan hit/expertise lukt het maar niet om de 2.5k te doorbreken. Ben assasination specced dus als ik het goed heb moet ik voor de soft cap (voor poisons) zo'n ~ 11% hit halen ?
Heroic HoS en dan de laatste boss. The Fleshshaper heet die volgens mij, leuke start dagger.En waar haal ik een leuk stel daggers vandaan ?ToC HC dropt een mooie, alleen ben ik niet helemaal zeker waar ik op moet letten qua stats. Agi/AP/Crit/Hit of toch ook haste ?
Verder gisteren OS10 gedaan en daar me T7 gloves opgehaald, van T6 naar T7
[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2009 09:55 ]
Zou kunnen idd, maar ik heb liever eerst wat PvE daggers die ik makkelijker kan halen. Gisteren wel ToC HC gedaan maar uiteraard dropt die dagger dan nietVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:40:
@ Wootlock, je kan 2v2 doen en 1800 rating halen. Vraag desnoods een boost of zo. Doe je een hele lange tijd mee en er is eigenlijk geen excuus om ze niet te halen.
Nee progress whore
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ty voor de info's !RaseriaN schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:52:
[...]
Als ik het goed uit mn hoofd heb, 314 hit rating heb je nodig om Specials en Poisons nooit te missen.
Meer is alleen goed voor je whitedamage/offhanddamage
[...]
Heroic HoS en dan de laatste boss. The Fleshshaper heet die volgens mij, leuke start dagger.
En pak als Offhand de Librarian Paper Cutter (AH-able) leuke begin daggers en stats.
Die Offhand is inderdaad blue, maar wel 1.4 speed en dat is gewoon lekker voor Poison Procs
Nogmaals, uit het hoofd, AGI stacken tot je er bij neervalt, geeft Crit en AP waar Mutilate best veel aan heeft.
Sowieso zou ik eerst op Hitcapped (iig. cap voor Poisons) richten aangezien Mutilate daar zn damage vandaan haalt, daarna zoals hierboven gezegd, voor AGI gaan.
Ik heb vanaf oktober 2008 t/m september 2009 op Draenor/Horde gespeeld. Ja, er zijn overal pugs, ja het is best druk, alleen de kwaliteit van de playerbase op Draenor is erg slecht. Als progress gerichte guild is heel erg moeilijk fatsoendelijke mensen te recruiten. Reden ook dat voor, tijdens en na de zomer heel veel guilds geklapt waren. Te weinig potentiele mensen om te recruiten. Ook mijn reden om weg te gaan van Draenor.Cleetje schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:14:
[...]
Ik speel zelf sinds een maandje of 2 op Draenor als Horde. Er valt over het algemeen genoeg te doen: nagenoeg alle raids zijn wel pugs voor te vinden die gemiddeld genomen aardig goed zijn (op de vorige server was een totc10 pug al gegarandeerde fail, laat staan 25, beide worden op Draenor in de regel gewoon gecleared).
Ik heb echter wel het gevoel dat het wat rustiger is geworden. Waar ik in het begin echt constant alles verkocht op de AH, gaat het momenteel wat trager. Toegegeven, ik heb ook veel minder op de AH gegooid, maar zelfs de standaard troep als saronite & titansteel gaat maar traag. Greens gaan ook veel trager nu, maar mn alt zit inmiddels dan ook in Northrend ipv Outland. Enchanters zullen wel genoeg Northrend zooi krijgen door HCs & raids te doen.
Wil je goede informatie over een server dan moet je wowprogress.com gebruiken. Als je een server aanklikt kun je namelijk ook het totaal aantal characters zien die deelnemer aan progress raids. En dat geeft een zeer nauwkeurige inzage op de raiding community van een server. En de balance valt wel op te maken aan hoeveel guilds je in de ranking van die server ziet.RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:18:
Die site met wow-statistieken is volgens mij met een korreltje zout te nemen.
Zelfs ToC10/ToC25 heb ik geen super zin meer in. Moet nog een cloak/ring en dan ben ik vooral i245 of i232. Alleen die trinket uit ToC25 wil ik nog erg graag hebbenchromeeh schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:58:
Nee progress whore
Iets met het oog op patch 3.3 etc etc.
Onze speccs verschillen inderdaad niet zoveel zag ik netVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 07:26:
[...]
[...]
in mijn ogen is die spellpwr libram die je +spellpwr geeft bij holy light dan ook best wel crappy,heb daarom maar mn oude libram uit de bank gehaald die je +/- 100 mana reduction geeft op je holy light..
Glyph van BoL is ook lekker mn beacon blijft nu 2 minuutjes op de tank staan,scheelt een hoop mana en geklik haha en die blessing of sacrifice ga ik neem ik aan zelf niet gebruiken?dan ben ik zo dood haha maar die verlenging en versterking van mn shieldje is dan wel weer heel erg lekker
owja!weet trouwens iemand of een prismatic gem die je in een socket voor alle kleuren kan gooien op je meta-gem ook meeteld als universele gem?heb hem in een blauwe socket zitten en heb ergens nog een blauwe gem en als ik die weghaal krijg ik dan nog de meta bonus?of heb ik echt : 1 blauw,1 rood en 1 geel nodig?
Idd, Uld25 bahchromeeh schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:30:
Meh gister weer Uld25
Waarschijnlijk is de info niet altijd up-to-date.SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:53:
Hoe werkt die 'personal rating' eigelijk? Het gaat mij om deze set bows (wowhead geeft geen 'required' info).
Wat is het verschil tussen die Furious en Relentless? Die relentless heeft een 212dps bow voor 1800 rating, terwijl die furious 1850 nodig heeft en 'maar' 187dps. (http://thottbot.com/i42491 en http://thottbot.com/i42492)
Deze uitspraak snap ik niet
Verwijderd
Draenor is prima als je niet hardcore wil raiden. Ik ben niet zo veeleisend. Sinds een kleine week zit ik bij SwinG, kleine guild met name gericht op 10m. 25m dat pug ik wel en dat gaat over het algemeen goed. Als je gericht bent op progression, realm first, hard modes etc. dan zal het inderdaad een stuk lastiger zijn. Maar goed, ik zit bij een guild eigenlijk vanwege het sociale aspect en qa server is het sowieso al een vooruitgang als ik het vergelijk met Bloodfeather waar ik vandaan kwam (qua pugs etc.)Kaap schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:11:
Ik heb vanaf oktober 2008 t/m september 2009 op Draenor/Horde gespeeld. Ja, er zijn overal pugs, ja het is best druk, alleen de kwaliteit van de playerbase op Draenor is erg slecht. Als progress gerichte guild is heel erg moeilijk fatsoendelijke mensen te recruiten. Reden ook dat voor, tijdens en na de zomer heel veel guilds geklapt waren. Te weinig potentiele mensen om te recruiten. Ook mijn reden om weg te gaan van Draenor.
Nu heb je Mist en Quietly Confident nog, dan heb je het kwa goede stabiele guilds wel gehad. Rock Paper Scissors is vorige week ook al gemigreerd, zitten nu op Al'Akir waar ik ook zit.
Draenor was voor Horde een topserver, nu is het enkel nog een medium populated server met kwalitatief matige spelers. Uitzonderingen daargelaten.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 10:41 ]
Ik zit nog steeds op Draenor. Horde.Kaap schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:11:
[...]
Ik heb vanaf oktober 2008 t/m september 2009 op Draenor/Horde gespeeld. Ja, er zijn overal pugs, ja het is best druk, alleen de kwaliteit van de playerbase op Draenor is erg slecht. Als progress gerichte guild is heel erg moeilijk fatsoendelijke mensen te recruiten. Reden ook dat voor, tijdens en na de zomer heel veel guilds geklapt waren. Te weinig potentiele mensen om te recruiten. Ook mijn reden om weg te gaan van Draenor.
Nu heb je Mist en Quietly Confident nog, dan heb je het kwa goede stabiele guilds wel gehad. Rock Paper Scissors is vorige week ook al gemigreerd, zitten nu op Al'Akir waar ik ook zit.
Draenor was voor Horde een topserver, nu is het enkel nog een medium populated server met kwalitatief matige spelers. Uitzonderingen daargelaten.
[...]
Wil je goede informatie over een server dan moet je wowprogress.com gebruiken. Als je een server aanklikt kun je namelijk ook het totaal aantal characters zien die deelnemer aan progress raids. En dat geeft een zeer nauwkeurige inzage op de raiding community van een server. En de balance valt wel op te maken aan hoeveel guilds je in de ranking van die server ziet.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ik gebruik persoonlijk de steamcaller nog steeds op mijn shaman.RaDKiLL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:45:
Even een Restoshaman vraagje (ja, again!).
Gebruik nu de Steamcaller's Totem voor de increase van 243 op mijn Chainheal. Is die totem van Triump badges nu echt zoveel beter of kan ik die beter gebruiken voor mijn 2e T9 piece voor de setbonus? Armory linkje.
[ Voor 7% gewijzigd door Osxy op 27-11-2009 10:50 ]
Verwijderd
Triumph totem is wel beter maar dat ligt een beetje aan je speelstijl.RaDKiLL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:45:
Even een Restoshaman vraagje (ja, again!).
Gebruik nu de Steamcaller's Totem voor de increase van 243 op mijn Chainheal. Is die totem van Triump badges nu echt zoveel beter of kan ik die beter gebruiken voor mijn 2e T9 piece voor de setbonus? Armory linkje.
Relentless lijkt inderdaad de 3v3 of 5v5 te zijn, irritant dat er buiten de game zo weinig goede informatie over te vinden is.Ossi schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:29:
Waarschijnlijk is de info niet altijd up-to-date.
Relentless is nog een gear niveau hoger dan Furious. Relentless is ilvl 245 volgens mij en Furious 232.
Voor de furious weapons heb je geloof ik 1800 persoonlijke en team rating voor nodig en voor Relentless 2200 ofzo. Voor sommige heb je zelfs die rating op 3vs3 nodig omdat 2vs2 "te makkelijk" is.
1800 rating haal je niet zomaar als pve-er daar moet je toch wel behoorlijke skills beginnen te tonen in pvp en de pvp gear hebben. Vooral hunters zijn in 2vs2 een makkelijke prooiDie pet doet geen reet damage en die slaat zichzelf dood op mijn partners retri aura
Ben je Frost specced als offspec of zelfs main spec ??Auredium schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:28:
[...]
Ik zal het vanaaf eens proberen. Maar volgens mij heb ik hem al eens gedaan en de groep (buiten mij lowlevellers) werd gewiped alleen ik kreeg hem ter nauwernood neer. Maar hee, die turkey moet down voor de achieve dus als ik wanhopig genoeg ben.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Ik heb ToC nu een aantal keren op 10/25 volledig gezien.Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:31:
[...]
Deze uitspraak snap ik niet
ToTC is zooooooooooooo saai, daar waar Ulduar gewoon tof is om te zien.
Alleen omdat er betere loot dropt is een instance waar je constant in dezelfde arena staat beter dan een instance die groots is qua opzet maar een tier lager is
Persoonlijk doe ik nog steeds liever Ulduar hardmodes dan ToTC hardmodes. Puur omdat de fights echt veranderen qua opzet, daar waar ze in ToTC eigenlijk gewoon hetzelfde blijven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq