Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 204 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.372 views
Nog 4.5k rep even gegokt en dan The Exalted :D

En daarna op naar The Insane, hoop dus vanavond een hoop x diremaul te farmen :P

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Inderdaad, gewoon zelf de groep starten. Als iemand het niet mee eens is dat de tank niet volledig epic voor een simpele heroic, dan flikkert hij maar op. Veel mensen vergeten blijkbaar dat in heroics maximaal i200 dropt, waarvan meer dan de helft allemaal blues zijn. Spelers zijn gewoon veel te verwend.

En 90% van de gevallen is de party leader de grootste noob, vandaar dat hij zelf een groep start. Let maar eens op als je in een party komt, de leader heeft 9 van de 10 keer de deadly gladiator set met voor de rest greenies.

Als ze vervolgens door mij in ToC5 HC gekicked worden krijg ik de wind van voren omdat ik iemand kick :') 'I need to do ToC HC to gear up you noob! You got good gear so what does it matter that I have greenies!'.. Ja, zo werkt dat dus niet hè. Vaak zijn er mensen die het aangeven van tevoren, dan vind ik het wel oké. Maar iemand die zeurt dat de tank maar 28k hp heeft, en zelf in pvp gear loopt, krijgt direct een kick. Gisteren ToC HC gedaan met een tank met 28k hp buffed, was een makkie en geen enkel probleem.

En de Death Knight (who else?!) die de tank afzeek -omdat hij zelf 26k hp had- lag telkens dood op de grond omdat hij geraakt werd door de whilwind en ontploffende ghouls ging dpsen bij de black knight :')

Verwijderd

[
[...]

In het verleden met mijn 'whooping' 27k buffed, genoeg mensen die na invite ook meteen party weer uitstappen. Op mijn hunter boeit het me voor geen meter, blijf je in leven en healer houd het bij, doe ik elke heroic. Zolang de tanker snapt dat ik genoeg tricks heb om ook zelf lang genoeg in leven te blijven of teammembers te helpen. (ik ga liever zelf neer dan dat de healer wordt neergemept). Als men al met wat 245 rondloopt voelen ze zich al snel te 'goed' voor parties, maar te hoog gegearde DPS geeft ook problemen voor de tank (agro) en automatisch dus voor je party.

[...]

Bekende probleem vooral bij mensen die enorm recount-geil zijn en er alles aan doen boven aan te staan.
Wat dat betreft egoistisch, want de mensen die dus nieuw zijn met het spel, net 80 zijn en dus het ongeluk zulke parties tegen te komen krijgen niet echt de kans om " te verbeteren"

Vond het wel grappig dat zelfs de legendarisch " blues" hierop geantwoord hebben met het huidige tank/healer te kort op veel servers, althans zag zoiets op mmo-champ staan

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:42:
ook dat geprobeerd, en dan stappen mensen er gewoon uit, meestal als ik dat zie gebeuren kijk ik even op de bekende sites (be.imba, wow heroes, etc) en zijn die mensen ook niet erg goed gegeared(zegt ook niet veel ik weet het)
zeg ook niet dat dat altijd gebeurd, maar het gebeurd wel genoeg om te zeggen dat mensen met elke patch weer meer " eisen" voor lagere zaken...
Guild runs zijn gewoon goed en normaal, weinig gezeur, maar ja dan moet je ook weer net op dat moment online zijn en aangezien ze meer te doen heeft dan rondhangen in wow wachtende op:P

Nog even en mensen willen een boost door WG of SFK en eisen dat de lvl80er de achievement linkt;)
Die brewfest trinkets hebben de verhoudingen ook scheefgetrokken imho. 2x 170 sta is 3400 hp en voor veel mensen is dit blijkbaar de 'holy grail' die je moet hebben of je telt niet mee 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

RichardvdD schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:56:

En 90% van de gevallen is de party leader de grootste noob, vandaar dat hij zelf een groep start. Let maar eens op als je in een party komt, de leader heeft 9 van de 10 keer de deadly gladiator set met voor de rest greenies.
zucht te snel op versturen gedrukt

iig de mooiste tot nu toe vond ik nogsteeds een dk die zei dat ie zo gegeared was omdat hij gehacked was 6 maanden geleden.
liep in volledige conquest pvp gear(excuses, ik weet alleen dat het iets met gladiator is haha)
zijn toch wat 300 conquest emblems?
en dat ie op alles need omdat ie het geld en de gear nodig had om weer terug te komen....

een aantal mensen begonnen ehhh maar je had toch de gm's kunnen vragen, nee dat kan niet was het antwoord, hij kreeg zijn char terug met de gear die die nu had en hij MOET alles needen anders werd ie uit de guild gekicked als ie morgen niet klaar zou zijn en raid-ready

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 12:04 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10
Kapoen schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:59:
Die brewfest trinkets hebben de verhoudingen ook scheefgetrokken imho. 2x 170 sta is 3400 hp en voor veel mensen is dit blijkbaar de 'holy grail' die je moet hebben of je telt niet mee 8)7
Grote groep inderdaad trekt hier enorm veel voordeel uit (voor druid en pala zelfs nog meer HP). Zelfs tov dragon eye gemmed trinkets kom je er nog niet, maar stap in de goeie richting.

Andere kant, ben ik dan blij dat in de toekomst dus al die stats gaan verdwijnen, back to basic en geen gezeur met defense, maar gewoon weer armor, HP en avoidance. Ze hebben imho hele ilvl systeem te ver en te snel opgetrokken, als je kijkt wat vers 80 heeft tov end-gear personen (of triumph).

En wat maakt het nu allemaal uit met welke gear iedereen rond loopt? De 1 heeft een guild die hem vanaf 80 meteen door alle raids heen trekt, de ander moet het allemaal zelf doen en weer een ander heeft 0,0 verstand van hele gear gebeuren. Je bent er met 5 man, je moet het doen met 5 man. Ik heb belachelijk gegearde mensen zien wipen op trashmobs, gister zelfs een VoA25 trashmob wipe terwijl de bosses met ogen dicht 2 vingers in de neus neer gingen. Als je in zo'n party komt en je hebt er geen zin in, leave de party en laat een ander die het wil doen.

Als er een DPS in party zit die green/blue is, maar duidelijk het wel probeert, compenseer ik makkelijk zijn 'tekort' aan DPS, hij helemaal dolhappy met nieuwe gear en ik heb weer wat emblems. En juist omdat dat hele elitism steeds maar verder gaat (van achievements naar gearrating) zal dit imho enkel nog erger worden.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2009 12:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
lol.. en dan te bedenken dat ik HoL HC zonder wipes tankte met 20k hp ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:08:
lol.. en dan te bedenken dat ik HoL HC zonder wipes tankte met 20k hp ^^
dan te bedenken dat mijn t4/5 lvl 72 warrior al 17800 health heeft:P

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
Mektheb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:53:
Nog 4.5k rep even gegokt en dan The Exalted :D
Gief!
Ik zit op 34 factions exalted, ben ergens rond de kerst (mits ik trouw elke dag de daily doe) exalted met Explorer's League. Dan wil ik Ogri'la doen (nooit aan begonnen, maar kwestie van de dailies doen me dunkt) en dan de laatste 4 van Steamwheedle Cartel. Die zitten nu alle 4 ergens halverwege honored. Pff, nog zoveel te doen naast het raiden, altje levelen, andere alt spelen, jc-dailies en achievements. 8)7
Hoe dan ook, gaaf hoor, alvast een gratz. ;)

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:10:
[...]

dan te bedenken dat mijn t4/5 lvl 72 warrior al 17800 health heeft:P
Mja niet zo vreemd he ;-) Toen mijn pally begon met tanken begin Wotlk had ik voornamelijk greenies/oude blue's e.d. en jouwe is full epic :P niet zo heel lastig ;-)

Anyways.. wat ik aan wil geven is dat het prima kan met 20k hp.. maarja.. mensen snappen het gewoon niet meer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Zjanzjak schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:11:
[...]

Gief!
Ik zit op 34 factions exalted, ben ergens rond de kerst (mits ik trouw elke dag de daily doe) exalted met Explorer's League. Dan wil ik Ogri'la doen (nooit aan begonnen, maar kwestie van de dailies doen me dunkt) en dan de laatste 4 van Steamwheedle Cartel. Die zitten nu alle 4 ergens halverwege honored. Pff, nog zoveel te doen naast het raiden, altje levelen, andere alt spelen, jc-dailies en achievements. 8)7
Hoe dan ook, gaaf hoor, alvast een gratz. ;)
Explorers League exalted :O hoe ! ? :O

Haha ja ik ben nu met de laatste bezig Rachet :), ga daarna bezig met ravenhold en shendralar en daarna met me 100 mount achievment, die ik wel makkelijk kan halen maar gewoon niet geaarsed zijn om daily's te doen voor tournament, moet er nog 12

Komt binnenkort me Proto Violet aan, en de mammoet van 8,5k van hodir dan zit ik op 90 en moet nog 5 seals voor 1 van tournament dus dan heb ik er 91 en nog 9 te gaan en dan begint het al harder te jeuken en ga ik toch de daily's maar doen elke dag :P voor andere mounts van het tournament.

Heb gewoon geen zin om na het grinen van Diremaul weer Daily's te doen, heletijd het zelfde doen voor 385rep per x je de goblin vrijmaakt wordt je best zat....
4.5k : 385rep = 11 / 12 rondjes nog opzich te doen maar als hij 3x niet dropt heb je de balen al weer ;)
Maar toch thanks :D en voor jezelf ook succes er komt weer een faction bij in 3.3 die met Lichking Icc temaken heeft dus dan heb je der weer 1 bij

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:48:
[...]

Ossi......ik hou van jou haha thx Again!

denk dat ik dan maar even goed intellect ga stacken in alles op de rode sockets na dan :) hehe
maareh jij hebt een raid ready holy paladin waar ik naar kan spieken op de armory?
is dat toevallig Valeron of gerbon?ben benieuwd hehe kan ik wat inspiratie opdoen :)

hoe heb jij dat gedaan met je shield dan?alleen die heroism vendor heeft er 1 en die drop in heroics is niet veel beter,moet je toch de 10 mans in...denk je dat dat met mijn huidige gear gaat lukken?skill&will is er :D
Moet ik me nu zorgen gaan maken :o
Heb het niet zo op stalkers :P

Gerbon is mijn paladin, maar die zit nu in pvp gear. Ik gebruik wel dezelfde healing spec, let wel dat die meer op hard modes is gericht met een grote raidwide shieldwall (die ook erg handig is met pvp ^^)
Je zou de punten van protection ook in de retri tree kunnen zetten voor de crit talents.

Ik heb nog steeds een ilvl 200 tank en heal shield :( Ik kan maar geen betere looten.
Ff wachten op de patch dan droppen er 2 leuke schildjes in de nieuwe heroics :)

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Roxors schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:42:
[...]
Het zou geen probleem moeten zijn om de tank up te houden, zelfs niet in je eentje, tenzij de tank echt serieus undergeared was. Gewoon Rejuv, 3xLB en Regrowth op de tank rollen, en dan een nourish timen als je ziet dat ze haar breath cast zodat de tank direct na de breath weer op volle hp is. Met de nourish glyph en talents moet dit wel te doen zijn. Eventueel je 3xLB laten bloomen mocht de extra healing gebruikt kunnen worden.
Noem je alleen de druid spells etc, terwijl ik het over een resto shaman had ;) Sorry, had iets duidelijker moeten zijn.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

at ik me afvraag over het kicken van tanks omdat hun HP pool te laag zou zijn. gebeurd dit steevast op aanraden van de healer of zijn het de DPS morons die geen party kunnen vinden en er dan maar zelf een starten?
Ik heal namelijk al ruim een half jaar alle HCs en ik heb werkelijk nog nooit de vraag gekregen of ik de tank wel aankon vanwege zijn lage HP pool. Ik vind het juist wel een uitdaging omdat ik de gemiddelde HC inmiddels wel outgeared ben.
Zit op Aszune btw (Sjaaman).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Ossi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:28:
[...]

Gerbon is mijn paladin, maar die zit nu in pvp gear. Ik gebruik wel dezelfde healing spec, let wel dat die meer op hard modes is gericht met een grote raidwide shieldwall (die ook erg handig is met pvp ^^)
Je zou de punten van protection ook in de retri tree kunnen zetten voor de crit talents.

Ik heb nog steeds een ilvl 200 tank en heal shield :( Ik kan maar geen betere looten.
haha nee hoor zit veilig op een andere server en heb bij deze een straa..ehh server verbod hahaha
die crit talents zijn idd wel lekker...moet even de gulde middenweg zien te vinden maar die prot talents die ik nu heb zijn aardig overbodig gebruikte als retri in arena die hand of protection nog wel eens maar nu practisch nooit meer...was wel lekker -->hand of protection on Druid -->druid healed lekker door in arena :D

zal vanmiddag ff kijken op de armory naar je talents enzo ben benieuwd :) ga ik gelijk de boel eens even omgooien,heal nu wel wat langer dus heb ook meer een idee van wat ik totaal niet gebruik en wat ik wel gebruik :)

wil het liefst wel spoedig beginnen met het raid-->tank heal gebeuren eerst in de 10 mans en daarna lekker doorstromen weet alleen totaal nog niet wat te verwachten aangezien ik alleen met mn retri specc nog in de 25 mans geweest :P maarja het retri verhaal ken ik nu wel na 4 jaar en vond het wel weer tijd voor n nieuwe uitdaging :P maar met mijn huidige gear?denk je dat het gaat lukken?wil dr niet ingaan als ik er niet zeker van ben dat ik redelijk een kans tot succ6 maak _/-\o_

p.s ga je niet stalken hoor....denk ik O-) 8)7
_/-\o_

• Zjanzjak
Er is alleen maar 1 daily en die doe ik trouw elke dag.
http://www.wowhead.com/?quest=11391
Mijn hs is daar vlakbij in HF dus geen probleem, maar ja tis maar 275 (human) rep per dag.
Mektheb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:24:
en voor jezelf ook succes er komt weer een faction bij in 3.3 die met Lichking Icc temaken heeft dus dan heb je der weer 1 bij
Oh ja, naja, dat komt vanzelf wel dan. Ik heb er ook geen haast mee om de titel te halen maar ik besefte mij een tijdje terug ineens dat ik al over de 30 facties zat, sja, dan ga je je er toch wat meer op focussen, net zoals jij met je mounts. :P
Gelukkig raiden wij nu al een poos 4 dagen ipv 5 dus heb ik er iig een avondje bij om voor reputatie te zorgen. Maar er lopen thuis 2 dames rond die mij ook wel eens willen zien, vrouwlief wil graag dat ik wat meer doe dan zondag het vlees snijden en dochterlief moet papa natuurlijk weer verslaan met Wii-mario kart. ;)
Dus, waar haal je de tijd vandaan!? O-) Doe mij eens 80 uur in een dag ofzo.
Zjanzjak schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:42:
[...]

Er is alleen maar 1 daily en die doe ik trouw elke dag.
http://www.wowhead.com/?quest=11391
Mijn hs is daar vlakbij in HF dus geen probleem, maar ja tis maar 275 (human) rep per dag.

[...]

Oh ja, naja, dat komt vanzelf wel dan. Ik heb er ook geen haast mee om de titel te halen maar ik besefte mij een tijdje terug ineens dat ik al over de 30 facties zat, sja, dan ga je je er toch wat meer op focussen, net zoals jij met je mounts. :P
Gelukkig raiden wij nu al een poos 4 dagen ipv 5 dus heb ik er iig een avondje bij om voor reputatie te zorgen. Maar er lopen thuis 2 dames rond die mij ook wel eens willen zien, vrouwlief wil graag dat ik wat meer doe dan zondag het vlees snijden en dochterlief moet papa natuurlijk weer verslaan met Wii-mario kart. ;)
Dus, waar haal je de tijd vandaan!? O-) Doe mij eens 80 uur in een dag ofzo.
haha waar ik me tijd vandaan haal uhm :), op het werk samen met mijn minions hier snel alles afmaken zodat we met ze 4e kunnen wowe smiddags :P, en dan savonds raiden en na het raiden nog een uurtje farmen.

En Maandags altijd vrij dus dat helpt ook ;)
En oja thanks voor de daily heb die altijd geskipped omdat hij vroegah "bugged" was haha nu niet meer blijkbaar dankjewel !

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 26-11-2009 12:46 ]

Verwijderd

RaDKiLL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:37:
at ik me afvraag over het kicken van tanks omdat hun HP pool te laag zou zijn. gebeurd dit steevast op aanraden van de healer of zijn het de DPS morons die geen party kunnen vinden en er dan maar zelf een starten?
Ik heal namelijk al ruim een half jaar alle HCs en ik heb werkelijk nog nooit de vraag gekregen of ik de tank wel aankon vanwege zijn lage HP pool. Ik vind het juist wel een uitdaging omdat ik de gemiddelde HC inmiddels wel outgeared ben.
Wat er gewhispered word kan ik noch mijn vriendin niet zien natuurlijk, er zijn zat tanks die het wel of niet kunnen met een lage hp pool, maar ja dat is over het algemeen je class gewoon kennen en weten wat er mogelijk is
Correct me if im wrong, maar bijvoorbeeld een Dk krijgt over het algemeen een hoop schade door het gebrek van een schild, terwijl een pally/warrior dit niet hebben.... met andere woorden er is een verschil tussen een dk tank met lage hp of een pally/warrior met lage hp(excuses voor de druids onder ons, heb hier weinig ervaring mee dus kan hier niet voor spreken)
tank gear plz, ow this is unbuffed health? NOOB! /kick (of soort gelijke text)

maar wat mij enorm opvalt is dat mensen gewoon "zeuren" in party chat over de gear van mensen, ik speel zelf al 5 jaar(sinds dag 1 dat qt bestaat) en mijn vriendin al iets meer als 2 jaar en hebben van beide expansions de beginsellen meegemaakt... dus ja dan werpt dat erg vreemde ogen gezien we tanks gewend zijn die in het begin idd niet eens aan de 25k kwamen en toch zonder probleem door nexus heen kunnen.
vooral dat mensen gelijk gaan gooien met noob vind ik wel grappig, vooral gezien we allebei eigenlijk direct gems en enchants regelen op de gear die we krijgen(iets wat doorgaans bij een hoop spelers die verwachten dat ze meer als geschikt zijn voor raids niet het geval is)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

bechown schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:49:
[...]

1 van de redenen waarom ik even was gestopt met wow.. Heel herkenbaar.. Maar nu met de onyxia pet kon ik het niet laten om het weer ff een maandje(misschien langer) te spelen.. Ik heb niet vaak mazzel met drops en dit was mijn main char en ik mocht de meeste PUG's niet meekomen.. Alleen soms normals en 10 man Naxx 's avonds laat als ze een group healer te kort kwamen.. En dan te bedenken dat de meeste bosses in naxx ik in blues gehealed heb zonder addons.. Ach ja shammie healing was ook natuurlijk iets minder populair..
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Outland&n=Kippevel

Ben nu mijn Paladin verder aan het lvlen aangezien die op dit moment nog steeds populairder is in groups.. Mijn oude buffbot nog vanuit vanilla wow..
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Outland&n=Bringmedown
ook mijn rede om gestopt te zijn atm. Ik speel bear druid en had goede gear en ik ben 1 van die druids die voor gezonde mix agi en stam gaat ipv vol met blauwe stam gems zit. Maar werd in me guild vaak niet meegenomen omdat ik blijkbaar teweinig hp had (had meer dan de DK en meer avoidance dan de DK, maja, hij was beter gegeared oid).

ik heb het echt gehad met de drama op de meeste plekken en zoek eigenlijk gewoon een guild, 3 dagen in de week 25mans, geen verplichte opkomst en volwassen mensen die iemands skill kennen en niet alleen naar de gear kijken.

En stiekem wil ik ook die ony pet :p maar me account is nog dicht :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Kapoen
Meestal zijn het de dps morons ja (naar mijn gevoel toch). Toch heb ik 1x een opmerking gekregen van een healer, die feliciteerde me omdat ik ToC hc had getanked met 'maar' 30k hp en toch gemakkelijk te healen was :? 8)7

Ondertussen hoef ik me geen zorgen meer te maken over dit soort gezeur, ik sta op genoeg friendslists van mensen wiens ongelijk ik heb bewezen :)

*edit* wat trouwens ook helpt is het aankopen van die herkenbare (maar lelijke) tier 9 shoulders, als je die hebt gaat men al minder makkelijk een inspect doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 26-11-2009 13:16 ]

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Mik! schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:31:
[...]

Noem je alleen de druid spells etc, terwijl ik het over een resto shaman had ;) Sorry, had iets duidelijker moeten zijn.
whaha

Als ik ergens resto zie staan denk ik meteen aan druids hehe :P

• Mik!
Roxors schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:56:
[...]
whaha

Als ik ergens resto zie staan denk ik meteen aan druids hehe :P
Pff, shamans zijn dan misschien geen wandelende bomen, maar ook wij zijn nog wel leuk hoor ;)

Verwijderd

/quote

*edit* wat trouwens ook helpt is het aankopen van die herkenbare (maar lelijke) tier 9 shoulders, als je die hebt gaat men al minder makkelijk een inspect doen.

/unquote

Haha grappig dat je dit zegt, ik vind de normale triumph gear en de warrior set niet de beste design die we gewend zijn van blizzard... ook de arena sets waren een stuk beter....ziet er nu allemaal zo nederig uit
Bedoel in TBC had je bijvoorbeeld de lock set met vleugels en alles erop en dr aan...
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:19:
/quote

/unquote

Haha grappig dat je dit zegt, ik vind de normale triumph gear en de warrior set niet de beste design die we gewend zijn van blizzard... ook de arena sets waren een stuk beter....ziet er nu allemaal zo nederig uit
Bedoel in TBC had je bijvoorbeeld de lock set met vleugels en alles erop en dr aan...
Wat overgins de lelijkste set ooit was voor een lock maar goed ;) ik snap je punt

T6 pally
T6 shammy
T6 priest

Yum <3

Verwijderd

Ook Aszune hier :) DK tank (horde side, jij ook?)
heb bijna 30k unbuffed HP en kan er prima mee uit de voeten, loop nog in oude Naxx10/25 gear rond omdat ik 6 maand niet gespeeld heb maar kan prima mee komen naar mijn gevoel. Wel 1x al zomaar uit het niets gekicked uit een VoA 25 groep terwijl ik de eerste tank in de raid was :S
Geen reactie gekregen van de RL over waarom.. Hem toen maar op ignore lijst gegooid. (was een idiote Rogue met ook niet mega goeie gear anders.)
Snap dat niet. Heb VoA 25 altijd met succes getankt al ben ik nog niet zeker of ik Koralon echt zo goed kan tanken op 25 omdat ik dat nu nog maar 1x gedaan heb en ik wel dood was op 3/4 van het gevecht.

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Het zijn volgens mij meestal de DPS'ers die de boel afbreken omdat ze er gewoon willen doorvliegen ... . Ze zijn meestal ook niets anders gewend dan gaan met de banaan zonder al te veel na te denken. Daar waar een tank & healer alle kneepjes van het vak moeten kennen om in het begin te kunnen tanken/healen (alvorens ze god-like gear hebben, het wordt er dus alleen maar beter op 8) )
Meestal zijn dit dezelfde mensen die als eerste op trash & zelfs bosses gaan, zelfs nog voor ik als tank zeg dat ik eraan begin. Ik heb nog maar weinig party's gezien waar de healer vroeg om de tank te vervangen, veelal waarschijnlijk om dat ik 95% van de tijd zelf de tank ben natuurlijk 8)7

Gisteren nog een fantastische DK tegengekomen die DPS'te als geen ander en ons fameus hielp doorheen de hc's (compenseerde mee voor een juist gedingde lvl 80 hunter) maar dit is echt de uitzondering (alhoewel ik nu ondertussen toch zulks een friendslist begin vol te krijgen ;-) )

HP is belangrijk voor een tank (groot verschil bvb voor mezelf tussen de 24k voor beetje gear en nu de 31.6k hp) maar is echt niet het enige, goed gebruik van skills is zeker zo belangrijk, zie ook voorbeeld van een warrior protection tank die een hele brok van de damage die zijn richting uitkomt kan mitigeren door Shockwave, Shieldblock, Shieldbash, Spell reflection, Heroic throw zelfs ... .

Zoals ik dus al zei, gewoon zelf parties samenstellen naar je eigen keuze, en liefst met mensen die plezier aan een SPEL willen beleven ipv hun gezeur verder te zetten ... .
Ik neem altijd met veel plezier minimum één speler mee die nog betere gear kan gebruiken, zo ben ik zelf ook aan m'n gear eindelijk geraakt ... . Oog om oog maar dan in de positieve zin dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door BornFlippy op 26-11-2009 13:29 ]

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:22:
[...]

Wat overgins de lelijkste set ooit was voor een lock maar goed ;) ik snap je punt

T6 pally
T6 shammy
T6 priest

Yum <3
Lelijk of niet:P het had iig meer charme dan bijvoorbeeld simpel plate met een paar puntjes en een ei met 2 gaten als helm:P
vind het helemaal grappig als een warrior in bruine tank gear(t9.5) loopt en dan de paarse wrath helm erop haha

Verwijderd

eindelijk lvl 20!! nu een mount gekocht

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:39:
[...]

haha nee hoor zit veilig op een andere server en heb bij deze een straa..ehh server verbod hahaha
die crit talents zijn idd wel lekker...moet even de gulde middenweg zien te vinden maar die prot talents die ik nu heb zijn aardig overbodig gebruikte als retri in arena die hand of protection nog wel eens maar nu practisch nooit meer...was wel lekker -->hand of protection on Druid -->druid healed lekker door in arena :D

zal vanmiddag ff kijken op de armory naar je talents enzo ben benieuwd :) ga ik gelijk de boel eens even omgooien,heal nu wel wat langer dus heb ook meer een idee van wat ik totaal niet gebruik en wat ik wel gebruik :)

wil het liefst wel spoedig beginnen met het raid-->tank heal gebeuren eerst in de 10 mans en daarna lekker doorstromen weet alleen totaal nog niet wat te verwachten aangezien ik alleen met mn retri specc nog in de 25 mans geweest :P maarja het retri verhaal ken ik nu wel na 4 jaar en vond het wel weer tijd voor n nieuwe uitdaging :P maar met mijn huidige gear?denk je dat het gaat lukken?wil dr niet ingaan als ik er niet zeker van ben dat ik redelijk een kans tot succ6 maak _/-\o_

p.s ga je niet stalken hoor....denk ik O-) 8)7
_/-\o_
Beetje late reply in t algemeen maar qua spec zou ik gewoon Holy-Prot gaan tbh, vooral als je raids wil gaan beginnen. Crit en mana cost reduction van Ret tree zijn leuk maar DS is gewoon te goed om niet te pakken, daarnaast is de kracht van crit voor pala's enorm gezakt sinds de Illumination nerf(s). Aura Mastery is imo zeker geen pvp talent, veel fights in current content hebben n use voor aura mastery in combo met verschillende aura's, conc aura voor silence immunity, extra mitigation icm de resistance aura's voor meerdere fights.

Je SoL glyph zou ik vervangen door de SoW glyph, judgements tellen als melee attacks en kunnen dus SoW proccen en aangezien je toch Judgements of the Pure (of de judgement zelf als je geen ret/prot in de raid hebt) up wil houden is judging n hele fijne mana source, vooral als je beter in je max mana zit. Daarnaast de FoL glyph eruit voor de BoL glyph, FoL zou je minder en minder moeten gebruiken als tankspammer, 30sec extra op BoL is over hele fights gezien n goeie stat om te krijgen ivm de hoge BoL manacost.

Gemming is simpel, voluit Intellect imo. SP is leuk en aardig, krijg je van gear en Int ook maar speciaal ervoor gemmen is overkill. HL zou je meest gebruikte spell moeten worden in raids en aangezien HL toch al vrij groot is en je tanks spammed is een groot gedeelte overhealing, extra SP gaat deze overhealing alleen maar vergroten. Hetzelfde geld voor socketbonus, meestal is dit SP dus imo niet heel erg waardevol om af te wijken van pure Int gemming. 1 Non-Int gem (prismatic 10stats ftw) om de meta te activeren in je item met de hoogste/beste socketbonus, meestal helm, en voor de rest 20int all the way. (10stats prism+20int>>10int/12SP+10int/5mp5 qua meta activering imo)

Je kunt mijn pala checken voor gear/spec/whatever las je wil, log bijna altijd in m'n holy gear uit laatste tijd. Clicky

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Wat ik in TBC echt een leuke eyecatcher vond waren die druid shoulders met die oogjes die de hele tijd heen en weer aan het kijken waren, dat vond ik toen toch wel één van de meest in het oog springende items. Als ik die verhalen zo lees van elitism met PuG's dan ben ik blij dat ik een beginnende guild gejoined ben die (hoop ik) nog volop heroics doet zonder gezeik over gear.

Op mijn Paladin ga ik nu ook als DPS in heroics proberen een healing setje bij elkaar te harken. Nu heb ik de addon Clique geïnstalleerd voor als ik ga beginnen met healen. Hoe hebben de Holy Pala's onder ons hun Clique (of soortgelijke addon) geconfigureerd? Ik zat zelf te denken om mijn belangrijkste abilities (flash of light, holy light, beacon, holy shock en één van de Hand of *) onder muisknoppen te hangen (ik heb er 5, inclusief scrollwheel) en de rest onder hotkeys met mouse-over als target (m.b.v. macro's). Heeft er iemand nog tips?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• Divak
Ik doe alles via de knoppen met mouseover macro's op mijn raidframe of door gewoon de targets te selecteren. Healen met de muis vind ik waardeloos omdat ik er ook mee aan het rondkijken/rennen, en zo kan ik ook snel bij andere spells op mijn action bars terwijl ik ook door kan blijven gaan met healen. Maargoed, met muisclicks vind ik het sowieso waardeloos om te spelen, en er zijn genoeg spelers die het niet mij eens zijn :P

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Hoe werkt dat mouse-over eigenlijk? Ik lees er wel eens meer over op o.a elitist jerks forum. Houd dat in dat je de knop/macro klikt en dan met je muis over de char/grid heen gaat met de muiscursor?

• Divak
Je staat met je muis op iemand in je party scherm, en als je dan op een knop drukt healt hij dat target gelijk zonder dat je hem eerst hoeft te selecten. Zo kan je de ene raid blijven healen zondat dat je ook maar iemand hoeft te targetten, zodat je bijvoorbeeld de boss kan blijven targetten.

[ Voor 31% gewijzigd door Divak op 26-11-2009 14:12 ]

• Dakreal
RichardvdD schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:10:
Je staat met je muis op iemand in je party scherm, en als je dan op een knop drukt healt hij dat target gelijk zonder dat je hem eerst hoeft te selecten. Zo kan je de ene raid blijven healen zondat dat je ook maar iemand hoeft te targetten, zodat je bijvoorbeeld de boss kan blijven targetten.
Ik kan me voorstellen dat dit makkelijk is met 10/25 man raids. in een 5 man group is dit niet echt noodzakelijk :P

• Dricus

Dricus

En die macro ziet er ongeveer zo uit:
code:
1
/cast [target:mouseover] <spell naam>

Dus bijvoorbeeld:
code:
1
/cast [target:mouseover] Flash of Light

Verwijderd

Ik vond t7/7.5 voor de warrior er heel vet uit zien, maar ja is ook letterlijk de t3 uit classic wow, imo de mooiste set gemaakt, gewoon stoer, robuust zoals een tank eruit moet zien

Voor de Lock vind ik t9 wel wat hebben opzich.. t8.5 vond ik niets, vogelverschrikker uitbeelding... zucht
t10 ziet er uit als een futuristische KKK lid haha

de t8.5 set van de dk is ook gewoon vet, ziet er duister en koud uit t7.5 was ehmmm samurai? ow nee dk:P

Priest die set dat je er als een engel uit ziet

Paladin... tja niet mijn smaak, ookal heb ik er zelf 1, kan nooit aan dat do-goody aura rond hun sets wennen, behalve die rode pvp bloodknight set

Hunter, geen idee

Druid, idd die met die ogen uit tbc, erg netjes :P

Mage, geen idee

Rogue, vond de t8 niet echt tof... daarin tegen had tbc een set dat je een schedel als masker had met een hood erover, echt zon sneaky set, geen idee of dat nou arena of tier was

Shaman, t7 en t8 vond ik niet slecht

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:15:
Rogue, vond de t8 niet echt tof... daarin tegen had tbc een set dat je een schedel als masker had met een hood erover, echt zon sneaky set, geen idee of dat nou arena of tier was
Tier 5 & Season 2 (recolor). :>

Verwijderd

Inferno schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:18:
[...]
Tier 5 & Season 2 (recolor). :>
Afbeeldingslocatie: http://5282.jp/wiki/index.php?plugin=ref&page=WoW-Rogue&src=T5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alexanderzero.files.wordpress.com/2009/05/rogue-t5.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 14:23 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

SinergyX schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:02:
Gister nieuwe gear gehaald, ring en legs van de emblems en haal nu 5.1k AP met 40,11% crit :) En nog steeds erg veel ruimte voor verbetering :D Later Ulduar10 met 8 man gedaan, eigelijk zonder problemen tot thorim gekomen, daarna laatste 2 man er bij en deze ook 'even snel' gedaan. Kort erna run door VoA, flame watcher dropte pvp belt voor shaman/hunter, eerste rolls waren hoog in de 70/80 en toch een roll wagen: 92 :D Belt is mine :P
Nice. Heb nu ook de t8.5 leggins uit Voa gehaald. Dus 2 set bonus.. en had ook al de 2 set bonus van t9. Leuke serpent sting buffs dus.. Zit op 4600 ap en net iets onder de 40% crit. Nu nog ergens een leuk wapen scoren want heb de gun uit toc hc nog niet zien droppen.

Of Onyxia moet me goed gezind zijn deze week :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• BornFlippy
  • Laatst online: 20-09-2023
Gezien we het hier nu toch over healing macro's en dergelijke hebben, eventjes een noob vraagje:
Heb vroeger altijd hunter gespeeld (originel main) maar dan geswitched naar Warrior tank waarmee ik me redelijk goed kan uitleven :P
Maar ik heb ondertussen ook rustig aan een druid aan het lvl'en, als cat dps voor het moment, maar in off spec gaat die uiteraard healen. Hoe doe je dit dan juist? En zijn er addon's die je echt nodig hebt hiervoor of niet?

* Je zet macro's klaar om je target te healen (zijnde de tank)
* Je hebt een 2de balk met mouseover heals?
* Ook nog ergens je mass healing knoppies indien nodig.

Ik heb al wel wat guides doorlezen maar het is me echt nog niet duidelijk ... :o

En ja dit is zoooooo'n noob vraag :P

Alvast bedankt voor enige uitleg!

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:15:
Voor de Lock vind ik t9 wel wat hebben opzich.. t8.5 vond ik niets, vogelverschrikker uitbeelding... zucht
t10 ziet er uit als een futuristische KKK lid haha
Ga je mond wassen :D
T9 = lelijkste set ever.
T8 was erg vet Sylvanas look FTW

Mijn favo lock sets moeten toch wel de T4 en T5 zijn <3

"Don't let your dreams be memes"

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:23:
[...]

Ga je mond wassen :D
T9 = lelijkste set ever.
T8 was erg vet Sylvanas look FTW

Mijn favo lock sets moeten toch wel de T4 en T5 zijn <3
bedoel je niet putress look? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.peterdorsi.com/wp-content/uploads/2006/11/t5warlockcf7.jpg

idd t5 is erg vet:P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 14:27 ]

• Kapoen
Die set ben ik nu nog aan het farmen met mijn rogue, als de guild naar SSC/TK gaat ninja ik graag de armor tokens ;)

• Zjanzjak
Dricus schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:56:
Wat ik in TBC echt een leuke eyecatcher vond waren die druid shoulders met die oogjes die de hele tijd heen en weer aan het kijken waren,
Bedoel je niet die van de hunters tier 6?
http://www.wowhead.com/?item=31006

Over mouse-over enzo en 'werken' met de muis, heb sinds kort de razer naga mouse, was even wennen int begin maar tis heerlijk spelen zo. Iemand anders ook eentje int bezit? Heb namelijk niet die addon erbij gedownload (omdat ik met bartender werk en dat schijnt elkaar te bijten) maar ben benieuwd hoe dat werkt in W.o.W. tesaam met die addon.

Dit is de muis trouwens, is het geen plaatje. :9~
http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dricus schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:14:
En die macro ziet er ongeveer zo uit:
code:
1
/cast [target:mouseover] <spell naam>

Dus bijvoorbeeld:
code:
1
/cast [target:mouseover] Flash of Light
Ok, als je op de macro drukt (moet met keybind dus) dan /cast hij op de target waar je muis op dat moment naar wijst. Dit kan dan een raid frame zijn maar ook iemand op het veld/scherm? Wat doet hij anders wanneer je cursor nergens naar wijst, want je zit bijvoorbeeld net naast je raid frame. Probeert het dan te casten op je target oid?

• Dakreal
Zjanzjak schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:36:
[...]

Bedoel je niet die van de hunters tier 6?
http://www.wowhead.com/?item=31006

Over mouse-over enzo en 'werken' met de muis, heb sinds kort de razer naga mouse, was even wennen int begin maar tis heerlijk spelen zo. Iemand anders ook eentje int bezit? Heb namelijk niet die addon erbij gedownload (omdat ik met bartender werk en dat schijnt elkaar te bijten) maar ben benieuwd hoe dat werkt in W.o.W. tesaam met die addon.

Dit is de muis trouwens, is het geen plaatje. :9~
http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga
Wel handig al die knoppies.. maar niet echt een muis die ik mooi vind :P

Ik heb zelf de Microsoft Sidewinder X8.

Apple mighty mouse werkt ook best ;)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
ik zou graag willen dat als ik op mijn pitbull player ding klik (+ shift / alt / ctrl) dat ik dan mijn HS oid gebruik.
dat kan met Clique, vrij goed zelfs ;)

alleen kan je in Clique ook instellen dat je dezelfde klik combinatie op een andere soort frame, bijv. Target frame een andere actie kan doen?

wat ik graag zou willen is dat als ik op mijzelf (player frame) klik dat mijn HS gebruikt wordt, dat als ik op Target frame klik ik hem dan fear, en als ik op mijn focus klik dat deze gebanisht wordt.

Is dit mogelijk zo ja wat moet ik dan doen? Is dit met een macro op te lossen? Of is Clique voldoende maar hoe moet ik die dan instellen?

This is the Way.

• Dricus

Dricus

deTwisj schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:40:
[...]
Ok, als je op de macro drukt (moet met keybind dus) dan /cast hij op de target waar je muis op dat moment naar wijst.
Klopt.
Dit kan dan een raid frame zijn maar ook iemand op het veld/scherm?
Ja. Dat laatste lijkt me alleen niet handig om gebruik van te maken omdat niet iedereen altijd stil staat :P. Party-/raidframes blijven altijd op dezelfde plek in het scherm staan.
Wat doet hij anders wanneer je cursor nergens naar wijst, want je zit bijvoorbeeld net naast je raid frame. Probeert het dan te casten op je target oid?
Dan doet hij niks. Je krijgt misschien zelfs wel een foutmelding in beeld ala "No target".
NoTimeRemains schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:47:
ik zou graag willen dat als ik op mijn pitbull player ding klik (+ shift / alt / ctrl) dat ik dan mijn HS oid gebruik.
dat kan met Clique, vrij goed zelfs ;)

alleen kan je in Clique ook instellen dat je dezelfde klik combinatie op een andere soort frame, bijv. Target frame een andere actie kan doen?

wat ik graag zou willen is dat als ik op mijzelf (player frame) klik dat mijn HS gebruikt wordt, dat als ik op Target frame klik ik hem dan fear, en als ik op mijn focus klik dat deze gebanisht wordt.

Is dit mogelijk zo ja wat moet ik dan doen? Is dit met een macro op te lossen? Of is Clique voldoende maar hoe moet ik die dan instellen?
Met Clique kun je je acties indelen onder 'General' (oid), 'Helpful actions' (worden uitgevoerd als je een friendly target selecteert) en 'Harmful actions' (worden uitgevoerd als je een enemy target selecteert). Daarvoor is een comboboxje rechtsboven in het configuratiescherm van Clique. Of je ook onderscheid kunt maken tussen target en focus weet ik niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Dricus op 26-11-2009 14:54 ]

• Zjanzjak
SpoTs schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:43:
[...]

Wel handig al die knoppies.. maar niet echt een muis die ik mooi vind :P

Ik heb zelf de Microsoft Sidewinder X8.
Ieder zijn meug natuurlijk, dat logo licht langzaam op en dooft dan weer langzaam. Als ik het licht uit doe in de pc-kamer dan is het een waar schouwspel. :P Sidewinder heeft heel lang op mijn verlanglijstje gestaan, maar net toen ik besloot om een nieuwe muis aan te schaffen liep ik deze tegen het lijf, het was liefde op het eerste gezicht. O+
Mektheb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:45:
Apple mighty mouse werkt ook best ;)
Broerlief, fervent pc-hater (hij noemt ze toasters) heeft, speciaal voor WoW, toch maar een pc gekocht omdat hij het op de Apple niet optimaal vond spelen. :D Ze schijnen er toch te zijn Apple-WoW-spelers. :9

• Divak
Ok, als je op de macro drukt (moet met keybind dus) dan /cast hij op de target waar je muis op dat moment naar wijst. Dit kan dan een raid frame zijn maar ook iemand op het veld/scherm? Wat doet hij anders wanneer je cursor nergens naar wijst, want je zit bijvoorbeeld net naast je raid frame. Probeert het dan te casten op je target oid?
Dat kan je aanpassen naar bijvoorbeeld dit:

1) Cast de spell op het target waar de muis op dat moment op zweeft (mouseover)
2) Als de muis niet op een een target zweeft, cast de spel dan op het al geselecteerde target
3) Als er geen target geselecteerd is, cast dan de spell op mijzelf

Zie:

http://www.worldofmatticu...uide-to-mouseover-macros/

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
ik heb main tank altijd op focus. en mijn macro target gewoon focus en doet holy shock. simpel maar efficiënt, zelfde trouwens ook met gift of the naaru,

ik gebruik healbot en vind het wel zeer handig

ctrl shift alt, is allemaal in testellen en alle combinaties zo is ctrl + rightmouse holy shock. en mijn scrollwheel is beacon. alt + leftmouse is cleanse, shift + leftmouse is lay on hands. kortom enzovoort :P ook in 25raids werkt healbot heel fijn imo

• Trouble
  • Laatst online: 17-09 13:18

Trouble

Everything is awesome

Ik zit met te prutsen met macros, maar het lukt me niet. Ik heb een G15 toetsenbord, de oranje versie, en ik wil graag de G1-G6 toetsen gebruiken. 't Is niet bijzonder wat ik wil: G6 indrukken = stealth. Heb al rondgekeken op Google, het ingame geprobeerd, en via de software van de G15. Hoe stel je ze in vredesnaam in!

[ Voor 4% gewijzigd door Trouble op 26-11-2009 22:28 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36
-Trouble- schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:22:
Ik zit met te prutsen met macros, maar het lukt me niet. Ik heb een G15 toetsenbord, de oranje versie, en ik wil graag de G1-G6 toetsen gebruiken. 't Is niet bijzonder wat ik wil: G6 indrukken = stealth. Heb al rondgekeken op Google, het ingame geprobeerd, en via de software van de G15. Hoe stel je ze in vredesnaam in!
Je moet in de Logitech toets-profiler het WoW profiel kiezen. Dan klik je op een G toets en klikt op Toetsaanslag. Ik heb hier bv G1 tm G6 gebind aan CTRL-F1 tm CTRL-F6. Ingame bind je dan buttons op je bar aan CTRL-F1 tm CTRL-F6. Wat de G-toets bij indrukken dan eigenlijk doet is simuleren alsof jij CTRL-F1 indrukt, WoW pikt die toetscombinatie op en voert de actie uit.

• Trouble
  • Laatst online: 17-09 13:18

Trouble

Everything is awesome

Held! Het werkt eindelijk _/-\o_ En ik zat maar te prutsen en te doen 7(8)7

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-Trouble- schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:48:
Held! Het werkt eindelijk _/-\o_ En ik zat maar te prutsen en te doen 7(8)7
d:)b Werkt erg lekker. Ik gebruik de G toetsen om van stance te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Korte vraag, ik wil de meest crowded server joinen. Ik zit nu op Sunstrider, en het vinden van mensen is daar maar matig. Nou dacht ik dat Draenor druk was, maar die is ook als medium geclassificeerd. Wat is nou echt de drukste server bij uitstek?

edit: raar volgens deze site zitten er 25k op Draenor en 12k op Runetotem, die volgens WoW als highly populated staat terwijl Draenor op medium staat. Wat begrijp ik hier verkeerd aan?

[ Voor 38% gewijzigd door apNia op 27-11-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
apNia schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:07:
Korte vraag, ik wil de meest crowded server joinen. Ik zit nu op Sunstrider, en het vinden van mensen is daar maar matig. Nou dacht ik dat Draenor druk was, maar die is ook als medium geclassificeerd. Wat is nou echt de drukste server bij uitstek?
Alliance: Silvermoon, 1 van de allerdrukste servers, maar alles zit Alliance, je kan een nuke op Orgri gooien en nog geen Horde killen daar. Echt erg.

Horde: Al'Akir is erg goed, speel zelf daar, ik heb drukke servers altijd al geprefereerd nadat ik ooit op een low-pop zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:28:
[...]

hey Ossi a.k.a. Gerbon!
wederom bedankt voor je reply..heb ff op de armory gezeten en jouw specc verschilde niet zoveel van die van Lec..heb er aardig wat an geleerd van jullie beiden thx! _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:42:
[...]

Beetje late reply in t algemeen maar qua spec zou ik gewoon Holy-Prot gaan tbh, vooral als je raids wil gaan beginnen. Crit en mana cost reduction van Ret tree zijn leuk maar DS is gewoon te goed om niet te pakken, daarnaast is de kracht van crit voor pala's enorm gezakt sinds de Illumination nerf(s). Aura Mastery is imo zeker geen pvp talent, veel fights in current content hebben n use voor aura mastery in combo met verschillende aura's, conc aura voor silence immunity, extra mitigation icm de resistance aura's voor meerdere fights.

Je SoL glyph zou ik vervangen door de SoW glyph, judgements tellen als melee attacks en kunnen dus SoW proccen en aangezien je toch Judgements of the Pure (of de judgement zelf als je geen ret/prot in de raid hebt) up wil houden is judging n hele fijne mana source, vooral als je beter in je max mana zit. Daarnaast de FoL glyph eruit voor de BoL glyph, FoL zou je minder en minder moeten gebruiken als tankspammer, 30sec extra op BoL is over hele fights gezien n goeie stat om te krijgen ivm de hoge BoL manacost.

Gemming is simpel, voluit Intellect imo. SP is leuk en aardig, krijg je van gear en Int ook maar speciaal ervoor gemmen is overkill. HL zou je meest gebruikte spell moeten worden in raids en aangezien HL toch al vrij groot is en je tanks spammed is een groot gedeelte overhealing, extra SP gaat deze overhealing alleen maar vergroten. Hetzelfde geld voor socketbonus, meestal is dit SP dus imo niet heel erg waardevol om af te wijken van pure Int gemming. 1 Non-Int gem (prismatic 10stats ftw) om de meta te activeren in je item met de hoogste/beste socketbonus, meestal helm, en voor de rest 20int all the way. (10stats prism+20int>>10int/12SP+10int/5mp5 qua meta activering imo)

Je kunt mijn pala checken voor gear/spec/whatever las je wil, log bijna altijd in m'n holy gear uit laatste tijd. Clicky
Lec jij ook bedankt man..leuke gear heb je trouwens :9~ was ff kwijlen op de armory haha
heb mijn talents aangepast en ook de glyphs gelijk overgenomen,scheelt idd veel meer met die SoW glyph met zn 5% mana reduction dan die 5% meer healing die je krijgt door die SoL glyph,is idd leuk als je voornamelijk flashed maar als je alleen maar holy light spammed heb je veel meer aan de mana reduction...

in mijn ogen is die spellpwr libram die je +spellpwr geeft bij holy light dan ook best wel crappy,heb daarom maar mn oude libram uit de bank gehaald die je +/- 100 mana reduction geeft op je holy light..

Glyph van BoL is ook lekker mn beacon blijft nu 2 minuutjes op de tank staan,scheelt een hoop mana en geklik haha en die blessing of sacrifice ga ik neem ik aan zelf niet gebruiken?dan ben ik zo dood haha maar die verlenging en versterking van mn shieldje is dan wel weer heel erg lekker :D

gister maar gelijk wezen testen in de daily heroic dat was old kingdom..daar krijgt de tank lekkere dmg dus dat leek me een mooi moment om een deathknight volledig in blue's mee te nemen en het ging echt prima..had wel heel veel overhealing doordat ik bijna alleen maar holy light op die gast spamde maar het ging echt heerlijk,dankzij dat ik ook veel int.gems op mn char heb gegooid (op 1 rode en die prismatic +10 stats na) heb ik er ook een bulk mana bij gekregen zat geloof ik met Bok op iets van 26k hehe was tijdens de uberboss wel lachen daar iedereen ging steeds mij aanvallen en ik mezelf healen maar ze deden me niks haha

van het weekend helaas verplichtingen ga naar keulen naar een kerstmarkt toe lekker aan de lauwe wijn en chocomelk haha maar volgende week wat meer vrij dan kan ik het gaan proberen in de 10 mans :)

owja!weet trouwens iemand of een prismatic gem die je in een socket voor alle kleuren kan gooien op je meta-gem ook meeteld als universele gem?heb hem in een blauwe socket zitten en heb ergens nog een blauwe gem en als ik die weghaal krijg ik dan nog de meta bonus?of heb ik echt : 1 blauw,1 rood en 1 geel nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

edit: raar volgens deze site zitten er 25k op Draenor en 12k op Runetotem, die volgens WoW als highly populated staat terwijl Draenor op medium staat. Wat begrijp ik hier verkeerd aan?
Frostmane. Regelmatig beginnende Queue's en echt overal zie je Alliance en Horde rondlopen.
Volgens deze site zou het 80/20 zijn qua bezetting maar voor mijn gevoel is het veel gelijker dan dat.
Ik heb het idee dat die site niet helemaal juist is en dat je het meer met korreltje zout moet nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2009 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik speel zelf sinds een maandje of 2 op Draenor als Horde. Er valt over het algemeen genoeg te doen: nagenoeg alle raids zijn wel pugs voor te vinden die gemiddeld genomen aardig goed zijn (op de vorige server was een totc10 pug al gegarandeerde fail, laat staan 25, beide worden op Draenor in de regel gewoon gecleared).

Ik heb echter wel het gevoel dat het wat rustiger is geworden. Waar ik in het begin echt constant alles verkocht op de AH, gaat het momenteel wat trager. Toegegeven, ik heb ook veel minder op de AH gegooid, maar zelfs de standaard troep als saronite & titansteel gaat maar traag. Greens gaan ook veel trager nu, maar mn alt zit inmiddels dan ook in Northrend ipv Outland. Enchanters zullen wel genoeg Northrend zooi krijgen door HCs & raids te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Die site met wow-statistieken is volgens mij met een korreltje zout te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Nog even een lief dagboek,

Gisteren om kwart voor 9 online gekomen om toch nog even wat Heroics te doen en eventueel wat emblems te scoren voor wat gear. Had eigenlijk binnen 5 minuten een ToTC5 HC groep gevonden en toen ik, na zon 10 minuten zelf maar bewegen, daar was wilde de rest nog niet echt in actie komen en ben ik maar uit de groep gestapt om direct de laatste spot in een Naxx10 groep op te pakken. Was eigenlijk de enige Cloth die in de groep zat en had dus goede hoop op wat loot.

Viel opzich best wel tegen, hoop Emblems gekregen natuurlijk en paar nieuwe Bracers (van Blue naar Epic O+) en een vervanging voor mijn Gloves geloot. Daarna voor de Emblems een nieuwe Ring gekocht en ben ik nu voor zon 80% in de Epics gestoken! Nu is dat voor mij zelf niet zon grote graadmeter, maar voor groups is het nogal erg belangrijk dat alles paars is ;) Nu zon comfortabele 1800+ SP, begint nu een beetje ergens op te lijken! :)

Healen heeft me best wel aangetrokken ineens.. eergisteren een ToTC10 gedaan op mijn Rogue en dat voelde meer plichtmatig dan dat ik er plezier aan had. Moet oppassen dat ik mn Rogue niet weer laat versloffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Nou gisteren was het noobdag op Eonar volgens mij, 9 wipes op Ony10 met een pug. Hoe krijg je dat voor mekaar? Simpel: melee die ony van achteren neemt en healers die bij de melee gaan staan.... amg... 80g door de plee heen dus...
Maargoed, ony ging plat en geen loot maar wel emblems.

Boomkin gear word ook generfed volgende patch dus snel naar T9 gearen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, de Pilgim's title en pet zijn zo goed als binnen. Mijn mage rende gisteren naar Orgrimmar en wat stonden daar voor de poort? Een orc en een troll rogue level 13 en level 15. Met die twee door te strepen van mijn lijstje had ik alle rogues gehad en alle capital cities. :)

Ik moet alleen de [Terrokar Turkey Terror] behalen maar voor wat ik kan zien kan ik die het gehele jaar door doen zolang als ik maar de juiste kleren draag. :)
Maar goed, ik ga hem natuurlijk vanaaf proberen tedoen. Maar zonder chest en headpiece is die niet te soloen (met zelfs niet echt voor een mage).

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Niet te solo'en...?? Die mob kan je zelfs naakt nog wel aan. De enige (minimale) damage die hij doen is bij z'n explosie.. En als dat teveel voor je is ga je even achter een pilaar staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
je kan hem gewoon op normal doen
en die explosie raakt je niet eens :)

[ Voor 37% gewijzigd door thewizard2006 op 27-11-2009 09:25 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:24:
Niet te solo'en...?? Die mob kan je zelfs naakt nog wel aan. De enige (minimale) damage die hij doen is bij z'n explosie.. En als dat teveel voor je is ga je even achter een pilaar staan..
Ik zal het vanaaf eens proberen. Maar volgens mij heb ik hem al eens gedaan en de groep (buiten mij lowlevellers) werd gewiped alleen ik kreeg hem ter nauwernood neer. Maar hee, die turkey moet down voor de achieve dus als ik wanhopig genoeg ben. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Meh gister weer Uld25 :/
De encounters zijn wel leuk, maar kwa loot is het gewoon 3x niks.
Het was iig de laatste Uld die ik heb gedaan, het is gewoon een verspilling van tijd :/
Zeker aangezien iedereen zo'n beetje in > ToC10 gear zit.
Vanmiddag maar eens aangeven bij de officers :P

Maar goed, zondag weer nieuwe kansen nieuwe rondes :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
chromeeh schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:30:
Het was iig de laatste Uld die ik heb gedaan, het is gewoon een verspilling van tijd :/

Lootwhore detected })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vraagje voor de rogue's onder ons :)

Ben dus woensdag 80 gedinged, heb al een paar heroic gedraait alleen (mede) door lack aan hit/expertise lukt het maar niet om de 2.5k te doorbreken. Ben assasination specced dus als ik het goed heb moet ik voor de soft cap (voor poisons) zo'n ~ 11% hit halen ?

En waar haal ik een leuk stel daggers vandaan ? :P ToC HC dropt een mooie, alleen ben ik niet helemaal zeker waar ik op moet letten qua stats. Agi/AP/Crit/Hit of toch ook haste ?

Verder gisteren OS10 gedaan en daar me T7 gloves opgehaald, van T6 naar T7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn guild zijn ook wat mensen die er zo over denken (helaas), want we hebben een Paladin die nog maar 7 fragments nodig heeft voor zijn legendary.

Ik vind trouwens nog steeds dat je als guild niet eens met totc25 moet beginnen als je ulduar hardmodes niet heeft gedaan. Maar dat is slechts persoonlijk. ;)

@ Wootlock, je kan 2v2 doen en 1800 rating halen. Vraag desnoods een boost of zo. Doe je een hele lange tijd mee en er is eigenlijk geen excuus om ze niet te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Raid ging gister niet door, dus maar wat rondgespeeld op m'n shaman. Berg AV's gedaan als resto, healen gaat best lekker, al blijft druid resto toch nu iets fijner spelen door de hots al mis ik wel een instant cast heal.

Van 73 1/4 naar bijna 74 gegaan en een baggervloot een marks en honor :P Daarna nog de pilgrim peril afgemaakt, erg gelachen in danaras (ofzo), waar ik aankwam met nog 5 andere horde, stonden er ook een handvol allies. Begon eerst met wat /point en /wave, uiteinelijk stonden we met z'n allen maar te dansen :P

@hierboven, 1800 rating haal je toch niet 'even'? Ik zit nu 'pas' op 187, maar dat is na pas 12 potjes (4-8). Mischien verder in de week weer 10 rondjes doen, stiekem wil ik die 1800 of 2250 bow hebben daar ik die waarschijnlijk dit jaar nog niet als loot ga zien in raids :P

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2009 09:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Auredium schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:28:
[...]
Ik zal het vanaaf eens proberen. Maar volgens mij heb ik hem al eens gedaan en de groep (buiten mij lowlevellers) werd gewiped alleen ik kreeg hem ter nauwernood neer. Maar hee, die turkey moet down voor de achieve dus als ik wanhopig genoeg ben. :P
Ik weet niet wat voor gear je hebt maar ik heb Seth Halls pas ook gesolo'd voor die achievement, op m'n shaman. Voor de lol voor het eerst sinds ik lvl80 dingde weer eens enhance geprobeerd, in een mengsel van blues en een paar low ilvl epics (offspec drops uit voornamelijk Naxx) en zonder enhance trinkets en ringen enzo. Was er in 10 minuten doorheen zonder zelf dood te gaan of zonder dat het erg lastig werd. Halve instance ook nog met die pilgrim kleding aan gedaan want ik wilde zeker zijn dat ik het niet zou vergeten.

Moeilijk is anders.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:43:
Raid ging gister niet door, dus maar wat rondgespeeld op m'n shaman. Berg AV's gedaan als resto, healen gaat best lekker, al blijft druid resto toch nu iets fijner spelen door de hots al mis ik wel een instant cast heal.

Van 73 1/4 naar bijna 74 gegaan en een baggervloot een marks en honor :P Daarna nog de pilgrim peril afgemaakt, erg gelachen in danaras (ofzo), waar ik aankwam met nog 5 andere horde, stonden er ook een handvol allies. Begon eerst met wat /point en /wave, uiteinelijk stonden we met z'n allen maar te dansen :P

@hierboven, 1800 rating haal je toch niet 'even'? Ik zit nu 'pas' op 187, maar dat is na pas 12 potjes (4-8). Mischien verder in de week weer 10 rondjes doen, stiekem wil ik die 1800 of 2250 bow hebben daar ik die waarschijnlijk dit jaar nog niet als loot ga zien in raids :P
Als je games spammed moet dat écht te doen zijn. Vooral omdat je tot en met 2.2k eigenlijk bijna geen rating verliest.

En zoals ik al zei: kijk anders of je een boost kan krijgen. Een guildie van me heeft 2x een rogue geboost puur voor de wapens, duurde niet echt lang geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:38:

Ben dus woensdag 80 gedinged, heb al een paar heroic gedraait alleen (mede) door lack aan hit/expertise lukt het maar niet om de 2.5k te doorbreken. Ben assasination specced dus als ik het goed heb moet ik voor de soft cap (voor poisons) zo'n ~ 11% hit halen ?

En waar haal ik een leuk stel daggers vandaan ? :P ToC HC dropt een mooie, alleen ben ik niet helemaal zeker waar ik op moet letten qua stats. Agi/AP/Crit/Hit of toch ook haste ?

De eerste paar bosses droppen inderdaad weinig spannends, maar na de Keepers word het wel interessant.
Ik vind zeker niet dat je Ulduar zou moeten overslaan.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:38:

Als ik het goed uit mn hoofd heb, 314 hit rating heb je nodig om Specials en Poisons nooit te missen.
Meer is alleen goed voor je whitedamage/offhanddamage

Heroic HoS en dan de laatste boss. The Fleshshaper heet die volgens mij, leuke start dagger.
En pak als Offhand de Librarian Paper Cutter (AH-able) leuke begin daggers en stats.
Die Offhand is inderdaad blue, maar wel 1.4 speed en dat is gewoon lekker voor Poison Procs :)

Nogmaals, uit het hoofd, AGI stacken tot je er bij neervalt, geeft Crit en AP waar Mutilate best veel aan heeft.
Sowieso zou ik eerst op Hitcapped (iig. cap voor Poisons) richten aangezien Mutilate daar zn damage vandaan haalt, daarna zoals hierboven gezegd, voor AGI gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoe werkt die 'personal rating' eigelijk? Het gaat mij om deze set bows (wowhead geeft geen 'required' info).

Wat is het verschil tussen die Furious en Relentless? Die relentless heeft een 212dps bow voor 1800 rating, terwijl die furious 1850 nodig heeft en 'maar' 187dps. (http://thottbot.com/i42491 en http://thottbot.com/i42492)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:40:

@ Wootlock, je kan 2v2 doen en 1800 rating halen. Vraag desnoods een boost of zo. Doe je een hele lange tijd mee en er is eigenlijk geen excuus om ze niet te halen.
Zou kunnen idd, maar ik heb liever eerst wat PvE daggers die ik makkelijker kan halen. Gisteren wel ToC HC gedaan maar uiteraard dropt die dagger dan niet :P

PvP wil ik me nog niet in mengen, eerst wat gear daarvoor scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Nee progress whore :P
Iets met het oog op patch 3.3 etc etc.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RaseriaN schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:52:
[...]

Als ik het goed uit mn hoofd heb, 314 hit rating heb je nodig om Specials en Poisons nooit te missen.
Meer is alleen goed voor je whitedamage/offhanddamage

[...]

Heroic HoS en dan de laatste boss. The Fleshshaper heet die volgens mij, leuke start dagger.
En pak als Offhand de Librarian Paper Cutter (AH-able) leuke begin daggers en stats.
Die Offhand is inderdaad blue, maar wel 1.4 speed en dat is gewoon lekker voor Poison Procs :)

Nogmaals, uit het hoofd, AGI stacken tot je er bij neervalt, geeft Crit en AP waar Mutilate best veel aan heeft.
Sowieso zou ik eerst op Hitcapped (iig. cap voor Poisons) richten aangezien Mutilate daar zn damage vandaan haalt, daarna zoals hierboven gezegd, voor AGI gaan.
Ty voor de info's !
Zal vanaaf eens kijken of er een party inzit voor HoS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Cleetje schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:14:
[...]

Ik speel zelf sinds een maandje of 2 op Draenor als Horde. Er valt over het algemeen genoeg te doen: nagenoeg alle raids zijn wel pugs voor te vinden die gemiddeld genomen aardig goed zijn (op de vorige server was een totc10 pug al gegarandeerde fail, laat staan 25, beide worden op Draenor in de regel gewoon gecleared).

Ik heb echter wel het gevoel dat het wat rustiger is geworden. Waar ik in het begin echt constant alles verkocht op de AH, gaat het momenteel wat trager. Toegegeven, ik heb ook veel minder op de AH gegooid, maar zelfs de standaard troep als saronite & titansteel gaat maar traag. Greens gaan ook veel trager nu, maar mn alt zit inmiddels dan ook in Northrend ipv Outland. Enchanters zullen wel genoeg Northrend zooi krijgen door HCs & raids te doen.
Ik heb vanaf oktober 2008 t/m september 2009 op Draenor/Horde gespeeld. Ja, er zijn overal pugs, ja het is best druk, alleen de kwaliteit van de playerbase op Draenor is erg slecht. Als progress gerichte guild is heel erg moeilijk fatsoendelijke mensen te recruiten. Reden ook dat voor, tijdens en na de zomer heel veel guilds geklapt waren. Te weinig potentiele mensen om te recruiten. Ook mijn reden om weg te gaan van Draenor.

Nu heb je Mist en Quietly Confident nog, dan heb je het kwa goede stabiele guilds wel gehad. Rock Paper Scissors is vorige week ook al gemigreerd, zitten nu op Al'Akir waar ik ook zit.

Draenor was voor Horde een topserver, nu is het enkel nog een medium populated server met kwalitatief matige spelers. Uitzonderingen daargelaten.
RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:18:
Die site met wow-statistieken is volgens mij met een korreltje zout te nemen.
Wil je goede informatie over een server dan moet je wowprogress.com gebruiken. Als je een server aanklikt kun je namelijk ook het totaal aantal characters zien die deelnemer aan progress raids. En dat geeft een zeer nauwkeurige inzage op de raiding community van een server. En de balance valt wel op te maken aan hoeveel guilds je in de ranking van die server ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
chromeeh schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:58:
Nee progress whore :P
Iets met het oog op patch 3.3 etc etc.
Zelfs ToC10/ToC25 heb ik geen super zin meer in. Moet nog een cloak/ring en dan ben ik vooral i245 of i232. Alleen die trinket uit ToC25 wil ik nog erg graag hebben :D Dan in 3.3 sparen voor de 228 stamina trinket. ICC5 levert niets meer op denk ik, hooguit voor mijn shaman omdat ik daar een elemental shaman van wil maken.

Gisteren met volle restoration gear (alleen de 128 hit trinket i245 en cloth wrists met hit rating als dps gear) 4k dps gedaan in VoA10 :D Het is wel bijna allemaal i232.. Ik vind het echt waardeloos om daar vervanging voor te zoeken. In heel ToC10 is één mail shoulder en head te vinden (en ik heb ze allebei al), voor de rest niks bruikbaars voor elemental, of in ieder geval veel slechter dan mijn i232 resto gear waardoor het het niet waard is. Ik mis nu misschien een paar procent van mijn aanvallen, maar ik mis liever een paar keer dan dat ik terug naar i219 of lager moet voor hit rating.

Waardeloos hoor, gear voor elemental shamans.. Als ik need op leather/cloth beginnen de boomkins en mages gelijk te huilen. Voorlopig dan paar dpsen in MP5 gear.. Ik kom bijna niet onder de 95% mana lijkt het soms :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 07:26:
[...]

[...]
in mijn ogen is die spellpwr libram die je +spellpwr geeft bij holy light dan ook best wel crappy,heb daarom maar mn oude libram uit de bank gehaald die je +/- 100 mana reduction geeft op je holy light..

Glyph van BoL is ook lekker mn beacon blijft nu 2 minuutjes op de tank staan,scheelt een hoop mana en geklik haha en die blessing of sacrifice ga ik neem ik aan zelf niet gebruiken?dan ben ik zo dood haha maar die verlenging en versterking van mn shieldje is dan wel weer heel erg lekker :D

owja!weet trouwens iemand of een prismatic gem die je in een socket voor alle kleuren kan gooien op je meta-gem ook meeteld als universele gem?heb hem in een blauwe socket zitten en heb ergens nog een blauwe gem en als ik die weghaal krijg ik dan nog de meta bonus?of heb ik echt : 1 blauw,1 rood en 1 geel nodig?
Onze speccs verschillen inderdaad niet zoveel zag ik net :) Alleen heeft hij Aura Mastery en ik een extra puntje in improved devotion aura.
Voor raids gebruik ik inderdaad ook de holy libram voor mana cost reduction op holy light.
Voor heroics gebruik ik de pvp libram die 370 xtra spellpower geeft (die van arena rating).

Die Divine Sacrifice gebruik je juist wel, maar dan in combi met bubble, zodat alle damage die je binnen krijgt gemitigate wordt door de bubble :) Ook fijn om te gebruiken bij het healen van de Black Knight phase 3 :) Oefen daar maar eens met deze spell en leer er van te houden :D

Als je die nightmare tear in een rode socket zet telt ie als een rode, dropt je m in een blauwe dan telt ie als een blauwe en voor een gele socket hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Idd, Uld25 bah :(
Doe mij idd maar totc25 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:53:
Hoe werkt die 'personal rating' eigelijk? Het gaat mij om deze set bows (wowhead geeft geen 'required' info).

Wat is het verschil tussen die Furious en Relentless? Die relentless heeft een 212dps bow voor 1800 rating, terwijl die furious 1850 nodig heeft en 'maar' 187dps. (http://thottbot.com/i42491 en http://thottbot.com/i42492)
Waarschijnlijk is de info niet altijd up-to-date.
Relentless is nog een gear niveau hoger dan Furious. Relentless is ilvl 245 volgens mij en Furious 232.
Voor de furious weapons heb je geloof ik 1800 persoonlijke en team rating voor nodig en voor Relentless 2200 ofzo. Voor sommige heb je zelfs die rating op 3vs3 nodig omdat 2vs2 "te makkelijk" is.

1800 rating haal je niet zomaar als pve-er daar moet je toch wel behoorlijke skills beginnen te tonen in pvp en de pvp gear hebben. Vooral hunters zijn in 2vs2 een makkelijke prooi :) Die pet doet geen reet damage en die slaat zichzelf dood op mijn partners retri aura :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ZeroCode schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:19:
[...]

Idd, Uld25 bah :(
Doe mij idd maar totc25 :)
Deze uitspraak snap ik niet :)
ToTC is zooooooooooooo saai, daar waar Ulduar gewoon tof is om te zien.
Alleen omdat er betere loot dropt is een instance waar je constant in dezelfde arena staat beter dan een instance die groots is qua opzet maar een tier lager is :?

Persoonlijk doe ik nog steeds liever Ulduar hardmodes dan ToTC hardmodes. Puur omdat de fights echt veranderen qua opzet, daar waar ze in ToTC eigenlijk gewoon hetzelfde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Week-boek!

Aantal dagen ziek geweest deze week, en daarna zo'n 20 pagina's bij moeten lezen hier :)

Ik kan lang niet alles herinneren, maar deze staan me bij:
Dinsdagavond lag m'n vriendin vroeg in bed, ik dus m'n Druid gepakt en gezocht naar een raid om te joinen. Een halve guildgroep was aan het zoeken naar healers voor Ulduar10. De guild kende ik ook; ze zijn Zweeds en 1 ervan heb ik lang contact mee en een keer ontmoet op vakantie in Zweden. (tegenwoordig hier om de hoek) Maar het ging wel moeizaam.
M'n gear voor die run was nog matig, met een paar ilevel 200+ items. De leader zei ook dat ik nog veel 'grijze' items had in m'n Epic achievement. Ik had als tegen-argument, dat ik wel kennis had en ik ze niet teleur zou stellen. Uiteindelijk toch een invite gekregen en samen met een Resto Shammie was ik het healing team.
Het begon slecht met een wipe op FL (1 tower up), waar ik de opmerking maakte dat ze gewon Pyrite moeten spammen. De tweede try deden ze dat gelukkig, en FL lag echt in no-time! Ik was trouwens een Chopper, en die doen op de trash tegenwoordig veel damage met de teer die in brand gezet wordt.
XT ging makkelijk, weinig DPS, dus geen hardmode, en vliegend draakje + heethoofd lagen ook snel. De laatste was wel vrij intensief om te healen, maar als Druid is het ook wel healing heaven! Lekker AoE heals spammen op het goeie moment, HoTs op de tanks en het slagpot slachtoffer spammen.
Ik had wel geluk met de loot die er dropte, veel leather en/of castercloth die niemand wilde en bijna alles wel een kleine upgrade.
We zijn uiteindelijk tot Hodir gekomen, waar het ook al laat was geworden. Hier werd de tank telkens bijna ge-one-shot tijdens Frozen Blows. Na 3 wipes hebben we het maar opgegeven.

In de raid zat trouwens een Hunter, met redelijk goede gear, maar niet enchanted en/of gemmed, en deed minder total damage dan de tanks en een whopping dps van 1900-2000!
In totaal heb ik 2 feral en 3 healing upgrades mogen ontvangen :)

To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Kaap schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:11:
Ik heb vanaf oktober 2008 t/m september 2009 op Draenor/Horde gespeeld. Ja, er zijn overal pugs, ja het is best druk, alleen de kwaliteit van de playerbase op Draenor is erg slecht. Als progress gerichte guild is heel erg moeilijk fatsoendelijke mensen te recruiten. Reden ook dat voor, tijdens en na de zomer heel veel guilds geklapt waren. Te weinig potentiele mensen om te recruiten. Ook mijn reden om weg te gaan van Draenor.

Nu heb je Mist en Quietly Confident nog, dan heb je het kwa goede stabiele guilds wel gehad. Rock Paper Scissors is vorige week ook al gemigreerd, zitten nu op Al'Akir waar ik ook zit.

Draenor was voor Horde een topserver, nu is het enkel nog een medium populated server met kwalitatief matige spelers. Uitzonderingen daargelaten.
Draenor is prima als je niet hardcore wil raiden. Ik ben niet zo veeleisend. Sinds een kleine week zit ik bij SwinG, kleine guild met name gericht op 10m. 25m dat pug ik wel en dat gaat over het algemeen goed. Als je gericht bent op progression, realm first, hard modes etc. dan zal het inderdaad een stuk lastiger zijn. Maar goed, ik zit bij een guild eigenlijk vanwege het sociale aspect en qa server is het sowieso al een vooruitgang als ik het vergelijk met Bloodfeather waar ik vandaan kwam (qua pugs etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja doe ik ook! haha want dan gebruik ik (jaa nu nog steeds) bijna alleen maar flash of light dan is het zonde om een mana cost reduction op holy light te hebben,mis die +5% xtra healing van de glyph of seal of light ook totaal niet nog steeds 6k crits tot 8k met flashies :)

wel een goede tip van die Divine sacrifice had ik niet eens aan gedacht,zal hem een mooier plekje geven in mn toolbar denk naast mn bubble haha maar heb echt weer een owjaaa momentje nu haha :P
laat ik die Nightmare gem lekker in mn helmpie hangen en gooi ik een int gem in de laatste blauwe gem die ik nog heb..

wou gister nog even wat aan vissen doen in dalaran maar dat was op mijn lvl niet zo'n succ6 aangezien ik geloof ik alle thrash had gevangen wat er maar ronddreef + een paar goudvissen haha

ook nog een potje wintergrasp gedaan in mn holy pve gear hehe en toen kwam er 1 of andere tauren warrior die mij dood wou maken,heb ik daar dik 5 minuten mezelf staan healen voordat iemand mij te hulp schoot :S en iedereen maar denken die komt er wel uit met zn holy pakkie! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Kaap schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:11:
[...]

[...]

Wil je goede informatie over een server dan moet je wowprogress.com gebruiken. Als je een server aanklikt kun je namelijk ook het totaal aantal characters zien die deelnemer aan progress raids. En dat geeft een zeer nauwkeurige inzage op de raiding community van een server. En de balance valt wel op te maken aan hoeveel guilds je in de ranking van die server ziet.
Ik zit nog steeds op Draenor. Horde.

Ik ben nog steeds erg blij hier simpelweg omdat ik niet op progress gericht ben omdat ik daar de tijd niet voor heb, de kwaliteit van de pugs is dus voor mij belangrijk en ik ben er nog steeds erg tevreden over.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Even een Restoshaman vraagje (ja, again! :o).
Gebruik nu de Steamcaller's Totem voor de increase van 243 op mijn Chainheal. Is die totem van Triump badges nu echt zoveel beter of kan ik die beter gebruiken voor mijn 2e T9 piece voor de setbonus? Armory linkje.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

RaDKiLL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:45:
Gebruik nu de Steamcaller's Totem voor de increase van 243 op mijn Chainheal. Is die totem van Triump badges nu echt zoveel beter of kan ik die beter gebruiken voor mijn 2e T9 piece voor de setbonus? Armory linkje.
Ik gebruik persoonlijk de steamcaller nog steeds op mijn shaman.
Het is vrij persoonlijk, afhankelijk van de spells die je gebruikt ;)

armory(Léwis @ Draenor)

[ Voor 7% gewijzigd door Osxy op 27-11-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:45:
Triumph totem is wel beter maar dat ligt een beetje aan je speelstijl.

Ik zie trouwens dat je elemental t9 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ossi schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:29:
Waarschijnlijk is de info niet altijd up-to-date.
Relentless is nog een gear niveau hoger dan Furious. Relentless is ilvl 245 volgens mij en Furious 232.
Voor de furious weapons heb je geloof ik 1800 persoonlijke en team rating voor nodig en voor Relentless 2200 ofzo. Voor sommige heb je zelfs die rating op 3vs3 nodig omdat 2vs2 "te makkelijk" is.

1800 rating haal je niet zomaar als pve-er daar moet je toch wel behoorlijke skills beginnen te tonen in pvp en de pvp gear hebben. Vooral hunters zijn in 2vs2 een makkelijke prooi :) Die pet doet geen reet damage en die slaat zichzelf dood op mijn partners retri aura :)
Relentless lijkt inderdaad de 3v3 of 5v5 te zijn, irritant dat er buiten de game zo weinig goede informatie over te vinden is.

Tja en hele hunter verhaal is al 2 seaons bezig, 3.3 krijgen pets wel de resilience van de hunter maar of dit uberhaubt wat gaat uitmaken verwacht ik niet. Ik heb wat leuke overwinningen, mijn pet heeft wat voordeel tegen casters vanwege z'n resist (135 all ofzo), maar hoop toch echt dat ze eens wat gaan doen aan 2v2 hunter issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Auredium schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:28:
[...]
Ben je Frost specced als offspec of zelfs main spec ??

De hele instance kan je doen in je normale gear alleen die laaste baas niet.
Omdat je lvl 80 ben kan je ook groepen skippen en Invisibility helpt hier bij.

Scheelt tijd ;)

Laaste baas, Hat en Robe wisselen en Mirror image castsen ( hij attacked deze ) Je shields up en Nuken.
Ik heb het als frost gedaan, 2x Icy Veins en Ice Barrier + mana Shield en je staat zo weer buiten.

Het zou zelfs als arcane of fire kunnen door de hele instance heen, als jij je invis en mana shield goed gebruikt.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Ik zag dat iemand anders ook al bezig was met een nieuwe realm zoeken :P
Weet iemand een leuke RP PvP realm waar het behoorlijk druk is? :9 Ben mijn realm nu wel zat, bijna geen raid progress, dooie community, pvp is behoorlijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:55
Ik heb een vraagje over TotGC25,

Wat doen jullie met de snowbolds? Wij doen het als volgt: Zodra iemand een snowbold heeft moved deze persoon onder de boss zodat ook melee er bij kan en wij laten alle dps deze snowbold neer nuken. Nou lijkt mij dat dit opzich handiger kan en dat als we genoeg ranged hebben de melee niet nodig zou moeten zijn? En maken jullie ook nog onderscheid tussen wie de snowbold krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:31:
[...]

Deze uitspraak snap ik niet :)
ToTC is zooooooooooooo saai, daar waar Ulduar gewoon tof is om te zien.
Alleen omdat er betere loot dropt is een instance waar je constant in dezelfde arena staat beter dan een instance die groots is qua opzet maar een tier lager is :?

Persoonlijk doe ik nog steeds liever Ulduar hardmodes dan ToTC hardmodes. Puur omdat de fights echt veranderen qua opzet, daar waar ze in ToTC eigenlijk gewoon hetzelfde blijven.
Ik heb ToC nu een aantal keren op 10/25 volledig gezien.
Ulduar nog niet, ik ga daarom liever naar Ulduar om alle fights ten minste een keer gewonnen te hebben.
Dat ik er geen loot aan over ga houden, kan me niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik doe Ulduar met me alts en ToC met me main en alts.
Ik vind Ulduar een hele gave instance en ToC is gewoon lootwhore hemel :P

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.