Continuation...
Woensdag had ik een guildrun naar ToC10 georganiseerd. We hadden maar 1 tank, dus ik was genoodzaakt om als Feral tank op te treden. M'n gear is nog niet geweldig, al was het wel beter geworden na de Ulduar10 van dinsdag. Toch 10man raidbuffed 41k en zo'n 40% dodge (en niet alles op Stamina gegooid).
De groep bestond vooral uit alts, maar we gingen dan ook normal mode doen. Toch was men negatief aan het begin; heel irritant vind ik, want zo haal je het moraal omlaag voordat je daadwerkelijk begonnen bent. Dus ik zei "eerst zien, dan geloven" en ook al zijn we wat gewiped hier en daar, we waren 2uur later (incl 25min break) toch klaar! En het mooie was, iedereen was erin gaan geloven en ook al bespeurde ik hier en daar een zucht, we gingen er toch voor!
Helemaal geen upgrades voor mijn zijde, maar wel voor anderen.
Verder nog dailies en heroics op m'n Druid gedaan, en af en toe m'n Warrior om ToC5 heroic te tanken als m'n Druid al gesaved was. Sommige guildies kunnen daar nog veel upgrades uit halen met hun alts, en help maar al te graag
Daarnaast m'n level 37 Paladin nog gespeeld. Voornamelijk PvP gedaan. Dat blijft toch wel leuk, mede doordat ik wel sterk ben met alle Heirlooms en Retri spec in het algemeen. Ik heb tot nu toe nog bijna geen 1v1 gevecht verloren eigenlijk. Een paar keer wel wat cooldowns moeten gebruiken, maar dat doen anderen ook, je moet toch alles uit je class halen hè

Met 20 AB marks heb ik nog de Paladin Boots gehaald, een mooie upgrade met nog extra runspeed (stacked dat met Pursuit of Justice?).
Tijdens één van de AB potjes, startten we met superveel spelers, welgeteld 3! De Alliance had er al 11 of meer, en we hoopten dus dat er meerdere bij kwamen, en liefst zo snel mogelijk. Dat deden ze niet echt, dus ik stond op Farm, met vingers gekruisd, te wachten op de vijandige aanval. Die kwam natuurlijk, en ondertussen waren er 2 Horde bijgekomen. Maar ik stond met 1 andere Horde op Farm, te wachten op zo'n 6 of 7 Alliance. Een Hunter was zo moedig om als eerste naar me toe te komen (ik had me een beetje verborgen achter het huisje) en was na 2 slagen dood. Toen kwam er een Rogue die door m'n Consecration uit stealth getrokken werd en me dus niet kon stunnen, plus de rest van de massa Alliance begon op me in te schieten. De Rogue kreeg ik ook in 2 slagen neer en een 32 Druid had ik zelfs ge-one-shot. Ondertussen had ik al Lay on Hands gebruikt... de pot zou toch niet lang duren... en nadat ik hier dood was gegaan, duurde het nog 30sec en had de Alliance gewonnen. Toch leuk om in zo'n rush nog een paar te killen en met me mee de dood in te trekken!
Een andere pot wonnen we snel met 5-0, mede door het volgende: We gingen met 4 Hordes naar Gold Mine, en in eerste instantie kwam er een eenzame Hunter, die zich verstandig terugtrok, tot hij maatjes had gevonden. Ondertussen hadden wij de Mine node aangeklikt, en kwamen er 6 Alliance. Hier hebben we door samenspel (gevaarlijkste spelers eerst samen gepakt) gewonnen met 4 tegen 6. De andere nodes waren voor de Horde veel makkelijker, en daardoor konden we direct doorstomen naar Stables. Deze pot werd door 1 groot gevecht gewonnen.
Nu is ze level 38, en heb wat gequest in Arathi Highlands, wat wel veel en veel sneller gaat qua experience. Ik snij als een warm mes door zachte boter door de mobs en ben bijna level 39. Het plan is om op level 40 Dualspec aan te schaffen, zijnde een Prot spec. Hier kan ik dan m'n behoefte aan PvE vervullen in de vorm van instances solo-en. Daarnaast kan ik questen en PvP-en met een daarvoor samengestelde PvP Retri spec en -gear.