Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 204 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.339 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:48:
[...]
Triumph totem is wel beter maar dat ligt een beetje aan je speelstijl.

Ik zie trouwens dat je elemental t9 hebt?
en welke speelstijl heb je het over? als je alleen CH spammed?
245 spellpower 100% op alle spells in imo in alle speelstijlen beter dan de steamcaller totem

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 27-11-2009 11:21 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 16:06

Wootlock

Evilution

GrandDestroyer schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:07:
Ik heb een vraagje over TotGC25,

Wat doen jullie met de snowbolds? Wij doen het als volgt: Zodra iemand een snowbold heeft moved deze persoon onder de boss zodat ook melee er bij kan en wij laten alle dps deze snowbold neer nuken. Nou lijkt mij dat dit opzich handiger kan en dat als we genoeg ranged hebben de melee niet nodig zou moeten zijn? En maken jullie ook nog onderscheid tussen wie de snowbold krijgt?
Zoals je het doet doe je het goed, iedereen moet in principe gewoon ff switchen en ff die snobold focus fire geven

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:08

Osxy

Holy crap on a cracker

thewizard2006 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:19:
[...]

en welke speelstijl heb je het over? als je alleen CH spammed?
245 spellpower 100% op alle spells in imo in alle speelstijlen beter dan de steamcaller totem
Het is een proc, geen base iets.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Osxy schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:22:
[...]

Het is een proc, geen base iets.
de proc is zo goed als 100% op
http://www.wowhead.com/?item=47665#comments

[ Voor 10% gewijzigd door thewizard2006 op 27-11-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
En aangezien je chain heal de meeste healing voor zijn rekening neemt, is het veel beter om daar een spellpower bonus op te hebben die altijd geldt, en niet alleen bij een proc eens in de minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:29:
En aangezien je chain heal de meeste healing voor zijn rekening neemt, is het veel beter om daar een spellpower bonus op te hebben die altijd geldt, en niet alleen bij een proc eens in de minuut.
wat? eens in de minuut? hoe kom je daar nu bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:02
Anoniem: 272620 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:17:
Ik heb ToC nu een aantal keren op 10/25 volledig gezien.
Ulduar nog niet, ik ga daarom liever naar Ulduar om alle fights ten minste een keer gewonnen te hebben.
Dat ik er geen loot aan over ga houden, kan me niet boeien.
Deze week was mijn 2de run in Ulduar, gelukkig kende ik alle eerdere bosses nog dus ging deze keer iets beter. We zitten nu bij Construct of Iron (ofzo?) die willen ze met de I Choose You achievement gaan halen voor die aparte boss vrij te spelen. Ik zie wel liever ToC10, enkel voor een beter wapen (wapens die daar normal10 droppen zitten al 40dps hoger dan mijn huidige, heroic10 70dps en heroic25 zelfs 100dps - dat wapen is bijna 2x zo sterk als mijn huidige :/). Snap nu wel waarom mijn DPS dus nog wat achterblijft :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:48:
[...]
Triumph totem is wel beter maar dat ligt een beetje aan je speelstijl.

Ik zie trouwens dat je elemental t9 hebt?
Klopt, ben wat dom geweest met mijn aanschaf. Die wil ik dus gaan vervangen door de Resto. :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
RaDKiLL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:35:
[...]

Klopt, ben wat dom geweest met mijn aanschaf. Die wil ik dus gaan vervangen door de Resto. :)
volgens mij zijn sommige elemental pieces beter dan resto wanneer je kijkt naar HPS (dus ipv mp5 zit er bijv haste op). Het enige wat wel jammer is, is dat je setbonus lastiger te halen is. Bijvoorbeeld het hoofd en de shouders. De vraag is dus of je hiermee je dps gimpt als je de 5% crit op je CH mist maar wel meer haste en crit hebt overall

[ Voor 15% gewijzigd door thewizard2006 op 27-11-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
thewizard2006 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:42:
[...]

volgens mij zijn sommige elemental pieces beter dan resto wanneer je kijkt naar HPS (dus ipv mp5 zit er bijv haste op). Het enige wat wel jammer is, is dat je setbonus lastiger te halen is. Bijvoorbeeld het hoofd en de shouders. De vraag is dus of je hiermee je dps gimpt als je de 5% crit op je CH mist maar wel meer haste en crit hebt overall
Kan je dan niet beter de non-tier pieces halen?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Mik! schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:55:
[...]

Kan je dan niet beter de non-tier pieces halen?
als je niet voor de bonus gaat en deze hebben betere stats wel ja. geen idee (uit mijn hoofd) wat voor stats hier op zitten though

edit: even opgezocht maar de non set items zijn niet beter dan de elemental t9.5 stukken. Je hebt alleen wel trophies nodig
http://www.wowhead.com/?i...4:4:4:4:4;crv=0:0:0:0:0:0

[ Voor 28% gewijzigd door thewizard2006 op 27-11-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-07 19:29
GrandDestroyer schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:07:
Ik heb een vraagje over TotGC25,

Wat doen jullie met de snowbolds? Wij doen het als volgt: Zodra iemand een snowbold heeft moved deze persoon onder de boss zodat ook melee er bij kan en wij laten alle dps deze snowbold neer nuken. Nou lijkt mij dat dit opzich handiger kan en dat als we genoeg ranged hebben de melee niet nodig zou moeten zijn? En maken jullie ook nog onderscheid tussen wie de snowbold krijgt?
In normal mode laten we de snobolds op melee en hunters zitten, dat komt wel, in hm komt iedereen naar de melee toe met een snobold op zijn rug, en iedereen dps't op de snobold. Works like a charm. Als je heel weinig melee hebt zou je het misschien kunnen overwegen om de actie niet te doen, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 20:23
Ben ik de enige die Ulduar nooit leuk heeft gevonden?
Ik heb helemaal niets met die giants/voertuigen/robots enzo.

Eigenlijk vind ik naxx en OS nog altijd de leukste raids, ik doe ze alleen nooit meer :P

Dit staat even los van de moeilijkheidsgraad en gaat puur om de setting en de bossfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ossi schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:26:
Ben ik de enige die Ulduar nooit leuk heeft gevonden?
Ik heb helemaal niets met die giants/voertuigen/robots enzo.
Ik heb vanaf het begin al 0,0 met dat hele 'goden' en 'stone giant' verhaal, HoS vind ik nog steeds 1 van de meeste domme instances van de HC's (al helemaal omdat je als horde voor freaking midgets moet werken).

Gelukkig gaat ICC weer even terug naar Lich himself, wat horde/ally issues en kunnen we eindelijk weer verder met wat normaals :P

(grappig dat in Dalaran bv bij die portal naar CoS die ally NPC 'friendly' is voor horde, terwijl de dame ernaast - een bloodelf - 'hostile' lijkt te zijn :P).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2009 12:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Is het mogelijk om WoW van een pc naar een andere pc te kopieren zonder problemen? Moet ik dan eventueel de config.wtf verwijderen zodat deze opnieuw kan worden gemaakt met de instelling specifiek voor mijn nieuwe configuratie? Verder moet ik nog steeds eens kijken of ik een goede UI kan vinden/samenstellen. Al is degene die ik nu gebruik wel aardig, hij is ook discontinued dus komen er geen updates meer van (Ik gebruik nu Jasje's UI van wowinterface). Het zelf samenstellen lijkt mij alleen zo'n grote taak dat je daar toch menig uur in moet steken wil je de weg kunnen vinden in al die addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 03-07 12:49

Blaasvis

Cidora \o/

dat kan prima, wow doet eigenlijk niets met je registery.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik heb wow een keer naar mijn externe HDD gekopieerd dat ik hem ergens anders ook kon spelen. Ging prima. alleen elke keer dubbel updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
thewizard2006 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:42:
ik heb wow een keer naar mijn externe HDD gekopieerd dat ik hem ergens anders ook kon spelen. Ging prima. alleen elke keer dubbel updaten
werkt inderdaad uitstekend. Zo voorzie ik mijn oude pc ook gewoon van WoW :) Als ik update kopieer ik de hele meuk ernaar toe. geen zin om dubbel te updaten. Daarnaast heb je ook meteen je recentste interface te pakken. Let alleen wel op dat je niet alle update bestanden mee gaat kopieren. Das zonde van je ruimte.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 12:18

Auredium

Informaticus Chaoticus

SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:29:
[...]

Ik heb vanaf het begin al 0,0 met dat hele 'goden' en 'stone giant' verhaal, HoS vind ik nog steeds 1 van de meeste domme instances van de HC's (al helemaal omdat je als horde voor freaking midgets moet werken).

Gelukkig gaat ICC weer even terug naar Lich himself, wat horde/ally issues en kunnen we eindelijk weer verder met wat normaals :P

(grappig dat in Dalaran bv bij die portal naar CoS die ally NPC 'friendly' is voor horde, terwijl de dame ernaast - een bloodelf - 'hostile' lijkt te zijn :P).
Ik kwam gisteren over een brug vlak bij de tauren capital en daar stond ook een tauren die alliance friendly is en hij was aan de brug aan het timmeren. Ook random als al het andere vijandig is. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:29:
[...]

Hehe ik heb helemaal niks met Giants en met Lichking undeads , geef mij maar weer blood elfs en demons om op inte raggen :D

Gelukkig volgende Exp allemaal Dragons en Elementals weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:47:
[...]

Hehe ik heb helemaal niks met Giants en met Lichking undeads , geef mij maar weer blood elfs en demons om op inte raggen :D

Gelukkig volgende Exp allemaal Dragons en Elementals weer !
Hopelijk niet teveel fire elementals >.>
Dan moet ik weer verplicht Affli gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
thewizard2006 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:56:
[...]

als je niet voor de bonus gaat en deze hebben betere stats wel ja. geen idee (uit mijn hoofd) wat voor stats hier op zitten though

edit: even opgezocht maar de non set items zijn niet beter dan de elemental t9.5 stukken. Je hebt alleen wel trophies nodig
http://www.wowhead.com/?i...4:4:4:4:4;crv=0:0:0:0:0:0
Trophies is dan wel meteen het nadeel. Ik pug toc25 en hc varianten doe ik (nog) niet. In pugs is de kans al nihil, dus dan zijn wellicht de non-tier items (reken cloth ook mee) wel interessant als je het vergelijkt met t9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Continuation...

Woensdag had ik een guildrun naar ToC10 georganiseerd. We hadden maar 1 tank, dus ik was genoodzaakt om als Feral tank op te treden. M'n gear is nog niet geweldig, al was het wel beter geworden na de Ulduar10 van dinsdag. Toch 10man raidbuffed 41k en zo'n 40% dodge (en niet alles op Stamina gegooid).
De groep bestond vooral uit alts, maar we gingen dan ook normal mode doen. Toch was men negatief aan het begin; heel irritant vind ik, want zo haal je het moraal omlaag voordat je daadwerkelijk begonnen bent. Dus ik zei "eerst zien, dan geloven" en ook al zijn we wat gewiped hier en daar, we waren 2uur later (incl 25min break) toch klaar! En het mooie was, iedereen was erin gaan geloven en ook al bespeurde ik hier en daar een zucht, we gingen er toch voor!
Helemaal geen upgrades voor mijn zijde, maar wel voor anderen.

Verder nog dailies en heroics op m'n Druid gedaan, en af en toe m'n Warrior om ToC5 heroic te tanken als m'n Druid al gesaved was. Sommige guildies kunnen daar nog veel upgrades uit halen met hun alts, en help maar al te graag :)

Daarnaast m'n level 37 Paladin nog gespeeld. Voornamelijk PvP gedaan. Dat blijft toch wel leuk, mede doordat ik wel sterk ben met alle Heirlooms en Retri spec in het algemeen. Ik heb tot nu toe nog bijna geen 1v1 gevecht verloren eigenlijk. Een paar keer wel wat cooldowns moeten gebruiken, maar dat doen anderen ook, je moet toch alles uit je class halen hè :)
Met 20 AB marks heb ik nog de Paladin Boots gehaald, een mooie upgrade met nog extra runspeed (stacked dat met Pursuit of Justice?).
Tijdens één van de AB potjes, startten we met superveel spelers, welgeteld 3! De Alliance had er al 11 of meer, en we hoopten dus dat er meerdere bij kwamen, en liefst zo snel mogelijk. Dat deden ze niet echt, dus ik stond op Farm, met vingers gekruisd, te wachten op de vijandige aanval. Die kwam natuurlijk, en ondertussen waren er 2 Horde bijgekomen. Maar ik stond met 1 andere Horde op Farm, te wachten op zo'n 6 of 7 Alliance. Een Hunter was zo moedig om als eerste naar me toe te komen (ik had me een beetje verborgen achter het huisje) en was na 2 slagen dood. Toen kwam er een Rogue die door m'n Consecration uit stealth getrokken werd en me dus niet kon stunnen, plus de rest van de massa Alliance begon op me in te schieten. De Rogue kreeg ik ook in 2 slagen neer en een 32 Druid had ik zelfs ge-one-shot. Ondertussen had ik al Lay on Hands gebruikt... de pot zou toch niet lang duren... en nadat ik hier dood was gegaan, duurde het nog 30sec en had de Alliance gewonnen. Toch leuk om in zo'n rush nog een paar te killen en met me mee de dood in te trekken!

Een andere pot wonnen we snel met 5-0, mede door het volgende: We gingen met 4 Hordes naar Gold Mine, en in eerste instantie kwam er een eenzame Hunter, die zich verstandig terugtrok, tot hij maatjes had gevonden. Ondertussen hadden wij de Mine node aangeklikt, en kwamen er 6 Alliance. Hier hebben we door samenspel (gevaarlijkste spelers eerst samen gepakt) gewonnen met 4 tegen 6. De andere nodes waren voor de Horde veel makkelijker, en daardoor konden we direct doorstomen naar Stables. Deze pot werd door 1 groot gevecht gewonnen.

Nu is ze level 38, en heb wat gequest in Arathi Highlands, wat wel veel en veel sneller gaat qua experience. Ik snij als een warm mes door zachte boter door de mobs en ben bijna level 39. Het plan is om op level 40 Dualspec aan te schaffen, zijnde een Prot spec. Hier kan ik dan m'n behoefte aan PvE vervullen in de vorm van instances solo-en. Daarnaast kan ik questen en PvP-en met een daarvoor samengestelde PvP Retri spec en -gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
1 trophy in 5 weken gemiddeld als je elke week ToC25 pugt. Ik heb er vorige week 1 gekregen en ben nu emblems aan het verzamelen.. Ik was zo slim één dag ervoor Furious pvp gear te kopen met emblems :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:55:
1 trophy in 5 weken gemiddeld als je elke week ToC25 pugt. Ik heb er vorige week 1 gekregen en ben nu emblems aan het verzamelen.. Ik was zo slim één dag ervoor Furious pvp gear te kopen met emblems :D
Was het maar zo ;) Elke week braaf ToC25 puggen en welgeteld 1 crusader orb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Gemiddeld hè :P Vorige week won een warlock de eerste trophy van de eerste boss (raidroll 11), de tweede boss (raidroll 11), en bij de derde boss (raidroll 11) waren de overige 24 members het wel eens dat we nu gewoon een keer moeten rerollen zodat iemand anders hem krijgt :P Ik was toen lucky bij Anub :)

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 27-11-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:49:
[...]

haha gelukkig schieten wij tegenwoordig arcane of FROST/Fire :P

Update: 1200 rep to go for The Exalted :D vanavond eindelijk van de grind af voor rep :P en kan ik weer mounts farme

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:28:
Gemiddeld hè :P Vorige week won een warlock de eerste trophy van de eerste boss (raidroll 11), de tweede boss (raidroll 11), en bij de derde boss (raidroll 11) waren de overige 24 members het wel eens dat we nu gewoon een keer moeten rerollen zodat iemand anders hem krijgt :P Ik was toen lucky bij Anub :)
Ghe, dat jullie het nog uithielden tot de 3e roll ;) Wat ik trouwens ook nog wel een goede manier vindt is raidroll 1-5 voor groep en dan binnen de groep rollen. 1 trophy en 1 crusader orb per groep dus iedereen heeft evenveel kans op een trophy en een crusader orb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:36:
[...]

haha gelukkig schieten wij tegenwoordig arcane of FROST/Fire :P

Update: 1200 rep to go for The Exalted :D vanavond eindelijk van de grind af voor rep :P en kan ik weer mounts farme
Bleh ... ik ben te lui om de Frenzyheart af te maken anders had ik die al een tijdje terug gehad :)

Mounts moet ik ook nog 16 voor Mountain of Mounts :/

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Mik! schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:48:
[...]

Ghe, dat jullie het nog uithielden tot de 3e roll ;) Wat ik trouwens ook nog wel een goede manier vindt is raidroll 1-5 voor groep en dan binnen de groep rollen. 1 trophy en 1 crusader orb per groep dus iedereen heeft evenveel kans op een trophy en een crusader orb.
waarom per groep lekker balen als jou groep al is geweest en jij niks hebt. Doe gewoon 1 trophy max dan heeft iedereen altijd kans behalve als je al hebt ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 15:44
MantaMania schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:10:
[...]

waarom per groep lekker balen als jou groep al is geweest en jij niks hebt. Doe gewoon 1 trophy max dan heeft iedereen altijd kans behalve als je al hebt ofc.
Alle crusader orbs gaan bij ons de guild bank in, en als iemand een goeie upgrade kan laten maken dan krijgt hij de orbs gewoon. Staan echt genoeg orbs in guild bank dus dat is het probleem ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gekheid schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:14:
[...]

Alle crusader orbs gaan bij ons de guild bank in, en als iemand een goeie upgrade kan laten maken dan krijgt hij de orbs gewoon. Staan echt genoeg orbs in guild bank dus dat is het probleem ook niet
Guild is heeeel wat anders als in een random PuG. Dan kan je moeilijk de orbs in je eigen guildbank gaan steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
deTwisj schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:35:
Is het mogelijk om WoW van een pc naar een andere pc te kopieren zonder problemen? Moet ik dan eventueel de config.wtf verwijderen zodat deze opnieuw kan worden gemaakt met de instelling specifiek voor mijn nieuwe configuratie? Verder moet ik nog steeds eens kijken of ik een goede UI kan vinden/samenstellen. Al is degene die ik nu gebruik wel aardig, hij is ook discontinued dus komen er geen updates meer van (Ik gebruik nu Jasje's UI van wowinterface). Het zelf samenstellen lijkt mij alleen zo'n grote taak dat je daar toch menig uur in moet steken wil je de weg kunnen vinden in al die addons.
Je kan de map inderdaad gewoon overzetten.
Het beste kan je ook de registrykey HKLM\Software\Blizzard Entertainment\World of Warcraft exporteren en op de andere PC importeren (eventueel aangepast voor pad/driveletters).
Dan werkt de backgrounddownloader en updater ook weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:28:
Ik kom regelmatig tegen dat met een raidroll er bij verschillende mensen de raid-layout er anders uit ziet, recent nog de issue met die bag uit OS, hele discussie wie nu precies nr. 16 was (zeg ik logische, de eerste uit group 4, maar die werd beweerd 'bij diverse mensen' een heel ander persoon te zijn).

Krijgt iedereen ook echt een 'nummertje' als hij/zij in een raid zit?

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:24:
[...]

Ik kom regelmatig tegen dat met een raidroll er bij verschillende mensen de raid-layout er anders uit ziet, recent nog de issue met die bag uit OS, hele discussie wie nu precies nr. 16 was (zeg ik logische, de eerste uit group 4, maar die werd beweerd 'bij diverse mensen' een heel ander persoon te zijn).

Nope, dat krijgen ze niet.. Je moet gewoon niet je eigen raidframes bekijken, maar via (Social tab, raid) daar kun je het altijd zien. Leaders/assistants worden niet bovenaan gezet in dit scherm. Zo krijg je altijd een realistisch beeld :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SpoTs schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:32:
Nope, dat krijgen ze niet.. Je moet gewoon niet je eigen raidframes bekijken, maar via (Social tab, raid) daar kun je het altijd zien. Leaders/assistants worden niet bovenaan gezet in dit scherm. Zo krijg je altijd een realistisch beeld :)
Lijkt me daar dus op fout te gaan, ik gebruik nu inderdaad de orginele raid scherm, mogelijk dus dat mensen naar hun grid of whatever addon zitten te gapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Op O drukken en dan op het tabje raid kijken, alle groepen behalve je eigen groep staan er dan goed in. Je bent zelf namelijk altijd nummer 5 van je eigen groep. Vandaar dat er altijd zoveel jankerds zijn als er 5, 10, 15, 20 of 25 gerolled wordt :P

Wat ja kan doen om gezeik te voorkomen als RL is met recount een lijstje te linken (activity oid), en dat wordt dan je RR nummer. Scheelt een hoop gezeik.

[ Voor 34% gewijzigd door Divak op 27-11-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:24:
[...]

Het is inderdaad zo dat raidmembers in willekeurige volgorde verschijnen in de raidwindows. Het enige constante is het groupsnummer, die is bij iedereen hetzelfde voor 1 bepaalde persoon. Aangezien zelfs de standaard Blizzard raidUI nergens dezelfde volgorde hoeft te tonen, verwacht ik niet dat spelers een unieke 'raidspotID' toegewezen krijgen.

Je moet gewoon altijd uitgaan v/d raidleader of zorgen dat hij een addon gebruikt die broadcast wie welke spot heeft in het scherm v/d raidleader (ja, daar heb je addons voor). Of een wat transparanter systeem gebruiken zoals raidroll 1-5 (groepnummer) en dan de desbetreffende groupmembers handmatig laten rollen. Principe daarvan is hetzelfde behalve dat er geen 'black box' aan te pas komt ;) Dat een aantal mensen dan direct als reactie heeft 'but group 1 already got to roll for this item last time' is een zaak die je als raid moet oplossen.

..om 1 of andere vage reden hebben mensen er geen moeite mee als #1 en #2 beide een Trophy winnen middels raidroll 1-25, maar oh wee als hetzelfde gebeurt middels 1-5 (gevolgd door handmatige roll). Vage mensen...

P.s. Ook de raidlist bekijken via Social is niet consequent. Mn vriendin en ik hebben meerdere malen dit naast elkaar gelegd voor de grap, maar er was vaak verschil in 25-mans.

[ Voor 5% gewijzigd door Cleetje op 27-11-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat heb ik niet eerder meegemaakt, sta altijd ergens in het midden, vorige keer was ik 3rde van 1ste groep omdat ik 'main MD for tank' was (ja ja, nieuwe functie :P). Vaak is het juist de RL die een afwijkende persoon aanwijst, waar andere dan weer twijfel over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
P.s. Ook de raidlist bekijken via Social is niet consequent. Mn vriendin en ik hebben meerdere malen dit naast elkaar gelegd voor de grap, maar er was vaak verschil in 25-mans.
Dat komt omdat je zelf nummer 5 bent in de groep. Als jij en je vriending in groep 4 en 5 zitten, dan moet groep 1,2,3 bij jullie via de standaard UI hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 13:07
Meestal wordt er bij ons gewoon een recount activitylist ofzo gepost, en de nummers die daar bij staan worden gebruikt voor raidrolls. Heb je dat gemiep niet over wie nou waar zou staan.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-07 16:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:49:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat zowel afflic als shadow destro (weer) raid viable worden. Fire destro = mage stuff. ALS we dan al fire spec moeten zijn, geef ons dan iig fel fire (groen) ipv rood.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SnoeiKoei schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:29:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat zowel afflic als shadow destro (weer) raid viable worden. Fire destro = mage stuff. ALS we dan al fire spec moeten zijn, geef ons dan iig fel fire (groen) ipv rood.
Ik zat meer de denken aan donkerpaars vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-07 19:29
Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:37:
[...]

Met Hello Kitty motief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Da's ook cool idd maar lijkt weer op die paarse meuk van arcane. Groen is al aardig ingeburgerd in t land van demons en fel fire enzo (zie ongeveer alles wat met demons te maken heeft in TBC maar ook enchants als unholy weapon, dingen als health stones / soulwells, immolate glow rond imp en infernal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

past idd goed bij je class colour :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SpoTs schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:44:
[...]

past idd goed bij je class colour :P
Zoals de kinband van T10 helm voor pallies bij hun class colour past ja. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Das een goede ! :D
Dan maken we Chaos bolt rose en als je dan iemand doodcrit veranderd zijn scherm in kitty's met vlaggetjes waarop staat "Pwned"

Pff gief weekend >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

RichardvdD schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:00:
[...]
Dat komt omdat je zelf nummer 5 bent in de groep. Als jij en je vriending in groep 4 en 5 zitten, dan moet groep 1,2,3 bij jullie via de standaard UI hetzelfde zijn.
Voor zover ik me kan herinneren was dit niet beperkt tot onze eigen groepen, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik weet wel dat we expres niet naar onszelf hadden gekeken. Maar eens op gaan letten tijdens pugs dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:50:
[...]

Das een goede ! :D
Dan maken we Chaos bolt rose en als je dan iemand doodcrit veranderd zijn scherm in kitty's met vlaggetjes waarop staat "Pwned"

Pff gief weekend >.<
Nou nou ik moet morgen ook nog !
Ik wil gewoon me lock niet lvlen in ze Tier 5 Setje ziet hij er gewoon te pro uit om iets naders te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 12:26
[...]

There isn't a lot of official news to report this week because of Thanksgiving but hopefully I should have enough things to keep you entertained for a while. Also, 3.3 menu should appear on the site tomorrow, you can stop mailing me about that.

Player "beats the game" on Taiwanese Servers
There was a few posts about it on the forums during the past week and I'll assume it's worth a front page news. On taiwanese servers, 小灰 from the guild 神樣 (TW-Wrathbringer) succesfully completed all achievements in the game and is the first player to reach 986/986 achievements completed on the armory.

Technically he's still missing BB King (added with Patch 3.2.2) and his World Events achievements are down to 138/139 because of that, luckily a bug with an old PvP achievement gives him 165/164, that's how he got 986/986. The achievement count obviously doesn't take Feats of Strength into account because it's technically impossible to get all of them. (Well I guess you could race change to compete for the first level 80 undead/tauren/troll/orc/blood elf on the same character but I don't think you'll get all of them)

I could have waited until he gets his last achievement to report it but Patch 3.3 will probably (=99% chance) be deployed on live servers before he has a chance to do it. It would be a shame to not talk about it just because of that, and if you ever wondered if it's possible to complete all the achievements in the game you have your answer now: yes you can, it's just going to take a lot of dedication.
Zooooo best druk baasje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Das niet druk, dat is het summum van geen leven hebben :P
Kartman de tweede dus ;)

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BornFlippy schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:18:
Das niet druk, dat is het summum van geen leven hebben :P
Kartman de tweede dus ;)
Valt wel mee hoor aangezien ik iets van 5/6 mensen ken die 9K + achievments hebben en maar 3 dagen per week spelen ;)
Maar goed die spelen wel al since de beta

Zelf helaas 7k maar dat wordt wel 8 snel genoeg, en ja 10K + is wel ziek maar goed niet ongmogelijk ofzo :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toppunt van dedication :D

Wel jammer dat het maar tijdelijk is, sinds er bijna elke patch wel nieuwe achievements komen en hij weer moet bijwerken, al zal hij wel een voorsprong houden (uitgaande hij toch wel in een topteam moet zitten sinds hij dus ook alle ToC/Uld achivements heeft).

Vallen die server-first ook onder de 'gewone' achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:59:
Toppunt van dedication :D

Wel jammer dat het maar tijdelijk is, sinds er bijna elke patch wel nieuwe achievements komen en hij weer moet bijwerken, al zal hij wel een voorsprong houden (uitgaande hij toch wel in een topteam moet zitten sinds hij dus ook alle ToC/Uld achivements heeft).

Vallen die server-first ook onder de 'gewone' achievements?
Nope Feats of Strength

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh zag ik net:
http://eu.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:5,c:33
De buyable pets :P Accountwide en toekomstige characters krijgen hem ook.

edit, creditcard only. Alle 2 maar besteld :D

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
And done, the exalted :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Net in ToC5 HC, een paladin wilde tanken, hij had 29k hp. Ik invitte hem, en met al dat gezeik op achievements tegenwoordig viel het mij mee dat niemand begon te zeuren, ook de healer niet. De tank zei dat hij de instance al eens had gedaan.

Toen kwamen we de instance binnen, hij zegt: 'lol what is this' :')
Daarna versloegen we de horses: 'did we win?' :')

Maargoed, toen zei hij dat hij de instance wel eens had gedaan maar niet de horses. Yeah right. Hij was de enige paladin in de groep, en hij vroeg 3 keer of iemand hem met kings kon buffen :') Tevens tankte hij met seal of wisom (i need mana zei hij :') ) en gebruikte hij blessing of kings op zichzelf. 8)7

De eerste keer ging hij op de bosses af met zijn lance equipped: wipe

De tweede keer had hij geen righteous fury aan staan: wipe

De derde keer pullt hij met zijn avengers shield op de middelste boss, en de linker boss (orc) hakt alle dpsers in elkaar: wipe

Na uitgebreide instructies van mij lukt het dan eindelijk. Toen bij de volgende boss (palatress) rende hij als een kip zonder kop op de middelste groep af, en pullt de groepen aan de zijkant, weer een wipe. Echt.. wat voor mongolen kunnen er in het spel rondlopen? Hij had zelf gear uit Naxx.. hoe de fuck kan je daar aan komen als je zo'n idioot bent?

Daarna gekicked en mijn eigen tank gelogged.. Echt zo'n typisch geval een idioot die geen flauw benul heeft hoe alles in elkaar steekt. Volgens zijn armory was hij nog holy/ret specced met tank gear aan (473 defense rating :') ), dus waarschijnlijk gebruikte hij ToC5 HC als z'n eerste tankrun ooit.. Echt, wat een dwaas. Ik noem niet vaan iemand dom, maar dit was een dombo eerste klas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Hmm, ik vindt wel dat iedereen een kans verdient om het te leren. En om direct iemand af te schrijven als je een wipe hebt vindt ik was snel. Daarbij is het natuurlijk nooit verstandig om te beginnen met een tank of healer als je verder nog nooit hebt geraid/hc's.

Ik heb inmiddels ook een paladin tank maar had daarvoor heel veel gespeeld op een hunter die inmiddels in lvl245/232 gear rond loopt daardoor had ik al de nodige ervaring qua tactics. En tanken lukt mij aardig nu heb alleen soms moeite met arg houden op een grote groep maar begin het aardig te leren. Gisteren was ik nog MT bij Nax 10 (pug), binnenkort mij maar eens inschrijven om MT/OT te zijn bij ToC10 normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21
Snel? RvdD beschijft een leugenachtige retard pur sang

kicken die handel + ignore list en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307652

Iemand die 's ochtends opstond en dacht: Vandaag ga ik eens tanken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Metalbuster schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:14:
[...]

Hmm, ik vindt wel dat iedereen een kans verdient om het te leren. En om direct iemand af te schrijven als je een wipe hebt vindt ik was snel. Daarbij is het natuurlijk nooit verstandig om te beginnen met een tank of healer als je verder nog nooit hebt geraid/hc's.
Mwoah kansen heeft hij genoeg gekregen mijns inziens. En als je als tank niet eens minimaal 537 defense hebt (ok ok vanaf 530 zou het voldoende moeten zijn) dan heb je het ook echt niet begrepen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313723

Ik dacht ik koop even een maandje playtime voor de leuk, kan ik niet inloggen 'at this time', iemand soortgelijke ervaringen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UdiBenLudi schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:14:
[...]

Zooooo best druk baasje dus :)
http://www.wow-achievements.com/

Genoeg mensen die er ook maar een paar punten vandaan zitten :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 313723 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:40:
Ik dacht ik koop even een maandje playtime voor de leuk, kan ik niet inloggen 'at this time', iemand soortgelijke ervaringen vandaag?
Heb je een Battlenet account ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313723

Ah, ik zie het al, denk ik. Het is nog patch 3.2.0.
En nee, ik heb geen BattleNet, is dat tegenwoordig verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 313723 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:55:
Ah, ik zie het al, denk ik. Het is nog patch 3.2.0.
En nee, ik heb geen BattleNet, is dat tegenwoordig verplicht?
Ja battlenet is verplicht anders kom je er niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30
Metalbuster schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:14:
[...]

Nou, hij heeft hem toch 4 kansen gegeven voordat ie hem kickte. Meer dan zo iemand ooit van mij zou krijgen als je met je lance equipped op de mobs afloopt 8)

Vandaag ToC25 normal gepugged omdat guild hem gisteravond al gedaan had. 3 kansloze fails op Twins. Tjah echte retardcheck, je pikte de underachievers er zo uit. Raid viel daarna meteen uit elkaar. Weer gesaved in een unfinished raid dankzij een zooi scrubs :r

Weer geen boots van Anub dus. Wel Crusader Orb en Trophy gewonnen. Leverde weer 1800G op, verzacht de repairbill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-07 10:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
(jarig!)
Kaap schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:42:
[...]

Weer geen boots van Anub dus. Wel Crusader Orb en Trophy gewonnen. Leverde weer 1800G op, verzacht de repairbill :)
Huh? Crusader orbs gaan voor 1800G op jouw server? Ik heb nu moeite om er 300G voor te vangen op Outland (ok, en dan heb ik er de afgelopen weken ongeveer 100 verkocht voor 300-500g)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30
Kees schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:59:
[...]

Huh? Crusader orbs gaan voor 1800G op jouw server? Ik heb nu moeite om er 300G voor te vangen op Outland (ok, en dan heb ik er de afgelopen weken ongeveer 100 verkocht voor 300-500g)
300G voor Crusader Orb, Trophy voor 1500G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:08

Osxy

Holy crap on a cracker

Vandaag de Dual-Bladed Butcher gekregen, had rol verloren maar de winnaar wilde hem wel ruilen voor de trophy die ik eerder had gekregen :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316556

hehe ... kom net van t station waar ik iemand moest wegbrengen, kom ik nog een mede-tweaker tegen, log ik in op wow net ten noorden van brunnhilddar village..... zowat onder me: Time Lost Proto Drake!

puur toeval en niet eens ooit gefarmed...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 17:04

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, ik heb net 45 aangetikt op mijn priest en weet nu even niet waar ik moet gaan levelen. Heb het beginstukje in Hinterlands erop zitten, evenals dat in Tanaris en de quests die ik daar nog heb zijn me net iets te hoog in level nog. Feralas vind ik niks, en de quests in Blasted Lands zijn zo vervelend met het verzamelen van die quest items van random beasts, die sla ik liever over. Ik geloof dat ik toch een van de twee zal moeten gaan kiezen, of een Uldaman run regelen voor de lading extra xp van de quest na de laatste baas.

Wordt mijn zesde level 80 char uiteindelijk overigens, en daarmee heb ik dan alle professions behalve blacksmithing eindelijke gedekt. :P
Anoniem: 316556 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:38:
hehe ... kom net van t station waar ik iemand moest wegbrengen, kom ik nog een mede-tweaker tegen, log ik in op wow net ten noorden van brunnhilddar village..... zowat onder me: Time Lost Proto Drake!

puur toeval en niet eens ooit gefarmed...!!
Mazzelpik. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Un'Goro crater! Heerlijke kill-quests en de chain wat betreft kristallen levert ook enorm veel XP op.

Mijn nieuwe monitor was gisteren binnen gekomen, speelt gelijk een stuk lekkerder :D

Van:

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/7638/oudui.jpg

Naar:

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/2905/nieuwui.jpg

Ik ben overigens een nieuwe char gestart, een hunter. Mijn shaman vind ik niet meer leuk door het ras (Draenei :r zonde van de faction change) en ik wacht liever op cataclysm waar ik hem hopelijk snel in een Dwarf kan veranderen. Verder heb ik nog een aantal chars in Northrend of er vlak voor; een mage (meh) en een druid (forms doen me niets). Hunter heb ik ooit eens gehad en vond ik erg gaaf, lijkt me ook wel leuk om te hebben, een pure dps class. Maar nou las ik ook dat hunters focus krijgen, en dat het hele pet systeem de laatste maanden enorm is omgegooid. Maar eens zien of dat leuk is.

Ik kan verder niet echt een class bedenken wat mij (behalve shaman en paladin) echt heel erg tof lijkt om te spelen. Dus als iemand nog een leuke aanbeveling heeft voor een class, graag :D

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 29-11-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mwah, van pets moet je nu nog steeds niet veel verwachten, soort van addon die je DPS hier en daar wat opkrikt, maar verder hebben ze erg weinig waarde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Vraagje:

Hoe komen jullie voornamelijk aan enchanting mats. Ik wil mijn source of income wat uitbreiden naar scrolls. Dat gaat al redelijk, maar ik heb een chronisch tekort aan mats. Wat is een goede manier over infinite dust, greater cosmic essence en abys crystals te krijgen. Dreamshards heb ik al een goede manier voor gevonden.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 17:14

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik (Pally 78)
Zeikende (DK lvl 80)

Meneer loopt hard te zeuren dat ik meer health moet hebben voor TOC normal.

Natuurlijk, dat snap ik best, maar health is ook niet alles laat ik meneer weten.

Ik heb selfbuffed 19k health en 502 defense, de DK had 22k health en 450 defense.

Keihard gelol'd toen de DK zei; why am i hitted so hard? *dead*. Leader heeft hem meteen de party uitgekicked en mij ingezet. Alles ging meteen vlekkeloos.

Echt, dk's, ze zijn het niet waard. Je begint op lvl 55 en hebt niks, noppes, nada van het spel gezien.

Heb dan ook helemaal geen dk's meer uitgenodigd en het gaat geweldig zo. Teveel retards.

Zo zie je maar weer dat health, stamina en ''kijk mij nou eens zoveel geweldig hp hebben'' helemaal geen bal uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 12:42
KillGhost schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:23:
Vraagje:

Hoe komen jullie voornamelijk aan enchanting mats. Ik wil mijn source of income wat uitbreiden naar scrolls. Dat gaat al redelijk, maar ik heb een chronisch tekort aan mats. Wat is een goede manier over infinite dust, greater cosmic essence en abys crystals te krijgen. Dreamshards heb ik al een goede manier voor gevonden.
Ik veronderstel dat bepaalde craftables uit tailoring/leatherworking exact die zaken opleveren die je zoekt als je ze disenchant?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Kapoen schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:51:
[...]

Ik veronderstel dat bepaalde craftables uit tailoring/leatherworking exact die zaken opleveren die je zoekt als je ze disenchant?
De vraag is in dat geval, welke items het beste zijn :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Ik heb bij deze eea aan slowchat en onvriendelijkheden verwijderd.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PcManiaxx schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:43:
Heb dan ook helemaal geen dk's meer uitgenodigd en het gaat geweldig zo. Teveel retards.

Zo zie je maar weer dat health, stamina en ''kijk mij nou eens zoveel geweldig hp hebben'' helemaal geen bal uitmaakt.
Nouja, de uitzondering op ToC, heel veel dmg daar is magic based. Dus heb je bizar weinig aan defense etc, health helpt dan enorm om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Wat vroeger de hunters waren zijn nu de death knights, maar dan 6 keer zo erg. Verschrikkelijk om er mee te spelen. Het zijn ook altijd de lui die beginnen met janken 'WHO IS DA TANK LOL' als ze maar 1 iemand in de raid zien met 35k+ hp. Of van die gasten die je invite en dan direct zeggen 'summ me'.. En dat dan elke 10 seconden herhalen. Kijk verdomme eens op je map om te zien of er uberhaupt al mensen zijn, en als je ziet dat er mensen zijn, wacht dan even af. Er zijn 23 man die gesummoned moeten worden, doe dan niet zo ongeduldig :r

Nog een leuk verhaal wat ik gisteren las: 'I knew his main was a DK':
While Ursin is a PvP server, it's low population, so I hadn't run into much in the way of PvP until tonight, when this druid and I happened to cross paths near Kamagua. He had much, much better gear quality, was a level higher with over a thousand more health and a much larger mana pool. I would have just ridden past, but he started following me, and well... Then I won the fight.

I killed him twice on my own when we were both at full health and mana, he killed me twice when I was already at half health.

By that point a friend of mine had arrived on his lvl77 char since we figured the Druid was pretty close to switching over to his main and we were curious to see what would show up. We were not disappointed... 80 DK with an epic gryphon.

He flew over the town a few times, spotted us, then dropped down right onto the freezing trap I'd dropped earlier (as a joke since srsly no one is dumb/nearsighted enough to run over those, right?) and icecubified himself.

He killed us pretty easily regardless. We went AFK for a sandwich and he was still there when we got back twenty minutes later, flying all over the place waiting for us to rez so he could feel fulfilled.
80 DK with an epic gryphon :') Hoe herkenbaar. En dan vaak nog de 150% mount ook omdat ze ook geen geld hebben voor repairs omdat ze daar BoE epics voor kopen van 2000g. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 12:42
KillGhost schreef op zondag 29 november 2009 @ 20:30:
[...]

De vraag is in dat geval, welke items het beste zijn :)
Als ik mij niet vergis stonden op mmo-champion.com enkele weken (maanden?) geleden een aantal auction house guides waarin ook die craftables vermeld werden.
RichardvdD schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:21:
Wat vroeger de hunters waren zijn nu de death knights, maar dan 6 keer zo erg. Verschrikkelijk om er mee te spelen. Het zijn ook altijd de lui die beginnen met janken 'WHO IS DA TANK LOL' als ze maar 1 iemand in de raid zien met 35k+ hp. Of van die gasten die je invite en dan direct zeggen 'summ me'.. En dat dan elke 10 seconden herhalen. Kijk verdomme eens op je map om te zien of er uberhaupt al mensen zijn, en als je ziet dat er mensen zijn, wacht dan even af. Er zijn 23 man die gesummoned moeten worden, doe dan niet zo ongeduldig :r
Dat is niet voorbehouden aan DKs jammer genoeg. Ik zie het vaak genoeg gebeuren bij het vormen van 5 mans en raids. Iemand krijgt een invite en vraagt meteen voor summon/buffs/...

[ Voor 77% gewijzigd door Kapoen op 29-11-2009 22:27 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:21:
80 DK with an epic gryphon :') Hoe herkenbaar. En dan vaak nog de 150% mount ook omdat ze ook geen geld hebben voor repairs omdat ze daar BoE epics voor kopen van 2000g. :')
Ach ik wordt ook nog steeds uitgelachen op m'n tank die op dezelfde mount rondvliegt, maar waarom zou ik ooit 5k gold uitgeven voor iets wat ik amper gebruik? (en zeker naar 3.3 met teleport).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-07 10:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
(jarig!)
SinergyX schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:44:
[...]

Ach ik wordt ook nog steeds uitgelachen op m'n tank die op dezelfde mount rondvliegt, maar waarom zou ik ooit 5k gold uitgeven voor iets wat ik amper gebruik? (en zeker naar 3.3 met teleport).
Hmjah, ik heb 3 chars met epic flying, als je gathered is het gewoon een must. En als je geen 300 flying hebt kun je ook geen 100 mounts verzamelen ;) (heb er onderhand 102 overigens).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

PcManiaxx schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:43:
Ik (Pally 78)
Zeikende (DK lvl 80)

Meneer loopt hard te zeuren dat ik meer health moet hebben voor TOC normal.

Natuurlijk, dat snap ik best, maar health is ook niet alles laat ik meneer weten.

Ik heb selfbuffed 19k health en 502 defense, de DK had 22k health en 450 defense.

Keihard gelol'd toen de DK zei; why am i hitted so hard? *dead*. Leader heeft hem meteen de party uitgekicked en mij ingezet. Alles ging meteen vlekkeloos.

Echt, dk's, ze zijn het niet waard. Je begint op lvl 55 en hebt niks, noppes, nada van het spel gezien.

Ik ben het met je eens dat er een heleboel dickhead DK's zijn, vooral humans aan alliance kant en undead aan de horde kant. Maar om een DK te starten heb je minimaal een char nodig die 55 is, dus ze zien dan wel wat van de game ^^. Maar breek me de bek niet open van undead dk's, argh, nog nachtmerries van die 5man pugs :S.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SinergyX schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:44:
[...]

Gatheren, dailies, questen (vanaf lvl77) etc. En je kan er tenminste leuke mounts mee krijgen. Ik zou echt niet zonder kunnen hoor, voor dailies en questen gaat het allemaal zo heerlijk snel, en met gatheren kan je echt niet zonder :P Ik mine een deposit, zij vliegen voorbij met 150%, ik mount snel en bij de eerstevolgende deposit ben ik ze alsnog voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben maxed mining, JC bijna maxed, puur met een 150% mount gedaan (ok en crusader aura). Ik zou het zo weer doen, het minimale verschil wat ik ermee had vond ik echt geen probleem tov 5k wat je ervoor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zo zo, merk dat er een hoop DK haat is, zelf heb ik ook een DK ongeveer 2 maanden nadat wotlk kwam gemaakt en heeft toen +/- een 2 maanden in de koelkast gestaan.
Omdat we met de guild al lang klaar waren met Naxx25/EoE/OS heb ik de DK maar weer opgepakt net iets voordat die EoC patch kwam en had toen 3 weken vakantie, in 2 weken heroics grinden had ik de volledige vendor DPS en tank set. Alle begin was moeilijk ben begonnen met wat makkelijke instances tanken nadat ik een hoop tank gear had en iig defcapped was. Nu tank ik alleen wat heroics en VoA/EoE.

Naam : Eitje (Bronze Dragonflight) zit nu op 34k hp unbuffed/573? def, aangezien ik niet kan raiden op mijn DK is het niet makkelijk om gear upgrades te krijgen. Kan niet wachten op 3.3 patch :)

Ik moet zeggen indien goed gespeeld is een DK best goed op het moment zit er een DK in de guild die 10k dps topped in Totc25 enige die in de buurt komen zijn mages/locks.

Ik geef toe dat er een hoop idioten spelen, maar dat zijn echt niet alleen DK's misschien wel meer dan bij andere classes op het moment maar elke class heeft zo zijn zwarte schapen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kees schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:37:
[...]

Hmjah, ik heb 3 chars met epic flying, als je gathered is het gewoon een must. En als je geen 300 flying hebt kun je ook geen 100 mounts verzamelen ;) (heb er onderhand 102 overigens).
Inderdaad, als je gathered. Mijn herbalist (druid ofc) heeft epic flying en mijn miner. De rest heeft 150% mount en dat is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 15:56

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Het gaat goed met m'n Paladin, alleen niet met datgene wat ik eigenlijk wil: healen. De laatste paar dagen ben ik lekker heroics aan het runnen met m'n Paladin als DPS om healing gear te verzamelen. Altijd vraag ik in een groep netjes of het ok is als ik need op healing gear en da's nooit een probleem. Maarja, dan moet die gear wel droppen natuurlijk. Tot nu toe heb ik een blue mace uit CoS HC en een epic neck weten te looten. Ik ben nu bezig om Argent Crusade rep te farmen voor de head. Daarnaast droppen er in Azjol Nerub nog wel wat leuke healing items. Ook ga ik de verzamelde emblems voor healing gear gebruiken. Het komt dus uiteindelijk wel goed, maar het kost gewoon een beetje tijd.

Maargoed, zoals gezegd, met m'n DPS gear gaat het al best aardig. De 2e keer dat ik ToC5-HC deed, met guildies, dropte meteen Edge of Ruin. Ook zijn mijn gloves en waist ondertussen vervangen door respectievelijk een blue en een epic. Ook heb ik welgeteld één keer CoS HC gedaan met niet eens een bijzonder imba groep. We haalden meteen de timed run en ik won ook meteen de mount *O*. Aangezien ik toch alles bij elkaar zo'n 8.5K goud had, heb ik toen maar 300 riding skill gekocht.

Over die 300 riding skill: Bij het gatheren is dat inderdaad een onmisbaar iets. Maar ook bij het questen vind ik het ontzettend prettig om te hebben. Op mijn Paladin ben ik nu bezig om de Northrend questgebieden verder leeg te questen om snel en makkelijk geld te verdienen. Zeker in Storm Peaks en Icecrown moet je soms veel heen en weer vliegen. Dit is met de 150% mount natuurlijk prima te doen, maar met de 280% mount (+ Crusader Aura O+) ben je gewoon veel minder tijd kwijt met reizen en kun je meer bezig zijn met whatever je aan het doen bent.

Afgelopen zaterdat werd ik door een RL maat gevraagd of ik op mijn DK Ony10 wilde komen tanken. In de eerste instantie zag ik het niet heel erg zitten omdat ik al 3.5 maand niet met m'n DK gespeeld heb. Maar toen bleek dat de groep voor een deel bestond uit ex-guildies ben ik overstag gegaan. Mijn taak was DPS'en op Ony en om de whelps bezig te houden. Het gevecht ging niet soepel (veel mensen gingen dood), maar het werd toch een 1-shot. Uiteindelijk eindigde ik ook nog eens als #1 op Recount, wat natuurlijk kwam door de Whelps die ik in m'n eentje afmaakte.

Gisteren ben ik nog door een ex-guildie benaderd of ik zin had om me zijn guild aan te sluiten. Aangezien ik (nog?) niet zo'n zin heb om weer minstens 2x per week verplicht te moeten raiden heb ik de boot maar een beetje afgehouden. Het bevalt me wel goed om zo zonder verplichtingen lekker relaxed te spelen.

Al met al een leuk WoW weekendje gehad :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 12:18

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, ik heb de titel 'the Pilgrim' verdient en heb mijn Turkeypet.

* Auredium senses his destiny and uses pet growth cookie to enlarge turkey.

Meteen sinds lange tijd weer een daily HC gedaan. Nog 1 Daily HC en ik heb mijn epic wand.(is momenteel nog een schandelijke level 80 blue)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik heb afgelopen weekend ook Ony 10 pug gedaan.

Direct sneuvelde er een DPS. RL was meteen aan het FFS'en om vervolgens 1 min. later dood te gaan.
Van P2 naar P3 sneuvelde zowat de hele groep (waren al een aantal dood door de breath). Eindstand: 2 tanks, 2 healers en 1 DPS (ik). Op een gegeven moment ging er 1 healer dood waardoor de OT mee ging healen en we hebben hem gekilled! Was erg leuk om gesupport te worden door de rest van de groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
prutser001 schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:05:
Ik moet zeggen indien goed gespeeld is een DK best goed op het moment zit er een DK in de guild die 10k dps topped in Totc25 enige die in de buurt komen zijn mages/locks.

Ik geef toe dat er een hoop idioten spelen, maar dat zijn echt niet alleen DK's misschien wel meer dan bij andere classes op het moment maar elke class heeft zo zijn zwarte schapen.
Ik snap waar de DK haat vandaan komt, maar inderdaad wat je zegt, het ligt er aan hoe men het speelt. Er zijn een hoop idioten die het flink verpesten voor de goede DK's.

Gister een poging gewaagd om Ulduar 25 te puggen.. Daar trap ik dus noooit meer in. Afspraak gemaakt met mijn vriend om samen een demolisher te pakken, maar helaas de demolisher die hij had kon ik niet meer in. Maar als passenger meegegaan met een andere demolisher, maar daar werd ik niet echt blij van. Pyrite gebruiken had 'ie niet van gehoord en toen hij het doorhad stonden we op een plek waar ik niet kon bijvullen. 2 mensen die doodgingen werden gekicked, 2 andere gingen er vandoor. Boel gereplaced, dirty kill op Razor (meer dan de helft van de raid dood). XT was redelijk clean, maar ik werd direct uitgemaakt voor een retard omdat ik bl aanzwengelde vanaf het begin in plaats van op het hart. En ja, daar kan je discussie over voeren, maar ik heb vanuit vorige guilds altijd de opdracht gekregen om vanaf de start te doen, want ze willen het risico niet lopen dat we naar HM gaan. Anyways, we hadden flink wat ranged, maar adds killen..ho maar. Dus ik me maar omgedraaid en adds gekilled. Een healer leaved wederom waardoor ik uiteindelijk ben gaan healen. Na 2 wipes op Kolo (ja, het is mogelijk) had ik er schoon genoeg van en ben ik geleaved.
Wel in ieder geval iemand rijker op mijn ignorelist. Mijn vriend en ik hadden de tank al liefkozend een niet zo vriendelijke naam gegeven, want meneer dacht alles beter te weten. Na de kill op XT wilde hij mij kicken, maar ik ben er nog steeds niet achter waarom. Had hem namelijk gewhispered waarom hij vond dat ik gekicked moest worden, maar geen reply gehad. Enige reden die ik kan bedenken is het feit dat ik een opmerking plaatste dat ik het wel erg lame vindt dat men meteen begint met 'retard-shaman'.

Vanavond maar weer eens Ulduar10 in met de guild, rest zijn we al gesaved, dus maar eens een poging wagen voor wat hardmodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
/Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

prutser001 schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:05:Ik geef toe dat er een hoop idioten spelen, maar dat zijn echt niet alleen DK's misschien wel meer dan bij andere classes op het moment maar elke class heeft zo zijn zwarte schapen.
Precies. Guild waar ik in zit hebben we ook een DK tank die bij progress runs eigenlijk altijd de MT of OT is, afhankelijk van de taken die gedaan moeten worden. Hij heeft een Shaman als main in een raiding guild en zit met zijn DK bij ons omdat zijn moeder en vader deze guild runnen. Hij weet echt wel wat hij doet en doet zijn werk altijd gewoon goed.

Je vind bij sommige klassen nu eenmaal meer hersenlozen dan bij anderen. Zoals je vroeger voornamelijk MM hunters had omdat die te simpel voor woorden waren om te bespelen, kon je toen ook al de goede er zo uitpikken. En dat is met de DK's en Paladins van nu ook zo.

Mijn eigen DK alt tankje is pas net klaar met het halen van zijn def cap en ik merk nu al dat ik liever wordt meegenomen door guildies dan andere mogelijke warriors of DK's bij ons, puur omdat ik weet wat ik doe als ik tank. En dat is echt niet omdat ik nu al zo'n grote HP pool heb ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Goede DK's zijn er genoeg.. Maar PUG's zijn een hell met DK's.. Een paar dagen geleden een pug met 3 DK's 1 druid en ik pally DPS ret specced.. Kreeg eerst commentaar voor mijn lage HP (net onder de 10k op lvl 71) maar had mijn stength gear aan omdat ik er niet vanuit ging dat ik heals nodig had op trash als we 2 naar eigen zeggen tanks hebben.. Iedere keer als ik voluit ging op trash, terwijl ik eerst wachtte tot de 2 tanks aggro hadden, trok ik ze alsnog van ze af (doh?).. Toch maar mijn Stamina gear aangetrokken zodat ik op 11k stond en ik een paar klapjes extra kon vangen en minder damage deed.. Kreeg toen een whispers van de druid of ik niet heel toevallig ook prot specced was :) ..

Ben nu wel aan het twijvelen of ik de rest prot specced zal doen aangezien ik eerst heirloom flying wil halen.. Ik zit nu op lvl 74.. Dual spec en geen flying of flying en geen dual spec of flying en prot main speccen.. keuzes keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vrijdag kreeg ik een invite van oude bekende, naxx25 run. Eenmaal aangekomen bleek het te gaan om een less is more variant, met 19 man naxx clearen. Nog nooit heb ik naxx25 ZO snel door gehuppeld, 2 tanks (waarvan een paladin met 52k .. wow), die maar nonstop bleven doorpullen. DPS houd het niet bij? Je eigen probleem :+ Tegen quarter 3 werd mij pas duidelijk dat het dus ook een run was voor The Immortal achivement, welke aantal dus nog miste. En bij Thaddius ging het helaas toch mis, 1 persoon ging dood. Wat zal die zich ongelofelijk kut hebben gevoeld :X Naja, daarna nog een wipe op 4 horses en die instructor, maar nog minder dan 3 uur stond ik al weer buiten, helaas geen drop van KT.

Met de guild gister een hele run gemaakt, begonnen bij ToC10, vervolgens Onyx10 en als laatste EoE10. Geen van eerder gedaan, dus nieuwe badges erbij, vanuit ToC10 een leuke neck maar helaas nergens een nieuw wapen :( Wel de Frozen Champion titel gehaald, daar malygos mijn laatste nog te doen was (wat een freaking vage raid is dat zeg :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Dit weekeind niet veel bijzonders gedaan. Ik merk dat ik nu vaker als tank speel dan als dps, wat op zich wel leuker is. Wel is het zo dat ik nog niet zo goed ben om alles onder controle te krijgen wanneer het rommelig is. Zo was ik een toc normal aan het tanken wat ik eigenlijk heel makkelijk moet kunnen (30k hp, 537 def) alleen was er één persoon die na het jousten niet weg ging van de plaats waar de 3 champions starten. Ofwel toen ik bezig was met iedereen te buffen merkte ik dat ineens alle 3 de champions op ons af kwamen rennen, tja daar sta je dan als tank zonder mp. Ondanks dat ik het nog probeerde om het onder controle te krijgen gingen we uiteindelijk allemaal neer. Achteraf merkte ik dat in alle chaos ik de kans nog niet had gezien om righteous fury aan te zetten dus mijn threat generation was aanzienelijk lager dan normaal. Ik moet mezelf nog aanleren om als eerste die aan te zetten wanneer ik naar prot spec switch, aangezien die skill altijd aan blijft staan tot je hem zelf uit zet, dood gaat of van spec wisselt.

Daarentegen heb ik dit weekeind wel voor het eerst toc hc (en andere hc's) getanked en tot nu toe gaat het allemaal nog prima. *afkloppen*. Misschien binnenkort eens kijken of ik een raid binnen kan komen, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Al moet ik nog 3 def erbij voor ik uncrittable ben in raid content, ik ben in ieder geval wel al hitcapped op mijn dps spec omdat ik gisteren een +50 hit trinket vond in nexus hc.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.