Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 204 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.332 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 09:15
Met mijn DK als heb ik pas ook 80 gedinged. Ben nu hard bezig met het runnen van TOC normal als tank, en TOC HC als dps.

Moet zeggen dat na een druid, shaman en hunter de DK mij toch prima bevalt als altje. Ik heb een blood tank spec en een dualwield frost dps spec. Ben nu 70% paars en doe nu al zo'n 2700 dps op single (raid) targets. En als er een beetje grote mobpacks komen wordt het helemaal leuk, mijn howling blast gaf laatst een hit van 50k.

Nu is het badges sparen en net iets meer tank gear, zodra ik def capped ben kan ik beginnen met heroics tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:41
Dricus schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:16:
Maargoed, zoals gezegd, met m'n DPS gear gaat het al best aardig. De 2e keer dat ik ToC5-HC deed, met guildies, dropte meteen Edge of Ruin.
Aaarrgggh ik ben al een aantal maanden bijna elke dag ToC5 hc met mijn paladin aan het doen en nog nooit de axe zien vallen. Ondertussen heeft zowat iedereen op mijn laagbevolkte server dat ding al ergens in de tassen zitten maar ik ben deze nog steeds niet tegen gekomen.
Dus mijn trouwe zelf gemaakte 2h hamertje blijft nog even bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Woohoo anub 25man heroic neer. Eindelijk na meer dan 100 tries ofzo :P
Gisteren 44 attempts remaining gestart aan het gevecht. En hij ging neer op 28 attempts left. Gelijk dus ook een tribute :P
Leuk feitje is dat we totaal van deze 16 pogingen maar 2x in Phase 3 zijn gekomen waar dus de 2e keer een kill was. De overige keren was echt dikke shit :S mensen die aggro pakken door teveel te dpsen, na 100 tries zijn er nog steeds mensen die het lastig vinden waar ze heen moeten lopen in P2 en veel fails/resists op de interupts van de shadowstrike.
maar goed, hij is binnen> op naar ICC :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:48
maar nog minder dan 3 uur stond ik al weer buiten
Pff.. Doe mij dan maar een ToC run in 45 minuten max. Heb Naxx10 een paar keer gedaan (2x :') ), maar bij lange instances heb je vaak het gezeik van mensen die wegmoeten etc. Ben ook benieuwd hoelang ICC gaat worden, met een pug lijkt me dat een ramp, vooral 's avonds als de kindertjes stuk voor stuk afdruppelen omdat hun moeder ze roept. Ik vind het al zo idioot in een 25-man naar Onyxia bijvoorbeeld, hoe lang je bezig bent voordat er uiteindelijk ook 25 man klaar staan. Dan is weer eentje offline, de ander AFK, dan moet weer iemand repairen na 1 wipe (fucking dom trouwens), dan heeft iemand een summon gemist etc. De runs zelf gaan wel goed, maar de aanloop er naartoe is altijd zo langdradig. Zeker met raids als Onyxia of VoA ben je bijna langer bezig met de groep bij elkaar te krijgen dan de raid zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Lief weekendboek,

M'n vriendin speelt weer WoW! De schuldige ben ik eigenlijk, aangezien ik met m'n Paladin aan het spelen ben. Deze begon dit weekend op level 39. M'n vriendin begon haar WoW-carriere met een Alliance Paladin, maar speelde uiteindelijk MC met haar Shaman, totdat ze alle char aan de wilgen hing. Maar nu is ze toch haar oude liefde gestart, Horde echter, en help ik haar waar mogelijk :) Door de Emblems en Stoneshards op d'r Hunter, kon ze ook Arcanite Reaperrrrrrr (en Crusader erop gezet) + PvP schouders kopen. Hierdoor ramt ze door de mobs heen, vind ze heerlijk haha. Ondertussen is ze level 12 geloof ik. Ze is echter iemand die ook direct alle tradeskills meelevelt, incl. de secundaire, dus het echte levelen gaat iets trager.
Met mijn eigen Paladin heb ik Battlegrounds gedaan tot aan level 40, en tussendoor Arathi Highlands leeg-gequest. Op level 40 heb ik direct epic mount en Dualspec geleerd. Als Protection ben ik toen Scarlet Monastery ingedoken.
Library ging relaxt. Het was wel even uitvogelen welke Seal en Judgements ik moest gebruiken om beide Health en Mana op een goed peil te houden, en hoeveel mobs ik tegelijk aankon. 4 Tot 5 elites van een paar levels lager ging het beste, doordat ik genoeg mana terugkreeg door BoSanct en niet teveel health kwijt raakte. Die mobs in Library hebben echter een Stun, waardoor meer mobs erg tricky kunnen worden.
Na de key gehaald te hebben, ben ik Armory ingedoken. Deze ging stukken beter, ook al waren de mobs hoger level, kon ik er iets meer aan door de missende stuns. Herod was zo lief om zijn helm te droppen, wat een mooie upgrade was :)

Daarna voornamelijk gequest in Arathi Highlands en Dustwallow Marsh. In de laatste kwam ik nog wat Alliance tegen hier en daar, waaronder een level 46 Shaman, waar ik level 42 was. Hij was Elemental, en voor ik door had wat er gebeurde, was ik op 50% hp. Hier kon ik m'n nieuwe talent Repentance gebruiken. Terwijl hij gestunned was, healde ik me vol, castte Exorcism en Judgement met een mooie melee crit. Hierdoor waren de rollen ineens omgedraaid, en door m'n geglyphde HoSalv (20% less damage taken) raakte ik daarna bijna niks meer kwijt. Hij bekeek de grond van dichtbij en ik voelde me sterk ;) Toen ik wegliep, ankh-te hij, maar ik had al mobs op me en was ver weg. Na het killen van de mobs ging ik toch nog een keer kijken of hij er nog was. Dat was hij, maar doordat mn stuns op cooldown waren, kon hij wegkomen met Ghost Wolf en daarna mounted. So long sucker! 42 vs 46, I win :P
Later in hetzelfde gebied nog een level 44 Paladin verrast en een 41 Mage. Heerlijk om zelf een kans te hebben en daardoor zelf het verassingselement te zijn. Vanaf level 45 ga ik weer de battlegrounds in om wat PvP upgrades te halen.
Armory van m'n Pala.

Daarnaast nog een ToC10 normal geprobeerd op m'n Mage. Samen met een Hunter waren we de enige die boven de 3k dps zaten, beide rond de 4,5k. Dat zegt dan genoeg over de rest, en op Faction Champions hadden we dus ook niet genoeg burst. Door het warrige leaden van de RL en mensen die het beter wisten, plus mensen in hun PvP gear, ben ik geleaved. Dat doe ik niet snel, maar hier zag ik echt geen heil meer in. Tactics werden meerdere keren tijdens de uitleg veranderd, ik kreeg 3 verschillende targets om te sheepen, na elke wipe weer veranderd. Eerste try was de Shadow Priest eerste nuke target.... die doet m'n guild altijd als laatste :P
Gisterenavond nog dezelfde instance met m'n Priest gedaan, nu met m'n guild. Na 35 minuten stonden we weer buiten, aangezien er nog 25 minuten op m'n Flask over was :) 3 offspec items mogen looten en 1 mainspec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:19

Wootlock

Evilution

Gisteren weer een 25m raid gejoined (te weinig dps dus dan maar ff invallen :) ). Eerst Anub nog omleggen in ToTC en daarna door naar ulduar.
Anub was een 2 shot en dus door naar Ulduar, waar we begonnen op de catlady. Rommelige pull en dus een wipe, shit happens en dus de 2de poging was een kill op naar Hodir, daar had ik zoiets van ff kijken of ik het nog kan; DPS'en met buffs :D, ik kwam na de fight uit op 10.9k dps en tijdens de fight zat ik netjes op 12k, waarmee ik de rest qua dps ver achter me liet (opzich jammer, die hardmode is niet moeilijk maar je moet wel het onderste uit je char halen) blijft leuk, crits varieerend van 68 tot 76k :) waardoor ik de pally's een paar keer moest verzoeken een hand of protection op me te plaatsen ^^.
Door naar thorim (geen haste trinket :'( ) om daarna Freya met 1 boom up te doen, maar dat ging niet lekker omdat mensen te lang in de beams bleven staan en dus dood gingen :).

Ook druk bezig geweest met me rogue'je, hij bevalt me wel :) naxx10 doorgehuppeld en zo de dagger van KT kunnen looten, daarna ook UK heroic en de dagger van de 2de boss geloot; beide zijn wel 1.8 speed dus ik moet eigenlijk nog een snelle OH scoren, maar die komt wel. Hij is nu hit capped (11.45%) en expertise komt ook al in de buurt (3.3%). Met wat buffs haal ik een goede 3.5k dps op bossfights, alleen de rotatie ben ik nog niet helemaal uit, wat ik doe is:
Openen met Garrote -> muti -> muti -> rapture -> muti -> snd -> muti -> envenom -> muti -> muti -> rapture (rinse en repeat) SnD is altijd up, rapture 90% van de tijd.
Wat doe ik goed/fout ? :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28
RichardvdD schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:33:
Pff.. Doe mij dan maar een ToC run in 45 minuten max. Heb Naxx10 een paar keer gedaan (2x :') ), maar bij lange instances heb je vaak het gezeik van mensen die wegmoeten etc. Ben ook benieuwd hoelang ICC gaat worden, met een pug lijkt me dat een ramp, vooral 's avonds als de kindertjes stuk voor stuk afdruppelen omdat hun moeder ze roept. Ik vind het al zo idioot in een 25-man naar Onyxia bijvoorbeeld, hoe lang je bezig bent voordat er uiteindelijk ook 25 man klaar staan. Dan is weer eentje offline, de ander AFK, dan moet weer iemand repairen na 1 wipe (fucking dom trouwens), dan heeft iemand een summon gemist etc. De runs zelf gaan wel goed, maar de aanloop er naartoe is altijd zo langdradig. Zeker met raids als Onyxia of VoA ben je bijna langer bezig met de groep bij elkaar te krijgen dan de raid zelf :P
Zoals de VoA25 run die ik deed, man man wat een ramp. Ene AFK, de ander nog in BG, de ander miste summon (wat trouwens wel een note nodig heeft, als jij een summon krijgt en direct erna je world map wil checken, verdwijnt dus je summon scherm). De Naxx run was simpel, afk is je eigen probleem, dood gaan doe je maar buiten de instance (1 priest stond afk op een patrol stuk, direct kick). DPS viel weg, snelle check of er meer nodig was, nee? Ok doorrennen :P

@hierboven, warlocks blijven te imba :P 10k dps is en zal altijd een onhaalbaar iets voor m'n huntertje blijven :P Ok, in die naxx25 zaten 2 hunters met nagenoeg enkel gear uit ToC25(HC), daar zit bij voorbaat al een bagger hoeveelheid dps verschil in (ik heb diverse 232/245 gear, maar gok dat enkel wapen al een bijna 1000dps verschil geeft).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2009 11:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Heeft niets met locks te maken, het is gewoon je class kennen en tijdens de heroism al je cooldowns poppen en alle burst die je hebt op Hodir gooien.
Resultaat: hoge crits, veel dps en ENORM veel aggro :)
Als tweede kwam een arcane mage met net 10k en de rest daaronder was niet echt noemenswaardig.
En zo goed als idereen zat toch wel in de 232/245 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:05

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wootlock schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:31:
Heeft niets met locks te maken, het is gewoon je class kennen en tijdens de heroism al je cooldowns poppen en alle burst die je hebt op Hodir gooien.
Resultaat: hoge crits, veel dps en ENORM veel aggro :)
Als tweede kwam een arcane mage met net 10k en de rest daaronder was niet echt noemenswaardig.
En zo goed als idereen zat toch wel in de 232/245 items.
Om eerlijk te zijn vind ik dan dat de meeste spelers in je raid dan niet echt kunnen spelen. Als je maar twee man boven de 10k hebt zitten, en je hebt allemaal 245 items, dan is je DPS nog redelijk laag. Tegenwoordig killen wij hem meestal met een paar mensen over de 20k dps, en onze gear is echt niet zoveel beter (245/258). Gewoon een kwestie van weten welke buffs je wil, en snel de npc's uit de blokjes halen :).

Onze laatste (en waarschijnlijk ook echt allerlaatste) kill.

Aggro is het probleem niet, daar heb je taunts voor, en misdirects en tott's. Wij vertellen onze ranged juist om zo hard mogelijk te nuken, en als ze aggro pakken kan de tank taunten en krijgt de tank graties 30% meer threat.

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 30-11-2009 11:46 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:07
Ik doe met mijn (fury) Warrior ook 10k dps op Twins, dan sta ik echt boven alle Locks en Mages. Op Anub staan de (unholy) DK's altijd bovenaan, kort gevolgd door de fury Warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kees schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:42:
[...]
Om eerlijk te zijn vind ik dan dat de meeste spelers in je raid dan niet echt kunnen spelen. Als je maar twee man boven de 10k hebt zitten, en je hebt allemaal 245 items, dan is je DPS nog redelijk laag. Tegenwoordig killen wij hem meestal met een paar mensen over de 20k dps, en onze gear is echt niet zoveel beter (245/258). Gewoon een kwestie van weten welke buffs je wil, en snel de npc's uit de blokjes halen :).

Onze laatste (en waarschijnlijk ook echt allerlaatste) kill.
Je kan jou guild niet met mijn guild vergelijken :) wij zitten in de positie dat we (te)veel social raiders hebben, mensen die telang blijven staan in vuur ect. begrijp me niet verkeerd; heel erg toffe mensen om mee te raiden alleen hardmodes zitten er niet in :)
10m hardmodes daarin tegen lukken wel aardig, omdat we dan een selectieve groep kunnen meenemen die allemaal één instelling hebben: hardmode content clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Wootlock schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:16:
Gisteren weer een 25m raid gejoined (te weinig dps dus dan maar ff invallen :) ). Eerst Anub nog omleggen in ToTC en daarna door naar ulduar.
Anub was een 2 shot en dus door naar Ulduar, waar we begonnen op de catlady. Rommelige pull en dus een wipe, shit happens en dus de 2de poging was een kill op naar Hodir, daar had ik zoiets van ff kijken of ik het nog kan; DPS'en met buffs :D, ik kwam na de fight uit op 10.9k dps en tijdens de fight zat ik netjes op 12k, waarmee ik de rest qua dps ver achter me liet (opzich jammer, die hardmode is niet moeilijk maar je moet wel het onderste uit je char halen) blijft leuk, crits varieerend van 68 tot 76k :) waardoor ik de pally's een paar keer moest verzoeken een hand of protection op me te plaatsen ^^.
Door naar thorim (geen haste trinket :'( ) om daarna Freya met 1 boom up te doen, maar dat ging niet lekker omdat mensen te lang in de beams bleven staan en dus dood gingen :).

Ook druk bezig geweest met me rogue'je, hij bevalt me wel :) naxx10 doorgehuppeld en zo de dagger van KT kunnen looten, daarna ook UK heroic en de dagger van de 2de boss geloot; beide zijn wel 1.8 speed dus ik moet eigenlijk nog een snelle OH scoren, maar die komt wel. Hij is nu hit capped (11.45%) en expertise komt ook al in de buurt (3.3%). Met wat buffs haal ik een goede 3.5k dps op bossfights, alleen de rotatie ben ik nog niet helemaal uit, wat ik doe is:
Openen met Garrote -> muti -> muti -> rapture -> muti -> snd -> muti -> envenom -> muti -> muti -> rapture (rinse en repeat) SnD is altijd up, rapture 90% van de tijd.
Wat doe ik goed/fout ? :)
Vergeet je Hunger for Blood niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

XtrmEend schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:52:
[...]

Vergeet je Hunger for Blood niet? :P
Die is uiteraard up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:22:
[...]

Zoals de VoA25 run die ik deed, man man wat een ramp. Ene AFK, de ander nog in BG, de ander miste summon (wat trouwens wel een note nodig heeft, als jij een summon krijgt en direct erna je world map wil checken, verdwijnt dus je summon scherm). De Naxx run was simpel, afk is je eigen probleem, dood gaan doe je maar buiten de instance (1 priest stond afk op een patrol stuk, direct kick). DPS viel weg, snelle check of er meer nodig was, nee? Ok doorrennen :P

@hierboven, warlocks blijven te imba :P 10k dps is en zal altijd een onhaalbaar iets voor m'n huntertje blijven :P Ok, in die naxx25 zaten 2 hunters met nagenoeg enkel gear uit ToC25(HC), daar zit bij voorbaat al een bagger hoeveelheid dps verschil in (ik heb diverse 232/245 gear, maar gok dat enkel wapen al een bijna 1000dps verschil geeft).
Van het weekend ook VoA 25 gedaan met mijn hunter, zat op 5.5k dps en mocht, jawel.. m'n tier 9.5 gloves lewten, daarnaast ook nog Relentless belt gescoord! Was weer mooi dus :) mijn hunter weer nieuwe gloves die ook wel nodig waren. Volgende upgrade word tier 9 chest ofzo :p maar dat ga ik nog even bekijken, die 4-piece is wel nice.. maar 6 ilvls hoger vin dik wel erg weinig :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SpoTs schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:59:
Van het weekend ook VoA 25 gedaan met mijn hunter, zat op 5.5k dps en mocht, jawel.. m'n tier 9.5 gloves lewten, daarnaast ook nog Relentless belt gescoord! Was weer mooi dus :) mijn hunter weer nieuwe gloves die ook wel nodig waren. Volgende upgrade word tier 9 chest ofzo :p maar dat ga ik nog even bekijken, die 4-piece is wel nice.. maar 6 ilvls hoger vin dik wel erg weinig :(
Oh die belt heb ik daar ook vandaan :D Ik zit nog met relatief veel 213/219 gear, enkel vanuit emblems heb ik die 232/245 gear, trinkets blijven zielig achter op 200. Blijf me alleen mateloos irriteren aan m'n pet, Onyx tailwipe snapt dat ding niet, patches op Kolaran werken voor geen meter, zelfs in Ulduar zie ik hem te vaak neergaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 09:15

Tao

DPC DE_KOMETEN

Dit weekend met pallytank, mage en shaman gespeeld.

Pally avontuur: ik tank toc hc 5 man. In de party zit een (ik durf het bijna niet te noemen..) DK.
Voordat ik wil pullen in P2 (we troffen de 'wuss' pally) gebruikt hij Death grip op een mob in de eerste groep van drie. Ik vraag hem vriendelijk om dat niet meer te doen (alhoewel ik dacht: gevalletje haastsukkel).
Ik slinger m'n avenger shield op het 2e groepje, maar hij presteert het om net daarvoor opnieuw zn Deathgrip te gebruiken... De 3 mobs lopen op hem af, en ik doe niks. You pull it, you tank it.
En ik vraag gelijk aan de andere 3 spelers om te wachten. DK dood en schelden fu. ing noobs.
Ik leg hem opnieuw uit dat hij aggro trekt als hij voor m'n pull aanvalt, en vraag hem opnieuw of hij dat begrijpt.
En dat hij toch dps doet, en niet tankt? Geen antwoord, en hij leave't. Krijg ik nog een whisper, waarbij ik gratis allerlei ziektekiemen en aandoeningen aangereikt krijg...
Maar terug gewhisperd dat ik geloof dat hij niet zoveel van de game snapt, en over het gescheld dat ik medelijden met 'm heb. Iemand voor m'n ignore lijst tsss. De BK hebben we met z'n 4-en daarna omgelegd.

Met mage toc10 gedaan, voldoende emblems geloot om m'n 4e t9 te kunnen halen, yeey.
En m'n shaman (enhancement) door Rawr heen gehaald. Met een iets andere build en regemming klom ik van 3.5k dps naar 4.5k (in een 10-mans raid); nie slekt. Ik blijf het idioot vinden dat iets zoveel dps verschil te zien geeft. Anderzijds is dat natuurlijk ook weer de charme van de game; net zo lang uitproberen tot je het maximale eruit krijgt.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tao schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:16:
Dit weekend met pallytank, mage en shaman gespeeld.

Pally avontuur: ik tank toc hc 5 man. In de party zit een (ik durf het bijna niet te noemen..) DK.
Voordat ik wil pullen in P2 (we troffen de 'wuss' pally) gebruikt hij Death grip op een mob in de eerste groep van drie. Ik vraag hem vriendelijk om dat niet meer te doen (alhoewel ik dacht: gevalletje haastsukkel).
Ik slinger m'n avenger shield op het 2e groepje, maar hij presteert het om net daarvoor opnieuw zn Deathgrip te gebruiken... De 3 mobs lopen op hem af, en ik doe niks. You pull it, you tank it.
En ik vraag gelijk aan de andere 3 spelers om te wachten. DK dood en schelden fu. ing noobs.
Ik leg hem opnieuw uit dat hij aggro trekt als hij voor m'n pull aanvalt, en vraag hem opnieuw of hij dat begrijpt.
En dat hij toch dps doet, en niet tankt? Geen antwoord, en hij leave't. Krijg ik nog een whisper, waarbij ik gratis allerlei ziektekiemen en aandoeningen aangereikt krijg...
Maar terug gewhisperd dat ik geloof dat hij niet zoveel van de game snapt, en over het gescheld dat ik medelijden met 'm heb. Iemand voor m'n ignore lijst tsss. De BK hebben we met z'n 4-en daarna omgelegd.
Wat mensen kennelijk niet begrijpen is dat Deathgrip ook een taunt is. Tis idd triest gesteld af en toe.
SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:13:
[...]

Oh die belt heb ik daar ook vandaan :D Ik zit nog met relatief veel 213/219 gear, enkel vanuit emblems heb ik die 232/245 gear, trinkets blijven zielig achter op 200. Blijf me alleen mateloos irriteren aan m'n pet, Onyx tailwipe snapt dat ding niet, patches op Kolaran werken voor geen meter, zelfs in Ulduar zie ik hem te vaak neergaan.
Ik heb die Darkmoonfaire trinket met die Equip damage. En de Crit/haste trinket van UP. Ben ook nog niet beter gekomen. Maar over het algemeen doen mensen niet zo moeilijk over je trinkets. Daarnaast is 444 haste proc best wel nice voor een hunter.

Heb ook nog Arena gedaan met m'n rogue en een maat van mij op z'n arms warrior.

7 van de 10 potjes gewonnen. Vooral healerteams waren een lachertje. Beuken op dps, hij Mortalstrike.. ik wound poison.. -100% healing op die gast. en hij lag zo :) Prachtig op deze manier :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:13:
[...]

Ja ik zit ook nog steeds met 2x 200 trinkets (ook de crit/444 haste trinket) en de UK X-bow. Heb redelijk wat 226 gear inmiddels via badges en voa. Shoulders zijn t9 232 en gloves zijn 245. Hah, pet op Koralon is een drama. Oh en wordt ook niet echt vaak gehealed door de healers.. Ik laat em de laatste tijd veel lopen.. zolang die maar in leven blijft en tijdens de heroism die AP boost kan geven.

Sinds onze hoogste dps (mage) naar een andere guild is vertrokken sta ik vrijwel altijd boven aan in de raids.
Op zich leuk maar het gat is zo groot met de andere en dat is minder. We gaan nu zelfs kijken of de harde kern met een andere guild (waar de mage in zit) kan gaan mergen, en de huidige guild aanhouden als social level guild of iets dergelijks.

Verder vorige week een rogue gemaakt. Is nu lvl 35, en heb alleen de heirloom shoulders. Gebruik stealth vooral om veilig te kunnen pullen bij meerdere mobs. En het is sneller om gewoon op de mob af te lopen een SS - SnD en dan verder rammen. Ik krijg toch niet zoveel dmg.. dodge-dodge.. en na afloop gewoon een bandage gebruiken. In PvP is het wel erg leuk al moet ik nog lekker gaan oefenen.. al heb ik wel net Blind geleerd, hehe.

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 30-11-2009 12:57 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
SpoTs schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:27:
[...]

Wat mensen kennelijk niet begrijpen is dat Deathgrip ook een taunt is. Tis idd triest gesteld af en toe.

[...]

Ik heb die Darkmoonfaire trinket met die Equip damage. En de Crit/haste trinket van UP. Ben ook nog niet beter gekomen. Maar over het algemeen doen mensen niet zo moeilijk over je trinkets. Daarnaast is 444 haste proc best wel nice voor een hunter.

Heb ook nog Arena gedaan met m'n rogue en een maat van mij op z'n arms warrior.

7 van de 10 potjes gewonnen. Vooral healerteams waren een lachertje. Beuken op dps, hij Mortalstrike.. ik wound poison.. -100% healing op die gast. en hij lag zo :) Prachtig op deze manier :D
Mortal Strike stackt helaas niet met Wound poison, zou het ook wel heel makkelijk maken in arena he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024

sinds wanneer stacked dat? Dat zou betekenen dat je op bijv anub dit truukje ook kan doen en dat hij dus niet healed. Zou wel erg makkelijk zijn.

Gisteren reed ik lekker door winterspring voor mijn loremaster achievement. Zie ik een horde op zijn raptortje (l57 ofzo) langsrijden. Soms laat ik ze gaan en soms niet. In dit geval ff een vlugge stormstrike en weer verder. Krijg ik even later een whisper van een level 1 character genaamd "Rétard" iets in de trend van "Fuck you, you pathetic cunt. I hope you feel so cool now. Get a life you loser" hehehe dus maar gereageerd met "hahahahaahahahahahahahahhaahhahahaah" zal die vast wel gewaardeerd hebben :P Dat mensen de moeite nemen, echt :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:00:
[...]

Gisteren reed ik lekker door winterspring voor mijn loremaster achievement. Zie ik een horde op zijn raptortje (l57 ofzo) langsrijden. Soms laat ik ze gaan en soms niet. In dit geval ff een vlugge stormstrike en weer verder. Krijg ik even later een whisper van een level 1 character genaamd "Rétard" iets in de trend van "Fuck you, you pathetic cunt. I hope you feel so cool now. Get a life you loser" hehehe dus maar gereageerd met "hahahahaahahahahahahahahhaahhahahaah" zal die vast wel gewaardeerd hebben :P Dat mensen de moeite nemen, echt :P
Inderdaad, voor 1x ganken zou ik me ook niet zo druk maken.
Heb sowieso nooit een lvl 1 aangemaakt om iemand uit te schelden. De tijd gebruiken om even buiten een frisse neus te halen werkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282721

Gisteren hebben we met de onze guild UK HC gedaan. Ik deed met mijn hunter (MM specced) een DPS van zo'n 2200 (met mijn eigen buffs, i.e. trushot aura en aspect of dragonhawk). Soms doe ik zo'n 2600 met andere buffs (BoM,...). Mijn gear bestaat uit 226,219 en 213 en enkele 200 items (trinkets en wapens). Mijn pet is een wolf. (http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aszune&n=Apismelifera)

Zijn dit goede dps resultaten? Gisteren was er ook een mage mee die pas vorige week lvl 80 is geworden en enkel lvl 200 items heeft. Deze guildie deed onmiddellijk zo'n 2000dps (is we een heel ervaren speler). Wat zou ik kunnen verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
XtrmEend schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:57:
[...]

Mortal Strike stackt helaas niet met Wound poison, zou het ook wel heel makkelijk maken in arena he :P
naja. die dps kreeg iig geen healing binnen. dus of de healer was aant slacken, of het werkt wel of het is bugged. iig.. hij ging rap dood ;-) en daar gaat het om! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Na (te)veel geld te hebben uitgegeven aan gear voor m'n tank, heb ik me voorgenomen geen enkele cent uit te geven aan gear voor mijn hunter, waaronder dus die trinkets van darkmoon. Veel hoor je nog praten over die Mirror of truth (ofzo - heroism trinket, 1000ap kans op crit), ik heb dat ding eerder gehad maar de random proc is 1 grote ramp op lange boss fights. (natuurlijk proccen vlak voor BL, en uiteraard er pas weer na).

Daarnaast blijf ik mana problemen houden, heb nu maar een cunning pet genomen voor die 30% restoration, zeker op non-mana bosses hou ik het amper vol. We hebben geen retri pala en zelf ben ik MM (waar die mana buff in SV zit), dus heb ik amper mana buffs (buiten shaman totem).

Zit nu ook nog in dubio over de Glyph voor aimed shot (2sec reduction) of Glyph voor trueshot aura (10% crit kans met aimed). Korte runs is de trueshot beter, lange runs wint aimed shot het weer.

En over de heal debuff stack:
The healing reduction effect does not stack with Rogues' Wound Poison, Fury Warriors Furious Attacks, or with Hunters' Aimed Shot, but it stacks with Unrelenting Assault debuff.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282721 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:05:
Gisteren hebben we met de onze guild UK HC gedaan. Ik deed met mijn hunter (MM specced) een DPS van zo'n 2200 (met mijn eigen buffs, i.e. trushot aura en aspect of dragonhawk). Soms doe ik zo'n 2600 met andere buffs (BoM,...). Mijn gear bestaat uit 226,219 en 213 en enkele 200 items (trinkets en wapens). Mijn pet is een wolf. (http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aszune&n=Apismelifera)

Zijn dit goede dps resultaten? Gisteren was er ook een mage mee die pas vorige week lvl 80 is geworden en enkel lvl 200 items heeft. Deze guildie deed onmiddellijk zo'n 2000dps (is we een heel ervaren speler). Wat zou ik kunnen verbeteren?
Mijn vriendin d'r Hunter is ook vooral geared met 200-219 (en 2x 245, veel mazzel in VoA25) en doet zo'n 3,5k in 5mans als Survival. Toen ze nog MM was, lag dat ong. op 3k. In instances als UK:
MD op tank, Multishot en dan Volley tot er nog maar 2 of minder mobs zijn. Sowieso altijd op single target Serpent Sting en dan direct Chimera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330198

Zo.. Ik denk ik kom hier ook maar eens posten over mijn ervaringen met WoW.

Ik speel nu al sinds beta eigenlijk, en om eerlijk te zijn vind ik dat het een beetje achteruit gaat.
Versie een was echt helemaal te gek, speelde daarom ook zoon 18 uur per dag.
The Burning Crusade, was ook zeer goed.
Was iets meer noob freidnly, maar nog steeds kon je zien wie goed was en wie niet.
Nu met Wrath of the Lich King loopt iedereen rond ind e zelfde gear, 50% van de guilds hebben Algalon down.
Echt te tragies voor woorden om eerlijk te zijn.

Heb het eigenlijk al opgegeven voor Cataclysm, maar stiekem hoop ik dat het toch nog wat word.
Maarja, tot die tijd lekker in een pre-tbc guild rond rennen! Veel leuker dan TOC facerollen, gewoon met 25 level 60's BWL.

Mocht je ook geintresseerd zijn hierin, kom dan even kijken op Trollbane [H] voor <Time Machine>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:11:
[...]

Na (te)veel geld te hebben uitgegeven aan gear voor m'n tank, heb ik me voorgenomen geen enkele cent uit te geven aan gear voor mijn hunter, waaronder dus die trinkets van darkmoon. Veel hoor je nog praten over die Mirror of truth (ofzo - heroism trinket, 1000ap kans op crit), ik heb dat ding eerder gehad maar de random proc is 1 grote ramp op lange boss fights. (natuurlijk proccen vlak voor BL, en uiteraard er pas weer na).

Daarnaast blijf ik mana problemen houden, heb nu maar een cunning pet genomen voor die 30% restoration, zeker op non-mana bosses hou ik het amper vol. We hebben geen retri pala en zelf ben ik MM (waar die mana buff in SV zit), dus heb ik amper mana buffs (buiten shaman totem).

Zit nu ook nog in dubio over de Glyph voor aimed shot (2sec reduction) of Glyph voor trueshot aura (10% crit kans met aimed). Korte runs is de trueshot beter, lange runs wint aimed shot het weer.
Als Survival heb ik bv op Koralon geen problemen met m'n mana. ik pop op 60% van m'n mana die cd van m'n pet (30% mana). En als het erg krap word dan pop ik een mana pot. maar meestal red ik het wel met m'n mana pool.

Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:12:

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:12:
Omg, 6u voor slaap, eten, socializing in real life ....

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echte gamers eten achter de pc, en hebben geen real life, alleen afk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 20:23
Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:25:
Kun je trots op zijn... :')

Wat de hoop op cataclysm betreft.... je denkt toch niet dat blizz het opeens weer op de oude manier gaat doen? De moeilijke dagen zijn over :)

[ Voor 25% gewijzigd door Ossi op 30-11-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:25:
:P

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Oh ja, wat ik ook heb meegemaakt als beginnend WoW-speler: ben de laatste weken bezig geweest met het lvlen van mijn mining en jc. Die staat nu op 450/455.

Zeg ik tegen een vriendje dat ik een trinket (+ 2 gem slots) kan maken van i200. Hij geinteresseerd en komt met de mats (incl. 2 titanium bars). Ging ik het craften om vervolgens tot de conclusie te komen dat het soulbound is. 'Oeps, ehm.. dit ga je niet leuk vinden :-)'.

Voor alles moet een eerste keer zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nja, vind het al goed als ze een pre-tbc server openen, maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Is al zo vaak om gevraagd, mja.. mischien zodra ze het hele pre-tbc verwijderen kan het er komen, met Cataclysm dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:45:
Nja, vind het al goed als ze een pre-tbc server openen, maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Is al zo vaak om gevraagd, mja.. mischien zodra ze het hele pre-tbc verwijderen kan het er komen, met Cataclysm dus.
Lijkt mij ook leuk, maar dit is totaal niet intressant voor hun. Kosten zijn dan veel hoger dan de inkomsten voor dit. Dus helaas zal dit er nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ossi schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:37:
[...]

Kun je trots op zijn... :')
Doe 's mensen in hun waarde laten. ;)

Gezond zal het niet zijn om zoveel te gamen, en ik zou het zelf ook niet meer leuk vinden na zoveel tijd, maar als iemand anders dat graag wil, mij best. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SpoTs schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:15:
Als Survival heb ik bv op Koralon geen problemen met m'n mana. ik pop op 60% van m'n mana die cd van m'n pet (30% mana). En als het erg krap word dan pop ik een mana pot. maar meestal red ik het wel met m'n mana pool.
Had van het weekend nog voor de grap SV gespec'ed, maar is echt mijn ding niet. MM is toch iets meer easy mode met wat inlevering van beetje dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, wat kan ik zeggen, was toen helemaal stapel van Warcraft.
heb er ook geen spijt van, was nog steeds een super leuke tijd als ik er aan terug denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, in die tijd had je ook wat te doen, nu ben je klaar met pre-raid stuff enzovoorts binnen een week als je een aantal uur per dag speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Laatst online: 07-07 12:17
Hallo WoW topic!

Na TBC ben ik gestopt met WoW, maar nu begint het wel weer erg te kriebelen! Dus ik ga er maar weer eens voor! ;) Nu heb ik nog een 70 druid op Burning Blade, maar volgens mij is die server een beetje dood..

Is er een server waar veel GoT'ers op zitten o.i.d.? Ben opzoek naar een leuke, casual, niet PvP server. (Alhoewel het nieuw starten van een char op BB op aantrekkelijk is, heb daar nog 300g liggen zie ik net..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:47:
Tja, wat kan ik zeggen, was toen helemaal stapel van Warcraft.
heb er ook geen spijt van, was nog steeds een super leuke tijd als ik er aan terug denk.
Daar is een edit knop voor gemaakt :+

Ach, vanilla, TBC of LK, vroeger was alles beter. Elke MMO die ik speel, heb gespeeld, was het vroeger veel leuker, mooier en moeilijker.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MM is toch iets meer easy mode met wat inlevering van beetje dps :P
Huidig Warcraft is wel leuk voor mensen zoals deze,
maar vind echt dat Blizzard toch eens ook aan andere mensen mag denken.

Niet dat ik een tegenstander ben van easy mode content,
maar het klan toch ook beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:47:
[...]

Had van het weekend nog voor de grap SV gespec'ed, maar is echt mijn ding niet. MM is toch iets meer easy mode met wat inlevering van beetje dps :P
Ieder z'n meug :P ik was MM om te proberen.. maar dat vond ik weer te makkelijk hehe ;-)
met SV heb ik precies de moeilijkheidsgraad die ik wil kwa rotations :P

daarnaast vind ik explosive shot gewoon erg leuk. pew pew pew ( die critten al voor 5000 per charge ) op 25 mans dan. Altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:52:
[...]

Daarom zijn er ook hard mode encounters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet trouwens dat het vroeger niet altijd zonnenschijn was, was ook veel unbalanced stuff.
Maar op een of andere manier heb ik meer voldoening aan een boss killen waar je met 40 man toch wel een tijdje op doet, in plaats van TOC clearen op een nacht als je er de eerste keer bent. (Ja ik weet, gate-systeem, maar tel de tijd bij elkaar op wat je nodig hebt gehad om de boss voor de eerste keer te verslaan en je zit op zoon 3 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Het is er ook beide heb je al alle hardmodes enzo gedaan? Iedereen klaagt dat het te makkelijk is maar grootste deel heeft hardmodes en heroic totc nog niet eens gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er leuk aan hardmode? Ik vind bosses killen leuk, maar als ik hem gedaan heb op normal voel ik er zo veel niet voor om hem op hard te doen. Je hebt de boss immers al verslagen.

Ps: Ja, heb de hardmodes gedaan. (10man, omdat ik strict alleen nog pug. Omdat WOTLK saai is!)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 330198 op 30-11-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Boyangles schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:50:
(Alhoewel het nieuw starten van een char op BB op aantrekkelijk is, heb daar nog 300g liggen zie ik net..)
8)7

300g is niks meer, dat was het in TBC al niet. Da's wat je alleen al met de Argent Tournament dailes op één dag kan verdienen. :)
Anoniem: 330198 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:57:
Ps: Ja, heb de hardmodes gedaan. (10man, omdat ik strict alleen nog pug. Omdat WOTLK saai is!)
Klagen dat het saai is terwijl je alleen easy modes wil doen en dat ook nog eens exclusief op 10-man slaat nergens op. Doe dan eens de hard modes op 25-man, die zijn tenminste nog echt moeilijk. 10-man Ulduar hard modes zijn bijna faceroll, die deden we destijds echt veel te gemakkelijk. Onze eerste 7 hard mode achievements voor de proto drake kregen we op dezelfde dag... De enige twee waar we enigszins moeite mee hadden waren Mimiron en Yogg.

[ Voor 47% gewijzigd door NMe op 30-11-2009 14:03 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waar heb jij het over? :? Praat hier over specs onderling, 0,0 te maken met de 'moeilijkheid' van huidig content. Gooi je addons uit, alle keybinds eruit en ga lekker moeilijk doen :P
SpoTs schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:52:
Ieder z'n meug :P ik was MM om te proberen.. maar dat vond ik weer te makkelijk hehe ;-)
met SV heb ik precies de moeilijkheidsgraad die ik wil kwa rotations :P

daarnaast vind ik explosive shot gewoon erg leuk. pew pew pew ( die critten al voor 5000 per charge ) op 25 mans dan. Altijd leuk.
Ben vroeger lange tijd SV geweest (voor de TNT nerf), zitten erg leuke procs tussen en altijd bigsmile als Expl.shot los gaat op crit's (zeker op die boss in naxx met 98% crit en TNT krijgen :D). Zit nu alleen met een stuk meer ArP, dus komt MM wat beter uit (daar chimera weapon-dmg based is, dus effect heeft van ArP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wat is er leuk aan hardmode? Ik vind bosses killen leuk, maar als ik hem gedaan heb op normal voel ik er zo veel niet voor om hem op hard te doen. Je hebt de boss immers al verslagen.

je doet alleen pug en daarmee heb je de hardmodes gedaan, misschien een linkje naar je char dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Een beetje non argument om te zeggen dat WOTLK saai is, je maakt het zelf zo leuk/saai als je zelf wilt.
Overigens betwijfel ik of je met een pug Mimiron's Firefighter gedaan hebt, dat vindt ik een van de beste encounters ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:11:
[...]

[...]
Ikzelf heb op men nu respecte hunter (van surv naar mm wegens genoeg lading aan arp op de gear momenteel) steady shot glyph, serpent sting glyph en chimaera shot glyph.
Enigste andere glyphs die me nog degelijk lijken voor MM zijn kill shot en mark glyph

serpent sting is een must have, chimaera is meer of minder waard ten aanzien van je ping naar de server toe

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:00:
[...]

Waar heb jij het over? :? Praat hier over specs onderling, 0,0 te maken met de 'moeilijkheid' van huidig content. Gooi je addons uit, alle keybinds eruit en ga lekker moeilijk doen :P

[...]

Ben vroeger lange tijd SV geweest (voor de TNT nerf), zitten erg leuke procs tussen en altijd bigsmile als Expl.shot los gaat op crit's (zeker op die boss in naxx met 98% crit en TNT krijgen :D). Zit nu alleen met een stuk meer ArP, dus komt MM wat beter uit (daar chimera weapon-dmg based is, dus effect heeft van ArP).
die mod van die Noth = +50% crit ofzo toch? dan zit ik op 112% in 25 mans.. hmmz :p

MM doet meer damage als je 500+ ArP hebt, maarja.. ik heb liever zelf wat uitdaging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Laatst online: 07-07 12:17
NMe schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:59:
[...]

8)7

300g is niks meer, dat was het in TBC al niet. Da's wat je alleen al met de Argent Tournament dailes op één dag kan verdienen. :)

[...]
Ik had al zo'n flauw vermoeden inderdaad.. ben er echt een tijd uitgeweest! Is er geen lijst van waar GoT'ers spelen o.i.d., serverkeuze is vrij belangrijk.. (heb geen lijst kunnen vinden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

SpoTs schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:12:
[...]

die mod van die Noth = +50% crit ofzo toch? dan zit ik op 112% in 25 mans.. hmmz :p

MM doet meer damage als je 500+ ArP hebt, maarja.. ik heb liever zelf wat uitdaging :p
Nee t zijn de spores van Loatheb die die 50% crit increase geven :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BlaSfem0n schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:20:
[...]

Nee t zijn de spores van Loatheb die die 50% crit increase geven :)
Ah ja, Loatheb ;-) het welbekende healer gevecht waar je als dps gewoon is lekker kan beuken als een malle. Tis alweer even geleden dat ik naxx heb gedaan. Word amper gedaan op onze realm of je moet epic achievement hebben voor normal ofzo.. zulke mensen lach ik dan uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 20:23
Boyangles schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:13:
[...]

Ik had al zo'n flauw vermoeden inderdaad.. ben er echt een tijd uitgeweest! Is er geen lijst van waar GoT'ers spelen o.i.d., serverkeuze is vrij belangrijk.. (heb geen lijst kunnen vinden!)
Er is geen lijst van tweakers en op welke servers ze zitten.
Zoek gewoon een medium/high populated server uit. Volgens mij zitten op Doomhammer wel veel nederlanders, ik weet niet hoe dit in verhouding is met andere servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Burning Blade is niet uitgestorven. op BB is gewoon 75% +- ally en dan als horde heb je niet echt goede kans. al zeker niet in WG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Kan je nou meerdere WoW-account op je battle.net account toevoegen? Of moet dat wel apart? Ik wil namelijk gaan RAFfen met iemand waarbij hij mij recruit op een nieuw account, waardoor ik vervolgens met mijn bestaande account kan gaan boosten. Hoe werkt dit nu met battle.net? Want de char van mijn nieuwe account wil ik dan op lvl60 wel weer toevoegen aan mijn huidige account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56
RichardvdD schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:40:
Kan je nou meerdere WoW-account op je battle.net account toevoegen? Of moet dat wel apart? Ik wil namelijk gaan RAFfen met iemand waarbij hij mij recruit op een nieuw account, waardoor ik vervolgens met mijn bestaande account kan gaan boosten. Hoe werkt dit nu met battle.net? Want de char van mijn nieuwe account wil ik dan op lvl60 wel weer toevoegen aan mijn huidige account.
Ja, je kan meerdere accounts toevoegen aan je battle.net account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:40:
Je kunt meerdere WOW-Accounts koppelen aan je bnet account.

1. Je kunt met een RAF/Trial account maar tot lvl 20.
2. Je opstelling moet gewoon werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
SpoTs schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:42:
[...]

Je kunt meerdere WOW-Accounts koppelen aan je bnet account.

2. Je opstelling moet gewoon werken :)
Met een RAF account kan je gewoon tot 60 hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
XtrmEend schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:47:
[...]

Met een RAF account kan je gewoon tot 60 hoor ;)
Nope, je moet eerst WoW Classic kopen voordat het kan :) RAF-Account is gewoon een trial account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik koop er wel eenmalig WoW bij, samen met de 10 dagen trial heb je dan 40 dagen voor 15 euro. Maargoed, dat boosten is in een paar dagen wel gelukt. Mijn mage heb ik ook zo geleveld (slechte class-keuze, speel met die char ook niet meer :P ) en binnen een handjevol uren was hij level 58. En daar loop je dan in Outland; *ping* [50 Quests Complete] :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:50:
[...]
Ik koop er wel eenmalig WoW bij, samen met de 10 dagen trial heb je dan 40 dagen voor 15 euro. Maargoed, dat boosten is in een paar dagen wel gelukt. Mijn mage heb ik ook zo geleveld (slechte class-keuze, speel met die char ook niet meer :P ) en binnen een handjevol uren was hij level 58. En daar loop je dan in Outland; *ping* \[50 Quests Complete] :D
Ik ga denk nog een Retri pal op deze manier lvlen. en dan Retri naast prot ofzo of iets in die richting.

Heb geen zin om m'n pally weer te transferren voor 45 euro ( met faction change ) aan de andere kant heeft m'n pally wel 450 jc en 450 mining en epic flap.. hmmmz :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Liever 45 euro dan zoveel played dagen weg te gooien. Stel dat je er ruim genomen 10 days over doet (op de normale manier zonder 3x boost etc.), dat is 240 uur aan WoW! Door 45 euro neer te leggen kan je jezelf 240 uur besparen. Met een paar uurtjes werken heb je dat al dik terugverdiend. Scheelt je toch mooi 232+ uur..

[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 30-11-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:44

vhal

ಠ_ಠ

BlaSfem0n schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:07:
[...]

Ikzelf heb op men nu respecte hunter (van surv naar mm wegens genoeg lading aan arp op de gear momenteel) steady shot glyph, serpent sting glyph en chimaera shot glyph.
Enigste andere glyphs die me nog degelijk lijken voor MM zijn kill shot en mark glyph

serpent sting is een must have, chimaera is meer of minder waard ten aanzien van je ping naar de server toe
vervang je steadyshot glyph maar voor iets anders, gezien je toch 5/5 Mark for Death zou moeten hebben.

Waarom? Vroeger was er een 'bug' dat de 10% steadyshot dmg incr niet stackte met de 10% crit dmg increasement van MfD. Blizzard heeft dit 'gefixed maar op zo'n manier dat nu 5/5 MfD naast de 10% critdmg increasement óók de 10% steadyshotdmg heeft.
Je kan dit makkelijk testen met een fixed dmg low level crossbow. Even je trinkets de-equippen+ viper aspect en je zal zien dat het verschil met en zonder glyph 0,0 is.

Kortom, MM hunters hebben eigenlijk 4 major glyps ;) Ik heb zelf Serpent, Hawk en Killshot

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb zelf Serpent, aimed en Chimera :) (aspect of the hawk is 6% increase ofzo? Lijkt me qua dps niet op te wegen tegen een 1sec cooldown op Chimera)

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:49:
Ik heb zelf Serpent, aimed en Chimera :) (aspect of the hawk is 6% increase ofzo? Lijkt me qua dps niet op te wegen tegen een 1sec cooldown op Chimera)
Volgens mij is Killshot glyph veel beter dan serpent, -6 is elke 9 sec een crit van rond de 15k.

Dat is wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Mijn lock heeft net level 72 aangetikt, ik heb gekozen voor een FG/SL build. Waarschijnlijk ga ik op 80 respeccen naar ik weet nog niet precies wat. Het solo levelen gaat lekker (hoezo downtime) maar ik denk dat ik in instances er nog wel wat meer uit kan halen als ik de verhalen hier hoor.

Wat is de rotatie/prio lijst vooreen FG/SL lock=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SpoTs schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:56:
Volgens mij is Killshot glyph veel beter dan serpent, -6 is elke 9 sec een crit van rond de 15k.

Dat is wel leuk :P
Eer dat je aan die 20 (of was het 10%) health kom, heeft de serpent al flink wat dmg gedaan (chimera schaalt mee met die 6sec tick - dubbele bonus zegmaar). Chimera doet bij serpent namelijk 125% dmg plus een volledig 'duration' van serpent, hoe meer dus hoe beter :) En in nood gooi ik readiness eruit, kan ik 2 killshots direct achter elkaar doen (icm die haste buff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Anoniem: 291809 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:32:
Mijn lock heeft net level 72 aangetikt, ik heb gekozen voor een FG/SL build. Waarschijnlijk ga ik op 80 respeccen naar ik weet nog niet precies wat. Het solo levelen gaat lekker (hoezo downtime) maar ik denk dat ik in instances er nog wel wat meer uit kan halen als ik de verhalen hier hoor.

Wat is de rotatie/prio lijst vooreen FG/SL lock=
Corruption, Curse of Agony, Shadowbolt. Op Bosses doe je ook Immolate.

Affliction heeft trouwens nog minder downtime, 6 mobs en eindigen met 100% hp en mp.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 215903 op 30-11-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Zat ik ook al aan te denken maar dan moet ik mijn FG weer inleveren :/

Deep affliction en waar stop ik dan de rest in? Demo of Destro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:06
Zo, sinds kort weer terug bij m'n oude guild na een paar maanden raiding break te hebben gehad en vanavond stond Ulduar cashrun op het programma. Buyer kocht Glory of the Heroic Ulduar Raider voor 25k, Algalon titel voor 10k en er was nog een gast die 2 achievements nodig had voor 4k each. Totale opbrengst: 43k, dus zo'n 1750 gold pp. :P En ondertussen ook eindelijk m'n Firefighter, Yogg+0 en Algalon achievement erbij. Helaas 24/25 dwarves bij Razorscale (buyer had er al 2), dus nog geen drake. :( Hopelijk kunnen we volgende week weer een freak vinden die dat geld ervoor over heeft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Freak? Tegenwoordig betaal je 2 euro voor 1000g geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Zojuist weer besloten World of Warcraft op te pikken en te gaan spelen met vrienden.

Aangezien ik nog geen Death Knight heb gespeeld en het me wel fijn leek om gelijk op zo'n hoog level te beginnen ging ik op zoek naar een goede leveling spec waarbij ik zoveel mogelijk groups kon killen ipv 1op1 battles.

Nou kwam ik het volgende tegen:

(15/0/56)
http://talent.mmo-champio...CJW8jY8_1PZl6,FpQeO,10676

Rotation:
PS, IT, SS, BS, BB, DC, DC, PS, IT, SS, BB, BB, DC, DC

Runeforge:
FC, FC

Presence:
Blood

Hoe denken jullie hier over? Kan ik hiermee wel lekker levelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, gisteren heb ik snel nog even een daily gedaan en de daily was TOC HC. gelukkig heb ik al de achievement voor het voltooien van TOC HC waardoor ik bij het LFG in /2 opviel en redelijk snel een groep had.

Tijdens de TOC HC ben ik helaas twee keer dood gegaan. De eerste keer was bij Fase d van de Black Knight. De healer kon niet genoeg area healen en aangezien ik zaken als iceblock al gedaan had en de damage van de Black knight attack in 1 keer door mijn magic shield gaat was ik zo dood. De groep wipte en dus nog maar een try. Bij de tweede try ging de Black knight neer. Ik zelf stierf echter in fase 1 doordat ik teveel agro genereerde en de tank het niet meer kon oppakken. Ik krijg overigens steeds vaker te horen dat ik de top ranged DPS-er ben. Iets wat mij wel bevalt.

Met de daily voltooid had ik genoeg Emblems of Truimph om de laatste op 1 na laatste blue door een epic te vervangen. MIjn wand is nu een epic wand en volgens de stats doet deze 140.5 DPS meer dan mijn odue wand. Op de achievement [EPIC] is nu mijn ranged weapon ook aangestipt. Mijn neckless kan ik ook vervangen door een epic (is blue) maarja, er is geen epic neckless die zoveel hitrating genereerd. Een beetje vreemd maar goed.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Ik heb altijd Blood gelevelled. Nooit downtime, teveel selfhealing, ook met grotere groepen of elites. Te simpel voor woorden. Ik heb ook nog steeds een Blood DPS spec voor het betere grindwerk.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rethxoth schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:13:
Zojuist weer besloten World of Warcraft op te pikken en te gaan spelen met vrienden.

Aangezien ik nog geen Death Knight heb gespeeld en het me wel fijn leek om gelijk op zo'n hoog level te beginnen ging ik op zoek naar een goede leveling spec waarbij ik zoveel mogelijk groups kon killen ipv 1op1 battles.

(15/0/56)

Rotation:

Runeforge:
FC, FC

Presence:
Blood

Rotation maakt niets uit bij DK's, rol met je gezicht over je keybinds en het komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
-BB- schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:26:
Ik heb altijd Blood gelevelled. Nooit downtime, teveel selfhealing, ook met grotere groepen of elites. Te simpel voor woorden. Ik heb ook nog steeds een Blood DPS spec voor het betere grindwerk.
Zou je dan graag je specc willen delen en een rotation maybe? ^^
Kaap schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:28:
[...]

Rotation maakt niets uit bij DK's, rol met je gezicht over je keybinds en het komt goed.
Hoe vaak ik dit wel niet hoor XD

[ Voor 24% gewijzigd door rethxoth op 01-12-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Death Knights zijn verboden op GoT. :9

Gisteren voor het eerst arena gespeeld. Met wintergrasp/battlegrounds heb ik wel aardige gear verzameld (2300 spellpower en 750 resilience), en van Triumph badges de shoulders gekocht. Een paar weken geleden had ik nog maar 500 honorable kills, dat zegt wel genoeg denk ik.

Maar arena is toch een hele andere tak van sport dan battlegrounds. Ik als holy samen met een warrior, eerst 5 keer achter elkaar veloren :+ Maargoed, toen was ik wel ongeveer gewend aan de manier van spelen en de warrior waarmee ik speelde ook, en raakten we meer gewend aan elkaar. Toen gingen we opeens van 0-5 naar 9-5. Uiteindelijk ook weer een aantal games verloren maar we stonden aan het eind op 734 rating na 25 games ongeveer. Vandaag weer verder >:)

Melee classes hakken we gemakkelijk in elkaar, en door mijn dispells worden casters ook goed te doen. Mages die polymorphen kan ik dispellen, de flame shock van shaman, dots van warlocks etc. Ook een keer een game gehad van meer dan 10 minuten tegen een mage+holy paladin 8)7 Helaas verloren omdat we niet op zaten te letten en de mage stiekem zat te drinken in een hoekje :+ Beginnersfoutje, moet kunnen.

[ Voor 93% gewijzigd door Divak op 01-12-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:28:
[...]

Het is dus duidelijk dat jij geen DK's hebt gespeeld. Anyways moving on.

Gisteren weer wat Arena gespeeld. en tot aan de 400 rating gekomen! het begint nu wel wat te worden eigenlijk :D Daarna nog ff WG gedaan en wat geslacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 15:44
ik heb nooit een rotation gevolgd tijdens levelen met dk, het is levelen niet een raid. gewoon wat op is. dood gaat de mob toch wel en het gaat toch al snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vanavond weer arena tijd voor mij, al heeft de dame waarmee ik 2v2 speel wat relatie issues (goh, in WoW? Echt waar? Kan dat? :P), dus ben al blij met een 1-9 eind uitslag vanavond :P

Probleem zit hem in de set bonus, windrunners geeft crit kans op serpent sting, ideaal voor pvp. Maar de gear zelf heeft 0,0 resilience, wordt weer flink afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:34:
Vanavond weer arena tijd voor mij, al heeft de dame waarmee ik 2v2 speel wat relatie issues (goh, in WoW? Echt waar? Kan dat? :P), dus ben al blij met een 1-9 eind uitslag vanavond :P

Probleem zit hem in de set bonus, windrunners geeft crit kans op serpent sting, ideaal voor pvp. Maar de gear zelf heeft 0,0 resilience, wordt weer flink afwegen.
Als niet stealth of healer class moet je altijd zoveel mogelijk resillience stacken. Zeker als hunter omdat je dan main target bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-07 19:29
off topic:

Verwarming van slag hier op het werk. Zeker 26 graden, lijkt wel Molten Core hier.

puf puf, denk dat ik maar fire resistance aura aanzet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SpoTs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:40:
Als niet stealth of healer class moet je altijd zoveel mogelijk resillience stacken. Zeker als hunter omdat je dan main target bent :)
Het is puur voor de fun, dus ik ga ook nergens emblems oid uitgeven voor meer pvp gear, heb nu 4 gear items van 200 tot 245 (belt van VoA). Maar pas in 3.3 krijgt je pet ook je resilience, dus op dit moment kan mij die 10% reduction van resilience gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:55:
[...]

Het is puur voor de fun, dus ik ga ook nergens emblems oid uitgeven voor meer pvp gear, heb nu 4 gear items van 200 tot 245 (belt van VoA). Maar pas in 3.3 krijgt je pet ook je resilience, dus op dit moment kan mij die 10% reduction van resilience gestolen worden.
Waarom zou je emblems uitgeven :) doe gewoon een keertje WG en lever stonekeeper shards in voor 2000 honor tokens. Dan kun je zo die deadly pieces kopen. Aangevuld met relentless kom je dan een aardig eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

rethxoth schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:53:
Zou je dan graag je specc willen delen en een rotation maybe? ^^
Ja hoor. En rotatie tijdens levellen is inderdaad een non-issue. Misschien dat je met groepen moet aanhouden dat je DnD gebruikt, diseases aanbrengen op een target, rondsturen naar alle mobs en Blood Boil in je vullers opneemt zodat iedereen zo ongeveer halverwege dood is op het moment dat de eerste neervalt.

Voor de rest is het echt oppikken met Death Grip en gaan, is je DG nog op cooldown bij de volgende; Death Coil en je hebt er weer eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:13:
[...]

Het is dus duidelijk dat jij geen DK's hebt gespeeld. Anyways moving on.
HAP ;)

Heb het wel gespeeld, doodsaaie en te makkelijke class vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:12:
[...]

HAP ;)

Heb het wel gespeeld, doodsaaie en te makkelijke class vind ik.
Mja makkelijk blijft het nog wel, maar naar de Nerfbats is DK niet meer echt op'd :)

Ik vind dat Retri nog aangepakt mag worden.. lees -30% burst ofzo en niet alles crit.. dat scheelt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Clear Scarlet Monastery alone - Check

Op level 44, als Protection Paladin, heb ik de genoemde instance kunnen halen. Waarschijnlijk was het als ~42 ook gelukt, maar dit was wat veiliger. In die laatste wing, Cathedral, is een pull van 4+ mobs toch gevaarlijk. Buiten het gebouw zelf niet, maar nadat je de deur open hebt gedaan, kan een grote pull slechte gevolgen hebben. Dit gebeurde me eenmaal. De vroeger beruchte mobs "Monks" heb ik maar al te graag, aangezien ze vaak en zacht schoppen en slaan, wat goed is voor m'n Holy Shield en BoSanct. Door hen krijg ik volle mana, en vaak genoeg had ik ze niet aangeraakt en gaan ze dood aan m'n Holy Shield (damage on block) en Consecration.
De laatste baas ging traag, maar m'n leven was nooit in gevaar.

Nu ben ik level 45, klaar met questen in Dustwallow Marsh en gaat de reis verder naar Tanaris. Ook zal ik weer de Battlegrounds induiken om de Alliance dwars te gaan liggen in hun gevecht naar glorie.

De volgende geschikte instance zal dan wel Zul'Farrak, of Uldaman worden. Voor de eerstgenoemde zal ik wel eerst een aantal levels hoger moeten worden.

Met m'n Druid had ik nog 2 Emblems nodig om een blue ilevel 187 item te vervangen door Emblem Leggings. Na een snelle HoS heroic (daily) run, waren die binnen, en kon ik het nieuw aangeschafte item gem-en en enchanten. Unbuffed 35k is nu te halen, als ik m'n Stamina trinkets equip. Als ik ooit een ilevel 213+ Trinket scoor (eventueel met WG marks), krijg ik m'n Epic Achievement en kan ik PuG's joinen :+

Op m'n Priest probeerde ik een VoA10 te healen. Echter, de tanks waren niet aangekleed met goede gear, en stonden ook nog eens vaak in vuur, wat volgde met het commentaar "I couldn't see it, it's all blurry anyway". Na 4 tries met Fish Feasts van mijn zijde, ben ik wat anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 12:26
SpoTs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:19:
[...]

Mja makkelijk blijft het nog wel, maar naar de Nerfbats is DK niet meer echt op'd :)

Ik vind dat Retri nog aangepakt mag worden.. lees -30% burst ofzo en niet alles crit.. dat scheelt ook :)
Tja misschien in pvp retri nog lichtelijk op... Maar dps wise in pve is een DK nog wel behoorlijk op... Begrijp blizz wat dat aangaat niet DK als hybride is al tijden top dps gebeurt maar weinig mee ondanks zogenaamde nerfbats...

Hoop dat ze dat gezeur met je bent hybrid dus minder dps nou eens opgeven... Voor DK's geld het blijkbaar niet laten ze dat voor de rest dan ook niet meer doen.

[ Voor 13% gewijzigd door UdiBenLudi op 01-12-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
rethxoth schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:13:

(15/0/56)

Rotation:

Runeforge:
FC, FC

Presence:
Blood

Ik heb in blood spec gelevelled
ik begin met icytouch en dan plaguestrike, it kun je van een afstandje gebruiken
als er dan meer als 1 mob is doe je meteen na IT en PS pestilence zodat je de diseases verspreid naar de andere mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:39:
Clear Scarlet Monastery alone - Check

[verhaal]

Nu ben ik level 45, klaar met questen in Dustwallow Marsh en gaat de reis verder naar Tanaris. Ook zal ik weer de Battlegrounds induiken om de Alliance dwars te gaan liggen in hun gevecht naar glorie.

De volgende geschikte instance zal dan wel Zul'Farrak, of Uldaman worden. Voor de eerstgenoemde zal ik wel eerst een aantal levels hoger moeten worden.

[verhaal]
Voor zover ik weet, kun je Uldaman niet solo-en, aangezien je voor de laatste boss 3 man nodig hebt om de deur te openen, net als in UBRS voor de elemental. Verder leuk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UdiBenLudi schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:47:
[...]

Tja misschien in pvp retri nog lichtelijk op... Maar dps wise in pve is een DK nog wel behoorlijk op... Begrijp blizz wat dat aangaat niet DK als hybride is al tijden top dps gebeurt maar weinig mee ondanks zogenaamde nerfbats...

Hoop dat ze dat gezeur met je bent hybrid dus minder dps nou eens opgeven... Voor DK's geld het blijkbaar niet laten ze dat voor de rest dan ook niet meer doen.
sinds wanneer is een DK een hybrid? dan is Warrior ook Hybrid :p En Dks zijn met dps en gear gelijk aan warriors kwa dps. PvP Retri is niet Lichtelijk op, zeker niet in Arena's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:34
is er een manier om een char van een account van een vriend op mijn account te krijgen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:28
Anoniem: 215903 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:56:
[...]

Voor zover ik weet, kun je Uldaman niet solo-en, aangezien je voor de laatste boss 3 man nodig hebt om de deur te openen, net als in UBRS voor de elemental. Verder leuk verhaal.
En bij mijn weten heeft blizzard dit veranderd in een patch, volgens mij kan je uldaman en UBRS nu solo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
NoTimeRemains schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:00:
is er een manier om een char van een account van een vriend op mijn account te krijgen?
Ja, accountnaam weten en wachtwoord wat er bij hoort. Die dan toevoegen aan je battle.net account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Klopt, Uldaman weet ik zeker, dat is een single-summon tegenwoordig (al een tijdje trouwens).

De Blackrocks heb ik altijd zoveel mogelijk vermeden, dus die weet ik niet. Vreselijke boel om te doen.

[ Voor 36% gewijzigd door -BB- op 01-12-2009 11:06 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.