Lief weekendboek,
M'n vriendin speelt weer WoW! De schuldige ben ik eigenlijk, aangezien ik met m'n Paladin aan het spelen ben. Deze begon dit weekend op level 39. M'n vriendin begon haar WoW-carriere met een Alliance Paladin, maar speelde uiteindelijk MC met haar Shaman, totdat ze alle char aan de wilgen hing. Maar nu is ze toch haar oude liefde gestart, Horde echter, en help ik haar waar mogelijk

Door de Emblems en Stoneshards op d'r Hunter, kon ze ook Arcanite Reaperrrrrrr (en Crusader erop gezet) + PvP schouders kopen. Hierdoor ramt ze door de mobs heen, vind ze heerlijk haha. Ondertussen is ze level 12 geloof ik. Ze is echter iemand die ook direct alle tradeskills meelevelt, incl. de secundaire, dus het echte levelen gaat iets trager.
Met mijn eigen Paladin heb ik Battlegrounds gedaan tot aan level 40, en tussendoor Arathi Highlands leeg-gequest. Op level 40 heb ik direct epic mount en Dualspec geleerd. Als Protection ben ik toen Scarlet Monastery ingedoken.
Library ging relaxt. Het was wel even uitvogelen welke Seal en Judgements ik moest gebruiken om beide Health en Mana op een goed peil te houden, en hoeveel mobs ik tegelijk aankon. 4 Tot 5 elites van een paar levels lager ging het beste, doordat ik genoeg mana terugkreeg door BoSanct en niet teveel health kwijt raakte. Die mobs in Library hebben echter een Stun, waardoor meer mobs erg tricky kunnen worden.
Na de key gehaald te hebben, ben ik Armory ingedoken. Deze ging stukken beter, ook al waren de mobs hoger level, kon ik er iets meer aan door de missende stuns. Herod was zo lief om zijn helm te droppen, wat een mooie upgrade was
Daarna voornamelijk gequest in Arathi Highlands en Dustwallow Marsh. In de laatste kwam ik nog wat Alliance tegen hier en daar, waaronder een level 46 Shaman, waar ik level 42 was. Hij was Elemental, en voor ik door had wat er gebeurde, was ik op 50% hp. Hier kon ik m'n nieuwe talent Repentance gebruiken. Terwijl hij gestunned was, healde ik me vol, castte Exorcism en Judgement met een mooie melee crit. Hierdoor waren de rollen ineens omgedraaid, en door m'n geglyphde HoSalv (20% less damage taken) raakte ik daarna bijna niks meer kwijt. Hij bekeek de grond van dichtbij en ik voelde me sterk

Toen ik wegliep, ankh-te hij, maar ik had al mobs op me en was ver weg. Na het killen van de mobs ging ik toch nog een keer kijken of hij er nog was. Dat was hij, maar doordat mn stuns op cooldown waren, kon hij wegkomen met Ghost Wolf en daarna mounted. So long sucker! 42 vs 46, I win

Later in hetzelfde gebied nog een level 44 Paladin verrast en een 41 Mage. Heerlijk om zelf een kans te hebben en daardoor zelf het verassingselement te zijn. Vanaf level 45 ga ik weer de battlegrounds in om wat PvP upgrades te halen.
Armory van m'n Pala.
Daarnaast nog een ToC10 normal geprobeerd op m'n Mage. Samen met een Hunter waren we de enige die boven de 3k dps zaten, beide rond de 4,5k. Dat zegt dan genoeg over de rest, en op Faction Champions hadden we dus ook niet genoeg burst. Door het warrige leaden van de RL en mensen die het beter wisten, plus mensen in hun PvP gear, ben ik geleaved. Dat doe ik niet snel, maar hier zag ik echt geen heil meer in. Tactics werden meerdere keren tijdens de uitleg veranderd, ik kreeg 3 verschillende targets om te sheepen, na elke wipe weer veranderd. Eerste try was de Shadow Priest eerste nuke target.... die doet m'n guild altijd als laatste

Gisterenavond nog dezelfde instance met m'n Priest gedaan, nu met m'n guild. Na 35 minuten stonden we weer buiten, aangezien er nog 25 minuten op m'n Flask over was

3 offspec items mogen looten en 1 mainspec.