Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 204 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:57
Kaap schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:04:
[...]

Ja, accountnaam weten en wachtwoord wat er bij hoort. Die dan toevoegen aan je battle.net account.
Je moet daar toch ook nog meer informatie van verstrekken? Mijn shaman moest ik ook persoonlijke gegevens allemaal ingeven (naam, geboortedatum etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 12:26
SpoTs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:58:
[...]

sinds wanneer is een DK een hybrid? dan is Warrior ook Hybrid :p En Dks zijn met dps en gear gelijk aan warriors kwa dps. PvP Retri is niet Lichtelijk op, zeker niet in Arena's :)
Idd is een warrior dan ook hybrid... Tank + dps... Vergelijkbaar met shammy en priest Heal + dps die wel als hybrid aangemerkt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:07:
[...]

Je moet daar toch ook nog meer informatie van verstrekken? Mijn shaman moest ik ook persoonlijke gegevens allemaal ingeven (naam, geboortedatum etc).
Dat is bij het aanmaken van je battle.net account ja, het daadwerkelijk migreren van je wow-account naar je battle.net account vereist slechts je login en wachwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kaap schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:12:
[...]

Dat is bij het aanmaken van je battle.net account ja, het daadwerkelijk migreren van je wow-account naar je battle.net account vereist slechts je login en wachwoord.
Ik weet niet hoe het gaat binnen je battle.net account characters tussen verschillende wow accounts kopieren, ik heb enkel voor battle.net characters heen en weer gekopieerd, bij elke kopie-verzoek moest je berg gegevens invullen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ex-guildies van me (twee Zweedse broers) wilden hun characters op 1 account krijgen omdat ze minder gingen spelen en nooit meer tegelijk online waren. Dat is ze niet gelukt, omdat de accounts niet op precies dezelfde naam stonden. Hemel en aarde bewogen maar Blizz werkte niet mee.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:20:
[...]

Ik weet niet hoe het gaat binnen je battle.net account characters tussen verschillende wow accounts kopieren, ik heb enkel voor battle.net characters heen en weer gekopieerd, bij elke kopie-verzoek moest je berg gegevens invullen.
Er werd ook alleen gevraagd hoe een account toe te voegen aan je battle.net account, niet over het transferen van characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SnoeiKoei schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:24:
Ex-guildies van me (twee Zweedse broers) wilden hun characters op 1 account krijgen omdat ze minder gingen spelen en nooit meer tegelijk online waren. Dat is ze niet gelukt, omdat de accounts niet op precies dezelfde naam stonden. Hemel en aarde bewogen maar Blizz werkte niet mee.
Dat was het! identieke naam van eigenaar. Uiteindelijk heb ik het via blizzard geregeld, daar 1 van mijn accounts met volledige voornaam stond en de ander dus met enkel voorletter :P Daarom moest ik toen zo'n hele berg informatie invullen.
Kaap schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:25:
[...]

Er werd ook alleen gevraagd hoe een account toe te voegen aan je battle.net account, niet over het transferen van characters.
Oh?
NoTimeRemains schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:00:
is er een manier om een char van een account van een vriend op mijn account te krijgen?
Lees toch duidelijk character -> ander account.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11
een guildee van me gaat stoppen nu is dat sinds ik samen met hem speel een van mijn beste vrienden geworden. hij is er 100% zeker van dat hij wilt stoppen. zijn main, een priest, wil hij aan mij geven.
leuk, lachen, super alleen ik wil niet voor twee accounts betalen.
dus ik wil idd van zijn account zijn priest, naar mijn account overhalen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:26:
[...]

Dat was het! identieke naam van eigenaar. Uiteindelijk heb ik het via blizzard geregeld, daar 1 van mijn accounts met volledige voornaam stond en de ander dus met enkel voorletter :P Daarom moest ik toen zo'n hele berg informatie invullen.

[...]

Oh?

[...]

Lees toch duidelijk character -> ander account.
Ik heb het verkeerd gelezen! Jij hebt gelijk. Bedankt dat je me hierop wijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:26:
[...]

Wat raar volgens mij gaat het alleen om achternaam namelijk. Ik heb ook van mn broertje een char over genomen dat was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MantaMania schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:41:
Wat raar volgens mij gaat het alleen om achternaam namelijk. Ik heb ook van mn broertje een char over genomen dat was geen probleem.
Zou het ook kunnen zijn geweest denk ik (junior), alweer een tijdje geleden en ruim voor battle.net.

Ik moet maar eens een 80 regelen op een 3rde account, boosten was tot 60 geen probleem maar erna liep ik elke keer vast. (en die 65-80 run is me daar saai). Nu zag ik wel diverse feral druids die nexus normal solo konden, terwijl ik op m'n pala dat nog niet echt voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
-BB- schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:05:
Klopt, Uldaman weet ik zeker, dat is een single-summon tegenwoordig (al een tijdje trouwens).

De Blackrocks heb ik altijd zoveel mogelijk vermeden, dus die weet ik niet. Vreselijke boel om te doen.
UBRS kun je ook solo doen, meerdere keren gedaan. Wilde toch weten of je met een prot-pally de hele balkony het Rend-event kunt pullen en niet dood gaan.

Ja, dat lukt, alleen werd ik de hoek in gebeukt waar ik niet meer uitkwam tot alle mobs dood lagen. Helaas was Rend toen al gedespawned (kon 'm niet pullen) dus kon ik niet verder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:48
Nexus normal ren je als lvl80 met je ogen dicht doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaat mij lange tijd goed af, maar op bepaald moment ben ik of door m'n mana of ik doe simpweg te weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:20
Afgelopen weekend eindelijk de Crusader titel gehaald en meteen die nieuwe pally mount gekocht.
Blij dat ik eindelijk van die tournament dailies af ben, moest die charger mount er niet zijn geweest was ik er nooit aan begonnen (voor de tweede keer).

Anyhoo, daarnet even een guildie geholpen in ToC normal en daardoor zelf de tank trinket mogen looten :) Niet dat ik die persé nodig heb, maar +126 sta is leuk om eventuele pugs om de tuin te leiden >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

De Pala tank in mijn HoS heroic run gisteren, deed trouwens 2300+ DPS en stond 2e in total damage done, en de DPS-ers waren niet eens zo slecht. (een beetje actieve DPS-er komt er natuurlijk wel makkelijk overheen). In het begin stond hij zelf op 3k DPS.
Ik had dan ook in het begin gezegd, dat hij flink groepen moest pullen, zodat hij nooit mana-problemen zou hebben, ik heal het wel :)
Heerlijk snelle run, heb 'm ook achteraf een compliment voor de snelheid gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:57:
De Pala tank in mijn HoS heroic run gisteren, deed trouwens 2300+ DPS en stond 2e in total damage done, en de DPS-ers waren niet eens zo slecht. (een beetje actieve DPS-er komt er natuurlijk wel makkelijk overheen). In het begin stond hij zelf op 3k DPS.
Ik had dan ook in het begin gezegd, dat hij flink groepen moest pullen, zodat hij nooit mana-problemen zou hebben, ik heal het wel :)
Heerlijk snelle run, heb 'm ook achteraf een compliment voor de snelheid gegeven.
Zo lang er grotere groepen mobs zijn doet een prot pally prima dps. Ik doe af en toe nog wel eens een pug en dan sta ik meestal boven aan met dps en damage done.

Mijn beste dps tot nu toe was 17k, maar dat was op de onyxia whelps toen we voor de achievement gingen en alle whelps spawnden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 14:54
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:45:
[...]

Zou het ook kunnen zijn geweest denk ik (junior), alweer een tijdje geleden en ruim voor battle.net.

Ik moet maar eens een 80 regelen op een 3rde account, boosten was tot 60 geen probleem maar erna liep ik elke keer vast. (en die 65-80 run is me daar saai). Nu zag ik wel diverse feral druids die nexus normal solo konden, terwijl ik op m'n pala dat nog niet echt voor elkaar krijg.
Op een lvl 80 prot of retri pala moet dat toch geen probleem zijn? Als je als prot mana problemen krijgt moet je de Divine Plea Glyph gebruiken, die ververst dan elke keer als je damage doet. Weg mana-probleem :) Op mn lvl 80 prot pala kon ik ook Shattered Halls doen zonder noemenswaardige problemen in crappy blue gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die verversing komt uit prot talent, de glyph is 3% dmg reduction als je Plea active is. Die gebruik ik ook altijd, maar je healing wordt dan met 50% reduced. Laatste keer dat ik nexus solo probeerde is ook weer lange tijd geleden, heb eerlijk gezegt mijn prot tank al ruim week niet meer aangeraakt. Mij teveel gezeik rond achievements HP en agro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:39
Goede middag allemaal,

Na een vakantie van 2 weken ben ik ook weer in het land. Zondag heb ik tussen de wasjes, de mails en het opruimen door vooral op mijn rogue gespeeld, het blijft leuk om een nieuwe level 80 aan te kleden. Met de drops heb ik niet zo heel erg veel geluk. Maar het lukt wel redelijk om pugs in te komen dus de badges vliegen me om de oren… Ik zit ondertussen op een gearscore van 2000 op wow-heroes, dat is niet veel, maar het is in ieder geval iets.

Uiteindelijk heb ik mijn UP tankzwaardje toch maar omgeruild voor een librarian papercutter als offhand. Het is echt ongelooflijk hoeveel commentaar je krijgt van pugs. Noob dit, noob dat… Anyway, ik ga niet dood in raids en ik haal ongeveer 3k single target dps. Als dit 3,5 is ga ik proberen in totc10 raidjes te komen. Voorlopig is het zaak mijn expertise van 23 naar 26 te krijgen en mijn soft hitcap te behouden. Even een vraag voor de rogues op GoT: Is rawr nog steeds de beste sheet voor rogue gear, of moet ik een andere hebben?

De guild heeft de regels met betrekking tot raiden iets aangescherpt om zo de progress te bevorderen. Voor december heb ik me in ieder geval afgemeld als member van het core- raidteam. Ik verwacht zo af en toe nog wel mee te kunnen als healers, we zullen zien!~

Ze hebben in de afgelopen 2 weken in ieder geval wel wat progress gemaakt, beasts en jaraxxus zijn dood, nu de champs nog. Daarna zal het wel weer een tijd duren voor de Twins het loodje leggen…

Ach het is leuk om weer te spelen, en leuk om jullie verhalen hier weer te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
HoS doe ik niet meer als warrior. Bij die event boss zit ik constant zonder rage, want charge gaat niet lekker en vaak zijn er niet genoeg mobs om rage op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Blijft vage zooi, die gear score. Mijn tank vs mijn hunter: 2322 tegen 2393. Mijn hunter komt overal in en veelal in de top dps, mijn tank wordt 3x uitgelachen dat ik nog 'noob gear' heb. Mijn tank hoef ik enkel 2 items te vervangen en haal ik qua gearscore mijn hunter al bijna in (leg en boots nog ilvl200).

3.3 patch plx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Welke gear score? Hoe wordt dat uberhaupt berekend? Simpelweg ilevel optellen of is het toch vernuftig?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Op wow-heroes.com is je gear score (voor zover ik weet) een combinatie van in ieder geval de iLevels van je gear, de kwaliteit van je gems en de kwaliteit van je enchants. Misschien wordt er nog wel meer meegenomen, maar dat weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 01-12-2009 13:47 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slogra schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:34:
[...]

HoS doe ik niet meer als warrior. Bij die event boss zit ik constant zonder rage, want charge gaat niet lekker en vaak zijn er niet genoeg mobs om rage op te bouwen.
Veel mensen die m weigeren inderdaad :)
Die Pala tank in mijn groep zat halverwege het event ook zonder mana, maar daar had ik Innervate voor bewaard :D
De rest van de run kreeg de Hunter m'n Innervates. Rest van de groep was DK en Rogue. Ik kom zelf niet meer onder de 80% (na het ressen van mensen) in heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WoW-heroes, hmmmm:

Mage - 2534
Druid (Feral gear aan) - 2293
Priest (healing gear) - 2275
Hunter (char vriendin) - 2209
DK (tank gear) - 2113
Warrior (prot gear) - 2009

Hmm, m'n Druid is 2e geworden :) denk dat z'n Resto gear nog iets betere rating krijgt.
Ach, als je maar je char goed kent, dat maakt een groter verschil dan een WoW-heroes score die 100 hoger uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 14:36
Woo 2975 score op wow-heroes, 2e ret van de server ^_^ Pfff we zitten nu al een aantal weken vast op P3 van Anub HC. Komt o.a. door mindere opkomst voor raids, nieuwe recruits. En wat nog veel irritanter is, is dat een aantal van onze spelers op Anub continu disconnecten, of hoge lag krijgen. Hierdoor kan 1 van onze beste tanks bijvoorbeeld niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Zo doe ik het met een guildy ook altijd. Prot Pala en ik op Resto Druid erachter. Jochie is 15 en gaat als een speer met hersenen. Hij weet precies wat hij wel en niet moet/kan doen en als hij een bekende healer achter zich heeft staan dan gaat hij gewoon voluit en haalt hij makkelijk 3k gemiddeld als Prot. Is ook lekker voor de DPS want die kunnen bij hem op zo'n run altijd voluit gaan, hij duwt zoveel aggro op zichzelf dat krijg je er niet meer vanaf.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

RyackWerk schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:03:
[...]

Zo lang er grotere groepen mobs zijn doet een prot pally prima dps. Ik doe af en toe nog wel eens een pug en dan sta ik meestal boven aan met dps en damage done.

Mijn beste dps tot nu toe was 17k, maar dat was op de onyxia whelps toen we voor de achievement gingen en alle whelps spawnden. :)
zondag hadden wij ook een onyxia raid, en dat was aan het einde van een heroic crusader25man en een normale crusader 25 man. Niet iedereen zat op te letten dus.

Pull, eerste tailswip, 3 man in de welps :P wij recoveren prima. p3 komt ze weer naar beneden, tailswipe, weer 1 in de welps. Weer recover en een kill.

Ik kon het na de kill niet laten om de hele welpcave door te rennen en om de hele raid maar te wipen met OMG TOO MANY WHELPS!1111

Kinderachtig, ik weet het, >:)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Whelps was ook voor het eerst dat mijn pet een heuze 1,4k dps deed, footstomp en swipe, tikt best aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-BB- schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:34:
[...]

Zo doe ik het met een guildy ook altijd. Prot Pala en ik op Resto Druid erachter. Jochie is 15 en gaat als een speer met hersenen. Hij weet precies wat hij wel en niet moet/kan doen en als hij een bekende healer achter zich heeft staan dan gaat hij gewoon voluit en haalt hij makkelijk 3k gemiddeld als Prot. Is ook lekker voor de DPS want die kunnen bij hem op zo'n run altijd voluit gaan, hij duwt zoveel aggro op zichzelf dat krijg je er niet meer vanaf.
Vind ik echt super om te hebben :) Healer zijn is leuk, maar op m'n Druid tank ik ook veel, zodat ik het tempo hoog kan houden. Maar met dit soort tanks, hoef je dat niet zelf meer te doen. Zo blijf je ook nog enigzins wakker als healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
eendje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:38:
[...]

zondag hadden wij ook een onyxia raid, en dat was aan het einde van een heroic crusader25man en een normale crusader 25 man. Niet iedereen zat op te letten dus.

Pull, eerste tailswip, 3 man in de welps :P wij recoveren prima. p3 komt ze weer naar beneden, tailswipe, weer 1 in de welps. Weer recover en een kill.

Ik kon het na de kill niet laten om de hele welpcave door te rennen en om de hele raid maar te wipen met OMG TOO MANY WHELPS!1111

Kinderachtig, ik weet het, >:)
Kinderachtigmode
Dat deed je zeker in je Eendje :+

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dricus schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:47:
Op wow-heroes.com is je gear score (voor zover ik weet) een combinatie van in ieder geval de iLevels van je gear, de kwaliteit van je gems en de kwaliteit van je enchants. Misschien wordt er nog wel meer meegenomen, maar dat weet ik niet.
hmmm crap ... score van 32. Zou het komen doordat ik in RP gear ben uitgelogd ? :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 15:44
kan iemand mijn toon Gekkehuis op Hellscream eens opzoeken op wowheroes? benieuwd welke score hij heeft... hopelijk issie niet in pvp gear :p

[ Voor 5% gewijzigd door Gekheid op 01-12-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 20:59
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:53:
WoW-heroes, hmmmm:

Mage - 2534
Druid (Feral gear aan) - 2293
Priest (healing gear) - 2275
Hunter (char vriendin) - 2209
DK (tank gear) - 2113
Warrior (prot gear) - 2009

Hmm, m'n Druid is 2e geworden :) denk dat z'n Resto gear nog iets betere rating krijgt.
Ach, als je maar je char goed kent, dat maakt een groter verschil dan een WoW-heroes score die 100 hoger uitvalt.
2many chars!

Hmm
Paladin - 2810 score
Druid - 2504 score (altje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, wat zal ik ervan zeggen. Ik hou van afwisseling, doe niet aan achievements / mounts / pets of overmatig veel goud farmen. Daarnaast raid ik 1x in de week, soms een extra keer. Dan is het spelen van veel verschillende chars ineens leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 07-07 11:58
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:01:
[...]

Ach, wat zal ik ervan zeggen. Ik hou van afwisseling, doe niet aan achievements / mounts / pets of overmatig veel goud farmen. Daarnaast raid ik 1x in de week, soms een extra keer. Dan is het spelen van veel verschillende chars ineens leuk :)
Same! Ben met een maatje een pally en hij een shammy begonnen, gewoon voor de gein (en omdat ToC behoorlijk begint te vervelen). Erg lache die afwisseling, en nog handig ook; zo zie je het spel tenminste van ieders standpunt (tank/healer/melee dps/caster/etc).

Enne wie zei dat DK's op zijn (op dit moment); lol retridins zijn nog veel erger. Nerrrrfffff!!! :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Paladins zijn sowieso enorm overpowered.... En ja dat zegt iemand die er ook 1 heeft :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 09:15

Tao

DPC DE_KOMETEN

Wat Porn zei (Erg lache die afwisseling, en nog handig ook; zo zie je het spel tenminste van ieders standpunt (tank/healer/melee dps/caster/etc) geldt ook voor mij.
En omdat ik het spel al wat langer speel, hebben m'n toons op een gegeven moment wel de max lvl bereikt.
Doe ook niet aan seasonals / achievements etc. Ik farm / grind wat ik nodig heb en ik kan met elke raid meegaan als healer, tank, (ranged) dps.
Tevens heb ik alle professions gemaxed; en das wel handig af en toe.
Ik heb niet echt een main toon. Best gegeared vlg. wow-heroes is mage (2566), de rest schommelt allemaal tussen 2350 en bijna 2500.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Atlas schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:16:
Paladins zijn sowieso enorm overpowered.... En ja dat zegt iemand die er ook 1 heeft :P
Heb nu echt nooit het gevoel gehad op mijn retri dat die abnormaal OP zou zijn. Ok serie crits achter elkaar is erg leuk om te zien, maar dat vind ik mijn <10% spike van hunter toch wat leuker om te zien. Zeker in WG als er eentje denkt nog met 4% hp uit range weet weg te komen, er toch nog een pijltje richting zijn kant gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-07 15:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:36:
[...]

Heb nu echt nooit het gevoel gehad op mijn retri dat die abnormaal OP zou zijn. Ok serie crits achter elkaar is erg leuk om te zien, maar dat vind ik mijn <10% spike van hunter toch wat leuker om te zien. Zeker in WG als er eentje denkt nog met 4% hp uit range weet weg te komen, er toch nog een pijltje richting zijn kant gaat :P
<20% en hammer of wrath met 90% crit chance is ook leuk hoor ;)
En retri's zijn OP omdat ze tijdens het questen eigenlijk nooit onder de 90% hp uitkomen, en mocht je ze al willen ganken, dan hebben ze bubble, prik je daar doorheen hebben ze nog een LoH, dus gevoel van OPness van een retri komt voornamelijk voort uit het feit dat je ze tijdens het levellen vrij lastig dood krijgt. Laatst zelfs een level 77 paladin die een lvl 80 rogue afmaakt gezien (ok, rogue was van het type '1-dag-80', maar dan nog).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook al vanaf augustus 2005, dus die chars kwamen inderdaad vanzelf. In het begin van WotLK zag ik ertegenop om de toenmalige 3 level 70 chars allemaal te levelen naar 80, maar het gaat vanzelf. Ik ben op een gegeven moment een beetje 'uitgespeeld' op een char (m'n Mage nu, behalve ToGC10) en dan pak ik een andere, zoals m'n Druid nu. Maar die doet buiten de instances ook niks, dus daar heb ik m'n Paladin op level 45 of Warlock op level 74 dan weer voor :)
Daily heroics, elke dag epic gem transmute en andere kleine meuk, zorgen ervoor dat ik altijd wat gold over heb.

Soms heb ik ineens een idee, zoals mount farmen in Stratholme (level 60 versie), Dire Maul farmen voor die books, of PvP met een leuke spec of iets dergelijks. En dat met allemaal verschillende chars die het kunnen. Waarom jezelf tot 1 char beperken? Het is niet alsof je echt al je WoW-tijd (of je moet heel beperkt in je tijd zitten) nodig hebt om één char tiptop in orde te hebben. Ja, wel als je alle achievements/mounts/pets wilt hebben. Dat is niks voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 15:44
Gekheid schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:55:
kan iemand mijn toon Gekkehuis op Hellscream eens opzoeken op wowheroes? benieuwd welke score hij heeft... hopelijk issie niet in pvp gear :p
iemand plz svp aub!

schaamteloze eigen quote :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:35
Slogra schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:43:
Welke gear score? Hoe wordt dat uberhaupt berekend? Simpelweg ilevel optellen of is het toch vernuftig?;)
Voornamelijk iLevel gear optellen ja, extra waarden voor enchants en gems.
Leuk dat ik de 2de furywarrior van de server ben qua gear maar ik vind het eigenlijk een klein beetje verneukeratief omdat niet altijd het hoogste iLevel gear BiS is.

@Gekheid, 2758, je bent #33 qua gear op je server.

[ Voor 5% gewijzigd door Zjanzjak op 01-12-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Laatst online: 27-06 20:59
Gekheid schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:47:
[...]

iemand plz svp aub!

schaamteloze eigen quote :p
Duidelijk hebben we hier te maken met een levensbedreigende situatie:
2758 Gearscore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kees schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:47:
[...]

En retri's zijn OP omdat ze tijdens het questen eigenlijk nooit onder de 90% hp uitkomen, en mocht je ze al willen ganken, dan hebben ze bubble, prik je daar doorheen hebben ze nog een LoH, dus gevoel van OPness van een retri komt voornamelijk voort uit het feit dat je ze tijdens het levellen vrij lastig dood krijgt. Laatst zelfs een level 77 paladin die een lvl 80 rogue afmaakt gezien (ok, rogue was van het type '1-dag-80', maar dan nog).
Helemaal mee eens.. wich reminds me.. i need to transfer my paladin :X

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Korte vraag, ik heb een addon buiten Curse om gedownload. Nou zijn er voor zo ver ik kan zien geen executables (filesearch gedaan op *.exe, *.bat en *.com). Vormt het dan nog enig gevaar voor mijn account ivm keyloggers oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-07 16:27

Wootlock

Evilution

apNia schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:08:
Korte vraag, ik heb een addon buiten Curse om gedownload. Nou zijn er voor zo ver ik kan zien geen executables (filesearch gedaan op *.exe, *.bat en *.com). Vormt het dan nog enig gevaar voor mijn account ivm keyloggers oid?
Er zijn meer sites dan Curse :)
Dus van welke site heb je hem gedownload ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kees schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:47:
Ach ja, mischien dat ik ze simpelweg te saai vind om er ooit op te letten :P Vind de dual whielders wat leuker om mee te spelen (DK, hunter, shaman, warrior), nu nog 2 waardige 1h's vinden voor m'n hunter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wootlock schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:11:
[...]

Er zijn meer sites dan Curse :)
Dus van welke site heb je hem gedownload ?
ehhhm piratebay.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat is vragen om problemen natuurlijk. Waarom gebruik je de Curse updater niet? Makkelijker kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

apNia schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:08:
Voor zover ik weet vormen .exe, .com of .bat files bij je addons met of zonder virus/keylogger erin sowieso geen gevaar voor je account, zolang jij ze zelf maar niet opstart. WoW voert die bestanden namelijk niet uit. Als je ze zelf uit gaat zitten voeren dan loop je natuurlijk wel een risico.

Edit:
Enneeh, download je addons gewoon vanaf wow.curse.com of wowinterface.com, dan hoef je je hier sowieso niet druk om te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Dricus op 01-12-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Omdat ie niet op Curse te vinden is SpoTs :)
Maar het komt wel vaker voor dat ik van iemand z'n site een WIL downloaden maar het simpelweg niet durf. Kortom, vormt het een gevaar? (natuurlijk kan zo'n script een /shout loop aanroepen, maar ik bedoel dus moet met spullen kwijtraken, of nog erger, m'n account)
Dricus schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:16:
[...]

Voor zover ik weet vormen .exe, .com of .bat files bij je addons met of zonder virus/keylogger erin sowieso geen gevaar voor je account, zolang jij ze zelf maar niet opstart. WoW voert die bestanden namelijk niet uit. Als je ze zelf uit gaat zitten voeren dan loop je natuurlijk wel een risico.
LUA kan geen calls naar executables uitvoeren oid?

[ Voor 43% gewijzigd door apNia op 01-12-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

kon in edit hierboven :)

[ Voor 90% gewijzigd door apNia op 01-12-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
apNia schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:17:
Omdat ie niet op Curse te vinden is SpoTs :)
Toch knap :)

http://www.curse.com/client/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SpoTs geloof me nou, hij staat er niet op. Het gaat mij simpelweg om de vraag of, zolang ik geen executables vind, het een gevaar kan zijn voor mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Om welke addon gaat het uberhaubt?

@hierover: Jeeves is stoer :D We waren EoE aan het doen met de guild, schiet mijn bow naar 0 durability. Tijdens gevecht 1 van de tanks jeeves spawnen, ik repair en weer verder pew pew :D

[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Eindelijk ook eens een beetje geluk, na 5 kills (van die metalen gnomes net buiten Ulduar) al Schematic: Jeeves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.wowinterface.com/downloads/info12688-Tukui.html
Beste ui ooit :D verbriukt echt 0,0 geheugen wel wat aangekleed voor me eigen speel style :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Als ik het starten van WoW bekijk, dan is mijn conclusie dat addons pas worden geladen nadat je je username/password hebt ingevoerd en een character gekozen hebt. Dus áls er al een keylogger in LUA gemaakt kan worden, dan heeft dat niet veel nut. Daarnaast is het als het goed is onmogelijk om een keylogger in een WoW addon te verstoppen omdat het onmogelijk is om vanuit een WoW addon een executable uit te laten voeren. In die zin zit je dus safe, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-07 16:27

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:26:

@hierover: Jeeves is stoer :D We waren EoE aan het doen met de guild, schiet mijn bow naar 0 durability. Tijdens gevecht 1 van de tanks jeeves spawnen, ik repair en weer verder pew pew :D
Ik denk zygor guide, en omdat je daarvoor moet betalen -> piratebay :')

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 20:23
Dricus schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:30:
Als ik het starten van WoW bekijk, dan is mijn conclusie dat addons pas worden geladen nadat je je username/password hebt ingevoerd en een character gekozen hebt. Dus áls er al een keylogger in LUA gemaakt kan worden, dan heeft dat niet veel nut. Daarnaast is het als het goed is onmogelijk om een keylogger in een WoW addon te verstoppen omdat het onmogelijk is om vanuit een WoW addon een executable uit te laten voeren. In die zin zit je dus safe, denk ik.
Tenzij het bestand een automatische zipfile is waar eventueel weer wat anders ingebouwd is. Zodat de keylogger tijdens de installatie geinstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

Vandaag maar met een missie begonnen zoveel mogelijk achievements te doen en exalteds te halen voordat 3.3 uitkomt... zucht 4 goblin steden uit hostile halen is een dagje werk denk ik:P

Begin steeds meer respect voor mensen te krijgen die The Insane als titel hebben:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:26:
Het gaat om Zygor Guides

Dammit je was me net voor Wootlock :D
Dricus schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:30:
OK, dank je :)
Maar dan even over het potentiele gevaar van LUA scripts, helemaal los van of het waarschijnlijk is (puur technische nieuwsgierigheid van een programmeur :)). Is het bijvoorbeeld technisch mogelijk dat iemand zodra jij bij de bank staat, al je meuk doorstuurt via de mail? Stel iemand de programmeur van Questhelper heeft dat er in gezet en dat triggert op 1 januari 2010.
Ossi schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:46:
[...]
Tenzij het bestand een automatische zipfile is waar eventueel weer wat anders ingebouwd is. Zodat de keylogger tijdens de installatie geinstalleerd is.
Jamaar dan heb je het over iets wat tijdens een installatie gebeurd moet zijn, via een andere executable. Ik heb nu so far puur een shitload LUA's, XML's en images.

[ Voor 14% gewijzigd door apNia op 01-12-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik mag hopen dat je een authenticator gebruikt, als je het risico neemt je account te compromisen door zooi te downloaden van een bron als piratebay?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dubbeltje eerste rang is het niet? :P Zal 99% kans wel gewoon de 1 op 1 addon kopie zijn van iemand die hem heeft gekocht. Ik heb zelf de demise guide (betaald, dus krijg steeds updates), later overgestapt op rafguide (welke gratis is).

Denk dat niemand echt de technische limiet heeft opgezocht, maar denk dat bv die auto-sell-grey-trash best wel eens je hele inventory kan verkopen (ok, kan je vrij makkelijk terug halen).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom doe je nou alsof elke addon op Curse staat? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Zo'n addon kan wel alles destroyen. Zie bijv. Lootfilter. Deze verwijdert dingen aan de hand van filter settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Slogra schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:01:
Zo'n addon kan wel alles destroyen. Zie bijv. Lootfilter. Deze verwijdert dingen aan de hand van filter settings.
Daar dacht ik zojuist aan, die oudere shard addon kon ook teveel shards netjes verwijderen, kleine stap om daadwerkelijk alles te laten verwijderen. Maar dat lijkt me allemaal 99% ingame te zijn, gegevens buiten de game (login etc) lijken me niet achterhaalbaar te zijn.
SpoTs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:06:
Zeker lvl guides.. want lvlen is al ontzettend makkelijk.
Valt te beargumenteren, zelfs als 'doorgewinterde' alt-bouwer vraag ik me elke keer weer af waar ik nu weer heen moet, liefst zonder teveel lopen (barrens en omstreken is een ramp).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:59:
[...]

Waarom doe je nou alsof elke addon op Curse staat? :)
ik was even in de veronderstelling dat hij de Curse Client bedoelde.. en niet kon vinden op de site ;-)

Addons waar je voor moet betalen om te gebruiken als 3rd party voor WoW = lol :P

Zeker lvl guides.. want lvlen is al ontzettend makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:03:
[...]

Valt te beargumenteren, zelfs als 'doorgewinterde' alt-bouwer vraag ik me elke keer weer af waar ik nu weer heen moet, liefst zonder teveel lopen (barrens en omstreken is een ramp).
Ach, 't gaat nog net niet vanzelf. Toen ze in 2.3 de benodigde hoeveelheid xp tot level 60 verlaagde, en dat later ook deden voor 60-70 ging het al rap, maar nu met de 20% xp-bonus van chest en shoulders gaat het zo absurd snel dat zo'n guide overbodig wordt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb het ook niet over de snelheid, maar over de handigheid. Net als DBM of recount addons, het maakt het allemaal nog makkelijker. Ik heb zelf een ... hekel aan escort missies, slaat hij netjes over. Bepaalde pick up and run quests netjes combineren, werkt erg handig. Soms laat hij je op een aparte manier quests ophalen en inleveren, maar achteraf ben je eigelijk nonstop exp aan het binnenslurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik gebruik zelf Carbonite (Nee deze wordt niet geupdate op Curse.) wat erg lekker werkt, hiervoor Questhelper maar die was met b.v. meerdere objectives erg onduidelijk.

Heirlooms icm Carbonite heeft me in 4 dagen en 2 uur speeltijd van 1 naar 80 geholpen (Mage).
Manier van levelen : dorpje binnenlopen alle quests accepten en grinden maar en dit was gewoon na mijn werk een paar uurtjes levelen duurt alsnog een week of 2 maar totale speeltijd is een heel stuk minder en het gaat niet zo snel vervelen zit nu met 8 lvl 80's en 2 lvl 50's.

Ik heb ook zo'n leveling guide geprobeerd maar ik vondt dat niet fijn werken, Zygor? geloof ik dat het was.

[ Voor 26% gewijzigd door prutser001 op 01-12-2009 18:03 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:56:
Dubbeltje eerste rang is het niet? :P Zal 99% kans wel gewoon de 1 op 1 addon kopie zijn van iemand die hem heeft gekocht. Ik heb zelf de demise guide (betaald, dus krijg steeds updates), later overgestapt op rafguide (welke gratis is).
Dubbeltje? Voor een stuiver op de eerste rang! :)

Maar that's neither here nor there, het gaat mij er om dat ik erg impressed was hoe ze Questhelper leken te hebben gecombineerd met enkel de meest winstgevende quests. Dat onderdeel trok mij heel erg, omdat Questhelper je niet adviseert in de quests die je moet doen. En met Joana's guide er bij vond ik het weer erg priegelen.

Ik heb even gegoogled op de (gratis) suggesties die jullie heir geven, maar RAFguide schijnt een high level te vereisen (via het Recruit a Friend model als ik het juist heb?), die ik niet heb. Ik heb geen alts, dit is voor m'n main die atm level 48 is.

Carbonite klinkt goed, maar lijkt gewoonweg alle quests te suggesten (correct me if I'm wrong!) en dat is nou net iets wat Zygor juist filtert. Zygor lijkt iig zoals zo'n guide enkel de meest waardevolle quests te suggereren waardoor je je tijd zo optimaal mogelijk gebruikt. Als Carbonite dit ook doet heb ik niks gezegd en install ik 'm gelijk :D

edit:
prutser001 ik weet niet of Zygor ook PDF guides geeft, maar in mijn geval gaat het om een ingame guide. Zie deze video. Die meneer is er zelf wel erg over te spreken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 01-12-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Als je een prettige in-game leveling guide wilt hebben zonder het gedoe van illegaal downloaden, download dan gewoon Jame's Alliance of Horde leveling guide. Werkt erg prettig en is erg non-intrusive. Gewoon een klein versleepbaar statuspaneltje en een pijltje met behulp van de TomTom addon.

Die Zygor guide heb ik ook wel eens geprobeerd, maar daar zaten toendertijd nogal wat grindsessies in. Jame´s guide heeft er ook wel een paar, maar die zijn vrij kort en op één hand te tellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Dricus op 01-12-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

apNia schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:13:
[...]

Dubbeltje? Voor een stuiver op de eerste rang! :)

Maar that's neither here nor there, het gaat mij er om dat ik erg impressed was hoe ze Questhelper leken te hebben gecombineerd met enkel de meest winstgevende quests. Dat onderdeel trok mij heel erg, omdat Questhelper je niet adviseert in de quests die je moet doen. En met Joana's guide er bij vond ik het weer erg priegelen.

Ik heb even gegoogled op de (gratis) suggesties die jullie heir geven, maar RAFguide schijnt een high level te vereisen (via het Recruit a Friend model als ik het juist heb?), die ik niet heb. Ik heb geen alts, dit is voor m'n main die atm level 48 is.

Carbonite klinkt goed, maar lijkt gewoonweg alle quests te suggesten (correct me if I'm wrong!) en dat is nou net iets wat Zygor juist filtert. Zygor lijkt iig zoals zo'n guide enkel de meest waardevolle quests te suggereren waardoor je je tijd zo optimaal mogelijk gebruikt. Als Carbonite dit ook doet heb ik niks gezegd en install ik 'm gelijk :D

edit:
prutser001 ik weet niet of Zygor ook PDF guides geeft, maar in mijn geval gaat het om een ingame guide. Zie deze video. Die meneer is er zelf wel erg over te spreken ;)
Nee was die ingame guide, vondt het maar zuigen, elke keer quests zoeken bij npc's ene wel andere quest niet. Tuurlijk kun je gewoon zelf kiezen welke quests je doet, ik bedoel het is niet moeilijk om even te kijken wat je precies moet doen. Carbonite geeft gewoon richting en gekleurde vlakjes op map waar je moet zijn.

Zygor vondt ik maar raar, je moet het echt vanaf lvl1 gebruiken anders is het niet 'uptodate' en stuurt het je naar plekken waar je b.v. alle quests al hebt gedaan. Wil je gebruik maken van Zygor moet je het echt gebruiken vanaf lvl1 doe je dat niet is het een ramp.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

prutser001 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:32:
[...]

Nee was die ingame guide, vondt het maar zuigen, elke keer quests zoeken bij npc's ene wel andere quest niet. Tuurlijk kun je gewoon zelf kiezen welke quests je doet, ik bedoel het is niet moeilijk om even te kijken wat je precies moet doen. Carbonite geeft gewoon richting en gekleurde vlakjes op map waar je moet zijn.

Zygor vondt ik maar raar, je moet het echt vanaf lvl1 gebruiken anders is het niet 'uptodate' en stuurt het je naar plekken waar je b.v. alle quests al hebt gedaan. Wil je gebruik maken van Zygor moet je het echt gebruiken vanaf lvl1 doe je dat niet is het een ramp.
Is dit niet met de meeste guides???
bedoel waarom is het anders een guide als je toch je eigen weg wil gaan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Level nu mijn 6de 80er ook weer met zygor. Gewoon lekkere muziek op zetten en stap voor stap het schermpje volgen. Ik loop nu zo'n 2 levels voor op de guide omdat ik die heirloom shoulders heb.

Ik heb daarvoor ook nog de Jame's level guide gebruikt op wowpro ofzo iets. Questhelper ben ik niet meer zo kapot van. En ook nog ding80.com gebruikt vooral voor de laatste levels in Outland.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nou ik kan me voorstellen dat je inderdaad eventjes out of sync loopt met de quests, maar na aprox 10 levels moet dat ongeveer gelijk trekken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Die guides vind ik juist waardeloos, vaak hanteren ze een bepaalde volgorde terwijl ze niet aangeven dat je iets met killen als je in de buurt bent. Terwijl met questhelper gewoon alles op de kaart wordt aangegeven en je alles makkelijk stuk voor stuk kan aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja maar wel met het risico dat je quests doet die XP-wise misschien niet de moeite waard zijn.

Jame's heb ik geprobeerd icm TomTom, Lightheaded en Tourguide, maar dat werd 1 grote soep (TomTom werkte niet, alle mogelijke conflicterende addons uitgezet, maar zag al meer mensen klagen). En Carbonite vond ik ook een vrij slecht uitgewerkte addon.

Zygor zojuist geprobeerd, en ik moet zeggen, hij maakte alle verwachtingen waar. Even lastig er natuurlijk halverwege injumpen. Maar met behulp van Thotbot nu netjes ingevoegd :)

Ik ben geen hardcore WoW speler, maar ik kan dan vanuit mijn standpunt zeggen dat dit was waar ik naar zocht. Ik houd wel Questhelper er naast, gezien die locaties soms beter leken te kloppen. Nu even proberen en kijken of het nog leuk blijf op deze manier. Want dat doet er natuurlijk ook toe (iig je eerste rit naar lvl 80 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteraaf niet echt veel gedaan. Ik heb mun level 60 Deathknight door een gedeelte van Deadmines geloodst voor het levelen van Enchanting. Ik moet zeggen dat ik daar achteraf wel blij mee ben dat ik het gedaan heb. Verder heb ik mijn Deathknight van level 60 naar 61 gebracht. Vanaaf gaat hij of naar Shattarand of naar Stormwind (ik denk Shattarand) en dan ga ik mijn Enchanting abilities uitbreiden. Verder wil ik mijn level `16 Shaman boosten naar level 20 zodat deze van Leatherworking 150/150 naar 225/225 kan worden gebracht en ook deze gast zijn mounts kan halen. het zou imo niet veel problemen moeten opleveren om mijn Shaman tot level 20 te schoppen. Het belangrijkste op dit moment imo is dat ik alle professions van mijn alts zo snel mogelijk zo hoog mogelijk weet te krijgen. Het daadwerkelijk levelen van mijn alts komt vanzelf wel.

Verder wil ik eigenlijk nog een Warrior of Paladin aanmaken en levelen met Mining/Blacksmith
Een priest met Tailoring en iets anders (misschien herbalism voor lifebloom)
Een rogue met iig Engineering en natuurlijk voor kistjes open te breken.

Ik geloof dat ik daarna de cirkel wel rond heb qua professions. Aangezien mijn mage Auredium al 450 cooking heeft en meer dan 160 recepten, de First aid skill heeft gemaxed en Fishing op het hoogste niveau heeft zal ik daarmee de cirkel goed rond hebben. Eigenlijk wil ik met mijn alts mijzelf zoveel mogelijk onafhankelijk maken van AH voor het verkrijgen van Enchantments, gear etc. etc. Het levelen gaat mee veel gold kosten maar met Alchemism op 450 bij mun mage moet dat geen probleem zijn dit te financieren.

[ Voor 31% gewijzigd door Auredium op 02-12-2009 07:41 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Ook ik heb gisterenavond niet veel gedaan. Nog wel een grappig voorvalletje gehad. We gingen met guildies ToC HC doen. Ik op mijn Paladin, een Druid tank, een Boomkin een Priest healer en een nog-niet-zo-lang-geleden-80-gedingde Death Knight. De tank en de healer waren beide prima gegeared. Mijn Paladin draagt ondertussen al een aantal epics en blues (naast ook nog een aantal greenies). De andere DPS'ers liepen daar qua gear nogal wat achter en dat was in de DPS te zien. Op zich geen probleem vind ik, alleen kregen we de eerste boss (die voortdurend zijn Healing Wave gebruikt) niet neer. De DK had tijdens het levelen haar Mind Freeze nog nooit nodig gehad en wist die zo snel dus niet te vinden en de stun van mijn Paladin had een te lange cooldown om genoeg heals te kunnen onderbreken. Dat, in combinatie met een te lage totale DPS zorgde ervoor dat we de boss niet dood kregen. Na 5 of 10 minuten ofzo hebben we het gevecht maar afgebroken en heb ik mijn DK gelogd voor het interrupten van de heals. De run liep toen verder vlekkeloos. Voor de andere DK dropte er meteen een mooi DPS plate item (ik weet ff niet meer wat precies), dus dat was voor haar mooi meegenomen.

Gelukkig zit mijn DK ook al redelijk goed in de DPS gear, want ik kwam er achter dat ik na de laatste talent reset de DPS spec nog niet ingevuld had. Toen heb ik mijn tank spec maar geactiveerd en mijn DPS gear aangetrokken. Ging prima :).

Enneeh:
Mektheb schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:29:
Beste ui ooit :D verbriukt echt 0,0 geheugen wel wat aangekleed voor me eigen speel style :D
Inderdaad, ontzettend mooie UI! Helaas heb ik geen widescreen en moet ik het met 1280x1024 doen. Als ik wat tijd over heb, dan ga ik deze eens downloaden en kijken of ik hem voor mijn resolutie kan aanpassen. Wat ik zo even niet zag was of hij ook een focus frame aan heeft staan. Heb jij dat toevallig uitgeprobeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Dricus op 02-12-2009 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
apNia schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:34:
Ja maar wel met het risico dat je quests doet die XP-wise misschien niet de moeite waard zijn.
Je kan op je map zien of je er ver voor moet lopen, kleine moeite om dat dan te doen. Ook volgt de guide maar één precies pad. Als je daar even afstapt gaat het gelijk de mist in. Met 20% extra exp van BoA items level je ook veel sneller, maar dat telt hij ook niet mee. Recruit a Friend trouwens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

RichardvdD schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:15:
[...]
Je kan op je map zien of je er ver voor moet lopen, kleine moeite om dat dan te doen. Ook volgt de guide maar één precies pad. Als je daar even afstapt gaat het gelijk de mist in. Met 20% extra exp van BoA items level je ook veel sneller, maar dat telt hij ook niet mee. Recruit a Friend trouwens ook niet.
Ow, goed dat je het zegt. Mijn mage moet inmiddels weer genoeg soulshards hebben voor een nieuwe BoA die ik dan aan mijn Shaman kan geven. Wat sneller naar level 20 toe. :)

@Dricus: DOH!

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Auredium schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:32:
[...]
Ow, goed dat je het zegt. Mijn mage moet inmiddels weer genoeg soulshards Stone Keeper's Shards hebben voor een nieuwe BoA die ik dan aan mijn Shaman kan geven. Wat sneller naar level 20 toe. :)
Fixed :).
Soul Shards zijn Warlock reagents, benodigd om minions te summonen en allerhande steentjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:04:
Ook ik heb gisterenavond niet veel gedaan. Nog wel een grappig voorvalletje gehad. We gingen met guildies ToC HC doen. Ik op mijn Paladin, een Druid tank, een Boomkin een Priest healer en een nog-niet-zo-lang-geleden-80-gedingde Death Knight. De tank en de healer waren beide prima gegeared. Mijn Paladin draagt ondertussen al een aantal epics en blues (naast ook nog een aantal greenies). De andere DPS'ers liepen daar qua gear nogal wat achter en dat was in de DPS te zien. Op zich geen probleem vind ik, alleen kregen we de eerste boss (die voortdurend zijn Healing Wave gebruikt) niet neer. De DK had tijdens het levelen haar Mind Freeze nog nooit nodig gehad en wist die zo snel dus niet te vinden en de stun van mijn Paladin had een te lange cooldown om genoeg heals te kunnen onderbreken. Dat, in combinatie met een te lage totale DPS zorgde ervoor dat we de boss niet dood kregen. Na 5 of 10 minuten ofzo hebben we het gevecht maar afgebroken en heb ik mijn DK gelogd voor het interrupten van de heals. De run liep toen verder vlekkeloos. Voor de andere DK dropte er meteen een mooi DPS plate item (ik weet ff niet meer wat precies), dus dat was voor haar mooi meegenomen.

Gelukkig zit mijn DK ook al redelijk goed in de DPS gear, want ik kwam er achter dat ik na de laatste talent reset de DPS spec nog niet ingevuld had. Toen heb ik mijn tank spec maar geactiveerd en mijn DPS gear aangetrokken. Ging prima :).

Enneeh:

[...]

Inderdaad, ontzettend mooie UI! Helaas heb ik geen widescreen en moet ik het met 1280x1024 doen. Als ik wat tijd over heb, dan ga ik deze eens downloaden en kijken of ik hem voor mijn resolutie kan aanpassen. Wat ik zo even niet zag was of hij ook een focus frame aan heeft staan. Heb jij dat toevallig uitgeprobeerd?
Geloof omdat het script based is hij automatisch aanpast naar je resolutie ;), en focus frame is indeed niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Mektheb schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:59:
[...]
Geloof omdat het script based is hij automatisch aanpast naar je resolutie ;), en focus frame is indeed niet aan
Ok, maar op de website staat dat de minimale resolutie 1600 pixels breed is, dus dat wordt voor mij problematisch :P. Ik ga dus maar eens kijken of ik die scripts kan hacken aanpassen om er hardcoded 1280 pixels van te maken en de posities van verschillende elementen daar op aan te passen.

Is het focus frame wel op de één of andere manier aan te zetten, of ondersteunt deze UI dat überhaupt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Dricus schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:04:
De DK had tijdens het levelen haar Mind Freeze nog nooit nodig gehad en wist die zo snel dus niet te vinden..
Goed dat je het zegt, ik moet inderdaad Mind freeze zo snel mogelijk op mijn bar gaan krijgen, doe er nu ook niets mee. Maar goed, eerst mijn dk maar eens op 80 krijgen. Leuk project voor de vakantie.

Maandag een Ulduar run gedaan met het doel om zoveel mogelijk achievements te scoren ^^ Is aardig gelukt. FL met 2 torens, XT hardmode, Ignis <4 min kill, IC medium mode, What's his name gekilled tegelijkertijd met beide armen en de sentries in leven gelaten op Auriaya. Daarna maar gecalled want het begon laat te worden. In twee weken tijd toch aardig wat achievements kunnen halen in Ulduar.
Verder sinds maandag eindelijk weer Crusader. Vanwege faction change werd die gereset dus ik kon weer helemaal opnieuw beginnen. Gelukkig wordt reputation verder 1 op 1 overgezet voor de horde steden anders had ik dat ook opnieuw kunnen doen.

Vanavond ToC10 en Ony10 met de guild, misschien eens zien of ik nog wat upgrades kan scoren voor mijn healing offspecc. Toch zit ik met beide speccs redelijk goed in gear inmiddels als ik kijk naar de content die ik op dit moment doe (ele 2654 gearscore en resto 2610). Jammer dat er niet superveel emblemupgrades meer te halen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Mik! op 02-12-2009 09:06 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren was er een TM / SS battle geplanned op Azjol-Nerub server. Ik heb zelf nog nooit echt pvp gedaan dus ging eens voor de grap meedoen. Toen eenmaal alle horde bij elkaar verzameld was en de raid leader veel te ingewikkelde tactieken had uitgelegd gingen we op naar TM. We waren met een kleine 50 a 60 horde spelers op een server die voornamelijk alliance bevat. Schijnbaar was er aan de alliance kant weinig interesse om iets dergelijks te doen omdat we SS hebben steamrolled zonder problemen. Een paar keer heeft alliance zich regrouped bij AV en hebben we ze daar ook bevochten (en overwonnen). Uiteindelijk besloten we maar wat meer stennis te schoppen om in Stormwind de AH in beslag te nemen. Langzaam maar zeker begonnen we de aandacht te krijgen van de alliance en kwamen er steeds meer en meer mensen om ons uit de weg te ruimen, maar dat gaat niet zomaar! We hebben flink stand gehouden tegen uiteindelijk een overweldige groep alliance spelers. Toen we een klein half uur hebben gevochten op het pleintje buiten de AH besloten we om snel even de AH in te springen om te rebuffen. Toen werden we ingesloten in de AH waar we een redelijk positionele voordeel hadden. Er was zo ontzettend veel lag dat het moeilijk was om uberhaupt iets te targetten wat daadwerkelijk daar stond. Ik deed als ret pld maar gewoon aoe's spammen en hopen dat ik iets raak. Af en toe werd ik een keer deathgripped de AH uit maar daar stonden zo veel alliance spelers dat ik denk dat de meeste niet eens konden zien dat ik eruit was. Ik kon gewoon simpelweg divine shield aanzetten en weer naar binnen lopen. Uiteindelijk besloten we om als groep te proberen de AH uit te stormen, jammergenoeg was niet iedereen even alert. We werden opgesplits en dolven uiteindelijk het spit. Ik heb uiteindelijk zo'n 608 honerable kills gemaakt (als raid, neem ik aan) wat best ik best wel een prestatie vind :) Ik heb een paar screenshots gemaakt maar die staan natuurlijk thuis op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Roth UI in gebruik. Wel een beetje aangepast om verder te maken naar mijn smaak. Inmiddels voldoet ie prima aan mijn eisen.

Origineel: http://www.wowinterface.c...5-RothUIDiablo3theme.html

Een erg mooie UI gebaseerd op de interface van Diablo 3.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ziet er inderdaad mooi uit, maar voor mijn Warrior heb ik aan 1 bar echt niet genoeg!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CyCloneNL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:39:
Ziet er inderdaad mooi uit, maar voor mijn Warrior heb ik aan 1 bar echt niet genoeg!
http://www.wowinterface.c...975-rBottomBarStyler.html
Lijkt erop dat je meerdere bars kan maken binnen die bottom UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:43:
Vind ik echt super om te hebben :) Healer zijn is leuk, maar op m'n Druid tank ik ook veel, zodat ik het tempo hoog kan houden. Maar met dit soort tanks, hoef je dat niet zelf meer te doen. Zo blijf je ook nog enigzins wakker als healer.
Log ik gisteren in na een week, paar daagjes weggeweest en Sinterklaas gedoe, gaat hij met zijn paladin een faction change doen zodra hij zijn arena punten heeft (vandaag) :'(

15 jaar en dan een grietje achterna lopen naar de andere faction, toch minder hersens dan ik dacht |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Niet zo jaloers -BB- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Nou 15 jaar zijn klinkt eigenlijk niet zo slecht, lekker onbezorgd en alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren wel plezier gehad op m'n Paladin :)

Toen ik online kwam, dook ik meteen de Battlegrounds in. Maar dat was niet zo'n goed idee, want Alliance had de overhand in Warsong Gulch helaas. Deze Battleground wil ik in ieder geval doen tot ik genoeg marks heb voor een aantal upgrades, waaronder level 40 epic Bracers met Str/Agi/Stam. Maar niet meer zo vroeg op de avond. Hordes zaten hk's te farmen op het middenveld, en als een Alliance flagcarrier langsliep, had hij minstens 4 backups, en als Horde 'm had, waren we blij met 2. Ik stond dan ook vaak voor de Alliance base te wachten op wat backup, want in m'n eentje haal ik het niet tegen 3 defense. Hoe sterk een Retri Pala dan ook is, dat lukt niet.
Vooral een Affli Warlock aan Alliance zijde was lastig. Heel simpele, maar effectieve speelwijze had ie. Corruption + CoA, fear en dan Drain Life. Corruption kan ik dispellen, maar ik probeerde 'm soms te nuken zodat ie in de defense moest. Op zich heb ik met Arcane Torrent een extra interrupt/silence als Blood Elf, maar de Warlock had z'n Voidwalker bij zich, voor een schild. En dat maakte 'm extra sterk, plus dat ie gewoon erg veel damage deed. Maar aan het einde heb ik 'm toch 1v1 te pakken gekregen, maar ik had wel cooldowns nodig.

Na 3 verloren potjes nam ik het even voor gezien, en vloog richting zuiden: Tanaris.
Een guildie ging 2 alts boosten met z'n 80 DK en had nog plek vrij voor een Zul'Farrak run. Ik had ondertussen 4 quests voor die plek, dus ik nam het aanbod aan. Tijdens de run ging ik een level omhoog, en met het inleveren van de quests was ik alweer 50% richting het volgende level.
Daarna ben ik wat gaan questen in het oosten van Tanaris. Op een gegeven moment zag ik een Horde Druid aangevallen worden door 2 Alliance, een Shadow Priest en Arms Warrior. De Druid kon ik niet meer redden, maar de 2 Alliance heb ik wel de grond in gemept. De Druid kwam daarna terug, en tijdens het volhealen werd ze weer aangevallen door de 2 Alliance die ook net terug gekomen waren bij hun corpse. Weer lagen ze met hun neus in het zand nadat ik klaar met ze was. Ik ging even verder questen, en had de Druid ondertussen in whisper. Ik kreeg te horen dat ze revenge op 1 Alliance had genomen, door een one-shot crit uit te voeren op 'm toen hij zat te drinken! :D
Ik zei al tegen d'r: "Wanna bet that at least 1 of them is getting his 80 now?", aangezien ze niet meer terugkwamen. En ja hoor, de Druid whisperde me dat er een 80 achter d'r aanzat. In Gadgetzan aangekomen zag ik voor m'n neus dat zij ge-oneshot werd door een Frost Shock van een 80 Alliance Shaman. Maar de guards in Gadgetzan willen de vrede behouden, en de Shaman kreeg er dus minstens 5 op d'r. Ik bleef buiten Shock-afstand van haar staan, en zag dat ze mij ook als target had. Het was een Resto Shaman, dus ze bleef levend door de guards. Echter, die guards zetten je constant vast, en als ze er al even uitkwam, rende ik weg zodat ik buiten range bleef. Even later had ze bijna alle guards dood, mede door haar Fire Elemental, en kwam ze achter me aan, maar ik lokte haar naar meer guards :+
Ongeveer 5 minuten later, was ze bijna out-of-mana, maar waren de guards ook bijna op. Ondertussen zat ik d'r natuurlijk te plagen met /wave /lol /goodbye, en ben toen in de Inn uitgelogd om nog even wat Auctions te regelen op m'n Mage en niet een schietschijf te zijn voor een Shaman die eindelijk de guards dood heeft. Maar ik hoop dat ze het niet gered heeft :P

De 2 Alliance waren gestart met 2vs1. Met 2vs2 wonnen wij het constant, en dan pakt de Alliance z'n 80, omdat ze het anders niet redden. Hoe zielig ben je dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:47:
[...]

http://www.wowinterface.c...975-rBottomBarStyler.html
Lijkt erop dat je meerdere bars kan maken binnen die bottom UI.
En dat doe je op dezelfde manier als je dat normaal ingame een extra actionbar toevoegd ingame. De addon zet er dan 2 boven de normale bar en twee rechts invisible in het scherm. Tenminste in het geval van de Roth UI waar dezelfde addon ook gebruikt wordt.
Als je andere positie wilt hebben, zul je in de LUA file moeten gaan rommelen aangezien er geen config-scherm bijzit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RichardvdD schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:15:
[...]
Als je (zelf, dus dualboxen oid) gaat RaF-en moet je sowieso geen guides volgen maar gewoon alleen de quests accepteren die geen loot nodig hebben of waarvan je de loot door kan geven aan je follower.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gisteren twee raid pugs geriskeerd:
- Onyxia25: zowaar in één keer down, ook al lag meer dan de helft van de raid tegen de grond 8)7
Ik was MT met mijn loladin, helaas geen upgrades en uiteraard ging de head of onyxia naar een dps tard die na 10 seconden in phase 1 al dood was.
- VoA10: totale mislukking, dps en één van de healers die doodleuk in de vlammen bleven staan en mij daar nog de schuld van gaven ook. Fyi, ik kite de tier 9 boss fatsoenlijk rond en er was meer dan ruimte genoeg voor iedereen om te dps-en. De andere tank bleef ook niet bovenop mij staan.

Ah well, you win some you lose some zeker?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.