RyackWerk schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:29:
[...]
Dat moeten ze toch. Anders ben je steeds aan het stappen op het moment dat er ook maar ergens vuur rond de baas komt. Stapje naar links of rechts moet geen probleem zijn voor de melee dps. Het voordeel is dat er veel minder beweging in de raid nodig is, dat maakt het veel makkelijker voor iedereen.
Ja, ware het niet dat de vlammen vrij lang blijven liggen. 10 mans is het np, maar op 25 man ben je werkelijk waar continue aan het lopen wat je -als melee- dps kost omdat de hele 180 graden cirkel achter de boss vol ligt als je wat pech hebt en ze veel op de melee spawnen. Heb het gisteren nog mee mogen maken:
Gisterenavond een relaxed avondje gehad, moest wat dingen regelen dus rustig aan gedaan met WoW. Even 2x de daily HC ezmode natuurlijk, toen in een pug terechtgekomen voor VoA25 met mijn rogue. Groep zag er aardig uit en we startten al vrij snel. Rare overactieve RL met elke zin een aantal typo's maar hij was niet mijn class dus ik denk komt vast goed. Uiteindelijk bijna een wipe op trash omdat de tank 2 mobs pullt en de OT hem vrolijk IN de andere mob, facing other side (dus 360 graden molten fists aoe ftw), alle melees dood "gj OT -.-". Naja de boss maar, alles gaat goed tot 30% MT dood, 20% OT, tot 8% nog 2 plates met cds, toen kreeg ik hem. Evasion meteen gepopped, m'n herba hot aan, vinger op de pot en bidden maar. Op 2% die flame whirl (CloS) en net overleefd met wat heals, 1%, de hit erna echter niet toen de boss nog 10k hp had

Gelukkig was ie wel down met welgeteld 5 man over. Geen loot helaas. Vervolgens klassieke fout, looten gaat te langzaam doordat 10 man begint te zeiken over wie wat wel en niet verdient, en de tank pullt maar krijgt geen heals. Wipe natuurlijk en 10 man leaved de groep, dus disband.
Goed dan even naar Ony25 met mijn priest (healer). Weer een drukke RL kiddo, maar hij deed het best goed eigenlijk dus ik denk laten we 'ns kijken. "Plz don't leave after if we wipe once, I'll kick all failers". Goed buffen en go. Eerste en wipe op trash omdat er 2 mobs komen en de 2 tanks beiden dezelfde mob hebben en de andere laten lopen... toen had ik het al moeten weten. De halve raid dood, nub hier nub daar, ok verder. De eerste pull ging goed tot 6% (naja slome slacky OT, ik als healer maar bij de dps gaan staan zodat die tenminste nog m'n whelps netjes killden), de OT staat mee te dpssen en taunt ineens. Geen sorry of niks, niet eens antwoord. Na 2 min kick uit raid en 2 healers 2 dps leaved stom dat ik dat niet deed. Toen nog 2 complete fails a la mensen die doodgaan van deep breath, ph3 MT rent als een dolle hond naar de andere kant om Ony te pakken zonder even te kijken of er een healer in de buurt is. Toen had ik het helemaal gehad en ben ik geleaved.
Inmiddels was het 23.20u en wilde ik eigenlijk loggen, toen een guildie me nog meevroeg op m'n rogue naar ToC10 normal. Fijne snelle clear en heb de ring mogen looten van de eerste baas. Ik ben voorlopig weer even van mijn pug-manie genezen brrrrr