Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:03

BM

Moderator Spielerij
bij T&T codes duurt het altijd even voor deze gaan werken. Vaak pas op de dag dat het pakket geleverd word :z Komt wel goed denk ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 14:26
Ontzettend bedankt voor de reacties.. die aankoop komt er wel aan dus ;)
Maar.. nadat ik gister nog ff music had geluisterd etc. via de XboX was ik vertrokken voor oud & nieuw.

Vanavond filmpje willen kijken.. heb ik geen verbinding met m'n router..
Op m'n router staat constant:
01.01.10 20:42:32 WLAN registration failed: Authorization failed. Computer name: -, Mac address: xx:xx:xx:xx:xx.

Het ww. (WPA2) heb zeker al een aantal keren ingevoerd... maar kom er gewoon niet op 8)7

Nb. mac adressen worden atm gewoon geaccepteerd op m'n wifi ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Zephyer op 01-01-2010 21:50 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zet MAC adres filtering toch uit; voegt weinig toe :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, de eerste game van 2010 is net op m'n mat geploft... Darksiders, een kleine 6 dagen te vroeg volgens mij maar komt goed uit, ik hoef pas dinsdag weer te werken :P

Hoor er hier trouwens weinig over. Darksiders is een soort combo van Zelda en God of War... Beetje Soul Reaver 2010. Zoek maar eens op :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:27

S2S

Willybubba schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:27:
Zo, de eerste game van 2010 is net op m'n mat geploft... Darksiders, een kleine 6 dagen te vroeg volgens mij maar komt goed uit, ik hoef pas dinsdag weer te werken :P

Hoor er hier trouwens weinig over. Darksiders is een soort combo van Zelda en God of War... Beetje Soul Reaver 2010. Zoek maar eens op :)
Ik heb hem ook net gekocht, ben benieuwd lees er veel goeds over.

[ Voor 76% gewijzigd door S2S op 02-01-2010 13:39 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 19:38
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je de data transfer kabel krijgt met dit formulier?

Afbeeldingslocatie: http://www.pdfoo.com/large-img/p19/127/983.jpg

Ik vraag me sowieso een beetje af of dit nog gaat lukken, de pdf staat niet meer op de xbox site volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11:32
buddow schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:18:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je de data transfer kabel krijgt met dit formulier?

[afbeelding]

Ik vraag me sowieso een beetje af of dit nog gaat lukken, de pdf staat niet meer op de xbox site volgens mij..
Waarom bel je niet gewoon de helpdesk? Daar kan je gewoon een transfer kit aanvragen.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[afbeelding]

Toen ik in november de transfer kit bestelde, heeft het volgens mij een week of 2 á 3 geduurd voordat ik hem binnen had.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:31
Ik mis eigenlijk de platform games op de X360 ala Ratchet and Clank op de PS3...
Weet iemand, naast Banjo en Kazooie nog wat titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Oké, de helpdesk maar gebeld omdat ik nog altijd geen verbinding met de N adapter kreeg na donderdag. (daarvoor dus voor 4 dagen wel)
MS Xbox gaf aan dat ik middels een utp een verbinding koest leggen tussen mijn router en Xbox.
Dit om verbinding te leggen met Xbox live en zo naw een update te krijgen welke weer naw nodig is om de adapter goed te ondersteunen.. (feit blijft dat de adapter het wel heeft gedaan en nu niet meer.. Iets wat dan niet rijmt met die update?)

Anyway, zo gezegt zo gedaan .. Test naar xbox live gaat goed, melding dat er een update is komt ook,
ik zeg update.. En dan lukt het niet. Geen specifieke foutmelding maar een alg. foutmelding dat de update niet gedownload kan worden. MS Xbox geeft aan dat dat wellicht weer aan portforwarding OF aan mijn MTU waarde bij mijn isp..

Poorten ga ik straks instellen, iets wat ik wel heel vreemd vind aangezien ik vanuit mijn netwerk een verbinding opstart en niet live naar mij toe?
Link naar de poorten is Which ports are required to be open for Xbox LIVE on your router or firewall

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wilde ik net een 360 Arcade kopen omdat ik spijt heb van de verkoop van mijn 360 Premium, zegt de verkoper van de Dixons dat de Arcade enkel via de bijgeleverde non-hd Scart kabel aangesloten kan worden.

Nu dacht ik dat de nieuwe Arcades ook een HDMI aansluiting hebben en dat de Arcades ook gewoon via de HD Component Kabel (Logic3 of origineel maakt niet uit) aangesloten kunnen worden. De verkoper beweerde dat beide gevallen niet mogelijk is.

Ik zou dus willen vragen of iemand mij kan vertellen of HDMI en de Component HD kabel wel gewoon werken icm de 360 Arcade? Lijkt me niet dat ze voor een budget 360 ineens een andere videoaansluiting op het moederbord maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:45

D4NG3R

kiwi

:)

Aghanim schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:09:
Wilde ik net een 360 Arcade kopen omdat ik spijt heb van de verkoop van mijn 360 Premium, zegt de verkoper van de Dixons dat de Arcade enkel via een non-hd Scart kabel aangesloten kan worden.

Nu dacht ik dat de nieuwe Arcades ook een HDMI aansluiting hebben en dat de Arcades ook gewoon via de HD Component Kabel (Logic3 of origineel maakt niet uit) aangesloten kunnen worden. De verkoper beweerde dat beide gevallen niet mogelijk is.

Ik zou dus willen vragen of iemand mij kan vertellen of HDMI en de Component HD kabel wel gewoon werken icm de Arcade? Lijkt me niet dat ze voor een budget 360 ineens een andere videoaansluiting op het moederbord maken?
De arcade is behalve de kleur NIKS anders als een Premium xbox. het enige verschil is dat er bij de arcade minder extra's voor je xbox worden meegeleverd.

Er zit gewoon een HDMI poort op, alleen zit er geen HDMI kabel bij!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Aghanim schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:09:
Wilde ik net een 360 Arcade kopen omdat ik spijt heb van de verkoop van mijn 360 Premium, zegt de verkoper van de Dixons dat de Arcade enkel via de bijgeleverde non-hd Scart kabel aangesloten kan worden.

Ik zou dus willen vragen of iemand mij kan vertellen of HDMI en de Component HD kabel wel gewoon werken icm de 360 Arcade? Lijkt me niet dat ze voor een budget 360 ineens een andere videoaansluiting op het moederbord maken?
Alle Xbox360 consoles hebben nu een HDMI aansluiting. En je kwam zeker op deze aanbieding af bij dixons?
Xbox 360 met Xbox 360 en de game Banjo Kazooie: Boutjes & Moertjes en tijdelijk met Pure en LEGO Batman 139,99 +10% korting= 125,99 gratis verzending via ideal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

BF 1943 is best een goede koop gebleken, mooie graphics, gameplay en vooral het geluid is geniaal :9~

[ Voor 58% gewijzigd door RamO op 02-01-2010 22:58 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:19:
[...]

Alle Xbox360 consoles hebben nu een HDMI aansluiting. En je kwam zeker op deze aanbieding af bij dixons?
Xbox 360 met Xbox 360 en de game Banjo Kazooie: Boutjes & Moertjes en tijdelijk met Pure en LEGO Batman 139,99 +10% korting= 125,99 gratis verzending via ideal. :)
tjah, dat dacht ik dus ook, die ontzettende %^$%&$% 'verkoper' van de Dixons is dus nog in het magazijn gaan kijken en kwam met de melding dat hij zeer zeker had gezien dat er geen HDMI op zat en ook de component kabel niet zou werken op de arcade. Dus ik denk dan vraag ik het nog maar ff hier na voordat ik eigenwijs toch dat ding koop en dan 2 dagen later niet terug kan brengen omdat de verkoper dan zegt: i told you so :)

Ga ik eens speciaal een keer naar de winkel voor een aankoop, krijg je dit 8)7
Morgen koopzondag! Dan maar 10 euro meer betalen maar niet meer naar Dixons voor mij! Mooi een component HD kabel erbij en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 10:51
Iemand nog een harddisk over? Zo ja, stuur ff een berichtje. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Aghanim schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:34:
[...]

tjah, dat dacht ik dus ook, die ontzettende %^$%&$% 'verkoper' van de Dixons is dus nog in het magazijn gaan kijken en kwam met de melding dat hij zeer zeker had gezien dat er geen HDMI op zat en ook de component kabel niet zou werken op de arcade. Dus ik denk dan vraag ik het nog maar ff hier na voordat ik eigenwijs toch dat ding koop en dan 2 dagen later niet terug kan brengen omdat de verkoper dan zegt: i told you so :)

Ga ik eens speciaal een keer naar de winkel voor een aankoop, krijg je dit 8)7
Morgen koopzondag! Dan maar 10 euro meer betalen maar niet meer naar Dixons voor mij! Mooi een component HD kabel erbij en klaar :)
Als je internetbankieren heb kan je hem ook op dixons.nl bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267141

[afbeelding]

Had gebeld maar hij zei dat ik het formulier moest opsturen. Maar wacht nu al een maand ofzoiets. Maar heb nu gewoon een kabel gekocht op dealextreme voor 5 euro. Komt deze week waarschijnlijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:05:
[...]

Als je internetbankieren heb kan je hem ook op dixons.nl bestellen ;)
i know,maar een echte tweaker kan niet wachten als het ook koopzondag is he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmm.. alsnog de laatste update via XboX live gekregen.. echter niet via de netwerk test..
Anyhow.. that didn't work 2... dus morgen maar eens bellen en kijken wat ze te zeggen hebben.. :(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 20:06

NvM

S2S schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:38:
[...]

Ik heb hem ook net gekocht, ben benieuwd lees er veel goeds over.
Heb Darksiders ook vandaag gekocht, zit nu een dik uur in het spel. Zeer bruut tot nu toe! Dit soort games mogen wel meer op de Xbox 360 verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Inderdaad, erg vet! Ook grafisch, dit stijltje zie je niet vaak op de 360, en dat is jammer!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb even de IGN preview van Darksiders bekeken en ik moet zeggen dat het er erg lekker uitziet. Sommige delen schreeuwen gewoonweg "Zelda" uit en dat is zeker niet negatief bedoeld.
Probleem is echter: Ik moet nog steeds Borderlands spelen en Bayonetta is ook net gereleased :|.

Keuzes, keuzes...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zelda? Die preview doet mij meer denken aan Devil May Cry 4. Zelfde moves, zelfde principe, andere 'skin'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Dennis Lammers schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:09:
Ik mis eigenlijk de platform games op de X360 ala Ratchet and Clank op de PS3...
Weet iemand, naast Banjo en Kazooie nog wat titels?
Voor ongeveer een tientje te koop Splosion Man via XBLA. Zeer vermakelijke en originele platform fun, inclusief compleet verschillende multiplayer campaign. Dus iets van 48 single player en 48 multiplayer levels. Leuke van de MP levels is dat je moet samenwerken om het te halen.

Een launch titel waar ik mij jaren geleden mee heb vermaakt is Kameo. Weet niet hoe hij de tand des tijds heeft doorstaan, maar toen vond ik het een zeer volwaardige platformer. Maar ja, dan heb je het over 2005 of zo?

In other news: Holy Crap wat schijnt Bayonetta goed te zijn. Ik wilde eerst Dante + GoW3 gaan kopen maar nu twijfel ik toch... En Darksiders ziet er ook goed uit (de trailer ademde al enorme sfeer uit en nu schijnt het nog een goede game te zijn ook). Ik hou het echt niet meer bij zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Rockvee2 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:19:
[...]

Was die aanbieding alleen gisteren toevallig? Ik kan het nu niet terugvinden op dixons.nl

/edit: te vroeg geroepen, als je 'em toevoegt aan je winkelmand wordt er wel korting over berekend zie ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 03-01-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Boeboe schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:44:
Heb even de IGN preview van Darksiders bekeken en ik moet zeggen dat het er erg lekker uitziet. Sommige delen schreeuwen gewoonweg "Zelda" uit en dat is zeker niet negatief bedoeld.
Probleem is echter: Ik moet nog steeds Borderlands spelen en Bayonetta is ook net gereleased :|.

Keuzes, keuzes...
I know what you mean...zucht. Binnen een paar weken Mass Effect 2 en dan doorlopend een stroom van games:

- Splinter Cell: Conviction
- Bioshock 2
- Alan Wake
- Brink
- Rage
- Halo: Reach
- Bad Company 2
- Fable 3

En dat is alleen nog maar datgene dat is aangekondigd. Er zal ook wel weer een nieuwe CoD van Treyarch komen die ik vast wel ga spelen voor de campaign (MP zal voor mij wel weer teleurstellen). En wat zal er voor leuks uitkomen wanneer Natal gereleased wordt? Wat mij betreft mag er een Wii Sports-achtige applicatie meegeleverd worden.

Al met al zal het wel weer een game per maand worden en dat is best veel. Oh ja...en Dragon Age: Origins wil ik ook nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Schweino schreef op zondag 03 januari 2010 @ 09:09:
[...]

Was die aanbieding alleen gisteren toevallig? Ik kan het nu niet terugvinden op dixons.nl

/edit: te vroeg geroepen, als je 'em toevoegt aan je winkelmand wordt er wel korting over berekend zie ik.
Toch vind ik het 'eng' dat er bij geen enkele van die aanbiedingen over HDMI aansluiting wordt gepraat en ook niet over het feit dat geheugen onboard zit (toch?) ipv de geheugenkaart die je er bij krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op zondag 03 januari 2010 @ 08:06:
[...]

Voor ongeveer een tientje te koop Splosion Man via XBLA. Zeer vermakelijke en originele platform fun, inclusief compleet verschillende multiplayer campaign. Dus iets van 48 single player en 48 multiplayer levels. Leuke van de MP levels is dat je moet samenwerken om het te halen.

Een launch titel waar ik mij jaren geleden mee heb vermaakt is Kameo. Weet niet hoe hij de tand des tijds heeft doorstaan, maar toen vond ik het een zeer volwaardige platformer. Maar ja, dan heb je het over 2005 of zo?
<knip>
Kameo is voor 10 euro bij bartsmit verkrijgbaar . Voor 20 euro heb je dus heel veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Aghanim schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:09:
[...]

Toch vind ik het 'eng' dat er bij geen enkele van die aanbiedingen over HDMI aansluiting wordt gepraat en ook niet over het feit dat geheugen onboard zit (toch?) ipv de geheugenkaart die je er bij krijgt.....
Dat pakket met Banjo, Pure en Lego Batman is 100% zeker een Jasper met 512MB geheugen onboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

OK, Darksiders dus. Ik kom met geen mogelijkheid voorbij Tiamat. Wat de f*ck is daar de bedoeling?

spoiler:
Ik krijg d'r uit de lucht, dan komt fase 2.Je krijgt een QTE (druk B0. Doe ik. Ze gaat kwetsbaar staan. Ik mep (of ik doe dat boemerang ding) maar dat doe ik een shitload keer en ik heb niet het idee dat ik enigszins dichter bij kom... WTF.

EDIT: Nevermind, got it.

[ Voor 3% gewijzigd door Willybubba op 03-01-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

SeamusXanthus schreef op zondag 03 januari 2010 @ 08:06:
[...]

Ehh ik heb 'm destijds bij mijn 360 gekocht, maar nooit echt gespeeld. Omdat ik laatst door mijn te spelen spellen heen was, kwam ik bij Kameo uit. Na ongeveer een uurtje spelen heb 'm maar weer onderop mijn stapel spellen gelegd :X Leuk concept en alles, maar de besturing is echt vrij irritant in sommige vormen (als je dat gordeldier bent bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Willybubba schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:19:
OK, Darksiders dus. Ik kom met geen mogelijkheid voorbij Tiamat. Wat de f*ck is daar de bedoeling?

spoiler:
Ik krijg d'r uit de lucht, dan komt fase 2.Je krijgt een QTE (druk B0. Doe ik. Ze gaat kwetsbaar staan. Ik mep (of ik doe dat boemerang ding) maar dat doe ik een shitload keer en ik heb niet het idee dat ik enigszins dichter bij kom... WTF.

EDIT: Nevermind, got it.
Hoe bevalt het spel tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja erg vet! De tempels zijn gewoon puur Zelda (ik heb er net 1 gehad, maar ik neem ff aan dat dit ook voor de rest geldt), de eindbazen zijn soms wel tricky zoals je hierboven ziet, grafisch is ' ie vet (apart stijltje, vooral het kleurgebruik staat me erg aan!) en de combat ziet er vet uit. Is wel soms wat buttonmasherig (X = aanval, Y = alternatieve aanval, beetje a la GoW en Dante's Inferno).

Ook de voiceacting is erg goed.

Wel zie ik af en toe flink tearing, dat is jammer, maar mag de pret niet drukken, tot nog toe loopt het spel ook als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:50

Vrijdag

De Zwarte

Waar heb je Darksiders gekocht dan? Ik was gisteren even een rondje stad maar heb 'm nog nergens gezien? (Centrum Den Haag met FRS, BS, Intertoys, Dynabyte, MM etc.)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 'm besteld bij 12game, en ik was zelf dus ook verbaasd dat 'ie gister al op de mat lag. Hier in de stad ligt 'ie ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik twijfel dus enorm hard tussen Bayonetta EN Darksiders he, al zou ik Darksiders dan wel voor de ps3 kopen aangezien ik nog al gehoord heb dat er wat kleine issues zijn met de 360 versie. Hopelijk werpen ze nog een demo online, zou enorm helpen bij men beslissing.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

TroonStaal schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:27:
Waar heb je Darksiders gekocht dan? Ik was gisteren even een rondje stad maar heb 'm nog nergens gezien? (Centrum Den Haag met FRS, BS, Intertoys, Dynabyte, MM etc.)
Ik heb het spel gisteren bij Bart Smit gekocht, zij zeiden zelf dat ze het spel al op oudejaarsdag verkochten. 64,99 euro, dat wel...
Boeboe schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:12:
Ik twijfel dus enorm hard tussen Bayonetta EN Darksiders he, al zou ik Darksiders dan wel voor de ps3 kopen aangezien ik nog al gehoord heb dat er wat kleine issues zijn met de 360 versie. Hopelijk werpen ze nog een demo online, zou enorm helpen bij men beslissing.
Ik heb zelf voor Darksiders gekozen, onder andere omdat er bij Darsiders over minimaal 20 uur aan gameplay gerept wordt, terwijl Bayonetta een kleine 10 uur biedt. Daarnaast is het natuurlijk geheel persoonlijk, maar de stijl, verhaal en het RPG sausje spreekt mij meer aan.

[ Voor 44% gewijzigd door NvM op 03-01-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 19:39
EA gaat weer eens wat servers uitgooien. Mocht je toevallig iets voor een knaak of twee bij de Intertoys opgepikt hebben hou er dan rekening mee dat je vanaf volgende maand deze spellen achievement technisch gezien niet meer uit kunt spelen.

Mocht je NBA Live 07 nog willen doen, er wordt nog een laatste poging gedaan voor de 1000 man online achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 20:50

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:36:
Ik heb 'm besteld bij 12game, en ik was zelf dus ook verbaasd dat 'ie gister al op de mat lag. Hier in de stad ligt 'ie ook nog niet.
NvM schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:29:
[...]

Ik heb het spel gisteren bij Bart Smit gekocht, zij zeiden zelf dat ze het spel al op oudejaarsdag verkochten. 64,99 euro, dat wel...

[...]

Ik heb zelf voor Darksiders gekozen, onder andere omdat er bij Darksiders over minimaal 20 uur aan gameplay gerept wordt, terwijl Bayonetta een kleine 10 uur biedt. Daarnaast is het natuurlijk geheel persoonlijk, maar de stijl, verhaal en het RPG sausje spreekt mij meer aan.
Hmm, dan ga ik morgen nog wel een rondje stad doen. Heb nog twee iris cheques liggen, dat scheelt meteen weer 30,- :)
En als ze het in de winkels nog niet hebben anders wel 12game.

Net de Dantes Inferno demo gedaan maar dat is ook wel erg leuk hoor. Damn, komen er niet drie spellen in dat genre uit (Dante, Bayonetta en Darksiders) en nu heb ik geen geld meer :( Het is niet eerlijk ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 03-01-2010 18:05 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Boeboe schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:12:
Welke issues zouden dat moeten zijn dan? Ik heb tot nog toe op tearing na niks vreemds gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sh0ckTr00per schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:34:
EA gaat weer eens wat servers uitgooien. Mocht je toevallig iets voor een knaak of twee bij de Intertoys opgepikt hebben hou er dan rekening mee dat je vanaf volgende maand deze spellen achievement technisch gezien niet meer uit kunt spelen.

Mocht je NBA Live 07 nog willen doen, er wordt nog een laatste poging gedaan voor de 1000 man online achievement.
Zelfs Madden 09 staat op die lijst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Schweino schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Dat pakket met Banjo, Pure en Lego Batman is 100% zeker een Jasper met 512MB geheugen onboard.
Dit kan ik verifieren. Vandaag gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmmm hier ook nog geen Lego Batman /Pure van de BCC.
Zal er zometeen eens een telefoontje aan wagen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Electra schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:49:
Keep us posted, ik zat zelf net ook al te kijken waar hij bleef. Beetje jammer dat ze ook niets meer hebben laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 22:00
morm schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:27:
[...]

Niet echt als je bedenkt dat hetzelfde pack bij Bart Smit 249 euro is en bij BCC de elite + Pure + batman voor 199 euro te koop staat
maar niet met Forza 3 EN een extra controller toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-05 16:50

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

EcoR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:18:
[...]

Keep us posted, ik zat zelf net ook al te kijken waar hij bleef. Beetje jammer dat ze ook niets meer hebben laten weten.
* Ruud2001 kijkt ook mee, want heb sinds 23 december (betaald via iDeal) ook niets meer gehoord...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:11
EcoR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:18:
[...]

En enorm kut dat je niet kan mailen.. :(

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:58

HellBeast

Oh My GoT!

Darksiders is echt een aanrader! Een leuke combinatie van hack&Slash en puzzel elementen. Visueel sterk en de gameplay weet me nog niet te vervelen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

HellBeast schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:01:
Darksiders is echt een aanrader! Een leuke combinatie van hack&Slash en puzzel elementen. Visueel sterk en de gameplay weet me nog niet te vervelen.
Dat lijkt mij ook. Jammer dat bol.com zich aan de releasedatum houdt ;)
Maar goed, nog genoeg spellen te doen, en die paar daagjes maken ook niet meer uit :)

Of heeft iemand hem toevallig al binnen via bol.com?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Willybubba schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:58:
Ja erg vet! De tempels zijn gewoon puur Zelda (ik heb er net 1 gehad, maar ik neem ff aan dat dit ook voor de rest geldt), de eindbazen zijn soms wel tricky zoals je hierboven ziet, grafisch is ' ie vet (apart stijltje, vooral het kleurgebruik staat me erg aan!) en de combat ziet er vet uit. Is wel soms wat buttonmasherig (X = aanval, Y = alternatieve aanval, beetje a la GoW en Dante's Inferno).

Ook de voiceacting is erg goed.

Wel zie ik af en toe flink tearing, dat is jammer, maar mag de pret niet drukken, tot nog toe loopt het spel ook als een trein.
Misschien een domme vraag, maar hoe vul je zon empty vessel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

jaaoie17 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:34:
[...]

Misschien een domme vraag, maar hoe vul je zon empty vessel.
Het wordt tijd voor een topic over Darksiders. Wie durft? En nee, ik heb niet de skills noch de tijd voor een bad ass openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 05:59

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

NvM schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:18:
[...]

Het wordt tijd voor een topic over Darksiders. Wie durft? En nee, ik heb niet de skills noch de tijd voor een bad ass openingspost.
Here you go

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 22:00
De linker thumbstick van mijn hagelnieuwe controller piept als je hem naar rechts drukt. Herkent iemand dit?

Vind het wel vrij irritant moet ik zeggen. En om nu gelijk WD40 in mijn controller te spuiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 19-01 23:03
418O2 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:20:
De linker thumbstick van mijn hagelnieuwe controller piept als je hem naar rechts drukt. Herkent iemand dit?

Vind het wel vrij irritant moet ik zeggen. En om nu gelijk WD40 in mijn controller te spuiten..
ik heb hetzelfde probleem met de rechter thumbstick. ik denk dat ik een ga kijken of ik hier mijn garantie voor kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik had dit eerst ook bij een van mijn controllers. Maar na paar weekjes gebruik is dat verdwenen. Moest nog even "inslijten" kennelijk. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 15:17

Sagat

Is pappa x2!

418O2 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:20:
Vind het wel vrij irritant moet ik zeggen.
Ikke. Mijn eerste xbox controller piepte niet, en heeft dat na redelijk gebruik ook nooit gedaan. ditto voor mijn tweede.
Mijn 3e controller die ik bij mijn elite kreeg deed het wel. Ik hoopte idd ook dat het zou inslijten maar het irriteerde me zo erg dat ik MS belde met de vraag of ie omgeruild kon worden. Echter dan zou ie eerst naar Tjechië gestuurd moeten worden, gerepareerd en dan terug moeten komen, het zou dan +- 3 weken duren :o

Omdat het een nieuwe console was kreeg ik het advies om terug te gaan naar de winkel. Wehkamp in mijn geval. En ik weet niet of dit standaard is, maar ik mocht alles terugsturen en kreeg de volgende dag al een nieuw pakket. Met een goede controller die ik nu al weer een jaar gebruik ZONDER gepiep.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:16:
Ik had dit eerst ook bij een van mijn controllers. Maar na paar weekjes gebruik is dat verdwenen. Moest nog even "inslijten" kennelijk. :)
Had ik ook, dus zo raar is het allemaal niet...gewoon veel CoD spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-05 16:50

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Electra schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:49:
Al iets gehoord van de vrinden van BCC? Ik heb nog steeds niet ontvangen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 15:39

KoffieNT

banaan

Ik ook niet, morgen is het 2 weken geleden dat ik besteld heb. Dus dan ga ik effe mailen :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik heb net geprobeerd te bellen, maar na 15 minuten in de wachtrij met de melding 'al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek' heb ik het maar opgegeven. Heb wel een mailtje gestuurd naar het adres waarvan ik mijn orderbevestiging kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 19:20
EcoR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:48:
Ik heb net geprobeerd te bellen, maar na 15 minuten in de wachtrij met de melding 'al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek' heb ik het maar opgegeven. Heb wel een mailtje gestuurd naar het adres waarvan ik mijn orderbevestiging kreeg.
0900 0555 (10 cent per minuut)
Alternatief nummer: 020 6584438 BCC

Alle BCC filialen
's-Hertogenbosch 073-6134999
Alkmaar 072-5200666
Almere 036-5310650
Amersfoort 033-4625015
Amstelveen 020-6453451
Amsterdam-Noord 020-6329598
Amsterdam-Oost 020-6941917
Amsterdam Osdorp 020-6190228
Amsterdam Oud-West 020-6165241
Amsterdam Zuid-Oost 020-6976843
Apeldoorn 055-5349379
Arnhem 026-3890197
Barendrecht 010-2937896
Beek 046-4360054
Bergen op Zoom 0164-239351
Beverwijk 0251-224409
Breda 076-5151880
Delft 015-2190200
Den Haag 070-3257446
Den Haag Megastores 070-3950936
Den Helder 0223-660101
Deventer 0570-607510
Ede 031-8453281
Eindhoven 040-2963054
Enschede 053-4332233
Haarlem 023-5365235
Helmond 0492-528550
Hengelo 074-2501676
Hilversum 035-6238893
Hoofddorp 023-5554555
Hoorn 0229-275522
Leeuwarden 058-2160847
Leidschendam 070-3200852
Muiden 0294 457934
Nijmegen: 024 3444541
Oosterhout 0162-471122
Purmerend 0299-472259
Spijkenisse 0181-698894
Utrecht 030-2805679
Veenendaal 0318-507475
Vlaardingen 010-2480849
Zaandam 075-6140790
Zeist 030-6932024
Zoetermeer 079-3300555
Zoeterwoude 071-5412272

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

EcoR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:48:
ik had dus gisteren hetzelfde, heb hem er op gegooid toen ik een telefoontje tussendoor kreeg.
Zekers 20 minuten in de wacht gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ok, even samengevat in de hoop dat iemand me kan helpen.. ben nu bijna een week bezig.

Ik heb sinds een ruime tijd een XboX Elite (zwart met 120Gb hdd) en ben sinds 2 weken serieus aan het kijken om deze aan te sluiten op mijn (W)LAN en wellicht op LIVE als ik daar tijd voor heb gehad om het gratis uit te proberen. ;)

Afgelopen dinsdag heb ik de N Adapter mogen ontvangen en heb ik middels de CD keurig kunnen installeren.
Daarbij vond hij met volle ontvangst mijn netwerk en accepteerde zonder problemen mijn WPA2 pass.

Die avond t/m donderdagmiddag heb ik mijn foto's, muziek en films (1080p) kunnen streamen via m'n XboX wat super was. :9
Echter bij het aanzetten van de XboX op vrijdag gaf de XboX aan 'not connected' te zijn.

Wat heb ik allemaal gedaan...
  • de adapter gereset naar de fabrieks instellingen en weer geconnect.. wederom vond hij m'n netwerk.. gaf geen foutmelding op m'n WPA2 waarop ik in mijn netwerk settings terug kwam.. status.. ' not connected '.
    Het lampje knippert groen (dus niet constant wat zou inhouden dat hij connected zou zijn).
  • mijn router* gereset (uit/aan) ..
  • poorten geforward welke op diverse sites staan en door de Helpdesk van XboX ook werden doorgegeven, punt 1 weer afgelopen, geen soelaas.
  • op aanraden van de Helpdesk van XboX de Xbox cache geleegd.
  • op aanraden van de Helpdesk van XboX de Xbox wired via UTP een update van LIVE laten installeren en punt 1 weer afgelopen, geen soelaas.
  • zelf mijn WPA2 eraf gehaald.. en uiteindelijk na WEP geprobeerd te hebben ook zonder (!) beveiliging mijn netwerk beschikbaar gesteld en punt 1 weer afgelopen**, geen soelaas.
Kan iemand me nog een tip geven wat ik wellicht heb gemist of wat ik nog kan doen?
Het feit blijft.. het heeft het keurig gedaan gedurende die dagen***..!? :X

Ik laat de Adapter even door een collega thuis testen..
Zou een front side USB moeten werken met een adapter, of moet de adapter achterin?

* mijn router is een FritzBox 7170.
** deze keer natuurlijk geen pass in hoeven te vullen.
*** er zijn in deze dagen geen aanpassingen geweest op mijn router en/of netwerk, alle andere draadloze apparaten (laptops, iPhones etc. werken zonder problemen en met dezelfde pass op WPA2).

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zephyer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:20:
Ok, even samengevat in de hoop dat iemand me kan helpen.. ben nu bijna een week bezig.

Ik heb sinds een ruime tijd een XboX Elite (zwart met 120Gb hdd) en ben sinds 2 weken serieus aan het kijken om deze aan te sluiten op mijn (W)LAN en wellicht op LIVE als ik daar tijd voor heb gehad om het gratis uit te proberen. ;)

Afgelopen dinsdag heb ik de N Adapter mogen ontvangen en heb ik middels de CD keurig kunnen installeren.
Daarbij vond hij met volle ontvangst mijn netwerk en accepteerde zonder problemen mijn WPA2 pass.

Die avond t/m donderdagmiddag heb ik mijn foto's, muziek en films (1080p) kunnen streamen via m'n XboX wat super was. :9
Echter bij het aanzetten van de XboX op vrijdag gaf de XboX aan 'not connected' te zijn.

• de adapter gereset naar de fabrieks instellingen en weer geconnect.. wederom vond hij m'n netwerk.. gaf geen foutmelding op m'n WPA2 waarop ik in mijn netwerk settings terug kwam.. status.. ' not connected '.
    Het lampje knippert groen (dus niet constant wat zou inhouden dat hij connected zou zijn).
  • poorten geforward welke op diverse sites staan en door de Helpdesk van XboX ook werden doorgegeven, punt 1 weer afgelopen, geen soelaas.
  • op aanraden van de Helpdesk van XboX de Xbox wired via UTP een update van LIVE laten installeren en punt 1 weer afgelopen, geen soelaas.
  • zelf mijn WPA2 eraf gehaald.. en uiteindelijk na WEP geprobeerd te hebben ook zonder (!) beveiliging mijn netwerk beschikbaar gesteld en punt 1 weer afgelopen**, geen soelaas.
Kan iemand me nog een tip geven wat ik wellicht heb gemist of wat ik nog kan doen?

Zou een front side USB moeten werken met een adapter, of moet de adapter achterin?

*** er zijn in deze dagen geen aanpassingen geweest op mijn router en/of netwerk, alle andere draadloze apparaten (laptops, iPhones etc. werken zonder problemen en met dezelfde pass op WPA2).
En wat als je hem nogmaals met de CD weer installeert?
Probeer hem anders eens op WPA te zetten ipv WPA2.
Ik Heb Namelijk ook een Fritzbox (7140) en als ik mijn laptop wil verbinden moet ik aangeven dat het een WPA verbinding is, en geen WPA2 verbinding.
In de fritzbox staat die dan namelijk wel als WPA2.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Electra schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:13:
[...]

ik had dus gisteren hetzelfde, heb hem er op gegooid toen ik een telefoontje tussendoor kreeg.
Zekers 20 minuten in de wacht gehangen.
Argh! Net ook weer 20 minuten zitten wachten, maar nog steeds zijn er 'meer dan 5 wachtenden voor u'. Als ik morgen nog geen reactie op mijn mail heb ga ik gewoon de dichtstbijzijnde BCC bellen om een klacht in te dienen, want een klantenservice die nooit bereikbaar is, is natuurlijk geen service. Gelukkig vermaak ik me voorlopig nog wel even met Forza 3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 19-01 23:03
Zephyer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:20:

misschien wel te simpel maar is de n-adapter niet gewoon stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zojuist mogen terug krijgen van m'n collega.. die adapter doet het daar wel.. :X
Het ligt dus aan mijn kant.. 7(8)7

Beats me wat eigenlijk, ik zal de encryptie op WPA zetten zoals voorgesteld hierboven.. :7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Gister een game besteld bij Zavvi.com.. Hoelang duurd dat meestal voordat het spel binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Had tekken 6 besteld bij Zavvi. Had hem na kleine 2 weken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33

Smoonshine

Feyenoord!!

Zavvi duurt bij mij meestal ongeveer 5 dagen. Net als TheHut trouwens. Play duurt bij mij altijd een eeuwigheid, dus die laat ik vaak links liggen. Of er moet echt een topaanbieding bij zitten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Zavvi duurt bij mij dan op een of andere manier weer lang. Meestal 2 a 3 weken. Maar dat zal me ook een worst wezen, nog genoeg andere games waar ik me nu mee vermaak. Ze komen wel altijd goed aan, en tot heden zonder douane-ellende (dat is bij Play tegenwoordig wel anders in mijn ervaring).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Oudste waar ik nog op wacht is Gears 2 van Zavvi, 22 december verzonden. Gemiddeld is het bij mij ook 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

EcoR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:05:
[...]

Argh! Net ook weer 20 minuten zitten wachten, maar nog steeds zijn er 'meer dan 5 wachtenden voor u'. Als ik morgen nog geen reactie op mijn mail heb ga ik gewoon de dichtstbijzijnde BCC bellen om een klacht in te dienen, want een klantenservice die nooit bereikbaar is, is natuurlijk geen service. Gelukkig vermaak ik me voorlopig nog wel even met Forza 3 :9
BCC heeft toch als motto: everyday low pricing, high service? Klopt dus blijkbaar niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:11
ind0mi schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:44:
Gister een game besteld bij Zavvi.com.. Hoelang duurd dat meestal voordat het spel binnen is?
Dirt2 voor pc had ik 10 dagen binnen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Heeft iemand wel eens mee gemaakt dat zijn voeding ontzettende herrie begon te maken? het lijkt wel alsof de lagertjes van de fan in de voeding kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Imperium schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:19:
Heeft iemand wel eens mee gemaakt dat zijn voeding ontzettende herrie begon te maken? het lijkt wel alsof de lagertjes van de fan in de voeding kapot is?
Fan in de voeding?

Weer wat geleerd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik, heb gebeld naar MS en kreeg een nieuwe opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:31
Het is hier (nog steeds) geen marktplaats.

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 06-01-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Erm, daar hebben we volgens mij vraag en aanbod voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 19:20
Ik heb €150 voor een paar weken terug bij de bart smit gekocht. En die Elite heeft waarschijnlijk een falcon moederboord erin, want deze pakketten worden niet meer verkocht in de winkel.

[ Voor 48% gewijzigd door PromoX op 06-01-2010 19:07 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:55
Ik zit al een tijdje te klooien met de NAT type. Deze staat bij mij namelijk altijd op strict.
Het zit als volgt:
Ik heb een Speedtouch ST716v5 als router. Hierop is een PC en de xbox 360 aangesloten.
De xbox is voorzien van een static ip adres (192.168.1.64). Daarnaast heb ik de volgende poorten open gezet en aan de xbox toegewezen (TCP en UDP) zoals is beschreven op http://www.portforward.co...ch716WL/Xbox_Live_360.htm
poort 53, 80, 88, 3074.
Daarnaast is UPnP enabled.

-Modem opnieuw opgestart
-Xbox opnieuw opgestart
-Nog steeds NAT type strict

Daarna dezelfde procedure uitgevoerd maar dan UPnP disabled; hetzelfde resultaat.

TVersity en Mediaplayer werken wel gewoon op de xbox.

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 17:36

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ja die van mij maakte ook irritant geluid, dus had ik 'm onder handen genomen :).

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/xboxpsu.jpg

Fan eruit halen en ook het rpm-kabeltje met de grond verbinden, want anders start je doos niet op. Werkt prima, wordt niet warmer als anders en scheelt toch weer wat geluid.

De voeding van m'n andere xbox is gelukkig al wel stil van zichzelf.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Digital-DNA schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:02:
[...]

Ja die van mij maakte ook irritant geluid, dus had ik 'm onder handen genomen :).

[afbeelding]

Fan eruit halen en ook het rpm-kabeltje met de grond verbinden, want anders start je doos niet op. Werkt prima, wordt niet warmer als anders en scheelt toch weer wat geluid.

Is dat niet link? Die fan zit er niet voor niets in lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:35

Grozno

acts without consequence!

lochtejans schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:52:
Ik zit al een tijdje te klooien met de NAT type. Deze staat bij mij namelijk altijd op strict.
Het zit als volgt:
Ik heb een Speedtouch ST716v5 als router. Hierop is een PC en de xbox 360 aangesloten.
De xbox is voorzien van een static ip adres (192.168.1.64). Daarnaast heb ik de volgende poorten open gezet en aan de xbox toegewezen (TCP en UDP) zoals is beschreven op http://www.portforward.co...ch716WL/Xbox_Live_360.htm
poort 53, 80, 88, 3074.
Daarnaast is UPnP enabled.

-Modem opnieuw opgestart
-Xbox opnieuw opgestart
-Nog steeds NAT type strict

Daarna dezelfde procedure uitgevoerd maar dan UPnP disabled; hetzelfde resultaat.

TVersity en Mediaplayer werken wel gewoon op de xbox.

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Al geprobeerd alle manuele port forwards er uit te gooien en alleen uPnP aan te zetten? Zo werk het bij mij namelijk prima :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Begin nu toch wel mezelf af te vragen of BCC überhaupt gaat leveren, Lego Batman/Pure dus. Iemand die inmiddels al contact heeft gehad? Ik las her en der op Internet dat mensen toch echt wel geleverd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Laatst online: 14:58
Zephyer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 07:44:
Zojuist mogen terug krijgen van m'n collega.. die adapter doet het daar wel.. :X
Het ligt dus aan mijn kant.. 7(8)7

Beats me wat eigenlijk, ik zal de encryptie op WPA zetten zoals voorgesteld hierboven.. :7
Maar is hij "not connected" met je draadloze netwerk of met Xbox Live. Als het je draadloze netwerk is dan heeft het natuurlijk helemaal niets met port forwardings te maken, dat is alleen voor verkeer vanaf internet. Ik heb ook een wireless adapter gehad, toen ondersteunde de adapter geen WPA2 maar een tijdje geleden is er een update geweest en dat zou nu wel moeten werken. Vandaar dat de helpdesk waarschijnlijk heeft gevraagd om de update via utp uit te voeren.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Beetje jammer.. Xbox Live Arcade Game Room, aangekondigd op de CES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 07:57:

[video]
Leuk voor de casual gebruiker misschien, maar voor mij hoeft het ook niet. Doet me denken aan Playstation Home, en als er 1 stuk software op consoles is waar ik niet blij van word, komt die daar wel voor in aanmerking.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Update voor de Lego Batman / Pure bestellers:

Net eindelijk iemand aan de telefoon gekregen naar wederom erg lang in de wacht hangen. Volgens de telefoniste waren de spellen niet op voorraad, maar zijn ze we besteld en moeten ze 'een dezer dagen' toch wel binnenkomen.

Na mijn uitleg dat het hier om een actie van een restpartij ging en er waarschijnlijk te veel bestellingen zijn geplaatst tegen het aantal spellen dat nog op voorraad was, wist ze me toch te melden dat in het systeem is aangegeven dat de spellen besteld zijn... |:(

Niet veel wijzer dus, kan zij natuurlijk ook niets aan doen, maar echt veel duidelijker is het nu niet geworden. Ik wacht het nog een weekje af, als er volgende week nog niets binnen is ga ik wel weer bellen om te zien wat er dan geregeld kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 15:39

KoffieNT

banaan

EcoR schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:42:
Update voor de Lego Batman / Pure bestellers:
Thanks, weten we dat ook weer.

Ik kon gisteren geen mailadres vinden en om nou in zo'n wachtrij te gaan zitten luisteren had ik ook weinig zin in :P.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:10

Player1S

Probably out in the dark

[video]
Ziet er grappig uit, leuk als je even vlug een spelletje wilt doen bijvoorbeeld.
Jammere is dat je er weer grof MS points voor mag uitgeven.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
KoffieNT schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:46:
[...]

Thanks, weten we dat ook weer.

Ik kon gisteren geen mailadres vinden en om nou in zo'n wachtrij te gaan zitten luisteren had ik ook weinig zin in :P.
Heb net gewoon tijdens mn werk de telefoon op de speaker gegooid, altijd leuk voor de collega's, zo'n irritant wachtmuziekje, maar dan kon ik tenminste nog normaal doorwerken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[video]
Ik moet er ook niet aan denken om het te gebruiken, maar er is vast een doelgroep voor :) Zolang het maar niet word opgedrongen lijkt het me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het er op zich wel erg leuk uit zien....echt arcade. Ik weet niet of het echt wat voor mij is, maar ik wel een paar mensen die dit fantastisch zullen vinden.

Nog 3 weken en dan...Mass Effect 2!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja... Eerst vandeweek even Darksiders afmaken en dan ME1 nog maar een keertje spelen, deze keer als Renegade (heb nu 2 Paragon-characters gespeeld) om het verhaal weer ff fris te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 284904 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:56:
Ik vind het er op zich wel erg leuk uit zien....echt arcade. Ik weet niet of het echt wat voor mij is, maar ik wel een paar mensen die dit fantastisch zullen vinden.

Nog 3 weken en dan...Mass Effect 2!!!
Het is iig iets waar avatars echt gebruikt worden. Het nut van die dingen is atm toch een beetje beperkt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Joyride wordt denk ik de eerste game die echt leuk avatars gaat gebruiken. Deze cartoony race game met avatars kan trouwens enorme potentie hebben, omdat hij gratis is voor iedereen. Alleen heb je maar weinig tracks/auto's tot je beschikking die je kan bijkopen. Maar nu komt het: slechts 1 persoon hoeft de track te kopen om het te kunnen gebruiken voor iedereen die mee speelt in dezelfde game.
Ik vind dit een zeer interessante ontwikkeling. Eindelijk een game die je met al je friends kan spelen.
Nu heb je heel vaak het probleem dat je bepaalde games niet kan spelen met je vaste vriendengroep omdat ze de game niet in bezit hebben. Als het spel de gameplay van mario kart kan benaderen kan dit spel HUGE worden.

Zoals gezegd, het idee vind ik heel leuk. Stel je bijvoorbeeld voor dat je in de toekomst ook spellen als Castle Crashers online kan spelen met vrienden die hem niet hebben gekocht. Nu laat je dit soort spellen soms liggen omdat je weinig vertrouwen hebt dat je vrienden hem ook gaat spelen. En het idee is helemaal niet zo raar: immers, offline kan je ook met 4 man spelen zonder dat iedereen het spel moet kopen.

PS Het Joyride idee was zo beschreven toen het werd aangekondigd, ik ga er nu vanuit dat het nog steeds zo de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Schweino schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:36:
[...]

Ik, heb gebeld naar MS en kreeg een nieuwe opgestuurd.
Ik heb geen garantie meer volgens mij... MFR is 08-2007
Digital-DNA schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:02:
[...]

[afbeelding]

Hoe heb je die voeding open gekregen? want die zit toch vastgeschroeft én gelijmt?
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.