Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 91.102 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Frank1973 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:30:
[...]

Wat is het verschil dan?? Sorry voor de vraag ik ben niet zo van de USB.. ;)
Die achterop werken niet en die voorop wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:02

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ken. schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:16:
[...]

Die achterop werken niet en die voorop wel :P
Nou die werkt wel degelijk bij mij.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Plakjekaas schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:41:
Iemand een idee waar je een Advanced Scart Kabel kan bestellen? Bij Bart Smit hadden ze 'm niet en BOL kan 'm slecht leveren (meer dan 3 weken). Bij Dixons tijdelijk uitverkocht.... :(

Ik zag dat er nog meer merken zijn. Wat raden jullie aan? Die van Microsoft of een andere?
Is dat een beetje te pruimen dan de xbox via Scart? Ik dacht dat een 360 in standard definition niet helemaal je-van-het was (slecht te lezen tekst etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:36

Player1S

Probably out in the dark

Iemand een idee waar je een Advanced Scart Kabel kan bestellen? Bij Bart Smit hadden ze 'm niet en BOL kan 'm slecht leveren (meer dan 3 weken). Bij Dixons tijdelijk uitverkocht.... :(

Ik zag dat er nog meer merken zijn. Wat raden jullie aan? Die van Microsoft of een andere?
kan je tv geen component of HDMI aan?
Ik zou echt minimaal voor component gaan als ik jou was en jou tv het aankan.

Scart is gewoon veel minder scherp en zoals Schweino aangeeft is de tekst moeilijk te lezen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:44

KoffieNT

banaan

Zojuist mail van BCC (Lego Batman/Pure):
Geachte klant,

Onlangs heeft u bij ons de Xbox 360-games ‘Lego’ en ‘Pure’ besteld. Helaas stond op het moment van uw bestelling de prijs van deze games verkeerd op onze website. Deze had moeten zijn 49,50 voor beide games in plaats van 4,95. Hiervoor bieden wij vanzelfsprekend onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd. De aanbetaling die u heeft gedaan kunt u binnen 7 dagen terugverwachten op de door u gebruikte bankrekening.

Wilt u alsnog gebruik maken van de aanbiedingsprijs van 49,50 voor beide games? Dan vragen wij dit door te geven aan order@bcc.nl . Wij zullen in dat geval de games alsnog voor u bestellen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

BCC Service Center
toon volledige bericht
Ik geloof weinig van het feit dat die 2 games 49,50 kosten bij elkaar, maar goed.

Helaash

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Edit: KoffieNT was me net een minuut voor met het posten :)

Moeten we zomaar akkoord gaan met het feit dat BCC een bestelling zomaar kan annuleren ?

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 11-01-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Frank1973 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:04:
[...]

Precies Turtlebeach X1 is een perfecte combi!! En niet te duur.. :+
Iemand een idee of deze in Europa verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Anoniem: 261819 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:46:
Zojuist per email bericht gehad van BCC:

[...]

Moeten we hier zomaar mee akkoord gaan ?
Kreeg hem net ook binnen....Jammer.

Hoewel ook ik me afvraag of dit zomaar mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
KoffieNT schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:45:

[...]

Ik geloof weinig van het feit dat die 2 games 49,50 kosten bij elkaar, maar goed.

Helaash
49.50 is wel heel erg veel maar jammer inderdaad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Ik heb dus ooit eens precies hetzelfde gehad met CDWOW. Vele mails gestuurd met 'dit kan toch niet', maar je kunt toch niets doen. Ik was dan een enkel gevalletje, maar zelfs met z'n 5en sta je nergens denk.
En het mag vast, ik denk dat mensen makkelijk kunnen onderbouwen dat 49.50 een gangbaardere prijs is dan 4,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Crackh34d schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:47:
[...]

Kreeg hem net ook binnen....Jammer.

Hoewel ook ik me afvraag of dit zomaar mag
Check de voorwaarden maar, 101% zeker dat zoiets er in staat.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:52
Natuurlijk mag dit.

Gevalletje Wehkamp TV. Je wist dat het niet zou kloppen. Als je hem dan krijgt voor die prijs is het mooi, anders moet je niet janken.

Je kan er tijd en geld in steken, maar dat is zonde. Koop hem dan op marktplaats als je hem graag wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126206

[...]

Helaash
Die liggen samen hier voor 29,95 , als bundel dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 16:35
Phyxion schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:59:
[...]

Check de voorwaarden maar, 101% zeker dat zoiets er in staat.
Ik kan het niet vinden ;)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:31
Uhm ik vind dat je er wel vanuit kan gaan dat die prijs niet klopt, lijkt me nogal logisch, ga er ook niet meer woorden aan vuil maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Dieter schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:46:
[...]

Ik heb hem ook toen der tijd via een NL webshop gekocht voor 69 euri, even googlen neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:11
Ik vind dat niet zo logisch. Is gewoon een aanbieding ten opzichte van deze bijvoorbeeld.

Maar ik heb ook de mail gehad, en zolang ik inderdaad mijn geld terug krijg geloof ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 29-04 21:00
Ik heb dit weekend ook me Xbox gekocht. Had nog een MM bon liggen van het werk van 250 euro.. Dus een xbox360 gekocht elite + hdmi kabel en pure/lego batman + gta 4 + gow 2 voor maar 28 euro :P

toch fijn zon bon haha.. maar meteen ook gold voor een jaar erbij voor 36 euro.

gamed toch best fijn op me 32" samsung. eigenlijk nog nooit een console gehad. en ook nooit echt goed geweest met een controller maar had maar paar uur nodig om te wennen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nog even en je knikkert je pc er uit voor het gamen (tenzij je geen fps'en kan doen op consoles, zoals ik (het mikken gaat me niet goed af))

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 11-01-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 13:22
418O2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:02:
Natuurlijk mag dit.

Gevalletje Wehkamp TV. Je wist dat het niet zou kloppen. Als je hem dan krijgt voor die prijs is het mooi, anders moet je niet janken.

Je kan er tijd en geld in steken, maar dat is zonde. Koop hem dan op marktplaats als je hem graag wilt.
Een aantal opmerkingen:

1) Je bedoeld waarschijnlijk de LCD tv aanbieding van 99 euro van Otto?
2) Een aantal mensen heeft wel geleverd gekregen, dus het kan blijkbaar wel kloppen.
3) Dit mag dus niet, want het is dus geen vergissing en er is dus geen grond om eenzijdig te annuleren.
4) Je kan er inderdaad tijd in steken, en dat is inderdaad waarschijnlijk zonde van de tijd, maar het is altijd nog beter dan klagen en niets doen. Dit is geen manier van doen en dat mag BCC weten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cylanes
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-04 10:07
Eindelijk, na lang wikken en wegen tussen een ps3 en xbox 360.
De knoop doorgehakt. Het is een xbox 360 elite geworden.
Pure en Lego Batman zitten in het pakket, verkoper deed er sega superstar tennis erbij.
Zelf nog Forza 3 en Mass effect erbij gepakt.

Erg onder de indruk van Forza op mijn plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
[...]

Ja, bij de diverse Britse webwinkels (play.com, mymemory.co.uk, etc)
Rockvee2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:50:
[...]

49.50 is wel heel erg veel maar jammer inderdaad :(
Je mag de mijne voor 15 overnemen ;)
Anoniem: 126206 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:03:
[...]

Die liggen samen hier voor 29,95 , als bundel dat dan weer wel...
BCC heeft ook de bundel verzonden
LeVortex schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:14:
Uhm ik vind dat je er wel vanuit kan gaan dat die prijs niet klopt, lijkt me nogal logisch, ga er ook niet meer woorden aan vuil maken
Ik vond het best een logische prijs aangezien het om de bundel gaat die normaliter gratis bij een Arcade geleverd wordt (los, niet in de doos er bij zoals bij de Elite). Wellicht waren de arcade xboxen op en hadden ze een stel spellen over.

Ik vermoed dat ze op hun vingers zijn getikt aangezien deze bundel niet bedoeld is voor losse verkoop en dat ze het op deze manier proberen te verdoezelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:10

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

Turtlebeaches zijn gewoon in Europa verkrijgbaar ;)

Ik heb een paar maanden geleden de Ear Force X31 gekocht, gewoon via PayPal (Das 1 van de betalingsopties) hij kwam gewoon binnen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Cylanes schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:08:
Eindelijk, na lang wikken en wegen tussen een ps3 en xbox 360.
De knoop doorgehakt. Het is een xbox 360 elite geworden.
Pure en Lego Batman zitten in het pakket, verkoper deed er sega superstar tennis erbij.
Zelf nog Forza 3 en Mass effect erbij gepakt.

Erg onder de indruk van Forza op mijn plasma.
Pure, Lego Batman & Sega Superstar Tennis zitten standaard bij je Xdoos, bij sommige winkels ook Forza 3/Mass Effect/Halo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

Ik heb zelf zo'n advanced scart kabel bij dealextreme besteld (heet daar rgb-scart). En ik moet zeggen dat het er al beter uit ziet dan de scart kabel die bij de xbox zelf zit (nog geen lcd tv dus moet het nog met good old scart doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283904

D4NG3R NL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:56:
[...]

Turtlebeaches zijn gewoon in Europa verkrijgbaar ;)

Ik heb een paar maanden geleden de Ear Force X31 gekocht, gewoon via PayPal (Das 1 van de betalingsopties) hij kwam gewoon binnen.
Is die nou ook 5.1 oid? Want ik zie alleen bij de duurste versie 7.1 staan. En die Ear Force X1, zelfde vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Anoniem: 283904 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:18:
[...]

Is die nou ook 5.1 oid? Want ik zie alleen bij de duurste versie 7.1 staan. En die Ear Force X1, zelfde vraag?
De X1 en X31 zijn beide stereo..

Vanaf X4(1) is 5.1.. en 7.1

http://www.muizenshop.nl/p/turtle-beach-ear-force®%3B-x1-headphones/57526/

[ Voor 11% gewijzigd door Frank1973 op 12-01-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
rdjnl schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:51:
[...]

Een aantal opmerkingen:

1) Je bedoeld waarschijnlijk de LCD tv aanbieding van 99 euro van Otto?
2) Een aantal mensen heeft wel geleverd gekregen, dus het kan blijkbaar wel kloppen.
3) Dit mag dus niet, want het is dus geen vergissing en er is dus geen grond om eenzijdig te annuleren.
4) Je kan er inderdaad tijd in steken, en dat is inderdaad waarschijnlijk zonde van de tijd, maar het is altijd nog beter dan klagen en niets doen. Dit is geen manier van doen en dat mag BCC weten ook.
Zij kunnen toch gewoon een foutje maken? Waarom zouden ze dit met opzet doen? Niet echt goed voor je naam wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
418O2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:46:
nog even en je knikkert je pc er uit voor het gamen (tenzij je geen fps'en kan doen op consoles, zoals ik (het mikken gaat me niet goed af))
Mikken gaat me in GoW2 in ieder geval redelijk af. Gisteren best vele headshots (in SP / co-op dan)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

TgR_KILLER schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:27:
[...]

Mikken gaat me in GoW2 in ieder geval redelijk af. Gisteren best vele headshots (in SP / co-op dan)
Alles went!! Ik was ook een fanatieke PC gamer in de tijd van Unreal en CS.. Toen ik de overstap 3 jaar geleden maakte, was het in begin een groot drama met de controller.. Nu wil ik niet meer anders.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022

[...]

Helaash
Zelfde mail gehad. Op budgetgaming loopt een draad waarbij ze kijken wie er allemaal problemen heeft met deze levering om hem zo alsnog te krijgen.

Ik heb een mailtje teruggestuurd naar BCC dat ik het een belachelijk voorstel vind, maar dat ik wacht op het geld. Je staat overigens in je recht als je dit wilt aanvechten, maar daar heb ik geen zin in. Het ging met alleen om Lego Batman, die koop ik wel los voor 15,-. Voor de 10,- Euro ga ik me niet inspannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 283904 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:18:
[...]

Normaal is het Stereo, Maar je hebt Stereo-Widening waardoor het 4.0 lijkt
Verder zit er een Bass-Boost optie op, waardoor het .1 gedeelte -de sub- ook niet echt meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Schweino schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:37:
[...]

Is dat een beetje te pruimen dan de xbox via Scart? Ik dacht dat een 360 in standard definition niet helemaal je-van-het was (slecht te lezen tekst etc).
Het beeld is op zich prachtig, alleen de teksten zijn niet goed te lezen. Nu ik juist een spel heb met veel tekst :/

Maar goed, zal morgen even kijken gaan bij Music Store. Daar liggen dus ook verschillende kabels, dus hopelijk ook de Advanced Scart kabel.

Anders kijk ik even bij DealExtreme.

Edit: Nee mijn tv ondersteunt geen HDMI, is nog ouderwetse toeter haha.
Zag wel dat ie RGB ondersteunt op de eerste scart aansluiting. Dus de Advanced Scart kabel moet werken.

:) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Plakjekaas op 12-01-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 13:22
418O2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:10:
[...]

Zij kunnen toch gewoon een foutje maken? Waarom zouden ze dit met opzet doen? Niet echt goed voor je naam wel?
Als ik bij BCC bijvoorbeeld Forza 3 bestel voor 60 euro, terwijl hij elders 40 euo kost, daar na 3 weken achterkom, en dan het spel nog nieuw en gesealed terugstuur naar BCC met de mededeling dat de koop toch maar niet doorgaat omdat ik zonder opzet een foutje heb gemaakt. Denk je dat BCC dat dan ook accepteert? Ik dacht het ook niet.

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

Ik ken de algemene voorwaarden van de thuiswinkel-organisatie zowat uit mijn hoofd. BCC hanteert deze voorwaarden. Zij kunnen niet onder de overeenkomst uit tenzij er sprake is van een kennelijke vergissing. De bewijstlast ligt hierbij bij BCC. Het kan best zijn dat men een vergissing heeft begaan. Echter door een deel van de klanten toch voor deze prijs te leveren heeft men -achteraf- toch de indruk gewekt dat het niet om een fout ging.

Als je een foutje maakt, dan moet je daar de gevolgen van dragen, en niet je kop in het zand steken en opzichtige leugentjes om bestwil gaan verkondigen om daar onderuit te komen.

Dit topic is bedoelt voor xbox 360 ervaringen, dus laat ik het er verder maar niet meer over hebben. O-) Ik zou zelfs willen voorstellen alles wat BCC nog op gamegebied in de toekomst gaat ondernemen hier compleet te negeren, dat wordt toch niets, dat is me wel duidelijk. :O Ik zou het ook veel liever schrijven over hoe leuk Pure wel niet is, maar ja...

=====

Ik heb Lego Indiana Jones, een leuk spel voor af en toe. Ik vraag me af of hoe de Batman variant zich ten opzichte van deze verhoud: is dit meer van hetzelfde of ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Over Forza 3 gesproken, bij ZH Gaming is deze 30 Euro. Leuk bedrag denk ik zo :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

TgR_KILLER schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:27:
[...]

Went vanzelf. Ik was ook een pc fps'r (CS 1.6, UT, QIII, CoD) maar nadat ik vorig jaar een Xbox heb gekocht game ik nog maar nauwelijks op mijn pc, alleen af en toe Dawn of War II of World in Conflict. Modern Warfare 2 is voor mij de eerste fps die ik op een console speel online en het gaat toch best wel goed. Of iets er nou mooier uit ziet op een pc zal me worst wezen, ik heb geen zin om elk jaar een nieuwe videokaart te kopen en geblaat dat shooters op een pc horen is gewoon heel erg 1999 :P

Alleen loop ik nu tegen de grens van de 60gb op, misschien dat ik in de loop van dit jaar een nieuwe Elite koop, doe ik mijn huidige voor een zacht prijsje naar mijn zwager ofzo :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 19-01 23:03
ik kan me herinneren dat iemand iets vroeg over een piepende thumbstick.
die van mij is na een paar weekjes gestopt met piepen, blijkbaar slijten die dingen echt in of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Mijn rechter trigger piepte eerst ook. Na een paar dagen stug doorgamen was dat opgelost, zal wel met inslijten te maken hebben.

Zit nu op Trueachievements te kijken en ik heb nu 33 achievements in Darksiders gehaald, goed voor een leuke momentopname:
1234 (615)
33 Achievements won

1234 TA's :P

Nog niet alles is geregistreerd echter, heb net (20 minuten geleden) het spel uitgespeeld en dat staat er nog niet bij.

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 12-01-2010 22:55 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Mijn linker stick piept sinds een paar weken, maar die controller is al anderhalf jaar oud. Ik vermoed dat dat niet meer in gaat slijten :)

Free record shop heeft RE 5 voor een tientje over aanbiedingen gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TroonStaal schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:53:
Mijn rechter trigger piepte eerst ook. Na een paar dagen stug doorgamen was dat opgelost, zal wel met inslijten te maken hebben.

Zit nu op Trueachievements te kijken en ik heb nu 33 achievements in Darksiders gehaald, goed voor een leuke momentopname:
1234 (615)
33 Achievements won

1234 TA's :P

Nog niet alles is geregistreerd echter, heb net (20 minuten geleden) het spel uitgespeeld en dat staat er nog niet bij.
Mijn triggers piepen ook (xbox 1 week oud), hoop dat dit nog weg gaat inderdaad!

33 achievements voor Darksiders? Er zijn er toch maar 36? Dan ben je wel echt een koning _/-\o_ . Zelf ben ik nu op weg naar het derde castle maar heb volgens mij toch al eea gemist om 33 achievements te gaan halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

XeNeRgY schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:38:
[...]

Mijn triggers piepen ook (xbox 1 week oud), hoop dat dit nog weg gaat inderdaad!

33 achievements voor Darksiders? Er zijn er toch maar 36? Dan ben je wel echt een koning _/-\o_ . Zelf ben ik nu op weg naar het derde castle maar heb volgens mij toch al eea gemist om 33 achievements te gaan halen.....
Darksiders heeft er 43 ;) In mijn tweede run ga ik voor de missable, kill 150 monsters with environment weapons, 160 kills op angelic beast, de helicopter achievement en BFA. Ik wil echter eerst nog de laatste wrath shard vinden :P

Heeft iemand Serious Sam trouwens al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Plakjekaas schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:01:
[...]

Het beeld is op zich prachtig, alleen de teksten zijn niet goed te lezen. Nu ik juist een spel heb met veel tekst :/

Maar goed, zal morgen even kijken gaan bij Music Store. Daar liggen dus ook verschillende kabels, dus hopelijk ook de Advanced Scart kabel.

Anders kijk ik even bij DealExtreme.

Edit: Nee mijn tv ondersteunt geen HDMI, is nog ouderwetse toeter haha.
Zag wel dat ie RGB ondersteunt op de eerste scart aansluiting. Dus de Advanced Scart kabel moet werken.

:) :)
Heeft die toeter geen optie om iets aan te sluiten met 5 stekkers? 2x sound, 3x beeld. Volgens mij bestaan er wel luxere toeters waar dat wel op kan. Dat is al weer een klap beter dan (advanced) Scart en op mijn HD Ready tv is de text dan gewoon scherp. Waarschijnlijk bij jou dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-05 13:25

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

L1nt schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Heeft die toeter geen optie om iets aan te sluiten met 5 stekkers? 2x sound, 3x beeld. Volgens mij bestaan er wel luxere toeters waar dat wel op kan. Dat is al weer een klap beter dan (advanced) Scart en op mijn HD Ready tv is de text dan gewoon scherp. Waarschijnlijk bij jou dan ook.
In mijn herinnering was er maar 1 tv van Philips die dat kon, en ik geloof dat die dingen nog steeds voor 300,- van eigenaar wisselen. Correct me if I'm wrong.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:39
[...]
De 3xbeeld die jij bedoelt heet component. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:43
R420R schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:45:
[...]

In mijn herinnering was er maar 1 tv van Philips die dat kon, en ik geloof dat die dingen nog steeds voor 300,- van eigenaar wisselen. Correct me if I'm wrong.
Zijn er wel meer die dat hebben. Vriend van me had een JVC met de mogelijkheid van aansluiten via component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
[...]

Heeft die toeter geen optie om iets aan te sluiten met 5 stekkers? 2x sound, 3x beeld. Volgens mij bestaan er wel luxere toeters waar dat wel op kan.
Die zijn zeer zeldzaam in Europa, geloof dat Philips ooit een model of 2 hier in NL op de markt heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
[...]
Mijn linker trigger piept inderdaad ook. Eerste 2 dagen geen last van gehad en gister met GTA / GoW merkte ik het ook. Hoop dat het ook nog weg gaat al stoor ik me er niet heel erg aan.Mijn Xbox (elite) zaterdag gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door TgR_KILLER op 13-01-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Exar schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:51:
[...]

De 3xbeeld die jij bedoelt heet component. :)
Dat weet ik maar in het verleden hebben mensen hier component en composiet door elkaar gehaald :) dus vandaar de lamens terms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 23:47

Freak187

geen

Ik denk dat het BCC verhaal wel een beetje afgelopen is. Ik kan me ook niet erg druk maken over die 5 euro (die ik ook gewoon terug krijg). Als ik in dat Budgetgaming.nl topic kijk dat hierover gaat, zie ik echt overdreven reacties. Ik heb zelf ook een mailtje naar BCC gestuurd, maar ik ga er niet meer moeite aan besteden.

In plaats daarvan ben ik naar mijn lokale gameshop geweest en daar gevraagd of ze Pure nog hadden. Hij dacht dat hij nog zo'n bundel copy (Pure/Lego Batman) had liggen, maar dat was niet zo. Na een belletje met een of andere manager, heeft ie gewoon een bundel copy uit een pakket van een Xbox 360 Controller + Lego Batman/Pure gehaald en aan mij verkocht voor 10 euro. Zo kan het dus ook :)

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pff, wat is de online FRS shop brak. Probeer meerdere games te bestellen, de helft komt niet in mn winkelwagentje. Silent Hill: Homecoming kan ik al helemaal niet in het winkelwagentje leggen.

Geprobeerd in FF 3.5.7 en IE8 (+comp. view).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Ik had net in 1 poging Red Faction voor 10 euro in mijn mandje :)
Was ik al een tijdje naar op zoek voor een budgetprijsje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Freak187 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:47:
In plaats daarvan ben ik naar mijn lokale gameshop geweest en daar gevraagd of ze Pure nog hadden. Hij dacht dat hij nog zo'n bundel copy (Pure/Lego Batman) had liggen, maar dat was niet zo. Na een belletje met een of andere manager, heeft ie gewoon een bundel copy uit een pakket van een Xbox 360 Controller + Lego Batman/Pure gehaald en aan mij verkocht voor 10 euro. Zo kan het dus ook :)
Dat vind ik dan nog vreemder dan die BCC actie. Hoe wil 'ie nu die bundel verkopen? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Captain N schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:03:
[...]

Dat vind ik dan nog vreemder dan die BCC actie. Hoe wil 'ie nu die bundel verkopen? :?
Heel simpel.. gewoon uit een ander pakket halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Anoniem: 261819 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:00:
[...]

Heel simpel.. gewoon uit een ander pakket halen :+
Of gewoon de controller en de Lego Batman los. Of ze sturen het beide gewoon terug :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Bij de MM zie je ook regelmatig bundels in de bakken zoals:
Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/forums/attachments/expired-bargains/97228d1226576542-xbox-360-lego-indiana-jones-kung-fu-panda-bundle-12-99-lego-indiana-kung-fu-360.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.dimensionplus.nl/autogen/781401-106.jpg Afbeeldingslocatie: http://images3.speurders.nl/images/56/5696/56962703_1.jpg
Misschien zijn er nog wel meer. Denk dat ze gewoon massaal geproduceerd worden voor de Xbox360bundels en het overschot word gewoon los verkocht ofzo.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

Stalllone schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:34:
Bij de MM zie je ook regelmatig bundels in de bakken zoals:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Misschien zijn er nog wel meer. Denk dat ze gewoon massaal geproduceerd worden voor de Xbox360bundels en het overschot word gewoon los verkocht ofzo.
Terwijl er volgens mij achterop staat dat deze 'bundels' absoluut niet los verkocht mogen worden.

Edit: of zelfs voorop! In die gele diagionale band rechtsonder staat dacht ik 'Not for sale'.

[ Voor 6% gewijzigd door NvM op 13-01-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
NvM schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:37:
[...]

Terwijl er volgens mij achterop staat dat deze 'bundels' absoluut niet los verkocht mogen worden.

Edit: of zelfs voorop! In die gele diagionale band rechtsonder staat volgens mij 'Not for sale'.
Toch wel als Microsoft deze zelf los verkopen, en niet als een bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 23:47

Freak187

geen

NvM schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:37:
[...]

Edit: of zelfs voorop! In die gele diagionale band rechtsonder staat dacht ik 'Not for sale'.
Bij mij staat in de gele balk "BUNDLE COPY" en wordt verder nergens gesproken over het doorverkopen van dit spel. Aan de verpakking en disc is dus niet te zien of dit wel of niet mag.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Freak187 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:45:
[...]

Bij mij staat in de gele balk "BUNDLE COPY" en wordt verder nergens gesproken over het doorverkopen van dit spel. Aan de verpakking en disc is dus niet te zien of dit wel of niet mag.
Klopt, foto van beide versies. Die van not for resale is voor promotional copies:

Eigen pic:
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/image-4E86_4B4E8804.jpg

offtopic:
Atari logo O+

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 14-01-2010 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Is er al behoefte aan een nieuw deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:26:
Is er al behoefte aan een nieuw deel?
Lijkt mij wel. 67 pagina's is wel erg veel. Ik las net trouwens voor het eerst de openings post: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Weet iemand of er leuke bordspellen / familiespellen zijn voor de 360 met nederlandse taal?
Ik zie bijvoorbeeld Scene It, Trivial Pursuit en Monopoly maar daarbij heb ik niet kunnen vinden of deze ook de Nederlandse taal ondersteunen zoals Buzz op de PS2/3.

Het is namelijk leuk om met de niet die-hard gamers (vriendin) toch spellen op de 360 te kunnen doen. Hierbij is het echter lastig om engelse vragen te beantwoorden en vaak zijn deze vragen dan ook toegespitst op de VS.

Mijn voorkeur gaat hierbij uit naar non-arcade games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299068

Net m'n xbox 360 aan m'n ouwe tv aangesloten (Panasonic Quintrix), met de standaard rood-wit-geel stekkertjes en het beeld is verbazend goed! Misschien binnenkort nog de Advanced-scart kabel halen, want sommige lettertjes zijn net niet goed leesbaar. Ik speelde hiervoor op m'n monitor, maar ik had het gevoel dat ik hierdoor een fps drop had met spellen zoals GTA IV, kan dit kloppen? En is verder de advanced scart kabel wat aan te bevelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 299068 op 14-01-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Anoniem: 299068 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:56:
Net m'n xbox 360 aan m'n ouwe tv aangesloten (Panasonic Quintrix), met de standaard rood-wit-geel stekkertjes en het beeld is verbazend goed! Misschien binnenkort nog de Advanced-scart kabel halen, want sommige lettertjes zijn net niet goed leesbaar. Ik speelde hiervoor op m'n monitor, maar ik had het gevoel dat ik hierdoor een fps drop had met spellen zoals GTA IV, kan dit kloppen? En is verder de advanced scart kabel wat aan te bevelen?
De advanced scart kabel zorgt voor scherper beeld, wat vooral een verschil maakt met de letters. Deze zijn dan beter te lezen. Of dat eveneens bevorderlijk is op een non-LCD TV weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Volgens mij kan een monitor er niet echt voor zorgen dat je (duidelijk zichtbare) fps-drops krijgt. GTA IV loopt niet altijd even soepel op de Xbox, dat is wel iets wat ik al vaker heb gehoord. Ik zou dus geen wonderen verwachten.

Het schijnt dat de advanced scartkabel wel wat beter is dan een normale, geen idee of het het geld waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf zo'n advanced scart kabel gekocht bij dealextreme en ik moet zeggen dat ik verschil zie. Ik speel zelf op een 80 cm CRT en daar maakt ieder verschil een hoop uit. Zoals eerder gezegd vooral bij de letters. Ik zou hem als ik jou was ook bij dealextrem bestellen. Nog geen 10 dollar ipv 30 euro hier in de winkel http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26949

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 326505 op 14-01-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126206

XeNeRgY schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:50:
Weet iemand of er leuke bordspellen / familiespellen zijn voor de 360 met nederlandse taal?
Ik zie bijvoorbeeld Scene It, Trivial Pursuit en Monopoly maar daarbij heb ik niet kunnen vinden of deze ook de Nederlandse taal ondersteunen zoals Buzz op de PS2/3.

Het is namelijk leuk om met de niet die-hard gamers (vriendin) toch spellen op de 360 te kunnen doen. Hierbij is het echter lastig om engelse vragen te beantwoorden en vaak zijn deze vragen dan ook toegespitst op de VS.

Mijn voorkeur gaat hierbij uit naar non-arcade games.
De genoemde games ondersteunen geen nederlands , alle vragen zijn inderdaad engels toegespits op de vs

Wat misschien wel leuk is met de vriendin is bijvoorbeeld Hasbro Family Game Night (yathzee , boogle e.d)
En anders blijft er Lips nog over maar persoonlijk moet ik eerst bezopen zijn wil ik dat gaan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Anoniem: 126206 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:39:
[...]

De genoemde games ondersteunen geen nederlands , alle vragen zijn inderdaad engels toegespits op de vs

Wat misschien wel leuk is met de vriendin is bijvoorbeeld Hasbro Family Game Night (yathzee , boogle e.d)
En anders blijft er Lips nog over maar persoonlijk moet ik eerst bezopen zijn wil ik dat gaan spelen 8)7
Toch jammer aangezien dit de 360 nog steeds niet echt toegankelijk maakt voor non die-hard gamers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 01-05 19:27
XeNeRgY schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:49:
[...]

Toch jammer aangezien dit de 360 nog steeds niet echt toegankelijk maakt voor non die-hard gamers :(
Ach samen met de vriendin de LEGO adventures spelen is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Heeft weinig met non die-hard gamers te maken maar meer met gamers die de Engelse taal niet machtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-05 13:25

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik ben gisteren even naar de plaatselijke FRS gerend om een grabbel te doen tussen de aanbiedingen :P. Ik wilde eigenlijk Mirror's edge hebben maar die was er helaas niet meer.

Ik heb Ninja Blade mee genomen, leek me wel grappig. Wat een idioot spel is dat zeg :P (ik bedoel, als ninja zombies afslachten? Iemand gooit hier een paar concepten door elkaar). Het zelfs een topper kunnen zijn als het save systeem niet zo maf was geweest :).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
L1nt schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:57:
Heeft weinig met non die-hard gamers te maken maar meer met gamers die de Engelse taal niet machtig zijn.
Niet bepaald, bv bij Trivial pursuit zijn veel vragen teveel op de UK gericht als je "Engels" kiest, teveel op USA als je "Amerikaans" kiest, dus wat moet je dan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 19-01 23:03
GAIAjohan schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:07:
[...]

Niet bepaald, bv bij Trivial pursuit zijn veel vragen teveel op de UK gericht als je "Engels" kiest, teveel op USA als je "Amerikaans" kiest, dus wat moet je dan ;).
een Wii kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-03 21:51

Specht

Il Cuore Sportivo

Gister ook een Xbox Elite gehaald, gelijk nog een accu lader erbij en Forza3 en PES2009. :)
Komend weekend is kijken of ik de handel aangesloten krijg op Xbox live.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
R420R schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:03:
Ik ben gisteren even naar de plaatselijke FRS gerend om een grabbel te doen tussen de aanbiedingen :P. Ik wilde eigenlijk Mirror's edge hebben maar die was er helaas niet meer.
Mirror's Edge bestel je voor €10 euro bij Zavvi of Game.co.uk.
Zelf laatst ook gedaan, ben halverwege maar een beetje te verslaafd aan MW2 om verder te gaan.

En dan komt over 2 weken ook nog eens Mass Effect 2. En ik heb Halo Wars nog liggen... zo veel games, zo weinig tijd :(

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
[...]

Ja dit gaat weet ik bijna wel zeker vanzelf weg. Zelf ervaring met 3 sticks die dit ook hadden in het begin en alle 3 nu muisstil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JMaster schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Ach samen met de vriendin de LEGO adventures spelen is altijd goed.
Meeste co-op games en soms zelfs FIFA werken ook wel goed :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:40
Ik zit al een tijdje te klooien om van NAT type strict af te komen (zie eerdere posts) maar dit lukt nog steeds niet. Ik zit er daarom aan te denken om een nieuwe router te kopen waarbij ik de poorten wel open krijg. De router moet ook draadloos kunnen uitzenden.
Hebben jullie aanbevelingen over welke router wel goed werkt in samenwerking met xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
lochtejans schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:29:
Ik zit al een tijdje te klooien om van NAT type strict af te komen (zie eerdere posts) maar dit lukt nog steeds niet. Ik zit er daarom aan te denken om een nieuwe router te kopen waarbij ik de poorten wel open krijg. De router moet ook draadloos kunnen uitzenden.
Hebben jullie aanbevelingen over welke router wel goed werkt in samenwerking met xbox live?
Je zult het vast geprobeerd hebben, maar toch.
Wat bij mij prima helpt (en bij vele andere) is je xbox ip in de DMZ van je router zetten (als dat kan). Als je dat al geprobeerd hebt weet ik het verder ook niet, ben niet zo'n netwerk held :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 11:17
De data transfer kits worden inmiddels niet meer gratis verstrekt. Ze kosten €10,90 excl BTW. Heb Microsoft gebeld, maar ze maken geen uitzonderingen. Sinds half december vragen ze er geld voor, omdat er teveel aanvragen werden gedaan door mensen die de kabels gingen doorverkopen.

http://www.xbox.com/nl-NL...ration-usingyourelite.htm

Weet iemand een goede 3rd party kabel of kan ik er een over kopen? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door buddow op 15-01-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

lochtejans schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:29:
Nog geen 50 posts terug :+

PWM in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:19:
[...]

Mirror's Edge bestel je voor €10 euro bij Zavvi of Game.co.uk.
Zelf laatst ook gedaan, ben halverwege maar een beetje te verslaafd aan MW2 om verder te gaan.

En dan komt over 2 weken ook nog eens Mass Effect 2. En ik heb Halo Wars nog liggen... zo veel games, zo weinig tijd :(
Ik ken het gevoel. Sinds MW2 raak ik bijna geen ander spel meer aan. Alleen guitar hero als wat vrienden met een kratje gezelligheid langskomen. Heb mirrors edge ook nog liggen. Crackdown moet ik nog aan beginnen. Gears of war 2 moet ik nog uitspelen. Heb mass effect te leen van een vriend die ik nog wil spelen. Et cetera. De studie vraagt ook nog veel aandacht alsmede mijn vriendin :P

Het leven van een gamer gaat niet altijd over rozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Anoniem: 326505 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:19:
[...]

Ik ken het gevoel. Sinds MW2 raak ik bijna geen ander spel meer aan. Alleen guitar hero als wat vrienden met een kratje gezelligheid langskomen. Heb mirrors edge ook nog liggen. Crackdown moet ik nog aan beginnen. Gears of war 2 moet ik nog uitspelen. Heb mass effect te leen van een vriend die ik nog wil spelen. Et cetera. De studie vraagt ook nog veel aandacht alsmede mijn vriendin :P

Het leven van een gamer gaat niet altijd over rozen :P
hahaha! same here.. MW2 is echt TE verslavend! je start ermee (online) en voor je het weet zijn er weer een paar uur voorbij en kan je weer naar bed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
ind0mi schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:28:
[...]

hahaha! same here.. MW2 is echt TE verslavend! je start ermee (online) en voor je het weet zijn er weer een paar uur voorbij en kan je weer naar bed :+
Inderdaad, en dan moeten we nog eens spec-ops spelen hé Indomi :-).
Komt er aan hoor, maar wil eerst assassins creed II nog wat verder spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

ind0mi schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:28:
[...]MW2 is echt TE verslavend! je start ermee (online) en voor je het weet zijn er weer een paar uur voorbij en kan je weer naar bed :+
Het is wel een beetje irritant ja. Daarom probeer ik nu alleen nog maar MW2 te spelen als er vrienden online zijn met wie ik het samen doe. En dan verder de andere games af probeer te werken. Maar over 2 weken moet alles wijken (ja ook MW2) voor ME2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Zojuist PES2010 binnengekregen vorige week woensdag(avond) besteld bij Zavvi.com. Donderdag kreeg ik een mailtje dat ie was verzonden. 7 werkdagen dus.. Ik vind de levering toch best snel..

[ Voor 26% gewijzigd door ind0mi op 15-01-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.