Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ik begin zelf te merken dat ik meer arcade spellen speel van full feature games
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Hier juist andersom. Ik kan eigenlijk alleen nog maar geboeid worden door grote games met diepgang en veel verhaal. Heb juist daarom een xbox 360 gekocht. Had een wii op launch day maar dat was gezien het voorgaande nogal een teleurstellingR420R schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:14:
Geen warez hier alsjeblieft.
Ik begin zelf te merken dat ik meer arcade spellen speel van full feature games. Op de een of andere manier ben ik die veel te ingewikkelde spellen zat. De simpelste dingen zijn vaak het leukst
.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Geprobeerd maar nog steeds hetzelfde resultaat.Grozno schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:26:
[...]
Al geprobeerd alle manuele port forwards er uit te gooien en alleen uPnP aan te zetten? Zo werk het bij mij namelijk prima
Heb ook nog alle poorten eruit gegooid zonder uPnP aan maar dit helpt ook niet.
Kortom:
- met poorten open en uPnP aan ---> NAT strict
- met poorten open en uPnP uit ---> NAT strict
- zonder poorten open en uPnP aan ---> NAT strict
- zonder poorten open en uPnP uit ---> NAT strict

Advocatus ineptias | Free Speech Online
Ik kwam laatst met een ander apparaat niet goed op internet. Bleek dat mijn router wat problemen had met het forwarden van poorten.
Routers zijn wispelturige dingen, vooral de nieuwe N-generatie heeft nogal wat kinderziektes.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Hoe haalt Microsoft het in hun hoofd om deze Arcade Room ook voor de PC uit te brengen?!Sh0ckTr00per schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 07:57:
Beetje jammer.. Xbox Live Arcade Game Room, aangekondigd op de CES
[video]

Ook al eens je firewall in de router uitgezet?lochtejans schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:51:
[...]
Geprobeerd maar nog steeds hetzelfde resultaat.
Heb ook nog alle poorten eruit gegooid zonder uPnP aan maar dit helpt ook niet.
Kortom:
- met poorten open en uPnP aan ---> NAT strict
- met poorten open en uPnP uit ---> NAT strict
- zonder poorten open en uPnP aan ---> NAT strict
- zonder poorten open en uPnP uit ---> NAT strict
Anoniem: 163444
Weet iemand of het nou echt "verboden" is om een third party harde schijf te gebruiken?
Een vriend van me heeft 't plan een xbox arcade te kopen en er een hdd van dealextreme op te klikken, iemand enig idee of dat kan/mag?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben in het bezit van een Zyxel router die ik niet van moderate af krijg(zoals zoveel mensen) Nu ben ik op zoek naar een router die wifi en voip ondersteund die je wel goed krijgt met Live. Of zijn er mensen die bij Telfort zitten die het wel goed hebben
Het kan en werkt, maar je loopt het risico op een ban.Anoniem: 163444 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:17:
Ik ben nu al echt een half uur aan het zoeken naar een antwoord, kan het maar niet vinden..
Weet iemand of het nou echt "verboden" is om een third party harde schijf te gebruiken?
Een vriend van me heeft 't plan een xbox arcade te kopen en er een hdd van dealextreme op te klikken, iemand enig idee of dat kan/mag?
Cunning linguist.
Waarom zou je het doen? Een originele 120gb HD kan je in NL krijgen voor 60 - 70 euro. Bij Dealextreme ben je 50,- kwijt. Lijkt me niet de moeite van het risico.Anoniem: 163444 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:17:
Ik ben nu al echt een half uur aan het zoeken naar een antwoord, kan het maar niet vinden..
Ik heb een Linksys WRT54GL en mijn NAT staat gewoon open. Ik weet alleen niet hoe hij presteerd met VOIP.jarsiv schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:55:
Hallo,
Ik ben in het bezit van een Zyxel router die ik niet van moderate af krijg(zoals zoveel mensen) Nu ben ik op zoek naar een router die wifi en voip ondersteund die je wel goed krijgt met Live. Of zijn er mensen die bij Telfort zitten die het wel goed hebben
EDIT:
Lol, dit had ik niet eens gezien:

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 08-01-2010 14:35 ]
Anoniem: 284904
http://www.gamer.nl/doc/5...-en-headset-voor-Xbox-360

Vooral die headset ziet er erg solide en comfortabel uit. En het D-pad van de controller lijkt ook een enorme verbetering.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 08-01-2010 15:44 . Reden: plaatjes erbij gedaan ]
Over joyride gesproken, iemand enig idee wanneer joyride word gereleased?SeamusXanthus schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:11:
verhaal over Joyride
Heb vandaag ook even gebeld om te vragen hoe het zit. Wachttijd viel gelukkig mee (

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Mja, standaar smoesje natuurlijk.Ruud2001 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:59:
BCC - Lego Batman / Pure updateSpellen zou niet geleverd zijn aan BCC o.i.d.
Het is waarschijnlijk gewoon een rest-verkoop geweest,
waarvan ze niet hadden verwacht dat het zo goed zou lopen.
Anoniem: 126206
Je hebt geen Linksys nodig , ik game al een jaar of 3 a 4 met mijn Zyxel van Telfort/Tiscalijarsiv schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:55:
Hallo,
Heel erg simpel , alle portwards eruit , UPNP aanzetten en onder het kopje firewall ook verkeer toestaan van LAN naar WAN en niet alleen van WAN naar LAN
Je router moet wel minimaal firmware 7 bezitten , de toevoeging er achter maakt niets uit
en reboot je router als je alles hebt ingesteld!!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 126206 op 08-01-2010 16:13 ]
Vertel jij maar eens waar je ze voor 60-70 euro kan verkrijgen in NL? Bij een webshop of een gameswinkel in een steegje in een kleine stad ver van mij vandaan?PWM schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:11:
[...]
Waarom zou je het doen? Een originele 120gb HD kan je in NL krijgen voor 60 - 70 euro. Bij Dealextreme ben je 50,- kwijt. Lijkt me niet de moeite van het risico.
Ik doe alles met kabelAnoniem: 126206 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:11:
[...]
Je hebt geen Linksys nodig , ik game al een jaar of 3 a 4 met mijn Zyxel van Telfort/Tiscali
Heel erg simpel , alle portwards eruit , UPNP aanzetten en onder het kopje firewall ook verkeer toestaan van LAN naar WAN en niet alleen van WAN naar LAN
Je router moet wel minimaal firmware 7 bezitten , de toevoeging er achter maakt niets uit
en reboot je router als je alles hebt ingesteld!!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 163444
Bij voorkeur 20gig btw, die is bij dealextreme 30 euro, en meer heb je toch niet nodig.Rockvee2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:17:
[...]
Vertel jij maar eens waar je ze voor 60-70 euro kan verkrijgen in NL? Bij een webshop of een gameswinkel in een steegje in een kleine stad ver van mij vandaan?
Ik wil er volgende week 1 aanschaffen (pro of elite, iig met HDD;))
En direct een extra controller, en Cod MW2 / GTA 4.
Op de consoleshop.nl was een voordeel pack helaas uitverkocht.
Zou ik hiermee korting kunnen krijgen als ik alles in 1x koop in de MM? dat ze een set prijs maken zeg maar.
Cons:::BB4E
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-01-2010 19:17 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
MP staan er genoeg op, en op Tweakers V&A staan er ook vaak genoeg wat. Je kan zelf vast wel uitmaken wie wel of niet betrouwbaar isRockvee2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:17:
[...]
Vertel jij maar eens waar je ze voor 60-70 euro kan verkrijgen in NL? Bij een webshop of een gameswinkel in een steegje in een kleine stad ver van mij vandaan?
Bullshit. Ze gaan echt geen xbox bannen vanwege een 3rd party hdd.Bart ® schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:59:
[...]
Het kan en werkt, maar je loopt het risico op een ban.
*kuch* V&A aangeboden: Microsoft Xbox 360 Elite Value Pack Zwartshameblaster schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:56:
Wat is op dit moment de beste aanbieding/set voor een xbox360?
Ik wil er volgende week 1 aanschaffen (pro of elite, iig met HDD;))
En direct een extra controller, en Cod MW2 / GTA 4.
Op de consoleshop.nl was een voordeel pack helaas uitverkocht.
Zou ik hiermee korting kunnen krijgen als ik alles in 1x koop in de MM? dat ze een set prijs maken zeg maar.
[ Voor 57% gewijzigd door Schweino op 08-01-2010 20:02 ]
Ik heb nog wel een officiele 20 Gb liggen. DM me anders ff.Anoniem: 163444 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:03:
[...]
Bij voorkeur 20gig btw, die is bij dealextreme 30 euro, en meer heb je toch niet nodig.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 107960
WAN is niet wireless he, maar je externe netwerk (dus effectief het internet).TroonStaal schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:13:
[...]
Ik doe alles met kabelheb ook al vanalles geprobeerd maar krijg het maar niet verder dan moderate
Nee oke, je xbox zal niet gebanned worden, je zal slechts je savegames en profile niet meer kunnen gebruiken. Verschil is niet bijster grootSchweino schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:59:
[...]
Bullshit. Ze gaan echt geen xbox bannen vanwege een 3rd party hdd.
Cunning linguist.
*zich stom voelt*Anoniem: 107960 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:30:
[...]
WAN is niet wireless he, maar je externe netwerk (dus effectief het internet).

Nuja, zal het morgen nog éénmaal gaan proberen. Anders ga ik eens kijken naar een andere modem+router. Want Live op Windows (speel ook Dawn of War II) geeft bij mij ook moderate. En om nou mijn hele pc onveilig te laten vind ik ook weer zoiets.
Ik heb het vermoeden dat hier meer mensen zijn die hem daar hebben gekocht
Anoniem: 339269
ik overweeg een Xbox 360 te kopen, maar ik heb gehoord over problemen met de b-box 2 router van belgacom(die we hier thuis hebben). Een draad leggen is helaas geen optie.
De zoekfunctie leverde wel iemand op met hetzelfde probleem, maar ik ben nog geen oplossing tegengekomen. Vandaar dus: heeft er iemand een idee of een verbinding met een b-box 2 mogelijk is of niet?
(Ik hoop dat dit de juiste plek hiervoor is of moet ik ergens anders zijn?)
ok top, ik schrok al. Denk moet ik weer wachten op een nieuwe bestellingSemperFidelis schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:41:
Ja die kun je gewoon afspelen. Gamehubs verkoopt geen games die niet op een PAL console kunnen.
Wederom onzin. Hetgeen waar je op doelt is wat er gebeurt als je een harde schijf aansluit op een vanwege ombouwen gebande 360. Alle nieuw geschreven savegames en je profiel worden dan versleuteld zodat ze alleen op de gebande 360 uit te lezen zijn, en op een andere 360 als corrupt wordt aangemerkt. Dit heeft dus *niets* te maken met een 3rd party harde schijf.....Bart ® schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:08:
[...]
Nee oke, je xbox zal niet gebanned worden, je zal slechts je savegames en profile niet meer kunnen gebruiken. Verschil is niet bijster groot
Wat MS tot nu toe heeft gedaan is de memory cards van Datel blokkeren op de 360. Alle andere imitatie memory cards werken nog gewoon. Ook alle 3rd party harde schijven werken tot nu toe nog gewoon prima en het zou me sterk verbazen als ze hier ooit actie tegen gaan ondernemen (omdat ze met zo'n actie namelijk ook legitieme gebruikers zullen treffen).
Laat me iets weten of het uiteindelijk ook werkt, want heb een vriend met een gelijkaardige situatie. Heeft ook nog geen xbox overigens; Feitelijk is dat allemaal 'standaard' en zou het gewoon MOETEN werken.Anoniem: 339269 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:43:
Hallo,
ik overweeg een Xbox 360 te kopen, maar ik heb gehoord over problemen met de b-box 2 router van belgacom(die we hier thuis hebben). Een draad leggen is helaas geen optie.
De zoekfunctie leverde wel iemand op met hetzelfde probleem, maar ik ben nog geen oplossing tegengekomen. Vandaar dus: heeft er iemand een idee of een verbinding met een b-box 2 mogelijk is of niet?
(Ik hoop dat dit de juiste plek hiervoor is of moet ik ergens anders zijn?)
Bedoel je dan NAT issue's of connectie via WLAN ?
Ik ben ook wel benieuwd naar die headset. Ik heb nu deze 5.1 jongen:Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:43:
Op Gamer.nl staat een berichtje over wat hardware. Ik ben in ieder geval geïnteresseerd; misschien anderen ook?
http://www.gamer.nl/doc/5...-en-headset-voor-Xbox-360
[afbeelding]

Ook met ondersteuning voor voice voor de 360 (Op de PS3 doet hij het ook prima, maar dan werkt de headset niet). Echt prima apparaat, maar met 1 probleem. Ik ben een audio leek, en dat ding kan op 100 manieren worden ingesteld. Ik heb nog steeds geen idee wat de beste manier is voor games, en op internet vind ik dat ook niet. Als de Razer net zo goed is, en makkelijk in te stellen, haal ik die denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 09-01-2010 10:46 ]
Ik stream heel veel films / series / docu's van mijn desktop PC met Windows 8 64bit naar mijn Xbox 360. Dit werkt allemaal prima. Alleen de Xbox geeft veel namen van videobestanden verkeerd weer. Als ik bijvoorbeeld een docu download met de bestandsnaam FBI.Files.S01E10.The.Unabomber.DVDRip.XviD-NODLABS en deze hernoem ik naar National Geographic - The Unabomber, dan zie ik op de Xbox nog vaak de oude naam. Niet echt erg natuurlijk, maar ik houd van nette lijstje
Rechtermuisknop - Eigenschappen? Kun je daar misschien nog iets vinden? Of misschien in je Libary kijken of hij de naam daar wel goed aanpast.monnick schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:56:
Ik heb misschien een beetje een gekke vraag, maar goed, hier komt hij
Ik stream heel veel films / series / docu's van mijn desktop PC met Windows 8 64bit naar mijn Xbox 360. Dit werkt allemaal prima. Alleen de Xbox geeft veel namen van videobestanden verkeerd weer. Als ik bijvoorbeeld een docu download met de bestandsnaam FBI.Files.S01E10.The.Unabomber.DVDRip.XviD-NODLABS en deze hernoem ik naar National Geographic - The Unabomber, dan zie ik op de Xbox nog vaak de oude naam. Niet echt erg natuurlijk, maar ik houd van nette lijstjeIemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Nu heb ik het gevoel dat de spellen met deze component kabel minder scherp zijn dan met de originele component hd kabel van Microsoft. De TV geeft aan dat ik op 720p / 1080i speel, net als met de oude kabel, echter lijken spellen minder scherp.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk dat de beeldkwaliteit van deze component HD kabel minder is dan die van de originele component HD kabel?
Heb overigens de kabel zelf wel op HDTV staan, dus daar ligt het niet aan!
De kwaliteit van de kabel is waarschijnlijk gewoon slechter. Het is namelijk analoog en dat hangt heel erg af van de kwaliteit van de kabel. Heb je niet toevallig nog een HDMI poort over?Aghanim schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 22:19:
Ik heb een xbox arcade gekocht, nadat ik spijt had van de verkoop van mijn premium. Bij de premium zat een component HD kabel en daar heb ik altijd mee gespeeld. Deze wilde ik bij de arcade dus ook, daarom heb ik een Logic3 component HD kabel gekocht omdat deze goedkoper was. Zie specs: http://www.wehkamp.nl/gam...c3%29/C13_J0A_JA2_140139/
Nu heb ik het gevoel dat de spellen met deze component kabel minder scherp zijn dan met de originele component hd kabel van Microsoft. De TV geeft aan dat ik op 720p / 1080i speel, net als met de oude kabel, echter lijken spellen minder scherp.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk dat de beeldkwaliteit van deze component HD kabel minder is dan die van de originele component HD kabel?
Goedkope kabel is meestal goedkope kwaliteitAghanim schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 22:19:
Ik heb een xbox arcade gekocht, nadat ik spijt had van de verkoop van mijn premium. Bij de premium zat een component HD kabel en daar heb ik altijd mee gespeeld. Deze wilde ik bij de arcade dus ook, daarom heb ik een Logic3 component HD kabel gekocht omdat deze goedkoper was. Zie specs: http://www.wehkamp.nl/gam...c3%29/C13_J0A_JA2_140139/
Als je TV een HDMI ingang heeft, gebruik dan een HDMI kabel.. Veel betere kwaliteit (ook met low-end kabels) omdat het signaal door een HDMI kabel DIGITAAL is, heb je minder last van dingen als RFE.
En daarnaast betaal je voor 2m HMDI kabel minder als voor die Microsoft component cable.
Terugbrengen die handel & een HDMI kabel kopen.
Als het op een webshop besteld is kan je het binnen 1 week terug sturen vanwege zon regeling "Kopen op afstand" als je niet tevreden over het product bent kan je het binnen 1 week terug sturen & je geld terug krijgen!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb sinds kort een Xbox 360, aangezien ik het zonde vind om al te dure games te kopen koop ik hier in de uk veel pre-owned games voor een prikkie. Nu zou ik alleen willen weten welke games nog een beetje online gespeeld worden. Daarvoor ben ik eigenlijk opzoek naar een soort statistieken van hoeveel mensen welke game spelen. Dit om te voorkomen dat ik een of andere game meeneem en dan na de SP geen online ervaring ermee kan opdoen.
Iemand die mij een bepaalde richting op kan helpen? Of is hetgeen wat ik wil bedrijfsgeheim?
http://www.majornelson.com/default.aspx?PageIndex=2
Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een 42" full HD TV (LG), maar nu ben ik bang dat ik niet de beste beeldbeleving zal krijgen met mijn Xbox. Ik heb internet afgestruind om een HDMI kabel die op mijn Xbox kan (MadCatz HDMI conversion kit?), maar volgens mij zal 'ie alsnog het signaal analoog ontvangen, en vervolgens digitaal doorzenden. Oftewel: Geen mooier beeld als via component.
Zijn er mensen die een soortgelijke TV hebben met een Xbox die ook via component aangesloten zit? En hoe is de ervaring?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Die van Logic3 doet dat dus nietMute schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:50:
Goede componentkabel moet hetzelfde beeld geven als een HDMI-kabel.
Dus toch maar die kopen, blijkt goedkoop weer duurkoop te zijn al vind ik het wel triest dat zelfs een kabel namaken niet voor hetzelfde resultaat kan zorgen.
De uiteindelijke kwaliteit van beeld door een HDMI kabel is hoger, omdat HDMI digitaal is, en component Analoog.Mute schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:50:
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2010 01:07 ]
Heb je geen vga of dvi aansluiting op je tv? Misschien kan je het daarmee aansluiten. Ik heb mijn Xbox aan mijn monitor met de vga kabel en dat geeft prima beeldAghanim schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:55:
[...]
Die van Logic3 doet dat dus nietHeb helaas geen HDMI meer over op mijn tv en mijn receiver heeft alleen passthrough dus de component HD met optische audio kabel was een goede uitkomst. Voor mijn gevoel speel ik nu ergens op HHD (Half HD
) want met de originele microsoft component kabel was het beeld mooier.
Dus toch maar die kopen, blijkt goedkoop weer duurkoop te zijn al vind ik het wel triest dat zelfs een kabel namaken niet voor hetzelfde resultaat kan zorgen.
Ik heb een originele kabel over, aangezien ik toch HDMI gebruik. DM me voor details.Aghanim schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:55:
[...]
Die van Logic3 doet dat dus nietHeb helaas geen HDMI meer over op mijn tv en mijn receiver heeft alleen passthrough dus de component HD met optische audio kabel was een goede uitkomst. Voor mijn gevoel speel ik nu ergens op HHD (Half HD
) want met de originele microsoft component kabel was het beeld mooier.
Al bijna 10 jaar actief op GoT en nog steeds niet weten hoe je DM doetSchweino schreef op zondag 10 januari 2010 @ 01:20:
[...]
Ik heb een originele kabel over, aangezien ik toch HDMI gebruik. DM me voor details.

Aghanim schreef op zondag 10 januari 2010 @ 09:39:
[...]
Al bijna 10 jaar actief op GoT en nog steeds niet weten hoe je DM doet. Misschien kun je mij even DM-en?
Niemand kan jou een DM sturen omdat je dit hebt uitgeschakeld bij je instellingen. Ik zou even naar voorkeuren gaan en het proberen aan te zetten
"The answer to whether Project Natal would extend the lifecycle of the Xbox 360, Microsoft responded with an adamant “yes.” Furthermore, Microsoft stated that they’re “not even halfway through the Xbox 360 lifecycle” which surprises even me considering that the Xbox 360 recently turned 4, suggesting a lifecycle of 9 or so years."
Ik vind het nogal een verrassing om te horen dat de 360 nog 5 jaar meegaat. MS zal wel geleerd hebben van de vorige keer, maar ik hield er toch wel rekening mee dat ik in 2012 toch echt zou moeten overstappen. Ik ben er in ieder geval blij mee en mocht Natal gaan werken dan is het wel de moeite waard om het aan te schaffen als je er 4 jaar plezier van gaat hebben.
En nee, dat wil ik niet met Natal spelen, zie me al staan zwaaien vanwege de kettingzaagbajonetaanval
Als je gewoon de componentkabel van Microsoft gebruikt, zul je bijna geen verschil zien.Wasp schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:49:
Ik heb een Xbox 360 Pro van 2 jaar oud, maar zonder HDMI aansluiting.
Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een 42" full HD TV (LG), maar nu ben ik bang dat ik niet de beste beeldbeleving zal krijgen met mijn Xbox. Ik heb internet afgestruind om een HDMI kabel die op mijn Xbox kan (MadCatz HDMI conversion kit?), maar volgens mij zal 'ie alsnog het signaal analoog ontvangen, en vervolgens digitaal doorzenden. Oftewel: Geen mooier beeld als via component.
Zijn er mensen die een soortgelijke TV hebben met een Xbox die ook via component aangesloten zit? En hoe is de ervaring?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Er viel niets te leren. Gezien het feit dat de xbox zwaar verlies leed was het de enige optie van MS om zo snel mogelijk een opvolger op de markt te krijgenAnoniem: 284904 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:43:
Ik vind het nogal een verrassing om te horen dat de 360 nog 5 jaar meegaat. MS zal wel geleerd hebben van de vorige keer
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Er was toch een gerucht dat Gears of War 3 pas op de nieuwe Xbox uit zou komen ??TroonStaal schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:16:
Als ze maar niet vier/vijf jaar gaan wachten totdat Gears of War 3 uitkomt
En nee, dat wil ik niet met Natal spelen, zie me al staan zwaaien vanwege de kettingzaagbajonetaanval
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Lijkt me toch bizar sterk als de huidige nog zo lang mee moet gaan. Of ze doen zoals Sony. Nieuwe uitbrengen en de oude aanhouden. Echter bij Sony werkte dat deels averechts. De PS2 stond nog lange tijd boven de PS3 oa vanwege de prijs en destijds gebrek aan sterke titels voor de PS3.Timocos schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:05:
[...]
Er was toch een gerucht dat Gears of War 3 pas op de nieuwe Xbox uit zou komen ??
Kan me moeilijk voorstellen dat ze zo'n melkkoe als de Gears of War franchise zo lang laten liggen.
En volgens de geruchtenmolen komt er dit jaar (zomer USA??) een Gears of War film dus zou je zeggen ook een game.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Die film duurt iets langer dan zomer 2010L1nt schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:31:
[...]
Kan me moeilijk voorstellen dat ze zo'n melkkoe als de Gears of War franchise zo lang laten liggen.
En volgens de geruchtenmolen komt er dit jaar (zomer USA??) een Gears of War film dus zou je zeggen ook een game.
''We certainly won’t be meeting the rumored 2010 Summer release date, if production ramped up this coming January the best we could hope for is Spring 2011.''
Denk echter wel dat we in het 3e of 4e kwartaal meer weten over zowel de film als de game en dat ze dan beide 2011 uitkomen.
Thx! Vanaf nu kan ik DM ontvangenmonnick schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:22:
[...]
offtopic:
Niemand kan jou een DM sturen omdat je dit hebt uitgeschakeld bij je instellingen. Ik zou even naar voorkeuren gaan en het proberen aan te zetten
Precies en ik heb bij deze dan ook een aantal reacties verwijderd.L1nt schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:01:
correct me if I'm wrong maar volgens mij is T.net er ook niet al te happig op dat wij hier over gemodde xboxen kletsen.
And I'm the only one and I walk alone.
Legaal is een breed begrip jongen. Als jij je brood zou verdienen met het maken van muziek, films of games dan zou je ook niet willen dat iedereen je brood download.m2xum2xu schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:11:
Bij deze mijn excuses om over dit onderwerp te beginnen, ik dacht het zal wel mogen aangezien het legaal is in Nederland, maar niet dus. Toch bedankt voor de ontvangen reacties!
Wat GoW 3 betreft; ik hoop ook dat deze gewoon op de 360 komt. Het is een trilogie die mooi in zijn geheel op de 360 past. Maar misschien komt er in 2012 of 2013 wel een nieuwe Xbox en komt Gears 3 op de 360 EN op de nieuwe Xbox uit. Ach...het is allemaal koffiedik kijken
@Boeboe: Het is prima dat MS snel een opvolger wilde hebben om als eerste op de markt te zijn. Het is alleen wel zuur voor alle oude Xbox (180?
Waar haal jij het vandaan dat het legaal is in Nederland? Er staat toch echt specifiek in de wet dat het omzeilen van beveiligingen niet toegestaan is, en wat denk je dat een mod doet?m2xum2xu schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:11:
Bij deze mijn excuses om over dit onderwerp te beginnen, ik dacht het zal wel mogen aangezien het legaal is in Nederland, maar niet dus. Toch bedankt voor de ontvangen reacties!
Cunning linguist.
Misschien dat ik het idd niet goed begrijp, maar er zijn immers bedrijven, ingeschreven bij de kamer van koophandel en al, die het modden van een xbox als service aanbieden...vandaarBart ® schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:17:
[...]
Waar haal jij het vandaan dat het legaal is in Nederland? Er staat toch echt specifiek in de wet dat het omzeilen van beveiligingen niet toegestaan is, en wat denk je dat een mod doet?

Hopelijk word 2 net zo goed.
Of iets of iemand bij de KvK staat ingeschreven, zegt niets over de eventuele illegale praktijken.m2xum2xu schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:42:
ingeschreven bij de kamer van koophandel en al
[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 10-01-2010 19:22 ]
Ja, het is de verbinding met m'n draadloze netwerk en nee.. dan heeft dat niet met port forwardings te maken .. dat was enkel met een connectie via UTP en dan naar LIVE.Caeruleus schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:57:
[...]
Maar is hij "not connected" met je draadloze netwerk of met Xbox Live. Als het je draadloze netwerk is dan heeft het natuurlijk helemaal niets met port forwardings te maken, dat is alleen voor verkeer vanaf internet. Ik heb ook een wireless adapter gehad, toen ondersteunde de adapter geen WPA2 maar een tijdje geleden is er een update geweest en dat zou nu wel moeten werken. Vandaar dat de helpdesk waarschijnlijk heeft gevraagd om de update via utp uit te voeren.
En wederom ja, ik snapte dat van die update.. vandaar dat ik die ook heb gedownload. Blijft enkel vreemd dat de adapter het wel heeft gedaan.. en nu dus niet meer.
Nu is het probleem dat ik het netwerk dus wel zie (volle ontvangst) en middels m'n WPA2 key een connectie wil maken. Bij het invullen en 'done' klikken.. komt er geen foutmelding dat de key incorrect is (ik heb een bogus key ingevuld, daar kreeg ik wel een foutmelding bij). Zelfs bij het open zetten van m'n WiFi komt er geen verbinding. UTP is totaal geen probleem ..

Anoniem: 198256
Je controller begint te vibreren als je de paal raakt. Weet je zeker dat het ook niet bij andere spellen met rumble voorkomt? Misschien is je rumble unit niet meer helemaal lekkerAnoniem: 198256 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:26:
Ik weet niet of ik het een bug moet noemen, maar sinds een paar dagen valt één van mijn beide draadloze controllers uit op het moment dat ik of een tegenstander de paal raak bij Fifa10. Gebeurt, voor zover ik heb kunnen constateren alleen dan en dus bij geen enkel ander spel of moment. Eerst wel grappig, maar ook erg irritant zo langzamerhand. Waarschijnlijk tevergeefs, maar iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Zouden het de batterijen kunnen zijn?
De optie 720P ingesteld en mijn TV laten rekken, maar dan krijg je uiteraard iets gerekt beeld verticaal.
Is er geen andere manier om die zwarte balken weg te krijgen? Ik gebruik HDMI.
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb enkele jaren op component gespeeld op de Xbox. Sinds kort gebruik ik een HDMI-kabel, maar dit geeft geen enkel verschil in beeldervaring.Mute schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:50:
Edit: ik zie dat ik nog twee pagina's met reacties niet had gelezen, de informatie was dus wat overbodig.
[ Voor 13% gewijzigd door Kooj1980 op 11-01-2010 08:33 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Nee die is er niet. De XBOX kan op hogere resoluties alleen beelden uitsturen met een verhouding 16:9. Als je scherm dan 16:10 is (in vergelijking met 16:9 is die dan hoger) wordt de rest van de ruimte opgevuld met zwarte balken. Ikzelf maak dit ook mee met mijn LCD scherm, resolutie 1440*900.Nafs Ruh schreef op maandag 11 januari 2010 @ 07:42:
Ik heb een 22 inch LCD TV van Samsung (T220HD), maar die resolutie is maximaal 1680x1050. Nu heb ik hem daarop draaien en zie twee zwarte balken boven en onder.
De optie 720P ingesteld en mijn TV laten rekken, maar dan krijg je uiteraard iets gerekt beeld verticaal.
Is er geen andere manier om die zwarte balken weg te krijgen? Ik gebruik HDMI.
/edit: al gevonden op http://www.xbox.com/en-US...system/highdefdetails.htm
Hogere resoluties dus inderdaad niet helaas.
[ Voor 35% gewijzigd door Schweino op 11-01-2010 08:42 ]
De Xbox 3/PS4 e.d. zullen waarschijnlijk wel de optie bieden van volledige 16:10 resoluties gezien de populariteit van de schermen.
Leuk Xbox Arcade nieuws:
BronSerious Sam HD is This Coming Week's XBLA Release
Written Saturday, January 09, 2010 by Dan Webb
If I had a pound for every time I've been asked when Serious Sam HD was heading to the Xbox Live Arcade since Christmas, I'd have at least £7. Finally, we can give you a definitive answer on that.
According to Dan Maher's (AKA MyPointyHead) stand-in on this week's SentUAMessage, MSN Tech & Gadgets' Jane Douglas, Serious Sam is heading to the Xbox Live Arcade this coming Wednesday.
Douglas stated, "Serious Sam HD is currently scheduled to be next week's Xbox Live Arcade game, so we'll be releasing on Wednesday 13th, barring any last minute delays."
They also addressed the release date for Joy Ride, which the dev team are apparently still working on. Simply put, no news, it's coming in 2010 when it's good and ready.
Either way, Serious Sam HD is coming this Wednesday and will be available for purchase for 1,200 Microsoft points. Can't be bad. All we need now is a Perfect Dark release date and my inbox can calm down a little, but only a little.
Jaaa, nu nog ruimte op mijn hd maken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als ik mijn headset ( Astro A40 mixamp en headset ) in een van de voorste USB poorten doe, dan onstaat er een statische ruis, en de mic blijft constant zenden.. USB kabel is nodig om mijn mixamp van voeding te voorzien, mixamp kan ook op batterijen en dan doet die het perfect..
Nu ik mijn USB kabel aan de achterkant van de xbox aansluit is het probleem tot nu toe opgelost, vandaar mijn vraag.. Lijkt wel dat de voorste USB poorten meer stroom doorgeven??? Of is dat niet mogelijk??
Ter land, ter zee en in de kroeg
Moet dat verschil maken dan??Christiano007 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:01:
USB achter zijn direct op het moederbord aangesloten en de voorste zijn via een kabel doorverbonden?
Nee, dit zou geen verschil moeten maken!Frank1973 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:58:
Weet iemand van jullie als er verschil zit tussen de voorste 2 USB poorten en de achterste USB poort??
Als ik mijn headset ( Astro A40 mixamp en headset ) in een van de voorste USB poorten doe, dan onstaat er een statische ruis, en de mic blijft constant zenden.. USB kabel is nodig om mijn mixamp van voeding te voorzien, mixamp kan ook op batterijen en dan doet die het perfect..
Nu ik mijn USB kabel aan de achterkant van de xbox aansluit is het probleem tot nu toe opgelost, vandaar mijn vraag.. Lijkt wel dat de voorste USB poorten meer stroom doorgeven??? Of is dat niet mogelijk??
Mogenlijk is een van je kabeltjes ofzo iets kapot.
De kwaliteit van stemgeluid zal niet vooruit gaan, ook niet met dure headsets. JOUW microfoongeluid kan wel een stuk beter worden met bijvoorbeeld een turtlebeachDieter schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:01:
Heeft er iemand ervaring met een betere headset voor de xbox360 ? Ik heb altijd zo'n moeite om mijn medespelers te verstaan. Desnoods een headset die ook het geluid van de TV kan wegnemen.
Precies Turtlebeach X1 is een perfecte combi!! En niet te duur..D4NG3R NL schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:56:
[...]
De kwaliteit van stemgeluid zal niet vooruit gaan, ook niet met dure headsets. JOUW microfoongeluid kan wel een stuk beter worden met bijvoorbeeld een turtlebeach
Zou niet moeten uitmaken nee, maar in de praktijk is dat dus wel zo.
Stop maar eens een USB stick of een play and charge kabel aan op een van de achterste poorten, en daarna op die voorop.
Wat is het verschil dan?? Sorry voor de vraag ik ben niet zo van de USB..Ken. schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:17:
[...]
Zou niet moeten uitmaken nee, maar in de praktijk is dat dus wel zo.
Stop maar eens een USB stick of een play and charge kabel aan op een van de achterste poorten, en daarna op die voorop.
Ik zag dat er nog meer merken zijn. Wat raden jullie aan? Die van Microsoft of een andere?
Bij media markt dit pakket + (Fifa 10,óf avatar óf need for speed shift óf AC2) 233euro
Cons:::BB4E
Ik heb de poorten naar m'n PC geforward en geckecked met PFPortChecker. Deze zegt dat de poorten dan wel gewoon open zijn.yzf1kr schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:06:
Heb je al eens de poorten naar je PC geforward en een poortchecker gebruikt?
Ik kwam laatst met een ander apparaat niet goed op internet. Bleek dat mijn router wat problemen had met het forwarden van poorten.
Routers zijn wispelturige dingen, vooral de nieuwe N-generatie heeft nogal wat kinderziektes.

Deze staat standaard op disabled.Tjoekie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:08:
[...]
Ook al eens je firewall in de router uitgezet?
[ Voor 15% gewijzigd door lochtejans op 11-01-2010 16:03 ]
volgens mij heb ik bij dealextreme ook zo'n kabel gezien..Plakjekaas schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:41:
Iemand een idee waar je een Advanced Scart Kabel kan bestellen? Bij Bart Smit hadden ze 'm niet en BOL kan 'm slecht leveren (meer dan 3 weken). Bij Dixons tijdelijk uitverkocht....
Ik zag dat er nog meer merken zijn. Wat raden jullie aan? Die van Microsoft of een andere?
Dit topic is gesloten.