Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik hoop binnenkort COD MW 2 binnen te hebben. Heb tot nu toe alle delen gespeeld en het is echt een genot haha. Nieuwe deel ziet er ook weer erg goed uit!

Binnenkort hem toch maar weer online aansluiten. Zit er steeds meer over na te denken live abbo te nemen alleen is ons huis internet niet zo stabiel (studentenhuis). 2e bijkomstigheid is dat ik vroeger het niveau online wel erg hoog vond en het dat niet zo relax online gamen vond. Zeker als je aan een nieuw spel/ deel begint dat al even uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:42
Djerique schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:00:
[...]
Ik hoop dat de rest wel uitkomt, want de laatste 3 games zijn echt de moeite waard! :)
De laatste 3 heb ik al. Wou alleen Monkey Island hebben, maar gisteren bleef dat suffe Uno tot ik richting een hotelletje ging als aanbieding staan en nu ik terug ben een suffe film. Beetje jammer want 800 punten heb ik voor Monkey niet over.

[ Voor 36% gewijzigd door Beakzz op 26-12-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Waypoint schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:30:
Ik hoop binnenkort COD MW 2 binnen te hebben. Heb tot nu toe alle delen gespeeld en het is echt een genot haha. Nieuwe deel ziet er ook weer erg goed uit!

Binnenkort hem toch maar weer online aansluiten. Zit er steeds meer over na te denken live abbo te nemen alleen is ons huis internet niet zo stabiel (studentenhuis). 2e bijkomstigheid is dat ik vroeger het niveau online wel erg hoog vond en het dat niet zo relax online gamen vond. Zeker als je aan een nieuw spel/ deel begint dat al even uit is.
Bij heel veel spellen is het zo dat je ingedeeld wordt in een game naar je nivo, dit vind ik erg goed werken en daardoor kun je meestal na een paar potjes al redelijk meekomen in zo'n game, maar blijft het wel uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:03:
[...]

Pas maar op, want ik kom er wel aan hoor :) Nog 4500 GS en ik zit ook op de 40.000. Dat zal nog wel een ruime 2 maandjes duren echter. En aangezien ik jou alleen MW2 zie spelen ga ik je vast nog wel inhalen O-)
Mja, zou eigenlijk avatar moeten huren inderdaad :+ Heb even zitten denken of ik nog wat games heb waar ik makkelijk 600 gs mee kan halen, maar dat valt niet mee.

-Nog 30 gs voor MW2
-Dragons Origins, echter duurt dat vrij lang voordat je wat GS verdient
-Prototype, maar dat verveelde me al na een kwartier :z
-De uitbreidingen kopen van Fallout, maar dat kost me geld :P
-Monkey Island, maar dan moet ik een walkthrough gebruiken, aangezien ik het niet voor mekaar krijg om ver te komen :|
-Mega Man 9, moeilijkste spel ooit, snap niet hoe ik dat vroeger uitgespeeld kon hebben.... |:(
-Etc, etc.

Ach, het zal wel komen als Battlefield 2, of Bioshock 2 uit komt. Nu blijft het toch Modern Warfare 2 dat mijn tijd opslokt. Net level 70 geworden. En samen met BM gaat het laatste tijd stukken beter. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Schweino schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:29:
[...]

Vandaag staat er toch weer een of andere crappy film op ipv Magic:The Gathering 800 -> 400?
Klopt, die lijst die ik eerder gaf schijnt een lijst te zijn voor de landen die nog geen Zune Marketplace hebben (Azie & Mexico bijv.). Ik heb vernomen dat Castle Crashers en Battlefield 1943 wel gewoon een Deal of the Day wordt. Braid wordt waarschijnlijk geen DotD in Europa, maar daarvoor krijgen we weer een crappy film voor 80 MS points.

@Uchiha: en wat is nou de reden dat het nu beter gaat? Speelstijl aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jeps, speelstijl aangepast. Ben een stuk rustiger gaan spelen, niet meer het gerush wat in CoD4 nog goed werkte en het gebruik van de volgende class:

ACR + red dot sight
Akimbo M9 handgun
Claymore en stun grenades

Marathon Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

En als er een vijandelijke heli vliegt stopping power pro inruilen voor cold blooded pro.

Alleen hoop ik nog dat er een keer een patch komt tegen de combinatie marathon en lightweight. Deze hadden ze gewoon allebei in perk 1 moeten gooien, zodat je moet kiezen tussen het een of het ander, en niet in beide in combinatie met care package marker...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, het rushen werkt totaal niet. Erg jammer, want het gevaar bestaat dat je gewoon erg snel gaat campen en daar houd ik niet van. Ik zal jouw setup eens proberen. Zelf ben ik erg tevreden over de volgende class:

TAR21 + red dot sight
Stinger
Claymore
Stungrenades

Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Heerlijk om continu nieuwe claymores te ontvangen als je iemand hebt gepakt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 27-12-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 10:41
Heeft er iemand nog een 120gb hdd over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

buddow schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:28:
Heeft er iemand nog een 120gb hdd over? :)
DM me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Van de twitterpagina van Major Nelsen:
Today's #Holidaydeal: All 5 Fallout 3 Game Add-ons are each 50% off (400 points each-today only!) http://bit.ly/5O6sSJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Sander schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:28:
[...]

Bij heel veel spellen is het zo dat je ingedeeld wordt in een game naar je nivo, dit vind ik erg goed werken en daardoor kun je meestal na een paar potjes al redelijk meekomen in zo'n game, maar blijft het wel uitdagend.
okee dat is goed nieuws. nu nog eens zien dat ik mijn xbox geconnect krijg (Stabiel) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 17:48
Weet iemand misschien wat het probleem bij mij zou kunnen zijn. Voorheen als de xbox werd aangezet, logde hij gelijk in op xbox live. Nadat ik wat poorten heb open gezet (NAT) werkt er iets niet meer. Als ik de xbox aan zet, kan ik niet meer direct op xbox live komen. Ik moet dan eerst de xbox live test functie doen, die zegt dan dat alles in orde is en dan pas kan ik inloggen op xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:34

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 284904 schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:26:
Heerlijk om continu nieuwe claymores te ontvangen als je iemand hebt gepakt. :)
Je weet dat er max 2 tegelijk actief kunnen zijn he? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wellicht een tip voor eenieder die hd video naar zijn xbox wil streamen: Vuze! Ik deed het voorheen altijd met tversity, media center en ps3 media center, maar geen één daarvan werkte echt lekker (trage playback, niet alle formaten ondersteund etc). In Vuze maak je een device aan (xbox 360) en vervolgens wordt elke video die je hiernaar toe sleept automatisch geconverteerd naar een goed afspeelbaar formaat. En in tegenstelling tot tversity doet deze het wel zonder delay, zelfs streamen vanaf een externe usb harddisk lukt nu zonder haperen!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:58
Ik heb mijn 360 (Arcade, launchmodel, ge-ixtreme'd) verkocht

en daarvoor dit pack weer gekocht

http://www.bol.com/nl/p/g...04004007431957/index.html

Dus een elite + forza 3 + Pure + Lego Batman + 2e wireless controller voor 269 euro, prettige deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BM schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:05:
[...]

Je weet dat er max 2 tegelijk actief kunnen zijn he? :)
Dat wist ik niet |:(

Toch gebruikte ik er ook nooit meer dan 2 tegelijk, maar toch goed om te weten voor in de toekomst! Op dit moment toch te druk bezig met andere spellen, maar Modern Warfare 2 zal er heus nog wel een paar keer in gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:58
418O2 schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:02:
Ik heb mijn 360 (Arcade, launchmodel, ge-ixtreme'd) verkocht

en daarvoor dit pack weer gekocht

http://www.bol.com/nl/p/g...04004007431957/index.html

Dus een elite + forza 3 + Pure + Lego Batman + 2e wireless controller voor 269 euro, prettige deal
Niet echt als je bedenkt dat hetzelfde pack bij Bart Smit 249 euro is en bij BCC de elite + Pure + batman voor 199 euro te koop staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

http://www.mobilesupplies...53_12207_10809_13290.html

Iemand ervaringen met deze controllers
Via marktplaats kwam ik op deze site uit, met goedkope controllers.
Of zal het namaak zijn?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Voor bijna de helft van de normale prijs van een controller moeten ze wel haast nep zijn (of wordt je op een andere manier opgelicht). If it sounds too good to be true...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 05-06 17:41
ElBarto schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:19:
Voor bijna de helft van de normale prijs van een controller moeten ze wel haast nep zijn (of wordt je op een andere manier opgelicht). If it sounds too good to be true...
Valt wel mee. Bij Dealextreme kun je ook al voor 28$/19€ een officiele controller krijgen (refurb) of voor 31$/21€ ook al een OEM. Moet je wel lang wachten want HK Post is niet echt snel hier.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:45

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ElBarto schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:19:
Ik had laatst voor 43 euro twee officiële zwarte draadloze controllers...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Bart ® schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:41:
[...]

Ik had laatst voor 43 euro twee officiële zwarte draadloze controllers...
Waar?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 06-06 02:06
Hmmm 5 Rolling Stone tracks voor Guitar Hero kost vandaag 320360mp ipv 720mp... tempting.
Maar eigenlijk is alleen I can't get no satisfaction uit die pack interessant denk ik... hmmm. :?

[ Voor 4% gewijzigd door Exar op 28-12-2009 18:26 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Heeft iemand eigenlijk ervaring met 3rd party harde schijven voor de 360? Ik zit er aan te denken om een 250GB versie te kopen (bij dealextreme) maar vraag me af of deze schijven alles kunnen wat de originele schijven ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Schweino schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:18:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met 3rd party harde schijven voor de 360? Ik zit er aan te denken om een 250GB versie te kopen (bij dealextreme) maar vraag me af of deze schijven alles kunnen wat de originele schijven ook kunnen.
Kan alles, totdat je een ban krijgt omdat je geen originele schijf gebruikt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

LB06 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:30:
[...]

Valt wel mee. Bij Dealextreme kun je ook al voor 28$/19€ een officiele controller krijgen (refurb) of voor 31$/21€ ook al een OEM. Moet je wel lang wachten want HK Post is niet echt snel hier.
Het is en blijft een refurb. dan betaal ik toch liever wat meer.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Slasher schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:29:
[...]

Het is en blijft een refurb. dan betaal ik toch liever wat meer.
Die van €21 is geen refurb volgens mij

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:20:
[...]

Kan alles, totdat je een ban krijgt omdat je geen originele schijf gebruikt.
Is dat al ooit gebeurd? Denk dat die kans wel meevalt, maar je weet inderdaad maar nooit.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
brama schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:45:
[...]

Is dat al ooit gebeurd? Denk dat die kans wel meevalt, maar je weet inderdaad maar nooit.
Ja, je moet maar eens kijken op de officiele xbox forums net na de update . Pagina's vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Rockvee2 schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:47:
[...]

Ja, je moet maar eens kijken op de officiele xbox forums net na de update . Pagina's vol ;)
Grote onzin volgens mij. Er zijn geen bans uitgedeeld vanwege het gebruik van 3rd party harde schijven. Wel zijn na de laatste update 3rd party memory cards van Datel geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

Zijn er nog goede xbox aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Volgens mij staan er genoeg in dit topic... zoek maar eens op bv. Bart Smit.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Schweino schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:31:
[...]

Grote onzin volgens mij. Er zijn geen bans uitgedeeld vanwege het gebruik van 3rd party harde schijven. Wel zijn na de laatste update 3rd party memory cards van Datel geblokkeerd.
ja maar microsoft is gestopt met het maken ervan :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Gestopt met het maken waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
memory cards, gok ik. Ik kon er iig geen enkele vinden afgelopen week, zodat ik m'n savegames niet kon overzetten van de ene HDD naar de andere :(

Gelukkig waren oude en nieuwe schijf beide 120GB, dus ik heb de HDD's in de behuizingen gewoon omgewisseld (van zilveren behuizing naar zwarte elite). Nog goedkoper ook.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 09:49:
Ik kwam iets tegen wat jullie misschien wel erg zal aanspreken. MS heeft nu toch elke dag een aanbieding op Xbox Live? Nou, hier is een lijst van gelekt en tot nu toe klopt alles van die lijst. Er staat ons nog wat leuks te wachten:

20th, new year theme free
21th, Lips DLC previously 180 points now 80 points
22th, LIVE Arcade Rez HD, 800 -> 400 (This was true for Japan and some parts of Europe i think)
23th, LIVE Arcade MARVEL VS. CAPCOM 2, 1200 -> 560
24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400
25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400
26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400
27th, Fallout® 3 DLC 400
28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320
29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560
30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560
31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 1200 -> 400

Wat mij betreft zijn alle XBLA-games die nu nog komen (vanaf Monkey Island) een must buy. Zelf heb ik Monkey Island, MtG en Braid al, maar voor die prijzen ga ik Castle Crashers en Battlefield 1943 ook zeker aanschaffen. Wat jullie?
Waar had je dit precies gelezen? Want laatst was er iets van The Maw afgeprijsd. Vandaag nog niet gekeken ivm werk. Maar als de 31e Battlefield komt koop ik die zeker, want die wilde ik altijd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 12:09
SemperFidelis schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:45:
[...]

Waar had je dit precies gelezen? Want laatst was er iets van The Maw afgeprijsd. Vandaag nog niet gekeken ivm werk. Maar als de 31e Battlefield komt koop ik die zeker, want die wilde ik altijd al.
Ik zag gister toevallig dat die aanbieding van Guitar Hero op live stond, dus ik denk dat dit wel klopt. Battlefield is absoluut de moeite waard voor die prijs.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:07

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

Damn =/ Als ik dit eerder geweten had dan had ik 2/3 DLC's voor Fallout 3 gehaald :O

(Point lookout, Broken steel & Mothership Zeta)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Kijk nog snel eens? Gisteren stonden ze nog steeds voor 400 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
[...]

The MAW is de deal van de week, niet de dagelijkse oudjaar aftel deal.
Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 09:49:
Ik kwam iets tegen wat jullie misschien wel erg zal aanspreken. MS heeft nu toch elke dag een aanbieding op Xbox Live? Nou, hier is een lijst van gelekt en tot nu toe klopt alles van die lijst. Er staat ons nog wat leuks te wachten:

20th, new year theme free
21th, Lips DLC previously 180 points now 80 points
22th, LIVE Arcade Rez HD, 800 -> 400 (This was true for Japan and some parts of Europe i think)
23th, LIVE Arcade MARVEL VS. CAPCOM 2, 1200 -> 560
24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400
25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400
26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400
27th, Fallout® 3 DLC 400
28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320
29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560
30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560
31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 1200 -> 400

Wat mij betreft zijn alle XBLA-games die nu nog komen (vanaf Monkey Island) een must buy. Zelf heb ik Monkey Island, MtG en Braid al, maar voor die prijzen ga ik Castle Crashers en Battlefield 1943 ook zeker aanschaffen. Wat jullie?
En ik had me zo verheugd op Braid voor een scherpe prijs...... Staat er nu de *geweldige* film Dave op....... :X

/edit: Net op de Japanse marketplace gekeken en daar is Braid wel 560 punten vandaag :'(

[ Voor 64% gewijzigd door Schweino op 29-12-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 10:07

D4NG3R

kiwi

:)

SemperFidelis schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:35:
Kijk nog snel eens? Gisteren stonden ze nog steeds voor 400 punten.
Nee ik bedoel als ik dit geweten had had ik een puntenkaart gehaald/besteld.. Hier in Diepenheim (Saaiste gat van Overijssel) is geen elektronica/media winkel

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Je kan ze ook bij veel internetwinkels kopen, scheelt vaak nog behoorlijk in prijs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nog niets van BCC gehoord verder over Pure/Lego Batman. Heb al wel betaald en de bevestiging, verder geen verzending oid. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 09:22

Freak187

geen

Exorcist schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:45:
Nog niets van BCC gehoord verder over Pure/Lego Batman. Heb al wel betaald en de bevestiging, verder geen verzending oid. Ben benieuwd.
Hier hetzelfde. In de bevestigingsmail van BCC staat ook "TNT pakketdienst: U krijgt een bericht van ons als dit product beschikbaar komt." Ik snap niet zo goed wat daarmee wordt bedoeld.

Als ik mijn ordernummer op BCC.nl invoer staat er "Uw order wordt bezorgd door een pakketdienst.". Dan ga ik hier maar van uit :)

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:43

Vrijdag

De Zwarte

Ik vraag me af wat je kan doen als het maar niet bezorgd wil worden. Immers, er is al betaald. Gaan we dan met een delegatie tweakers enkele BCCs af? :P

Verwacht het, als alles goed gaat, toch uiterlijk wel de 31ste. Heb ik meteen een aardig verjaardagscadeautje :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Bah.. Ik zie een paar posts hierboven dat Castle Crashers eigenlijk 560 punten moet zijn. Zie nog niks op de marketplace :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 21:35
Syn3rgi schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:28:
Bah.. Ik zie een paar posts hierboven dat Castle Crashers eigenlijk 560 punten moet zijn. Zie nog niks op de marketplace :'(
Oh? Staat hier toch echt al voor 560 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:40:
[...]

Vanochtend om een uur of 09.00 stond ie nog op 1200 daar. Maar nu net gekocht voor 560, vanavond als ik thuis kom lekker spelen!

Of verder met Wolverine waarmee ik gister ben begonnen })

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ketter! Castle Crashers >>>>>> Wolverine :*).
Vooral in Multiplayer is Castle Crashers de meeste fun die je ooit in een xbla game zal tegenkomen :).

[ Voor 56% gewijzigd door boe2 op 30-12-2009 13:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:40:
[...]

Eindelijk geen poepfilm, gekocht voor die 560 puntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:54
Weet iemand nog goede XBOX 360 exclusives die vet zijn om op LIVE te spelen?
Heb namelijk een ''aparte'' xbox 360 voor LIVE aangeschaft ;) En heb al een PS3 dus wil daarom alleen X360 exclusives...

Zelf dacht ik al aan Halo en Gears of War...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
@ Shocktrooper, toen ik keek was hij nog niet voor 560 punten.

Inmiddels al in q gezet :)

Edit : Dennis, Halo 3 is ook leuk om online te doen. Ik zou dan Halo ODST kopen. Dan heb je alle mappen ervoor, en nog een firefight mode. Gears of War 2 word nog steeds veel online gespeelt, alleen hebben sommige mensen last van lag. Als ik jou was zou ik je NAT poort wel op open krijgen. Betere connectie bij Online games. Castle Crashers is 560 punten vandaag en is ook leuk om online te doen, eventueel met mensen hier op het forum.

Fable 2 is niet online. Maar is ook zeer leuke game.

[ Voor 72% gewijzigd door Syn3rgi op 30-12-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dennis Lammers schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:03:
Weet iemand nog goede XBOX 360 exclusives die vet zijn om op LIVE te spelen?
Heb namelijk een ''aparte'' xbox 360 voor LIVE aangeschaft ;) En heb al een PS3 dus wil daarom alleen X360 exclusives...

Zelf dacht ik al aan Halo en Gears of War...
Left 4 Dead 2
Gears of War 2
Halo 3 en ODST
Too Human
Forza Motorsport 3
Lost Planet
Fable II

Choose youre pick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zijn er meer mensen die de laatste paar dagen problemen hebben met Xbox Live? Hij dropt bij mij regelmatig de verbinding 10-15 minuten nadat ik een spel ga spelen. Probeer je dan weer te verbinden via de guide button lukt het hem niet, ga je naar je dashboard dan heeft hij wel weer gelijk verbinding. Ik heb al even de verbindings instellingen er opnieuw ingezet, maar dit helpt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 17:48
Lithiumion schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:26:
Weet iemand misschien wat het probleem bij mij zou kunnen zijn. Voorheen als de xbox werd aangezet, logde hij gelijk in op xbox live. Nadat ik wat poorten heb open gezet (NAT) werkt er iets niet meer. Als ik de xbox aan zet, kan ik niet meer direct op xbox live komen. Ik moet dan eerst de xbox live test functie doen, die zegt dan dat alles in orde is en dan pas kan ik inloggen op xbox live.
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Geen problemen hier

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Welke router heb je (uPnP?), welke poorten heb je opengezet, heeft je Xbox een statisch IP, en wat als je de Xbox in de DMZ zet?

/voor de liefhebber: Operation Flashpoint DR is nu 30 Euro bij Bart Smit.

[ Voor 12% gewijzigd door Exorcist op 31-12-2009 10:08 ]

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
wil mijn broertje een xbox360 cadeau doen, maar lees nu vanalles over de 720/Natal.
Is hier al meer rond gekend ? Zullen ze 'interoperable' zijn onder elkaar ? Een andere live community ?

Beetje zonde om nu nog een 360 cadeau te doen, als er misschien volgend jaar, of het jaar erna een nieuwe console op de markt komt.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dieter schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:28:
wil mijn broertje een xbox360 cadeau doen, maar lees nu vanalles over de 720/Natal.
Is hier al meer rond gekend ? Zullen ze 'interoperable' zijn onder elkaar ? Een andere live community ?

Beetje zonde om nu nog een 360 cadeau te doen, als er misschien volgend jaar, of het jaar erna een nieuwe console op de markt komt.
? Natal is een toevoeging op de 360, wat dat betreft verlengd het de levensduur weer. Daarnaast is met enorme aanbod aan games, en voorlopig geen opvolger in het vizier, de 360 en.of PS3 een prima keuze.

• Zephyer
  • Laatst online: 20-05 14:26
Tijd geleden een Xbox elite gekocht maar door omstandigheden nu pas echt gaan spelen etc.
Hier dus de N adapter gekocht en gister erop gezet waarmee ik nu via mijn netwerk 1080p heerlijk kan streamen. :) Maar.. Ben mijn trial voor Xbox live kwijt... :( iemand een idee hoe ik een maand kan aanzien of het voormij de moeite loont om live te gaan 'kopen' ?

MW | BF1 Stats

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Trouwens Battlefield 1943 is 600 punten ipv 400 punten, staat op de officiele BF 1943 Twitter. Desondanks ga ik hem zeker halen.

Floccinoccinihilipilification

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Boeboe schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:35:
Ketter! Castle Crashers >>>>>> Wolverine :*).
Vooral in Multiplayer is Castle Crashers de meeste fun die je ooit in een xbla game zal tegenkomen :).
Ik heb geen gold, maar wel vier controllers ;)
Dus totdat ik drie vrienden hier heb zitten hou ik het wel bij Wolverine, in je eentje is CC volgens mij niet zo heel erg boeiend :)

Cunning linguist.

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben in het bezit van een Wii en een PS3. Nu lees ik veel over dat project Natal en zoals ik dat zie leek mij dat zo onwijs kicken op me projectiescherm te gamen. Nu daarvoor heb ik een Xbox360 nodig. Zal het veel uitmaken als ik de Arcade koop inplaats van de Elite versie?

Bedoel ik las dat hij sowieso 7Gb in ruimte inneemt standaard. Maar de games wat ie opslaat...60Gb heb je toch wel voldoende aan? Of raden jullie toch wel de Elite aan? Prijsverschil is nogal enorm voor die ene 60gb meer.

Bij Eplaza verkopen ze een Arcade met 2 games voor 129 euro of met 3 games voor 149 euro. Terwijl de elite gauw op 100 euro of meer uitkomt.
Ook iemand enig idee +/- wanneer project Natal gelanceerd wordt voor publiek?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
RamO schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:43:
Trouwens Battlefield 1943 is 600 punten ipv 400 punten, staat op de officiele BF 1943 Twitter. Desondanks ga ik hem zeker halen.
Heb net nog even gekeken, er staat wel een kroontje bij alsof het een aanbieding betreft, maar hij is nog steeds 1200 punten.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Xtr3me4me schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:11:
Ik ben in het bezit van een Wii en een PS3. Nu lees ik veel over dat project Natal en zoals ik dat zie leek mij dat zo onwijs kicken op me projectiescherm te gamen. Nu daarvoor heb ik een Xbox360 nodig. Zal het veel uitmaken als ik de Arcade koop inplaats van de Elite versie?

Bedoel ik las dat hij sowieso 7Gb in ruimte inneemt standaard. Maar de games wat ie opslaat...60Gb heb je toch wel voldoende aan? Of raden jullie toch wel de Elite aan? Prijsverschil is nogal enorm voor die ene 60gb meer.

Bij Eplaza verkopen ze een Arcade met 2 games voor 129 euro of met 3 games voor 149 euro. Terwijl de elite gauw op 100 euro of meer uitkomt.
Ik heb een spel of 50, legaal, en heb ook een 60 GB versie. Staan momenteel 5 spellen geïnstalleerd, installeer vaak alleen de spellen die ik op dat moment vaak speel. Aan 60 heb je imho meer dan genoeg.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Exorcist schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:22:
[...]

Ik heb een spel of 50, legaal, en heb ook een 60 GB versie. Staan momenteel 5 spellen geïnstalleerd, installeer vaak alleen de spellen die ik op dat moment vaak speel. Aan 60 heb je imho meer dan genoeg.
Ok thanks, dan zal ik gewoon voor de arcade gaan. Wit staat Imho mooier in mijn woonruimte :P

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Xtr3me4me schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:24:
[...]

Ok thanks, dan zal ik gewoon voor de arcade gaan. Wit staat Imho mooier in mijn woonruimte :P
Ook voor mij de reden geweest om mijn oude (geen HDMI) Xbox te vervangen door een HDMI 60 GB. Zwart pastte destijds niet echt lekker. Nu vloekt het ding naast de PS3, maar dat doet de Wii ook :+

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 17:36
Xtr3me4me schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:11:

Ik zou eerder wachten tot Natal echt uit is dan. Dat duurt nl nog wel even.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

jip_86 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:28:
[...]

Ik zou eerder wachten tot Natal echt uit is dan. Dat duurt nl nog wel even.
Ehhm ja dat is een optie idd. Alleen ik lees zoveel en hoor zoveel verschillende dingen. De ene zegt tegen mij de XboX360 Arcade heeft geen HDD de andere zegt weer van wel.

Ik bedoel ik wil geen miskoop maken, hoe weet ik zeker of het er nou wel of niet inzit?

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 10:44
Xtr3me4me schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:30:
[...]

Ehhm ja dat is een optie idd. Alleen ik lees zoveel en hoor zoveel verschillende dingen. De ene zegt tegen mij de XboX360 Arcade heeft geen HDD de andere zegt weer van wel.

Ik bedoel ik wil geen miskoop maken, hoe weet ik zeker of het er nou wel of niet inzit?
De Arcade heeft geen harde schijf. De nieuwe arcade's (Jasper's) hebben wel intern geheugen. Dit is echter maximaal 512mb (er zijn ook varianten van 256mb). Dit is dus echt alleen voor savegames en eventuele updates.

offtopic:
Ik heb je ook een berichtje gestuurd ;)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Xtr3me4me schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:30:
[...]

Ho, wacht: de Arcade heeft geen HDD! De Pro en Elite (60 en res. 120) wel, en een HDD is zeker een must.

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

zimmy schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:16:
[...]

Heb net nog even gekeken, er staat wel een kroontje bij alsof het een aanbieding betreft, maar hij is nog steeds 1200 punten.
En nu is ie 560 punten!

Floccinoccinihilipilification

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, leuke deal op Marktplaats gescoord van iemand die geen economie heeft gestudeerd :)

Volgens mij heb ik nu een bovengemiddeld punten aantal:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rl7myc7tU7pmV4a7ZHP3MWl6/full.jpg

12600 punten erbij voor......40,- :X 8)7 maar toch ook *O* *O*

Die 40,- telde alleen als ik al zijn kaartjes in 1 keer af zou nemen voor dat bedrag, nou, dat kon geregeld worden ;)

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 31-12-2009 17:28 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Kon je niet wat met ons delen :'(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Zephyer
  • Laatst online: 20-05 14:26
Zoals ik eerder aangaf heb ik geen kennis van Xbox live etc.
Is de volgende site valide omdat deze toch ruim onder de goedkoopste pricewatch zit ..
http://www.livecodes.nl/xboxlive.php

12 maanden voor onder de 40 euro?

MW | BF1 Stats

• PWM
  • Niet online

PWM

Er zit een verschil tussen kunnen en willen ;)
Zephyer schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:43:
Is de volgende site valide omdat deze toch ruim onder de goedkoopste pricewatch zit ..

Op Ebay vind je ze ook wel voor 30,-. Maar: Ja, deze site is betrouwbaar

• rdjnl
  • Laatst online: 01:32
@zephyer

Het kan zelfs nog wel goedkoper, maar misschien niet bij Nederlands(talig)e webwinkels. Ik heb online een jaarabonnement op Live gekocht voor circa 30 euro (maximuscards). De prijs is dus geen reden om aan de betrouwbaarheid te twijfelen. De site die je noemt, ken ik verder niet. Succes!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Yep, heb em net aangeschaft ;). Vond de demo al leuk (hoewel ik er niet veel van kon eerlijk gezegd) en voor deze prijs kun je 'm niet laten liggen !

• SemperFidelis
Wow, net Battlefield gekocht ja. Was ik het toch bijna vergeten! 560 punten is niks.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:42
PWM schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:27:
Zo, leuke deal op Marktplaats gescoord van iemand die geen economie heeft gestudeerd :)

Volgens mij heb ik nu een bovengemiddeld punten aantal:

[afbeelding]

12600 punten erbij voor......40,- :X 8)7 maar toch ook *O* *O*

Die 40,- telde alleen als ik al zijn kaartjes in 1 keer af zou nemen voor dat bedrag, nou, dat kon geregeld worden ;)
Ja hoor en 12 maanden geleden had je er ook al 12000? (iig veel) in Londen voor bijna niks ;) Dus je hebt dat allemaal alweer opgemaakt om tegen een andere ramdebiel aan te lopen ? Heb zelfs nog iemand naar die shop gestuurd toen, maar ze wisten niks van die actie af :'(

• PWM
  • Niet online

PWM

Beakzz schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:06:
[...]

Ja hoor en 12 maanden geleden had je er ook al 12000? (iig veel) in Londen voor bijna niks ;) Dus je hebt dat allemaal alweer opgemaakt om tegen een andere ramdebiel aan te lopen ? Heb zelfs nog iemand naar die shop gestuurd toen, maar ze wisten niks van die actie af :'(
Als ik mij goed herinner waren dat 3 x 4100 punten kaartjes. Daarvan heb ik er toen 2 (via hier) verkocht. Deze keer maar gewoon alles verzilvert, aangezien ik daarna een bericht kreeg dat Xbox live punten niet meer via V&A verkocht mogen worden.

Die 4100 punten waren inmiddels wel op ja :)

Altijd goed opletten met deals. Zo hadden we 2 jaar geleden de FRS die zijn Xbox 1 doosjes met Halo 2 en 12 maanden gold eruit deed voor 15,- tot 20,-, omdat ze van alle Xbox 1 spullen afwilde. Daardoor loopt mijn live nog jaren door :P

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 31-12-2009 19:33 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Heeft er iemand al wat gehoord van de BCC Pure&Lego? Ik heb hier nog niks ontvangen, wel is het afgeschreven (iDeal)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• rdjnl
  • Laatst online: 01:32
PWM schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:27:

...

12600 punten erbij voor......40,- ...

Retailprijs voor 3 kaartjes van 4200 punten is 150 euro. Nu maar hopen dat die punten niet van kaartjes afkomstig zijn die ergens zijn gestolen, anders hang je voor heling als de dader wordt gepakt. Lijkt me een besparing van zo'n honderd euro niet waard, eerlijk gezegd. Aanbieding klinkt trouwens ook te mooi om waar te zijn. In de meeste gevallen ben je dan je geld kwijt zonder er iets voor terug te zien.

:N

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 10:31

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TroonStaal schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:39:
Heeft er iemand al wat gehoord van de BCC Pure&Lego? Ik heb hier nog niks ontvangen, wel is het afgeschreven (iDeal)
Tot op heden ook niks gehoord. Alleen een mailtje na me bestelling....

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 12:21
Zephyer schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:43:

Ja, die is valide, maar ikzelf zou 't hier kopen: http://www.liveacties.nl/ (€32,99)
Zie ook 't lijstje op http://www.budgetgaming.n...forum_id=10&topic_id=3134

• beyaz21
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 23:34
Ik heb mijn xbox360 aangesloten op mijn SAMSUNG 2494HM beeldscherm, echter heeft deze slechts één enkele hdmi ingang en geen composiet/component/scart. Ik zou graag met mijn bestaande tv kaart gameplay willen opnemen op mijn pc. De betreffende tv kaart kent geen hdmi input, alleen s-video. Hoe kan ik gameplay vastleggen?

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Ik ben van plan om de xbox 360 arcade te kopen, voornamelijk omdat het zeker is dat deze versie over de jasper-chipset beschikt. Maar geen HD lijkt me niet echt handig, geen demo`s e.d. Is 140 euro incl (met 3 games) en mooie prijs? Of denken jullie dat er de komende tijd ook nog mooie elite aanbiedingen komen, zoals die van MM ( 188 euro voor elite), en ik beter even kan wachten.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 10:31

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SpX schreef op donderdag 31 december 2009 @ 22:55:
Ik ben van plan om de xbox 360 arcade te kopen, voornamelijk omdat het zeker is dat deze versie over de jasper-chipset beschikt. Maar geen HD lijkt me niet echt handig, geen demo`s e.d. Is 140 euro incl (met 3 games) en mooie prijs? Of denken jullie dat er de komende tijd ook nog mooie elite aanbiedingen komen, zoals die van MM ( 188 euro voor elite), en ik beter even kan wachten.
ik zou met de 140 euro die je nu hebt lekker uitgaan en volgend jaar kijken of je nog leuke aanbiedingen tegenkomt :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Allemaal een heel goed Xbox jaar gewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Een goed xbox jaar gaat het zeker worden als je kijkt naar de games die de komende maanden gaan uitkomen.

Ook dit jaar was eigenlijk lang niet zo slecht als je kijkt naar wat er uit gekomen is: Race Pro, Halo Wars, Stoked, ODST, Forza3, GTA4 DLC en L4D2.
En vergeet ook niet de pareltjes op XBLA als Trails HD en Shadow Complex.

Ook dit jaar gaat weer een top jaar worden.
Zoals inmiddels beked is MS altijd laat met het bekend maken van hun releases, ook voor het 2e half jaar van 2010 verwacht ik nog wel een paar leuke dingen. Zeker met het oog op Natal.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Eegee schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:04:
[...]

Ja, die is valide, maar ikzelf zou 't hier kopen: http://www.liveacties.nl/ (€32,99)
Zie ook 't lijstje op http://www.budgetgaming.n...forum_id=10&topic_id=3134
Van de week heb ik hier een jaar gekocht voor onder de 30 euro: http://cheapxboxlivecodes...-membership-subscription/

Er werd meteen een mail gestuurd met een scan van de codekaart.
SpX schreef op donderdag 31 december 2009 @ 22:55:
Zo kan je wel eeuwig blijven wachten. Je zou eens moeten bedenken welke kleur je wil hebben. Wil je een witte, koop dan de arcade voor 139 euro (bij Dixons oa) en koop een harde schijf er bij via dealextreme voor een euro of 40. Als je een zwarte wil of de kleur je niets uitmaakt zou ik inderdaad voor een elite gaan welke regelmatig in de aanbieding zijn rond de 200 euro. Daar zit toch als extra ook weer een headset bij welke je bij de arcade er los bij moet kopen. Qua bekabeling is het allebei ellende, bij de recente elites en arcades zit slechts de standaard definitie kabel (composiet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
TroonStaal schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:39:
Same here.. Vind het erg vreemd...

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 21:35
Ik gok dat de BCC zich verslikt heeft in de aanbieding.. Ik heb verder ook niks meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Hier ook niet. Ik vind het begrijpelijk als ze zich er in verslikt hebben, maar laat dat dan ook even weten zou ik zeggen...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 01:44
Ondersteund de XBox360 ook al anaglyph en/of polarized 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Captain N schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:16:
Hier ook niet. Ik vind het begrijpelijk als ze zich er in verslikt hebben, maar laat dat dan ook even weten zou ik zeggen...
Inderdaad. Heb al vooruitbetaald, en al is het maar 5 Euro, ik verwacht wel dat ze dan tzt een berichtje sturen omtrent hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 15:00

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

jaaoie17 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:37:
Ondersteund de XBox360 ook al anaglyph en/of polarized 3D.
Was het maar zo'n feest, dat had ik ook wel leuk gevonden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:16:
wel een beetje off-topic
Stond er toevallig op moment van bestellen al "levertijd 1 week"? Dan moeten ze waarschijnlijk eerst het product terughalen uit de filialen, voordat ze het op kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Vanmiddag stond er op de site dat mijn ordernummer niet in de database zat. Terwijl er nu komt te staan dat ik 'm kan volgen met track n trace. Echter als ikd aarop klik gebeutr er niks.

Haal ik de track n trace nummer uit de link en voer handmatig in, staat er:

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.