Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:07

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:53:
[...]

Nah, die heb ik algespeeld en had t toch niet 'helemaal'
Het mag wat mij betreft meer richting de puzzelgames, zelfs al gezocht naar Myst voor xbo 360 maar niks vergelijkbaars kunnen vinden.

Ik wil gewoon een toffe, rustige game zoals The Longest Journey (dreamfall) / Broken Sword / Myst / Zelda of wat daarbij in de buurt komt voor de winterse avonden :) Een beetje een episch verhaal, niet te veel snelle actie en veel gepuzzel.
Bestaat er dan niks op de 360 wat daarbij in de buurt komt?
Eternal Sonata of Assassin's Creed 2?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

TroonStaal schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:28:
[...]

Eternal Sonata of Assassin's Creed 2?
Eternal sonata is toch iets te veel adventure RPG (in de strekking van final fantasy) in tegenstelling tot een misschien meer verhalend Broken Sword / Dreamfall etc.
Assassins Creed is mijn insziens een actie adventure, het is in ieder geval niet wat ik in gedachten heb.

Blijft nog even doorzoeken dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:24
Schweino schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:11:
[...]

Vanmiddag werkte het nog wel, hebben ze dus ook aangepast blijkbaar.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Productnaam                   Prijs            Aantal         Totaal
Xbox 360  + Banjo Kazooie + L EUR   149,95     1        EUR   149,95
360 Modern Warfare 2          EUR    59,95     1        EUR    59,95

Korting: EUR    59,95
                                         Bezorgkosten: EUR     1,95
                                                       ------------ +
                                               Totaal: EUR   151,90

De bundel met Kunf Fu Panda is een Falcon, die met Burnout Ultimate is een Jasper. De Halo bundel is ook een Jasper, maar niet meer verkrijgbaar (de mijne was beschadigd/defect namelijk en ik werd net gebeld dat ze em retour hebben ontvangen maar geen vervangend exemplaar hebben....) ?

En van de Valhalla is nog geen releasedatum bekend, dus dan kan je erg lang wachten als je pech hebt.

[...]

Alleen de 4200 punten zijn goedkoper bij gamingtickets. De 2100 punten zijn goedkoper bij gamehubs en cheapxboxlivecodes.
Ik zie net dat de Elite 120 GB incl Lego Batman en Pure in de aanbieding is.
€200,- bij de mediamarkt, dus ga er donderdag gelijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Lee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:40:
[...]

Ik zie net dat de Elite 120 GB incl Lego Batman en Pure in de aanbieding is.
€200,- bij de mediamarkt, dus ga er donderdag gelijk om.
Was die laatst niet voor 188euro ook bij saturn/MM ?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Djerique schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:40:
[...]
www.gamingtickets.com heeft een betere aanbieding en vaak binnen een uur je code in huis. Zeer goede service van de vrouw in kwestie! d:)b

Bij http://cheapxboxlivecodes.com betaal je helaas met Engelse Ponden. Niet alleen duurder, maar ook nog meer transactiekosten
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst naar de koers van de Engelse pond gekenen hebt, maar het prijsverschil is nihil. 2 weken gelden was het zelfs een stuk goedkoper om in Ponden te kopen,

Ga je op ebay.co.uk dan vind je al 4200 punten voor ongeveer 33 euro (30 pond).

De pond is alweer aan het zakken dus, als je geen haast hebt, wacht nog een dag of 3 met kopen in UK.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Nu online
Ik heb eigenlijk een vraagje: Kan je orginele films kopieren naar de hardeschijf van je xbox360? Ik wil graag mijn xbox360 helemaal volstoppen met films. (deze is niet omgebouwd. Maar orgineel)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:43:
Ik heb eigenlijk een vraagje: Kan je orginele films kopieren naar de hardeschijf van je xbox360? Ik wil graag mijn xbox360 helemaal volstoppen met films. (deze is niet omgebouwd. Maar orgineel)
kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:15:
[...]

Eternal sonata is toch iets te veel adventure RPG (in de strekking van final fantasy) in tegenstelling tot een misschien meer verhalend Broken Sword / Dreamfall etc.
Assassins Creed is mijn insziens een actie adventure, het is in ieder geval niet wat ik in gedachten heb.

Blijft nog even doorzoeken dus :D
Mass Effect (Shooter RPG)
Oblivion (Persoonlijk een van de beste spellen voor mij ooit)
Kameo (Ondanks een launchgame, nog steeds geweldig)
Fallout 3 (Shooter RPG)
Lost Oddesey (turnbased RPG)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 21:04
Aantal dagen geleden heb ik hier een post gedaan over dat mijn xbox omgebouwd werd. hier kreeg ik geen positieve reacties op, begreep ik ook wel nadat ik de beginpost had gelezen met de opmerking: niet praten over ombouw.

Toch wil ik nog even wat erover posten, dit zullen de mensen die op mijn post hadden gereageerd waarschijnlijk wel waarderen :P

Het bleek dat mijn Xbox nog niet omgebouwd kon worden, maar over een week of 2 wel, hierna heb ik maar een aantal spellen gekocht, want wat heb je aan een xbox als je niet kan spelen he?

Nu een aantal dagen later besef ik me dat ik toch meer geniet van een spel via Xbox live en de extra functies die je erbij krijgt en helemaal omdat je hem zelf hebt gekocht. dus heb ik ook besloten mijn xbox gewoon niet meer te laten ombouwen :D

Tot zover mijn Xbox ervaring 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Live is inderdaad een must als je een xbox hebt wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
Schweino schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:24:
Klopt, stond er eerst niet bij stil dat je door live heel veel mogelijkheden hebt met spellen, bijv. in Fifa 10 connecten naar de easervers voor je eigen gameface, videos en screenshots te uploaden.
En helemaal online gaming natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 00:27

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

thezs schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:52:
Aantal dagen geleden heb ik hier een post gedaan over dat mijn xbox omgebouwd werd. hier kreeg ik geen positieve reacties op, begreep ik ook wel nadat ik de beginpost had gelezen met de opmerking: niet praten over ombouw.

Toch wil ik nog even wat erover posten, dit zullen de mensen die op mijn post hadden gereageerd waarschijnlijk wel waarderen :P

Het bleek dat mijn Xbox nog niet omgebouwd kon worden, maar over een week of 2 wel, hierna heb ik maar een aantal spellen gekocht, want wat heb je aan een xbox als je niet kan spelen he?

Nu een aantal dagen later besef ik me dat ik toch meer geniet van een spel via Xbox live en de extra functies die je erbij krijgt en helemaal omdat je hem zelf hebt gekocht. dus heb ik ook besloten mijn xbox gewoon niet meer te laten ombouwen :D

Tot zover mijn Xbox ervaring 8)
Je wilde zeker wachten op LT? Ja, daar is nog niet eens een releasedatum voor bekend. :P Met LT is het overigens wel weer mogelijk LIVE te gebruiken.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Online gamen vind ik persoonlijk alleen leuk met vrienden. Gebrabbel van 12 ~ 17 jarigen heb ik geen behoefte aan, en zij vormen toch een grote doelgroep. Maar, met genoeg maten die een Xbox hebben valt er middels Live genoeg te beleven.

/ Gisteren Lost uitgespeeld. An sich niet zo moeilijk, maar heb freakin' 1 achievement gemist, een foto maken van een busje. Nu kun je wel dat level overspelen, maar dan moet ik me er weer 20 minuten doorheen worstelen..laat dan maar zitten. Score hangt nu mooi op 985G :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:24
live is zeker mooi, ik had ook nooit iets met online game tot ik een xbox kocht.
wat ik wel jammer vind, is dat je betaald voor de service om online te game terwijl je op
andere platformen enkel betaald voor extra's. als ik na de laatste update kijk dan zie ik
in veel mappen van zune dat er nog geen content beschikbaar is. als ik even simpel zou
denken, dan lijkt het me voor een betaal service best raar dat je iets aanbied zonder inhoud
(hier mee bedoel ik enkel de lege mappen).

ik zal straks even kijken welke mappen het precies zijn die geen content hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:17

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Live wel, Gold-account niet.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Electra schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:19:
[...]

Mass Effect (Shooter RPG)
Oblivion (Persoonlijk een van de beste spellen voor mij ooit)
Kameo (Ondanks een launchgame, nog steeds geweldig)
Fallout 3 (Shooter RPG)
Lost Oddesey (turnbased RPG)
Kameo is inderdaad wel leuk, komt een beetje in de richting van een Zelda ed.

Maar nu blijft de vraag nog, zijn er op de xbox ook spellen te krijgen die eigelijk niks met actie te maken hebben, maar meer een verhalende puzzlegame zoals (nog enkele voorbeelden: )
Myst
Dreamfall: the longest journey
Broken Sword
Syberia
etc..

Edit: Monkey Island is een goed voorbeeld, alleen heb ik deze al gespeeld. Ben op zoek naar iets met een wat mysterieuzere insteek.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 23-12-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 20:44

Graveheart

Say what?

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:17:
[...]

Maar nu blijft de vraag nog, zijn er op de xbox ook spellen te krijgen die eigelijk niks met actie te maken hebben, maar meer een verhalende puzzlegame zoals (nog enkele voorbeelden: )
Myst
Broken Sword
Syberia
etc..

Edit: Monkey Island is een goed voorbeeld, alleen heb ik deze al gespeeld. Ben op zoek naar iets met een wat mysterieuzere insteek.
CSI games. Al weet ik niet of dat wel je ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
i7x schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:34:
[...]

Je wilde zeker wachten op LT? Ja, daar is nog niet eens een releasedatum voor bekend. :P Met LT is het overigens wel weer mogelijk LIVE te gebruiken.
Niet eens eigenlijk, want dan installeer je die firmware en dan bedenkt microsoft weer iets nieuws en zo gaat het maar door. Je kan ook met de oude firmwares op live maar dan kan je gebanned worden, dus hou em mooi origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:17:
[...]

Myst
Broken Sword
Syberia
etc..

XBLA Puzzle Quest?
CSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 10:50

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi weet niet of ik het hier moet vraagen maar

weet iemand hoe ik save games en rest van spul wat op harde schijf staat van mijn Xbox naar ander harde schijf zet ik wil new Xbox360 koopen met 250gb harde schijf maar ik weet niet hoe ik al die spul over zet

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Motaro schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:48:
hoi weet niet of ik het hier moet vraagen maar

weet iemand hoe ik save games en rest van spul wat op harde schijf staat van mijn Xbox naar ander harde schijf zet ik wil new Xbox360 koopen met 250gb harde schijf maar ik weet niet hoe ik al die spul over zet
transfer kit ;)
dingen kan je online kopen (iets van 8-12 euro, correct me if wrong) of gratis bij microsoft aanvragen (3 weken wachten, wederom, correct me if wrong)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:05

BM

Moderator Spielerij
xPhantom schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:51:
[...]

transfer kit ;)
dingen kan je online kopen (iets van 8-12 euro, correct me if wrong) of gratis bij microsoft aanvragen (3 weken wachten, wederom, correct me if wrong)..
Je hebt gelijk :) Gewoon MS bellen, zeggen dat je nieuwe HD gekocht hebt, of een nieuwe console. Serienummertjes doorgeven en transferkit word opgestuurd. It's as easy as 1, 2, 3

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Waar zetten jullie je xbox spellen te koop eigenlijk? Ik kan hier op GOT geen software sectie vinden bij V&A en MarktPlaats trekt altijd zoveel timewasters aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318093

Heeft iemand hier al MX vs ATV: Reflex? Ik heb em geimporteerd maar wacht nu al 3 weken :(.
Wanneer zou ik me zorgen moeten maken over de levering? Heb besteld bij play-asia dus zou mijn pakket bij de douane liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
probeer eens het forum van XBW.nl, daar is een uitgebreide verkoopsectie

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Nu online
Ik las nml laatst bij een (andere) forum dat deze persoon eigenlijk zijn xbox360 gebruikt voor films. En daarvoor heb ik de xbox360 eigenlijk (80%) voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:18:
[...]

Ik las nml laatst bij een (andere) forum dat deze persoon eigenlijk zijn xbox360 gebruikt voor films. En daarvoor heb ik de xbox360 eigenlijk (80%) voor gekocht.
Je kan via het netwerk streamen, of de film benaderen vanaf een externe schijf. Je kan niet zomaar dvd's op de harde schijf zetten (muziek weer wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Nu online
Speed24 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:24:
[...]

Je kan via het netwerk streamen, of de film benaderen vanaf een externe schijf. Je kan niet zomaar dvd's op de harde schijf zetten (muziek weer wel).
Ook niet via bv usb stick, mp3 speler (ondersteuning van films) of cardreader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:55
Anoniem: 318093 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:12:
Heeft iemand hier al MX vs ATV: Reflex? Ik heb em geimporteerd maar wacht nu al 3 weken :(.
Wanneer zou ik me zorgen moeten maken over de levering? Heb besteld bij play-asia dus zou mijn pakket bij de douane liggen?
Alle post uit Azie, China, Hong Kong is een maandje vertraagd vanwege de drukte die ze niet aankunnen, dus 10 november besteld is met geluk 10 december in huis... zelf wacht ik ook al lang op iets en mijn items van half november kwamen vorige week aan, dus geduld is helaas een schone zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Schweino schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:08:
Waar zetten jullie je xbox spellen te koop eigenlijk? Ik kan hier op GOT geen software sectie vinden bij V&A en MarktPlaats trekt altijd zoveel timewasters aan.....
op het fok forum heb je speciaal een topic hier voor (ruilen,kopen,verkopen) link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 04-06 10:50

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

xPhantom schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:51:
[...]

transfer kit ;)
heb gebelt ze zijn niet meer gratis maar 10€ maar nu komt het om dit te betaalen moet je CC hebben ;( dit is K** ken niemand die CC heeft dus kan hem niet koopen :(

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
i7x schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:34:
[...]

Totdat dat ook weer gebanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Caulder schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:28:
[...]

CSI games. Al weet ik niet of dat wel je ding is.
Totaal niet te vergelijken met de games die hij opnoemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 09:22

Freak187

geen

Ik heb maandag (voor 21:00 uur) Assassin's Creed 2 bij Xboxhome besteld, met de verwachting dat ie de volgende dag op mijn deurmat zou liggen. Dan staat er diezelfde avond in de mail dat ie verzonden is en binnen 2 werkdagen zal worden bezorgd, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Dit is de tweede keer dat ze zich er niet aan houden. Het is verder azijnpissen wat ik doe, want ik krijg em vast morgen, maar ik verveel me rot in deze kerstvakantie en het is irritant als iets niet wordt bezorgd volgens de afspraak. Vooral omdat het spel elders goedkoper was maar langere verzending nodig had. Tenzij het aan TNT ligt, maar ik heb vandaag wel een ander pakketje ontvangen van een andere leverancier, die rond dezelfde tijd verstuurd is.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 23-05 15:18
Heb net een Audio Adapter van DX binnen, maar mijn Xbox stuurt nu het geluid nog door via beide outputs: HDMI én Optical Out. Bij de settings staat ook geen optie om het te veranderen, waarschijnlijk omdat het geen officiele kabel is. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Het enige wat ik nu kan doen is Internal Mute op mijn TV aanzetten om te zorgen dat mijn TV de audio niet meer laat horen.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

Maar goed, wel Pure + Lego Batman voor 5 euro bij BCC.nl besteld :)

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 23-05 15:18
Freak187 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:14:
-knip- Het is verder azijnpissen wat ik doe, want ik krijg em vast morgen, maar ik verveel me rot in deze kerstvakantie en het is irritant als iets niet wordt bezorgd volgens de afspraak. Vooral omdat het spel elders goedkoper was maar langere verzending nodig had. Tenzij het aan TNT ligt, maar ik heb vandaag wel een ander pakketje ontvangen van een andere leverancier, die rond dezelfde tijd verstuurd is.
Bel wat vrienden op en ga uit of naar andere vrienden toe... :/

[ Voor 22% gewijzigd door MacorgaZ op 23-12-2009 18:47 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Freak187 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:15:
Thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

MacorgaZ schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:47:
[...]

Bel wat vrienden op en ga uit of naar andere vrienden toe... :/
Offtopic :P

Je hebt gelijk maar ik heb nu eindelijk es tijd om dagenlang te gamen, dus daar wil ik ook gebruik van maken.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Nu online
Motaro schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:32:
[...]

heb gebelt ze zijn niet meer gratis maar 10€ maar nu komt het om dit te betaalen moet je CC hebben ;( dit is K** ken niemand die CC heeft dus kan hem niet koopen :(
Ik heb 14 december naar microsoft gebeld voor zo`n datakit. Die werd kosteloos/gratis opgestuurd. :P Vandaag een mailtje gekregen dat het binnen 10 werkdagen geleverd moet zijn, want het wordt verstuurd vanuit Duitsland. (uiterlijk 6-1-2010) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 23-12-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
badboynova schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:11:
[...]

op het fok forum heb je speciaal een topic hier voor (ruilen,kopen,verkopen) link
Dank voor de tip, heb daar een berichtje geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Iemand de demo van Dante's Inferno al gespeeld? Best leuk spel, 1 op 1 God of War kloon maar ach, ik heb geen PS2 of 3 dus die hele serie nooit gespeeld... Ik vond 'm wel cool.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Heeft iemand wel eens last gehad van screen tearing op de 360? Ik heb er nooit last van gehad, tot voor kort. In Kung Fu Panda voor het eerst. Dacht dat het aan het spel lag, maar heb het nu ook in Lego Indiana Jones. In MW2 gaat echter wel prima... :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Captain N schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:57:
Heeft iemand wel eens last gehad van screen tearing op de 360? Ik heb er nooit last van gehad, tot voor kort. In Kung Fu Panda voor het eerst. Dacht dat het aan het spel lag, maar heb het nu ook in Lego Indiana Jones. In MW2 gaat echter wel prima... :?
Ik had er heel erg veel last van bij RE5, maar verder eigenlijk verder niet meer.
Had mijn TV toen ook net een dagje of wat en had de instellingen van de box @ 720p staan, sinds 'ie op 1080p staat heb ik het eigenlijk niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Heb even zitten proberen, maar zowel HDMI als component en zowel 720p als 1080p geven hetzelfde resultaat. Als ik "Into the mountains" in Lego Indy bijvoorbeeld voor die bar een beetje heen en weer loop teart het beeld behoorlijk.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gracias, dat is een wel erg leuke deal. Gelijk besteld. Vraag me af of het geen foutje is, en of dit uberhaupt los verkocht mag worden..dat is toch zo'n bundel game? Net alss KungFu Panda en Lego Indiana Jones?
Captain N schreef op woensdag 23 december 2009 @ 23:24:
Heb even zitten proberen, maar zowel HDMI als component en zowel 720p als 1080p geven hetzelfde resultaat. Als ik "Into the mountains" in Lego Indy bijvoorbeeld voor die bar een beetje heen en weer loop teart het beeld behoorlijk.
Ligt aan het spel zelf, heb in weinig spellen dit echt gezien, maar in RE5 is het duidelijk aanwezig. Heb wel het idee dat het met HDMI beter te zien is dan op component.

[ Voor 39% gewijzigd door Exorcist op 24-12-2009 07:25 ]

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 20:44

Graveheart

Say what?

Willybubba schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:41:
Iemand de demo van Dante's Inferno al gespeeld? Best leuk spel, 1 op 1 God of War kloon maar ach, ik heb geen PS2 of 3 dus die hele serie nooit gespeeld... Ik vond 'm wel cool.
Ondanks dat het allemaal wel erg veel op God of War lijkt, vond ik de demo erg tof.
De hele setting is gaaf gemaakt, en de sfeer zit er wel lekker in.

Ben er nog niet uit of ik deze game op mijn Xbox 360 of PS3 will hebben, maar hij komt er wel.
Dat is zeker. :)

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hij lijkt inderdaad op God of war 3 (waarvan ik de demo bij een vriend heb geprobeerd), maar goed...
Ik vond dat einde wel tof, met dat enorme beest :)
spoiler:
dat je erop gaat zitten met dat wapen die je in het begin van die geest pakt en hem bij dat beest in de kop drukt, heerlijke game :>

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En bedankt voor de tip!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Captain N schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:57:
RE5 en Assassin's Creed tearen bijvoorbeeld als de neten, andere games weer helemaal niet. Ligt vaak aan de game.

RE5 schijnt in 720P veel minder tot niet te tearen. Mijn XBox is aangesloten met een VGA kabel (component was al vol) en staat dus op net iets meer dan 720P, en RE5 teart wat af.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Anoniem: 261819

Ik heb een donker bruin vermoeden dat deze spellen gebundeld waren met de console.
Maargoed, 4,95 inclusief verzendkosten. Haha.. heb hem ook maar besteld (net zoals de rest van mijn collega's). :D

Edit: En jawel.. zoals GAIAjohan hieronder al opmerkte is hij foetsie van de website. Er zal waarschijnlijk iemand wakker geworden zijn daar :) Ben benieuwd of ze gaan leveren.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 24-12-2009 11:06 ]

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:57
Merci, ook besteld :') Ik vraag me af of we het ook binnen gaan krijgen.

//edit niet meer te krijgen op de website

[ Voor 76% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2009 10:36 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• loonstar
  • Laatst online: 07-07-2022
Maar goed heb hem in winkelwagen was aan het betalen u kunt niet meer niet meer veder, wel Pure + Lego Batman voor 5 euro bij BCC.nl besteld

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Exorcist schreef op donderdag 24 december 2009 @ 07:23:
[...]

Gracias, dat is een wel erg leuke deal. Gelijk besteld. Vraag me af of het geen foutje is, en of dit uberhaupt los verkocht mag worden..dat is toch zo'n bundel game? Net alss KungFu Panda en Lego Indiana Jones?

[...]

Ligt aan het spel zelf, heb in weinig spellen dit echt gezien, maar in RE5 is het duidelijk aanwezig. Heb wel het idee dat het met HDMI beter te zien is dan op component.
Heb hem ook besteld bij de BCC evenals een collega van mij.
Nadat mijn collega hem besteld had, was de aanbieding ineens weg van de site.
Ben benieuwd of we deze alsnog geleverd krijgen :P

/edit:
LOL F5-en in dit topique is af en toe wel nodig :P

[ Voor 4% gewijzigd door Semper Fight op 24-12-2009 11:41 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Erg toffe demo ja. Nooit een God of War gespeeld maar dit lijkt me wel een topper te worden. Grafisch niet zo mooi als GoW3 als ik het zo bekijk maar het speelt wel heerlijk weg.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Was ook wel een lange demo vond ik zelf.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik had ook nog net optijd Lego Batman + Pure voor 5 euro besteld. Heb meteen maar even in de disclaimer zitten kijken, maar er staat alleen iets in over het weigeren van leveren bij prijzen van 0 euro, niets over (belachelijk) lage prijzen....Even afwachten of we er nog iets over horen :D

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 10:51
Als je zeker wilt weten of je een Jasper koopt in de winkel check deze site dan even voor dat je erheen gaat:
http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3472&p=2

Ben benieuwd of de mediamarkt en saturn Jasper modellen verkopen, hoor het graag!

• thezs
Pingu007 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:45:
Als je zeker wilt weten of je een Jasper koopt in de winkel check deze site dan even voor dat je erheen gaat:
http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3472&p=2

Ben benieuwd of de mediamarkt en saturn Jasper modellen verkopen, hoor het graag!
Ik heb een week geleden de Elite bij de mediamarkt gekocht en dit is een Jasper, 12V 12.1A staat op de sticker achterop, het is ook een model van oktober 2009

Anoniem: 284904

Bayonetta heeft trouwens een hoog cijfer gekregen op IGN (een 9,5). En de Xbox-versie is superieur aan die van de PS3-versie (die had maar een 8,2). Ik had niet verwacht dat er nog steeds multiplatform-spellen uit zouden komen waarbij een dergelijk groot verschil aanwezig is. Je zou zeggen dat ze de PS3 nu wel kennen en gelijkwaardige graphics op het scherm kunnen toveren. Ik weet dat het vaak ports zijn, maar dan nog..het verschil is zo ongelofelijk groot.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gisteren bij de BCC de batman & pure gekocht voor 5euro en vandaag netjes bezorgt. Het is overgens wel de bundelversie, 2games in 1 doosje.

Ik had het nog bestelt toen er stond levertijd de volgende dag.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Stalllone schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:20:
Gisteren bij de BCC de batman & pure gekocht voor 5euro en vandaag netjes bezorgt. Het is overgens wel de bundelversie, 2games in 1 doosje.

Ik had het nog bestelt toen er stond levertijd de volgende dag.
Nice, dat zou betekenen dat iedereen die hem nog heeft kunnen bestellen hem zal krijgen. Volgens mij is het toch verboden om die bundle-copies los te verkopen? Dat staat dacht ik wel op het doosje, dat ze alleen bij een systeem verkocht worden. Nou ja, maakt ook niet uit, als ik hem maar krijg :)

Edit: ook wel logisch dat de bezorgtijd omhoog is gegaan, komende dagen komt er geen post. Ik verwacht hem eigenlijk dan maandag of dinsdag.

[ Voor 10% gewijzigd door EcoR op 24-12-2009 14:40 ]

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 284904 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:06:
Bayonetta heeft trouwens een hoog cijfer gekregen op IGN (een 9,5). En de Xbox-versie is superieur aan die van de PS3-versie (die had maar een 8,2). Ik had niet verwacht dat er nog steeds multiplatform-spellen uit zouden komen waarbij een dergelijk groot verschil aanwezig is. Je zou zeggen dat ze de PS3 nu wel kennen en gelijkwaardige graphics op het scherm kunnen toveren. Ik weet dat het vaak ports zijn, maar dan nog..het verschil is zo ongelofelijk groot.
Dat komt omdat de PS3 port door een extern team gedaan is en de xbox/pc versies door het game team zelf. het externe team is ook nog eens niet erg goed, waardoor je een brakke poort krijgt. Voor mij had de ps3 versie een straffe onvoldoende mogen krijgen, zodat Sega het afleert dit soort dingen te doen. Schijnt nog wel een patch voor te komen maar ik betwijfel of die al de problemen kan oplossen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

IS het mogelijk je US account om te zetten in een EU als je in windows live je plaats veranderd? Ik wil namelijk MS points toevoegen, maar dat kan alleen met een EU account...

Floccinoccinihilipilification

• Caeruleus
  • Laatst online: 20:05
RamO schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:20:
IS het mogelijk je US account om te zetten in een EU als je in windows live je plaats veranderd? Ik wil namelijk MS points toevoegen, maar dat kan alleen met een EU account...
Nee dat kan niet :-( Je hebt 2 mogelijkheden, nieuw Live account maken of Amerikaanse punten bestellen. Voor Amerikaanse punten heb ik zelf wel goede ervaring met www.maximuscards.com

no animals were harmed during the production of this message

• Lee245
Heb vanmiddag mijn 360 elite gehaald bij mediamarkt, maar heb toch een overhaaste beslissing gemaakt.
Vandaar dat hij nu alweer te koop staat. Net 1 uurtje meegespeeld.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
En je vindt het geen overhaaste beslissing om 'm na één uurtje alweer te gaan verkopen?

En je kan bij de Media Markt 'm binnen 14 dagen nog terugbrengen hoor...

The devil is in the details.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Lee245 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:53:
Want je garantie claimen was te gemakkelijk ofzo? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Lee245
Boeboe schreef op donderdag 24 december 2009 @ 20:29:
[...]

Want je garantie claimen was te gemakkelijk ofzo? 8)7
Mensen zeggen dat het kan, maat in de algemene voorwaarden van de mediamarkt staay dat hey niet kan; althans, niet gebruikte spullen.

Ga het next week eens proberen

• Schweino
Lee245 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:53:
Heb vanmiddag mijn 360 elite gehaald bij mediamarkt, maar heb toch een overhaaste beslissing gemaakt.
Heh, eerst dit topic vol lopen schrijven dat je op zoek bent naar een goede 360 deal en vervolgens ben je 'em na 1 uur al beu :)

Wat heb je gespeeld dat het zo tegenviel dan? Wat voor type spellen vind je overigens leuk, misschien kunnen we je wat tips geven.

• BM

BM

Moderator Spielerij
En vooral, wat valt er zo tegen wat je niet vantevoren had kunnen opzoeken?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Lee245
Ik game maar 3 uur per week.
Ik had het allemaal van te voren op kunnen zoeken, maar heb me een beetje blind gestaard op een die XBOX.
De games die ik er op wilde gaan spelen zijn: Forza 3, FIFA 10 en AC2. Er zijn overigens nog veel meer leuke games voor de XBOX..
Ik mis ook wel een muis om RTS/FPS games te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Lee245 op 24-12-2009 21:06 ]

• Sagat
  • Laatst online: 15:23

Sagat

Is pappa x2!

Owkee.....fps speel ik ook liever met muis maar er zijn zat mensen die het ook met controller leuk vinden. Ook genoeg console fps toppers. Rts is nog steeds het domein van pc hoewel ook dat te spelen is. Ik ben heel benieuwd wat de Xbox niet bracht wat ji verwacht had. Sowieso ben je als je al na 1 uur verkoopt dief van eigen portemonnee.

10 second ninja DONE

• Lee245
Sagat schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:49:
Owkee.....fps speel ik ook liever met muis maar er zijn zat mensen die het ook met controller leuk vinden. Ook genoeg console fps toppers. Rts is nog steeds het domein van pc hoewel ook dat te spelen is. Ik ben heel benieuwd wat de Xbox niet bracht wat ji verwacht had. Sowieso ben je als je al na 1 uur verkoopt dief van eigen portemonnee.
Ik ga de komende dagen nog eens goed nadenken en er nog wat op spelen.
Dan zie ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Lee245 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 20:53:
Ik game maar 3 uur per week.
Ik had het allemaal van te voren op kunnen zoeken, maar heb me een beetje blind gestaard op een die XBOX.
De games die ik er op wilde gaan spelen zijn: Forza 3, FIFA 10 en AC2. Er zijn overigens nog veel meer leuke games voor de XBOX..
Ik mis ook wel een muis om RTS/FPS games te spelen.
Ik game ook erg weinig en kom aardig in de buurt van de 3 uur per week. Uit je opmerkingen maak ik uit dat je nog niet eerder een console hebt gehad maar een PC gamer bent. Ik ben een console gamer pur sang en ik kan me bijvoorbeeld weer niet voorstellen hoe je en FPS met muis speelt ipv een controller (het is maar wat je gewend bent).

Forza 3 en Fifa '10 kan ik je niets over vertellen, niet mijn type spellen. Maar AC2 is echt de moeite waard, wat mij betreft een pareltje. Als je van FPS houdt probeer dan eens Call of Duty Modern Warfare 2 en dan met name online. Mocht je het RPG genre ook niet schuwen dan kan ik je Fallout 3 ten zeerste aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:51
Ik zit met een probleem mensen. Mijn xbox geef een RRoD. Op zich niet zo bijzonder, echter zijn er wel 2 aparte zaken die meespelen waarom ik het zo vreemd vind.

Ten eerste heb ik een Jasper xbox, en die zou het amper hebben. Goed, het "amper" betekend dat er een erg kleine kans is natuurlijk dat het gebeurt. Is het niet dat mijn xbox niet zo vaak gebruikt wordt. Hooguit 2x per week een uurtje. Dus echt lang kan hij niet aanstaan. Verder is natuurlijk nu het weer nog eens extra koud, en op mijn kamer is dat wel te merken. Dus van echt oververhitten zou ik niet spreken.

Verder verplaats ik mijn xbox nooit, dus kan er ook zo nooit echt schade zijn opgelopen door vervoer.

De ene dag doet hij het nog, de volgende dag kapt hij er ineens mee....

Wat mij wel opviel is dat de ventilator wat minder hard draait bij opstarten, maar lijkt me sterk dat hij daardoor al in safe mode kickt en niet meer opstart. Enige sugesties? Mijn gevoel zegt me dat hij gewoon goed kapot is, maar ik hoop dat iemand dit kan ontkrachten :P

[ Voor 3% gewijzigd door -unknown op 25-12-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zo'n apparaat kan natuurlijk al-tijd kapot. Als je echt een RROD krijgt zit er weinig anders op dan MS even te bellen, en 'm op te sturen.

Bad luck, maar weinig aan te doen ;(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 05-06 17:41
Wat voor RROD heb je? Twee lampjes of meer? Volgens mij wijzen alleen 2 rode lampjes (links boven en onder) op oververhitting en kan een RROD met 3 lampjes ook iets te maken hebben met soldering oid.

[ Voor 64% gewijzigd door HarmoniousVibe op 25-12-2009 11:57 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

LB06 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:56:
Wat voor RROD heb je? Twee lampjes of meer? Volgens mij wijzen alleen 2 rode lampjes (links boven en onder) op oververhitting en kan een RROD met 3 lampjes ook iets te maken hebben met soldering oid.
4 lampjes betekend dat de kabel er niet goed inzit ;) Niet elk rood lampje op de Xbox is ellende inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
Ik heb jullie helaas verkeerd ingelicht, tis een Falcon. En hij geeft 3 rode lampjes. Wat dus een hardware issue moet zijn aldus de MS site. Maar denk dat het maar opsturen wordt ja, zit niks anders op... Mijn voeding geeft niet altijd een groen licht, dat veranderd nog wel eens. Ervaren jullie dit ook? Want het kan ook een voedings probleem zijn volgens de MS site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 21:35

KoffieNT

banaan

Dussss, dan is de oplossing van de week toch: "Probeer een voeding van een van je vrienden met een 360"? Wel ervoor zorgen dat het eenzelfde voeding (wattage en soort) is he :D.

Ik geloof dat Microsoft vorige week ergens heeft gezegd dat ze in 2010 pas weer beginnen met het maken van kapotte 360s, dus heb je nu mooi een paar dagen om zelf wat te friemelen :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
all killer schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:25:
Ik heb jullie helaas verkeerd ingelicht, tis een Falcon. En hij geeft 3 rode lampjes. Wat dus een hardware issue moet zijn aldus de MS site. Maar denk dat het maar opsturen wordt ja, zit niks anders op... Mijn voeding geeft niet altijd een groen licht, dat veranderd nog wel eens. Ervaren jullie dit ook? Want het kan ook een voedings probleem zijn volgens de MS site.
Oranje licht ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
De voeding

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

all killer schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:50:
Ik zit met een probleem mensen. Mijn xbox geef een RRoD. Op zich niet zo bijzonder, echter zijn er wel 2 aparte zaken die meespelen waarom ik het zo vreemd vind.

Ten eerste heb ik een Jasper xbox, en die zou het amper hebben. Goed, het "amper" betekend dat er een erg kleine kans is natuurlijk dat het gebeurt. Is het niet dat mijn xbox niet zo vaak gebruikt wordt. Hooguit 2x per week een uurtje. Dus echt lang kan hij niet aanstaan. Verder is natuurlijk nu het weer nog eens extra koud, en op mijn kamer is dat wel te merken. Dus van echt oververhitten zou ik niet spreken.

Verder verplaats ik mijn xbox nooit, dus kan er ook zo nooit echt schade zijn opgelopen door vervoer.

De ene dag doet hij het nog, de volgende dag kapt hij er ineens mee....

Wat mij wel opviel is dat de ventilator wat minder hard draait bij opstarten, maar lijkt me sterk dat hij daardoor al in safe mode kickt en niet meer opstart. Enige sugesties? Mijn gevoel zegt me dat hij gewoon goed kapot is, maar ik hoop dat iemand dit kan ontkrachten :P
Daar hebben we deze voor: Xbox 360 defecten topic Deel 3
Gaarne daar verder te gaan over dit probleem en het hier gewoon weer over XBOXen hebben die het wél doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik kan me herinneren dat vroeger bij een online shooter op de PC (of xbox) er overal kerstbomen stonden oid. Is dat nu weer bij COD bijvoorbeeld ? Alleen tijdens kerst he :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
Ken. schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:19:
[...]

Daar hebben we deze voor: Xbox 360 defecten topic Deel 3
Gaarne daar verder te gaan over dit probleem en het hier gewoon weer over XBOXen hebben die het wél doen :P
My bad, helemaal niet gezien dat dat er was, blijkbaar is het een nogal vaak terugkomend probleem als er een heeeeel topic voor is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:57
Is dit ook niet een arcade game(s) pakket?
http://www.zavvi.com/game...-collection/10025646.html

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 26-12-2009 03:42 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam iets tegen wat jullie misschien wel erg zal aanspreken. MS heeft nu toch elke dag een aanbieding op Xbox Live? Nou, hier is een lijst van gelekt en tot nu toe klopt alles van die lijst. Er staat ons nog wat leuks te wachten:

20th, new year theme free
21th, Lips DLC previously 180 points now 80 points
22th, LIVE Arcade Rez HD, 800 -> 400 (This was true for Japan and some parts of Europe i think)
23th, LIVE Arcade MARVEL VS. CAPCOM 2, 1200 -> 560
24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400
25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400
26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400
27th, Fallout® 3 DLC 400
28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320
29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560
30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560
31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 1200 -> 400

Wat mij betreft zijn alle XBLA-games die nu nog komen (vanaf Monkey Island) een must buy. Zelf heb ik Monkey Island, MtG en Braid al, maar voor die prijzen ga ik Castle Crashers en Battlefield 1943 ook zeker aanschaffen. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 09:49:
Ik kwam iets tegen wat jullie misschien wel erg zal aanspreken. MS heeft nu toch elke dag een aanbieding op Xbox Live? Nou, hier is een lijst van gelekt en tot nu toe klopt alles van die lijst. Er staat ons nog wat leuks te wachten:

22th, LIVE Arcade Rez HD, 800 -> 400 (This was true for Japan and some parts of Europe i think)
27th, Fallout® 3 DLC 400

Wat mij betreft zijn alle XBLA-games die nu nog komen (vanaf Monkey Island) een must buy. Zelf heb ik Monkey Island, MtG en Braid al, maar voor die prijzen ga ik Castle Crashers en Battlefield 1943 ook zeker aanschaffen. Wat jullie?
Dat zijn mooie aanbiedingen inderdaad. Heb helaas eigenlijk het meeste al :) Maar ik ga dit weekend vast nog wel de uitbreiding van Trials HD kopen. :)

Moet eigenlijk nog ergens 700 gs vandaan halen, zodat ik over de 40k kom te staan :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

27th, Fallout® 3 DLC 400

Staan die aanbiedingen nog onder een apart kopje in het dashboard? Heb van de week even snel gekeken, maar kon het niet vinden.

Edit: ze staan in de video marketplace, logica :+
Edit2: Ah, game marketplace ook, maar dan verder naar achter. Zou verwachten dat het wat prominenter in beeld zou staan.

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 26-12-2009 11:36 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:02
Korte vraag,

Ik wil een Xbox360 van Amazon (.uk) halen. Maar waar moet ik nog rekening mee houden in verband met de stroomtoevoer?

Ze hebben daar sowieso een andere stekker, maar dat stuk is volgens mij gewoon gelijk aan een normale PC kabel. Maar zit er niet iets anders in adapter? Ik heb ook sowieso nog een oude Xbox, maar eerder in dit topic werd bekend dat als je nu een Jasper krijgt de adapter niet meer past.

Kan iemand mij vertellen waar ik rekening mee moet houden nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:22:
[...]Moet eigenlijk nog ergens 700 gs vandaan halen, zodat ik over de 40k kom te staan :+

Pas maar op, want ik kom er wel aan hoor :) Nog 4500 GS en ik zit ook op de 40.000. Dat zal nog wel een ruime 2 maandjes duren echter. En aangezien ik jou alleen MW2 zie spelen ga ik je vast nog wel inhalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Woodsy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:29:
Korte vraag,

Ik wil een Xbox360 van Amazon halen. Maar waar moet ik nog rekening mee houden in verband met de stroomtoevoer?

Ze hebben daar sowieso een andere stekker, maar dat stuk is volgens mij gewoon gelijk aan een normale PC kabel. Maar zit er niet iets anders in adapter? Ik heb ook sowieso nog een oude Xbox, maar eerder in dit topic werd bekend dat als je nu een Jasper krijgt de adapter niet meer past.

waarom wil je het via amazon doen?, want hier in ned zijn er zoveel actie's waar je al vanaf 150 euro een xbox kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
In verband met het gratis spel + controller dat je erbij krijgt. Ik wil graag de Arcade (omdat ik al een Pro heb waarvan ik de harddisk gebruik) en daarmee zijn op het moment geen interessante aanbiedingen. Die van BartSmit met de extra controller of spel naar keuze is er niet meer, anders had ik dat wel gedaan.

// Edit het betreft amazon.co.uk, niet de Amerikaanse versie.

[ Voor 9% gewijzigd door Woodsy op 26-12-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Woodsy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:20:
In verband met het gratis spel + controller dat je erbij krijgt. Ik wil graag de Arcade (omdat ik al een Pro heb waarvan ik de harddisk gebruik) en daarmee zijn op het moment geen interessante aanbiedingen. Die van BartSmit met de extra controller of spel naar keuze is er niet meer, anders had ik dat wel gedaan.

// Edit het betreft amazon.co.uk, niet de Amerikaanse versie.
en voldoet deze aanbieding van de bart smit niet.
mij lijkt het zelf wel een goeie, en zit je niet met dat gerommel van de stroom voorziening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Woodsy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:29:
Korte vraag,

Ik wil een Xbox360 van Amazon (.uk) halen. Maar waar moet ik nog rekening mee houden in verband met de stroomtoevoer?

Weet je zeker dat Amazon zulke zware pakketten naar het buitenland verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Rockvee2 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:43:
[...]

Weet je zeker dat Amazon zulke zware pakketten naar het buitenland verstuurd?
Ja, ik heb een PS3 laten komen door Amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
badboynova schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:44:
[...]
En voldoet deze aanbieding van de bart smit niet.
mij lijkt het zelf wel een goeie, en zit je niet met dat gerommel van de stroom voorziening.
Het probleem met die is dat alle 3 de spellen mij niet zoveel doen :x. En bij Amazon krijg ik Borderlands + extra controller :). Nu maakt die extra controller nog niet zoveel uit, maar de game wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

27th, Fallout® 3 DLC 400

Vandaag staat er toch weer een of andere crappy film op ipv Magic:The Gathering 800 -> 400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Schweino schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:29:
[...]

Vandaag staat er toch weer een of andere crappy film op ipv Magic:The Gathering 800 -> 400?
Ik hoop dat de rest wel uitkomt, want de laatste 3 games zijn echt de moeite waard! :)
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.