Edit: net de beginpost gelezen, niet praten over ombouw, hierbij mijn excuus!
[ Voor 77% gewijzigd door thezs op 19-12-2009 13:02 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 77% gewijzigd door thezs op 19-12-2009 13:02 ]
[ Voor 87% gewijzigd door thezs op 19-12-2009 13:02 ]
Die arcade staat er al een tijd op (en nu goedkoper dan eerst, inderdaad), maar is niet echt een 'koopje' naar mijn mening. Ze lijken er maar moeilijk van af te komen. De andere koopjes (ps3 180 euro, xbox elite 150 euro) vlogen de webwinkel uit, zeker vergeleken hiermee.Schweino schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:53:
[...]
Nieuwe 360 acties in de koopjeshoek van Bart Smit overigens:
(...)
Xbox 360 Arcade + Superstar Tennis voor 129 euro (...) Op dit moment zijn er 471 van voorraadig.
Hier ben ik ook zeer benieuwd naarDjerique schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:05:
Is het mogelijk als je GTA4 Episodes from LC hebt om online te gamen met gamers van GTA4, zonder dat zij ook Episodes from LC hebben?
Lijkt mij zeer stug, bij beiden ontbreekt dan e.e.a.
Als je het vergelijkt met een elite van 150 euro (+extra controller) dan is het inderdaad een beroerde aanbieding. 100 euro zou dan beter in verhouding staan. Maar als je het op zichzelf staand bekijkt is 129 euro voor een basis 360 geen geld.rdjnl schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:23:
[...]
Die arcade staat er al een tijd op (en nu goedkoper dan eerst, inderdaad), maar is niet echt een 'koopje' naar mijn mening. Ze lijken er maar moeilijk van af te komen. De andere koopjes (ps3 180 euro, xbox elite 150 euro) vlogen de webwinkel uit, zeker vergeleken hiermee.
[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 19-12-2009 15:30 ]
Laatst heeft een kennis van mij zijn Elite zonder hardeschijf verkocht voor €150 en de hd apart verkocht voor €75. Dus is de aanbieding van de bart smit niet eens zo slecht van €129 en €180 (met hd)Schweino schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:28:
[...]
Als je het vergelijkt met een elite van 150 euro (+extra controller) dan is het inderdaad een beroerde aanbieding. 100 euro zou dan beter in verhouding staan. Maar als je het op zichzelf staand bekijkt is 129 euro voor een basis 360 geen geld.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Erg jammer...Exorcist schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:42:
[...]
Lijkt mij zeer stug, bij beiden ontbreekt dan e.e.a.
Online kan tussen GTA4 en GTA4, GTA4+LC tegen LC (alleen LC)
[ Voor 24% gewijzigd door Deezers op 20-12-2009 10:15 ]
Cons:::BB4E
Toch krijg ik bij dit forum de volgende Google Ad te zien:GAIAjohan schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:45:
[...]
Eensch, kopiëren/ombouwen is not done.
[ Voor 16% gewijzigd door BeerenburgCola op 20-12-2009 15:20 . Reden: uitleg reactie. ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ennnn de arcade is alweer uitverkocht.... Damn, wat gaat dat snel.Dennis Lammers schreef op zondag 20 december 2009 @ 10:11:
Of een Arcade versie voor 150 incl. 3 spellen en die gratis topgame.
http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister (arcade)
[ Voor 27% gewijzigd door Schweino op 20-12-2009 17:46 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Laten we de boel bij gaan houden. De deals tot dusver:Boeboe schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:19:
De special deal van vandaag viel wat tegen, zat niet echt te wachten op een feestthema voor mijn xbox.
Nieuwe trailer voor de Trials HD uitbreiding. Nieuwe features en nieuwe cars, vooral de 1-bit maps zien er wel uniek uit
Je heb zogenaamde retail games die je in de winkel kan kopen. Een selectie kan je nu (voor een relatief hoog bedrag) downloaden via Games on Demand. Retail games zijn altijd 1000AP (achievement points) waard.Djerique schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:09:
Ik zie dat sommige games op XBLA ook in de winkels worden uitgegeven (zie Episodes of Liberty City)
Maar andersom komt ook vaak voor. Bepaalde games in de winkel kunnen nu soms ook via XBLA worden gekocht.
Hoe zit dit precies?
Welke XBLA games zijn inmiddels als retail in de winkel verkrijgbaar?SeamusXanthus schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:51:Daarnaast heb je zogenaamde arcade games (XBLA) die je via de Arcade tab in Marketplace kan downloaden. Een enkele komt ook in de winkel, meestal als onderdeel van een verzamel dvd. Arcade games zijn altijd 200AP waard.
Er is ook een bundeltje Arcade Unplugged. Dat zijn echter van die puzzlespelletjes dus dat moet je ook maar net liggen.Djerique schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:26:
@ SeamusXanthus: Thanks voor je uitgebreide uitleg![]()
[...]
Welke XBLA games zijn inmiddels als retail in de winkel verkrijgbaar?
Episodes from Liberty City weet ik van, maar zijn er nog meer?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
kut.. ik had worms 2 wel willen hebben voor 400 punten.Djerique schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:01:
[...]
Laten we de boel bij gaan houden. De deals tot dusver:
Dag 1: Gratis 2010 bril
Dag 2: 50% korting op Worms 2
Dag 3: Gratis New Years Premium Theme (vandaag)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Helaas, misschien dat je morgen meer geluk hebt. Ik zit om 0:00 al met smart te wachtenGAIAjohan schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:21:
kut.. ik had worms 2 wel willen hebben voor 400 punten.
ik merk het.... 0:00 is net gepasseerdBoeboe schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:28:
Het wordt niet om 0:00 geupdated hoor. Dat gebeurt in de loop van de dag. Tot nu toe gebeurde het in de late namiddag.
Het moet je inderdaad net liggen.TroonStaal schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:50:
Er is ook een bundeltje Arcade Unplugged. Dat zijn echter van die puzzlespelletjes dus dat moet je ook maar net liggen.
[afbeelding]
Enjoy the joy
Episoded from Liberty City s geen XBLA maar gewoon de DLC voor GTA4 toch?Djerique schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:04:
[...]
Het moet je inderdaad net liggen.
Tot nu toe dus alleen de volgende XBLA titels tegen gekomen in de retail:
- Episodes from Liberty City
- Xbox live arcade Unplugged
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
In de VS heb je er wel meer, hier in Europa weet ik zo in ieder geval Namco Museum nog.Djerique schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:04:
[...]
Het moet je inderdaad net liggen.
Tot nu toe dus alleen de volgende XBLA titels tegen gekomen in de retail:
- Episodes from Liberty City
En de Sega collectie. Daar zit ik nu al drie weken op te wachten, stomme PlaySh0ckTr00per schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:40:
[...]
In de VS heb je er wel meer, hier in Europa weet ik zo in ieder geval Namco Museum nog.
Dig Dug (1982)
Galaga (1981)
Galaga Legions (2008)
Mr. Driller Online (2008)
Ms. Pac-Man (1981)
New Rally-X (1981)
Pac-Man (1980)
Pac-Man Championship Edition (2007)
Xevious (1982)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tweet van major, 2 uur geleden:TroonStaal schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:42:
[...]
En wtf is dat nou weer voor dagaanbieding, VS/Japan only...tjongejonge...
I don't know what the Non-US deal(s) are...you'll have to sign into Xbox LIVE and check the dashboard in a few hours.
Sega collectie is gewoon retail. Er staan ook een aantal spellen op die ook los op de XBLA verschenen zijn, maar zonder dat je die achievements kunt halen.TroonStaal schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:42:
[...]
En de Sega collectie. Daar zit ik nu al drie weken op te wachten, stomme Play
En wtf is dat nou weer voor dagaanbieding, VS/Japan only...tjongejonge...
Ohw, nou dan wacht ik nog wel eventjes, heb toch nog wel wat dingen te doen
Ohja, da's waar inderdaad. Er zitten wel een hoop achievements bij maar dus niet voor alle spellen? Naja, maakt ook niet uit, ik ben wel benieuwd naar de spellen. Lekker nostalgischSh0ckTr00per schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:10:
[...]
Sega collectie is gewoon retail. Er staan ook een aantal spellen op die ook los op de XBLA verschenen zijn, maar zonder dat je die achievements kunt halen.
Hmmz, grappig. Als ik die link volg (wel ff fixenSchweino schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:40:
De deal voor vandaag is al bekendgemaakt op de twitterpagina van Major Nelson: Today's #Holiday Deal: Avatar Golf for 200 points. (US/Japan only. Check your console dashboard for a non-US deal) http://bit.ly/4RDR6e about 3 hours ago
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Onjuist. De Episodes van Liberty City zijn gewoon los te koop bij XBLA en bij de retail te koop.L1nt schreef op maandag 21 december 2009 @ 08:14:
Episodes from Liberty City is geen XBLA maar gewoon de DLC voor GTA4 toch?
Op die fiets kun je ook de DLC van Fallout 3 en Oblivion kopen.
geef het beestje een naamBoeboe schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:09:
Liberty City (TLATD, Gay Tony) is GEEN XBLA, je gaat het op je xbox ook niet onder het live arcade menu terugvinden. Je vindt het terug onder het DLC menu aangezien het een uitbreiding voor een spel betreft.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Moest gelijk aan dit ding denken:Tjoekie schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:31:
Weet er hier nog iemand een goed alternatief voor de standaard headset? Ik heb niet zo'n groot hoofd dus die beugel zit bij mij voor geen meter. Ik heb al zitten kijken naar de officiële draadloze headset, maar ik vind 50 euro dan weer net iets te veel van het goede.
Wat ik dus eigenlijk zoek is iets met een beugel in de nek, of zo'n ding dat je aan je oor hangt. Iemand suggesties?
Ik heb daar dat Steelseries opzetstukje voor gekocht. Nu kan ik elke willekeurige headset er op pluggen. Alleen is het dan weer niet draadloos, met twee meter kabelKen. schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:58:
[...]
Moest gelijk aan dit ding denken:
[afbeelding]
http://www.xboxhome.nl/pr...2-throat-mic-xbox-360.htm
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 21-12-2009 16:18 ]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen ermee en dan vooral met doorlus van je Xbox audio én Live Chat naar de headset. Ik kwam ergens een verhaal tegen dat je chat geluid erg overstemd word door je Xbox audio.TroonStaal schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:18:
[...]
Ik heb daar dat Steelseries opzetstukje voor gekocht. Nu kan ik elke willekeurige headset er op pluggen. Alleen is het dan weer niet draadloos, met twee meter kabel
Fallout 3 uitbreidingen?Djerique schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:47:
[...]
geef het beestje een naam, maar wat ik dus bedoel is:of iemand weet welke titels zowel met Microsoft Points te koop zijn als in de winkel te koop is.
Tot nu toe zijn dat:Welke zijn er nog meer?
- de GTA uitbreidingen
- Namco museum
- Sonic collectie
PSN/XBOX : Murzeltje1976
alleen als je je ps3 ritueel verbrand.Murzeltje schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:38:
mag een verstokte ps3 speler zich melden hier met zn nieuwe xbox 360 elite + forza3 ?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dus als je hem in de winkel koopt, dan kan je niet die achievements halen?Sh0ckTr00per schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:10:
Sega collectie is gewoon retail. Er staan ook een aantal spellen op die ook los op de XBLA verschenen zijn, maar zonder dat je die achievements kunt halen.
nou de ps3 gaat niet verbrand worden hoorL1nt schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:44:
[...]
alleen als je je ps3 ritueel verbrand.
Nee, geintje, iedereen is welkom lijkt me toch?
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Nee, dit is de achievement lijst van Sega Mega Drive Ultimate CollectionDjerique schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:48:
[...]
Dus als je hem in de winkel koopt, dan kan je niet die achievements halen?
[ Voor 7% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 21-12-2009 18:51 ]
Ja.Lee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:33:
Is het mogelijk om je wired XBOX 360 controller voor de pc, aan te sluiten op de XBOX?
n.a.
Jammer dat ze zo onderscheid maken met de XBLA games.Sh0ckTr00per schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:43:
Nee, dit is de achievement lijst van Sega Mega Drive Ultimate Collection
En dit is die bijvoorbeeld van Golden Axe op de XBLA
Er zit dus in de SMDUC wel een achievement voor Golden Axe (deze) maar dat is 20 punten.
[ Voor 69% gewijzigd door Sagat op 22-12-2009 11:50 ]
10 second ninja DONE
Ja, maar ik heb de controller voor de pc; en wil hem graag aansluiten op de XBOX.Sagat schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:45:
Yup, kan direct via usb. Via windows 7 werden de drivers automatisch binnengehaald. Voor andere os-en moet je wellicht iets meer moeite doen.
Voor de Sega Mega Drive collectie wel ja, maar dan ben je ook een stuk meer geld kwijt als je al die games apart koopt via XBLA. Met individuele xbla games kan je sowieso maar 200 AP scoren per spel, waar dat bij een retail spel op 1000 AP ligt. Aangezien er meer dan 5 games in die collectie zitten is het niet meer dan een logisch gevolg dat je meer punten kan rapen als je ze apart koopt.Jammer dat ze zo onderscheid maken met de XBLA games.
Dus het loont qua achievements meer om de games via XBLA te kopen, dan via de retail?
[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 22-12-2009 11:48 ]
Gewoon via USB idd. Zo werkt het bij mij iigLee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:41:
[...]
Kan het gewoon via USB, of heb je er nog extra kabels voor nodig?
n.a.
Ok, thanksarjen9551 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:48:
[...]
Gewoon via USB idd. Zo werkt het bij mij iig
LOL, gast, het zijn 1 op 1 dezelfde controller. Vraag je nou serieus of een 360 controller op een 360 werkt??Lee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:46:
[...]
Ja, maar ik heb de controller voor de pc; en wil hem graag aansluiten op de XBOX.
Volgende keer beter lezen
10 second ninja DONE
Gast, ik heb zelf geen 360.Sagat schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:51:
[...]
LOL, gast, het zijn 1 op 1 dezelfde controller. Vraag je nou serieus of een 360 controller op een 360 werkt??
gast, je vraagt zelf ditLee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:01:
[...]
Gast, ik heb zelf geen 360.
Ik weet niet wat voor aansluitingen erop zitten, dus ik dacht misschien heb ik een kabel nodig ofzo.
Je weet maar nooit, het liefst willen ze overal geld op verdienen en dan kan je gekste dingen verwachten.
lijkt me toch niet zo gek dat hij jou vraag gek vind.Is het mogelijk om je wired XBOX 360 controller voor de pc, aan te sluiten op de XBOX?
Ja, maar die is 'speciaal' voor de PC. Althans dat staat op de verpakking.L1nt schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:05:
[...]
gast, je vraagt zelf dit
[...]
lijkt me toch niet zo gek dat hij jou vraag gek vind.
"speciaal voor de PC" lijkt me sterk. Maar dat kan ik niet checken heb hier geen verpakking liggenLee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:08:
[...]
Ja, maar die is 'speciaal' voor de PC. Althans dat staat op de verpakking.
Ik zou er niet raar van opkijken als je daar nog een andere kabel voor nodig had, oid.
Ja klopt. In ieder geval heb ik mijn antwoordL1nt schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:16:
[...]
"speciaal voor de PC" lijkt me sterk. Maar dat kan ik niet checken heb hier geen verpakking liggen
ga er vanuit dat je deze hebt: http://www.microsoft.com/...oductDetails.aspx?pid=091
voor PC en Xbox 360
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Kuch: http://www.eplaza.com/sho...57d%26fh_refview%3DlisterLee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:51:
[...]
Ok, thanks![]()
Nu nog wachten op een XBOX 360 Pro aanbieding
Volgens mij is dat nog een Falcon. Zover ik weet zijn alleX360's pro met dat pakket een Falcon.
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 22-12-2009 14:17 ]
Is de Falcon zoveel slechter dan de Jasper dan?GAIAjohan schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:15:
[...]
Volgens mij is dat nog een Falcon. Zover ik weet zijn alleX360's pro met dat pakket een Falcon.
Bovendien vind ik t niet echt een heel goede aanbieding. Dan had ik liever een iets duurdere Elite. 60GB is nml best weinig als je wat spellen op de HDD installeert
Wie is Jasper?
Jasper is de codenaam voor de nieuwe revisie van de Xbox 360. Revisies zijn heel normaal bij consoles. De eerste Xbox had er een stuk of 8, de PS2 zelfs meer dan 15. Maakt het dan een wereld van verschil? Nee.
De Jasper zal wat zuiniger zijn dan de huidige revisie, de Falcon. Voor de rest hoef je geen schokkende zaken te verwachten. Het beruchte RROD verhaal is zo goed als opgelost met de Falcon, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Wil je perse een Jasper hebben? Dan kan. Hier kan je vinden hoe hem te herkennen, maar wij hoeven het niet te wetenWij praten hier over de Xbox 360, en niet over eventuele revisies, die allemaal hetzelfde doen namelijk gamen. We hoeven niet te horen over je zoektocht noch willen we de vragen zien of/waar hij is gespot. Hoe langer je wacht met het kopen van je 360, hoe langer het duurt voordat je de geweldige games kan spelen.
Ik snap het, no flame intended verder ook hoorLee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:08:
[...]
Ja, maar die is 'speciaal' voor de PC. Althans dat staat op de verpakking.
Ik zou er niet raar van opkijken als je daar nog een andere kabel voor nodig had, oid.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ja uiteraardSagat schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:30:
[...]
Ik snap het, no flame intended verder ook hoor![]()
Ik weet nog dat ik lang lang geleden op de (toen nog) HCC dagen rondliep en een groot reclame bord zag
Flight simulator 95 *bla bla reclame gelul* en dan in kleinere letters (werkt niet op windows 95).
Maar je hebt iig je antwoord, veel plezier met je toekomstige 360.
PS: je weet dat er een controller meegeleverd wordt?
Verwijderd
Net gebeld naar Bartsmit, maar die gast moest het na gaan vragen. Na een paar minuten wachten komt ie met het antwoord dat er twee verschillende chips zijn en dan hij niet met zekerheid kan zeggen welke er in zit.Lee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:27:
[...]
Is de Falcon zoveel slechter dan de Jasper dan?
Die Jasper chips zijn al een tijdje in de productie, dus het lijkt mij niet dat die nu nog volop verkocht worden.
Wat ik lees in de beginpost:
[...]
Verwijderd
:D
Werkt niet hoorSchweino schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:05:
Blijkbaar levert Bart Smit wat teveel in op de actie van de arcade voor 150 euro + nog een recent spel er gratis bij, uit de advertentie op hun site is de arcade van het overzicht verwijderd...
[afbeelding]
Ook als je naar het actieoverzicht gaat staat de arcade er niet meer tussen: http://www.bartsmit.com/s...t/nl_NL/$s=xboxgratisgame
Maarrrrr, ga ja naar het totaaloverzicht van de 360 consoles dan is 'ie nog wel te vinden en te bestellen: http://www.bartsmit.com/s...it_5_78__1_2_1442__0%257d
Voeg de arcade aan je winkelmandje toe, kies op het actieoverzicht een spel uit naar keuze en tadaa, je hebt het spel alsnog gratis er bij
Fable?Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:50:
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een leuke adventure / puzzel rpg voor de xbox 360.
Altijd een grote fan geweest van Zelda, veel free roaming, fris en licht sfeertje en niet te serieuze gameplay. Nu probleer ik iets te vinden wat zich in een vergelijkbare sfeer afspeelt maar ik heb moeite met het vinden van goede kandidaten.
Volgens mij zijn er op xbox arcade nogal wat leuke dingen te krijgen, maar helaas is mijn xbox gebanned in MS's grote ban-spree.![]()
Iemand suggesties?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
De laatste keer haalde ik het ergens van ebay af, maar de seller heeft ook zijn eigen website: http://cheapxboxlivecodes.com/Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:43:
Ik heb MS points nodig voor Shadow Complex. Weet iemand een leuke aanbieding waarbij je na betaling direct of binnen een paar uur de punten gemaild krijgt? Normaal haal ik ze bij Gamehubs, maar misschien heeft iemand anders nog een mooie aanbieding gezien?
[ Voor 11% gewijzigd door Jaguar645 op 22-12-2009 15:41 ]
Verwijderd
Nop, khad dat pakket in augustus dit jaar gekocht en heb een Jasper. (Was echter wel bij de gamemania.)GAIAjohan schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:15:
[...]
Bovendien vind ik t niet echt een heel goede aanbieding. Dan had ik liever een iets duurdere Elite. 60GB is nml best weinig als je wat spellen op de HDD installeert
Ze kunnen niet zien hoe jij je achievements hebt behaald. Je kan alleen geband worden als je met een omgebouwde xbox online komt. offline kunnen ze niks zien.Licko schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:44:
ik heb net mijn nieuwe elite (jasper) binnen
wil nu mijn gamertag op deze recoveren, maar heb een probleem
ik heb met deze gamertag wel eens op een omgebouwde xbox gespeeld. Dit was echter 1 spel en heb enkel hier achievements voor gekregen. Is het nu veilig om toch online te gaan? zou microsoft checken of de achievements behaald zijn met een originele kopie?
Deze omgebouwde xbox is nooit online geweest
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Nah, die heb ik algespeeld en had t toch niet 'helemaal'
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik denk dat ik deze gewoon ga bestellen en als het een Falcon is dan stuur ik hem gewoon terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Lee245 op 22-12-2009 16:49 ]
"Minimal" spelers? Wat is dat?Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:35:
Gelukkig kan ik nu weer verder met Borderlands en Assassins Creed 2. Deze 2 spellen zijn echt helemaal geweldig. Borderlands is wel echt alleen heel erg leuk als je het met minimal spelers speelt...anders is het een gewoon leuk spel
ik heb hier over nooit iets gehoord, dus totaal nieuw voor mij.Lee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:44:
[...]
Ik denk dat ik deze gewoon ga bestellen en als het een Falcon is dan stuur ik hem gewoon terug.
Of toch wachten op de Valhalla?
Iemand die enig idee heeft wanneer de release date is?
www.gamingtickets.com heeft een betere aanbieding en vaak binnen een uur je code in huis. Zeer goede service van de vrouw in kwestie!Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:43:
Ik heb MS points nodig voor Shadow Complex. Weet iemand een leuke aanbieding waarbij je na betaling direct of binnen een paar uur de punten gemaild krijgt? Normaal haal ik ze bij Gamehubs, maar misschien heeft iemand anders nog een mooie aanbieding gezien?
[ Voor 10% gewijzigd door Djerique op 22-12-2009 17:48 ]
Mijn Pro met dat pakket is een jasper, gemaakt in januari 2009. gekocht in juli.Lee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:16:
[...]
Werkt niet hoor![]()
En de Pro bundel met Burnout Ultimate, Trivial Pursuit en Hasbro Family Game?
[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 22-12-2009 17:57 ]
Vanmiddag werkte het nog wel, hebben ze dus ook aangepast blijkbaar.Lee245 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:16:
[...]
Werkt niet hoor![]()
Is de Elite bundel met Kung Fu Panda en Indiana Jones wel een Jasper?
En de Pro bundel met Halo?
En de Pro bundel met Burnout Ultimate, Trivial Pursuit en Hasbro Family Game?
Of is het beter om te wachten op de Valhalla?
1
2
3
4
5
6
7
8
| Productnaam Prijs Aantal Totaal Xbox 360 + Banjo Kazooie + L EUR 149,95 1 EUR 149,95 360 Modern Warfare 2 EUR 59,95 1 EUR 59,95 Korting: EUR 59,95 Bezorgkosten: EUR 1,95 ------------ + Totaal: EUR 151,90 |
Alleen de 4200 punten zijn goedkoper bij gamingtickets. De 2100 punten zijn goedkoper bij gamehubs en cheapxboxlivecodes.Djerique schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:40:
[...]
www.gamingtickets.com heeft een betere aanbieding en vaak binnen een uur je code in huis. Zeer goede service van de vrouw in kwestie!
Bij http://cheapxboxlivecodes.com betaal je helaas met Engelse Ponden. Niet alleen duurder, maar ook nog meer transactiekosten
[ Voor 21% gewijzigd door Schweino op 22-12-2009 18:20 ]
Verwijderd
Die heb ik al gespeeldCaptain N schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:17:
Monkey Island?
Tomb Raider Underworld vond ik erg vermakelijk. Lekker klauteren, beetje puzzelen, genieten van de mooie omgevingen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:53:
[...]
Nah, die heb ik algespeeld en had t toch niet 'helemaal'
Het mag wat mij betreft meer richting de puzzelgames, zelfs al gezocht naar Myst voor xbo 360 maar niks vergelijkbaars kunnen vinden.
Ik wil gewoon een toffe, rustige game zoals The Longest Journey (dreamfall) / Broken Sword / Myst / Zelda of wat daarbij in de buurt komt voor de winterse avondenEen beetje een episch verhaal, niet te veel snelle actie en veel gepuzzel.
Bestaat er dan niks op de 360 wat daarbij in de buurt komt?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq