Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:24:
[...]
Natuurlijk is de drempel hoger. maar wat denk je als iedereen overstapt naar de console

dan stappen alle cheaters over hehe
Maar zullen we even eerlijk zijn een gemiddelde PC gamers word sneller uitgescholden voor cheater dan console gamer..Ieder goeie speler kent het wel.
Trouwens elke console gamer is cheater met hun aim assit. Voor mij is het gewoon de reden om geen console te kopen.
Misschien een PS3 maar dan voor media ect

of sommige TPS maar geen FPS
Nou ja, je mag het best met me oneens zijn, maar bij mij was cheaten echt ergenis nummer 1 met de pc. Daarom overgestapt op de Xbox, en nu erger ik me daar nooit meer aan. Echt hemels moet ik zeggen!
En het hele platform en de opzet van het netwerk en de console is zo afgebakend dat het gewoon niet mogelijk is om je eigen software te draaien, dat maakt het cheaten moeilijk/onmogelijk. De PC is gewoon te open, dan ben je afhankelijk van de userbase. Bij de Xbox heb je dus ook nadelen die horen bij een gsloten opzet, maar de voordelen wegen zoveel zwaarder voor mij.
En die aim-assist stelt echt weinig voor hoor, en dan nog, iedereen heeft het dus het is geen irritante kleuter die in 1 sec iedereen dood heeft of met 60k kogels per seconde recht op je kop af schiet. Maar iets zegt me dat je CoD nog niet op een PS3 of een Xbox gespeeld hebt, anders zou je wel anders denken over de aim-assist. Het beweegt heel soms je vizier, maar het is echt iets totaal anders dan een aimbot, want 98% van het mikken ligt echt bij jezelf, daarna 'nudged' hij een heel klein beetje. Maar dat zet ik gewoon uit, omdat het irritant is soms en het echt niet veel helpt.
Ik erger me gewoon zoveel minder, en dat is voor gamen gewoon heel belangrijk. Het moet namelijk wel leuk blijven dat gamen. Ergeren doe ik wel op mijn werk
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 18-11-2009 14:47
]