Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Floris-K schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:58:
Gisteren konden een aantal mensen onze private party namelijk niet joinen. Deze hadden de update al wel binnen gekregen. Pas nadat ik MW2 had afgeslote, updates geinstalleerd en weer gestart konden deze mensen joinen.
Dus dát was het! Dan is het wel logisch ja, alleen op het moment zelf snapten we er geen hol van :) Ik zag pas vanmorgen dat er een update was geweest. Eigenlijk zou je gewoon een foutmelding verwachten in de trend van 'Wrong version' of iets dergelijks. Maar goed, het waren leuke games gister! Met zo'n prive clubje is de MP nog veel leuker.

Nu nog hopen dat ze de combinatie Steam en MW2 nog wat verbeteren, zodat mensen niet meer in het verkeerde team geknikkerd worden en de invites wat beter werken. Invites schijnen alleen naar mensen in je friendslist echt goed te werken. Maar 'Join game' werkte eigenlijk nog veel makkelijker :)

@TcD:
Steam is verplicht voor zowel de Steam download als de retail dvd versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 18-11-2009 10:14 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:38:
[...]

je kan ook scavenger pro. zelfde effect en stackt niet met extented mags
Volgens mij krijg je met scavenger pro extra (=meer) mags (zoals het bandolier perk in MW1) en met extended mags grotere mags (=meer kogels per mag), zoals in WaW.
Floris-K schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:58:

@FMJ verhaal
Ik heb gisteren FMJ op mijn gun gezet ivm de extended mags en zit na een kleine 4 uur gamen al ongeveer op de helft. Als ik bijv. een voetje uit ziet steken dan schiet ik juist tegen de muur ipv het voetje. En veel gebruik maken van je UAV natuurlijk :)
Helaas gaat het bij mij niet zo hard. Na een uurtje of twee had ik nog maar drie kills met FMJ op de scar. Ik moet er denk ik ook meer op letten, is gelijk een leuke oefening.

[ Voor 43% gewijzigd door AutCha op 18-11-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:12:
Ik ga dit spel ook maar eens aanschaffen. MW1 is mij namelijk erg goed bevallen. :)

Misschien een domme vraag maar wat als ik MW2 in de winkel aanschaf moet ik dan ook mijn steamaccount gebruiken? Of is dit alleen als ik dit spel via steam aanschaf?
In beide gevallen (dus ook als je een retail-versie in de winkel koopt) zal je je steam-account moeten gebruiken. Het hele matchmaking-systeem, plus friendlist en invites gebeurt namelijk via Steam.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die Scar dus echt een kut wapen :p ACR Bushmaster ftw! :)

Ik mis trouwens wel wat relaxte full auto Assault Rifles. Vind eigenlijk alleen de ACR fijn :(

Oja, de AK komt natuurlijk nog.

[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 18-11-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:45
Vindt wel dat het te lang duurt voordat een game start, soms wacht je wel 70 seconden, dat moeten ze veranderen vind ik.
Voor de rest, vindt ik het op de PC top. gister speelde ik wel tegen een whallhacker, hoe hij me kilde was leuk, hij keek naar de muren en achtervolgde me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Vraagje: ik heb zelf de retail dvd versie geinstalleerd, en ik heb voor mn neefje een key gekocht via gamedistrict of hoe heet het. (Ja Ol als je dit leest: alvast gefeliciteerd :P) Wat is nu het handigst: Dat ik mn mw2 dvd's kopieer, of de steammap (al dan niet via steambackup)? Dat werkt dan toch gewoon als hij zn key met zijn account activeerd?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger mij enorm aan iedereen die zijn handgun heeft ingesteld alsof het een machinegeweer is. in combinatie met akimbo is dit een beetje overpowered imo :(

Ik zat gister met zo'n 10x prestige in een sabotage pot; die droop even af met 2-12 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
BaRF schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:45:
Vraagje: ik heb zelf de retail dvd versie geinstalleerd, en ik heb voor mn neefje een key gekocht via gamedistrict of hoe heet het. (Ja Ol als je dit leest: alvast gefeliciteerd :P) Wat is nu het handigst: Dat ik mn mw2 dvd's kopieer, of de steammap (al dan niet via steambackup)? Dat werkt dan toch gewoon als hij zn key met zijn account activeerd?
Je kan als je ingelogd bent in steam, een key invoeren die hij dan aan je account koppelt. Hij dl dan ook de game(12GB), dus als hij niet zo'n snelle verbinding heeft zou ik de dvd's aan hem lenen ;-)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:34:
Vindt wel dat het te lang duurt voordat een game start, soms wacht je wel 70 seconden, dat moeten ze veranderen vind ik.
Voor de rest, vindt ik het op de PC top. gister speelde ik wel tegen een whallhacker, hoe hij me kilde was leuk, hij keek naar de muren en achtervolgde me :)
Ik zou graag een "ready" knop tijdens de intermission willen, dat als iedereen klaar is met classes instellen, je kan skippen naar de volgende map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:51:
Ik erger mij enorm aan iedereen die zijn handgun heeft ingesteld alsof het een machinegeweer is. in combinatie met akimbo is dit een beetje overpowered imo :(

Ik zat gister met zo'n 10x prestige in een sabotage pot; die droop even af met 2-12 ;)
So true, zag paar mensen met level 70, waren met 2-11 of 9-22 heel goed bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
monnick schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:32:
Ik vind die Scar dus echt een kut wapen :p ACR Bushmaster ftw! :)

Ik mis trouwens wel wat relaxte full auto Assault Rifles. Vind eigenlijk alleen de ACR fijn :(

Oja, de AK komt natuurlijk nog.
Hell yeah bushmaster ftw! :)
Van de full auto AR's is de m4a1 ook nog wel fijn trouwens..
AK wil ik gewoon omdat het 1 v/d zo niet dé vetste AR is in the game ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Dorest0rm schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:08:
[...]

Ik zou graag een "ready" knop tijdens de intermission willen, dat als iedereen klaar is met classes instellen, je kan skippen naar de volgende map.
Zou ik handig vinden, maar niemand wilt ook voten, heb gister maps gespeelt waar ik dacht, jezus skippen klaar.
Ben zelf level 11, hoop niet dat ik het kwijt ben, maar gaat zo lang duren voordat ik goeie wapens heb... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Waar ik in MW1 de maps te klein vond voor 20vs20. Vindt ik het hier jammer dat je niet met wat meer mensen in een pot zit.
Het hoogste wat ik hem gespeeld is 7vs7. Dat mag van mij best wat hoger, zeker omdat de maps wat groter zijn hier.

Verder vindt ik het prima hoe het gaat voor de pc.
Ik had laatst wel een cheater ook. Die had een score van 25-0 en toen kwam de nuke en klaar was het spel.

Maar goed vooralsnog vermaak ik me prima met MW2. Het voldoet aan al mijn verwachtingen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen:
Future Modern Warfare 2 DLC comes hidden in PC version?

Just minutes ago we published how hackers (via the dev console) discovered you can change the signal bars into numeric bars, well now one of those crafty hackers has discovered three additional game modes hidden in Modern Warfare 2.

Read on after the jump for how to unlock, Global Thermonuclear War, One Flag CTF and the VIP mode.

Step 1: Download and activate the console hack. More information about that can be found here:
http://www.modernwarfail2...ole-unlocker-for-pc-v1-1/

Step 2: Start a private match, preferably using the console.

Step 3: Once in the game, enter one of the following commands (without the quotes):
“/set g_gametype gtnw”
“/set g_gametype oneflag”
“/set g_gametype vip”

Step 4: Try to play.

Addition (Thanks to Iragequit, See comments of this article):

If it isn’t working, try this: after entering the command to change the gametype, enter the command /map_restart

The first gametype – “gtnw” – is Global Thermonuclear War. To play, simply capture the objective: a nuclear bomb. When captured, the bomb detonates…
The second gametype – “oneflag” – is One Flag CTF. To play, capture the flag in the middle and bring it back to your base.
The third gametype – “vip” – is VIP. To play, defend the VIP. Or, if you’re on the other team, kill the VIP.

These gametypes were only tested on Afghan and Favela. They may not work for all maps.”

It’s currently unknown if Infinity Ward are planning these game modes to be upcoming DLC, or they are just buggy game modes that they couldn’t get ready for release. Either way IW are censoring any posts about them on the official forums.
Source: ModerneWarfail2 via E0N8 on the IW Forums
Bron: http://gamerlimit.com/200...mes-hidden-in-pc-version/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

loser180 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:52:
[...]

Je kan als je ingelogd bent in steam, een key invoeren die hij dan aan je account koppelt. Hij dl dan ook de game(12GB), dus als hij niet zo'n snelle verbinding heeft zou ik de dvd's aan hem lenen ;-)
Ok tot zover had ik het ook in mn hoofd, maar ik wil dus voor hem een setje dvds maken zodat hij ook altijd een install setje heeft. Nouja, ik probeer het gewoon en als het niet werkt kunnen we altijd installeren met mijn DVDs en dan dáár een backupje van maken met steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Ben ook wat bezig met MP op de xbox. Werkt erg verslavend. Nadeel dat sommige inderdaad al een hoge rang hebben dat ze gelijk de betere wapens hebben, maar goed ik kan aardig mee doen in de potjes. Behalve het veld sub base (ofzo) :( sjonge daar wil het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Handgun 'afstellen' als een machine gun is volgens mij een illegaal script?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 15:40
madmaus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:14:
Waar ik in MW1 de maps te klein vond voor 20vs20. Vindt ik het hier jammer dat je niet met wat meer mensen in een pot zit.
Het hoogste wat ik hem gespeeld is 7vs7. Dat mag van mij best wat hoger, zeker omdat de maps wat groter zijn hier.
Maps zijn inderdaad wat groot, en met die cap van 12/18 spelers loop je inderdaad soms wel even rond voordat je iemand tegen komt.

Chopper gunner is wel erg sterk joh. :|

Toenstraks 11 kill streakje, ergens verstopt gaan liggen en dat ding gebruikt. Had meteen zo'n 15 kills erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:22:
Handgun 'afstellen' als een machine gun is volgens mij een illegaal script?
is de Glock 18 met groot magazijn, staat onder een submachine gun geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Daniozi schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:23:
[...]

Maps zijn inderdaad wat groot, en met die cap van 12/18 spelers loop je inderdaad soms wel even rond voordat je iemand tegen komt.

Chopper gunner is wel erg sterk joh. :|

Toenstraks 11 kill streakje, ergens verstopt gaan liggen en dat ding gebruikt. Had meteen zo'n 15 kills erbij.
Ik vind de chopper gunner (helaas pas 1x gehad) niet echt fijn, maar kan aan de map gelegen hebben (Terminal). Heb er amper 4 kills mee gehaald.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Maps zijn te groot, te weinig mensen, niet slim gedaan.
Vindt he op de PC prima spelen, xbox heb ik het niet, hoef ik ook niet eerlijk gezegt.
3 potjes gespeelt en ben verslaafd aan PC versie.
Vindt jammer dat met rank verschil de wapens ook verschillen.
Ik doe het goed met me recon wapen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Te weinig mensen? Moet zeggen dat het hier en daar toch echt wel chaotisch over kwam gisteren. Zaten we met de volledige party sabotage, demolition te spelen, waren er toch echt momenten dat het zeer chaotisch was.

HC TDM is nog steeds heerlijk, niet teveel of te weinig mensen: gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb mijn eerste 25 kill streak gehaald :) (zonder care package, met had ik al een 35 streak, maar die telt niet :) ) Dat is het goede nieuws... Het slechte is dat ik de Nuke niet in mijn lijst heb staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37
Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:30:
Vindt jammer dat met rank verschil de wapens ook verschillen.
Gewoon een wapen oppakken van een hoog level die dood geschoten is. Zo liep ik als level 1 met een wapen rond dat een hartbeat sensor erop. Hier moet je soms wel wat geluk mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
SoaDmaggot schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:35:
Te weinig mensen? Moet zeggen dat het hier en daar toch echt wel chaotisch over kwam gisteren. Zaten we met de volledige party sabotage, demolition te spelen, waren er toch echt momenten dat het zeer chaotisch was.

Naja heb het over max van 14 spelers?
Vindt ik wel jammer, vergeleken met de groote van maps.
10x10 leek leuker.
Maar ach, MW2 is vet en verslavend, ik had me twijfels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen misschien een tipje
Weet niet of jullie het veel gebruiken maar je zou het is moeten proberen met Sleigth Of Hand pro
Daardoor kan je veel sneller aimen. Helpt echt erg veel. _/-\o_
Bling is nergens voor nodig al die troep die je op je wapen kan zetten is nergens voor nodig. Met 1 zoeits (dat heb je standaard) heb je al genoeg voordeel. (FMJ) 8)7

Steam: Mas3rkok (pc)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Mensen add me, ChupaCaralho :)
Voor potje MW2, ben later in de dag op MW2, nu @ work :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

itons schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:46:
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=181646
[...]
xD als het waar is mag ik hopen dat er snel een patch komt, anders is MW2 wel afgeschreven voor de PC community
Dat kan niet... dat kan niet... laat ik hopen dat dit een fake bericht is... Voor het zelfde geld word namelijk via een keylogger je Steam account gehacked en ben je nog verder van huis. :'(

Wat een ongelooflijke fout die IW hier maakt. :X

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
AUG HBAR ftw!! Sinds ik deze gebruik ligt mijn gemiddelde kill:death ratio op 5:1.

Grip erop, red dot erop en rammen maar! Super accuraat en het grote voordeel is dat je meerdere vrijanden achter elkaar kunt neermaaien zonder dat je hoeft te reloaden. Blij dat ik afgestapt ben van de SCAR-H, ondanks het feit dat de granaat launcher eronder, red dot erop wel nice was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
PS3 vraagje: In de multiplayer games is het daar ook zo dat linkertrigger (l1 of l2) meteen richten betekent?
Of staat dat voor multiplayer games uit?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Nou... helemaal voor wapens met een beroerde iron sight is bling wel handig! Red dot + silencer en flanken maar die campers :*)

Maar met een SCAR of mini-uzi is het goed zonder te doen.

Holographic sight, kijk dát is pas nutteloos! Dat ding ontneemt veel te veel zicht... Al meerdere malen gezien toen ik zelf dood was, dat een teamgenoot een tegenstander niet zag, nadat deze achter die dikke rand geschoven was. Met red dot heb je daar een minder grote kans op.

Al moet ik zeggen dat zo'n MARS-ding (zoals op de Tar-21) echt bizar slecht is zeg :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Laatst online: 06-09 09:30
Licht het aan mij of licht infinityward.com plat?

edit: homepage doet het blijkbaar weer, forum is nog wel plat.

[ Voor 40% gewijzigd door Pranger op 18-11-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Heeft die site ooit goed gewerkt dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Bloody hackers, bannen! pak ze VAC! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
SoaDmaggot schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:35:

HC TDM is inderdaad erg fijn. Ik merk dat ik daar stukken beter speel dan in normale mode. Men speelt dan veel behoedzamer en dat vind ik wel prettig. Hoewel ik moet toegeven dat ik af en toe per ongeluk wel eens een teammate afknal als die om het hoekje komt zetten en ik er van schrik :') :@

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
madmaus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:25:
[...]

Serieus?

Dat spel speel ik voorlopig niet meer. :(
Kreeg gisteravond deze al binnen en nu net weer zonder gespeeld te hebben.
Als m'n systeem hierdoor schade ondervindt zij ze bij IW nog niet jarig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PJzzz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:33:
[...]

Kreeg gisteravond deze al binnen en nu net weer zonder gespeeld te hebben.
Als m'n systeem hierdoor schade ondervindt zij ze bij IW nog niet jarig!
Hoe bedoel je zonder gespeeld te hebben? Tijdens het matchmaking proces?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 12:03

Legoblokje

Stap niet op me!

Ja ik had er dus gister ook al last van, ik dacht nog dat het ergens anders van kwam.. IW is in ieder geval lekker bezig met hun IWNet :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kwastie schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:46:
(Een goede reden om microsoft essentials security eens te proberen :9)
Een goede reden om een console aan te schaffen zou ik denken.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Dorest0rm schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:40:
[...]

Uitproberen?
Hey! dat werkt, laten we nog meer sturen?
En daarmee iedereen en zn goudvis duidelijk maken dat ze een exploit gevonden hebben? :9
Ik heb net even de logfiles van mn antivir scan doorgelopen maar die heeft sinds MW2 release niks gevonden iig.
Terwijl ik gister toch een aantal uren gespeeld heb.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
AutCha schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:20:
Volgens mij krijg je met scavenger pro extra (=meer) mags (zoals het bandolier perk in MW1) en met extended mags grotere mags (=meer kogels per mag), zoals in WaW.
Klopt, de extended mags die je unlockt door alle attachments te unlocken voor een gun, geven je alleen grotere magazijnen, je totale hoeveelheid kogels blijft gelijk. (Bij de Scar bvb ga je van 3*20 naar 2*30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:47:
[...]

Een goede reden om een console aan te schaffen zou ik denken.
Inderdaad, dat is voor mij ook echt HET grote voordeel van consoles. Geen cheaters (hooguit bug-abusers. Dan zit er gewoon een fout in de code, maar dat zie je bijna nooit) en dit soort geintjes met virussen e.d. ook nog nooit last van gehad. Dus ondanks dat met keyboard en muis je een betere besturing hebt, vind ik die t**ing cheaters echt zo gruwelijk irritant, dat ik nu liever een FPS op mijn Xbox speel dan op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Wat ben ik toch weer blij met mijn Xbox 360 :D

Vorig jaar overgestapt van PC naar Xbox 360 en heb er zeker geen spijt van ;) zeker niet nu ik dit weer lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
Demoterror schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:49:
[...]

En daarmee iedereen en zn goudvis duidelijk maken dat ze een exploit gevonden hebben? :9
Ik heb net even de logfiles van mn antivir scan doorgelopen maar die heeft sinds MW2 release niks gevonden iig.
Terwijl ik gister toch een aantal uren gespeeld heb.
Dan heb je een brakke scanner en word tijd dat je een andere gaat halen.

[ Voor 54% gewijzigd door Cloud op 18-11-2009 13:00 . Reden: oeps :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:52:
[...]

Inderdaad, dat is voor mij ook echt HET grote voordeel van consoles. Geen cheaters (hooguit bug-abusers. Dan zit er gewoon een fout in de code, maar dat zie je bijna nooit) en dit soort geintjes met virussen e.d. ook nog nooit last van gehad. Dus ondanks dat met keyboard en muis je een betere besturing hebt, vind ik die t**ing cheaters echt zo gruwelijk irritant, dat ik nu liever een FPS op mijn Xbox speel dan op de pc.
Ik heb een monster pc die alles probleemloos kan draaien, toch speel ik mw 2 op de xbox, omdat de mogelijkheden om te cheaten op de pc te verleidelijk zijn.

Er zijn geen admins, vac detecteerd de cheats niet en mocht er een patch komen dan is die cheat ala 24 uur geupdate.

Doe mij de xbox maar, dan weet ik zeker dat er niet iemand is die een aimbot heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Heb mijn post ge-edit, maar voor de duidelijkheid:

Quote van IW-forum:
Done a scan with AVG and it found nothing, done another scan with Avira and it detected it instantly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook blij dat ik ben overgestapt van pc naar ps3 voor shooters.. Dat dankzij mijn fragFX dat voor mij het spelen van modern warfare 2 leuk maakt op ps3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
AUG HBAR ftw!! Sinds ik deze gebruik ligt mijn gemiddelde kill:death ratio op 5:1.

Grip erop, red dot erop en rammen maar! Super accuraat en het grote voordeel is dat je meerdere vrijanden achter elkaar kunt neermaaien zonder dat je hoeft te reloaden. Blij dat ik afgestapt ben van de SCAR-H, ondanks het feit dat de granaat launcher eronder, red dot erop wel nice was.
Ik heb nu grip en acog scope sinds gisteren, en mijn k/d ratio is daardoor echt een stuk beter (niet zo hoog als jij) dan met ARs. Zal misschien ook nog wel red dot proberen, maar die acog geeft ook nog meer range (al weet ik niet hoe dat zich precies vertaald in game).
En bling is geen probleem want je hebt toch niet zo hard scavenger nodig als bij sommige andere wapens, die grip is alleen wel echt een eis, zonder grip vuur je alle kanten op.

Edit: muis + kb vs gamepad? Dat is even spannend als snoep stelen van kinderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 18-11-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:19
Heb gelukkig Avira, heb gisteren dan niet gespeeld, maar heb er tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden....
Jammer dat er altijd een paar onverlaten zijn die het leuk vinden om het voor de rest te verkloten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
furby-killer schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:01:
[...]

Ik heb nu grip en acog scope sinds gisteren, en mijn k/d ratio is daardoor echt een stuk beter (niet zo hoog als jij) dan met ARs. Zal misschien ook nog wel red dot proberen, maar die acog geeft ook nog meer range (al weet ik niet hoe dat zich precies vertaald in game).
En bling is geen probleem want je hebt toch niet zo hard scavenger nodig als bij sommige andere wapens, die grip is alleen wel echt een eis, zonder grip vuur je alle kanten op.

Ik vind de ACOG scope in deze game echt ruk. Normaal met de ACOG op een assault rifle in CoD4 was echt perfect voor mij. Nu raak ik echt niks, althans raak wel, maar niet genoeg om de kill te krijgen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:15:
[...]

Ik vind de ACOG scope in deze game echt ruk. Normaal met de ACOG op een assault rifle in CoD4 was echt perfect voor mij. Nu raak ik echt niks, althans raak wel, maar niet genoeg om de kill te krijgen.
Ik kan ook moeilijk de voordelen vinden van deze scope. Hij is stukken trager dan de red dot of holo, en geeft ook een stuk kleiner beeld. In de huidige gevechtsituaties van MW2 zijn de gevechten zo dichtbij dat je beter red dot kan nemen, of zo ver weg dat je beter af bent met een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
rob1n schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:18:
[...]

Ik kan ook moeilijk de voordelen vinden van deze scope. Hij is stukken trager dan de red dot of holo, en geeft ook een stuk kleiner beeld. In de huidige gevechtsituaties van MW2 zijn de gevechten zo dichtbij dat je beter red dot kan nemen, of zo ver weg dat je beter af bent met een sniper.
Had ik bij de ARs ook, maar bij AUG om 1 of andere reden heb ik dat niet echt, maar ik zal straks ook eens met holo of red dot doen en kijken wat ik lekkerder vind gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Complot theorie...

Zie je nou wel dat de IW PC gamers wilt verjagen naar de console platform... Waarom anders is het een directe console port..

Nee effe serieus.

Is de P2P zo onveilig ipv een dedicated setup verbinding?
Told you so.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:41:
Is de P2P zo onveilig ipv een dedicated setup verbinding?
Told you so.. :P
Ik vind het ook erg bizar. Je zou toch denken dat zoiets niet mogelijk moet zijn, dus er zit ongetwijfeld ergens een fout in de software die het voor de host mogelijk maakt om bestanden naar de spelers te sturen, naast gegevens over het potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Wii4all schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:57:
PS3 vraagje: In de multiplayer games is het daar ook zo dat linkertrigger (l1 of l2) meteen richten betekent?
Of staat dat voor multiplayer games uit?
Nee, dat staat uit in de MP games. Jammer, want voor een noob zoals ik zou het wel een uitkomst zijn >:)
Lol, mijn hoogste killstreak is volgens mij 3 en mijn K/D ratio ligt om en nabij de 0,3 denk ik :? 8)7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
Dacht dat mijn HD een fout had maar..... Nu wordt het helemaal spannend.
Dadelijk maar eens ff bellen met ARAG rechtsbijstand verzekering wat voor stappen ik kan ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Phusebox schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:15:
[...]

Ik vind deze in MW2 juist stukken beter dan MW1. In MW1 altijd de red dot. Maar nu ook ook heel veel ACOG.
Deze ACOG is meer accuraat lijkt het wel. En een kruis, niet zo'n driehoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

prutser387 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:59:
Heb mijn post ge-edit, maar voor de duidelijkheid:

Quote van IW-forum:
Done a scan with AVG and it found nothing, done another scan with Avira and it detected it instantly!
Kan nod32 (eset) het ook vinden ?
omfg zeg... wat een troep - bij IW heeft iemand serieus zn verstand niet gebruikt.,

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:52:
[...]

Haha modded controllers, lag switches en mensen die je niet kan kicken als ze glichten...
Hoe gewelidig is dat.....

http://www.youtube.com/co...=/watch%3Fv%3DE-NTDnf-weo

http://www.youtube.com/watch?v=lcwtPkip_oM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Scans met beide done, geen hits.
Ik vind het wel prima zo, heb Avira ook even op scedule gezet zodat die elke nacht ook nog draait en dan zien we wel :9

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Kan al dat gedoe over virus etc niet naar dat andere topic:

Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2
Is toch een probleem met de pc versie?

En misschien een apart topic aanmaken voor iedereen die wil melden dat matchmaking waardeloos is en dedicated servers veel beter zijn.
In ieder geval een topic PC en een topic console. Dit is niet bij te houden, als ik MW2 ook nog is wil spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 16:36
Mcaffee/Microsoft Security Essentials hebben nog niks gedetecteerd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Wat een puinhoop, top game maar MP op de PC is dus officieel verziekt nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Officieel verziekt? Het wordt gewoon even wachten tot IW hiervoor dus met een fix komt. Kwestie van de mogelijkheid tot het invoeren van lokale bestanden uitsluiten dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

PJzzz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:47:
Dadelijk maar eens ff bellen met ARAG rechtsbijstand verzekering wat voor stappen ik kan ondernemen.
lol jij maakt het wel heel bont :D Misschien kun je wel regelen dat je je levenlang gratis exemplaren van CoD krijgt O+

Hier is gewoon weer echt goed te merken hoe de Nederlanders zijn. Elk puntje waar ze over kunnen zeiken pakken ze met beide handen aan. Ze zijn er ook niet vies van om flink wat olie op het vuur te gooien en elkaar verder opjagen.

Misschien is het een beter idee om een topic te openen over de negativiteit steeds in alle topics. Maakt niet uit welk topic je ook opent...

Ik wacht op het eerste filmpje van iemand die het hoesje opvreet :>

[ Voor 31% gewijzigd door AndereKoekoek op 18-11-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:09:
Wat een puinhoop, top game maar MP op de PC is dus officieel verziekt nu?
Binnen 24 uur waren er al hacks uit hoor :> En die mensen kan je dus ook niet kicken..
Dus het was binnen 24 uur al verziekt..

Ik wacht rustig af tot paar feature word toegevoegd. Want MW2 is tot nu to geen waardige opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:58:
[...]

Haha modded controllers, lag switches en mensen die je niet kan kicken als ze glichten...
Hoe gewelidig is dat.....

http://www.youtube.com/co...=/watch%3Fv%3DE-NTDnf-weo

http://www.youtube.com/watch?v=lcwtPkip_oM
Nou geloof me, ik heb in totaal weet ik hoeveel dagen/weken CoD gespeeld (en Battlefield:BC e.d.) en nog NOOOOOIT een cheater tegengekomen. Nou, dat was op de pc wel anders hoor 8)7 . Man, hoeveel verziekte potjes counterstrike of battlefield ik wel niet heb moeten spelen op de pc.

Er bestaan natuurlijk wel mogelijkheden, maar de drempel is gewoon ontelbaar veel hoger om te cheaten op de Xbox dan op de pc. Het is niet even een cheat downen en installeren en overal kunnen zieken. Hoe dan ook, je komt het gewoon nooit tegen dus is het probleem er gewoon niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Puinhoop is het zeker, maar misschien ook wel goed. Nu hopen dat IW eindelijk eens gaat luisteren en dedicated servers erin stopt. Dan is het probleem gelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:14:
[...]

Binnen 24 uur waren er al hacks uit hoor :> En die mensen kan je dus ook niet kicken..
Dus het was binnen 24 uur al verziekt..

Ik wacht rustig af tot paar feature word toegevoegd. Want MW2 is tot nu to geen waardige opvolger.
Wist alleen dat er een 3rd person hack was en whallhack, maar geen aimbot e.d
Dit is lekker, koop ik weer is een spel voor online, is het al verziekt na 24 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:17:
[...]

Wist alleen dat er een 3rd person hack was en whallhack, maar geen aimbot e.d
Dit is lekker, koop ik weer is een spel voor online, is het al verziekt na 24 uur..
Zoveel kom je het niet tegen eigelijk. Moet zeggen dat ik in álle matches die ik tot nog toe heb gespeeld ik vrij weinig 'rare' spelers heb gezien..
Dus, voor je gaat schreeuwen dat het spel binnen 24 uur al verziekt was: zelf wíst je alleen dat ze bestonden maar hebt schijnbaar niets te klagen verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik sta op het punt dit spel aan te schaffen maar als ik dit allemaal zo lees heb ik mijn twijfels, misschien beter voor L4D2 gaan ofzo. Maarja MW2 ziet er wel mooi uit, maar dat matchmaking geneuzel en cheats lijkt me helemaal niets. Een kameraad van mij heeft MW2 al maar zit steeds te klagen dat ie niet eens normaal een server in kan komen, langer bezig met een match te vinden dan te spelen voordat hij tijdens server merge er weer uit geflikkerd wordt.

Ik hoop dat IW er snel wat aan doet, en gewoon de multiplayer voor de PC herziet en gewoon een normale dedicated server lijst in voegt. Dit console cheapass gedoe is helemaal niets. Met farcry 2 was het ook al een drama. Ze kunnen toch wel gewoon op clean dedicated servers alleen ranking toestaan? net als met BF2, dus geen server mods enzo mogelijk met ranking. Gewoon binnen de regels. User content is sowieso 9 van de 10 keer waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:16:
[...]

Nou geloof me, ik heb in totaal weet ik hoeveel dagen/weken CoD gespeeld (en Battlefield:BC e.d.) en nog NOOOOOIT een cheater tegengekomen. Nou, dat was op de pc wel anders hoor 8)7 .

Er bestaan natuurlijk wel mogelijkheden, maar de drempel is gewoon ontelbaar veel hoger om te cheaten op de Xbox dan op de pc. Het is niet even een cheat downen en installeren en overal kunnen zieken. Hoe dan ook, je komt het gewoon nooit tegen dus is het probleem er gewoon niet.
Natuurlijk is de drempel hoger. maar wat denk je als iedereen overstapt naar de console :+ dan stappen alle cheaters over hehe :P

Maar zullen we even eerlijk zijn een gemiddelde PC gamers word sneller uitgescholden voor cheater dan console gamer..Ieder goeie speler kent het wel.

Trouwens elke console gamer is cheater met hun aim assit. Voor mij is het gewoon de reden om geen console te kopen.

Misschien een PS3 maar dan voor media ect ;) of sommige TPS maar geen FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:18:
[...]

Komen er nu wel Dedicated servers?
nee die wazige vertaling bedoeld dat de game gehackt is en dedicated servers dáár mogelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:24:Trouwens elke console gamer is cheater met hun aim assit. Voor mij is het gewoon de reden om geen console te kopen.
Iedereen heeft het. Dus iedereen heeft hetzelfde nadeel + voordeel. So what is the problem?

Met cheaters is het anders. Cheaters hebben voordeel boven niet cheaters en dat is het klote ervan. En met dat auto-aim heeft iedereen dus zoveel voordeel kun je er niet uithalen want iedereen heeft het. Dan komt het gewoon aan op wie is sneller en beter met richten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
SlideR NL schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:31:
[...]

Iedereen heeft het. Dus iedereen heeft hetzelfde nadeel + voordeel. So what is the problem?

Met cheaters is het anders. Cheaters hebben voordeel boven niet cheaters en dat is het klote ervan. En met dat auto-aim heeft iedereen dus zoveel voordeel kun je er niet uithalen want iedereen heeft het. Dan komt het gewoon aan op wie is sneller en beter met richten ;)
Pookje richten is echt slecht, de meesten gebruiken alleen strafe om zo over je heen en weer te kleuren met kogels. Gewoon eenmaal de goede hoogte instellen en dan er amper nog aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

De Matchmaking moet wel belabberd zijn op de PC, op de X360 heb ik namelijk nooit langer dan een minuut moeten wachten volgens mij. Zodra hij op 100% is met zoeken zit ik of in een pre-game lobby of direct in een game die al bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
SD5k schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:36:
De Matchmaking moet wel belabberd zijn op de PC, op de X360 heb ik namelijk nooit langer dan een minuut moeten wachten volgens mij. Zodra hij op 100% is met zoeken zit ik of in een pre-game lobby of direct in een game die al bezig is.
same here, vandaar dat ik de commentaren ook niet zo goed snap eigenlijk. Dit is onafhankelijk van het spelen in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Als iedereen met een console over auto-aim beschikt, waarom heb ik dat dan niet??
Wat doe ik verkeerd??

Volgens mij is het gedoe over auto-aim een beetje overtrokken!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

D4NG3R

kiwi

:)

Jackal131 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:38:
Als iedereen met een console over auto-aim beschikt, waarom heb ik dat dan niet??
Wat doe ik verkeerd??

Volgens mij is het gedoe over auto-aim een beetje overtrokken!
Dit heb je alleen op de consoles, het is bedoelt om nieuwe leden te onddersteunen met het omgaan van een Controller... voor wat meer gevorderde spelers is dit ZEER irritant, aangezien het soms je vizier van je doelwit afgooit, om voor 1 random seconde iemand anders te volgen (en dan mis je dus BEIDE personen)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlideR NL schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:31:
[...]

Het probleem is:.Heb je echt nou aim assist nodig om te kunnen richten.. :z Iets wat je doet al 90% van het spel. richten..

Of moet je straks ook nog walk assist hebben.
Het spel word gewoon simpel gemaakt voor de doorsnee gebruiker. Of wel gewoon makkelijk.

Een goeie PC speler speelt zo een wallhacker uit hoor.
En aimbots zijn makkelijk te herkennen. en deze mensen kan je dus ook makkelijk bannen van de server in MW1 ;) dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
SoaDmaggot schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:20:
[...]

Zoveel kom je het niet tegen eigelijk. Moet zeggen dat ik in álle matches die ik tot nog toe heb gespeeld ik vrij weinig 'rare' spelers heb gezien..
Dus, voor je gaat schreeuwen dat het spel binnen 24 uur al verziekt was: zelf wíst je alleen dat ze bestonden maar hebt schijnbaar niets te klagen verder?
Als je zegt het spel heb je het over dat ik het hele spel afkraak, ik kraak de Cheaters alleen, voor de rest kraak ik niks.
Ik vind jammer dat je maar 7v7 kan, dat er geen dedicted servers zijn, en dat je zo lang moet wachten voor een game.
Klagen doet iedereen, IW moet het fixen, niet wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:24:
[...]

Natuurlijk is de drempel hoger. maar wat denk je als iedereen overstapt naar de console :+ dan stappen alle cheaters over hehe :P

Maar zullen we even eerlijk zijn een gemiddelde PC gamers word sneller uitgescholden voor cheater dan console gamer..Ieder goeie speler kent het wel.

Trouwens elke console gamer is cheater met hun aim assit. Voor mij is het gewoon de reden om geen console te kopen.

Misschien een PS3 maar dan voor media ect ;) of sommige TPS maar geen FPS
Nou ja, je mag het best met me oneens zijn, maar bij mij was cheaten echt ergenis nummer 1 met de pc. Daarom overgestapt op de Xbox, en nu erger ik me daar nooit meer aan. Echt hemels moet ik zeggen!

En het hele platform en de opzet van het netwerk en de console is zo afgebakend dat het gewoon niet mogelijk is om je eigen software te draaien, dat maakt het cheaten moeilijk/onmogelijk. De PC is gewoon te open, dan ben je afhankelijk van de userbase. Bij de Xbox heb je dus ook nadelen die horen bij een gsloten opzet, maar de voordelen wegen zoveel zwaarder voor mij.
En die aim-assist stelt echt weinig voor hoor, en dan nog, iedereen heeft het dus het is geen irritante kleuter die in 1 sec iedereen dood heeft of met 60k kogels per seconde recht op je kop af schiet. Maar iets zegt me dat je CoD nog niet op een PS3 of een Xbox gespeeld hebt, anders zou je wel anders denken over de aim-assist. Het beweegt heel soms je vizier, maar het is echt iets totaal anders dan een aimbot, want 98% van het mikken ligt echt bij jezelf, daarna 'nudged' hij een heel klein beetje. Maar dat zet ik gewoon uit, omdat het irritant is soms en het echt niet veel helpt.

Ik erger me gewoon zoveel minder, en dat is voor gamen gewoon heel belangrijk. Het moet namelijk wel leuk blijven dat gamen. Ergeren doe ik wel op mijn werk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PJzzz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:47:
Die gaan zeggen: Meneer, doet u is ff normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:44:
[...]
Maar iets zegt me dat je CoD nog niet op een PS3 of een Xbox gespeeld hebt, anders zou je wel anders denken over de aim-assist. Het beweegt heel soms je vizier, maar het is echt iets totaal anders dan een aimbot, want 98% van het mikken ligt echt bij jezelf, daarna 'nudged' hij een heel klein beetje. Maar dat zet ik gewoon uit, omdat het irritant is soms en het echt niet veel helpt.

Ik erger me gewoon zoveel minder, en dat is voor gamen gewoon heel belangrijk. Het moet namelijk wel leuk blijven dat gamen. Ergeren doe ik wel op mijn werk :P
heb MW1 gespeeld op PS3 met matties hoor ;) .. Maar het was niet spannend als op de PC versie ;)
Als PS3 iets meer open platform word en muis gaat ondersteunen. dan vind ik het niet erg..

Maar misschien pas in de volgende generatie.
Maar waarschijnlijk zal de console niet bestaan maar een ander game systeem misschien _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Bulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:23:
Ik sta op het punt dit spel aan te schaffen maar als ik dit allemaal zo lees heb ik mijn twijfels, misschien beter voor L4D2 gaan ofzo. Maarja MW2 ziet er wel mooi uit, maar dat matchmaking geneuzel en cheats lijkt me helemaal niets. Een kameraad van mij heeft MW2 al maar zit steeds te klagen dat ie niet eens normaal een server in kan komen, langer bezig met een match te vinden dan te spelen voordat hij tijdens server merge er weer uit geflikkerd wordt.

Ik hoop dat IW er snel wat aan doet, en gewoon de multiplayer voor de PC herziet en gewoon een normale dedicated server lijst in voegt. Dit console cheapass gedoe is helemaal niets. Met farcry 2 was het ook al een drama. Ze kunnen toch wel gewoon op clean dedicated servers alleen ranking toestaan? net als met BF2, dus geen server mods enzo mogelijk met ranking. Gewoon binnen de regels. User content is sowieso 9 van de 10 keer waardeloos.
Maakt Left4Dead ook niet gebruik van matchmaking dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob1n schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:52:
[...]

Maakt Left4Dead ook niet gebruik van matchmaking dan?
Is een hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Dat is dus waarom ik zo erg tegen dat DLC gebeuren ben. Ze maken het al gewoon af en vervolgens strippen ze deze features dus van de complete game om ze vervolgens als add-on later weer te verkopen. Gotver, nu ook al zo cheap om ze gewoon op de DVD te zetten zodat ze alleen kleine patch release nodig hebben ipv al die data die ze anders vanaf hun server moeten streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Bulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:35:
[...]

Pookje richten is echt slecht, de meesten gebruiken alleen strafe om zo over je heen en weer te kleuren met kogels. Gewoon eenmaal de goede hoogte instellen en dan er amper nog aankomen.
Kun je dat wat meer uitleggen.. snap niet precies wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ah oke, want ik dacht dat ik zoiets had gehoord, want dan waren namelijk al zijn argumenten niet van toepassing ;)

Verder: laten we idd hopen dat Avira fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob1n schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:55:
[...]

Ah oke, want ik dacht dat ik zoiets had gehoord, want dan waren namelijk al zijn argumenten niet van toepassing ;)

Verder: laten we idd hopen dat Avira fout zit.
:P Het leuke van L4D 1 dat de serverbrower moet open via de console :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

dangerpaki schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:54:
[...]

Dat is dus waarom ik zo erg tegen dat DLC gebeuren ben. Ze maken het al gewoon af en vervolgens strippen ze deze features dus van de complete game om ze vervolgens als add-on later weer te verkopen. Gotver, nu ook al zo cheap om ze gewoon op de DVD te zetten zodat ze alleen kleine patch release nodig hebben ipv al die data die ze anders vanaf hun server moeten streamen.
de Lord of the Rings films maakten ze toch ook zo'n beetje allemaal tegelijk? Als zij dat dan verdelen over diverse verkopen dan moeten ze dat lekker zelf weten :P

Jij had serieus liever gehad dat ze die code er uit hadden gestript, in een RAR bestandje op een server hadden gezet en je er dán pas voor laten betalen waarna je het nog moet downloaden ook? :+

(ohnee, je had er natuurlijk gratis bij gewild ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Alles over het virus hier, andere PC-gerelateerde problemen kunnen in dit topic.

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 18-11-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
Floris-K schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:13:
[...]

lol jij maakt het wel heel bont :D Misschien kun je wel regelen dat je je levenlang gratis exemplaren van CoD krijgt O+

Hier is gewoon weer echt goed te merken hoe de Nederlanders zijn. Elk puntje waar ze over kunnen zeiken pakken ze met beide handen aan. Ze zijn er ook niet vies van om flink wat olie op het vuur te gooien en elkaar verder opjagen.

Misschien is het een beter idee om een topic te openen over de negativiteit steeds in alle topics. Maakt niet uit welk topic je ook opent...

Ik wacht op het eerste filmpje van iemand die het hoesje opvreet :>
Heb niet eens een hoesje om op te vreten :|

En nav mijn eerdere melding dat Chkdsk telkens opstart na reboot, Ik ben niet de enige met dit probleem.

Edit : @Admin
Sorry ik zag je post niet over virus etc want mijn posting liep nog(haal anders maar ff weg)

[ Voor 6% gewijzigd door PJzzz op 18-11-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
furby-killer schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:01:
[...]

\Goede tip ! Net ff gespeeld met de grip ipv de red dot, wow ! 30 kills 10 x dood en uiteraard gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Dj-sannieboy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:55:
[...]

Kun je dat wat meer uitleggen.. snap niet precies wat je bedoelt.
Op een controller heb je 2 pookjes. Eentje voor het aimen en eentje om te lopen. Het aim pookje word weinig gebruik om precies te aimen (in ieder geval bij mij) (natuurlijk niet altijd, snel aimen is natuurlijk met aim pookje, nou ja houd het maar op af en toe). Je aim op dezelfde hoogte en vlakbij je enemie en daarna is het het een kwestie van strafen (op zij lopen) en dan mik je goed. Dit werkt goed met snipers op lange afstand. Bij mij dan. Aimen vlakbij zijn hoofd en dan strafen totdat je op ze hoofd zit en dan schieten.

Waarom dan strafen? Met het aim pookje schiet je vaak uit en mis je je target weer. Met strafen gaat je crosshair heel soepel opzij.

Ja moeilijk uit te leggen. Je moet gewoon eens gamen op een console en dan merkt je het wel. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SlideR NL op 18-11-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:29

HaTe

haat niet

Hoe kan ik toch matches hosten als ik geen UPNP heb op de router? Het is toch gewoon een kwestie van poorten openzetten? Dus welke poorten moet ik openzetten? :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 17:02
HaTe schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:18:
Hoe kan ik toch matches hosten als ik geen UPNP heb op de router? Het is toch gewoon een kwestie van poorten openzetten? Dus welke poorten moet ik openzetten? :)
28960 :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
HaTe schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:18:
anders google je ff:

http://clanftw.forumotion...-router-for-mw2-t2116.htm
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.

Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie