Nee ik ben gewoon tegen het hele DLC gebeuren. Maak een complete game en lever die af. En daarna klaar. Laat het verder aan de community over zoals dat vroeger ging. Maar al dat geldmakerij met el cheapo add-ons die voor de helft gewoon suckeen of eigenlijk mappacks zijn die op de PC wel voorheen gratis verspreid konden worden (dat viel toentertijd gewoon onder community behouden). Natuurlijk wil ik het gratis. Als het voorheen gratis heeft gekund waarom zou dat opeens nu niet kunnen?BaRF schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:00:
[...]
de Lord of the Rings films maakten ze toch ook zo'n beetje allemaal tegelijk? Als zij dat dan verdelen over diverse verkopen dan moeten ze dat lekker zelf weten
Jij had serieus liever gehad dat ze die code er uit hadden gestript, in een RAR bestandje op een server hadden gezet en je er dán pas voor laten betalen waarna je het nog moet downloaden ook?
(ohnee, je had er natuurlijk gratis bij gewild)
Dat snapte ikD4NG3R NL schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:40:
[...]
Dit heb je alleen op de consoles, het is bedoelt om nieuwe leden te onddersteunen met het omgaan van een Controller... voor wat meer gevorderde spelers is dit ZEER irritant, aangezien het soms je vizier van je doelwit afgooit, om voor 1 random seconde iemand anders te volgen (en dan mis je dus BEIDE personen)
Hierbij heb ik niets gemerkt van het auto-aim gebeuren tijdens MP. Met SP had ik hier wel 'last' van.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wat zijn gamers tochaf en toe zielige mensen (is net het echte leven
).
Ik gooi een airstrike neer, waarmee ik 4 tegenstanders pak en, helaas helaas, 1 teamgenoot.. Sorry riep ik nog.
Even later schiet ik een tegenstander weg bij zijn care package (Ac-130) en begin het pakket te pakken. POEF, in mijn rug: "Die kreeg je nog terug" (in het Engels)
Inmiddels is die pik die de package neergooide er al weer, en die scoort even later lekker 10 kills met het ding.
Hoe haal je het in je hoofd echt
Ik gooi een airstrike neer, waarmee ik 4 tegenstanders pak en, helaas helaas, 1 teamgenoot.. Sorry riep ik nog.
Even later schiet ik een tegenstander weg bij zijn care package (Ac-130) en begin het pakket te pakken. POEF, in mijn rug: "Die kreeg je nog terug" (in het Engels)

Inmiddels is die pik die de package neergooide er al weer, en die scoort even later lekker 10 kills met het ding.
Hoe haal je het in je hoofd echt

Heren (en dames?),
weet niet of dit probleem als es voorgekomen maar ik startte gister op m'n pc de multiplayer op. Nadat steam een aantal keren de melding gaf dat die m'n verzoek niet kon verwerken schoot die uiteindelijk door waarna er een update werd binnengehaald. Ik dacht nou ja, prima een update. wellicht wordt het nu allemaal nog beter. Maar vervolgens kom ik in de game zelf, zie ik dat ik ineens level 50 ben, terwijl ik toch echt nog maar bij level 20 zat. Nu kan je denken, level 50, nou ja dat scheelt weer maar ik vind het juist leuk om het allemaal zelf vrij te spelen. Wat moet ik hier nu mee aan? Ben benieuwd.
weet niet of dit probleem als es voorgekomen maar ik startte gister op m'n pc de multiplayer op. Nadat steam een aantal keren de melding gaf dat die m'n verzoek niet kon verwerken schoot die uiteindelijk door waarna er een update werd binnengehaald. Ik dacht nou ja, prima een update. wellicht wordt het nu allemaal nog beter. Maar vervolgens kom ik in de game zelf, zie ik dat ik ineens level 50 ben, terwijl ik toch echt nog maar bij level 20 zat. Nu kan je denken, level 50, nou ja dat scheelt weer maar ik vind het juist leuk om het allemaal zelf vrij te spelen. Wat moet ik hier nu mee aan? Ben benieuwd.
ben niet gek, ik ben een koekie!
Door spelen en prestige gaan doen. Kun je weer overnieuw beginnen.lentheman1 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:52:
Heren (en dames?),
Maar idd wel raar dat je opeens level 50 bent
Jeuh net singleplayer uitgespeeld
Lekker rustig over gedaan, in hoe verre dat kon met al die actie
. Einde was vet gedaan, maar kon het toch niet halen met MW1 einde ... Zat meer spanning in toen. Mooie aftiteling ook haha. Origineel. Dan kan ik me nu eindelijk helemaal op multiplayer storten
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Wat ik bedoel is:Dj-sannieboy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:55:
[...]
Kun je dat wat meer uitleggen.. snap niet precies wat je bedoelt.
Als je vaak kijkt hoe mensen op een console richten dan zie je dat ze wel de bochten om sturen etc, maar als je een enemy in beeld hebt laten ze het richt pookje stil en gaan ze alleen van links naar rechts (of andersom) lopen (straven) Zo heb je geen kans om er omheen of mis te richten door tegen te sturen als je beweegd. Je trekt gewoon een streep kogels en hoopt maar dat het over de vijand heen gaat. Dit zie ik heel vaak in filmpjes.
Nog een reden waarom ik weiger shooter met een controller te spelen op m'n console.Bulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:08:
[...]
Wat ik bedoel is:
Als je vaak kijkt hoe mensen op een console richten dan zie je dat ze wel de bochten om sturen etc, maar als je een enemy in beeld hebt laten ze het richt pookje stil en gaan ze alleen van links naar rechts (of andersom) lopen (straven) Zo heb je geen kans om er omheen of mis te richten door tegen te sturen als je beweegd. Je trekt gewoon een streep kogels en hoopt maar dat het over de vijand heen gaat. Dit zie ik heel vaak in filmpjes.

Totaal onherkenbaar
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Inderdaad, komt mij ook niet bekend voor. Als ik de killcams zie, dan zie ik voornamelijk mensen die behoorlijk kunnen richten.
Zij zijn in ieder geval handiger met de pookjes dan ik
Zij zijn in ieder geval handiger met de pookjes dan ik
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Idd. totaal onherkenbaar... Schieten met strafen kan, maar als je gewoon mikt, maak je veeeel meer kills... en wat die auto-aim betreft: daar merk je echt helemaal niets van. Zoals al eerder gezegd: 99% moet je echt zelf doen, en misschien die laatste 1% gaat via de auto-aim.
Om één of andere reden hebben mensen die gamen op de PC een onwijze aversie tegen consoles: er is altijd wel iets negatiefs over te zeggen...
Vervolgens lees je de laatste 10 pagina's van dit topic en is 90% van de posts gezeik op de PC: slechte connecties, virussen, te weinig spelers, cheaters, geen connectie, enz.
Gezeik over de consoles? Een paar en dat zijn post van mensen die de PC-versie spelen en de consoles afzeiken...
Daarom zou ik zo graag willen dat we verschillende topics hadden. Kunnen de PC-mensen lekker zeiken over wat er allemaal niet goed is en wat het niet goed doet, en dan praten wij console spelers wel lekker over het spel....
Begrijp niet dat Tweakers dit zelf niet inziet... (hint, hint...
)
Om één of andere reden hebben mensen die gamen op de PC een onwijze aversie tegen consoles: er is altijd wel iets negatiefs over te zeggen...
Vervolgens lees je de laatste 10 pagina's van dit topic en is 90% van de posts gezeik op de PC: slechte connecties, virussen, te weinig spelers, cheaters, geen connectie, enz.
Gezeik over de consoles? Een paar en dat zijn post van mensen die de PC-versie spelen en de consoles afzeiken...

Daarom zou ik zo graag willen dat we verschillende topics hadden. Kunnen de PC-mensen lekker zeiken over wat er allemaal niet goed is en wat het niet goed doet, en dan praten wij console spelers wel lekker over het spel....
Begrijp niet dat Tweakers dit zelf niet inziet... (hint, hint...
Stukje frustratie denk ik omdat er op de consoles bijna geen problemen zijn. Enige argumenten die ze hebben zijn dat de controller niet prettig is (dat is gewoon pure gewenning en absoluut geen feit) en dat FPS'en op een pc gespeeld *moeten* wordenJobbie schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:23:

Er zijn nu al liefst twee aparte topics over pc-problemen, en nul voor de consoles. En dat terwijl de pc-verkopen in schril contrast staan met de ps3 en xbox. dan doe ik voor het gemak de optelsom wel en trek de conclusie over wat nu een beter platform is om op te spelen
[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 18-11-2009 16:30 ]
Klinkt een beetje als: als mijn spel maar goed werkt mag de rest niet zeiken.Jobbie schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:23:
Begrijp niet dat Tweakers dit zelf niet inziet... (hint, hint...)
Ik begrijp wel dat het op een gegeven moment irritant word als het alleen daar maar over gaat, daar niet van hoor
Voordat ik het spel had dacht ik ook, dat matchmaking kan nooit wat zijn. Ik moet zeggen dat het me wel redelijk bevalt op de disconnects en dergelijke na.
Verwijderd
Hmmm goeie tip zeg ! ideale oplossing. Het valt me vies tegen mw2 met een controller te spelen. Killzone2 speeld veel beter. Dit maar eens proberen.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:01:
Ben ook blij dat ik ben overgestapt van pc naar ps3 voor shooters.. Dat dankzij mijn fragFX dat voor mij het spelen van modern warfare 2 leuk maakt op ps3..
Ik heb er ook geen last van op de PS3, ik aim gewoon, niks strafen, vandaar ook een goede k/d ratio en hoge score. Draaide in MW1 ook al redelijk mee met de hoge heren zonder ook maar ooit een keer gecheat te hebben!!
Ben met MW1 voor het eerst overgestapt naar console vanaf PC. Ik wil gewoon niet anders meer!! iedereen is redelijk gelijk, geen gezeik over systeemeisen, virussen, Dedicated servers etc.
bless the console
Ben met MW1 voor het eerst overgestapt naar console vanaf PC. Ik wil gewoon niet anders meer!! iedereen is redelijk gelijk, geen gezeik over systeemeisen, virussen, Dedicated servers etc.
bless the console

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Hoe speel je uberhaupt museum uit? Ik heb er alleen wat rondgelopen en mensen neergeschotenMuta schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:36:
Die bonus missie die je krijgt na het uitspelen "museum" is echt wreed.
maar ik zal hem niet spoilen
Ik heb mijn hele leven op de PC gezeten, en zit nu op een PS3, en wat mij betreft gaat het prima hoor. Controller issues heb ik opgelost met een muisje, en het matchmaking werkt na de laatste update perfect. Als ik op "Find Game" druk zit ik soms voor ik het weet al in een spel.Jobbie schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:23:
Idd. totaal onherkenbaar... Schieten met strafen kan, maar als je gewoon mikt, maak je veeeel meer kills... en wat die auto-aim betreft: daar merk je echt helemaal niets van. Zoals al eerder gezegd: 99% moet je echt zelf doen, en misschien die laatste 1% gaat via de auto-aim.
Gezeik over de consoles? Een paar en dat zijn post van mensen die de PC-versie spelen en de consoles afzeiken...![]()
Begrijp niet dat Tweakers dit zelf niet inziet... (hint, hint...)
Ik kan me de frustratie van de PC community goed voorstellen en zweerde zelf vroeger ook bij de PC, maar zoals het er nu voor staat ben ik superblij met m'n PS3, en neem ik de iets mindere graphics voor lief.
Wacht, de PS3 versie van MW2 ondersteund wél een muis?bram1984 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:38:
[...]
Ik heb mijn hele leven op de PC gezeten, en zit nu op een PS3, en wat mij betreft gaat het prima hoor. Controller issues heb ik opgelost met een muisje, en het matchmaking werkt na de laatste update perfect. Als ik op "Find Game" druk zit ik soms voor ik het weet al in een spel.
Ik kan me de frustratie van de PC community goed voorstellen en zweerde zelf vroeger ook bij de PC, maar zoals het er nu voor staat ben ik superblij met m'n PS3, en neem ik de iets mindere graphics voor lief.
Hetzelfde hier, had geen flauw idee wat ik er moest doen, dus toen maar level afgebroken....Mag schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:34:
[...]
Hoe speel je uberhaupt museum uit? Ik heb er alleen wat rondgelopen en mensen neergeschoten
Graphics zijn in mijn ogen ondergeschikt aan de totale game-beleving. Wat heb je nu aan mooie graphics als het gewoon minder goed speelbaar is?bram1984 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:38:
Tromp.et schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:44:
[...]
Hetzelfde hier, had geen flauw idee wat ik er moest doen, dus toen maar level afgebroken....
spoiler:
Er zit een grote rode knop op de balie.
En dat had ik dus beter niet kunnen doen....MADG0BLIN schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:49:
[...]
spoiler:Er zit een grote rode knop op de balie.
Geen USB muis als je dat bedoeld, maar er zijn speciale muis-based controllers met PS3 layout te koop, zodoende.Mag schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:44:
[...]
Wacht, de PS3 versie van MW2 ondersteund wél een muis?
Zo druk met de MP en nu de SP ook nog maar keer aan het doen op Veteran. Toch lastig sommige stukken zoals in Rio. Wel lekker uitdagend

Verwijderd
Maar word je dan niet genadeloos afgemaakt met je controller als je zo'n ding niet hebt?bram1984 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:59:
[...]
Geen USB muis als je dat bedoeld, maar er zijn speciale muis-based controllers met PS3 layout te koop, zodoende.
Dat ding lijkt me dan onmisbaar voor een leuk en eerlijk potje CoD-en toch?
Hmm als een game puur voor de PC ontwinkeld is dan speelt het wel goed, ik denk dat MW2 gewoon een port is en daarom zoveel gebreken vertoond op pc gebied. Dat verklaard ook de afwezigheid van normale servers, omdat ze gewoon geen zin hebben het anders te maken voor de PC. En dan beargumenteren ze het met minder cheats en betere ballans. Maar als je het mij vraagt is het gewoon luiheid aan hun kant.Gunner schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:46:
[...]
Graphics zijn in mijn ogen ondergeschikt aan de totale game-beleving. Wat heb je nu aan mooie graphics als het gewoon minder goed speelbaar is?
Ik snap trouwens niet dat ze steeds meer games voor de console ontwikkelen en dan porten naar de pc, en dan zit je weer met brakke besturing. Als ze het nou een keer andersom doen, controller besturing van muis besturing maken kan niet verkeerd gaan, maar andersom is meestal een drama.
Ik snap het wel, en heeft alles met bankrekeningen te makenBulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:08:
[...]
Ik snap trouwens niet dat ze steeds meer games voor de console ontwikkelen en dan porten naar de pc, en dan zit je weer met brakke besturing. Als ze het nou een keer andersom doen, controller besturing van muis besturing maken kan niet verkeerd gaan, maar andersom is meestal een drama.
Argh, heb ik eindelijk eens een goede killstreak (10), heb ik er geen reward voor ingesteld

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb de game tijdelijk even opzij gezet. Heb het IWnet geberen wel een beetje gezien. Zal waarschijnlijk meer op CoD 4 en CSS zitten in m'n favo servers. De 50 knaken die ik eraan heb uitgegeven beschouw ik als door het toilet gespoeld.
hey bedankt voor de mededelingOmnyakom1 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:20:
Ik heb de game tijdelijk even opzij gezet. Heb het IWnet geberen wel een beetje gezien. Zal waarschijnlijk meer op CoD 4 en CSS zitten in m'n favo servers. De 50 knaken die ik eraan heb uitgegeven beschouw ik als door het toilet gespoeld.
Ik vind het een geweldige game en alleen de SP vind ik het geld al waard! MP heb ik ook helemaal geen problemen mee
Heb gisteren de AA-12 erbij gekregen en dat is toch wel een hele verbetering als second hand bij een sniper rifle!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik ga het spel weer (heeeeel) misschien kopen, maar ik wil nog wel een paar dingen weten van mensen die het al spelen, namelijk:
Hoeveel mensen kunnen maximaal in 1 room?
Wat is de gemiddelde ping?
Is het spel balanced?
Alvast bedankt!
Hoeveel mensen kunnen maximaal in 1 room?
Wat is de gemiddelde ping?
Is het spel balanced?
Alvast bedankt!
bram1984 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:59:
[...]
Geen USB muis als je dat bedoeld, maar er zijn speciale muis-based controllers met PS3 layout te koop, zodoende.

Zoiets bedoel je ofzo? Soort van wiimote+nunchuck maar dan dus een muis ipv een nunchuck?
Wist helemaal niet dat zoiets bestond. Maar dat vertaald dus je bewegingen met een muis als analoogstick bewegingen? Geeft dat niet bepaalde beperkingen/problemen (je analoog stick heeft een maximum, als je je pookje helemaal naar de rand duwt, wat relatief laag zal zijn bij shooters omdat je anders niet mensen unscoped kan neerhalen die ver weg zijn)?
Er zijn blijkbaar al deicated severs voor MW2 (gehacked weliswaar):
http://www.youtube.com/watch?v=-rqLUDfl26Y
Hopelijk komen er snel meer van zulke servers
Hoe zit het trouwens met killstreaks, ik zag gister een filmpje op youtube, hij had killstreak 5 en deed een laptopje ding AC130 of een chopper weet ik niet meer, en toen had hij 2 dood en kreeg killstreak 7. Gaan je killstreaks niet weer naar 0 als je de reward uitspeeld? of hoe zit dat.
Je behoud all je streaks die je achter elkaar haalt en je streak gaat gewoon door als je er 1 gebruikt. als je eerst een UAV en daarna een Sentry gun krijgt, dan kan je nadat je je gun plaatst de UAV nog activeren, dit werkt bij alle streaks.Bulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:57:
Hoe zit het trouwens met killstreaks, ik zag gister een filmpje op youtube, hij had killstreak 5 en deed een laptopje ding AC130 of een chopper weet ik niet meer, en toen had hij 2 dood en kreeg killstreak 7. Gaan je killstreaks niet weer naar 0 als je de reward uitspeeld? of hoe zit dat.
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 18-11-2009 18:07 ]
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind.
Dat valt reuze mee hoor. Sommige gasten zijn met controller beter zelfs beter dan met een muis. Ik eindig er in ieder geval zelden bovenaan mee, maar ik heb dan ook nog maar een paar potjes gespeeld.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:05:
[...]
Maar word je dan niet genadeloos afgemaakt met je controller als je zo'n ding niet hebt?
Ik moest net, voordat ik ging spelen, weer een update draaien (nr. 3 binnen een week), en ik heb het idee dat de besturing anders is. Hebben meer mensen hier last van? Ik merk het zowel met mij FragFX als met de controller. Het lijkt een beetje op de besturing van Killzone. Dus als je stopt met bewegen dat het beeld nog een klein stukje doorzwiept. Vrij irritant dus.
Ohja, ik heb het over de PS3 versie.
En wat dan als je dan 11 kills hebt en de AC130 plaatst, en dan weer een kill krijgt mag je dan gewoon weer de AC130 uitspelen?Ike. schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:04:
[...]
Je behoud all je streaks die je achter elkaar haalt en je streak gaat gewoon door als je er 1 gebruikt. als je eerst een UAV en daarna een Sentry gun krijgt, dan kan je nadat je je gun plaatst de UAV nog activeren, dit werkt bij alle streaks.
Nee.. anders zouden mensen ook oneindige UAVs hebben in principe, maar dat gebeurt ook nietBulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:23:
[...]
En wat dan als je dan 11 kills hebt en de AC130 plaatst, en dan weer een kill krijgt mag je dan gewoon weer de AC130 uitspelen?
n.a.
vind ik juist mooi! moet je goed nadenken waar je die rookgranaat gooit voor je care package...Versteegrob schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:14:
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind.
ik deed dat gisteren niet zo slim en de vijand had gratis een AC-130...
Met de Famas kun je alleen burst?
Ik vind dat zo vervelend.
Zit op lvl 13 ofzo?
Zit op lvl 13 ofzo?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ik heb overigens meerdere keren gezien dat iemand een TK maakte om een mooie AC130 of Chopper Gunner te kunnen pakken.

Juwel, nu moet je hem verdedigen en een goede locatie kiezen.Versteegrob schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:14:
Ook moet je buiten staan dus je kunt niet in een hoekje campen tot strikes en deze dan gooien.
Verder pak jij je eigen kistjes op in ~2sec waar het voor een ander ~4-5 sec duurt.
Dus zelfs als een teammate je kistje probeert te jatten heb je nog een kans.
Sowieso laat ik mijn teammates altijd UAV/CUAV/Ammo crates hebben, krijg je (iirc) 350 punten voor per keer.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
check anders een submarine gun, die zijn chill.Daywalk3r schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:36:
Met de Famas kun je alleen burst?
Zit op lvl 13 ofzo?
Allemaal automatisch
Of anders de M4, dies ook goed!
Anyway, gaat er iemand vanavond nog spelen? Ik ga nu ff die chat in van GOT steamgroup. Gamepje zoeken!
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 18:48 ]
Dus als een teammate jouw kistje pakt krijg jij er ook punten voorDemoterror schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:44:
[...]
Sowieso laat ik mijn teammates altijd UAV/CUAV/Ammo crates hebben, krijg je (iirc) 350 punten voor per keer.
Er zit in het hele spel maar één submarine gun,Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:48:
Daywalk3r, check anders een submarine gun, die zijn chill.
Allemaal automatisch
Of anders de M4, dies ook goed!
spoiler:
en dat gebeurt als Captain Price.....
Sorry, kon het niet laten
[ Voor 37% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2009 19:02 . Reden: spoiler toegevoegd ;) ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
misschien het laatste stukje even weghalen. nog steeds een spoiler voor mensen die het nog niet hebben gespeeldTroonStaal schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:48:
[...]
Dus als een teammate jouw kistje pakt krijg jij er ook punten voorKè
[...]
Er zit in het hele spel maar één submarine gun, en dat gebeurt als Captain Price.....
Sorry, kon het niet laten
Oh ja tuurlijk dat heb je ook weer, hetzelfde als in BF2 lekker TK'n voor een vliegtuig of heli. En als het niet lukt dan ervoor liggen en dan punnishen voor de TK. Heerlijk ook online gamenrgras schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:36:
Ik heb overigens meerdere keren gezien dat iemand een TK maakte om een mooie AC130 of Chopper Gunner te kunnen pakken.
Kan af en toe wel lollig zijn hoorBulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:57:
[...]
Oh ja tuurlijk dat heb je ook weer, hetzelfde als in BF2 lekker TK'n voor een vliegtuig of heli. En als het niet lukt dan ervoor liggen en dan punnishen voor de TK. Heerlijk ook online gamen
Hoe kan je uberhaupt een teamkill maken? Dat staat helemaal niet aan.
Die Hardcore mode met S&D heeft het welGunner schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:12:
Hoe kan je uberhaupt een teamkill maken? Dat staat helemaal niet aan.
Oh, ok. Weer wat geleerd. Die speel ik idd nooit.
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de Headquarters uit MW1 en de Headquarters Pro uit MW2?
monnick schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:19:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de Headquarters uit MW1 en de Headquarters Pro uit MW2?
Bron: http://www.avforums.com/f...rences-cod4-thread-2.htmlI think it's because the headquarters takes 30 seconds to become active (able to capture it). In cod4 it was instant but in mw2 it isn't. The only reason I can think of for this is that in cod 4 it seemed once you captured a hq off the other team and got to the next hq the opposite team would've already captured it 9 times out of 10.
I hope thats clear ^
hoe kan je alle servers zien want nu kiest de COM zelf uit welke server je in gaat
Spel is goed .. multiplayer via steam werkt voor geen ene ruk .. constant gezeik mee met die zooi
Grr wat is het toch een frustrerend *peep* spel. CoD4 was altijd leuk, of ik nu dik ingemaakt werd (regelmatig) of de pot won (een wonder als 't gebeurde). Maar met MW2 ben ik zelfs gefrustreerd als ik in de top 3 eindig. Weet niet wat het is, maar het lijkt zo oneerlijk. Bij CoD4 legde ik me er bij neer dat de ander gewoon beter was als ik de killcam zag. Nu denk ik gewoon de hele tijd; "en waarom heb ik de kill niet?". Ik schiet eerder, alles is raak, en toch verlies ik keer op keer elk duel. K/D lag vandaag gemiddeld op 4-20.
En die challenges met de FMJ zijn gewoon niet te doen. Ik had heartbeat + FMJ gepakt, en ik rag op muren waar iemand achter zou moeten zitten maar niks. Ff mijn accuracy naar de klote geholpen ja in een uur, dat heb ik wel bereikt.
Bah bah bah. Het is dat ik het leuk vind om depressief en gefrustreerd te zijn, anders stopte ik het spel er echt nooit meer in.
Waarom kan ik nou nooit eens ergens goed in zijn...
En die challenges met de FMJ zijn gewoon niet te doen. Ik had heartbeat + FMJ gepakt, en ik rag op muren waar iemand achter zou moeten zitten maar niks. Ff mijn accuracy naar de klote geholpen ja in een uur, dat heb ik wel bereikt.
Bah bah bah. Het is dat ik het leuk vind om depressief en gefrustreerd te zijn, anders stopte ik het spel er echt nooit meer in.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
fmj challenge moet je on the fly halen, dus niet specifiek voor gaan want dat werkt gewoon niet.
blup
OMG IK WORD ZO GEK VAN DIE STOMME "UNABLE TO CONNECT TO HOST"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry hoor dat moest even.. ik vind het echt steeds meer verrot dat we geen Dedicated Servers hebben.
Edit:
Zit je net zo lekker in een potje, word je er spontaan uit getrapt :S!
Sorry hoor dat moest even.. ik vind het echt steeds meer verrot dat we geen Dedicated Servers hebben.
Edit:
Zit je net zo lekker in een potje, word je er spontaan uit getrapt :S!
[ Voor 17% gewijzigd door rethxoth op 18-11-2009 20:51 ]
Tja het is zo ongeveer de enige challenge die ik nog heb, en zonder challenges ga ik al helemaal niet in rank omhoog. En als ik zeg dat het de enige is die ik nog heb, bedoel ik dat ik alleen met de scar-h en barrett .50 speel. De rest suckt anyway.eendje schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:46:
fmj challenge moet je on the fly halen, dus niet specifiek voor gaan want dat werkt gewoon niet.
Probeerde even een ander wapen uit: 1-30
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik moet zeggen, die FMJ ging best snel bij mij. Probeer gewoon door dunne dingen heen te schieten. Wat langer duurt (bij mij dan) zijn de marksman en expert challenges volmaken. Maar ja, krijg je wel meteen 10000xp.
Inderdaad, het heeft me 1 week gekost om MP5K master te wordeneendje schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:46:
Ik gebruik hem met;
Bling Pro, extended mags + Silencer
Lightweight
Scrambler Pro
+C4
Deze setup in HQ Pro en S&D
Nja ik heb het hele topic door gespit maar kan t niet vinden.. Maar hoe speel ik CODMW2 in windowed mode? iemand enig idee of dit mogelijk is?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
alt + enter?Xenomorphh schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:22:
Nja ik heb het hele topic door gespit maar kan t niet vinden.. Maar hoe speel ik CODMW2 in windowed mode? iemand enig idee of dit mogelijk is?
http://www.tek-9.org/foru..._windowed_mode-15532.html
Challenge: "The Resourceful"
Kill an enemy by sticking semtex to a teammate
Lekker als ze die bij HC TDM gaan proberen te halen
Kill an enemy by sticking semtex to a teammate
Lekker als ze die bij HC TDM gaan proberen te halen

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Goudenvis is de naam

maar ligt het aan mij of is het open zetten van NAT bij mij gewoon onmogelijk? heb alle denkbare poorten al open gezet in de router, gekoppeld aan de pc, firewalls uit (router en pc) maar hij blijft op strict staan
Ik deel je frustratie.... zou het misschien aan de ping kunnen liggen ? DIe is aardig hoog bij mijPhusebox schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:43:
Grr wat is het toch een frustrerend *peep* spel. CoD4 was altijd leuk, of ik nu dik ingemaakt werd (regelmatig) of de pot won (een wonder als 't gebeurde). Maar met MW2 ben ik zelfs gefrustreerd als ik in de top 3 eindig. Weet niet wat het is, maar het lijkt zo oneerlijk. Bij CoD4 legde ik me er bij neer dat de ander gewoon beter was als ik de killcam zag. Nu denk ik gewoon de hele tijd; "en waarom heb ik de kill niet?". Ik schiet eerder, alles is raak, en toch verlies ik keer op keer elk duel. K/D lag vandaag gemiddeld op 4-20.

Alt + Enter? .... waarom zou je dat trouwens willen ?Xenomorphh schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:22:
[ Voor 12% gewijzigd door Dimby op 18-11-2009 22:23 ]
Klinkt alsof je flinke lag hebt. Een manier om dat te checken is je killcam te bekijken als je gefragged bent. Als dit er erg anders uitziet dan wat jij zag is dit lag. Bedankjes mogen naar IW.Phusebox schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:43:
Life is what you others make it.
damn net even met de .44 magnum zitten spelen.
Die magnums in Akimbo zijn echt super vet om mee te spelen. Lekker oldskool cowboytje spelen XD
Die magnums in Akimbo zijn echt super vet om mee te spelen. Lekker oldskool cowboytje spelen XD
Het spel werkt perfect bij mij, af en toe wel is unable to connect to host of problemen met de party's maar 9 van de 10 keer gaat het goed. Ik heb wel het idee dat ik vaak de host ben, want het laden gaat dan extreem snel, het connecten ook en als ik halverwege de game verlaat dan gaat hij hostmigration doen.
Alt + Enter werkt eerst niet maar heb t nou wel werkend moet eerst bij de snelkoppeling het schermop minimized zetten dan kan t pas.. En omdat ik onder het w88 van search en destroy dan andere dingen kan doenDimby schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:20:
[...]
Ik deel je frustratie.... zou het misschien aan de ping kunnen liggen ? DIe is aardig hoog bij mij
[...]
Alt + Enter? .... waarom zou je dat trouwens willen ?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Leuk, mensen die hier hun scores en k/d-ratio's posten, maar zonder mensen persoonlijk aan te spreken: zij zorgen vaak voor slechte teamprestaties. Een dergelijke k/d-ratio is alleen nuttig en van belang bij TDM en FFA. Verder, en dat zie ik veel op de screenshots, is het bij Dominition vooral handig om punten te cappen. Bij Demolition zie je dat veel mensen per se niet dood willen, slecht voor de stats, en dat daardoor het potje verloren gaat, omdat ze niet kosten wat het kost, proberen een bom onschadelijk te maken. Dat vind ik erg jammer.
Verder mis ik veel teamplay. Het valt me op dat er in game ook weinig teamchat is. Je kunt zo makkelijk veel bereiken als je wat meer als team speelt. Wel eens met wat (GoT)parties gespeeld, maar dan zit je bij elkaar in het team en meer ook niet.
edit:
@Hogader: Ja, ik geloof je best hoor. Het valt me alleen op bij de potjes die ik speel en wat er allemaal gepost wordt. Ik wilde niet beweren dat iedereen die een keer een megascore heeft gemaakt ook direct geen teamspeler is
Verder mis ik veel teamplay. Het valt me op dat er in game ook weinig teamchat is. Je kunt zo makkelijk veel bereiken als je wat meer als team speelt. Wel eens met wat (GoT)parties gespeeld, maar dan zit je bij elkaar in het team en meer ook niet.
edit:
@Hogader: Ja, ik geloof je best hoor. Het valt me alleen op bij de potjes die ik speel en wat er allemaal gepost wordt. Ik wilde niet beweren dat iedereen die een keer een megascore heeft gemaakt ook direct geen teamspeler is
[ Voor 31% gewijzigd door Hann1BaL op 18-11-2009 22:42 ]
Echter ben ik wel een echte teamspeler en was ik gewoon iedere control point aant cappen en ondertussen vijanden aant weghalen.Hann1BaL schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:39:
Leuk, mensen die hier hun scores en k/d-ratio's posten, maar zonder mensen persoonlijk aan te spreken: zij zorgen vaak voor slechte teamprestaties. Een dergelijke k/d-ratio is alleen nuttig en van belang bij TDM en FFA. Verder, en dat zie ik veel op de screenshots, is het bij Dominition vooral handig om punten te cappen. Bij Demolition zie je dat veel mensen per se niet dood willen, slecht voor de stats, en dat daardoor het potje verloren gaat, omdat ze niet kosten wat het kost, proberen een bom onschadelijk te maken. Dat vind ik erg jammer.
BTW het was 9-9 dus wel balanced ja
Ik sinds vandaag Ninja Pro en Cold Blooded Pro en deze perks zitten nu standaard in mijn uitrusting. Vijanden zien me niet meer aankomen en ik struikel zelfs soms over ze.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hangt er vanaf. Als het tdm (*team*) dus en ik word neergeknald tijdens capturen van dat ding schreeuw ik - PAK DAT DING - want anders hebben de foo's ze EN je krijgt een share rewardVersteegrob schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:14:
Ik ben niet zo xp-geil maar wil in teamverband wel winnen...
hey heeft er iemand een key van g2play.net gekocht? Ik kon er een paar dagen mee spelen en nu is mijn game opeens "preloaded" en er staat dat ik hem moet kopen.
Hebben jullie deze probleem ook?
Zelfde probleem hier.com2,1ghz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:04:
hey heeft er iemand een key van g2play.net gekocht? Ik kon er een paar dagen mee spelen en nu is mijn game opeens "preloaded" en er staat dat ik hem moet kopen.
Jep heb meer mensen hierover horen klagen
Zelf heb ik hem daar ook gekocht maar bij mij staat die nog gewoon op ready 100%
het is niet alleen van g2play ik heb mijn key ergens anders vandaan en ik heb hetzelfde probleem. Echt flauw alsof je niet ergens anders keys mag kopen ofzo
Jah eindelijk Spec Ops op 100%. Het heeft een paar uurtjes bloed zweet en tranen gekost. Maar het resultaat is binnen. Fantastisch!

Verwijderd
Dat zijn geen dedicated servers, maar gewonen servers (P2P) alleen dankzij de console tool kunnen ze een hoop tweaken (zie ook de comments bij de tube)DenHond schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:53:
Er zijn blijkbaar al deicated severs voor MW2 (gehacked weliswaar):
Tegen mij gespeeld toevallig?Roodey schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:30:
[...]
vind ik juist mooi! moet je goed nadenken waar je die rookgranaat gooit voor je care package...
ik deed dat gisteren niet zo slim en de vijand had gratis een AC-130...
Heb vakantie, dus ben op m'n gemakje af en toe wat aan 't spelen. Ben nu lvl 20. Heb jaren geen shooters gespeeld (laatste was in 2003-2005, Wolfenstein ET en AA), en dat merk ik aardig. Ben geen rusher dus heb sowieso nooit veel kills/deaths. Maar goed, vermaak me best. Heb me ook aangemeld voor de Steam group trouwens.
Ik ben was gisteren lvl 24. Nog nooit het riot shield gebruikt. Als je daar heel even wat rondes mee speelt krijg je snel veel experience points. Vooral kogels opvangen van een harrier is effectief. Er zijn challenges waarbij je een bepaalt aantal kogels op moet vangen of een bepaalde damage moet krijgen op je schild, die zijn niet al te moeilijk met zo'n harrier boven je.
Nog iemand tips om snel te ranken? Heb bijna al de challenges van de SCAR nu wel gehaald. Moet nog 15 FMJ kills.
Nog iemand tips om snel te ranken? Heb bijna al de challenges van de SCAR nu wel gehaald. Moet nog 15 FMJ kills.
[ Voor 13% gewijzigd door Brammel op 19-11-2009 07:25 ]
Nice dudeSymenGT schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:00:
Jah eindelijk Spec Ops op 100%. Het heeft een paar uurtjes bloed zweet en tranen gekost. Maar het resultaat is binnen. Fantastisch!
[afbeelding]
En alleen gedaan (de veteran's) of samen met iemand?
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
alleen is denk ik onmogelijk. ik vond ze op de 2de moeilijkheid (naam even kwijt) al best moeilijk alleen.TonyTone schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:49:
[...]
Nice dude, volgens mij is dat behoorlijk lastig te doen.
En alleen gedaan (de veteran's) of samen met iemand?
Verwijderd
ander wapen gaan gebruiken?Brammel schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:24:
Ik ben was gisteren lvl 24. Nog nooit het riot shield gebruikt. Als je daar heel even wat rondes mee speelt krijg je snel veel experience points. Vooral kogels opvangen van een harrier is effectief. Er zijn challenges waarbij je een bepaalt aantal kogels op moet vangen of een bepaalde damage moet krijgen op je schild, die zijn niet al te moeilijk met zo'n harrier boven je.
Agreed, heb wat specops met iemand anders gedaan en op hardened was het best pittig soms.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:51:
[...]
alleen is denk ik onmogelijk. ik vond ze op de 2de moeilijkheid (naam even kwijt) al best moeilijk alleen.
Verwijderd
Ja idd soort nunchuck waar je meer de richting loopt en werkt soepel zo aan gewend. Met de muis richt je..Mag schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:31:
[...]
[afbeelding]
Zoiets bedoel je ofzo? Soort van wiimote+nunchuck maar dan dus een muis ipv een nunchuck?
Wist helemaal niet dat zoiets bestond. Maar dat vertaald dus je bewegingen met een muis als analoogstick bewegingen? Geeft dat niet bepaalde beperkingen/problemen (je analoog stick heeft een maximum, als je je pookje helemaal naar de rand duwt, wat relatief laag zal zijn bij shooters omdat je anders niet mensen unscoped kan neerhalen die ver weg zijn)?
Valt mee heb zelf een FragFX en ja het werkt perfect.. Echt goede ds3 spelers zijn ook goed..Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:05:
[...]
Maar word je dan niet genadeloos afgemaakt met je controller als je zo'n ding niet hebt?
Ja heb ik gisteren ook eindelijk, de pro van Ninja. Nu begint het spel pas echt voor mijThe_Worst schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:53:
Ik sinds vandaag Ninja Pro en Cold Blooded Pro en deze perks zitten nu standaard in mijn uitrusting. Vijanden zien me niet meer aankomen en ik struikel zelfs soms over ze.
ik vind trouwens alle opmerkingen dat het spel niet balanced is een beetje overdreven. Alle vliegtuigen en heli's schiet je vrij eenvoudig naar beneden met een stinger. Daardoor komt het spel toch echt weer aan op je eigen kwaliteiten. Wel is het zo dat je minder kogels kunt hebben en mensen daardoor meer gaan campen.
Gisteravond de hele avond met een vaste groep mensen gespeeld. Niks niet campen, maar gewoon spelen. Leukste avondje MW2. Voor mij absoluut de game van het jaar!
Sssssstmobygo76 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:08:
[...]
ik vind trouwens alle opmerkingen dat het spel niet balanced is een beetje overdreven. [n]Alle vliegtuigen en heli's schiet je vrij eenvoudig naar beneden met een stinger[/b]. Daardoor komt het spel toch echt weer aan op je eigen kwaliteiten. Wel is het zo dat je minder kogels kunt hebben en mensen daardoor meer gaan campen.

Mensen denken nog dat vliegtuigen en heli's onkwetsbaar zijn! Dat wil ik voorlopig zo houden
(serieus, gamers zijn dom, niemand die eventjes iets de lucht uit schiet... Ik schiet meestal de UAV's al de lucht uit)
Surfin' paradise!
Same here, geen uav, vliegtuig of heli is veilig als ik samen met mijn kameraden in een server zitten. Wij knallen ook alles de lucht uit.
Het riot shield is ook gewoon leuk om te spelen. Funest voor je k/d ratio, maar wat boeit dat.Brammel schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:24:
Ik zit wel eens in domination games met het riot shield, marathon, lightweigth en dan rennen van domination flag naar domination flag.
Het grappige is dat veel spelers niet precies weten hoe ze met tegenstander met een riotshield om moeten gaan. Vaak zijn de reacties hetzelfde:
1 Schieten
2 Terugdeinzen
3 Proberen te flanken (en een granaat cooken)
En bij stap drie kan je mooi op ze afrennen om ze een stoot te verkopen.
Goeie combi met shield: shotgun (tweede van boven) als secondary icm Stopping Power (alleen weinig ammo, dus kan je beter scavenger nemen opv marathon als je aanvallend speelt)
Gaaf is dat heh. Ik zeg gister tegen die gasten in mijn party schiet die uav de lucht uit mannen. Krijg ik meteen de vraag "kan dat dan?nee man dat kan niet" haha.
Heerlijk als je idd in een party zit met vrienden en dan goed samen speelt.
Weet iemand van jullie trouwens hoe je aan zo'n sneeuw cammo suit komt, ik zat gister in 1 van die sneeuw levels en we werden steeds afgeknald door een sniper die in de sneeuw lag, je zag hem echt niet door die witte cammo. Briljant is dat, silencer op die gun en hij schoot het hele team gewoon af. Niemand kon hem vinden, tot je de laatste kill zag
Heerlijk als je idd in een party zit met vrienden en dan goed samen speelt.
Weet iemand van jullie trouwens hoe je aan zo'n sneeuw cammo suit komt, ik zat gister in 1 van die sneeuw levels en we werden steeds afgeknald door een sniper die in de sneeuw lag, je zag hem echt niet door die witte cammo. Briljant is dat, silencer op die gun en hij schoot het hele team gewoon af. Niemand kon hem vinden, tot je de laatste kill zag
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Die kreeg ik toevallig gisteren ineens, geloof na zoveel tig headshots met de m107 ofzoDonnie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:25:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Met wat skillz kan je de meeste ook met je tube te lijf gaan. Al meerdere keren harriers of paylow optaters ermee gegeven. De ac130 is me nog niet gelukt maarja die vliegt behoorlijk hoogSnappie88 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:19:
[...]
Sssssst
Mensen denken nog dat vliegtuigen en heli's onkwetsbaar zijn! Dat wil ik voorlopig zo houden
(serieus, gamers zijn dom, niemand die eventjes iets de lucht uit schiet... Ik schiet meestal de UAV's al de lucht uit)
Verwijderd
Niet echt mijn ding, Ground War all day ;-)Caneezy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:34:
Wat vinden jullie trouwens van 3RD Person? Ik kan het nog niet, level 4 op het moment :(
Klasse man, gefeliciteerd! ik ben er met een vriend van me mee bezig en we zijn nu bij Delta (1e missie daarvan). Echt super pittig. Wat vooral leuk is, dat je echt een tactische aanpak moet verzinnen en hopen dat het lukt. Uiteraard veranderd de tactiek per missie een stuk of 10 keer totdat het werkt!SymenGT schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:00:
Vond overigens de laatste van Charlie echt zwaar frustrerend met die juggernaut gasten!
Over de MP:
Ik heb me gister net zo gefrustreerd als Phusebox. Zelfs een potje waarbij ik 24-11 scoorde, eindigde met een "net niet" gevoel. De levels kunnen op 1 of andere manier niet echt boeien. Er zijn teveel hoekjes, gaatjes, verdiepingen en overal komen tegenstanders vandaan. Daarbij wordt er naar mijn idee nog meer gecamped (schrijf je dat zo?) dan in COD4, waarschijnlijk door de map opbouw.
Hoe vaak ik al niet in mn rug ben geschoten terwijl mn teamgenoten toch echt in de buurt lopen?!?
Of sta je een keer op een dak, dan blijkt dat er ook nog een verdieping hoger gestaan kan worden!
Ach misschien was COD4 wel een toevalstreffer qua shooter, want ook K2 en R2 heb ik maar heel kort online gespeeld! misschien is het wel niet aan mij besteed
Ik heb voor mezelf afgesproken te wachten op de M16 (mij favo in COD4) en als dat ook niks wordt, dan kap ik er maar mee
Als de tegenpartij een harrierstrike heeft, heb ik mijn laucher al in de aanslag, ff kijken waar de eerste 2 met de bommen weg komen, en dan nr 3 kapotschieten.Snappie88 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:19:
[...]
Sssssst
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie