Die krijg je door je basic challenge Ghillie in the Mist te completen, voor de witte heb je volgens mij 50 sniper on shot kills nodig, ben zelf bezig voor de derde, een desert ghillie.Donnie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:25:
Gaaf is dat heh. Ik zeg gister tegen die gasten in mijn party schiet die uav de lucht uit mannen. Krijg ik meteen de vraag "kan dat dan?nee man dat kan niet" haha.
Heerlijk als je idd in een party zit met vrienden en dan goed samen speelt.
Weet iemand van jullie trouwens hoe je aan zo'n sneeuw cammo suit komt, ik zat gister in 1 van die sneeuw levels en we werden steeds afgeknald door een sniper die in de sneeuw lag, je zag hem echt niet door die witte cammo. Briljant is dat, silencer op die gun en hij schoot het hele team gewoon af. Niemand kon hem vinden, tot je de laatste kill zag
Hmm, via de killcam kun je toch ook makkelijk uitvogelen waar iemand zit?Donnie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:25:
Gaaf is dat heh. Ik zeg gister tegen die gasten in mijn party schiet die uav de lucht uit mannen. Krijg ik meteen de vraag "kan dat dan?nee man dat kan niet" haha.
Heerlijk als je idd in een party zit met vrienden en dan goed samen speelt.
Weet iemand van jullie trouwens hoe je aan zo'n sneeuw cammo suit komt, ik zat gister in 1 van die sneeuw levels en we werden steeds afgeknald door een sniper die in de sneeuw lag, je zag hem echt niet door die witte cammo. Briljant is dat, silencer op die gun en hij schoot het hele team gewoon af. Niemand kon hem vinden, tot je de laatste kill zag
(of zijn er speltypes waar deze uitgeschakeld is?)
Uiteraard zijn die er Douwe63, o.a. de Hard Core game modes hebben geen killcam
Ik kreeg gisteren niet echt een antwoord, maar even een vraagje aan PS3 gebruikers: hebben jullie iets aan de besturing gemerkt sinds de laatste update? Ik heb maandag de hele dag MP gedaan, ging zeer lekker. Ik heb gisteren weer een paar potjes gedaan, ná een update, en het ging echt dramatisch. Heel onnauwkeurig het richten. Zowel met de FFX als met de controller (ervaarde ik eerst anders, aangezien ik dit wel geprobeerd heb vorige week). Ik dacht eerst dat het lag was ofzo, maar ik heb er ook last van in de SP en de Spec Ops mode. Ik heb gisteren dus gewoon 2 uur gespeeld zonder enig plezier. Zelfs een aantal SP levels waren echt geen fuck aan door de besturing. In de MP had ik per potje max. 4 kills, terwijl ik maandag continue in de middenmoot meedraaide, en 1 of 2 keer in de top 3 eindigde.
Het lijkt een beetje op de besturing van KZ2. Dus als je stopt met draaien, draait het beeld nog een stukje verder. En als je heel snel draait omdat er iemand achter je loopt, draai je een compleet rondje, en sta je ineens in de lucht te kijken.
Iemand die dit kan beamen/ontkrachten?
Het lijkt een beetje op de besturing van KZ2. Dus als je stopt met draaien, draait het beeld nog een stukje verder. En als je heel snel draait omdat er iemand achter je loopt, draai je een compleet rondje, en sta je ineens in de lucht te kijken.
neej je moet een aantal dacht 100 one hit one kills maken met sniper maakt niet uit welkeBaRF schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:28:
[...]
Die kreeg ik toevallig gisteren ineens, geloof na zoveel tig headshots met de m107 ofzo
Zo hoort t ook, bij ons zijn de meeste vliegtuigen en zo al uit de lucht voordat hij 1 iemand neer heeft kunnen schieten.blitzkrieg schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:39:
[...]
Als de tegenpartij een harrierstrike heeft, heb ik mijn laucher al in de aanslag, ff kijken waar de eerste 2 met de bommen weg komen, en dan nr 3 kapotschieten.
[ Voor 55% gewijzigd door Phoenix1337 op 19-11-2009 09:45 ]
Hier inderdaad exact hetzelfde. In de groep waar ik over het algemeen mee speel is er altijd wel één die een Stinger / Javelin op zak heeft
[ Voor 5% gewijzigd door PeterSelie op 19-11-2009 09:51 ]
Nee, niet specifiek gemerkt (ben dan ook niet supergoed). Dat een draai verkeerd gaat had ik vroeger wel als PC gamer (Q3, UT) en een optische muis. Gebeurt dat alleen met je FFX of ook met een controller?bram1984 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:43:
Ik kreeg gisteren niet echt een antwoord, maar even een vraagje aan PS3 gebruikers: hebben jullie iets aan de besturing gemerkt sinds de laatste update? Ik heb maandag de hele dag MP gedaan, ging zeer lekker. Ik heb gisteren weer een paar potjes gedaan, ná een update, en het ging echt dramatisch. Heel onnauwkeurig het richten. Zowel met de FFX als met de controller (ervaarde ik eerst anders, aangezien ik dit wel geprobeerd heb vorige week). Ik dacht eerst dat het lag was ofzo, maar ik heb er ook last van in de SP en de Spec Ops mode. Ik heb gisteren dus gewoon 2 uur gespeeld zonder enig plezier. Zelfs een aantal SP levels waren echt geen fuck aan door de besturing. In de MP had ik per potje max. 4 kills, terwijl ik maandag continue in de middenmoot meedraaide, en 1 of 2 keer in de top 3 eindigde.
Voornamelijk met de FFX, maar de controller voelt ook anders aan dan toen ik het vorige week probeerde. Ik heb nog geen andere games geprobeerd. Ik zal van het weekend eens kijken of ik er met Uncharted ook last van heb, aangezien ik deze ook met de FFX speelde.AutCha schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:48:
[...]
Nee, niet specifiek gemerkt (ben dan ook niet supergoed). Dat een draai verkeerd gaat had ik vroeger wel als PC gamer (Q3, UT) en een optische muis. Gebeurt dat alleen met je FFX of ook met een controller?
zo ook eindelijk besteld ben benieuwt hoe straks de online gameplay zou zijn. heb MW2 al tijdje gespeeld. omdat ik hem zo mooi en leuk vind heb ik besloten samen met een vriend van mij om de game te kopen
ik heb hem besteld bij GCshop hopelijk komt hij snel binnen 
Gisteren is eindelijk MW2 binnen gekomen ("pre-order" van cdwow). poorten geforward/upnp zelfs aangezet maar nog steeds strict.
Multiplayer duurt even voor hij een game heeft gevonden. Spel loopt soepel maar 7vs7 (vaak is het 4vs6 of minder) is veel te weinig.
Multiplayer duurt even voor hij een game heeft gevonden. Spel loopt soepel maar 7vs7 (vaak is het 4vs6 of minder) is veel te weinig.
[This space is for rent]
Hmm oke, ik wacht nog steeds op die "pre-order", maar dan zal ie een dezer dagen wel aankomen. Ik ben maar alvast met de singleplayer begonnen.PoweRoy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:27:
Gisteren is eindelijk MW2 binnen gekomen ("pre-order" van cdwow). poorten geforward/upnp zelfs aangezet maar nog steeds strict.
The Unpredictable Striker!
Ik haal altijd UAV's en harriers/helicopters uit de lucht. Het zijn tegenwoordig nog zowat de enige punten die ik haal met al die lagSoaDmaggot schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:46:
Hier inderdaad exact hetzelfde. In de groep waar ik over het algemeen mee speel is er altijd wel één die een Stinger / Javelin op zak heeft
Wat is eigenlijk het verschil tussen een Javelin en een stinger?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
http://www.modernwarfare247.com/weapons/launchers/javelinkw_nl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:42:
http://www.modernwarfare247.com/weapons/launchers/stinger
Ik speel alleen de Hardcore gamemodes, daar zijn ze uitgeschakeld en zie je dan alleen de round winning kill.Douwe63 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:40:
[...]
Hmm, via de killcam kun je toch ook makkelijk uitvogelen waar iemand zit?
(of zijn er speltypes waar deze uitgeschakeld is?)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Stinger = Surface-to-air missile (anti vliegtuig)kw_nl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:42:
Javelin = Surface-to-Surface (anti tank)
Dat is iig waar ze in real life voornamelijk voor worden gebruikt.
Neem aan dat ze dit ook zo over hebben genomen in het spel.
Heb ze alleen beide nog niet gebruikt in het spel zelf.
Hoe staat je firewall? Ik heb de poorten ook open gezet, maar moet mijn firewall uitschakelen voor een open NAT. Heb in de firewall de poorten ook open gezet enz, maar nog blijft deze op strict staan. Gebruik zelf nod32 en krijg het niet voor elkaar. Bij private party enz gaat dus de firewall even uit.PoweRoy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:27:
In de settings van Steam kun je je nickname aanpassen.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:01:
hoe kan ik mijn nickname veranderen? Ik heb gewoon een naam toegewezen die ik helemaal niet wil. Voornaam.Achternaam dit wil ik natuurlijk helemaal niet als online nickname. ps. die nickname is weer totaal anders dan mijn steam account wat raar is vind ik.
Deze wordt overgenomen in het spel.
[ Voor 67% gewijzigd door AndereKoekoek op 19-11-2009 11:12 ]
Verwijderd
hoe kan ik mijn nickname veranderen? Ik heb gewoon een naam toegewezen die ik helemaal niet wil. Voornaam.Achternaam dit wil ik natuurlijk helemaal niet als online nickname. ps. die nickname is weer totaal anders dan mijn steam account wat raar is vind ik.
Laat maar, al gevonden
Laat maar, al gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 11:05 ]
Verwijderd
Hoe heb jij Snatch & Grab gedaan? Die missie heb ik nu denk ik wel 30 keer gedaan met mijn maat, maar we worden elke keer op dat laatste stuk door een stel Juggernauts gek gemaakt. Ik vind Spec Ops verder fantastisch, maar deze missie kan ik nu wel kakkenSymenGT schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:00:
Jah eindelijk Spec Ops op 100%. Het heeft een paar uurtjes bloed zweet en tranen gekost. Maar het resultaat is binnen. Fantastisch!
Na 9 dagen heeft PayPal eindelijk mijn geld overgemaakt en hoop ik vandaag mijn key te ontvangen! Kan niet wachten online te spelen, want de game speelde wel echt super lekker op SP.
Ga in Steam naar: File -> Settings: Tab Friends en vul daar wat in.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:01:
Laat maar, al gevonden
edit: fantastische timing van editten heb je
[ Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 19-11-2009 11:10 ]
Oke, waar het mij om ging is dat ze eigenlijk alleen voor voertuigen worden gebruikt. Aangezien er in MP alleen vliegtuigen zitten leek een Javelin mij redelijk nutteloos als je al een Stinger hebt.
Maar een Javelin kan je dus ook tegen mensen gebruiken...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Hebben hier meer mensen van
soms lijkt het alsof de ander mij eerder ziet dan ik hun
Dat kan heel goed. Sowieso heeft iemand die stil zit veel meer overzicht dan iemand die loopt. Dat geeft dus een voordeel. Daarnaast kunnen ze je horen. Ze kunnen gebruik maken van een heartbeatsensor. Ik weet niet welk lvl je bent, maar je zult zien dat het al wat anders wordt als je cold-blooded en ninja gebruikt.chimera2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:15:
ben al level 52 en ik bedoel als er een muurtje staat en hij komt van de ene kant en ik van de andere dan lijkt het als je de killcam bekijkt dat de andere persoon mij eerder ziet en dus eerder kan schieten
Dat is inderdaad een zwaar irritante missie. Wat wij gedaan hebben:Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:04:
[...]
Hoe heb jij Snatch & Grab gedaan? Die missie heb ik nu denk ik wel 30 keer gedaan met mijn maat, maar we worden elke keer op dat laatste stuk door een stel Juggernauts gek gemaakt. Ik vind Spec Ops verder fantastisch, maar deze missie kan ik nu wel kakken
spoiler:
Als je de intel gepakt hebt, dan ga je het vliegtuig in. Daar sniper je de meeste tegenstanders die je dan ziet. Zodra je het veld op gaat, komen er van achter ook mannetjes met juggernaut. Dus je moet tempo erin houden. Wij zijn via de rechterkant gegaan en eigenlijk is het dan zo goed als geluk hebben dat je niet gedood wordt, door rennen en schieten op mannetjes die voor je verschijnen! Misschien dat iemand anders een betere methode heeft, maar dit is de manier waarop ik wij het gehaald hebben
Iemand zin om vanavond samen Spec-ops te doen?
Ik sta in de lijst op frontpage...Lijkt me wel cool om samen te doen :-)
Wel op PC btw.
Ik sta in de lijst op frontpage...Lijkt me wel cool om samen te doen :-)
Wel op PC btw.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Heb ik ook last van, zal wel combinatie zijn dat je toch niet goed zat op te letten soms en verder de p2p lag. Heb ook gewoon gehad dat ik stinger schoot op heli, en daarna meteen neergeschoten, in de killcam was ik neergeschoten dan voordat ik die stinger had afgeschoten terwijl ik hem toch wel degelijk had afgevuurd.chimera2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:20:
ben al level 52 en ik bedoel als er een muurtje staat en hij komt van de ene kant en ik van de andere dan lijkt het als je de killcam bekijkt dat de andere persoon mij eerder ziet en dus eerder kan schieten
Ik weet niet of het al eerder is gezegd maar kan me de vraag herinneren:
In MP is één van de unlock voorwaarden dat je killstreak rewards vernietigt. Gisteren mepte ik een sentrygun omver die mij niet zag aankomen (Cold Blood for teh win
) en toen kreeg ik de melding dat ik X aantal rewards had kapotgemaakt. Nu weet ik niet exact of het ook werkt voor rewards uit crates en of het ook zo is met air support maar dat heb ik dus gemerkt
Ik controleer het wel eens en niet elke sentry die ik kapot maak wordt erbij opgeteld.
In MP is één van de unlock voorwaarden dat je killstreak rewards vernietigt. Gisteren mepte ik een sentrygun omver die mij niet zag aankomen (Cold Blood for teh win
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 19-11-2009 11:32 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dan heb je waarschijnlijk ook sentries van je eigen team gemoldTroonStaal schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:32:
In MP is één van de unlock voorwaarden dat je killstreak rewards vernietigt. Gisteren mepte ik een sentrygun omver die mij niet zag aankomen (Cold Blood for teh win) en toen kreeg ik de melding dat ik X aantal rewards had kapotgemaakt. Nu weet ik niet exact of het ook werkt voor rewards uit crates en of het ook zo is met air support maar dat heb ik dus gemerkt
Ik controleer het wel eens en niet elke sentry die ik kapot maak wordt erbij opgeteld.
Is het trouwens mogelijk om spec-ops te doen zonder de SP uit gespeeld te hebben? Of moet je eerst de missies unlocken.
Specops missies unlock je door specops missies te spelen
Niet door sp te spelen voor zover ik weet...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ja, is een op zichzelf staand onderdeel. Voor "Museum"moet je wel de SP uitspelen.Bulls schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:40:
Is het trouwens mogelijk om spec-ops te doen zonder de SP uit gespeeld te hebben? Of moet je eerst de missies unlocken.
Toevallig een paar lvls geleden de ACR unlocked en dat is toch wel een fijn wapen zeg. De M16 is in deze game compleet overbodig, want daar is nog geen konijn mee te schieten. De M16 was toch altijd wel een favoriet wapen in MW en ik was dus blij dat ik die eindelijk unlocked had, maar de TAR-21 is me altijd beter bevallen en nu dus de ACR. Kan weer lekker alles gaan unlocken en daar zal ik wel weer boze meldingen over krijgen: Noobtuber enzo.
Ik gebruik de noobtube ook alleen voor de unlocks, maar dat wordt meestal niet gewaardeerd door de tegenstanders en ik begrijp wel waarom dat is.
Klinkt mij heeeeel bekend in de oren, hahachimera2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:15:
Soms is dit best wel frusterend. Maar ik zie de mensen soms ook echt niet, terwijl ik weet waar ze zitten...en dan heb ik maar zo een kogel te pakken.
Ik zal vanavond eens proberen of het helpt om het scherm lichter te maken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wat je misschien ook niet moet vergeten is dat het ook vaak andersom is. Dat jij een kill maakt en je tegenstander zich afvraagt waar dat vandaan kwam. Alleen die keren onthoud je waarschijnlijk niet zo erg, omdat dat weinig frustratie oplevert.Jackal131 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:50:
[...]
Klinkt mij heeeeel bekend in de oren, haha![]()
![]()
Soms is dit best wel frusterend. Maar ik zie de mensen soms ook echt niet, terwijl ik weet waar ze zitten...en dan heb ik maar zo een kogel te pakken.
Ik zal vanavond eens proberen of het helpt om het scherm lichter te maken.
Ik heb precies hetzelfde, heel frustrerend. Je ziet de tegenstander, probeert te vuren maar hij heeft je al te pakken. In de killcam: je ziet jezelf aankomen, de tegenstander steekt eerst even een sigaret op, richt langzaam het wapen en haalt rustig de trekker overchimera2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:20:

Killzone 2 was aan mij ook niet besteed, single player heb ik 1 uur gedaan, multiplayer misschien wel 5.Coolsnarf schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:38:
[...]
Over de MP:
Ik heb me gister net zo gefrustreerd als Phusebox. Zelfs een potje waarbij ik 24-11 scoorde, eindigde met een "net niet" gevoel. De levels kunnen op 1 of andere manier niet echt boeien. Er zijn teveel hoekjes, gaatjes, verdiepingen en overal komen tegenstanders vandaan. Daarbij wordt er naar mijn idee nog meer gecamped (schrijf je dat zo?) dan in COD4, waarschijnlijk door de map opbouw.
Hoe vaak ik al niet in mn rug ben geschoten terwijl mn teamgenoten toch echt in de buurt lopen?!?
Of sta je een keer op een dak, dan blijkt dat er ook nog een verdieping hoger gestaan kan worden!
Ach misschien was COD4 wel een toevalstreffer qua shooter, want ook K2 en R2 heb ik maar heel kort online gespeeld! misschien is het wel niet aan mij besteed
Ik heb voor mezelf afgesproken te wachten op de M16 (mij favo in COD4) en als dat ook niks wordt, dan kap ik er maar mee
Resistance 1 was alleen co-op leuk.
Inderdaad dat wapen wacht ik ook nog op, maar ben pas level 35, weet ff niet precies wanneer je die krijgt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Meh, gisteren voor het eerst MP in een Deathmatch.
Man, man, ik suck wel echt hard.
Ik weet niet waar ik loop, waar de tegenpartij spawnd, en wat die logootjes aan de rechterkant willen zeggen.
En ik haal met moeite 2 kills want ik herken de tegenpartij amper.
Ik moet zeggen dat ik toch liever W:ET of QW:ET speel.
Daar moet je als team echt samenwerken en heb je een doel.
Misschien dat ik me even in andere types eerst ga verdiepen.
Man, man, ik suck wel echt hard.
Ik weet niet waar ik loop, waar de tegenpartij spawnd, en wat die logootjes aan de rechterkant willen zeggen.
En ik haal met moeite 2 kills want ik herken de tegenpartij amper.
Ik moet zeggen dat ik toch liever W:ET of QW:ET speel.
Daar moet je als team echt samenwerken en heb je een doel.
Misschien dat ik me even in andere types eerst ga verdiepen.
heel frustrerend inderdaad. Maar net wat Hann1BaL zegt het is misschien ook wel andersom maar die onthoud je niet want dat is niet frustrerend
Verwijderd
Wat een verslavend spel!
Ik heb gisteravond een paar potjes gespeeld, iets van rank 10-11 gehaald en paar mooie rondes (en mooie winning kills) gehad.
Is weer wat anders als dat saaie WoW
Ik heb gisteravond een paar potjes gespeeld, iets van rank 10-11 gehaald en paar mooie rondes (en mooie winning kills) gehad.
Is weer wat anders als dat saaie WoW
Verwijderd
Gisteravond had ik ook iets raars schiet iemand helemaal overhoop met me shotgun(die gozer stond middenin me crosshair), is er niks raak killed die mij gewoon 2 secs later terwijl ik aant reloaden ben..,Douwe63 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:53:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, heel frustrerend. Je ziet de tegenstander, probeert te vuren maar hij heeft je al te pakken. In de killcam: je ziet jezelf aankomen, de tegenstander steekt eerst even een sigaret op, richt langzaam het wapen en haalt rustig de trekker over
heel vaag en de ping die ik had was ook normaal op dat moment.
Hoop maar dat het een eenmalige bug is en niet meer voorkomt.
De pc gamers moge me altijd toevoegen.
Steam: GhosT_WaR
Steam: GhosT_WaR
Verwijderd
Ik heb hier al een aantal keer gelezen over museum missie in sp.
Ik heb de sp gespeeld en "DE" gast al vermoord. Credits ook helemaal afgekeken en uiteindelijk kom je weer in het hoofdmenu. Als ik vervolgens op resume game duw, dan begin ik weer bij het level voor de credits.
Ditzelfde had ik met cod4. Hoe ik daar uiteindelijk bij de vliegtuig missie ben gekomen kan ik me niet meer herrinneren.
Iemand die mij kan helpen?
Ik heb de sp gespeeld en "DE" gast al vermoord. Credits ook helemaal afgekeken en uiteindelijk kom je weer in het hoofdmenu. Als ik vervolgens op resume game duw, dan begin ik weer bij het level voor de credits.
Ditzelfde had ik met cod4. Hoe ik daar uiteindelijk bij de vliegtuig missie ben gekomen kan ik me niet meer herrinneren.
Gisteren eens aan het speurneuzen geweest naar hoe mensen op 't dak en in de kraan terechtkomen... Ik dacht dat het dmv tactical insertion ging, (en idd zag ik ook een keer bij een winning kill zo'n ding op het dak liggen...) maar dat is dus geen throwable flare, maar die valt kennelijk gewoon op de grond, dus je moet ergens al staan wil je er respawnen.
De kraan heb ik zelf ontdenkt, maar voor het dak was een youtube filmpje nodig
)
Om een idee te krijgen even tegen een muur schieten, en kijken op welke afstand er geen impacts meer verschijnen... Dan bij een vijand net wat dichterbij gaan staan
De kraan heb ik zelf ontdenkt, maar voor het dak was een youtube filmpje nodig
Shotguns hebben best wel een kort bereik (heeft mij ook al een paar keer genektVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:59:
[...]
Gisteravond had ik ook iets raars schiet iemand helemaal overhoop met me shotgun(die gozer stond middenin me crosshair), is er niks raak killed die mij gewoon 2 secs later terwijl ik aant reloaden ben..,
heel vaag en de ping die ik had was ook normaal op dat moment.
Hoop maar dat het een eenmalige bug is en niet meer voorkomt.

Om een idee te krijgen even tegen een muur schieten, en kijken op welke afstand er geen impacts meer verschijnen... Dan bij een vijand net wat dichterbij gaan staan
[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 19-11-2009 12:06 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je moet naar mission select toegaan, niet op resume klikken.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:05:
Ik heb hier al een aantal keer gelezen over museum missie in sp.
Verwijderd
D'oh! Bedankt.Tidaku schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:08:
[...]
Je moet naar mission select toegaan, niet op resume klikken.
Heh? Ik heb de museum missie op veteran uitgespeeld (twee keer de kermisbel gehad), maar vervolgens kreeg ik niets. Viel me een beetje tegen.Muta schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:36:
Die bonus missie die je krijgt na het uitspelen "museum" is echt wreed.
maar ik zal hem niet spoilen
Jij zegt dat je dan nog iets vrij speelt?
Heb je een link van youtube dak opkruipen?
Heb ook al mensen gezien die op de eerste verdieping zitten langs 1 kant.
De FAL/M16 en AK47 zijn mijn favos, had nogal wat in eer ik de AK te pakken had, 35 uur
En begin ik nou oud te worden of ben ik altijd zo slecht geweest
Telkens er iemand ergens hoger zit op etage ofzo ben ik eraan binnen 2 sec, ik zie ze gewoon niet, heb precies zo een gecentreerd zicht dat zelfs al zit ik er bijna op dat ik ze nog niet zie.
Heb ook al mensen gezien die op de eerste verdieping zitten langs 1 kant.
De FAL/M16 en AK47 zijn mijn favos, had nogal wat in eer ik de AK te pakken had, 35 uur

En begin ik nou oud te worden of ben ik altijd zo slecht geweest
Telkens er iemand ergens hoger zit op etage ofzo ben ik eraan binnen 2 sec, ik zie ze gewoon niet, heb precies zo een gecentreerd zicht dat zelfs al zit ik er bijna op dat ik ze nog niet zie.
Ik had gister in de MP een "execution kill" wat heb ik dan gedaan?
Elect a clown, expect a circus.
Staat hier uitgelegd.Slasher schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:15:
Ik had gister in de MP een "execution kill" wat heb ik dan gedaan?
thanx had al op google gezocht maar op de verkeerde manierMikerd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:18:
[...]
Staat hier uitgelegd.Eerste result op google "call of duty execution kill".
wel een vette manier om iemand te killen
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 19-11-2009 12:21 ]
Zojuist MW2 op veteran uitgespeeld
42 uit 50 achievements... volgensmij is MW2 echt veel makkelijker.....
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
De SP missies zijn idd goed te doen, zelfs op veteran. Ben nu solo bezig met de SO missies in veteran, die zijn toch wel wat heftiger dan de SP missies, zeker qua aantallen tegenstanders die er op je af gestuur worden.D4NG3R NL schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:22:
Zojuist MW2 op veteran uitgespeeld42 uit 50 achievements... volgensmij is MW2 echt veel makkelijker.....
In standaard TDM zie je een icoontje en in HC schieten ze voor zover ik weet niet op jou dus dan laat ik ze ook met rustSerotonine schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:40:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk ook sentries van je eigen team gemold
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Steam opnieuw moeten installeren omdat ik 2 dagen niet kon spelen en nu de SP savefiles kwijt... Wordt niet vrolijk van Steam om eerlijk te zeggen.
Verder wel tevreden over het spel, ook leuk de link naar Red Dawn in de SP missies.
Verder wel tevreden over het spel, ook leuk de link naar Red Dawn in de SP missies.
Een heli neerhalen of een harrier geld ook voor de killstreak reward. Het duurde bij mij ook even voor ik het door hadTroonStaal schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:32:
In MP is één van de unlock voorwaarden dat je killstreak rewards vernietigt. Gisteren mepte ik een sentrygun omver die mij niet zag aankomen (Cold Blood for teh win) en toen kreeg ik de melding dat ik X aantal rewards had kapotgemaakt. Nu weet ik niet exact of het ook werkt voor rewards uit crates en of het ook zo is met air support maar dat heb ik dus gemerkt
hoe kun je uberhaupt museum uitspelen? en kermisbel?? heb ik iets gemist?Tidaku schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:11:
[...]
Heh? Ik heb de museum missie op veteran uitgespeeld (twee keer de kermisbel gehad), maar vervolgens kreeg ik niets. Viel me een beetje tegen.
Jij zegt dat je dan nog iets vrij speelt?
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in.Hann1BaL schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:51:
[...]
Wat je misschien ook niet moet vergeten is dat het ook vaak andersom is. Dat jij een kill maakt en je tegenstander zich afvraagt waar dat vandaan kwam. Alleen die keren onthoud je waarschijnlijk niet zo erg, omdat dat weinig frustratie oplevert.
Afgezien van die 'paar' frusterende momenten (ik wordt echt vaak gemold, haha), heb ik een hoop plezier van dit spel!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Puur lag denk ik. Gebeurt mij ook wel eens, maar zo incidenteel dat ik er niet veel last van heb. Dan schiet je op iemand, wil je reloaden, ga je dus achter een muur, word je ineens alsnog doodgeschoten. Denk je dus 'misschien FMJ', maar op de killcam zie je dan dat je al wordt doodgeschoten nog voordat je had teruggetrokken achter de muur.Douwe63 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:53:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, heel frustrerend. Je ziet de tegenstander, probeert te vuren maar hij heeft je al te pakken. In de killcam: je ziet jezelf aankomen, de tegenstander steekt eerst even een sigaret op, richt langzaam het wapen en haalt rustig de trekker over
't Icoontje staat er ook boven in HCTroonStaal schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:28:
[...]
In standaard TDM zie je een icoontje en in HC schieten ze voor zover ik weet niet op jou dus dan laat ik ze ook met rust
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Daar heb ik ook vaak last van. Gelukkig is het niet elke keren zo, en ik blijf het gewoon een top spel vindenrob1n schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:23:
[...]
Puur lag denk ik. Gebeurt mij ook wel eens, maar zo incidenteel dat ik er niet veel last van heb. Dan schiet je op iemand, wil je reloaden, ga je dus achter een muur, word je ineens alsnog doodgeschoten. Denk je dus 'misschien FMJ', maar op de killcam zie je dan dat je al wordt doodgeschoten nog voordat je had teruggetrokken achter de muur.
Geldt dat ook voor UAV's?mobygo76 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:02:
[...]
Een heli neerhalen of een harrier geld ook voor de killstreak reward. Het duurde bij mij ook even voor ik het door had.
Surfin' paradise!
Waarschijnlijk wel omdat dat ook een killstreak award is.
Zijn er eigenlijk al mensen die lvl 70 zijn, of prestige mode zijn begonnen? Ben zelf lvl 58 nu.
Hopelijk dit weekend lvl 70 en beginnen met prestige
Ben eigenlijk blij dat ik dat nog niet hebGriffin schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:36:
[...]
Waarschijnlijk wel omdat dat ook een killstreak award is.
Voor mij nieuw dat je een UAV uit de lucht kan halen, vallen die dan? (of zeg ik nu gekke dingen) Hoe herken je die dan?mobygo76 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:02:
[...]
Een heli neerhalen of een harrier geld ook voor de killstreak reward. Het duurde bij mij ook even voor ik het door had.
PSN id: GG--77
Die kan je inderdaad gewoon uit de lucht schieten, het is een klein vliegtuig die hoog in de lucht rond cirkelt.GG---77 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:51:
[...]
Voor mij nieuw dat je een UAV uit de lucht kan halen, vallen die dan? (of zeg ik nu gekke dingen) Hoe herken je die dan?
Gewoon op alles wat in de lucht hangt je Stinger locken en schieten, baat het niet schaad het niet 
Wat ik mij wel afvraag, op eventuele missers na, maakt het nog uit op welke afstand je een stinger op bijv een AC130 schiet? Ik heb namelijk het vermoeden dat een stinger van dichtbij meer schade aanbrengt, meestal in 1x down, en op een ietswat grotere afstand 2 nodig.
Of er wordt meer door anderen op de heli geschoten als hij dichterbij is en dus al beschadigd is. Maar dat gebeurd dan wel vaak.
Wat ik mij wel afvraag, op eventuele missers na, maakt het nog uit op welke afstand je een stinger op bijv een AC130 schiet? Ik heb namelijk het vermoeden dat een stinger van dichtbij meer schade aanbrengt, meestal in 1x down, en op een ietswat grotere afstand 2 nodig.
Of er wordt meer door anderen op de heli geschoten als hij dichterbij is en dus al beschadigd is. Maar dat gebeurd dan wel vaak.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
GG---77 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:51:
[...]
Voor mij nieuw dat je een UAV uit de lucht kan halen, vallen die dan? (of zeg ik nu gekke dingen) Hoe herken je die dan?
Een UAV zie je gewoon vliegen. Hoe die dingen 'neerkomen' weet ik niet. Maar je ziet gewoon een klein vliegtuigje.
Damn at the rest of the posters
[ Voor 5% gewijzigd door Griffin op 19-11-2009 13:56 ]
Sowieso, als ik met mijn stinger of javelin op een ac130 schiet dropt hij allemaal flaresNakebod schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:55:
Gewoon op alles wat in de lucht hangt je Stinger locken en schieten, baat het niet schaad het niet

cirkelen buiten de map en komen daar dus ook neer.Griffin schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:55:
[...]
Een UAV zie je gewoon vliegen. Hoe die dingen 'neerkomen' weet ik niet. Maar je ziet gewoon een klein vliegtuigje.
Damn at the rest of the posters
Verwijderd
Damn. Hoeveel heb je dan wel niet gespeeld? Kheb net een paar uur er op zitten en ben level 10 of zo (weet het niet precies).Fuzzynl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:49:
Zijn er eigenlijk al mensen die lvl 70 zijn, of prestige mode zijn begonnen? Ben zelf lvl 58 nu.
Waarschijnlijk is het antwoord heel simpel. Maar wat betekent het als ik bij mijn team mates op de map hun icoontje zie knipperen?(is meer een soort van uitralen, het heeft iig een animatie)?Betekent dit dat deze persoon een UAV heeft uitstaan?
En dan nog een vraag over UAV als een teammate die heeft kan iedereen dan de hele map zien of moet je in de beurt zijn van deze persoon?
En dan nog een vraag over UAV als een teammate die heeft kan iedereen dan de hele map zien of moet je in de beurt zijn van deze persoon?
Ik ben momenteel level 68 en hoop vanavond de eerste prestige te kunnen startenFuzzynl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:49:
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Een ac130 doet 3x flares daarna gaat tie wel stuk. Dus 2x met stinger en een scavenger pack of suicide en dan weer 2 schieten.Dersan schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:56:
[...]
Sowieso, als ik met mijn stinger of javelin op een ac130 schiet dropt hij allemaal flares
Of gewoon met 2 mensen erop schieten.bjwild schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:08:
[...]
Een ac130 doet 3x flares daarna gaat tie wel stuk. Dus 2x met stinger en een scavenger pack of suicide en dan weer 2 schieten.
Als je timed dat de tweede persoon schiet nadat hij net flares gegooid heeft, dan kan hij niet zo snel nog een keer flares gooien en is hij zo neer
Ik snap het nut niet van prestigeMorax schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:05:
[...]
Ik ben momenteel level 68 en hoop vanavond de eerste prestige te kunnen starten
Wat krijg je nu extra? een andere Title en emblem...
Daarvoor moet je al je wapens inleveren en perks en mag je weer opnieuw gaan beginnen voor dezelfde wapens en perks?
Dat schiet toch niet op?
Zelf ben ik nu bijna 61 en vind het wel fijn zo ... nog even de AK en de F2000 compleet halen en nog de FMJ kills met de UMP en de mini Uzie halen en dan heb ik 6 Wapens met mastery.. dat vind ik toffer dan telkens de domste (25 keer iemand met semtex bekogelen
[ Voor 30% gewijzigd door LuckY op 19-11-2009 14:24 ]
Ik begrijp nog steeds het nut van prestige niet. Als ik moet kiezen tussen alles unlocked, of een stom vlaggetje achter mijn naam, ga ik toch voor alles unlocked.Fuzzynl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:49:
edit: Ah, meneer boven me was me voor.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 19-11-2009 14:18 ]
Verwijderd
het heet niet voor niets Prestige, wat ook wel status betekend. Je kunt er niets mee, slechts aan anderen laten zien dat je het doet.bram1984 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:18:
[...]
Ik begrijp nog steeds het nut van prestige niet. Als ik moet kiezen tussen alles unlocked, of een stom vlaggetje achter mijn naam, ga ik toch voor alles unlocked.
Of je neemt cold blooded dan schieten die heli's/vliegtuigen niet eens op jeSnappie88 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:19:
[...]
Sssssst
Mensen denken nog dat vliegtuigen en heli's onkwetsbaar zijn! Dat wil ik voorlopig zo houden
(serieus, gamers zijn dom, niemand die eventjes iets de lucht uit schiet... Ik schiet meestal de UAV's al de lucht uit)
Ik wil het maar even hier vragen, Werkt multiplayer nu goed en snel? of moet je nog langdurig wachten op een game?
Dan nog, het zal me echt aan m'n reet roesten, al doet iemand 500 keer prestige. Het zegt me meer iets over het leven van de persoon, dan over hoe "goed" ie wel niet is.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:18:
[...]
het heet niet voor niets Prestige, wat ook wel status betekend. Je kunt er niets mee, slechts aan anderen laten zien dat je het doet.
ja behalve die zelf bestuurworden (ja het is moeilijker te zien) maar als je naast een teammate gaat staan en er schiet een AC130/predator op je dan ben je ook wel doodMag schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:18:
[...]
Of je neemt cold blooded dan schieten die heli's/vliegtuigen niet eens op je
Maar met die level 70 en prestige mode 10 hacks zie ik daar het nut al helemaal niet meer van in. Dus voor de status hoeft het ook niet imhoVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:18:
[...]
het heet niet voor niets Prestige, wat ook wel status betekend. Je kunt er niets mee, slechts aan anderen laten zien dat je het doet.
Sowiezo duurt het vrij lang om level 70 te halen, laat staan tot prestige level 10.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
O het is een soort van E-penis?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:18:
[...]
ieder zijn hobby de een voetbalt en de ander gamed of beide natuurlijk.bram1984 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:21:
[...]
Dan nog, het zal me echt aan m'n reet roesten, al doet iemand 500 keer prestige. Het zegt me meer iets over het leven van de persoon, dan over hoe "goed" ie wel niet is.
Gamen is echt niet alleen voor nerds en loners die voor de rest geen leven hebben
'gelukkig' hoef je die crate niet zelf te doen alleen de winning kill cam zien is ook al genoeg.En het is mij ook al 2 keer gebeurd om dood te gaan door zon crate:) niet de game winning kill jmmr genoeg:PLuckyY schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:17:
[...]
Ik snap het nut niet van prestige?
Wat krijg je nu extra? een andere Title en emblem...
Daarvoor moet je al je wapens inleveren en perks en mag je weer opnieuw gaan beginnen voor dezelfde wapens en perks?
Dat schiet toch niet op?
Zelf ben ik nu bijna 61 en vind het wel fijn zo ... nog even de AK en de F2000 compleet halen en nog de FMJ kills met de UMP en de mini Uzie halen en dan heb ik 6 Wapens met mastery.. dat vind ik toffer dan telkens de domste (25 keer iemand met semtex bekogelen) of de moeilijkste Game winning kill krijgen door een airdrop crate op iemand te laten vallen en dan krijg je nog maar 2.5K oid ..
[ Voor 51% gewijzigd door NeSs op 19-11-2009 14:29 ]
Verwijderd
Prestige betekend status? Ik dacht Prestatie..Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:18:
[...]
Een kleine 2 weekjes en je bent level 70... ben nu bijna 61 en zit op 36 uur of iets dergelijks.Nakebod schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:23:
[...]
Maar met die level 70 en prestige mode 10 hacks zie ik daar het nut al helemaal niet meer van in. Dus voor de status hoeft het ook niet imho
Sowiezo duurt het vrij lang om level 70 te halen, laat staan tot prestige level 10.
Heb ik nog nietMag schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:18:
[...]
Of je neemt cold blooded dan schieten die heli's/vliegtuigen niet eens op je
Ninja en Coldblooded zijn de enige perks waar ik echt naar uit kijk. Die komen er namelijk zeer zeker in, + een wapen met demper!
Ach, ik blijf met een secondairy gewoon lekker 't luchtruim leegschieten, je bent toch als team bezigNeSs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:22:
[...]
ja behalve die zelf bestuurworden (ja het is moeilijker te zien) maar als je naast een teammate gaat staan en er schiet een AC130/predator op je dan ben je ook wel dood

Tuurlijk wel! De status die je krijgt is hackerNakebod schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:23:
[...]
Maar met die level 70 en prestige mode 10 hacks zie ik daar het nut al helemaal niet meer van in. Dus voor de status hoeft het ook niet imho
Surfin' paradise!
Dat ligt inderdaad maar net aan hoeveel je het speelt, ik zit op 6 uur binnen nog geen 1 1/2 week. Het leven bestaat gelukkig niet alleen maar uit MW2 alhoewel ik het heel graag speelLuckyY schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:26:
[...]
Een kleine 2 weekjes en je bent level 70... ben nu bijna 61 en zit op 36 uur of iets dergelijks.
Verwijderd
Zo, ik heb gisteren ook mijn copy van de game binnen gekregen via CD-Wow.
En gisteravond ook al even de tijd gehad om te spelen, gelijk al weer level 16.
Dus dat schiet al aardig op.
Tot nu toe bevalt de game mij goed, heb nog geen last gehad van lag (althans niet gemerkt)
en heb nu al een favoriete map: Terminal en dan spelmodus Domination... echt super gewoon.
Nou ja mochten er nog mensen zijn die me toe willen voegen PC wel te verstaan.
Steam: Beertje87
En gisteravond ook al even de tijd gehad om te spelen, gelijk al weer level 16.
Dus dat schiet al aardig op.
Tot nu toe bevalt de game mij goed, heb nog geen last gehad van lag (althans niet gemerkt)
en heb nu al een favoriete map: Terminal en dan spelmodus Domination... echt super gewoon.
Nou ja mochten er nog mensen zijn die me toe willen voegen PC wel te verstaan.
Steam: Beertje87
Oh, dat maakt het er al een stuk "minder moeilijk" op. In elk geval scheelt het want het is meer een toevalstreffer dan iets wat je kan mikken/timen. Hoewel dat ook wel kan natuurlijk.NeSs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:25:
[...]
'gelukkig' hoef je die crate niet zelf te doen alleen de winning kill cam zien is ook al genoeg.En het is mij ook al 2 keer gebeurd om dood te gaan door zon crate:) niet de game winning kill jmmr genoeg:P
70 op ik dacht 35 uur maar heb nog wel heleboel te ontgrendelen, deed gericht unlocken om zo snel mogelijk tot dat lvl te geraken.
Nu alleen nog kwestie van volledige lijst af te werken
zoals die crate op iemand laten vallen is toch quasi onmogelijk, 1 keer voorgehad maar dat was op teammate, die ging er ook aan maar telt niet
Of je moet al gaan samenwerken met mensen in private, dan kan je alles wel geregeld krijgen
Nu alleen nog kwestie van volledige lijst af te werken

Of je moet al gaan samenwerken met mensen in private, dan kan je alles wel geregeld krijgen
Maar in private tellen de XP en challenges nietGraviton12 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:34:
70 op ik dacht 35 uur maar heb nog wel heleboel te ontgrendelen, deed gericht unlocken om zo snel mogelijk tot dat lvl te geraken.
Nu alleen nog kwestie van volledige lijst af te werkenzoals die crate op iemand laten vallen is toch quasi onmogelijk, 1 keer voorgehad maar dat was op teammate, die ging er ook aan maar telt niet
![]()
prestige o
1. een goede naam op grond van echte prestaties en capaciteiten
.
Hij had een mooi prestige behaald.
1. een goede naam op grond van echte prestaties en capaciteiten
Hij had een mooi prestige behaald.
wat ik er van begrepen heb uit dit topic hechten veel mensen er blijkbaar veel waarde aan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie