Ach ja, als jij zelfopoffering meetelt als waardevol dan ben je toch wel de MVPRelis schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:28:
[...]
Over MVP's gesproken, zowel in halo 3 als mw2 benoemen ze mvps op basis van meeste punten behaald (in tdm)
Dit is echt onzin, ik kan 30 keer naar binnen rushen en 20 kills halen maar als #2 van ons team 15 kills maakt met 5 deaths is dat toch echt de meer waardevolle speler
Net een paar rondes gedaan in domination. Ik speelde alleen met revolver en mes, samen met de perks marathon, lightweight en commando. Stond elk potje bovenaan en had soms zelfs highest killstreak en highest kills/lowest deaths. Ging echt enorm goed, ik ga dit serieus aanpakken wanneer ik meer perks op pro heb en de tactical knife + M9 heb.
HeheheDorest0rm schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:07:
Estate:
In de kelder, vanaf de bar gezien rechts in de hoek zit een bed, boven dit bed zit een opslagruimte met een opblaaspop:p
[afbeelding]
In Under(nogwattes) ligt er ook nog ergens een teddybeer op een bruggetje boven de generatoren
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Waarom reageerd IW niet op hun forums? En dan heb ik het vooral over het PC gedeelte.
[ Voor 38% gewijzigd door Omnyakom1 op 21-11-2009 19:52 ]
Die krijg je toch direct al? Tijdens het spelen krijg je die volgens mij, en niet na de ronde.Fuzzynl schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:34:
[...]
Volgens mij krijg je matchbonus voor al die dingen die je in die match haalt, dingen zoals headshots, payback, execution kill, uav, airstrikes etc. Voor al deze dingen krijg je xp en dit bij elkaar opgeteld is volgens mij de matchbonus. Ook krijg je volgens mij nog extra XP als je de game wint.
Ik doe hetzelfde, alleen ik gebruik in plaats van lightweight cold-blooded. Heeft beide zijn voor en nadelenSgtCaffran schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:34:
Net een paar rondes gedaan in domination. Ik speelde alleen met revolver en mes, samen met de perks marathon, lightweight en commando. Stond elk potje bovenaan en had soms zelfs highest killstreak en highest kills/lowest deaths. Ging echt enorm goed, ik ga dit serieus aanpakken wanneer ik meer perks op pro heb en de tactical knife + M9 heb.
Wij hebben hier ooit een modem/router in een gekregen van KPN voor internet plus bellen. Wist eerst ook niet hoe hem open te zetten. Bleek dat ding een Speedtouch van Thomson. En op die site stond dus een leuke handleiding. Zo heb ik hem toch open kunnen krijgen. Vind het wel fijn dat ik nu wel met vriendne een party kan maken, want toen ik en mijn vriendne allemaal onze nat op strict hadden staan ging dat niet lukken. Nu ik hem open heb lukt het wel goed.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:58:
Doordat je nu P2P hebt ben je wel afhankelijk van mensen die hun router open moeten hebben staan. Ik heb zo'n ding ooit eens van Versatel gekregen maar zou absoluut niet weten waar de handleiding is om dat ding open te zetten, laat staan dat er een merk op staat. Heb het vermoeden dat dit de oorzaak is van de vele misconnecties omdat er minstens een in een party zijn router open moet hebben staan en dan ook nog een fatsoenlijke verbinding moet hebben. Zit ik goed met deze gedachte?
Is wel erg onhandig gedacht dan van IW, is voor hun ook slechte reclame.
Anoniem: 230001
Niet iedereen is zo groot om zijn fouten toe te geven, dat is de enige reden. Maar wellicht reageren ze binnenkort met een patch zodat je fatsoenlijk MP kunt doen. Ben vandaag al meer dan eens halverwege uit een potje gegooid omdat de host niet meer te vinden was en er geen nieuwe beschikbaar was. Halverwege een match naar een andere host overstappen is ook meer regel dan uitzondering. Ik kan me echt niet voorstellen dat IW hier niet op reageert.Omnyakom1 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:51:
Waarom reageerd IW niet op hun forums? En dan heb ik het vooral over het PC gedeelte.
Ja die komen tijdens het spelen wel in beeld. Maar volgens mij is dat bij elkaar opgeteld je matchbonus.Fist schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:04:
[...]
Die krijg je toch direct al? Tijdens het spelen krijg je die volgens mij, en niet na de ronde.
Omdat ze moeilijk 2000 vragen per dag kunnen beantwoordenOmnyakom1 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:51:
Ze hoeven natuurlijk ook geen 2000 vragen te beantwoorden.
Op bepaalde geruchten (Virusmelding bijvoorbeeld) zouden ze gewoon moeten reageren, de PC versie is al met zoveel kritiek ontvangen, en daar maakt die false positive melding het echt niet beter op.
Op bepaalde geruchten (Virusmelding bijvoorbeeld) zouden ze gewoon moeten reageren, de PC versie is al met zoveel kritiek ontvangen, en daar maakt die false positive melding het echt niet beter op.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Wat vinden jullie eigelijk van de M4A1?
Want ik vind dat deze assault rifle niet echt veel gebruikt wordt online, terwijl ik - net zoals in COD4- terug deze als preferred weapon neem.
Of wordt dit als een 'noobwapen' gezien aangezien er nauwelijks recoil is?
Mijn class (die ik dus voor 80% v/d tijd fzo gebruik):

- Silencer: wil toch een deel bijdragen aan de stealth gameplay, maar wil daarom niet direct perks opofferen dusja.
Bv. 'stopping power' is bij dit wapen wel noodzakelijk aangezien het van nature niet zoveel damage doet.
- Stinger: zalig om met man en macht zo snel mogelijk die AC130/pave low/... uit de lucht te schieten!
- Throwing knife: zelf ondervind ik dat de normale nade een veel mindere damage radius heeft, waardoor ik er nauwelijks nut van ondervind. Zijn er nog zo die dit ervaren?
Dan maar voor knife gekozen: silent and sweets kills ftw. Zeker handig als je geen geduld hebt om stil naar een camper te sneaken, gewoon vanop afstand instant kill!
[ EDIT: Semtex zie ik niet echt het nut van in. Je moet echt al zeer close bij een vijand staan (aangezien er geen voort-rol-effect is) om het mooi in zijn beurt te 'sticken'. Kan je beter dus kniven of schieten.
Tactical insertion: heb niet echt zien om mij na elke respawn ook nog eens te moeten focussen op wáár ik mijn stick zou neerplanten. En gespawnkilled worden wil ik evenmin, aangezien die stick oplicht? ]
- Stun grenade: smoke is vooral handig bij Search&Destroy en gelijken. Maar speel zelf vooral TDM dusja. Flash lijkt mij riskant: de vijand kan met wapen gaan sprayen en je zo toch nog doden xD
- Sleight of hand Pro: voor deze zat ik in't begin nog aan het twijfelen om Bling te nemen, dus silencer + RDS. Maar na wat spelen zonder RDS vond ik dat dit even vlot werkte dus kon ik probleemloos een andere nuttigere perk kiezen. [EDIT: Met de standard sight van de M4A1 kan ik namelijk perfect long range kills maken, mits lichtjes in bursts te schieten. Works like expected. ]
Sleight of hand Pro is echt wel handig voor de rushers (Als die maar niet uitsterven, want het camp-gehalte ligt hoog tegenwoordig
)!
- Stopping Power Pro: zoals reeds verteld doet M4A1 niet zoveel damage, dus deze is een must-have.
Zat echter wel in het begin nog aan het twijfelen om Hardline te nemen, deze worp soms wel zijn vruchten af maar uiteindelijk zal je in de meeste matches logischerwijze meer succes hebben met Stopping Power dan met Hardline.
- Steady Aim Pro: mja, vind ik gewoon handig in close combat! En aangezien ik van type rushing ben, is dit wel handig.
- Painkiller: vermoed dat de meesten dit nemen? (Tot Final Stand unlocked is natuurlijk
)
EDIT: Denk wel dat ik mogelijk overstap naar de ACR van zodra die geunlocked is. (ben lvl 35)
Want ik vind dat deze assault rifle niet echt veel gebruikt wordt online, terwijl ik - net zoals in COD4- terug deze als preferred weapon neem.
Of wordt dit als een 'noobwapen' gezien aangezien er nauwelijks recoil is?
Mijn class (die ik dus voor 80% v/d tijd fzo gebruik):

- Silencer: wil toch een deel bijdragen aan de stealth gameplay, maar wil daarom niet direct perks opofferen dusja.
- Stinger: zalig om met man en macht zo snel mogelijk die AC130/pave low/... uit de lucht te schieten!
- Throwing knife: zelf ondervind ik dat de normale nade een veel mindere damage radius heeft, waardoor ik er nauwelijks nut van ondervind. Zijn er nog zo die dit ervaren?
Dan maar voor knife gekozen: silent and sweets kills ftw. Zeker handig als je geen geduld hebt om stil naar een camper te sneaken, gewoon vanop afstand instant kill!
[ EDIT: Semtex zie ik niet echt het nut van in. Je moet echt al zeer close bij een vijand staan (aangezien er geen voort-rol-effect is) om het mooi in zijn beurt te 'sticken'. Kan je beter dus kniven of schieten.
Tactical insertion: heb niet echt zien om mij na elke respawn ook nog eens te moeten focussen op wáár ik mijn stick zou neerplanten. En gespawnkilled worden wil ik evenmin, aangezien die stick oplicht? ]
- Stun grenade: smoke is vooral handig bij Search&Destroy en gelijken. Maar speel zelf vooral TDM dusja. Flash lijkt mij riskant: de vijand kan met wapen gaan sprayen en je zo toch nog doden xD
- Sleight of hand Pro: voor deze zat ik in't begin nog aan het twijfelen om Bling te nemen, dus silencer + RDS. Maar na wat spelen zonder RDS vond ik dat dit even vlot werkte dus kon ik probleemloos een andere nuttigere perk kiezen. [EDIT: Met de standard sight van de M4A1 kan ik namelijk perfect long range kills maken, mits lichtjes in bursts te schieten. Works like expected. ]
Sleight of hand Pro is echt wel handig voor de rushers (Als die maar niet uitsterven, want het camp-gehalte ligt hoog tegenwoordig

- Stopping Power Pro: zoals reeds verteld doet M4A1 niet zoveel damage, dus deze is een must-have.
Zat echter wel in het begin nog aan het twijfelen om Hardline te nemen, deze worp soms wel zijn vruchten af maar uiteindelijk zal je in de meeste matches logischerwijze meer succes hebben met Stopping Power dan met Hardline.
- Steady Aim Pro: mja, vind ik gewoon handig in close combat! En aangezien ik van type rushing ben, is dit wel handig.
- Painkiller: vermoed dat de meesten dit nemen? (Tot Final Stand unlocked is natuurlijk
EDIT: Denk wel dat ik mogelijk overstap naar de ACR van zodra die geunlocked is. (ben lvl 35)
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 21-11-2009 23:12 ]
Ik zie het nut niet van die silencer, 99% van de keren zien tegenstanders je door een andere manier dan dat je kogels op de radar verschijnen. Neem dus gewoon holographic sight of noobtube.
Ik krijg met Modern Warfare 2 het oude online gevoel van Ghost recon 2 uit 2004 terug. Wat een geweldige online ervaring is dat zeg.
En dat is Modern Warfare 2 ook zeker. Blijf dat echt nog jaren online spelen
En dat is Modern Warfare 2 ook zeker. Blijf dat echt nog jaren online spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Leuk filmpje over MW2 online:
http://www.youtube.com/watch?v=7zLDL-VDxLo
http://www.youtube.com/watch?v=7zLDL-VDxLo
NinjaMag schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:12:
Ik zie het nut niet van die silencer, 99% van de keren zien tegenstanders je door een andere manier dan dat je kogels op de radar verschijnen. Neem dus gewoon holographic sight of noobtube.
Cold-blooded
+silencer == dikke prima!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb ook de M4 nog als favo wapen. Heb nu 848 kills gemaakt totaal. Waarvan 527 met een M4

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 22-11-2009 00:23 . Reden: voor één regeltje is het niet nodig zo'n heel stuk tekst te quoten ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja, precies, maar hij heeft dus geen ninja én geen cold blooded.steveman schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:39:
[...]
Ninja
Cold-blooded
+silencer == dikke prima!
Da's nie zo slim dan
Beetje zoals gouden bekabeling voor je ALDI-hifisetje kopen...
En zo'n holographic sight... al meerdere malen in gezien dat men tegenstanders over het hoofd ziet door die lompe holosight... lekker een rooie dot nemen
(
)
En zo'n holographic sight... al meerdere malen in gezien dat men tegenstanders over het hoofd ziet door die lompe holosight... lekker een rooie dot nemen
[ Voor 83% gewijzigd door steveman op 22-11-2009 00:24 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wat bedoel je precies met "op een andere manier"?Mag schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:12:
Bedoel je reële zichtbaarheid?want dan zou een ninja-class maar weinig nut heb volgens jou?
Of bedoel je d.m.v. een UAV? Ik denk zelf dat de efficiëntie van een UAV redelijk wat gedaald is tov van in COD4:
- Door het feit dat je zelf je killstreaks kan kiezen, denk ik dat de meerderheid niet meer deze ietwat lage killstreak zullen nemen, maar eerder een paar hogere.
- En een UAV kan in mw2 ook nog eens uit de lucht geschoten worden.
Je wil dus zeggen dat ik beter ook Cold Blooded zou moeten nemen, anders heeft enkel een silencer geen nut. Welja, aan die perk heb ik ook al gedacht:
Toen de game nog niet uit was, riepen velen dat ze Cold Blooded sowieso zouden nemen, omdat ze anders regelmatig gekilled zouden worden doordat ze zichtbaar zouden zijn op een UAV, of door die red box rond hen bij bv. AC130, enz.
Maar zelf merk ik nu dat er véél minder heli's, AC130's,UAV's, etc passeren dan ik wat ik voorheen voorspelde.
Moest dit niet het geval geweest zijn, zou ik direct ook Cold Blooded kiezen als perk!
Dus denk dat ik the best of both worlds heb. Alleja toch wat mijn playstyle betreft natuurlijk.
Ik bedoel door middel van killstreaks; UAV, predator, ac130, chopper gunner, door heartbeat sensor, door thermal scope en door normaal oog contact.Asgaro schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:36:
[...]
Wat bedoel je precies met "op een andere manier"?
Bedoel je reële zichtbaarheid?want dan zou een ninja-class maar weinig nut heb volgens jou?
Of bedoel je d.m.v. een UAV? Ik denk zelf dat de efficiëntie van een UAV redelijk wat gedaald is tov van in COD4:
- Door het feit dat je zelf je killstreaks kan kiezen, denk ik dat de meerderheid niet meer deze ietwat lage killstreak zullen nemen, maar eerder een paar hogere.
- En een UAV kan in mw2 ook nog eens uit de lucht geschoten worden.
Je wil dus zeggen dat ik beter ook Cold Blooded zou moeten nemen, anders heeft enkel een silencer geen nut. Welja, aan die perk heb ik ook al gedacht:
Toen de game nog niet uit was, riepen velen dat ze Cold Blooded sowieso zouden nemen, omdat ze anders regelmatig gekilled zouden worden doordat ze zichtbaar zouden zijn op een UAV, of door die red box rond hen bij bv. AC130, enz.
Maar zelf merk ik nu dat er véél minder heli's, AC130's,UAV's, etc passeren dan ik wat ik voorheen voorspelde.
Moest dit niet het geval geweest zijn, zou ik direct ook Cold Blooded kiezen als perk!![]()
Dus denk dat ik the best of both worlds heb. Alleja toch wat mijn playstyle betreft natuurlijk.
Ik merk overigens wél dat als ik een class kies zonder cold blooded dat ik achterelkaar wordt neergeschoten door harriers, heli's, ac130s, predator missles, etc, ik erger me daar kapot aan en switch dus snel weer van class.
Geweldig wapen
Ik heb de M4 mastery bijna compleet (heb alleen nog maar de 87/300 headshots niet done.)
Echter vind ik de ACR een pokke wapen.... en de FMJ challenges met de SMG quite undoable... heb bijna 8 uur gedaan over het behalen van de UMP45 FMJ kills.
Ben nu zelf aan het kloten met de F2000... alleen deze heeft weinig kogels en een hoge recoil.
(ben nu level 64 met de mastery van de m4, acr en ump45 (de uzi moet ik nog de fmj kills van) ) Ik hoop snel de AK vrij te spelen... daar heb ik nog niemand mee zien spelen eigenlijk.... En ik ben trouwens ook nog nooit hackers tegen gekomen... wel wat dodgy mensen.... maar geen echte visible hackers zoals je vaak in cod2/4 zag.
Tevens vind ik Bling pro een super perk... FMJ met RDS/holo
moet je sneller je stinger pakkenMag schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:45:
[...]
Ik bedoel door middel van killstreaks; UAV, predator, ac130, chopper gunner, door heartbeat sensor, door thermal scope en door normaal oog contact.
Ik merk overigens wél dat als ik een class kies zonder cold blooded dat ik achterelkaar wordt neergeschoten door harriers, heli's, ac130s, predator missles, etc, ik erger me daar kapot aan en switch dus snel weer van class.
[ Voor 28% gewijzigd door LuckY op 22-11-2009 01:03 ]
Ja, ik erger mij ook veel aan die predator missiles. Al de rest kom ik niet echt veel tegen.Mag schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:45:
[...]
Ik bedoel door middel van killstreaks; UAV, predator, ac130, chopper gunner, door heartbeat sensor, door thermal scope en door normaal oog contact.
Dus voor mij persoonlijk, blijft enkel silencer voldoende.:) En als AC130, etc toch de revue passeren: Stinger onmiddellijk nemen en BAM!
Maarja, mss speel jij andere gamemodes dan TDM, waar hogere killstreaks rapper te zien zijn, dan begrijpek je punt.:)
[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 22-11-2009 01:29 ]
Ik speel met de RPD, zo'n light machinegun. Ik ben dan niet de snelste maar ik haal hogere scores dan met mijn scar. Nog 1 level en ik heb de stinger erbij, ik erger me dood aan die zooi die uit de lucht komt. Het is soms wat erg veel wat er in de lucht rondvliegt. Meerdere potjes meegemaakt waar het totaal uit balance was door al die kills vanuit de lucht.
Kleine waarschuwing voor mensen die een key uit het buitenland(ander continent) (willen) importeren.
..oftewel mensen die (grijze import) key(s) uit een andere land(andere regio; o.a. Azië) vandaan hebben gehaald, kunnen op termijn een ban verwachten.The keys in question are purchased legally in Asia, and other territories, where Activision is unable to charge through the nose, and then sold on for a profit. Grey Importing has been a big deal for many years, for all kinds of products. Manufacturers often attempt to ban the practice in the interest of their bottom line, but the legality on both sides of the fence is, as the name suggests, grey, and as such the industry continues to thrive.
Whether Activision has the right to have legally purchased keys disabled is now a hot topic. EULAs state that you simply own a license, and that the manufacturer can do whatever it likes to your purchase at any time. Affected users counter by stating that never accepted an EULA before or after the purchase of their key.
Valve, who have now found themselves in a bit of a pickle, simply tell affected users to ask for a refund from their Grey Import site. To restore access to Modern Warfare 2, you’ll have to buy a “legitimate copy.”
Valve, Activision
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Wat Valve eigenlijk probeert te zeggen:Xadeon schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:05:
Kleine waarschuwing voor mensen die een key uit het buitenland(ander continent) (willen) importeren.
[...]
..oftewel mensen die (grijze import) key(s) uit een andere land(andere regio; o.a. Azië) vandaan hebben gehaald, kunnen op termijn een ban verwachten.
Ook al zijn de keys geheel legaal, wij en activision verdienen er gewoon niet genoeg aan dus zeg maar dag tegen je key; koop een nieuwe en we verdienen het dubbele aan je. Oh, en denk maar niet dat wij bij Valve ook maar iets om je geven; je gaat maar elders heen met je key gezeik want we locken je topics toch wel.
Vind het schandalig dat dit alweer gebeurt, dat soort multinationalists zijn altijd voor globalisering; echter zodra het zich even tegen zich keert vormt het plotseling een probleem. Stelletje hypokriete kapitalisten zijn het gewoon, zeker bij Valve waar ze dit soort geintjes keer op keer flikken.
Een AC130 krijg je nooit down met 1 stinger, minimaal 2/3 shotsAsgaro schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:29:
[...]
Ja, ik erger mij ook veel aan die predator missiles. Al de rest kom ik niet echt veel tegen.
Dus voor mij persoonlijk, blijft enkel silencer voldoende.:) En als AC130, etc toch de revue passeren: Stinger onmiddellijk nemen en BAM!
Maarja, mss speel jij andere gamemodes dan TDM, waar hogere killstreaks rapper te zien zijn, dan begrijpek je punt.:)
Verder lees ik nooit dat iemand de harderline perk heeft, dat scheelt 1 kill voor een killstreak.
Nou ik heb er weer aardig wat uurtjes in zitten en ik moet zeggen dat ik de nieuwe opzet van een server zoeken echt geniaal vindt. Ik weet nog wel bij counter-strike dat je soms best lang moest zoeken naar een server die goed bemand was maar niet vol en dan soms retry-en tot je erbij neervalt etc.
Gewoon join game, en whoop je zit in een spel, nog geen problemen mee gehad. Snap wel dat het geen super systeem is als je met mensen wilt gamen (maar dat is bij mij niet het geval). En wat ik jammer vindt is dat de potjes soms zo kort duren en dan ook nog is een minuut wachten tot de volgende weer begint,nog wat verbeteringen en dit is voor mij het perfecte multiplayer model
Gewoon join game, en whoop je zit in een spel, nog geen problemen mee gehad. Snap wel dat het geen super systeem is als je met mensen wilt gamen (maar dat is bij mij niet het geval). En wat ik jammer vindt is dat de potjes soms zo kort duren en dan ook nog is een minuut wachten tot de volgende weer begint,nog wat verbeteringen en dit is voor mij het perfecte multiplayer model
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Hier zit dus iemand die het nieuwe online gebeuren alles behalve geniaal vind. Ik krijg samen met vrienden constant problemen, waardoor we elkaar tijdens een uurtje knallen wel 5-10 keer opnieuw moeten toevoegen in een party. Ja, onze NAT's zijn 'OPEN'.
Ik heb ook altijd, maar dan ook altijd, lag. Bij cod4 had en heb ik altijd een ping van onder de 40: veel beter kan het niet. Bij MW2 heb ik altijd 3/4 streepjes. Er staat niet bij welke ping dit is, maar ik kan jullie vertellen dat dat rond de 100 zit: in mijn ogen niet prettig om serieus te gamen in een shooter.
Ook erger ik me nog steeds dood aan het niet kunnen kiezen van dedicated servers, geen console, niet kunnen leunen etc. Nu moet ik persee in een server vol met noob-tubers gaan spelen. Leuk? Mwaaah.
Conclusie: bedankt IW/Activision voor het ver****en van deze titel voor iedereen die ook maar een beetje van serieus schieten houdt. De gemiddelde 'noobs' (95% van hun doelgroep?) is echter heel erg blij, en merken niet eens iets van de lag. Net als iemand die maar niet ziet dat 60hz op een CRT monitor nogal trilt/flikkert en daarmee irritant en vermoeiend is. Die mensen.
Hier nog meer gamers die gefrustreerd zijn?
Ik heb ook altijd, maar dan ook altijd, lag. Bij cod4 had en heb ik altijd een ping van onder de 40: veel beter kan het niet. Bij MW2 heb ik altijd 3/4 streepjes. Er staat niet bij welke ping dit is, maar ik kan jullie vertellen dat dat rond de 100 zit: in mijn ogen niet prettig om serieus te gamen in een shooter.
Ook erger ik me nog steeds dood aan het niet kunnen kiezen van dedicated servers, geen console, niet kunnen leunen etc. Nu moet ik persee in een server vol met noob-tubers gaan spelen. Leuk? Mwaaah.
Conclusie: bedankt IW/Activision voor het ver****en van deze titel voor iedereen die ook maar een beetje van serieus schieten houdt. De gemiddelde 'noobs' (95% van hun doelgroep?) is echter heel erg blij, en merken niet eens iets van de lag. Net als iemand die maar niet ziet dat 60hz op een CRT monitor nogal trilt/flikkert en daarmee irritant en vermoeiend is. Die mensen.
Hier nog meer gamers die gefrustreerd zijn?
Het is geen besluit van Valve, maar van Activision. Valve heeft in deze 'slechts' de rol om de bans uit te voeren. En ik heb er wel begrip voor. Het is namelijk niet de bedoeling dat je eerst 'legale key' aanschaft en dan vervolgens illegaal een copietje binnen hengelt. Anders hadden Activision en Valve wel een download beschikbaar gesteld, waarop je gekochte key kunt invoeren.psychodude schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:54:
[...]
Wat Valve eigenlijk probeert te zeggen:
Ook al zijn de keys geheel legaal, wij en activision verdienen er gewoon niet genoeg aan dus zeg maar dag tegen je key; koop een nieuwe en we verdienen het dubbele aan je. Oh, en denk maar niet dat wij bij Valve ook maar iets om je geven; je gaat maar elders heen met je key gezeik want we locken je topics toch wel.
Vind het schandalig dat dit alweer gebeurt, dat soort multinationalists zijn altijd voor globalisering; echter zodra het zich even tegen zich keert vormt het plotseling een probleem. Stelletje hypokriete kapitalisten zijn het gewoon, zeker bij Valve waar ze dit soort geintjes keer op keer flikken.
Het is volgens mij ook een afspraak wat een uitgever in 99% van de gevallen maakt met detailhandelaren; key en copietje mogen niet los van elkaar verkocht worden." En de betreffende verkopers hebben deze afspraak kennelijk geschonden. Bovendien ontloop 'jij' als consument ook nog is invoerrechten die je normaliter moet betalen. Oftewel je benadeelt niet alleen de uitgever in deze, maar ook de staatskas van je overheid.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
goedkope port, ik had hem 2 keer gepreorderd, de prestige edition en de normale voor de pc. dat was gelijk toen het kon. later kwamen alle berichten van geen dedicated servers en leanen. toen kwam voor mij de conclusie dit is een goedkope port. op een console zal het allemaal prachtig werken. maar dat is een console. een pc is heel anders.
CoD1 wordt nog steeds veel gespeeld. (allemaal dedicated servers) maar wat als IW nou denkt dat de kosten van de servers niet meer rendabel zijn met het aantal spelers? dan gooien ze dus de servers eruit en zit jij met een spel waar je toendertijd geld voor betaalt hebt (plus de dlc/patches die je nodig hebt om te kunnen blijven spelen) en dat nu totaal waardeloos is.
dit ging mij allemaal veels te ver. eigenlijk ben ik nu wel blij dat ik hem niet gekocht heb, want ik kan er dus echt niet tegen dat ik een spel koop dat super op mijn pc hoort te draaien, en een internet verbinding heb waarmee ik alles met een ping speel van 40-50. en dat er dan een "toptitel" even de zaak gaat verkloten met zijn geporte console truckjes. ik weet dat een spel gemaakt voor de xbox gemakkelijk te porten is naar pc. maar wat was hier de bedoeling van? ze hadden een belachelijk budget! waarom dan dit? volgens mij doe je jezelf dan te kort. nou ik wacht wel tot battlefield 1943 & bad company 2.
CoD1 wordt nog steeds veel gespeeld. (allemaal dedicated servers) maar wat als IW nou denkt dat de kosten van de servers niet meer rendabel zijn met het aantal spelers? dan gooien ze dus de servers eruit en zit jij met een spel waar je toendertijd geld voor betaalt hebt (plus de dlc/patches die je nodig hebt om te kunnen blijven spelen) en dat nu totaal waardeloos is.
dit ging mij allemaal veels te ver. eigenlijk ben ik nu wel blij dat ik hem niet gekocht heb, want ik kan er dus echt niet tegen dat ik een spel koop dat super op mijn pc hoort te draaien, en een internet verbinding heb waarmee ik alles met een ping speel van 40-50. en dat er dan een "toptitel" even de zaak gaat verkloten met zijn geporte console truckjes. ik weet dat een spel gemaakt voor de xbox gemakkelijk te porten is naar pc. maar wat was hier de bedoeling van? ze hadden een belachelijk budget! waarom dan dit? volgens mij doe je jezelf dan te kort. nou ik wacht wel tot battlefield 1943 & bad company 2.
Zij hebben waarschijnlijk een leverancier in de UK, waarvoor weer andere belasting(invoer)regels gelden. Sowieso liggen de (gelijkwaardige)regels m.b.t. invoer- en uitvoerrechten binnen de EU in vergelijking met andere continenten, anders dan in Azië.Mag schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:06:
Hoe zit het dan met de mensen die bij GCShop, Gamersland, e.d., een UK versie hebben aangeschaft?
Die kosten die ze maken voor enkele servers zijn echt niet zo hoog, het gaat hier immers hier niet om gameservers. De reden dat ze voor p2p hebben gekozen is omdat ze de community meer in eigen hand willen hebben. Om o.a. met behulp van VAC(steams ban tool) cheaters zoveel mogelijk proberen uit te bannen, want laten we eerlijk zijn. Die waren veelvuldig aanwezig op CoDMW. Het verkopen van DLC, waaronder maps. Het toepassen van matchmaking, dat ervoor moet zorgen dat er een eerlijke(re) balans is tussen de betreffende 2 teams. Wat vooral voor de wat 'minder' vaardige spelers een minstens even leuke online-gameplay te ervaren is.kipneck schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:12:
....
....
maar je hebt wel altijd de nieuwste dlc/patch nodig om te blijven spelen. voor een patch is dit volgens mij normaal, maar laten ze nou op het idee komen om een "prestige" DLC uit te brengen van 120 euro. nou dan zit jij met je spel en een stel achterlijken die er wel geld voor over hebben spelen het nog wel.
Even een misschien rare vraag. Ik heb de pc versie van COD en als ik speel gooit mijn pc mij om de zoveel tijd naar het bureaublad... Spel draait dan nog, maar je moet er weer op klikken. Vrienden van mij kampen met het zelfde probleem. Merk zelfs dat als ik een film kijk of als ik op msn een bericht typ dat hij het zelfde doet (dat hebben die vrienden ook) en dat hij dus het venster waarin ik bezig ben niet meer actief heeft staan waardoor ik er weer op moet klikken. Kan dit allemaal door Call of Duty of misschien door Steam komen:S? Vind het maar irritant...
Sj44k13
Sj44k13
True, maar ik betwijfel zeer dat ze met een dergelijke content op de proppen zullen komen. Aangezien ze al veel moeite doen om de boel in balans te houden. Het gaat waarschijnlijk alleen om enkele nieuwe maps, en misschien wat GUI-makeup-content. Maar verwacht geen nieuwe wapens, perks of iets dergelijks.kipneck schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:33:
maar je hebt wel altijd de nieuwste dlc/patch nodig om te blijven spelen. voor een patch is dit volgens mij normaal, maar laten ze nou op het idee komen om een "prestige" DLC uit te brengen van 120 euro. nou dan zit jij met je spel en een stel achterlijken die er wel geld voor over hebben spelen het nog wel.
En hoe kom je bij dit fabeltje behalve door IW na te blaten? Er is geen enkele reden waarom p2p nodig zou zijn voor matchmaking. En het is al wel duidelijk dat cheats er echt niet minder op zijn geworden.Het toepassen van matchmaking, dat ervoor moet zorgen dat er een eerlijke(re) balans is tussen de betreffende 2 teams. Wat vooral voor de wat 'minder' vaardige spelers een minstens even leuke online-gameplay te ervaren is.
Er is geen enkele gamer die er op beter op wordt door weghalen van dedi servers en een server lijst. Als de casual gamer dat niet wil gebruiken dan kan hij gewoon een matchmaking knop indrukken, maar het weghalen van een optie voor andere heeft hij niks aan.
En ik ben ook redelijk casual gamer en server lijsten + dedi servers werken gewoon vele malen beter. Geen eindeloze reeks van lag en foutmeldingen, geen hosts met enorm ping voordeel (zet voor de gein je ping balkjes is op 10 en kijk na afloop van een spel waar host staat, ze staan ze goed als altijd hoog). Mogelijkheid om regelmatig met globaal zelfde groep mensen samen te spelen, custom maps, etc.
Geloof je het zelf?Aangezien ze al veel moeite doen om de boel in balans te houden
[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 22-11-2009 11:43 ]
De ACR met GL is denk ik het meest krachtige primaire wapen. Van de secondaire wapens is de m93 buitengewoon goed, zelfs voor de lange afstand. Welke sniperrifle het meest effectief is hangt van de spelmodus af, speel je hardcore dan is de m21 de beste sniperrifle, bij normale modus is de intervention naar mijn idee de betere keuze. Van de killstreaks vind ik de heli gunner fantastisch, gemiddeld haal ik 15 kills met een heli. Iemand overigens een idee hoe je switched tussen wapens in de AC130?
Overigens moet ik zeggen dat ik heel weinig last van lag heb, zeker niet meer dan wanneer ik van de ene naar de andere dedicated hop bij MW1. Maar dat heeft vaak te maken met het veel te grote aantal spelers op 1 server, wat de verbinding blijkbaar niet kan bolwerken.
Anoniem: 325634
Ik word echt moe van MW2 op het moment. Het komt mij iets té vaak voor dat ik gekilled word, vervolgens de killcam bekijken en zie dat iemand zijn gun op mijn hoofd mikt (vrijwel gelijk) inzoomed, wat ook gelijk op mijn hoofd is, en me dan dood schiet.
Ik word zo moe van die klote aimbots.
Ruin other peoples fun........ Way to go IWFAIL.
1 en 2 is gewoon switchen weapons in AC130
@Reemp, ik heb met 200 man op een server shooters gespeeld, BF series heeft ook hoop op 1 server, kan een goede verbinding best hebben als netcode niet heel erg bagger is. Maar het is zo goed als onmogelijk dat jij netzoveel lag krijgt als bij dedi servers, tenzij je hele slechte internet verbinding hebt of continue de host bent.
@Reemp, ik heb met 200 man op een server shooters gespeeld, BF series heeft ook hoop op 1 server, kan een goede verbinding best hebben als netcode niet heel erg bagger is. Maar het is zo goed als onmogelijk dat jij netzoveel lag krijgt als bij dedi servers, tenzij je hele slechte internet verbinding hebt of continue de host bent.
[ Voor 79% gewijzigd door Sissors op 22-11-2009 11:55 ]
Ik wil het even vergelijken met COD 4 in plaats van counter-strike (is toch een leeftijdsverschil tussen die twee spellen). Bij COD 4 heb ik standaard filter aan staan om alle lege en volle servers uit de lijst te verwijderen (en ook alleen HC servers te tonen). Gevolg: ik kwam vaak op dezelfde servers terecht waar ik vond dat er relaxed gespeeld werd.bop schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:37:
Nou ik heb er weer aardig wat uurtjes in zitten en ik moet zeggen dat ik de nieuwe opzet van een server zoeken echt geniaal vindt. Ik weet nog wel bij counter-strike dat je soms best lang moest zoeken naar een server die goed bemand was maar niet vol en dan soms retry-en tot je erbij neervalt etc.
Anders lees je even wat er staat. Ik zeg notabene "de reden dat ze..".furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:40:
[...]
En hoe kom je bij dit fabeltje behalve door IW na te blaten? Er is geen enkele reden waarom p2p nodig zou zijn voor matchmaking. En het is al wel duidelijk dat cheats er echt niet minder op zijn geworden.
Er is geen enkele gamer die er op beter op wordt door weghalen van dedi servers en een server lijst. Als de casual gamer dat niet wil gebruiken dan kan hij gewoon een matchmaking knop indrukken, maar het weghalen van een optie voor andere heeft hij niks aan.
En ik ben ook redelijk casual gamer en server lijsten + dedi servers werken gewoon vele malen beter. Geen eindeloze reeks van lag en foutmeldingen, geen hosts met enorm ping voordeel (zet voor de gein je ping balkjes is op 10 en kijk na afloop van een spel waar host staat, ze staan ze goed als altijd hoog). Mogelijkheid om regelmatig met globaal zelfde groep mensen samen te spelen, custom maps, etc.
Hoezo eindeloze reeks van lag en foutmeldingen? Dat is slechts jou ervaring. Ik speel al vanaf dag 1 online, en ik heb wel geteld een enkele keren meegemaakt waarbij ik duidelijk hinder ondervond van een trage verbinding. Maar dan is het gewoon een kwestie van een nieuwe sessie opzoeken. En foutmeldingen? Nope, nog niet.
Wat betreft de host. Met dedicated servers is er ook in veel gevallen wel iemand dat een lagere ping heeft. Klaag jij daar ook over?
[...]
Geloof je het zelf?
Ik ga er vooralsnog vanuit dat niet alle medewerkers bij IW dom zijn, dus weten ze zelf ook prima dat de redenen die ze de community verkopen onzin zijn.Anders lees je even wat er staat. Ik zeg notabene "de reden dat ze..".
Ja van mij en heel veel andere. Ik denk dat het een redelijk veilige veronderstelling is dat een overgrote meerderheid niet kan hosten. Dus als jij geluk heb dat jij dat wel kan dan zul je inderdaad veel minder vaak de standaard reeks foutmeldingen van could not migrate host, lobby closed, connection failed, etc krijgen aangezien je zelf altijd kan hosten voor de lobby. Maar als je dat niet kan, zoals de meerderheid (als het geen meerderheid was zouden die problemen niet zoveel voorkomen aangezien 1 iemand die kan hosten voldoende is bij een lobby, en dat wordt vaak zat niet gehaald als host weggaat), dan krijg je wel vaak die foutmeldingen.Hoezo eindeloze reeks van lag en foutmeldingen? Dat is slechts jou ervaring
Dat is gewoon de staat van je internet verbinding, en heel wat anders dan enorme verschillen omdat je geen host bent. Bij dedi server ben je dan 50ms ping en je tegenstander is 40ms, big deal. Hier zit je snel op 100ms+ ping terwijl host op 0 ping zit.Met dedicated servers is er ook in veel gevallen wel iemand dat een lagere ping heeft. Klaag jij daar ook over?
Anoniem: 131383
Nee, deze game word het niet. Slechtste cod ooit gemaakt denk ik.
Heb in 1 dag al meer lagg gehad dan in dat jaar van cod waw. Je voelde je niet gebonden tot de game, je kan niet in dezelfde server enz enz, grootste fout die ze ooit hebben kunnen maken.
(pc)
Heb in 1 dag al meer lagg gehad dan in dat jaar van cod waw. Je voelde je niet gebonden tot de game, je kan niet in dezelfde server enz enz, grootste fout die ze ooit hebben kunnen maken.
(pc)
Ik host inderdaad mw2 games, ik zie het als ik het spel verlaat en er een nieuwe host wordt gezocht. Ik heb geen idee hoeveel games het om gaat. Qua cheaters vind ik het tot op heden ook wel mee vallen, niet meer dan ik ben tegengekomen in cod4. Ik ben bang dat het aantal wel zal gaan toenemen nu je met een cracked versie op iw.net kan.furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:54:
Valt jullie ook op dat de killstreaks anders zijn dan in CoD4.
Voorbeeld, in CoD4 had je een uav na 3 kills, airstrike na 4 kills, en soms had je 3 kills dmv een airstrike en kreeg je gelijk de heli.
Bij CoD6 moet je alle kills zelf maken wil je de heli hebben, de airstrike geeft je wel punten maar telt niet door met je airstrike. Vind deze regeling wel eerlijker maar hoe kan je dan ooit een nuke/emp halen. Een ac-130 moet heel misschien nog lukken maar verder. Speel op de PS3
Voorbeeld, in CoD4 had je een uav na 3 kills, airstrike na 4 kills, en soms had je 3 kills dmv een airstrike en kreeg je gelijk de heli.
Bij CoD6 moet je alle kills zelf maken wil je de heli hebben, de airstrike geeft je wel punten maar telt niet door met je airstrike. Vind deze regeling wel eerlijker maar hoe kan je dan ooit een nuke/emp halen. Een ac-130 moet heel misschien nog lukken maar verder. Speel op de PS3
Anoniem: 315662
natuurlijk is het anders, anders zou je na een AC130 meteen een tactical nuke hebben in theorieVersteegrob schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:32:
En welke verborgen reden zal dat volgens jou zijn?furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:14:
[...]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat niet alle medewerkers bij IW dom zijn, dus weten ze zelf ook prima dat de redenen die ze de community verkopen onzin zijn.
Wie en welke meerderheid? Meerderheid van alle spelers die in dit topic klagen, meerderheid van alle MW2 spelers? Het lijkt me verstandiger als je alleen voor jezelf spreekt.[...]
Ja van mij en heel veel andere. Ik denk dat het een redelijk veilige veronderstelling is dat een overgrote meerderheid niet kan hosten. Dus als jij geluk heb dat jij dat wel kan dan zul je inderdaad veel minder vaak de standaard reeks foutmeldingen van could not migrate host, lobby closed, connection failed, etc krijgen aangezien je zelf altijd kan hosten voor de lobby. Maar als je dat niet kan, zoals de meerderheid (als het geen meerderheid was zouden die problemen niet zoveel voorkomen aangezien 1 iemand die kan hosten voldoende is bij een lobby, en dat wordt vaak zat niet gehaald als host weggaat), dan krijg je wel vaak die foutmeldingen.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar een host in MW2 heeft echt geen ping van 0, en zeker niet met een p2p verbinding.[...]
Dat is gewoon de staat van je internet verbinding, en heel wat anders dan enorme verschillen omdat je geen host bent. Bij dedi server ben je dan 50ms ping en je tegenstander is 40ms, big deal. Hier zit je snel op 100ms+ ping terwijl host op 0 ping zit.
Vreemde is dat preditor missle wel weer meetelt.Versteegrob schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:32:
Weet iemand trouwens de poorten die CAD gebruikt? Want er wordt steeds geneut over NAT, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat ik mijn NAT gewoon open ga zetten voor één game.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Wat heb ik een medelijden met de PC gamers in dit topic
Niks dan lof over de Xbox 360 versie
Veel van de punten van kritiek (matchmaking, p2p, etc) gelden ook voor de console gamers. Die hebben gewoon lagere eisen of weten niet beter ofzo.monnick schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:43:
Wat heb ik een medelijden met de PC gamers in dit topic![]()
Anoniem: 320874
volgens mij tellen ze allemaal mee,althans degene die je rechtstreeks oproept,die uit een carepackage tellen niet mee.Zo denk er toch over want ik haalde een 18 killstreak+pave low,en met mijn zelfkennis kan ik nooit dat halen alleen met mijn wapenSCIxX schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:38:
[...]
Vreemde is dat preditor missle wel weer meetelt.
Ja? Is hier een lijstje van welke wel mee tellen voor je killstreak en welke niet?SCIxX schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:38:
[...]
Vreemde is dat preditor missle wel weer meetelt.
Heb momenteel deze 3 icm harderline
Carepackage - 3 kills
Sentry Gun - 4 kills
Heli Attack - 5 kills
Perfect, ga straks de Chopper gunner unlocken
Ja, wij weten niet beter...Mag schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:45:
[...]
Veel van de punten van kritiek (matchmaking, p2p, etc) gelden ook voor de console gamers. Die hebben gewoon lagere eisen of weten niet beter ofzo.

Ik ben PS3 gamer en geniet met volle teugen van deze game!!!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
idd, ik heb de xbox-versie en tot nu toe werkt de matchmakingmanier op zich prima, maar ik vind het minder leuk dan gewoon echt kiezen welke server je wil joinen.Mag schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:45:
[...]
Veel van de punten van kritiek (matchmaking, p2p, etc) gelden ook voor de console gamers. Die hebben gewoon lagere eisen of weten niet beter ofzo.
Hoe het nou komt dat het joinen van een server bij COD hooguit 15 seconden duurt, en het bij Halo 3 soms minuten kan duren is mij nog steeds onduidelijk. (Lijkt mij dat er nog steeds meer HALO-ers zijn dan COD-ers)
Het spelen van Spec-ops met een vriend over live werkt bij mij ook goed
Vind het hiervan weer jammer dat je het maximaal maar met zn 2en kunt doen, en niet 4 of meer. (veel vrienden van mij hebben deze game)
:D
Dit is niet waar, de kills van mijn ?Sentry Gun tellen niet mee aan de killstreak, erg jammer maar wel goed in balans.Anoniem: 320874 schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:46:
[...]
volgens mij tellen ze allemaal mee,althans degene die je rechtstreeks oproept,die uit een carepackage tellen niet mee.Zo denk er toch over want ik haalde een 18 killstreak+pave low,en met mijn zelfkennis kan ik nooit dat halen alleen met mijn wapen.Verder is het wel kutirritant als je 1 minuut voor tijd nog een heli hebt ofzo.die tellen dan niet mee voor de volgende game en weg heli
care packages tellen ook niet mee. voor de rest weet iki het niet.Versteegrob schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:49:
[...]
Ja? Is hier een lijstje van welke wel mee tellen voor je killstreak en welke niet?
Heb momenteel deze 3 icm harderline
Carepackage - 3 kills
Sentry Gun - 4 kills
Heli Attack - 5 kills
Perfect, ga straks de Chopper gunner unlocken
Mappacks en andere DLC. Dat zijn de enige logische redenen, of dat of bij IW lopen enkel idioten rond. Jij mag zelf kiezen wat je waarschijnlijker lijkt. Maar elke reden die ze tot nu toe zelf hebben gegeven is onzin geweest.Xadeon schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:35:
[...]
En welke verborgen reden zal dat volgens jou zijn?
Het lijkt mij verstandiger als je leest waar je op reageert. Ik zal het nog een keer uitleggen voor jou...[...]
Wie en welke meerderheid? Meerderheid van alle spelers die in dit topic klagen, meerderheid van alle MW2 spelers? Het lijkt me verstandiger als je alleen voor jezelf spreekt.
Heel vaak hebben ik en andere dat zodra de host weggaat er geen andere host is om het spel naar over te zetten. Als jij toevallig wel kan hosten zal je dat probleem niet hebben. Maar als niet de overgrote meerderheid niet kan hosten zou er geen probleem zijn met switchen naar nieuwe host, omdat er dan zo goed als altijd wel een andere host beschikbaar moet zijn. Er is niet zo goed als altijd een andere host beschikbaar (ja bij jou wle omdat je zelf kan hosten, maar dat is niet het geval voor degene die niet zelf kunnen hsoten), dus moet wel de meerderheid niet kunnen hosten. Aangezien iedereen die niet kan hosten deze problemen heeft, heeft dus de meerderheid deze problemen.
Euhm, ik weet niet of jij de p2p architectuur begrijpt, (trouwens weet ik wel want die begrijp jij niet) maar de host heeft zeker wel 0 ping, het wordt op zijn eigen computer gehost dus dan heeft hij geen ping vertraging. Zet ook eens je ping indicator op 10 bars, dan kan je altijd zien wie de host is aangezien hij de enige is met 0 ping. En opvallend vaak staat de host bovenaan.[...]
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar een host in MW2 heeft echt geen ping van 0, en zeker niet met een p2p verbinding.
Ik ben een van die mensen die via g2play een grijze key hebben gekocht. Nu vind ik het geen probleem om een nieuwe key te halen, ik wist immers dat ik een risico nam.psychodude schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:54:
[...]
Wat Valve eigenlijk probeert te zeggen:
Alleen is het mogelijk een nieuwe key van dezelfde game te adden op mijn huidige steam account (waar dus al een g2play key op staat geregistreerd)? Of moet ik een nieuwe steam account maken hiervoor (en dus al mijn stats verliezen)
Ok, gisterennacht voor het eerst die 'friend invite' is getest via steam.
Testte het met iemand die in Canada woont (ik in België).
Hij was host, en zoals ik enigzinds al verwachtte was ik constant aan het laggen...
MAAR na 1 à 2 minuten was de lag volledig weg! Zag nu 3 green bars, in de plaats van 1 red bar.
Kan iemand verklaren hoe dit mogelijk is?
Testte het met iemand die in Canada woont (ik in België).
Hij was host, en zoals ik enigzinds al verwachtte was ik constant aan het laggen...
MAAR na 1 à 2 minuten was de lag volledig weg! Zag nu 3 green bars, in de plaats van 1 red bar.
Kan iemand verklaren hoe dit mogelijk is?
Anoniem: 107117
Ik speel regelmatig MW2 met wat vrienden via Xbox Live. Nu hebben we gemerkt dat je allemaal op de MW2 Chat zit, daardoor hebben we in de game lobby bijna áltijd een lag.. Erg irritant!
Om ervoor te zorgen dat ik geen vreemde mensen meer hoor die door elkaar heen schreeuwen heb ik mijn privacy settings zo ingesteld dat ik alleen friends kan horen
Om ervoor te zorgen dat ik geen vreemde mensen meer hoor die door elkaar heen schreeuwen heb ik mijn privacy settings zo ingesteld dat ik alleen friends kan horen
En dan moet je naar de 500 headshots...LuckyY schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:01:
[...]
Geweldig wapenalleen om snel te levelen heb je er niks aan om alleen met 1 wapen te spelen
Ik heb de M4 mastery bijna compleet (heb alleen nog maar de 87/300 headshots niet done.)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lijkt me niet een argument omdat men NAT dan ook gewoon zou dichtgetimmerd zijn. Ik ben één van die "freaks" die zijn poorten gewoon lekker manueel beheerd en alles goed firewalled.monnick schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:43:
Wat heb ik een medelijden met de PC gamers in dit topic![]()
Edit: found them:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1019454
https://activision.custhe...std_adp.php?p_faqid=26621
Jammer dat ze dat niet gewoon in de handleiding zetten. Het openen van een NAT is het domste wat je van doen

[ Voor 26% gewijzigd door IStealYourGun op 22-11-2009 13:23 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Een nieuwe key van dezelfde game is wel mogelijk te adden, als het niet gelijk gaat kun je altijd contact opnemen met Valve om de gebande key van je account te laten schrappen. Of je saves daarmee worden behouden, dat weet ik niet. Weet niet of die echt aan je steam account gelocked worden of aan je key.DinaDani schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:58:
[...]
Ik ben een van die mensen die via g2play een grijze key hebben gekocht. Nu vind ik het geen probleem om een nieuwe key te halen, ik wist immers dat ik een risico nam.
Alleen is het mogelijk een nieuwe key van dezelfde game te adden op mijn huidige steam account (waar dus al een g2play key op staat geregistreerd)? Of moet ik een nieuwe steam account maken hiervoor (en dus al mijn stats verliezen)
Zoals hierboven al gezegd tellen alle kills mee voor je streaks behalve hetgeen wat je uit care package haalt. Genoeg reden voor mij om care package niet te gebruiken. Van de week wilde ik proberen om een nuke te halen dus enable ik Harrier (7 kills), AC-130 (11-kills) en Nuke (25-kills). Binnen 10 potjes had ik 'm gehaald door met de AC-130 veel kills te maken.Versteegrob schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:32:
Mooi dat het mogelijk is, ik heb ook voor het weekend een mailtje naar de support van Valve gestuurd alleen nog geen reactie op. Als het goed is is mijn key nog niet gebanned, maar dat wil ik dan graag voor zijn.psychodude schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:21:
[...]
Een nieuwe key van dezelfde game is wel mogelijk te adden, als het niet gelijk gaat kun je altijd contact opnemen met Valve om de gebande key van je account te laten schrappen. Of je saves daarmee worden behouden, dat weet ik niet. Weet niet of die echt aan je steam account gelocked worden of aan je key.
Het openzetten van nat is geen probleem hoor, anders kan 3/4 van nederland niet internetten, echter zomaar porten forwarden en ev0l UPNP aanzetten dat is dom en gevaarlijk. want upnp wordt echt niet alleen voor call of duty gebruikt, elke applicatie die naar buiten wilt en of naar binnen wilt krijgt toegang (mits een geldige sessie).IStealYourGun schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:20:
[...]
Lijkt me niet een argument omdat men NAT dan ook gewoon zou dichtgetimmerd zijn. Ik ben één van die "freaks" die zijn poorten gewoon lekker manueel beheerd en alles goed firewalled.
Edit: found them:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1019454
https://activision.custhe...std_adp.php?p_faqid=26621
Jammer dat ze dat niet gewoon in de handleiding zetten. Het openen van een NAT is het domste wat je van doen
Maar outbound filtering werkt gewoon slecht mits er nog genoeg beheerders zijn die websites op andere poorten gaan draaien (neem een voorbeeld aan de UVT webmail op 1011 en een andere site op 4443

[ Voor 9% gewijzigd door LuckY op 22-11-2009 13:39 ]
DLC is een van de redenen, maar niet de achterliggende reden, zoals jij dat suggereert. Iets met achter elke boom een...vul maar in.furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:58:
[...]
Mappacks en andere DLC. Dat zijn de enige logische redenen, of dat of bij IW lopen enkel idioten rond. Jij mag zelf kiezen wat je waarschijnlijker lijkt. Maar elke reden die ze tot nu toe zelf hebben gegeven is onzin geweest.
Het lijkt mij verstandiger als jij eens gaat inzien dat je niet voor een ander kan spreken, behalve jezelf. En de belerende (infantiele) toon mag je achterwegen laten, je spreekt niet tegen een kind van 12.[...]
Het lijkt mij verstandiger als je leest waar je op reageert. Ik zal het nog een keer uitleggen voor jou...
Heel vaak hebben ik en andere dat zodra de host weggaat er geen andere host is om het spel naar over te zetten. Als jij toevallig wel kan hosten zal je dat probleem niet hebben. Maar als niet de overgrote meerderheid niet kan hosten zou er geen probleem zijn met switchen naar nieuwe host, omdat er dan zo goed als altijd wel een andere host beschikbaar moet zijn. Er is niet zo goed als altijd een andere host beschikbaar (ja bij jou wle omdat je zelf kan hosten, maar dat is niet het geval voor degene die niet zelf kunnen hsoten), dus moet wel de meerderheid niet kunnen hosten. Aangezien iedereen die niet kan hosten deze problemen heeft, heeft dus de meerderheid deze problemen.
Je hebt er kennelijk zelf geen kaas van gegeten. De p2p-hosting zoals jij suggereert is geen centrale punt, als in server-client model. Iedere speler staat met elk ander speler in directe verbinding, wat min of meer het principe is van een p2p-structuur. Het enige wat het volgens IW - in de huidige setup - doet is de packets check via de 'host' laten verlopen. Maar dat wil niet zeggen dat de host dan ook geen vertraging in zijn verbinding heeft, en met een ping van 0 rondt loopt. Zoals jij dat probeert wijs te maken.[...]
Euhm, ik weet niet of jij de p2p architectuur begrijpt, (trouwens weet ik wel want die begrijp jij niet) maar de host heeft zeker wel 0 ping, het wordt op zijn eigen computer gehost dus dan heeft hij geen ping vertraging. Zet ook eens je ping indicator op 10 bars, dan kan je altijd zien wie de host is aangezien hij de enige is met 0 ping. En opvallend vaak staat de host bovenaan.
Is dat wel zo?Anoniem: 325634 schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:53:
Ik word echt moe van MW2 op het moment. Het komt mij iets té vaak voor dat ik gekilled word, vervolgens de killcam bekijken en zie dat iemand zijn gun op mijn hoofd mikt (vrijwel gelijk) inzoomed, wat ook gelijk op mijn hoofd is, en me dan dood schiet.
Ik ken veel mensen die roepen dat andere cheaten, maar weet je dat wel zeker?
Overigens: de killcam is niet echt betrouwbaar, hij loopt niet bepaald sychroon.
Ik word zelf ook dagelijks voor cheater uitgemaakt: ik weet niet eens hoe ik moet cheaten, ik zou het ook niet willen, en ik zou het ook niet durven. Dus: ik denk dat er een hoop onterechte beschuldigingen zijn.
Daarbij moet ik zeggen: in de 2 jaar dat ik cod4 heb gedaan ben ik pas twee keer iemand tegen gekomen waarvan ik zeker wist dat hij/zij vals aan het spelen was. Ik denk dat ik dus weer het andere uiterste ben: ik denk wellicht té vaak dat mensen gewoon goed zijn.
Zijn er veel klachten over cheaters in MW2? Wat is de kans dat je er een tegen komt?
Die tijden mis ik!Aragnut schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:54:
[...]
Ik wil het even vergelijken met COD 4 in plaats van counter-strike (is toch een leeftijdsverschil tussen die twee spellen). Bij COD 4 heb ik standaard filter aan staan om alle lege en volle servers uit de lijst te verwijderen (en ook alleen HC servers te tonen). Gevolg: ik kwam vaak op dezelfde servers terecht waar ik vond dat er relaxed gespeeld werd.
Op de console sowieso praktisch nooit, op de pc is de kans wellicht wat groter.
ik doe dat gewoon met een vriend,elk 5 headshots en dan wisselen.Na 1 uur heb je er al veel gedaan hoor.Het is mss wel ergens een vorm van cheaten of valsspelen maar ik benadeel anderen er niet mee in tegenstelling tot die aimbots.Gaat perfect op 3rd person cagematch.Je moet wel maken dat je direct achter hem joint.TroonStaal schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:11:
[...]
En dan moet je naar de 500 headshots...
Is er nog een alternatieve manier om anderen te joinen behoudens invite en join op steam? Met de dag neemt het failed to connect attempts namelijk alsmaar toe lijkt het waardoor ik en een aantal vrienden nog maar zelden gezamenlijk kunnen spelen.
Het is maar wat je leuk vindt.Anoniem: 320874 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:43:
[...]
ik doe dat gewoon met een vriend,elk 5 headshots en dan wisselen.Na 1 uur heb je er al veel gedaan hoor.Het is mss wel ergens een vorm van cheaten of valsspelen maar ik benadeel anderen er niet mee in tegenstelling tot die aimbots.Gaat perfect op 3rd person cagematch.Je moet wel maken dat je direct achter hem joint.
no life alert.Anoniem: 320874 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:43:
[...]
ik doe dat gewoon met een vriend,elk 5 headshots en dan wisselen.Na 1 uur heb je er al veel gedaan hoor.Het is mss wel ergens een vorm van cheaten of valsspelen maar ik benadeel anderen er niet mee in tegenstelling tot die aimbots.Gaat perfect op 3rd person cagematch.Je moet wel maken dat je direct achter hem joint.
Och, ik ga gewoon gamen naar headshots, moet zeggen dat het een goede oefening is
ik ga natuurlijk niet uren zitten headshots doen,gewoon heel soms een halfuurtje om die laatste 10 ofzo niet dat ik er 100 in 1 keer doe.
Daar heb ik ook wel aan gedacht maar heb gemerkt dat het in Ground War een stuk sneller gaat omdat je dan meer mensen tegenkomtAnoniem: 320874 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:43:
[...]
...moeten ze jou niet van tevoren al neerknallen natuurlijk, dat overkomt mij nog wel eens
Wat is dan welk de achterliggende reden?DLC is een van de redenen, maar niet de achterliggende reden, zoals jij dat suggereert. Iets met achter elke boom een...vul maar in.
Als jij nou eens zou lezen voor je reageert zou ik je niet als 12-jarige behandelen. Het simpele feit dat regelmatig wanneer host verlaat niemand anders host functie kan overnemen lijkt mij toch genoeg bewijs dat meerderheid niet kan hosten.\Het lijkt mij verstandiger als jij eens gaat inzien dat je niet voor een ander kan spreken, behalve jezelf
*Zucht*Je hebt er kennelijk zelf geen kaas van gegeten. De p2p-hosting zoals jij suggereert is geen centrale punt, als in server-client model. Iedere speler staat met elk ander speler in directe verbinding, wat min of meer het principe is van een p2p-structuur. Het enige wat het volgens IW - in de huidige setup - doet is de packets check via de 'host' laten verlopen. Maar dat wil niet zeggen dat de host dan ook geen vertraging in zijn verbinding heeft, en met een ping van 0 rondt loopt. Zoals jij dat probeert wijs te maken.
Ga nou niet lopen zeggen dat andere er geen kaas van hebben gegeten als je dat zelf niet hebt. Er is WEL een server client model. Waarom denk je oko dat het zo makkelijk was dedicated servers te maken? Wat jij beschrijft is meer zoals het bij RTS wordt gedaan, dan is inderdaad de ping voor iedereen effectief gelijk, echter hij is dan meer in de richting van de 300ms.
Als jij nu ineens je verbinding gaat gebruiken om porno te downloaden als je host bent zul je zien dat ineens iedereen gaat laggen. Ben je geen host dan ben jij de enige die gaat laggen.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit dat probleem gehad, als de host het spel verlaat zoekt hij bij mij gewoon een andere host op. ik heb nog nooit gehad dat het spel niet verdergaat.furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:46:
Als jij nou eens zou lezen voor je reageert zou ik je niet als 12-jarige behandelen. Het simpele feit dat regelmatig wanneer host verlaat niemand anders host functie kan overnemen lijkt mij toch genoeg bewijs dat meerderheid niet kan hosten.
Dus komen we bij de simpele vraag, kan jouw computer hosten? Als hij dat kan is de verklaring heel simpel, tuurlijk gaat hij altijd verder want er is altijd een host als jij er bent.Fuzzynl schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:00:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit dat probleem gehad, als de host het spel verlaat zoekt hij bij mij gewoon een andere host op. ik heb nog nooit gehad dat het spel niet verdergaat.
Bij mij en genoeg andere waar je het aan vraagt die niet kunnen hosten is het regelmatig dat zodra host verlaat de handel ermee kapt omdat hij geen nieuwe host kan vinden. Hoe kan je dat uitleggen behalve dat er weinig mensen zijn die kunnen hosten?
Ik heb ook af en toe het probleem dat de host migration mislukt, maar niet erg vaak. Meestal na een potje of 4-5 wordt ik zelf host en blijven we lekker doorgamen.furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:07:
[...]
Dus komen we bij de simpele vraag, kan jouw computer hosten? Als hij dat kan is de verklaring heel simpel, tuurlijk gaat hij altijd verder want er is altijd een host als jij er bent.
Bij mij en genoeg andere waar je het aan vraagt die niet kunnen hosten is het regelmatig dat zodra host verlaat de handel ermee kapt omdat hij geen nieuwe host kan vinden. Hoe kan je dat uitleggen behalve dat er weinig mensen zijn die kunnen hosten?
De hele procedure waarmee de host gekozen wordt vind ik af en toe wel wat dubieus. Ik zit op een 20 down/1 up XS4ALL Only verbinding met een meer dan gemiddelde PC (Q9550, GTX280 SLI Intel SSD raid0 en 8GB ram), maatjes van mij zitten rond hetzelfde.Toch wordt regelmatig de host gekozen die voor àlle andere spelers de slechtste performance geeft. Dan doel ik op de conn van de host en de PC.
Dan heb je dus niet alleen de 'bullet-lag' maar ook het horten en stoten van de game. (pc-performance?)
Ik heb het ook gehad. In ongeveer 25% van de gevallen was na een host migration de ping ondoenlijk, in nog eens 25% vd gevallen eindigde het potje, en 50% ging het verder en had ik een iets slechter, vergelijkbare of iets betere ping.furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:07:
[...]
Dus komen we bij de simpele vraag, kan jouw computer hosten? Als hij dat kan is de verklaring heel simpel, tuurlijk gaat hij altijd verder want er is altijd een host als jij er bent.
Maar we weten allemaal dat er veel meer mis is met de game dan dit. Tuurlijk, er zijn bij dit soort dingen altijd mensen die nergens last van hebben (of die het misschien niet eens merken) en voor wie het probleem dan ook niet bestaat (ook niet bij anderen).
Heb een vermoeden dat de eerste grote patch een combinatie zal zijn van aanpassing van host systeem/dedicated servers 
Tenminste dat hoop ik toch.
Net Campaign uitgespeeld en ik vond hem zelfs nog beter dan de vorige MW! Blijft 1 van de weinige games die ik langer dat 10 minuten kan spelen, maar dan ook meteen verslaafd ben! Thx Activision
-- All science is either physics or stamp collecting
Hier hoop ik idd ook op. Net weer 15 lang moeten proberen voordat ik in een fatsoenlijke game zat met 3 mensen in mijn party.Graviton12 schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:18:
Heb een vermoeden dat de eerste grote patch een combinatie zal zijn van aanpassing van host systeem/dedicated servers
Lezen en niet onthouden..., schiet lekker op..furby-killer schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:46:
[...]
Wat is dan welk de achterliggende reden?
Op zulke onzinnigheid ga ik niet eens meer in.[...]
Als jij nou eens zou lezen voor je reageert zou ik je niet als 12-jarige behandelen.

Dat is geen simpele feit, dat is een ervaring waaruit jij je conclusie trekt. Dat zijn kennelijk in jou geval 2 verschillende punten.Het simpele feit dat regelmatig wanneer host verlaat niemand anders host functie kan overnemen lijkt mij toch genoeg bewijs dat meerderheid niet kan hosten.
Bullsh*t, jouw bewering staat volledig haaks op waarvoor p2p staat. Het enige server-client verbinding, zit tussen jouw computer en dat van IWnet en Steam. Onbegrijpelijk dat je stug het tegengestelde beweert. Anders zoek je even op wat p2p exact inhoudt. Scheelt je wellicht een post.[...]
*Zucht*
Ga nou niet lopen zeggen dat andere er geen kaas van hebben gegeten als je dat zelf niet hebt. Er is WEL een server client model. Waarom denk je oko dat het zo makkelijk was dedicated servers te maken? Wat jij beschrijft is meer zoals het bij RTS wordt gedaan, dan is inderdaad de ping voor iedereen effectief gelijk, echter hij is dan meer in de richting van de 300ms.
Zeg, doe me een plezier, ga niet met zulke voorstellen aankomen. Trouwens, wellicht dat daar jouw probleem zit.Als jij nu ineens je verbinding gaat gebruiken om porno te downloaden als je host bent zul je zien dat ineens iedereen gaat laggen. Ben je geen host dan ben jij de enige die gaat laggen.
Maar goed, voor mij is hierbij de discussie met jou ten einde. Je hardnekkige, overtrokken en infantiele houding staan me niet aan, en is bovendien respectloos. Zeker binnen GoT gaan we niet zo met elkaar om.
Om eerlijk te zijn kan ik ook allesbehalve tevreden zijn over het MP gedeelte wat verbindingen betreft. Als er mensen zijn die op de PC spelen en weinig problemen ondervinden mogen ze heel tevreden zijn.
Daarstraks binnen de eerste 3 minuten na de start 2 keer van host veranderd en meerdere keren een berg lag gehad waar je akelig van werd.
En ook al een paar keer wanneer je de begintekening zag wanneer de map aan het laden is dat je alsnog eraf geflikkerd wordt. Daarnaast ook nog tig keer achter elkaar van lobby wisselen waarbij je elke keer als ie aan het aftellen is tot aan het begin van de match er weer spelers verdwijnen waardoor alles weer van voren af aan begint. En dat gaat dan een paar minuten achter elkaar door.
Dit is van vanmiddag sinds 12.00 uur en het is voor mij niet geheel nieuw sinds ik de game in huis heb, het is een regelmatig terugkerend iets.
Daarnaast geloof ik ook dat de reden dat het op deze manier is gedaan vooral een commerciële reden heeft, waarom zou je anders de dedicated servers uitbannen? Op deze manier is de enige manier om aan nieuwe maps te komen via Activision zelf en die zullen ze niet gratis weg gaan geven. Gratis maps via mods kan niet, slim bekeken.
Daarstraks binnen de eerste 3 minuten na de start 2 keer van host veranderd en meerdere keren een berg lag gehad waar je akelig van werd.
En ook al een paar keer wanneer je de begintekening zag wanneer de map aan het laden is dat je alsnog eraf geflikkerd wordt. Daarnaast ook nog tig keer achter elkaar van lobby wisselen waarbij je elke keer als ie aan het aftellen is tot aan het begin van de match er weer spelers verdwijnen waardoor alles weer van voren af aan begint. En dat gaat dan een paar minuten achter elkaar door.
Dit is van vanmiddag sinds 12.00 uur en het is voor mij niet geheel nieuw sinds ik de game in huis heb, het is een regelmatig terugkerend iets.
Daarnaast geloof ik ook dat de reden dat het op deze manier is gedaan vooral een commerciële reden heeft, waarom zou je anders de dedicated servers uitbannen? Op deze manier is de enige manier om aan nieuwe maps te komen via Activision zelf en die zullen ze niet gratis weg gaan geven. Gratis maps via mods kan niet, slim bekeken.
Na al het slechte nieuws rond de pc versie van MW2 had ik besloten om het niet te kopen, maar nu heb ik hem voor mijn verjaardag gehad van mijn vrouw. De game is eigenlijk precies zoals ik het verwacht had... Heel erg arcade, een echte console titel.
De SP is dik in orde, op wat kleine dingen (lean) na en het feit dat hij na 6 uur klaar was. Graphics heel aardig en nog redelijk te spelen met mijn 8800GT.
De MP is matig, heel erg matig. Dat is erg jammer, want het had erg goed kunnen zijn.
Als eerste zijn alle unlocks en accolades etc erg goed en geven een erg leuke toevoeging aan de MP ervaring. Map design is ook goed, alhoewel zijn de maps wat aan de kleine kant.
Het matchmaking systeem is een ramp, ik kan niet eens de goede woorden vinden om mijn gevoelens uit te drukken. Ja, je kan (in theorie) binnen 10s spelen.... Maar dat ik wil ik helemaal niet. Ik wil een map kunnen kiezen, een server met minder dan 50ping selecteren en vervolgens zonder onderbrekingen verder gamen!
De lag zorgt ervoor dat een beetje serieus gamen gewoon niet gaat. Het "hoe-kan-ik-dood-zijn-ik-was-de-hoek-toch-al-om" gevoel is er constant, en goed snipen is totaal niet mogelijk. Vooral de kill-cam geeft goed weer hoe erg die lag wel niet is. Als ik iemand in vizier heb maakt hij een draaiende beweging, en kijkt 30graden naast mij. Ik wil dan een perfecte HS aimen en ben dan ineens dood. Dan bekijk ik de kill-cam en zie dat hij mij al lang in vizier had.
Een ander punt van ergernis is de muziek. Die kan niet uit of zachter? Zit ik ergens op een dakje met mijn headset op, de voetstappen te volgen van iemand die het gebouw binnen komt om te kijken door welke deuropening hij zal komen....en dan ineens gaat de muziek vol aan omdat er nog maar een minuut over is ofzo! Ik hoor dan die voetstappen niet meer en die vent komt binnen en ik dood.
Positief aan de game zijn de wapens, net als in CoD4. Customizing wapens is goed. Momenteel speel ik met een .50 sniper rifle met een acog scope erop, geeft betere range haha
en vizier opbrengen gaat veel sneller. Voor de echte CS ervaring zeg maar. Met FMJ en Stopping Power heb je altijd "one shot one kill".
Ik zie mezelf de game niet zo lang meer spelen, tenzij er nog een dedicated servers patch komt.
De SP is dik in orde, op wat kleine dingen (lean) na en het feit dat hij na 6 uur klaar was. Graphics heel aardig en nog redelijk te spelen met mijn 8800GT.
De MP is matig, heel erg matig. Dat is erg jammer, want het had erg goed kunnen zijn.
Als eerste zijn alle unlocks en accolades etc erg goed en geven een erg leuke toevoeging aan de MP ervaring. Map design is ook goed, alhoewel zijn de maps wat aan de kleine kant.
Het matchmaking systeem is een ramp, ik kan niet eens de goede woorden vinden om mijn gevoelens uit te drukken. Ja, je kan (in theorie) binnen 10s spelen.... Maar dat ik wil ik helemaal niet. Ik wil een map kunnen kiezen, een server met minder dan 50ping selecteren en vervolgens zonder onderbrekingen verder gamen!
De lag zorgt ervoor dat een beetje serieus gamen gewoon niet gaat. Het "hoe-kan-ik-dood-zijn-ik-was-de-hoek-toch-al-om" gevoel is er constant, en goed snipen is totaal niet mogelijk. Vooral de kill-cam geeft goed weer hoe erg die lag wel niet is. Als ik iemand in vizier heb maakt hij een draaiende beweging, en kijkt 30graden naast mij. Ik wil dan een perfecte HS aimen en ben dan ineens dood. Dan bekijk ik de kill-cam en zie dat hij mij al lang in vizier had.
Een ander punt van ergernis is de muziek. Die kan niet uit of zachter? Zit ik ergens op een dakje met mijn headset op, de voetstappen te volgen van iemand die het gebouw binnen komt om te kijken door welke deuropening hij zal komen....en dan ineens gaat de muziek vol aan omdat er nog maar een minuut over is ofzo! Ik hoor dan die voetstappen niet meer en die vent komt binnen en ik dood.
Positief aan de game zijn de wapens, net als in CoD4. Customizing wapens is goed. Momenteel speel ik met een .50 sniper rifle met een acog scope erop, geeft betere range haha

Ik zie mezelf de game niet zo lang meer spelen, tenzij er nog een dedicated servers patch komt.
Life is what you others make it.
Helemaal snappen doe ik dat matchmaking niet. Toen ik rond level 20 zat speelde ik met 2 lvl 70's en er liepen ook level 1's rond.
Ik zing het nog wel tot maart uit als de nieuwe BF verschijnt.
Ik zing het nog wel tot maart uit als de nieuwe BF verschijnt.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 22-11-2009 17:32 ]
Anoniem: 104748
Wat een BS zeg.... opeens na 2 weken spontaan: NAD strict. En de laatste potjes te erge lag, gaat lekker zo...
Maybe bug en gewoon net pech met de lag, al klaagden meer mensen over die lag die potjes.
Maybe bug en gewoon net pech met de lag, al klaagden meer mensen over die lag die potjes.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 22-11-2009 18:31 ]
Het is NAT, maar dit probleem had ik ook ineens eergisteren (xbox)....Heel vreemd, nu staat NAT weer op OPENAnoniem: 104748 schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:29:
Wat een BS zeg.... opeens na 2 weken spontaan: NAD strict. En de laatste potjes te erge lag, gaat lekker zo...
Dit topic is alweer vol, dus op naar het volgende deel:
[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 8
[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 8
Anoniem: 104748
Boeiend, ik had het over me AV versterker.monnick schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:37:
[...]
Het is NAT, maar dit probleem had ik ook ineens eergisteren (xbox)....Heel vreemd, nu staat NAT weer op OPEN
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.
Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie