1) Nope, jij krijgt gewoon op je map meteen alle posities van je vijand door op je radar dmv rode stipjes (mits de tegenstanders geen counter perk gebruiken)Retonator schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:04:
Waarschijnlijk is het antwoord heel simpel. Maar wat betekent het als ik bij mijn team mates op de map hun icoontje zie knipperen?(is meer een soort van uitralen, het heeft iig een animatie)?Betekent dit dat deze persoon een UAV heeft uitstaan?
En dan nog een vraag over UAV als een teammate die heeft kan iedereen dan de hele map zien of moet je in de beurt zijn van deze persoon?
2) Je hoeft niet bij hem in de buurt te zijn, je krijgt het instantaan
Oh ja, de UAV ontploft gewoon in de lucht als je hem met een raket bestookt. Er vallen geen brokstukken o.i.d naar beneneden.
Zit er eigenlijk nog een challenge op het neerhalen van UAV's? Ik haal namelijk standaard elk potje wel een stuk of 2 neer, maar zie nooit iets extra's verschijnen.
Gisteren nog heerlijk een Gunchopper crate van een Duitse tegenstander "geklaut" en >15 kills gemaakt. Hij was er niet echt "froh" mee
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.