• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
Retonator schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:04:
Waarschijnlijk is het antwoord heel simpel. Maar wat betekent het als ik bij mijn team mates op de map hun icoontje zie knipperen?(is meer een soort van uitralen, het heeft iig een animatie)?Betekent dit dat deze persoon een UAV heeft uitstaan?

En dan nog een vraag over UAV als een teammate die heeft kan iedereen dan de hele map zien of moet je in de beurt zijn van deze persoon?
1) Nope, jij krijgt gewoon op je map meteen alle posities van je vijand door op je radar dmv rode stipjes (mits de tegenstanders geen counter perk gebruiken)
2) Je hoeft niet bij hem in de buurt te zijn, je krijgt het instantaan

Oh ja, de UAV ontploft gewoon in de lucht als je hem met een raket bestookt. Er vallen geen brokstukken o.i.d naar beneneden.

Zit er eigenlijk nog een challenge op het neerhalen van UAV's? Ik haal namelijk standaard elk potje wel een stuk of 2 neer, maar zie nooit iets extra's verschijnen.

Gisteren nog heerlijk een Gunchopper crate van een Duitse tegenstander "geklaut" en >15 kills gemaakt. Hij was er niet echt "froh" mee :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Verwijderd

Slasher schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:46:
[...]

wat ik er van begrepen heb uit dit topic hechten veel mensen er blijkbaar veel waarde aan
Ik snap het ook niet helemaal. Ik ben al blij als ik alles unlocked heb. Ik ga dan niet nog eens een keer helemaal opnieuw beginnen om te bewijzen dat ik geen leven heb.

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Waarschijnlijk is het antwoord heel simpel. Maar wat betekent het als ik bij mijn team mates op de map hun icoontje zie knipperen?(is meer een soort van uitralen, het heeft iig een animatie)?Betekent dit dat deze persoon een UAV heeft uitstaan?
Ik zit nu niet achter mw2, maar betekend dit knipperen niet gewoon dat je teammates aan het schieten zijn?
En dan nog een vraag over UAV als een teammate die heeft kan iedereen dan de hele map zien of moet je in de beurt zijn van deze persoon?
UAV is voor heel het team beschikbaar, overal :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

de persoon die dacht "hmm laat ik een achievement maken voor 15 sniperkills met een 1.5x zoom scope" mag ook meteen dood... arghhh wat is dat kut schieten zeg met die agocweetikveelhoedieheet kut scope :(

blup

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:25:
[...]

Prestige betekend status? Ik dacht Prestatie..
pres·ti·ge [prestie:zje] het; o invloed, aanzien: zijn ~ hooghouden

Het is inderdaad E-peen, maar toch. Zoals veel mensen zeggen, ze hebben liever alles umlockt. Dapper als je alles in de prullenbak gooit voor wat E-peen; Ik zou het doen :)

Die gasten nu al met 10x prestige doen inderdaad wel af aan het fenomeen.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:51:
[...]

Ik snap het ook niet helemaal. Ik ben al blij als ik alles unlocked heb. Ik ga dan niet nog eens een keer helemaal opnieuw beginnen om te bewijzen dat ik geen leven heb.
Dat dus :)

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Hoezo geen leven? Ik speel een aantal uur per week, ben nu even over de level dertig, zoals heel veel Tweakers hier. Wanneer ik 70 haal, ga ik zeker voor prestige. Dat bewijst niet dat ik geen leven heb, het is slechts voortgang in het spel ten koste van achteruitgang :|

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Wie van jullie heeft al veel MP gespeeld in de map RUST?
Ik heb hem nog nooit voorbij zien komen nl.

Of zit die in een bepaalde gametype? speel alleen TDM.

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
TroonStaal schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:33:
[...]

Oh, dat maakt het er al een stuk "minder moeilijk" op. In elk geval scheelt het want het is meer een toevalstreffer dan iets wat je kan mikken/timen. Hoewel dat ook wel kan natuurlijk.
Of je laat een crate op jezelf landen als de tegenstander nog 1 kill nodig heeft om te winnen. Of telt dit niet voor de challenge?

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:26
baronruud schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:04:

Probeer eens Free for All, dan komt ie wel langs...

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

In Free-For-All komt deze gave map regelmatig voorbija.
Joarie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:47:
[...]

Zit er eigenlijk nog een challenge op het neerhalen van UAV's? Ik haal namelijk standaard elk potje wel een stuk of 2 neer, maar zie nooit iets extra's verschijnen.
Naast de 50 punten, krijg je een de pro variant van de cold-blooded perk. Verder zijn er geen challenges aan verbonden volgens mij.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Rust is een Free-For-All map. :) (zoals hierboven wordt aangegeven)

[ Voor 7% gewijzigd door Step op 19-11-2009 15:09 . Reden: }:O ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Brammel schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:07:
[...]

Of je laat een crate op jezelf landen als de tegenstander nog 1 kill nodig heeft om te winnen. Of telt dit niet voor de challenge?
Mits je dat bijtijds doet en je vijand niet een extra iemand neerhaalt...

• Morax
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:51:
[...]

Fijn dat sommige mensen hier niet snappen dat mensen dat gewoon leuk vinden om te doen. Ik persoonlijk vind het 'levelen' een leuke toevoeging aan de maultiplayer ervaring. Infinity ward heeft hierin voorzien door ervoor te zorgen dat mensen op level 70 weer opnieuw kunnen beginnen en voegt daar dan ook nog eens wat simpele doch leuke rewards aan toe voor mensen die het gaan doen. Het is gewoon om de herspeelbaarheid van het spel te verhogen :)

Sommige mensen zijn uren bezig met het bouwen van schaalmodellen, de ander staat hele middagen zijn auto te poetsen en op te leuken, en ik vind het leuk om de prestige mode te starten en Modern Warfare 2 te spelen. Helaas lijkt dat laatste dus nog niet maatschappelijk geaccepteerd en heb je dus gelijk geen leven als je het spel gemiddeld meer en langer speelt dan anderen.

Hetzelfde geldt met de lancering: Sommige mensen roepen maar al te hard dat je geen leven hebt als je om 22:00 naar de mediamarkt Rotterdam gaat om daar een releaseparty bij te wonen en vervolgens bij de nachtopening het spel te kopen. Maar diezelfde mensen zeggen dan weer niets over mensen die twee dagen van tevoren letterlijk een tentje neerzetten voor de deur van een postkantoor om kaartjes te halen voor het concert van hun favoriete band.

Erg jammer dat 'gamen' nog steeds als iets voor nerds wordt gezien. Uitgerekend op tweakers had ik dit niet verwacht :(

[ Voor 9% gewijzigd door Morax op 19-11-2009 15:13 . Reden: quote toegevoegd ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gisteren voor het eerst tegengekomen, alleen FFA denk ik. Edit: dat was rust, ben te langzaam

Map is erg chaotisch, geen echte dekking, en klein, je wordt continue in de rug neergeschoten.

Maar laatste keer dat ik speelde 1 van beste k/d ratios tot nu toe behaald (beter dan 4:1, ja andere halen veel hoger, ik niet) op rust. Totaal 3x sentry gun gekregen (2x door netjes 5 tegenstanders neer te schieten, 1x gejat van tegenstander). Daarna sentry gun gebruiken om je rug te dekken, zelf andere kant in het oog houden met machine geweer, kills stroomde binnen. Alleen vreemd genoeg kreeg ik niet mijn pavelow killstreak (nog nooit gehad door killstreak), ondanks dat ik toch al 5 kills voor sentry had en daarna mijn sentry alleen al een hele hoop tegenstanders neer schoot, of tellen die niet mee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:04:
Hoezo geen leven? Ik speel een aantal uur per week, ben nu even over de level dertig, zoals heel veel Tweakers hier. Wanneer ik 70 haal, ga ik zeker voor prestige. Dat bewijst niet dat ik geen leven heb, het is slechts voortgang in het spel ten koste van achteruitgang :|
Prestige is niets anders dan een ander embleem. That's it. Als mensen het er voor over hebben om een ander embleem te krijgen door alles wat ze hebben vrijgespeeld te laten verdwijnen, dan vind ik dat je geen leven hebt, want je hebt het gevoel dat je je moet bewijzen ten opzichte van anderen ipv dat het om het gamen gaat. Als het je om het gamen gaat, dan hou je lekker alle wapens die je hebt vrijgespeeld.

• LuckY
  • Niet online
Morax schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:11:
[...]

Fijn dat sommige mensen hier niet snappen dat mensen dat gewoon leuk vinden om te doen. Ik persoonlijk vind het 'levelen' een leuke toevoeging aan de maultiplayer ervaring. Infinity ward heeft hierin voorzien door ervoor te zorgen dat mensen op level 70 weer opnieuw kunnen beginnen en voegt daar dan ook nog eens wat simpele doch leuke rewards aan toe voor mensen die het gaan doen. Het is gewoon om de herspeelbaarheid van het spel te verhogen :)

Sommige mensen zijn uren bezig met het bouwen van schaalmodellen, de ander staat hele middagen zijn auto te poetsen en op te leuken, en ik vind het leuk om de prestige mode te starten en Modern Warfare 2 te spelen. Helaas lijkt dat laatste dus nog niet maatschappelijk geaccepteerd en heb je dus gelijk geen leven als je het spel gemiddeld meer en langer speelt dan anderen.

Hetzelfde geldt met de lancering: Sommige mensen roepen maar al te hard dat je geen leven hebt als je om 22:00 naar de mediamarkt Rotterdam gaat om daar een releaseparty bij te wonen en vervolgens bij de nachtopening het spel te kopen. Maar diezelfde mensen zeggen dan weer niets over mensen die twee dagen van tevoren letterlijk een tentje neerzetten voor de deur van een postkantoor om kaartjes te halen voor het concert van hun favoriete band.

Erg jammer dat 'gamen' nog steeds als iets voor nerds wordt gezien. Uitgerekend op tweakers had ik dit niet verwacht :(
Blijkbaar maak jij een aanname aan de hand van de post. Ik veroordeel het totaal niet... ik begrijp het alleen niet. Het gaat er toch om om alles te halen (lees level 70) van mij mag je prestige doen geen problemen mee. Er was alleen niet duidelijk uitgelegd waarom iemand dat zou willen. Ik bekeek het van de kant van de extra's wat titles en emblems... w00p-die-F*cking- d00.. geef mij maar liever die AK en dat ik zorgeloos kan knallen zonder dat ik verplicht met wapens moet gaan spelen om toch sneller te levelen. (ik was ook nooit voor het wapensysteem van cod4.... cod2 was veel beter daarin imho).
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:13:

Maar laatste keer dat ik speelde 1 van beste k/d ratios tot nu toe behaald (beter dan 4:1, ja andere halen veel hoger, ik niet) op rust. Totaal 3x sentry gun gekregen (2x door netjes 5 tegenstanders neer te schieten, 1x gejat van tegenstander). Daarna sentry gun gebruiken om je rug te dekken, zelf andere kant in het oog houden met machine geweer, kills stroomde binnen. Alleen vreemd genoeg kreeg ik niet mijn pavelow killstreak (nog nooit gehad door killstreak), ondanks dat ik toch al 5 kills voor sentry had en daarna mijn sentry alleen al een hele hoop tegenstanders neer schoot, of tellen die niet mee?
De kills van de killstreaks tellen niet mee, dat is eruit gesloopt sinds call of duty 4 omdat mensen het oneerlijk vonden dat wanneer je een airstrike had, en daar 2 man kilde direct een chopper kon inroepen.

Wel grappig vorige keer had ik een 9 killstreak.. dus dan heb ik een care package, een predator en een emergency airdrop. Liep ik rond met 2 sentry's 2 predators en een harrier boven me :')

[ Voor 21% gewijzigd door LuckY op 19-11-2009 15:21 ]

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Onzin.
Dus omdat iemand graag wat te doen heeft als ie eenmaal alles gedaan heeft heeft ie direct geen leven?
Daar is Prestige mode voor, zodat mensen die lvl70 gehaald hebben en alles unlocked wat te doen hebben, mochten ze dat willen.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• Joarie
  • Laatst online: 19:55
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:13:
Alleen vreemd genoeg kreeg ik niet mijn pavelow killstreak (nog nooit gehad door killstreak), ondanks dat ik toch al 5 kills voor sentry had en daarna mijn sentry alleen al een hele hoop tegenstanders neer schoot, of tellen die niet mee?
Nope, die tellen niet mee. Net zoals de kills die gemaakt worden door vliegtuigen, helicopters en predators.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Verwijderd

Morax schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:11:
[...]

Dat heb ik niet gezegd dat gamen voor nerds is. Ik game zelf ook en ik vind mezelf geen nerd. Mensen die de hele dag hun auto staan te poetsen en op te leuken vind ik ook dat ze geen leven hebben etc.
Als je nu al bijna toe bent aan prestige vind ik dat je wel ERG veel hebt gespeeld. Kheb het spel nu een week en zit ergens op lvl 15. Maar ik heb op mijn gemak eerst de sp uitgespeeld.
Ik studeer ook gewoon, dat gaat voor. Schijnbaar staat gamen bij genoeg mensen als het belangrijkste in hun leven (anders zit je niet op lvl 70 binnen een week).

Is het trouwens zo, als je lvl 70 hebt bereikt dat je dan meteen aan prestige begint? Of kan je kiezen om dat niet te doen?

• Douwe63
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:16:
[...]

Prestige is niets anders dan een ander embleem. That's it. Als mensen het er voor over hebben om een ander embleem te krijgen door alles wat ze hebben vrijgespeeld te laten verdwijnen, dan vind ik dat je geen leven hebt, want je hebt het gevoel dat je je moet bewijzen ten opzichte van anderen ipv dat het om het gamen gaat. Als het je om het gamen gaat, dan hou je lekker alle wapens die je hebt vrijgespeeld.
Jij gaat even voor mij uitmaken dat ik het gevoel heb dat ik me moet bewijzen ten opzichte van anderen.

Het is goed als jij dat vindt, ik vind dat jij gewoon een domme kortzichtige droplul bent 8)

• Morax
Joarie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:19:
[...]

Nope, die tellen niet mee. Net zoals de kills die gemaakt worden door vliegtuigen, helicopters en predators.
Correctie: kills die je maakt met een killstreak reward tellen wel mee voor je streak, onder de voorwaarde dat je niet dood gaat tussen het behalen en inzetten van de killstreak reward. De enige uitzondering hierop zijn killstreak rewards uit care packages (en mogelijk dus ook sentries).

• Sissors
  • Niet online
Ah ik dacht dat dat alleen was als ze van carepackage komen. Editje: zie boven, nu begin ik verward te raken. Redelijk zeker dat ik niet doodgegaan was voor ik sentry haalde, maar niet 100% zeker.

Nou ja, sentry blijft toch wel 1 van mijn favo killstreak rewards, in tegenstelling tot veel andere is het niet gewoon je k/d ratio omhoog gooien door op een knop te drukken (vooral op rust met pavelow bijvoorbeeld, niemand gaat stinger schieten als je daardoor meer andere helpt en neergeschoten wordt meteen, en je kan geen dekking zoeken), je kan hem ook mooi taktisch gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 19-11-2009 15:27 ]

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:16:
[...]

Vind het eigenlijk best wel triest dat je het zo vind. Slaat toch nergens op dat je dan gelijk geen leven hebt.
m.a.w. als je 2 potjes per dag speelt en dan uiteindelijk naar lange tijd level 70 bent als nog door wilt gaan met levelen en dus de prestige mode unlocked. Misschien vinden die mensen het wel leuk om te spelen om XP te krijgen en challenges opnieuw te completen? Misschien maakt het die mensen wel niet uit dat alles geunlocked is op level 70?

Maar tuurlijk er zijn altijd mensen die het voor de e-peen doen. Laat ze lekker, als hun denken dat ze daardoor beter voelen mja dan denken ze dat maar. Maar om gelijk iedereen die prestige doet uit te maken dat ze geen leven hebben vind ik een beetje belachelijk.

Persoonlijk vind ik nou niet echt dat er iets speciaals is aan om level 70 of level 70 prestige 10th te zijn. Ik vind het leuk om een soort van voldoening in een spelletje te hebben door een challenge te completen. Nu kan je wel op level 70 challenges verder doen, maar dat raakt op een gegeven moment ook op :)

• Morax
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:26:
Ah ik dacht dat dat alleen was als ze van carepackage komen. Editje: zie boven, nu begin ik verward te raken. Redelijk zeker dat ik niet doodgegaan was voor ik sentry haalde, maar niet 100% zeker.

Nou ja, sentry blijft toch wel 1 van mijn favo killstreak rewards, in tegenstelling tot veel andere is het niet gewoon je k/d ratio omhoog gooien door op een knop te drukken (vooral op rust met pavelow bijvoorbeeld, niemand gaat stinger schieten als je daardoor meer andere helpt en neergeschoten wordt meteen, en je kan geen dekking zoeken), je kan hem ook mooi taktisch gebruiken.
Daar twijfel ik dus ook een beetje aan, maar feitelijk is een sentry-gun natuurlijk een care-package waar altijd een sentry in zit, dus waarschijnlijk valt hij daarom ook onder de noemer 'care-package' en telt hij daarom niet mee... Zou wel lullig zijn overigens.

Douwe63 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:25:
[...]

Jij gaat even voor mij uitmaken dat ik het gevoel heb dat ik me moet bewijzen ten opzichte van anderen.

Het is goed als jij dat vindt, ik vind dat jij gewoon een domme kortzichte droplul bent 8)
De vraag is nu: als prestige niet zou bestaan, zou je dan ook alles opnieuw doen?

Verwijderd

Douwe63 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:25:
[...]

Het is goed als jij dat vindt, ik vind dat jij gewoon een domme kortzichte droplul bent 8)
Als jij een rede kan noemen om alles wat je hebt unlocked op te geven, dan is het redelijk. Wat is anders het nut van prestige (buiten het bezig houden van mensen die lvl 70 al hebben bereikt)?
Bovendien moet er een kern van waarheid in zitten wil je er zo fel op reageren.

@Bram boven deze reactie
Ik had het niet beter kunnen verwoorden _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 15:52 ]

• DeBaroN
Ik had bijna alles unlocked in MW1. Prestige leek mij ook niks, onzin, logo's waar je geen ruk aan hebt.
Toen wou de PS3 niet meer opstarten, kapot, opsturen, nieuwe terug en MW1 helemaal opnieuw.
Baalde destijds dat ik alles kwijt was, maar toen ik weer begon met alles te halen, gaf dat een goed gevoel.
Je wil alles weer unlocken. Drang om het te halen...ofzo

Niet dat ik nu direct prestige ga doen.

(ter info, ben begonnen met een nieuwe account, naam stond me niet aan)

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Over Prestige Mode geleuter:
Er is een optie op Prestige te doen, je bent het niet verplicht. De mensen die het willen doen, kunnen het en de mensen die het niet willen en gewoon alle equipement willen behouden, kan ook! Dus wat maakt het uit! :)

Ben met multiplayer lvl 26 en probeer nu eerst met singleplayer alle achievements te halen, vervolgens Special Ops en daarna probeer ik alles te halen in multiplayer! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Zullen we de hele prestige/leven discussie maar achter ons laten?
Word er niet gezelliger op :9
Ieder zn mening/ding laten we maar zeggen.

OT:
Iemand enig idee in welke gamemode je het meeste xp/game kan halen?
Ik heb ze allemaal een beetje uitgeprobeerd en in mijn ogen is Domination het beste mits je tegenstander constant je node afpakt en je hem dus terug kan pakken.
Hoe zit het met de xp gained in andere modes?
Als iemand daar een zinning woord over kan zeggen :>

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Free For All gaat ook snel als je constant met nieuwe wapens en attachments de rest afknalt dan krijg je vrij snel flinke bonussen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• DeBaroN
Demoterror schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:31:

OT:
Iemand enig idee in welke gamemode je het meeste xp/game kan halen?
Ik heb ze allemaal een beetje uitgeprobeerd en in mijn ogen is Domination het beste mits je tegenstander constant je node afpakt en je hem dus terug kan pakken.
Hoe zit het met de xp gained in andere modes?
Als iemand daar een zinning woord over kan zeggen :>
HQ

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
De meeste XP behaal ik volgens mij ook in HQ, maar zou ook Domination kunnen zijn. Daar gaat het ook redelijk snel!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Wat een gezeur over prestige zeg.

Laat ik het zo formuleren, buiten het feit of je nou prestige wel of niet moet doen.

Men neemt een shooter waar geen exp systeem bestaat:
CS
DOD
Unreal

Toch spelen mensen non stop deze games, ze maken wat kills en hebben plezier.

Zo zie ik mezelf ook cod spelen. Ik ben blij dat als ik lvl 70 ben, dan ben ik veelzijdig en geen denken aan om weer opnieuw te beginnen.

EXP die ik verdien en nergens aan bijdraagt? I don't care, me kills etc worden wel geregistreerd.

• Douwe63
bram1984 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:29:
[...]

De vraag is nu: als prestige niet zou bestaan, zou je dan ook alles opnieuw doen?
Absoluut, dat heb ik bij MW1 op de PC ook een aantal keren gedaan (en daar heb je niet eens prestige).

Zo dwong ik mezelf om weer eens wat andere wapens/combinaties van perks te gebruiken. Ik weet dat ik ook gewoon die andere wapens zou kunnen kiezen in een 'class' maar het was ook altijd leuk om als level1-20 speler, andere level55 spelers compleet te ownen.

Het (opnieuw) halen en vrijspelen van wapens en perks daar beleef ik plezier aan. Wat iemand anders daarvan vindt dat zal me normaal aan m'n derriere oxideren maar jij ging zo kort door de bocht dat ik wel moest happen :)

Verwijderd

Douwe63 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:52:
[...]

Absoluut, dat heb ik bij MW1 op de PC ook een aantal keren gedaan (en daar heb je niet eens prestige).

Zo dwong ik mezelf om weer eens wat andere wapens/combinaties van perks te gebruiken. Ik weet dat ik ook gewoon die andere wapens zou kunnen kiezen in een 'class' maar het was ook altijd leuk om als level1-20 speler, andere level55 spelers compleet te ownen.

Het (opnieuw) halen en vrijspelen van wapens en perks daar beleef ik plezier aan. Wat iemand anders daarvan vindt dat zal me normaal aan m'n derriere oxideren maar jij ging zo kort door de bocht dat ik wel moest happen :)
Kijk, nou heb je recht van spreken. Als je compleet opnieuw begint om alles te halen dan heb je inderdaad niets te bewijzen. Maar er zijn genoeg mensen die het wel doen voor "respect". In dat geval vind ik dat je geen leven hebt. Gamen doe je voor je plezier.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 15:56 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13
Voor alle internetheroes alhier, jullie kunnen 27 november jullie MW2 skills meten met de Frag Dolls :)

Ik ga er niet aan beginnen omdat ik toch verlies :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Zelf maak ik gebruik van de perk's Bling, gotta love that one.. met red dot sigh/thermo (hangt van level af) en silencer.
2e Perk is Coldblooded pro
3e perk is Ninja pro..

dan ben je echt een "silent assasin" :D
je bent onvindbaar op radar
je bent onvindbaar op uhm dat wpn attachment radar thingie
en je bent niet te horen... (ninja pro zorgt ervoor dat je geen voetstap geluid maakt)

dit allemaal met de FAL wpn..single fire..
denk dat dit de G3 is van MW2

• mobygo76
  • Laatst online: 21:59
Ik vind prestige echt een hele goeie uitvinding. Zelf vind ik het levelen vooral heel leuk. ik heb ook Killzone 2 gespeeld en tegen de tijd dat je alle unlocks had was de lol er een beetje af. Als je overnieuw begint(ff de naam prestige vergeten aangezien mensen denken dat je alleen opnieuw begint voor het embleem) moet je weer op een hele andere manier spelen. Vaak kom je er dan ook achter dat de basickit gewoon heel goed is. Zelf ben ik 5 of 6 x opnieuw begonnen(prestige) met COD4. Het blijft gewoon leuk om die challenges te halen. Ik ben nu level33 ofzo, als de tijd weer komt ga ik weer in prestige. Het is voor mij 1 van de redenen waarom ik COD4 zolang gespeeld heb. Niet voor status, maar het verlengd de houdbaarheid van de game voor mij.

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
mobygo76 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:01:
Ik vind prestige echt een hele goeie uitvinding. Zelf vind ik het levelen vooral heel leuk. ik heb ook Killzone 2 gespeeld en tegen de tijd dat je alle unlocks had was de lol er een beetje af. Als je overnieuw begint(ff de naam prestige vergeten aangezien mensen denken dat je alleen opnieuw begint voor het embleem) moet je weer op een hele andere manier spelen. Vaak kom je er dan ook achter dat de basickit gewoon heel goed is. Zelf ben ik 5 of 6 x opnieuw begonnen(prestige) met COD4. Het blijft gewoon leuk om die challenges te halen. Ik ben nu level33 ofzo, als de tijd weer komt ga ik weer in prestige. Het is voor mij 1 van de redenen waarom ik COD4 zolang gespeeld heb. Niet voor status, maar het verlengd de houdbaarheid van de game voor mij.
precies dat had ik ook, en tevens is het zo dat het spel ook een stukje gebalenceerder word want iedereen die de prestige gebreukt niet de beste wapens tewijl ie wel de meeste ervaring heeft hierdoor is de balance beter in mijn ogen. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen maar toch...

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

bram1984 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:29:
[...]

MW1 op de PC had je geen prestige, daar heb ik het wel gedaan. Ik vind het unlocken en levelen gewoon leuk. Maar daar hoefde je niet al je challenges e.d. te verliezen maar kon je gewoon een aparte account maken.
Weet nog niet of ik het wel of niet ga doen straks op level 70.

Verwijderd

NeSs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:09:
[...]

precies dat had ik ook, en tevens is het zo dat het spel ook een stukje gebalenceerder word want iedereen die de prestige gebreukt niet de beste wapens tewijl ie wel de meeste ervaring heeft hierdoor is de balance beter in mijn ogen. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen maar toch...
Dat is niet helemaal waar. Iemand die prestige lvl 3 is (of hoe het ook heet), zal beter zijn met een proppenschieter dan iemand lvl13 zonder prestige.

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:17
Ik heb de tip van iemand hier over de AUG HBAR opgevolgt, en ik moet zeggen dat het echt een fijn wapen is icm een grip en een rds. Wil niet meer terug :)

• LuckY
  • Niet online
Levels en prestige modes zeggen niks.

Iemand kan level 70 zijn en veel gespeeld hebben maar een K:D van zeer negatief hebben. En iemand die level 30 is kan iedereen kapot hard afmaken omdat hij toch al ze ideale class heeft en maar langzaam verder leveld. (want marksman 8 halen is echt geen kunst)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Net stroomde na veel lagstoten de server leeg. Dus de teams werden oneerlijk: 6-2.
Maar kun je dan teamswitchen? Nee hoor! Gewoon het potje uit blijven spelen..

• Sissors
  • Niet online
Phoenix1337 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:16:
Ik heb de tip van iemand hier over de AUG HBAR opgevolgt, en ik moet zeggen dat het echt een fijn wapen is icm een grip en een rds. Wil niet meer terug :)
Probeer ook grip + silencer, niet het handige sight maar ook geen terugslag meer. Voor mijn stealth class is dat nu standaard wapen :)

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Booth schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:23:
Net stroomde na veel lagstoten de server leeg. Dus de teams werden oneerlijk: 6-2.
Maar kun je dan teamswitchen? Nee hoor! Gewoon het potje uit blijven spelen..
Ja leuk he.
Zo had ik laatst een potje 6-1. Erg gezellig voor die ene.
Die ging er uiteindelijk ook vandoor, dan duurt het nog een minuut ofzo en dan wint jou team.

Dat moeten ze echt updaten.
En ik vind het ook jammer dat ik niet kan spectaten. Als ik ff moet plassen en je komt terug ben je 3 keer doodgeschoten omdat je automatisch spawnt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
madmaus schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:33:
[...]

Ja leuk he.
Die ging er uiteindelijk ook vandoor, dan duurt het nog een minuut ofzo en dan wint jou team.

En ik vind het ook jammer dat ik niet kan spectaten. Als ik ff moet plassen en je komt terug ben je 3 keer doodgeschoten omdat je automatisch spawnt.
Heb zelfs gemerkt dat spectaten op zich zelfs helemaal NIET mogelijk is?!
Word altijd gekickt met de boodschap "kicked for inactivity" :(

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:17
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:30:
[...]

Probeer ook grip + silencer, niet het handige sight maar ook geen terugslag meer. Voor mijn stealth class is dat nu standaard wapen :)
Dat is ook mijn grootste probleem. die sight. Daarom zit ook die rds erop. Ik heb t ook al met een acog geprobeerd maar dat is niks :p Met die grip erop merk ik wel dat je op grote afstanden ook goed met de aug hbar kan schieten.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Misschien een rare vraag hoor, maar ik krijg af en toe de melding Prone Blocked als ik ook maar 5 sec prone... wat is hier de rede voor? Verder gebeurd er volgens mij niks :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Dorest0rm
  • Laatst online: 16:36
Weet iemand eigenlijk al wat dat "BAMBI" betekend? Opfor schreeuwt het de hele match door :p

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Net de PC versie besteld bij Wehkamp (enige die nog voor een redelijke prijs op voorraad heeft)
Maar hebben ze 2 versies, de één wel leverbaar en de andere 1 week levertijd. Ze zijn ook iets afwijkend. Maar er zijn toch geen 2 verschillende versies in omloop hier? Ik hoop niet dat ik een gecensureerde bloedloze versie heb. Maar ik krijg hem morgen wel binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 19-11-2009 16:52 ]

Verwijderd

Dorest0rm schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:48:
Weet iemand eigenlijk al wat dat "BAMBI" betekend? Opfor schreeuwt het de hele match door :p
Ja, ik red die Bambi volgens mij wel 10x in een potje ;)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Nu heb ik het voor elkaar dat m'n NAT als open staat in MW2 op de X360 maar nu kan ik ineens niet meer zien hoeveel spelers er per game-mode online zijn. Is dat normaal?

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Royz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:45:
Misschien een rare vraag hoor, maar ik krijg af en toe de melding Prone Blocked als ik ook maar 5 sec prone... wat is hier de rede voor? Verder gebeurd er volgens mij niks :?
Heeft niet zozeer met de tijd te maken, maar met de eventuele obstakels. Als je deze melding krijgt, dan moet je je een stukje verplaatsen tot je de melding niet meer krijgt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Bulls schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:50:
Net de PC versie besteld bij Wehkamp (enige die nog voor een redelijke prijs op voorraad heeft)
Maar hebben ze 2 versies, de één wel leverbaar en de andere 1 week levertijd. Ze zijn ook iets afwijkend. Maar er zijn toch geen 2 verschillende versies in omloop hier? Ik hoop niet dat ik een gecensureerde bloedloze versie heb. Maar ik krijg hem morgen wel binnen.
Er zijn limited editions maar lijkt me sterk dat ze die bedoelen want kosten 150 euro dacht ik :)

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:44
Oke dit is dus erg lame en ik begin de dedicated servers nu echt te missen.

CHEATERS!!! ik zal hun playertags niet noteren, maar in iets meer dan een half uurtje tijd heb ik in 3 rondjes 3 verschillende aimbot/wallhackers mee gemaakt. Je kunt ze niet kicken, bannen, geen admin om ze eruit te gooien, niets...TY IW.NET

Best game experience met de nieuwe iw.net, nou juist niet....simpele oplossing: (naast dat de ded. servers terug moeten) is breng een patch uit waarmee je mensen kunt vote kicken en ter plekke kunt melden!

Computers are useless. They can only give you answers.

• Graviton12
Ik dacht paar dagen terug ook ff dat er cheaters waren wat ik raar vond zo kort na uitgave datum.
Toen de filmpjes die je ziet als je neergaat eens zitten volgen, ze hebben gewoon veel geluk das al en misschien betere kennis van mappen :)

Las ergens dat er map packs uitkomen in lente 2010, ben deze mappen nu al beu, hopelijk komen er sneller nieuwe uit.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Jackal131 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:00:
[...]

Heeft niet zozeer met de tijd te maken, maar met de eventuele obstakels. Als je deze melding krijgt, dan moet je je een stukje verplaatsen tot je de melding niet meer krijgt.
Je kunt als je op de grond ligt ook niet 360 graden om je heen kijken, maar meer in een 90 graden hoek. Als je dan tegen die 2 'uiteindes' aankomt door te draaien zie je het ook staan volgens mij.

• Sissors
  • Niet online
Inderdaad door geen dedi servers/map tools raak je er snel op uitgekeken, maar ik ga zeker weten geen mappacks kopen.

En cheaters wordt idd redelijk vaak onterecht geschreeuwd. Echter ze zijn er wel, en soms is het gewoon duidelijk. Heb 1x gezien via killcam dat hij me exact volgde met zijn wapen tot ik bij poortje uitkwam en hij me neerschoot. Hij had geen heartbeat sensor, ik had niet recent geschoten dus niet zichtbaar op radar, en uav is niet goed genoeg om iemand continue te volgen (je krijgt maar eens per paar seconde update), en had zowiezo perk dat ik onzichtbaar was op uav.

Verwijderd

SD5k schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:52:
Nu heb ik het voor elkaar dat m'n NAT als open staat in MW2 op de X360 maar nu kan ik ineens niet meer zien hoeveel spelers er per game-mode online zijn. Is dat normaal?
Voorheen stond op de xbox en op de pc nat type: OPEN. Sinds vandaag staat er plots STRICT zonder dat ik ook maar iets heb aangepast :/ . Dat je nu niet meer kunt zien hoeveel spelers er zijn is bij mij vaak random.. de ene keer geeft hij het wel aan de andere keer niet, en toch kan ik gewoon connecten.

• Graviton12
Kan te maken hebben met je router, heb dat hier ook geregeld als ik aan het downloaden ben geweest dat ineens de router moeilijk begint te doen, misschien door aantal connecties per minuut ofzo dat ie denkt dat er een aanval is waardoor hij NAT/Upnp dichtgooit.
Router rebooten en alles is terug ok.

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Vandaag wou ik even snel de 20 kills voor mn thermal scope op de w2000 halen, en er was wat vreemds met de acog scope
Ook al had ik de reticule op de borst/hoofd van mn tegenstander om de een of andere reden kwamen de kogels niet aan, ik ben er 100% zeker van dat hij erop zat en niet eraf gleed met de sway van de acog

Iemand anders dit gehad?

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Relis schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:11:
Vandaag wou ik even snel de 20 kills voor mn thermal scope op de w2000 halen, en er was wat vreemds met de acog scope
Ook al had ik de reticule op de borst/hoofd van mn tegenstander om de een of andere reden kwamen de kogels niet aan, ik ben er 100% zeker van dat hij erop zat en niet eraf gleed met de sway van de acog

Iemand anders dit gehad?
Silencer ook attached met de bling perk? deze neemt namelijk aardig wat range weg...

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:54
heeft er iemand tips om beter te worden in multiplayer? Ik suck echt enorm, eindig meestal als laatste of een na laatste van mijn team.

ben lvl 21 en 500 exp per ronde aan kills is niet veel natuurlijk. iemand tips om goed te leren mikken ed? Misschien een goed wapen? speel op de ps3.

Memories of yesterday, will grow, but never die

• pcprutser
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

Ik was ff met mn class aant pielen, maarals je een silencer en een ACOG Scope gebruikt, doet dat toch niks met je range uiteindelijk?
Bij de silencer gaat er de helft (UMP45) af (bij de 'normale' range) en de scope doet er datzelfde dan toch weer bij?

En ik heb al heel lang met de UMP45 gespeeld, maar heb nou een paar potjes met de Vector geschoten, op zich een goed alternatief, alleen jaag ik er heel snel alle kogels erdoorheen... Iemand een goed alternatief?

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Ik krijg hem niet meer online :(

Legaal btw.

• Droathoah
Bint schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:30:
heeft er iemand tips om beter te worden in multiplayer? Ik suck echt enorm, eindig meestal als laatste of een na laatste van mijn team.

ben lvl 21 en 500 exp per ronde aan kills is niet veel natuurlijk. iemand tips om goed te leren mikken ed? Misschien een goed wapen? speel op de ps3.
Blijven oefenen. Dat merk je vanzelf de goeie spots en mikken e.d.

Succes.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Primary: P90 + Silencer
Secondary: Magnum .44

Equipment: Tactical Insertion & Smoke Grenade

Perk 1: Marathon Pro
Perk 2: Lightweight Pro
Perk 3: Ninja Pro

Zo ren je rondjes om de meeste spelers heen en sproei je ondertussen alles kapot :P. Die Tactical Insertion is ook een geniale uitvinding. Laatst in een potje Domination op Afghan (met die gecrashde C130) bij punt A m'n flare gelegd achter het heuveltje. Ik rush naar B, kom 3 man tegen en kan er 1 kniven voordat ik dood ga. De andere twee lopen door naar A waar ik vervolgens midden tussen ze in spawn :P. Weer twee knive kills erbij. Beste tot dusver is 6 knive kills binnen 30 seconden voor mij :).

Zo zal iedereen wel z'n verhaal hebben trouwens, maar gewoon even ter illustratie dat ik het echt een leuk spel vind ;).

• Droathoah
Propane schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:57:
Primary: P90 + Silencer
Secondary: Magnum .44

Equipment: Tactical Insertion & Smoke Grenade

Perk 1: Marathon Pro
Perk 2: Lightweight Pro
Perk 3: Ninja Pro

Zo ren je rondjes om de meeste spelers heen en sproei je ondertussen alles kapot :P. Die Tactical Insertion is ook een geniale uitvinding. Laatst in een potje Domination op Afghan (met die gecrashde C130) bij punt A m'n flare gelegd achter het heuveltje. Ik rush naar B, kom 3 man tegen en kan er 1 kniven voordat ik dood ga. De andere twee lopen door naar A waar ik vervolgens midden tussen ze in spawn :P. Weer twee knive kills erbij. Beste tot dusver is 6 knive kills binnen 30 seconden voor mij :).

Zo zal iedereen wel z'n verhaal hebben trouwens, maar gewoon even ter illustratie dat ik het echt een leuk spel vind ;).
Da's het belangrijkste he, als je het zelf maar tof vindt.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

madmaus schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:33:
[...]

Ja leuk he.

Zolang ze maar niet met iets goedkoops komen als autobalance ofzo.. dan verlies je natuurlijk je killstreak en kills.. Ik ken dat, dan worden de 2 beste van je team naar het andere team gegooid..

Als ze iets doen als "You got killed, you will switch to the enemy team on respawn" dan zou het wel goed zijn, omdat je dan niet je killstreak (nouwja, mischien je deathstreak.. maar als het vijandelijke team je constant afmaakt.. mag je blij wezen dat je er bij mag haha) verliest

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:46

Thapous

Nee toch niet.

Wat vast staat, is dat matchmaking tijdrovender is als ded. servers. Volgens Xfire en steam zit ik tussen 8 en 9 uur op COD multiplayer, maar volgens COD zelf heb ik nog maar 5.5 uur gespeeld. En bij mijn weten heb ik niet echt het spel aan laten staan terwijl ik er bij weg liep.

//Thapous

• Graviton12
Die P90 is inderdaad heel goed, letterlijk rondjes lopen om mensen die niet gewoon zijn dat tegenstanders zo snel bewegen, natuurlijk wel met de juiste perks ingesteld en rapid fire.
Was eerste die ik volledig deed inclusief de headshots tot 150 omdat ie zo lekker schiet en loopt.

• Bulls
pcprutser schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:50:
Ik was ff met mn class aant pielen, maarals je een silencer en een ACOG Scope gebruikt, doet dat toch niks met je range uiteindelijk?
Bij de silencer gaat er de helft (UMP45) af (bij de 'normale' range) en de scope doet er datzelfde dan toch weer bij?
Hoe kan een scope nou range bij de gun op doen, je bent er alleen meer accuraat mee uit je zelf maar verder heeft het geen invloed op het mechanisme van de gun. In elk geval is het niet realistisch.
Bij Ravenshield bijvoorbeeld had je namelijk dat een silencer de range increased (langere loop) maar wel de dmg verminderd. Scope heeft verder geen invloed op range of dmg.

• DennusB
  • Niet online
Wtf is dit nou? Ik heb dagen multiplayer gespeeld via steam... en opeens is m'n Game weg bij Mijn spellen en is de code al gebruikt via steam :?

Lees ik net dit:
"About 30.000 CD Keys of #MW2 got banned on #steam. Mainly those that came from cheap places, like #g2play @GamesFM"
Wtf... nu gaan ze wel erg ver? :|
Ze moedigen nu gewoon aan om dat **E%^&&^& platform van ze te hacken ! Stelletje &*$&*$&*lijers :(
offtopic:
Sorry dat ik zo reageer, maar nu ben ik m'n code van 30 euro kwijt :X

[ Voor 58% gewijzigd door DennusB op 19-11-2009 19:50 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

KoffieNT schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:17:
Ik ga de komende paar dagen eens alle intels verzamelen om mijn campaign op 100% te krijgen. Gisteren heb ik de hele avond met een vriend spec-ops zit te doen. Ik moet zeggen dat er (op veteran) wel wat irritaties waren :), maar over het algemeen is dit tot nog toe het vetste onderdeel van het spel.
Yeah, zojuist alle 45 intel's gevonden en daarmee keihard 20!!!...G verdient (2x10), dat had toch echt wel 50 mogen zijn, was toch een paar uurtjes werk.

Heb het gedaan mbv dit en dit filmpje :).

:D

• Bulls
DennusB schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:36:
Wtf is dit nou? Ik heb dagen multiplayer gespeeld via steam... en opeens is m'n Game weg bij Mijn spellen en is de code al gebruikt via steam :?

Lees ik net dit:
"About 30.000 CD Keys of #MW2 got banned on #steam. Mainly those that came from cheap places, like #g2play @GamesFM"
Ze moedigen nu gewoon aan om dat **E%^&&^& platform van ze te hacken ! Stelletje &*$&*$&*lijers :(
offtopic:
Refund vragen van G2Play. Volgens mij melden ze dat ook wel ergens dacht ik.

• DennusB
  • Niet online
Bulls schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:03:
[...]

hij komt van www.onlinekeystore.com :(

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Nou krap 5 uur gespeeld te hebben is de single player verhaal op hardened al weer uit. Wat valt dat toch altijd tegen zeg. Ik had echt het gevoel op het einde, waar je de
spoiler:
generaal moet doden en je schijnbaar naar de heli wordt gesleept
, is dit nou alles? Missie waren kort, er waren maar 3 acts en ik heb zo'n raar gevoel dat er nog een gevolg op dit spel komt dan wel niet DLC, zodat IW meer centjes uit deze titel kan trekken.

En voor multiplayer hoef je deze ook niet te kopen, want als ik het zo hoor is het verdwijnen van de dedicated server, cheaten en hacken weer schering en inslag. En die matchmaking service waarbij je perse steam moet hebben wordt ik ook niet vrolijk.

Ben blij dat ik geen spellen meer koop.

Alle vragen hebben een antwoord

• Bulls
mhindrik schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:09:
Nou krap 5 uur gespeeld te hebben is de single player verhaal op hardened al weer uit. Wat valt dat toch altijd tegen zeg. Ik had echt het gevoel op het einde, waar je de
spoiler:
generaal moet doden en je schijnbaar naar de heli wordt gesleept
, is dit nou alles? Missie waren kort, er waren maar 3 acts en ik heb zo'n raar gevoel dat er nog een gevolg op dit spel komt dan wel niet DLC, zodat IW meer centjes uit deze titel kan trekken.

En voor multiplayer hoef je deze ook niet te kopen, want als ik het zo hoor is het verdwijnen van de dedicated server, cheaten en hacken weer schering en inslag. En die matchmaking service waarbij je perse steam moet hebben wordt ik ook niet vrolijk.

Ben blij dat ik geen spellen meer koop.
Mij zint al die punten die je opnoemd ook niet echt maar ik heb hem wel besteld. Hopelijk houd hij het uit tot BF-BC2

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
En de servers liggen eruit :(

• MasonaryPP
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 12:43
Zitten er bij jullie tussen die in een degelijke clan zitten? Gewoon voor mature mensen die al wat maandjes shooter ervaring hebben.

Zou ik wel kunnen waarderen i.v.m. iets meer competitiviteit op zoeken in het spel. :)

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:35
Bulls schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:03:
[...]

Nu wordt ik gedwongen om de game illegaal te downloaden heb immers al licentie kosten gemaakt. 8)7
Ik ben COD6 MW2 nu ook wel zat met het gezeik over dedictated servers host migrations en het nu al niet bijhouden van de game (cheats etc over). |:( Ik heb nu een uitdraai van mijn steamlijst gemaakt zodra steam er ook maar aan denkt om ze af te pakken ga ik ze lekker downloaden ik koop in elk geval niets meer bij steam
!

Geert

• Bulls
Geert de Graaf schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:18:
[...]

Nu wordt ik gedwongen om de game illegaal te downloaden heb immers al licentie kosten gemaakt. 8)7
Ik ben COD6 MW2 nu ook wel zat met het gezeik over dedictated servers host migrations en het nu al niet bijhouden van de game (cheats etc over). |:( Ik heb nu een uitdraai van mijn steamlijst gemaakt zodra steam er ook maar aan denkt om ze af te pakken ga ik ze lekker downloaden ik koop in elk geval niets meer bij steam
!
Maar illegaal kun je hem niet online spelen mocht je dat nog willen. (toch?)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

DennusB schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:36:

Lees ik net dit:
offtopic:
als jij een spel koopt voor 50% van de retailvalue gaat er dan niet een belletje rinkelen van hmm, mischien is dit niet kosher?

Die gasten verkopen gewoon 20x dezelfde key en nu moet je op de blaren zitten. Ga steam/IW niet beschuldigen voor iets wat jouw verkoper fout doet.

blup

• Sissors
  • Niet online
gcshop verkoopt ze ook voor iets meer dan 50% value als dat je bij bol.com hem koopt, is ook niks mis mee.

Al is er laatst nog bericht geweest op tweakers frontpage dat die key shop msdn keys voor windows aan het verkopen was.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Single Player is vet goed gemaakt maar omfg Online sucks big time lag lag lag errors ****** Stream bijna niet tespelen wil bijna me geld terug vragen, Ik mis online 25 vs 25 lekker raggen heheh Ik blijf voorlopig COD 4 spelen dat speelt teminste soepel.

Ik geef het een cijfers 7-

• DennusB
  • Niet online
eendje schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:21:
[...]

als jij een spel koopt voor 50% van de retailvalue gaat er dan niet een belletje rinkelen van hmm, mischien is dit niet kosher?

Die gasten verkopen gewoon 20x dezelfde key en nu moet je op de blaren zitten. Ga steam/IW niet beschuldigen voor iets wat jouw verkoper fout doet.
Wat een onzin man. Ik ga er toch gewoon van uit dat dat wel goed zit?
Elke normale nederlander kiest voor een goedkopere hoor als het kan ;)
Nouja, ik ga proberen refund aan te vragen daar. En anders vraag ik refund bij moneybookers :)

• Relis
DennusB schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:36:
[...]

Wat een onzin man. Ik ga er toch gewoon van uit dat dat wel goed zit?
Elke normale nederlander kiest voor een goedkopere hoor als het kan ;)
Nouja, ik ga proberen refund aan te vragen daar. En anders vraag ik refund bij moneybookers :)
"If it sounds too good to be true it probably is"
Of, "If it looks like a duck, walks like a duck, sounds like a duck, it probably a duck" Verplaats duck met "iets wat niet kosher is"

On a side note, erg geprobeerd om de mp5 fijn te vinden..
Maar het feit dat hij een beetje slechte sights heeft, je wordt verblind door de muzzle flare en toch wel te veel recoil heeft zorgt er voor dat ik weer terug ga naar good ol' Vector.. damn dat is een fijne gun! :P

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Joarie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:47:
[...]

1) Nope, jij krijgt gewoon op je map meteen alle posities van je vijand door op je radar dmv rode stipjes (mits de tegenstanders geen counter perk gebruiken)
2) Je hoeft niet bij hem in de buurt te zijn, je krijgt het instantaan

Oh ja, de UAV ontploft gewoon in de lucht als je hem met een raket bestookt. Er vallen geen brokstukken o.i.d naar beneneden.

Gisteren nog heerlijk een Gunchopper crate van een Duitse tegenstander "geklaut" en >15 kills gemaakt. Hij was er niet echt "froh" mee :)
Thanks, mate en ook bedankt voor het knipperen van de icons, dacht wel dat het iets simpels moest zijn ;).

• psychodude
  • Laatst online: 19:47
eendje schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:21:
[...]

Gaat bij mij eerder een belletje rinkelen als ik kijk naar de steam prijzen waarop het iets van 60 Euro is en dan zie dat bijvoorbeeld gcshop.nl het verkoopt voor 32, 50% van "retailvalue". Het belletje zegt me niets anders dan stelletje oplichters daar bij Valve.

Als we op prijzen van rond de 30 Eur winkels af gaan schrijven omdat het niet te vertrouwen zou zijn is het einde zoek; die mentaliteit verklaart gelijk waarom Valve met de debiele uitspraken kan komen dat ze toch wel verkopen ongeacht hoe hoog ze de prijs ook maken.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vet krijg net AC130 alleen 5sec later was rond over :( 0 kills

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Pedr0
  • Laatst online: 22:21

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Mag

Mag

furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:30:
[...]

grip+silencer is bling, dus geen marathon (pro) en dus nogal zonde voor een stealth class, iig zoals ik stealth speel

• Mag

Mag

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfail2.com/wp-content/uploads/2009/11/script-runtime-error.jpg

Is deze geweldige screenshot al langsgekomen?

• Relis
Mag schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:11:
[afbeelding]

Is deze geweldige screenshot al langsgekomen?
Nope, netjes

Unable to connect to hos en game lobby closed zijn zo onderhand op mn netvlies gebrand however

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Holy **** die sounds zijn goed ze hadden op dezelfde datum moeten komen battlefield bad company 2/codmw2 dat had ik het wel geweten :D raggen . >:)

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Zelf ook het probleem dat mijn key is gebanned door steam, wat een onzin! Gelukkig komt OnlineKeyStore.com op voor zijn klanten. Hieronder bericht van de keystore:
Hi Everyone

Firstly I would like to say sorry to all for Infinity Ward/Activision decision to ban perfectly legitimate keys for their own monetary interests but rest assured you will get a replacement key from us or refund etc within the next 24 hours.

Send email to onlinekeystore2@gmail.com in the below format

- Order number
- Transactin ID (Paypal, Moneybooker)
- Paypal/Moneybookers email address
- Game name
- Screenshot of failure/ Steam Games List
- Infected CD KEY

We will just respond with below list of options

- Full refund
- Replacment (within 24 hours)
- Left 4 Dead 2 as replacement key
- Gift certificate with amount and $5 extra as good will

then we will put in queue for refund/replace/gift as nessacary, we will replace all problems with full retail copies bought from a store so if steam try to do anyhting they cannot ban the keys

Support opening hours are as always 10AM - 6PM GMT so please dont expect responses out of hours but we will respond to all we can by then.

Thanks for all your patience during this tough time.

Regards
OKS
Heel netjes dus! Ik verwacht morgen een nieuwe key en die zijn dus allemaal full retail dus daar kan steam niks tegen doen >:)

Ik vind het erg slordig, om zo maar gewoon de betalende gebruikers af te sluiten. Er zijn zo'n 30.000 keys gebanned, dat kan toch niet!? Wat ze dan zouden moeten doen is gewoon de keyshop aanpakken als ze er zo tegen zijn. De keys zijn niet eens illegaal...

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Waarom zou je in godsnaam alleen een key bestellen? Dan vraag je toch sowieso om problemen? Koop gewoon de retail met folie er nog omheen, dan weet je zeker dat alleen jij de CD key hebt!

on-topic: Net een 39 - 4 kills/deaths in een ronde gehaald. Voornamelijk door mijn killstreak setup: predator missile - harrier strike - chopper gunner. Raad het iedereen aan ;)

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
De eigenaar van deze site komt regelmatig over de vloer bij de wat grotere warez sites. Jou key zal dus ZEER waarschijnlijk niet legaal zijn.

Dat hij dit probeert op te lossen door legale keys aan te schaffen (dit zegt hij, maar kan jij niet checken) lijkt op een mooie oplossing.

p.s. Mijn statement over die warez sites hoef je niet te geloven, dat is aan jou.

[ Voor 26% gewijzigd door Clementine op 19-11-2009 22:49 ]

Macbook Pro 15" 

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.

Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie