• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Relis schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:12:
[...]

Nope, netjes

Unable to connect to hos en game lobby closed zijn zo onderhand op mn netvlies gebrand however
Idd maar IW gaat dit ook niet voorbij, gok dan ook dat er heel snel dedicated servers zijn zeker nadat het gehacked is..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

SgtCaffran schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:42:
Waarom zou je in godsnaam alleen een key bestellen? Dan vraag je toch sowieso om problemen? Koop gewoon de retail met folie er nog omheen, dan weet je zeker dat alleen jij de CD key hebt!

on-topic: Net een 39 - 4 kills/deaths in een ronde gehaald. Voornamelijk door mijn killstreak setup: predator missile - harrier strike - chopper gunner. Raad het iedereen aan ;)
Idd, die combinatie heb ik ook :) Al vermoed ik dat zo'n attack chopper net even iets fanatieker te werk gaat...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

goosche schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:25:
Single Player is vet goed gemaakt maar omfg Online sucks big time lag lag lag errors ****** Stream bijna niet tespelen wil bijna me geld terug vragen, Ik mis online 25 vs 25 lekker raggen heheh Ik blijf voorlopig COD 4 spelen dat speelt teminste soepel.

Ik geef het een cijfers 7-
meer andersom, de SP is mischien wel mooi en aardig.. maar het is echt "Kort maar krachtig", te kort en TE KRACHTING als je het mij vraagt... als ik vergelijk met CoD4, daar zat nog verhaal in... daar ben je nog de good guy

spoiler:
In MW2 word je aan het einde opgejaagt door je eigen land/leger.. mag je zelf lekker vluchten naar zon "Savehouse" waar de bad guys in CoD4 lekker zaten =/.

+, Wat is er nou eigenlijk met die Kamarov gebeurt -niet Makarov uit MW2 nee- die rus die je helpt in CoD4. ik had het gaaf gevonden om hem weer te zien haha

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 19-11-2009 23:18 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Sinds kort heb ik als secondary maar een stinger bij me. Al die heli's van de vijand word wat vervelend en dat is dan snel opgelost, ookal is de tegenstander er niet blij mee. >:)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hetzelfde kan j e anders ook zeggen over MP. Als je alle lag en connect problemen negeert, dan nog heb je het probleem dat het niet lang zal blijven boeien door korte potjes + gebrek aan maps + geen custom maps.

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Waarom zou je in godsnaam alleen een key bestellen? Dan vraag je toch sowieso om problemen? Koop gewoon de retail met folie er nog omheen, dan weet je zeker dat alleen jij de CD key hebt!

on-topic: Net een 39 - 4 kills/deaths in een ronde gehaald. Voornamelijk door mijn killstreak setup: predator missile - harrier strike - chopper gunner. Raad het iedereen aan ;)
Nou nee, deze key is in Azie ergens ingekocht, goedkoper dus. Ik was van plan MW2 niet te kopen en heb het toch maar gedaan. Het is een steam key, dus dat is gewoon legaal in te voeren en steam zodat ik daarmee het spel kan downloaden. Dat alleen ik de CD key heb weet ik zeker, deze shop is te vertrouwen, heb er vaker gekocht en dat werkt altijd. Het probleem is ook zeker niet dat de key vaker verkocht wordt want dat kan gewoonweg niet in steam (krijg je meteen een foutmelding).
Catz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:47:
[...]

De eigenaar van deze site komt regelmatig over de vloer bij de wat grotere warez sites. Jou key zal dus ZEER waarschijnlijk niet legaal zijn.

Dat hij dit probeert op te lossen door legale keys aan te schaffen (dit zegt hij, maar kan jij niet checken) lijkt op een mooie oplossing.

p.s. Mijn statement over die warez sites hoef je niet te geloven, dat is aan jou.
Van die warez sites wil ik best geloven hoor, kan ik me ook best voorstellen (doe ik zelf ook namelijk). Maar wat heeft dat met een key te maken? De keys worden ingekocht in Azie en zijn gewoon legaal. De eigenaar van de webshop verkoopt ze niet door of maakt er geen misbruik van. Dat is ook wel te zien aan de reacties op zijn site (en ja, die kan je zelf plaatsen!). Ik geloof hem wel, en als ik een probleem heb krijg je per direct een nieuwe key, als je maar bewijs hebt!

Het probleem zit hem erin dat activision achter 1 van zijn suppliers van keys is gekomen en een boel van zijn keys heeft ontvangen. Zo wisten zij welk algoritme het was en daarop hebben ze de rest van de keys gebanned. OKS heeft nog meer suppliers en er zijn nog genoeg mensen waarbij de key wel gewoon werkt. Ach, ik krijg een nieuwe kan ik lekker verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:27:
Hetzelfde kan j e anders ook zeggen over MP. Als je alle lag en connect problemen negeert, dan nog heb je het probleem dat het niet lang zal blijven boeien door korte potjes + gebrek aan maps + geen custom maps.
Ik houd niet van custom maps, ze zijn altijd gebrekkig gemaakt, kaal. *weg*, overal waar je joined moet je wel weer wat downloaden :r Zo is FarCry 2 ook al verpest. En COD en CS al die admin pluggins :N En maar downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 20-11-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Bulls schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:01:
[...]

Ik houd niet van custom maps, ze zijn altijd gebrekkig gemaakt, kaal. *weg*, overal waar je joined moet je wel weer wat downloaden :r Zo is FarCry 2 ook al verpest. En COD en CS al die admin pluggins :N En maar downloaden.
In CoD4 vond ik Paintball servers en Trickjump maps wel grappig. maar deze zijn behoorlijk kaal (omdat dat ook de bedoeling is)

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 20-11-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Omdat de retail versie nou ook niet echt kosher overkomt ;) Ik bedoel, een 'boekje' van vijf pagina's en een doosje waar achterop drie screenshots staan. Ik heb ontwikkelaars wel eens meer hun best zien doen om producten aan de man te krijgen. (ja ik weet het, mierenmisbruik, maar 't telt wel op imo)
Haha, heb precies dezelfde setup en laatst op Wastelands iets van 30-0 gehaald :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Snappie88 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:26:
[...]

Omdat de retail versie nou ook niet echt kosher overkomt ;) Ik bedoel, een 'boekje' van vijf pagina's en een doosje waar achterop drie screenshots staan. Ik heb ontwikkelaars wel eens meer hun best zien doen om producten aan de man te krijgen. (ja ik weet het, mierenmisbruik, maar 't telt wel op imo)

[...]

Haha, heb precies dezelfde setup en laatst op Wastelands iets van 30-0 gehaald :9
Het is een keuze he :D nuke meenemen = Chopper of AC missen, en dat vinden de meesten toch niet zo leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Ik houd niet van custom maps [...]
Dus omdat jij niet van custom maps houd mag de rest van de wereld er ook naar fluiten?

Zo jammer, deze gedachtegang... Vriend van me denkt ook zo en hemelt 't spel ook zo op :N

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

D4NG3R NL schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:29:
[...]

Het is een keuze he :D nuke meenemen = Chopper of AC missen, en dat vinden de meesten toch niet zo leuk :P
Ja ach, zo'n nuke vind ik prut om eerlijk te zijn (beetje voorbarig, heb 'm nog niet gezien), vind 't leuker om met 'normale' killstreaks aan de slag te gaan.

Overigens wil ik de Harrier nog gaan vervangen met ofwel een Airstrike ofwel een Heli, heb er op dit moment m'n bedenkingen bij over de effectiviteit.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik houd niet van custom maps [...]
Niemand is van plan je te dwingen ze te spelen...

En dat jij dan slechte ervaringen hebt met wat custom maps zegt niks. Ik heb zat custom maps gezien die hardstikke goed zijn, en veel van de kale custom maps zijn dat ook zo bedoeld, geen afleidingen maar gewoon een simpel maar leuk design. Voor de rest is het dan als je goeie custom maps wilt spelen gewoon wat servers uitproberen tot je er 1 hebt waar ze goeie custom maps hebben. ("omg maar dat is te moeilijk voor casual player volgens IW", dan doe je dat niet en gebruik je de matchmaking optie, maar geef de mensen die dat wel langer dan een maand plezier willen hebben voordat ze uitgekeken zijn op elke map gewoon de mogelijkheid)

En wat respectvoller met mensen die voor een betere game ervaring zorgen voor heel veel mensen, en geen invloed hebben op jou als je het niet wil, zou ook wel leuk zijn in plaats van ze allemaal slecht gemaakt noemen (je hebt ze allemaal geprobeerd? Want ik ben er zat goede tegengekomen, merendeel is gewoon prima van degene die ik ben tegengekomen). En ze daarna nog een kanker gezwel noemen, serieus |:(
Ik weet niet hoe het in COD4 was geregeld, ik weet dat in JO er geen significant verschil zat tussen laad tijd van custom maps en stock maps, als hij gewoon automatisch filetje download waar objecten geplaatst zijn is dat ook in 0.5 seconde gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Sissors op 20-11-2009 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Dubbelposts kunnen geëdit worden en slowchat kan in msn heren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
Relis schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:53:
En dergelijk geklaag kan via topic report ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
En headshots geven kan in mw2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

furby-killer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:44:
[...]

Niemand is van plan je te dwingen ze te spelen...

[rest van 't verhaal]
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt ;)
Relis schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:53:
Dank je voor deze nuttige bijdrage.

M'n oma zei altijd, Nick jongen, als je posts op een forum een inhoud hebben is het niet erg om te dubbelposten.

Mijn oma was een wijs vrouw :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Net deze game besteld..nu wachten tot die binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Ik heb sinds gister/vandaag dat MW2 soms zomaar minimaliseert.
Soms is dat gewoon tijdens het lopen of springen, maar ook met stilstaan.

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Hoe kan ik trouwens de overige killstreaks vrijspelen, of kan dat pas als je level 70 bent. Ben nu level 31. Ik speel veel met de Famas, thermosight. Heerlijk wapen, Het thermo heeft voor mij een aardig voordeel, ik zie vijanden veel duidelijer en scoor veel meer kills, vind het zelfs zo nu en dan een beetje cheaten :)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
En toch, nog even terugkomend op een oude koe, krijg ik mijn killstreak in de stats niet hoger dan 7. Gisteren had ik gewoon 16 kills maar hij blijft op 7 staan. Lekker dan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Heb zelf afentoe dat COD ineens opstart als mijn steam opstart, maar voor de rest werkt het lekker! ACR met FMJ, scavenger en stopping power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Phusebox schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:08:
En toch, nog even terugkomend op een oude koe, krijg ik mijn killstreak in de stats niet hoger dan 7. Gisteren had ik gewoon 16 kills maar hij blijft op 7 staan. Lekker dan.
Volgens mij had ik hier ergens gelezen dat het afhankelijk is van hoe je de kills maakt ;) ! Als jouw Sentry gun er 9 afschiet en jij de overige 7... dan blijft je killstreak op 7 staan :D ?
Heb zelf afentoe dat COD ineens opstart als mijn steam opstart, maar voor de rest werkt het lekker
Heb jij al vaak Partys gedaan met een man of 4? Dan kan je vaak wel 5+ minuten uittrekken om in een game te komen :O .

[ Voor 19% gewijzigd door YOGI op 20-11-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

[...]
*weg*, overal waar je joined moet je wel weer wat downloaden :r Zo is FarCry 2 ook al verpest. En COD en CS al die admin pluggins :N En maar downloaden.
CS = User Content

Het fijne van communities en een modbaar spel is dat de betere usermappen toch wel boven komen drijven. En die mappen zijn gewoon goed tot zeer goed te noemen.

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 20-11-2009 12:05 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Vind de thermal sight bijzonder irritant, hadden ze beter kunnen implementeren zoals in OFP2 imo. Het kan soms handig zijn om verstopte sniper te vinden, al hebben die ook wel allemaal cold blooded perk en dan helpt het nog steeds niet (sterker nog vijanden met cold blooded zijn zo goed als onzichtbaar via thermal scope). Over het algemeen krijg ik er echter vooral hoofdpijn van.

Ik heb trouwens gisteren ook maar eens mijn ping balkjes op 10 gezet, kan je meteen zien wie de host is. Heel veel heb ik er nog niet mee gespeeld, maar van wat ik er tot nu toe van heb gezien kan de uitspraak van IW dat host geen significant voordeel heeft ook richting prullenbak, hosts stonden wel opvallend vaak bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hoe zet je je ping balkjes op 10 als ik mag vragen ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Zhalix schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:15:
Heb zelf afentoe dat COD ineens opstart als mijn steam opstart, maar voor de rest werkt het lekker! ACR met FMJ, scavenger en stopping power.
Als je FMJ geselecteerd hebt heb je stopping power niet meer nodig..scheelt weer een perk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Donnie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:28:
Hoe zet je je ping balkjes op 10 als ik mag vragen ;)
config_mp.cfg opzoeken in je profiles map (SteamApps .../ ...)

Zoeken naar ScoresPing

seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"

Deze waarden veranderen naar 10 (maximaal) en 20 is voor de interval in ms. En niet vergeten te saven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Herr Flicker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:06:
Ik heb sinds gister/vandaag dat MW2 soms zomaar minimaliseert.
Soms is dat gewoon tijdens het lopen of springen, maar ook met stilstaan.

Iemand hier ook last van?
Had ik gister ook even. Maakt niet uit of dit MP of SP is. Had het namelijk in specops en in de MP. Erg vervelend. Ik had toen steam open staan (scherm fysiek open staan). Dus misschien heeft het te maken dat steam ergens refreshed en dan krijgt dat programma de focus. MW2 minimaliseerd dan.

Kan ook zomaar zijn dat het iets anders is. Ik weet nog niet wanneer ik het kan testen, dus steam niet open hebben staan (maar alleen programma runnen maar geen scherm zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
steefje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:07:
Hoe kan ik trouwens de overige killstreaks vrijspelen, of kan dat pas als je level 70 bent. Ben nu level 31. Ik speel veel met de Famas, thermosight. Heerlijk wapen, Het thermo heeft voor mij een aardig voordeel, ik zie vijanden veel duidelijer en scoor veel meer kills, vind het zelfs zo nu en dan een beetje cheaten :)
Thermo is inderdaad fantastisch, ik ben niet zo super met snipen maar sinds ik die scope heb maak ik echt erg veel kills, gister: 23/3 (wel predator gebruikt en een harrier maar toch)
Zhalix schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:15:
Had ik ook, dacht dat ik aan geheugenverlies leed, "ik kan me écht niet herinneren dat ik cod aan klikte!:("
Eijkb schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:25:
[...]

CS = User Content

Het fijne van communities en een modbaar spel is dat de betere usermappen toch wel boven komen drijven. En die mappen zijn gewoon goed tot zeer goed te noemen.
Is ook zo, kijk maar naar tf2, heel veel community maps worden er ook uitgeroepen tot officiele (anders hadden we nu nog alleen maar de stock maps :/ )

En tuinstoel's post: je kan de ping intervallen ook op 10 zetten, als je boven de 100 ms komt is er sowieso iets mis en dan heb je nu nog wat preciezer je ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Ik hoop dat het aanpassen van de config geen (toekomstige) gevolgen zal hebben :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

disweb schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:28:

Send email to onlinekeystore2@gmail.com in the below format
Dat er daar nog mensen in trappen :+

Please send your paypal username & password to paypallcustomerservice@hotmail.com and we'll make sure your account will be protected against hackers !

omfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gisteren voor het eerst Spec Ops gedaan (in splitscreen) op Veteran, maar ik vind er eigenlijk niks aan. Het kan me eigenlijk niet echt boeien, het komt allemaal zo'n beetje neer op; we pleuren een x aantal vijanden in een willekeurig map. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Laatst online: 06-08 14:38
Fastman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:44:
[...]

Dat er daar nog mensen in trappen :+

Please send your paypal username & password to paypallcustomerservice@hotmail.com and we'll make sure your account will be protected against hackers !

omfg
Huh, dat vragen ze toch niet? Ze willen alleen je paypal email zodat ze kunnen verifiëren of jij wel écht die key hebt gekocht en of je geen scammer bent. Die komen ze nogal vaak tegen. Passwords vragen ze niet, ik krijg vandaag een nieuwe key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:44:
Gisteren voor het eerst Spec Ops gedaan (in splitscreen) op Veteran, maar ik vind er eigenlijk niks aan. Het kan me eigenlijk niet echt boeien, het komt allemaal zo'n beetje neer op; we pleuren een x aantal vijanden in een willekeurig map. Klaar.
Het komt dan ook zeer zelden voor volgens mij, dat jij iets goed/leuk vind volgens mij. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BioHazard schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:59:
[...]

Het komt dan ook zeer zelden voor volgens mij, dat jij iets goed/leuk vind volgens mij. :>
Krijgen we dat weer, ik kan beter in mijn sig zetten welke games/dingen ik wel goed vind om deze discussies te voorkomen :+

De singleplayer heb ik nog niet gespeeld, die doe ik wel met kerst ofzo. Gezellig :)
Heb ook geen behoefte om de singeplayer te spelen, heb dit spel alleen gekocht om de MP, welke ook enigszins tegenvalt, maar voorlopig nog wel even in mijn tray blijft zitten.

De spec-ops zag ik meer als goedmakertje voor een missende co-op campagne. Meer is het dan ook niet, een poging tot een goedmakertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Frank1973 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:34:
[...]

Als je FMJ geselecteerd hebt heb je stopping power niet meer nodig..scheelt weer een perk
Dat is niet correct:
FMJ = diepere impact, dus je gaat (nog) dieper door muren / barrels heen
Stopping power = grotere impact, je doet dus meer schade per hit.

Als je dus een tegenstander point blank hit met FMJ, maakt dit geen verschil. Met stopping power veroorzaak je 30% (<- dit was in MW1) meer schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
neggix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 03:14:
[...]

Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends Only

Dat hoorde ik.. kan niet testen :P
Ik kan dit nergens vinden, heb een Nederlandse PS3.
Waar moet ik zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

disweb schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:55:
[...]

Huh, dat vragen ze toch niet? Ze willen alleen je paypal email zodat ze kunnen verifiëren of jij wel écht die key hebt gekocht en of je geen scammer bent. Die komen ze nogal vaak tegen. Passwords vragen ze niet, ik krijg vandaag een nieuwe key.
het gaat om het gmail adres.... snappie
elk internet 'bedrijf' waar ik geld aan geef, heeft geen gmail of hotmail adresje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AutCha schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:11:
[...]

Dat is niet correct:
FMJ = diepere impact, dus je gaat (nog) dieper door muren / barrels heen
Stopping power = grotere impact, je doet dus meer schade per hit.

Als je dus een tegenstander point blank hit met FMJ, maakt dit geen verschil. Met stopping power veroorzaak je 30% (<- dit was in MW1) meer schade.
Misschien klopt het wel enigsinds wat hij zegt hoor. Als je over FMJ heel scrolled zie je dat het "damage balkje" van je wapen groter wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
monnick schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:28:
[...]

Misschien klopt het wel enigsinds wat hij zegt hoor. Als je over FMJ heel scrolled zie je dat het "damage balkje" van je wapen groter wordt :P
Is gewoon damage in het algemeen lijkt mij.
Damage kan aan muren en mensen etc.

[ Voor 80% gewijzigd door DeBaroN op 20-11-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Wikipedia: Full metal jacket bullet

Samengevat:

* Because the bullets do not expand, they are more effective at piercing armor.
* They are more durable and withstand rough handling on the battlefield.
* Their rounded tips permit proper transit up the feed ramp, whereas the usage of hollow point bullets increases the chance of one failing to feed properly by the mechanism.

Een kogel in je lijf doet is sowieso zuur, ik denk niet dat FMJ zuurder is :P?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

YOGI schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:49:
[...]

Eerder minder zuur dus. Zie de disadvantage:
Because FMJ bullets do not expand, they are less likely to kill immediately compared to hollow-point bullets. This can be a problem for soldiers at close range because the bullet will go straight through the enemy, wounding them, but not killing them or dropping them instantly. Hunters are, in some locations, not allowed to use FMJ rounds due to their perceived limited stopping power and propensity to ricochet.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

euh - wat is FMJ nou eigenlijk - ik kom er niet achter 8)7

staat hier boven notebene.... 8)7 |:(

[ Voor 29% gewijzigd door shades op 20-11-2009 12:01 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Ja via een vrij lastige weg; google.com :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Relis schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:41:
Had ik ook, dacht dat ik aan geheugenverlies leed, "ik kan me écht niet herinneren dat ik cod aan klikte!:("
Heb ik ook een keer gehad :? Heel vreemd, ik was gewoon in Outlook bezig, opeens de multiplayer van CoD voor m'n neus?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Brainsz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:14:
Oke dit is dus erg lame en ik begin de dedicated servers nu echt te missen.

CHEATERS!!! ik zal hun playertags niet noteren, maar in iets meer dan een half uurtje tijd heb ik in 3 rondjes 3 verschillende aimbot/wallhackers mee gemaakt. Je kunt ze niet kicken, bannen, geen admin om ze eruit te gooien, niets...TY IW.NET

Best game experience met de nieuwe iw.net, nou juist niet....simpele oplossing: (naast dat de ded. servers terug moeten) is breng een patch uit waarmee je mensen kunt vote kicken en ter plekke kunt melden!
Je kan in-game via de steam pagina zien met welke spelers je hebt gespeeld en bijbehorend steamid - kan je dus altijd aan steam doorgeven voor abuse ofzo - zal wel niet helpen maargoed

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Hoe kan ik me huidige ping en fps rate weergeven?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er zoveel mogelijk eye candy uitstaat? Is er een goede fps config te downloaden?

Verder gister voor het eerst gespeeld, ook online en veel problemen heb ik nog niet gehad. 1x iets met een host migration ofzo, maar daarna geen problemen gehad.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
NoepZor schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:15:
Hoe kan ik me huidige ping en fps rate weergeven?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er zoveel mogelijk eye candy uitstaat? Is er een goede fps config te downloaden?

Verder gister voor het eerst gespeeld, ook online en veel problemen heb ik nog niet gehad. 1x iets met een host migration ofzo, maar daarna geen problemen gehad.
Ik heb zelf in de config de dingen aangezet maar FPS laat die niet zien, (had hem wel op 125 geforced) echter de lagometer laat die wel zien. Hieboven is al aangegeven hoe je de ping bar verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

YOGI schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:49:
Wikipedia: Full metal jacket bullet
Een gewone kogel overleef je makkelijk, een hollow point kogel rukt je been af. Of als je er een in je schouder krijgt, heb je een gat van 20cm in je rug. Die FMJ zal daar iets tussen zitten.
http://www.youtube.com/wa...pbpcvGAMI&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Na het zien van dit filmpje vraag ik me af of er ook hollow point kogels in het spel zitten ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 20:44
Kan iemand nou uitleggen wtf het nut van de Challanges zijn in MW2???

Ik was heel leuk alle challange aan halen (alle challanges van FAMAS en MP5 zijn done xD, bij CoD4 was dat belangrijker voor mij dan de rank, alles 100% halen xD ).

Blijkt dat als je prestige mode doet je alles kwijt raakt. Nou dat je 1x alles opnieuw moet doen is oke. Je krijgt er een extra embleem en stuff. Maar nu blijkt het dat je 10x!! prestige kunt/moet doen. Dus wat heeft het voor een zin om de Challanges te doen (misschien voor exp maar toch lame) als je ze weer kwijt raakt. Het heeft me een behoorlijke tijd gekost om de headshots te halen met de mp5. Dus dat is allemaal voor niets geweest...

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Eijkb schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:25:
[...]

CS = User Content

Ja daar heb je gelijk in, maar er zijn maar een paar user content dingen die daadwerkelijk goed gemaakt zijn en dat was dus CS, DoD en Desert Combat voor Battlefield. Voor de rest is het allemaal maar crappy. Altijd dat jump mod gedoe. Of unlimmited ammo bij zombiemod voor CSs.

Tuurlijk eigen gemaakte maps zijn wel leuk, maar als je gewoon even snel een potje wil spelen en elke server waar je in gaat (wordt geplaatst) weer maps moet downloaden, dan is de lol er ook snel af. Farcry 2 hoef je niet meer te proberen multiplayer.

Bij Blitskrieg 1 was het zelfs zo erg dat ze de maps aanpassen en het zelfde noemen als de originele maps. En dan join je een game en die herkend dat je map al hebt en wanneer je ingame komt heb je een errror omdat de data niet overeen komt. En bedankt maar weer.

Maar ok genoeg offtopic :) Ik juich de matchmaking helemaal niet toe, maar alleen custom maps doen is ook niet leuk. Ze moeten gewoon ranking uitschakelen op usercontent zodat het wel gebruikt kan worden maar niet voor ranking. Bij BF2 werkt dat ook zo, er zijn genoeg mods en maps voor te downloaden maar als je wilt ranken, dan moet je op ranked servers spelen die uitsluitend originele content en settings draaien. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:29
Brainsz schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:36:

Ik was heel leuk alle challange aan halen (alle challanges van FAMAS en MP5 zijn done xD, bij CoD4 was dat belangrijker voor mij dan de rank, alles 100% halen xD ).

Blijkt dat als je prestige mode doet je alles kwijt raakt. Nou dat je 1x alles opnieuw moet doen is oke. Je krijgt er een extra embleem en stuff. Maar nu blijkt het dat je 10x!! prestige kunt/moet doen. Dus wat heeft het voor een zin om de Challanges te doen (misschien voor exp maar toch lame) als je ze weer kwijt raakt. Het heeft me een behoorlijke tijd gekost om de headshots te halen met de mp5. Dus dat is allemaal voor niets geweest...
Je hoeft prestige niet te doen. Als je het niet doet houd je gewoon al je challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Niet online

Prestige mode hoef je niet te doen, dat mag je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nouja dat is natuurlijk niet voor niets geweest. Je hebt immers wel één keer Prestige op je naam staan. Plus, Prestige mode doen is absoluut niet verplicht. Die challenges zullen wel resetten omdat het anders nogal lang duurt om weer aan genoeg XP te komen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

Wat betekend dat als je lvl 70 bent dat je dan weer lvl 1 prestige wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Hmmm,

Ik word steeds minder enthousiast over mw2. In de hardcore s&d games zitten echt veel wallhackers. Heel irritant omdat je daar geen killcam hebt, soms zie je bij de laatste kill die wel een killcam heeft een te duidelijke wh-er en dan is er geen admin om hem te bannen :/

De games van 18 man, ground war lukken bijna nooit omdat er altijd serverproblemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Blue_Fear schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:41:
Hmmm,

Ik word steeds minder enthousiast over mw2. In de hardcore s&d games zitten echt veel wallhackers. Heel irritant omdat je daar geen killcam hebt, soms zie je bij de laatste kill die wel een killcam heeft een te duidelijke wh-er en dan is er geen admin om hem te bannen :/

De games van 18 man, ground war lukken bijna nooit omdat er altijd serverproblemen zijn.
Ik heb hem ook een faire kans gegeven. Maar ik wordt scheitziek van die could not connect to host, en die lag de hele tijd. En dan zijn er ook die fucking cheaters waar niemand wat aan kan doen.

Ik hoop echt dat IW slim is en de dedicated servers met een patch op, anders is het denk ik snel gedaan met de MP van MW2. Nu is het voor de meeste nog leuk, maar is dat over een jaar nog zo?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 20:44
Bulls schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:40:
[...]

Wat betekend dat als je lvl 70 bent dat je dan weer lvl 1 prestige wordt?
Ja, je wordt dan rank 1, krijgt een nieuwe emblem (dus iedereen ziet wel dat jij prestige doet).
Maar je raakt wel al je challanges kwijt...dus moet je alles overnieuw doen. Als je weer 70 bent kan je weer prestige doen, of je dan nog iets nieuws krijgt weet ik niet.
Plus, Prestige mode doen is absoluut niet verplicht. Die challenges zullen wel resetten omdat het anders nogal lang duurt om weer aan genoeg XP te komen.
Dat is wel logisch ja. XP krijgen zou wel er moeilijk worden, maar als er maar 1x prestige was, dan zou het toch kunnen. Gewoon moeilijker om 2de keer lvl 70 te worden...
Maar goed het is misschien niet verplicht, ik krijg dan niet het gevoel dat ik het 100% gehaald heb.

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je krijgt per Prestige een nieuw emblem. Dus inderdaad zal iedereen kunnen zien dat je Prestige mode gedaan hebt en hoe vaak. Al is het natuurlijk de vraag of men die emblems ook echt herkent. ;) Ik heb ze hier wel voorbij zien komen, maar ik zou nu al niet meer weten hoe ze eruit zien. Volgens mij was de lvl 10 Prestige mode het logo van TF141, maar voor de rest; geen idee.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Is er al bekend wat die "geheime" unlock was na 10 keer prestige te halen, hetgeen wat ook voor de hackers nog onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Mag schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:09:
Is er al bekend wat die "geheime" unlock was na 10 keer prestige te halen, hetgeen wat ook voor de hackers nog onbekend is.
Is die er dan? :o

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Vriend van me heeft de hack ook gebruikt waardoor je in 1x lvl 70 prestige 10 wordt. Ik vind er geen hol aan en wil alles zelf behalen. Hij probeerde het ook al terug te zetten en volgens mij was dat gelukt. Toch wel lame dat die hacks ook zomaar te gebruiken zijn... :(

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Cloud schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:08:
Je krijgt per Prestige een nieuw emblem. Dus inderdaad zal iedereen kunnen zien dat je Prestige mode gedaan hebt en hoe vaak. Al is het natuurlijk de vraag of men die emblems ook echt herkent. ;) Ik heb ze hier wel voorbij zien komen, maar ik zou nu al niet meer weten hoe ze eruit zien. Volgens mij was de lvl 10 Prestige mode het logo van TF141, maar voor de rest; geen idee.
Bij MW1 op de PS3 was het wel snel duidelijk: De gouden kruizen waren goed te herkennen als Prestige 10 en de overige ken je omdat ze afwijken van de standaard ranking symbolen. En omdat er level x en level y (waarbij x != y) speelden met dezelfde emblemen. Prestige 1, 2 en 3 herkende ik ook per embleem, omdat ik dat zelf ook ben/was geweest.
Alleen de spelers met begin levels zullen de prestige emblems niet herkennen, maar dat lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Er was iets over dat in de systeem bestanden de presige niveau's werden aangegeven met [...]1[...] t/m [...]10[...] maar er was ook iets wat [...]10_1[...] of [...]10_2[...] ofzo heette.

edit: wellicht 1 én 2, en gaat het over alle challenges en/of emblems en/of titles halen icm lvl 10 prestige? kan me niets anders bedenken.

[ Voor 17% gewijzigd door Mag op 20-11-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Zonder de challenges is het een stuk lastiger Prestige te halen, het zijn aardig wat XP's.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Die challenges leveren punten op waardoor je sneller stijgt in je ranking, en je sneller bij de volgende level prestige bent.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 22:22
Kwam net dit tegen:
DLC voor MW2 al op de disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Laatst online: 14-05-2024
en nog steeds niemand die na een update van mw2 ineens op level 50 zat? Zonder te cheaten? Dit gebeurde mij namelijk en ik wil helemaal geen level 50. Ik wil weer terug naar 20 en het allemaal op eigen kracht halen. :(

Moet steam nog steeds een mail sturen maar zit op m'n werk en daar heb ik die cd key niet bij de hand.

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is hier al een paar keer geplaatst.

Betalen voor maps is geen enkel probleem, gamemodes is wat anders. Dat het een betaalde DLC zou worden is een aanname van zo'n tot in zijn hart gekrenkte PC gamer. Laten we eerst maar even afwachten wat het word. Het kunnen bijvoorbeeld ook gewoon gamemodes zijn die op het laatste zijn verwijdered wegens problemen in de afstelling.

Ik ga er niet vanuit dat IW jou gaat laten betalen voor gamemodes. Als ze dat wel doen, mag je klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ze gaan alleen wel voorbij aan het feit dat die gamemodes nog een beetje buggy zijn en er nogal wat debuginformatie in beeld kwam. Helemaal af lijkt het dus niet te zijn :)
lentheman1 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:33:
en nog steeds niemand die na een update van mw2 ineens op level 50 zat? Zonder te cheaten? Dit gebeurde mij namelijk en ik wil helemaal geen level 50. Ik wil weer terug naar 20 en het allemaal op eigen kracht halen. :(

Moet steam nog steeds een mail sturen maar zit op m'n werk en daar heb ik die cd key niet bij de hand.
Ik heb meer mensen gelezen die hetzelfde zijn overkomen. Ik denk dat je op zo'n gehackte host gespeeld hebt die de levels gewoon aangepast heeft.

Wat je er aan kunt doen, geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Cloud schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:35:
[...]

Ze gaan alleen wel voorbij aan het feit dat die gamemodes nog een beetje buggy zijn en er nogal wat debuginformatie in beeld kwam. Helemaal af lijkt het dus niet te zijn :)

[...]

Ik heb meer mensen gelezen die hetzelfde zijn overkomen. Ik denk dat je op zo'n gehackte host gespeeld hebt die de levels gewoon aangepast heeft.
Dat verklaart het een hoop! Want ik kwam idd op een server terecht met belachelijk hoge bonussen. Iets van 50000 punten ofzo. Stond er toen niet bij stil omdat ik de game nog niet zo lang had. Ik hoop dat ze er bij steam/infinity iets aan kunnen doen. Stomme cheatservers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Bulls schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:38:
[...]

Ja daar heb je gelijk in, maar er zijn maar een paar user content dingen die daadwerkelijk goed gemaakt zijn en dat was dus CS, DoD en Desert Combat voor Battlefield. Voor de rest is het allemaal maar crappy. Altijd dat jump mod gedoe. Of unlimmited ammo bij zombiemod voor CSs.

Tuurlijk eigen gemaakte maps zijn wel leuk, maar als je gewoon even snel een potje wil spelen en elke server waar je in gaat (wordt geplaatst) weer maps moet downloaden, dan is de lol er ook snel af. Farcry 2 hoef je niet meer te proberen multiplayer.

Bij Blitskrieg 1 was het zelfs zo erg dat ze de maps aanpassen en het zelfde noemen als de originele maps. En dan join je een game en die herkend dat je map al hebt en wanneer je ingame komt heb je een errror omdat de data niet overeen komt. En bedankt maar weer.

Maar ok genoeg offtopic :) Ik juich de matchmaking helemaal niet toe, maar alleen custom maps doen is ook niet leuk. Ze moeten gewoon ranking uitschakelen op usercontent zodat het wel gebruikt kan worden maar niet voor ranking. Bij BF2 werkt dat ook zo, er zijn genoeg mods en maps voor te downloaden maar als je wilt ranken, dan moet je op ranked servers spelen die uitsluitend originele content en settings draaien. Werkt prima.
FC2 is idd erg.. op de xbox is er geen ENKELE server te vinden waar ze de standaard maps runnen.. en verder heeft ongeveer 50% van alle servers een WW2 stijled map, veel boten in de zee waarop je begint zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
als er nog mensen zijn die wachten op de game, kunnen ze hier ook bestellen er staat sinds vandaag op voorraad dus ik heb mijne geannuleerd en besteld bij hun hopelijk krijg ik hem morgen binnen :D

http://www.gamersland.com...-warfare-2-uk-versie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet mijn eerste cheater tegengekomen, zijn naam was Bumbleebeeaa ofzo.
Volgens mij had hij een combinatie walhack/aimbot, echt zo triest he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand last dat de steam niet kan connecten ingame??
ik kan namelijk wel het spel opstarten via steam. maar dan blijft hij na 30 secs hangen op dat steam venstertje dat ingame verschijnt... steam heb ik wel net geupdated hoop dat het daar niet aanligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar die Camo voor is die je kan unlocken met de One-Shot-Kill Sniper challenges? Dat is toch geen wapen camouflage? Ik kan niet vinden waar het precies voor is. Ghilliesuits ofzo? Die zijn toch standaard Wit/bruin afhankelijk van de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met COD4 speelde ik altijd in 2 of 3 verschillende servers, vond ik leuk omdat je vaak tegen de zelfde gamers speelde. Met Modern Warfare 2 moet je maar zien waar je ingedropt wordt...

Mijn vraag is zouden mensen mij kunnen toevoegen in steam, steam = nieuw voor mij;
account naam is "maximonl1979"
ingame naam Maximo[NL]

(weet niet welke naam dus daarom beide)

Of jullie steam naam opgeven zodat ik jullie kan toevoegen.

THX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 12-09 15:04
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:55:
Zonet mijn eerste cheater tegengekomen, zijn naam was Bumbleebeeaa ofzo.
Volgens mij had hij een combinatie walhack/aimbot, echt zo triest he.
Hier heb ik ook mee gespeeld. Echt zwaar irritant.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:06:
Met COD4 speelde ik altijd in 2 of 3 verschillende servers, vond ik leuk omdat je vaak tegen de zelfde gamers speelde. Met Modern Warfare 2 moet je maar zien waar je ingedropt wordt...

Mijn vraag is zouden mensen mij kunnen toevoegen in steam, steam = nieuw voor mij;
ingame naam Maximo[NL]

Kijk eens in de OP en de postwaarschuwing... Dan zie je waar je steamnames kan vinden en ook hoe je jezelf bekend kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Laatst online: 20:56
Net Single Player gedaan en moet echt zeggen: Geweldig!
Helaas wel wat aan de korte kant, maar de actie die er in zit maakt dat wel weer goed.

Nu heb ik een vraag, waar kan ik de config vinden van multiplayer :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:17
\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg

daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
eerst de mp even opstarten dan maakt hij een config_mp bestandje aan deze kun je vinden in je steam folder en dan naar steamapps-> common-> modern warfare 2-> players

edit: spuit 11 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door blueice85 op 20-11-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb MW2 dus nu binnen van de Wehkamp, en zie achterop "Not for sale in the UK" De meeste webshops verkopen de UK versie. Weet iemand wat daar de verschillen tussen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Bulls schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:21:
Ik heb MW2 dus nu binnen van de Wehkamp, en zie achterop "Not for sale in the UK" De meeste webshops verkopen de UK versie. Weet iemand wat daar de verschillen tussen zijn?
Zoals al 10x eerder vermeld in de topics. De taal van de boekjes en verpakking en de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Andere handleiding en waarschijnlijk een andere leeftijdsclassificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 13:12
Hoi shooters,

Ik heb een klein gek probleempje. Na een heleboel gekloot met modem en router heb ik laatst eindelijk mijn NAT open kunnen krijgen. Merkte het meteen, joinen ging beter en sneller, met vrienden spelen ging beter, etc.

Maar nu startte ik gister mijn PC weer op om te gaan gamen, ik start het spel op en hij stond nog keurig op open. Logisch ook want er was in de tussentijd niets veranderd. Maar toen ik vervolgens een paar potjes met wat vrienden heb gespeeld, sprong'ie ineens weer op strict! Dus ik vanalles geprobeerd, steam opnieuw opstarten, game opnieuw opstarten, alleen spelen, PC rebooten, maar niks hielp. Pas toen ik vandaag mijn modem en router (router doet overigens alleen dienst als switch; ik gebruik de WAN poort niet) van 't stroom afhaalde en weer aanzette, stond hij weer op open.

De vraag is nu dus: Hoe kan het dat hij ineens op strict sprong en pas weer open ging toen ik modem/router resette? Heeft iemand enig idee? Ik zou 't niet weten.

[ Voor 3% gewijzigd door Daffie op 20-11-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Het word tijd dat ze alle cheaters/hackers met 10 uur speeltijd en onmogelijke XP's/Lvl 70 in "auto-balance" games proppen.
Kunnen ze daar mooi tegen elkaar "op"cheaten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ze zouden inderdaad eens Auto-Balance moeten indelen. Laatst in een server waar ik met 2vs8 aan het spelen was, niemand die dan even denkt om teamswitch te doen. Met Team-Balance is dat niet nodig..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
is er al iets bekend over eventuele leagues? (heb cod4 nooit gespeeld, alleen css :) )

en welke mode wordt er dan gespeeld etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik heb de UK versie ook gekocht en daar staat ook achterop "Not for sale in UK" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd dat mijn claymore niet goed werkt :/
Iemand rent er gewoon langs en dan ontploft ie pas als die persoon er al langs is. Of helemaal niet.

Maar altijd als ik er 1 tegen kom dan is het gewoon in 1x Kaboem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 21:05
Weet iemand hoe het zit met save games? kan je die zelf backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:01:
Iemand rent er gewoon langs en dan ontploft ie pas als die persoon er al langs is. Of helemaal niet.

Ik merk zelf ook dat ik soms aan het sprinten ben, plots me realiseer dat ik op een claymore sta, dan er al voorbij ben voordat deze ontploft. Misschien dat het altijd zo werkt als je er zonder aandacht aan te besteden langs sprint ipv loopt. Of het komt door mijn perks (marathon, cold blood, ninja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
LiquidSnake1989 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:46:
Hoi shooters,

Ik heb een klein gek probleempje. Na een heleboel gekloot met modem en router heb ik laatst eindelijk mijn NAT open kunnen krijgen. Merkte het meteen, joinen ging beter en sneller, met vrienden spelen ging beter, etc.

Maar nu startte ik gister mijn PC weer op om te gaan gamen, ik start het spel op en hij stond nog keurig op open. Logisch ook want er was in de tussentijd niets veranderd. Maar toen ik vervolgens een paar potjes met wat vrienden heb gespeeld, sprong'ie ineens weer op strict! Dus ik vanalles geprobeerd, steam opnieuw opstarten, game opnieuw opstarten, alleen spelen, PC rebooten, maar niks hielp. Pas toen ik vandaag mijn modem en router (router doet overigens alleen dienst als switch; ik gebruik de WAN poort niet) van 't stroom afhaalde en weer aanzette, stond hij weer op open.

De vraag is nu dus: Hoe kan het dat hij ineens op strict sprong en pas weer open ging toen ik modem/router resette? Heeft iemand enig idee? Ik zou 't niet weten.
Toen hij op strict stond, kon je toen wel gewoon games vinden? Het kan namelijk ook wel is voorkomen dat de status van de NAT niet klopt? Ik heb dit zelf ook wel is gezien, toen veranderde 'ie naar paar minuutjes weer naar OPEN :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:01:

Scrambler perk misschien,
Pro Ability: Delays enemy Claymores, thus allowing you to avoid the explosion if you are fast enough.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Mag schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:09:
[...]

Ik merk zelf ook dat ik soms aan het sprinten ben, plots me realiseer dat ik op een claymore sta, dan er al voorbij ben voordat deze ontploft. Misschien dat het altijd zo werkt als je er zonder aandacht aan te besteden langs sprint ipv loopt. Of het komt door mijn perks (marathon, cold blood, ninja).
Dit komt door de Scrambler PRO. Daardoor gaan gaymore s claymores pas later af :). Dit scheelt misschien wel 3/4 seconden

[ Voor 3% gewijzigd door YOGI op 20-11-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

Sargan

Filmfreak...

Dan moet ik niet vergeten snel door te lopen....meestal loop ik, ik hoor een klik van de claymore en dan stop ik al vaak en denk shit daar gaan we weer 8)7

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:06:

ingame naam Maximo[NL]

Ik voeg je vanavond ff toe. ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.

Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie