Dimby schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:37:
[...]
Volgens mij kun je geen challenges e.d. completen in private matches. Mijn vriend en ik wilde de riot shield challenges doen maar kregen ze niet voor elkaar. We kregen wel punten om elkaar de killen maar geen punten voor het completen van challenges.
In private mode krijg je geen xp.
Wil je de bullet challenge doen... neem een riot shield en de andere een sentry.
Ga in een hoekje zitten en zet de sentry erop.... die 1000 bullets zijn zo binnen. (zorg wel dat de sentry je kan zien).
Hoeveel van jullie gebruiken er tactical insertion? ik ben bezig voor de sitrep pro challenge maar dat is undoable.... 150 tactical insertions slopen.... bijna niemand gebruikt het.... en als men het gebruikt is het 1/2 man dan haal je max 4 tactical insertions per match als je ervoor gaat.
Vreselijk.... dat is afaik nog de enigste perk die ik niet pro heb. de last stand pro ga ik niet doen want dat vind ik lame
Zit nu op de 45/120 voor sitrep pro... de rest is allemaal al pro. Wel grappig de xp rewards van 10.000

als je door gaat met bijvoorbeeld stopping power pro VI of marathon VI
Ja als je lease time korter dan 24 uur is wel of je langer dan die tijd je ip niet veranderd.
Door ipconfig /all kan je de lease tijd zien, het gebeurt bijna niet dat je een ander ip krijgt

en anders kan je altijd nog een static dhcp lease kunnen geven
[
Voor 50% gewijzigd door
LuckY op 20-11-2009 18:30
]