Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
ik keek gisteren eens op de top van de lijst qua kills en bovenaan staan een aantal gasten met een killstreak van rond de 400. Nu kan je naar mijn idee niet cheaten op xbox live, maar hoe krijgen ze dit in hemelsnaam voor elkaar. In een standaard potje van een x-aantal minuten kan dat volgens mij helemaal niet. Ik vind het voor mezelf juist altijd leuk om een zo hoog mogelijke kill/death rato te halen. Na een super slechte start zit ik, nog steeds niet hoog, op 1,1. Bij COD4 zat ik op 1.4.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
is er al iets bekend over eventuele leagues? (heb cod4 nooit gespeeld, alleen css :) )

en welke mode wordt er dan gespeeld etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
steefje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:30:
ik keek gisteren eens op de top van de lijst qua kills en bovenaan staan een aantal gasten met een killstreak van rond de 400. Nu kan je naar mijn idee niet cheaten op xbox live, maar hoe krijgen ze dit in hemelsnaam voor elkaar. In een standaard potje van een x-aantal minuten kan dat volgens mij helemaal niet. Ik vind het voor mezelf juist altijd leuk om een zo hoog mogelijke kill/death rato te halen. Na een super slechte start zit ik, nog steeds niet hoog, op 1,1. Bij COD4 zat ik op 1.4.
Goeie vraag, in mijn beste potjes ben ik sowieso al nooit boven de 100 gekomen. En dan heb ik al best wat harrier strikes, predators en pavelows achter de rug. De potjes duren simpelweg niet lang genoeg om aan zoveel kills te komen...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
MADG0BLIN schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:22:
[...]

Zoals al 10x eerder vermeld in de topics. De taal van de boekjes en verpakking en de prijs.
zet het dan in een FAQ. want zoeken in got is zo klote..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Hoe zijn de competitie mogelijkheden in dit spel?
Ik ben van plan om straks het spel te gaan kopen, maar wil toch wel even weten of het mijn geld waard is.

Is de multiplayer trouwens "vetter" dan de MP van CoD4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Michaelslijpkop schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:46:
Hoe zijn de competitie mogelijkheden in dit spel?
Ik ben van plan om straks het spel te gaan kopen, maar wil toch wel even weten of het mijn geld waard is.

Ik heb ze beide en vind MW2 een hele goede toevoeging op 1, waar ik alweer op uitgekeken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:22:
[...]

Zoals al 10x eerder vermeld in de topics. De taal van de boekjes en verpakking en de prijs.
maakt niet uit hoor. de not for sale in UK versie is ook gewoon engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
Morax schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:33:
[...]

Goeie vraag, in mijn beste potjes ben ik sowieso al nooit boven de 100 gekomen. En dan heb ik al best wat harrier strikes, predators en pavelows achter de rug. De potjes duren simpelweg niet lang genoeg om aan zoveel kills te komen...
misschien speelt diegene met 7 vrienden ffa, die vrienden lopen op hem af en killen hem niet, zo kan hij steeds maar kills maken... Of telt dat dan niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
kan iemand mij vertellen wat voor de pc versie de laatste patch is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Is het hier al gepost dat we binnenkort misschien wel eens moeten gaan betalen voor gamemodi die nu al op de cd staan? http://games.fok.nl/news.php?newsid=35398

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

PacinoAllstars schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:00:
kan iemand mij vertellen wat voor de pc versie de laatste patch is?
Durf ik niet zo 1,2,3 te zeggen, maar kan wel melden dat deze automatisch gedownload worden door Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

YOGI schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:12:
[...]

Dit komt door de Scrambler PRO. Daardoor gaan gaymore s claymores pas later af :). Dit scheelt misschien wel 3/4 seconden
Ja maar ik heb dus geen Scrambler perk en ik loop alsnog langs claymores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Sargan schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:25:
Dan moet ik niet vergeten snel door te lopen....meestal loop ik, ik hoor een klik van de claymore en dan stop ik al vaak en denk shit daar gaan we weer 8)7
Ja, dat heb ik ook. Het is echt zo'n pavlov reactie: *klik* --> adrenaline stoot.
Ik vind de claymores trouwens minder snel (langere wachttijd) afgaan dan in COD4. Ik kan nu ook wel eens de dood ontlopen na de klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Mijn ideale class om even alle commando challenges te doen :P. Primary wapen maakt niet echt uit, het gaat vooral om het pistooltje. Je flankt het andere team van achteren en dan allemaal doodmaken zonder maar 1 kogel te lossen. Heerlijk als je 6 kills maakt achter elkaar en ze niet weten waar ik vandaan kom :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/20/1258725289-90.png

[ Voor 29% gewijzigd door Dimby op 20-11-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimby schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:19:
Mijn ideale class om even alle commando challenges te doen :P. Primary wapen maakt niet echt uit, het gaat vooral om het pistooltje. Je flankt het andere team van achteren en dan allemaal doodmaken zonder maar 1 kogel te lossen. Heerlijk als je 6 kills maakt achter elkaar en ze niet weten waar ik vandaan kom :9~
Dit moet je toch even toelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Is cold blooded niet veel beter zodat je niet gezien word op uav?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
weet iemand hoe je je online achievements/rank etc kunt opslaan of in welke map hij de backup neerzet?
Ik heb het spel sinds vandaag aangeschaft en begin nu weer bij rank 1 ( ik heb een dag of 2 online gespeeld met de "probeerversie", ik vind het nu niet erg om weer opnieuw te moeten beginnen, maar voor in de toekomst bij bv een reinstall lijskt het me wel handig om een backup te kunnen maken. Kan dit direct in steam ( ik zie daar een backup functie) of moet je een map backuppen. In mijn geinstalleerde map zie ik geen "players" folder staan..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Die worden op de steam server gesaved.
SP data moet je mogelijkerwijs nog wel backupen, maar je MP data ben je niet kwijt na een reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimby schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:19:

[afbeelding]
Hmmm, jij schiet ze dood zonder kogels? Is dat cheaten?

Vraag me trouwens af waarom er in de map op het vliegveld heli's en dergelijke zijn. Die zijn vrijwel niet naar benden te krijgen van binnenuit. Voor mij zijn ze in die map overkill.
Ik zit er ook stevig aan te denken om mijn SCAR weg te doen, had per ongeluk een handzaam machinegeweertje (P90 of zoiets) en dat gaat veel makkelijker met killen. Nu snap ik waarom ik altijd zo makkelijk gekilled wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:36:
Is cold blooded niet veel beter zodat je niet gezien word op uav?
Ik ga meestal voor de perk waar je niet gezien wordt op heartbeatsensors, aangezien die mensen puur daarop afgaan kan je ze meestal wel verrassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:35
steefje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:30:
Heb het zelf niet geprobeerd, maar als je private match doet telt het dan ook mee bij stats? If so dan kan je met gemak een private match maken met vrienden welk gewoon dood leuk in de rij klaar gaan staan voor je om even afgeschoten te worden. Als ze dit herhalen heb je per ronde geen probleem met killstreaks in de honderden. Doe dit even voor al je vrienden en je komt allemaal terecht in de top lists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
:( maak me gek, nog ca 1 dag wachten en dan ontvang ik de XBOX360 + MW2 .....
it ain't funny ;)

maar goed, daarna is er weer wat kanonvoer te jagen, want ik ben nog echt rookie/novice :D

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
bram1984 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:31:
[...]

Dit moet je toch even toelichten.
Ik heb de class helemaal ingericht op snelheid en knifing. Doordat ik zo snel kan rennen, en kan blijven rennen ,kan ik gemakkelijk naar de andere kant van de map rennen. Met mijn knife kan ik alle tegenstanders gemakkelijk en snel dood maken zonder dat ze weten dat ik er ben. Ik schiet immers geen enkele kogel. Cold Blooded is inderdaad beter ja, thx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 2 dagen en dan heb ik MW2 binnen. Moet nog wel een beetje inkomen ben nogal een Newbie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
psychodude schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:47:
[...]

Heb het zelf niet geprobeerd, maar als je private match doet telt het dan ook mee bij stats? If so dan kan je met gemak een private match maken met vrienden welk gewoon dood leuk in de rij klaar gaan staan voor je om even afgeschoten te worden. Als ze dit herhalen heb je per ronde geen probleem met killstreaks in de honderden. Doe dit even voor al je vrienden en je komt allemaal terecht in de top lists.
Volgens mij kun je geen challenges e.d. completen in private matches. Mijn vriend en ik wilde de riot shield challenges doen maar kregen ze niet voor elkaar. We kregen wel punten om elkaar de killen maar geen punten voor het completen van challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dimby schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:37:
[...]

Volgens mij kun je geen challenges e.d. completen in private matches. Mijn vriend en ik wilde de riot shield challenges doen maar kregen ze niet voor elkaar. We kregen wel punten om elkaar de killen maar geen punten voor het completen van challenges.
In private mode krijg je geen xp.
Wil je de bullet challenge doen... neem een riot shield en de andere een sentry.
Ga in een hoekje zitten en zet de sentry erop.... die 1000 bullets zijn zo binnen. (zorg wel dat de sentry je kan zien).

Hoeveel van jullie gebruiken er tactical insertion? ik ben bezig voor de sitrep pro challenge maar dat is undoable.... 150 tactical insertions slopen.... bijna niemand gebruikt het.... en als men het gebruikt is het 1/2 man dan haal je max 4 tactical insertions per match als je ervoor gaat.
Vreselijk.... dat is afaik nog de enigste perk die ik niet pro heb. de last stand pro ga ik niet doen want dat vind ik lame :)

Zit nu op de 45/120 voor sitrep pro... de rest is allemaal al pro. Wel grappig de xp rewards van 10.000 :) als je door gaat met bijvoorbeeld stopping power pro VI of marathon VI
Erpeet schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:25:
[...]

Heb je je PC wel een vast ip gegeven?
Want als je dat niet doet dan krijgt hij van de router iedere keer een andere ip.
Ja als je lease time korter dan 24 uur is wel of je langer dan die tijd je ip niet veranderd.
Door ipconfig /all kan je de lease tijd zien, het gebeurt bijna niet dat je een ander ip krijgt :) en anders kan je altijd nog een static dhcp lease kunnen geven :>

[ Voor 50% gewijzigd door LuckY op 20-11-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

LiquidSnake1989 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:46:
Hoi shooters,

Ik heb een klein gek probleempje. Na een heleboel gekloot met modem en router heb ik laatst eindelijk mijn NAT open kunnen krijgen. Merkte het meteen, joinen ging beter en sneller, met vrienden spelen ging beter, etc.

Maar nu startte ik gister mijn PC weer op om te gaan gamen, ik start het spel op en hij stond nog keurig op open. Logisch ook want er was in de tussentijd niets veranderd. Maar toen ik vervolgens een paar potjes met wat vrienden heb gespeeld, sprong'ie ineens weer op strict! Dus ik vanalles geprobeerd, steam opnieuw opstarten, game opnieuw opstarten, alleen spelen, PC rebooten, maar niks hielp. Pas toen ik vandaag mijn modem en router (router doet overigens alleen dienst als switch; ik gebruik de WAN poort niet) van 't stroom afhaalde en weer aanzette, stond hij weer op open.

De vraag is nu dus: Hoe kan het dat hij ineens op strict sprong en pas weer open ging toen ik modem/router resette? Heeft iemand enig idee? Ik zou 't niet weten.
Want als je dat niet doet dan krijgt hij van de router iedere keer een andere ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
is er al iets bekend over eventuele leagues? (heb cod4 nooit gespeeld, alleen css :) )

en welke mode wordt er dan gespeeld etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
gotfurrr schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:29:

en welke mode wordt er dan gespeeld etc?
CoD 2 4 heb ik altijd TDM of SD gespeelt, echter werkte je dan met league mods (pam mod of promod)
Op clanbase moet je eens kijken of er al leagues zijn, ik denk dat die via Private Matches worden gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:44:
[...]

Ik ga meestal voor de perk waar je niet gezien wordt op heartbeatsensors, aangezien die mensen puur daarop afgaan kan je ze meestal wel verrassen :P
Heb jij dan al zoveel mensen met een HBS tegengekomen?
Ik persoonlijk zou er niet een perk voor over hebben om ze even te 'verrassen' :+
(Zelf gebruik ik Steady Aim)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 20-11-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de intervention zo anders speelt dan in co-op of singleplayer? ik heb echt super veel sway, en het is bijna niet te gebruiken in MP speciale attachement op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53
Ik kom net een Prestige 7 tegen, Combat Rogue is zijn/haar naam. Erg veel bakte hij er niet van trouwens :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

TroonStaal schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:58:
Ik kom net een Prestige 7 tegen, Combat Rogue is zijn/haar naam. Erg veel bakte hij er niet van trouwens :P
De meeste prestige NO# 5+ zijn van die 12 tot 14 jarigen die hun account hebben "Gehacked *Een handleiding Gegoogled kuch kuch*"

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ging net even het spel weer starten en zag 1.2 mb aan data binnendruppelen via Steam Update. Blijkbaar zitten we nu op versie 1.0.168.

Weet iemand wat deze ''stille updates'' inhouden? Zijn er uberhaupt ergens patch notes in te zien? Is IW niet verplicht te melden wat ze veranderen/updaten weetikwat allemaal?

[ Voor 14% gewijzigd door Omnyakom1 op 20-11-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53
D4NG3R NL schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:59:
[...]

De meeste prestige NO# 5+ zijn van die 12 tot 14 jarigen die hun account hebben "Gehacked *Een handleiding Gegoogled kuch kuch*"
Ook op de Xbox :? Tjonge :{

Maar misschien ben ik stom en zie ik een badge over het hoofd, dat kan ook hoor :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 20-11-2009 20:25 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:02:
Weet iemand waar die Camo voor is die je kan unlocken met de One-Shot-Kill Sniper challenges? Dat is toch geen wapen camouflage? Ik kan niet vinden waar het precies voor is. Ghilliesuits ofzo? Die zijn toch standaard Wit/bruin afhankelijk van de map?
Die kreeg ik laatst omdat ik een hele match had overleefd zonder dood te gaan. Stond 23-0 met sniper. :) Ik snap het alleen niet, snipers zijn toch sowieso gecamoufleerd?

Edit: Aha, dit dus
Yes, you do have to unlock ghillie suits. You're given one to start out with and have to unlock the other 3. They correspond to the first challenge in the challenge tier below "Equipment"

[ Voor 17% gewijzigd door SCIxX op 20-11-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Spel gekocht, CD1 erin.. installeren. Steam geinstalleerd, spel nog niet. Gebeurt niks. Steam opstarten, inloggen. Spel is ineens alle 12GB aan het downloaden? En met geen mogelijkheid dat hij mijn DVD's wilt gebruiken :( En dan nog met een hele 200 Kb/s downloaden ook nog. Koop ik daar een spel voor?

Hoe zorg ik ervoor dat Steam gewoon mijn DVD's wilt gebruiken om het spel te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Eerste DVD er weer in, reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 13:12
Erpeet schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:25:
[...]

Bedankt voor de reactie....ik heb bij DHCP reservation ingesteld dat ik altijd hetzelfde IP-adres moet krijgen en dit is ook het geval.... Dus dat is 'm niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Omnyakom1 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:02:
Weet iemand wat deze ''stille updates'' inhouden? Zijn er uberhaupt ergens patch notes in te zien? Is IW niet verplicht te melden wat ze veranderen/updaten weetikwat allemaal?
Ik weet niet wat er in zat maar ik weet wel dat mijn AVG ant-virus het niet leuk vindt (hij detecteerd er een virus in), in die laatste update that is.

Verder wordt ik een beetje gek van die gastjes die constant met ziektes lopen te schelden als ze dood gaan en meteen mensen cheaters gaan noemen. Pff.. 14-jarige.. (tenminste dat hoop ik voor die mensen)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Begin toch ook meer cheaters tegen te komen helaas, vooral in het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tot vandaag moest ik de eerste 'echte' cheaters nog tegen komen, maar zojuist ben ik maar gestopt met spelen na de zoveelste 'headshotvan150meterafstanddoordedikkerookentweemuren'. Het leukste is nog dat ze geeneens de moeite nemen om er 'legit' uit te zien op de killcam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

rgras schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:50:
Tot vandaag moest ik de eerste 'echte' cheaters nog tegen komen, maar zojuist ben ik maar gestopt met spelen na de zoveelste 'headshotvan150meterafstanddoordedikkerookentweemuren'. Het leukste is nog dat ze geeneens de moeite nemen om er 'legit' uit te zien op de killcam. :+
Hoeven ze toch ook niet, er is toch geen vote kick of admin aanwezig, dus niemand die de cheater kan kicken.

Ik had vandaag voor het eerst dat zandlevel met het vliegtuig gespeeld en damn daar kan je lekker snipen ;). Sniper icm de PP2000 silenced is dat wel lekker. Ik wil gewoon lekker veel sniper maps want ik wil die andere camo suits :( .

Eens kijken of ik van het weekend nog wat tijd heb.

@virus probleem:
Nergens last van gehad hier met AVG free. Maak me ook niet echte zorgen moet ik zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 20-11-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:10
Blue-eagle schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:59:
Spel gekocht, CD1 erin.. installeren. Steam geinstalleerd, spel nog niet. Gebeurt niks. Steam opstarten, inloggen. Spel is ineens alle 12GB aan het downloaden? En met geen mogelijkheid dat hij mijn DVD's wilt gebruiken :( En dan nog met een hele 200 Kb/s downloaden ook nog. Koop ik daar een spel voor?

Hoe zorg ik ervoor dat Steam gewoon mijn DVD's wilt gebruiken om het spel te installeren?
Ik had precies hetzelfde met half-life 2, dvd erin, en telkens ging hij het spel downloaden.. Helaas ben ik vergeten hoe ik dat nou had gefixed. Had iig wel iets van 3x me dvd drive eruit gesloopt omdat ik dacht dat die gaar was. Zou anders gewoon ff steam ofzo opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:50:
same here, nog geen cheater echt tegen gekomen (alhoewel ik er wel eentje vermoedde van een aimbot)

even een vraagje: heeft het enigsinds zin om je NAT van strict naar open te zetten (afgezien van het kunnen hosten). op de iw site (http://www.infinityward.com/hostmigration) wordt gemeld dat je met een open NAT sneller in games komt en betere host's vind, maar volgens mij (en mijn ervaring ermee) is dit regerechte bullcrap. klopt de stelling van IW, of is het gewoon een manier om zoveel mogelijke host's te creeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:58:
[...]

same here, nog geen cheater echt tegen gekomen (alhoewel ik er wel eentje vermoedde van een aimbot)

even een vraagje: heeft het enigsinds zin om je NAT van strict naar open te zetten (afgezien van het kunnen hosten). op de iw site (http://www.infinityward.com/hostmigration) wordt gemeld dat je met een open NAT sneller in games komt en betere host's vind, maar volgens mij (en mijn ervaring ermee) is dit regerechte bullcrap. klopt de stelling van IW, of is het gewoon een manier om zoveel mogelijke host's te creeren?
Het is de reinste bullcrap, of je kan spelen, of je kan het niet (door dichte poorten). Het is natuurlijk wel zo dat als je in een game zit en 9/10 mensen heeft z'n NAT op Strict staan en de host ragequit, dan is dat einde van de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Snachts even lekker FFA spelen is toch ook wel erg nice.

Wie heeft er een plaatje van de prestige symbols? Ik zie nu al prestige 1 , levels 25 volgens mij.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Afbeeldingslocatie: http://i308.photobucket.com/albums/kk333/Duke_of_pain/Clan%20Stuff/Image20090727212400518.png

Dit zijn de "goede" geloof ik.
Er circuleren 2 verschillende sets rond op het internet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 03-09 18:41
Demoterror schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 01:28:
[afbeelding]

Prestige 1 is een ander soort 5punts ster en prestige 10 is een schedel op een goud schild dus nee das niet de goeie set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Relis schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 01:31:
[...]

Prestige 1 is een ander soort 5punts ster en prestige 10 is een schedel op een goud schild dus nee das niet de goeie set
Dat dacht ik dus ook idd, maar in mn minder dan nuchtere staat besloot ik voor het bovenstaande plaatje te gaan :P
http://www.youtube.com/watch?v=mplrSPAqsOs
Dit zijn de echte, iig lvl10 lijkt me te kloppen.
De rest nog niet gezien aangezien ik er ook niet echt op let, ik vind nog steeds team invloed (Dus het daadwerkelijk cover geven etc) belangrijker dan iemand zn lvl/badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 01:04:
[...]

Het is de reinste bullcrap, of je kan spelen, of je kan het niet (door dichte poorten). Het is natuurlijk wel zo dat als je in een game zit en 9/10 mensen heeft z'n NAT op Strict staan en de host ragequit, dan is dat einde van de match.
Wat ik al dacht, thanks igg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Pff ben er in ieder geval achter dat het hier (360) 's avonds na 22u (vrijdag-zondag) eigenlijk niet te doen is vanwege alle amerikanen en bijbehorende lag.
Ik merk het gewoon elke keer, 's morgens en 's middags ga ik redelijk, gemiddeld 14-20 kills. 's Avonds kom ik niet verder dan 5-10, waarbij ik minimaal 1 magazijn nodig heb, of 3 sniper kogels om iemand neer te krijgen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Laatst online: 10-09 16:38
Heeft iemand de game ook besteld bij Mediaoffer toevallig?

Ik heb hem besteld maar nog niet ontvangen namelijk. Staat levertijd 5 dagen, dus ff wachten oke, ik denk stuur een e-mail om te vragen waneer hun hem binnen krijgen, maar hoor niks terug van die gasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
1 Magazijn phusebox? Je doet dan toch echt iets verkeerd. Neem anders is stopping power icm FMJ bullets, dit moet helpen. Welk level ben je nu? Ben nu level 46 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 12-09 08:27
Hi,

Ik heb den COD op PS3 en sinds gisteren (na de update naar 1.04 dacht ik) problemen om online te komen. De poorten waarover sprake in deze mail. Tellen die ook voor de PS3 versie of zijn dit enkel de poorten die dienen open te staan voor de PC versie (ik moet er wel aan toevoegen, voor de update kon ik wel online, nu blijft ie hangen bij matchmaking en die shit).

Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
Nohands schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 07:48:

Ik heb hem besteld maar nog niet ontvangen namelijk. Staat levertijd 5 dagen, dus ff wachten oke, ik denk stuur een e-mail om te vragen waneer hun hem binnen krijgen, maar hoor niks terug van die gasten?
Ze komen maandag of dinsdag weer binnen vertelde ze via de telefoon. En dan zouden ze woensdag ongeveer op de deurmat liggen, Al hadden ze gisteren al 80 back orders ontvangen. en de vraag is of ze er 80 ontvangen aankomende week. anders word het volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]

dat zijn dus niet de goede!

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s188/Cepion/prestige1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s188/Cepion/prestige2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Komt dit uit het boekje wat bij de game zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:12:
[...]

Komt dit uit het boekje wat bij de game zit?
strategy guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dus niet bij de retail..boekje zal wel weer half gaar zijn. even wachten op de post straks..dan zit de mijne er ook tussen als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg via een MW1 clanmember al te horen dat hij met een cracked versie via IW.net speelt. Ik kan hem alleen geen invite versturen, omdat hij niet als online staat aangemeld bij Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
reemprive schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:20:
Ik kreeg via een MW1 clanmember al te horen dat hij met een cracked versie via IW.net speelt. Ik kan hem alleen geen invite versturen, omdat hij niet als online staat aangemeld bij Steam.
Is dit nu weer mogelijk? Dit kon namelijk de eerste dagen, erna gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nohands schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 07:48:

Ik heb hem in Juni besteld bij mediaoffer en had de game op de release dag op de deurmat liggen. De eerste keer dat een bedrijf bij een pre-order zijn belofte waarmaakt bij mij d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Pascal.A schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:10:
[...]

hoe kun je uberhaupt museum uitspelen? en kermisbel?? heb ik iets gemist?
IDD wat moet ik met die museum missie?
Er gebeurt niks! :S

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

TroonStaal schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:23:
[...]

Ook op de Xbox :? Tjonge :{

Maar misschien ben ik stom en zie ik een badge over het hoofd, dat kan ook hoor :P
Ook op de xbox ja haha, meestal gebruiken ze zon USB card reader dingetje. om hun Memo sticks te lezen..
En dan via een of andere tutorial op google met een hex editor iets te doen zodat ze een hoger level hebben.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
TonyTone schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:53:
[...]

IDD wat moet ik met die museum missie?
Er gebeurt niks! :S
Ik weet nu dat ik
spoiler: museum
de rode knop moet drukken ( lol gewoon niet gezien de eerste 10 keer :P )
Maar als ik in beide kamers iedereen dood heb geschoten die tot leven kwam, wat dan?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

[afbeelding]

Wat is die met dat doodshoofd dan die alle cheaters hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Twee handige sites:

- Afbeeldingen van ALLE callsigns en emblems!
Ze trachten ook te achterhalen hoe elke callsign/emblem behaald kan worden. Al redelijk wat bekend.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

- Handige kleine details, achterhaald uit de gamefiles.
http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een bulletpenetratie kill? Ik heb al zat kills gemaakt maar mijn teller blijft op 1 staan. Wil graag die achievement van extra magazijnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:13:
Wat is een bulletpenetratie kill? Ik heb al zat kills gemaakt maar mijn teller blijft op 1 staan. Wil graag die achievement van extra magazijnen hebben.
Die krijg je als je iemand dood schiet door een object heen. Stel hij staat achter een muurtje en je schiet hem door het muurtje dood, dan heb je zo'n penetratiekill ;). Deze is helaas moeilijk te krijgen aangezien je meestal niet weet waar de spelers zitten. Mijn tip: gebruik je heartbeat sensor en als je ergens een voetje of iets ziet, schiet niet de voet maar op het gedeelte wat je niet ziet.
Owja als je de attachment FMJ ( Full Metal Jacket ) gebruikt, doet je kogel meer schade dan dat hij normaal doet als je door iets heen schiet.

[ Voor 30% gewijzigd door Dimby op 21-11-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord. Dan houdt ik het voorlopig wel bij mijn extra minutie via een perk. Want 40 kogels is veel te weinig.

Het is trouwens weer een drama om in een match te komen. Is nu 1 keer pas gelukt en had toen meteen last van lag. Daarna kreeg ik telkens te horen dat ie niet kon connecten to a host en daarnet stond het op punt van starten en toen was het de mededeling dat de server vol is. Wat een teringzooi maakt IW ervan. Maar wel volhouden dat dit de beste manier is en het de voordelen van een dedicated server biedt. Met WaW had ik deze ellende niet en met BF ook niet. Ik hoop dat ze snel zo moedig zullen zijn om aan te geven dat ze fout zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Waarom zou je dat nu willen doen, heartbeat sensor gebruiken om eventueel op goed geluk een voetje te zien?
Simpelweg blijven knallen als iemand achter muur of iets dergelijks verdwijnt als je op elkaar aan het vuren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/8-bit_price.jpg

MUST HAVE!
*Pakt sniper rifle en camping tent*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:00:
[...]

Wat is die met dat doodshoofd dan die alle cheaters hebben?
dit zijn de fakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat museum level is inderdaad heel irritant. Ik vermoord eerst alle characters en dan pas doe ik de rode knop :+ gebeurt nogsteeds niet.

Oja, heeft iemand zin om dalijk even op XBL Spec ops ofzo te gaan spelen? DM mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:38
Ik erger me steeds meer aan de multiplayer verbinding. Eigenlijk te gek voor woorden. Zo net nog in de kill cam van de laatste kill zie ik iemand een headshot krijgen en 2 seconden later komt dat shot pas aan bij degene die gedood wordt. Nu is dat in slow motion, maar het zegt toch genoeg.
Account te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSpud
  • Laatst online: 04-05 10:49
Michaelslijpkop schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:46:

Ik vind van wel. Ik vind de balans een stuk beter voor elkaar. Vind het bijvoorbeeld fijn dat de kans kleiner is een regen van handgranaten op je dak te krijgen. Voor bijna alle voordelen die een tegenpartij kan hebben is er een middel om het teniet te doen, of in elk geval er schade aan toe te brengen. Je kunt zelfs de UAV drones uit de lucht knallen. AC130 neerhalen met je stinger is bijvoorbeeld ook een verademing. De nOOb tubes zijn nog steeds wel een doorn in het oog IMHO.

Verder zijn de vele manieren om punten te halen een leuke uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

LordSpud schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:26:
[...]

Verder zijn de vele manieren om punten te halen een leuke uitdaging.
Ik denk dat ik dat nog wel het leukste vind aan de nieuwe CoD :)

Erg jammer dat 'we' uiteindelijk toch gelijk krijgen: veel lag en cheaters... Ik hoop dat er snel dedicated servers gaan komen... Tot op heden bederft het mijn spelplezier.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Laatst online: 10-09 16:38
Bedankt Dacuuu & Floris-K voor jullie antwoord, dus dat word gewoon deze week afwachten.... :?

Scheelt toch 23 euro met Steam 8) , dus moet ik het er maar voor over hebben toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doordat je nu P2P hebt ben je wel afhankelijk van mensen die hun router open moeten hebben staan. Ik heb zo'n ding ooit eens van Versatel gekregen maar zou absoluut niet weten waar de handleiding is om dat ding open te zetten, laat staan dat er een merk op staat. Heb het vermoeden dat dit de oorzaak is van de vele misconnecties omdat er minstens een in een party zijn router open moet hebben staan en dan ook nog een fatsoenlijke verbinding moet hebben. Zit ik goed met deze gedachte?
Is wel erg onhandig gedacht dan van IW, is voor hun ook slechte reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Zo krijgen vrienden van mij bij een potje online Halo 3 ook vaak de melding: "Your NAT is not open". Soms kan het zoeken van een geschikte game dan ook minutenlang! duren..
Ook het feit dat ze 2 xboxen in huis hebben schijnt niet te helpen.

Bij mij duurt het ook lang voordat ik een geschikte game vind (nee dit ligt niet aan mijn settings of internet, voor zover ik er iets aan kan doen dan), maar zo lang als bij hun..nee..

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:22
Waar is de Match bonus eigenlijk op gebaseerd? Lijkt me soms wat random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:16
Fist schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:26:
Waar is de Match bonus eigenlijk op gebaseerd? Lijkt me soms wat random.
Volgens mij krijg je matchbonus voor al die dingen die je in die match haalt, dingen zoals headshots, payback, execution kill, uav, airstrikes etc. Voor al deze dingen krijg je xp en dit bij elkaar opgeteld is volgens mij de matchbonus. Ook krijg je volgens mij nog extra XP als je de game wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:07
Ben ik de enige waarbij ik elke keer uit het spel wordt gegooid? Ik krijg eerst een melding dat ik ben afgemeld van het playstation network en een minuut later word ik er helemaal uitgegooid en moet ik weer opnieuw inloggen en dergelijke. Erg vervelend als je net lekker bezig bent en je wordt eruitgegooid. Heb er met eerdere CoD versies geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
hebben mensen ervaring met:
De "probeer versie online"..en nu het orgineel op het zelfde steam account? ik heb de probeer versie eraf gehaald. en wil maandag de originele installeren en activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
Dacuuu schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:43:
hebben mensen ervaring met:
De "probeer versie online"..en nu het orgineel op het zelfde steam account? ik heb de probeer versie eraf gehaald. en wil maandag de originele installeren en activeren.
ik heb hetzelfde gedaan, eerst een paar dagen probeerversie, daarna origineel . Werkt prima, alleen ik moest weer op 0 beginnen. Was level 26 helaas.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Nu ga ik een domme vraag stellen maar wat betekend MVP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dimby schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:04:
Nu ga ik een domme vraag stellen maar wat betekend MVP ?
Google is your best friend ;)

Most Valuable Player

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
DaChosen1 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:00:
[...]

ik heb hetzelfde gedaan, eerst een paar dagen probeerversie, daarna origineel . Werkt prima, alleen ik moest weer op 0 beginnen. Was level 26 helaas.
je hebt cod op het zelfde account geregistreerd? ik dacht dat je daarmee je stats gespaard bleven..Maar straks heb je ban aan je broek en heb ik speciaal het spel gekocht voor mp en werkt het dan niet meer :'(

Edit: heb niet de console loader gebruikt verder. Vac status is ook nog goed etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 21-11-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:06:
[...]

Most Valuable Player
Nu ken ik de context niet, maar betekent het niet: (Microsoft) Most Valuable Professional?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Harrier lijkt steeds minder effectief te worden nu mensen de stingers hebben ontdekt. :P Onderhand een ratio van 1.35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat ik niet altijd de laatste kill te zien krijg?, vind het altijd wel vet zo in slowmotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:31:
Weet iemand hoe het komt dat ik niet altijd de laatste kill te zien krijg?, vind het altijd wel vet zo in slowmotion.
Het gaat alleen om de gamewinning kill. Dit zie je dus wel bij game modes als FFA, TDM, S&D maar ook weer niet als de tijd voorbij is. Bij headquarters zie je het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:02
silencedead schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:35:
Ben ik de enige waarbij ik elke keer uit het spel wordt gegooid? Ik krijg eerst een melding dat ik ben afgemeld van het playstation network en een minuut later word ik er helemaal uitgegooid en moet ik weer opnieuw inloggen en dergelijke. Erg vervelend als je net lekker bezig bent en je wordt eruitgegooid. Heb er met eerdere CoD versies geen last van gehad.
Ik heb dat ook wel eens maar niet elke keer, is bij mij trouwens niet alleen bij MW2 maar in 't algemeen. Denk dat het een router probleem is bij mij.
Wat ik doe als ik die melding krijg: direkt naar de XMB gaan en terug aanmelden, dan vlieg je niet uit het spel.
Ik vind het wel raar dat er zo'n "lange" tijd zit tussen de melding dat je afgemeld bent en tot het moment dat je d'r uit vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
Ik zit vast met de PC-versie.
Na de briefcase genomen te hebben in de Panic Room (aflevering Exodus), hoor ik Sgt. Foley zeggen dat er foto's moeten genomen worden en de lichamen onderzocht worden. Maar hoe ga je nu verder. Iedereen blijft stilstaan.

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
sinds vanmiddag op de XBox bezig met MW2.
toch pittig voor een rookie als 'moi'.
enne.... gamen op het internet, dan ben ik zeer snel gebombardeerd tot kanonvoer.... <sigh> heb nog een hele leercurve te volgen. Voor ik die knoppen op de pad feilloos intuitief weet te vinden zal het daarna wel beter gaan :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Outerspace schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:06:
[...]

Most Valuable Player
Over MVP's gesproken, zowel in halo 3 als mw2 benoemen ze mvps op basis van meeste punten behaald (in tdm)
Dit is echt onzin, ik kan 30 keer naar binnen rushen en 20 kills halen maar als #2 van ons team 15 kills maakt met 5 deaths is dat toch echt de meer waardevolle speler :S
Kozzmozz schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:21:
Ik zit vast met de PC-versie.
Na de briefcase genomen te hebben in de Panic Room (aflevering Exodus), hoor ik Sgt. Foley zeggen dat er foto's moeten genomen worden en de lichamen onderzocht worden. Maar hoe ga je nu verder. Iedereen blijft stilstaan.
Dat moet jij niet doen, gewoon weer naar buiten gaan en dan wordt je verder geleid naar je volgende objective

[ Voor 34% gewijzigd door Relis op 21-11-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
Dat moet jij niet doen, gewoon weer naar buiten gaan en dan wordt je verder geleid naar je volgende objective
Heb ik al gedaan, er gebeurd compleet niets.

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.

Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie