Meer mensen met connectie problemen?
Ik kom in geen enkel MP potje!
Ik kom in geen enkel MP potje!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 51% gewijzigd door GJH op 17-11-2009 19:58 ]
And I'm the only one and I walk alone.
De radar van je tegenstander is sneeuw als je bij em in de buurt bent.Skybullet schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:50:
ik snap het verschil niet goed tussen coldblooded en scrambler. Ik begrijp heel goed wat de effecten zijn van coldblooded. Maar hoe werkt srambler dan ?
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Het had beter geweest als die scrambler een verandert signaal zou afgeven in de trend van onbetrouwbaar; waarbij de dots op foute locaties komen te staan op de radar. Op die manier merk je tenminste niet dat iemand met scrambler in de buurt is, nu kan je er gewoon op aflopen; kijken waarmee het effect toeneemt en je vind de tegenstander gewoonDemoterror schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:52:
[...]
De radar van je tegenstander is sneeuw als je bij em in de buurt bent.
Werkt redelijk, al is het natuurlijk wel een dead giveaway dat er iemand in de buurt is voor je tegenstander
Die heb ik ook..bevalt goed so far. Al level 22 oid, verdomme die MP is verslavend!reemprive schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:03:
Ow ja, meest gebruikte perks:
Slight hands
Stopping Power
Steady Aim
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bots bedoel je? (Geen echte mensen) ik geloof dat dit niet meer mogenlijk is zonder dedicated serverstennisbal schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:18:
aargh, heel internet rondgezocht naar een oplossing. waarom kan iedereen gewoon een private match maken met 1 of enkele vrienden erin en deze gewoon vullen met internetpoppetjes (om 16 man vol te krijgen)
mij lukt me dit met geen mogelijkheid
nat is open. etc wat doe ik fout?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Burp
Neem contact op met Steam zou ik zeggenBBQ-MAN_ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:22:
Ik heb een "groot" probleem. Ik was gewoon de Multiplayer aan het doen. Toen kwam ik terug en zag tot mijn verbazing dat ik ineens level 70 was. Ik heb geen hacks of iets dergelijks gebruikt. Nu weet ik dat mensen dit misschien niet als een probleem zien, maar ik ben dus level 70 terwijl ik 35 had moeten zijn.
De challenges en alles is nog gewoon zoals ze waren maar de wapen en alles is unlocked. Ik wil gewoon mijn oude level terug. En ik denk dat als Steam gaat controleren of zo iets ze me gaan blokkeren. Want ik heb nog niet genoeg xp omdat level te halen.
Kan ik worden geblokkeerd? Kan ik iets doen buiten een nieuw account aanmaken?
Ben ook al op steam bezig maar daar ben ik nog niet toegelaten door de moderators.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
nee gewoon normale internetspelers. dus dat je eigenlijk samen met een vriend een game host (of iemand anders host hem) maar dat je er dus samen inzit (same team)D4NG3R NL schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:22:
[...]
Bots bedoel je? (Geen echte mensen) ik geloof dat dit niet meer mogenlijk is zonder dedicated servers
je speelt enkel dingen vrij door online te spelenWii4all schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:23:
Ik ben net begonnen met MW2 / de call of duty serie.
ik ben eigenlijk altijd meer aanhanger van de battlefield serie geweest.
Ik hield niet zo van die liniaire schieters.
Dit spel bevalt tot nu toe zeer goed.
Wat raden jullie mij aan om te doen?
Bij battlefield kon je alleen mar online nieuwe wapens vrijspelen en ranken (je speler zelf werd er niet beter door (van een hogere rank)).
Eerst de single player uitspelen en daar unlockables meer verdienen (als dit kan tenminste)
Of gewoon veel online spelen waardoor je daarzo de volgende zaken vrijspeelt?
ik vind he jammer dat er geen echt boekje of een wat betere beschrijving bijzit kwa upgrades etc.
In MW2 kan je ook alleen maar online nieuwe wapens vrijspelen en ranken en je speler wordt er zelf niet beter van.Wii4all schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:23:
Bij battlefield kon je alleen mar online nieuwe wapens vrijspelen en ranken (je speler zelf werd er niet beter door (van een hogere rank)).
Eerst de single player uitspelen en daar unlockables meer verdienen (als dit kan tenminste)
ik vind he jammer dat er geen echt boekje of een wat betere beschrijving bijzit kwa upgrades etc.
Kun je niet gewoon het spel opstarten en dan moet 1 persoon de andere een invite sturen via het steam menu in de game (shift tab geloof ik). Als deze geaccepteerd is door de ander zit je in dezelfde Party en dan kan de gene die de invite heeft gestuurd kiezen wat voor type spel er gespeeld gaat worden zoals gewoon team deathmatch of capture the flag ofzo..tennisbal schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:25:
[...]
nee gewoon normale internetspelers. dus dat je eigenlijk samen met een vriend een game host (of iemand anders host hem) maar dat je er dus samen inzit (same team)
[ Voor 3% gewijzigd door Hann1BaL op 17-11-2009 20:37 ]
Dat is een fout in de killcam. Hij blokkeerd zeer zeker wel de blips als hij bezig is, (kan je testen met een maat!) maar in de replay zie jij jezelf wel terug omdat jij als speler zijnde wel weet waar je bent. Hij ziet dus toch echt geen blips verschijnen!Relis schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:05:
Wat vrij irrant is, ik heb ninja pro, dus geen geluid en niet op heartbeat sensors te zien
Maar ik ben nu al 3/4 keer gekilled, en als ik dan op de killcam kijk zie ik dat ik gewoon te zien ben op de sensor van mn tegenstander!![]()
(Nee ik verwar mezelf niet met andere mensen, last one standing in snd maakt het moeilijk om jezelf met anderen te verwarren)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Doe waar jij zin in hebt!Wii4all schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:23:
[ Voor 59% gewijzigd door Omnyakom1 op 17-11-2009 21:07 ]
das het probleem niet, je krijgt dan 2 man in een private. kan wel leuk start doen maar dan spelen we eenzaam met 2 man.jeroen210 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:34:
[...]
Kun je niet gewoon het spel opstarten en dan moet 1 persoon de andere een invite sturen via het steam menu in de game (shift tab geloof ik). Als deze geaccepteerd is door de ander zit je in dezelfde Party en dan kan de gene die de invite heeft gestuurd kiezen wat voor type spel er gespeeld gaat worden zoals gewoon team deathmatch of capture the flag ofzo..
Dan is je probleem opgelost als ik je goed begrijp?
kan niettennisbal schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:30:
[...]
das het probleem niet, je krijgt dan 2 man in een private. kan wel leuk start doen maar dan spelen we eenzaam met 2 man.
ik wil gewoon met 18 man in mijn game spelen (met dus die vriend en dat ik map etc kies)
blup
Dit is geen fout in de Killcam.Wiebbe schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:43:
[...]
Dat is een fout in de killcam. Hij blokkeerd zeer zeker wel de blips als hij bezig is, (kan je testen met een maat!) maar in de replay zie jij jezelf wel terug omdat jij als speler zijnde wel weet waar je bent. Hij ziet dus toch echt geen blips verschijnen!
[ Voor 23% gewijzigd door KillaZ op 17-11-2009 22:24 ]
K to the KillaZ
Er schijnen dus nu Dedicated Servers te zijn voor Call of Duty Modern Warfare 2. Deze server was dus modded.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:23:
Wat is dat prestige gedoe waar jullie het over hebben?
Ik had vandaag een potje btw waarbij iedereen sneller liep en heel hoog kon springen.
Voor de rest...lekkere hoor, weer eens online knallen na zoveel jaren.
Verwijderd
maarja, de kans dat je gebanned wordt is wel grootsrdevil schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:25:
[...]
Er schijnen dus nu Dedicated Servers te zijn voor Call of Duty Modern Warfare 2. Deze server was dus modded.
Bron: http://www.tomshardware.c...edicated-server,9098.html
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 17-11-2009 22:52 ]
[ Voor 35% gewijzigd door steveman op 17-11-2009 22:50 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
blup
Dat is natuurlijk BS!eendje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:50:
gamereviewscores let ik al jaren niet meer op. zijn toch allemaal omgekocht.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Lees de site van hoogspel maar eens (http://www.hoogspel.nl/)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ah grappig ik vond het juist balen dat die Wasteland map er in zatJobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:
[...]
En Wasteland vind ik zelf echt de tofste map... een echte sniper map en minder een rush map, wat je vaak op de andere maps ziet... speel ik daar met een silenced sniperrifle, kom ik altijd op een mooie 2/1 kd uit... probeer het maar...!
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Was er een nieuwe patch dan?Phoenix1337 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:55:
Matchmaking gaat vanavond al beter dan de afgelopen dagen. We konden nu vrijwel gelijk joinen. Iemand die weet wat de nieuwe patch gedaan heeft?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb één keer EMP meegemaakt en alweer twee keer genuked, eerste keer vond ik het nog wel grappig maar de tweede keer eerder irritant.Dersan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:50:
Iemand al online een EMP/Nuke gezien? Ik nu 1 keertje een EMP meegemaakt, echt superirritant. Doeidoei red dot. Verder, deze zitten nooit in de care packages, of is het echt een minieme kans?
Wordt dat überhaupt bekend gemaakt? Ik vind het wel vreemd, er zijn niet eens changelogs van de afgelopen 2 patches. Ik zou ook wel willen weten wat er nou precies wordt aangepast.Phoenix1337 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:55:
Matchmaking gaat vanavond al beter dan de afgelopen dagen. We konden nu vrijwel gelijk joinen. Iemand die weet wat de nieuwe patch gedaan heeft?
Heb m al vrij vaak in zon package gehad, zon 4/5 keerDersan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:50:
Iemand al online een EMP/Nuke gezien? Ik nu 1 keertje een EMP meegemaakt, echt superirritant. Doeidoei red dot. Verder, deze zitten nooit in de care packages, of is het echt een minieme kans?
[ Voor 18% gewijzigd door Relis op 18-11-2009 00:03 ]
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Tweakers is heel positief over de game en geeft een 9,5 voor de xbox versie. Ik vraag me af of men voor de PC net zo positief geweest zou zijn, of dat tweakers bewust voor de xbox heeft gekozen, omdat de score daarvoor beter uitvalt (meeste klagers zijn pc gebruikers).MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:08:
[...]
Lees de site van hoogspel maar eens (http://www.hoogspel.nl/)
Ik weet zeker dat dit actueler dan ooit is.
[ Voor 8% gewijzigd door Bulldock op 18-11-2009 00:09 ]
Bij mij juist slechter, is ook gewoon te toevals factor.Phoenix1337 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:55:
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb al 1 keer zelf een EMP gehad en al 2 maal een EMP uit een care package van de enemy gejat XD.Dersan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:50:
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
I don't hate you, I nothing you
Gunship = Chopper Gunner. Die kan je zelf besturen. Verder heb je nog 2 andere helicopters namelijk de Attack Helicopter en de Pave Low. Deze kan je niet zelf besturen.ipazza schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:31:
Een ding snap ik niet, vaak genoeg nu al de gunship gehad, maar kan je die nou zelf besturen of doet een bot dat ? Ik heb namelijk het idee dat mijn gunships geen flying f*ck doen en andere juist heel veel?
[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 18-11-2009 00:40 ]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
niet dan? als jij als gamesite slechte reviews gaat geven denk je dan echt dat je nog uitgenodigt gaat worden voor events en demo dingen? tuurlijk niet.. dus krijgen andere sites "exclusives" en kan je wel inpakken.
blup
Door de SP uit te spelen.Omnyakom1 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:44:
Hoe kom je in het museum? Heb nergens een optie gezien.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Volgens mij is het een killstreak stoppen óf het uit de lucht schieten van uav/heli/harrier etc. Geen idee hoe ik het voor elkaar kreeg, ineens had ik hetmonnick schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:19:
En hoe unlock je die Cold Blooded Pro perk. Ik snap niet echt wat je moet doen? Enemy killstreak rewards kapotmaken ofzo?
Waar dan, ik kon het nergens vinden in profile oidneggix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:38:
Voor de X360 kan je alle team speak gasten blokken/uitzetten, weet iemand ook of dit kan voor de ps3
[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2009 02:57 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bedankt voor dit setje, ging net 3x redelijk goed!SoaDmaggot schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:57:
[...]
Ikzelf heb de volgende 'layout':
Wapens
- Primairy: M4A1 incl Heartbeat sensor.
- Secundairy: PP-2000 incl holographic sight.
Perks
- Slot1: Scavenger Pro (Hierdoor hou ik het heel lang uit, ik zit nooit zonder ammo).
- Slot2: Coolblooded Pro (Niet zichtbaar voor UAV, Sentri's, etc).
- Slot3: Ninja Pro (Niet zichtbaar op de heartbeat sensor, door pro ook muisstil).
Equipment slot:
- Tactical Insertion (Handig bij `behind enemy lines` werk, gewoon lekker weer direct op de meest tactische spot spawnen. Helemaal fijn bij bijvoorbeeld Demolition, direct weer bij de te verdedigen bom terugspawnen).
Echt een gewéldige layout, een mix van ninja en keiharde assault
FMJ is goed tegen armor, en JHP is goed tegen vleesje.Asgaro schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:39:
Weet iemand of FMJ-bullets ook (veel?) effect hebben tegen vijanden (rechtstreeks dan), of is het juist nuttig als je doorheen muren op vijanden wilt schieten?
Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends OnlyTroonStaal schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:57:
[...]
Waar dan, ik kon het nergens vinden in profile oid
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Thnx! Gevonden, heerlijk rustig nuneggix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 03:14:
[...]
Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends Only
Dat hoorde ik.. kan niet testen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Extended mags, maar dan mag je wel eerst 250 kills maken, waardoor je FMJ unlocked en dan nog 40 kills door muren en andere objecten heen maken. Dat duurt een halve eeuwigheid, mede omdat je magazijnen zo klein zijn en je dus niet zoveel kans krijgt om een op-puur-geluk-door-de-muur-heen kills te maken.Versteegrob schreef op woensdag 18 november 2009 @ 01:51:
Net weer een uurtje gespeeld, blijft echt een vet spel.
Heb net even met de SCAR gespeeld, fijn wapen alleen je magezijn is zo leeg. Kan je grotere magazijnen krijgen na een update ? Dat lijkt me fijn want is dit is niks, steeds reloaden.
Verwijderd
VAC, antischeat van steam. dus wees maar blij PB en zijn support zijn echt waardeloos.BluRay schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:29:
Waarom maakt Call of duty geen gebruik meer van Punkbuster?
En welke anti-cheat wordt nu gebruikt.
Wat ik een beetje mis bij dit setje is een wapen met demper voor de stille kills. Nu kan niemand je zien op de radars/sensors totdat je begint te schieten, dan licht je meteen op en ziet iedereen je.rethxoth schreef op woensdag 18 november 2009 @ 03:01:
[...]
Bedankt voor dit setje, ging net 3x redelijk goed!
18/4
12/6
20/7
Erg nice setje!
Surfin' paradise!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik ben zeker blij, niet te geloven hoe fijn VAC is.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:40:
[...]
VAC, antischeat van steam. dus wees maar blij PB en zijn support zijn echt waardeloos.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
bij punkbuster waren er ook al heel snel cheats hoor. binnen 1 dag zeker.Nakebod schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:33:
[...]
Ik ben zeker blij, niet te geloven hoe fijn VAC is.
Totaal niet te omzeilen door cheaters. Hooguit dan dat er binnen 12 uur na de MW2 release al MW2 cheats beschikbaar waren, maar ach, dat is maar een kleinigheidje voor zo een goede anti cheat, maar verder doet VAC het goed hoor...
Ik zeg niet dat PB zo fijn is/was, maar dit is wel heel slecht.
Matchmaking is er sinds de update van gister ook niet op vooruit gegaan, normaal wordt de beste host uitgezocht, waar de spelers qua ping redelijk bij passen. Gister had, op de host na, iedereen 150+ als ping, dat is ook totaal niet speelbaar.
Of iemand met schijnbaar de beste verbinding maar een crappy PC, iedereen een goede ping, en toch nog zo laggy als de pest.
Voor 1.0.166 ging dit beter, en voor 1.0.165 was het imho tot nu toe het beste.
Heartbeat krijg je na 20 silenced killsAutCha schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:05:
[...]
Wil je dit toch een beetje vlot halen, dan zou ik Scavenger in combinatie met heartbeat sensor aanraden. Om de heartbeat sensor te halen moet je wel alle scopes eerst unlocked hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Relis op 18-11-2009 08:37 ]
Verwijderd
volgens mij alle modus behalve mercenary en express TDM (of juist wel mercenery)Vince22 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:17:
Vanavond eindelijk weer een potje spelen.. Wat ik erg jammer vind aan dit deel dat er geen echte hardcore HQ is. Dat speelde ik echt áltijd in MW1, blijf nu een beetje steken bij TDM...
Welke modi zitten er eigenlijk in de Mosh Pit? Alles?
Ja dat kan op de PS3 ook.neggix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:38:
Voor de X360 kan je alle team speak gasten blokken/uitzetten, weet iemand ook of dit kan voor de ps3
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maar aangezien het spel pas uit is, kun je wel zeggen dat de mensen met de hogere ranks de freaks zijn met teveel vrije tijd en ervaring. En dus eigenlijk toch stiekem wel in de meeste gevallen iets beter horen te zijn.biggydeen2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:49:
Beetje onzin om de lvls met elkaar te vergelijken en daarna te roepen dat de matchmaking niet goed gedaan wordt.
Het gaat om de speler zelf en niet om de lvl.
De extra wapens\perks die je krijgt dmv lvlen zijn niet echt bijzonder veel beter waardoor je opeens iedereen afschiet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Agreed, Er wordt namelijk ook gekeken naar de K/D ratio en speel tijd etc.biggydeen2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:49:
Beetje onzin om de lvls met elkaar te vergelijken en daarna te roepen dat de matchmaking niet goed gedaan wordt.
De extra wapens\perks die je krijgt dmv lvlen zijn niet echt bijzonder veel beter waardoor je opeens iedereen afschiet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Klopt, maar de silencer heeft wat mij betreft een te grote invloed op het effect van het wapen verder dat ik er voor gekozen heb deze er niet op te zetten. Overigens verkies ik in deze om vijanden van vrienden te kunnen onderscheidenen wanneer ze om de hoek komen zetten (ik speek vooral hardcore, en heb hier dus de heartbeat monitor liever dan een silencerSnappie88 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:00:
[...]
Wat ik een beetje mis bij dit setje is een wapen met demper voor de stille kills. Nu kan niemand je zien op de radars/sensors totdat je begint te schieten, dan licht je meteen op en ziet iedereen je.
Zat te denken aan een mainhand Assault Rifle + Silencer en een offhand Machinegun + Red Dot oid.
Ah, bedankt voor de correctie. Ik heb de volgordes nog niet helemaal in mijn hoofd zitten. Behalve dan extra mags op de SCAR, want daar ben ik nu voor aan het 'sparen'.Relis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:37:
[...]
Heartbeat krijg je na 20 silenced kills
Dus tube->red dot-> silencer -> heartbeat
Maar hoe zal het programma de personen dan indelen? Gisteren een potje gedaan met wat Tweakers en wij zaten gemiddeld op rank 30. De tegenpartij gemiddeld op rank 10.... Ik noem dat niet echt goede matchmaking, al ik natuurlijk de k/d ratio niet kan zien van die andere.biggydeen2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:49:
Ja, bluetooth headsetje kopen, koppelen met je PS3, in de settings de mic uitzetten en/of op zijn zachtst en het BT headsetje naast je neerleggen (desnoods met volume uit).Jackal131 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:43:
[...]
Ja dat kan op de PS3 ook.
Selecteer de speler die volgens jou gemute moet worden en druk op het kruisje. Je krijgt dan volgens mij 3 opties. De eerste is volgens mij om iemand te kicken (ik zit op het werk en kan het nu niet controleren). De middelste is dan de mute toggle. Wat de 3e is weet ik ff niet.
Ik vraag me alleen af of er ook een mogelijkheid is om iedereen in één keer te muten.
Volgens mij zijn er met de meeste updates geen changelogs uitgekomen toch?Cloud schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:07:
Als je niet naar ranks kijkt, vind ik de matchmaking eigenlijk prima gaan. Ik heb altijd het gevoel dat m'n tegenstanders nét iets beter zijn. Precies zoals ik het wil eigenlijk
Heeft iemand enig idee wat er in de update naar 1.0.166 veranderd is? Ik kan nergens officiële changelogs vinden.. Het enige wat ik lees zijn geruchten dat de console hack niet meer mogelijk is.
Verwijderd
je kan ook scavenger pro. zelfde effect en stackt niet met extented magsAutCha schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:05:
[...]
Extended mags, maar dan mag je wel eerst 250 kills maken, waardoor je FMJ unlocked en dan nog 40 kills door muren en andere objecten heen maken. Dat duurt een halve eeuwigheid, mede omdat je magazijnen zo klein zijn en je dus niet zoveel kans krijgt om een op-puur-geluk-door-de-muur-heen kills te maken.
Wil je dit toch een beetje vlot halen, dan zou ik Scavenger in combinatie met heartbeat sensor aanraden. Om de heartbeat sensor te halen moet je wel alle scopes eerst unlocked hebben.
Dus om een lang verhaal kort te maken: Grotere magazijnen zijn mogelijk, maar als je het wapen anders niks vindt is het een bijna ondoenlijke taak om ze te unlocken.
Verwijderd
bug fixes, updates worden via steam automatisch gedownload en geinstaleerd.Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:37:
Updates? heb geen updates gekregen....
Om wat voor updates gaat het om?
Bears and Bulls
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq