Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:38
Meer mensen met connectie problemen?
Ik kom in geen enkel MP potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53

GJH

Ook hier problemen om bij steam aan te melden...

Edit: Lijkt hier meer op verbindingsproblemen met internet (telfort, regio Friesland)

[ Voor 51% gewijzigd door GJH op 17-11-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfd17
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-08-2019
PSN is hier offline vanwege onderhoud??? Iemand die hier meer over weet....

Op internet niet te vinden. Wou net ff MW2 spelen maar heaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Aantal berichten verwijderd. De topicwaarschuwing lijkt me duidelijk.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:16
ik snap het verschil niet goed tussen coldblooded en scrambler. Ik begrijp heel goed wat de effecten zijn van coldblooded. Maar hoe werkt srambler dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Skybullet schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:50:
ik snap het verschil niet goed tussen coldblooded en scrambler. Ik begrijp heel goed wat de effecten zijn van coldblooded. Maar hoe werkt srambler dan ?
De radar van je tegenstander is sneeuw als je bij em in de buurt bent.
Werkt redelijk, al is het natuurlijk wel een dead giveaway dat er iemand in de buurt is voor je tegenstander :P

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Wat vrij irrant is, ik heb ninja pro, dus geen geluid en niet op heartbeat sensors te zien
Maar ik ben nu al 3/4 keer gekilled, en als ik dan op de killcam kijk zie ik dat ik gewoon te zien ben op de sensor van mn tegenstander! :/
(Nee ik verwar mezelf niet met andere mensen, last one standing in snd maakt het moeilijk om jezelf met anderen te verwarren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Demoterror schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:52:
[...]

De radar van je tegenstander is sneeuw als je bij em in de buurt bent.
Werkt redelijk, al is het natuurlijk wel een dead giveaway dat er iemand in de buurt is voor je tegenstander :P
Het had beter geweest als die scrambler een verandert signaal zou afgeven in de trend van onbetrouwbaar; waarbij de dots op foute locaties komen te staan op de radar. Op die manier merk je tenminste niet dat iemand met scrambler in de buurt is, nu kan je er gewoon op aflopen; kijken waarmee het effect toeneemt en je vind de tegenstander gewoon :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
aargh, heel internet rondgezocht naar een oplossing. waarom kan iedereen gewoon een private match maken met 1 of enkele vrienden erin en deze gewoon vullen met internetpoppetjes (om 16 man vol te krijgen)

mij lukt me dit met geen mogelijkheid

nat is open. etc wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

reemprive schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:03:
Ow ja, meest gebruikte perks:
Slight hands
Stopping Power
Steady Aim
Die heb ik ook..bevalt goed so far. Al level 22 oid, verdomme die MP is verslavend!
De single player is ook erg heftig btw..af en toe weet je ff niet waar je kijken moet. Je wordt sowieso paranoide van zachtjes lopen en sneaken :+

Heerlijke game, blij em gekocht te hebben. Keertje met mede GOTters knallen ja.. :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

D4NG3R

kiwi

:)

tennisbal schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:18:
aargh, heel internet rondgezocht naar een oplossing. waarom kan iedereen gewoon een private match maken met 1 of enkele vrienden erin en deze gewoon vullen met internetpoppetjes (om 16 man vol te krijgen)

mij lukt me dit met geen mogelijkheid

nat is open. etc wat doe ik fout?
Bots bedoel je? (Geen echte mensen) ik geloof dat dit niet meer mogenlijk is zonder dedicated servers :/

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb een "groot" probleem. Ik was gewoon de Multiplayer aan het doen. Toen kwam ik terug en zag tot mijn verbazing dat ik ineens level 70 was :o . Ik heb geen hacks of iets dergelijks gebruikt. Nu weet ik dat mensen dit misschien niet als een probleem zien, maar ik ben dus level 70 terwijl ik 35 had moeten zijn.
De challenges en alles is nog gewoon zoals ze waren maar de wapen en alles is unlocked. Ik wil gewoon mijn oude level terug. En ik denk dat als Steam gaat controleren of zo iets ze me gaan blokkeren. Want ik heb nog niet genoeg xp omdat level te halen.
Kan ik worden geblokkeerd? Kan ik iets doen buiten een nieuw account aanmaken?
Ben ook al op steam bezig maar daar ben ik nog niet toegelaten door de moderators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik ben net begonnen met MW2 / de call of duty serie.

ik ben eigenlijk altijd meer aanhanger van de battlefield serie geweest.
Ik hield niet zo van die liniaire schieters.

Dit spel bevalt tot nu toe zeer goed.

Wat raden jullie mij aan om te doen?
Bij battlefield kon je alleen mar online nieuwe wapens vrijspelen en ranken (je speler zelf werd er niet beter door (van een hogere rank)).

Eerst de single player uitspelen en daar unlockables meer verdienen (als dit kan tenminste)
Of gewoon veel online spelen waardoor je daarzo de volgende zaken vrijspeelt?

ik vind he jammer dat er geen echt boekje of een wat betere beschrijving bijzit kwa upgrades etc.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

D4NG3R

kiwi

:)

BBQ-MAN_ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:22:
Ik heb een "groot" probleem. Ik was gewoon de Multiplayer aan het doen. Toen kwam ik terug en zag tot mijn verbazing dat ik ineens level 70 was :o . Ik heb geen hacks of iets dergelijks gebruikt. Nu weet ik dat mensen dit misschien niet als een probleem zien, maar ik ben dus level 70 terwijl ik 35 had moeten zijn.
De challenges en alles is nog gewoon zoals ze waren maar de wapen en alles is unlocked. Ik wil gewoon mijn oude level terug. En ik denk dat als Steam gaat controleren of zo iets ze me gaan blokkeren. Want ik heb nog niet genoeg xp omdat level te halen.
Kan ik worden geblokkeerd? Kan ik iets doen buiten een nieuw account aanmaken?
Ben ook al op steam bezig maar daar ben ik nog niet toegelaten door de moderators.
Neem contact op met Steam zou ik zeggen :O ben verder niet zo bekend met steam.. (ben een console gamer)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
D4NG3R NL schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:22:
[...]

Bots bedoel je? (Geen echte mensen) ik geloof dat dit niet meer mogenlijk is zonder dedicated servers :/
nee gewoon normale internetspelers. dus dat je eigenlijk samen met een vriend een game host (of iemand anders host hem) maar dat je er dus samen inzit (same team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:16
Wii4all schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:23:

Bij battlefield kon je alleen mar online nieuwe wapens vrijspelen en ranken (je speler zelf werd er niet beter door (van een hogere rank)).

Eerst de single player uitspelen en daar unlockables meer verdienen (als dit kan tenminste)

ik vind he jammer dat er geen echt boekje of een wat betere beschrijving bijzit kwa upgrades etc.
je speelt enkel dingen vrij door online te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

In MW2 kan je ook alleen maar online nieuwe wapens vrijspelen en ranken en je speler wordt er zelf niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
tennisbal schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:25:
[...]

nee gewoon normale internetspelers. dus dat je eigenlijk samen met een vriend een game host (of iemand anders host hem) maar dat je er dus samen inzit (same team)
Kun je niet gewoon het spel opstarten en dan moet 1 persoon de andere een invite sturen via het steam menu in de game (shift tab geloof ik). Als deze geaccepteerd is door de ander zit je in dezelfde Party en dan kan de gene die de invite heeft gestuurd kiezen wat voor type spel er gespeeld gaat worden zoals gewoon team deathmatch of capture the flag ofzo..

Dan is je probleem opgelost als ik je goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Steam faalt erg hard. Servers liggen redelijk plat en daarom kan ik nu geen MW2 spelen. Ik gok dat het komt door de release van Left 4 Dead 2 ("servers are too busy"), maar dat zou wel echt een slechte actie zijn. Andere games zouden nooit mogen lijden onder de release van een andere game. Cap dan het een en ander en reserveer capaciteit voor andere games.

[ Voor 3% gewijzigd door Hann1BaL op 17-11-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

hij zegt dat er zonet een patch is gedownload voor mw2, alleen nog nergens patch notes te vinden...
ik heb zo'n gevoel dat die dedicated servers niet meer mogelijk zijn hierna :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Relis schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:05:
Wat vrij irrant is, ik heb ninja pro, dus geen geluid en niet op heartbeat sensors te zien
Maar ik ben nu al 3/4 keer gekilled, en als ik dan op de killcam kijk zie ik dat ik gewoon te zien ben op de sensor van mn tegenstander! :/
(Nee ik verwar mezelf niet met andere mensen, last one standing in snd maakt het moeilijk om jezelf met anderen te verwarren)
Dat is een fout in de killcam. Hij blokkeerd zeer zeker wel de blips als hij bezig is, (kan je testen met een maat!) maar in de replay zie jij jezelf wel terug omdat jij als speler zijnde wel weet waar je bent. Hij ziet dus toch echt geen blips verschijnen!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe waar jij zin in hebt!
Als je het gene doet waar je niet zo een zin in hebt raak je de game enkel beu, is jammer. Ik heb het idee dat je een beetje teveel gefocused ben op wat je "moet" doen.
Je speelt iig wapens vrij in het MP gedeelte. :)

btw nogmaals,
Hebben jullie het ook al meegemaakt dat je een potje hebt mee gemaakt waarbij iedereen continu sprint, en 10 keer zo hoog springt dan normaal? (dedicated waar ik per ongeluk in kwam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:18
Net een patch gedownload en geïnstalleerd via Steam. Nu kan ik maar geen verbinding krijgen met IWNet.com, meer mensen hier last van? Kan inderdaad door de release van L4D2 komen zoals hierboven gesuggereerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 17:38
Darn....
Ik gooi de flare voor de care package.
Helaas ga ik ondertussen dood. Pakt een vijand mijn krat en wat zit er in?

Een AC-130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Patch, from 1.0.162 to 1.0.166

Ik heb gelezen dat er nog meer restrictie is gekomen op de ingame console. Kan iemand dit bevestigen? Heb zelf niet de dll injector kunnen gebruiken.

Sowiezo, kunnen we ergens patch notes inzien of gaat dat voortaan altijd
gewoon meteen via steam zonder vooraan te melden etc? Ik begin me
steeds meer te ergeren aan het gesloten systeem. Als fervent PC gamer
voelt het nogal ''claustrofobisch'' aan.

Matchmaking heb ik na aankoop tot nu onderhand wel gezien. Wil nu serieus
met dezelfde mensen blijven spelen en nieuwe leren kennen en helaas
gaat dat niet alleen via steam.

[ Voor 59% gewijzigd door Omnyakom1 op 17-11-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Patches om console te blokkeren lukken wel maar om de ramp die matchmaking op het moment is (en het hele online systeem) lukt niet?

Net 2 uurtjes gespeeld ofzo. Voor de verandering speelde ik lekker, k/d ratio ruim boven 1 (mocht wel gezien dat ik ergens onder de 1 nog steeds gemiddeld zit). Eerste helft met AUG + grip, daarna AUG+grip+scope, of het komt door de servers waarop ik speelde dat die laggy waren en dat ik geluk heb gehad, of het is gewoon een heel lekker wapen. Want dat is dan het probleem, heb nog geen avond zon slechte performance gehad qua lag en connections failed/host migrations failed. Als ik al in een server kwam (tweede helft viel dat wel mee, maar eerste helft was het een ramp), was er regelmatig lag.

Maar al met al nog wel lekker gespeeld, nu hopen dat IW het gaat fixen en niet denkt dat ze het geld binnen hebben en niet de problemen gaat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
jeroen210 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:34:
[...]

Kun je niet gewoon het spel opstarten en dan moet 1 persoon de andere een invite sturen via het steam menu in de game (shift tab geloof ik). Als deze geaccepteerd is door de ander zit je in dezelfde Party en dan kan de gene die de invite heeft gestuurd kiezen wat voor type spel er gespeeld gaat worden zoals gewoon team deathmatch of capture the flag ofzo..

Dan is je probleem opgelost als ik je goed begrijp?
das het probleem niet, je krijgt dan 2 man in een private. kan wel leuk start doen maar dan spelen we eenzaam met 2 man.

ik wil gewoon met 18 man in mijn game spelen (met dus die vriend en dat ik map etc kies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

tennisbal schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:30:
[...]

das het probleem niet, je krijgt dan 2 man in een private. kan wel leuk start doen maar dan spelen we eenzaam met 2 man.

ik wil gewoon met 18 man in mijn game spelen (met dus die vriend en dat ik map etc kies)
kan niet

je kan alleen met een friend in een party zitten en dan samen servers joinen, maar keuze voor mappen, duur etc gaat niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Wiebbe schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:43:
[...]

Dat is een fout in de killcam. Hij blokkeerd zeer zeker wel de blips als hij bezig is, (kan je testen met een maat!) maar in de replay zie jij jezelf wel terug omdat jij als speler zijnde wel weet waar je bent. Hij ziet dus toch echt geen blips verschijnen!
Dit is geen fout in de Killcam.
Cold Blooded Perk: Undetectable by UAV, air support, sentries, and thermal

Dus gewoon te zien met een hearthbeat sensor ;)

Stupid me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
Dat gaat helaas niet, je kan de maps alleen kiezen in een private....en die is...tja....private en telt ook niet mee voor ranks volgens mij.

@hierboven: Hij had het over Ninja pro ;) Dan ben je onzichtbaar voor heartbeat

[ Voor 23% gewijzigd door KillaZ op 17-11-2009 22:24 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:23:
Wat is dat prestige gedoe waar jullie het over hebben?
Ik had vandaag een potje btw waarbij iedereen sneller liep en heel hoog kon springen. :s
Voor de rest...lekkere hoor, weer eens online knallen na zoveel jaren. :)
Er schijnen dus nu Dedicated Servers te zijn voor Call of Duty Modern Warfare 2. Deze server was dus modded.

Bron: http://www.tomshardware.c...edicated-server,9098.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Lol, IW begint steeds dieper te zakken

ze hebben nog maar liefst 3 fully functioning gamemodes op de DVD's staan die geunlocked moeten worden.

The first gametype – “gtnw” – is Global Thermonuclear War. To play, simply capture the objective: a nuclear bomb. When captured, the bomb detonates…
The second gametype – “oneflag” – is One Flag CTF. To play, capture the flag in the middle and bring it back to your base.
The third gametype – “vip” – is VIP. To play, defend the VIP. Or, if you’re on the other team, kill the VIP.

http://www.modernwarfail2...ng-hidden-mw2-game-types/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:25:
[...]

Er schijnen dus nu Dedicated Servers te zijn voor Call of Duty Modern Warfare 2. Deze server was dus modded.

Bron: http://www.tomshardware.c...edicated-server,9098.html
maarja, de kans dat je gebanned wordt is wel groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ergens is het wel knap. Ik speel nu 25 jaar games en er is er 1 die er boven uit stak met spawn kills, MW1. Het is IW gelukt om met MW2 een nog slechter spawn systeem te introduceren. Ik heb net een potje gehad waar ik halverwege in kwam, en waar ik 6 keer voordat ik kon bewegen dood werd geschoten.

Mw2 heeft minder intelligentie dan Pacman op dat gebied. Toch een nette 9.5 als gem. review ;)

EDIT:

Ik zit er net aan te denken hoe ongeloofelijk het eigenlijk is. De maps zijn veel groter en je speelt hooguit 9vs9. Hoe is het dan mogelijk dat hij je zo in de loop van je tegenstander laat spawnen, of nog erger: In je eigen Airstrike :/

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 17-11-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Ik ben zeer te spreken over de balans van het spel!

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2rpvfus.png

:')

Opeens maakte het andere team best veel tk's... De rest van 't spel bleef het trouwens ook 1v4... 20:11 ratio werd 't :9

[ Voor 35% gewijzigd door steveman op 17-11-2009 22:50 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

gamereviewscores let ik al jaren niet meer op. zijn toch allemaal omgekocht.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
eendje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:50:
gamereviewscores let ik al jaren niet meer op. zijn toch allemaal omgekocht.
Dat is natuurlijk BS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
in plaats van IGN, Eurogamer en andere grote sites kijk ik liever naar kleine sites. Die krijgen nog geen sponsoring en vaak redelijk onafhankelijke reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Eindelijk na flink wat zwoegen heb ik mijn Ninja Pro IV = Silent Footsteps, dat ownt echt kneterhard!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Lees de site van hoogspel maar eens (http://www.hoogspel.nl/)

Ik weet zeker dat dit actueler dan ooit is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Spec-ops FTW >:)

Ik ben nu ook op hardened de sp aan het spelen en het valt me over het algemeen redelijk mee qua moeilijkheid. Ik denk alleen wel dat veteran weer te hoog gegrepen is maar ik ga het wel proberen na ik hem uit heb :)

Als er mensen zijn die de spec-ops op Veteran willen spelen, add me scavy73@live.nl (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Waarom staat er achter op de hoes van de UK versie van MW2 die ik bij GCShop heb gekocht "Not for sale in UK"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 15:44
Iemand al online een EMP/Nuke gezien? Ik nu 1 keertje een EMP meegemaakt, echt superirritant. Doeidoei red dot :D. Verder, deze zitten nooit in de care packages, of is het echt een minieme kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Jobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:
[...]
En Wasteland vind ik zelf echt de tofste map... een echte sniper map en minder een rush map, wat je vaak op de andere maps ziet... speel ik daar met een silenced sniperrifle, kom ik altijd op een mooie 2/1 kd uit... probeer het maar...!
Ah grappig ik vond het juist balen dat die Wasteland map er in zat ;)
Heb em in CoD 2 (of was het 1?) helemaal grijs gespeeld, en dan doen ze em er nu weer in.
Erg jammer, net al die China Town map in CoD 4. Ik neem aan dat de meeste mensen alle voorgaande delen ook al tot in den treuren gespeel hebben. Of ben ik de enige :P

Wel balen van dat matchmaking gebeuren, ik heb alles al goed staan op me router maar dan nog niks dan gezeur :/

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Laatst online: 11-09 22:24
Matchmaking gaat vanavond al beter dan de afgelopen dagen. We konden nu vrijwel gelijk joinen. Iemand die weet wat de nieuwe patch gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Phoenix1337 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:55:
Matchmaking gaat vanavond al beter dan de afgelopen dagen. We konden nu vrijwel gelijk joinen. Iemand die weet wat de nieuwe patch gedaan heeft?
Was er een nieuwe patch dan? :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dersan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:50:
Iemand al online een EMP/Nuke gezien? Ik nu 1 keertje een EMP meegemaakt, echt superirritant. Doeidoei red dot :D. Verder, deze zitten nooit in de care packages, of is het echt een minieme kans?
Ik heb één keer EMP meegemaakt en alweer twee keer genuked, eerste keer vond ik het nog wel grappig maar de tweede keer eerder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Laatst online: 11-09 22:24
Ja, MW2 is net geupgrade van 1.0.165 naar 1.0.166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Laatst online: 17:36
Wordt dat überhaupt bekend gemaakt? Ik vind het wel vreemd, er zijn niet eens changelogs van de afgelopen 2 patches. Ik zou ook wel willen weten wat er nou precies wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Heb zonet EMP gekregen van een package :D echt gruwelijk. nog nooit Nuke meegemaakt.... komt nog denk ik :)
oh ja, en deze nog :
Afbeeldingslocatie: http://i215.photobucket.com/albums/cc247/gediminas_bucket/notbalanced17.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Heb m al vrij vaak in zon package gehad, zon 4/5 keer
EMP, pavelow en ac130 is waarom ik deze package niet heb uitgewisseld voor een counter uav, counter is dan toch sterk inferieur imo

Moet zeggen dat het hele matchmaking gebeuren en de layout van sommige maps me steeds meer op de zenuwen beginnen te werken :/
En gehackte prestige 10s, die ook
Denk dat ik vanavond maar weer ff cod4 ga spelen :/

[ Voor 18% gewijzigd door Relis op 18-11-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Net level 50 geworden, en een uur later 51, en de Javelin unlocked.

Wat een ontzettend leuk wapen.

Ding vuurt helaas alleen top down, maar kan wel in gebouwen gebruikt worden(kans dat je jezelf opblaast)

Ik joinde ook net een vriend uit Amerika(hij was host) en de ping leek hier een stuk beter te zijn, ook ging het matchmaking veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:04
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:08:
[...]

Lees de site van hoogspel maar eens (http://www.hoogspel.nl/)

Ik weet zeker dat dit actueler dan ooit is.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Tweakers is heel positief over de game en geeft een 9,5 voor de xbox versie. Ik vraag me af of men voor de PC net zo positief geweest zou zijn, of dat tweakers bewust voor de xbox heeft gekozen, omdat de score daarvoor beter uitvalt (meeste klagers zijn pc gebruikers).

[ Voor 8% gewijzigd door Bulldock op 18-11-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bij mij juist slechter, is ook gewoon te toevals factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

En ja hoor, fijne balans deel 1231...

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/18gj6w.png

Lompe rankverschillen :S

Dit spel had zo briljant kunnen zijn! Maar nu is het gewoon lang zoeken totdat je überhaupt in een spel komt, en dan wil je nog dat iedereen een fatsoenlijke ping heeft zodat je niet steeds 3m terug al dood bleek te zijn 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al enig idee met welk speltype je het snelste punten scoort? Gek genoeg vind ik Free For All het snelste gaan. Ik sta bijna altijd eerste met een dikke k/d ratio en dan krijg je een enorme matchbonus. Gemiddeld is denk ik wel 8000 punten per potje. Iemand nog tips welke mode sneller gaat? :P

En hoe unlock je die Cold Blooded Pro perk. Ik snap niet echt wat je moet doen? Enemy killstreak rewards kapotmaken ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 10:29
Heb al 1 keer zelf een EMP gehad en al 2 maal een EMP uit een care package van de enemy gejat XD.
Net ook weer eentje. Een onbemande care package van de enemy bleek het een leuke EMP te zijn.

Ben nu lvl 63 met 1,9 Miljoen EXP. Moet dus nog 500K Exp en dan ben ik lvl 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55
Eerlijk gezegd let ik totaal niet op welke rank ze spelen ... merk eerlijk gezegd ook niet veel verschil met rank 1 t/m 45 ... ben zelf rank 29 nu, maar wordt net zo hard afgeknald, door bijv rank 1 of 56 ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Een ding snap ik niet, vaak genoeg nu al de gunship gehad, maar kan je die nou zelf besturen of doet een bot dat ? Ik heb namelijk het idee dat mijn gunships geen flying f*ck doen en andere juist heel veel?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ipazza schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:31:
Een ding snap ik niet, vaak genoeg nu al de gunship gehad, maar kan je die nou zelf besturen of doet een bot dat ? Ik heb namelijk het idee dat mijn gunships geen flying f*ck doen en andere juist heel veel?
Gunship = Chopper Gunner. Die kan je zelf besturen. Verder heb je nog 2 andere helicopters namelijk de Attack Helicopter en de Pave Low. Deze kan je niet zelf besturen.

Chopper Gunner > AC-130 btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Die bonus missie die je krijgt na het uitspelen "museum" is echt wreed.

maar ik zal hem niet spoilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Weet iemand of FMJ-bullets ook (veel?) effect hebben tegen vijanden (rechtstreeks dan), of is het juist nuttig als je doorheen muren op vijanden wilt schieten?

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 18-11-2009 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Als je een NUKE wilt meemaken, kan je het beste "Ground War" gaan spelen. Daar ben ik er al 2 tegengekomen in een paar potjes. Daar zitten namelijk de echte nuke hunters te campen. Kan je gelijk de challenge: "radiation poisoning" oid halen ;)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Hoe kom je in het museum? Heb nergens een optie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

niet dan? als jij als gamesite slechte reviews gaat geven denk je dan echt dat je nog uitgenodigt gaat worden voor events en demo dingen? tuurlijk niet.. dus krijgen andere sites "exclusives" en kan je wel inpakken.

mischien dat Joe de gamer met z'n 5 mensen per maand site objectief is, de rest is allemaal commercieel en heeft allemaal eigenbelang en een gedegen review past daar niet in.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Laatst online: 17:36
Omnyakom1 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:44:
Hoe kom je in het museum? Heb nergens een optie gezien.
Door de SP uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
En vervolgens mission select te doen. Staat dan act 1, act 2, act 3 en die bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Net weer een uurtje gespeeld, blijft echt een vet spel.
Heb net even met de SCAR gespeeld, fijn wapen alleen je magezijn is zo leeg. Kan je grotere magazijnen krijgen na een update ? Dat lijkt me fijn want is dit is niks, steeds reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Voor de X360 kan je alle team speak gasten blokken/uitzetten, weet iemand ook of dit kan voor de ps3 :?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44
monnick schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:19:

En hoe unlock je die Cold Blooded Pro perk. Ik snap niet echt wat je moet doen? Enemy killstreak rewards kapotmaken ofzo? :o
Volgens mij is het een killstreak stoppen óf het uit de lucht schieten van uav/heli/harrier etc. Geen idee hoe ik het voor elkaar kreeg, ineens had ik het :P
neggix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:38:
Voor de X360 kan je alle team speak gasten blokken/uitzetten, weet iemand ook of dit kan voor de ps3 :?
Waar dan, ik kon het nergens vinden in profile oid :?

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2009 02:57 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wat ik altijd op de 360 deed was de mic in de controller doen en dan op mute en geluid zacht, klaar geen getetter meer aan je kop. Ik weet niet hoe het op de PS3 gaat met een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
SoaDmaggot schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:57:
[...]

Ikzelf heb de volgende 'layout':

Wapens
- Primairy: M4A1 incl Heartbeat sensor.
- Secundairy: PP-2000 incl holographic sight.

Perks
- Slot1: Scavenger Pro (Hierdoor hou ik het heel lang uit, ik zit nooit zonder ammo).
- Slot2: Coolblooded Pro (Niet zichtbaar voor UAV, Sentri's, etc).
- Slot3: Ninja Pro (Niet zichtbaar op de heartbeat sensor, door pro ook muisstil).

Equipment slot:
- Tactical Insertion (Handig bij `behind enemy lines` werk, gewoon lekker weer direct op de meest tactische spot spawnen. Helemaal fijn bij bijvoorbeeld Demolition, direct weer bij de te verdedigen bom terugspawnen).

Echt een gewéldige layout, een mix van ninja en keiharde assault :)
Bedankt voor dit setje, ging net 3x redelijk goed!

18/4
12/6
20/7

Erg nice setje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Asgaro schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:39:
Weet iemand of FMJ-bullets ook (veel?) effect hebben tegen vijanden (rechtstreeks dan), of is het juist nuttig als je doorheen muren op vijanden wilt schieten?
FMJ is goed tegen armor, en JHP is goed tegen vleesje.
Over ricochet kogels weet ik dat ze meestal minder dmg doen dan rechtaan.
Dit is ten minste het geval in het echt, ik weet niet hoe ze het ingame regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
TroonStaal schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:57:

[...]

Waar dan, ik kon het nergens vinden in profile oid :?
Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends Only

Dat hoorde ik.. kan niet testen :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44
neggix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 03:14:
[...]

Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends Only

Dat hoorde ik.. kan niet testen :P
Thnx! Gevonden, heerlijk rustig nu :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 13-08 12:06
Versteegrob schreef op woensdag 18 november 2009 @ 01:51:
Net weer een uurtje gespeeld, blijft echt een vet spel.
Heb net even met de SCAR gespeeld, fijn wapen alleen je magezijn is zo leeg. Kan je grotere magazijnen krijgen na een update ? Dat lijkt me fijn want is dit is niks, steeds reloaden.
Extended mags, maar dan mag je wel eerst 250 kills maken, waardoor je FMJ unlocked en dan nog 40 kills door muren en andere objecten heen maken. Dat duurt een halve eeuwigheid, mede omdat je magazijnen zo klein zijn en je dus niet zoveel kans krijgt om een op-puur-geluk-door-de-muur-heen kills te maken.
Wil je dit toch een beetje vlot halen, dan zou ik Scavenger in combinatie met heartbeat sensor aanraden. Om de heartbeat sensor te halen moet je wel alle scopes eerst unlocked hebben.

Dus om een lang verhaal kort te maken: Grotere magazijnen zijn mogelijk, maar als je het wapen anders niks vindt is het een bijna ondoenlijke taak om ze te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Laatst online: 11-09 18:51
Waarom maakt Call of duty geen gebruik meer van Punkbuster?
En welke anti-cheat wordt nu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BluRay schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:29:
Waarom maakt Call of duty geen gebruik meer van Punkbuster?
En welke anti-cheat wordt nu gebruikt.
VAC, antischeat van steam. dus wees maar blij PB en zijn support zijn echt waardeloos. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

rethxoth schreef op woensdag 18 november 2009 @ 03:01:
[...]

Bedankt voor dit setje, ging net 3x redelijk goed!

18/4
12/6
20/7

Erg nice setje! :)
Wat ik een beetje mis bij dit setje is een wapen met demper voor de stille kills. Nu kan niemand je zien op de radars/sensors totdat je begint te schieten, dan licht je meteen op en ziet iedereen je.

Zat te denken aan een mainhand Assault Rifle + Silencer en een offhand Machinegun + Red Dot oid.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Nu online
Vanavond eindelijk weer een potje spelen.. Wat ik erg jammer vind aan dit deel dat er geen echte hardcore HQ is. Dat speelde ik echt áltijd in MW1, blijf nu een beetje steken bij TDM...

Welke modi zitten er eigenlijk in de Mosh Pit? Alles?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:54

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:40:
[...]

VAC, antischeat van steam. dus wees maar blij PB en zijn support zijn echt waardeloos. ;(
Ik ben zeker blij, niet te geloven hoe fijn VAC is.
Totaal niet te omzeilen door cheaters. Hooguit dan dat er binnen 12 uur na de MW2 release al MW2 cheats beschikbaar waren, maar ach, dat is maar een kleinigheidje voor zo een goede anti cheat, maar verder doet VAC het goed hoor...

Ik zeg niet dat PB zo fijn is/was, maar dit is wel heel slecht.

Matchmaking is er sinds de update van gister ook niet op vooruit gegaan, normaal wordt de beste host uitgezocht, waar de spelers qua ping redelijk bij passen. Gister had, op de host na, iedereen 150+ als ping, dat is ook totaal niet speelbaar.
Of iemand met schijnbaar de beste verbinding maar een crappy PC, iedereen een goede ping, en toch nog zo laggy als de pest.
Voor 1.0.166 ging dit beter, en voor 1.0.165 was het imho tot nu toe het beste.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:33:
[...]

Ik ben zeker blij, niet te geloven hoe fijn VAC is.
Totaal niet te omzeilen door cheaters. Hooguit dan dat er binnen 12 uur na de MW2 release al MW2 cheats beschikbaar waren, maar ach, dat is maar een kleinigheidje voor zo een goede anti cheat, maar verder doet VAC het goed hoor...

Ik zeg niet dat PB zo fijn is/was, maar dit is wel heel slecht.

Matchmaking is er sinds de update van gister ook niet op vooruit gegaan, normaal wordt de beste host uitgezocht, waar de spelers qua ping redelijk bij passen. Gister had, op de host na, iedereen 150+ als ping, dat is ook totaal niet speelbaar.
Of iemand met schijnbaar de beste verbinding maar een crappy PC, iedereen een goede ping, en toch nog zo laggy als de pest.
Voor 1.0.166 ging dit beter, en voor 1.0.165 was het imho tot nu toe het beste.
bij punkbuster waren er ook al heel snel cheats hoor. binnen 1 dag zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
AutCha schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:05:
[...]

Wil je dit toch een beetje vlot halen, dan zou ik Scavenger in combinatie met heartbeat sensor aanraden. Om de heartbeat sensor te halen moet je wel alle scopes eerst unlocked hebben.
Heartbeat krijg je na 20 silenced kills
Dus tube->red dot-> silencer -> heartbeat

[ Voor 5% gewijzigd door Relis op 18-11-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:17:
Vanavond eindelijk weer een potje spelen.. Wat ik erg jammer vind aan dit deel dat er geen echte hardcore HQ is. Dat speelde ik echt áltijd in MW1, blijf nu een beetje steken bij TDM...

Welke modi zitten er eigenlijk in de Mosh Pit? Alles?
volgens mij alle modus behalve mercenary en express TDM (of juist wel mercenery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
neggix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:38:
Ja dat kan op de PS3 ook.
Selecteer de speler die volgens jou gemute moet worden en druk op het kruisje. Je krijgt dan volgens mij 3 opties. De eerste is volgens mij om iemand te kicken (ik zit op het werk en kan het nu niet controleren). De middelste is dan de mute toggle. Wat de 3e is weet ik ff niet.

Ik vraag me alleen af of er ook een mogelijkheid is om iedereen in één keer te muten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Beetje onzin om de lvls met elkaar te vergelijken en daarna te roepen dat de matchmaking niet goed gedaan wordt.
Het gaat om de speler zelf en niet om de lvl.
De extra wapens\perks die je krijgt dmv lvlen zijn niet echt bijzonder veel beter waardoor je opeens iedereen afschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
biggydeen2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:49:
Beetje onzin om de lvls met elkaar te vergelijken en daarna te roepen dat de matchmaking niet goed gedaan wordt.
De extra wapens\perks die je krijgt dmv lvlen zijn niet echt bijzonder veel beter waardoor je opeens iedereen afschiet.
Maar aangezien het spel pas uit is, kun je wel zeggen dat de mensen met de hogere ranks de freaks zijn met teveel vrije tijd en ervaring. En dus eigenlijk toch stiekem wel in de meeste gevallen iets beter horen te zijn.

Op een gegeven moment als het spel lang genoeg uit is gaat dat niet meer op natuurlijk, maar nu toch wel in veel gevallen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Agreed, Er wordt namelijk ook gekeken naar de K/D ratio en speel tijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je niet naar ranks kijkt, vind ik de matchmaking eigenlijk prima gaan. Ik heb altijd het gevoel dat m'n tegenstanders nét iets beter zijn. Precies zoals ik het wil eigenlijk ;)

Heeft iemand enig idee wat er in de update naar 1.0.166 veranderd is? Ik kan nergens officiële changelogs vinden.. Het enige wat ik lees zijn geruchten dat de console hack niet meer mogelijk is.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Snappie88 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:00:
[...]

Wat ik een beetje mis bij dit setje is een wapen met demper voor de stille kills. Nu kan niemand je zien op de radars/sensors totdat je begint te schieten, dan licht je meteen op en ziet iedereen je.

Zat te denken aan een mainhand Assault Rifle + Silencer en een offhand Machinegun + Red Dot oid.
Klopt, maar de silencer heeft wat mij betreft een te grote invloed op het effect van het wapen verder dat ik er voor gekozen heb deze er niet op te zetten. Overigens verkies ik in deze om vijanden van vrienden te kunnen onderscheidenen wanneer ze om de hoek komen zetten (ik speek vooral hardcore, en heb hier dus de heartbeat monitor liever dan een silencer :) )

Dus, maak er je eigen versie op, maak je eigen afwegingen. Voor mij voldoet hij in ieder geval heel erg goed, gisteren continue rond de 30 - 2, 42 - 6, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Relis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:37:
[...]

Heartbeat krijg je na 20 silenced kills
Dus tube->red dot-> silencer -> heartbeat
Ah, bedankt voor de correctie. Ik heb de volgordes nog niet helemaal in mijn hoofd zitten. Behalve dan extra mags op de SCAR, want daar ben ik nu voor aan het 'sparen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Maar hoe zal het programma de personen dan indelen? Gisteren een potje gedaan met wat Tweakers en wij zaten gemiddeld op rank 30. De tegenpartij gemiddeld op rank 10.... Ik noem dat niet echt goede matchmaking, al ik natuurlijk de k/d ratio niet kan zien van die andere.

Zit zelf op 1500 vs 1200 ongeveer met rond de 180 headshots dacht ik.
Spel zelf alleen altijd erg op de objectives en k/d ratio maakt me geen kloot uit.
Verzamel op die manier dus altijd veel XP ivm most bombs planted, most HQ's captured/destoyed etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Jackal131 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:43:
[...]

Ja dat kan op de PS3 ook.
Selecteer de speler die volgens jou gemute moet worden en druk op het kruisje. Je krijgt dan volgens mij 3 opties. De eerste is volgens mij om iemand te kicken (ik zit op het werk en kan het nu niet controleren). De middelste is dan de mute toggle. Wat de 3e is weet ik ff niet.

Ik vraag me alleen af of er ook een mogelijkheid is om iedereen in één keer te muten.
Ja, bluetooth headsetje kopen, koppelen met je PS3, in de settings de mic uitzetten en/of op zijn zachtst en het BT headsetje naast je neerleggen (desnoods met volume uit).

Wil je iedereen weer unmuten, dan kan je je headsetje indoen, of uitzetten (dan gaan de stemmen weer over de speakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Cloud schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:07:
Als je niet naar ranks kijkt, vind ik de matchmaking eigenlijk prima gaan. Ik heb altijd het gevoel dat m'n tegenstanders nét iets beter zijn. Precies zoals ik het wil eigenlijk ;)

Heeft iemand enig idee wat er in de update naar 1.0.166 veranderd is? Ik kan nergens officiële changelogs vinden.. Het enige wat ik lees zijn geruchten dat de console hack niet meer mogelijk is.
Volgens mij zijn er met de meeste updates geen changelogs uitgekomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:45
Updates? heb geen updates gekregen :|....
Om wat voor updates gaat het om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AutCha schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:05:
[...]

Extended mags, maar dan mag je wel eerst 250 kills maken, waardoor je FMJ unlocked en dan nog 40 kills door muren en andere objecten heen maken. Dat duurt een halve eeuwigheid, mede omdat je magazijnen zo klein zijn en je dus niet zoveel kans krijgt om een op-puur-geluk-door-de-muur-heen kills te maken.

Dus om een lang verhaal kort te maken: Grotere magazijnen zijn mogelijk, maar als je het wapen anders niks vindt is het een bijna ondoenlijke taak om ze te unlocken.
je kan ook scavenger pro. zelfde effect en stackt niet met extented mags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:37:
Updates? heb geen updates gekregen :|....
Om wat voor updates gaat het om?
bug fixes, updates worden via steam automatisch gedownload en geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ëén nadeel van de updates is wel dat je mensen niet kan joinen die een andere versie hebben.

Gisteren konden een aantal mensen onze private party namelijk niet joinen. Deze hadden de update al wel binnen gekregen. Pas nadat ik MW2 had afgeslote, updates geinstalleerd en weer gestart konden deze mensen joinen.

@FMJ verhaal
Ik heb gisteren FMJ op mijn gun gezet ivm de extended mags en zit na een kleine 4 uur gamen al ongeveer op de helft. Als ik bijv. een voetje uit ziet steken dan schiet ik juist tegen de muur ipv het voetje. En veel gebruik maken van je UAV natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Wat is het toch een leuk spel :)
beetje jammer dat je soms wel 10 minuten aan het wachten bent tot je eindelijk een fatsoenlijke server ejoined hebt, en als je in een party zit is het al1 maar erger.

Wat ook zo irri is dat wanneer je met je party joined je er maar al te vaak direct uitgetieft wordt en vervolgens je maten wel in de game zitten.

kreeg gister het verzoek van een gassie of ik a.u.b. niet meer zo wou campen :) lol ik heb (zoals altijd0 een RPD met grip,FMJ en de SP pro perk. ik zie je en je bent dood that's it, maar campen ? no wai :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit spel ook maar eens aanschaffen. MW1 is mij namelijk erg goed bevallen. :)

Misschien een domme vraag maar wat als ik MW2 in de winkel aanschaf moet ik dan ook mijn steamaccount gebruiken? Of is dit alleen als ik dit spel via steam aanschaf?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.

Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie