Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Metalbuster schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:19:
Waarom saved hij geen checkpoints bij SP levels? Ik kan verdomme steeds weer het level helemaal opnieuw spelen als ik er al bijna was..
Voortgang wordt (net als bij MW1) juist idoot vaak opgeslagen, dus het ligt aan je specifieke install.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Voutloos schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:27:
[...]
Voortgang wordt (net als bij MW1) juist idoot vaak opgeslagen, dus het ligt aan je specifieke install.
Bij MW1 op de PS3 begon je als je doodging bij het laatste checkpoint.
Als je de PS3 uitzette, of het spel beeindigde via de PS toets sloeg hij niet het checkpoint op, maar de start van het level.

Wou je het checkpoint opslaan, dan moest je: start-->save and quit doen.

Ik doe dat bij MW2 standaard nu ook zo, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als MW1

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:52:
[...]

Ik zou denk ik:
Bling
Cold blooded
Ninja

icm een assault rifle of sniper doen. en dan silencer en nog een attach. op zetten. Hierdoor kan je echt niet meer gezien worden als je de goede camo gebruikt.
Dit werkt toch alleen in bepaalde maps? Speel alleen FFA en kan alles wat ik zie. Let verder goed op, dus zie ook mensen die niet op de radar te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Vind 'm erg vet, alleen ik moet nog wel wennen aan de maps. Heb ook meer last van lag dan bij MW1 (allebei PS3), en dat is echt heel jammer. Heel magazijn leegschieten en in de kill-cam vuur je twee kogels af op de muur en ben je dus dood. Had bijna gelijke kills/deaths, door veel lag vandaag en gister niet meer dus... (nee ik ben ook geen goede speler, maar ondertussen kan ik k/d redelijk 1 op 1 houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:21:
Ik zal wel afgemaakt worden hier met alle adepten, <knip>
Dat valt wel mee, als er een mening gepost word die ook daadwerkelijk onderbouwt word kan dat prima, maar de laatste paar dagen zien we meer van die meelopers die het kut vinden omdat het "stoer" is om het kut te vinden. Als je ze dan om argumentatie vraagt komen ze vaak niet verder dan dedi's.
Net zoals dat plaatje in het vorige draadje met de boycot MW2 steamgroep waarvan 95% MW2 aan het spelen was :9

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_buyandsell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 23:48
Volgens dit bericht zouden er al een aantal hacks zijn die het mogelijk maken dat er binnenkort "onofficiele" dedicated servers zijn. :)
http://multiplayerblog.mt...lishes-dedicated-servers/
Door verder doorklikken kun je ook filmpjes tegenkomen van cheat hacks. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat valt wel mee, als er een mening gepost word die ook daadwerkelijk onderbouwt word kan dat prima, maar de laatste paar dagen zien we meer van die meelopers die het kut vinden omdat het "stoer" is om het kut te vinden. Als je ze dan om argumentatie vraagt komen ze vaak niet verder dan dedi's.
Wut? Selectief lezen is ook een vak he. We geven elke keer weer dat er een fanboy komt schreeuwen dat het prima in orde is met argumentatie, maar sommige zien dat liever niet blijkbaar. Het is kut omdat ik continue errors krijg, er teveel lag is, het te lang duurt om een spel te krijgen, en dat spel te snel voorbij is waarna je vaak weer opnieuw kan gaan zoeken vanwege de foutmeldingen.

En daar bovenop komt dat combinatie van korte maps + weinig maps + geen custom maps = raak je snel op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Lees overal de favorieten perks/wapens maar wat is jullie favorieten kill streaks?

Heb nu Packege - Predator Missle - Attack Helicopter

Over 1 level neem ik de Sentry Gun ipv Predator ? Missle

Het lijkt wel of de kill-cam is uitgeschakeld, zie het al een paar dagen niet meer.

[ Voor 17% gewijzigd door Wackmack op 17-11-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Laatst online: 11:01

itlee

Gas erop!

wanneer krijg je akimbo? (kon m niet terug vinden)

gister weer stapels lag,...zelfs zo erg dat je met je maten niet kon inviten en dan samen spelen in 1 level. (TD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:59:
[...]

Wut? Selectief lezen is ook een vak he. We geven elke keer weer dat er een fanboy komt schreeuwen dat het prima in orde is met argumentatie, maar sommige zien dat liever niet blijkbaar. Het is kut omdat ik continue errors krijg, er teveel lag is, het te lang duurt om een spel te krijgen, en dat spel te snel voorbij is waarna je vaak weer opnieuw kan gaan zoeken vanwege de foutmeldingen.

En daar bovenop komt dat combinatie van korte maps + weinig maps + geen custom maps = raak je snel op uitgekeken.
Iedereen mag vinden van het spel wat die vindt. Wat jij hierboven aangeeft is ook puur jou mening ik heb dit namelijk allemaal niet wat jij opnoemt..

Vindt het trouwens wel erg vet dat Wastelands er weer in zit... Die is van cod2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bas_buyandsell schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:54:
Volgens dit bericht zouden er al een aantal hacks zijn die het mogelijk maken dat er binnenkort "onofficiele" dedicated servers zijn. :)
Ik neem dat deze al voorbij is gekomen: http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

Unlimited nades zonder reload, en zero gravity. Heeft lekker gewerkt dat matchmaking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:07:
[...]

Iedereen mag vinden van het spel wat die vindt. Wat jij hierboven aangeeft is ook puur jou mening ik heb dit namelijk allemaal niet wat jij opnoemt..

Vindt het trouwens wel erg vet dat Wastelands er weer in zit... Die is van cod2 toch?
Is dat die map met die loopgraven in het midden? Die vind ik namelijk echt waardeloos. Alles speelt zich af in dat stukje onder de grond, en iedereen gaat daar achter elkaar dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 11-09 22:48
Ik had eindelijk een positieve KD :) 8/7. Maar daarna wel weer ingemaakt met 6/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:44
Klopt, wasteland doet mij heel erg denken aan COD2, ben wel even de naam kwijt. Brecourt?

Verder snap ik ook niets van die leaderboards. ALs je kijkt bij kills heeft de nummer 1 als iets van 25000 kills en een K:D van 50....yeah right, dat is echt onmogelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34
bram1984 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:12:
[...]

Is dat die map met die loopgraven in het midden? Die vind ik namelijk echt waardeloos. Alles speelt zich af in dat stukje onder de grond, en iedereen gaat daar achter elkaar dood.
Ow ja? hmm ik kom nooit in dat stukje onder de grond. Het ligt er maar aan hoe je een map benadert. Ik ga altijd buitenom en haalde gisteravond nog 18 kills op die manier, en 4 deaths.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
bas_buyandsell schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:54:
Mja, daar kon je natuurlijk op wachten. Is de COD4 Engine als ik me niet vergis, en het enige dat ze (blijkbaar) doen is het uitschakelen i.p.v. eruit halen.

Cheats / Bots waren er al een half uur na release, omdat ze blijkbaar de Bots e.d. van COD4 renamen, en klaar! Dit was van tevoren door de ontwikkelaar in te schatten...
Dersan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:12:
Klopt, wasteland doet mij heel erg denken aan COD2, ben wel even de naam kwijt. Brecourt?
Klopt, dat level heette Brecourt

[ Voor 13% gewijzigd door Acid__Burn op 17-11-2009 14:19 . Reden: Add-on ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Geweldig level is het! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Acid__Burn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:18:
[...]

Mja, daar kon je natuurlijk op wachten. Is de COD4 Engine als ik me niet vergis, en het enige dat ze (blijkbaar) doen is het uitschakelen i.p.v. eruit halen.
Dit doe je vaker als ontwikkelaar. Er iets uitslopen is vaak lastiger en duur langer dan zorgen dat het niet meer aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
FF een vraagje mbt MW2 voor de PS3.

Kan het kloppen dat het matchmaking niet kijkt naar de level die je hebt? Vanaf het begin dat ik speel word ik namelijk al geplaatst op servers waarbij de spelers lvl25+ zijn. Natuurlijk is het zo dat je naar mate je lvls hoger wordt je zelf ook sterker wordt, maar in het begin werd ik behoorlijk overclassed.

Ben nu lvl15 en erg hard gaat het niet met de levels. Ik vind het ook erg vaag dat sommige spelers mij al van ver aan zien komen, terwijl ik hun niet heb kunnen zien. Of is het zo dat een 32 inch scherm misschien toch te klein is??? :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

itlee schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:05:
wanneer krijg je akimbo? (kon m niet terug vinden)
30 kills met Rapid Fire...

Is opzich wel geinig, maar echt niet nauwkeurig... dus vooral spray and pray...

Verder wat betreft kill streaks... De Predator Missile vind ik zelf een stuk beter dan die centry gun. vooral omdat het heel erg afhangt van waar jeje centry gun neerzet...

Verder lijkt me die chopper gunner ook een stuk beter dan de AC130... als je in die AC130 zit en je schiet met het grote kanon, dan scoor je op z'n hoogst iets van 5 of 6 kills... maar dan moet wel elk schot raak zijn. Volgens mij gaat het met die chopper gunner een stuk makkelijker. Eén nadeel: je chopper kan vrij snel uit de lucht worden geschoten...

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 17-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Jobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:23:
[...]

Verder wat betreft kill streaks... De Predator Missile vind ik zelf een stuk beter dan die centry gun. vooral omdat het heel erg afhangt van waar jeje centry gun neerzet...
Met een goed geplaatste Sentry Gun kan je veel kills maken hoor.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 22-08 11:53
Griffin schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:22:
[...]

Dit doe je vaker als ontwikkelaar. Er iets uitslopen is vaak lastiger en duur langer dan zorgen dat het niet meer aanstaat.
Klopt. Ik ken het van mijn eigen werk O-).

Alleen snap het gerommel in de community achteraf dan niet helemaal. Allerlei verhalen over cheaten, dedicated servers (was van tevoren bekend), enzovoort. Ik heb het spel (nog) niet gekocht, omdat ik wil afwachten wat er gebeurd met de MP. Maar zodra het beter wordt (zoals ik nu al verhalen lees dat het best aardig speelt) wil ik de game wel legaal halen.

Alleen het stats lokaal opslaan vindt ik te zot voor woorden. Dit zou online opgeslagen worden, en nu blijkt uit de verhalen dat dit alsnog lokaal is, zodat er mee gerommeld kan worden. Dit vind ik wel te zot voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Is een beetje situatie afhankelijk, met Predator missile kun je wel een leuk aantal kills halen maar zodra je tegenstanders zich meer binnen bevinden (ook lvl afhankelijk) komt de sentry gun wat meer tot zn recht.
Ik heb zelf liever een sentry gun omdat je die zelf op een tactishe plaats neer kan zetten (Als ze hem niet direct slopen iig) en heb je er iets meer controle over. Met de Predator is het vaak wel of niet.
furby-killer schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:59:
[...]

Wut? Selectief lezen is ook een vak he. <knip>
Jij bent idd 1 van de weinige die meer te zeggen heeft, maar dat doet verder nog niets af aan mijn post :9
De "one line heroes" zijn nou niet echt de mensen waarmee je de discussie kan aangaan verder.

[ Voor 31% gewijzigd door Demoterror op 17-11-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

Leuke campaign game, wel kort, maar er zal wel een vervolg komen ofzo. Die andere dingen lijken me niet zo interressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 15:40
Geen flauw idee waarom ze een remake hebben gedaan van de slechtste map van CoD1.

mp_brecourt, toen al een hekel aan en nu ben ik hem ook al beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

heeft iemand voor mij een link oid waar alle gebruikte toetsen ingame zijn te zien? (zodat ik ze kan mappen met xpadder)?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Acid__Burn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:28:
[...]

Alleen het stats lokaal opslaan vindt ik te zot voor woorden. Dit zou online opgeslagen worden, en nu blijkt uit de verhalen dat dit alsnog lokaal is, zodat er mee gerommeld kan worden. Dit vind ik wel te zot voor woorden!
De statestieken worden gewoon online opgeslagen.
Ik heb gisteren mijn computer opnieuw geinstalleerd en ben mijn statestieken niet kwijt omdat ze online opgeslagen waren. (kon ze alleen gisteren niet downloaden omdat steam het niet lekker deed :+)

Maar ik ben dus niet mijn niveau/perks kwijt.

Volgens mij ben ik alleen wel mijn SP voortgang kwijt, maar dit weet ik nog niet 100% zeker aangezien ik alleen ff snel gekeken had maar nog niet echt gespeeld.
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:35:
heeft iemand voor mij een link oid waar alle gebruikte toetsen ingame zijn te zien? (zodat ik ze kan mappen met xpadder)?
Gewoon in het CoDMW2 boekje dat erbij zit? Bij Game Controls staan alle toetsen.

[ Voor 16% gewijzigd door srdevil op 17-11-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Demoterror schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:30:
Is een beetje situatie afhankelijk, met Predator missile kun je wel een leuk aantal kills halen maar zodra je tegenstanders zich meer binnen bevinden (ook lvl afhankelijk) komt de sentry gun wat meer tot zn recht.
Ik heb zelf liever een sentry gun omdat je die zelf op een tactishe plaats neer kan zetten (Als ze hem niet direct slopen iig) en heb je er iets meer controle over. Met de Predator is het vaak wel of niet.
Ik ga m maar is unlocken... ik heb m nog maar een enkele keer gebruikt en knife ze zelf vaak, dus daarom vind ik ze niet zo je van het...

En Wasteland vind ik zelf echt de tofste map... een echte sniper map en minder een rush map, wat je vaak op de andere maps ziet... speel ik daar met een silenced sniperrifle, kom ik altijd op een mooie 2/1 kd uit... probeer het maar...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Acid__Burn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:28:
[...]
Ehm, je steam account word gewoon online opgeslagen?
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:35:
In het boekje wat je bij de game krijgt staan alle keys vermeld. Overigens is dat wel het enige wat er in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
srdevil schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:
[...]

De statestieken worden gewoon online opgeslagen.
Ik heb gisteren mijn computer opnieuw geinstalleerd en ben mijn statestieken niet kwijt omdat ze online opgeslagen waren. (kon ze alleen gisteren niet downloaden omdat steam het niet lekker deed :+)

Maar ik ben dus niet mijn niveau/perks kwijt.

Volgens mij ben ik alleen wel mijn SP voortgang kwijt, maar dit weet ik nog niet 100% zeker aangezien ik alleen ff snel gekeken had maar nog niet echt gespeeld.
Misschien synchroniseert mw2 je stats? Dus heb je op je eigen schijf level 70 --> dan neemt steam level 70 over... Installeer je mw2 opnieuw dan staat in je online steam gegevens dat je level 70 bent en dan neemt 'ie dit dus over naar je pc? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb de sentry gun maar snel uitgezet als killstreak omdat je als je die haalt eerst weer een rookgranaat moet gooien, wachten op het kratje, kratje openen, sentry gun plaatsen. Tegen die tijd ben je in de meeste levels allang dood. Je hebt weinig open plaatsen waar je rustig even kan zitten om op je kratje te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

srdevil schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:

Gewoon in het CoDMW2 boekje dat erbij zit? Bij Game Controls staan alle toetsen.
Ben nu niet thuis en wil even (heb de game bij me :P ) testen of het te doen is met een controller op een pc :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

YOGI schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:39:
[...]

Misschien synchroniseert mw2 je stats? Dus heb je op je eigen schijf level 70 --> dan neemt steam level 70 over... Installeer je mw2 opnieuw dan staat in je online steam gegevens dat je level 70 bent en dan neemt 'ie dit dus over naar je pc? :X
Wat is het probleem daarmee?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:40:
Ik heb de sentry gun maar snel uitgezet als killstreak omdat je als je die haalt eerst weer een rookgranaat moet gooien, wachten op het kratje, kratje openen, sentry gun plaatsen. Tegen die tijd ben je in de meeste levels allang dood. Je hebt weinig open plaatsen waar je rustig even kan zitten om op je kratje te wachten.
Komt omdat iedereen kan zien waar je krat(ten) geplaats worden op de map en zal iedereen er naar toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel mee vind vallen... ik gooi m meestal ook op een plek achter onze linie... en het is me echt maar een enkele keer overkomen dat ik een kistje niet kan openmaken... Misschien wat meer aan de randen van een map gooien? Iig goed opletten waar jouw teamgenoten zijn.

Hoe wordt eigenlijk de MP data op de X360 opgeslagen? Lokaal of op Live!? Dus als ik bij een maat m'n profiel recover, vindt ie dan ook m'n level van MW2 mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Het kratje duur max 5seconde, verder heb je het kratje zo open. Maar begrijp ik goed dat als je de sentry gun kiest, hij perse via een krat moet komen? En niet zo als een missle?

Dat is wel apart, maar als je hem goed neer zet, dan kan je veel kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Gunner schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:42:
[...]

Sommige mensen hebben problemen gehad met crashes van MP waarna hun stats gereset waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Versteegrob schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:46:
[...]

Het kratje duur max 5seconde, verder heb je het kratje zo open. Maar begrijp ik goed dat als je de sentry gun kiest, hij perse via een krat moet komen? En niet zo als een missle?

Dat is wel apart, maar als je hem goed neer zet, dan kan je veel kills maken.
Jep hij moet via een kratje...
Nou ik heb in de potjes die ik gedaan heb hier al 10x een kratje door gemist. Omdat ik vrijwel zonder ammo mijn krat moest verdedigen.

En daarnaast heb ik altijd pech met de support crates; 8 van de 10 keer zit er ammo of een uav in. Andere mensen gaan met choppers en pave lows aan de haal, en dan krijg ik ammo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:50:
[...]

Nou ik heb in de potjes die ik gedaan heb hier al 10x een kratje door gemist. Omdat ik vrijwel zonder ammo mijn krat moest verdedigen.

En daarnaast heb ik altijd pech met de support crates; 8 van de 10 keer zit er ammo of een uav in. Andere mensen gaan met choppers en pave lows aan de haal, en dan krijg ik ammo :S
Dat is pech inderdaad. Het is volgens mij volledig random, maar ik heb al zeker 3 AC130's en nog meer pave low's gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:50:
[...]

Zonder Ammo? Heb nog nooit zonder ammo gezeten terwijl ik al level 35 ben. Waarom gebruik je niet de perk waardoor je ammo krijgt? Dan pak je gelijk granaten mee op. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Obscure schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:08:
mooie start post :) gaat wel snel. kweet nog niet of ik cod mw2 ga kopen want ik miss wel de dedicated servers dus dat is bij mij de vraag :( maar weet iemand of ze die gaan toevoegen want er is een partitie gaande op infinity ward forum. heeft iemand daar al een meer info over?
nee, volgens mij zijn die gasten van infinity ward echt niet van plan om dedicated servers toe te gaan voegen, jammer..... :r
ik heb laatst (ik dacht ook op tweakers.net) een bericht gelezen dat er al iets van 300.000 mensen die petitie hadden getekend, maar dat ze maar gewoon stug vol blijven houden... |:(
dus, ik zou er maar niet op rekenen dat er dedicated servers komen, maar ik hoop wel met je mee! _O- d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:41:
[...]

Ben nu niet thuis en wil even (heb de game bij me :P ) testen of het te doen is met een controller op een pc :)
Je hebt de game dus op de PC, en je gaat het met een controller proberen??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Wat is nou het grote voordeel van die Dedicated Servers?

Ik begrijp het echt niet, dit matchmaking werkt ook prima.
Ja, af en toe disconnect je, of word je uit de lobby gegooid. Maar dat gebeurde bij mij ook vaak genoeg op dedicated servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Gunner schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:42:
[...]

Er bevind zich dus een file op je systeem waarmee steam synced.
Aangezien de data van je pc (via een rankhack) hoger/nieuwer is dan de data die steam van je account heeft overschrijft hij dus zn eigen data met de "hacked" data.
Zolang er een file op je pc staat icm met een sync zal er een mogelijkheid zijn om hier misbruik van te maken.
Steam heeft namelijk niet door dat het niet klopt dat een speler waarvan zijn data lvl4 was en nu opeens lvl70 na een sync incorrect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 12:11
Jobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:46:
Hoe wordt eigenlijk de MP data op de X360 opgeslagen? Lokaal of op Live!? Dus als ik bij een maat m'n profiel recover, vindt ie dan ook m'n level van MW2 mp?
Volgens mij op Live. Als je Xbox Live opstart in MW2 dan staat er iets van Updating/Downloading Ranks, Unlocks, Perks geloof ik. Dus dan neem aan dat het dan op Live word opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Versteegrob schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:55:
[...]

Zonder Ammo? Heb nog nooit zonder ammo gezeten terwijl ik al level 35 ben. Waarom gebruik je niet de perk waardoor je ammo krijgt? Dan pak je gelijk granaten mee op. Succes
Hmm ik pleeg vaak genoeg suicide omdat ik 0 ammo heb, beide wapens leeg en alle granaten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
En waarom gebruik je dan niet de Scavenger perk? Dan pak je bij elk lijk ammo op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 18:55

murphsy

Product Monkey

Dan is scavenger pro inderdaad misschien voor jou een goed idee. Ik heb er zelf in elk geval veel plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SoaDmaggot schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:13:
En waarom gebruik je dan niet de Scavenger perk? Dan pak je bij elk lijk ammo op :)
Omdat je maar 3 perks hebt he, en ik een suicide minder erg vind dan de voordelen die ik moet opgeven als ik scavenger pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
CyCloneNL schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:05:

Ik begrijp het echt niet, dit matchmaking werkt ook prima.
Ja, af en toe disconnect je, of word je uit de lobby gegooid. Maar dat gebeurde bij mij ook vaak genoeg op dedicated servers!
Ik heb anders frustrerend vaak lag (3 - 4 streepjes vind ik eigenlijk al niet meer fijn spelen), host migrations en problemen met games zoeken. Mijn NAT is open maar toch duurt het vaak 5 of meer minuten. Tot en met CoD4 speelde ik altijd alle CoDs zonder problemen op dedicated servers. Gewoon even favoriet joinen via xfire, je zit meteen bij wat mensen die je kent en er is nooit lag. De enigen die lag ervaren zijn dan de personen die zelf een slechte verbinding hebben.

P2P vind ik te onbetrouwbaar vergeleken met het oude systeem. Servers zetten geen downloads aan tijdens een spel en ze sluiten het spel niet af om even naar de wc te gaan of wat te drinken te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er liggen toch genoeg geweertjes op de grond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SlideR NL schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:06:
[...]

Volgens mij op Live. Als je Xbox Live opstart in MW2 dan staat er iets van Updating/Downloading Ranks, Unlocks, Perks geloof ik. Dus dan neem aan dat het dan op Live word opgeslagen.
ok top!

Over het verhaal:

Ik begrijp nog steeds niet waarom
spoiler:
Price "Good" zegt als die nucleaire raket wordt afgeschoten...

Je zou toch verwachten dat hij dat niet goed zou vinden...?

[ Voor 41% gewijzigd door SqueakyClean op 17-11-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:15:
Dat valt vies tegen vind ik, ik heb 1x gewoon 3 minuten gezocht naar ammo of wapens en toen maar mezelf gekilld door van een gebouw te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Laatst online: 02-09 23:50
Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:16:
[...]

Dat valt vies tegen vind ik, ik heb 1x gewoon 3 minuten gezocht naar ammo of wapens en toen maar mezelf gekilld door van een gebouw te springen.
Zou je kunnen proberen om een beetje te sneaken en iemand te knifen, wapen af pakken en je kan weer door ;)

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniozi schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:34:
Geen flauw idee waarom ze een remake hebben gedaan van de slechtste map van CoD1.

mp_brecourt, toen al een hekel aan en nu ben ik hem ook al beu.
mij 2. Te weinig vrijheid in die map als je het mij vraagt. Of je gaat continu campen! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:15:
Ik heb het idee dat die veel korter blijven liggen (dan in cod4), om het gebruik van scavenger aantrekkelijker te maken.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:16:
[...]

Over het verhaal:

Ik begrijp nog steeds niet waarom
spoiler:
Price "Good" zegt als die nucleaire raket wordt afgeschoten...

Je zou toch verwachten dat hij dat niet goed zou vinden...?
spoiler:
heb ik ook over na zitten te denken, maar misschien heeft hij de opdracht oid gehad dat hij die EMP moet afschieten om zo USA te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:16:
[...]

jij speelt m toch ook op de Xbox 360?

ik vind opzich ook wel dat wapens snel verdwijnen... maar kom verder zelden zonder ammo te zitten... waarschijnlijk leef ik niet lang genoeg... :) al helemaal niet om maar ff 3 minuten zonder ammo rond te lopen... :D
ik pak wel vaak het wapen van de tegenstander op die ik net heb neergeknald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Griffin schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:24:
[...]

spoiler:
heb ik ook over na zitten te denken, maar misschien heeft hij de opdracht oid gehad dat hij die EMP moet afschieten om zo USA te redden.
haha, ik heb alweer door dat ik totaal niets van het verhaal begrepen heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:28:
[...]

haha, ik heb alweer door dat ik totaal niets van het verhaal begrepen heb! :)
Ik weet het niet zeker he, het is maar een idee. ;)
Maar toen ik het hoorde ging ik ook van, whut :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

spoiler:
spoiler:
Waarom denk je dat de verbinding verbroken werd voor die missie.
Price zei ook dat je een oliebrand dooft door er een grotere explosie langs laat ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jackal131 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:23:
FF een vraagje mbt MW2 voor de PS3.

Kan het kloppen dat het matchmaking niet kijkt naar de level die je hebt? Vanaf het begin dat ik speel word ik namelijk al geplaatst op servers waarbij de spelers lvl25+ zijn. Natuurlijk is het zo dat je naar mate je lvls hoger wordt je zelf ook sterker wordt, maar in het begin werd ik behoorlijk overclassed.
Ben zelf nu ook lvl 15 (kan alleen 's avonds en in het weekend af en toe spelen ;() maar het klopt wat je zegt. Heb er zelf niet veel problemen mee. Enig nadeel vind ik dat die spelers meer perks/wapens ter beschikking hebben. Achja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

[...]

spoiler:
spoiler:
Neeeeee!

Price lanceert die raket zelf, Om zo een groter vuur naast een ander vuur af te laten gaan, "Snuff out the oxygen" blus het kleine vuur met een groter vuur.

De nuke werd dus gelanceerd om in de ruimte te ontploffen, De ontploffing raakt de planeet niet maar de EMP wel om ervoor te zorgen dat alle electronics van de russen stuq gaan, Een oorlog op thuisland win je veel makkelijker als de tegen partij geen vliegtuigen etc heeft :)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Voor de gasten die het verhaal niet snappen (waarschuwing, spoilers als je op de link klikt!):

Net weer een paar potjes met wat minder lag, gaat meteen een stuk beter.

Wat ik trouwens niet snap: mijn huisgenoot heeft zowel MW1 als MW2 tegelijkertijd met mij gekocht, maar speelt geen van beide online. Gelukkig vindt 'ie Spec-ops wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jij bent idd 1 van de weinige die meer te zeggen heeft, maar dat doet verder nog niets af aan mijn post
Voor duidelijkheid, ik vind MW2 geen slecht spel, maar het heeft gewoon de potentie om zoveel meer te zijn als dat het nu is, en dat vind ik erg zonde.
|:(

Ik moet echt een copy paste lijstje maken, dus wordt het nu maar een samenvatting:
Lag (dan niet alleen de duidelijke lag van mensen die alle kanten op 'springen', maar ook gewoon duidelijke vertraging tussen wanneer jij schiet en wanneer een ander jou ziet schieten.

We moeten matchmaking gebruiken, geen problemen met het principe, maar nu werkt het gewoon brak.

Geen custom maps mogelijk + lange tijd tussen 2 potjes + korte potjes + weinig maps = irritant.

Geen community gevoel: Je kan niet op een vaste server spelen waardoor je redelijk vaak samen speelt met zelfde mensen, en nee dat is niet te vergelijken met party mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

TeGek schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:34:
[...]

spoiler:
Neeeeee!

Price lanceert die raket zelf, Om zo een groter vuur naast een ander vuur af te laten gaan, "Snuff out the oxygen" blus het kleine vuur met een groter vuur.

De nuke werd dus gelanceerd om in de ruimte te ontploffen, De ontploffing raakt de planeet niet maar de EMP wel om ervoor te zorgen dat alle electronics van de russen stuq gaan, Een oorlog op thuisland win je veel makkelijker als de tegen partij geen vliegtuigen etc heeft :)
Zoiets zei ik, alleen in minder woorden en minder uitgelegd :> ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:23:
[...]

mij 2. Te weinig vrijheid in die map als je het mij vraagt. Of je gaat continu campen! :|
Ik vond die map in COD1 duidelijk een van de betere, altijd lekker snipen. :P In MW2 is die map niet zo leuk meer met die thermal vision rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Demoterror schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:06:
[...]

Er bevind zich dus een file op je systeem waarmee steam synced.
Aangezien de data van je pc (via een rankhack) hoger/nieuwer is dan de data die steam van je account heeft overschrijft hij dus zn eigen data met de "hacked" data.
Zolang er een file op je pc staat icm met een sync zal er een mogelijkheid zijn om hier misbruik van te maken.
Steam heeft namelijk niet door dat het niet klopt dat een speler waarvan zijn data lvl4 was en nu opeens lvl70 na een sync incorrect is.
Inderdaad, en dat is nogal een probleem :( . Ik ben niet extreem technisch maar volgens mij zouden ze hier gemakkelijk een oplossing voor kunnen verzinnen?
Script dat dagelijks de rank van een speler checkt, is deze rank vanaf level 20 op een dag meer dan een aantal % gestegen dan kan dit gecheckt worden door iemand/ persoon bannen? Ik weet alleen niet of dit te realiseren is ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 13-08 12:06
Of je gooit je flare voor een kratje onder dat enorme kapotte viaduct in "die map met die kapotte viaducten": Weg pave low. Voortaan eerst maar naar boven kijken in dat level.

Gisteren plaatste ik een sentry gun op plek Bravo in Highrise, terwijl een tegenstander hetzelfde deed op 1 meter afstand: Tien seconden lang brak de hel los van mensen die probeerden guns kapot te maken / verdedigen etc. Absolute chaos en toen waren ze allebei kapot. Dat was een erg grappige situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:55
Lazy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:33:
[...]

Ben zelf nu ook lvl 15 (kan alleen 's avonds en in het weekend af en toe spelen ;() maar het klopt wat je zegt. Heb er zelf niet veel problemen mee. Enig nadeel vind ik dat die spelers meer perks/wapens ter beschikking hebben. Achja...
Ik dacht dat matchmaking alleen maar op snelheid sorteerde :P Zie zovaak lvl 60+ en lvl 10- tegen elkaar in het team zitten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

YOGI schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:39:
[...]

Inderdaad, en dat is nogal een probleem :( . Ik ben niet extreem technisch maar volgens mij zouden ze hier gemakkelijk een oplossing voor kunnen verzinnen?
Script dat dagelijks de rank van een speler checkt, is deze rank vanaf level 20 op een dag meer dan een aantal % gestegen dan kan dit gecheckt worden door iemand/ persoon bannen? Ik weet alleen niet of dit te realiseren is ? :O
Vast wel, en ik hoop toch ook dat ze dit snel zullen gaan doen, al zal het nog wel een tijdje duren voordat echte spelers Prestigex10 hebben gecomplete.
Op dit moment kunnen ze iedereen met Prestige10 nog bannen, maar hoe langer ze wachten hoe moeilijker het word.
Dan zul je speeltijd/kills/deaths etc moeten gaan bekijken, maar geen idee of dit ook waardes zijn in het file op je pc, anders zouden die ook gewoon ge-edit kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Demoterror schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:45:
[...]

Vast wel, en ik hoop toch ook dat ze dit snel zullen gaan doen, al zal het nog wel een tijdje duren voordat echte spelers Prestigex10 hebben gecomplete.
Op dit moment kunnen ze iedereen met Prestige10 nog bannen, maar hoe langer ze wachten hoe moeilijker het word.
Dan zul je speeltijd/kills/deaths etc moeten gaan bekijken, maar geen idee of dit ook waardes zijn in het file op je pc, anders zouden die ook gewoon ge-edit kunnen worden.
Persoonlijk vind ik het wel leuk om een beetje te ranken, maar mensen die 'cheaten' om meteen lvl 70 prestige 10 te worden heb ik eigenlijk helemaal geen problemen mee. Veel beter worden ze er niet van. Bannen lijkt mij dus een beetje overdreven, misschien het systeem verbeteren en daarna vermeende cheaters terugzetten naar lvl 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik lig er ook niet wakker van, maar het is wel zielig om mensen met het hoogst haalbare rond te zien rennen en dan een 1/6 kdr hebben.
Verpest de waarde van de prestatie een beetje, al zal ik waarschijnlijk er sowieso niet aan beginnen om het spel 11x uit te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39

blitzkrieg

Whoop Whoop!

AutCha schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:43:
Of je gooit je flare voor een kratje onder dat enorme kapotte viaduct in "die map met die kapotte viaducten": Weg pave low. Voortaan eerst maar naar boven kijken in dat level.
Dat heb ik ook al gehad, een kratje bovenop een luifeltje bij fafella. |:(

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Demoterror schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:45:
[...]

De-ranken van rankhackers heeft niet zo heel veel zin, omdat je ook kan rankhacken naar een waarschijnlijke rank. Dat is nu prestige level 1, over een paar weken kan je jezelf gerust rankhacken naar prestige 10 omdat je je dan begeeft tussen de eerste échte prestige level 10s. IW moet met een structurele oplossing komen voor het probleem en het niet oplossen met het bestrijden van de symptomen.

Het kijken naar speeltijd/kills is wel beter, maar de XP die je ervoor hebt gekregen verschilt enorm per speler. Dus je kan jezelf altijd rankhacken naar je "dubbele" echte skill, zonder dat IW er dan alsnog achter komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AutCha schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:43:
Of je gooit je flare op een redelijke open locatie in Highrise, de krat raakt net een randje van een gebouw, en valt zo de diepte in. Ik sprong er nog achteraan maar in de lucht kun je geen kratjes openmaken ;)

Weet iemand trouwens waarom de "Skill" leaderboards verwijdert zijn uit de final?

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 17-11-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:57:
[...]

Of je gooit je flare op een redelijke open locatie in Highrise, de krat raakt net een randje van een gebouw, en valt zo de diepte in. Ik sprong er nog achteraan maar in de lucht kun je geen kratjes openmaken ;)

Weet iemand trouwens waarom de "Skill" leaderboards verwijdert zijn uit de final?
Gisteren tijdens de beginspawn in Highrise zie ik een teammaat een raam kapot schieten, een sprintje trekken en erdoorheen springen: De afgrond in, want het was een raam aan de zijkant/achterkant ipv naar de tegenstander toe. Dat bracht nogal wat vrolijkheid over de teamchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik heb zojuist mijn versie van Warfare 2 binnen.Nou heb ik Steam op mn H schijf geinstalleerd,maar zag dat het spel op mn C: schijf wordt geplaatst.

hoe kan ik er voor zorgen dat ik het spel ook op de H; schijf kan installeren?

Heb al bij steam opties gekeken maar daar vind ik geen mogelijkheid om dit aan te geven

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

seninha schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:11:
Ik heb zojuist mijn versie van Warfare 2 binnen.Nou heb ik Steam op mn H schijf geinstalleerd,maar zag dat het spel op mn C: schijf wordt geplaatst.

hoe kan ik er voor zorgen dat ik het spel ook op de H; schijf kan installeren?

Heb al bij steam opties gekeken maar daar vind ik geen mogelijkheid om dit aan te geven
erg raar want steam heeft de steamapps map waarin de spellen geinstalleerd worden.
Wat je kan proberen is de CoD map kopieren naar de steamapps map. Maar ben niet echt super bekend met steam dus het is een idee welke misschien niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:57:
[...]
Erg goede vraag! Ik dacht inderdaad dat in MW2 eindelijk een true skill rank zou zitten (dus gebaseerd op je k/d ratio e.d.). Had zeker verwacht dat dit erin zou zitten :(

Inmiddels ben ik alweer level 52 :) Ik speel momenteel best veel, maar vind het ook enorm gaaf. Ik ben nu bezig om alle attachments van de ACR Bushmaster te unlocken, alleen de Extended Mags nog. Dat 40 kills maken met bullet penetration duurt nog het langste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:29:
[...]

Erg goede vraag! Ik dacht inderdaad dat in MW2 eindelijk een true skill rank zou zitten (dus gebaseerd op je k/d ratio e.d.). Had zeker verwacht dat dit erin zou zitten :(

Inmiddels ben ik alweer level 52 :) Ik speel momenteel best veel, maar vind het ook enorm gaaf. Ik ben nu bezig om alle attachments van de ACR Bushmaster te unlocken, alleen de Extended Mags nog. Dat 40 kills maken met bullet penetration duurt nog het langste.
Ik ben gisteren begonnen, en kreeg toch al een aantal van die bullet penetration rewards. Ik doe dan ook redelijk veel aan blind vuren. Misschien heeft dat ermee te maken. Ik vind het wel tof om, als ik vermoed dat er iemand in de buurt is, op de gok door een muur heen te maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

http://www.insidegamer.nl...ervers-zijn-mogelijk.html

Dit is wel opmerkelijk nieuws! Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu ongeveer weekje online.
Ben Level 23 maar me grootste ergenis is toch wel die cheaters met wallhack en aimbots.

Echt zo frustrerend omdat op de killcam te zien, en die rank hacks ach vind het vooral zielig net als andere cheaters overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

verloren gegaan in de laatste posts van het vorige topic:

zet me maar in het pc lijstje: dg_barf :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:44
Jemig, nu net de ACR geunlockt, dat is toch wel een extreem chill wapen zeg, een goede opvolger van de scar-h waar ik tot nu toe mee heb gespeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BaRF schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:00:
verloren gegaan in de laatste posts van het vorige topic:

zet me maar in het pc lijstje: dg_barf :)
voor de honderd miljoen miljardste keer: stuur ff een DM naar monnick als je in de lijst wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rob1n schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:03:
[...]

voor de honderd miljoen miljardste keer: stuur ff een DM naar monnick als je in de lijst wilt ;)
Kijk, dat is nog eens handig! :)

Misschien kan een modje ook een topicwarning eronder zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:46
Kuhr89 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:23:
[...]
De reden van mij was een prijs van 24.50 euro. En omdat ik net mijn kamer het geschilderd en verbouwd moet ik beetje letten op de kosten.
Ik vroeg me gewoon af. Daarnaast wil het niet zeggen dat ik het niet speel he ;) Alleen Multiplayer niet.
WIl je je 'geheim' met ons delen? De goedkoopste optie die ik in pricewatch zie is een tientje meer...
Dan valtie mooi binnen het sinterklaasbudget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Titusvh schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:22:
[...]

WIl je je 'geheim' met ons delen? De goedkoopste optie die ik in pricewatch zie is een tientje meer...
Dan valtie mooi binnen het sinterklaasbudget.
www.cd-wow.com afaik.
Maar daar is hij nu ook gewoon listed voor de normale prijs, dus misschien dat die 25euro alleen een pre-order prijs was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

rob1n schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:03:
[...]

haha oh lol dat had ik nog nergens gezien :P topic gaat zo hard en ik kan op mn werk niet op mn gemakje lezen zeg maar :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

monnick schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:21:
[...]

Kijk, dat is nog eens handig! :)

Misschien kan een modje ook een topicwarning eronder zetten?
Is aangemaakt :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is gewoon op die server zo, is nie eens een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Dersan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:02:
Jemig, nu net de ACR geunlockt, dat is toch wel een extreem chill wapen zeg, een goede opvolger van de scar-h waar ik tot nu toe mee heb gespeeld :).
Klopt helemaal ja.

Ik was ook toe aan een vervanger van de Scar om sneller te ranken dus de ACR bracht de uitkomst. Alhoewel ik die ook al helemaal vol heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren moest ik weer een ander wapen pakken om te lvlen (ik doe de makkelijke achievements eerst om zo veel mogelijk xp te krijgen, kijk daarna wel welke gun mij het meest ligt) en ik ging aan de slag met de p90+rapid fire. Nu is dat ding al redelijk snel maar met rapid fire word het redelijk belachelijk :D in 2 potjes had ik ook de akimbo versie unlocked en toen was het helemaal pret. Dual p90+rapid fire in high rise = the shit. Ik bleef maar rushen onderlangs en ik bleef maar sproeien. Te geweldig die combinatie :D

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:51:
[...]

Dat is gewoon op die server zo, is nie eens een hack.
Dedicated servers zijn ook al een mogelijkheid. Sterker nog: er zijn er al genoeg.
LAN/CO-OP kan geactiveerd worden, de console is terug etc. Spelen via VPN (hamachi?) kan bv zonder de IW servers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat prestige gedoe waar jullie het over hebben?
Ik had vandaag een potje btw waarbij iedereen sneller liep en heel hoog kon springen. :s
Voor de rest...lekkere hoor, weer eens online knallen na zoveel jaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik ben een beetje teleurgesteld over het single player deel eigenlijk. Waar ik bij MW1 een lange tijd bezig mee was op hard, heb ik MW2 nu al uitgespeeld. De focus blijkt gewoonweg echt meer op multiplayer te zitten, wat ik echt heel jammer vind. Natuurlijk is het verhaal goed, en de missies zijn echt spectaculair, iets waar 007 nog wat van kan leren.. Alleen ik had verwacht dat het langer zou duren. Jammer

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:23:
Wat is dat prestige gedoe waar jullie het over hebben?
Als je Maxlvl haalt (Lvl70 dus) kun je Prestige mode ingaan.
Hierdoor reset je lvl weer terug naar 0 en moet je dus weer opnieuw beginnen.
Alles buiten je emblems/title ben je dus weer kwijt.

Per keer dat je dit doet krijg je een ander Emblem wat dus aangeeft dat je Prestige gecomplete hebt, per keer is dit een andere.
Om dus max prestige te halen moet je het spel 11x uitspelen (Van 0 tot lvl70 ranken) om zo max Prestigelvl (Lvl10) te halen.
Schijnbaar is er buiten deze ere titel ook nog een toegevoegde beloning, maar totdat iemand dit haalt weten we dit niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:39:
[...]

Als je Maxlvl haalt (Lvl70 dus) kun je Prestige mode ingaan.
Hierdoor reset je lvl weer terug naar 0 en moet je dus weer opnieuw beginnen.
Alles buiten je emblems/title ben je dus weer kwijt.

Per keer dat je dit doet krijg je een ander Emblem wat dus aangeeft dat je Prestige gecomplete hebt, per keer is dit een andere.
Om dus max prestige te halen moet je het spel 11x uitspelen (Van 0 tot lvl70 ranken) om zo max Prestigelvl (Lvl10) te halen.
Schijnbaar is er buiten deze ere titel ook nog een toegevoegde beloning, maar totdat iemand dit haalt weten we dit niet zeker.
Ok dan, thnx. Dat zat als ik het goed heb ook in een vorige CoD. Het is iig iets dat mij niet boeit, want ik ben allang blij als ik eenmaal een lekkere wapen combi heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Vandaag de eerste Noob gezien met een aimbot. Zo kansloos. Ben de naam ff kwijt.. Iets van kuminio ofzo

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gamertags kunnen via DM aan monnick gestuurd worden.

Virus verspreid via PC-versie -- Overige problemen PC-versie