Naar je postvak in gaan (dus je echte postvak in outlook, niet in Sense) dan 'Menu', dan onderen scrollen in de lijst en klikken op 'Extra' en dan naar 'Opties...'. Daar klik je op de knop 'Handtekeningen...' om je handtekening in te stellen.ConQuestador schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:32:
Weet iemand of het ook mogelijk is om die standaard tekst inmailtjes "verzonden vanaf mijn HTC" weg te halen?? Ik vind het zo irritant dat dat er steeds in staat (en steeds weer weghalen is ook zo'n gedoe)
ja hoorConQuestador schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:32:
Weet iemand of het ook mogelijk is om die standaard tekst inmailtjes "verzonden vanaf mijn HTC" weg te halen?? Ik vind het zo irritant dat dat er steeds in staat (en steeds weer weghalen is ook zo'n gedoe)
bij handtekeningen
Ga naar het Windows menu
Dan naar E-mail
Kies dan Menu (onderin)
Kies dan opties
En vervolgens handtekeningen
[ Voor 14% gewijzigd door Dennis-L op 15-11-2009 19:38 ]
Anoniem: 262745
Ik heb gister mijn HD2 opgehaald.
Mijn huidig abbonement heeft nog geen internet, dus wil daar pas van gebruiken als ik mijn abbonement met internet heb. Nu lijkt het erop dat internet toch aangaat (niet WIFI). Kan je dit op een of andere manier uitblijven?
M.b.t. de contactpersonen: kan je alle contactpersonen in 1 keer verwijderen? Kan je ook op voornaam sorteren?
Hoe kom ik bij de registrykeys?
Mijn huidig abbonement heeft nog geen internet, dus wil daar pas van gebruiken als ik mijn abbonement met internet heb. Nu lijkt het erop dat internet toch aangaat (niet WIFI). Kan je dit op een of andere manier uitblijven?
M.b.t. de contactpersonen: kan je alle contactpersonen in 1 keer verwijderen? Kan je ook op voornaam sorteren?
Downloand en installeer NoData van Modaco ( even googelen) is een gratis applicatie die het onmogelijk maakt voor de mobiel met internet te verbinden. Is ook weer uit te schakelen natuurlijk.Anoniem: 262745 schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:52:
Ik heb gister mijn HD2 opgehaald.
Ook een aanrader voor iedereen die naar het buitenland gaat en geen zin heeft in torenhoge rekeningen voor internetgebruik in het buitenland.
--Weet iemand al iets over het kpn flexibel abbonnement?
Je kunt in één scherm de contactpersonen aanvinken en die dan tegelijk verwijderen. Sorteren op voornaam is mij ook (nog) niet gelukt. Ergens in het eerste topic had iemand ze omgebouwd door de voornaam bij de achternaam te zetten. Ik heb dat niet gedaan en nu is dat vervelend om weer te moeten veranderen.
Mijn oude SE kon ik kiezen of ik alles wilde opslaan in het telefoongeheugen of op de externe kaart.
Bij formatteren van de kaart maakte die automatisch mappen aan als muziek, afbeeldingen, berichten etc.
Ik heb de Sd kaart in mijn HD2 geformateerd, maar die is nu helemaal leeg. Is er een manier om standaard alles op het externe geheugen te zetten?
Mijn oude SE kon ik kiezen of ik alles wilde opslaan in het telefoongeheugen of op de externe kaart.
Bij formatteren van de kaart maakte die automatisch mappen aan als muziek, afbeeldingen, berichten etc.
Ik heb de Sd kaart in mijn HD2 geformateerd, maar die is nu helemaal leeg. Is er een manier om standaard alles op het externe geheugen te zetten?
Daarvoor moet je in Outlook wezen.. http://www.pocketpcfaq.com/raj/FileAs.html Opnieuw sorteren (evt met plugin op die site), opnieuw synchroniseren, klaar.Apollo 13 schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:10:
Je kunt in één scherm de contactpersonen aanvinken en die dan tegelijk verwijderen. Sorteren op voornaam is mij ook (nog) niet gelukt. Ergens in het eerste topic had iemand ze omgebouwd door de voornaam bij de achternaam te zetten. Ik heb dat niet gedaan en nu is dat vervelend om weer te moeten veranderen.
Wat is alles? Je kunt via Windows verkenner de mappen onder "my documents" (intern geheugen) naar de opslagkaart kopiëren. Dan heb je dezelfde mapstructuur als intern. Noodzakelijk is dit echter niet.Mijn oude SE kon ik kiezen of ik alles wilde opslaan in het telefoongeheugen of op de externe kaart.
Bij het installeren van programma's kun je meestal aangeven of ze op het sdkaartje moeten worden opgeslagen of niet. Foto's kun je standaard op SD laten opslaan, etc. De benodigde mappen worden vanzelf aangemaakt wanneer ze nodig zijn.
_██_
(ಠ_ృ)
Volgens mij kun je niet via de telefoon zelf aangeven of je op voornaam of achternaam wilt weergeven. Ik kan dat echter wel in Syncmate for Mac aangeven. Voor de windows gebruikers zal dat dus ook wel een optie zijn in Activesync of Device Center.
EDIT: of dus blijkbaar in Microsoft Outlook zoals hierboven aangegeven.
EDIT: of dus blijkbaar in Microsoft Outlook zoals hierboven aangegeven.
[ Voor 13% gewijzigd door Gapert86 op 15-11-2009 20:29 ]
Ik denk dat je die vaak in het levertijden en abonnenten gedeelte moet stellen. Daar beantwoord ik je vraag wel (ik doe ditzelfde trucje met verlengen en dan na 1 maand terug in bundel).boratnl schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:46:
Dacht erover deze misschien bij een webshop in combinatie met een kpn flexibel abbo te bestellen en dan na 3 maanden de maandlasten naar beneden bij te stellen.
Op die manier heb ik hem gratis bij een (na die eerste 3 maanden dan) laag tarief. Weet iemand of dit bij alle webwinkels geldt?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1372286//
[ Voor 5% gewijzigd door HeyJIJdaar op 15-11-2009 20:43 ]
Divx player for mobileAnoniem: 320899 schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:14:
Ik heb een probleem.
Ik heb veel videos in avi formaat,maar als ik die met coreplayer wil draaien support hij geen audio.
En als ik ze naar mp4 convert en met media player afspeel dan is het geluid niet synchroom:S
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik de films het beste kan afspelen op de hd2?
een tientje ???? ik kom uit op €21,22 incl verzendkostenredah schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:21:
Hier wat informatie voor mensen die toch het scherm van de HD2 willen beschermen:
Ik kreeg vandaag de originele HTC screenprotector binnen van de HTC Accessoiry Store (Expansys), het typenummer is SP P300.
Aanbrengen was een eitje, en hij sluit echt naadloos aan op je scherm. Dus netjes om het speakertje heen, en netjes om de knoppen aan de onderzijde.
En het belangrijkste: Er is absoluut geen verschil te merken tijdens het gebruik van het scherm... Nog altijd even gevoelig, even responsive. Dus ondanks al die filmpjes over messen in je scherm: Geef een tientje uit en plak een (fatsoenlijke) screenprotector op je HD2
iemand al ervaringen met de ultraclear van brando
Speelt hij nu eigelijk DivX en vooral xvid af of niet ??? want ik lees overal andere dingen en ja ik heb dat vna hierboven al gelezen ja
[ Voor 19% gewijzigd door svperhmn_ op 15-11-2009 20:58 ]
Dat is wel jammer, je koopt dit ding juist om de finger friendly UI. Ik hoop dat de old look niet te veel onder doet?tex5 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:46:
Opgelost
Probleempje; in vorige WM bij een alarm of agenda item als alarm afgaat kon je uitstelllen doen en dan kiezen hoelang. Die optie krijg ik niet meer?! Alleen maar 'uitstellen' en dat is een paar minuten ofzo.
Hebben ze de keuzes uit WM6.5 gesloopt? Kan nergens een optie om dit in te stellen vinden helaas. Anyone?
Oplossing:
Gevonden, je krijgt zo de oude opties terug (wel in old style WM6):
HKLM\System\Shell\Notification\OEM\CustomUIDLL renamen naar bv. CustomUIDLLX
Als het dan nog niet werkt:
verander HKLM/sysem/shell/notification/oem/usedefaultui naar 1 ipv. 0
more at XDA: http://forum.xda-develope...hread.php?t=508735&page=5
Ik gebruik de agenda wel veel
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Klopt... Viel voor mij mee omdat ik wat meer moest bestellen en ook de BTW kon verrekenen, dus mijn foutindofk schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:49:
een tientje ???? ik kom uit op €21,22 incl verzendkosten![]()
@atoms bedankt! Ik heb dus Outlook nodig? Heb ik op zich wel maar ik gebruik op m'n desktop outlook express en m'n notebook windows mail.
Dit is m'n eerste smartfone dus zal me goed inlezen en proberen. Mijn e-mail lijst in de pc heb ik alleen de e-mail adressen en geen andere zaken als telefoonnummers etc. Is wel handig om een keer goed aan te maken en dan mee te nemen naar je verschillende apparaten.
Ik zal de mappen kopiëren. Foto opslaan vanuit een browser b.v. zet ie de foto zo op de kaart en niet in een map.
Dit is m'n eerste smartfone dus zal me goed inlezen en proberen. Mijn e-mail lijst in de pc heb ik alleen de e-mail adressen en geen andere zaken als telefoonnummers etc. Is wel handig om een keer goed aan te maken en dan mee te nemen naar je verschillende apparaten.
Ik zal de mappen kopiëren. Foto opslaan vanuit een browser b.v. zet ie de foto zo op de kaart en niet in een map.
Heb ze ook beide, bij bug1 lijkt het erop dat het gebeurt als er opnieuw contact wordt gezocht met m'n Wi-Fi, zodra de verbinding er is dan loopt het vloeiend.Ik heb 2 bugs gevonden op de HTC HD2 die ik zelf vrij irritant vind. Ik heb er 2 filmpjes van gemaakt en deze op Youtube geplaatst.
Bug 1: dit betreft een screen refresh bug in de notification area die ook de weather en clock animaties doet vertragen: http://www.youtube.com/watch?v=y8xB2uqW3dQ
Bug 2: dit betreft de kalender in de Sense interface. In de WEEK view mode kan ik niet voorbij 1 November scrollen: http://www.youtube.com/watch?v=y7abOlvjeb0
Hebben meer mensen last van deze bugs? Het herstellen van fabrieksinstellingen helpt niet bij mij.
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Voor zover ik voor elkaar heb gekregen (en in ieder geval standaard is) werken uitzendinggemist.nl en youtube.nl niet direct uit de browser. Youtube schijnt nog wel mogelijk te zijn middels flashplayer lite. Maar of er ook een windows mediaplayer plugin komt voor Opera/IE? Ik zou er op korte termijn maar niet te veel op hopen...janzeeschuimers schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:29:
@de gelukkige die al een hd2 bezitten:
Is het mogelijk om op de hd2 "uitzendinggemist.nl" rechtstreeks vanuit de browser te bekijken net zoals je op de pc doet ?
Ik kijk het ook wel eens op mijn n95 8gb maar dan moet het via een programmatje van uitzending gemist waardoor de keus aan uitzendingen uiterst beperkt is , zou het kanon van een hd2 dit misschien net zoals op de pc vanuit de browser kunnen.Of ondersteund de standaard media player van de hd2 dit niet en moet je een third party mediaplayer installeren ?
Draait Youtube (de desktop versie) vanuit de browser op de hd2 ?
GC.Collect();
@Apollo 13: Ik weet niet zeker of je office outlook persé nodig hebt, of dat outlook express voldoet. Het is in ieder geval wel aan te raden je HD2 regelmatig te synchroniseren met je pc. De info hierover vind je in de verpakking. Zit ook kaartje bij met een link naar MS synchronisatie software meen ik.
Het voordeel van synchroniseren is o.a. dat je altijd een reservekopie hebt van je contacten, afspraken, etc. Ik heb dus niets van dat soort gegevens opnieuw moeten aanmaken na aanschaf: even met pc verbinden en alle tel.nrs etc staan er weer op.
Het voordeel van synchroniseren is o.a. dat je altijd een reservekopie hebt van je contacten, afspraken, etc. Ik heb dus niets van dat soort gegevens opnieuw moeten aanmaken na aanschaf: even met pc verbinden en alle tel.nrs etc staan er weer op.
_██_
(ಠ_ృ)
De beste manier zou voor mij gewoon via het video gedeelte van mijn HTC gaan.M-en-M schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:20:
[...]
De beste manier zou Coreplayer Mobile voor Windows Mobile kopen zijn.
Overigens, voor iedereen die het vervelend vind dat Audio Booster na elk nieuwe liedje weer uit gaat, een simpele oplossing:
In plaats van op "Gereed" te drukken, druk gewoon op de Home knop, hiermee blijft Audio Booster op de achtergrond lopen.
https://wren.co/join/Devian
Ik zou de HD2 niet kopen als je 100% finger friendly wil.XTREEMRaGE schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:09:
[...]
Dat is wel jammer, je koopt dit ding juist om de finger friendly UI. Ik hoop dat de old look niet te veel onder doet?
Ik gebruik de agenda wel veel
Tis natuurlijk wel een mixje... Dus heel veel zit niet in 1 systeem. Zoals maybe bij iPhone en Android wel het geval is. WM6.5 (finger fix over WM6) + HTC Sense.. it's not one system.
Verder, de oude uitstel/postpone UI is goed te doen met een vinger! En ik heb de iPhone gedissed omdat ik helemaal geen optie had om te postponen (en ook niet via een reg edit weer terug te zetten was) (dit was 2 jaar geleden met de iPhone 2G).
Tot er weer beter is ben ik super blij met de HD2! En hij is helemaal niet super groot, alleen het scherm is groot! Ik had een little samsung i780 en die was maar een klein stukje kleiner. Viel me echt mee.
Anoniem: 205576
Ik kom zelf van een Nokia af, en ik vind de gesprekskwaliteit zwaar tegen vallen. Ik hoor vaak bij hoge tonen dat het geluid erg schel wordt en haast krakerig. Is dit normaal? Ligt dit aan mijn toestel?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 205576 op 15-11-2009 22:43 ]
Ik heb gevonden hoe je de manier van sorteren van contacten op voornaam en achternaam via je telefoon kunt wijzigen, maar wel per contact en niet alles tegelijk. Vanuit je homescreen:
- Tabje contacten.
- Links onderin 'Meer'.
- Klik op het gewenste contact.
- Contactpersoon bewerken (Visitekaart bewerken) onder het kopje 'Persoonlijke informatie'.
- Scroll helemaal naar onderen en klik op 'Meer'.
- In deze WiMo 6.1 uitziende lijst klik je op de naam achter 'Archiv. als:'.
- Hier geef je aan hoe de naam gearchiveerd en dus weergegeven wordt!
Toch handig als je eens via je telefoon een nieuw contact invoert zoals ik net dus deed.
- Tabje contacten.
- Links onderin 'Meer'.
- Klik op het gewenste contact.
- Contactpersoon bewerken (Visitekaart bewerken) onder het kopje 'Persoonlijke informatie'.
- Scroll helemaal naar onderen en klik op 'Meer'.
- In deze WiMo 6.1 uitziende lijst klik je op de naam achter 'Archiv. als:'.
- Hier geef je aan hoe de naam gearchiveerd en dus weergegeven wordt!
Toch handig als je eens via je telefoon een nieuw contact invoert zoals ik net dus deed.
[ Voor 7% gewijzigd door Gapert86 op 15-11-2009 23:14 ]
Raar, Geluid hier is meer dan alleen prima, zelfs als er veel wind staat zoals gisteren kon ik het allemaal erg goed en duidelijk verstaan. Ben echt gerust gesteld over de gesprekkwaliteit, achja misschien heb ik mazzel?Anoniem: 205576 schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:38:
Ik kom zelf van een Nokia af, en ik vind de gesprekskwaliteit zwaar tegen vallen. Ik hoor vaak bij hoge tonen dat het geluid erg schel wordt en haast krakerig. Is dit normaal? Ligt dit aan mijn toestel?
Anoniem: 256386
Wat mij opviel op de filmpjes tijdens browsen met Opera is dat je op het scherm niet de volledige site te zien krijgt. Je moet nog altijd naar rechts scrollen om de rest te zien. Is dat nog aan te passen
Anoniem: 205576
Heb even wat research gedaan, en ben op deze review uitgekomen (één van de weinige die rept over (slechte) gesprekskwaliteit):angelus20 schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:39:
[...]
Raar, Geluid hier is meer dan alleen prima, zelfs als er veel wind staat zoals gisteren kon ik het allemaal erg goed en duidelijk verstaan. Ben echt gerust gesteld over de gesprekkwaliteit, achja misschien heb ik mazzel?
``The call quality is pretty good, if not as loud as you might hope, and the speaker is a little tinny at times ?``
http://www.hardware.info/...ZXGapSYyA/Review_HTC_HD2/
Precies wat ik dus ervaar. Wat zijn de ervaringen van anderen?
Ik verwacht die dinsdag binnen te krijgen. Dan zal ik wel posten of deze goed werkt i.c.m. het schermindofk schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:49:
Ik vind het bel volume net wat te hoog zoek nog een manier om dit wat zachter te krijgen.Anoniem: 205576 schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:09:
[...]
Heb even wat research gedaan, en ben op deze review uitgekomen (één van de weinige die rept over (slechte) gesprekskwaliteit):
``The call quality is pretty good, if not as loud as you might hope, and the speaker is a little tinny at times ?``
http://www.hardware.info/...ZXGapSYyA/Review_HTC_HD2/
Precies wat ik dus ervaar. Wat zijn de ervaringen van anderen?
Wat moet je installeren om de registrykeys en de hidden bestanden te kunnen zien?
Wat zijn je favoriete programma's die je kan installeren?
Ik ben nog niet in de mogelijkheid geweest programma's te installeren, maar deze komt er zeker op:
zaklamp: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382
Wat zijn je favoriete programma's die je kan installeren?
Ik ben nog niet in de mogelijkheid geweest programma's te installeren, maar deze komt er zeker op:
zaklamp: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382
Anoniem: 235657
Ik heb het vergrendel scherm gewijzigd, zodat ik eerst links onder op ontgrendelen moet drukken en dan op ontgrendelen in het scherm. Maar ik wil weer terug naar het schuifje!?!?
Weet alleen niet meer waar ik dit heb ingesteld onder instellingen kan ik het niet vinden.
Weet alleen niet meer waar ik dit heb ingesteld onder instellingen kan ik het niet vinden.
heel simpel, ga naar instellingen dan rechts onder druk op *meer* dan icone vergrendeling, 3de tab daar ken je het veranderen.Anoniem: 235657 schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:27:
Ik heb het vergrendel scherm gewijzigd, zodat ik eerst links onder op ontgrendelen moet drukken en dan op ontgrendelen in het scherm. Maar ik wil weer terug naar het schuifje!?!?
leuk zo een bericht type met de hd2.
Anoniem: 324179
hallo,
mijn hd2 bevalt mij prima. wat mij opviel is dat de weersgegevens niet altijd geupdate worden.
meestal stopt deze met verversen na een halve dag. de verversingstermijn staat ingesteld op
een half uur. meerdere mensen hier problemen mee?
wat ook opvalt is dat het touchscreen door de orginele hoes af en toe ook functioneerd.
bijvoorbeeld bij het uit de broekzak nemen als er gebeld wordt. dan druk ik vaak op
beltoon dempen zonder dat ik het door heb.
ik had dit al eerder aangegeven maar vraag me af of jullie ook hebben dat het toestel tijdens
gebeld worden continu trilt. de e-mail waarschuwing heb ik ingesteld op alleen trillen en
deze is wel "ritmisch" (pulserend). iemand ervaring mee?
groeten.
mijn hd2 bevalt mij prima. wat mij opviel is dat de weersgegevens niet altijd geupdate worden.
meestal stopt deze met verversen na een halve dag. de verversingstermijn staat ingesteld op
wat ook opvalt is dat het touchscreen door de orginele hoes af en toe ook functioneerd.
bijvoorbeeld bij het uit de broekzak nemen als er gebeld wordt. dan druk ik vaak op
beltoon dempen zonder dat ik het door heb.
ik had dit al eerder aangegeven maar vraag me af of jullie ook hebben dat het toestel tijdens
gebeld worden continu trilt. de e-mail waarschuwing heb ik ingesteld op alleen trillen en
deze is wel "ritmisch" (pulserend). iemand ervaring mee?
groeten.
De telefoon is door het groote scherm toch best goed te bedienen ook de mindere touch friendly knoppen. Maar als het goed is komt er gewoon een update naar 6.5.1 en ik denk dat dat een redelijke verademing zou moeten zijn, voor ze ver je het kan zien in de filmpjes.tex5 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:56:
[...]
Ik zou de HD2 niet kopen als je 100% finger friendly wil.
Tis natuurlijk wel een mixje... Dus heel veel zit niet in 1 systeem. Zoals maybe bij iPhone en Android wel het geval is. WM6.5 (finger fix over WM6) + HTC Sense.. it's not one system.
Verder, de oude uitstel/postpone UI is goed te doen met een vinger! En ik heb de iPhone gedissed omdat ik helemaal geen optie had om te postponen (en ook niet via een reg edit weer terug te zetten was) (dit was 2 jaar geleden met de iPhone 2G).
Tot er weer beter is ben ik super blij met de HD2! En hij is helemaal niet super groot, alleen het scherm is groot! Ik had een little samsung i780 en die was maar een klein stukje kleiner. Viel me echt mee.
Had gisteravond het zelfde... kreeg geen afleverrapport dhs foon maar even uit en aan. Nog niks... toen test sms verzonden en gingen ze er wel uit.Valleyman schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:34:
Ik heb een probleem met sms-en op mijn toestel, het lijkt erop dat er niks verstuurd wordt, want niemand ontvangt wat van wij. Alle instellingen langsgelopen, maar kon niks vreemds ontdekken. Uiteindelijk vond ik op XDA (link) ook een topic waarin hetzelfde probleem opdook. Heb Vodafone. Iemand een oplossing?
Ook Vodafone hier btw...
Deze advertentieplaats is te huur!
Yep, zekers! En idd, de grote van het scherm van de HD2 maakt heel veel goed. Alleen worden er niet zoveel apps meer geupdate voor WM heb ik het gevoel. Zo ff wat voorbeelden:-NRG- schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:57:
[...]
De telefoon is door het groote scherm toch best goed te bedienen ook de mindere touch friendly knoppen. Maar als het goed is komt er gewoon een update naar 6.5.1 en ik denk dat dat een redelijke verademing zou moeten zijn, voor ze ver je het kan zien in de filmpjes.
SSH: PocketPutty.. laatste update 2007.
RDP clients: alleen logmein is "up to date" en die is nog niet compatible met WM6.5. Alle andere clients zijn in geen jaren geupdate. .NET VNC Viewer laatste update ook 2007.
Speedcam software: voor foxytag is er nog steeds geen WM client, voor elk ander OS wel.. Speedlimit ziet er niet uit maar werkt wel.
Iedereen zit te devven voor de iPhone en Android lijkt het.. hoeveel verschillende keuzes die ook up to date zijn voor bovenstaande apps je hebt daar is echt shocking vergeleken WM6.5..
Maarja, niet iedereen gebruikt dit soort apps. Als je gewoon phone/calendar/browsen/nav doet is WM6.5 helemaal niet verkeerd, zeker met de HD2.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 235657
ik heb een probleem als ik tomtom home wil verbinden met mijn hd2 reageerd die niet.
er zou dan de vraag moeten komen of ik het apparaat wilaansluiten op de pc. maar die vraag krijg ik niet.
De pc zit hem wel en het synchroniseren werkt ook gewoon alleen niet binnen HOME.
Wie kent dit probleem en heeft een oplossing
er zou dan de vraag moeten komen of ik het apparaat wilaansluiten op de pc. maar die vraag krijg ik niet.
De pc zit hem wel en het synchroniseren werkt ook gewoon alleen niet binnen HOME.
Wie kent dit probleem en heeft een oplossing
Hm, daar heb ik geen problemen mee.. Heb al aardig wat gesmst sinds vrijdag dat ik hem heb, maar niet gehad dat er geen aankwam. Heb Vodafone. Servicecentrum goed ingesteld voor sms berichten?Valleyman schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:34:
Ik heb een probleem met sms-en op mijn toestel, het lijkt erop dat er niks verstuurd wordt, want niemand ontvangt wat van wij. Alle instellingen langsgelopen, maar kon niks vreemds ontdekken. Uiteindelijk vond ik op XDA (link) ook een topic waarin hetzelfde probleem opdook. Heb Vodafone. Iemand een oplossing?
Dit heb ik ook gehad, maar zodra het onderstaande weer werkte, werden de weersgegevens ook weer geupdate.Anoniem: 324179 schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:47:
Het Servicecentrum klopte. Inmiddels werkt het weer. Na een reboot kreeg ik opeens een stortvloed aan meldingen van onverzonden berichten en daarna kon ik ook weer sms'en. Heb tussentijds volgens mij geen sms-gerelateerde instellingen gewijzigd.Bhudda schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:19:
[...]
Hm, daar heb ik geen problemen mee.. Heb al aardig wat gesmst sinds vrijdag dat ik hem heb, maar niet gehad dat er geen aankwam. Heb Vodafone. Servicecentrum goed ingesteld voor sms berichten?
bedoelde je met onderstaande die sms berichten?Valleyman schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:01:
[...]
Dit heb ik ook gehad, maar zodra het onderstaande weer werkte, werden de weersgegevens ook weer geupdate.
[...]
Het Servicecentrum klopte. Inmiddels werkt het weer. Na een reboot kreeg ik opeens een stortvloed aan meldingen van onverzonden berichten en daarna kon ik ook weer sms'en. Heb tussentijds volgens mij geen sms-gerelateerde instellingen gewijzigd.
dus de oplossing was opnieuw opstarten? bij mij werkt dat dus maar een halve dag en daarna weer niet.
heb geen vodafone trouwens
Afgelopen weekend geprobeerd om de berichten op SD op te slaan ipv op de telefoon zelf. Dit door met SKtools het pad te wijzigen. Vervolgens werkte niets meer. Wat bleek de Storage Card was hernoemd naar Storage Card2 en Storage Card was aangemaakt door SKtools. Iemand enig idee hoe dit te veranderen. Ik wil mijn berichten op mijn SD en niet op telefoon. En helemaal met mail natuurlijk!
http://specs.tweak.to/6635
even een vraagje aan de gebruikers van de hd2
ik heb zelf nog de touch hd met wm 6.1
en als ik touchflo 3d uitzet(via instellingen, vandaag, items) dan krijg ik op het homescreen de gewone vanaf wm5 startscherm te zien maar hoe is dit nu in wm 6.5 als je sense uitschakelt krijg je dan die beroemde wm 6.5 schuifbalk te zien die als je hem over een item schuift deze uitvergroot of niet
heb gezocht op internet maar kan hier niets over terug vinden
alvast bedankt
en als ik touchflo 3d uitzet(via instellingen, vandaag, items) dan krijg ik op het homescreen de gewone vanaf wm5 startscherm te zien maar hoe is dit nu in wm 6.5 als je sense uitschakelt krijg je dan die beroemde wm 6.5 schuifbalk te zien die als je hem over een item schuift deze uitvergroot of niet
alvast bedankt
Als je Sense uitschakeld krijg je inderdaad die schuifbare items te zien van WM6.5.indofk schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:44:
alvast bedankt

jup als dit is wat je bedoeld ja
gewoon het standaard wm 6.5 interface
Ik denk (maar weet het niet zeker) dat titanium gewoon aanwezig is in de ROM. Sense wegvinken en titanium aanzetten zou dat resultaat moeten geven. Als HTC Titanium heeft verwijderd dan werkt dat (logisch) niet.indofk schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:44:
alvast bedankt
Edit: spuit11 dus
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Ja, inderdaad. Na een keer opnieuw opstarten werkte het sms'en weer en werden de weersgegevens ook geupdate. Ik zal even in de gaten houden hoe lang dat duurt.Anoniem: 324179 schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:15:
bedoelde je met onderstaande die sms berichten?
dus de oplossing was opnieuw opstarten? bij mij werkt dat dus maar een halve dag en daarna weer niet.
even terugkomend op de niet verstuurde smsjes,
heb een half uur geleden mijn HD2 uitgeschakeld en opnieuw opgestart.
ik heb gisterochtend een bericht naar iemand gestuurd en krijg net bericht van
hem dat het bericht net pas binnen is. dus hier het zelfde probleem.
ik heb een hi abbonement dus aan vodafone zal het niet liggen.
zal toch fijn zijn als hier een oplossing voor komt.
Je kan aan een contactpersoon zijn verjaardag hangen. Is het ook mogelijk dat deze terugkomt in de agenda/kalender? Bij een contactpersoon kan je naast verjaardag ook feestdag invullen. Waar dient dat voor?
Trouwdag bijvoorbeeld?
The devil is in the details.
Gapert86.... )
...................... )
the boiler ------- ::> bedankt voor jullie feedback ikke helemaal happy
.......................)
ToMaSZ ..... )
...................... )
the boiler ------- ::> bedankt voor jullie feedback ikke helemaal happy
.......................)
ToMaSZ ..... )
Als je je contact edit en daar verjaardag invult en vervolgens synct, dan staat verjaardag in de agenda...Anoniem: 262745 schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:34:
Je kan aan een contactpersoon zijn verjaardag hangen. Is het ook mogelijk dat deze terugkomt in de agenda/kalender? Bij een contactpersoon kan je naast verjaardag ook feestdag invullen. Waar dient dat voor?
Krijg net bevestiging van het thuisfront dat mijn HD2 gearriveerd is! Vanavond direct aan de slag, wat nog interessant gaat worden, aangezien dit mijn eerste windows mobile telefoon is.
Moet alleen nog even een SD kaartje kopen..
Bij mij zat er een 2 gig sd kaartje bij.. Volgens mij is dat standaard zo.. Tenzij je natuurlijk een grotere wilt! Dan heb ik niets gezegdkellhus schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:24:
Krijg net bevestiging van het thuisfront dat mijn HD2 gearriveerd is! Vanavond direct aan de slag, wat nog interessant gaat worden, aangezien dit mijn eerste windows mobile telefoon is.

Ik wil inderdaad een grotere 
Heb al aardig wat films in de juiste resolutie die ik over wil zetten, plus een groot deel van mijn muziekcollectie. Desalniettemin kan ik die 2gb ook wel gebruiken, zeker totdat het andere kaartje binnen komt.
Heb al aardig wat films in de juiste resolutie die ik over wil zetten, plus een groot deel van mijn muziekcollectie. Desalniettemin kan ik die 2gb ook wel gebruiken, zeker totdat het andere kaartje binnen komt.
Dat SMS probleem heb ik ook, maar volgens mij alleen, als ik via Sense direct wil SMS-en... Als het via echt windows icoon gaat heb ik het niet.. kan iemand dat ff ook checken?Anoniem: 324179 schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:59:
even terugkomend op de niet verstuurde smsjes,
tjah als je Garmin XT met Europe map installeert ben je al 2gb kwijt dus 
Maar iemand het sms probleem al gemeld bij HTC? Lijkt echt probleem te zijn van de HD2...
Maar iemand het sms probleem al gemeld bij HTC? Lijkt echt probleem te zijn van de HD2...
Deze advertentieplaats is te huur!
Ok, dit is handig!
Nog wat andere remote desktop clients geprobeerd. Mochasoft's VNC client werkt onverwacht goed op de HD2!
Samen met dit zooomer appje is dit toch nu toe de beste manier om te remote desktoppen op de HD2 imo! Zal vanavond filmpje maken.
ik wil best even het smsen proberen alleen moet ik dan eerst het probleem zien te krijgen
en hoe bedoel je precies via windows smsen?
en hoe bedoel je precies via windows smsen?
Het is mijn eerste winmo, dus misschien een noob vraag.Delirius schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:47:
[...]
Als je je contact edit en daar verjaardag invult en vervolgens synct, dan staat verjaardag in de agenda...
Als je synct dan doe je dat toch met je pc? wordt de agenda dan zowel op de pc als op je gsm aangepast?
dat ligt aan je instellingAnoniem: 262745 schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:21:
[...]
Het is mijn eerste winmo, dus misschien een noob vraag.
Als je synct dan doe je dat toch met je pc? wordt de agenda dan zowel op de pc als op je gsm aangepast?
Thnx! Wist niet dat er een nieuwere versie was. De oude versie werkte altijd erg fijn op m'n Tytn2tex5 schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:11:
[...]
Ok, dit is handig!
Nog wat andere remote desktop clients geprobeerd. Mochasoft's VNC client werkt onverwacht goed op de HD2!
Samen met dit zooomer appje is dit toch nu toe de beste manier om te remote desktoppen op de HD2 imo! Zal vanavond filmpje maken.
Ja, wanneer je juiste software is geïnstalleerd, is het gewoon aansluiten met USBkabeltje en het synchroniseren gaat automatisch. Wijst zichzelf grotendeels.Anoniem: 262745 schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:21:
[...]
Het is mijn eerste winmo, dus misschien een noob vraag.
_██_
(ಠ_ృ)
Wat ik wel vervelend vind is dat als ik bij contacten de verjaardag c.q trouwdag invul deze niet in mijn agenda komt. ik sync via google apps for your domain sync en er gebeurd niets best vervelend. iemand een oplossing voor?
Hm, ik heb het probleem dat het bijwerken van de twitter tab (ook het plaatsen van tweets) en het bijwerken van Facebook informatie niet meer werkt...? Ik krijg de melding "Downloadfout. Het netwerk is tijdelijk niet beschikbaar. Opnieuw proberen?"
Updaten van de weersinformatie, internet, marketplace ed werken wel zonder problemen?
Kan d'r verder niks over vinden? heeft er verder iemand dit probleem, of nog beter; een oplossin?
Updaten van de weersinformatie, internet, marketplace ed werken wel zonder problemen?
Kan d'r verder niks over vinden? heeft er verder iemand dit probleem, of nog beter; een oplossin?
[ Voor 8% gewijzigd door Rowdy.nl op 16-11-2009 15:50 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
heeft dat niet te maken met eventuele proxyinstellingen?Rowdy.nl schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:49:
Hm, ik heb het probleem dat het bijwerken van de twitter tab (ook het plaatsen van tweets) en het bijwerken van Facebook informatie niet meer werkt...? Ik krijg de melding "Downloadfout. Het netwerk is tijdelijk niet beschikbaar. Opnieuw proberen?"
is al regelmatig over gepost in Deel 1
hallo,ff een vraagje waar ik niet uitkom: ik wil graag dat als ik een sms krijg terwijl mijn hd2 uitstaat dat het sms even in het vergrendelde scherm verschijnt weet iemand hoe ik dit instel? alvast bedankt
Proxyserver uitzettenDennis-L schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:59:
[...]
heeft dat niet te maken met eventuele proxyinstellingen?
is al regelmatig over gepost in Deel 1
GC.Collect();
Vague, werkt indeed... Vind het wel vreemd dat het wel gewerkt heeft?
Thanks iig...
Thanks iig...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Weet eigenlijk niet of het echt een nieuwe versie is, in de About staat V1.0Atomsk schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:32:
[...]
Thnx! Wist niet dat er een nieuwere versie was. De oude versie werkte altijd erg fijn op m'n Tytn2
Alleen wat jammer zonder hardware d-pad is dat je niet makkelijk kan scrollen als je bv. firefox open hebt met een page die langer is dan je resolutie.. je moet dan met de muis naar de scrollbar gaan en clicken en clicken etc. Zou eigenlijk de volume knop voor scrolling moeten kunnen gebruiken, huhhh. Even snel getest en hij scrollde 1 keer! Alleen daarna komt het volume schermpje.. Waarna ie niet meer scrolled..
Ik zal even uitzoeken of je de volume app kan disconnecten van de button, anyone maybe?
Anoniem: 327135
Ik heb mijn HD2 sinds vorige week. Toen ik voor de eerste keer een afspraak in mijn agenda zette zag ik die drie dagen van tevoren op het beginscherm (home) maar sinds die afspraak is verlopen zie ik alleen afspraken van dezefde dag in het beginscherm. Als ik dus een dag geen afspraken heb staan zie ik 'agenda' en niet de eerstvolgende afspraak van een of meerdere dagen verder. Terwijl ik dat dus eerst wel zag! Hebben jullie dit ook en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer mijn eerstvolgende afspraak zie?
Nieuw is het niet zie ik nu, maar ik gebruikte voorheen de pocketpc versie en die gebruikte maar een zeer kleine desktop.tex5 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:27:
[...]
Weet eigenlijk niet of het echt een nieuwe versie is, in de About staat V1.0Maar de opzet met specific pan button werkt goed samen met de HD2. En keyboard available. En hij pakt de resolutie van je desktop, dus 1920x1200 no problem
_██_
(ಠ_ృ)
Dit viel me vandaag ook op, hij kijkt niet verder dan 1 dag vooruit.Anoniem: 327135 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:32:
Ik heb mijn HD2 sinds vorige week. Toen ik voor de eerste keer een afspraak in mijn agenda zette zag ik die drie dagen van tevoren op het beginscherm (home) maar sinds die afspraak is verlopen zie ik alleen afspraken van dezefde dag in het beginscherm. Als ik dus een dag geen afspraken heb staan zie ik 'agenda' en niet de eerstvolgende afspraak van een of meerdere dagen verder. Terwijl ik dat dus eerst wel zag! Hebben jullie dit ook en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer mijn eerstvolgende afspraak zie?
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Anoniem: 246771
Sinds vanochtend de HD2
Leuk toestel maar nu toch al wat kanttekeningen.
First of all, het touch screen is fijn maar haalt het nog steeds niet bij die van een Iphone of Ipod touch, nog niet mischien ! Het is voor een Winmo toestel zeer goed maar ook het kinetisch scrollen gaat gewoon niet zo vloeiend en het pinchen is duidelijk een stuk minder.
Het typen op het scherm vind ik matig tot slecht, komt met name door dat kleine keyboardje in de verticale scherm mode, en Landscape mode wordt NIET ondersteund, dus nu heb je een groot scherm kan je het nog steeds niet gebruiken (of ik weet nog niet hoe, het gaat iig niet automatisch).
En dan bedoel ik dat niet in de URL en Email mode maar bijv bij het toevoegen van contacts.
Het sense UI is erg fijn en laat zich mooi bedienen, wel jammer dat je toch ziet dat het toch nog net niet vloeiend loopt en af en toe hapert, en dat met een 1ghz cpu.
Toch ook een paar vragen inmiddels:
- Welke code/serial moet je bij Copilot intikken om de 15 dagen trial te starten ?
- Is er een Taskmanager te vinden ? Of hoe kan je zien hoeveel apps er draaien ondertussen ?
Al met al een leuk en vooral mooi toestel dat mijn inziens op een ander platform beter tot zijn recht zou komen, want de specs zijn er wel maar tot nu toe vind ik het niet helemaal uit de verf komen vergeleken met een 2 jaar oude Iphone.
First of all, het touch screen is fijn maar haalt het nog steeds niet bij die van een Iphone of Ipod touch, nog niet mischien ! Het is voor een Winmo toestel zeer goed maar ook het kinetisch scrollen gaat gewoon niet zo vloeiend en het pinchen is duidelijk een stuk minder.
Het typen op het scherm vind ik matig tot slecht, komt met name door dat kleine keyboardje in de verticale scherm mode, en Landscape mode wordt NIET ondersteund, dus nu heb je een groot scherm kan je het nog steeds niet gebruiken (of ik weet nog niet hoe, het gaat iig niet automatisch).
En dan bedoel ik dat niet in de URL en Email mode maar bijv bij het toevoegen van contacts.
Het sense UI is erg fijn en laat zich mooi bedienen, wel jammer dat je toch ziet dat het toch nog net niet vloeiend loopt en af en toe hapert, en dat met een 1ghz cpu.
- Welke code/serial moet je bij Copilot intikken om de 15 dagen trial te starten ?
- Is er een Taskmanager te vinden ? Of hoe kan je zien hoeveel apps er draaien ondertussen ?
Al met al een leuk en vooral mooi toestel dat mijn inziens op een ander platform beter tot zijn recht zou komen, want de specs zijn er wel maar tot nu toe vind ik het niet helemaal uit de verf komen vergeleken met een 2 jaar oude Iphone.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 246771 op 16-11-2009 17:20 ]
Anoniem: 126385
Weet iemand of er een goede RSS reader te installeren valt op de HTC hd2?
De RSS Hub die er standaard bij geleverd is vind ik niet goed, ik volg graag bepaalde blog's die via RSS te volgen zijn. Vind ik makkelijk, maar ik kan ze zowiezo niet in de RSSHub toevoegen.
Ik zoek een programma wat een beetje fatsoenlijke interface heeft, geen windows 3.1 praktijken
De RSS Hub die er standaard bij geleverd is vind ik niet goed, ik volg graag bepaalde blog's die via RSS te volgen zijn. Vind ik makkelijk, maar ik kan ze zowiezo niet in de RSSHub toevoegen.
Ik zoek een programma wat een beetje fatsoenlijke interface heeft, geen windows 3.1 praktijken
Hmm, hier werkt het keyboard WEL in landscape. Waar probeer je het? browser? SMS? email? Geloof dat de iPhone ook pas sinds kort landscape keyboard SMSen heeft?Anoniem: 246771 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:06:
Sinds vanochtend de HD2
Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 voor o.a. dutty's taskmanager voor de HD2.Anoniem: 246771 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:06:
Sinds vanochtend de HD2
[knip]
[/knip]
Andere optie: taskm.exe zoeken in je windir en daar een snelkoppeling naar maken. Da's de htc taskmanager
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Ik had weer iets vaags vanochtend: Ik had mijn HD2 onder laten liggen en toen ik dus onder kwam zag ik dat het scherm aanstond. Er bleek een melding verschenen te zijn (vanuit outlook). Blijkbaar gaat het scherm dus aan wanneer er een melding is voor een agendapunt. Maar het scherm gaat vervolgens niet meer uit.
Gevolg: Baterij was al zo goed als leeg voordat de dag beginnen moest
Iemand dit ook gemerkt, danwel oplossing heeft?
Gevolg: Baterij was al zo goed als leeg voordat de dag beginnen moest
Iemand dit ook gemerkt, danwel oplossing heeft?
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Weet iemand waarom er geen video's in de htc album verschijnen als ik deze naar mijn hd2 overzet. Kleine video's geen probleem, maar de grote vanaf 20mb zijn alleen zichtbaar in de verkenner.
Sinds een aantal dagen de HD2 in gebruik, toch wat kleine problemen nu.
De telefoon wil soms niet meer ontgrendelen met de schuif functie, reageert dan nergens meer op. Terwijl deze uit de hoes komt.
Daarnaast valt me de batterij, tot nu, tegen qua 'levensduur'. Overigens zal dat neem ik aan nog iets toenemen naar mate er meerdere malen volledig is opgeladen en de batterij volledig is gebruikt.
De oorzaak hier van lijkt mij misschien wel het groot aantal processen wat er draait, wanneer je het taakbeheer opent. Instellingen>Overige>Taakbeheer>Menu>Weergeven>Processen , daar zie ik dat er toch circa 15 á 20 processen ingebruik zijn, is dit normaal en hoe kan ik deze anders afsluiten!?
De vraag die ik hier al eerder plaatste, hoe krijg ik de contact gegevens van mijn N95 (8GB) op mijn HD2, als je de Nokia aan de PC hangt krijg je namelijk een .log bestand op de pc maar de HD2 kan daar niets mee.
Bij mij werkt overigens het keyboard wel in landscape modus bij de Email functie, bij het toevoegen van de naam bij een nieuw contact niet. Dit zal komen doordat dit invoermenu zo is ingedeeld vermoedelijk.
De telefoon wil soms niet meer ontgrendelen met de schuif functie, reageert dan nergens meer op. Terwijl deze uit de hoes komt.
Daarnaast valt me de batterij, tot nu, tegen qua 'levensduur'. Overigens zal dat neem ik aan nog iets toenemen naar mate er meerdere malen volledig is opgeladen en de batterij volledig is gebruikt.
De oorzaak hier van lijkt mij misschien wel het groot aantal processen wat er draait, wanneer je het taakbeheer opent. Instellingen>Overige>Taakbeheer>Menu>Weergeven>Processen , daar zie ik dat er toch circa 15 á 20 processen ingebruik zijn, is dit normaal en hoe kan ik deze anders afsluiten!?
De vraag die ik hier al eerder plaatste, hoe krijg ik de contact gegevens van mijn N95 (8GB) op mijn HD2, als je de Nokia aan de PC hangt krijg je namelijk een .log bestand op de pc maar de HD2 kan daar niets mee.
Bij mij werkt overigens het keyboard wel in landscape modus bij de Email functie, bij het toevoegen van de naam bij een nieuw contact niet. Dit zal komen doordat dit invoermenu zo is ingedeeld vermoedelijk.
Sync het eerst naar Google Sync met je N95 en daarna met de HD2 is een oplossing.Novadecasa schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:38:
Anoniem: 298056
vreemde opmerkingen aangezien ze zowat alle reviews en filmpjes tegenspreken.Anoniem: 246771 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:06:
Sinds vanochtend de HD2
Yup, zeer apart. zelf ervaar ik het heel anders, qua reviews klopt het sowieso niet, achja blijft een mening he.Anoniem: 246771 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:06:
Sinds vanochtend de HD2
.................................................................................
taskmanager kan je vinden bij Settings (instellingen), wil je de oude HTC task terug neem dan een kijkje in dit topic, of zoek het bij de kern XDA-dev.
[ Voor 61% gewijzigd door AngelusHD op 16-11-2009 18:20 ]
Heb dit probleem ook op m'n HD2. Heb 10 minuten geleden twee SMSjes verzonden, maar zijn nog niet aangekomen. (Telfort abo).RammY schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:07:
Ik zal het straks ook even melden bij HTC.
Anoniem: 327182
Ook ik heb inmiddeld de HTC HD2 besteld.. Leuk topic dit, om dagelijks even te kijken! Ik had een vraag:
Als ik op youtube "unboxing" videos bekijk zie ik nergens een beschermhoesje, terwijl iemand een aantal pagina's terug sprak over het standaard hoesje... Vraag is dus: zit er een hoesje bij de HD2, of moet ik er eentje bestellen? Ik bedoel dus gewoon een soort leren inschuifgeval.
Alvast bedankt!
Als ik op youtube "unboxing" videos bekijk zie ik nergens een beschermhoesje, terwijl iemand een aantal pagina's terug sprak over het standaard hoesje... Vraag is dus: zit er een hoesje bij de HD2, of moet ik er eentje bestellen? Ik bedoel dus gewoon een soort leren inschuifgeval.
Alvast bedankt!
Ja er zit een standaard hoesje bij, google even, foto's er van zijn er zeker.
EDIT: excuses, niet gezien, dubbele informatie.
EDIT: excuses, niet gezien, dubbele informatie.
[ Voor 44% gewijzigd door Novadecasa op 16-11-2009 20:07 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Deze zit er standaard bij:Anoniem: 327182 schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:34:
Ook ik heb inmiddeld de HTC HD2 besteld.. Leuk topic dit, om dagelijks even te kijken! Ik had een vraag:
Alvast bedankt!

Een "leren inschuifgeval" dus
DankuzeerHeyJIJdaar schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:42:
[...]
Ik denk dat je die vaak in het levertijden en abonnenten gedeelte moet stellen. Daar beantwoord ik je vraag wel (ik doe ditzelfde trucje met verlengen en dan na 1 maand terug in bundel).
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1372286//
Ook ik kan het "sms niet verzonden" probleem bevestigen.
Heb mijn toestel al meerdere malen gereset (5+) waarna hij de smsjes weer verzend.
Heb zelf vodaphone maar gezien anderen met telfort en hi hetzelfde hebben zal het waarschijnlijk niet aan de provider liggen.
Een ander "probleem" is dat hij bij mij alle smsjes bewaard.
Ik moet nu 10-15 seconden wachten voordat ik kan smsen omdat hij de hele smsgeschiedenis moet laden.
Weet iemand of het misschien mogelijk is dat hij maximaal bv 25 smsjes per contactpersoon bewaard?
Als niet moeten ze dit via een update mogelijk maken imo.
Heb weinig zin om mijn sms geschiedenis wekelijks te verwijderen.
Ondanks deze "issues" is het nog steeds een toptoestel imo
Heb mijn toestel al meerdere malen gereset (5+) waarna hij de smsjes weer verzend.
Heb zelf vodaphone maar gezien anderen met telfort en hi hetzelfde hebben zal het waarschijnlijk niet aan de provider liggen.
Een ander "probleem" is dat hij bij mij alle smsjes bewaard.
Ik moet nu 10-15 seconden wachten voordat ik kan smsen omdat hij de hele smsgeschiedenis moet laden.
Weet iemand of het misschien mogelijk is dat hij maximaal bv 25 smsjes per contactpersoon bewaard?
Als niet moeten ze dit via een update mogelijk maken imo.
Heb weinig zin om mijn sms geschiedenis wekelijks te verwijderen.
Ondanks deze "issues" is het nog steeds een toptoestel imo
Werkt het compas ook icm google maps? Het compas werkt. Ik had verwacht dat google maps met mij mee zou draaien als ik zelf ook draai met mijn gsm in mijn hand. Of moet ik hiervoor nog iets instellen?
een hoesje waarom heb je een hoesje nodig voor de hd2
we hadden al het filmpje op youtube van de met messen bewerkende rus die de hd2 ging testen
maar het kan nog gekker en het komt nog uit nederland ook
http://www.youtube.com/watch?v=sZxNM1fYaLY
we hadden al het filmpje op youtube van de met messen bewerkende rus die de hd2 ging testen
maar het kan nog gekker en het komt nog uit nederland ook

Anoniem: 256386
hier wordt ook al jullie bug over week kalender besproken
wellicht dat jullie het sms probleem ook maar vermelden.
Hoe meer ruchtigheid hoe sneller htc het zal moeten oplossen
http://pocketnow.com/thou...calendar-bug-in-week-view
Vreemd...ik heb KPN en heb de problemen met het niet verzenden van sms niet...?!
Dit kan toch bijna geen provider probleem zijn...toch heb ik gehoord dat het bij de HERO ook voorkomt..
Interessant hoe zich dit gaat ontvouwen...
Dit kan toch bijna geen provider probleem zijn...toch heb ik gehoord dat het bij de HERO ook voorkomt..
Interessant hoe zich dit gaat ontvouwen...
Anoniem: 325881
Het hoesje is persoonlijk best wel van goede kwaliteit. Eens het zakje wat uitgezet is, is best wel bruikbaarbasst85 schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:08:
[...]
Deze zit er standaard bij:
[afbeelding]
Het hoesje is persoonlijk best wel van goede kwaliteit. Eens het zakje wat uitgezet is, is best wel bruikbaarbasst85 schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:08:
[...]
Deze zit er standaard bij:
[afbeelding]
Heb ik ook gezien. Maar mijn naam is Dennis, en ben zo iemand die iets kan doen, dat niet kan... Je gaat het zien. Als ik het niet doe, heb ik een kras.indofk schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:45:
een hoesje waarom heb je een hoesje nodig voor de hd2
we hadden al het filmpje op youtube van de met messen bewerkende rus die de hd2 ging testen![]()
maar het kan nog gekker en het komt nog uit nederland ook![]()
Een mp3 als beltoon kan door mp3's in mijn beltonen te plaatsen. Nu wil ik dit ook doen voor smsjes en emailtjes, maar daar zie ik die mp3's niet terugkomen. Kan ik deze wel instellen?
Inderdaad, meteen al wel eigenlijk.Anoniem: 325881 schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:39:
[...]
Het hoesje is persoonlijk best wel van goede kwaliteit. Eens het zakje wat uitgezet is, is best wel bruikbaar
Mensen die hier reageren dat het te strak zit begrijp ik niet, men probeert vaak van bovenuit de telefoon uit het hoesje te halen. Daar gaat het fout! Wanneer je vanaf de onderkant van het hoesje de telefoon iets naar boven drukt kan je de telefoon, d.m.v. de telefoon aan de beide zijdes vast te pakken, eenvoudig en snel uit het bescherm hoesje halen.
Anoniem: 246771
Kan iemand mij helpen met het volgende.
TomTom7 geinstalleerd en dat gaat opzich prima, maar het stopt op een gegeven moment omdat hij geen kaarten vind (ook geen stemmen aanwezig) en dat terwijl ik de maps gewoon netjes gecopierd hebt.
Hij wil dan een map downloaden maar dat resulteert in een fout melding (wifi actief).
Vwb de reviews, ja sorry jongens maar ik heb hier ook een Ipod Touch liggen en die doet het qua touchscreen gewoon duidelijk beter, met name het toetsenbord levert veel minder typos op en het kinetisch scrollen gaat nog smoother. Het pinchen is een wereld van verschil.
Ben absoluut geen Apple Fan boy (Eerder een MS fanboy) maar ik wil wel eerlijk blijven.
TomTom7 geinstalleerd en dat gaat opzich prima, maar het stopt op een gegeven moment omdat hij geen kaarten vind (ook geen stemmen aanwezig) en dat terwijl ik de maps gewoon netjes gecopierd hebt.
Hij wil dan een map downloaden maar dat resulteert in een fout melding (wifi actief).
Vwb de reviews, ja sorry jongens maar ik heb hier ook een Ipod Touch liggen en die doet het qua touchscreen gewoon duidelijk beter, met name het toetsenbord levert veel minder typos op en het kinetisch scrollen gaat nog smoother. Het pinchen is een wereld van verschil.
Ben absoluut geen Apple Fan boy (Eerder een MS fanboy) maar ik wil wel eerlijk blijven.
Ik heb een (tijdelijk) antwoord van HTC ontvangen betreffende deze bug:Anoniem: 256386 schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:12:
hier wordt ook al jullie bug over week kalender besproken
New Response From [ Mike (Benelux Support (Customer Service)) ]
Hi Bastiaan,
Our Dutch device isn't here until Thursday, once I have it I will confirm your findings and forward details to the developers or advise you on how to proceed if I can resolve it.
Best Regards
Mike
Sinds afgelopen vrijdag ook in het bezit van een HD2... schitterend ding. Komend van een Nokia N95 8GB, dus dit vraagt wel enige gewenning.
Heb als extra's al geïnstalleerd:
- Torch Button 2.1
- Gwatch 0.6.4
- Duttys Task Manager
Maar... wat nog niet lukt of wat ik mis (en hopend dat jullie wat meer antwoord erop kunnen geven):
- BlueTooth connectie met Windows 7 + Windows Mobile Apparaatcentrum, zodat ik zonder de usb-kabel m'n Outlook kan syncen. Hij blijft steken op een onbekend bluetooth-apparaat
- Versturen/ontvangen van sms-jes via een applicatie op de pc op het moment dat de HD2 gekoppeld is
Euhm... help?
Heb als extra's al geïnstalleerd:
- Torch Button 2.1
- Gwatch 0.6.4
- Duttys Task Manager
Maar... wat nog niet lukt of wat ik mis (en hopend dat jullie wat meer antwoord erop kunnen geven):
- BlueTooth connectie met Windows 7 + Windows Mobile Apparaatcentrum, zodat ik zonder de usb-kabel m'n Outlook kan syncen. Hij blijft steken op een onbekend bluetooth-apparaat
- Versturen/ontvangen van sms-jes via een applicatie op de pc op het moment dat de HD2 gekoppeld is
Euhm... help?
Waar kan ik mijn achtergrond aanpassen van het home screen? Start verandere gaat, maar Home kan ik maar geen eigen afbeelding zetten.
Kan dat niet bijAnoniem: 325881 schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:27:
Waar kan ik mijn achtergrond aanpassen van het home screen? Start verandere gaat, maar Home kan ik maar geen eigen afbeelding zetten.
Instellingen -> Aanpassen?
Dit topic is gesloten.