Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 203 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 38.472 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
RichardvdD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:56:
Darnassian Nightsaber is de enige toffe mount vind ik. De standaard paladin mount vind ik ook veel mooier dan de Argent Warhorse. De argent warhorse lijkt meer op een 60% noobmount van 5g dan op een mount waar je wekenlan die seals voor aan het grinden bent.
Ondanks wat leuke mounts (die van Rivendare vind ik best leuk als human zijnde) blijf ik mijn Amani warbear'tje toch een van de mooiere vinden. Die veertjes rond zijn kont zijn ook :Y)
Och, each to its own zeg ik dan maar, onze ex MT liep altijd op die kip van MGT rond, zo'n stoere tank op die maffe kip, ik had altijd zo'n facepalm moment als ik dat dan zag. :D
Ultieme grondmount voor mijn human blijf ik toch de raptor van ZG vinden, ooit.... ooit.... OOIT, ooit moetie toch eens droppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:48:
[...]
Wat is er nou weer leuk aan het constant killen van dezelfde mobs? Eentonig is zoiets. We spelen hier geen Koreaanse MMO :P
Bigger E-peen then yours !!! ( haha joke ofc )

Ik heb lvl 70 / 80 geleveled zonder quests ;) ben wel wat gewend haha

Verder Mounts swift razzz raptor en tiger en die kip van mgt beste mounts tbh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
De spectral tiger is de enige coole mount. /thread.

zozo, dan denk je ff van "nu heb ik het toch wel ff gehad met WoW", dan log je op je druid ... en weer vertrokken!
Dual spec gekocht en ST gehealed, damn dat is fijn zeg. Ik weet al wat men drood gaat doet op 80.

Trouwens, ik had de vraag al eens gesteld maar nu met de battle.net accounts vind ik het weer niet: waar kan je uitzetten dattie elke maand automatisch men visa aanspreekt? Op de gewone account page had ik het (na hulp van hiero) gevonden, maar op de battle.net page is het weer helemaal zoek :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
TIGER79 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:31:
Alleen weer jammer dat ze zo enorm weinig (en oude) mobieltjes ondersteunen :(
Weet niet wat voor mobiel je hebt maar er zwerft op internet de losse Java app rond die je in principe op iedere telefoon die Java draait kan draaien (Ik had hem van de officiële WoW EU fora)
Mijn telefoon werd ook niet ondersteunt maar had deze app gewoon even geprobeerd en het werkt prima nu.
Je moet wel even het internet op met je telefoon om te synchroniseren met Blizz.
Nog een voordeel is dat deze app gratis is :P

edit:
Hier is de link naar het topic waar ik het over had:
http://forums.wow-europe....0106812704&sid=1&pageNo=4

[ Voor 10% gewijzigd door Radiance op 13-11-2009 14:21 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zjanzjak schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:09:
[...]

Ondanks wat leuke mounts (die van Rivendare vind ik best leuk als human zijnde) blijf ik mijn Amani warbear'tje toch een van de mooiere vinden. Die veertjes rond zijn kont zijn ook :Y)
Och, each to its own zeg ik dan maar, onze ex MT liep altijd op die kip van MGT rond, zo'n stoere tank op die maffe kip, ik had altijd zo'n facepalm moment als ik dat dan zag. :D
Ultieme grondmount voor mijn human blijf ik toch de raptor van ZG vinden, ooit.... ooit.... OOIT, ooit moetie toch eens droppen. :P
Ze moeten imho meer cross mounts erin gooien, of in iedergeval meer variatie bij start. Nu ben je gebonden aan je faction, weer zo'n rampen struisvogel of kodo ding. Uitzondering is warlock en pala (mindere mate druid), maar geef mij gewoon een saber als bloodelf, ben toch ook elf? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Geef mij maar de alar mount. Die is echt vet :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb een aardige keuze uit ''rare'' mounts;

- 3 Brewfest Rams (Paladin, DK, Druid)
- 2 Kodo's (Paladin, Druid)
- Twilight Drake (DK, rollde 100 op de 1ste kill 8) )
- Swift Razzashi Raptor (DK, Druid)
- Swift Zulian Tiger (DK)
- Raven Lord (Druid, ben nog altijd iedere dag Sethek aan het doen op DK, maar tot zo ver nog geen luck)
- Grand Black War Mammoth (Druid)
- Sea Turtle (DK, heeft me 40 uur gekost, meest trots op :))
- Rivendares Deathcharger (Druid)
- Swift White Hawkstrider (MGT mount, op DK)
- Swift Horde Wolf (DK, A Tribute to Insanity)

Zijn er aardig wat, maar mijn droommount (Ashes of A'lar) moet nog droppen! Moet trouwens wel bekennen dat ik op m'n DK enkel m'n tijger en MGT kip gebruik nu omdat ik die gewoon het tofste vindt qua looks. Alhoewel echt iedere DK op Kor'gall een ZG tijger heeft lijkt wel |:(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:51:
[...]

De Argent Charger? Zelf wil ik die Argent warhorse, imho 1 van de mooiste mounts ingame. (bewegen niet zo houterig als bv de undercity of warlock horse).
[afbeelding]

Ik ben die struisvogels en kodo dingen helemaal zat :P
Een van die twee chargers ja, die heeft een class: paladin tag.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53
Ach gezien de trent waar blizz op aanstuurt met pet's te koop voor echt geld, zal het wel niet lang duren voor mounts op dezelfde wijze te verkrijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Ze zullen ook wel de e-bay markt probereen uit te bannen dus wie weet kunnen we ooit voor 300 dollar gelijk een char kopen van het hoogste level 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
DnB-Terrorists schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:16:
[...]

Weet niet wat voor mobiel je hebt maar er zwerft op internet de losse Java app rond die je in principe op iedere telefoon die Java draait kan draaien (Ik had hem van de officiële WoW EU fora)
Mijn telefoon werd ook niet ondersteunt maar had deze app gewoon even geprobeerd en het werkt prima nu.
Je moet wel even het internet op met je telefoon om te synchroniseren met Blizz.
Nog een voordeel is dat deze app gratis is :P

edit:
Hier is de link naar het topic waar ik het over had:
http://forums.wow-europe....0106812704&sid=1&pageNo=4
Jah dat klopt, zo heb ik die er ook op gekregen, maar is gewoon triest dat Blizz het niet vanuit zichzelf ondersteund... En kijk uit met uitspraken als een Java app die je dus op iedere Java toestel kan draaien :P Ben zelf J2ME ontwikkelaar en als er iets geldt is wel dat elke toestel een ander platform is en anders reageert, de mythe "write once run everywhere" is totaal out of place op het mobiele platform... Gelukkig gebruiken ze niets complex in die Java app (alleen wat netwerk communicatie) maar bijna alle andere dingen zijn een hel om werkend te krijgen op de meerderheid van de toestellen (zeg expres neit alle :P)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Las Vegas schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:24:
Zijn er aardig wat, maar mijn droommount (Ashes of A'lar) moet nog droppen! Moet trouwens wel bekennen dat ik op m'n DK enkel m'n tijger en MGT kip gebruik nu omdat ik die gewoon het tofste vindt qua looks. Alhoewel echt iedere DK op Kor'gall een ZG tijger heeft lijkt wel |:(
Ah de ashes of A'lar, inderdaad toch wel de mooiste fly mount die er is.

Ik heb enkel die 2 drakes, wyrmrest en CoS drop. Mijn alts hebben die baggerlelijke vage tijger/vliegding, bij gebrek aan beter :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:12:
[...]

Verder Mounts swift razzz raptor en tiger en die kip van mgt beste mounts tbh :P
Ik heb zelf ook al die grinds gedaan, dus qua epeen maakt dat dus niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:35:
[...]

Ah de ashes of A'lar, inderdaad toch wel de mooiste fly mount die er is.

Ik heb enkel die 2 drakes, wyrmrest en CoS drop. Mijn alts hebben die baggerlelijke vage tijger/vliegding, bij gebrek aan beter :/
Persoonlijk vind ik die draken ook graf lelijk :p Ik heb op mijn Shaman 1 van die Netherray's van Sha'tari Skyguard. En op m'n rogue een Netherwind Drake. Ik zou nog wel graag een Protodrake willen. Die vind ik wel mooi.. de blauwe dan :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:38:
[...]
Ik heb zelf ook al die grinds gedaan, dus qua epeen maakt dat dus niet veel uit.
Was toch ook een joke of teld sarcasm niet meer ? :P

Ik vind het leuker als ik er 2 maanden voor gegrind heb dan 2 weken in een instance..
Maar dat zal wel aan mij liggen :P

Daarom wil ik ook graaaag the insane hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
TIGER79 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:34:
[...] En kijk uit met uitspraken als een Java app die je dus op iedere Java toestel kan draaien :P
Had hier moeten zeggen " in theorie" :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Btw over mounts, beste mounts ingame Gladiator mounts Season 1 2 3 4 :) kwa looks gewoon badass

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:06:
[...]

Pfff ik vraag me echt af hoe je dit gaat doen, iig iedereen ilvl 245 of hoger lijkt me. Daarnaast is Archavon + Koralon het probleem niet. Het is vooral die overcharge die nekt denk ik.
Ik heb zelf vier ilvl 245 items (3x Triumph pieces, en vestments of flowing ascent), de rest 232 of 219. Ik heb dan ook veruit de slechtste gear van ons raidgroepje. Ik heb géén idee welke strat we gaan toepassen, dat moet ik vanavond snel lezen terwijl ik eet 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door HoD85 op 13-11-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:24:
Ik heb een aardige keuze uit ''rare'' mounts;

Zijn er aardig wat, maar mijn droommount (Ashes of A'lar) moet nog droppen!
Houdt er wel rekening mee Dat Ashes of A'lar maar max 4 per servers is , 2 per faction dus.
Dit schijnt ook door bliz te zijn confirmed.

Dus zou een beetje zonde zijn als je hem nog loopt te farmen met een groepje als er al 2 op je server/faction zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog wat tips voor heroic Beasts 25-man? De guild heeft er enorm veel problemen mee. Vooral de overgang tussen Gormok en de jormungars. Gormok gaat redelijk goed, we gebruiken 2 tanks, met 2x BoP en wat cooldowns is het goed te managen. Maar meestal hebben we nog aardig wat snobolds op als de worms komen, en het lukt net om Gormok dood te krijgen voor de worms. Die snobolds moeten dan nog dood, waardoor we uiteindelijk doodgaan door burning bile/poison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

ik heb de horseman reins op men pallietje, ook wel blij mee, zeker als hij tevens als land en fly mount ken gebruikt worden :)

had me wel liever op men main gehad maar tja :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:56:
[...]

Houdt er wel rekening mee Dat Ashes of A'lar maar max 4 per servers is , 2 per faction dus.

Dus zou een beetje zonde zijn als je hem nog loopt te farmen met een groepje als er al 2 op je server/faction zijn.
Geloof er op onze server maar 2 zijn waarvan er 1 is gemigrate, en het lijkt me sterk stel ik heb er 1 en jij ook en we migrate samen naar server dan zitten er bv 6 op die het hebben
Lijkt me dat ze daar geen limiet aan kunnen stellen en dat het gewoon een hele lage dropkans is, en if it aint blue i dont believe it :P
Zo zeiden ze ook je Hand of Adal niet meer kon krijgen,maar als je de oude questchain id nog had in je questlog van de Vials bv dan kreeg je je reward wel.

Misschien heb je wel gelijk maar ik gok het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Heeft er iemand nog wat tips voor heroic Beasts 25-man? De guild heeft er enorm veel problemen mee. Vooral de overgang tussen Gormok en de jormungars. Gormok gaat redelijk goed, we gebruiken 2 tanks, met 2x BoP en wat cooldowns is het goed te managen. Maar meestal hebben we nog aardig wat snobolds op als de worms komen, en het lukt net om Gormok dood te krijgen voor de worms. Die snobolds moeten dan nog dood, waardoor we uiteindelijk doodgaan door burning bile/poison.
DPS gewoon nog niet hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Wij gebruiken 3 tanks om mee te beginnen.
Voor Gormok laten wij 2 ranged DPS switchen naar Snowbolds als ie op ongeveer 50% is, 1 van hen staat in de MT list. Als de baas op 25% is gaat alle ranged naar het target van de ranged die op 50% al gewisseld is (healers hebben hier prio)
Als je genoeg DPS hebt, kill dan eerst de Snowbolds voordat je Gormok killed anders komen de wormen al.

Dan hebben wij 2 tanks op Dreadscale en 1 op Acidmaw.
De hele raid spreid zoveel mogelijk uit om de hoeveelheid debuffs te minimaliseren. Rond de cirkel in het midden staan de healers zodat deze zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken.

Als de eerste tank op Dreadscale de Bile debuff krijgt rent deze naar het midden. Mensen met de Toxic debuff rennen hier ook naar toe en worden zo bevrijd. De 2e tank taunt Dreadscale van de 1e tank zodra deze mensen gaat bevrijden zodat de baas niet recht door de raid wandelt.
Dit herhaal je totdat Acidmaw dood is.
Wij gebruiken Bloodlust als Acidmaw spawned om deze asap dood te krijgen maar denk dat vrijwel iedereen dit doen :)

Deze tactic gebruiken wij alleen op heroic maar zal op normal ook prima werken alleen is het dan best faceroll :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:00:
[...]

Geloof er op onze server maar 2 zijn waarvan er 1 is gemigrate, en het lijkt me sterk stel ik heb er 1 en jij ook en we migrate samen naar server dan zitten er bv 6 op die het hebben
Lijkt me dat ze daar geen limiet aan kunnen stellen en dat het gewoon een hele lage dropkans is, en if it aint blue i dont believe it :P
Zo zeiden ze ook je Hand of Adal niet meer kon krijgen,maar als je de oude questchain id nog had in je questlog van de Vials bv dan kreeg je je reward wel.

Misschien heb je wel gelijk maar ik gok het niet :P
Dat laatste is helaas ook niet meer. Mijn priest had al tijden de orginele quest voor de hand of Adal titel.( de quest die je niet kon sharen , de nieuwe quest kun je gewoon sharen met andere mensen) Ik moest alleen nog TK. 2 weken terug gedaan , quest ingeleverd. Maar geen tittel ;(

In het begin kon dit nog wel , maar lijkt dus dat bliz dit ook gefixed heeft.

En If it aint Bleu it aint treu.!! daar geloof ik ook in. Maar mij wordt vertelt dat het ook echt confirmed is , al heb ik het zelf nooit gezien. Zal het vanavond nog eens na vragen , kijken of ik er iets van kan vinden.
Denk zelf dat er een limiet aan drops per server/faction is. Niet zo zeer in hoeveel mensen hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Wrong. Wij hebben zo'n 10 Ashes of Kor'gall. Sowieso 2 DK's die er eentje hebben, 2 warriors, 2 mages, een warlock die gestopt is. Dus die bewering is fout :P.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:47:
Btw over mounts, beste mounts ingame Gladiator mounts Season 1 2 3 4 :) kwa looks gewoon badass
Eens plus het feit ze relatief moeilijk te halen zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:08:
[...]

Dat laatste is helaas ook niet meer. Mijn priest had al tijden de orginele quest voor de hand of Adal titel.( de quest die je niet kon sharen , de nieuwe quest kun je gewoon sharen met andere mensen) Ik moest alleen nog TK. 2 weken terug gedaan , quest ingeleverd. Maar geen tittel ;(

In het begin kon dit nog wel , maar lijkt dus dat bliz dit ook gefixed heeft.

En If it aint Bleu it aint treu.!! daar geloof ik ook in. Maar mij wordt vertelt dat het ook echt confirmed is , al heb ik het zelf nooit gezien. Zal het vanavond nog eens na vragen , kijken of ik er iets van kan vinden.
Denk zelf dat er een limiet aan drops per server/faction is. Niet zo zeer in hoeveel mensen hem hebben.
Dat is raar want ik heb vorige week voor de mini patch een giuldie nog geholpen met ze title :)en die kreeg wel de reward

07-11-2009 heeft hij ze hand of adal gehaald.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:23:
[...]
Eens plus het feit ze relatief moeilijk te halen zijn. 8)
Inderdaad toen hadden we gelukkig nog geen deathnichten :D ( no flame war please )

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:12:
[...]

in WoW is geen sprake van een grind, gear is zo gemakklijk verkrijgbaar en je hoeft zo goed als nergens voor te werken, het is allemaal piss easy.

Ga maar eens lineage 2 of aion spelen, dan weet je wat een grind is.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
kaluro2 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:30:
[...]

in WoW is geen sprake van een grind, gear is zo gemakklijk verkrijgbaar en je hoeft zo goed als nergens voor te werken, het is allemaal piss easy.

Srsly als jij mij verteld dat The insane geen grind is...

Of heb je wow niet gespeeld in vanilla ?, of dat je je sets moest farmen ?
Thorium Brotherhood ?
voor je res setje

En ik vond het grinden van rep voor kuranai in tbc ook best een grind hoor in 24uur van neutral tot exalted :)

[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Lineage 2 = baggerspel en Aion ook.. Dus dat kunnen we weer schrappen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:31:
Leuk he, meningen :')
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:31:
En ik vond het grinden van rep voor kuranai in tbc ook best een grind hoor in 24uur van neutral tot exalted :)
Dat is net aan farmen, grinden zie ik als bv Maple (paar duizend mobs voor zeg 20% exp?), Cabal (quests? Wat zijn dat?) of zelfs Rose (wederom, quests?).

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

Heb je hier een Bron van ?
Aangezien er op aggramar 3 hordes met zo'n ding rondvliegen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:35:
[...]

Leuk he, meningen :')

[...]

Dat is net aan farmen, grinden zie ik als bv Maple (paar duizend mobs voor zeg 20% exp?), Cabal (quests? Wat zijn dat?) of zelfs Rose (wederom, quests?).
Sja meningen hebben we allemaal ik vind een grind / farm van 24uur best veel maar een ander zegt pfff lvlen van 70 naar 80 was voor mij 10 dagen en dat is al een grind

Ieder ze meug en teug :P

Verder mee eens Aion is het helaas niet geworden ook al keek ik er zo naar uit, maar ook weer een mening

EDIT : tis ook grinden want je moet mobs killen voor drops, dat is toch ook grinden?/farmen? ( teminste zo noemde ik het altijd haha )

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:29:
[...]

Dat is raar want ik heb vorige week voor de mini patch een giuldie nog geholpen met ze title :)en die kreeg wel de reward

07-11-2009 heeft hij ze hand of adal gehaald.

[...]

Inderdaad toen hadden we gelukkig nog geen deathnichten :D ( no flame war please )
Ach Druid+Warrior was toen ook instant gladiator. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
[...]

Gemakkelijk is natuurlijk relatief, maar wat heeft een grind te maken met makkelijk/moeilijk? Grind = Time invested. Plus, als je volledige T9.5 wil ben je toch 75 + 75 +75 +50 +50 Emblem of Triumph armer (nummers kunnen fout zijn, ik zit op mijn werk :) ) wat in mijn ogen toch niet ZO snel is om te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[...]

Je post is weer supergoed onderbouwd zoals gewoonlijk! pluspunten voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:39:
[...]
Ach Druid+Warrior was toen ook instant gladiator. ;)
Druid + Warrior en Mage Mage en Lock Priest

RMP was toen echt win xD RMM ook wel maar RMP speelde toch wel erg nice
was alleen niet zo bezig met arena :P wel veel vrienden die het deden toen

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:38:
Verder mee eens Aion is het helaas niet geworden ook al keek ik er zo naar uit, maar ook weer een mening
Kijk, voor jou het is gewoon niet wat je hoopte, dat is het normaal verwoorden. (het normaal zeggen 'mwah niet echt mijn game, maar niet zo slecht' vanuit een WoW-speler lijkt ergens compleet onmogelijk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Spots is niet zo van de meningen, wat hij zegt is ook gewoon zo. :+

Nog even over mounts en de hoeveelheden.
Volgens mij hebben wij helemaal geen Ashes of Alar mounts op de server, we hadden er wel eentje maar deze meneer is spoorloos verdwenen, niet zo gek ook -->

http://www.mmo-champion.com/
raids-dungeons/ashes-of-al'ar-ninja'd/

[ Voor 4% gewijzigd door Zjanzjak op 13-11-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:42:
[...]

Kijk, voor jou het is gewoon niet wat je hoopte, dat is het normaal verwoorden. (het normaal zeggen 'mwah niet echt mijn game, maar niet zo slecht' vanuit een WoW-speler lijkt ergens compleet onmogelijk :P).
ja inderdaad, had het echt als een WoW vervanger na zoveel jaar WoW gezien.

Met een hoop vrienden erop uit getrokken, en helaas ook met een hoop gelijk na de launch 1e paar weken weer terug..(wel beta gespeeld ook )
Waren inderdaad punten me niet kon boeien, maar als anderen het wel leuk vinden prima toch..kan blizzard nog wat leren inplaats van alles "simpel" te maken in vergelijking met inderdaad DE grinds in Aion haha

Edit: @ hierboven, ik zou ook zo lame zijn hem te jatten beste mount ingame en dan maar ff racechange of faction change en namechange en niemand vindt je meer en je kan weer verder op een andere server.

Zou het uit moraal misschien niet doen, maar temptation is high !

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
True maar ik heb beide geprobeerd en vond het niet zo geslaagd :P en nu zie ik dat vrijwel alle mensen in mijn vrienden-kring al gestopt zijn met AION kan ik me niet voorstellen dat het echt een goed spel is :P

Daarnaast kun je in WoW prima grinden.. en joepie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:
ja inderdaad, had het echt als een WoW vervanger na zoveel jaar WoW gezien.

Met een hoop vrienden erop uit getrokken, en helaas ook met een hoop gelijk na de launch 1e paar weken weer terug..(wel beta gespeeld ook )
Waren inderdaad punten me niet kon boeien, maar als anderen het wel leuk vinden prima toch..kan blizzard nog wat leren inplaats van alles "simpel" te maken in vergelijking met inderdaad DE grinds in Aion haha
Ach de hoeveelheid dompers en tegenvallers die ik bij MMO's al heb gezien, bizar veel. Blizzard kijkt ook erg veel naar de MMO's om zich heen, bepaalde features moet je gewoon beschikbaar maken onder druk van je spelers (van character costumisation tot transfer of race change). En dan lijkt Blizzard altijd voorop te lopen, als je verder weinig ziet van de andere games (waar ze het weer goed van af hebben gekeken - dit hoeft natuurlijk niet slecht te zijn).

En hoe je het went of keert, veelal zal je eerste 'grote' MMO altijd de 'basis' zijn voor je zicht op andere MMO's.
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:52:
True maar ik heb beide geprobeerd en vond het niet zo geslaagd :P en nu zie ik dat vrijwel alle mensen in mijn vrienden-kring al gestopt zijn met AION kan ik me niet voorstellen dat het echt een goed spel is :P
Tja, als ik het T.net forum mag geloven zou ook elke MMO in de wereld zijn geflopt :) Jou vrienden zullen veelal ook WoW spelers zijn geweest, en dan is het echt niet raar dat ze weer terug gaan. Eerlijk zijn, Aion is ook niet voor (ex)wow spelers.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:
[...]

Edit: @ hierboven, ik zou ook zo lame zijn hem te jatten beste mount ingame en dan maar ff racechange of faction change en namechange en niemand vindt je meer en je kan weer verder op een andere server.

Zou het uit moraal misschien niet doen, maar temptation is high !
Ik durf te zweren dat ik dat niet zou doen maar goed, na een paar maanden zijn velen het toch weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[...]

Daarnaast kun je in WoW prima grinden.. en joepie ;-)
Je bent net zo intelligent als je avatar eruit ziet volgens mij.

En nogmaals een perfect onderbouwde post van je, applaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
kaluro2 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:54:
[...]

Je bent net zo intelligent als je avatar eruit ziet volgens mij.

En nogmaals een perfect onderbouwde post van je, applaus.
Sorry maar vond jouw post vs mij met het "grinden" ook niet onderbouwend..
En denk iemand hier op het internet of een forum het weinig interreseerd wat een ander denkt van je..en Spots kennende reageerde die recht toe recht aan naar ze eigen mening en acties :P
Dus mja of het em boeit denk ik niet.

Maar back ontopic : Vanavond The immortal poging 3 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad, van de meeste reguliere posters weet je wel aardig hoe ze posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:41:
[...]

Je post is weer supergoed onderbouwd zoals gewoonlijk! pluspunten voor jou.
Jup, jij kan er ook wat van:
[...]

En meneertje Kaluro2, beetje op iemand vitten is wel erg makkelijk veilig achter je computertje he.
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:52:
[...]

Tja, als ik het T.net forum mag geloven zou ook elke MMO in de wereld zijn geflopt :) Jou vrienden zullen veelal ook WoW spelers zijn geweest, en dan is het echt niet raar dat ze weer terug gaan. Eerlijk zijn, Aion is ook niet voor (ex)wow spelers.
Hmm, 2 daarvan zijn idd wow spelers. De andere gamed niet zoveel op PC en was eerst ook best wel laaiend enthousiast over AION. Na een tijdje zei hij dat het zijn intresse verloren had ( hij was iets van lvl 30+ geworden )
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:56:
[...]

Sorry maar vond jouw post vs mij met het "grinden" ook niet onderbouwend..
En denk iemand hier op het internet of een forum het weinig interreseerd wat een ander denkt van je..en Spots kennende reageerde die recht toe recht aan naar ze eigen mening en acties :P

Maar back ontopic : Vanavond The immortal poging 3 8-)
Right on the SpOts

[ Voor 54% gewijzigd door Dakreal op 13-11-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Modbreak:Kappen met dat geflame over en weer, anders begin ik

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:56:
[...]

..en Spots kennende reageerde die recht toe recht aan naar ze eigen mening en acties :P
Ja maar zeg nou zelf:
[...]

[...]

Zo moeilijk is het toch niet om een mening te ventileren?
Zo'n eerste post neemt toch niemand serieus, die tweede daarentegen geeft zijn mening echt weer en daar kan je tenminste volwassen verder over discuzeuren. Dan mag je het wel niet mee eens zijn, of minder onderbouwd maar het is tenminste een mening en dat staat, me dunkt, toch stukken beter dan zijn eerste post.

Voor de rest is Spots best lief hoor.

Hoe dan ook, succes met the Immortal.
3 keer is immers scheepsrecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

:') _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker onderbouwde post.
Lineage 2 ligt in pvp opzicht mijlen voor op WoW.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
To break the ice

Afbeeldingslocatie: http://www.wowbash.com//images/1257807167.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zjanzjak schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:10:
[...]

Ja maar zeg nou zelf:

[...]

[...]

Zo moeilijk is het toch niet om een mening te ventileren?
Zo'n eerste post neemt toch niemand serieus, die tweede daarentegen geeft zijn mening echt weer en daar kan je tenminste volwassen verder over discuzeuren. Dan mag je het wel niet mee eens zijn, of minder onderbouwd maar het is tenminste een mening en dat staat, me dunkt, toch stukken beter dan zijn eerste post.

Voor de rest is Spots best lief hoor.

Hoe dan ook, succes met the Immortal.
3 keer is immers scheepsrecht!
Even nog ter afsluiting, als ik een mening wil ventileren over AION of Lineage 2 dan doe ik dat in dat desbetreffende topic. Ik praat hier over WoW en de dingen die wou niet/wel leuk maken.

Als er dan iemand ineens over een ander spel begint voel ik me neit verplicht om mijn reacties te onderbouwen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
3e x inderdaad we hebben het nooit voor ulduar gedaan dus ja, we gaan het nu proberen en hoop niet weer een wipe op de ene laatste boss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:15:
3e x inderdaad we hebben het nooit voor ulduar gedaan dus ja, we gaan het nu proberen en hoop niet weer een wipe op de ene laatste boss :P
Heh, succes met Immortal.. :P zulke dingen zijn altijd leuk met pugs in naxx ( BLA BLA going for Undying!!! ) en dan failen ze @ Heigan ofzo.. dikke lol altijd :D

Ik zal trouwens ter ere van Kaluro2 even een passende avatar voor hem neerzetten!

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 13-11-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:20:
[...]

Heh, succes met Immortal.. :P zulke dingen zijn altijd leuk met pugs in naxx ( BLA BLA going for Undying!!! ) en dan failen ze @ Heigan ofzo.. dikke lol altijd :D
Hahah !

Ja bij ons in de guild zijn ze bang om te wipen dus amper doen ze signen, maar ook voor dingen zoals os3d zerge, zijn ze bang ze failen...

Toen laatst maar gepugged ging makkelijk zat geen wipe niks iedereen outgeared het nu ofc.
Ach zo hou je wat te doen, pot bier gehaald maatje komt langs met ze 10+ op vent lekker kutten
Ik vermaak me wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:01:
[...]

(Zou ook wel een zullian tiger willen, maar daar heb ik geen zin in te kleine kans, saber is gegarandeerd)
Maar ik kan inmiddels geen cauldrons en carapaces meer zien ;)
Me2! Ik heb 3 weken geleden m'n 202e run gedaan (farm het elke CD solo en helemaal in 't begin van TBC met een maat van me), natuurlijk 0 drops. Ik had gezworen op 200 te stoppen maar heb nog 2x iemand geholpen ;)

Krijg er nog rillingen van... klotemounts :r

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
porn* schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:30:
[...]

Me2! Ik heb 3 weken geleden m'n 202e run gedaan (farm het elke CD solo en helemaal in 't begin van TBC met een maat van me), natuurlijk 0 drops. Ik had gezworen op 200 te stoppen maar heb nog 2x iemand geholpen ;)

Krijg er nog rillingen van... klotemounts :r
Raptor = 1e kill drop
Tiger = 80+ geen drop
Rivendare = 4/5 in het groepje hebben hem behalve ik ( 90+ )
Swift White Kipje = 3/5 in het groepje hebben hem ik nog niet ( 80+ )
Karazhan nightbane mount = 0/5 nooit gedropt ook niet sinds ik tbc spel waar ik bij was

Time lost proto drake = 2x gekiled zien worden voor me neus..
1x gezien als lijk
Green proto drake = elke week eitje sinds het kon nog nooit gehad
Red Proto drake = 2 achievments nog en dan heb ik hem maar niemand wil helpen op mijn server

Ach andere kerel op mijn server heeft 115mounts ofzo, en irritante is hij had ze tiger / raptor op de 1e try >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:22:
[...]

Hahah !

Ja bij ons in de guild zijn ze bang om te wipen dus amper doen ze signen, maar ook voor dingen zoals os3d zerge, zijn ze bang ze failen...

Toen laatst maar gepugged ging makkelijk zat geen wipe niks iedereen outgeared het nu ofc.
Ach zo hou je wat te doen, pot bier gehaald maatje komt langs met ze 10+ op vent lekker kutten
Ik vermaak me wel :D
OS3D Zerg is niet moeilijk. Gewoon goed luisteren welke tactiek er word gebruikt. en iig 5k+ dps meebrengen... en uiteraard ( Watch the flamewaves ) :P

@ Mekkie hierboven:

RNG can be your best friend OR your worst enemy!

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 13-11-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:14:
[...]

Even nog ter afsluiting, als ik een mening wil ventileren over AION of Lineage 2 dan doe ik dat in dat desbetreffende topic. Ik praat hier over WoW en de dingen die wou niet/wel leuk maken.

Als er dan iemand ineens over een ander spel begint voel ik me neit verplicht om mijn reacties te onderbouwen in dit topic.
Het was een vergelijking tussen desbetreffende MMO en AIon/lineage 2, Dus het was wel degelijk on topic en had betrekking tot WoW.

Als we het over een topic hebben van slangenvlees en ik zeg dat het net zoals kip smaakt, dan ben ik toch ook on topic en hoef ik toch ook niet een apart kippenvlees topic te openen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:35:
[...]

OS3D Zerg is niet moeilijk. Gewoon goed luisteren welke tactiek er word gebruikt. en iig 5k+ dps meebrengen... en uiteraard ( Watch the flamewaves ) :P
Ja inderdaad echt zo makkelijk geloof de fight 72sec duurde zo uit me hoofd stond met 7k te knallen, samen met een paar andere was wel tof :)

Helaas niet de mount gewonnen.

@ Spottie RNG is killing me !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:39:
[...]

Ja inderdaad echt zo makkelijk geloof de fight 72sec duurde zo uit me hoofd stond met 7k te knallen, samen met een paar andere was wel tof :)

Helaas niet de mount gewonnen.

@ Spottie RNG is killing me !!!
Hoogste wat ik op single target heb gehaald @ huntard is 5.2k maar dat was in 25 mans.. dus daar kan ik in 10 mans alleen maar van dromen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:45:
[...]

Hoogste wat ik op single target heb gehaald @ huntard is 5.2k maar dat was in 25 mans.. dus daar kan ik in 10 mans alleen maar van dromen :(
Moet ook wel zeggen flasks + Foodbufs en je trinkets en talents en focus magic kom je al een heel eind om te bursten als arcane mage helemaal als de fight nog geen minuut duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Double post >.<

[ Voor 96% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:45:
Ik kwam ergens een chart afgelopen weekend tegen over DPS voortang binnen instances en raids. Voor hunters zat er een bizar stijgende lijn na Ulduar in, uit eigen ervaring klopt het wel aardig, rond de 245 geared hunter in naxx25 die steevast 7.2k DPS bleef knallen.

Maar stabiel in VoA10/25 lukt het me niet om over de 5k te blijven, enkel bij die 2de boss met mana kan ik via vipersting door blijven knallen zonder naar aspect of viper te moeten overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:52:
[...]

Ik kwam ergens een chart afgelopen weekend tegen over DPS voortang binnen instances en raids. Voor hunters zat er een bizar stijgende lijn na Ulduar in, uit eigen ervaring klopt het wel aardig, rond de 245 geared hunter in naxx25 die steevast 7.2k DPS bleef knallen.

Maar stabiel in VoA10/25 lukt het me niet om over de 5k te blijven, enkel bij die 2de boss met mana kan ik via vipersting door blijven knallen zonder naar aspect of viper te moeten overstappen.
Jij bent dan MM neem ik aan? Ik speel zelf als Survival. Heb MM geprobeerd.. maar vond het niet echt spannend ofzo. Dus toen weer teruggespecced naar MM en build geoptimaliseerd voor toenmalig huidge stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Het zal wel tegen de regels zijn, maar gisteren bij de loot van onyxia, dropte de polearm (die gene die de andere kan maken)

Onze druid tank kreeg hem, en maakte de andere staf, waarna de originele naar de hunter ging, doordat die nog te traden was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:58:
Jij bent dan MM neem ik aan? Ik speel zelf als Survival. Heb MM geprobeerd.. maar vond het niet echt spannend ofzo. Dus toen weer teruggespecced naar MM en build geoptimaliseerd voor toenmalig huidge stats.
An sich ontlopen SV en MM elkaar niet zoveel qua dps, beetje situatie afhankelijk. BM loopt altijd achter :P

Maar, uit mijn ervaring, gelijkgearde (lees dus enkel HC's) andere classes (zeker lock en mage, denk zelfs rogue en warrior ook nog wel) lopen wel een stuk voor op mijn DPS.

(en ik ga toch echt niet elke keer die mammoth cutters kopen, mij veel te duur).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FragNeck schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:59:
Het zal wel tegen de regels zijn, maar gisteren bij de loot van onyxia, dropte de polearm (die gene die de andere kan maken)

Onze druid tank kreeg hem, en maakte de andere staf, waarna de originele naar de hunter ging, doordat die nog te traden was.
Lol, lekkere bug is dat :D ik zal dit maar niet te hard gaan doorvertellen.. want dit is een vorm van Dupen en exploits misbruiken ;-) Anyways.. wel meer lewt voor de raid.
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:02:
[...]

An sich ontlopen SV en MM elkaar niet zoveel qua dps, beetje situatie afhankelijk. BM loopt altijd achter :P

Maar, uit mijn ervaring, gelijkgearde (lees dus enkel HC's) andere classes (zeker lock en mage, denk zelfs rogue en warrior ook nog wel) lopen wel een stuk voor op mijn DPS.

(en ik ga toch echt niet elke keer die mammoth cutters kopen, mij veel te duur).
Ah joh, tis maar klein beetje gold. Koop gewoon een 22slot bag vol met die dingen.. dat doet ff zeer maar naar een paar daily's heb je het er alweer uit :)

[ Voor 37% gewijzigd door Dakreal op 13-11-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Vraagje mbt die authenticator. Ik heb gezien dat deze werkt op mijn gsm. Maar stel dat op mijn volgende dit niet meer gaat, kan ik dan die authenticator ook weer loskoppelen van mijn account of gaat dit niet? (dan ben je natuurlijk weer het haasje :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FragNeck schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:59:

De Shadow -> Thunderstrike? Dat is al bekend sinds eerste drop (mid/eind september) dacht ik :P Het lijkt op een WAI (working as intented).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Blacksnak schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:04:
Vraagje mbt die authenticator. Ik heb gezien dat deze werkt op mijn gsm. Maar stel dat op mijn volgende dit niet meer gaat, kan ik dan die authenticator ook weer loskoppelen van mijn account of gaat dit niet? (dan ben je natuurlijk weer het haasje :-) )
Ja, je kunt je account weer ontkoppelen. Daarvoor moet je bellen met Blizzard en wat persoonlijke gegegevens doorspelen om te laten zien dat jij bent wie je zegt dat je bent. Vervolgens sturen ze volgens mij een mailtje naar het adres waarop je account geregistreerd is. Mailtje bevat een code die je moet noemen als laatste verificatie-stap.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:08:
[...]

De Shadow -> Thunderstrike? Dat is al bekend sinds eerste drop (mid/eind september) dacht ik :P Het lijkt op een WAI (working as intented).
Het voordeel dat je behaald is in ieder geval vrij klein, dus er zal weinig prioriteit zijn om dit te fixen / aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo vandaag weer eens MC ge solo-ed, en zowaar, de binding van Garr dropte :D. Nu eens de andere zien te krijgen.... :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:08:
[...]

Nou ja, ze zouden er een conjured item van kunnen maken, of in ieder geval het eerste item non tradable maken bij de use er van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FragNeck schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:14:
Nou ja, ze zouden er een conjured item van kunnen maken, of in ieder geval het eerste item non tradable maken bij de use er van...
Dat is leuk idee.

Engineering recipe:
Gun machine.
Creates ilvl232 gun (hmm.. 212dps? :P) of poor quality. Will break after 4 hours of use or logged out more then 1 hour.
Kan je je raid voorzien van mogelijk betere wapens voor de time being :)

En voor wat andere wapens ook leuke recipes maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:21:
[...]

Dat is leuk idee.

Engineering recipe:
Gun machine.
Creates ilvl232 gun (hmm.. 212dps? :P) of poor quality. Will break after 4 hours of use or logged out more then 1 hour.
Kan je je raid voorzien van mogelijk betere wapens voor de time being :)

En voor wat andere wapens ook leuke recipes maken :)
Was er niet iets soortgelijks in Black Temple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:23:
[...]

Was er niet iets soortgelijks in Black Temple?
Jij bedoelt waarschijnlijk Tempest Keep:

Kael'thas encounter

Advisors around Kael'thas Sunstrider drop 7 legendary items for the battle against him:

* [Cosmic Infuser]
* [Devastation]
* [Infinity Blade]
* [Netherstrand Longbow] + Ammo [Nether Spike] - the only legendary arrows, which can be conjured by the bow.
* [Phaseshift Bulwark]
* [Staff of Disintegration]
* [Warp Slicer]

These items will disappear if the encounter resets or leaves The Eye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FragNeck schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:29:
[...]

Jij bedoelt waarschijnlijk Tempest Keep:

Kael'thas encounter

Advisors around Kael'thas Sunstrider drop 7 legendary items for the battle against him:

* [Cosmic Infuser]
* [Devastation]
* [Infinity Blade]
* [Netherstrand Longbow] + Ammo [Nether Spike] - the only legendary arrows, which can be conjured by the bow.
* [Phaseshift Bulwark]
* [Staff of Disintegration]
* [Warp Slicer]

These items will disappear if the encounter resets or leaves The Eye.
My bad, klopt idd.. ik wist iig dat het ergens was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

FragNeck schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:14:
[...]

Conjured item betekent meteen dat je het iedere keer dat je het conjured opnieuw moet enchanten, niet echt handig :)

Denk dat er geen makkelijke oplossing is voor dit item en aangezien er toch niet zoveel vraag is naar dat ding zullen ze waarschijnlijk besloten hebben om alles lekker zo te houden en de ruil-truc te gedogen.

EDIT:
Correctie daarop. Het is wel een exploit. Ik heb het ooit op het customer support forum gevraagd (toen die polearm nog een upgrade voor me was) maar een tijd geen reactie op gekregen, dus ben de thread uit het oog verloren. Heb em weer even opgezocht:
http://forums.wow-europe....stId=111544674351&sid=1#0
Ik ben de topicstarter en de details van de "exploit" zijn weggeedit door de Blizzard medewerker.

[ Voor 27% gewijzigd door Rannasha op 13-11-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Vandaag 3D Zerg gehaald in OS10. Super hectisch allemaal, eerste try 80k hp, tweede try 33k hp :') Telkens werd hij immuum en waren we de lul. Maargoed de derde poging ging perfect maar met een paar procent te gaan ging ik dood, en in alle hektiek release ik. Vervolgens dotten ze die draak kapot en heb ik dus geen achievement en titel omdat ik als ghost net was released :'(

Geen drake gewonnen helaas. Die werd trouwens direct door de winnaar doorverkocht voor 4800g :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RichardvdD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:09:
Vandaag 3D Zerg gehaald in OS10. Super hectisch allemaal, eerste try 80k hp, tweede try 33k hp :') Telkens werd hij immuum en waren we de lul. Maargoed de derde poging ging perfect maar met een paar procent te gaan ging ik dood, en in alle hektiek release ik. Vervolgens dotten ze die draak kapot en heb ik dus geen achievement en titel omdat ik als ghost net was released :'(

Geen drake gewonnen helaas. Die werd trouwens direct door de winnaar doorverkocht voor 4800g :P
Hehe het valt opzich wel mee, teminste ligt ook aan je class ik als mage hoef echt niets te doen dan alleen maar ff de wave te ontwijke :P

Maar als hij immune is geworden ben je te laat en mislukt de zerg, hij moet neer voor de 2e geland is ( weet je wss al maar toch )
Wij pakten gewoon 1 pally healer 1 druid tank en de rest dps van locks tot mages tot dk's what ever met een pug en gelijk geoneshot ( iedereen wist wel wat te doen en had hem al is gedaan of geprobeert dat helpt wel)

Kortom zelf een groepje maken en lukt het prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik zeg ook niet dat het moeilijk was :P Maar we hadden de eerste twee keer pech met dps, een moest z'n baby verschonen en ging direct bij de pull al dood, en de tweede keer hadden we een klote flamewall op de verkeerde plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pfffrt, net VoA 10. Ik denk ik doe eens lief en help ze op m'n DK (main). Note: het betrof een pug, met 1 andere guildie. Afijn, 1 wipe omdat de offtank een totale retard was. Dus ik bied vriendelijk aan op m'n Paladin te loggen, aangezien ik dat prefereer boven DK tanking en het dan beter zou gaan. Naja, alle bazen oneshot. Archavon dropte z'n mount. Dus raidleader zegt ROLL iedereen. Ik doe /roll; 98. Yay!

Niet dus. [naam raidleader] has received mount Reins of the Blablabla. Iedereen pissed, hij zo van ''Lowest roll wins imo!''. Naja, tis dat ik die mount al heb op een char, en die verder enkel lomp en niet bepaald rare is. Maar zulke gasten kan ik écht wel schieten..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zucht, ik ken dat :P

Sommige mensen + wow = gaat niet samen. En helaas zijn er heel wat van tegenwoordig.

[ Voor 73% gewijzigd door PcManiaxx op 14-11-2009 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan, op de website van Blizz een preview van het nieuwe quest tracking wat in 3.3 zijn opwachting zal maken. Het ziet er mooi uit, daar niet van, maar nu wordt het wel heeeeel erg makkelijk allemaal. Maar ja, eventueel wel handig voor het levelen van alts waarbij je niet al te veel wil zoeken.

Dat wordt toch het einde van een tijdperk straks... niemand zal meer vragen naar de locatie van Mankriks vrouw :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:36:
Kijk eens aan, op de website van Blizz een preview van het nieuwe quest tracking wat in 3.3 zijn opwachting zal maken. Het ziet er mooi uit, daar niet van, maar nu wordt het wel heeeeel erg makkelijk allemaal. Maar ja, eventueel wel handig voor het levelen van alts waarbij je niet al te veel wil zoeken.

Dat wordt toch het einde van een tijdperk straks... niemand zal meer vragen naar de locatie van Mankriks vrouw :'(
Kunnen we ook eindelijk van QuestHelper af. Niet dat ik die nog veel nodig had, heb inmiddels alles wel 4-5 keer gedaan onderhand.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

RichardvdD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:09:

Never release till the fat lady sings... of zo iets :)

Gister weer ulduar 10 gedaan met de guild. FL, XT en Razor gingen best aardig neer. We moeten nog wel wat oefenen. Het verschil van de members is nog te groot en ga toch 2 raid teams maken. Zeg maar een eerste divisie en een eredivisie. Promotie kun je afdwingen door je gear op orde te hebben, op tijd komen, consumables mee nemen enzo. (niet stoned/dronken aan de raid beginnen)

Reden van alles is dat het eindigde in een drama. 3 mensen verlieten de raid ineens.. te dronken of in slaap gevallen ofzo.. Toen naar Kologarn met 7 man, 3 pugs geinvite en toch geprobeerd. Maar het moraal wat al laag dus dat ging 3 keer mis, en ik maar de raid gedisband heb.

Zal wel wat voor opschudding zorgen in onze relaxed laid back casual style enz enz guild. Maar heb hier en daar wat bijval van members die zo'n eredivisie wel zien zitten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Om nog even over OS3D te beginne,

laat je raid leader ( als je niet zelf leader bent ) Group loot aanzetten voordat hij de drake ninjad :X

Dat is wat mij 2 dagen geleden overkwam. Uiteraard werd de ninja looter helemaal kapot geflamed in de city chat >:) .

Tot mijn schrik zat hij een dag later ineens in de zelfde guild als ik ( zal wel uit vorige zijn gekicked nadat ze van de ninja roll hebben gehoort :P ) Gelukkig zat hij niet lang in onze guild nadat ik ff met de GM gesproken had :+

anyway. Op de os3 zerg zat de dps rond 8k +- dus tja . Als tank ging ik wel dood op laatste :(
Tenebron en saths klappen zijn dan niet meer te healen zonder devine prot buff 8)7 ( 30k hits ) 48k hp buffed had ik dan :)

en btw doe geen bloodlust gelijk @ start dat houd je nooit bij als tank, no matter how good ur gear is :P ( zelfs niet met aveging wrarth ( na sec 5 aggro krijge wel ) O-)

[ Voor 10% gewijzigd door HStyles op 14-11-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 23:41
Hehe, gisteren eindelijk de Gamecard van CDWOW binnengekregen. Kwam uit zwitserland. Eigenlijk 1 dagje telaat, gisteren was het namelijk 13 november, en de pinguin krijg je tot 12 november. En ik wilde die pinguin ! Gelukkig kreeg ik hem wel gewoon in mijn mailtje.

Flink lopen patchen, helft oude addons uitgezet ( ik had een backup, dus die gekopieeerd ) maar wat wel vervelend is is dat mijn framerate niet boven de 11 fps uit komt. Terwijl ik dacht dat ik vroeger toch vaak aan de cap zat, alleen niet in steden. Ookal zet ik alle settings op laag, en doe ik al mijn addons uit, 11 fps. In Dalaran 2 fps.. Eventjes spec update : AMD X2 4600 + ( 2x 2.41 Ghz ) + 8800 GT 512 MB + 2 GB ram 800 Mhz. Energy Star uit geeft 12 fps, als piek. Wel is het zo dat ik de settings niet lager kan doen dan 24 bit color, 24 bit depth, 1x multisampling, waar dat vroeger wel kon.

Anyway, now into the game.

Man wat heb ik een hoop gemist. Ik loop zwaar achter met gear, alhoewel ik gisteravond wel twee keer ToC normaal heb gedaan waar ik items van kreeg, en zojuist ookal een goed wapen heb gekregen. Ik ga nu stratholme normaal doen, maar eerst maar eens de instance entrance vinden. Het beginnen lijkt me sowieso lastig, het leren van tactiek enzo word ook moeilijk. Iedereen vraagt maar naar achievements als bewijs dat je dingen al gedaan hebt. Nouja, ik heb geloof ik een ingang in een goede guild door oude contacten. Het gaat lukken :D We beginnen nu met CoS..

EDIT: Zojuist nog eens al mijn addons uitgezet, wat speciale opties uitgezet en hij loopt opeens gewoon soepel met 65 FPS. Wel jammer dat mijn hele WOTLK thema weg is, met alle schotsen ijs over healthbars etc. Nouja, het is in ieder geval weer te doen :P

[ Voor 12% gewijzigd door BastiaanCM op 15-11-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:36:

Levelen kan mij niet snel genoeg zijn, bah, als het aan mij ligt kan je zodra je een level 80 hebt elke andere character op level 40 beginnen en zijn er voldoende heirloom items om 100% xp bonus te krijgen.

Levelen in Azeroth is echt zaaddodend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:11

Magic666

No one's neighbour!

Vraagje over deze macro:
http://www.wowwiki.com/Us...th_knights#Blood_DPS_Spam

bij de laatste DC van die macro worden de 255 characters al bereikt....

Mis ik iets? Op de website staat dat het zou moeten werken met 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Magic666 schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:31:
Vraagje over deze macro:
http://www.wowwiki.com/Us...th_knights#Blood_DPS_Spam

bij de laatste DC van die macro worden de 255 characters al bereikt....

Mis ik iets? Op de website staat dat het zou moeten werken met 3.2
Als ie confirmed is zal ie wel werken, maar buiten dat, een castsequence macro gebruiken op een dk 7(8)7
sorry hoor.. :')

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hey, is voor het eerst dat ik met macros werk, dus het is puur testwerk! Gelijk dat gez**k met :') smilies, tjeez.

Maar bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:

Mijn vriendin heeft een "classic + TBC"-account, nu heb ik net haar PC geformateerd en net de Classic en TBC CD's geïnstalled. Nu moet ze uiteraard gaan updaten/patchen tot de laatste versie.

Mijn vraag is nu, mag ik mijn WOTLK CD's gaan installeren zodat ze niet van 2.x.x naar 3.0.1 moet gaan updaten? Of zal ze dan bij het inloggen gemeld worden dat haar "account" niet voldoet aan wat er geinstalled wordt, dus dat ze moet WOTLK gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Magic666 schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:11:
hey, is voor het eerst dat ik met macros werk, dus het is puur testwerk! Gelijk dat gez**k met :') smilies, tjeez.

Neem dan een nuttige macro ;) /yell I am God! ofzo :P

Dit soort macro's zijn gewoon niet nuttig ;) Grootste probleem van een spam macro is dat je je flexibiliteit kwijt raakt, het werkt wel maar handmatig je cycle doen is altijd beter =)

[ Voor 16% gewijzigd door Osxy op 15-11-2009 12:32 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Daarom is het ook als testwerk bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:14:

Mijn vraag is nu, mag ik mijn WOTLK CD's gaan installeren zodat ze niet van 2.x.x naar 3.0.1 moet gaan updaten? Of zal ze dan bij het inloggen gemeld worden dat haar "account" niet voldoet aan wat er geinstalled wordt, dus dat ze moet WOTLK gaan kopen?
Je kunt gewoon WotLK installeren. Daarna patchen en ze kan zonder problemen spelen maar alleen geen DK maken of Northrend bezoeken.

En iets anders: Een cover van The Lament of Captain Placeholder, leuk voor nostalgische mensen onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:58:
[...]

Als ie confirmed is zal ie wel werken, maar buiten dat, een castsequence macro gebruiken op een dk 7(8)7
sorry hoor.. :')
/faceroll doet hetzelfde toch ? :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Magic666 schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:11:

En de reden dat die macro "werkt" is omdat de reset op 6 seconden staat, zelfs met een gcd van 1 sconden haal je nooit het einde van die macro, want na bij de 1e obliterate reset hij alweer 8)7 (als je 1sec gc hebt dan)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.