De daily heroic was gisteren Drak'Tharon Keep. Een reallife vriend uit m'n guild begon met zoeken van mensen, en ik wilde wel mee. Hij is tank en ik zou 'm healen. De rest van de guild ging raiden, dus we moesten 3 DPS PuG-en. No problemo.
De guildie is een Paladin tank, gemiddeld T8 gegeared. Hij had dus wel mana problemen in DTK, dus zei ik:
"Take off your pants!"
"But I don't have underwear on.."
"No pants, more inc damage, more healing, more mana for ya
"But I'll freeze :<"
En zo ging het nog even door. De DPS PuG-ers zullen we gedacht hebben...

Het ging dan ook weer heel soepel. Op die grote Dino nog de achievement gehaald dat je 6 van die kleine Dino's moeten killen tijdens het gevecht.
Ik wilde ook nog ToC5 heroic doen, want daar kunnen de meeste upgrades vallen (healing mace gaarne!). De guildie ging wat anders doen, dus ik moest alles gaan PuG-en. 3 DPS was snel gevonden, en even later ook een tank. Alleen die tank had veel last van DC's, ook een keer tijdens het gevecht met de 3 champions. Daar een wipe, plus een wipe waar ik simpelweg de tank + DPS niet meer levend kon houden, aangezien de Warrior champion lekker zat te whirlwinden en een MS op de tank is ook niet leuk. Maar daarna ging het wel goed.
Ook een wipe op de 2e baas (de vrouwelijke), en de tank DC-de bijna tussen elke wipe en/of baas. Duurde allemaal dus redelijk lang, maar iedereen bleef gelukkig.
Tijdens de laatste baas kreeg iedereen verbazingwekkend veel damage en heb ik er 3k HPS uit moeten trekken met m'n nooby gear, en we hebben het wel gehaald. Moet zeggen dat zo'n Druid flinke healingpotentie heeft, alleen vrij weinig oh-sh*t buttons. NS+HT en Swiftmend zijn de enige.
Later nog CoS heroic getanked, waar we met een paar seconde te gaan de Drake nog haalden. Degene die de run startte, won 'm. Terecht, want hij deed uit veruit de meeste DPS. De Rogue die mee was? Beschamelijke 1100dps, waar hij zich nog verbeterd had t.o.v. het begin waar ie op 660dps zat.

De Disc Priest die healde had ook maar een rare speelstijl. Weinig Shields op me (geen weakened soul debuff), en zag regelmatig Greater Heal en Renew langskomen. Daarnaast was ie ook regelmatig bijna oom, terwijl ik nu ook niet zoveel damage krijg. Maar ja, Innervate op 'm gooien en door
De Emblems komen zo langzaamaan binnen. Nog een lange weg te gaan tot er geen upgrades meer zijn met mijn beperkte raid-mogelijkheden.
Swipe raakt trouwens alles binnen een bepaalde range, geen target limiet (meer). Het heeft geen threatmultiplier, behalve die van je bearform, dus hoe meer damage, hoe beter. Als je threat troubles hebt, kun je punten stoppen in talents die je dps verhogen (ook die in de Resto tree).