Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 203 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 38.471 views

Verwijderd

Speler hier ook mensen op Magtheridon?
Ik heb daar een alt Holy Paladin, heeft al zootje i245 van een paar ToC25 pugs, maar ik erger me dood aan het GESPAM in Trade en LFM.
Echt abnormaal hoeveel regels daar per seconde doorheen gaan voor nieuwe ToC25/ToC10 runs (ToC25 runs ALTIJD met een trophy reserved qq)..

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Langzaam maar zeker richting de 80 aan het gaan. Ik heb nu in de 2 starters gebieden in Northrend de quest achievement gehaald en ben begonnen in Dragonblight waar ik nu bijna 74 ben met nog een kleine 80 quests te gaan. Met blacksmithing zit ik bijna op 400 alleen moet ik nu Sardonite ore gaan zoeken, vooral geen flying mount is een gemis bij het minen. Ik heb in ieder geval al de centjes aan de kant gezet om Coldweather flying te kopen wanneer ik zo ver ben alleen de centjes voor de epic flying riding skill heb ik ben ik nog druk mee bezig.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mektheb schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:25:
Bejeweld bracers vanavond laten maken xD heeft 2 dagen aan mats verzamelen geduurt nu op naar merlins robe
Ah grtz, gelukkig zijn die Crusader Orbs een stuk goedkoper nu :) Dat maakt het een stuk makkelijker om die dikke bracers te scoren.

Ik ben op het moment lekker rested aan het sparen op mijn shaman, was er in 2 dagen al doorheen gekachelt ( 150% rested toen dus ). vanavond mezelf ff een por geven richting 75 denk ik :)

Heb ook Dualspec aangeschaft en dat werkt eigenlijk wel lekker. Constant party's vinden 8) enige nadeel is dat ik geen +10% xp heb in resto :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Outland&n=Atlasje

Zo het begint weer ergens op te lijken :P
Nog tips? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SpoTs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:56:
[...]

Ah grtz, gelukkig zijn die Crusader Orbs een stuk goedkoper nu :) Dat maakt het een stuk makkelijker om die dikke bracers te scoren.

Ik ben op het moment lekker rested aan het sparen op mijn shaman, was er in 2 dagen al doorheen gekachelt ( 150% rested toen dus ). vanavond mezelf ff een por geven richting 75 denk ik :)

Heb ook Dualspec aangeschaft en dat werkt eigenlijk wel lekker. Constant party's vinden 8) enige nadeel is dat ik geen +10% xp heb in resto :(
gewoon lekker healen met je dps (enh ws?) gear... heb ik ook gedaan :P

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:55:

Echt abnormaal hoeveel regels daar per seconde doorheen gaan voor nieuwe ToC25/ToC10 runs (ToC25 runs ALTIJD met een trophy reserved qq)..
Dat is echt crap. Met dat soort runs ga ik ook gewoon niet mee.

No guts, no glory!

Verwijderd

Bladeward/Mongoose op je wapen.
+275HP/10stats op je chest.
Eventueel +30sta/15res PVP enchant op je shoulders doen aangezien je nogal weinig HP hebt.
Zou ook +30 Stamina in je bracers doen aangezien je al ver boven je defcap zit.

Daarnaast (beter) enchanten op je Boots/Cloak, enchanting naar 400 brengen zodat je 2x stamina op je rings kan enchanten.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
SpoTs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:56:
[...]

indeed 4x 600g voor de orbs, en 8x 140 spellweave en gems had ik zelf wel :)

Nu ongeveer het zelfde voor de robe nog een x dus ff sparen weer :P

• Dakreal
Viggen schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:57:
[...]

gewoon lekker healen met je dps (enh ws?) gear... heb ik ook gedaan :P
Ben idd enhancement, maar vind het wat risky om daarmee te healen :P dus daarom lekker met resto gear aan.

Shammy: http://armory.wow-europe....isting+Nether&n=L%C3%ADes

Let trouwens niet op talents, dat ga ik op 80 wel verder uitzoeken hehe :p

Zie trouwens ook dat m'n bracers nog niet geupdate zijn.. lekker lame :(
Mektheb schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:06:
[...]

indeed 4x 600g voor de orbs, en 8x 140 spellweave en gems had ik zelf wel :)

Nu ongeveer het zelfde voor de robe nog een x dus ff sparen weer :P
Heh, die orbs gaan al voor 250g op onze realm ^^

[ Voor 30% gewijzigd door Dakreal op 12-11-2009 15:13 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
Hey iedereen, kijk al tijdje en dacht van laat ik ook eens wat posten.

Gister eindelijk beasts gedowned in ToGC25 was wel close!!

Verwijderd

Gekheid schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:13:
Hey iedereen, kijk al tijdje en dacht van laat ik ook eens wat posten.

Gister eindelijk beasts gedowned in ToGC25 was wel close!!
Welkom.
Dikke post meteen :P

• Mektheb
SpoTs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:10:
[...]

Ben idd enhancement, maar vind het wat risky om daarmee te healen :P dus daarom lekker met resto gear aan.

[...]

WTF...xD

Ach ja bladefist loopt achter ;) dat weten allemaal de server is half dood :P

Toch was er laatst een leuk event met alliance vs horde, waarbij ieder bij ze start stad begon

Humans = sw
Dwarfs = if

etc en bij horde hetzelfde, toen allemaal verzamelen bij 1 stad, alliance bij IF en horde bij undercity en de oorlog wordt gevochten in Arathi highlands

wat shots :)
http://img83.imageshack.us/i/wowscrnshot101109143149.jpg/

Blood efls
http://img527.imageshack....wscrnshot101109142847.jpg

En me favo
http://img235.imageshack.us/i/wowscrnshot101109142621.jpg/

En de video
http://www.youtube.com/watch?v=ZzsIiSTnQfI
And yes we destroyed the horde !

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Enchanting 25 puntjes verder levelen, dan heb je toegang tot ring enchants. Da's meteen weer 60 STA (+talent-bonussen & BoK/BoSanc) erbij.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Dakreal
Mektheb schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:23:
[...]

WTF...xD

Ach ja bladefist loopt achter ;) dat weten allemaal de server is half dood :P

Toch was er laatst een leuk event met alliance vs horde, waarbij ieder bij ze start stad begon

Humans = sw
Dwarfs = if

etc en bij horde hetzelfde, toen allemaal verzamelen bij 1 stad, alliance bij IF en horde bij undercity en de oorlog wordt gevochten in Arathi highlands

wat shots :)
http://img83.imageshack.us/i/wowscrnshot101109143149.jpg/

Blood efls
http://img527.imageshack....wscrnshot101109142847.jpg

En me favo
http://img235.imageshack.us/i/wowscrnshot101109142621.jpg/

En de video
http://www.youtube.com/watch?v=ZzsIiSTnQfI
And yes we destroyed the horde !
Cool :p helaas waren de bloodelves niet zo goed voorbereid als de rest :P
Wel leuk om zulke dingen te organiseren. Kan me wel herinneren @ 1.xx versie ofzo. Vette gevechten in Hillsbrad.. en dan zo erg dat de server er tot een paar keer mee kapte :D maar dat was echt alles door elkaar ( toen had je nog niet echt lvl 60's.. nee lvl 40 was toen ERG hoog ). Dat waren tenminste echte gevechten 8)

Verwijderd

Daarnaast zijn de eerste 5 punten in Holy erg handig ivm threat etc (Seals of the Pure).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://eu.wowarmory.com/t...0230101000000000000000000
Dit is mijn spec, wel 5 in de holy, maar retri wat veranderd voor die extra seal (AoE trash agro).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gekheid
danku!

hehe jah, was al laat dus jaraxxus gingen we later proberen. mensen wouden toch nog voa25 doen (we hadden net wg gewonnen) en daarna nog ff snel ony25. niks bijzonders eigenlijk, geen loot ofzo :p

hopelijk vrijdag avond toc10 run en dan heb ik genoeg emblems voor nieuwe trinket.

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Die exp+def gem in je boots heb je niet nodig. Je gebruikt de glyph die je 10 expertise geeft. Kun je mooi vervangen door een 30 stamina gem.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Ik sta er van te kijken hoeveel gold mensen uit willen geven voor loot.

Gisteren met de guild 2x ToC-25 normal gedaan, beide groepen hadden 10 randoms en konden op loot bieden die guildies niet wilden hebben (wat in ons geval bijna alles is).

Op het eind gingen de trophies voor 4k per stuk, bizar.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Had iemand deze al gezien?

De drops in de 5-man ICC dungeons:
http://www.mmo-champion.c...rown-5-man-dungeons-loot/

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Gekheid
stomme proxy op werk >< kan niks zien :P

• Dakreal
Gekheid schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:55:
[...]

stomme proxy op werk >< kan niks zien :P
Normal drops: ilvl 232
Heroic drops: ilvl 248 ofzo :P

Fail info

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 12-11-2009 16:16 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Normal drop iLvl 219, Heroic Ilvl 232

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

SpoTs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:55:
[...]

Normal drops: ilvl 232
Heroic drops: ilvl 248 ofzo :P
Niet helemaal... normals zijn ilvl 219 (net als ToC5 heroic) en heroics zijn ilvl 232 (net als ToC10 normal). Daarnaast is er de Quel'Delar questline, voor 5mans / solo, die een ilvl 251 wapen als reward heeft.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Species5618 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:57:
Niet helemaal... normals zijn ilvl 219 (net als ToC5 heroic) en heroics zijn ilvl 232 (net als ToC10 normal). Daarnaast is er de Quel'Delar questline, voor 5mans / solo, die een ilvl 251 wapen als reward heeft.
Kunnen ze dat stomme stukje meteen niet even omsmelten tot een blingbling boogje? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mektheb
Mior schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:43:

Gisteren met de guild 2x ToC-25 normal gedaan, beide groepen hadden 10 randoms en konden op loot bieden die guildies niet wilden hebben (wat in ons geval bijna alles is).

Boeiend ik zou ze ook kopen voor dat geld loop op het moment met genoeg K rond dat ik wel een aantal altjes geld kan geven ;)

Denk ik alle orbs wel kan opkopen en dan weer verkopen die er zijn op de ah :P

• KillGhost

KillGhost

\o/

SpoTs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:10:
[...]

[...]

Je kan ook in je resto gewoon de +exp stukken meenemen als chest oid. Dan heb je toch wat bonus zonder je stats al te veel te gimpen.

No guts, no glory!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie ook regelmatig advertenties van guilds die zich verhuren voor bepaalde raid runs. Begon natuurlijk met die titel uit Ulduar, later ook naxx, VoA en ToC runs, tegen betalen nemen ze je mee en mag je rollen op wat je nodig heb.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Doet een guild bij ons ook. Daar kan je bieden op items. Wij doen dat niet. Wij gaan standaard zaterdagmiddag een ToC 25 doen met alts etc. Als er plek over is, pakken we ook wat pugs mee. Deze kunnen ook gewoon rollen.

No guts, no glory!

• Dakreal
KillGhost schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:07:
[...]

Je kan ook in je resto gewoon de +exp stukken meenemen als chest oid. Dan heb je toch wat bonus zonder je stats al te veel te gimpen.
Ik heb alleen maar de shoulders :) dus dat is idd wel jammer :P

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Och, wacht maar tot je een pug doet en je wint Death's Verdict op eoa alt en je wil hem niet helemaal..

Ik geloof dat de laatste pug die ik deed die alt er meer dan 25.000 gold voor geboden kreeg.

(en ja, ik pug het regelmatig als ik voor de mains raid heb uitgezeten)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo heb ik 3.3k gekregen voor die trinket uit naxx, na het winnen werd ik platgegooid met /w biedingen :P
SpoTs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:18:
Ik heb alleen maar de shoulders :) dus dat is idd wel jammer :P
Ik kwam er nu pas achter dat er zo'n beetje alle soorten wapens nu zijn :X 2h heal/dps mace, heal/dps staff. Enkel shield en offhand dacht ik dat er niet zijn. Wil ik nog allemaal hebben, maar kosten dacht ik 65 emblems stuk. Toch maar die champion's doorzitten (ben nu bij de 3rde, in theorie dus nog zo'n 14 dagen) en ze via de champion seals ga kopen (waar ik helemaal niets mee doe).

• Mektheb
SinergyX schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:18:
Zo heb ik 3.3k gekregen voor die trinket uit naxx, na het winnen werd ik platgegooid met /w biedingen :P

[...]

Ik kwam er nu pas achter dat er zo'n beetje alle soorten wapens nu zijn :X 2h heal/dps mace, heal/dps staff. Enkel shield en offhand dacht ik dat er niet zijn. Wil ik nog allemaal hebben, maar kosten dacht ik 65 emblems stuk. Toch maar die champion's doorzitten (ben nu bij de 3rde, in theorie dus nog zo'n 14 dagen) en ze via de champion seals ga kopen (waar ik helemaal niets mee doe).
kon je mij al je seals maar verkopen, heb er zo'n 850 nodig voor alle mounts...

Moet nu nog 11 mounts zo even uit me hoofd maar - binnenkort proto drake van events, en OS3d 10man draak dus dan nog 9, en moet ze allemaal nog van tournament voor 100 seals per stuk..

En moet nog steeds 2 achievments voor me rooie, die ik waarschijnlijk toch niet ga doen of dan niet meer nodig heb.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Mik! schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:18:
[...]

Beetje jammer dat er geen fatsoenlijke dagger of mace tussen zit voor ele shammies :( We kunnen geen sword dragen, dus dan blijft alleen de healing mace over. Hmm, dan wordt de 1h mace voor mijn enhancement specc toch ook wel erg interessant.
Beetje late quote maar ik lees nu pas de topic door:
Ook jammer geen goede dagger voor mijn Rogue. Ik weet dat ik sword kan gebruiken, maar ik hou toch meer van daggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik ben op zoek naar een guild, ik ben net uit mn oude guild gestapt omdat er nooit iemand online was.

Ik ben een actieve Paladin van lvl 38 en zoek vooral een guild waarmee ik lekker kan looten in dungeons.

Dit is mijn character op het moment:

http://armory.wow-europe....?r=Alonsus&n=Lilliputtert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten volgens mij op elke guild wel van die extreme-casual leveling guilds waar je alleen maar een /w hoeft te sturen voor een invite.

Op Stormreaver zit een soort guild waar veel alts van iedereen in zit, en iedereen heeft ook de rechten om iemand anders te inviten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Goede morgen allemaal,

Ik moest gisteravond eigenlijk nog wat werk doen, maar ik werd toch opgesteld in onze totc25 raid. Na de normal clear kon ik gelukkig plaats maken voor een andere healer zodat ik nog even wat werk kon afmaken. Ik heb de healing offhand van de twins kunnen looten. Die past mooi bij de questreward mainhand die in de volgende patch wordt toegevoegd!

Voor de raid ben ik op mijn rogue naar de daily UP heroic gegaan. Mijn rogue heeft nu het tankwapen als offhand (lol)… Ook kon ik mee naar Onyxia25 omdat een oud gamemaatje van me een pug startte. Drie minuten na de invite kreeg ik een dikke flame over me heen van twee randoms. “WTF noob, you got greens and blues and a tankweapon as offhand!! Get the f!@# out of this raid you noob!!!1one!” Dus ik whisper ze dat ze het maar even moeten melden bij de raidleader. Een minuutje later worden ze allebei vervangen ;)

Ik heb de achievement binnen en stond 8ste met een staggering 2.8k dps. Vrijwel iedereen stond hoger qua dps, maarja tot het einde in level blijven is ook wat waard!

Later nog mijn weg een VoA25 raid in gepraat, weer gezeur over die paar slechte items. Bleek dat de raidleader een altje was van iemand waar ik wel eens heroics mee run. Mensen kennen is dus wel een pré. Mijn gear begint zo langzaam aan steeds beter te worden, ik kan nu zonder blikken of blozen elke heroic in. Ik kwam in VoA25 gemiddeld rond de 3.6k dps.

Nog even mijn groene cape, level 70 pants, en 3 blauwe items vervangen en ik ben t heertje!
Vanavond met een beetje mazzel nog de daily doen, dan drie weken rust – Egypte here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:37:
http://eu.wowarmory.com/t...0230101000000000000000000
Dit is mijn spec, wel 5 in de holy, maar retri wat veranderd voor die extra seal (AoE trash agro).
Oei, SoC is nauwelijks een tanking seal. Je threat is al snel hoger door een paar ticks van SoV op trash. Je HotR stopt ook SoV dots op trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
De 5 punten uit Reckoning in de protection verplaatsen naar Crit in de retri tree of naar Seals of the Pure in Holy.
1 Punt uit Spiritual Attunement in de protection tree naar de retri tree.
De 2 punten in Pusuit of Justice in de retri tree zijn geen threat waard, alleen handig om na een whipe weer sneller door de instance te lopen, maar dan nog moet je wachten op de anderen :P
1 puntje uit Improved Judgements halen en die in een crit talent steken.
Eventueel zou je ook Improved Blessing of Might kunnen nemen voor het buffen van je party/raid.

En wat eerder al gezegt is, enchant die ringen :)
Neem de Lay on hands minor Glyph, kan altijd van pas komen :)

Ook zou je alle gems kunnen vervangen door +30 stamina gems.
Dat beetje dodge wat je hebt weegt niet op tegen de extra health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ossi schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:48:
[...]
De 5 punten uit Reckoning in de protection verplaatsen naar Crit in de retri tree of naar Seals of the Pure in Holy.
1 Punt uit Spiritual Attunement in de protection tree naar de retri tree.
Reckoning geeft over het algemeen alleen een klein beetje meer threat door de white hits. Die punten kun je inderdaad beter ergens anders besteden.

Spiritual Attunement is leuk, maar 1 punt is meer dan voldoende.
De 2 punten in Pusuit of Justice in de retri tree zijn geen threat waard, alleen handig om na een whipe weer sneller door de instance te lopen, maar dan nog moet je wachten op de anderen :P
Hier ben ik het niet mee eens. Snelheid is goud waard. Je bent sneller uit aoe spot en je bent sneller bij adds/boss.
1 puntje uit Improved Judgements halen en die in een crit talent steken.
Eventueel zou je ook Improved Blessing of Might kunnen nemen voor het buffen van je party/raid.
1 punt in BoM is zinloos dan moet je er meteen 2 punten in stoppen en eerlijk gezegd kun je deze punten als tank beter ergens anders gebruiken. Als je een 6-9-6 rotatie gebruikt dan is dat extra punt niet echt zinvol, maar er zijn niet veel andere keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:37:
Oei, SoC is nauwelijks een tanking seal. Je threat is al snel hoger door een paar ticks van SoV op trash. Je HotR stopt ook SoV dots op trash.
Ik heb nog steeds een merkbaar verschil in trashtanken, zeker als het er 4-5 zijn ben ik met SoC iets beter af.

Stiekem is het gewoon easy mode, 3 mobs en enkel beetje melee meppen met 1 target, de rest blijft ook wel geraakt worden :P Ik bouw in korte tijd enorm snel threat op alle mobs op (proct ook op HotR), handig voor de trigger happy mensen (zeker in die fast runs moet ik enorm aanpoten). Nadeel dat Shield of Righteous niet werkt, terwijl tooltip toch zegt elke skill of ability die single target is.

An sich bevalt mij deze build wel, mischien later als ik wat meer str in gear heb, ik weer overstap.

Gisteren uur opzoek geweest naar 1 van mijn heirloom items. Ik had die stone keeper's 2h staff, en nergens meer vinden. Alle characters eerst naar hoofdstad, storage kijken, inventory, terug naar lvl spot, volgende. Nu moet ik nog 7 conquest emblems en kan ik die gewone 2h staff kopen, mischien dat ik dat maar ga doe (die stats voor druid zijn niet normaal :P).

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
RyackWerk schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:57:
Reckoning geeft over het algemeen alleen een klein beetje meer threat door de white hits. Die punten kun je inderdaad beter ergens anders besteden.

Spiritual Attunement is leuk, maar 1 punt is meer dan voldoende.
Dat zeg ik :)
Hier ben ik het niet mee eens. Snelheid is goud waard. Je bent sneller uit aoe spot en je bent sneller bij adds/boss.
Smaken verschillen, maar ik laat het trash wel naar mij komen :P
1 punt in BoM is zinloos dan moet je er meteen 2 punten in stoppen en eerlijk gezegd kun je deze punten als tank beter ergens anders gebruiken. Als je een 6-9-6 rotatie gebruikt dan is dat extra punt niet echt zinvol, maar er zijn niet veel andere keuzes.
Wie zegt dat ik het over 1 punt had.. ik had het misschien niet helemaal duidelijk uitgelegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Afgelopen dagen niet veel ingelogged op WoW.. enige waar ik echt nog zin in heb is het runnen van ToTC10 en ToTC25 pugs en het eventueel proberen van ToTGC10 pugs. Ben blij als de 3.3 patch gaat komen en er wat meer content uitkomt.

Tot die tijd is het maar hopen op wat Heroics op mn undergeared DK (zo irritant, heb bijna alles uit Naxx10/Naxx25 wat ik wil) maar het opstapje naar ToTC10 krijg ik amper gemaakt. Enige wat ik kan bedenken is VoA proberen te runnen (zonder Koralon achievement :/) of het megaveel runnen van Heroics waar ik echt een gruwelijke hekel aan begin te krijgen :P. Beetje in een gat gevallen..

En mn andere project, Priest, vlot ook niet echt.. beetje steken op LvL73 in Howling Fjord en het idee dat ik daarna naar DragonBlight/Grizzly Hills moet biedt ook niet echt veel vreugde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Reckoning is niks waard als talent inderdaad. Ik gebruik zelf wel de Hammer of Justice talent, vind ik zelf handig in Heroics/pvp.

http://eu.wowarmory.com/c...n=Trezorier&gn=Simplicity

Spiritual Attunement zou ik op 2/2 laten. Voor raids maakt het niks uit, maar in Heroics heb ik wel af en toe mana-'problemen' (af en toe 5 seconden drinken :P ) door de weinige heals.

[ Voor 30% gewijzigd door Divak op 13-11-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:18:

[...]

Hmm volgens mij heb ik een sloot van die Champion Seals liggen. Kun je daar ook van die dingen mee kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:22:
Hmm volgens mij heb ik een sloot van die Champion Seals liggen. Kun je daar ook van die dingen mee kopen?
Pas als je 'champion' bent van alle factions (5x5 dagen alles alle 4 die quests elke dag doet). Ze zijn ook duurder, 2h's kosten dacht ik 75 of 85, 1h's 60 ofzo. Gezien gebrek aan raid achievements op mijn tank, denk ik toch maar weer mijn hunter te gebruiken voor emblem farms in naxx etc.

Las trouwens dat 3.3 ook faction-reputation-enchants BoA worden, heeeeel handig :D Met mijn hunter ben ik bijna exalted met elke LK faction, even kopen en overgooien :) (voornamelijk head en shoulder enchants).

Gister ook nog Auchenai Crypts gedaan op mijn druid, initieel als healer. Uiteindelijk DC de tank, nooit meer terug gekomen, dus maar feral spec/gear aan en tanken. Tanken is wereld van verschil met een paladin, nonstop agro problemen. Gelukkig wel gehaald, enkel die eerste boss met die cast-speed debuff ging het flink fout maar uiteindelijk toch gehaald. Single target gaat agro erg makkelijk, maar boven de 3 verlies ik vaak agro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:22:
[...]

Mounts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

ik spaar zelf voor de Argent Pony Bridle. Daarmee kun je eens per 4 uur je Argent Squire/Gruntling als bank, mailbox of vendor laten werken voor een paar minuten. Mounts en pets zijn leuk voor de heb, maar een mailbox/bank/vendor "in the field" kan ontzettend handig zijn - zeker in Cataclysm als we met z'n allen weer gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
RichardvdD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:16:
Reckoning is niks waard als talent inderdaad. Ik gebruik zelf wel de Hammer of Justice talent, vind ik zelf handig in Heroics/pvp.

http://eu.wowarmory.com/c...n=Trezorier&gn=Simplicity

Spiritual Attunement zou ik op 2/2 laten. Voor raids maakt het niks uit, maar in Heroics heb ik wel af en toe mana-'problemen' (af en toe 5 seconden drinken :P ) door de weinige heals.
Als je mana problemen hebt in heriocs dan pull je niet genoeg mobs tegelijk. ;)

Gisteren in de daily herioc chain pulde ik twee groepen tegelijk. Geen enkel probleem met mana gehad. Af en toe zit je wel eens op 50% maar je blijft genoeg houden om voldoende threat op te bouwen. Ik probeer net genoeg threat op te bouwen dat de mobs op mij blijven tot ze dood gaan, dus geen onnodige consecrations ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:28:
[...]

Pas als je 'champion' bent van alle factions (5x5 dagen alles alle 4 die quests elke dag doet). Ze zijn ook duurder, 2h's kosten dacht ik 75 of 85, 1h's 60 ofzo. Gezien gebrek aan raid achievements op mijn tank, denk ik toch maar weer mijn hunter te gebruiken voor emblem farms in naxx etc.
Arf.. nou dan ben ik weer een illusie armer :( wou graag die Chest kopen voor m'n shaman scheelt were 320k xp per lvl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:39:
ik spaar zelf voor de Argent Pony Bridle. Daarmee kun je eens per 4 uur je Argent Squire/Gruntling als bank, mailbox of vendor laten werken voor een paar minuten. Mounts en pets zijn leuk voor de heb, maar een mailbox/bank/vendor "in the field" kan ontzettend handig zijn - zeker in Cataclysm als we met z'n allen weer gaan levelen.
Idd :o Misschien dat ik die ook maar even ga halen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
Kees schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:41:
[...]

Och, wacht maar tot je een pug doet en je wint Death's Verdict op eoa alt en je wil hem niet helemaal..

Ik geloof dat de laatste pug die ik deed die alt er meer dan 25.000 gold voor geboden kreeg.

(en ja, ik pug het regelmatig als ik voor de mains raid heb uitgezeten)
Smerig poeptrinket gisteren pas voor het eerst gedropped. Wilde hem eik pakken maja ben tank en 't is zo aso om dan alle dps te outbidden :P Blizz RNG /QQ

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:42:
Arf.. nou dan ben ik weer een illusie armer :( wou graag die Chest kopen voor m'n shaman scheelt were 320k xp per lvl :(
Het is imho gee slecht idee toch te gaan werken hieraan, in de nieuwe items van 3.3 stond op Wowhead nu ook een ring met 5% exp boost. Goed, je raakt je stats kwijt van je huidige ring, maar wel weer een whooping 5% erbij. Mogelijk dat er nog meer BoE heirloom items zo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
[...]
Gister ook nog Auchenai Crypts gedaan op mijn druid, initieel als healer. Uiteindelijk DC de tank, nooit meer terug gekomen, dus maar feral spec/gear aan en tanken. Tanken is wereld van verschil met een paladin, nonstop agro problemen. Gelukkig wel gehaald, enkel die eerste boss met die cast-speed debuff ging het flink fout maar uiteindelijk toch gehaald. Single target gaat agro erg makkelijk, maar boven de 3 verlies ik vaak agro.
't Is al lang geleden dat ik bear was op dat level. Hoeveel target raak je met swipe op dat level? 3 of oneindig? Ik doe altijd swipe en maul bij meer dan 2 mobs. Heb je de maul glyph? Krijg je wel genoeg rage?

Tja, misschien is pala een beetje OP? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Huh wat? Je kan toch Heirloom chests kopen in Dalaran? Staat naast de Emblem vendors :)
Hier, de Alliance en de Horde versie.

[ Voor 13% gewijzigd door RaseriaN op 13-11-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
[...]
Ik heb gisteren die chest gekocht met emblems of heroism die ik toevallig (gelukkig) nog een aantal had. Die ring heb ik nog niet. Hoe heet ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Slogra schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:57:
[...]

Ik heb gisteren die chest gekocht met emblems of heroism die ik toevallig (gelukkig) nog een aantal had. Die ring heb ik nog niet. Hoe heet ie?
Ring krijg je alleen als je in de komende patch de Kaluaknogwattes fishing contest wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Slogra schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:54:
't Is al lang geleden dat ik bear was op dat level. Hoeveel target raak je met swipe op dat level? 3 of oneindig? Ik doe altijd swipe en maul bij meer dan 2 mobs. Heb je de maul glyph? Krijg je wel genoeg rage?

Tja, misschien is pala een beetje OP? :9
Rage had ik vrij snel genoeg, swip lijk ik nonstop alles te raken (beetje goed positioneren), maar lijkt amper (op dit moment) threat op te bouwen. Mischien te weinig AP nog, maul (glyphed) gebruik ik elke melee hit die ik doe. Eenmaal 1-2 targets en kan makelijk agro houden.

Met note dat ik niet weet hoe paladin rond dat lvl ook alweer was, maar die kreeg via talents die HotR en kon je elke 8sec 4 targets flink raken. Heb met mijn tank toen flink wat instances van outlands gedaan, weinig problemen gehad.

Ach ja, mischien wat meer AP vergaren, meer dmg = meer threat :)

Dit zou die ring zijn: gaat dus via een quest.
http://ptr.wowhead.com/?item=50255

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik probeer net genoeg threat op te bouwen dat de mobs op mij blijven tot ze dood gaan, dus geen onnodige consecrations ed..
Oh ik knal juist zoveel mogelijk om boven een dpser uit te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
Log ik vanochtend in voor de cooking daily, GB weer leeg. 2e hacker in een week. Waarom zijn mensen te lui om een authenticator te kopen :(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De daily heroic was gisteren Drak'Tharon Keep. Een reallife vriend uit m'n guild begon met zoeken van mensen, en ik wilde wel mee. Hij is tank en ik zou 'm healen. De rest van de guild ging raiden, dus we moesten 3 DPS PuG-en. No problemo.
De guildie is een Paladin tank, gemiddeld T8 gegeared. Hij had dus wel mana problemen in DTK, dus zei ik:
"Take off your pants!"
"But I don't have underwear on.."
"No pants, more inc damage, more healing, more mana for ya
"But I'll freeze :<"
En zo ging het nog even door. De DPS PuG-ers zullen we gedacht hebben... :)
Het ging dan ook weer heel soepel. Op die grote Dino nog de achievement gehaald dat je 6 van die kleine Dino's moeten killen tijdens het gevecht.

Ik wilde ook nog ToC5 heroic doen, want daar kunnen de meeste upgrades vallen (healing mace gaarne!). De guildie ging wat anders doen, dus ik moest alles gaan PuG-en. 3 DPS was snel gevonden, en even later ook een tank. Alleen die tank had veel last van DC's, ook een keer tijdens het gevecht met de 3 champions. Daar een wipe, plus een wipe waar ik simpelweg de tank + DPS niet meer levend kon houden, aangezien de Warrior champion lekker zat te whirlwinden en een MS op de tank is ook niet leuk. Maar daarna ging het wel goed.
Ook een wipe op de 2e baas (de vrouwelijke), en de tank DC-de bijna tussen elke wipe en/of baas. Duurde allemaal dus redelijk lang, maar iedereen bleef gelukkig.
Tijdens de laatste baas kreeg iedereen verbazingwekkend veel damage en heb ik er 3k HPS uit moeten trekken met m'n nooby gear, en we hebben het wel gehaald. Moet zeggen dat zo'n Druid flinke healingpotentie heeft, alleen vrij weinig oh-sh*t buttons. NS+HT en Swiftmend zijn de enige.

Later nog CoS heroic getanked, waar we met een paar seconde te gaan de Drake nog haalden. Degene die de run startte, won 'm. Terecht, want hij deed uit veruit de meeste DPS. De Rogue die mee was? Beschamelijke 1100dps, waar hij zich nog verbeterd had t.o.v. het begin waar ie op 660dps zat. :(
De Disc Priest die healde had ook maar een rare speelstijl. Weinig Shields op me (geen weakened soul debuff), en zag regelmatig Greater Heal en Renew langskomen. Daarnaast was ie ook regelmatig bijna oom, terwijl ik nu ook niet zoveel damage krijg. Maar ja, Innervate op 'm gooien en door :D

De Emblems komen zo langzaamaan binnen. Nog een lange weg te gaan tot er geen upgrades meer zijn met mijn beperkte raid-mogelijkheden.

Swipe raakt trouwens alles binnen een bepaalde range, geen target limiet (meer). Het heeft geen threatmultiplier, behalve die van je bearform, dus hoe meer damage, hoe beter. Als je threat troubles hebt, kun je punten stoppen in talents die je dps verhogen (ook die in de Resto tree).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:56:
[...]

Huh wat? Je kan toch Heirloom chests kopen in Dalaran? Staat naast de Emblem vendors :)
Hier, de Alliance en de Horde versie.
Klopt, maar het ging om de aanschaf met Champion Seals :) ik ga geen 40 marks sparen voor een heirloom, daar heb ik wel betere bestedingen voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:18:
Swipe raakt trouwens alles binnen een bepaalde range, geen target limiet (meer). Het heeft geen threatmultiplier, behalve die van je bearform, dus hoe meer damage, hoe beter. Als je threat troubles hebt, kun je punten stoppen in talents die je dps verhogen (ook die in de Resto tree).
Dat was ook mijn plan, zag dat tier2 in resto een 10% ofzo increase van physical damage heeft in elke form, kitty is dat dus ook erg handig :)

Shaman ook half lvl gedaan, man man wat gaat dat traag zeg. Normal Nexus/UK zijn bijna nooit te vinden, puur quests en mobs gaat flink traag. Wel nu bij m'n shaman en tanker begonnen healing/SP gear te zoeken, voor ooit een dag dat ik genoeg geld heb verzameld voor een dual spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:24:
[...]

Dat was ook mijn plan, zag dat tier2 in resto een 10% ofzo increase van physical damage heeft in elke form, kitty is dat dus ook erg handig :)

Shaman ook half lvl gedaan, man man wat gaat dat traag zeg. Normal Nexus/UK zijn bijna nooit te vinden, puur quests en mobs gaat flink traag. Wel nu bij m'n shaman en tanker begonnen healing/SP gear te zoeken, voor ooit een dag dat ik genoeg geld heb verzameld voor een dual spec.
Welke spec ben je op het moment? ik deed gisteren 600k in iets minder dan een uurtje (lvl 74 toen en nu dus 75), ik ben wel full rested.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben enh, gear gewoon uit quests etc, 2 heirloom maces. Mainhand die SP-heirloom, offhand die AP-heirloom. Had nog niet genoeg geld voor 2de AP mace :P Dus mis denk flink wat damage op mijn main hand (zit ruim 30dps verschil tussen die 2 maces), maar mogelijk compenseert de SP op de mace wat in damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Wat ik trouwens wel grappig vond op mijn rogueje gister in die heroic run… Ik kreeg zowaar twee quests daarbinnen, toch weer ongeveer 60 gold erbij. Dit is voor mij het eerste character waar ik niet voor 80 alle instances mee heb gedaan. Op deze manier is random heroics doen een stukje aantrekkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Mijn enhancement shaman is nu level 62. Maar wat is een goede totem? Ik heb nu Totem of Lightning. Maar bijv Totem of Impact lijkt mij ook wel een leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Slogra schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:42:
Mijn enhancement shaman is nu level 62. Maar wat is een goede totem? Ik heb nu Totem of Lightning. Maar bijv Totem of Impact lijkt mij ook wel een leuke.
Totem of Impact is veeeel beter aangezien je alleen maar lightning bolts cast als je maelstrom up is en je vrijwel constant shocks aan het knallen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf http://www.wowhead.com/?item=37575, krijg je later pas maar wel handige proc als je enh bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]

Vergeet er niet bij te vermelden dat je ook exalted met de crusade moet zijn.
Ik ben nu champion met alle factions maar moet nog steeds 10k rep (en dat is met human die +10% rep krijgt). Alle andere races zullen nadat ze champion zijn nog steeds 15k rep moeten halen voordat je heirloom kan kopen van de crusade quatermaster in de tournement Grounds.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh dat wist ik helemaal niet, meestal is Argent Crusade eerste die ik exalted haal, daarna wyrmrest. Met tabard en bergen HC's doen gaat het best rap. Maar lees nu in wowhead comments dat je zelfs exalted moet zijn met alle core factions? (UC, SMC, TB etc). Dan zit ik echt mijn tijd te verdoen, daar heb ik pas 2 exalted.

edit, inderdaad, Champion of <stad> achievement is enkel die 25 tokens, maar je moet dus 5x Exalted Champion of <stad> halen, plus Exacted met Argent Crusade voor de Exalted Argent Champion of the Horde.

Duidelijk gevalletje te veel werk dus, toevallig was ik dus al exalted met Silvermoon (duh, ben belf) en Undercity (voor de mount), mischien ook orgrimmar omdat ik daar altijd quests deed, maar daar houd het dus op.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:43
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:23:
[...]

Klopt, maar het ging om de aanschaf met Champion Seals :) ik ga geen 40 marks sparen voor een heirloom, daar heb ik wel betere bestedingen voor :P
Je kunt de chest ook kopen voor Chamions Seals dacht ik, weet alleen niet zeker of het dan 60 of 75 seals kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
stefanass schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:01:
[...]

Je kunt de chest ook kopen voor Chamions Seals dacht ik, weet alleen niet zeker of het dan 60 of 75 seals kost.
Ja i know, maar daar moet je kennelijk dus exalted voor zijn. En om eerst exalted te worden voor die 5 lvls die ik nog moet vind ik wat overdreven :P dus dan maar geen chest.. koop ik er wel een mount van voor m'n hunter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
GeertJam schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:17:
Log ik vanochtend in voor de cooking daily, GB weer leeg. 2e hacker in een week. Waarom zijn mensen te lui om een authenticator te kopen :(
huhm.....moeten ze maar niet zoveel pr0n kijken :P

Maar nee even serious, ik heb 3 accounts en gebruik er maar bij 1 een authenticator, gebruik niks van een viruscanner van avg ofzo

1x in de zoveeltijd, Malewarebytes draaien verder niet

Ben nog nooit gehacked....(afkloppen)
Meeste mensen gebruiken ook van die rare websites voor hun dingen, of de spreader of virusses in the world limewire en die dingen..
Ik kijk er niet raar vanop hoeveel mensen dom zijn en zomaar ergens op klikken en doen, en vervolgens een keylogger of what ever op hun pc krijgen en het niet eens in de gaten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:49:
[...]
Totem of Impact is veeeel beter aangezien je alleen maar lightning bolts cast als je maelstrom up is en je vrijwel constant shocks aan het knallen bent :)
Maar eens sparen voor deze. Helaas gisteren nog Mark of Honor Hold destroyed omdat ik dacht dat ik ze toch nergens voor kon gebruiken 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:49:
Is er eigelijk ook een caster versie van maelstrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Slogra schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:06:
[...]

Maar eens sparen voor deze. Helaas gisteren nog Mark of Honor Hold destroyed omdat ik dacht dat ik ze toch nergens voor kon gebruiken 7(8)7
Mijn shamana heb ik nog wat mee geraid en veel gepvpd @ TBC, dus die had ik al mooi :) was imo 1 van de beste pre-raid totems voor shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Slogra schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:06:
[...]

ticket aanmaken en zeggen dat het een foutje was. Bij mij al regelmatig items terug gekregen. Een cooking recept in hellfire (buzzard bites geloof ik). Op dat moment was ik totaal niet bezig met cooking. Pas gaan levelen en weet ik veel wat en kwam ik er dus achter dat je die voor een achievement nodig hebt....
Pants die ik gevendord had terwijl het gewoon goede pants zijn (heb expertise en hit pants). Foutje, bedankt.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met mijn paladin 78 geworden. Ik had me van te voren voorgenomen dan herbalism te droppen en enchanting op te pakken. En zo is het ook geschied. Dus stond ik 10 minuten na het levelen in Deadmines :P Meteen weer achter gekomen hoe handig een tailor is. Na twee deadmine runs had ik een hoop shards, een paar essences en nauwelijks dusts.

Wel een hoop linnen en wool die ik naar mijn priest stuurde (level 72, inactief en 435 tailoring, 375 enchanting). Uiteindelijk kon ik met de cloth van die twee runs 200 dust verzamelen! Meer dan ik nodig zal hebben schat ik, dus ik zal als ik straks klaar ben wel een zooi op de AH gooien.

Ik schat dat ik met mijn retri paladin op level 78 ramparts waarschijnlijk wel kan soloen, lukte met mijn druid op dat level ook al. En de dusts en essences om van 375 naar 450 te komen heb ik meer dan genoeg :)
GeertJam schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:17:
Aparte guild rang met toegang to GB maken en alleen mensen met authenticator die rang geven. Wordt iemand toch gehackt heeft die die rang heeft, dan heeft hij dus staan liegen over de authenticator en kan je meteen /gkick-en :X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:09:
[...]

Is er eigelijk ook een caster versie van maelstrom?
Soort van, je hebt bij elke lightning bolt of chain lightning de kans dat er daarna (buiten GCD om) direct nog één instant achteraan gegooid wordt voor 50% damage en geen threat.
Ik schat dat ik met mijn retri paladin op level 78 ramparts waarschijnlijk wel kan soloen, lukte met mijn druid op dat level ook al. En de dusts en essences om van 375 naar 450 te komen heb ik meer dan genoeg :)
Volgens mij kan je beter dailies doen en dan greenies van AH kopen. Dan hou je veel geld over. Dat grinden in een instance voor greenies kost ook zo veel tijd :O

[ Voor 35% gewijzigd door Divak op 13-11-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:30:
[...]
Soort van, je hebt bij elke lightning bolt of chain lightning de kans dat er daarna (buiten GCD om) direct nog één instant achteraan gegooid wordt voor 50% damage en geen threat.
[...]
Volgens mij kan je beter dailies doen en dan greenies van AH kopen. Dan hou je veel geld over. Dat grinden in een instance voor greenies kost ook zo veel tijd :O
imo wel makkelijker :P maar eum.. ramparts blaas je echt in 10 min doorheen en je hebt dan ook meteen een shitload aan shards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij, dailies zijn zo vreselijk saaaaaaaaii!!!!! (serieus)
Heb ze op Daily Island in TBC nog wel gedaan tot Exalted op m'n Mage, maar ze kwamen me echt helemaal de neus uit. Daar ben ik genezen van dailies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:42:
Heb ze op Daily Island in TBC nog wel gedaan tot Exalted op m'n Mage, maar ze kwamen me echt helemaal de neus uit. Daar ben ik genezen van dailies!
O god, Isle of Q-Q en de Skygaurd Daily's en Ogrilla >.>

Te erg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:22:
Aparte guild rang met toegang to GB maken en alleen mensen met authenticator die rang geven. Wordt iemand toch gehackt heeft die die rang heeft, dan heeft hij dus staan liegen over de authenticator en kan je meteen /gkick-en :X
Dat had ik dus ook al gezegd tegen de GL, maar die heeft het dus nog niet gedaan blijkbaar. Nu moeten we weer 2 dagen afwachten en dan kan ik alles weer gaan ordenen in de bank :(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Je hoeft de dailies niet te doen ^^

Zelf vind ik dailies een flinke stap vooruit tov classic repgrinds. Je komt nu met <1 uur per dag vanzelf redelijk vlot aan exalted, waar je bij classic reputations soms ontzettend lang moest grinden op dezelfde mobs (Cenarion Circle in Silithus, Timbermaw rep in Felwood/Winterspring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:51:
[...]

O god, Isle of Q-Q en de Skygaurd Daily's en Ogrilla >.>

Te erg haha
Vreselijk inderdaad. Zo erg dat ik ze nu weer opnieuw doe op mijn pala vanwege de achievements en mounts (skyguard en netherwing) 8)7
Stop er ook regelmatig een week mee. Veel te saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Species5618 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:56:
Je hoeft de dailies niet te doen ^^

Zelf vind ik dailies een flinke stap vooruit tov classic repgrinds. Je komt nu met <1 uur per dag vanzelf redelijk vlot aan exalted, waar je bij classic reputations soms ontzettend lang moest grinden op dezelfde mobs (Cenarion Circle in Silithus, Timbermaw rep in Felwood/Winterspring).
Repgrinds FTW !!!

Laat mensen maar moeite doen inplaats van een zielig tabardje aan te trekken maja das mijn POV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:11

En toch gebeurt het en och, waarom niet als mensen veel gold te besteden hebben.
Ik wilde bijna meegaan met een GDKP run bij ons op de server om Death's Verdict op mijn shammy alt te krijgen omdat ik daar wel genoeg gold voor heb maar toen besloten we om met de goedgegearede alts een toc 25 op te zetten, wat vrienden uit goede guild erbij en ja hoor, trinket dropt, tig mensen roll'en en ik het hoogste... binnen! Kreeg aanbiedingen van 15k, heb ze vriendelijk afgeslagen, maar zo zie je maar.

Trouwens die GDKP-runs zijn best fun om te doen, edoch, neem wel het topic van ej in ogenschouw:
http://elitistjerks.com/f...ssion_spread_your_server/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:42:
Ik vind dailies leuk :)
Zit op dit moment op 5500 completed quests, waarvan er ruim 2000 dailies zijn.

Gisteren geen raid, dus even met iemand anders MC in gedoken voor zijn rep, en voila, Geddon dropt zijn binding \o/.. nu ben ik gedoemt de komende jaren Garr te killen voor de tweede binding :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
huhm.....moeten ze maar niet zoveel pr0n kijken :P

Maar nee even serious, ik heb 3 accounts en gebruik er maar bij 1 een authenticator, gebruik niks van een viruscanner van avg ofzo

1x in de zoveeltijd, Malewarebytes draaien verder niet

Ben nog nooit gehacked....(afkloppen)
Meeste mensen gebruiken ook van die rare websites voor hun dingen, of de spreader of virusses in the world limewire en die dingen..
Ik kijk er niet raar vanop hoeveel mensen dom zijn en zomaar ergens op klikken en doen, en vervolgens een keylogger of what ever op hun pc krijgen en het niet eens in de gaten hebben...
hhmm kijk maar uit, zo dacht ik ook, tot vannacht... Na 4.5 jaar is het hun toch nog gelukt en ben ik ook een van de ongelukkigen... En nee ik ben zeker geen domme, zomaar ergens op-klikkende gebruiker...
Anyways, wanneer mijn account is hersteld ga ik ook aan de authenticator.. Alleen weer jammer dat ze zo enorm weinig (en oude) mobieltjes ondersteunen :(
Straks kom je er nog achter dat Blizz dat zelf doet dat hacken om dan iedereen toch nog een authenticator (of een app ervoor) te slijten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

TIGER79 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:31:
[...]

Straks kom je er nog achter dat Blizz dat zelf doet dat hacken om dan iedereen toch nog een authenticator (of een app ervoor) te slijten :P
:')
Ja man het is een conspiracy.

Gisteren weer ff Ulduar10 ingedoken en Decon+Hodir+Thorim hardmode omgelegt.
Voor de rest beetje daily's gedaan

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20:24
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:00:
Oh dat wist ik helemaal niet, meestal is Argent Crusade eerste die ik exalted haal, daarna wyrmrest. Met tabard en bergen HC's doen gaat het best rap. Maar lees nu in wowhead comments dat je zelfs exalted moet zijn met alle core factions? (UC, SMC, TB etc). Dan zit ik echt mijn tijd te verdoen, daar heb ik pas 2 exalted.

edit, inderdaad, Champion of <stad> achievement is enkel die 25 tokens, maar je moet dus 5x Exalted Champion of <stad> halen, plus Exacted met Argent Crusade voor de Exalted Argent Champion of the Horde.

Duidelijk gevalletje te veel werk dus, toevallig was ik dus al exalted met Silvermoon (duh, ben belf) en Undercity (voor de mount), mischien ook orgrimmar omdat ik daar altijd quests deed, maar daar houd het dus op.
Te zeggen dat ik dit allemaal doe op mijn pally gewoon om die nieuwe pally mount te kunnen kopen |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TIGER79 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:31:
[...]

hhmm kijk maar uit, zo dacht ik ook, tot vannacht... Na 4.5 jaar is het hun toch nog gelukt en ben ik ook een van de ongelukkigen... En nee ik ben zeker geen domme, zomaar ergens op-klikkende gebruiker...
Anyways, wanneer mijn account is hersteld ga ik ook aan de authenticator.. Alleen weer jammer dat ze zo enorm weinig (en oude) mobieltjes ondersteunen :(
Het kan ze alleen lukken met:

1. makkelijk te raden wachtwoord
2. Keylogger

Kies 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:03:
[...]

Repgrinds FTW !!!

Laat mensen maar moeite doen inplaats van een zielig tabardje aan te trekken maja das mijn POV
Wat is er nou weer leuk aan het constant killen van dezelfde mobs? Eentonig is zoiets. We spelen hier geen Koreaanse MMO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:35:
Te zeggen dat ik dit allemaal doe op mijn pally gewoon om die nieuwe pally mount te kunnen kopen |:(
De Argent Charger? Zelf wil ik die Argent warhorse, imho 1 van de mooiste mounts ingame. (bewegen niet zo houterig als bv de undercity of warlock horse).
Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/uploads/screenshots/normal/146261.jpg

Ik ben die struisvogels en kodo dingen helemaal zat :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Darnassian Nightsaber is de enige toffe mount vind ik. De standaard paladin mount vind ik ook veel mooier dan de Argent Warhorse. De argent warhorse lijkt meer op een 60% noobmount van 5g dan op een mount waar je wekenlan die seals voor aan het grinden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:03:
[...]

Repgrinds FTW !!!

Vroegah waren die rep grinds ook nog eens nuttig. In Silithus dropte baijvoorbeeld dat epic schild met die brandende schedel en een leuk zwaard. Bij het AD rep grinden kon je die wormen in je rondje meepakken voor larval acid. Hiermee kon je een erg leuke epic healing cloak laten maken. Er dropten ook erg leuke BoE blues (world drops) van de high level mobs die je leuk kon gebruiken als startende raider of aan startende raiders kon verkopen.

Die rep grinds hielden de economie draaiende :) (En nature resist drops in maraudon hielp levelende characters aan imba groups ;) )
RichardvdD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:56:
Darnassian Nightsaber is de enige toffe mount vind ik. De standaard paladin mount vind ik ook veel mooier dan de Argent Warhorse. De argent warhorse lijkt meer op een 60% noobmount van 5g dan op een mount waar je wekenlan die seals voor aan het grinden bent.
Ooit haal ik de enige mount die ik echt wil hebben waarvoor ik moet grinden; de saber uit Winterspring. Cats zonder armor zijn gewoon zoveel mooier en dat is de enige die ook nog eens snel loopt en nog verkrijgbaar is.

(Zou ook wel een zullian tiger willen, maar daar heb ik geen zin in te kleine kans, saber is gegarandeerd)
Maar ik kan inmiddels geen cauldrons en carapaces meer zien ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij is wel simpel, maar hij 'hoort' bij pala. Dus non-pala's hebben toch iets speciaals als je met zo'n ding rondhuppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Ik blijf zweren bij mijn mechanisch struisvogeltje :)

We gaan vanavond met de guild Earth, Wind & Fire proberen. Ik kijk er al naar uit, TotC is leuk voor goeie gear maar dit is toch wel een speciale uitdaging. En... mijn neefje heeft de achievement al, ik mag niet onderdoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HoD85 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:04:
Ik blijf zweren bij mijn mechanisch struisvogeltje :)

We gaan vanavond met de guild Earth, Wind & Fire proberen. Ik kijk er al naar uit, TotC is leuk voor goeie gear maar dit is toch wel een speciale uitdaging. En... mijn neefje heeft de achievement al, ik mag niet onderdoen!
Pfff ik vraag me echt af hoe je dit gaat doen, iig iedereen ilvl 245 of hoger lijkt me. Daarnaast is Archavon + Koralon het probleem niet. Het is vooral die overcharge die nekt denk ik.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.