Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 203 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 38.236 views

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren de questline afgemaakt van de Sons of Hodir zodat ik kan beginnen met elke dag de daily's te doen voor reputation. Want ik had begrepen dat de shoulder enchants van hun een van de betere (beste?) opties is. Ik ben nu een kleine 200k verwijderd van 79 dus ik zal waarschijnlijk wel dit weekend 80 zijn als ik op m'n gemak verder ga met quests. Tot nu toe heb ik 2 instances in een groep gedaan welke op zich best wel goed gingen. De eerste keer was in Old Kingdom waarbij we in het begin een paar keer dood gingen wegens te veel tegelijk te pullen. Maar daarna ging het heel soepel voor de rest van de dungeon. De tweede dungeon die ik heb gedaan was Violet Hold waar het heel soepel ging, ik geloof zelfs zonder deaths. Nog geen geluk gehad qua drops maar dat komt vanzelf wel een keer.

Verder moet ik nog 1k gold sparen voordat ik de laatste riding skill kan halen en daarna moet ik nog 1k gold farmen voor dual spec te kunnen kopen, ik wil namelijk graag eens proberen te tanken. Ik ben in ieder geval al begonnen met items te bewaren die +defense +dodge +block +hit +expertise en/of +stam stat hebben e.d.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:36
Tao schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:34:
Even een citaat uit een eerdere post:
'Toen ik voldoende geld had heb ik 300 stonekeeper shards omgezet in 20000 honor en die honor weer omgezet in 2 cardinal rubies.'
Ehm.. ik zie bij de WG vendor geen mogelijkheid om stonekeeper shards om te zetten in honor.
Waar kan dat dan?
Ik doe nu geen donder met die shards, behalve op m'n JC-er (designs). Die mount interesseert me niet en die heirloom items kan ik niet gebruiken (niet zo zinvol op lvl 80's die redelijk gegeard zijn :) ).
Je kunt voor 30 Stonekeepr shards een Wintergrasp Commendation kopen. Deze geven 2000 honor points. (Deze zijn ook nog eens account bound, dus je kunt die honor ook aan andere chars van je geven)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

'Toen ik voldoende geld had heb ik 300 stonekeeper shards omgezet in 20000 honor en die honor weer omgezet in 2 cardinal rubies.'
Ehm.. ik zie bij de WG vendor geen mogelijkheid om stonekeeper shards om te zetten in honor.
Waar kan dat dan?
Ik doe nu geen donder met die shards, behalve op m'n JC-er (designs). Die mount interesseert me niet en die heirloom items kan ik niet gebruiken (niet zo zinvol op lvl 80's die redelijk gegeard zijn :) ).
klopt je kan bij die vendor op die mamoet mount 30 stonekeerper's shards ruilen voor een wintergrasp commendation die elk 2000 honor waard zijn en van die honor kan je weer gems kopen en op de AH gooien ;)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
_Peter2_ schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:55:
[...]

Je kunt voor 30 Stonekeepr shards een Wintergrasp Commendation kopen. Deze geven 2000 honor points. (Deze zijn ook nog eens account bound, dus je kunt die honor ook aan andere chars van je geven)
dus je twink altje van 19 kan ineens 2000 honor hebben :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Anoniem: 23522

_Peter2_ schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:56:
[...]

Even een schaamteloze quote van mezelf :)

Zijn er nog andere cloaks (van iLvL 213+) voor een resto druids dan die je voor emblems of Valor kan krijgen?
Niet alleen een schaamteloze quote, maar ook nog een schaamteloos lui!
Op www.wowhead.com kun je zoeken naar cloaks en filteren op ilvl en hoe je ze verkrijgt, daar kun ook je ook emblems als 'bron' invullen (of dat heet dan vendor). Klein beetje moeite er zelf instoppen!

http://www.wowhead.com/?i...13;cr=118;crs=40753;crv=0
1 minuut werk max... dat had je ook zelf kunnen doen!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 19-11-2009 13:01 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
thewizard2006 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:31:

Voor je yellow gems vul ze met hit
voor je rode gems vul ze met expertise of hit/expertise (orange)
Voor je blauwe gems vul ze met yellow or rood/oranje als je de socketbonus niet wil. Anders hit/exp + sta
stop een belt buckle in je waist (extra gem slot)

Head enchant mist. zijn verschillende die je kan halen
Shoulder enchant idem dito
Verder heb je nog level 70 items die je in de loop van de tijd vast gaat vervangen. Tip is om elke dag toc hc te runnen voor de trinkets, wapen en er droppen nog wel wat goede (leather) items.
cloack is ook geen shaman cloak maar dat zal vast zijn omdat je nog geen betere hebt (heb je badges of valor?)
Je totem is vrij waardeloos. Van verschillende badges kan je daar betere voor halen.

Je talents: Glyph of shocking vervangen voor die feral spirit glyph (30% meer AP voor wolfjes ofzo)
static shock + improved shield nemen.
imp stormstrik + convection weg doen
elemental devastation nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-- belangrijk :)
Call of flame aanvullen met 2 of 3 punten zodat je bij elemental fury kan en de rest kan in reverbation

Denk dat ik uitgelogd ben als resto maar je kan even hier naar kijken:
http://armory.wow-europe....ht%27s+Hammer&n=Gondorath

je kan ook eens op www.maxdps.com kijken voor potentiele upgrades. Let wel op dat de website soms niet helemaal klopt maar het geeft wel goed weer wat voor upgrades je kan vinden en wat voor enchants er op kunnen.

Hieronder geef je aan dat je geen idee hebt heoveel dps je doet op je shaman. Dit kan je controleren mbv recount. Ik verwacht dat je met die gear tussen de 1800 en 2400 dps haalt.
toon volledige bericht
Thx voor de lap tekst, ik ga wel eventjes wat "excusessen" neerzetten:P
Spots. Is jou shaman Líes? Aantal punten waardoor je dps flink omhoog gaat:
wapens met berserking ipv 50AP. Dit is echter wel duur
de offhand is erg snel. Waarschijnlijk beter dan wat je had maar als je bijv een 142dps wapen had is dat waarschijnlijk beter dan je 163dps die sneller is. Dit heeft namelijk effect op je stormstrike en lavalash. Ook de procrate van MW zal minder (snel) zijn
ik ben sinds dinsdagavond pas lvl 80, dus ben nog druk bezig met badges verzamelen + gear.
Tevens had ik een 111 dps wapen op het moment vast toen die dagger dropte. Het vorige wapen had 400 max damage, dus daarom heb ik voor deze gekozen. Uiteraard gaat deze vervangen worden voor de mace als die dropt.

Met betrekking tot sockets in belt, ik ga als eerste die belt halen van emblem rewards, dus daarom socket ik hem op het moment nog niet. Zonde van die paar goldies.
Hieronder geef je aan dat je geen idee hebt heoveel dps je doet op je shaman. Dit kan je controleren mbv recount. Ik verwacht dat je met die gear tussen de 1800 en 2400 dps haalt.
Dat klopt, maar mijn recount is bugged en ik krijg het met geen enkel truukje meer aan de praat :(

Ik heb trouwens gelezen dat ik rond de 14% moet komen voor raiding kwa hit en ik zit nu op 13.5%
dus op zich hoef ik niet meer echt hit te socketen. Expertise kan nog wel een flink eind omhoog. maar er zit veel expertise op de gearupgrades die ik nog moet gaan halen. Dus tot die tijd heb ik alleen last van dodges :P

Head enchant, wacht ik lekker mee tot 3.3 dan worden die dingen BoA.
Shoulder enchant: Heb ik vanavond na m'n daily's :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:20
deTwisj schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:53:
Want ik had begrepen dat de shoulder enchants van hun een van de betere (beste?) opties is.
Beste, tenzij je inscription hebt als prof.

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

thewizard2006 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:31:
Hij heeft het over unleased rage. Een hunter kan dat ook.
Een DK heeft een haste variant (in de frost tree) die overeen komt met een improved windfury totem.

Als je als shaman een beetje in je gear zit kan je 2 dingen kiezen. AP en Haste. het zijn beide een manierer om hetzelfde doel te bereiken.
AP: minder klappen maar meer dmg
haste: meer klappen maar minder dmg
Hier zal vast wel ergens een break even point liggen. De persoon die dat weet moet nog komen volgens mij :)
Daarnaast kan het volgens mij nog eens geen kwaad om meer hit te krijgen (boven je cap) aangezien het grootste gedeelte van je attacks je normal melee swings zijn. Echter zal dan haste meer toegevoegde waarde hebben (yellow gem) als je de yellow hit cap hebt bereikt. Expertise 26/26 > AP btw.

Als resto laat ik me leiden door haste. Echter wil ik wel de socket bonussen (vind ik mooier staan en ben van mening dat alle stats opzich nuttig zijn).
geel: 20 haste
rood: 12sp + 10 haste (orange gem)
blauw: 10haste + 5mp5 (groene gem)
toon volledige bericht
Ikzelf gebruik voor resto ook deze gems. Hit helpt inderdaad nog steeds na de cap. Alleen de increase in DPS hiervan is een stuk minder dan bijvoorbeeld ap/haste etc. Dat breakevenpoint kun je eventueel zelf redelijk achter komen door dus die sim te draaien. Daar kan je met je huidige gear zien wat beter is.

No guts, no glory!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Ik ben blij dat er met de nieuwe patch een paar goede shields gaan droppen in heroics/normals.
Ik kom maar niet van mijn ilvl 200 shieldjes af, voor holy loop ik nog steeds met emblem of heroism shield env voor protection nog steeds met dat schild van Grobbulus.
Auriaya heeft 1x dat schild gedropt, maar toen had de andere tank hogere EP/GP en voor Anub in 10man normal hetzelfde verhaal.
Daarna dropt het gewoon noooooit een keer :(

Sinds kort begonnen met Arena, 2vs2 en 3vs3. 2vs2 met een retri pala er bij (ik ben dan holy pala) en 3vs3 een feral druid er bij. Het is echt enorm wennen, je moet veel sneller reageren dan met PvE en stunlockende rogues zijn best irritant als er nog een retri pala of warrior op je in staat te hakken. Het enige wat ik dan kan doen is bubble, maar zodra die is afgelopen begint het weer van voren af aan ><
Iemand tips daarvoor?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:36
Anoniem: 23522 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:57:
[...]

Niet alleen een schaamteloze quote, maar ook nog een schaamteloos lui!
Op www.wowhead.com kun je zoeken naar cloaks en filteren op ilvl en hoe je ze verkrijgt, daar kun ook je ook emblems als 'bron' invullen (of dat heet dan vendor). Klein beetje moeite er zelf instoppen!

http://www.wowhead.com/?i...13;cr=118;crs=40753;crv=0
1 minuut werk max... dat had je ook zelf kunnen doen!
Ik had dus al op wowhead gezocht, anders was ik ook niet zo snel op de emblem of Valor cloak gekomen. Maar wilde zeker weten of ik niet iets over het hoofd heb gezien voor ik Emblems of Conquest ga downgraden naar Valor.

Maar zover ik kan vinden is die cloak (Kimono Feathers) nog steeds de beste. (Gebruikte volgende zoek opdracht in wowhead: http://www.wowhead.com/?i...96;wtv=100:73:57:51:32:11)

Overigens vroeg ik me dus af of er nog andere cloaks waren dan die cloaks die je voor emblems of Valor kunt krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door _Peter2_ op 19-11-2009 13:18 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• KillGhost

KillGhost

\o/

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:59:

Ik heb trouwens gelezen dat ik rond de 14% moet komen voor raiding kwa hit en ik zit nu op 13.5%
dus op zich hoef ik niet meer echt hit te socketen. Expertise kan nog wel een flink eind omhoog. maar er zit veel expertise op de gearupgrades die ik nog moet gaan halen. Dus tot die tijd heb ik alleen last van dodges :P
Als raider moet je 341 of 342 hit hebben. Verder moet je 140 expertise hebben als je ook de talent Unleashed Rage hebt. Dit heeft absolute prio voor haste/ap/whatever. Dus eerst die cappen, en dan pas zorgen maken over de rest.

No guts, no glory!

• thewizard2006
Denk dat ik stiekem toch maar naar een two hander ga als enhancement shaman http://www.mmo-champion.com/news-2/shadowmourne-128186/ :P

@spots: de max van een wapen zegt niet zoveel. Voorbeeld:
dps is tussen de 100 en 500 met 1.8 speed. Dan is dit wapen nog altijd slechter dan een wapen met 300-400 met een speed van 2.6 ondanks de hogere max. Als je van een 111dps wapen upgrade denk ik dat je al wel inderdaad in de buurt komt. Heb zelf ook een tijdje twin spike gebruikt (196dps) ipv die tankard o terror. Ben nu toch weer terug omdat ik denk dat het dps verschil niet het uiteindelijke verschil in speed goed kan maken (heeft te maken met normalizering en scaling enzo)

Als je socketen zonde vind van die paar gold (mag ook een blauwe gem zijn) stop dan helemaal geen epic gems in die gear die je nu hebt ;) ahhaah das pas zonde :P

recount verwijderen. dus uit je wtf folder halen en de nieuwste installeren. als dit niet werkt even kijken wat je nog emer voor add ons hebt en die 1 voor 1 aan/uit zetten :)

De hitrating cap kan je op de elitest jerks website vinden. echter kan je idd lager gaan zitten dan de cap als je een draenei bent (1%hit) en als je een boomkin/shadowpriest in je party hebt (3% hit) (boomkin toch ook of alleen misery van SP?)

@ killghost: dat van die dps AP/haste vs hit zei ik volgens mij al :)
En sims zijn leuk maar ik vertrouw ze niet helemaal. Heb meer aan echt logs. Er zijn altijd wel omstandigheden die je in een sim niet meeneemt of waar een berekeningetje net ff verkeerd zit. denk aan lopen, schaling van stats/items, niet meegerekende debuffs/buffs van party/raid/boss/adds/zone, hogere of lagere uptime van buffs, vergeten buffs etc
Als indicatie ja, als waarheid nee :)

[ Voor 8% gewijzigd door thewizard2006 op 19-11-2009 13:19 ]

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:00
thewizard2006 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:16:
Denk dat ik stiekem toch maar naar een two hander ga als enhancement shaman http://www.mmo-champion.com/news-2/shadowmourne-128186/ :P
Classes: Warrior, Paladin, Death Knight

Helaas ;)

• Kapoen
  • Laatst online: 12-05 16:44
Is een 2H enhancement build nog levensvatbaar tegenwoordig? Ik zie enh shammies quasi altijd dual wielden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• thewizard2006
ah damn :(
benieuwd of iedereen hem kan halen of dat het net zoiets is als valnyr uit ulduar. Meeste geliefde healer krijgt de mace :)

We hebben nu een legendary boog (hunter, warrior), warglaives (rogue/warriors), healing mace (alle healers) en 2h axe (pala, dk, warr). tijd voor een 1 handed mace/axe voor enhacement shamans imo...... :)
ik zie btw een voorliefde voor warriors ontstaan....

2 handers zal je over het algemeen niet meer zien bij shamans. alleen pvp wellicht nog ivm de eventuele mogelijkheid tot oneshotten op slecht gegearde tegenstanders wanneer je Melee, WF en SS tegelijk proccen.

[ Voor 29% gewijzigd door thewizard2006 op 19-11-2009 13:28 ]

• KillGhost

KillGhost

\o/

@spots: de max van een wapen zegt niet zoveel. Voorbeeld:
dps is tussen de 100 en 500 met 1.8 speed. Dan is dit wapen nog altijd slechter dan een wapen met 300-400 met een speed van 2.6 ondanks de hogere max. Als je van een 111dps wapen upgrade denk ik dat je al wel inderdaad in de buurt komt. Heb zelf ook een tijdje twin spike gebruikt (196dps) ipv die tankard o terror. Ben nu toch weer terug omdat ik denk dat het dps verschil niet het uiteindelijke verschil in speed goed kan maken (heeft te maken met normalizering en scaling enzo)

Als je socketen zonde vind van die paar gold (mag ook een blauwe gem zijn) stop dan helemaal geen epic gems in die gear die je nu hebt ;) ahhaah das pas zonde :P

recount verwijderen. dus uit je wtf folder halen en de nieuwste installeren. als dit niet werkt even kijken wat je nog emer voor add ons hebt en die 1 voor 1 aan/uit zetten :)

De hitrating cap kan je op de elitest jerks website vinden. echter kan je idd lager gaan zitten dan de cap als je een draenei bent (1%hit) en als je een boomkin/shadowpriest in je party hebt (3% hit) (boomkin toch ook of alleen misery van SP?)

@ killghost: dat van die dps AP/haste vs hit zei ik volgens mij al :)
En sims zijn leuk maar ik vertrouw ze niet helemaal. Heb meer aan echt logs. Er zijn altijd wel omstandigheden die je in een sim niet meeneemt of waar een berekeningetje net ff verkeerd zit. denk aan lopen, schaling van stats/items, niet meegerekende debuffs/buffs van party/raid/boss/adds/zone, hogere of lagere uptime van buffs, vergeten buffs etc
Als indicatie ja, als waarheid nee :)
toon volledige bericht
Je moet het inderdaad ook niet als waarheid zien, maar meer om je een goede zet in de richting te zetten. Ze gaan met een sim ook uit van de ideale situatie, en die bestaat vaak niet doordat je moet moven of specifieke taken hebt zoals purgen oid.

Voor zover ik weet houden ze met die cap die ik gaf al wel rekening met sowieso de 1% hit en volgens mij ook met de hit van een boomkin of SP. Dat heb ik echter nooit uitgezocht *schaam* :)

No guts, no glory!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Ossi schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:06:
Ik ben blij dat er met de nieuwe patch een paar goede shields gaan droppen in heroics/normals.
Ik kom maar niet van mijn ilvl 200 shieldjes af, voor holy loop ik nog steeds met emblem of heroism shield env voor protection nog steeds met dat schild van Grobbulus.
Auriaya heeft 1x dat schild gedropt, maar toen had de andere tank hogere EP/GP en voor Anub in 10man normal hetzelfde verhaal.

Sinds kort begonnen met Arena, 2vs2 en 3vs3. 2vs2 met een retri pala er bij (ik ben dan holy pala) en 3vs3 een feral druid er bij. Het is echt enorm wennen, je moet veel sneller reageren dan met PvE en stunlockende rogues zijn best irritant als er nog een retri pala of warrior op je in staat te hakken. Het enige wat ik dan kan doen is bubble, maar zodra die is afgelopen begint het weer van voren af aan ><
Iemand tips daarvoor?
ik loop ook nog steeds met dat laffe heroism shieldje en ben dr ook bijzonder blij mee dat er weer nieuwe en vooral meer shcildjes gaan droppen,wat voor een pvp spec heb je trouwens?niet dezelfde als je pve spec?beste kan je als pvp healer een soort van holy/prot hybride spec nemen omdat het verschil tussen pve en pvp best wel groot is kwa attacks..ok in een instance kan je ook wel eens agrro trekken of door iets van aoe geraakt worden maar in de arena wordt je gewoon 9 van de 10 keer als eerste aangevallen/genuked/gestunlocked.. ennuh die stun&fear talent uit de holy&prot tree's zijn ook lekker :) maar spec niet te diep in holy,gevechten in pvp zijn meestal kort en heftig (tenzij de roque zich blijft verstoppen als zn maatjes dood zijn haha)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Een kort vraagje, zit momenteel met m'n main prot warrior Tankie vollop hc's te farmen, heb al aardig wat keren toc hc getankt (de ene keer al succesvoller als de andere) en ben me een beetje aan het afvragen wat er hierna nu moet komen en vooral in welke volgorde? M'n guild is nogal heel casual, dus daar kan ik geen info gaan halen ... :(
Wil toch net dat ietsje meer doen dan de casual toestanden ... en natuurlijk op die manier m'n gear ook nog wat opkrikken!

bvb: HC's > Naxx > ToC10 > ....

Tips omtrent gear enz mogen natuurlijk altijd :D

Alvast bedankt!

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

• thewizard2006
ik loop nu nog met een gare cloack en neck en trinket rond (item level 200-219) en heb zeer recentelijk mijn schield vervangen. Echter doe ik al vanaf het begin de totc10/25 man normals en heroics + onyxia en heb ik toch al weer behoorlijk wat ulduar runs gedaan (oa alle hardmodes). RNG ftw :) ach als je ineens 3 goede items achter elkaar krijgt klaag je ook niet :P

bornflippy: ga OS10/25 en VOA10/25 runnen. hier droppen leuke items. Doe de daily heroic elke dag voor triumph items. Daarnaast kan je kijken of je nog wat leuke craftables kan maken. is wel prijzig maar als je geen totc kan doen erg lastig. Als warrior met 31k hp zie ik je niet zo snel onyxia of totc doen. Wellicht ulduar 10

[ Voor 31% gewijzigd door thewizard2006 op 19-11-2009 13:44 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 19:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf wat rondgespeeld met een 2h op m'n shaman, het is zeker niet slecht. Het is dacht ik veelal omdat (afaik) SS nu both weapon attack is, vroeger was dit anders. Qua dmg op mijn lvl scheelde het niet zoveel, zal op hogere lvl wel flink anders zijn.

In AV zag ik er regelmatig eentje rond huppelen, maaide toch wat mensen neer.
BornFlippy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:39:
bvb: HC's > Naxx ToC HC> Daily triumphs > VoA/OS > ToC10/Ony > de rest
Naxx doe je mogelijk enkel voor een wapen dat beter zou zijn dan een ToC HC en beetje leren om te tanken voor grote groepen (naxx25 bv), maar er dropt flink wat leuke tank gear in ToC HC. Shield uit CoS meepikken, aanvullen met gear vanuit emblems, VoA meepikken en doorstomen.

Erg server afhankelijk of je zonder achievement op dit moment zomaar een raid binnenkom.

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 13:46 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dubbel :X

[ Voor 97% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 13:46 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-05 23:14
BornFlippy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:39:
bvb: HC's > Naxx > ToC10 > ....

Tips omtrent gear enz mogen natuurlijk altijd :D

Alvast bedankt!
Gear ziet er goed uit. Als je zorgt dat je alle Heroic emblem gear hebt kom je al een heel eind. Ik ben vanaf Heroics gelijk ToC10 ingedoken (ik had ondertussen wel nagenoeg alle emblem gear).

Kijk ook eens naar emblem of valor rewards voor de missende items, welke je nu nog als blues hebt. De tank cloak, wrists en boots. Wrists kan je ook kopen (ze zijn Bind on Equip), of je kan wrists uit Heroic Old Kingdom halen, epic i200. Scheelt je weer 60 emblems. Zo kom je in ieder geval van die vervelende blues af :D

Naxx is trouwens nutteloze troep. Niet aan beginnen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 19-11-2009 13:51 ]

• Dakreal
ilvl 219 vind ik wel de moeite waard om te gemmen :P
Ik heb recount al meerdere malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook al m'n wtf folder verwijderd/leeg gemaakt. geen resultaat. Gebeurde nadat ie upgrade van 3.2a naar 3.2g toen was het over :(
Misery = standaard 3% en volgens mij is FF talented 3% hit.
Je moet als spellcaster/enhancement op 17% zitten voor spellcap aangezien er een hoop spells uitgaan. zit nu op 13.5% ( dus 7.5% van gear en 6% van talents )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• thewizard2006
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:53:

ilvl 219 vind ik wel de moeite waard om te gemmen :P

Ik heb recount al meerdere malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook al m'n wtf folder verwijderd/leeg gemaakt. geen resultaat. Gebeurde nadat ie upgrade van 3.2a naar 3.2g toen was het over :(

Misery = standaard 3% en volgens mij is FF talented 3% hit.
Je moet als spellcaster/enhancement op 17% zitten voor spellcap aangezien er een hoop spells uitgaan. zit nu op 13.5% ( dus 7.5% van gear en 6% van talents )
Als je geen 226/232/245 kan krijgen wel ja :)

recount doet het nu dus wel? ff testen op een dummy bijv (let wel op dit is zonder raidbuffs en debuffs dus niet echt een goede indicatie. real time gevechten uit bijv voa en os (beetje jou raids nu gok ik) zijn beter

ik weet wel hoe het zit met de hit :P jij wilde het toch weten hahaha ;)

• Dakreal
thewizard2006 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:01:
[...]

Als je geen 226/232/245 kan krijgen wel ja :)

recount doet het nu dus wel? ff testen op een dummy bijv (let wel op dit is zonder raidbuffs en debuffs dus niet echt een goede indicatie. real time gevechten uit bijv voa en os (beetje jou raids nu gok ik) zijn beter

ik weet wel hoe het zit met de hit :P jij wilde het toch weten hahaha ;)
Eum.. nee recount doet het niet :P ik ben ook op het werk atm ;-)

In principe kan ik gewoon 232 krijgen. Maar op m'n shaman heb ik nog geen achievements of gear om die spullen te krijgen :).

Ik raid alles behalve totc 10/25 en heroic.

btw, m'n hunter is een aardig voorbeeld van hoe mijn gear ongeveer maximaal kan worden:( die staat al gelinked vorige pagina )

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 19-11-2009 14:12 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:11:
[...]

Eum.. nee recount doet het niet :P ik ben ook op het werk atm ;-)

In principe kan ik gewoon 232 krijgen. Maar op m'n shaman heb ik nog geen achievements of gear om die spullen te krijgen :).

Ik raid alles behalve totc 10/25 en heroic.

btw, m'n hunter is een aardig voorbeeld van hoe mijn gear ongeveer maximaal kan worden:( die staat al gelinked vorige pagina )
Geloof ik vanavond een promote ga krijgen weer naar guild leader, nadat ik 2 jaar terug afstand had genomen.

Kijken of we het groepje een laatste rotschop kunnen geven om een rusty drake te krijgen :)
Verder net vernomen dat 1 van de guilds die "goed is " gaat migrate met ze alle naar burning blade

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Waar kan dat dan?
bovenste 2 items bij diezelfde vendor zijn stonekeeper shards -> honor en wg marks -> honor

Wowhead profiel

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 20:20

junglebeast

hier staat iets

OK bedankt voor de hunter tips. Ik ga idg vaker toc hc lopen.. Hopelijk heb ik die chest spoedig geupgrade.. Heb nu ook zo'n 33 conquest badges waarmee ik eventueel nog de pants kan kopen. Anders hopen op de voa25 pants.

En met de marrowstrike zal ik toch wat moeten switchen qua hit, en dat minus de talent dan ook weer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Dakreal
junglebeast schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:25:
OK bedankt voor de hunter tips. Ik ga idg vaker toc hc lopen.. Hopelijk heb ik die chest spoedig geupgrade.. Heb nu ook zo'n 33 conquest badges waarmee ik eventueel nog de pants kan kopen. Anders hopen op de voa25 pants.

En met de marrowstrike zal ik toch wat moeten switchen qua hit, en dat minus de talent dan ook weer.
Je kunt beter je conquest badges bewaren voor andere dingen en dan wachten op de drop in VoA die pants zijn zoveel beter. en samen met nog een piece heb je echt een goeie setbonus van tier 9.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:29:
[...]

Je kunt beter je conquest badges bewaren voor andere dingen en dan wachten op de drop in VoA die pants zijn zoveel beter. en samen met nog een piece heb je echt een goeie setbonus van tier 9.
De kans dat je de VoA drop krijgt is wel gruwelijk klein, zoveel verschillende drops als er op die loottable zitten in combinatie met concurrentie. Het kant best dat je nog maanden moet wachten op een drop. VoA is een loterij, je moet niet rekenen dat je er loot uit krijgt, maar blij zijn als het gebeurd.

Bovendien is het natuurlijk zo dat het item dat je nodig hebt dropt op de raid direct nadat je het badge-alternatief hebt gekocht, dus om een drop af te dwingen kun je maar beter het badge-item kopen :P

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:29:
Maarja, zo kan je wel blijven uitstellen. Ik ben op diverse gear bizar snel omhoog gegaan qua ilvl, paar mazzeltjes links en rechts, maar achteraf vind ik het de 58 emblems nog steeds waard. VoA zie ik niet zo vaak die hunter zut droppen, of het is weer die gladiator crap (waar ik er nu 4 van heb :/).

Zo kan je ook weer zeggen dat het beter is wachten op nieuwe patch, triumph emblems pakken en dan pas upgraden :P En als je toch dagelijks ToC HC gaat doen, die paar emblems maakt het dan ook niet meer uit (altijd daily meepikken).

Die VoA25 245 gloves waren eigelijk pas de 2de run die ik tot heden heb gedaan op die Kolaran. Jackpot zegmaar :D

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 14:35 ]

• Dakreal
Species5618 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:33:
[...]

De kans dat je de VoA drop krijgt is wel gruwelijk klein, zoveel verschillende drops als er op die loottable zitten in combinatie met concurrentie. Het kant best dat je nog maanden moet wachten op een drop. VoA is een loterij, je moet niet rekenen dat je er loot uit krijgt, maar blij zijn als het gebeurd.

Bovendien is het natuurlijk zo dat het item dat je nodig hebt dropt op de raid direct nadat je het badge-alternatief hebt gekocht, dus om een drop af te dwingen kun je maar beter het badge-item kopen :P
Die actie heb ik op mijn rogue gehad, de dag erna dropte die.. dat gebeurt me dus niet nog eens :/
Maar wel op me hunter en op rogue de 1e keer die pants gewonnen. Dus dat was wel nice.

• Mektheb
Species5618 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:33:
[...]

Voa 10man classruns, van elke class 1, lukt dat wel

Heb nooit iets gewonnen in Voa omdat ik nooit er heen ga :P

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mektheb schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:34:
[...]

Voa 10man classruns, van elke class 1, lukt dat wel

Heb nooit iets gewonnen in Voa omdat ik nooit er heen ga :P
Dan nog moet je mazzel hebben dat je classitem dropt. Dan moet je mazzel hebben dat het ook nog van je spec is. Nog steeds een relatief kleine kans. Ik ga er ook alleen maar heen voor de emblems.

[ Voor 5% gewijzigd door KillGhost op 19-11-2009 14:42 ]

No guts, no glory!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ossi schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:06:
Kun je daar de source voor kopieren / plakken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Mektheb
KillGhost schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:36:
[...]

Dan nog moet je mazzel hebben dat je classitem dropt. Dan moet je mazzel hebben dat het ook nog van je spec is. Nog steeds een relatief kleine kans. Ik ga er ook alleen maar heen voor de emblems.
True :)

Dat is inderdaad het nadeel :P, verder ken ik die problemen niet als mage ik ben dps / dps of / dps :P

• Mektheb
FragNeck schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:45:
[...]

Kun je daar de source voor kopieren / plakken?
http://db.mmo-champion.co...rotector-of-frigid-souls/

Protector of Frigid Souls
Epic
Binds when picked up
Shield
Shield
7802 Armor
218 Block
+48 Stamina
+44 Intellect
Durability 120 / 120
Requires Level 80
Item Level 219
Equip: Restores 21 mana per 5 sec.
Equip: Increases spell power by 70.
Equip: Improves critical strike rating by 35.
Disenchanting requires Enchanting (375

http://db.mmo-champion.co...ered-door-of-the-citadel/

Splintered Door of the Citadel
Epic
Binds when picked up
Shield
Shield
7802 Armor
218 Block
+89 Stamina
+59 Strength
Durability 120 / 120
Requires Level 80
Item Level 219
Equip: Increases defense rating by 34.
Equip: Increases your parry rating by 28.
Equip: Increases your shield block rating by 31.
Disenchanting requires Enchanting (375)

Icecrown 5-Man Dungeons Loot

:)

• Dakreal
Mektheb schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:45:
[...]

True :)

Dat is inderdaad het nadeel :P, verder ken ik die problemen niet als mage ik ben dps / dps of / dps :P
Dat geld idd ook voor hunters.

Gisteren prachtige actie weer.. Ik zie een party voor de daily hc dungeon die op zoek is naar ene dps. Ik zeg van.. invite me please. Dus krijg een invite.. direct erna een kick.
Vroeg me af waarom.. dus vraag aan die gast waarom.. geen reactie.. ik vraag het nog een keer en ik stond bij hem op ignore..

Sommige mensen zijn gewoon echt retards -_-

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cast shield is nog wel mooi, maar wat is dat tank shield gruwelijk lelijk zeg :X
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:48:
Gisteren prachtige actie weer.. Ik zie een party voor de daily hc dungeon die op zoek is naar ene dps. Ik zeg van.. invite me please. Dus krijg een invite.. direct erna een kick.
Vroeg me af waarom.. dus vraag aan die gast waarom.. geen reactie.. ik vraag het nog een keer en ik stond bij hem op ignore..
Of vragen ze: Need ranged dps.
ik: need a hunter?
antwoord: no i need ranged
ik: hunter is ranged...
antwoord: no i need a caster

Zit ik later alsnog in die party 'we need a ranged dps'. Iemand bied een hunter, neee.. moet een caster zijn. Shaman komt erbij, is het een enh shaman. Ja die zijn lekker ranged :P
En die is ook freaking lelijk :P
Mooiste vind ik nog wel de CoS en crafted shield. De rest ziet eruit als een bij elkaar geraapt stukje steen in vage vorm met een logo (hoofd oid) erop. Of die doodskist, ook grappig :P

[ Voor 100% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 14:55 ]

• Mektheb
SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:50:
Cast shield is nog wel mooi, maar wat is dat tank shield gruwelijk lelijk zeg :X
niks anders als die van ulduar :P

• Divak
Bovendien is het natuurlijk zo dat het item dat je nodig hebt dropt op de raid direct nadat je het badge-alternatief hebt gekocht, dus om een drop af te dwingen kun je maar beter het badge-item kopen
Yep, gisteren nog. Ik koop pvp-hands, en join een VoA10 classrun. Vervolgens dropt Koralon de pvp-hands van i232 :D

Gelukkig kon ik de andere hands nog stel terugvendoren :D

• Mektheb
RichardvdD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:58:
[...]
Yep, gisteren nog. Ik koop pvp-hands, en join een VoA10 classrun. Vervolgens dropt Koralon de pvp-hands van i232 :D

Gelukkig kon ik de andere hands nog stel terugvendoren :D
Haha ja dat kan natuurlijk ook ! haha

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik ga waarschijnlijk toch voor de conquest badge legs, en dan als patch 3.3 er is gewoon alles van triumph gaan sparen/halen. En dan eventueel hopen op de drop in toc hc voor de chest.. (en marrowstrike mss)

En kijken of toc10 of 25 iets gaan worden de komende weken zo voor de patch...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

junglebeast schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:59:
En dan eventueel hopen op de drop in toc hc voor de chest.. (en marrowstrike mss)
Eerst de gun, dan chest, daarna pas marrowstrike :P

• Mektheb
Ik ga waarschijnlijk toch voor de conquest badge legs, en dan als patch 3.3 er is gewoon alles van triumph gaan sparen/halen. En dan eventueel hopen op de drop in toc hc voor de chest.. (en marrowstrike mss)

Voa 2 triumph ( 10 man )
Onyx 3 triuhmph ( 10 man )
Toc 10man normal 15 triumph

Voa 2 triumph ( 25man)
Ony 3 triumph ( 25 man)
Toc 25man normal ( 15 triumph )

40 triuhmps per week :)
En dan nog is 7x daily heroic = 14 + 40 = 54 per week :) dus 1 item van je set minimaal als je alles doet elke week :P, dat is dus 3/4 weken tenzij je 5/5 wil en betekend dat je het al kan hebben voor de 3.3 patch :D

• Divak
Ik heb alleen de i245 items gekocht, de T9 i232 hoef ik niet echt, te weinig verbetering ten opzichte van i226. Ik ga nu voor de PVP gear :D Deze week ToC10 en ToC25 doen, dan heb ik er sowieso al 50 voor holy shoulders :D Dan zie ik er niet meer uit als pvp noob met T9 holy shoulders :+

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mektheb schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:04:
Voa 2 triumph ( 10 man )
Onyx 3 triuhmph ( 10 man )
Toc 10man normal 15 triumph

Voa 2 triumph ( 25man)
Ony 3 triumph ( 25 man)
Toc 25man normal ( 15 triumph )

40 triuhmps per week :)
En dan nog is 7x daily heroic = 14 + 40 = 54 per week :) dus 1 item van je set minimaal als je alles doet elke week :P, dat is dus 3/4 weken tenzij je 5/5 wil en betekend dat je het al kan hebben voor de 3.3 patch :D
Dan ook nog de heroic version running van ToC 10 en ToC 25. Kassa!

No guts, no glory!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk niet dat persoon in kwestie al direct meekan in alle genoemde raids :+

• Ossi
Vivaladen schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:36:
[...]

ik loop ook nog steeds met dat laffe heroism shieldje en ben dr ook bijzonder blij mee dat er weer nieuwe en vooral meer shcildjes gaan droppen,wat voor een pvp spec heb je trouwens?niet dezelfde als je pve spec?beste kan je als pvp healer een soort van holy/prot hybride spec nemen omdat het verschil tussen pve en pvp best wel groot is kwa attacks..ok in een instance kan je ook wel eens agrro trekken of door iets van aoe geraakt worden maar in de arena wordt je gewoon 9 van de 10 keer als eerste aangevallen/genuked/gestunlocked.. ennuh die stun&fear talent uit de holy&prot tree's zijn ook lekker :) maar spec niet te diep in holy,gevechten in pvp zijn meestal kort en heftig (tenzij de roque zich blijft verstoppen als zn maatjes dood zijn haha)
Ik heb niet echt keuze om een specifieke pvp specc te nemen, aangezien mijn mainspec tank is, maar ook regelmatig mee ga als healer voor raids.
Zie Gerbon@Doomhammer

Ik zit dus wel diep in de holy tree en dan zonder de pvp talents :) en een gedeelte in protection, soort van hardmode specc :)

Anoniem: 261820

sinds vorige week maar weer eens begonnen met wow, paar vrienden waren ook weer begonnen en begon me dus behoorlijk te jeuken :P

ben verder gegaan met me DK, Nandato

ben eindelijk in Northrend :P (ik level dus nog langzamer dan een oma van 80 :P)

leuk gebied man :D quests ook leuk :)

nog iemand hier die op Bloodfeather zit ? O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 261820 op 19-11-2009 15:52 ]

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 261820 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:40:
sinds vorige week maar weer eens begonnen met wow, paar vrienden waren ook weer begonnen en begon me dus behoorlijk te jeuken :P

ben verder gegaan met me DK, Nandato

ben eindelijk in Northrend :P (ik level dus nog langzamer dan een oma van 80 :P)

leuk gebied man :D quests ook leuk :)

nog iemand hier die op BF zit ? O-)
Questhelper als addon download en installeren :)

No guts, no glory!

KillGhost schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:43:
[...]

Questhelper als addon download en installeren :)
ja die had ik al :D maar is het slim om nu ook instances te doen of in een ruk door naar die 80 ?

Tip voor mezelf .. de peggle addon uitzetten :P .. damn dat is addicting xD

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Anoniem: 261820 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:44:
[...]

ja die had ik al :D maar is het slim om nu ook instances te doen of in een ruk door naar die 80 ?
Wat ik doe bij het levelen

Inloggen -> druk (i) voor LFG, en een aantal instances in de queue gaan staan -> grinden/questen tot je uitgenodigd wordt voor een groep... of niet, dan gewoon aan het einde van je speeltijd uitloggen en de volgende keer weer proberen.

zo heb ik op al m'n chars al voordat ze 80 waren volledig geared met blues en epics (epics dan crafted)

Wowhead profiel

• Mektheb
[...]

BF welke realm is dat ?

Oops! :$ Bloodfeather :)

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 11:03
RichardvdD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:19:
Ik heb alleen de i245 items gekocht, de T9 i232 hoef ik niet echt, te weinig verbetering ten opzichte van i226. Ik ga nu voor de PVP gear :D Deze week ToC10 en ToC25 doen, dan heb ik er sowieso al 50 voor holy shoulders :D Dan zie ik er niet meer uit als pvp noob met T9 holy shoulders :+
je spendeerd toch geen triumph voor pvp gear, gewoon honor farmen, 15k voor paar quests completen in wg en je hept zo alle pieces. emblems bewaar ik wel voor andere dingen.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister hebben we Tribute to Mad Skill (10 man) gehaald met 47 try's left.

Ondanks dat het niet super ging op de eerste 4 bosses in toc10 hard en onze raid setup niet optimaal was.
Een wipe op Northrend beast, nou dat is best lang geleden voor ons.
2nd try Cat Druid ging dood door Icehowl (overaggro, stomme fout).

Jaxx 1 shot ondanks de healing niet optimaal ging 3x een incinerate niet weg gehealed.
En ik de enigste mage was die spell steal deed.

Champs, een redelijke setup maar ondanks dat toch een wipe :S
2nd try Ging het zoals het hoorde.

Twins 1 healer werd ingeloten door een sloot aan "tegenovergestelde kleur" orbs.
En ja Twins 10 single healen is vrij lastig zeg maar :P

Door deze 4 fights heen een aantal death's gehad van spelers.
Dus we gingen er niet vanuit Anub en Tribute to mad skill te halen gister avond.
Leek of de focus weg was.

Maar, Anub ge-one shot en dat verbaasde ons enorm :)
Vorige week hadden we 28 try left op Tribute to skill :S

We zijn de 4de alliance guild die dit heeft gehaald, maar de 1ste 10man only guild die het gehaald heeft en vanzelf sprekend hebben wij geen volle 10 man raid in 25mans items.
p.s. Op onze realm that is :)

Voor de Geintresseerden.
Log's
GuildOX Strict 10man Progression (rank 68 on world rank, 35 on EU ranks)

Voor een Casual Raiding 10 man only guild nie gek vind ik zelf :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Ik ga altijd gewoon questen en doe eigenlijk geen instances. Als je een slechte groep treft ben je daar veel tijd aan kwijt. Je kan tegenwoordig al vliegen op lvl 60 afaik, dus je kan gaan voor flying mount of epic flying mount. Scheelt veel rondlopen. Voorheen was het lvl'en in AV ook handig, maar dat is volgens mij nu iets minder, maar weet ik niet meer.

No guts, no glory!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Quests in northend vind ik zoooooo traag gaan, ging van 71,5 naar 73,5 in paar uurtjes tijd, terwijl ik al veel lang bezig was uberhaubt van 70 naar 71,5 te gaan. Leuke party pakken voor UK/Nexus, die stuk of 10x doen en exp vliegt binnen :). Vanaf 73 ook VH, AN en OK meepikken, ging best rap. (wel steeds uitloggen in rust-zone, rested-exp opbouwen :P)

(je krijgt 22k per qeust, ik had in nexus 2.4k per mob).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 16:06 ]

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 12-05 10:26
Grappig linkje naar mmo-champs forum discussie of haste beter is dan ap voor enhancement shammie. :)

http://www.mmo-champion.c...-enhancement-help-please/

• Divak
Gekheid schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:55:
je spendeerd toch geen triumph voor pvp gear, gewoon honor farmen, 15k voor paar quests completen in wg en je hept zo alle pieces. emblems bewaar ik wel voor andere dingen.
Triumph gear is i232, honor gear is i213. Veel betere stats dus, en je loopt met shoulders die niet iedere freshly dinged 80 retard heeft door z'n AV grinds :P
beste kan je als pvp healer een soort van holy/prot hybride spec nemen omdat het verschil tussen pve en pvp best wel groot is kwa attacks..
Leuk om te lezen, ik ben de laatste tijd ook meer aan het verdiepen in holy PVP, en heb het al eens een paar dagen uitgeprobeerd. Ik zag dat bijna alle holy pvp paladins kiezen voor 51/20/0 of 31/x/x en dan vol in de prot tree gaan zitten. Ik heb geëxperimenteerd met een 31/0/40, wat echt heel erg vet was. Ik snap niet dat er bijna geen andere healers met deze spec te vinden zijn.

De talents in de prot-tree vind ik allemaal erg passief, en veel hebben niet erg veel nut. Als je voor de retribution build gaat heb je sowieso 8% meer crit, sneller rennen, instant flash of lights/exorcism bij je judgement crits (crit hiervan ligt met talents dik boven de 50-60%), zelfs redelijke damage en als leukste: REPENTANCE _/-\o_

Waarom o waarom kiest iedereen dan nog voor de (saaie) prot talents? Als iemand hier het antwoord op weet en mij kan overtuigen waarom ik al die mooie retribution moet laten schieten voor die passieve prot-troep, graag! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 19-11-2009 16:12 ]

SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:05:
Quests in northend vind ik zoooooo traag gaan, ging van 71,5 naar 73,5 in paar uurtjes tijd, terwijl ik al veel lang bezig was uberhaubt van 70 naar 71,5 te gaan. Leuke party pakken voor UK/Nexus, die stuk of 10x doen en exp vliegt binnen :). Vanaf 73 ook VH, AN en OK meepikken, ging best rap. (wel steeds uitloggen in rust-zone, rested-exp opbouwen :P)

Klinkt leuk :D

ik heb alleen totaal geen ervaring met instances in northrend..
heb je dalijk weer van die gasten die hun alt aant levelen zijn krijg je ook steeds OMG Noob naar je hoofd gegooid als je niet eens eigenlijk weet wat de bedoeling is en waar de instance ligt :P

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Gisteren met mijn Priest de stoute schoenen aangetrokken en samen met een Druid Tank wat normals gedaan. Ging echt hartstikke goed, onderandere HoL gedaan en hebben eigenlijk weinig/geen moeite gehad.
Alleen en stomme Retradin die niet begreep dat AoE best pijn kan doen en je kan 2-shotten.. maargoed, na 4x ressen is het toch blijven hangen ;)

Na nog een normal (CoS) de grote stap gemaakt en ToTC 5 Normal geprobeerd en dat ging echt goed.
Enige wat wel te melden was, we hadden Edric als middelste boss en die is, imho, best makkelijk.
Alleen moest ik mezelf en de Mage shielden anders werden we ge-one-shot door de Hammer :Y)
Daarna nog een keer geprobeerd maar toen kwam dat vrouwtje (naam kwijt) en dat was funest.. teveel damage en het feit dat we lage DPS hadden duurde het killen van de Nightmare veels te lang. Maargoed, toch de trinket er aan over gehouden (die met +84 Int en mana terug op heal) en een hoop ervaring.

Daarna samen nog wat quests gedaan in Sholazar Basin en nu 3/4 naar 79 toe! Dan nog 1 heel level en ik is 80. Kan niet wachten.. nog een respec en wat Glyphs veranderen en gaan met die banaan. O+

• KillGhost

KillGhost

\o/

SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:05:

Voor quests, moet je vaak ook wel mobs killen :) Dus krijg je per qua quest meer xp dan puur de 22k.

No guts, no glory!

• Divak
Alleen moest ik mezelf en de Mage shielden anders werden we ge-one-shot door de Hammer
Dispellen

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Derr_Hans schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:59:
[..]

Voor de Geintresseerden.
Log's
GuildOX Strict 10man Progression (rank 68 on world rank, 35 on EU ranks)

Voor een Casual Raiding 10 man only guild nie gek vind ik zelf :P
/wave

Hoi! world #37, EU #17 hier :>

10 man strict guilds ftw \o/

Vooruit, iets nuttiger kan deze post nog wel. Gisteren voor het eerst ToGC zonder shaman gedaan, dus zonder Bloodlust voor P3 Anub...

Uhm....

NOT FUN! Ik (resto druid) heal 'm samen met een holy pally. Hij doet tank heals, ik doe PC heals. We hebben P3 ruim een minuut volgehouden tot Anub down ging met nog 4 man standing. Normaal gesproken, met BL, doen we P3 binnen de 30 seconden... Ongelooflijk hoe belangrijk zo'n buff kan zijn voor een heavy burst phase. Gek genoeg hadden we 't nog wel even langer kunnen volhouden, maar de holy pally had geen GCD over om Beacon te recasten, zodat OT doodging, toen MT (omdat hij net zn heals geswitcht had naar de OT die dus vlak voor het finishen van een cast dood ging), waarna Anub en de adds de remaining people even besloten te gaan rapen... maar gelukkig waren wij net nog ff sneller :>

Anub blijft gewoon hectisch, ik vind 't een onwijs stoer gevecht, maar zo'n P3 mag van mij zo kort mogelijk blijven :P

--edit2
Log. Faction Champs hadden er weer zin in gisteravond :<

[ Voor 51% gewijzigd door Blistimo op 19-11-2009 16:47 ]

D3 char(s)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KillGhost schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:17:
Voor quests, moet je vaak ook wel mobs killen :) Dus krijg je per qua quest meer xp dan puur de 22k.
Uiteraard, ik kijk ook enkel puur vanuit mijn ervaring van mijn Shaman en vroeger palatank. Mijn druid ga ik nu op 70 direct richting instances, eens kijken hoeveel verschil daar in zit (en de dungeonquests geven ook veel leukere items).

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Dit ^^

Als je de stun dispelled vang je de hamer op en krijg je geen damage. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om de hamer terug te gooien binnen een paar seconden na vangst voor 15K schade. Als je daarmee de killing blow haalt krijg je ook nog een achievement :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Patch 3.3 wordt gedownload atm. Zou het dan al volgende week gaan gebeuren?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

shoombak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:49:
Patch 3.3 wordt gedownload atm. Zou het dan al volgende week gaan gebeuren?
Ik denk het niet. Grote patches worden altijd in een aantal delen verspreid, 1 of 2 delen tijdens de PTR-fase en dan het laatste stuk vlak voordat de patch life gaat.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:20
UdiBenLudi schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:07:
Grappig linkje naar mmo-champs forum discussie of haste beter is dan ap voor enhancement shammie. :)

http://www.mmo-champion.c...-enhancement-help-please/
Echt mooi hoe Levva de boel daar gewoon heel goed simplificeert. Die gast is niet als mens geboren maar als enhancement shaman.

• Mektheb
2/3 weken nog en dan istie er :)

Ze hebben wel al gezegt ze deze patch op PTR bijzonder goed vinden gaan, en hopen dus snel ermee te komen dus 2/3 weken en dan komt die denk ik wel..

En dan lekker 8 maanden ICC slapen voor de uitbreiding ftw..

• Divak
Mektheb schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:56:
Hehe idd, ik kan mij niet herinneren dat dat zo lang duurde bij TBC?

• Mektheb
RichardvdD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:07:
[...]
Hehe idd, ik kan mij niet herinneren dat dat zo lang duurde bij TBC?
Nope duurde het ook niet, maar toen hebben ze snel Sunwell erbij gemoffeld he ;)

Zoiezo heb ik liever er al iets van 7/8 25/10 man raids zijn als de uitbreiding uberhaudt uitkomt..

Anoniem: 213904

Hmm, dinsdag TotGC 10 gedaan met wat guildies, blijven hangen op faction champs. De andere group blijven hangen op Anub. Toch de 6 emblems van Jaraxxus en beasts binnengeharkt :) Vanavond weer TotC 25, daarna weer beasts proberen op heroic. Hopen dat het beter gaat, aangezien de beste attempt Icehowl tot 75% was. Twin Jormungars is nog te chaotisch atm. Gelukkig gaat Gormok nu prima, dus kunnen we gaan focusen op P2.

En de stats van Shadowmourne zijn veel te goed :( Dat gaat nog wat lootdrama veroorzaken. Meer dan 600str op een wapen....

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ok Marrowstrike is binnen, en ook de pants.. zit nu op 4500 sp AP, 260 hit en zo'n kleine 40% crit.. Haste en ArP zijn nog niet heel hoog..

Als ik nu de toc hc chest krijg kan ik ook nog een trinket switchen voor meer AP.
SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:26:
Denk niet dat persoon in kwestie al direct meekan in alle genoemde raids :+
Klopt. Ik loop niet direct ToC10/25 binnen.. laat staan de heroic versies. Al moet me gear goed genoeg zijn voor toc10 normal.. en wie weet 25 ook wel denk ik. Mis wel de achievs dus moet kijken of ik met een guildrun/friends mee kan of een RL tegenkomen die het ook zonder achieve met me wil proberen..

[ Voor 34% gewijzigd door junglebeast op 19-11-2009 17:25 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat je bedoeld, 4500 ap ;) Ik zou wel wat inlezen over ArP, daar zit een breekpunt in, je moet daar niet beetje beetje nemen, maar of volledig of lekker links laten liggen (lees: gear is best, maar ga er niet voor slotten oid).

• Ossi
RichardvdD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:09:

Leuk om te lezen, ik ben de laatste tijd ook meer aan het verdiepen in holy PVP, en heb het al eens een paar dagen uitgeprobeerd. Ik zag dat bijna alle holy pvp paladins kiezen voor 51/20/0 of 31/x/x en dan vol in de prot tree gaan zitten. Ik heb geëxperimenteerd met een 31/0/40, wat echt heel erg vet was. Ik snap niet dat er bijna geen andere healers met deze spec te vinden zijn.

De talents in de prot-tree vind ik allemaal erg passief, en veel hebben niet erg veel nut. Als je voor de retribution build gaat heb je sowieso 8% meer crit, sneller rennen, instant flash of lights/exorcism bij je judgement crits (crit hiervan ligt met talents dik boven de 50-60%), zelfs redelijke damage en als leukste: REPENTANCE _/-\o_

Waarom o waarom kiest iedereen dan nog voor de (saaie) prot talents? Als iemand hier het antwoord op weet en mij kan overtuigen waarom ik al die mooie retribution moet laten schieten voor die passieve prot-troep, graag! :D
Zoals ik al uitlegde is pvp voor mij een afwisseling :) Dus ik gebruik mijn pve holy spec, en met mij waarschijnlijk velen anderen. Voordeel van protection spec is dat je wat meer survivability hebt als je een 2vs2 doet. Vaak wordt je dan gecharged door 2 dps.

Als ik geen tank was zou ik ook een andere holy spec er bij nemen voor pvp :)

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:32:
[...]

/wave

Hoi! world #37, EU #17 hier :>

10 man strict guilds ftw \o/

Vooruit, iets nuttiger kan deze post nog wel. Gisteren voor het eerst ToGC zonder shaman gedaan, dus zonder Bloodlust voor P3 Anub...

Uhm....

NOT FUN! Ik (resto druid) heal 'm samen met een holy pally. Hij doet tank heals, ik doe PC heals. We hebben P3 ruim een minuut volgehouden tot Anub down ging met nog 4 man standing. Normaal gesproken, met BL, doen we P3 binnen de 30 seconden... Ongelooflijk hoe belangrijk zo'n buff kan zijn voor een heavy burst phase. Gek genoeg hadden we 't nog wel even langer kunnen volhouden, maar de holy pally had geen GCD over om Beacon te recasten, zodat OT doodging, toen MT (omdat hij net zn heals geswitcht had naar de OT die dus vlak voor het finishen van een cast dood ging), waarna Anub en de adds de remaining people even besloten te gaan rapen... maar gelukkig waren wij net nog ff sneller :>

Anub blijft gewoon hectisch, ik vind 't een onwijs stoer gevecht, maar zo'n P3 mag van mij zo kort mogelijk blijven :P

--edit2
Log. Faction Champs hadden er weer zin in gisteravond :<
toon volledige bericht
Wat voorn setup moest je tegen :)
Vorige week hadden wij ook zo'n fijne setup.

En ja 10 mans ftw ^^
Wij doen Anub in 2 burrows en dat werk aardig.
Kunnen wel in 1 burrow maar dan zitten wij vaak laag in de mana ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 19-11-2009 17:32 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Divak
Tja goed, ik vroeg het dan ook aan andere holy pvpers die voor de echte pvp spec kiezen.. Volgens mij is holy/ret veel beter dan holy/prot :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RichardvdD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:35:
Tja goed, ik vroeg het dan ook aan andere holy pvpers die voor de echte pvp spec kiezen.. Volgens mij is holy/ret veel beter dan holy/prot :P
Volgens mij zit het verschil is aanvallend of verdedigend, gecombineerd met wat tricks. Divine Plae refreshed via prot spec bij elke melee hit, ik neem aan dat je met een holy/retri een 1h gaat gebruiken terwijl je bij holy/pro 1h/shield gaat (seal of .. die stun heeft dan hogere proc kans). Daarnaast avanger shield voor de slow/silence en de 2 skills van prot (divine guardian en die improved errr bubble :P).

Als healing heb je dus enorm veel power in huis om deels je aanvallend te verdedigen (silence/stun/slow), maar heb je voor je party ook genoeg tricks om ze lang in leven te houden (guardian, touch by the light etc).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 17:41 ]

• Divak
Avenger's shield en divine plea zijn niet eens mogelijk, tenzij je holy shock dropped.

Als holy/ret heb je wel constante mana regen door replenishment, en die stun van avenger's shield (die je dus niet kan hebbeni.c.m. holy shock) weegt ook niet op tegen repentance, wat behalve een silence, ook een mooie CC kan zijn.

http://www.wowhead.com/?talent#sVAdx00sVzZZVf0xrI0GdIo

En nog een mooie crit change op je hammer of wrath om een lekkere burst te geven onder de 20% hp.

[ Voor 76% gewijzigd door Divak op 19-11-2009 18:08 ]

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05 18:48

Trouble

Everything is awesome

Is er een manier om sneller te laten patchen? Torrents trek ik met 2mb/s binnen, maar dit gaat traaaaaag :{

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Ik neem toch aan dat deze sneller komt dan 8 maanden, iig als er verder geen content komt dan is dat wel verrekte lang.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-Trouble- schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:08:
Is er een manier om sneller te laten patchen? Torrents trek ik met 2mb/s binnen, maar dit gaat traaaaaag :{
Ik kreeg helemaal geen patch :P (download will start after exit, hier dus niet :P)

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-05 18:57
Wat zijn ongeveer de tank richtlijnen voor Toc normaal? Zou 22k health en 460 def ongeveer genoeg zijn daarvoor?

Edit: 500 dan...

[ Voor 8% gewijzigd door Metalbuster op 19-11-2009 18:51 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

460? Heb je uberhaubt defrating op je gear? :?

• Kapoen
  • Laatst online: 12-05 16:44
Metalbuster schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:43:
Wat zijn ongeveer de tank richtlijnen voor Toc normaal? Zou 22k health en 460 def ongeveer genoeg zijn daarvoor?

Toen ik begon te tanken een week of drie geleden hield ik 535 def aan als minimum. Dat is in feite het minimum voor heroics te tanken, dus met deze hoeveelheid zit je zeker veilig in ToC normal. Waarschijnlijk kan het ook met minder, maar 460 is toch wel heel weinig.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Divak
Metalbuster schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:43:

460 def.. Ik zou eerst maar eens uberhaupt een beetje tank gear proberen te krijgen als ik jou was.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
-Trouble- schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:08:
Maakt het uit dan? Je hebt de 3.3 content die je nu kan downloaden de komende 2-3 weken waarschijnlijk toch nog niet nodig :)

https://discord.com/invite/tweakers

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vergeet niet, die defense is niet alleen tegen criticals, maar geeft ook flinke berg dodge/parry/block.

Je health is best ok, maar je gear zal je toch flink nog aan de bak moeten als 'tank'.

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 21:27 ]

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Derr_Hans schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:29:
[...]

Wat voorn setup moest je tegen :)
Vorige week hadden wij ook zo'n fijne setup.

En ja 10 mans ftw ^^
Wij doen Anub in 2 burrows en dat werk aardig.
Kunnen wel in 1 burrow maar dan zitten wij vaak laag in de mana ;)
Wij waren met:

MT: warrior
OT: feral
heals: resto druid, disc priest en holy pally
DPS: boomkin, arcane priest, ret, rogue, destro lock

Tegen:
disc priest,
resto shammy,
ret pally,
rogue,
shadow priest,
warlock

We begonnen met onze standaard tictacs: rape the healer. CC op de rogue was echter onmogelijk, dus na een wipe of 3 overgestapt op nuke the rogue, CC priest, en onze warrior in prot op de shammy. Dat werkte toen perfect. De rogue en pally vinden het namelijk, als ze met rust gelaten worden, nogal leuk om saampjes iemand te skullfucken. We hadden nogal wat last van clothies die geoneshot werden :P

D3 char(s)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.