Gisteren de questline afgemaakt van de Sons of Hodir zodat ik kan beginnen met elke dag de daily's te doen voor reputation. Want ik had begrepen dat de shoulder enchants van hun een van de betere (beste?) opties is. Ik ben nu een kleine 200k verwijderd van 79 dus ik zal waarschijnlijk wel dit weekend 80 zijn als ik op m'n gemak verder ga met quests. Tot nu toe heb ik 2 instances in een groep gedaan welke op zich best wel goed gingen. De eerste keer was in Old Kingdom waarbij we in het begin een paar keer dood gingen wegens te veel tegelijk te pullen. Maar daarna ging het heel soepel voor de rest van de dungeon. De tweede dungeon die ik heb gedaan was Violet Hold waar het heel soepel ging, ik geloof zelfs zonder deaths. Nog geen geluk gehad qua drops maar dat komt vanzelf wel een keer.
Verder moet ik nog 1k gold sparen voordat ik de laatste riding skill kan halen en daarna moet ik nog 1k gold farmen voor dual spec te kunnen kopen, ik wil namelijk graag eens proberen te tanken. Ik ben in ieder geval al begonnen met items te bewaren die +defense +dodge +block +hit +expertise en/of +stam stat hebben e.d.
Verder moet ik nog 1k gold sparen voordat ik de laatste riding skill kan halen en daarna moet ik nog 1k gold farmen voor dual spec te kunnen kopen, ik wil namelijk graag eens proberen te tanken. Ik ben in ieder geval al begonnen met items te bewaren die +defense +dodge +block +hit +expertise en/of +stam stat hebben e.d.