Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 203 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 38.302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 17:28
Ben er achter gekomen dat WoW best wel mooi kan zijn :D
Van de week nieuw systeem gekocht.
Speelde eerst op lowest van low met 20fps max.
Nu alles op full @ 60fps strak :D

"They even die pretty now!"

Ben gewoon wat rond gaan vliegen en gaan kijken naar dingetjes die ik nog nooit had gezien :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Ja, ik kan ook niet wachten tot m'n nieuwe systeem er is. Nu heb ik vooral in Northrend als ik tussen gebieden wissel (dmv flight master) geregeld een lange tijd 1 fps terwijl hij aan het cachen is. Ik doe expres dalaran zo veel mogelijk vermijden. Ik ben er nu 2x geweest, waarvan 1x om Coldweather Flying skill te kopen en 1x omdat ik in een groep zat die Violet Hold wilde doen en ik wist niet dat dat in dalaran zat.

tip: 4-5j oude pc met 1Gb geheugen is niet genoeg voor WoW in woltk, alles daarvoor liep nog redelijk goed overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:36
deTwisj schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:35:
Ja, ik kan ook niet wachten tot m'n nieuwe systeem er is. Nu heb ik vooral in Northrend als ik tussen gebieden wissel (dmv flight master) geregeld een lange tijd 1 fps terwijl hij aan het cachen is. Ik doe expres dalaran zo veel mogelijk vermijden. Ik ben er nu 2x geweest, waarvan 1x om Coldweather Flying skill te kopen en 1x omdat ik in een groep zat die Violet Hold wilde doen en ik wist niet dat dat in dalaran zat.

tip: 4-5j oude pc met 1Gb geheugen is niet genoeg voor WoW in woltk, alles daarvoor liep nog redelijk goed overigens.
Ik draai WoW nochtans op een oude Dell Inspiron 9300 laptop met 1 gig geheugen (4 jaar oud ongeveer) en dat gaat prima, je mag wel geen grafische wonderen verwachten natuurlijk.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
deTwisj schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:35:

Ik heb met onderstaande specs in dalaran ook maar 9 fps. Dalaran is gewoon onzettend slecht geprogrammeerd. Geld eigenlijk voor heel northrend. gewoon dramatisch.. maar goed :P blijft wel verslavend.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 11:23
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:42:
[...]

Ik heb met onderstaande specs in dalaran ook maar 9 fps. Dalaran is gewoon onzettend slecht geprogrammeerd. Geld eigenlijk voor heel northrend. gewoon dramatisch.. maar goed :P blijft wel verslavend.
Vanavond maar is verder met loremaster als ik niet moet raiden >.>

Vanavond maar is een balletje opgooien waarom er zoveel in de raid zitten for Toc die toch applied hebben ergens anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:44:
[...]

Vanavond maar is verder met loremaster als ik niet moet raiden >.>

Vanavond maar is een balletje opgooien waarom er zoveel in de raid zitten for Toc die toch applied hebben ergens anders :D
Je moet ook gewoon links naar hun apply plaatsen op je guildforum :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:54:
[...]

Je moet ook gewoon links naar hun apply plaatsen op je guildforum :P
hahaha neuh zo ben ik niet :D

Was wel zo eerlijk altijd dat ik online kwam en zei, Hi .....how are you ?
Great mek ! how are you

Fine

gkick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:58:
[...]

hahaha neuh zo ben ik niet :D

Was wel zo eerlijk altijd dat ik online kwam en zei, Hi .....how are you ?
Great mek ! how are you

Fine

gkick...
Jij zou echt niet misstaan tussen de Twisting Nether hordes :P Kunnen we mooie guild daar oprichten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:00:
[...]

Jij zou echt niet misstaan tussen de Twisting Nether hordes :P Kunnen we mooie guild daar oprichten ;-)
Huhm :D, ik ken die hele realm niet medium / high / low ?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:08:
[...]

Huhm :D, ik ken die hele realm niet medium / high / low ?:D
hehe, was het niet iets van www.wowrealmstats.com ofzo?

Edit: http://www.wowrealmstatus.net/servers/eu/twisting_nether.php

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 18-11-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:40:
[...]

Hoezo eigenlijk ? :D "je maakt me nieuwschierig"
Hehe "zomaar" O-)

Maar je ligt een beetje te ver van m'n huidige guild af dus dat gaat em niet worden, helaasch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Heheh :(

Kan niet alles hebben he, bedoel geloof op onze server pas 3 guilds proto's uit ulduar hebben
Verder is de recruitment pool ook dramatisch :(

Twisted Nether is btw echt een horde realm lol 76% volgens die website das wel beetje veel :P omgekeerde Trollbane.

toch nieuwschierig welke realm jij speeld en char ? inferno xD

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 18-11-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Pfff ik krijg het in 10mans raids telkens maar niet voor mekaar om echt lekkere dps te doen. Ik lees hier beweringen dat net-80-gedingde locks in 5mans instances makkelijk 4.5-5K dps doen maar dat krijg ik met een combi van voornamelijk 219/232/245 gear niet eens voor elkaar... Felguard/Emberstorm spec hier. 4piece bonus van T9 en die dagger heb ik pas sinds gisteravond dus misschien is mn dps nu wel wat hoger dan ik gewend ben maar meestal blijf ik met FG/ES spec dus kleven op zo'n 4K dps en dat moet volgens mij meer kunnen zijn.

Armory link!

M'n 2e spec is destro (3/13/55) en die heb ik op dummies wel uitgeprobeerd maar ik moet dan moeite doen om over langere tijd vergelijkbare dps te doen als met demo spec (en ik raak veel sneller oom ook). Ik zal het eens in een raid proberen maar ik vrees dat het geen vooruitgang wordt. Sowieso vind ik het niet de makkelijkste rotatie/prio. Ik bedoel, ik snap de prio: immo ophouden, conflag wanneer mogelijk gevolgd door chaos bolt en incinerates als filler. Maar wat als conflag bijna van cd af is; wachten of toch eerst de chaos bolt (indien van cd af) of inc?

Ik moet mn draai er nog in vinden denk ik maar alle tips zijn bijzonder welkom!

PS zou destro nog steeds de max dps lock spec moeten zijn voor raids?

PS2: dps is single target, AoE op Ony25 trash is natuurlijk veel hoger maar da's niet erg boeiend. Het gaat mij om boss fights...

PS3: Wel of geen corruption casten eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-11-2009 17:23 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:17:
Heheh :(

Kan niet alles hebben he, bedoel geloof op onze server pas 3 guilds proto's uit ulduar hebben
Verder is de recruitment pool ook dramatisch :(

Twisted Nether is btw echt een horde realm lol 76% volgens die website das wel beetje veel :P omgekeerde Trollbane.

toch nieuwschierig welke realm jij speeld en char ? inferno xD
TN is idd een horde realm, maar das wel lekker kwa raiden en pugs e.d. :)

Zenedar: http://www.wowrealmstatus.net/servers/eu/zenedar.php

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 18-11-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:19:
[...]

TN is idd een horde realm, maar das wel lekker kwa raiden en pugs e.d. :)
Hehe true:), maar goed dan moet je eerst bij een guild zien te komen..en je thuis voelen

Bedoel ik weet zeker ik mee kan doen met de meeste functies op heroic, en dat ik ook de meeste dingen wel gezien heb op me alt / main, behalve de echte harde sjizzle :)
En door de slag progress op mijn server waar dus al je vrienden ook spelen, je amper vooruit komt
niet de benodigde dingen en achievments hebt om een goeie guild te joinen ben ik bang :)
Geloof er 3 guilds zijn bij ons die Starcaller hebben, en nog geen 1 op 25man het gezien hebben of gedaan
En geloof Toc 25man heroic ook nog door niemand gecleared is bij ons.

En irritantste is nog iedereen die ik al jaren ken speelt hier...
ben zelfs van Grimbatol terug gemigrate >.< had ik nooit moeten doen dan had ik nu ook celestial defender etc gehad maar ach "als he "

Zenedar netzo erg dus...

Edit : dubio kiezen voor je vrienden en lol hebben maar niet vooruit komen, of migrate en gaan voor de "progress" huhmm

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 18-11-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:22:
[...]

Hehe true:), maar goed dan moet je eerst bij een guild zien te komen..en je thuis voelen

Bedoel ik weet zeker ik mee kan doen met de meeste functies op heroic, en dat ik ook de meeste dingen wel gezien heb op me alt / main, behalve de echte harde sjizzle :)
En door de slag progress op mijn server waar dus al je vrienden ook spelen, je amper vooruit komt
niet de benodigde dingen en achievments hebt om een goeie guild te joinen ben ik bang :)
Geloof er 3 guilds zijn bij ons die Starcaller hebben, en nog geen 1 op 25man het gezien hebben of gedaan
En geloof Toc 25man heroic ook nog door niemand gecleared is bij ons.

En irritantste is nog iedereen die ik al jaren ken speelt hier...
ben zelfs van Grimbatol terug gemigrate >.< had ik nooit moeten doen dan had ik nu ook celestial defender etc gehad maar ach "als he "

Zenedar netzo erg dus...
Zenedar is dus drama idd :P Maar eum... bij ons word totc 25 zelfs gepugged. Je moet alleen wel achiev hebben. Daarnaast zie ik ook VEEL recruitment voorbij komen door high end guilds die zich aan het voorbereiden zijn op nieuwe content en daarvoor nieuwe mensen aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

sabriel schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:49:
Wat is eigenlijk de cyclus die een Arms-warrior met voorkeur gaat gebruiken in instances ? Ik heb nu een paar items en heb dus eindelijk maar eens dual-spec genomen op mijn warrior. Echter,Ik ben nu 3 jaar lang tank-specced (ook geleveld als prot) en voel me nu een vis op het droge, welke volgorde ik ook deed, het voelt gewoon niet natuurlijk aan.

En welke glyphs zijn dan aan te raden. Hierbij rekening houdend dat ik geen raids doe en dus niet over percfecte buffs/setup zal beschikken.
Hehehe ik ken het gevoel ben zelf ook een tijdje nu arms en heb me er wat in verdiept.
Glyphs = execution en daarna kan je wat kiezen wil je bv lekker in heroics op de aoe gaan zou ik zeggen bladestorm en sweeping strikes. Maar wil je iets meer dps in langere fights rend erg goed en je zou ook nog mortal strike kunnen doen. Normaal is rend wel erg goed maar in heroics waar alles snel neer gaat wat minder ofc.

Cycle = Rend altijd up houden, bladestorm, overpower en execute wanneer ze up zijn en dan kan je kiezen voor mortal strike met als rage dump heroic strikes erbij.
Of je kiest ipv mortal strike voor slam de meningen verschillen hier over wat beter is qua rage verhouding is slam beter. Ik zelf heb me meer gericht op slam ipv ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:42

Osxy

Holy crap on a cracker

SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:25:
[...]

Zenedar is dus drama idd :P Maar eum... bij ons word totc 25 zelfs gepugged. Je moet alleen wel achiev hebben. Daarnaast zie ik ook VEEL recruitment voorbij komen door high end guilds die zich aan het voorbereiden zijn op nieuwe content en daarvoor nieuwe mensen aannemen.
Kan nog mooier, op Draenor Horde word zelfs ToGc 10/25 gepugged :P
Succesrate is lager dan normaal uiteraard maar het is niet ongebruikelijk dat het resulteerd in clears.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:25:
[...]

Ja ok maar dat is het net 25wordt overall wel gepugged :P, maar niet op heroic
maar snap je punt..

Ja liefste zoek ik een leuke stabiele guild die toch wel wat raiden etc en focus hebben als je snapt wat ik bedoel, alleen vindt het een hele opgave om te migrate en dan horde te worden in een guild te belanden met bv het helemaal niks te vinden, dan zit je daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Osxy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:30:
[...]

Kan nog mooier, op Draenor Horde word zelfs ToGc 10/25 gepugged :P
Succesrate is lager dan normaal uiteraard maar het is niet ongebruikelijk dat het resulteerd in clears.
Eum, als ik 25 bedoel.. dan bedoel ik alles tot 25 :P dus alles word gepugged op onze realm wat er kwa raids te bieden is ;P

En die Ulduar Meta achievements worden verkocht door topguilds ;-)
Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:30:
[...]

Ja ok maar dat is het net 25wordt overall wel gepugged :P, maar niet op heroic
maar snap je punt..

Ja liefste zoek ik een leuke stabiele guild die toch wel wat raiden etc en focus hebben als je snapt wat ik bedoel, alleen vindt het een hele opgave om te migrate en dan horde te worden in een guild te belanden met bv het helemaal niks te vinden, dan zit je daar :P
Kan ik me voorstellen, daarnaast is 45 euro ook niet nix. Je zou ff op realm forum kunnen kijken of via een lvl 1 poppie even proberen in de praat te komen met wat goeie guildleaders. Zo kom je meteen erachter wat ze zoeken, wat ze willen.. en hoe.. en je kunt het retard gehalte meten.

[ Voor 44% gewijzigd door Dakreal op 18-11-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:31:
[...]

Eum, als ik 25 bedoel.. dan bedoel ik alles tot 25 :P dus alles word gepugged op onze realm wat er kwa raids te bieden is ;P

En die Ulduar Meta achievements worden verkocht door topguilds ;-)

[...]

Kan ik me voorstellen, daarnaast is 45 euro ook niet nix. Je zou ff op realm forum kunnen kijken of via een lvl 1 poppie even proberen in de praat te komen met wat goeie guildleaders. Zo kom je meteen erachter wat ze zoeken, wat ze willen.. en hoe.. en je kunt het retard gehalte meten.
Dat is inderdaad niet zo'n slecht idee :)
Misschien kom ik wel een leuke nederlandse guild tegen of engelse guild op een high pop realm
Ik kijk wel even..

Bedoel als 10 van mijn guildies willen naar zenedar ga ik gewoon mee ;) dan heb ik dat probleem ook niet.
Ik ga nu in iedergeval naar huis me Apple g5 case staat te wachten om gedremeld te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:17:
Pfff ik krijg het in 10mans raids telkens maar niet voor mekaar om echt lekkere dps te doen. Ik lees hier beweringen dat net-80-gedingde locks in 5mans instances makkelijk 4.5-5K dps doen maar dat krijg ik met een combi van voornamelijk 219/232/245 gear niet eens voor elkaar... Felguard/Emberstorm spec hier. 4piece bonus van T9 en die dagger heb ik pas sinds gisteravond dus misschien is mn dps nu wel wat hoger dan ik gewend ben maar meestal blijf ik met FG/ES spec dus kleven op zo'n 4K dps en dat moet volgens mij meer kunnen zijn.

Armory link!

M'n 2e spec is destro (3/13/55) en die heb ik op dummies wel uitgeprobeerd maar ik moet dan moeite doen om over langere tijd vergelijkbare dps te doen als met demo spec (en ik raak veel sneller oom ook). Ik zal het eens in een raid proberen maar ik vrees dat het geen vooruitgang wordt. Sowieso vind ik het niet de makkelijkste rotatie/prio. Ik bedoel, ik snap de prio: immo ophouden, conflag wanneer mogelijk gevolgd door chaos bolt en incinerates als filler. Maar wat als conflag bijna van cd af is; wachten of toch eerst de chaos bolt (indien van cd af) of inc?

PS2: dps is single target, AoE op Ony25 trash is natuurlijk veel hoger maar da's niet erg boeiend. Het gaat mij om boss fights...

Geen corruption, tenzij je moet bewegen
Altijd iets casten, dus niet wachten op de cooldown, wel zorgen dat immolate tikt op moment dat of chaos bolt hit of incinerate hit voor je dmg bonus.

Als je de hit niet nodig hebt, ga 0/13/58 met imp soul leech.
dps in hc's = /care

Ik begint altijd als volgt

rank 1 lifetap
immo
chaos
conlfag
inc

en dan prioriteit uphouden, je kan ervoor kiezen als conflag bijna van cooldown is om ipv een inc te casten een gcd voor lifetap te gebruiken, maar alleen als je de mana ook wel kan gebruiken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:35:
[...]

Dat is inderdaad niet zo'n slecht idee :)
Misschien kom ik wel een leuke nederlandse guild tegen of engelse guild op een high pop realm
Ik kijk wel even..

Bedoel als 10 van mijn guildies willen naar zenedar ga ik gewoon mee ;) dan heb ik dat probleem ook niet.
Ik ga nu in iedergeval naar huis me Apple g5 case staat te wachten om gedremeld te worden ;)
Ik wil er wel ff voor je overheen rijden met m'n auto ;-) Anyways.. Mocht je online zijn @ Twisting Nether, Kun je vragen naar Pink Fairy Tales das een NL raiding guild.

Ennuh.. vergeet mij niet te whisperen.. altijd gezellig:
Líes - Shaman
Dilution - Hunter
Nabu - Banker

Op de rest zit ik op het moment niet.. maar voor de volledigheid ;-)

ínsomnia - Priest
Níghtfall - DK
Chillzz - Rogue

Ik ga er ook van tussen :P fijne avond peeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik weet niet waar die site z'n info vandaan fetched maar hij geeft voor mijn realm een horde percentage van 94.28% aan. Klopt voor geen meter. Ik heb meer het idee dat het alliance 60% en horde 40% is gezien ze net iets vaker winnen in WG en ik kom ook vaker alliance tegen bij dungeons enz.
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:17:

Armory link!

Correct me if i'm wrong maaaaaaaaaaaaaaar:

Zoals een andere poster al zei, geen corruption in destruction spec tenzij je moet bewegen. Corruption doet in 18sec. 1080 shadow dmg of 1188 shadow dmg met de t9 set bonus (ik weet niet of de waarden hetzelfde zijn met alliance, maar veel zal het niet schelen). Je ziet dus dat dat relatief weinig dmg is. Als je dus corruption cast, loop je een incinerate (en een potentiële crit daarop) mis.

Met je rotatie/prio lijkt mij op het eerste gezicht niet veel mis. Ik zou idd als conflag nog niet rdy is, je CB casten. De backdraft buff die je krijgt via conflag/talent is net iets efficiënter op incinerate dan op CB. Staar je daar echter niet blind op, veel zal het niet schelen. Ik mis overigens nog je 'curse' in de rotatie. Je heb als destruc twee keuzes: CoD of CoE. Ik ga zelf altijd voor CoE omdat het mij (gevoelsmatig) meer dps oplevert. Als de andere lock in je raid/party al CoE doet, kan je veilig CoD doen. Ik neem aan dat je trouwens wel een imp (voor empowered imp) in destruc gebruikt?

Je gemming ziet er niet zo jovel uit (zal wellicht met het gebrek aan gold te maken hebben). Ik zou zoiezo alles vervangen door epics. Als lock heb moet je de volgende gems gebruiken (andere keuzes zijn er echt niet):
Chaotic Skyflare Diamond http://www.wowhead.com/?item=41285
Runed Cardinal Ruby http://www.wowhead.com/?item=40113
Purified Dreadstone http://www.wowhead.com/?item=40133
Reckless Ametrine http://www.wowhead.com/?item=40155
Voor de socketbonus geldt de volgende regel: ga alleen voor de socketbonus als de socketbonus +5SP of meer is (sommige zeggen minimaal +7SP....dat moet je zelf maar ff uitvogelen). Als de socketbonus niet +5SP is, gooi je er een Runed Cardinal Ruby in. Die regel gaat overigens niet op als je onder hit cap zit, maar dat probleem heb jij duidelijk niet.

Hitcap.
De hitcap is 17%, jij zit momenteel op 15.86% + 3% van suppression talent = 18.86%. Veels te hoog dus en weggegooide punten. Die hit gem die je nu in je schouders heb zitten moet je vervangen door een Reckless Ametrine + je suppression talents veranderen.

Suc6 ;)

Mijn lock. Ik krijg overigens met demo geen reet dps van de grond. Net andersom dan jou dus :). Ik heb ook weinig verstand van demo moet ik zeggen. Dat verhaal van net gedingde locks die makkelijk 4-5K doen lijkt me onzin.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bedankt voor de reacties! Hier kan ik wel wat mee :) CoD en CoE was idd al wat ik deed, afhankelijk van de andere lock(s) en idd imp als pet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vanavond IC hardmodes getest op de PTR, echt toffe shit, én lekker moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The first section that opens will include the Lord Marrowgar, Lady Deathwhisper, Icecrown Gunship Battle, and Deathbringer Saurfang encounters. Progress beyond that point will be prevented for several weeks. Then the Plagueworks will open with Rotface, Festergut, and Professor Putricide becoming available. After another period of time, the Crimson Hall will open and you can then fight the Blood Princes and Blood-Queen Lana'thel. The final Frostwing Halls unlock then occurs after that, making Valithria Dreamwalker, Sindragosa, and the Lich King available. We believe a staggered release of the content will allow players to experience Icecrown Citadel at a sustainable, measured, and ultimately more enjoyable pace.
Daar zullen denk een grote groep het niet mee eens zijn :P Al er dan bepaalde week Lich King himself beschikbaar komt, wordt het wel een enorme race world first :P
In the weeks and months after all twelve encounters are unlocked, additional attempts against the final four boss encounters become available. This represents the Ashen Verdict growing more powerful and gaining a stronger foothold in Icecrown Citadel. To further help raids, Varian Wrynn and Garrosh Hellscream will begin to provide assistance by inspiring the armies attacking Icecrown Citadel. This is represented as an additional zone wide spell effect applied to all players that will increase their hit points, damage dealt, and healing done. This effect will also increase in effectiveness over time. Players may opt out of the spell's effect if they so wish.
Icecrown global buff? leuk leuk :P

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2009 22:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
SinergyX schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:45:
[...]

Daar zullen denk een grote groep het niet mee eens zijn :P Al er dan bepaalde week Lich King himself beschikbaar komt, wordt het wel een enorme race world first :P

[...]

Icecrown global buff? leuk leuk :P
ipv de bosses nerfen, buffen ze spelers. tja

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 16:25

Trouble

Everything is awesome

Vandaag overgestapt naar een andere server, dus nu heb ik nog steeds niet die mount :P Maar op Bronzebeard spelen een aantal vrienden en dat vond ik toch gezelliger.

Lief dagboek....

Ik vertrok als level 7 night elf rogue vol goede moed om de quest Twisted Hatred te vervullen: de jacht naar Melenas' hoofd was geopend! Na een tijdje zoeken kwam ik in de grot aan, en aldaar had ik weinig moeite met de Grell warriors, maar Lord Melenas had zich genesteld op een plateau dat lastig te bereiken was - zelfs na 3 rondjes door de grot vond ik de weg niet.

In de grot kwam ik een level 7 druid tegen, die voorstelde om samen tegen Lord Melenas te vechten. Zo gezegd zo gedaan. De druid lukte het om op het plateau te komen, maar stierf tragisch omdat ik niet kon assisteren. Toen kwam ik op het plateau - en stierf ook. Na de respawn stonden we beiden op het plateau en viel ik Lord Melenas aan door een mes naar hem te gooien. Hij kwam met zijn warriors op ons af, en bleek ook nog eens in een grote kat te kunnen veranderen én te kunnen healen. De druid healde mij terwijl ik afrekenende met de warriors, maar pullde per ongeluk Melenas zelf. Ik kon haar gelukkig op tijd te hulp schieten en samen versloegen we Melenas. We namen zijn hoofd mee en presenteerden het vol trots aan Tallonkai Swiftroot in Dolanaar. Een mooie afsluiter voor deze interessante avond :)
--

Wat een ontzettende rotquest zeg! Is echt de lastigste low level quest die ik in tijden ben tegengekomen. Dat we het plateau met Melenas niet konden bereiken was daar vooral de oorzaak van, de Grells zelf zijn wel te doen als rogue zijnde.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Zo na vorige week me VoA achievs te hebben gehaald, kan ik vandaag ook Ony25 bijschrijven. De wekelijkse VoA raids gingen ook lekker trouwens en er dropte zelfs 2x i245 hunter gloves van Koralon.

Nu toch eens gaan wagen aan ToC10 en/of 25. Wil de Twins wel in actie zien en ook graag Anub plat op z'n geschubde buik zien liggen. Genoeg pugs op Tura, nu alleen nog de juiste vinden die we mee wil nemen.

Op me Pally heb ik al wat kills in ToC25 maar dat was nog met me oude guild. Me huidige zie ik nog niet naar binnen stappen. Ach dat is ook het avontuur eigenlijk...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

temp00 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:47:
Je gemming ziet er niet zo jovel uit (zal wellicht met het gebrek aan gold te maken hebben). Ik zou zoiezo alles vervangen door epics. Als lock heb moet je de volgende gems gebruiken (andere keuzes zijn er echt niet):
Chaotic Skyflare Diamond http://www.wowhead.com/?item=41285
Runed Cardinal Ruby http://www.wowhead.com/?item=40113
Purified Dreadstone http://www.wowhead.com/?item=40133
Reckless Ametrine http://www.wowhead.com/?item=40155
Voor de socketbonus geldt de volgende regel: ga alleen voor de socketbonus als de socketbonus +5SP of meer is (sommige zeggen minimaal +7SP....dat moet je zelf maar ff uitvogelen). Als de socketbonus niet +5SP is, gooi je er een Runed Cardinal Ruby in. Die regel gaat overigens niet op als je onder hit cap zit, maar dat probleem heb jij duidelijk niet.

Hitcap.
De hitcap is 17%, jij zit momenteel op 15.86% + 3% van suppression talent = 18.86%. Veels te hoog dus en weggegooide punten. Die hit gem die je nu in je schouders heb zitten moet je vervangen door een Reckless Ametrine + je suppression talents veranderen.

Suc6 ;)
Vanavond guild run geweest naar ToC25, ik had alles al wel eens plat zien gaan daar behalve Anub. Vanavond is dat ook gelukt! Twee mooie upgrades mogen looten: bracers (Bindings of Dark Essence) van de twins en Footpads of the Icy Floe van Anub'arak (alliance versie van die jij ook hebt). Ik heb je gem adviezen opgevolgd na de raid maar nog niet kunnen testen welke invloed mn nieuwe gear en gems hebben. Gevolg van vanavond is wel dat ik NOG verder boven m'm hit cap zit :X maar niet meer door gems of chants.

Ik moet alleen mn footpads nog enchanten zie ik. Beste keus nog Icewalker ondanks mn hoge hit rating?

Destro spec heeft nu zeker die punten in suppression niet meer nodig maar ik heb de spec nog niet veranderd.

Armory

[ Voor 30% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-11-2009 02:26 ]

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44

chromeeh

the Gnome

Gisteren resets, dus weer ff lekker raiden...
ToC10, Ony10 & OS 3D gedaan (alleen geen mount van OS :+)

In ToC10 nog de off-hand van Darkbane geloot (gelukkig van die ilevel 200 offhand af :X)
En heb een nieuwe headpiece gehaald van Triumph emblems.

Tevens hebben een nieuwe gnome aangenomen in de guild...
Dat hebben we de hele avond aan moeten horen op Vent :+
Het ontspoorde helemaal toen ik begon over dat het een nieuwe poging tot world domination is...
Pink hair gnomes powerrrrr :D

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/b8n38l.jpg
Ik ben de rechtse :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Dit is een citaat die ik van een ander forum heb afgehaald. Het gaat om een gem voor een Retri Paladin.

Also, why do you have a str/stam gem in your legs? How does Stam boost dps at all? Replace that with a pure STR gem. There is this prismatic gem called a "Nightmare Tear", +10 to all stats. Get it, put it in a socket where you like the Socket Bonus (a +STR bonus, not a +crit bonus). Also, get the Relentless meta gem, and if you have a Nightmare Tear your meta gem will still proc.

Begrijp ik het goed dat die Nightmare Tear ervoor zorgt dat ik geen blauwe en gele gem hoef te gebruiken voor de meta? Dat doe ik nu wel namelijk.

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

ja prismatic is een soort van universele gem die kan je in alle sockets gooien zonder dat je de socket bonus mist,maar je kon er geloof ik maar 1 equipped ofzoiets?

[ Voor 18% gewijzigd door Vivaladen op 19-11-2009 08:18 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05 12:51
Menace_1981 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:15:
Dit is een citaat die ik van een ander forum heb afgehaald. Het gaat om een gem voor een Retri Paladin.

Also, why do you have a str/stam gem in your legs? How does Stam boost dps at all? Replace that with a pure STR gem. There is this prismatic gem called a "Nightmare Tear", +10 to all stats. Get it, put it in a socket where you like the Socket Bonus (a +STR bonus, not a +crit bonus). Also, get the Relentless meta gem, and if you have a Nightmare Tear your meta gem will still proc.

Begrijp ik het goed dat die Nightmare Tear ervoor zorgt dat ik geen blauwe en gele gem hoef te gebruiken voor de meta? Dat doe ik nu wel namelijk.
die nightmare tear "past zich aan" aan de kleur waar hij in zit, dus hij kan in principe in elke. en vult dan de socket bonus aan. en jah, maar 1 per set

• Bokkie
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 november 2009 @ 02:17:
[...]

Vanavond guild run geweest naar ToC25, ik had alles al wel eens plat zien gaan daar behalve Anub. Vanavond is dat ook gelukt! Twee mooie upgrades mogen looten: bracers (Bindings of Dark Essence) van de twins en Footpads of the Icy Floe van Anub'arak (alliance versie van die jij ook hebt). Ik heb je gem adviezen opgevolgd na de raid maar nog niet kunnen testen welke invloed mn nieuwe gear en gems hebben. Gevolg van vanavond is wel dat ik NOG verder boven m'm hit cap zit :X maar niet meer door gems of chants.

Ik moet alleen mn footpads nog enchanten zie ik. Beste keus nog Icewalker ondanks mn hoge hit rating?

Destro spec heeft nu zeker die punten in suppression niet meer nodig maar ik heb de spec nog niet veranderd.

Armory
18 spirit op boots
Drop je hit trinket en probeer illustration of the dragonsoul gewoon alsnog te fixen.
Als alliance heb je maar 13% hit van gear nodig (3% van debuff op mob 1% van Draenei = 17%)

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 18:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Borlin's dagboek,

vandaag was de dag dat ik toch nog een keer terug moest naar het loch. Ik leverde het schild af wat in Stormwind was gemaakt en levelde naar niveau 19. Ik kreeg vervolgens de opdracht om door de pas te gaan en de orcs aldaar een stukje kleiner te maken. Twee human Paladins hadden dezelfde missie maar desondanks hebben we geen groep met elkaar gevomrt. ieder moest dus uit zichzelf de orcs doden maar er waren er genoeg. We hebben elkaar wel goed geholpen als iemand te veel pullde. Tijdens het meppen van de Orcs levelde Blitz ook naar 19.

Daarna ben ik door gegaan naar Menethil harbor waar ik nog een reeks quests heb voltooid. Ergens vandaag of morgen wordt ik level 20 en kan ik eindelijk mijn ridingskill gaan halen. De afstanden in de bergen en passen zijn zo ver dat het een verademing zal zijn om eindelijk op een ram van A naar B te kunnen galopperen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:57
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:38:
[...]
Ennuh.. vergeet mij niet te whisperen.. altijd gezellig:
Líes - Shaman
Hé gezelligerd, gooi eens iets van nagenoeg dezelfde speed in je offhand. ;)
En 40 ap gems zijn beter dan de 20 agi.
Menace_1981 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:15:

Hmm, ik heb zoiets laatst ook ergens gelezen, waar komt dit vandaan?
Het gaat me niet inhoudelijk maar ben gewoon nieuwsgierig van WELK forum het komt.

Edit: laat maar, google was mijn vriend, mmo dus. Ik dacht van een recruitingforum.

[ Voor 3% gewijzigd door Zjanzjak op 19-11-2009 08:30 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-05 10:40
Afgelopen dagen gesleuteld aan mijn resto gear voor mijn druid.

Allereerst nog epic flying gehaald :) (eindelijk). Daarna nieuwe gloves (de lev 232 T9 gloves), en een nieuwe belt (die voor emblems of conquest).

Nadat ik Epic flying had gekocht was ik wat blut, ben dus eerst weer gaan questen. Toen ik voldoende geld had heb ik 300 stonekeeper shards omgezet in 20000 honor en die honor weer omgezet in 2 cardinal rubies. Daarna nog een runed cardinal ruby van AH geplukt, een nieuwe meta gem gehaald, een belt buckle en een scroll voor +28 SP op gloves.

Nu kon ik ook de helm van Palatress normal gemmen en enchanten..

Later tijdens de AT dailies kreeg ik nog een aanvaring met een DK. Ik was bezig met "You've really done it this time Kul" en opende een cage vlakbij iemand die daar aan het vechten was. Kreeg ik vervolgens een whisper: "Thanks you noob" vroeg hem dus wat er mis was. Kwam weer terug "Are you 12 years old or something, Never come in front of one". Bleek dus dat hij die cage wilde openenen...och ja, sommige mensen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bokkie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:21:
[...]

18 spirit op boots
Drop je hit trinket en probeer illustration of the dragonsoul gewoon alsnog te fixen.
Als alliance heb je maar 13% hit van gear nodig (3% van debuff op mob 1% van Draenei = 17%)
Illustration... Ik zou wel willen maar er gaat op m'n realm echt vrijwel niemand meer naar OS25. Ik heb zolang mogelijk iedere week OS25 gepugd voor die trinket maar het is gewoon niet meer te doen. Ik zal eens op zoek gaan naar een leuk alternatief.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dat verhaal van net gedingde locks die makkelijk 4-5K doen lijkt me onzin.
Ik heb dezelfde ervaring met mijn lock, net level 80 gedinged, volledig in blauwtjes (iLvl 187 en 200) en 1 of 2 epics (iLvl 200/213) in een nax omgeving ongeveer 3-3.5k dps, in een heroic ergens tussen de 2.5 en 3k dat is als destro lock

Wowhead profiel

• DrFlash
_Peter2_ schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:38:
Later tijdens de AT dailies kreeg ik nog een aanvaring met een DK. Ik was bezig met "You've really done it this time Kul" en opende een cage vlakbij iemand die daar aan het vechten was. Kreeg ik vervolgens een whisper: "Thanks you noob" vroeg hem dus wat er mis was. Kwam weer terug "Are you 12 years old or something, Never come in front of one". Bleek dus dat hij die cage wilde openenen...och ja, sommige mensen.
dat is toch gewoon zielig :P staan in dat gebied iets van 15 van die kooien terwijl je er 4 nodig hebt (en dan die ene cate van kul)

Wowhead profiel

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DrFlash schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:52:
[...]

dat is toch gewoon zielig :P staan in dat gebied iets van 15 van die kooien terwijl je er 4 nodig hebt (en dan die ene cate van kul)
Die elke 20 seconden respawnen ook nog eens, inclusief die van Kul. Flauwe KUL! :D

https://discord.com/invite/tweakers

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DrFlash schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:45:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring met mijn lock, net level 80 gedinged, volledig in blauwtjes (iLvl 187 en 200) en 1 of 2 epics (iLvl 200/213) in een nax omgeving ongeveer 3-3.5k dps, in een heroic ergens tussen de 2.5 en 3k dat is als destro lock
... maar da's met AoE op trash en geen single target nukage op een raid boss denk ik? Zoals ik zei, AoE is het geen probleem hoge dps te halen, ik kwam in bijna full Naxx25 gear op 7.8K dps op Ony25 whelps.

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Wat een failraid gisteren. 5 keer gewhiped op beasts op heroic. De rest ging gelukkig wel goed, maar daar ging onze try om anub met 50 tries left te halen. Daarna ook nog onyxia 25 gedaan, maar ook daar hebben we een wipe gehad. Leek wel alsof iedereen lag te slapen. Beasts ging vooral mis omdat mensen met de laatste boss getrampled werden. Dat is toch wel erg fail imho :D

No guts, no glory!

• Bokkie
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:41:
[...]

Illustration... Ik zou wel willen maar er gaat op m'n realm echt vrijwel niemand meer naar OS25. Ik heb zolang mogelijk iedere week OS25 gepugd voor die trinket maar het is gewoon niet meer te doen. Ik zal eens op zoek gaan naar een leuk alternatief.
Mja dit zijn een beetje de enige alternatieven die beetje upgrade zijn

Reign of the Dead
Flare of the Heavens
Illustration of the Dragon Soul
Scale of Fates
Abyssal Rune

Alle andere hebben ook hit wat je al teveel hebt :P
Je kan ook 8 orbs scoren en voor Merlin's robe gaan, maar dan moet je ook je T9 head nemen ipv nemesis

En bejeweled bracers laten maken met 4 orbs en je net geloote twins bracers vervangen :P

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bokkie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:13:
[...]

Mja dit zijn een beetje de enige alternatieven die beetje upgrade zijn

Reign of the Dead
Flare of the Heavens
Illustration of the Dragon Soul
Scale of Fates
Abyssal Rune

Alle andere hebben ook hit wat je al teveel hebt :P
Je kan ook 8 orbs scoren en voor Merlin's robe gaan, maar dan moet je ook je T9 head nemen ipv nemesis

En bejeweled bracers laten maken met 4 orbs en je net geloote twins bracers vervangen :P
Abyssal rune is nog wel vrij makkelijk te farmen. Een alternatief dat ik nog vond was Titan-Forged Rune of Audicity... een pvp-trinket ja maar met "on equip" 111 spellpwr en een in pve niet eens altijd waardeloze "on use"is het een makkelijk scoorbaar alternatief.

Merlin's Robes: staat op de wish list maar daar begin ik pas aan als ik m'n Nemesis Skull Cap kan vervangen door de ilvl245 T9 head, met de 232 T9 verlies ik teveel lijkt me. Dus, eerst een trophy hebben! (en dat betekent eerst weer wat dkp opbouwen hehe)

• Dakreal
Zjanzjak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:27:
[...]

Hé gezelligerd, gooi eens iets van nagenoeg dezelfde speed in je offhand. ;)
En 40 ap gems zijn beter dan de 20 agi.
Volgens EJ is Agi beter dan ap :) ennuh.. die dagger die ik atm heb was beter dan vorige wapen kwa max damage. Zit nog ff te farmen voor die mace van totc :P

Gisteren nog nieuwe shoulders kunnen scoren en nieuwe pants!

Nu nog ff recount fixen op m'n pc zodat ik weer een idee krijg van hoeveel damage ik doe :/
ALs ik de nieuwste versie download en installeer werkt ie niet.. sigh :/

Ook nog even mats verzameld voor m'n ilvl 245 bracers. nog ff 3 artic furs skinnen *lal* en dan kan ik ze laten maken :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dakreal op 19-11-2009 09:35 ]

• _Peter2_
DrFlash schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:52:
[...]

Ik heb hem ook fijntjes laten weten dat zijn reactie meer over zijn leeftijd zei.

Nog een vraagje trouwens, welke cloak is (zonder raiden) een goede upgrade voor mijn huidige blauwe (Reanimator's cloak) voor mijn resto spec? Ik denk erover om emblems of conquest te sparen en om te zetten naar Valor voor de emblem cloak. (Ik wil kijken voor een 213+ cloak voor epic achievement).

• KillGhost

KillGhost

\o/

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:26:
[...]

Volgens EJ is Agi beter dan ap :) ennuh.. die dagger die ik atm heb was beter dan vorige wapen kwa max damage. Zit nog ff te farmen voor die mace van totc :P

Gisteren nog nieuwe shoulders kunnen scoren en nieuwe pants!

Nu nog ff recount fixen op m'n pc zodat ik weer een idee krijg van hoeveel damage ik doe :/
ALs ik de nieuwste versie download en installeer werkt ie niet.. sigh :/
Gaat dit over shamans?

No guts, no glory!

• DrFlash
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:10:
[...]

... maar da's met AoE op trash en geen single target nukage op een raid boss denk ik? Zoals ik zei, AoE is het geen probleem hoge dps te halen, ik kwam in bijna full Naxx25 gear op 7.8K dps op Ony25 whelps.
Nee dat is overal dmg door de hele instance heen, ik ben op m'n lock gespecced voor boss fights, ik haal dus gemiddeld hoger op bosses dan op trash. De meeste raid guilds interesseert de trash dmg ook niet, op de bosses moet je verschil maken.

Wowhead profiel

• Dakreal
Enhancement shamans ja. Daarnaast verkies ik sowieso geen Raw ap boven een stat aangezien ap geen drol doet afgezien dan dps adden.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 10:19

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:21:
[...]

18 spirit op boots
Spirit op boots :?
Ik zelf (heb ook teveel hit) gooi er altijd icewalker op.
Verder trinkets, die Illustration is erg goed maar ook dying curse blijft toch ook een erg lekkere trinket :)

"Don't let your dreams be memes"

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:47:
[...]

Enhancement shamans ja. Daarnaast verkies ik sowieso geen Raw ap boven een stat aangezien ap geen drol doet afgezien dan dps adden.
Meer DPS is inderdaad een slechte zaak 8)7

• Dakreal
Inferno schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:56:
[...]

Meer DPS is inderdaad een slechte zaak 8)7
The following values assume that a level 80 enhancement shaman is about to enter Naxx:25 and is neither hit nor expertise capped.

AP - 1
Crit Rating - 1.7
Hit Rating - 3.1
Expertise Rating - 2.6
Haste Rating - 1.3
Armor Penetration Rating - 0.8
Spellpower - 0.9
MH dps - 5.9
OH dps - 2.5
Strength - 1.1
Agility - 1.7
Intellect - 1.7

Eerst even lezen, daarna commentaar posten svp :)

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:01:
[...]

The following values assume that a level 80 enhancement shaman is about to enter Naxx:25 and is neither hit nor expertise capped.

AP - 1
Crit Rating - 1.7
Hit Rating - 3.1
Expertise Rating - 2.6
Haste Rating - 1.3
Armor Penetration Rating - 0.8
Spellpower - 0.9
MH dps - 5.9
OH dps - 2.5
Strength - 1.1
Agility - 1.7
Intellect - 1.7

Eerst even lezen, daarna commentaar posten svp :)
Euh, als dat dezelfde soort van EP (Equivalency Points) zijn als die EJ voor rogues hanteert, dan staat daar toch vrij duidelijk dat AP beter is dan Agi hoor. Wellicht vergeet je dat 1 AP half zoveel itembudget gebruikt als Agi. Je krijgt in principe dus 2x zoveel AP als Agi voor hetzelfde itembudget. Vandaar ook dat je 20 agi en 40 AP gems hebt.

Hoe je het ook bekijkt, 40*1 > 20*1.7

Voor rogues is het b.v. anders, die hebben AP=1 en Agi=2.05, waardoor Agi dus een tikkie beter is dan AP.

[ Voor 5% gewijzigd door RickN op 19-11-2009 10:12 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

• Mektheb
Goede morgen :)

Nou dacht je de drama door ging gistere...krijg je dit

De hele week / maand is het slacken en mensen komen niet, mensen zeuren ranten alles door elkaar hebben geen zin hebben wel zin.

Gistere maar liefst 27mensen online...waardoor we dus 2x 10 Toc en 2x10 Ony deden en daarna Toc 25man normal..
En we waren netjes binnen 1 avond en 3uurtjes tijd klaar met alles..
Geen gezeur geen gezeik zelfs iemand in blue's mee die deed het nog best goed btw..

En nu heeft iedereen weer hoop, wel heb ik samen met 3 andere en enorme post gemaakt op ons forum met dat er meer structuur moet komen en regels die mensen moeten naleven, over wel pugs geen pugs
Blijkbaar helpt et

Edit :en even SpoTs hallo gezegt en een mage undead aangemaakt die ik maar ga lvlen in me spare time als loremaster even geen zin heeft ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 19-11-2009 10:21 ]

• Dakreal
RickN schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:09:
[...]

Euh, als dat dezelfde soort van EP (Equivalency Points) zijn als die EJ voor rogues hanteert, dan staat daar toch vrij duidelijk dat AP beter is dan Agi hoor. Wellicht vergeet je dat 1 AP half zoveel itembudget gebruikt als Agi. Je krijgt in principe dus 2x zoveel AP als Agi voor hetzelfde itembudget. Vandaar ook dat je 20 agi en 40 AP gems hebt.

Hoe je het ook bekijkt, 40*1 > 20*1.7

Voor rogues is het b.v. anders, die hebben AP=1 en Agi=2.05, waardoor Agi dus een tikkie beter is dan AP.
:w Mek

Klopt, maar met kings is dat verschil ZOO minimaal dat het echt niets uitmaakt, en daarom kies ik dan liever voor Agi omdat ik daar ook nog crit voor krijg.

Ik heb nog even goed gelezen en die simulator gedownload van die site. De echte EP waarde van Agi is 1.86 dus dat houdt in dat Agi raidbuffed beter is dan plain ap :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 19-11-2009 10:37 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 10:19

Wootlock

Evilution

Mijn lock. Ik krijg overigens met demo geen reet dps van de grond. Net andersom dan jou dus :). Ik heb ook weinig verstand van demo moet ik zeggen. Dat verhaal van net gedingde locks die makkelijk 4-5K doen lijkt me onzin.
Hai, nog een Aggramar speler :)
FG/ES is een mooie instap spec voor net gedingde locks, 5k zal je niet snel halen. Maar een mooie 2.5k - 3k zit er zeker wel in.
Als je gear beter wordt en je meer haste krijgt is het leuk om over te stappen naar Destruction en de leuke crits die je dan te zien krijgt.

"Don't let your dreams be memes"

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
eergister totc 10 man gc gedaan half pug groupje gemaakt 40 tries tot twins toen moest iedereen gaan :(
eerstbos icehowl dropte heroic waist en raad eens wat ik roll 100!
geen dkp use dus die had ik me pocked.
nu is de vraag of ik hem zou sockeden hmm

enige tips voor mijn char?

let niet op atk power op bracers had verkeerde gebruit was voor me pala bedoelt..

Chuckyboy armory

• Bokkie
  • Niet online
Wootlock schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:56:
[...]

Spirit op boots :?
Ik zelf (heb ook teveel hit) gooi er altijd icewalker op.
Verder trinkets, die Illustration is erg goed maar ook dying curse blijft toch ook een erg lekkere trinket :)
Aye, als je hitcapped bent dps wise in principe de betere enchant op je boots als lock, lifetap, fel armor dps en scaled met kings

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 28-05 13:26
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:21:
[...]

:w Mek

Klopt, maar met kings is dat verschil ZOO minimaal dat het echt niets uitmaakt, en daarom kies ik dan liever voor Agi omdat ik daar ook nog crit voor krijg.

Ik heb nog even goed gelezen en die simulator gedownload van die site. De echte EP waarde van Agi is 1.86 dus dat houdt in dat Agi raidbuffed beter is dan plain ap :)
Je eigen buff als enh geeft 10% op attack power en er is ook een DK variant die dit doet ergens in de blood tree dacht ik...

[ Voor 6% gewijzigd door UdiBenLudi op 19-11-2009 10:42 ]

• RickN
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:21:
[...]

Nou ja, jij moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf wilt en ik blijft er niet over steggelen, maar laat ik nog wel zeggen dat, in ieder geval voor rogues, die EP waarden gebaseert zijn op full raid buffs, en dat dingen als Kings dus al mee zijn genomen in de berekening.

1 Agi is dus evenveel waard als 1.7 AP na BoK. Zonder BoK is 1 Agi dus minder waard dan 1.7 AP.

Daarnaast is een uitspraak als "omdat ik daar ook nog crit voor krijg" niet erg zinvol omdat het hele idee van EP juist is om verschillende stats 1 op 1 met elkaar te kunnen vergelijken. Alle effecten van die stats worden dus in dat ene getal uitgedrukt en daar zit het feit dat Agi ook crit geeft uiteraard ook in verwerkt.

Kortom, ik ken shamans niet zo goed, maar als ik die EJ getallen moet geloven, dan is AP met flinke marge beter dan Agi voor shamans. Doe d'r mee wat je wilt.

• Dakreal
UdiBenLudi schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:40:
[...]

Je eigen buff als enh geeft 10% op attack power en er is ook een DK variant die dit doet ergens in de blood tree dacht ik...
Dat klopt, maar die van DK stacked er niet mee. Maar dan zou AP idd nog steeds net iets beter zijn. toch prefereer ik nog agi voor crit :p misschien als ik wat hogere crit krijg als ik beter gegeared ben dat ik me is wat meer op ap ga focussen. 3k ap nu en ongeveer 30% crit.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister laatste 2 AV fights gedaan op mijn 69 druid. Waar we bij de eerst op weg gingen naar compleet verlies, draaide dit halverwege toch enorm om, nadat er diverse flink gingen verdedingen. Uiteindelijk mooie overwinnen door alsnog balinda neer te maaien als een soort van laatste hoop aanval (stond 120 tegen 90, 1 tower met 1 minuut op destroy, nog geen 5 seconde later balinda neer).

2de AV ging helemaal perfect, eerste 20 minuten enorme defense en daarna pas flink de aanval in. Met bijna 350k total healing verruit de hoogste healer van de BG :D (rondrennen en healspammen werkt goed :P).

Met de shaman healer nog 3 instances gehealed, laatste boss in UK snap ik nog niet helemaal qua skills (1 lijkt je spellcast te interupten ofzo). Nu mijn druid 70 is ga ik er ook mee healen, kijken welke van de 2 wat fijner spelen.

Later pug naar VoA25 gedaan, alles 1 shot. Flame boss dropte een 245 windrunner's glove, andere hunter meteen een whisper naar mij 'gz'. Ik nog even :?, maar hij passed dus de roll, was zijn retired hunter en ik mocht de gloves hebben :D

Even een cheap enchant en gem erin gegooid (20 agi pak ik later wel), nu met 4978AP (aspect+trueshot) en 36.12% crit :) Kunnen we dus nog iets verder opkrikken door de betere gem/enchant, maar daar nog het geld niet voor.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 10:53 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:28

Rannasha

Does not compute.

Bokkie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:40:
[...]

Aye, als je hitcapped bent dps wise in principe de betere enchant op je boots als lock, lifetap, fel armor dps en scaled met kings
Het beste boot-enchant, voor iedere class, onafhankelijk of je hitcapped bent of niet is Tuskarr's Vitality. 8% runspeed is een DPS-boost die moeilijk te kwantificeren is, maar die het altijd wint van kleine stats-boosts zoals icewalker en spirit enchants.

Enige uitzondering zijn specs die een runspeed talent hebben wat dan weer niet stacked met het enchant en mogelijk classes/specs die agility gebruiken, die kunnen gaan voor Cat's Grace, een TBC enchant dat 6 AGI & 8% runspeed geeft.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:49:
Gister laatste 2 AV fights gedaan op mijn 69 druid. Waar we bij de eerst op weg gingen naar compleet verlies, draaide dit halverwege toch enorm om, nadat er diverse flink gingen verdedingen. Uiteindelijk mooie overwinnen door alsnog balinda neer te maaien als een soort van laatste hoop aanval (stond 120 tegen 90, 1 tower met 1 minuut op destroy, nog geen 5 seconde later balinda neer).

2de AV ging helemaal perfect, eerste 20 minuten enorme defense en daarna pas flink de aanval in. Met bijna 350k total healing verruit de hoogste healer van de BG :D (rondrennen en healspammen werkt goed :P).

Met de shaman healer nog 3 instances gehealed, laatste boss in UK snap ik nog niet helemaal qua skills (1 lijkt je spellcast te interupten ofzo). Nu mijn druid 70 is ga ik er ook mee healen, kijken welke van de 2 wat fijner spelen.

Later pug naar VoA25 gedaan, alles 1 shot. Flame boss dropte een 245 windrunner's glove, andere hunter meteen een whisper naar mij 'gz'. Ik nog even :?, maar hij passed dus de roll, was zijn retired hunter en ik mocht de gloves hebben :D

Even een cheap enchant en gem erin gegooid (20 agi pak ik later wel), nu met 4978AP (aspect+trueshot) en 36.12% crit :) Kunnen we dus nog iets verder opkrikken door de betere gem/enchant, maar daar nog het geld niet voor.
Heheh nice, die gloves moet ik ook nog op mijn hunter :D
Check maar ff: Dilution: Twisting Nether

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Species5618 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:53:
[...]

Het beste boot-enchant, voor iedere class, onafhankelijk of je hitcapped bent of niet is Tuskarr's Vitality. 8% runspeed is een DPS-boost die moeilijk te kwantificeren is, maar die het altijd wint van kleine stats-boosts zoals icewalker en spirit enchants.

Enige uitzondering zijn specs die een runspeed talent hebben wat dan weer niet stacked met het enchant en mogelijk classes/specs die agility gebruiken, die kunnen gaan voor Cat's Grace, een TBC enchant dat 6 AGI & 8% runspeed geeft.
Dat vind ik nogal een straffe bewering :D Ik kan me haast niet voorstellen dat een kleine run speed bonus het wint van +hit als je (ver) onder je hit cap zit?

• RickN
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:44:
[...]

Dat klopt, maar die van DK stacked er niet mee. Maar dan zou AP idd nog steeds net iets beter zijn. toch prefereer ik nog agi voor crit :p misschien als ik wat hogere crit krijg als ik beter gegeared ben dat ik me is wat meer op ap ga focussen. 3k ap nu en ongeveer 30% crit.
Overigens, om toch nog maar ff door te zagen :p, alle high-end shamans gemmen haste, iets wat volgens die tabel van jou echt een heeeel slecht idee zou zijn, maar toch doen ze het :s

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RickN schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:00:
Overigens, om toch nog maar ff door te zagen :p, alle high-end shamans gemmen haste, iets wat volgens die tabel van jou echt een heeeel slecht idee zou zijn, maar toch doen ze het :s
Als het nog over enh shaman's gaat, slow melee opkrikken naar snelle melee? (gokje hoor :P)

• _Peter2_
[...]

Waren dat niet de resto shamans?

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Enhancement shaman heeft geen haste nodig, het zijn resto's inderdaad die vol voor de haste gaan.. Maar ach, die paar honderste geef ik niet zo om :P Ik heb geloof ik nog allemaal rare gems ook, al lang niet meer met mijn shaman gespeeld dus daar ga ik ook geen moeite meer in stoppen.

Mijn paladin is nu veel te leuk, vooral met de achievements/gear waar ik mij de afgelopen weken mee bezig heb gehouden. Dat deed ik om eigenlijk definitief een 'main' te maken zodat ik niet meer zoveel alts hoef te spelen (behalve mijn shaman nog 4 chars tussen de 60 en 80). Dat is behoorlijk gelukt want ik speel alleen nog maar op mijn paladin :P Red proto drake bijvoorbeeld, en zelfs cooking en fishing heb ik geleveld ( :o :o ). Heb ook leuke tank gear vind ik, nog een paar verbeteringen en dan zit ik ongeveer aan de beste gear waar ik tevreden mee ben (ToC10/25 normal gear, hoger kom ik toch niet). En begint het allemaal weer opnieuw over een paar weken met ICC :z

Ook ben ik bezig geweest met pvp en zelfs een bijna complete ret-set bij elkaar gekilled. Ik ben nu bezig met een holy set, maar ik wil eerst nog de wrecking ball achievement halen voordat ik definitief overstap :D

[ Voor 73% gewijzigd door Divak op 19-11-2009 11:10 ]

• Dakreal
[...]

eventjes 2 puntjes

1. Die tabel is niet van mij maar een rip van EJ
2. Ik zag idd ook dat "een BiS " shaman alleen haste stacked. Klinkt op zich best intressant.

Maarja.. daarnaast bedenk ik mezelf ook dat ik nooit de BiS items ga krijgen voor geen van mijn chars. Uiteraard wel proberen.

• Bokkie
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:57:
[...]

Dat vind ik nogal een straffe bewering :D Ik kan me haast niet voorstellen dat een kleine run speed bonus het wint van +hit als je (ver) onder je hit cap zit?
Veel debatten over te voeren, heb beide gebruikt, in ToTC heb ik nog niet meegemaakt dat de ene meer voordeel geeft over de andere. Maar dat kan per persoon verschillen.

Zelf run ik nu met sprit, voorheen tuska'rs gebruikt omdat het in Ulduar wel voordeel gaf.
Waarschijnlijk straks in IC ook.

Als je wat laggy bent/trager van reactie is tuskar's mogelijk de verstandigere keuze. maar dat zou je voor jezelf moeten uitmaken.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:53:
Heheh nice, die gloves moet ik ook nog op mijn hunter :D
Check maar ff: Dilution: Twisting Nether
Merk dat SV's base toch flink wat meer crit hebben, jammer dat de individuele crit-chance op skills niet zichtbaar is.

Mischien weer een SV proberen, maar denk eerder dat ik wat ga spelen met m'n furious gear in BG's :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 11:20 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:28

Rannasha

Does not compute.

Bokkie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:12:
[...]

Veel debatten over te voeren, heb beide gebruikt, in ToTC heb ik nog niet meegemaakt dat de ene meer voordeel geeft over de andere. Maar dat kan per persoon verschillen.
TotC valt qua hoeveelheid rondrennen nog wel mee. Op Beasts moet je wat bewegen (worms en icehowl), bij Jaraxxus veel minder (alleen bij Legion Flames), bij FC ben je juist veel in beweging. Twins hangt heel erg af van je strat, met de deur-strat heb je 0 aan beweging, tank je de boel in het midden, dan zul je meer moeten doen. Anub'arak heeft beweging in p2, 8% sneller rennen als je moet kiten helpt een boel.

Runspeed zorgt er niet alleen voor dat je een grotere kans hebt om te overleveen, maar je bent ook sneller weer in range om te DPSen. Check voor de gein eens de Armory-profiles van Ensidia mensen, heb er een paar gechecked en allemaal hebben ze een runspeed enchant.

Ongeacht hoe ver je onder de hitcap zit, 12 hitrating is equivalent aan 25 spellpower of iets in die richting. Hit is een sterke stat om te hebben, maar er is niet magisch aan en je DPS gaat niet van geweldig naar waardeloos als je een paar procentjes onder de cap zit.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Woei , gister eindelijk een uber TOTGC10 groep gemaakt , en 45mins later hadden we hem hoor : Tribute to insanity :)

Toch ongeloofelijk hoeveel gezeik er nog van van komt , we runnen altijd 2grps op woensdag en verdelen de mensen meestal rond de groeps qua skill.
Aangezien we anub nog niet neergelegd hadden met 50tries left had de RL besloten om 1 uber groep te maken , en gaan er uiteraard weer 3-4mensen lopen zeuren dat ze er niet in zitten (fail less mabye?)
And dat allemaal op een off-raidday(staat niet op de schedule)
Maar goed met me roll van 2 kwam ik helaas net te kort voor de mount , maar was wel een vette raid

• Zjanzjak
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:26:
[...]

Volgens EJ is Agi beter dan ap :)
Ik zit net nog tegen broerlief te zeggen dat het soms moeilijk kaf van het koren scheiden is op ej, dus niet alles geloven wat je leest. Kijk bijvoorbeeld naar Levva, toch wel een van de betere shamans en nog eens de man achter de Shock and Awe-addon.

http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Khadgar&n=Levva

Vol met ap.
Kijk naar top-enhance-shamans op je server via wow-heroes en je zal zien dat het de ap-gem is die nu beter is dan agi. Voorheen was het inderdaad agi, dat dan weer wel.

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:25

Tao

DPC DE_KOMETEN

[...]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet op welke 10% buff je doelt. Als je de totem bedoelt (strength of earth), deze geeft een verhoging van je str + agi. Niet AP. Ook de DK Horn of Winter buff verhoogt de str en agi, niet de AP.

Als je het over een enh. talent hebt, dan geeft inderdaad 5/5 Ancestral Knowledge via 3/3 Mental Dexterity een 10% AP vaste buff.

Ik gem overigens ook agi ipv. AP op m'n enhancement shammy. Agi geeft niet alleen AP en crit, maar ook dodge en armour. Al met al geeft agi volgens mij net iets meer dan AP.

Diablo3

• Dakreal
Zjanzjak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:28:
[...]

Ik zit net nog tegen broerlief te zeggen dat het soms moeilijk kaf van het koren scheiden is op ej, dus niet alles geloven wat je leest. Kijk bijvoorbeeld naar Levva, toch wel een van de betere shamans en nog eens de man achter de Shock and Awe-addon.

http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Khadgar&n=Levva

Vol met ap.
Kijk naar top-enhance-shamans op je server via wow-heroes en je zal zien dat het de ap-gem is die nu beter is dan agi. Voorheen was het inderdaad agi, dat dan weer wel.
Ik zal inderdaad wel ff kijken naar top Enh shamans. Echter zijn de meeste elemental omdat dat een makkelijkere spec is.
Gisteren kwam ik toevallig een enhancement shaman tegen met t9 gear. Dus die heb ik even geinspect voor talents enzo.

Ben wel geintresseert in Enhancement, tis een lekkere veelzijdige manier van dps doen. Spell"casting" en gewoon physical. Ook is het voor mij nostalgie, heb ook @ tbc met enhancement shaman geraid en ook op vanilla met enhancement gespeeld en resto gehealed in raids.
SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:19:
[...]

Merk dat SV's base toch flink wat meer crit hebben, jammer dat de individuele crit-chance op skills niet zichtbaar is.

Mischien weer een SV proberen, maar denk eerder dat ik wat ga spelen met m'n furious gear in BG's :P
Ik zit raidbuffed op iets van 67% *listed* crit. Dat is echt hard omdat vrijwel alles crit dan ;- Zeker met de tier 9 setbonus ( gives your serpent sting the ability to crit on the dot ) is dat echt kneiterhard!
Tao schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:29:
[...]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet op welke 10% buff je doelt. Als je de totem bedoelt (strength of earth), deze geeft een verhoging van je str + agi. Niet AP. Ook de DK Horn of Winter buff verhoogt de str en agi, niet de AP.

Als je het over een enh. talent hebt, dan geeft inderdaad 5/5 Ancestral Knowledge via 3/3 Mental Dexterity een 10% AP vaste buff.

Ik gem overigens ook agi ipv. AP op m'n enhancement shammy. Agi geeft niet alleen AP en crit, maar ook dodge en armour. Al met al geeft agi volgens mij net iets meer dan AP.
Alleen doet dodge en armor niets voor je dps.

Dk heeft in de blood tree een +10% ap modifier die kan proccen op HS en BS, deze stacked alleen niet met UR van Shamans.

[ Voor 25% gewijzigd door Dakreal op 19-11-2009 11:37 ]

• KillGhost

KillGhost

\o/

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:47:
[...]

AP geeft een grotere dps increase voor enhancement. Bij high end gear staat zelfs haste bovenaan. Agi is een van de zwakkere specs om te gemmen.

No guts, no glory!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:49:

Wat ook leuk is om AV-blitz van horde te dwarsbomen.
Benodigd, 2/3 mensen die kunnen fearen.

Horde komt altijd met 30 man aanzetten, dit betekend dat de towers nog niet genomen zijn en dat in je basis de general met zijn leutenants nog aanwezig zijn. Je hebt altijd van die mensen die zich gaan verzamelen in de basis om het hoekje. Mass fear, 3 people down en moeten het hele eind terugrijden, doe dit 2/3 keer en Blitz is gebroken en vaak wint alliance hierdoor omdat alliance altijd moet wachten todat towers neer zijn en ze dus geen mensen zijn verloren door fearende priests/warlocks.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Dakreal
KillGhost schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:37:
[...]

AP geeft een grotere dps increase voor enhancement. Bij high end gear staat zelfs haste bovenaan. Agi is een van de zwakkere specs om te gemmen.
Ik zal in mijn (als ik het ga krijgen) ilvl 232 gear anders gaan gemmen dan :) ik denk ook dat het daar meer effect heeft om AP/Haste te gemmen.

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 28-05 13:26
[...]

Was ff zoeken maar bedoel de raid wide buff Unleashed rage proct op een crit, dan 10 sec hoog... In de praktijk dus altijd...
Abominations Might is de Blood DK variant

• KillGhost

KillGhost

\o/

RickN schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:44:
[...]

Nou ja, jij moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf wilt en ik blijft er niet over steggelen, maar laat ik nog wel zeggen dat, in ieder geval voor rogues, die EP waarden gebaseert zijn op full raid buffs, en dat dingen als Kings dus al mee zijn genomen in de berekening.

1 Agi is dus evenveel waard als 1.7 AP na BoK. Zonder BoK is 1 Agi dus minder waard dan 1.7 AP.

Daarnaast is een uitspraak als "omdat ik daar ook nog crit voor krijg" niet erg zinvol omdat het hele idee van EP juist is om verschillende stats 1 op 1 met elkaar te kunnen vergelijken. Alle effecten van die stats worden dus in dat ene getal uitgedrukt en daar zit het feit dat Agi ook crit geeft uiteraard ook in verwerkt.

Kortom, ik ken shamans niet zo goed, maar als ik die EJ getallen moet geloven, dan is AP met flinke marge beter dan Agi voor shamans. Doe d'r mee wat je wilt.
Precies! Raw AP is echt stukken beter voor shamans dan agi.

No guts, no glory!

• KillGhost

KillGhost

\o/

RichardvdD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:04:
Enhancement shaman heeft geen haste nodig, het zijn resto's inderdaad die vol voor de haste gaan.. Maar ach, die paar honderste geef ik niet zo om :P Ik heb geloof ik nog allemaal rare gems ook, al lang niet meer met mijn shaman gespeeld dus daar ga ik ook geen moeite meer in stoppen.
Inderdaad resto's gaan ook voor haste. De sims voor enhancements geven echter ook aan dat haste de beste stat is voor enhancement. Ik heb mijn AP gems ook vervangen voor haste. Het is dus eigenlijk haste > ap > agi.

No guts, no glory!

• Dakreal
KillGhost schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:44:
[...]
Inderdaad resto's gaan ook voor haste. De sims voor enhancements geven echter ook aan dat haste de beste stat is voor enhancement. Ik heb mijn AP gems ook vervangen voor haste. Het is dus eigenlijk haste > ap > agi.
Zulke info ben ik dus naar op zoek ;-) thx voor je input. Als je nog andere tips hebt met betrekking tot spec laat het weten. Ik wil graag de moeite erin steken om mijn char snel te laten groeien kwa dps.

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Unleashed rage?

No guts, no glory!

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:26:
Nog een vraagje trouwens, welke cloak is (zonder raiden) een goede upgrade voor mijn huidige blauwe (Reanimator's cloak) voor mijn resto spec? Ik denk erover om emblems of conquest te sparen en om te zetten naar Valor voor de emblem cloak. (Ik wil kijken voor een 213+ cloak voor epic achievement).
Even een schaamteloze quote van mezelf :)

Zijn er nog andere cloaks (van iLvL 213+) voor een resto druids dan die je voor emblems of Valor kan krijgen?

• KillGhost

KillGhost

\o/

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:48:
[...]

Zulke info ben ik dus naar op zoek ;-) thx voor je input. Als je nog andere tips hebt met betrekking tot spec laat het weten. Ik wil graag de moeite erin steken om mijn char snel te laten groeien kwa dps.
Ik kan er vanavond misschien naar kijken, maar zit nu op mijn werk en heb geen toegang tot armory etc. Kijk anders eens op EJ naar de enhancement sim. Deze kan voor jouw gear berekenen wat beter is. Maar ik kan je nu al verzekeren dat agi daar absoluut niet de beste stat is. Het is of haste of AP. Het is ook maar net wat je wilt. EJ zit vol met mensen die elke marginale dps increase meenemen etc. Je kan ook kiezen voor een iets lagere DPS dat past bij je eigen stijl. Maar uit je staatje wat je eerder poste kun je inderdaad zien dat AP zelf al meer dps geeft dan agi. AP = 1 en agi is 1.7 oid. Je krijgt 2 ap voor elke agi punt.

No guts, no glory!

• Zjanzjak
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:35:

Ben wel geintresseert in Enhancement, tis een lekkere veelzijdige manier van dps doen. Spell"casting" en gewoon physical.
Mijn main is een fury warrior maar 1 van de alts is enhance en soms, heel stiekem, vind ik het leuker spelen dan mijn main. Ik vond het levelen van mijn shammy ook 1 groot feest. Ik ben nu druk bezig om de tier via badges naar binnen te harken, de rest komt binnen via de alt runs. Enhancement Shaman... geweldig.

Ik zat trouwens net op je server te kijken, bij jouw factie lopen wel wat goed-gegearede enh.shamans rond zeg, kwijl kwijl. Bij ons zijn ze zowat op de vingers van 1 hand te tellen die zo goed in hun gear zitten.
KillGhost schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:44:
[...]
Dit vind ik wel wat gear afhankelijk, je ziet dat als de mensen echt goed in hun gear zitten, de main-stats (hit en expertise) in orde zijn dat ze dan overgaan op haste. De mensen die daaronder zitten zie je veelal nog ap stacken.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Zjanzjak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:07:
[...]

Mijn main is een fury warrior maar 1 van de alts is enhance en soms, heel stiekem, vind ik het leuker spelen dan mijn main. Ik vond het levelen van mijn shammy ook 1 groot feest. Ik ben nu druk bezig om de tier via badges naar binnen te harken, de rest komt binnen via de alt runs. Enhancement Shaman... geweldig.

Ik zat trouwens net op je server te kijken, bij jouw factie lopen wel wat goed-gegearede enh.shamans rond zeg, kwijl kwijl. Bij ons zijn ze zowat op de vingers van 1 hand te tellen die zo goed in hun gear zitten.

[...]

Dit vind ik wel wat gear afhankelijk, je ziet dat als de mensen echt goed in hun gear zitten, de main-stats (hit en expertise) in orde zijn dat ze dan overgaan op haste. De mensen die daaronder zitten zie je veelal nog ap stacken.
Sowieso is dit erg gear dependent bij enhancement shaman. Vandaar ook dat de enhancement sim er is. Ik ben zelf ook een van de beter gegearde enhancement van de server.

No guts, no glory!

• Dakreal
Zjanzjak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:07:
[...]

Hmm.. dan moet ik toch eens beter kijken.. kom ze vrijwel nooit tegen hehe.

Zijn er trouwens nog alternatieven voor Recount? of is dat de enige die dps meet.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:20:
[...]

Zijn er trouwens nog alternatieven voor Recount? of is dat de enige die dps meet.
Skada is een goed alternatief.

Zijn er nog toevallig wat hunter mains die mijn char eens kunnen doorlichten en eventuele puntjes van verbetering kunnen noemen?

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Turalyon&n=Stup%C3%ACd

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Hij heeft het over unleased rage. Een hunter kan dat ook.
Een DK heeft een haste variant (in de frost tree) die overeen komt met een improved windfury totem.

Als je als shaman een beetje in je gear zit kan je 2 dingen kiezen. AP en Haste. het zijn beide een manierer om hetzelfde doel te bereiken.
AP: minder klappen maar meer dmg
haste: meer klappen maar minder dmg
Hier zal vast wel ergens een break even point liggen. De persoon die dat weet moet nog komen volgens mij :)
Daarnaast kan het volgens mij nog eens geen kwaad om meer hit te krijgen (boven je cap) aangezien het grootste gedeelte van je attacks je normal melee swings zijn. Echter zal dan haste meer toegevoegde waarde hebben (yellow gem) als je de yellow hit cap hebt bereikt. Expertise 26/26 > AP btw.

Als resto laat ik me leiden door haste. Echter wil ik wel de socket bonussen (vind ik mooier staan en ben van mening dat alle stats opzich nuttig zijn).
geel: 20 haste
rood: 12sp + 10 haste (orange gem)
blauw: 10haste + 5mp5 (groene gem)

Spots. Is jou shaman Líes? Aantal punten waardoor je dps flink omhoog gaat:
wapens met berserking ipv 50AP. Dit is echter wel duur
de offhand is erg snel. Waarschijnlijk beter dan wat je had maar als je bijv een 142dps wapen had is dat waarschijnlijk beter dan je 163dps die sneller is. Dit heeft namelijk effect op je stormstrike en lavalash. Ook de procrate van MW zal minder (snel) zijn
Voor je yellow gems vul ze met hit
voor je rode gems vul ze met expertise of hit/expertise (orange)
Voor je blauwe gems vul ze met yellow or rood/oranje als je de socketbonus niet wil. Anders hit/exp + sta
stop een belt buckle in je waist (extra gem slot)
Head enchant mist. zijn verschillende die je kan halen
Shoulder enchant idem dito
Verder heb je nog level 70 items die je in de loop van de tijd vast gaat vervangen. Tip is om elke dag toc hc te runnen voor de trinkets, wapen en er droppen nog wel wat goede (leather) items.
cloack is ook geen shaman cloak maar dat zal vast zijn omdat je nog geen betere hebt (heb je badges of valor?)
Je totem is vrij waardeloos. Van verschillende badges kan je daar betere voor halen.

Je talents: Glyph of shocking vervangen voor die feral spirit glyph (30% meer AP voor wolfjes ofzo)
static shock + improved shield nemen.
imp stormstrik + convection weg doen
elemental devastation nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-- belangrijk :)
Call of flame aanvullen met 2 of 3 punten zodat je bij elemental fury kan en de rest kan in reverbation

Denk dat ik uitgelogd ben als resto maar je kan even hier naar kijken:
http://armory.wow-europe....ht%27s+Hammer&n=Gondorath

je kan ook eens op www.maxdps.com kijken voor potentiele upgrades. Let wel op dat de website soms niet helemaal klopt maar het geeft wel goed weer wat voor upgrades je kan vinden en wat voor enchants er op kunnen.

Hieronder geef je aan dat je geen idee hebt heoveel dps je doet op je shaman. Dit kan je controleren mbv recount. Ik verwacht dat je met die gear tussen de 1800 en 2400 dps haalt.

[ Voor 64% gewijzigd door thewizard2006 op 19-11-2009 12:52 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Zjanzjak
SpoTs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:20:
[...]

Ik kijk altijd op http://www.wow-heroes.com/ en dan tabje realm, filter klikken, alles uit, dan de klasse aanvinken en de factie die ik wil bekijken.
Als officer zijnde van mijn guild struin ik op deze manier mensen af als we iets zoeken, zie ik iemand die goed in zijn gear zit en bij een wat lagere guild dan gooi ik er eens een whisper tegenaan. Maar goed op deze manier kan je dus ook mensen bekijken die dezelfde klasse spelen en de boel vergelijken. Erg handig.

Hou recount aan als je niet raid, wws wordt ook wel gebruikt maar dat vind ik persoonlijk meer iets voor dingen raid-breed te bekijken. Je hebt ook nog wowmeter online oid en zo is er nog wel wat te vinden.

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:25

Tao

DPC DE_KOMETEN

Even een citaat uit een eerdere post:
'Toen ik voldoende geld had heb ik 300 stonekeeper shards omgezet in 20000 honor en die honor weer omgezet in 2 cardinal rubies.'
Ehm.. ik zie bij de WG vendor geen mogelijkheid om stonekeeper shards om te zetten in honor.
Waar kan dat dan?
Ik doe nu geen donder met die shards, behalve op m'n JC-er (designs). Die mount interesseert me niet en die heirloom items kan ik niet gebruiken (niet zo zinvol op lvl 80's die redelijk gegeard zijn :) ).

Diablo3

• Dakreal
junglebeast schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:27:
[...]

Skada is een goed alternatief.

Zijn er nog toevallig wat hunter mains die mijn char eens kunnen doorlichten en eventuele puntjes van verbetering kunnen noemen?

ah thx, kijk trouwens even naar mijn hunter. Je hebt genoeg hitrating dus die talent kan je idd droppen: http://eu.wowarmory.com/c...wisting+Nether&n=Dilution
Zjanzjak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:31:
[...]

Ik kijk altijd op http://www.wow-heroes.com/ en dan tabje realm, filter klikken, alles uit, dan de klasse aanvinken en de factie die ik wil bekijken.
Als officer zijnde van mijn guild struin ik op deze manier mensen af als we iets zoeken, zie ik iemand die goed in zijn gear zit en bij een wat lagere guild dan gooi ik er eens een whisper tegenaan. Maar goed op deze manier kan je dus ook mensen bekijken die dezelfde klasse spelen en de boel vergelijken. Erg handig.

Hou recount aan als je niet raid, wws wordt ook wel gebruikt maar dat vind ik persoonlijk meer iets voor dingen raid-breed te bekijken. Je hebt ook nog wowmeter online oid en zo is er nog wel wat te vinden.
Het gaat mij meer om een idee van mijn dps. Daarnaast kan ik op die manier m'n rotation oefenen met het oog op max dps. Ik heb nu op het moment echt geen idee hoeveel dps ik doe op mijn shaman. :/

[ Voor 48% gewijzigd door Dakreal op 19-11-2009 12:36 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

junglebeast schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:27:

ToC HC gun natuurlijk :) Je chest loopt nog flink achter, wederom ToC HC voor:
http://www.wowhead.com/?item=47244 En als laatste, wederom ToC HC, de polearm Marrowstrike :)

Dus, komende dagen, lekker ToC'en :P

Ik zou wel je hit uit je glove halen, toch een andere gem erin zetten, lekker goedkoop is een 8agi/8crit, de 10/10 is enorm stuk duurder.

Denk dat ik ook die chest maar eens ga halen, mijn Valorous crypstalker heb ik nog maar 1 item van en mogelijk dat die chest uit ToC HC tikje beter kan zijn (zie http://www.wowhead.com/?compare=47244;40503), beetje afhankelijk van gems.

mijn hunter, MM spec ga ik binnenkort nog even wat aanpassen, 1 punt uit BM (endurance training) heb nodig of Aspect mastery, improved hunter mark is vaak overbodig omdat ik steeds wordt 'afgebuffed' door andere hunter, die 1% hit heb ik nog wel nodig gezien ik geen hitcap heb. Waarschijnlijk de puntjes naar unleased fury zetten, per saldo toch weer 6% extra pet dmg, of toch improved steady shot (10% kans op 15% dmg bonus op volgende arcane/aimed/chimera).

Het blijft jammer dat je Survival instincts (SV talent) en improved barrange (MM talent) crit chance niet terug ziet in totalen, vraag me af of 4% op aimed/multi beter of slechter is dan een 1% op alle attacks (Lethal shots, MM talent), of bijvoorbeeld 2% op aimed/arcane beter is dan 1% overal dmg increase.

(geek mode)
Zeg dat je 5k dps doet, aimed doet 10% total dmg. Zeg dat daarvan 4% crit is (36%+4%), praat je over kleine 20-25dps. 1% total increase zit je al snel op 50dps, in theorie is dus Marked for Death weer beter dan Survival instincts. 1% crit increase is dan weer moeilijker te bereken tov 2% steady/aimed, of weer weg zet tegen de Aspect Mastery bonus.

Weinig websites hebben hier goeie info over (maxdps laat geen verschil zien).

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 13:18 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.