Hij heeft het over unleased rage. Een hunter kan dat ook.
Een DK heeft een haste variant (in de frost tree) die overeen komt met een improved windfury totem.
Als je als shaman een beetje in je gear zit kan je 2 dingen kiezen. AP en Haste. het zijn beide een manierer om hetzelfde doel te bereiken.
AP: minder klappen maar meer dmg
haste: meer klappen maar minder dmg
Hier zal vast wel ergens een break even point liggen. De persoon die dat weet moet nog komen volgens mij

Daarnaast kan het volgens mij nog eens geen kwaad om meer hit te krijgen (boven je cap) aangezien het grootste gedeelte van je attacks je normal melee swings zijn. Echter zal dan haste meer toegevoegde waarde hebben (yellow gem) als je de yellow hit cap hebt bereikt. Expertise 26/26 > AP btw.
Als resto laat ik me leiden door haste. Echter wil ik wel de socket bonussen (vind ik mooier staan en ben van mening dat alle stats opzich nuttig zijn).
geel: 20 haste
rood: 12sp + 10 haste (orange gem)
blauw: 10haste + 5mp5 (groene gem)
Spots. Is jou shaman Líes? Aantal punten waardoor je dps flink omhoog gaat:
wapens met berserking ipv 50AP. Dit is echter wel duur
de offhand is erg snel. Waarschijnlijk beter dan wat je had maar als je bijv een 142dps wapen had is dat waarschijnlijk beter dan je 163dps die sneller is. Dit heeft namelijk effect op je stormstrike en lavalash. Ook de procrate van MW zal minder (snel) zijn
Voor je yellow gems vul ze met hit
voor je rode gems vul ze met expertise of hit/expertise (orange)
Voor je blauwe gems vul ze met yellow or rood/oranje als je de socketbonus niet wil. Anders hit/exp + sta
stop een belt buckle in je waist (extra gem slot)
Head enchant mist. zijn verschillende die je kan halen
Shoulder enchant idem dito
Verder heb je nog level 70 items die je in de loop van de tijd vast gaat vervangen. Tip is om elke dag toc hc te runnen voor de trinkets, wapen en er droppen nog wel wat goede (leather) items.
cloack is ook geen shaman cloak maar dat zal vast zijn omdat je nog geen betere hebt (heb je badges of valor?)
Je totem is vrij waardeloos. Van verschillende badges kan je daar betere voor halen.
Je talents: Glyph of shocking vervangen voor die feral spirit glyph (30% meer AP voor wolfjes ofzo)
static shock + improved shield nemen.
imp stormstrik + convection weg doen
elemental devastation nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-- belangrijk

Call of flame aanvullen met 2 of 3 punten zodat je bij elemental fury kan en de rest kan in reverbation
Denk dat ik uitgelogd ben als resto maar je kan even hier naar kijken:
http://armory.wow-europe....ht%27s+Hammer&n=Gondorath
je kan ook eens op
www.maxdps.com kijken voor potentiele upgrades. Let wel op dat de website soms niet helemaal klopt maar het geeft wel goed weer wat voor upgrades je kan vinden en wat voor enchants er op kunnen.
Hieronder geef je aan dat je geen idee hebt heoveel dps je doet op je shaman. Dit kan je controleren mbv recount. Ik verwacht dat je met die gear tussen de 1800 en 2400 dps haalt.
[
Voor 64% gewijzigd door
thewizard2006 op 19-11-2009 12:52
]