Het grote BMW-Topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste
Acties:
  • 100.935 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
KappeNou schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:27:
[...]

Die 2 foto's kan je ook echt vergelijken :Y)
Nu even een A4 dsg met wat meer opties ;)

Je kan die auto's pas echt vergelijken als je weet wat de persoon in kwestie precies verwacht. Een 5er kan je alleen vergelijken met een A6 en de 3er met de A4.
Voor het luxe gevoel is de 5er natuurlijk beter.. Mits je hem goed aan kleed.
Mee eens. Inderdaad, bij de een is de uitrusting wat meer standaard dan bij de ander (en bij de een betaal je er ook wat meer voor dan bij de ander). Maar een betere vergelijking zou 3er vs. A4 zijn, zoals je aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:42
Bij een gelijk uitgevoerde A4 en 3-er dan is de prijs echt nagenoeg gelijk, misschien paar honderd euro verschil. Dus het komt puur aan op wensen. Dus BMW ;)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Dan kan hij beter vragen. Wat te nemen: BMW 5er of Audi A6 en of BMW 3er of Audi A4?
Hier vragen wat mensen tussen 2 totaal verschillende klasses zouden nemen gaat niet echt op.
Dan krijg je 10 pagina's met discussies van mensen (GoTers :X) die liever een grote of "kleine" auto willen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 04-03-2010 19:32 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Wat maakt het uit wat hij vraagt? Het antwoord blijft toch hetzelfde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
KappeNou schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:30:
Dan kan hij beter vragen. Wat te nemen: BMW 5er of Audi A6 en of BMW 3er of Audi A4?
Hier vragen wat mensen tussen 2 totaal verschillende klasses zouden nemen gaat niet echt op.
Dan krijg je 10 pagina's met discussies van mensen (GoTers :X) die liever een grote of "kleine" auto willen ;)
Hij twijfelt tussen die twee auto's dus waarom zou hij opeens gaan vragen een 3er of A4???? Dat het niet dezelfde klasse auto's zijn begrijpt hij zelf vast ook wel, maar dat maakt de keuze des te makkelijker.

Ten tweede is dit het BMW-topic dus zal het antwoord ook wel redelijk voor de hand liggen. Dit soort vragen kun je daarom ook beter niet hier stellen.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Dat soort vragen kun je sowieso beter niet stellen. Hooguit aan je echtgenote/vriendin ofzo. Je moet uiteindelijk zelf de keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
YoshiBignose schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:37:
[...]

Hij twijfelt tussen die twee auto's dus waarom zou hij opeens gaan vragen een 3er of A4???? Dat het niet dezelfde klasse auto's zijn begrijpt hij zelf vast ook wel, maar dat maakt de keuze des te makkelijker.

Ten tweede is dit het BMW-topic dus zal het antwoord ook wel redelijk voor de hand liggen. Dit soort vragen kun je daarom ook beter niet hier stellen.
Als je hem wil helpen moet je wat meer over hem zelf weten en wat hij van een auto verwacht.
Beide auto's zitten in een andere klasse dus je weet niet wat bij hem past. Bij beide auto's kan je voor en nadelen verzinnen.
Ik hoorde ook al voorbij komen, je moet de 5er nemen omdat je hem niet veel ziet. Voordat hij hem heeft staat ie op elke hoek van de straat :Y) zo werkt dat bij bmw en audi.
Je ziet weer dat er lange discussies komen terwijl hij eerst zelf duidelijker moet zijn.
Aangezien het een BMW topic is stem ik voor Audi ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

KappeNou schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:57:
Ik hoorde ook al voorbij komen, je moet de 5er nemen omdat je hem niet veel ziet. Voordat hij hem heeft staat ie op elke hoek van de straat :Y) zo werkt dat bij bmw en audi.
Ja, maar de 5-serie verkoopt wel een stuk minder dan de A4.....zo zou een A6 weer een stuk minder verkopen dan de 3-serie.
Aangezien het een BMW topic is stem ik voor Audi ;)
KappeNou! :(

[ Voor 8% gewijzigd door zimbab op 04-03-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhr. banuyn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2021

dhr. banuyn

Dat gaan we doen...

zimbab schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:03:
[...]
Ja, maar de 5-serie verkoopt wel een stuk minder dan de A4.....zo zou een A6 weer een stuk minder verkopen dan de 3-serie.

[...]

KappeNou! :(
helaas moet ik blanco stemmen :+

Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Anders gaan we even een Audi vs BMW discussie houden in het Grote BMW Topic.......

4-ringen-lovers, ga naar: Het Grote Audi-topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
:D 8)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 11:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

zimbab schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:30:
De nieuwe Lexus: http://www.autoblog.nl/ar...3/lexus-ct200h#post-34284

Maar volgens mij zie ik een aantal BMW stijlkenmerken voorbij komen. Zie het dashboard en de achterlichten.
Leuke concurrent voor de Civic maar als dit premium moet voorstellen heeft Lexus de plank weer eens goed misgeslagen. Wat een zooitje is dat interieur. Past goed in het straatje van de eerder genoemde Civic, de nieuwe Focus en de Alfa Guilletta.
BtM909 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:37:
[...]

Anyhoe: ik weet dat ik nu in een bepaalde groep vertoef >:), maar twijfel ontzettend tussen een A4 3.2 TFSI Quattro en de nieuwe BMW 528i. Qua opties en uitvoering zijn ze praktisch gelijk, waarbij de 5 nog zelfs iets goedkoper wordt (qua aanschaf en ook cost/km)... Eigenlijk is de keus dan ook vrij snel gemaakt, maar blijf toch twijfelen |:(
Even wachten tot de nieuwe 5 in de schowroom staat, dan lijkt me de keuze snel gemaakt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Femme schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:29:
[...]

Even wachten tot de nieuwe 5 in de schowroom staat, dan lijkt me de keuze snel gemaakt :P .
Inderdaad, een 5 kan je ook eigenlijk niet met een A4 vergelijken, de concurrent van Audi is de A6.Oh, daar is al over gesproken :P

Ik heb vandaag in Geneve de nieuwe 5 gezien en hij ziet er heel erg mooi uit :9

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 04-03-2010 22:17 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
Okee, ik ga al. De petjes mogen hier blijven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
flo_ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:37:
[...]

Okee, ik ga al. De petjes mogen hier blijven :X
Petjes pfff... altijd nog beter dan een gouden schakelketting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:37

sjirafje

No inspirational quotes here

zneek schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:41:
[...]

Petjes pfff... altijd nog beter dan een goudkleurige schakelketting >:)
Zo.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

fsfikke schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:08:
[...]

Inderdaad, een 5 kan je ook eigenlijk niet met een A4 vergelijken, de concurrent van Audi is de A6.Oh, daar is al over gesproken :P
Zolang ze vergelijkbaar zijn geprijsd zie ik niet hoe je ze niet zou kunnen vergelijken. De meeste mensen shoppen in een bepaalde prijsklasse. Een 5-serie is groter en comfortabeler dan een A4 en is voor dezelfde prijs minder uitbundig gemotoriseerd. De A4 zou compacter en agieler moeten zijn, hoewel het niet ondenkbaar is dat de 5-serie vanwege de achterwielaandrijving en de nieuwere ondersteltechniek toch beter rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Femme schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:40:
[...]

Zolang ze vergelijkbaar zijn geprijsd zie ik niet hoe je ze niet zou kunnen vergelijken. De meeste mensen shoppen in een bepaalde prijsklasse. Een 5-serie is groter en comfortabeler dan een A4 en is voor dezelfde prijs minder uitbundig gemotoriseerd. De A4 zou compacter en agieler moeten zijn, hoewel het niet ondenkbaar is dat de 5-serie vanwege de achterwielaandrijving en de nieuwere ondersteltechniek toch beter rijdt.
Ben het niet helemaal met je eens.
Prijstechnisch dan wel, maar Audi en BMW maken elkaar niet veel qua series.
Voorbeeld:

BMW - Audi - Mercedes
1 Serie - A3 - B Klasse
3 Serie - A4 - C Klasse
5 Serie - A6 - E Klasse
7 Serie - A8 - S klasse

Tenminste, dat gevoel heb ik er altijd van gehad.
Sowieso als je naar bruto prijzen gaat kijken. Dan blijft er niet heel veel verschil meer over. En dat kan gewoon pure concurentie zijn, aangezien deze 3 merken allemaal van degelijke Duitse maak zijn.

Ik vind dan ook een keuze tussen deze 3 merken puur smaak.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Een Audi A4 2.0 TDI met 170PK is geprijst op €41.750. De nieuwe 520d (184pk) €49.700. Een 2.0TFSI met 211pk kost €40.600, een 523i met 204PK €50.500. Dat noem ik niet de zeflde prijsklasse.

Nou is het wel zo dat de A4 tov de 3 serie wat hoger geprijst is, maar vergelijkbare uitvoeringen van de 5 zitten er toch fors boven.

En ik denk dat mensen ook vooral hun auto uitzoeken met een specifiek beeld van het type auto en de afmetingen. Als ze alleen naar de prijsklasse kijken zou de keus tussen een SUV/MPV/sedan/touring/.. volledig open staan aangezien er van elk type wel iets te vinden is in een bepaalde prijsklasse.

[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 05-03-2010 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In de regen stuur jij toch echt liever die Audi hoor, zeker niet die BMW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:05:
[...]

Nou, dat moet dan toch een stivig buitje zijn voordat ik niet meer in een BMW durf te rijden.

Natuurlijk ligt een Audi met het optionele Quattro beter op de weg is dat soort omstandigheden dan een achterwielaangedreven auto. Maar je kan een 5 ook met Quattro kopen, a.k.a. X-drive. Maar ik kan je vertellen dat je daar toch een stuk minder plezier mee kan hebben dan met normale BMW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:12:
[...]

Nou, dat moet dan toch een stivig buitje zijn voordat ik niet meer in een BMW durf te rijden.

Natuurlijk ligt een Audi met het optionele Quattro beter op de weg is dat soort omstandigheden dan een achterwielaangedreven auto. Maar je kan een 5 ook met Quattro kopen, a.k.a. X-drive. Maar ik kan je vertellen dat je daar toch een stuk minder plezier mee kan hebben dan met normale BMW :P
Durven en lekker rijden is een groot verschil.

Een VW ligt net zoals een BMW zeer goed op de weg alleen bij regen of andere gladheid is voorwiel aandrijving toch echt een pré, hoe dan ook.

Ik ben meer van een auto voor plezier en een vette bak om goed mee te kunnen rijden op lange afstanden... dus.. tja... niet iedereen kan over die luxe beschikken idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:05:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:32:
[...]

Durven en lekker rijden is een groot verschil.

Een VW ligt net zoals een BMW zeer goed op de weg alleen bij regen of andere gladheid is voorwiel aandrijving toch echt een pré, hoe dan ook.

Ik ben meer van een auto voor plezier en een vette bak om goed mee te kunnen rijden op lange afstanden... dus.. tja... niet iedereen kan over die luxe beschikken idd.
Ga dan lekker na het 4 ringen topic ;).
Mijn BMW rijdt prima, als er dik pak sneeuw ligt iets minder, maar met winterbandjes is het wel te doen als je alert blijft.
En als je dan toch zo'n incompetente chauffeur bent, houdt het dan maar lekker bij Quattro. (Overigens zoals al eerder gezegd is het ook gewoon mogelijk om 4 wheeldrive op een BMW te krijgen. )

[ Voor 13% gewijzigd door Kecin op 05-03-2010 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Oke, vandaag eerste koude start... motor draaide licht tikkend, en wanneer ik de blower aanzette binnen wilde hij afslaan, en dan weer niet. Wijzer bleef op en neer gaan. Dan maar stukje rijden. Als ik gas gaf, zakte hij eerst in toerental. Na 5min rijden draaide hij minder dan 500rpm. Na langer rijden reed hij weer normaal. Maar merk dat hij moeilijk warm word. Duurt erg lang voordat hij niet meer rookt. Net na werk stuk van 30min, rookte hij nog beetje. Hopelijk weet iemand hier raad mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14:36
koppakking? Wellicht valse lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
418O2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:50:
koppakking? Wellicht valse lucht?
Hoort hij ook niet hoger te draaien bij een koude start? Na het rijden van snelweg is de rook weg. Dus denk geen koppakking.

[ Voor 14% gewijzigd door Don3k op 05-03-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Auto's roken altijd flink met dit weer. Vooral als je hem niet veel gebruikt. Hou het niveau van je koelvloeistof en je olie in de gaten. Zakt dat te snel dan kun je wel eens een probleem hebben.

Mijn auto rookt met dit weer ook als een dolle. Ik maak niet genoeg lange ritjes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Komt door condens in je blok, hierdoor kun je zelfs ook lekke koppakkings verschijnselen krijgen (dwz 'mayonaise' in je vuldop) zonder dat ie lek hoeft te zijn..
Dat ie zo raar stationair loopt ligt meer aan je stationairregeling lijkt me. Staat die niet te laag afgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
flashin schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:14:
Staat die niet te laag afgesteld?
Nee toch? Normaal draait tie gewooon 750rpm idle. Daarnet vond ik de wijzer op 400 echt te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Als hij alleen stationair schommelde zou ik zeggen maak je stationair regelaar eens schoon maar inhouden tijdens het rijden kan veel meer oorzaken hebben. Valse lucht, kapotte luchtmassameter, slechte bougies + kabels enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhr. banuyn

dhr. banuyn

Dat gaan we doen...

Afbeeldingslocatie: http://kaksak.com/wp-content/uploads/2010/03/bmw-ad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fa4a0127226c2f5b836c0372cf9a4c4c/full.jpg

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:37

sjirafje

No inspirational quotes here

* sjirafje doet het geluid van een weg springen de kat na >:)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

B10 naar de dealer gebracht voor een olieservice, blijken de radiator, slangen van de stuurbekrachtiging en een keerring van de cardanas lek. Tevens waren er slangen van de koeling al bijna vergaan. Ik blijf lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhr. banuyn

dhr. banuyn

Dat gaan we doen...

okay fair enough, speciaal voor KappeNou
Afbeeldingslocatie: http://kaksak.com/wp-content/uploads/2010/03/audi-ad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Afbeeldingslocatie: http://thechessworld.com/blog/wp-content/uploads/2009/7/bmw_checkmate.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Afbeeldingslocatie: http://nitro.ru/upload/bentley-fuck2resize.jpg

Om maar gelijk naar het einde van de hele serie te gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
dan maar een photoshopje ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.adrian-ma.com/blog/wp-content/uploads/ad.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

R8 tegen 335, hallo!
Zeg dan R8 tegen M6 ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:04

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hoe vaak moeten die Audi/BMW/Jaguar/Bentley-advertenties nog gerepost worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Daniel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:53:
my thoughts
Afbeeldingslocatie: http://ladg.files.wordpress.com/2008/08/2764717829_ccbdf07e3a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2008/06/uad11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.thevancouverite.com/pictures/van-billboard-bmw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://takebigbites.files.wordpress.com/2007/11/bmw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.funforever.net/wp-content/bmw0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mybroadband.co.za/photos/data/500/bmw-face-advertisement.jpg
Afbeeldingslocatie: http://creativebits.org/files/images/bmw_ad.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ordinaryadvertising.com/wp-content/uploads/bmw.jpg

De helft is wss nep, maar nu hebben we ze weer allemaal gehad

[ Voor 76% gewijzigd door 418O2 op 05-03-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Daniel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:53:
2 keer in dit topic nog :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mijn God, wat heb ik op m'n hals gehaald :D

flo_ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:48:
[...]

Mee eens. Inderdaad, bij de een is de uitrusting wat meer standaard dan bij de ander (en bij de een betaal je er ook wat meer voor dan bij de ander). Maar een betere vergelijking zou 3er vs. A4 zijn, zoals je aangeeft.
ChiLLeR schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:15:
Bij een gelijk uitgevoerde A4 en 3-er dan is de prijs echt nagenoeg gelijk, misschien paar honderd euro verschil. Dus het komt puur aan op wensen. Dus BMW ;)
KappeNou schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:30:
Even resumerend op jullie allemaal reageren. De keuze tussen een A4 en 528i moet nagenoeg dezelfde opties, blijkt (alleen) de 528i (en geen ander motor-model) goedkoper te zijn! Qua motor, specs en performance zijn die krengen ook gewoon precies hetzelfde, waarbij de BMW nog iets zuuniger is:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AYOzx7JqJPgDLx4XqDKpYhnn/thumb.png

Ja ik weet dat die auto's in 2 verschillende klasses zitten en ik had m'n zinnen al op de Audi gezet, totdat Daniël ineens met een 528i om de hoek kwam kijken :P
Femme schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:29:
[...]
Dat is het punt... Als ik deze week beslis dan heb ik die auto kort na de introductie al 8), maar dan koop ik dus een auto gebaseerd op een folder :X

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:37

Stoffel

Engineering the impossible

418O2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:00:
[...]
[afbeelding]
De helft is wss nep, maar nu hebben we ze weer allemaal gehad
The ultimate attraction, en dan het grootste gedrocht (imo) dat BMW ooit heeft gemaakt erop zetten... Figures :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
@BtM909: Hier nog een kleine test van de nieuwe 5er >klik<
Een bmw of audi uit een folder bestellen kan nooit helemaal fout gaan. Deze primium merken kunnen zich niet veroorloven om een echt slechte auto op de markt te zetten.

[ Voor 41% gewijzigd door KappeNou op 05-03-2010 12:20 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Stoffel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:15:
[...]

The ultimate attraction, en dan het grootste gedrocht (imo) dat BMW ooit heeft gemaakt erop zetten... Figures :+
Inderdaad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
E46 compact toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
BtM909 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:13:
Mijn God, wat heb ik op m'n hals gehaald :D

[...]

[...]

[...]

Even resumerend op jullie allemaal reageren. De keuze tussen een A4 en 528i moet nagenoeg dezelfde opties, blijkt (alleen) de 528i (en geen ander motor-model) goedkoper te zijn! Qua motor, specs en performance zijn die krengen ook gewoon precies hetzelfde, waarbij de BMW nog iets zuuniger is:
[afbeelding]

Ja ik weet dat die auto's in 2 verschillende klasses zitten en ik had m'n zinnen al op de Audi gezet, totdat Daniël ineens met een 528i om de hoek kwam kijken :P

[...]

Dat is het punt... Als ik deze week beslis dan heb ik die auto kort na de introductie al 8), maar dan koop ik dus een auto gebaseerd op een folder :X
Voor 65 ruggen heb je ook een fatsoenlijke A6 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Iedere keer als ik die Compact zie, vraag ik me af wie er approval heeft gegeven voor die homo-koplampen. Designtechnisch is dat zo ontzettend BMW-onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

KappeNou schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:17:
@BtM909: Hier nog een kleine test van de nieuwe 5er >klik<
Een bmw of audi uit een folder bestellen kan nooit helemaal fout gaan. Deze primium merken kunnen zich niet veroorloven om een echt slechte auto op de markt te zetten.
Ik geloof zonder een boekje te lezen dat die auto's technisch wel dik in orde zijn... Het gaat erom dat als ik zelfs zoveel geld uitgeef dat ik tevreden wil zijn over alle aspecten. Wat nou als ik die BMW5 serie in 't echt niet zo mooie vind. Mijn eerste indruk over de achterkant was echt negatief
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4zJardzFzgd9JmKzPa6A5BmZ/full.jpg

418O2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Voor 65 ruggen heb je ook een fatsoenlijke A6 toch?
Ja, maar je zit met opties al gauw toch redelijk hoog in de centen...

Dit was / is de config voor de A4: (cross-post)
Audi A4 (B8) Pro Line Limousine 3.2 195 kW / 265 pk FSI 6 versn. Tiptronic Quattro
 BPM bedrag nieuw : 19.454,00
 Voor de prijs van : 62.027,90

Kleur : Phantomzwart pareleffect
 Bekleding : Gd zwart

Bijleveringen :
[b] 1BL Audi demperregeling             1.862,87
 1N7 Audi dynamic steering           1.693,83
 2H1 Audi drive select                 507,93[/]
 1G8 Tire mobility system                0,00
 1PD Diefstalbeveiligde wielbout        41,51
 2Z0 Zonder type-aanduiding              0,00
 xxx Zonder motor-aanduiding             0,00
 4A3 Verwarmbare voorstoelen           557,39
 4L6 Auto. dimmende binnenspiegel      414,96
 4ZB Blanke sierlijsten                271,34
 6NQ Hemel in stof zwart               431,05
[b] PV3 Elek.verst.stoel (geheugen)     2.066,28
 6XL El inkl/dim spiegels (geheugen)   551,63[/]
 7AL Diefstalalarm                     764,18
 8N6 Licht- en regensensor               0,00
 8Q5 Adaptive light                    594,14
 9ZX Telefoonvoorbereiding basic       507,93
 LAL Leerinbouw losplaats                0,01
 N2E Bekleding stof atrium               0,00
 Leer PON Beige                      1.695,00
 PIH De-activering bijrijdersairbag    135,67
 PNG Mmi navigatie plus                750,47
 PQ6 Lm velgen pakket 19"            4.100,19
 PS1 Sportstoelen voor                 557,39
[b] PU2 Audi side en lane assist        1.796,13[/]
 QQ1 Lichtpakket                       321,80
 UH2 Audi hold assist                   86,21

Tenaamstelling kenteken                 9,25
 Prijsverhoging                        930,00
 Verwijderingsbijdrage                  15,00
 Kosten rijklaar maken               1.110,00
 Leges                                  38,00
 ============
 Totaal                         EUR 83.800,00

Even wat randvoorwaarden:
• Prijs is dik duurder dan wat op de website en in de folders staat :(
• Alles wat bold is, is op dit moment een twijfelgeval
• Misschien toch aftermarket 19" velgen bestellen, want 4100 is een beetje teveel van 't goede 7(8)7
• Korting even weggelaten ;)
• Er is nu een Quattro aanbieding met S-line uitvoering. Moet de dealer nog een nieuwe offerte laten maken
• Pro-Line is goedkoper dan de Pro-Line Business als je beide pakketten / opties gelijk trekt

't Huilen begint dus niet met de auto kaal met pakket, maar bij de opties :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
83k voor "slechts" een A4 is een total joke wat mij betreft :)

Leg ik er liever 10k bij voor een M3 (of een S4, die ook nog eens goedkoper is) :9

Maar goed, het moge duidelijk zijn dat je in dit topic geen objectief antwoord zult krijgen

[ Voor 61% gewijzigd door Trent900 op 05-03-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Prijsverhoging                        930,00
Dat blijft een mooie. :D

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

lol :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Trent900 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:07:
83k voor "slechts" een A4 is een total joke wat mij betreft :)

Leg ik er liever 10k bij voor een M3 (of een S4, die ook nog eens goedkoper is) :9
S4 is dus niet goedkoper zodra je redelijk nodige extra's erbij neemt ;)
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat je in dit topic geen objectief antwoord zult krijgen
Daar begon ik ook al over in m'n eerste post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Laatst online: 13:07
4100 euro voor een setje lichtmetaal...dan heb je echt een reality-check nodig als je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ligt puur aan de uitvoering... Bij de S4 zijn ze nog maar 1900...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 17-09 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Ik vind 1110 euro voor rijklaar maken ook behoorlijk schofterig hoog. Dat is voor 40 euro benzine erin ofzo want vol doen ze tegenwoordig niet meer, een rondje langs de poetser wat voor hun 100 euro kost en wat plastic beschermfolietjes eraf halen. Terwijl dat wat mij betreft gewoon in de prijs van de nieuwe auto hoort te zitten! Maar goed, dik 80k voor een A4 is wel prijzig ja hoewel hier natuurlijk wel een dikke motor in zit. Neem je dezelfde wagen met een instap benzine dan zal ie flink goedkoper zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Laatst online: 13:07
BtM909 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:25:
Ligt puur aan de uitvoering... Bij de S4 zijn ze nog maar 1900...
Dan slaat het alsnog nergens op. Setje fatsoenlijke 19"-ers met gewoon A-merk banden kost ook 1900 euro (en dan doe je serieus gek), voordeel daarvan is dat je nog een hele orginele set over hebt voor winterbanden ofzo.

Elke fabrikant die voor een upgrade van 17" > 18"/19" meer dan 1000 euro vraagt heeft het IMHO niet begrepen, dan haal ik het wel aftermarket en ga ik lekker met replica's rond rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:04

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wat mij dus opviel toen ik de 5-serie ging configureren is dat hoewel de opties allesbehalve voordelig zijn, je daar toch nog flink kunt besparen ten opzichte van de Audi. Een aantal zaken dat bij BMW standaard is mag je bij Audi lekker apart afrekenen (High Executive heeft leer + navi + bluetooth standaard, bij Audi kost dat bijna 4k extra) en bepaalde zaken zijn gewoon flink goedkoper (zoals elektrisch verstelbare stoelen die 700 euro cheaper zijn). Daardoor kom je uiteindelijk met een 528i goedkoper uit dan een 3.2 FSI, ondanks dat de basisprijs van de Audi lager is.

Zoals in een ander forum al gesteld ben je volslagen de weg kwijt als je 84k gaat betalen voor een A4, maar daar was vriend BtM zelf ook al achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Nou anders een pagina terug nog niet ;)

Hoe je het went of keert, voor het geld krijg je echt een _fantastische_ auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

BtM909 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:02:
[...]

Ik geloof zonder een boekje te lezen dat die auto's technisch wel dik in orde zijn... Het gaat erom dat als ik zelfs zoveel geld uitgeef dat ik tevreden wil zijn over alle aspecten. Wat nou als ik die BMW5 serie in 't echt niet zo mooie vind. Mijn eerste indruk over de achterkant was echt negatief.
De foto's maakten me ook niet direct enthousiast over de nieuwe 5-serie, maar die plaat van de achterkant die je laat zien vind ik juist wel dik. BMW kennende zal de nieuwe 5 in het echt wel goed te pruimen zijn, zeker in een wat donkere kleur met grote velgen.

De 5 GT vond ik op de foto's ook niks, maar in het zwart is hij zo erg nog niet. Zelfs de achterkant is redelijk te doen. Op de Cebit zag ik een zilvergrijs exemplaar die er dan wel weer erg treurig uitziet, maar dat heb je bij veel grote auto's in zilvergrijs.

Ik zou zelf overigens niet snel een nieuwe auto kopen en die zo volhangen met accessoires. Dat ding gaat de eerste jaren keihard afschrijven op de opties. Ik zou het lekker aan anderen overlaten om dat verlies te nemen. Het lijkt me dat de 528i zijn waarde wat beter zal behouden, ook omdat het een nieuw model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Don3k schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:43:
Oke, vandaag eerste koude start... motor draaide licht tikkend, en wanneer ik de blower aanzette binnen wilde hij afslaan, en dan weer niet. Wijzer bleef op en neer gaan. Dan maar stukje rijden. Als ik gas gaf, zakte hij eerst in toerental. Na 5min rijden draaide hij minder dan 500rpm. Na langer rijden reed hij weer normaal. Maar merk dat hij moeilijk warm word. Duurt erg lang voordat hij niet meer rookt. Net na werk stuk van 30min, rookte hij nog beetje. Hopelijk weet iemand hier raad mee :(
Het is een 1.8 toch?
Het schommelen van de wijzer bij stationair en bijna afslaan bij het aanzetten van de blower > stationair-regel-klep. Dit is een heel bekende kwaal bij de BMW's en vrij makkelijk te herstellen. Je moet hem demonteren (een beetje lastig klusje gezien de plek waar de regelaar bij veel 4-cilinders zit) en inspuiten met remmenreiniger en zoveel mogelijk schoonmaken van binnen. Als hij schoon is, spuit je hem in met WD-40 als smeermiddel. Het schommelen, lage stationaire toerental en bijna afslaan zou dan opgelost moeten zijn.

Wat ook het probleem kan zijn, is de slang tussen luchtmassameter en gasklep. Als deze lek is, heeft dit ook wat rare effecten tot gevolg. Of in het ergste geval is je luchtmassameter kapot, maar dan moet je vermogensverlies hebben bij een warme motor.

Als je met de stationairregelklep aan de slag gaan, moet sowieso je gasklephuis los en het is aan te raden om die ook gelijk schoon te maken van binnen.

Roken is normaal met dit koude weer, zelfs gloednieuwe auto's doen, omdat het water in de uitlaatgassen gewoon heel snel condenseert. Het is ook waarschijnlijk geen rook, maar waterdamp dat je ziet. Pas als het blauw kleurt of echt een dichte wolk is (je kan door de wolk niet meer in de uitlaat kijken en het ruikt zoetig), moet je je zorgen gaan maken, dan heb je waarschijnlijk één of meerdere zuigers lek en ben je olie en/of koelvloeistof aan het verbranden. Hoe snel bereikt de temperatuurmeter het midden? Bij rustig rijden kan dit een paar minuten duren, op de snelweg moet hij er eigenlijk direct naar toe kruipen. Blijft de meter lang onder het midden staan, kan het zijn dat de thermostaat niet goed meer sluit. Dat kan verklaren waarom de motor voor je gevoel lang blijft roken, de koeling blijft te hard werken, waardoor de gassen nooit echt de temperatuur bereiken die ze zouden moeten.

Verder moet de motor binnen een paar tellen aanslaan. Voor mijn Compact geldt dat 3 seconden al lang is.

Licht tikken is verder ook normaal, wat je hoort zijn waarschijnlijk de injectoren.

Hou, gezien de leeftijd, straks bij warm weer ook de temperatuur in de gaten. Je zal niet de eerste zijn waarvan de visco-koppeling van de fan versleten is. Testen of hij nog goed is, is bijna onmogelijk als je niet weet hoe een goede aan hoort te voelen. Een kapotte visco heeft tot gevolg dat de fan niet harder gaat draaien als de motor warmer wordt, en kan bij warm weer, en dan vooral in combinatie met files of stijle klimmen, een oververhitte motor tot gevolg hebben.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ah dat laatste had mijn oude E36 316i, als ik dan tijdje in de file stond met warm weer ging die temperatuurmeter omhoog. Dan was ik al blij als je ff weer een stuk gas kon geven, want dan koelde het direct weer af naar normale temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
deepbass909 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:19:
[...]
Een kapotte visco heeft tot gevolg dat de fan niet harder gaat draaien als de motor warmer wordt, en kan bij warm weer, en dan vooral in combinatie met files of stijle klimmen, een oververhitte motor tot gevolg hebben.
been there, done that ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

flashin schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:41:
Nou anders een pagina terug nog niet ;)
Oh jawel hoor... Een aantal hier weten dat ik al langer loop te bomen :P

Femme schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:57:
Ik zou zelf overigens niet snel een nieuwe auto kopen en die zo volhangen met accessoires. Dat ding gaat de eerste jaren keihard afschrijven op de opties. Ik zou het lekker aan anderen overlaten om dat verlies te nemen. Het lijkt me dat de 528i zijn waarde wat beter zal behouden, ook omdat het een nieuw model is.
Wat het dus ook lastig maakt, want ben continue aan 't zoeken naar hele jonge auto's... Maar dat ga je met de nieuwe 5serie niet vinden (d'oh :P)

[ Voor 56% gewijzigd door BtM909 op 05-03-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
je kan hem ook vastzetten.

liever veel te veel koeling dan geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:04:
[...]

je kan hem ook vastzetten.

liever veel te veel koeling dan geen.
je motor teveel koelen is ook niet goed hebben ze mij altijd wijsgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:42
Uhm 84k voor een A4...? In dat geval snap ik wel dat een 5 serie in dezelfde prijs categorie valt ja. Een 335i heb je ook zo op de 84k. Ik zou voor 84k toch ook zeker voor een 5 serie gaan dan heb je naar mijn idee toch wel een auto die een klasse hoger staat dan A4. En anders naar een A6 kijken. Neemt niet weg dat het in zo'n uitvoering wel een erg dikke wagen is natuurlijk :)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Henk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:55
Ditto. Avontuurlijk rijden is dat hoor. Via b-weggetjes naar huis om de file te vermijden. Bij het naderen van een stoplicht de motor vast uitzetten en doorrollen. Bij groen starten en dan weer een paar honder meter gasgeven naar het volgende kruispunt..

Vandaag bijna geruisloos (derde remlicht was kapot, fitting ingebrand) een oilinspection en een APK-beurt doorgekomen. Deze E39 is gelukkig een stuk beter geconserveerd dan de E32 waarmee ik bovenstaande avontuur beleefde.

(Was dan ook een stukje duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kaasplank schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:24:
[...]

je motor teveel koelen is ook niet goed hebben ze mij altijd wijsgemaakt
Klopt, de olie wordt dan niet goed warm en smeert dan ook niet zo goed -> extra slijtage

[ Voor 21% gewijzigd door tdw op 05-03-2010 17:58 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
DJ Henk schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:57:
[...]

Ditto. Avontuurlijk rijden is dat hoor. Via b-weggetjes naar huis om de file te vermijden. Bij het naderen van een stoplicht de motor vast uitzetten en doorrollen. Bij groen starten en dan weer een paar honder meter gasgeven naar het volgende kruispunt..
O-) dat was zeker een leuke rit geweest haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
DJ Henk schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:57:
[...]

ik reed op een smal weggetje bij een dierentuin. Het was nogal druk dus aan beide kanten stonden auto's schuin in de berm geparkeerd. Voor me een hele rits met auto's en achter me reden ook nog tientallen auto's stapvoets. Ik kon dus feitelijk geen kant op zonder alles lam te leggen. Met geknepen billetjes verder gereden. Toen ik eindelijk kon parkeren kwam er al rook onder de motorkap vandaan.

nieuwe viscokoppeling, radiateur en waterpomp :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmmm ik kijk even 2 dagen niet en het topic is flink vervuild met Audi :o

Dan maar even goed maken met een plaatje van de mijne :P :D

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/e39winter.jpg

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

-Thunder- schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:22:
Hmmm ik kijk even 2 dagen niet en het topic is flink vervuild met Audi :o

Dan maar even goed maken met een plaatje van de mijne :P :D

[afbeelding]
Nee, ik vind chromen nieren nog steeds mooier :(

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Jammer voor je 8)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
En 19 inch eronder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Er zit nu 17" Schnitzers onder :P

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/schnitzer.JPG

:D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Als ik die velgen zie moet ik steeds hier aan denken :$
Ik weet ook niet precies waarom

Afbeeldingslocatie: http://hosting.linix.be/Sales/Beren/IMG_1453.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasplank op 05-03-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

holy shit die beer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Uhja.. oke....

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Hahahahaha! Die zijn vet! :D En ik ben zelf ook niet zo fan van die Schnitzels....die Y-Speiches vind ik mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Die winter velgen zijn idd mooier dan die snietsels ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ach ja... zo heeft ieder zijn smaak :) Ik zal nog even een keer een wat betere foto nemen dat het duidelijk te dien is dat ze wat dieper zijn, ik vind ze wel vet staan ondanks ze behoorlijk beschadigt zijn.. maar goed, zogauw de lifestyles klaar zijn ga ik met deze bezig :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Die zijn wél heel erg mooi...! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

M'n pa heeft die velgen ook gehad onder een Z3. Vond ze wel stoer. Al passen ze imho minder onder een 5 serie (is sowieso een moeilijke auto, velgen moeten niet klein zijn maar ook niet teveel aandacht trekken zodat het er sjonnie uitziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Tom schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:02:
M'n pa heeft die velgen ook gehad onder een Z3. Vond ze wel stoer. Al passen ze imho minder onder een 5 serie (is sowieso een moeilijke auto, velgen moeten niet klein zijn maar ook niet teveel aandacht trekken zodat het er sjonnie uitziet).
Ik moet zeggen dat ze er inderdaad stoer uitzien op een Z3, maar sjonnie zou ik ze niet willen noemen ...

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/50jwxi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
_/-\o_ haha de beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Geweldig...:D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mijn ouders hebben ooit zulke wieldoppen gehad op hun VW Jetta xD (1995).
Té briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Slotbouten zijn in ieder geval niet nodig bij zulke velgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Ronal's zijn geen wieldoppen maar echte velgen. Ik heb ze wel eens onder een Twingo gezien.

Ze zijn er ook als wieldoppen trouwens. Bij de Halfords kun je ze vast wel vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Die vind ik ook niet mooi :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

RSP schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:13:
[...]

Ik moet zeggen dat ze er inderdaad stoer uitzien op een Z3, maar sjonnie zou ik ze niet willen noemen ...

[afbeelding]
:D
Bedoel natuurlijk die Schnitzers van Thunder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
En BMW af... Hij is vanochtend opgehaald :'(

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik kan nu echt goed merken dat smaken zo gigantisch verschillen, de 1 vind men lifestyles mooier de andere weer de schnitzers en de 1 vind beide mooi en/of lelijk.. haha ach ja... voorlopig laat ik deze er even onder tot dat ik er nou eens uit ben wat voor kleuren ik de lifestyles wil maken :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
RSP schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:13:
[...]

[afbeelding]
ahaha wat voor een koning ben je dan als je zo rondrijdt ^:^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 09:36

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:29:
Die Ronal's zijn geen wieldoppen maar echte velgen. Ik heb ze wel eens onder een Twingo gezien.

Ze zijn er ook als wieldoppen trouwens. Bij de Halfords kun je ze vast wel vinden.
Volgens mij kon je ze destijds ook op de Mazda 121 (bolhoedje) krijgen als dealeraccessoire...
Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.