Mocht de dealer erg graag van zo'n auto af willen, dan is hij in principe met alle accessoires te leveren, behalve schuifdak._Arthur schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:31:
[...]
Zijn gewoon gloed nieuwe auto's die niet op keteken staan. De configuratie echter staat al vast; de koper kan soms nog net de velgen kiezen en that's it. Doorgaans in een grote batch gefabriceerd met opties die het grote publiek wel aanspreekt.
Waarom niet? Daar hebben ze toch de schaar voor uitgevonden?MartijnGizmo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:26:
[...]
Mocht de dealer erg graag van zo'n auto af willen, dan is hij in principe met alle accessoires te leveren, behalve schuifdak.
Grappig, wist ik nietMartijnGizmo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:26:
[...]
Mocht de dealer erg graag van zo'n auto af willen, dan is hij in principe met alle accessoires te leveren, behalve schuifdak.
Dan hoop ik dat de dealer van die 1-serie af wilt, ik wil er eigenlijk andere velgen op hebben dan degene die er nu omheen gelegd zijn. Ze hebben nog wel een andere voorraadauto staan, met de goede velgen. Hoe groot is de kans dat de dealer ze even voor mij omruilt?MartijnGizmo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:26:
[...]
waarom niet? 20 minuten werk en je bent van een voorraadauto af
Is niet altijd zo. M-velgen onder een auto met een compleet M-pakket bijvoorbeeld, dan krijg je die velgen echt niet onder een andere auto418O2 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:36:
waarom niet? 20 minuten werk en je bent van een voorraadauto af
Nee, het gaat hier om gewone standaard velgen. Ik ga dat toch maar eens bij de dealer voorstellen. Ik neem aan dat hij ook gewoon graag een auto kwijt wil.
Als ze er echt vanaf moeten, of een klant bestelt een auto in een kleur die ze al hebben staan? Als het moet tot en met navigatiesysteem aan toe. Zeker als er bijvoorbeeld kwartaal- of jaar-targets gehaald moeten worden. Alleen echt grote dingen als kleur, motor, schuifdak, etc worden niet gerealiseerd. Maar ook inbouw van leer is bijv. geen probleem.Rooster schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:48:
[...]
Grappig, wist ik nietMaar je maakt hier wel duidelijk het onderscheid tussen accessoires en opties neem ik aan? "Even" een sportonderstel onder de Beemer zetten is er niet bij lijkt me
Niet helemaal een direct antwoord helaas, maar zo als ik het nu begrijp gaat men niet enorm ver in het verbouwen. Een navigatiesysteem is relatief snel in te bouwen volgens mijMartijnGizmo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:09:
[...]
Als ze er echt vanaf moeten, of een klant bestelt een auto in een kleur die ze al hebben staan? Als het moet tot en met navigatiesysteem aan toe. Zeker als er bijvoorbeeld kwartaal- of jaar-targets gehaald moeten worden. Alleen echt grote dingen als kleur, motor, schuifdak, etc worden niet gerealiseerd. Maar ook inbouw van leer is bijv. geen probleem.
Wat verstaat men eigenlijk onder een sportonderstel? Is het een basis-onderstel met andere veren en schokbrekers of is er daadwerkelijk een ontwerpverschil?
1 Optie van m'n E46 is de 0226 - sportliche Fahrwerkabstimmung, waarin verschilt deze dus van een E46 zonder 0226?
1 Optie van m'n E46 is de 0226 - sportliche Fahrwerkabstimmung, waarin verschilt deze dus van een E46 zonder 0226?
[ Voor 27% gewijzigd door Trent900 op 25-02-2010 18:40 ]
Ik dacht alleen andere veren en dempers.
[ Voor 29% gewijzigd door YoshiBignose op 25-02-2010 19:14 ]
Facts don't care about your feelings
Ja waarschijnlijk, dus iets lager dus en wat harder afgesteld. Bij de sedan en touring was het een optie, bij de coupe standaard.
[ Voor 10% gewijzigd door YoshiBignose op 25-02-2010 20:02 ]
Tegenwoordig kan de dealer lang niet elke fabrieksoptie meer achteraf inbouwen. Vanwege restricties in de canbus systemen. Zo is het bijvoorbeeld bij Audi zo dat als je van halogeen naar xenon wil, de complete computer en canbus van de verlichting gewisseld moet worden. Dat is ontzettend duur.
Voorheen kon dat allemaal, maar zo makkelijk is het al niet meer.
Sportonderstel inbouwen kan natuurlijk altijd, dat is niet zo gek veel werk. Leer inbouwen idem, net als stoelverwarming etc. etc. Grotere elektronische dingen is vaak lastig.
Voorheen kon dat allemaal, maar zo makkelijk is het al niet meer.
Sportonderstel inbouwen kan natuurlijk altijd, dat is niet zo gek veel werk. Leer inbouwen idem, net als stoelverwarming etc. etc. Grotere elektronische dingen is vaak lastig.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ik moet aan mijn verhaal wel toevoegen dat dat een jaar of 8 geleden was idd.
Wat houdt een onderstel precies in dan? Andere veren + schokbrekers alleen, of nog meer?
Nou ben ik niet echt een autotechnicus, maar volgens mij behoort ook de ophanging tot het onderstel.
Multilink en MacPherson als meest bekende soorten (traditionele) ophanging
Multilink en MacPherson als meest bekende soorten (traditionele) ophanging
edit:
Of de ophanging verandert bij het aanvinken van een sportonderstel op de optielijst is maar de vraag. Waarschijnlijk verandert daar niet zoveel aan.
Of de ophanging verandert bij het aanvinken van een sportonderstel op de optielijst is maar de vraag. Waarschijnlijk verandert daar niet zoveel aan.
[ Voor 38% gewijzigd door Rooster op 25-02-2010 22:29 ]
Een navigatiesysteem inbouwen bij een BMW lijkt me nog niet zo eenvoudig omdat de uitvoeringen met navigatie vaak een ander dashboard hebben.Rooster schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:37:
[...]
Niet helemaal een direct antwoord helaas, maar zo als ik het nu begrijp gaat men niet enorm ver in het verbouwen. Een navigatiesysteem is relatief snel in te bouwen volgens mij
Zelfs voor het inbouwen van bekerhouders moet het hele dashboard vervangen worden. Dus een ombouw van non-idrive naar idrive lijkt me inderdaad ook vrij lastig.Femme schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:58:
[...]
Een navigatiesysteem inbouwen bij een BMW lijkt me nog niet zo eenvoudig omdat de uitvoeringen met navigatie vaak een ander dashboard hebben.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat leek mij ook al inderdaad dat niet alle opties zo eenvoudig in te bouwen zijn. Uiteindelijk kan alles natuurlijk als je maar betaald.
Ik heb er achteraf wel spijt van dat ik geen sport onderstel heb genomen dus ik ga van de zomer toch maar eens ff langs een paar bedrijfjes die er iets van kunnen maken. Iemand tips? Heb niet zo'n zin om bij zon beun mijn auto te laten verraggen.
Ik heb er achteraf wel spijt van dat ik geen sport onderstel heb genomen dus ik ga van de zomer toch maar eens ff langs een paar bedrijfjes die er iets van kunnen maken. Iemand tips? Heb niet zo'n zin om bij zon beun mijn auto te laten verraggen.
>> Signature?
Vriend van me heeft het bij Hartge gedaan. Prima spulChiLLeR schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:26:
Dat leek mij ook al inderdaad dat niet alle opties zo eenvoudig in te bouwen zijn. Uiteindelijk kan alles natuurlijk als je maar betaald.
Wat is er mis met je handen vies krijgen? Als je het dan nog niet wilt doen kan in principe elke garage dat voor je doen. Hartge heeft prima spul inderdaad, maar je kunt ook gewoon zelf wat spulletjes kopen en die eronder schroeven. Het is geen rocketsience!
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Ja zelf doen.., ik vind een lamp vervangen al heel wat! (En dat hoef ik nu met Xenon iig ook al niet meer te doen) 
Ik geef het toch graag uit handen aan mensen die het vaker hebben gedaan en er de juiste tools voor hebben. Niet iedereen heeft een garage met allerlei gereedschap.
Ik geef het toch graag uit handen aan mensen die het vaker hebben gedaan en er de juiste tools voor hebben. Niet iedereen heeft een garage met allerlei gereedschap.
>> Signature?
Gewoon Bilstein B12 oid eronder...ChiLLeR schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:26:
Ik zit te denken aan het BMW Performance onderstel. Nog geen negatieve verhalen over gehoord, sterker nog, redelijk wat positieve verhalen op e90post.com. En je houdt garantie
Whoohoo, morgen naar een E36 318is coupe kijken 
Aantal punten:
- drop down bestuurdersraam werkt niet
- kachel werkt alleen op stand 4
- 1 wiellager moet vervangen worden
- hemeltje hangt los
Naar mijn mening allemaal simpel op te lossen
Ben benieuwd
Aantal punten:
- hemeltje hangt los
Naar mijn mening allemaal simpel op te lossen
Als ik het goed begrepen heb: ander onderstel,geen garantie meer.... sowieso, als je iemand anders dan de bmw-dealer met je auto bezig laat = garantie weg...op de onderdelen in kwestie (en terecht trouwens)Tom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:35:
Nice
Maar bij elk ander onderstel krijg je toch ook garantie?
oh, ik zal het mijn baas vertellen.zneek schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:56:
[...]
Als ik het goed begrepen heb: ander onderstel,geen garantie meer.... sowieso, als je iemand anders dan de bmw-dealer met je auto bezig laat = garantie weg...op de onderdelen in kwestie (en terecht trouwens)
wees maar niet bang, wij hadden een 5 serie met kapot schuifdak (3000 euro ofzo?)
wij ernaar gekeken, auto zat nog in garantie.
zo naar de dealer gedaan, gefixed en weer retour naar klant.
als je onderlinge contacten hebt hoef je er niet bang voor te zijn.
sowieso doen ze niet zo heel moeilijk meestal (kapot is kapot)
Audi S3
ik snap niet wat je bedoelt? Kijken naar een schuifdak of een non-BMW onderstel installeren, lijken me 2 verschillende dingen....
Je volledige garantie vervalt toch niet? Of denk je dat ze moeilijk gaan doen over een kapotte navigatie omdat jij er een ander onderstel onder hebt laten zetten? Dat je geen garantie op het onderstel hebt lijkt mij logisch, maar die garantie krijg je vervolgens toch van de leverancier van het nieuwe onderstel. Een onderstel is ook niet meer dan veren en dempers. Wellicht iets als draagarmen zal in een grijs gebied vallen. Sowieso valt het onder slijtagedelen, dus BMW zal die sowieso niet snel onder garantie vervangen tenzij je hard kan maken dat het buiten je schuld om een te korte levensduur heeft.
Ik ken het P.P. onderstel niet, zal vast prima spul zijn, alleen zou ik niet vanwege garantie daarvoor kiezen
Zie genoeg mensen met een nieuwe BMW aanpassingen doen aan de auto, mits het andere onderdelen (die er eventueel indirect mee te maken hebben) maar met rust laat.
Ik ken het P.P. onderstel niet, zal vast prima spul zijn, alleen zou ik niet vanwege garantie daarvoor kiezen
[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 26-02-2010 20:11 ]
ik bedoelde dus als je iets door een ander laat doen 
had het hele verhaal niet helemaal gelezen
had het hele verhaal niet helemaal gelezen
Audi S3
Waarom geen E30 318is?Don3k schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:06:
Aantal punten:
- hemeltje hangt los
Naar mijn mening allemaal simpel op te lossenBen benieuwd
M'n broertje heeft laatst een E36 318is coupe gekocht. Mooie auto en redelijk snel nog. Had ook heeel veeel mankementen maar was de prijs naarDon3k schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:06:
Aantal punten:
- hemeltje hangt los
Naar mijn mening allemaal simpel op te lossenBen benieuwd
Navraag bij de dealer leert dat als je een non-bmw dealer aan je velgen, remmen of onderstel laat klussen al die garanties vervallen (remmen, onderstel). Andere garantie, op de moter of de iDrive vervallen dan niet. Ze zijn daar op zich wel netjes in, maar ook streng
Juridisch kan het ook nooit standhouden dat bijvoorbeeld de garantie op je navigatie vervalt als je andere schokdempers monteert. Ik zou me er persoonlijk niet veel van aantrekken. Als de dealer moeilijk gaat doen over bijvoorbeeld over een lullig mankementje zoals een kapot rubber aan een draagarm terwijl je aftermarket schokdempers heeft weet hij dat hij de goede relatie met de klant op het spel zet.
Ekris heeft tegen mij nooit moeilijk gedaan over de spoorverbreders en Koni-schokdempers onder hun auto terwijl ik een keer een kapotte wiellager heb gehad.
Ekris heeft tegen mij nooit moeilijk gedaan over de spoorverbreders en Koni-schokdempers onder hun auto terwijl ik een keer een kapotte wiellager heb gehad.
Ik vind het maar krom en onsympathiek. Afhankelijkheid creeren door te dreigen met de garantie wegname. Echt iets waar Neelie Kroes zich druk om zou kunnen maken
Klinkt inderdaad niet als iets wat gerechtelijk gezien stand kan houden.
[ Voor 19% gewijzigd door Bram77 op 26-02-2010 23:15 ]
Toch iets mooier
De wiellager achter lag er gister uit. Vandaag staat hij bij de garage naar zeggen. Dan maar een weekje langer wachtenYoshiBignose schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:12:
[...]
M'n broertje heeft laatst een E36 318is coupe gekocht. Mooie auto en redelijk snel nog. Had ook heeel veeel mankementen maar was de prijs naar(1000,-) kijk goed of alles droog is onder de motorkap de pakkingen willen snel gaan lekken van die motor. En standaard bij E36 natuurlijk ff kijken naar speling bij de wielen (fuseekogels).
Waarom krom en onsympathiek? Als jij verkeerde veren onder je auto zet waardoor je hele ophanging kapot gaat, dan kun je toch niet verwachten dat BMW daar dan nog garantie op geeft? Dat dat los moet staan van de werking van de iDrive lijkt me logisch, en die garantie zal er ook niet door vervallen. Zelfde als met chiptunen, lijkt me de normaalste zaak van de wereld dat de garantie op onderdelen die door die modificatie geraakt worden vervalt. Daarom nemen veel tuners de garantie over.Bram77 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:13:
Ik vind het maar krom en onsympathiek. Afhankelijkheid creeren door te dreigen met de garantie wegname. Echt iets waar Neelie Kroes zich druk om zou kunnen makenKlinkt inderdaad niet als iets wat gerechtelijk gezien stand kan houden.
Die van m'n broertje is ook zwart. Volgens RDW is ie grijs
[ Voor 15% gewijzigd door YoshiBignose op 27-02-2010 18:46 ]
Grijs is het nieuwe zwart!
Eigenlijk is het best wel een rare auto. Er waren geen papieren aanwezig, geen onderhoudsgeschiedenis of boekjes, 1 sleutel (half kapot), geïmporteerd, zwart maar op kenteken grijs en toen m'n broertje een nieuwe sleutel bij de dealer ging halen werkte die niet met de sloten (die worden gemaakt op chassisnummer). Ach ja, hij rijdt wel lekker
Check even of er niet toevallig nog wat coke verstopt zit of cash...
Nope alleen een zakje met wat leek op basterdsuiker in het dashboardkastje en wat vlekken in de kofferbak.
Maar lekker motortje die M44 en ketting natuurlijk, gaat nooit kapot.
Zijn ze echt zo betrouwbaar? Zou namelijk zo snel mogelijk een complete revisie doenYoshiBignose schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:06:
152k en dan al reviseren? :x Blokken in een auto zijn berekend op een ton of 2Don3k schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:40:
[...]
Zijn ze echt zo betrouwbaar? Zou namelijk zo snel mogelijk een complete revisie doenStaat 152.000 op de teller.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Heel wat meer als het goed istdw schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:45:
[...]
152k en dan al reviseren? :x Blokken in een auto zijn berekend op een ton of 2
Nja, die 2 ton die ik noemde is wel het minimale dat een auto moet halen imo
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Maar dan rijd hij weer als nieuwtdw schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:45:
[...]
152k en dan al reviseren? :x Blokken in een auto zijn berekend op een ton of 2
Nou is er wat mis mee dan? Zoals ik zei schijnt het dat die pakkingen vaak scheuren en je dus lekkage krijgt. Op zich op te lossen en niet al te duur. Ik zie geen reden om een motor te reviseren als er niks ernstigs mee aan de hand is.
Geloof me, er zijn zat andere onderdelen bij de E36 waar je je zorgen om kan gaan maken, maar daar is de motor geen 1 van
Geloof me, er zijn zat andere onderdelen bij de E36 waar je je zorgen om kan gaan maken, maar daar is de motor geen 1 van
[ Voor 21% gewijzigd door YoshiBignose op 27-02-2010 21:18 ]
Eigenlijk is er niets mee aan de hand. Zo te horen heb ik een zorg minder. Ik las ergens wel dat de coupe's probleem hebben met de kabelboom die bij de kofferklep loopt (die breekt)?YoshiBignose schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:17:
Nou is er wat mis mee dan? Zoals ik zei schijnt het dat die pakkingen vaak scheuren en je dus lekkage krijgt. Op zich op te lossen en niet al te duur. Ik zie geen reden om een motor te reviseren als er niks ernstigs mee aan de hand is.
Geen idee wat dat betreft. Ik heb ook een tijdje E36 gereden en er waren wel vaak dingen die even opgelost moesten worden, maar meeste was standaard onderhoud. In de 318is wordt gewoon over het algemeen wat meer in geragd
dat is vaak ook wel te zien aan de standaard 318is die je op marktplaats vindt. Probeer maar een "originele" te vinden. Ik wacht op foto van jouwe
Groot onderhoud van 525d E61, met 160k km.
Schijfremmen en remblokken aan de voorkant vervangen. Remvloeistof ect.
340euro bij officiële dealer natuurlijk.
Ik had meer verwacht.
Ik had meer verwacht.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Valt inderdaad reuze mee.
WTF? Ik heb het even nagezocht, maar bij mijn E46 318CI kostte alleen het vervangen van mijn schijven en blokken aan de achterkant al 288 ex BTW wat ongeveer hetzelfde is als 340 incl. BTW. Tel daar nog 130+42+6= +/- 180 euro ex. bovenop voor olie, microfilter en overige vloeistoffen.multipasser schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:09:
Groot onderhoud van 525d E61, met 160k km.
Ik had meer verwacht.
Na van een Audi A4 Diesel uit 2005 naar een Seat Cordoba uit 2006 (benzine)
te zijn gegaan, nu een BMW 323Ci Executive uit 2000, met 122000 kilometer op de klok (NAP) gekocht vandaag. Na veel zoekwerk trouwens... Er zijn er erg veel met 160k+ op de teller te koop.
Het was even slikken qua bouwjaar, maar ik hoop dat ik een goeie gok genomen heb:

Aangezien ik echt niet veel kilometers meer maak, nog niet eens 12000 per jaar (Misschien haal ik de 10 niet eens, maar dat moet ik maar even bekijken, ben net verhuist), heb ik maar deze 6 cilinder genomen. Ik wilde altijd al een BMW 6 cilinder hebben.
Hij loopt héérlijk rustig, boven de 3500 toeren komen de 170 pk's los, maar bij lagere snelheden en rustig rijden is hij gewoon onhoorbaar. Geen trillingen bij het remmen en rijden, geen rare geluiden tijdens het rijden, koppeling en versnellingsbak voelen solide aan.... Geen versleten pedalen, onderkant zag er mooi schoon uit, geen roest, en de motor was ook netjes zo op het oog. Ik hoop dat het allemaal goed is...
Heerlijk!
En hij ziet er echt héél mooi uit. Hij is goed verzorgd door zijn eerdere baasje(s).
Ik vind hem mooier dan de 2005 A4 die ik had.

Het was even slikken qua bouwjaar, maar ik hoop dat ik een goeie gok genomen heb:

Aangezien ik echt niet veel kilometers meer maak, nog niet eens 12000 per jaar (Misschien haal ik de 10 niet eens, maar dat moet ik maar even bekijken, ben net verhuist), heb ik maar deze 6 cilinder genomen. Ik wilde altijd al een BMW 6 cilinder hebben.
Hij loopt héérlijk rustig, boven de 3500 toeren komen de 170 pk's los, maar bij lagere snelheden en rustig rijden is hij gewoon onhoorbaar. Geen trillingen bij het remmen en rijden, geen rare geluiden tijdens het rijden, koppeling en versnellingsbak voelen solide aan.... Geen versleten pedalen, onderkant zag er mooi schoon uit, geen roest, en de motor was ook netjes zo op het oog. Ik hoop dat het allemaal goed is...
Heerlijk!
En hij ziet er echt héél mooi uit. Hij is goed verzorgd door zijn eerdere baasje(s).
[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 27-02-2010 23:30 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik vind het ook bijzonder goedkoop, kan toch bijna niet???zimbab schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:48:
[...]
WTF? Ik heb het even nagezocht, maar bij mijn E46 318CI kostte alleen het vervangen van mijn schijven en blokken aan de achterkant al 288 ex BTW wat ongeveer hetzelfde is als 340 incl. BTW. Tel daar nog 130+42+6= +/- 180 euro ex. bovenop voor olie, microfilter en overige vloeistoffen.
Nice!!! Geloof me de E46 zal je niet teleurstellenFormat-C schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:07:
Na van een Audi A4 Diesel uit 2005 naar een Seat Cordoba uit 2006 (benzine)te zijn gegaan, nu een BMW 323Ci Executive uit 2000, met 122000 kilometer op de klok (NAP) gekocht vandaag. Na veel zoekwerk trouwens...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien ik echt niet veel kilometers meer maak, nog niet eens 12000 per jaar (Misschien haal ik de 10 niet eens, maar dat moet ik maar even bekijken, ben net verhuist), heb ik maar deze 6 cilinder genomen. Ik wilde altijd al een BMW 6 cilinder hebben.![]()
![]()
Hij loopt héérlijk rustig, boven de 3500 toeren komen de 170 pk's los, maar bij lagere snelheden en rustig rijden is hij gewoon onhoorbaar. Geen trillingen bij het remmen en rijden, geen rare geluiden tijdens het rijden, koppeling en versnellingsbak voelen solide aan.... Onderkant zag er mooi schoon uit, geen roest, en de motor was ook netjes zo op het oog. Ik hoop dat het allemaal goed is...![]()
Heerlijk!
En hij ziet er echt héél mooi uit. Hij is goed verzorgd door zijn eerdere baasje(s).Ik vind hem mooier dan de 2005 A4 die ik had.

Mjaaaaah, die is ook mooi! Ziet er ook zeer netjes uit! 
Ik heb maar 4 maanden in de Cordoba gereden, en dat was een duur grapje! De Cordoba was te klein voor mij (1.93m), alleen kwam ik daar toch te laat achter. In eerste instantie leek hij groot genoeg, na een proefrit, maar op een gegeven moment ga je je irriteren aan dingen die je dan niet merkt, en dan wil je maar 1 ding; een andere (grotere) auto. En dat moest een Audi, BWM, VW of Seat worden. Ik had een proefrit in een Mazda 6 gemaakt, en die voelde echt goedkoop en plasticachtig aan. Heel vreemd. Het is uiteindelijk na een hoop speurwerk deze geworden. Ik had ook een Passat uit 2005 oid kunnen nemen, maar goed. Ik heb een keuze gemaakt.
-> Wat een power hebben deze auto's zeg. Mijn schoonbroertje heeft een Audi A3 1.8 Turbo die is getuned naar 220pk, en die is nog een tik sneller dan deze, dat is gewoon een raket, maar dit rijdt echt heel anders dan alles waar ik eerder in heb gereden (205 1.9 GTi (
), VW Polo, VW Golf, Seat Leon, Audi A4, Seat Cordoba).
Het is wel iets heel anders, deze BMW. Je voelt als je rustig rijdt gewoon dat hij wég wil. Het voelt alsof hij de power heeft van een locomotief. Heel raar en niet goed te beschrijven gevoel. Maar ik ben op zich een rustige rijder. Al is het wel fijn wat vermogen te hebben als je het nodig hebt.
Heerlijk.
Had ik het ook wel mee kunnen doen hoor, maar ik heb deze kunnen vinden en goeie inruilprijs gekregen. Ik heb ook 316's en 318's gezien. Alleen moest ik meestal teveel inleveren op mijn Seat.YoshiBignose schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:23:
Ik heb dan maar een 4 cilinder
-> Wat een power hebben deze auto's zeg. Mijn schoonbroertje heeft een Audi A3 1.8 Turbo die is getuned naar 220pk, en die is nog een tik sneller dan deze, dat is gewoon een raket, maar dit rijdt echt heel anders dan alles waar ik eerder in heb gereden (205 1.9 GTi (
Het is wel iets heel anders, deze BMW. Je voelt als je rustig rijdt gewoon dat hij wég wil. Het voelt alsof hij de power heeft van een locomotief. Heel raar en niet goed te beschrijven gevoel. Maar ik ben op zich een rustige rijder. Al is het wel fijn wat vermogen te hebben als je het nodig hebt.
Heerlijk.
[ Voor 59% gewijzigd door Format-C op 28-02-2010 11:31 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Crosspost :
Vandaag even een rondje marktplaats gedaan en toen kwam ik ineens Schnitzer velgen tegen met nog goeie Michelin premacy banden tegen.. dus even bellen, even rijden , even monteren
Ze zijn wel behoorlijk beschadigt ( Pekel heeft goed zijn best gedaan ) maar ik kan ze mooi als voorlopers gebruiken op de lifestyles tot ik die klaar heb en het is dezelfde banden maat dus die kan ik dan eventueel om laten zetten en tegen die tijd ga ik deze velgen op knappen 
Vandaag even een rondje marktplaats gedaan en toen kwam ik ineens Schnitzer velgen tegen met nog goeie Michelin premacy banden tegen.. dus even bellen, even rijden , even monteren
Blij Met Wilco
Mooie velgen. Ik vind AC Schnitzer zowieso altijd wel fraai eigenlijk. Ik vind jouw 5 ook mooi. Netjes! 
Hoe oud zijn de velgen?
Edit; ik betrap mezelf er nu al op BMW verslaafd te zijn. Na 2 dagen. LOL.
Damn zeg. Ik reed net 120 op de snelweg, en het leek alsof ik 50 reed... De auto is gewoon onhoorbaar! En hij glijdt heerlijk over de weg. Echt ongelooflijk. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Hoe oud zijn de velgen?
Edit; ik betrap mezelf er nu al op BMW verslaafd te zijn. Na 2 dagen. LOL.
[ Voor 65% gewijzigd door Format-C op 28-02-2010 17:57 ]
Thanks.. ik heb geen idee eigenlijk, ik heb tevens ook geen idee of ze origineel zijn
Blij Met Wilco
Zo zien ze er wel uit... Maar goed, er zijn vast wel replica's. (Heb ik geen verstand van) Maar het lijkt in ieder geval wel leuk. Ingetogen sportief.
[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 28-02-2010 18:04 ]
Jij bent gewoon nog niet kritisch genoeg.Format-C schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:55:
Damn zeg. Ik reed net 120 op de snelweg, en het leek alsof ik 50 reed... De auto is gewoon onhoorbaar! En hij glijdt heerlijk over de weg. Echt ongelooflijk. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Je bent BMW verslaafd, maar blijkbaar nog niet echt BMW bekend. Die rijden namelijk geen 120 op de snelwegFormat-C schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:55:
Edit; ik betrap mezelf er nu al op BMW verslaafd te zijn. Na 2 dagen. LOL.Damn zeg. Ik reed net 120 op de snelweg, en het leek alsof ik 50 reed... De auto is gewoon onhoorbaar! En hij glijdt heerlijk over de weg. Echt ongelooflijk. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Dat zwarte op de velgen, zijn dat beschadigingen, of is het gewoon vies? Heb je een duidelijkere foto van de velgen?-Thunder- schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:46:
Crosspost :
Vandaag even een rondje marktplaats gedaan en toen kwam ik ineens Schnitzer velgen tegen met nog goeie Michelin premacy banden tegen.. dus even bellen, even rijden , even monterenZe zijn wel behoorlijk beschadigt ( Pekel heeft goed zijn best gedaan ) maar ik kan ze mooi als voorlopers gebruiken op de lifestyles tot ik die klaar heb en het is dezelfde banden maat dus die kan ik dan eventueel om laten zetten en tegen die tijd ga ik deze velgen op knappen
[afbeelding]
Maar het totaalplaatje ziet er meteen wel een stuk strakker uit dan die zwarte stalen wielen.
No Shame, only Fame!
Ja ik had ook de helft niet bekeken.zimbab schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:48:
[...]
WTF? Ik heb het even nagezocht, maar bij mijn E46 318CI kostte alleen het vervangen van mijn schijven en blokken aan de achterkant al 288 ex BTW wat ongeveer hetzelfde is als 340 incl. BTW. Tel daar nog 130+42+6= +/- 180 euro ex. bovenop voor olie, microfilter en overige vloeistoffen.
Totaal bedrag was 1100euro incl btw
Een amiga 500 met 512 kb ram !
ROFL.YoshiBignose schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:04:
[...]
Je bent BMW verslaafd, maar blijkbaar nog niet echt BMW bekend. Die rijden namelijk geen 120 op de snelweg
>Als (
De meeste plekken wat je ziet op de velgen zijn afgeknapte lak stukken door de pekel ( De vorige eigenaar heeft de hele winter er mee door geredenS2801 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:33:
[...]
Dat zwarte op de velgen, zijn dat beschadigingen, of is het gewoon vies? Heb je een duidelijkere foto van de velgen?
Maar het totaalplaatje ziet er meteen wel een stuk strakker uit dan die zwarte stalen wielen.

Blij Met Wilco
Ja je kan beginnen met de binnenwegen. De cruisecontrol kan volgens mij vanaf 50 km/u aan. Gewoon aanzetten in de binnenstad en je zult merken hoe je met dat ding de bochten door gaat. Je hebt misschien af en toe de nijging om de rem in te trappen, maar niet doen. De BMW is niet van de weg te krijgen (in normale weersomstandigheden). En als er voetgangers een zebrapad oversteken gewoon toeteren.Format-C schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:48:
[...]
ROFL.
>Als ()ik straks geen 2 huizen meer heb, en geen dubbele lasten meer heb, rij ik wel wat harder. Nu moet ik me inhouden. Ik kan nu even geen dikke boetes gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 28-02-2010 21:07 ]
Prachtige wagen! Heb zelf ook de 323ci uit 2000, zelfde kleur, alleen dan vol leer, en aut en het is echt fantastisch.Format-C schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:07:
Na van een Audi A4 Diesel uit 2005 naar een Seat Cordoba uit 2006 (benzine)te zijn gegaan, nu een BMW 323Ci Executive uit 2000, met 122000 kilometer op de klok (NAP) gekocht vandaag. Na veel zoekwerk trouwens... Er zijn er erg veel met 160k+ op de teller te koop.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien ik echt niet veel kilometers meer maak, nog niet eens 12000 per jaar (Misschien haal ik de 10 niet eens, maar dat moet ik maar even bekijken, ben net verhuist), heb ik maar deze 6 cilinder genomen. Ik wilde altijd al een BMW 6 cilinder hebben.![]()
![]()
Hij loopt héérlijk rustig, boven de 3500 toeren komen de 170 pk's los, maar bij lagere snelheden en rustig rijden is hij gewoon onhoorbaar. Geen trillingen bij het remmen en rijden, geen rare geluiden tijdens het rijden, koppeling en versnellingsbak voelen solide aan.... Geen versleten pedalen, onderkant zag er mooi schoon uit, geen roest, en de motor was ook netjes zo op het oog. Ik hoop dat het allemaal goed is...![]()
Heerlijk!
En hij ziet er echt héél mooi uit. Hij is goed verzorgd door zijn eerdere baasje(s).Ik vind hem mooier dan de 2005 A4 die ik had.
Heb de auto nu anderhalf jaar, en elke keer dat ik weer instap is het een feestje!
Veel plezierige en veilige kilometers gewenst!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Mja, ik heb idd vanmorgen (heel vroeg, 06:30u, kon niet slapen van blijheid! En dat heb ik niet snel!YoshiBignose schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:06:
Ja je kan beginnen met de binnenwegen. De cruisecontrol kan volgens mij vanaf 50 km/u aan. Gewoon aanzetten in de binnenstad en je zult merken hoe je met dat ding de bochten door gaat. Je hebt misschien af en toe de nijging om de rem in te trappen, maar niet doen. De BMW is niet van de weg te krijgen (in normale weersomstandigheden).
Die van mij is verlaagd met een originele BMW verlagings setup zei de garage waar ik hem vandaan heb.
Hij zei dit omdat ik hem vroeg of de auto verlaagd was. Toen de dealer zei; ja, vroeg ik hem of hij stuiterde door de verlaging. Toen zei hij dat de BMW verlagingssetjes annex sportophanging wel stug was, maar niet zou gaan stuiteren. Dat is idd zo, drempels nemen gaat zonder enkel probleem. Na het proefritje was dat wel duidelijk. Hij heeft nog wel comfort. Mijn Seat Cordoba stuiterde véél erger.
(Volgens mij zijn het een beetje rare zinnen hierboven, maar goed. Je begrijpt wat ik bedoel.)
Mafkees!YoshiBignose schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:06:
En als er voetgangers een zebrapad oversteken gewoon toeteren.

Dank je!Kecin schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:00:
[...]
Prachtige wagen! Heb zelf ook de 323ci uit 2000, zelfde kleur, alleen dan vol leer, en aut en het is echt fantastisch.
Heb de auto nu anderhalf jaar, en elke keer dat ik weer instap is het een feestje!

-Zijn deze 6 cilinder motoren een beetje goed trouwens?! Dat was eigenlijk de enige twijfel die ik had bij aanschaf. Zijn ze goed?! Al blijft het bij elke auto een gok natuurlijk... Ik had wel in mijn achterhoofd dat een auto van 45000 euro wel niet zómaar kapot zou gaan, maar goed het blijft mechanisch.
Van Audi weet ik inmiddels dat ze goed zijn, en VW is ook redelijk, en Franse auto's vertouw ik niet (misschien ten onrechte, maar geef mij maar een Duitser), maar BMW weet ik niet zoveel van eigenlijk.
Edit; ik zal als het straks wat mooier weer is nog wat eigen foto's plaatsen.
[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 28-02-2010 22:11 ]
Ik heb een E46 320Ci (6 cillinder, 170pk) uit eind 2000 gehad, heerlijke wagen. De E90 325i die ik erna heb gehad reed veel minder lekker. De E46 coupe "glijdt" heerlijk over de weg, de E90, met 18", was nogal hard en "grof" soms. Ik kan het verschil niet goed uitleggen.
Mijn E92 335i rijdt weer net zo lekker als de E46 Coupe, maar de 306pk's maken het feest pas echt compleet. Mijn eerste weken in de 170pk van mijn 320Ci waren leuk, maar met mijn huidige auto heb ik nu steeds elke rit dikke lol na bijna een jaar. Beetje nat wegdek en het gas vol intrappen als je met 30 km/u van een rotonde af komt rijden in zijn 2...... swieberende kont en in enkele tellen op de 100.... mjammie
Mijn E92 335i rijdt weer net zo lekker als de E46 Coupe, maar de 306pk's maken het feest pas echt compleet. Mijn eerste weken in de 170pk van mijn 320Ci waren leuk, maar met mijn huidige auto heb ik nu steeds elke rit dikke lol na bijna een jaar. Beetje nat wegdek en het gas vol intrappen als je met 30 km/u van een rotonde af komt rijden in zijn 2...... swieberende kont en in enkele tellen op de 100.... mjammie
306pk E92 335i .
Ja, ik wil idd wel geloven dat dat een feest is. Dat model 3 is 1 van de mooiste BMW's ooit gemaakt vind ik. En die van jou in de startpost is gewoon

Maar hoe zit het met betrouwbaarheid van de 6 cilinders van de E46?
Ja, ik wil idd wel geloven dat dat een feest is. Dat model 3 is 1 van de mooiste BMW's ooit gemaakt vind ik. En die van jou in de startpost is gewoon
Ja, ik weet ook niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar het is idd gewoon "glijden".zneek schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:12:
De E46 coupe "glijdt" heerlijk over de weg, de E90, met 18", was nogal hard en "grof" soms. Ik kan het verschil niet goed uitleggen.

[ Voor 107% gewijzigd door Format-C op 28-02-2010 22:30 ]
GIsteren de nieuwe set velgen opgehaald en gemonteerd. Het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf!
Negeer de qualiteit van de foto a.u.b; telefoon en te donker.
Er voor:

Er na:
Negeer de qualiteit van de foto a.u.b; telefoon en te donker.
Er voor:

Er na:

Mijn BMW 1 geeft sinds een paar dagen een oranje uitroepteken op het dashboard. In de vorm van ( ! ). Remschijven dus.
Bij service info zegt ie dat ie nog 1600 km kan doen. Maar hoe ruim is dit? Ik heb een afspraak volgende week woensdag, en dan zijn we op z'n minst 1400 km verder.
Voel mij er toch niet op m'n gemak bij...
Bij service info zegt ie dat ie nog 1600 km kan doen. Maar hoe ruim is dit? Ik heb een afspraak volgende week woensdag, en dan zijn we op z'n minst 1400 km verder.
Voel mij er toch niet op m'n gemak bij...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Oranje betekent bij BMW: kijk er eens naar als je tijd hebt. Rood betekent: stoppen, direct actie nemen. Ik vermoed dus dat je nog wel even door kunt maar bel je garage voor de zekerheid
Heb ze even gebeld, en als ik een schurend geluid hoor mag ik direct langsgaan, en ik zit nooit verder als 150km van de garage, dus het zal wel lukkenzneek schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:40:
Oranje betekent bij BMW: kijk er eens naar als je tijd hebt. Rood betekent: stoppen, direct actie nemen. Ik vermoed dus dat je nog wel even door kunt maar bel je garage voor de zekerheid
Ze zeiden dat er genoeg marge op zat.
Ben eigelijk best wel tevreden van de wagen (1 serie SportHatch) maar rechts achterin kraakt het leer de hele tijd. Om gek van te worden.
Ik heb al geprobeerd om 'm eens te stofzuigen, en overal eens tegen te kloppen maar dat helpt niet.
Beetje leer conditioner er tussen smeren, dat lost het meestal wel op. Is uberhaupt goed om zo af en toe eens op je hele leren bekleding toe te passen.Snake schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:49:
[...]
Heb ze even gebeld, en als ik een schurend geluid hoor mag ik direct langsgaan, en ik zit nooit verder als 150km van de garage, dus het zal wel lukken
Ze zeiden dat er genoeg marge op zat.
Ben eigelijk best wel tevreden van de wagen (1 serie SportHatch) maar rechts achterin kraakt het leer de hele tijd. Om gek van te worden.
Ik heb al geprobeerd om 'm eens te stofzuigen, en overal eens tegen te kloppen maar dat helpt niet.
>> Signature?
Die van mij zit nu op 130.000, en toen ik em kreeg op een 108.000!Format-C schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:05:
Dank je!Wat voor km stand heeft die van jou?
-Zijn deze 6 cilinder motoren een beetje goed trouwens?! Dat was eigenlijk de enige twijfel die ik had bij aanschaf. Zijn ze goed?! Al blijft het bij elke auto een gok natuurlijk... Ik had wel in mijn achterhoofd dat een auto van 45000 euro wel niet zómaar kapot zou gaan, maar goed het blijft mechanisch.
Van Audi weet ik inmiddels dat ze goed zijn, en VW is ook redelijk, en Franse auto's vertouw ik niet (misschien ten onrechte, maar geef mij maar een Duitser), maar BMW weet ik niet zoveel van eigenlijk.
Edit; ik zal als het straks wat mooier weer is nog wat eigen foto's plaatsen.
En volgens mij is het gewoon helemaal goed, motorisch (nog) geen problemen mee gehad!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wat een vraag. BMW is DE master van de 6-cilinders. En dan niet zo'n gare V6Format-C schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:16:
Zolang je hem wel ff goed warm laat lopen is er niks aan de hand. Koude motor wegscheuren is heel snel DOEI DOEI 6 in lijn.
[ Voor 18% gewijzigd door YoshiBignose op 01-03-2010 18:59 ]
Heeft klein beetje geholpen. Volgende week nog eens helemaal inwrijven. Maar volgens mij is ie nooit ingewreven. Begrijp niet waarom mensen met een auto van de zaak die zo afjakkeren en zo slecht behandelen.ChiLLeR schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:47:
[...]
Beetje leer conditioner er tussen smeren, dat lost het meestal wel op. Is uberhaupt goed om zo af en toe eens op je hele leren bekleding toe te passen.
Da's altijd met motorenYoshiBignose schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:59:
[...]
Zolang je hem wel ff goed warm laat lopen is er niks aan de hand. Koude motor wegscheuren is heel snel DOEI DOEI 6 in lijn.
~ James May
Ja oke, maar ik hoorde weleens dat een 6-in-lijn daar gevoeliger voor is dan een V6.
Dat is heel simpel hoor, het kost hun geen out of pocket money. Op het moment dat al je spaargeld in je auto zit dan ben je er toch wel een stuk zuiniger op.Snake schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:00:
[...]
Heeft klein beetje geholpen. Volgende week nog eens helemaal inwrijven. Maar volgens mij is ie nooit ingewreven. Begrijp niet waarom mensen met een auto van de zaak die zo afjakkeren en zo slecht behandelen.
>> Signature?
Is dat zo? Ik trek meestal wel redelijk weg, ook als ie koud is. Niet tot 7000 toeren ofzo, maar ook niet in seniorenstand.... Hoe zou ik daar iets van merken als ik de moter vernaggel?YoshiBignose schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:03:
[...]
Ja oke, maar ik hoorde weleens dat een 6-in-lijn daar gevoeliger voor is dan een V6.
Omdat de motor nog koud is, is de olie dikker. En dikkere olie smeert niet zo goed als warme vloeibaardere olie. Daar ontstaat slijtage door die je wellicht nu nog niet merkt, maar over een paar jaar mischien wel.zneek schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:08:
[...]
Is dat zo? Ik trek meestal wel redelijk weg, ook als ie koud is. Niet tot 7000 toeren ofzo, maar ook niet in seniorenstand.... Hoe zou ik daar iets van merken als ik de moter vernaggel?
~ James May
Doordat de koppen van een V6 korter zijn dan de kop van 6-in-lijn zal bij het snel opwarmen van de motor minder grote spanningen in het midden van de kop en koppakking ontstaan. Klinkt dat logisch?zneek schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:08:
[...]
Is dat zo? Ik trek meestal wel redelijk weg, ook als ie koud is. Niet tot 7000 toeren ofzo, maar ook niet in seniorenstand.... Hoe zou ik daar iets van merken als ik de moter vernaggel?
Ik heb vroeger heel vaak geroepen dat ik dik tevreden was met m´n 4 cilindertje maar zo´n 6 cilinder is toch wel wat anders 
m'n oude 318iS

m'n 323i

Hoewel die 318iS toch ook best pittig was doe me nu toch de onderste maar
m'n oude 318iS

m'n 323i

Hoewel die 318iS toch ook best pittig was doe me nu toch de onderste maar

Ik zou best nog eens in een 318iS willen rijden.
Of in een e30 320iS
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=10
Of in een e30 320iS
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=10

[ Voor 24% gewijzigd door 418O2 op 01-03-2010 21:16 ]
Ik dacht dat warmlopen juist slecht was? En dat je beter gewoon rustig kon gaan rijden? Wat is het nou?!YoshiBignose schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:59:
Ik wil hem best even warm laten lopen als dat beter is hoor, geen probleem, dat heb ik er wel voor over, maar als het geen keutel uitmaakt doe ik het niet natuurlijk. Ik rij zowieso niet hoge toeren met een "koude" motor.
Woensdag zal ik trouwens ff wat eigen foto's maken. Kan ik ook in de startpost. Jeuj!
[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 01-03-2010 21:37 ]
Ik denk dat Yoshi bedoelt dat je 'm rustig warm moet maken, en niet met 7000 toeren de koppeling moet laten klappen of dat je een kwartier stationair laat draaien met koude motorFormat-C schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:33:
[...]
Ik dacht dat warmlopen juist slecht was? En dat je beter gewoon rustig kon gaan rijden? Wat is het nou?!
Ik wil hem best even warm laten lopen als dat beter is hoor, geen probleem, dat heb ik er wel voor over, maar als het geen keutel uitmaakt doe ik het niet natuurlijk. Ik rij zowieso niet hoge toeren met een "koude" motor.
Woensdag zal ik trouwens ff wat eigen foto's maken. Kan ik ook in de startpost. Jeuj!
~ James May
@format-CKecin schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:00:
[...]
Prachtige wagen! Heb zelf ook de 323ci uit 2000, zelfde kleur, alleen dan vol leer, en aut en het is echt fantastisch.
mooie wagen, welkom bij de TiAg club haha
323i word steeds beter vertegenwoordigd hier op got...
(hier ook een 323Ci uit 2000 in TiAg, Vol-leer, handbak...
Vidsoritdidn'thappenMartijnGizmo schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:52:
[...]
Ok, vandaag aan den lijve ervaren, dat gaat belachelijk snel. Daarna ook trouwens, 100-200. En ja, ik heb het op video, dat volgt...
Ja dat bedoelde ik inderdaad.tdw schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:39:
[...]
Ik denk dat Yoshi bedoelt dat je 'm rustig warm moet maken, en niet met 7000 toeren de koppeling moet laten klappen of dat je een kwartier stationair laat draaien met koude motor
Ow, ok. Dat doe ik beide toch niet.tdw schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:39:
[...]
Ik denk dat Yoshi bedoelt dat je 'm rustig warm moet maken, en niet met 7000 toeren de koppeling moet laten klappen of dat je een kwartier stationair laat draaien met koude motor
Niemand een waardevolle tip op mjin vraag?Mavvie schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:19:
Ik ben van plan om binnenkort een 1 serie aan te gaan schaffen, 5 deurs, 118d (E87) uit 2004/2005.
Zijn er punten waar ik erg op moet letten bij het aanschaf van deze auto?

Dit topic is gesloten.