Ik ga er ook niet vanuit dat hij daadwerkelijk 196 PK heeft, en dat deukje maakt me niet veel uit. De kleur vind ik in ieder geval wel .... origineel. Ik weet nog niet of ik het ook mooi vind-Thunder- schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:01:
[...]
Ik vond hem behoorlijk duur eigenlijk...! En de titel al.. bloedsnel ?.. 142pk... naar 196pk met en chip ? Dream on!
Mierenneukerij... : Ik zie een naar deukje op de kofferbak zitten, precies op de rand.
Mijn E30 cabrio is technisch goed, maar laat optisch nogal wat te wensen over. Het onderhoud heeft me al zo veel tijd en geld gekost het afgelopen jaar dat het tijd wordt voor wat anders na er bijna 5 jaar genoten te hebben. De E34 zal ook onderhoud nodig hebben, ben ik me bewust van, maar is in ieder geval wel meer bedoelt voor de afstanden die ik rijd. Ik heb mijn cabrio altijd als daily driver gerbuikt wat tot nu toe zo'n 20DKM gemiddeld per jaar was. Nu ben ik verhuisd en rijd +/- 35.000 per jaar. Daar wordt het beestje ook niet echt beter van. Helemaal omdat ik eigenlijk de tijd niet meer heb om de auto de zorg te geven die hij verdient.
Maar als iemand nog een goede 525TDS (optioneel touring) te koop weet....! Ik ben een en al oor! Budget is wat mijn auto opleverd (bij voorkeur inruil).